Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 155.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik zoek 2 apps en 1 how-to

app 1: een button om mijn slaapstand van tablet te disablen of beter nog verlengen naar bijv. 30 min.(gebruik ik als ik mijn tablet voor recepten gebruik)
app 2: Je hebt van die energy toggle widgets, denk aan wifi, BT enz. Maar ik ben alleen nog maar lelijke en lompe tegengekomen, ik zoek gewoon losse iconen of anders een met transparantie.
how-to Ik heb in dropbox een map, kan ik daar rechtstreeks een link naar krijgen met een icoon. Je kan wel een widget maken, maar ik wil hem eigenlijk in mijn app list hebben staan ivm folder organiser

bedankt maar weer, het bestaat allemaal vast wel, maar vind het maar eens.
Voor de eerste zal je best tasker kunnen gebruiken, maar liever zoek ik een dedicated ap.

[ Voor 7% gewijzigd door Pinin op 03-05-2012 09:36 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

app 1: Hiervoor zijn in de Play Store tig apps en widgets te vinden. Overigens hebben de meeste custom ROMs dit standaard ;)
Screen Time-out widget

app 2: SwitchPro

[ Voor 63% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-05-2012 09:38 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 10:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dergelijke widgets zitten standaard in HTC Sense, heb je dat?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nope, asus transformer. Die quick setting apps zijn er wel, zit ook in mijn tablet, maar zijn zo lomp en aanwezig.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb beide functies gratis en mooi teruggevonden in widgetsoid

thx :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pinin op 03-05-2012 10:07 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24

Vis

Gisteren de app Google Vertalen gedownload van de Play Store... Wou hem gebruiken voor het vertalen van en naar Spaans... Maar ben niet helemaal tevreden met de vertalingen... het klopt van geen kant, en hij maakt er soms hele andere woorden van...
Weet iemand een betere app hiervoor?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag toch geen perfectie verwachten van 'n gratis app denk ik zo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 10:39
CLB schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:00:
hij zegt ook niet dat hij perfectie verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwachte ik ook zeker niet, maar het viel me zo tegen, dat ik me afvroeg of er geen betere is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399299

Van betaalde apps ook niet. Vertaalsoftware kan onmogelijk perfect of zelfs goed werken omdat algemene kennis over de wereld en context nodig zijn om iets correct te kunnen vertalen. Het blijft mensenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Anoniem: 399299 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Van betaalde apps ook niet. Vertaalsoftware kan onmogelijk perfect of zelfs goed werken omdat algemene kennis over de wereld en context nodig zijn om iets correct te kunnen vertalen. Het blijft mensenwerk.
Precies... maar dat de app soms gewoon echt normale woorden helemaal veranderd, ga ik wel denken dat dit echt gewoon een bagger vertaal app is...
Zelfs de Vertaling optie in Google's browser werkt beter! Zou je denken dat die app en de browser op elkaar zijn afgestemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

WhatsAppSniffer,
****Requires ROOT and Busybox installed****
WhatsAppSniffer is a tool for root terminals to read WhatsApp conversations of a WIFI network (Open, WEP, WPA/WPA2). It captures the conversations, pictures / videos and coordinates that are sent or received by an Android phone, iPhone or Nokia on the same WIFI network. It has not been tested with Windows Phone terminals. It can't read the messages written or received by the BlackBerry's, as they use their own servers and not WhatsApp's.
This application is designed to demonstrate that the security of WhatsApp's communications is null. WhatsAppSniffer just use the TCPDump program which reads all the WIFI network packets and filters those which has origin or destination WhatsApp's servers. All messages are in plain text, so it does not decrypt anything, complying fully with the legal terms of WhatsApp (3.C: "While we do not disallow the use of sniffers Such as Ethereal, tcpdump or HttpWatch in general, Any we do going efforts to disallow reverse-engineer our system, our protocols, or explore outside the boundaries of the ordinary requests made by clients WhatsApp .... ")
For WPA/WPA2 encrypted networks, if uses the tool ARPSpoof (optional
source

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 15:17
gwystyl schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:32:
[...]

FTP en SMB kan via plugins, maar die kan ik dan weer niet overzetten naar mijn Blackberry Playbook. Bedankt voor de tip, ik ga hem toch even installeren dan :)
Heb ook Solid Explorer gedownload, maar als ik dan via SMB naar een share ga, kan ik wel steeds "dieper" in de structuur (mapje openen, nog een mapje openen) maar bij het omhoog gaan in de structuur (vorige map) dan blijf ik UNAUTHORIZED foutmeldingen krijgen en kan ik ook niet meer terug naar bijv de root op de SMB server (Synology NAS)

Iemand die dit herkent?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik zoek een bluetooth app voor mijn htc one x om mijn contacten via mijn jawbone era (bluetooth oortje) mee te bellen.

Ik wil als functie dat ik gewoon een knopje druk op mijn jawbone en de naam van de persoon uitspreek en dat die dan die persoon gaat bellen zonder dat ik het op mijn telefoon hoef te selecteren.

Op mijn nokia doet deze bluetooth jawbone dit wel en op android niet. Dit valt me vies tegen dan heb ik toch geen bluetooth apparaat meer nodig als ik mijn telefoon uit mijn zak moet pakken om een contact van mij te selecteren om te bellen.

Heeft 1 van jullie ervaring met zulke apps? Ik had er een paar geprobeerd (weet niet meer welke) maar dat was allemaal troep. Ik wil niet een app kopen die ik straks toch niet ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kan Iris of soortgelijke assistenten dat eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Uhm niet dat ik weet ik ga kijken ! Ik weet niet of je post voor mij is bedoeld XD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat wassie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 01:17
Is er een app die een "random message" laat zien elke keer als ik m'n telefoon unlock. Ik wil dat m'n telefoon kleine berichten die ik van te voren in heb gevoerd aan mij laat zien. Zoals boodschappen doen, of dingen die ik moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Cabo schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:06:
Is er een app die een "random message" laat zien elke keer als ik m'n telefoon unlock. Ik wil dat m'n telefoon kleine berichten die ik van te voren in heb gevoerd aan mij laat zien. Zoals boodschappen doen, of dingen die ik moet kopen.
Een soort takenlijstje? Want dan kun je misschien beter gewoon een tasks widget op je homescreen plaatsen, of in je lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:11

HaTe

haat niet

Groentenboer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:49:
[...]

Heb ook Solid Explorer gedownload, maar als ik dan via SMB naar een share ga, kan ik wel steeds "dieper" in de structuur (mapje openen, nog een mapje openen) maar bij het omhoog gaan in de structuur (vorige map) dan blijf ik UNAUTHORIZED foutmeldingen krijgen en kan ik ook niet meer terug naar bijv de root op de SMB server (Synology NAS)

Iemand die dit herkent?
Hier het zelfde probleem.. Zal eens een bug report indienen :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

Ik heb net een on s gehaald.
Maar zowel sygic als gta 3 lopen vast of gaan terug naar homescreen.
Andere mensen er problemen mee gehad?

Overigens als ik de verschillende notificationbar toggles aan wil zetten krijg ik elke keer de waarschuwing dat ze dan al mijn tekst kunnen lezen. Is dat spul wel veilig te gebruiken?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:29

thommich

Belg

Ik heb net een One V gehaald. Ik ben volledig nieuw in Android maar ben op zoek naar een app die het volgende kan:

-Ik log regelmatig (bijna altijd) in op wifi-netwerken die geen WPA-beveiliging hebben ofzo. (Volledig open netwerken dus). Van zodra je de browser opent moet je dan extra logingegevens ingeven. Dit werkt zo bij telenet-hotspots, mijn internet op m'n studentenkamer, internet op school.
Nu zoek ik dus een app die dit automatisch doet wanneer verbinding gemaakt wordt met dergelijk netwerk. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kijk eens wat je vindt als je Telenet in de Market/Play intikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:27
Hier is dit topic dus niet voor bedoeld.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 05-05-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

pixels66 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:05:
Ik heb een vraag betreffende mijn HTC One S... Ik heb een Wifi verbinding opgezet met mijn KPN modem. Toch valt elke keer Wifi uit, en kan hij niet meer verbinden. Er staat dan telkens ''IP adres ophalen", en verder dan dat komt hij niet..

ff wifi uit en weer aan, en dan doet hij het weer.. Wat kan hier het probleem van zijn?

Alvast bedankt!
Ik vrees dat je daarvoor in het verkeerde topic zit. Hier gaat het over Android apps en niet over dergelijke specifieke individuele problemen. Als er geen algemeen HTC One topic is (wat er geloof ik wel is) kun je beter een eigen topic openen.

[ Voor 48% gewijzigd door CaptJackSparrow op 05-05-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Dankje voor de hulp! Ik heb eens gekeken, maar dit stukje software werkt enkel voor de telenet-hotspots (ook niet voor de homespots). Ik zou graag een app hebben die dit voor alle netwerken doet waar je op een portaal terechtkomt bij het inloggen. Dus voor telenet, én i4s (internetprovider op m'n kot), én op school... Maar ik weet niet of dat mogelijk is...

Verder heb ik voor i4s dus een app gevonden ook (zelfde maker als die van telenet-hotspots), maar dat crasht constant en werkt in principe dus totaal niet...

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ter wereld ben die zoiets wil... :p
Net ook "Easy Wifi" van WOLKE geprobeerd. Crasht ook van zodra je het opent...
Ik ben volledig nieuw in Android, maar zou het kunnen dat veel apps nog niet werken in ICS?

[ Voor 8% gewijzigd door thommich op 06-05-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JoetjeF schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:02:
[...]

Je zou aSpotCat kunnen proberen: List apps by permission -> System tools -> Details -> change Wi-Fi status.
Thanks. Ik heb Barcode Scanner, Wavesecure en Google Maps verwijderd en nu maakt het niet meer ongevraagd verbinding (+ HTC Hero is nu veel rapper). Vermoedelijk was Wavesecure de schuldige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Is hier toevallig iemand die het spelonderdeel 'Cranky's Story' van Where is my water gekocht heeft? Ik heb dit een tijdje geleden aangeschaft, maar heb tot de dag van vandaag het probleem dat ik dit onderdeel niet kan downloaden. De Play store ziet wel dat ik betaald heb, maar het spel blijft het 'verwerken' maar ziet niet dat ik het daadwerkelijk heb aangeschaft. De ontwikkelaar zegt dat ik het spel moet deinstalleren en opnieuw moet installeren, maar dan ben ik al mijn behaalde levels kwijt, wat ik liever niet doe. Iemand hier problemen mee, en ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Ah, dat had ik niet verwacht (en dus ook niet naar gekeken), thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-06 10:14

sebasss2

Auto fanaat

Zijn er mensen die Crime City spelen?

Wanneer ik verbinding heb met Wifi dan werkt Crime City perfect.
Wanneer ik gewoon netwerk internet heb dan krijg ik alsmaar de melding An Unknown Error Happened.
Heb al wat gegoogeld maar nog geen oplossing gevonden.

Misschien hier al iemand die een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 15:00
Missed It i.s.m. Notifo is aan het kloten. Ooit heb ik Notifo toegevoegd aan de applicaties die door Missed It worden gevolgd, echter heb ik deze er al snel weer uit gekiept. Toch blijft Missed It constant meldingen van Notifo geven, en dan niet in beeld, nee pas als ik op bijvoorbeeld een Gmail melding klik zie ik in het dialoog dat ik moet kiezen tussen Gmail en Notifo. Crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:51
Ik heb laatst nog "Tower builder" van Google play gehaald, programaatje stelt niks voor en is niet eens echt leuk. Maar nu is ineens mijn standaard start pagina veranderd naar "searchmobileonline.com", spel heeft dus een smerig adware character. Nou heb ik al opgezocht hoe ik de standaard startpagina kan veranderen en dat is mij niet gelukt.
Maar naar aanleiding van dit gebeuren las ik ook dat android nu een volwaardig OS geworden is en dat een virusscanner een must geworden is.

Ik gebruik nu Avast, die ongeveer 5mb bronnen gebruikt, is er een virusscanner die completer is en minder bronnen gebruikt?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mhindrik schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:22:
Ik heb laatst nog "Tower builder" van Google play gehaald, programaatje stelt niks voor en is niet eens echt leuk. Maar nu is ineens mijn standaard start pagina veranderd naar "searchmobileonline.com", spel heeft dus een smerig adware character. Nou heb ik al opgezocht hoe ik de standaard startpagina kan veranderen en dat is mij niet gelukt.
Maar naar aanleiding van dit gebeuren las ik ook dat android nu een volwaardig OS geworden is en dat een virusscanner een must geworden is.

Ik gebruik nu Avast, die ongeveer 5mb bronnen gebruikt, is er een virusscanner die completer is en minder bronnen gebruikt?
Avast is echt een hele goede, ik gebruik zelf AVG omdat die wel een web interface heeft, maar zodra avast die aanbied wil ik eigenlijk weer overstappen op avast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456111

Nou gebruik ik best wel een aantal keer per dag Google Translate, maar dit gebruik lijkt me toch niet normaal:
Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/newuploads/hvau2.png
Hebben meer mensen hier last van? Kan ik hier iets aan doen behalve Google Translate verwijderen?

Ik gebruik Hydrog3n ICS op Galaxy s2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Op "Nu Stoppen" drukken?
En dat elke keer als hij weer onnodig draait?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456111

HaTe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:58:
Op "Nu Stoppen" drukken?
En dat elke keer als hij weer onnodig draait?
Dan kan ik 30 keer per dag op 'nu stoppen' drukken... In het batterij overzicht staat ie direct onder 'beeldscherm'. Google Translate verbruikt meer batterij dan het hele Android zelf 8)7

Een goed alternatief voor Google Translate is er ook niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 10:39
Verwijderen en opnieuw installeren. Misschien zit er een instelling scheef. Met het verwijderen worden ook alle instellingen gewist.
Anoniem: 456111 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:04:
[...]

Dan kan ik 30 keer per dag op 'nu stoppen' drukken... In het batterij overzicht staat ie direct onder 'beeldscherm'. Google Translate verbruikt meer batterij dan het hele Android zelf 8)7

Een goed alternatief voor Google Translate is er ook niet he?

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

D4NG3R

kiwi

:)

Ik ben op zoek naar een applicatie die automatisch 3G uitschakeld wanneer ik op een WiFi netwerk zit. Ik heb er al wat achterna zitten googlen maar vind alleen maar dingen tegen die beiden uit (of aan) zetten.

Of ik lees dat ik beiden aan moet zetten en dat WiFi dan automatisch de prioriteit krijgt. Echter zal m'n batterij dit niet leuk vinden :+ . Vandaar dat ik liever zoek naar een softwarematige oplossing die 3G uitschakelt wanneer WiFi word ingeschakeld.

Edit: En eventueel het liefst weer inschakelt wanneer de WiFi verbinding verbroken word.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 07-05-2012 21:20 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

D4NG3R schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:20:
Ik ben op zoek naar een applicatie die automatisch 3G uitschakeld wanneer ik op een WiFi netwerk zit. Ik heb er al wat achterna zitten googlen maar vind alleen maar dingen tegen die beiden uit (of aan) zetten.

Of ik lees dat ik beiden aan moet zetten en dat WiFi dan automatisch de prioriteit krijgt. Echter zal m'n batterij dit niet leuk vinden :+ . Vandaar dat ik liever zoek naar een softwarematige oplossing die 3G uitschakelt wanneer WiFi word ingeschakeld.

Edit: En eventueel het liefst weer inschakelt wanneer de WiFi verbinding verbroken word.
Dat gebeurt toch automatisch? Bij mij op m'n One V is dat toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Correct, maar het probleem is dat wanneer een applicatie een datastroom via 3G aan het verzenden/ontvangen is (Bijv Radio) dan BLIJFT deze verbinden via 3G. Dit soort onopgemerkt dataverbruik voorkom ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

D4NG3R schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:24:
Correct, maar het probleem is dat wanneer een applicatie een datastroom via 3G aan het verzenden/ontvangen is (Bijv Radio) dan BLIJFT deze verbinden via 3G. Dit soort onopgemerkt dataverbruik voorkom ik liever.
:? Welke telefoon heb je dan? Bij alle Android telefoon's die ik tot nu toe heb gezien, stopt een download zodra je WiFi aanzet en gaat verder via WiFi zodra deze verbinding heeft gemaakt.

(En hoe meet je dat-ie daadwerkelijk via 3G gaat in dit geval?)

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 08-05-2012 07:01 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:51
Cyleo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:53:
[...]

Avast is echt een hele goede, ik gebruik zelf AVG omdat die wel een web interface heeft, maar zodra avast die aanbied wil ik eigenlijk weer overstappen op avast.
Waarom vind je een web interface zo belangrijk?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat is een handige en mooie app om bij je Skydrive bestanden te komen op HTC? Ik heb er nu twee getest maar ze zagen er niet uit eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-06 13:26
Heb een probleempje met Fancy Widgets.. (Gratis versie)
Gebruikte het al een tijdje op mijn Xperia X10. Maar nu op de mijn Xperia S lijkt er iets niet te werken:
Klokje aanraken zou mijn wekker moeten openen, maar er gebeurt niks. Overige acties werken wel. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 22:53
Dweebus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:52:
Heb een probleempje met Fancy Widgets.. (Gratis versie)
Gebruikte het al een tijdje op mijn Xperia X10. Maar nu op de mijn Xperia S lijkt er iets niet te werken:
Klokje aanraken zou mijn wekker moeten openen, maar er gebeurt niks. Overige acties werken wel. Iemand enig idee?
Geen idee hoe het werkt bij Fancy Widgets maar bij Beautiful Widgets moet je dat configureren. Default opent Beautiful Widgets de agenda als je op de datum klikt en het weer als je op het weer klikt maar default doet die niets als je op de klok klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-06 13:26
Grumsel schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Geen idee hoe het werkt bij Fancy Widgets maar bij Beautiful Widgets moet je dat configureren. Default opent Beautiful Widgets de agenda als je op de datum klikt en het weer als je op het weer klikt maar default doet die niets als je op de klok klikt.
Dat is bij Fancy Widgets net zo. Staat wel goed ingesteld, maar ... helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 22:53
Dweebus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Dat is bij Fancy Widgets net zo. Staat wel goed ingesteld, maar ... helaas :'(
Ik zie als ik het probeer in te stellen in Beautiful Widgets 2x een klok applicatie staan in de lijst. De eerste werkt niet, de tweede wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:37:
Wat is een handige en mooie app om bij je Skydrive bestanden te komen op HTC? Ik heb er nu twee getest maar ze zagen er niet uit eigenlijk...
Ik gebruik Android SkyDrive Explorer.
Is nog redelijk nieuw, maar een goede active dev.

Meer info.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Welke navigatie app raden jullie aan? Ik rijd niet veel met de auto maar ik heb het wel nodig als ik eens ergens naartoe moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Asskicker schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:43:
Welke navigatie app raden jullie aan? Ik rijd niet veel met de auto maar ik heb het wel nodig als ik eens ergens naartoe moet. :)
Ik gebruik meestal Google Maps Navigatie.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mhindrik schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:34:
[...]

Waarom vind je een web interface zo belangrijk?
Omdat ik nu moet smsen naar mijn telefoon om mijn locatie wederom op sms terug te krijgen. Ik vind dat omslachtig en wil dat gewoon met een webinterface kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-04 18:42
Asskicker schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:43:
Daar hebben wij een prachtig topic voor.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik wil graag Shadowgun kopen a 3,99 maar dan heb je dus een creditcard nodig. Snap echt niet dat er nog niet andere manieren zijn om te betalen maar dat even terzijde. Heb dus een V3 van Visa gehad, maar die was ineens verlopen terwijl ik er nog geld op had staan. Dat hoef ik dus niet meer want is dus om te janken ;(

Zijn er nog andere aantrekkelijke manieren om toch iets te kunnen kopen en dat je tegoed niet komt te vervallen?

*Legale manieren, want .apk downloaden kan altijd nog..

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 08-05-2012 19:13 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Mad Marty schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 07:00:
[...]

:? Welke telefoon heb je dan? Bij alle Android telefoon's die ik tot nu toe heb gezien, stopt een download zodra je WiFi aanzet en gaat verder via WiFi zodra deze verbinding heeft gemaakt.
LG P500, een budgettoestel dus. Echter doen ook de One X en GSII het bijv.
(En hoe meet je dat-ie daadwerkelijk via 3G gaat in dit geval?)
Dataverbruik bekijken terwijl WiFi aanstaat en er een internetradio draait. Zodra de radio word afgesloten stopt het dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14

n00bs

Het is weer Zomer!

Mad Marty schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:40:
[...]

Inderdaad zul je voor zulke apps wel root nodig moeten hebben.

LBE Privacy Guard is ook eerder voorbij gekomen: Market Google Play-linkje
Ik ben zelf ook naar een werkende Firewall, aangezien droidwall blijkbaar niet op ICS werkt. Maar de door jouw genoemde app is van een chinese ontwikkelaar... niet dat ik dat altijd wantrouw, maar ben toch enigszins huiverig met dat soort apps. Overigens zie je aan de reactie van de persoon op 27april, dat het blijkbaar toch niet goed zijn werk doet?

Is avast of nod32 niet een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 20-06 12:57
Office Suite Pro 6 is momenteel ongeveer 13 euro afgeprijst, voor 76 cent een volledige suite die zowel op tablets als telefoons te installeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-06 15:27
Bedankt! Meteen gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

StarC schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:55:
Office Suite Pro 6 is momenteel ongeveer 13 euro afgeprijst, voor 76 cent een volledige suite die zowel op tablets als telefoons te installeren is.
Kan het 'doc' of 'word' onderdeel van dit pakket omgaan met .docx en met daarin aanwezige bijgehouden wijzigingen en opmerkingen? Uit de beschrijving kan ik dit niet opmaken en dat is het enige dat ik veel gebruik...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:18:
Kan het 'doc' of 'word' onderdeel van dit pakket omgaan met .docx en met daarin aanwezige bijgehouden wijzigingen en opmerkingen? Uit de beschrijving kan ik dit niet opmaken en dat is het enige dat ik veel gebruik...
Installeer, test. Werkt: houden. Doet niet: deïnstall :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Dan moet je het wel binnen een kwartier testen dan krijg je je geld nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 20-06 12:57
[...]

tot 10 mei is de suite 0.99$. De download blijft nu telkens hangen op 50%, ik probeer het straks eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13
Bartske schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:33:
Dan moet je het wel binnen een kwartier testen dan krijg je je geld nog terug.
Je moet wel een vréselijk groot document hebben wil die niet binnen een kwartier ingeladen zijn :)

[Edit] Wilde het even testen of het zou werken maar inderdaad ook hier op 50% no go. Geld wel weer terug. Vaag.

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 09-05-2012 10:50 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Brad Pitt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Je moet wel een vréselijk groot document hebben wil die niet binnen een kwartier ingeladen zijn :)
Ligt aan je device natuurlijk ;) We gaan een beetje offtopic, maar ik kan me voorstellen dat je het koopt, even koffie gaat halen, de post ziet liggen en even kijkt en dan is zo het kwartier al voorbij en krijg je je geld niet meer terug ;) Ik wilde hem daar even op bedacht maken =D

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 09-05-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 15:00

The.Terminator

Un boer met bier

Weet iemand een goede android app die Wake on Lan doet EN ook de PC (Ubuntu) kan shutdownen.
Ik had Remote Launcher Free (rest van de tools is alleen Wake on Lan), maar dit werkt niet optimaal (Na een shutdown probeert het tooltje alsnog te connecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Heb al gezocht, maar niks kunnen vinden.

Weet er iemand een app om exchange account te synchroniseren voor de Samsung Galaxy S1/2? Graag eentje die gratis is en beter werkt dan de ingebakken functie.. Deze geeft namelijk 'vrij' aan als er een agenda item wordt gemaakt bij de personen die toegang hebben tot de gedeelde agenda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:45

knakworst

Get more sats!

[...]

quote uit description:
* Text formats - Microsoft Office 97 to 2010 text documents - DOC and DOCX, RTF, TXT, LOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat had ik gezien, maar ben benieuwd naar de ervaringen met bijgehouden wijzigingen en met opmerkingen, want verschillende (de meeste) pakketten kunnen daar niet mee om gaan. Overigens kan Kingsoft Office (free) het wel, die gebruik ik nu dus.

[ Voor 40% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-05-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quartex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:27:
[...]

Ik gebruik Android SkyDrive Explorer.
Is nog redelijk nieuw, maar een goede active dev.

Meer info.
Dank voor de tip. Ter info, ik heb hem getest maar bleef min of meer op het inlogscherm hangen. Daarna permissies instellen en dan weer terug naar inlogscherm. Dan weer inloggen en dan crash. Heb deze er maar weer afgehaald. Jammer, ik zal hem in de toekomst nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
n00bs schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:39:
[...]

Ik ben zelf ook naar een werkende Firewall, aangezien droidwall blijkbaar niet op ICS werkt. Maar de door jouw genoemde app is van een chinese ontwikkelaar... niet dat ik dat altijd wantrouw, maar ben toch enigszins huiverig met dat soort apps. Overigens zie je aan de reactie van de persoon op 27april, dat het blijkbaar toch niet goed zijn werk doet?

Is avast of nod32 niet een beter alternatief?
Daar zit niet een firewall in zoals de in de link aangegeven firewall. Chinezen zijn prima met programmeren hoor :P Denk bijvoorbeeld ook aan MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14

n00bs

Het is weer Zomer!

Cyleo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:02:
[...]

Daar zit niet een firewall in zoals de in de link aangegeven firewall. Chinezen zijn prima met programmeren hoor :P Denk bijvoorbeeld ook aan MIUI.
En hoe zit het met backdoors :p haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
n00bs schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:30:
[...]

En hoe zit het met backdoors :p haha
Amerikanen lezen toch al alles mee, Chinezen hacken de amerikanen, dus ze komen er toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
StarC schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:36:
[...]

tot 10 mei is de suite 0.99$. De download blijft nu telkens hangen op 50%, ik probeer het straks eens.
Ik had/heb hetzelfde, mailtje gestuurd en instructies gekregen een trailversie van hun site te downloaden, mijn deviceID door te geven (staat in de app) en daarop heb ik een key gekregen. Binnen nog geen 10 minuten van probleem naar volledige versie (wel buiten de store om dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

FLIPBOARD!!!

Nog niet officieel, maar uitgelekt... Fantastisch mooie app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik heb hem ook getest, maar het werkt verschrikkelijk. Totaal onoverzichtelijk om alles snel te lezen. Je kan niet even snel over alle koppen heen kijken en dan lezen wat je aantrekkelijk lijkt.
Ook liep hij aardig vaak vast bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, ik heb hem er ook weer afgegooid.

Hier is overigens het topic over Flipboard: Flipboard voor Android

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Is flipboard net zoiets als google currents? Heb flipboard heel even op mijn prime gehad, maar al snel weer weggehaald, te traag, te lelijk (waarschijnlijk in een tablet versie opgelost), maar zag niet helemaal het verschil tussen die twee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:41
Ik zoek een app om te kunnen checken of er files of flitsers staan. Ik gebruik nu Het Verkeer, wat prima werkt voor files, maar voor flitsers minder.
De app vermeld bijvoorbeeld flitser richtng Utrecht, bij hmp 54. Dan weet ik dus nog steeds niet of dat de richting Amsterdam - Utrecht is, of Den Bosch - Utrecht. Enige manier om daarachter te komen is de paaltjes uit je hoofd weten :/ of alsnog op moeten letten op de weg om te zien of je in de buurt van dat paaltje bent. Erg onhandig.

Ik zoek edus een app die mij goed informeert over de files, en wat meer info geeft over flitsers dan alleen maar een hmp.

Welke apps gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 13:15
Stefangrp schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:57:
Ik zoek een app om te kunnen checken of er files of flitsers staan. Ik gebruik nu Het Verkeer, wat prima werkt voor files, maar voor flitsers minder.
De app vermeld bijvoorbeeld flitser richtng Utrecht, bij hmp 54. Dan weet ik dus nog steeds niet of dat de richting Amsterdam - Utrecht is, of Den Bosch - Utrecht. Enige manier om daarachter te komen is de paaltjes uit je hoofd weten :/ of alsnog op moeten letten op de weg om te zien of je in de buurt van dat paaltje bent. Erg onhandig.

Ik zoek edus een app die mij goed informeert over de files, en wat meer info geeft over flitsers dan alleen maar een hmp.

Flitsmeister al geprobeerd voor de flitsers?

Voor files weet ik het niet.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:41
Ziet er goed interessant uit :) Eens kijken of die beter bevalt.. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13

Voor snelheidscontroles gebruik ik er 3 naast elkaar, is ook nodig aangezien geen enkele volledig overzicht geeft:

- Het Verkeer Pro
- Flitsnav
- Flitsers

Hiervan is HVP het meest basale.

Wat betreft files kan ik je niet helpen, voor mij niet interessant dus niet ingedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Joost1991 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Flitsmeister al geprobeerd voor de flitsers?

Voor files weet ik het niet.
Flitsmeister is ook mijn flitsapp, werkt briljant ook i.c.m. google navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:42
Pokerstars app voor Android is ook uit! Dit was het enige wat mijn vader nog miste voor op de tablet:) Nu is het zo ongeveer een laptopvervanger voor de simpele gebruiker, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
anandus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:51:
Ja, ik heb hem er ook weer afgegooid.

Hier is overigens het topic over Flipboard: Flipboard voor Android
Draait hier anders verdraaid goed op m'n One X

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Laatst online: 20-06 13:26
Grut, waarom hebben alle rekenmachines een layout die tegengesteld is aan diegene van een telefoon-numpad?

Op deze manier posten we niet in dit topic! Wat heeft je opmerking met "vraagteken" te maken met een algmeen Google Play en Androidapps topic? Graag specifieker zijn in je vraagstelling en/of beter uitleggen wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen.

[ Voor 56% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Deze vraag is veel te algemeen, wanneer in in Google Play had gezocht op Flitsers had je zo een aantal alternatieven op de app gekregen die je nu gebruikt. De vraag zoals jij die nu stelt is te gemakkelijk.

p.s. zoek eens in Google Play op Flitsnav, een app die nog steeds in ontwikkeling is maar nu al wel erg goed werkt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Bullet NL schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:58:
[...]

[mbr] Deze vraag is veel te algemeen, wanneer in in Google Play had gezocht op Flitsers had je zo een aantal alternatieven op de app gekregen die je nu gebruikt. De vraag zoals jij die nu stelt is te gemakkelijk.

[/]

p.s. zoek eens in Google Play op Flitsnav, een app die nog steeds in ontwikkeling is maar nu al wel erg goed werkt.
Hij krijgt anders heel wat goede antwoorde/reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Bullet NL schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:58:
Is genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:40

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand nog goede en makkelijke apps die volgens de ICS standaard zijn ontworpen?

Ik heb een HTC One V gekocht en daar zit dus de nieuwe buttonstandaard in. Oftewel er is geen menutoets meer... Oftewel apps die ik voorheen op mijn telefoons had werken niet goed meer :')

Ik had altijd tweetdeck maar kan nu geen eens meer mijn account toevoegen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Touchdomex schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:04:
Iemand nog goede en makkelijke apps die volgens de ICS standaard zijn ontworpen?

Ik heb een HTC One V gekocht en daar zit dus de nieuwe buttonstandaard in. Oftewel er is geen menutoets meer... Oftewel apps die ik voorheen op mijn telefoons had werken niet goed meer :')

Vreemd, op mijn Galaxy Nexus komt er een menu "button" (drie puntjes) in de button bar bij als je een app start die niet speciaal voor ICS geschikt is gemaakt. Zo kun je toch nog de menu toets gebruiken bij deze app.

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 13-05-2012 16:07 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jelmervos schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Vreemd, op mijn Galaxy Nexus komt er een menu "button" (drie puntjes) in de button bar bij als je een app start die niet speciaal voor ICS geschikt is gemaakt.
Die ben ik nog niet bij alle apps tegengekomen en al helemaal niet bij Tweetdeck...

Het grote verschil is dat de One V een vaste button bar heeft. Oftewel die veranderen niet van functie of icoon...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Touchdomex schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:04:

Tweetdeck wordt niet meer geupdate, maar iemand van modaco heeft hem wel geupdate, en de app heet nu tweakdeck Google Play: TweakDeck

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Barfman schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:15:
[...]

Tweetdeck wordt niet meer geupdate, maar iemand van modaco heeft hem wel geupdate, en de app heet nu tweakdeck Google Play: TweakDeck
Eens proberen dan. Aangezien tweetdeck de enige is die ook fatsoenlijk meerdere twitteraccounts ondersteund was die daarvoor altijd al ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Werkt precies hetzelfde met zelfs nog wat kleine verbeteringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Tiroz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:38:
Werkt precies hetzelfde met zelfs nog wat kleine verbeteringen ;)
Alleen geen homescreen widgets of wel soms?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sumr2oLb3obMqvMzFbnHyYzT/full.png

Zoals hier... Hij staat niet in mijn lijstje namelijk van toe te voegen widgets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:27
Touchdomex schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Die ben ik nog niet bij alle apps tegengekomen en al helemaal niet bij Tweetdeck...

Het grote verschil is dat de One V een vaste button bar heeft. Oftewel die veranderen niet van functie of icoon...
Psssst....druk de rechter button eens laaaaaang in.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Laatst online: 20-06 13:26
Commentaar op de moderatie mag via mail of DM.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 13-05-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MasterMaceMichu schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Psssst....druk de rechter button eens laaaaaang in.....
Ja ik kwam er al achter :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

een aanhef is niet nodig, zie Het algemeen beleid #groeten ,

Ik gebruik mijn SGS2 regelmatig om muziek af te spelen. Hiervoor gebruik ik zowel de stock music player van Cyanogenmod als Zimly. Bij beide muziekspelers blijft het lastig om muziek goed te ordenen. Zodra je een verzamelalbum op de telefoon zet komt er voor iedere artiest uit de verzameling een nieuw album met daarin slechts 1 nummer in de weergave. Hierdoor loopt het aantal artiesten en albums snel op en is het overzicht weg.

De vraag is wat jullie gebruiken als muziekspeler en of jullie bovenstaand probleem herkennen/opgelost hebben. Iemand suggesties?

Bericht i.v.m. de vraagstelling verplaatst naar het Google Play & Androidapps topic

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 15-05-2012 00:24 ]

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.