Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je hebt niet echt zelf gezocht hè???CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:38:
Is er een 'EK-kalender' beschikbaar, die net als 'NL Feestdagen' ofzo in je kalender kan verschijnen?
Of is dat een kwestie van 10 minuten handmatig alle wedstrijden intypen / kleurtje geven en synchroniseren?
http://www.markthisdate.c...html?language=2&css=share
Tnx (ik had er overigens nog niet naar gezocht). Even een mooi oranje kleurtje gegeven en alles staat er direct in!Smultie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:53:
[...]
Je hebt niet echt zelf gezocht hè???
Ik heb laatst trouwens de officiele EK app op mn S2 en m'n tablet gezet. Inmiddels zijn ze er beiden vanaf want, hoewel een mooie en overzichtelijke app, de app blijft op de achtergrond draaien, maakt een harde wakelock en zuigt de batterij (zelfs op de achtergrond) hard leeg!
Tegen de tijd dat het EK begint zal ik kijken of dit in een update verholpen is en zo nee, dan zoek ik wel een andere mooie app.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik doe dit door de mp3's opnieuw te taggen en bij Album Artist in te vullen: Various Artists. Op die manier blijft de orginele artiest behouden als je er op wilt zoeken, maar staat het netjes onder 1 kopje bij alle muziekspelers die ik gebruik.TheBigBug schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
[mbr] een aanhef is niet nodig, zie Het algemeen beleid #groeten [/],
Ik gebruik mijn SGS2 regelmatig om muziek af te spelen. Hiervoor gebruik ik zowel de stock music player van Cyanogenmod als Zimly. Bij beide muziekspelers blijft het lastig om muziek goed te ordenen. Zodra je een verzamelalbum op de telefoon zet komt er voor iedere artiest uit de verzameling een nieuw album met daarin slechts 1 nummer in de weergave. Hierdoor loopt het aantal artiesten en albums snel op en is het overzicht weg.
De vraag is wat jullie gebruiken als muziekspeler en of jullie bovenstaand probleem herkennen/opgelost hebben. Iemand suggesties?
[mbr] Bericht i.v.m. de vraagstelling verplaatst naar het Google Play & Androidapps topic [/]
Ik zie bij mijn Nexus alleen de optie om hem op pauze te zetten.. maar echt stoppen niet!?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee, had niet gezocht, dat doe ik nooit als ik wat vraagSmultie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:53:
Je hebt niet echt zelf gezocht hè???
Ik zocht inderdaad in de Market, simpel
Heb het zelf inmiddels on my own way in m'n kalender getypt, maar nu wil ik hem inderdaad oranje maken...
Op de PC is alles oranje, maar op m'n HTC is mijn 'EK 2012' agenda blauw, en wordt never nooit oranje?
Als ik 'feestdagen' verander op de PC qua kleur, veranderd het op m'n telefoon ook... Iemand nog 'n idee?
Beetje gekloot, wat vinkjes weg, wat vinkjes aangezet en hoppa, toppie! Ziet er mooi uit zo!
Wat maakt mij het nou uit in welke plaats / stadion de wedstrijd is heb nu: EK 2012 B - Nederland-Duitsland
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 15-05-2012 12:38 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik gebruik om en om Poweramp en Winamp PRO, beide met folder play, geen gezeik met albumsTheBigBug schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
De vraag is wat jullie gebruiken als muziekspeler en of jullie bovenstaand probleem herkennen/opgelost hebben. Iemand suggesties?
Hier is toch "Album Artist" voor uitgevonden? Ik heb hier met winamp geen problemen. Zet album artist op "various artists" kijk tussen je cd's daar zal de betreffende cd dan één keer tussenstaan, met als artiest "various artists". Open je vervolgens de cd, dan heeft elke nummer als artiest wel de uitvoerende artiest en zijn de nummers gesorteerd op cd-nummer op track-nummer.TheBigBug schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:55:
[ Voor 34% gewijzigd door Arie- op 15-05-2012 16:35 ]
Heb er nu een paar geprobeerd en verder dan een biepje bij m'n OV / ID-kaart kom ik niet...
Kan wat codes inlezen / hex-informatie zien en geblaat... Komt zeker omdat alles versleuteld is?
Zou natuurlijk wel hip zin om zo je OV-chipkaart stand te kunnen zien ofzo, maar dat mag juist zeker niet?
Ben niet zo into NFC, maarja omdat ik het heb, wil ik het even bekijken natuurlijk
Ik denk dat je toch echt zelf zou moeten gaan programmeren voor dit soort speelgoed. Gewoon wat van die kaartjes halen, een schrijver voor aan de laptop en zelf NFC dingen in elkaar zettenCLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:04:
Wat zijn volgens jullie / welke apps gebruiken jullie voor NFC...
Heb er nu een paar geprobeerd en verder dan een biepje bij m'n OV / ID-kaart kom ik niet...
Kan wat codes inlezen / hex-informatie zien en geblaat... Komt zeker omdat alles versleuteld is?
Zou natuurlijk wel hip zin om zo je OV-chipkaart stand te kunnen zien ofzo, maar dat mag juist zeker niet?
Ben niet zo into NFC, maarja omdat ik het heb, wil ik het even bekijken natuurlijk
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Of ik nou een keer op m'n scherm druk om m'n WiFi aan te zetten of dat ik 'n tag moet 'scannen'..
Maar ook geen leuke apps dus, games waarin het verwerkt zit.. Je kan er best wel veel mee denk ik mja als alles dicht zit en versleuteld is. Ik ga op m'n werk straks niet iemand z'n OV-chipkaart scannen, lekker hip *NOT*
Dat laatste kan wel primaCLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:25:
Weinig vernuftigs aan inderdaad... Die NFC-tags vind ik ook niet leuk / interessant...
Of ik nou een keer op m'n scherm druk om m'n WiFi aan te zetten of dat ik 'n tag moet 'scannen'..
Maar ook geen leuke apps dus, games waarin het verwerkt zit.. Je kan er best wel veel mee denk ik mja als alles dicht zit en versleuteld is. Ik ga op m'n werk straks niet iemand z'n OV-chipkaart scannen, lekker hip *NOT*
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
In Azie lopen ze al jaren met zulke techniek, trek je 'n blikje cola uit de automaat na het 'bliepen' c'est ca.
In de markt vind ik genoeg NFC-scanners, maarja als die geen concrete / relevante / uitvoerige info geven
Ik had Firefox een jaar geleden ofzo getest, en dat was een drama, traag, haperig en etc.
Nu deze nieuwe getest en is verrassend snel! Switchen tussen tabs is handig. Heeft een leuk bounce effect, bij het zoomen en scrollen nog nét iets teveel lag (is een beta), maar wel veel beter als die ik vorig jaar getest heb.
Flash werkt nog niet helemaal lekker, had een FC bij het afspelen van een filmpje binnen de browser.
Maar deze browser kan zich meten met Dolphin en Chrome gezien deze benchmark results:
http://blog.gsmarena.com/...it-it-against-its-rivals/
Ik hou het nog bij Dolphin, maar hou deze Firefox wel in de gaten!
Hmm vreemd, locatie delen staat gewoon aan en mijn HTC One S kan wel gewoon,Eric_Cantona schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:40:
Geen probleem hier.
de locatie bepalen voor de standaard HTC weer app en Rainy days

[ Voor 69% gewijzigd door Albert020 op 17-05-2012 10:56 ]
Gisteren (woensdag) last van gehad. Vandaag weer geen probleem mee.Albert020 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:40:
Hebben meer mensen last met de app Buienalarm dat de locatie niet gevonden kan worden ?
mijn signature is bewust leeg :-)
Is mijn uitspraak nou werkelijk zo beroerd of is de techniek nog altijd bagger?
***edit***pCOW schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:04:
[...]
Gisteren (woensdag) last van gehad. Vandaag weer geen probleem mee.
Opgelost!
Had waarschijnlijk iets in taakbeheer uitgezet, maar wat ?
Even de telefoon opnieuw opgestart en het werkt weer
Deze applicatie bestaat al een tijdje, maar was alleen beschikbaar op iOS. Wanneer je deze applicatie gebruikt, zal deze vanzelf een glimlach op je gezicht toveren, aangezien het van een door jou ingesproken bericht een liedje zal fabriceren. Het werkt uitstekend en men zal wellicht de overeenkomsten herkennen met bekende YouTube-filmpjes zoals Can’t hug every cat. Ben je uitgespeeld met de standaardmelodie, neem dan een kijkje in het melodie-bibliotheek. Hierin zul je sommige liedjes gratis kunnen downloaden en andere moeten aanschaffen met punten. Punten kun je verdienen door andere apps te downloaden en/of te spelen, heel slim en zeker een aanrader.
play store link: Google Play: Songify
http://www.kickstarter.co...creen-for-your-android-ta
Ziet er wel goed uit maar 50,000$ goal is wel erg optimistisch tho, dus ook nog eens voor tablets only.
Zelfde probleem hier.. werkt Google Voice Dialer überhaupt wel in het Nederlands? Of kan je het alleen gebruiken als je je telefoon taal op Engels instelt?new_guy schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:31:
Hoe is jullie ervaring met voice control? Zowel met de Google voice control als met Vlingo, wat een goeie app zou moeten zijn, krijg ik het niet voor elkaar om een contact te bellen.
Is mijn uitspraak nou werkelijk zo beroerd of is de techniek nog altijd bagger?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dat zijn vooral de clubs die gesponsord worden door een grote cooperatieve bank. Ik gebruik het zelf om af te rekenen in het bedrijfsrestaurant. (Dan hoef ik niet steeds mijn chipknip op te laden)NeoMe schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:26:
NFC is nog in opkomst, je kunt er binnenkort mee gaan betalen. Sommige sportclubs en kantines hebben het al in gebruik. Dan hou je dus je mobiel voor een zuiltje en heb je betaald. Google er maar eens op los, ik ben er op afgestudeerd.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ziet er erg gaaf uit!Minaaj schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:12:
Er is via kickstarter nu ook voor een Android tablet Homescreen (ja echt) een inzameling bezig.
Ziet er wel goed uit maar 50,000$ goal is wel erg optimistisch tho, dus ook nog eens voor tablets only.
Ziet er leuk uit, alleen wordt mijn Eken T10 (nog) niet ondersteund...zucht..anoniem1 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:02:
Hebben jullie al eens van songify gehoord? echt een geniale app. Las erover op androidworld, daar hebben ze de volgende beschrijving:
Deze applicatie bestaat al een tijdje, maar was alleen beschikbaar op iOS. Wanneer je deze applicatie gebruikt, zal deze vanzelf een glimlach op je gezicht toveren, aangezien het van een door jou ingesproken bericht een liedje zal fabriceren. Het werkt uitstekend en men zal wellicht de overeenkomsten herkennen met bekende YouTube-filmpjes zoals Can’t hug every cat. Ben je uitgespeeld met de standaardmelodie, neem dan een kijkje in het melodie-bibliotheek. Hierin zul je sommige liedjes gratis kunnen downloaden en andere moeten aanschaffen met punten. Punten kun je verdienen door andere apps te downloaden en/of te spelen, heel slim en zeker een aanrader.
Iemand al een apk gevonden?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Download met je telefoon, extract de apk.Gutteguttegut schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:06:
[...]
Ziet er leuk uit, alleen wordt mijn Eken T10 (nog) niet ondersteund...zucht..
Iemand al een apk gevonden?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Niet handig met een NokiaAllSeeyinEye schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:02:
[...]Download met je telefoon, extract de apk.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Is er nog een makkelijker manier?
Welke kant op? Voor de heenreis is er bijvoorbeeld Google Play: Unified Remote, voor de terugreis is er nog niets wat lekker werkt...maarud schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:56:
Is er een remote control app, zoals MyMobiler er was voor WinMo? MyMobiler heeft wel een Android versie maar die werkt niet helemaal 100% en je moet nog een driver installeren.
Is er nog een makkelijker manier?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Sorry, terug idd, zodat ik mijn Android screen op mijn pc heb. Wel handig soms met Whatsapp enzo, kan mijn telefoon in m'n broekzak blijvenObiter dictum schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:00:
[...]
Welke kant op? Voor de heenreis is er bijvoorbeeld Google Play: Unified Remote, voor de terugreis is er nog niets wat lekker werkt...
Ik had het inderdaad ook gezien en denk er over om mee te doen. Viel me op dat hij alleen een landscape mode kent, maar dat maakt mij niet zoveel uit.Minaaj schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:12:
Er is via kickstarter nu ook voor een Android tablet Homescreen (ja echt) een inzameling bezig.
Met MyPhoneExplorer kun je wel het scherm bekijken en dat kan automatisch refreshen maar je kunt het scherm niet bedienen. Wel kun je andere telefoonfuncties op de PC uitvoeren.maarud schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:01:
[...]
Sorry, terug idd, zodat ik mijn Android screen op mijn pc heb. Wel handig soms met Whatsapp enzo, kan mijn telefoon in m'n broekzak blijven
Je kunt er behoorlijk veel mee. Zie beschrijving van de screen-capture functie hier.
Je kan VNC server installeren als je root access hebt, maar zoals hierboven al genoemd wordt, werkt ook dat nog niet echt soepel.maarud schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:01:
[...]
Sorry, terug idd, zodat ik mijn Android screen op mijn pc heb. Wel handig soms met Whatsapp enzo, kan mijn telefoon in m'n broekzak blijven
Maar nav je post ook maar eens gekeken of er niet gewoon mymobiler voor Android bestaat, en dat lijkt inmiddels wel te bestaan
[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 17-05-2012 20:02 ]
Root is niet zo'n probleem, dat heb ik natuurlijk wel als tweaker
I guess I'll have to wait
Toevallig Vodafone + HTC telefoon met ICS? Check of er een proxy staat ingevuld bij je APN settings (zie ook Sensation topic anders)sebasss2 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:27:
Zijn er mensen die Crime City spelen?
Wanneer ik verbinding heb met Wifi dan werkt Crime City perfect.
Wanneer ik gewoon netwerk internet heb dan krijg ik alsmaar de melding An Unknown Error Happened.
Heb al wat gegoogeld maar nog geen oplossing gevonden.
Misschien hier al iemand die een oplossing heeft.
Komt dat niet door DRM?Albert020 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:33:
Heb een HTC One S en heb het volgende probleem.
Als ik video afspeel via RTL-XL krijg ik groen vervormd beeld.
Vindt dit echt heel jammer, is hier al een oplossing voor ?
[afbeelding]
Sometimes you need to plan for coincidence
Je kunt niet kiezen met RTL-XL hij opent gelijk in de app zelf en kom daar ook bij instellingen ?Groentenboer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 07:54:
Vroegah op de PC zou ik zeggen CODEC. Weet niet of dat hier ook van toepassing is... Probeer eens een andere videoplayer met hetzelfde filmpje?
Heb MX Player geprobeerd maar krijg de keuze niet of ik het met een andere player wil afspelen,
en kom dus ook niet in de settings ?
***edit***
Met Uitzending gemist en Gemist krijg ik de keuze,
welke player ik wil gebruiken, bij RTL-XL krijg ik deze optie niet !
[ Voor 53% gewijzigd door Albert020 op 18-05-2012 10:30 ]
Hoe kan ik dat oplossen? Ik gebruik een htc one x
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Gewoon via instellingen app bij twitter uninstall doen, dan haalt hij updates weglauyylauyy schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:17:
Sinds de nieuwe update van Twitter for Android krijg ik heel laat meldingen binnen, en soms helemaal niet. Ook als ik dan naar instellingen, en dan naar medlingen ga, zijn de letters grijs, wat dus betekend dat ik het ook niet kan veranderen.
Hoe kan ik dat oplossen? Ik gebruik een htc one x
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Rechten op media.
Nickname does not reflect reality
Met OrDroid op Sensation doet hij het perfect, draaide je niet cm9? grappige is dus dat skype ook voor "stock" sensation groen is, maar met die nieuwere GL drivers is dat dus opgelost.Arie- schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:00:
Ik heb hier even een aflevering VI geprobeerd op mijn HTC Sensation, daar krijg ik geen groene waas. Wat probeer jij te kijken?
Zou best kunnen dat ik er geen last van heb doordat OrDroid nieuwere GL drivers gebruikt.
Nu heb ik ook een galaxy tab die draait op Android 3.2, en daar heeft diezelfde standaard mail app de functie om alleen headers binnen te halen/synchroniseren..die optie is alleen echt nergens te vinden op mijn nexus, kijk ik er nu echt overheen of is het gewoon niet meer mogelijk met de standaard E-mail app (kan het echt nergens vinden terwijl op de tab is het een fluitje van een cent).
Denk misschien is het al eerder voorbij gekomen (kon het zo 1,2,3 niet vinden iig)..en anders ga ik gewoon lekker opzoek naar een nieuwe E-mail app.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Nu kan ik ze dus prima benaderen vanaf mijn telefoon en mijn tablet,
Op mijn telefoon staan ze ook offline, het jammere is echter dat ik hier niet via andere apps bijkan (staan ergens goed verborgen opgeslagen). Via de google Music app kan ik helaas niet afspelen via DLNA (wat met andere apps wel kan, dus moet ik alsnog met ouderwetse kabels werken om de muziek op mijn versterker af te spelen..
Is er een app (eventueel met roottoegang) die deze muziek wel kan benaderen?
Mijn Flickr; Sony A7iii
werkt goed op de 1Xanoniem1 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:02:
Hebben jullie al eens van songify gehoord? echt een geniale app. Las erover op androidworld, daar hebben ze de volgende beschrijving:
leuk
Correct me if i'm wrong maar voor zover ik weet is er nog geen vrij beschikbare api voor google music dus kan dat niet.ikmattie schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:41:
Ik heb via Google Music een hoop van mijn oude CD's en MP3's online gezet.
Nu kan ik ze dus prima benaderen vanaf mijn telefoon en mijn tablet,
Op mijn telefoon staan ze ook offline, het jammere is echter dat ik hier niet via andere apps bijkan (staan ergens goed verborgen opgeslagen). Via de google Music app kan ik helaas niet afspelen via DLNA (wat met andere apps wel kan, dus moet ik alsnog met ouderwetse kabels werken om de muziek op mijn versterker af te spelen..
Is er een app (eventueel met roottoegang) die deze muziek wel kan benaderen?
Ik heb al wel apps gevonden die de offline MP3-tjes van google music kan kopieren en hernoemen naar de originele naam (staan nu met alleen een volgnummer in een vage map), waarna je ze vervolgens met elke UPnP music app kan streamen over WiFi.Cyleo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:46:
[...]
Correct me if i'm wrong maar voor zover ik weet is er nog geen vrij beschikbare api voor google music dus kan dat niet.
Maar helemaal ideaal is dit niet omdat dit zorgt voor dubbele MP3-tjes.
Wachten dus tot Google de toegang tot de offline muziek toestaat...
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik ken het en je hebt pech. Je moet echt op je computer kunnen installeren. BIj mij mag het ook niet en kan het ook niet via m'n BlackBerry doen helaas. Succes en mocht je toch iets vinden hoor ik het graagbusinka19 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:40:
Weinig hoop maar here goes: ik ben op zoek naar een manier om Outlook agenda te syncen met Google agenda en dan, hier komt die, zonder Google sync. Die mag ik namelijk niet op kantoor installeren en dus kan ik mijn werkagenda niet op mijn SGS2 krijgen. Alle zoek opdrachten via Google komen uit op Google Sync, ik heb ook al Outlook agenda geprobeerd te emailen en dan importeren in de phone maar dat mocht niet baten, en is het sowieso geen beste oplossing. Misschien weet iemand hier een workaround op.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 23-05-2012 23:39 ]
Ik weet niet hoe vast je om wat voor redenen dan ook zit aan Google agenda maar er zijn wel andere agenda apps/PIMs die wel met Outlook schijnen te kunnen syncen als ik dit bijv. zie (zelf geen ervaring mee).businka19 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:40:
Weinig hoop maar here goes: ik ben op zoek naar een manier om Outlook agenda te syncen met Google agenda en dan, hier komt die, zonder Google sync. Die mag ik namelijk niet op kantoor installeren en dus kan ik mijn werkagenda niet op mijn SGS2 krijgen. Alle zoek opdrachten via Google komen uit op Google Sync, ik heb ook al Outlook agenda geprobeerd te emailen en dan importeren in de phone maar dat mocht niet baten, en is het sowieso geen beste oplossing. Misschien weet iemand hier een workaround op.
Google Play: mOffice - Outlook sync
Is die outlook agenda niet gewoon verbonden met Exchange? Dat lijkt mij de oplossing namelijk..businka19 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:40:
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik ben bang dat het op niets uitdraaitlekzzz schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:47:
Ik ken het en je hebt pech. Je moet echt op je computer kunnen installeren. BIj mij mag het ook niet en kan het ook niet via m'n BlackBerry doen helaas. Succes en mocht je toch iets vinden hoor ik het graag
Tnx voor meedenken, ik zit uiteraard niet vast aan Google agenda. Helaas moet je met mOffice ook een app op pc installeren, Mobisynapse, dus hetzelfde probleem.CaptJackSparrow schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:12:
Ik weet niet hoe vast je om wat voor redenen dan ook zit aan Google agenda maar er zijn wel andere agenda apps/PIMs die wel met Outlook schijnen te kunnen syncen als ik dit bijv. zie (zelf geen ervaring mee).
Google Play: mOffice - Outlook sync
Zou je even willen uitweiden hierover?Maardiweb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:36:
Is die outlook agenda niet gewoon verbonden met Exchange? Dat lijkt mij de oplossing namelijk..
[ Voor 17% gewijzigd door businka19 op 24-05-2012 09:13 ]
Precies wat hij zegt: de Outlook agenda (wat dus eigenlijk een Exchange agenda is) is verbonden met Exchange. Dus als je je exchange account in je telefoon zet, dan heb je je exchange agenda daar ook in. Kan je zelf kiezen wat je wel / niet wil synchroniseren (agenda, email, tasks, contacts en/of sms).businka19 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:11:
[...]
[Outlook agenda en exchange]
Zou je even willen uitweiden hierover?
Ik heb al een aantal games met 50-70% korting gezien, goede vondst, bedankt!Chrizzly schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:48:
Van 24 mei t/m 1 juni geeft een aantal ontwikkelaars discount op hun games. Meer informatie vind je hier en hier.
[ Voor 4% gewijzigd door JoetjeF op 24-05-2012 10:08 ]
Zeker? Ik was er niet ingedoken maar zoals het op de Market/Play pagina stond beschreven kreeg ik de indruk dat zowel die gratis als de betaalde desktop software bedoeld was om extra functionaliteit toe te voegen bovenop het syncen.businka19 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:11:
[...]
Tnx voor meedenken, ik zit uiteraard niet vast aan Google agenda. Helaas moet je met mOffice ook een app op pc installeren, Mobisynapse, dus hetzelfde probleem.
Maar misschien waren ze vergeten te vermelden dat je die gratis versie ook voor het syncen nodig hebt. Of heb ik er overheen gelezen. Ik had het even snel gescand.
Mjah, ik had zelf Fieldrunners willen kopen. Die zou $0,99 zijn, maar via play zie je dat hij met $0,99 korting is en dus nog steeds 1,58 euro.JoetjeF schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:05:
[...]
Ik heb al een aantal games met 50-70% korting gezien, goede vondst, bedankt!
50% korting en echt de moeite waard! Halen dus
vv Atomsk, misschien luie Amerikanen die nog in bed liggen en de prijs nog niet verlaagt hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door JoetjeF op 24-05-2012 15:00 ]
Alleen dat Riptide GP is helemaal niet afgeprijsd. JammerJoetjeF schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:05:
[...]
Ik heb al een aantal games met 50-70% korting gezien, goede vondst, bedankt!
_██_
(ಠ_ృ)
Je kan je agenda wel exporteren 'windows met gescheiden tekens' ofzo, en dan importeren via Google Agenda via de site gewoon...dat doe ik nu maar nu ik hetzelfde probleem heb als jijbusinka19 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:40:
Het is idd zeker niet ideal maar je kan wel Outlook Agenda exporteren en importeren in Google Calendar: Export an Outlook calendar to Google Calendar. Iets anders zal heel lastig worden als je niets kan installeren.businka19 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:40:
Dit had ik ook geprobeerd maar zoals je al verwacht. Iedere afspraak moet je iedere keer weer opnieuw exporteren/importeren. Ben je in mijn geval na een dag wel zat vanJoetjeF schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:27:
[...]
Het is idd zeker niet ideal maar je kan wel Outlook Agenda exporteren en importeren in Google Calendar: Export an Outlook calendar to Google Calendar. Iets anders zal heel lastig worden als je niets kan installeren.
Edit: hier iemand die beweert google apps sync op een usb stick werkend te hebben: http://productforums.goog...opic/calendar/ubfbEdAECmw
[ Voor 22% gewijzigd door JoetjeF op 25-05-2012 09:18 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik ben wel stuk dichter bij huis, mijn agenda hoeft idd ook niet real-time bijgewerkt te worden, zolang ik ongeveer weet hoe druk het wordt. Agenda staat ondertussen in the phone. TnxTiroz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:21:
Je kan je agenda wel exporteren 'windows met gescheiden tekens' ofzo, en dan importeren via Google Agenda via de site gewoon...dat doe ik nu maar nu ik hetzelfde probleem heb als jijen Exchange server instellen op telefoon kan niet bij mijn werkgever, heeft weer specifieke software nodig die is voorgeinstalleerd. Het is geen handige work-around maar omdat ik mijn agenda toch niet 100% up-to-date perse hoef op m'n telefoon is het in ieder geval iets!
EDIT: de enige wat ik mis na de import zijn de personen die betrokken zijn bij een meeting, is dat misschien in te stellen in Google Calendar? Ik heb wel full details export gedaan.
Ik denk dat shared folder benaderen ook een probleem wordt, het is hier echt dichtgetimmerd sinds overstap naar W7JoetjeF schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:56:
Wist niet zeker of je het niet werkend kreeg of niet, het zou voor mij ook niet bruikbaar zijn. Heb je al eens gekeken naar portable virtualbox (http://www.vbox.me/)? Je zou dan misschien linux kunnen draaien die de outlook file via een shared folder benadered.
Dit ziet er hoopvol uit, ik draaide namelijk vroeger ook Media Player Classic en Winamp vanaf mijn Cruzer. Op kantoor lukt het idd weer niet om te proberen maar thuis zeker even testen. TnxEdit: hier iemand die beweert google apps sync op een usb stick werkend te hebben: http://productforums.goog...opic/calendar/ubfbEdAECmw
Die is idd geblokkeerd, heb al overlegd met IT.Prulleman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:42:
of zoals eerder gezegd gewoon de exchange account op je telefoon configureren. Als dit op de een of andere manier geblokkeerd is door je werkgever, dan heeft dat wellicht ook een reden
Hehe, je hebt een punt. In mijn geval wil ik weten op welke dagen ik me beter niet "ziek" kan meldenBeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:02:
Je kunt je ook afvragen waarom jij de agenda van je werk op je telefoon wilt hebben als je baas dat kennelijk heel hard niet nodig vindt
Even iets anders:
Sinds kort heeft mijn Swype keuren, als ik een woord intik dan worden sowieso alle niet-Engelse woorden rood onderstreept en als ik op zo'n onderstreept woord druk dan krijg ik vervelende witte drop-down menu waarin alleen suggesties voor Engelse woorden staan. Beide telen, EN en NL, zijn geïnstalleerd. Iemand idee?
EDIT2: opgelost, spelling correction uitgezet bij language and input instellingen

ps. "steeds" en "kut" heb ik net aan het woordenboek toegevoegd vandaar dat ze niet onderstreept zijn
[ Voor 13% gewijzigd door businka19 op 25-05-2012 17:47 . Reden: vraag toegevoegd ]
Ik geloof dat er niet zo lang geleden ook een update van Swype was. Daarna moest ik het nederlandse woordenboek wel weer opnieuw downloaden.businka19 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:37:
[...]
Even iets anders:
Sinds kort heeft mijn Swype keuren, als ik een woord intik dan worden sowieso alle niet-Engelse woorden rood onderstreept en als ik op zo'n onderstreept woord druk dan krijg ik vervelende witte drop-down menu waarin alleen suggesties voor Engelse woorden staan. Beide telen, EN en NL, zijn geïnstalleerd. Iemand idee?
EDIT2: opgelost, spelling correction uitgezet bij language and input instellingen
[afbeelding]
ps. "steeds" en "kut" heb ik net aan het woordenboek toegevoegd vandaar dat ze niet onderstreept zijn
Er is wel een site waar je het spelschema kunt toevoegen aan je Google agenda/iphone/outlook/Live, etcRekZ schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:38:
Nu het EK voetbal bijna gaat beginnen ben ik opzoek naar een fijne app voor het EK. Iemand tips? Over de officiële app lees ik dat het helaas een enorme battery drain geeft.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Die van Carlsberg!RekZ schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:38:
Nu het EK voetbal bijna gaat beginnen ben ik opzoek naar een fijne app voor het EK. Iemand tips? Over de officiële app lees ik dat het helaas een enorme battery drain geeft.
Ik bedoel dus dat je wel alle apps kan starten, maar voor de telefoon een extra handeling moet doen.
Mijn kids willen nog wel eens een spelletje doen op m'n telefoon. Ik wil dus dat het voor hun een tablet wordt.
Thanks voor de tip.
Dat lijkt me gewoon de spellingscontrole van ICS, dat heeft niets met Swype te maken... kan je idd uitzetten met dat vinkje.businka19 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:37:
[afbeelding]
[ Voor 94% gewijzigd door Scott10 op 31-05-2012 23:46 ]
Dit zou ik dus ook graag willen weten... echter ben ik bang dat daar geen app voor is, of althans geen goede app die de hoge resolutie van het toestel naar de tv kan brengen.. en ook nog eens smooth!peakaboo schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:43:
Bestaat er een app waarmee je zeg maar je beeldscherm van je mobiel kunt delen naar je TV? Dus alles wat je doet op je smartphone zie je ook op de tv. Imediashare bedoel ik niet, daar kun je alleen videobestanden e.d. mee afspelen en laten projecteren op je TV. Ik wil graag bijv. als ik een website open deze op de TV kunnen projecten. Weet iemand of hier handige apps voor zijn?
desondanks ben ik zeer benieuwd of het idd wel mogelijk is...!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als je een beetje high-end telefoon hebt, zou het kunnen dat je micro usb ook een hdmi uitgang is (vb Galaxy S2) of de jack uitgang ook een analoge video uitgang (vb Galaxy S).peakaboo schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:43:
Bestaat er een app waarmee je zeg maar je beeldscherm van je mobiel kunt delen naar je TV? Dus alles wat je doet op je smartphone zie je ook op de tv. Imediashare bedoel ik niet, daar kun je alleen videobestanden e.d. mee afspelen en laten projecteren op je TV. Ik wil graag bijv. als ik een website open deze op de TV kunnen projecten. Weet iemand of hier handige apps voor zijn?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Enige theoretische mogelijkheid "met een app" is wanneer deze realtime screen grabs zou maken en deze realtime weer converteren naar een mpeg2 videostream naar de mediaserver van je tv. Dat lijkt mij zelfs voor een 1,5Ghz multicore smartphone wat veel gevraagd.
_██_
(ಠ_ృ)
Klopt, ik heb zo'n MHL adapter gekocht maar die werkt niet op mijn Samsung Galaxy S1. Die werkt wel op mijn vriendin haar S2.HaTe schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Als je een beetje high-end telefoon hebt, zou het kunnen dat je micro usb ook een hdmi uitgang is (vb Galaxy S2) of de jack uitgang ook een analoge video uitgang (vb Galaxy S).
Maar in pricipe zou het niet heel lastig moeten zijn toch? Aangezien imediashare grotendeels ook zo werkt, gewoon via wifi al streamend...
Ik heb bijv. een app NBA game time, daar kan ik 24/7 basketbal op kijken. Maar op je mobiel is het zo klein
Het was kennelijk niet de bedoeling dat ik bovenstaande vraag hier stelde. Ik weet inmiddels wel wat meer dankzij de reactie van Runar. Het zijn inderdaad apps die op SD staan die problemen geven.
[ Voor 21% gewijzigd door ginkgo op 29-05-2012 21:39 ]
Dit lijkt me een probleem van je telefoon, en heeft dus weinig met het bespreken van apps te maken. Graag hiervoor een eigen topic openen.ginkgo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:41:
Het gebeurt mij vaak dat bepaalde apps niet werken. Ze staan staan dan met een standaard android icon in de app drawer en de naam is dan bijvoorbeeld com.halfbrick.fruitninja.free. Na een reset komen de normale iconen en normale namen dan weer terug, totdat het schijnbaar weer spontaan terugkomt. Het gaat altijd op dezelfde apps, maar niet om alle. Weet iemand wat hier mis is?
Dat klinkt als een probleempje met je sd-kaart. Misschien komt dit voor al je je telefoon aan een pc hebt gekoppeld. Of misschien zijn de contactjes een beetje vies.ginkgo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:41:
Het gebeurt mij vaak dat bepaalde apps niet werken. Ze staan staan dan met een standaard android icon in de app drawer en de naam is dan bijvoorbeeld com.halfbrick.fruitninja.free. Na een reset komen de normale iconen en normale namen dan weer terug, totdat het schijnbaar weer spontaan terugkomt. Het gaat altijd op dezelfde apps, maar niet om alle. Weet iemand wat hier mis is?
Sommige apps worden op je sd-kaart geinstalleerd. Als je de verbinding verbreekt, kan android deze apps niet meer goed vinden.
Als ik het me goed herinner heb je een Nexus, het enigste wat je dan nodig is een MHL kabel. And that's itVis schreef op maandag 28 mei 2012 @ 21:47:
[...]
Dit zou ik dus ook graag willen weten... echter ben ik bang dat daar geen app voor is, of althans geen goede app die de hoge resolutie van het toestel naar de tv kan brengen.. en ook nog eens smooth!
desondanks ben ik zeer benieuwd of het idd wel mogelijk is...!
Alles is ingebouwd dus je heb geen extra software nodig.
edit: voortaan moet ik de rest van de berichten lezen want het is boven mij al gezegt
[ Voor 7% gewijzigd door quartex op 29-05-2012 22:55 ]
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
heb laatst zitten kijken naar vnc server voor android, maar dat werkte ook allemaal maar half of niet.. En dan heb je nog een pc aan de andere kant, ipv een "domme" tv
Dit topic is gesloten.