Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

peakaboo schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:02:
[...]

Ik heb bijv. een app NBA game time, daar kan ik 24/7 basketbal op kijken. Maar op je mobiel is het zo klein :+ Ik zou dan graag die streamende video willen doorsturen naar mijn TV. Helaas bestaat de app niet op samsung smart TV en de webbrowser is sowieso traag + adobe flash player kun je niet updaten waardoor het uiteindelijk dus ook niet werkt :( Vandaar mijn vraag.
Paar puntjes:
- Waarom zie ik je dan niet in het NBA topic? :P
- Heb je Game Time of een League Pass? In het geval van het laatste kun je gewoon de wedstrijden via nba.tv bekijken op een computer die je dan weer op je TV aan kunt sluiten (zoals ik dat doe.) :) En voor het geval je wel Game Time hebt: woon je of in de US, of gebruik je een proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sinds korte tijd heb ik na het opstarten van mijn SGS 2 dat het GPS-icoontje aan staat na het opstarten. Ik meen me te herinneren dat ik in dit topic of het SGS 2 topic heb gezien met welk programma je kan zien welk programma/service op dit moment je GPS in gebruik heeft, maar ik kan het niet weer vinden.

Bij deze dus de vraag: wie weet er een programma waarmee je kan zien waardoor je GPS gebruikt wordt, en heeft de mogelijkheid dit programma/proces te sluiten of nog beter toestemming kan ontzeggen om GPS te gebruiken?

Ik heb LBE Privacy guard al geïnstalleerd, maar daarmee kan je alleen in het algemeen aangeven of een programma positioning mag doen. Dat gaat zowel over wifi/gsm als gps localisering volgens mij.
SystemPanelLite geeft alleen cpu/geheugen/netwerk weer voor zover ik kan zien.

Ik dacht eerst dat de Buienradar app automatisch ging zoeken, maar als ik die bevries met Titanium Backup verandert er niets. Verdere logische opties lijken mij de AccuWeather widget of Beautiful Widgets, maar als ik die beide bevries zoekt hij nog steeds naar GPS bij opstarten. Dit zoeken duurt enkele minuten. Kan het iets van google location service zijn?

ik daari I9100XWLPD_XEN met JKay framework, verder geen mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe kan je bij de facebook app instellen dat die de locatie weergeeft als je iets post op bijvoorbeeld je prikbord.
Ik weet wel dat je kan inchecken als je ergens bent en dit zou willen. Maar je ziet bij veel mensen dat ze iets op het prikbord zetten en dan staat er in kleine letters onder: In de buurt van Oog in Al oid. Of in de buurt van Utrecht.

Is dit een instelling?

Heb zelf een HTC One-X

''ongeveer een minuut geleden in de buurt van Utrecht''

[ Voor 7% gewijzigd door shameblaster op 30-05-2012 18:52 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:59
Voetbal International applicatie heeft ook mooie update gekregen, zelfs het icoontje!
EK is toegevoegd en ook bijvoorbeeld EK selectie+info.

Tweakers.net applicatie kan wat opsteken van deze applicatie in mijn ogen nu, geen disrespect maar mis sowieso de horizontale Slide functies van ICS in Tweakers.net app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

shameblaster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:52:
Hoe kan je bij de facebook app instellen dat die de locatie weergeeft als je iets post op bijvoorbeeld je prikbord.
Ik weet wel dat je kan inchecken als je ergens bent en dit zou willen. Maar je ziet bij veel mensen dat ze iets op het prikbord zetten en dan staat er in kleine letters onder: In de buurt van Oog in Al oid. Of in de buurt van Utrecht.

Is dit een instelling?

Heb zelf een HTC One-X

''ongeveer een minuut geleden in de buurt van Utrecht''
Je kan "inchecken", dan kan je een bekende locatie in de buurt kiezen.
Verder kan je op het tweede icoontje van links onder je status update klikken. Lijkt op het icoontje van "plaatsen" in Google maps

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gz8NOyF5fwhr9boMTVkxnTCG/full.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fjfxcr4fcWjSaPlo6s0aRbpG/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 30-05-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:11:
als je het draadloos wilt zal je niet zomaar beeld met een app over kunnen sturen, je hebt inderdaad wel apps die van je telefoon een media server maken, welke dan weer met een media player / tv afgespeeld kunnen worden. Maar voor het hele beeld streamen.. Hoe zou je tv dat moeten snappen?

heb laatst zitten kijken naar vnc server voor android, maar dat werkte ook allemaal maar half of niet.. En dan heb je nog een pc aan de andere kant, ipv een "domme" tv
Waarom niet? Die media share apps kunnen toch ook een beeldsignaal doorsturen naar de TV over wifi?
Ken. schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:36:
[...]

Paar puntjes:
- Waarom zie ik je dan niet in het NBA topic? :P
- Heb je Game Time of een League Pass? In het geval van het laatste kun je gewoon de wedstrijden via nba.tv bekijken op een computer die je dan weer op je TV aan kunt sluiten (zoals ik dat doe.) :) En voor het geval je wel Game Time hebt: woon je of in de US, of gebruik je een proxy?
-Euhhh nooit geweten dat die er was? (in de 5 jaar dat ik al actief ben op tweakers 8)7 )
-Ik heb league pass full. Kan alles live en 24/7 terug al streamend kijken via internet, dus ook op mobiel. Het jammere is dus dat ik wanneer ik stream op mijn mobiel dit niet op mijn TV kan projecteren. Het kan idd via de PC > TV maar dan staat die PC aan (= warm, maakt geluid etc)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Minaaj schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:58:
Voetbal International applicatie heeft ook mooie update gekregen, zelfs het icoontje!
EK is toegevoegd en ook bijvoorbeeld EK selectie+info.
Heb hem toevallig vanmiddag weer eens gedownload :)
Ziet er Idd een stuk beter uit. Ook gelijk maar de ek app verwijderd aangezien VI een stuk uitgebreider is.
+ voordeel is dat alle betalende diensten in_app gratis zijn voor de periode rondom het EK!
Top dus :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

peakaboo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:01:
[...]

-Ik heb league pass full. Kan alles live en 24/7 terug al streamend kijken via internet, dus ook op mobiel. Het jammere is dus dat ik wanneer ik stream op mijn mobiel dit niet op mijn TV kan projecteren. Het kan idd via de PC > TV maar dan staat die PC aan (= warm, maakt geluid etc)...
Denk dat dat in dit geval toch wel de beste/makkelijkste optie is. Je fans komen toch hopelijk niet boven het gejuich en geDEFENSE uit mag ik hopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Minaaj schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:12:
Er is via kickstarter nu ook voor een Android tablet Homescreen (ja echt) een inzameling bezig.

http://www.kickstarter.co...creen-for-your-android-ta

Ziet er wel goed uit maar 50,000$ goal is wel erg optimistisch tho, dus ook nog eens voor tablets only.
Ik kijk net weer even naar dit project, en er is nu ruim 41K al opgehaald, dus gaat de goede kant op. Ik denk dat ik ook maar wat ga backen, hoef ik hem iig niet meer te kopen als hij uitkomt :)

edit: alleen CC helaas, laat maar dan...

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 31-05-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb Chameleon ook maar gebackt :)
Wist niet of-ie het ging halen, maar het ziet er goed uit (zowel het product als de prognose ;) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vraagje over een Android app, die van Facebook. Ik had het foto album van iemand bekeken in Facebook maar kon nergens een reageer linkje vinden. Op een gegeven moment verscheen hij weer in mijn overzicht omdat de eigenaar van het album nieuwe foto's had toegevoegd, dus heb ik gelijk op die melding gereageerd.

Nu zie ik in mijn notificaties dat er meerdere mensen 'ook op het album van die persoon' gereageerd hebben. Ah, dus reageren op dat nieuwtje in mijn overzicht stond gelijk aan het reageren op het album, wist ik niet. Nu tik ik die notificatie aan om de reacties te lezen, maar dan opent hij de thumbnails van het album maar ik zie nergens een optie om te reageren of om reacties te lezen.

Hoe kom ik bij die reacties? HTC

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 06-08 15:14
anandus schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:32:
Heb Chameleon ook maar gebackt :)
Wist niet of-ie het ging halen, maar het ziet er goed uit (zowel het product als de prognose ;) )
Toevallig net ook ingelegd, toen ik het zag was ik verkocht... ziet er mooi en degelijk uit. Krijg ook de indruk dat het erg vloeiend is... Gezien de snelheid waarmee ze geld ophalen heb ik wel vertrouwen dat het ze gaat lukken!

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:26:
Vraagje over een Android app, die van Facebook. Ik had het foto album van iemand bekeken in Facebook maar kon nergens een reageer linkje vinden. Op een gegeven moment verscheen hij weer in mijn overzicht omdat de eigenaar van het album nieuwe foto's had toegevoegd, dus heb ik gelijk op die melding gereageerd.

Nu zie ik in mijn notificaties dat er meerdere mensen 'ook op het album van die persoon' gereageerd hebben. Ah, dus reageren op dat nieuwtje in mijn overzicht stond gelijk aan het reageren op het album, wist ik niet. Nu tik ik die notificatie aan om de reacties te lezen, maar dan opent hij de thumbnails van het album maar ik zie nergens een optie om te reageren of om reacties te lezen.

Hoe kom ik bij die reacties? HTC
Als je op een foto drukt om hem te bekijken, opent hij in eerste instantie full screen. Als je dan één keer het scherm kort aanraakt, zie je bovenin het commentaar dat de poster erbij gegeven heeft, en rechtsonderin hoeveel likes en reacties er op zijn. Als je dan op de reacties klikt gaat hij uit full screen, en kan je naar beneden scrollen om reacties te lezen en zelf iets toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het gekke is dus, dat je dan de likes en reacties op die specifieke foto ziet, en dat zijn er in alle gevallen 0. De notificatie gaf ook aan dat er reacties op het album zijn, niet op een specifieke foto. Ik zoek die reacties, dus de reacties op het album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
M-Opensource schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:35:
[...]

Toevallig net ook ingelegd, toen ik het zag was ik verkocht... ziet er mooi en degelijk uit. Krijg ook de indruk dat het erg vloeiend is... Gezien de snelheid waarmee ze geld ophalen heb ik wel vertrouwen dat het ze gaat lukken!
Ziet er inderdaad goed uit, hier nog een review. (Het blijft gewoon een homescreen replacement)

had al 5$ overgemaakt via prepaid cc destijds, je moet er denk ik wel een redelijke ~1.2ghz tablet+niet de minste gpu hebben denk ik.
is ook nog een filmpje van developer zelf op de kickstarter site gereleased hoe widgets ect werken,

[ Voor 29% gewijzigd door Minaaj op 31-05-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:20:
Het gekke is dus, dat je dan de likes en reacties op die specifieke foto ziet, en dat zijn er in alle gevallen 0. De notificatie gaf ook aan dat er reacties op het album zijn, niet op een specifieke foto. Ik zoek die reacties, dus de reacties op het album.
Klopt. Kon ik een tijdje geleden ook met geen mogelijkheid vinden. Het lijkt erop dat je er met de app gewoonweg niet bij kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
In de market heb ik niet de optie een lijst te kiezen van wel gekochte maar niet geinstalleerde apps. Bij mijn apps heb ik 2 ''tabladen'' genaamd Geinstalleerd en alle. Maar als ik een fresh intall doe kan ik slecht vinden welke apps ik gekocht heb maar niet geinstalleerd.
Is dit standaard zo in Google Play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Volgens mij staat onderaan op het geïnstalleerd blad een veld met niet geïnstalleerd.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 19:26
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 06:50:
Volgens mij staat onderaan op het geïnstalleerd blad een veld met niet geïnstalleerd.
Dat is helaas niet meer zo in de laatste versie van de Play Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
die staan gewoon in de lijst "alle" maar dan met status "aangeschaft"

maar handig terug te vinden zijn ze niet, ze staan midden in de lijst

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

reyals schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:29:
die staan gewoon in de lijst "alle" maar dan met status "aangeschaft"

maar handig terug te vinden zijn ze niet, ze staan midden in de lijst
Dat ze in het midden staan is dan puur toeval. Die lijst bevat namelijk alles op volgorde van installatie ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Probleem, ik mis waarschijnlijk iets, maar kan niet vinden wat. Ik gebruik Missed It! maar deze geeft de melding dat ik Gmail moet updaten. Dit is echter niet mogelijk omdat ik, voor zover ik weet en wat de Play Store aangeeft, reeds de laatste versie heb van Gmail (en Missed It!). Als ik kijk bij de reacties op Missed It! in de Play store ben ik niet de enige. De forums van Missed It! heb ik mijn probleem nog niet geplaatst, maar mijn probleem is daar ook (nog) niet gepost. Iemand een idee?

Edit: Overigens gaat Missed It! ook op zijn bek als ik de instellingen van het Gmail account wil aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Arie- op 01-06-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
Gewoon een f***-up van Missed it? Gebruik zelf ATrackDog en die zit er ook geregeld naast qua versies.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Weet iemand een app met leuke cartoons e.d. Vooral de Dirkjan en FC knudde strips vind ik altijd wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
In het XDA topic voor Missed It! werd onmiddellijk gereageerd. Het verwijderen en opnieuw installeren van Missed It! lost het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Arie- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:28:
In het XDA topic voor Missed It! werd onmiddellijk gereageerd. Het verwijderen en opnieuw installeren van Missed It! lost het probleem op.
Wilde idd net hetzelfde posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:21
Ik heb sinds kort mijn eerste android gsm, nu merk ik dat veel apps automatisch starten.
Nu had ik task killer geïnstalleerd maar ik zie dat vele apps enkele seconden/minuten later weer opnieuw opstarten.
Bij de apps zelf (er draaien er wel 15+) kan je nergens instellen voor auto-start.

Nu vroeg ik mij af of er geen app is waarbij je die automatische start kan aan/uit zetten per app?

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is wel het een en ander maar dat vereist eigenlijk altijd dat je toestel geroot is. Dat is dus stap één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:21
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:38:
Er is wel het een en ander maar dat vereist eigenlijk altijd dat je toestel geroot is. Dat is dus stap één.
Heb weinig zin om hem nu al te gaan rooten, verder geen opties?

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
vanpeers schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:58:
Heb weinig zin om hem nu al te gaan rooten, verder geen opties?
Nope, nada :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
vanpeers schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:32:
Ik heb sinds kort mijn eerste android gsm, nu merk ik dat veel apps automatisch starten.
Nu had ik task killer geïnstalleerd maar ik zie dat vele apps enkele seconden/minuten later weer opnieuw opstarten.
Bij de apps zelf (er draaien er wel 15+) kan je nergens instellen voor auto-start.

Nu vroeg ik mij af of er geen app is waarbij je die automatische start kan aan/uit zetten per app?
Sommige apps hebben dat nodig, starten bij boot. Vaak om een achtergrond service (voor dataupdates) op te starten. Als Android geheugen nodig heeft worden de niet actieve apps die toch geladen zijn op de achtergrond als eerste gekiept. Het geheugen management van Android zit anders in elkaar dan het geheugen management van windows.
Ik zou zeggen, probeer eerst je telefoon een tijdje voor dat je aan de slag gaat met task killers en geheugen managers. Deze gooien vaker roet in het eten, dan dat het daadwerkelijk iets helpt.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:25
Ik heb een raar probleem met SoundHound en Shazam. Ik had een Galaxy S3 op 2.3.6. en als ik muziek op mijn telefoon afspeelde kon in met deze programma's de artiest opzoeken. Sinds kort heb ik een nieuwe S2 met ICS erop en als ik nu probeer een artiest op te zoeken lopen beide programma's vast. Zal ongetwijfeld een ICS issue zijn, maar het is wel vreemd. Als ik muziek van een extern apparaat wil identificeren werkt het wel gewoon. Heeft iemand hier ook last van?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
Een vraagje,

Zelf heb ik een HTC One X en zou ik MIB3 game willen downloaden via google Play maar er staat dat dit niet compatibel is :s hoe kan dat!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Met m'n Sony Xperia S kan ik door de inhoud van UNPN servers bladeren die op hetzelfde (wifi)netwerk zitten. Probleem is echter dat de app "verbonden apparaten" geen mkv bestanden ondersteunt. Klik je daarop, dan krijg je "ongeldige indeling" of zoiets. Nu zijn er natuurlijk apps als BSPlayer die wel prima MVK containers kunnen afspelen, alleen deze ondersteund weer geen afspelen vanaf UPNP.

Is hier een oplossing voor?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:25
Nick.D schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:10:
Een vraagje,

Zelf heb ik een HTC One X en zou ik MIB3 game willen downloaden via google Play maar er staat dat dit niet compatibel is :s hoe kan dat!?
Geen idee, hier op m'n S2 installeert en speelt ie prima. Ik neem aan dat je die van GAMELOFT bedoelt.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Atomsk schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:10:
Met m'n Sony Xperia S kan ik door de inhoud van UNPN servers bladeren die op hetzelfde (wifi)netwerk zitten. Probleem is echter dat de app "verbonden apparaten" geen mkv bestanden ondersteunt. Klik je daarop, dan krijg je "ongeldige indeling" of zoiets. Nu zijn er natuurlijk apps als BSPlayer die wel prima MVK containers kunnen afspelen, alleen deze ondersteund weer geen afspelen vanaf UPNP.

Deze Google Play: ES File Explorer kan video's van diverse bronnen naar je Android device streamen en dan doorspelen naar een media player van jouw keuze.

Geen idee of het voor jouw situatie ook zal werken maar daar is simpel achter te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
nadroJ schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Geen idee, hier op m'n S2 installeert en speelt ie prima. Ik neem aan dat je die van GAMELOFT bedoelt.
ja inderdaad die van GAMELOFT. spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Atomsk schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:10:

Ik gebruik daar zelf bubble upnp voor met dezelfde telefoon, werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Ik heb een vraag (gezocht, geen antwoord kunnen vinden): Sinds vorige week zijn wij de trotse bezitters van een LG led 3D televisie. Hiermee kan je 3d films bekijken. We hebben dit al getest door een film op een USB-stick te zetten en dat doet die prima. Alleen het nadeel is dat de televisie geen ondertiteling kan afspelen.

Ik vraag me af, of er iemand ervaring heeft, met het gebruiken van zijn tablet/smartphone als mediaspeler voor de televisie. Wat is een programma voor android wat hiervoor handig is? De films zijn MKV-bestanden? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Fikkie007 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:38:
Ik heb een vraag (gezocht, geen antwoord kunnen vinden): Sinds vorige week zijn wij de trotse bezitters van een LG led 3D televisie. Hiermee kan je 3d films bekijken. We hebben dit al getest door een film op een USB-stick te zetten en dat doet die prima. Alleen het nadeel is dat de televisie geen ondertiteling kan afspelen.

Ik vraag me af, of er iemand ervaring heeft, met het gebruiken van zijn tablet/smartphone als mediaspeler voor de televisie. Wat is een programma voor android wat hiervoor handig is? De films zijn MKV-bestanden? Alvast bedankt!
Hoort dit hier 8)7 , als je subs wilt zien bij een MKV moet je het srt bestandje hebben

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Fikkie007 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:38:

Ik gebruik MX Player, deze speelt veel video bestanden perfect af, ook srt bestanden voor de ondertiteling werken. Ik heb zelf de HDMI uitgang over de micro USB poort nog nooit gebruikt, ik kan dus niet beoordelen of een telefoon of tablet zou voldoen als media speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Pierre61 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:40:
[...]

Hoort dit hier 8)7 , als je subs wilt zien bij een MKV moet je het srt bestandje hebben
Oke dat begrijp ik. Dus ik neem aan dat MX speler een goede is hiervoor? Heeft er verder iemand ervaring met het afspelen van een 3D film vanaf zijn telefoon/tablet naar een 3D tv?

@Arie
Dank, was het van plan om via mini HDMI (mijn tablet) aan te sluiten op mijn HDMI van de TV, ga het gewoon testen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fikkie007 op 04-06-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Pierre61 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:40:
[...]

Een ondertitelstream kan ook in het MKV bestand ingepakt zitten. Dan heb je geen apart bestand nodig. De speler moet die extra stream dan natuurlijk wel aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Fikkie007 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:45:
[...]

Oke dat begrijp ik. Dus ik neem aan dat MX speler een goede is hiervoor? Heeft er verder iemand ervaring met het afspelen van een 3D film vanaf zijn telefoon/tablet naar een 3D tv?

@Arie
Dank, was het van plan om via mini HDMI (mijn tablet) aan te sluiten op mijn HDMI van de TV, ga het gewoon testen.
Probleem is wel dat ondertiteling en 3D (SBS) vaak moeilijk samen gaan. Vaak converteer ik de srt naar een sub met 3D ondersteuning. Misschien zijn er players die dit wel automatisch kunnen.

Genoeg offtopic!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Cyleo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Ik gebruik daar zelf bubble upnp voor met dezelfde telefoon, werkt prima ;)
Ok, zal ik die eens proberen, zodra ik m'n defecte router vervangen heb. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 16:51
Ik had een vraag aan mensen die DicePlayer gebruiken.
Ik kijk heel vaak films met DicePlayer, maar de geluid van de films zijn soms te laag. Daarom gebruik ik 'Volume booster' (staat in de settings van DicePlayer). Maar als ik dat gebruik hoor ik rare geluiden tijdens het kijken van een film. Ik heb het met verschillende oordoppen en telefoons geprobeerd, maar bij zijn allemaal krijg je de zelfde rare geluid te horen, wanneer je volume booster gebruikt.

Dus weet iemand waarom die geluid komt, en hoe je de rare geluid kan weghalen (zonder de geluid zachter te zetten het liefst, want anders hoor ik de film niet goed).

Ik zelf heb een HTC Sensation met android 4.0.3 hij is niet geroot. DicePlayer versie: 2.0.6. Maar zoals ik het al heb aangegeven heb ik het niet alleen op mijn telefoon geprobeert en ook niet alleen met 1 soort oordoppen.

[ Voor 15% gewijzigd door yeth3119 op 05-06-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:33

thommich

Belg

Ik ben op zoek naar een "energy widget". Daarmee bedoel ik dus een verzameling knopjes voor op één vd homescreens, waarmee ik 3G, GPS, Wifi, Autorotate vh scherm, sync, etc... kan in en uitschakelen.

De One V heeft zo'n energie widget, maar die heeft niet de knopjes die ik wil. Kan iemand me iets aanraden? Of tenminste een zoekterm want met "energy widget" vind ik niet wat ik wil... :)

[ Voor 11% gewijzigd door thommich op 06-06-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zoektermen 'toggle' of 'switcher'/'switch'

Ik gebruik deze Google Play: Dazzle Configurable Switcher alhoewel die op mijn HC device niet meer helemaal compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thommich schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:08:
Ik ben op zoek naar een "energy widget". Daarmee bedoel ik dus een verzameling knopjes voor op één vd homescreens, waarmee ik 3G, GPS, Wifi, Autorotate vh scherm, sync, etc... kan in en uitschakelen.

De One V heeft zo'n energie widget, maar die heeft niet de knopjes die ik wil. Kan iemand me iets aanraden? Of tenminste een zoekterm want met "energy widget" vind ik niet wat ik wil... :)
SwitchPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:33

thommich

Belg

Bedankt. Ik kijk even of Dazzle wat is, aangezien dat gratis is. Mocht het niet bevallen ga ik naar SwitchPro kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
thommich schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:08:

Kijk ook eens naar "Quicker", die gebruik ik zelf al sinds ik een Android telefoon bezit.

Google Play: Quicker

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik ben op zich wel tevreden met de Switcher die door Sony(Ericsson) wordt meegeleverd:
SysControl Widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
of Google Play: Widgetsoid2.x, daarmee kan je zo'n beetje alles zelf instellen, ook uiterlijk, heel flexibel.

deze is ook erg populair (wel betaald) Google Play: Extended Controls, eigenlijk een uitgebreide versie van de standaard energie beheer widget

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 16:51
yakutemre1995 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:04:
Ik had een vraag aan mensen die DicePlayer gebruiken.
Ik kijk heel vaak films met DicePlayer, maar de geluid van de films zijn soms te laag. Daarom gebruik ik 'Volume booster' (staat in de settings van DicePlayer). Maar als ik dat gebruik hoor ik rare geluiden tijdens het kijken van een film. Ik heb het met verschillende oordoppen en telefoons geprobeerd, maar bij zijn allemaal krijg je de zelfde rare geluid te horen, wanneer je volume booster gebruikt.

Dus weet iemand waarom die geluid komt, en hoe je de rare geluid kan weghalen (zonder de geluid zachter te zetten het liefst, want anders hoor ik de film niet goed).

Ik zelf heb een HTC Sensation met android 4.0.3 hij is niet geroot. DicePlayer versie: 2.0.6. Maar zoals ik het al heb aangegeven heb ik het niet alleen op mijn telefoon geprobeert en ook niet alleen met 1 soort oordoppen.
Hebben niet meer mensen deze probleem? Weten niemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:58
Als ik in dit forum zoek op igo, krijg ik 0 hits. Igo is een perfect navi programma waarmee je offline kunt navigeren. Op mijn galaxy s2 werkte dit full screen. Nu heb ik een galaxy s3 waarbij igo maar de helft van het scherm vult. Weet iemand of er een app is, waarmee je kunt instellen dat een programma op full screeen draait ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Aloysxda schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:04:
Als ik in dit forum zoek op igo, krijg ik 0 hits. Igo is een perfect navi programma waarmee je offline kunt navigeren. Op mijn galaxy s2 werkte dit full screen. Nu heb ik een galaxy s3 waarbij igo maar de helft van het scherm vult. Weet iemand of er een app is, waarmee je kunt instellen dat een programma op full screeen draait ?
Ik weet niet of er een app is die dat kan, maar voor navi zou je ook eens naar sygic kunnen kijken. Die vind ik de meest fijne. (offline) Deze werkt goed op m'n HTC Desire, Sensation, Galaxy SII en Tablet HTC Flyer (7") Dat zijn volgens mij 4 verschillende resoluties ;)

[ Voor 10% gewijzigd door rockhopper op 06-06-2012 19:54 . Reden: ervaring toegevoegd ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iGo had eerst ook problemen met 480x800. Vroeger op mijn oude Windows Mobile toestel kon je een bestandje aanpassen zodat hij hogere resolutie graphics pakte, maar bij de Android versie is dat nooit gelukt. Ik vermoed dat er eerst een versie gemaakt moet worden die geschikt is voor de resolutie van de S3. Een optie is alle graphics vergroten, maar dat ziet er niet uit.
Sygic is inderdaad een goed alternatief, die is volgens mij vectorgebaseerd, want ik heb op nog geen enkel apparaat problemen gehad met schaalgrootte. Vanaf 320x480 of groter werkt die gewoon.

Ik ken geen los programma dat er voor kan zorgen dat je een willekeurig programma uitrekt tot beeldvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heeft de SIII dan geen hybride ROM waarin je on the fly de resolutie per app aan kan passen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
Ik heb sinds kort een eigen app in de Play Store staan: Google Play: F1Weather

F1Weather toont vanaf 10 dagen voor de volgende GP de weersvoorspelling voor de verschillende sessies. En tijdens de race word het verwachtte regen patroon getoond; per uur of gedetailleerder als dit beschikbaar is in het betreffende land.

Ongetwijfeld leuk voor de F1 liefhebber!

tips over de app zijn natuurlijk altijd welkom, zolang het netjes blijft.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je het dan beter hier kan posten: Post hier je eigen Android App!
Meer kans op tips en feedback :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
Ah, je heb gelijk. Ik had die over het hoofd gezien.
thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig te vinden: een countdown timer die tikt... Ik kan wel timers en stopwatches etc. vinden maar niet eentje die elke seconde een tik geeft... Kent iemand toevallig zo'n timer?

Voor bepaalde oefeningen moet ik een bepaalde tijd bepaalde dingen doen in het ritme van seconden (voert te ver om uit te leggen hoe en wat ;) ). Ik gebruik nu een metronoom op m'n DHD voor de secondes, maar dat is lastig te combineren met een timer op m'n DHD...

Ideaal zou zijn: een timer waarmee in een bepaalde tijd kan instellen, die elke seconde tikt maar dan ook nog eens elke 10 seconden een hardere tik geeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
@J van E, je zou het "hardlopen" topic kunnen bekijken, ik heb daar ooit een (paar) posts gelezen over core stability training door middel van cattlebelts. Daar ging het toen volgens mij ook over telefoon software om trainingsintervallen aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip! Ik kan daar echter niet iets vinden wat ik zoek... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou ook vooral niet gaan zoeken op "cattlebelts" maar op "kettlebells"..

Weet niet of een smartphone een optie is, maar daar heb ik mijn workout timer op zitten. Volledig instelbaar.
Anders zijn er ook dedicated workout timers online te vinden.

EDIT: linkje erbij Google Play: Workout Trainer

[ Voor 73% gewijzigd door Ken. op 08-06-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:25:
Lastig te vinden: een countdown timer die tikt... Ik kan wel timers en stopwatches etc. vinden maar niet eentje die elke seconde een tik geeft... Kent iemand toevallig zo'n timer?

Voor bepaalde oefeningen moet ik een bepaalde tijd bepaalde dingen doen in het ritme van seconden (voert te ver om uit te leggen hoe en wat ;) ). Ik gebruik nu een metronoom op m'n DHD voor de secondes, maar dat is lastig te combineren met een timer op m'n DHD...

Ideaal zou zijn: een timer waarmee in een bepaalde tijd kan instellen, die elke seconde tikt maar dan ook nog eens elke 10 seconden een hardere tik geeft. ;)
Je zou ook eens kunnen zoeken op 'interval timer' en 'cooper test' achtige apps. Er zitten er wel een aantal tussen die echt configureerbaar zijn voor iedere waarde zoals deze: "Interval Timer" van Trasheri

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ken. schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:15:
Ik zou ook vooral niet gaan zoeken op "cattlebelts" maar op "kettlebells"..
My bad :(. Ik moet ook niet lullen over dingen waar ik geen verstand van heb :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockhopper schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Je zou ook eens kunnen zoeken op 'interval timer' en 'cooper test' achtige apps. Er zitten er wel een aantal tussen die echt configureerbaar zijn voor iedere waarde zoals deze: "Interval Timer" van Trasheri
Jaaaa, gevonden! :)

Google Play: HIIT Interval Training TimerAD

Doet precies wat ik wil! Alleen jammer dat 'ie twee tikken per seconde geeft, maar goed, voor de rest is 'ie perfect. Bedankt voor de tips allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mooi zo 8)
Je zou natuurlijk altijd een vriendelijk "veer in de reet" mailtje naar de app-maker kunnen sturen met een verzoek tot aanpassing om het echt helemaal af te tweaken, heb je op de korte termijn niks aan, maar misschien krijg je gehoor. Mailtje sturen kost niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik denk dat het hier al heel vaak gepost is maar ik kan door de algemene zoekwoorden niet op de juiste hit komen..

Ik zoek een app die de homescreen en alles laat kantelen van mijn One X.. Ik heb ergens gelezen dat hier een app voor was maar kan me niet meer herinneren waar dat was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 17:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je wilt je Sense homescreen in portrait en landscape? Volgens mij kan dat niet bij de OneX met Sense. Probeer dan een andere launcher zoals bijvoorbeeld Apex, die kun je laten kantelen (kan ook worden uitgeschakeld)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 21:34

Smarron

The bend

Ik heb een custom rom met Sense 4 op de Sensation XE en daar zit gewoon een optie in om het scherm te laten kantelen. Zojuist even geprobeerd en het thuisscherm draait netjes mee. Met de oudere versies werkte dat sowieso niet weet ik.

Instellingen -> Weergeven -> Scherm autom. draaien aanvinken.

En nu snel weer terug naar Apex, want die launcher vind ik sowieso veel beter en kan inderdaad ook kantelen. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockhopper schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:14:
[...]

Mooi zo 8)
Je zou natuurlijk altijd een vriendelijk "veer in de reet" mailtje naar de app-maker kunnen sturen met een verzoek tot aanpassing om het echt helemaal af te tweaken, heb je op de korte termijn niks aan, maar misschien krijg je gehoor. Mailtje sturen kost niks.
Ha, niet meer nodig. 8) Je kan met deze app een tijd instellen voor Ready, Round, Rest en Relax. Round is wat eigenlijk de normale tijd voor de oefening is (zonder Round doet 'ie niets) en die geeft dus twee tikken per seconde, maar... Rest, voor tussendoor, geeft maar 1 tik per seconde! Dus... heb ik simpelweg Round ingesteld als rust (3 seconden) en Rest heb ik de tijd gegeven van de eigenlijke oefening. 8) Dus nu doet 'ie ECHT helemaal wat ik wil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 17:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Smarron schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:32:
Ik heb een custom rom met Sense 4 op de Sensation XE en daar zit gewoon een optie in om het scherm te laten kantelen. Zojuist even geprobeerd en het thuisscherm draait netjes mee. Met de oudere versies werkte dat sowieso niet weet ik.

Instellingen -> Weergeven -> Scherm autom. draaien aanvinken.

En nu snel weer terug naar Apex, want die launcher vind ik sowieso veel beter en kan inderdaad ook kantelen. :)
Ik heb het net even bij mijn OneX getest, Sense draait niet mee in landscape. Apps e.d. wel, homescreens niet.

Neem een andere launcher (tip: Apex!!111)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:35:
[...]

Ha, niet meer nodig. 8) Je kan met deze app een tijd instellen voor Ready, Round, Rest en Relax. Round is wat eigenlijk de normale tijd voor de oefening is (zonder Round doet 'ie niets) en die geeft dus twee tikken per seconde, maar... Rest, voor tussendoor, geeft maar 1 tik per seconde! Dus... heb ik simpelweg Round ingesteld als rust (3 seconden) en Rest heb ik de tijd gegeven van de eigenlijke oefening. 8) Dus nu doet 'ie ECHT helemaal wat ik wil. ;)
Nog even over die app: je kan zelfs interval trainingen bewaren en vervolgens combineren waardoor die app nog meer kan doen dan ik dacht! Het doel waarvoor ik 'm gebruik maakte het nodig dat ik bij een enkele 'basic' training alsnog moet tellen, maar door basics training te combineren hoeft zelfs dat niet meer. Relaxed! Ik ga 'm dus maar even kopen: niet omdat ik de extra's nodig heb, maar omdat de app het waard is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Minaaj schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:12:
Er is via kickstarter nu ook voor een Android tablet Homescreen (ja echt) een inzameling bezig.

http://www.kickstarter.co...creen-for-your-android-ta

Ziet er wel goed uit maar 50,000$ goal is wel erg optimistisch tho, dus ook nog eens voor tablets only.
50,000$ goal gehaald, maar gecancelled?! Heel apart verhaal dit.
Important Information for Kickstarters

While this campaign has been very successful due to everyone's support, due to unforseen problems with our Amazon Payments account we cannot accept any new pledges and all existing pledges will be cancelled.

We have spoken with Kickstarter, who have told us the best way to resolve the situation is to close the current project, and create a new Chameleon backing page, where you can re-pledge to receive your Chameleon App. We are grateful for all your support and have upgraded all rewards $5 and above with 5 Bonus Chameleon backgrounds.

People who have existing credit card authorizations from this project will be cancelled when this project is closed - and thus no charges will be applied to your credit card. We appreciate your patience, we are very excited to deliver world class software to everyone!

We are aiming to have the Kickstarter page live early next week, we will be sure to share it with everyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 14:24
@Bartske
mbt Chameleon App, Kickstarter vereist een Amazon Payment account en deze zou je alleen maar kunnen krijgen als je Amerikaans staatsburger bent.

De persoon, welke het bedrijfsaccount beheerde, heeft het bedrijf verlaten en het was/is voor Kickstarter niet mogelijk om een "nieuw" account toe te voegen aan een bestaand project.

Enige optie was dus: project sluiten en een nieuwe starten met een nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
orbit_ph schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:48:
@Bartske
mbt Chameleon App, Kickstarter vereist een Amazon Payment account en deze zou je alleen maar kunnen krijgen als je Amerikaans staatsburger bent.

De persoon, welke het bedrijfsaccount beheerde, heeft het bedrijf verlaten en het was/is voor Kickstarter niet mogelijk om een "nieuw" account toe te voegen aan een bestaand project.

Enige optie was dus: project sluiten en een nieuwe starten met een nieuw account.
Ja ik heb er net wat meer over gelezen inderdaad, en wat ze zelf ook zeggen: het is behoorlijk vervelend maar ook wel begrijpelijk dat het niet kan om iedereen zn financiele situatie te beschermen. Dan volgende week opnieuw maar :), kijken of ze snel die 50K weer bij elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik vraag mij af of er ook een app is die mijn beeld vast kan zetten. Dus OF landscape OF portrait.
Ik kan met mijn tablet op Android 4.0 wel de landscape vastzetten maar ik wil de portrait ook vast kunnen zetten.

Kent iemand een app die dit kan? ik heb een aantal apps geprobeerd maar die werken niet of doen heel iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 16:08

HaTe

haat niet

Je kan toch je beeld draaien naar de gewenste richting en dan auto-rotatie uitzetten?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

HaTe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:41:
Je kan toch je beeld draaien naar de gewenste richting en dan auto-rotatie uitzetten?
Dat wist ik niet, maar ik heb het net even geprobeerd, maar dat werkt hier niet. Hij gaat dan weer automatisch naar landscape.
Wat ik graag zou willen is een knopje op mijn homescreen die dat kan doen met b.v. de opties: Landscape, Portrait of automatisch

[ Voor 16% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-06-2012 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49
kaasaanfiets schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:58:
[...]

Dat wist ik niet, maar ik heb het net even geprobeerd, maar dat werkt hier niet. Hij gaat dan weer automatisch naar landscape.
Wat ik graag zou willen is een knopje op mijn homescreen die dat kan doen met b.v. de opties: Landscape, Portrait of automatisch
Auto-Rotate Status Bar Switch
AutoRotate OnOff
AutoRotate On/Off Toggle

Dat had je zelf toch ook moeten lukken...

En nog beter, maar wel betaald:
Orientation Control

[ Voor 8% gewijzigd door Dirtbiter op 12-06-2012 09:30 . Reden: Orientation Control toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
PC Monitor heeft een waardige ICS update gehad (was al goed werkend voorheen maar nu is hij helemaal top!)
Ze geven ook goede service op vragen, GFX temperatuur heb ik eens om gevraagd maar was moeilijk of nog niet te implanteren voor hun helaas.

Hier paar screenshots, het is echt een "tweakers" applicatie en je mag gratis tot aan 3 pc's/servers monitoren.
Wake-On-Lan, Windows Updates, notificaties bij temperatuur overschrijding en meer, kijk maar de screenshots of playstore!

Fijne applicatie!

[ Voor 41% gewijzigd door Minaaj op 12-06-2012 17:11 . Reden: mijn screenshots waren overbodig sinds ze geupdate zijn in de store ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

kaasaanfiets schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:39:
Ik vraag mij af of er ook een app is die mijn beeld vast kan zetten. Dus OF landscape OF portrait.
Ik kan met mijn tablet op Android 4.0 wel de landscape vastzetten maar ik wil de portrait ook vast kunnen zetten.

Kent iemand een app die dit kan? ik heb een aantal apps geprobeerd maar die werken niet of doen heel iets anders...
Kijk eens naar Smart Rotator.
Daarmee kan je per applicatie een oriëntatiestand instellen.
Ik heb bijvoorbeeld overal "portrait" behalve voor camera (die staat op "auto") en een paar andere programma's waarvoor ik ook de stand forceer in "landscape" of "auto".
Bij mij werkt het prima, de games die bijvoorbeeld in landscape MOETEN draaien overrulen dat toch wel.
Gratis maar er is ook een donatieversie en die heb ik gekocht
Link naar de app op play.google.com

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Klopt, de 2e en 3e had ik ook al geïnstalleerd maar doen niet wat ik wil.
Ik wil namelijk het vastzetten van Landscape, Portrait of automatisch.
Alle 3 de apps schakelen alleen automatisch draaien in of uit. Portrait wordt bij mijn rom niet gelockt, hij draait dus gewoon automatisch weer terug.

Misschien ligt het aan mijn ROM? zal het even op mijn desire proberen.
Hmm mijn desire draait geen 4.0 dus daar heb ik niet zoveel aan.

Misschien leg ik het niet goed uit? het is heel simpel ik wil op mijn tablet (qware pro3 7inch) gewoon een knopje hebben op mijn homescreen die hem of vast zet op Landscape of op Portrait. Omdat ik wel eens in bed lees en dan lig ik op mijn zei. En dan wil ik graag in portrait lezen. maar omdat ik schuin lig gaat hij automatisch aldoor terug naar landscape.

edit: Oh sorry numm!e ik zal hem even proberen.
edit2: toffe app maar helaas werkt die ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-06-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Wat lees je dan? De meeste readers hebben volgens mij wel een optie om de orientatie in te stellen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

voornamelijk website's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik snap 'm niet. Als je in portrait wil lezen, dan zet je toch gewoon auto rotation uit? Dan blijft de telefoon standaard in portrait modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

kaasaanfiets schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:19:
[...]
Portrait wordt bij mijn rom niet gelockt, hij draait dus gewoon automatisch weer terug.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Ik snap 'm niet. Als je in portrait wil lezen, dan zet je toch gewoon auto rotation uit? Dan blijft de telefoon standaard in portrait modus.
dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hoe kan ik nederlandse woorden krijgen in draw something? Verder is alles wel in nl. Sinds de laatse update

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Pinin schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:51:
Hoe kan ik nederlandse woorden krijgen in draw something? Verder is alles wel in nl. Sinds de laatse update
Dat werkt alleen als beide partijen de laatste update hebben en beide partijen hun taal instelling in Drawsomething op Nederlands hebben staan.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Dat lijkt wel het geval, want mijn tegenstander had een nl woord en ik engels, verder is alles wel nl....
Kijk nog ff aan.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die kan helpen met een goede applicatie voor het financiele nieuws en actuele beurskoersen? Ik heb Google Finance geprobeerd maar die heeft alleen informatie over de Amerikaanse beurzen. Daarnaast heb ik de applicatie 'Stocks' geprobeerd maar deze heeft misschien niet de fijnste interface. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk op een aandelenbeurs te klikken vervolgens het aandelenportfolio van deze beurs te krijgen.

Iemand een suggestie voor een fijne applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:02

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Welke heb je al geprobeerd uit de Market Play? Er zijn er aardig wat zo te zien: https://play.google.com/store/search?q=stocks&c=apps

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stocks en Google Finance. Er zijn er inderdaad heel veel en daarom was ik benieuwd welke het beste is. Ik ben op zoek naar een app met koersen van aandelen, bonds, valuta en commodities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik heb er 2 maanden geleden zo'n 40 bekeken, maar er is eigenlijk geen enkele hele goede, althans niet een voor een tablet (wat jij dus niet zoekt). De standaard Finance app van Samsung is erg goed, maar wel langzaam met data ophalen. Ik ga er van uit dat dit voor de telefoon ook een mooie app is. Ik denk dat je hem zo uit een custom rom van de S2 of S3 kan plukken.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:23:
Ik heb er 2 maanden geleden zo'n 40 bekeken, maar er is eigenlijk geen enkele hele goede, althans niet een voor een tablet (wat jij dus niet zoekt). De standaard Finance app van Samsung is erg goed, maar wel langzaam met data ophalen. Ik ga er van uit dat dit voor de telefoon ook een mooie app is. Ik denk dat je hem zo uit een custom rom van de S2 of S3 kan plukken.
Bedankt voor je snelle reactie!

Ik denk dat je dan Yahoo! Finance bedoeld, ofniet? Die is niet verkrijgbaar omdat 'hij niet beschikbaar is in mijn land'. Heb je verder misschien nog een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Dan moet je wachten tot iemand zo aardig is om de app uit hun ROM te plukken en hier te posten, of je moet zoals ik al zei de app zelf uit een SGS2 ROM halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met apps die dmv 'ultrasound' muggen zouden moeten afschrikken? Werken ze echt of is het allemaal maar nep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
RekZ schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:25:
Iemand ervaring met apps die dmv 'ultrasound' muggen zouden moeten afschrikken? Werken ze echt of is het allemaal maar nep?
Wikipedia: Insect repellent
Volgens wikipedia is blijkbaar nog niet bewezen dat het zou werken.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.