Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Mischien wel een van de beste apps die ik de laatste maanden heb gedownload, Meta Widget.
Meta is a unique widget that can turn virtually any online content into dynamic, interactive widgets. Simply browse to a website, pick a column of text, link, image or element and enjoy this information right on your home screen!

Almost anything can be parsed out of a website - images, articles, feeds or features. Use it for local papers, web comics, site statistics, analytics, account information, forums, threads, inbox status, weather, stocks, pics of the day and even Facebook pages!

Any widget created through meta can be customized and automatically updated, or updated on user interaction.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/5YuVrkSERpZx5BcTav1LB60FHy0XB8r5rE2j89SZFowtXLN5M9GDyOiynkkxfivRS00
Ik heb infeite geen andere widgets meer nodig, je kan er zo'n beertje alles mee 'grabben' en op je homescreen zetten.

Aanrader!

XDA-thread met meer examples.

Edit: een andere app van dezelfde makers: Widget Maker heeft ook heel veel potentieel.

[ Voor 6% gewijzigd door quartex op 17-06-2012 10:33 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:58
Het is hartstikke handig om zonder het in te hoeven drukken van een knop, het apparaat op standby te zetten waarbij het scherm uit gaat. Op mijn Galaxy S2 heb ik hier de app Swichpro gekocht, wat perfect werkte. Met een snelkoppeling op het scherm is alles gelijk uit.
Deze heb ik nu op mijn Galaxy S3 staan, maar het scherm floept gelijk weer aan als ik op de koppeling klik.

Nu heb ik Screen off and lock gedownload, maar werkt helaas op de S3 niets beter dan Switchpro.
Heeft iemand een app gevonden die wél werkt op de S3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ikzelf gebruik deze: Google Play: Lock Screen App alhoewel op een ander device.

Let niet op de commentaren van de idioten die de instructies niet lezen m.b.t. het de-installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:58
CaptJackSparrow schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:42:
Ikzelf gebruik deze: Google Play: Lock Screen App alhoewel op een ander device.

Let niet op de commentaren van de idioten die de instructies niet lezen m.b.t. het de-installeren.
Helaas,
Onderstaand geeft de maker aan: (wel heel eerlijk trouwens)

Support devices running Android 4.0.3+
(except Galaxy S3)
Note: Read the app description / screenshots if you encounter problem during uninstall

Andere suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op mijn nexus werkt het met widgetsoid, heb nu en groot ongebruikt vlak op mijn home screen als onzichtbare uit knop

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
@videolan
Android, here we come!

8)

Bron: Twitter

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo.. werd ook eens tijd zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Die was er al een tijdje ja?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Niet in de market maar hij was er al wel in Alpha en Beta ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan is 'ie er wat mij betreft nóg niet :P
Maar goed, ik kijk toch nooit video's op mijn Note bedenk ik me net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1517415

Daar dus en grote kans dat die de officiële nu is geworden maar dat weet ik niet.

Het mooie van Android is juist dat je niet van de play store hoeft uit te gaan :D Overal staan wel leuke kleine projectjes *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:19
Hier mensen die mij een mail applicatie voor Exchange AcitveSync kunnen aanraden? De standaard mail applicatie op mijn HTC Sensation voldoet niet (helemaal) aan mijn eisen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Welke functionaliteit mis je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Joster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:36:
Hier mensen die mij een mail applicatie voor Exchange AcitveSync kunnen aanraden? De standaard mail applicatie op mijn HTC Sensation voldoet niet (helemaal) aan mijn eisen helaas..
Probeer K9 mail eens? Die schijnt erg lekker te werken...

Verder met stom^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Joster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:36:
Arie- schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:
Welke functionaliteit mis je?
Henk schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:36:
[...]
Probeer K9 mail eens? Die schijnt erg lekker te werken...

Verder met stom^
Voor alleen e-mail kan K9-mail inderdaad, als je ook contactpersonen, taken en agenda wil syncen zijn Touchdown en Roadsync misschien een optie. Ik gebruik zelf Touchdown na beide geprobeerd te hebben omdat ik die er mooier uit vind zien. Beide werken goed samen met Exchange 2010, iets minder met Exchange 2003R1 (die ondersteunt geen activesync protocol). Beide zijn niet gratis, maar hebben wel een probeerversie.

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 20-06-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:19
Waar ik me dood aan irriteer is het lettertype van uitgaande berichten. Deze komen met alle instellingen die ik kan vinden in Times New Roman aan in Outlook zelf, belachelijk.

Maar om daar nu 16 euro voor neer te tellen, tot 5 is oké maar meer vind ik wat teveel van het goede.

K9 mail zou dan kunnen (en dan kan ik voor contactpersonen en agenda gewoon de standaard ActiveSync account behouden want dat gaat prima). Echter heb ik deze proberen te gebruiken en daar kwam ik voor wat betreft de server instellingen totaal niet uit, ook niet met deze wiki: https://github.com/k9mail/k-9/wiki/Manual-AccountSetup

Zou dat hiermee te maken hebben: WebDAV (supported by Exchange versions up to 2007). Wij gebruiken namelijk Office Pro Plus 2010 :F (Dus ook onze Exchange versie waarschijnlijk..).

[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 20-06-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zitten flinke aanbiedingen tussen, vooral in de games (GTA, maar die had ik al). Heb zelf RepliGo aangeschaft vanwege de ICS stijllijn, eens kijken of die beter bevalt als Ez, maar zet er mijn twijfels bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 07:14

Brazza

Byte me!

Lekker hoor nu eindelijk een goeie remote voor XBMC. Heb wel een media remote maar altijd teveel knoppen op die dingen. Helaas dat er op de HOX geen IR zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:19
Swiftkey 3 is vandaag bij mij binnen gekomen als update voor mijn vorige versie Swiftkey X :)

Eerste ervaring: Typt vlotter dan voorheen, hij herkent heel netjes je woorden als je een spatievergeet en dan maakt hij automatisch losse woorden van. Heel praktisch! Verder paar nieuwe thema's. Wel jammer dat de leestekens iets anders werken nu, daar moet ik ff aan wennen :p

Google Play: SwiftKey 3 Keyboard

Nu volledige versie on sale!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 01:52:
Wel jammer dat de leestekens iets anders werken nu, daar moet ik ff aan wennen :p
Ja, dat vond ik ook. Hij leek mij ook wel wat preciezer en makkelijker te typen. Hij geeft nu als suggestie zelfs soms twee losse woorden inclusief spatie aan! Maar waarom het vraagteken en uitroepteken nu opeens bij de punt en komma inzitten... Ze hebben ook de ontevreden smiley weggehaald! Ik merkte wel dat als ik nu een teken type van die pagina met smileys en gekke leestekens, dat 'ie dan automatisch teruggaat naar het gewone toetsenbord: handig, volgens mij deed de vorige versie dat niet.

Misschien moet ik eens op de Swiftkey site gaan kijken wat er nou allemaal veranderd is...

EDIT
O, handig: die nieuwe punt key hoef je niet te longpressen voor een ! of ?: je kan erop klikken en meteen naar links of rechts sliden voor de ! of ?! Handig dus! Bij de andere toetsen, zoals de cijfers, moet je nog wel longpressen (je kan de tijd daarvoor trouwens instellen: ik heb 'm nu op z'n laagst), maar je kan dan wel meteen links en rechts sliden naar de alternatieve tekens (als er meer zijn): in de vorige versie moest je (dat deed ik tenminste) altijd weer omhoog sliden endan naar links of rechts naar het teken dat je nodig had.

Kortom: een van de betere apps is nog beter geworden. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:18
Ook Swype heeft een nieuwe versie uitgebracht. Deze versie is ook te installeren als je Swype al pre-installed op je device hebt staan. Let op: je persoonlijke woordenboek is incompatible met de nieuwe versie. Meer info voor huidige gebruikers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Rabobank app werkt niet meer. Eerdt deed hij het nog wel maar sinds kort krijg ik een bericht met 'waarschuwing' als ik em.opstart en blijft hij hangen in het laadscherm. Ik had de app eraf gehaald en weer dr opnieuw opgezet maar tevergeefs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:19:
Mijn Rabobank app werkt niet meer. Eerdt deed hij het nog wel maar sinds kort krijg ik een bericht met 'waarschuwing' als ik em.opstart en blijft hij hangen in het laadscherm. Ik had de app eraf gehaald en weer dr opnieuw opgezet maar tevergeefs..
Waarvan akte.
Of had je nog een vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:23:
[...]

Waarvan akte.
Of had je nog een vraag?
Ja nou of dit bekend is hier misschien en of dr nog een oplossing voor te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:52
flipboard is er nu in nederlands inclusief nederlandse toevoegingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Vraag: Ik heb een vraag over SuperSU. Is het mogelijk een app voor bepaalde tijd (één minuut ofzo) root rechten te geven, of bijvoorbeeld een knop "eenmalig root rechten"?
Uitleg: Ik vind het onhandig om bij elke handeling een vinkje te moeten zetten terwijl ik van veel apps denk dat ze geen 24/7 root rechten nodig hebben. Als ik bijvoorbeeld éénmalig een script wil uitvoeren met Script Manager, moet ik een paar keer de handeling uitvoeren waarbij ik een vinkje zet bij "ask again" en vervolgens op "grant" klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Ja nou of dit bekend is hier misschien en of dr nog een oplossing voor te vinden is?
Misschien, maar dit topic is niet bedoeld voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Neem (online) contact op met Rabobank; zitten oa op Twitter.
Vaak kunnen zij jou beter hiermee helpen.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironic6925
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-09 13:14
Nike+ Running is er nu eindelijk ook voor Android. Dit was mijn favo sportapp op de iPhone en ben dus erg blij dat ik nu mijn Note kan gebruiken voor het hardlopen. De app lijkt echter nog niet heel erg stabiel. Het voordeel van Nike+ t.o.v. bijvoorbeeld Endomundo of Sportstracker is de erg overzichtelijke website en naar mijn mening iets speelsere aanpak van het bijhouden van runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes met betrekking tot synchroniseren.
Ik wil graag mijn outlook 2010 synchroniseren.
Let wel: ik maak soms afspraken in mijn outlook en soms gewoon op de telefoon als ik onderweg ben en dus niet achter mijn pc zit.
Met mijn Blackberry deed ik dat via usb kabel en hop beide synchroniseerde met elkaar en beide waren weer up to date.

Nu heb ik de app myphoneexplorer geinstalleeerd (zowel op de pc als op de Galaxy S3 (omdat deze met outlook synchroniseerd) en heb ik tevens de app Business calender geinstalleerd omdat deze app meer mogelijkheden heeft dan de standaard calender.

Maar hoe kan ik nu dus ook de afspraken die ik onderweg maak in business calender synchroniseren met outlook en andersom ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Begrijp ik hier uit dat je wel Outlook gebruikt, maar geen Exchange server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Arie- schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:57:
Begrijp ik hier uit dat je wel Outlook gebruikt, maar geen Exchange server?
Ja klopt, dus gewoon outlook 2010 die ik zelf op mijn desktop pc heb staan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Snel vraagje: morgen moet ik via een twitter app makkelijk en snel foto's kunnen uploaden (met tweets erbij natuurlijk) op de Twitter photoservers zelf. Geen Twitpic o.i.d. Aangezien ik de officiële twitter app voor mijn persoonlijke twitter wil gebruiken en een andere app voor het account waarmee ik dus die foto's wil plaatsen, vroeg ik me af welke app hier het beste, snelste en makkelijkste in is. Het liefst zo compact en makkelijk mogelijk maar wel efficiënt. Met Tweetdeck kan ik helaas mijn draai niet vinden. Welke app is hier het best voor geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om je android phone te gebruiken als bluetooth adapter voor je pc. Ik zou mijn ps3 controller draadloos met mijn telefoon willen verbinden en mijn telefoon dan via usb naar de computer. Ik vrees echter dat dit een utopie is. Op google lees ik dat het wel mogelijk is maar daar word de bluetooth tethering gebruikt als externe netwerk adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:48:
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes met betrekking tot synchroniseren.
Ik wil graag mijn outlook 2010 synchroniseren.

*knip*

Maar hoe kan ik nu dus ook de afspraken die ik onderweg maak in business calender synchroniseren met outlook en andersom ?
Wat jij zoekt is Google Calendar Sync.

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/help/hc/images/calendar_89955a_en.gif

Programma voor op je PC, kun je automatisch laten syncen tussen Outlook & je Google Agenda. :Y)

msnguy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:17:
Snel vraagje: morgen moet ik via een twitter app makkelijk en snel foto's kunnen uploaden (met tweets erbij natuurlijk) op de Twitter photoservers zelf. Geen Twitpic o.i.d. Aangezien ik de officiële twitter app voor mijn persoonlijke twitter wil gebruiken en een andere app voor het account waarmee ik dus die foto's wil plaatsen, vroeg ik me af welke app hier het beste, snelste en makkelijkste in is. Het liefst zo compact en makkelijk mogelijk maar wel efficiënt. Met Tweetdeck kan ik helaas mijn draai niet vinden. Welke app is hier het best voor geschikt?
Ik weet niet welke apps je al meer hebt gebruikt maar ik gebruik Google Play: TweetCaster for Twitter, kun je meerdere accounts naast elkaar gebruiken. Probeer er anders eens een paar en bekijk welke je het beste bevalt. Welke jou het beste gaat bevallen kan niemand anders beoordelen.

[ Voor 46% gewijzigd door janvanduschoten op 22-06-2012 16:34 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:23:
Weet iemand of het mogelijk is om je android phone te gebruiken als bluetooth adapter voor je pc. Ik zou mijn ps3 controller draadloos met mijn telefoon willen verbinden en mijn telefoon dan via usb naar de computer. Ik vrees echter dat dit een utopie is. Op google lees ik dat het wel mogelijk is maar daar word de bluetooth tethering gebruikt als externe netwerk adapter.
Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar ik heb op XDA gelezen dat de S III tot héél veel in staat is. Zelf heb ik me nog niet verdiept in de eventuele mogelijkheden van telefoons mbt. zulke functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
janvanduschoten schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:26:
[...]

Wat jij zoekt is Google Calendar Sync.

[afbeelding]

Programma voor op je PC, kun je automatisch laten syncen tussen Outlook & je Google Agenda. :Y)
Kijk, dat zijn berichten >:) had juist gelezen op het ervaringen en discussie draadje hier op tweakers dat ik myphoneexplorer moest installeren, maar dat is dus niet nodig met de optie die jij geeft.
Maar kan ik wel de app business calender gebruiken in samwerking daarmee?
In ieder geval bedankt voor je hulp.

Ik heb het net geinstalleerd maar met google calender werkt het online, ik wil dus de app business calender gebruiken om mijn afspraken in te voeren op de telefoon (hoe en waar voer ik die anders in met google calender ?) en wil ook in outlook kunnen invoeren en via een pc kunnen syncen met outlook.

Als ik dus onderweg ben of zelfs in het buitenland wil ik afspraken in mijn telefoon kunnen geven, (het liefst dus ook met de app business calender omdat die zo fijn werkt qua functionaliteit) en die syncen met een pc.

[ Voor 25% gewijzigd door Le_Freak ! op 22-06-2012 18:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:02

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:07:
[...]

Kijk, dat zijn berichten >:) had juist gelezen op het ervaringen en discussie draadje hier op tweakers dat ik myphoneexplorer moest installeren, maar dat is dus niet nodig met de optie die jij geeft.
Maar kan ik wel de app business calender gebruiken in samwerking daarmee?
In ieder geval bedankt voor je hulp.

Ik heb het net geinstalleerd maar met google calender werkt het online, ik wil dus de app business calender gebruiken om mijn afspraken in te voeren op de telefoon (hoe en waar voer ik die anders in met google calender ?) en wil ook in outlook kunnen invoeren en via een pc kunnen syncen met outlook.

Als ik dus onderweg ben of zelfs in het buitenland wil ik afspraken in mijn telefoon kunnen geven, (het liefst dus ook met de app business calender omdat die zo fijn werkt qua functionaliteit) en die syncen met een pc.
:? Business Calendar gebruikt toch ook gewoon je Google Calendar(s)? Tenminste, dat deed-ie toen ik 'm lang geleden ooit eens geprobeerd heb, en dat staat ook in de beschrijving op de Market Play.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
maar waarom moet ik google calender dan gebruiken ? ik bedoel ik heb toch business calender om op mijn telefoon een afspraak in te geven als ik onderweg ben en gebruik outlook om mijn afspraken in te geven als ik thuis ben. (gewoon op de pc)
Ik wil dus via de app business calender de afspraken ingeven omdat die gebruiksvriendelijk is.
En heb daarom myphoneexplorer geinstalleerd als software omdat in het andere draadje hier op tweakers gezegd werdt dat dat proggie voor de verbinding zorgt tussen die 2.

Maar even voor de duidelijkheid, waar op je telfoon voer je je afspraken dan in als je via google calender werkt ? dan heb je toch ook een agenda programma met kalender nodig, is dat dan s-planner of ? want die proggies vindt ik niet lekker en logisch werken.

Ik leg het toch goed uit hoop ik ? :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Le_Freak ! schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:06:
maar waarom moet ik google calender dan gebruiken ? ik bedoel ik heb toch business calender om op mijn telefoon een afspraak in te geven als ik onderweg ben en gebruik outlook om mijn afspraken in te geven als ik thuis ben. (gewoon op de pc)
Ik wil dus via de app business calender de afspraken ingeven omdat die gebruiksvriendelijk is.
En heb daarom myphoneexplorer geinstalleerd als software omdat in het andere draadje hier op tweakers gezegd werdt dat dat proggie voor de verbinding zorgt tussen die 2.

Maar even voor de duidelijkheid, waar op je telfoon voer je je afspraken dan in als je via google calender werkt ? dan heb je toch ook een agenda programma met kalender nodig, is dat dan s-planner of ? want die proggies vindt ik niet lekker en logisch werken.

Ik leg het toch goed uit hoop ik ? :)
Gewoon via Google Calendar of een app die daar gebruik van maakt. Dan kun je calender weer syncen met je outlook. Als je Exchange gebruikt kun ook die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Cyleo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:04:
[...]

Gewoon via Google Calendar of een app die daar gebruik van maakt. Dan kun je calender weer syncen met je outlook. Als je Exchange gebruikt kun ook die gebruiken.
Nou komen we op het punt wat ik bedoel, welke apps maken daar gebruik van, want dat zijn de apps waar ik mijn afspraken mee maak.
en de app business calender vindt ik heel fijn werken.
jij zegt of een app die daar gebruik van maakt, maar moet toch een app hebben waar ik de afspraken in maak, ook als ik geen internet heb.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Met business calendar maak je gewoon je afspraken, deze staan dan automatisch ook in de Google calendar op je telefoon. Zodra je online bent synct hij met de online versie en is alles weer up to date. Dat werkt bij elke agenda app zo ifaik .

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Deze app bijvoorbeeld: Google Play: SGS2 BootScreen Changer
Hier kan je, je boot screen mee wijzigen. Is dit illegaal en dan in de trant van verbreek je hiermee de garantie? Er van uitgaande dat dit op een tablet (Qware Pro 3) gebeurt die standaard vanuit de winkel al geroot is.
En heb je een soortgelijke app voor tablets? (misschien specifiek voor de 7" qware)
dit misschien? Google Play: Boot Screen Changer (Root)

[ Voor 16% gewijzigd door kaasaanfiets op 23-06-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

'n Tablet die vanuit de winkel al standaard geroot is? Wat voor winkel is dat?

Rooten = garantie verbreken bij mijn weten.
Unrooten = garantie weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 21:34

Smarron

The bend

Eric_Cantona schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 04:19:

Zo'n beetje alle goedkope tablets die van de speeldgoed- en kruidenierswinkels vandaan komen. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
janvanduschoten schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:25:
Met business calendar maak je gewoon je afspraken, deze staan dan automatisch ook in de Google calendar op je telefoon. Zodra je online bent synct hij met de online versie en is alles weer up to date. Dat werkt bij elke agenda app zo ifaik .
Okee duidelijk, met business calendar maak ik me afspraken, die heb ik geïnstalleerd op de lefoon.
Zodra ik dus online kom gaat die syncen met Google calendar right?
Maar nu synchroniseert business calendar nog niet met outlook 2010.
De volgende vraag is dan meteen, als ik dus thuis ben en achter de pc zit, dan maak ik de afspraken niet op mijn telefoon maar op de pc, rechtstreeks in outlook.
Die afspraken die ik dan in outlook op de pc heb gemaakt wil ik dan eind van de dag ook op mijn telefoon hebben.

Dus of ik nou de afspraken thuis op de pc ingeef of dat ik ze via de app business calendar op de telefoon ingeef, ik moet ze both way's kunnen syncen.

Hoe doe ik dit?
Want die oplossing zoek ik dus :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:47
Eric_Cantona schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 04:19:

Nee hoor. Rooten is nog steeds softwarematig en daar wordt door de fabrikanten geen garantie op gegeven.
Dus rooten maakt helemaal niks uit tbh garantie.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Le_Freak ! schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:44:
[...]

Okee duidelijk, met business calendar maak ik me afspraken, die heb ik geïnstalleerd op de lefoon.
Zodra ik dus online kom gaat die syncen met Google calendar right?
Maar nu synchroniseert business calendar nog niet met outlook 2010.
De volgende vraag is dan meteen, als ik dus thuis ben en achter de pc zit, dan maak ik de afspraken niet op mijn telefoon maar op de pc, rechtstreeks in outlook.
Die afspraken die ik dan in outlook op de pc heb gemaakt wil ik dan eind van de dag ook op mijn telefoon hebben.

Dus of ik nou de afspraken thuis op de pc ingeef of dat ik ze via de app business calendar op de telefoon ingeef, ik moet ze both way's kunnen syncen.

Hoe doe ik dit?
Dat kan dus met het programma wat janvanduschoten aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Le_Freak ! schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:44:
[...]
*knip*

Hoe doe ik dit?
Je begrijpt me niet goed :)

Met Google Calendar Sync (GCS) wat je op je PC installeert sync je outlook met de online Google Agenda. Je kunt GCS dus ook instellen dat hij de online Google agenda synct met je outlook (kies voor "2 way").

Nu synct je telefoon alles wat je in Business Calendar automatisch met je Google Angenda online (kijk op je toestel bij Accounts en sync, daar zie je of je agenda ook wordt gesynchroniseerd) dus dan is de cirkel rond.
Beide invoerpunten (je PC en je telefoon) worden gesynchroniseerd met de online Google agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
janvanduschoten schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:26:
[...]

Je begrijpt me niet goed :)

Met Google Calendar Sync (GCS) wat je op je PC installeert sync je outlook met de online Google Agenda. Je kunt GCS dus ook instellen dat hij de online Google agenda synct met je outlook (kies voor "2 way").

Nu synct je telefoon alles wat je in Business Calendar automatisch met je Google Angenda online (kijk op je toestel bij Accounts en sync, daar zie je of je agenda ook wordt gesynchroniseerd) dus dan is de cirkel rond.
Beide invoerpunten (je PC en je telefoon) worden gesynchroniseerd met de online Google agenda.
Okee, dus business calendar synct met Google agenda online en Google Calendar Sync wat ik op de PC installeer synct met outlook ?
ik raak even in verwarring omdat je zegt"daar zie je of je agenda ook wordt gesynchroniseerd" je bedoeld daarmee dat daarvoor al business calendar gesynct heeft met de google online agenda en die op zijn beurt dat weer doet met outlook ? :)

ps. weet je toevallig ook of je op deze manier afspraken van meer dan ene jaar terug kan inzien ? (ondersteund GCS dat ?)

[ Voor 5% gewijzigd door Le_Freak ! op 23-06-2012 12:38 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik bedoel of er een vinkje staat bij "Sync Calendar" Dat betekend dat je calendar op je telefoon synct met de online versie.

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/help/hc/images/android/android_ug/168486.8.png

Vraag nr 2 zou je even moeten proberen, geen idee :)

[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

AtlAntA schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Nee hoor. Rooten is nog steeds softwarematig en daar wordt door de fabrikanten geen garantie op gegeven.
Dus rooten maakt helemaal niks uit tbh garantie.
uuhm maar de tablet is al geroot als je hem in de winkel koopt. (intertoys idd)
Dus dan mag ik toch gewoon een bootscreen wijzigen via een app zonder mijn garantie te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
kaasaanfiets schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:08:
[...]

uuhm maar de tablet is al geroot als je hem in de winkel koopt. (intertoys idd)
Dus dan mag ik toch gewoon een bootscreen wijzigen via een app zonder mijn garantie te verliezen?
Jup. Alleen als door het veranderen van je bootscreen, je tablet niet meer werkt, is het wel aan jezelf om dat op te lossen, zelfs als je tablet nog niet rooted was.

In de eerste instantie dient een leverancier garantie te geven op een goed werkend apparaat, hardware + software. Als jij gaat rooten, en daardoor functioneert het ding niet meer, verlies je in feite garantie op het software deel tot je de originele herstelt. Ga je je bootscreen aanpassen waarvan je weet dat dat in een systeem-kritieke omgeving kan zitten, dan is dat een beetje grijs gebied, omdat het inweze wel mogelijk is binnen de functie van het geleverde apparaat, maar je stiekem ook wel weet dat het net zoiets is als iets veranderen in /system32/ :P

Ergo: Gewoon doen, als het echt helemaal mis gaat met je tablet, is het aan de fabrikant om te bewijzen dat het komt door de door jou gebruikte app en wijzigingen dat je tablet niet meer werkt, en die kans is nihil. En anders is en blijft het software en lost een factory-reset (of re-flash van de originele software/bootscreens) weer een hoop op :)

Lang verhaal kort: Ja, het mag, en het zal de garantie niet verzieken, maar in het geval dat de software/vervangen van bootscherm rare dingen doet, ben je wel degene die het software-deel zelf moet fixen.

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 23-06-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
janvanduschoten schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:16:
Ik bedoel of er een vinkje staat bij "Sync Calendar" Dat betekend dat je calendar op je telefoon synct met de online versie.

[afbeelding]

Vraag nr 2 zou je even moeten proberen, geen idee :)
Bedankt voor je hulp, ik ga het proberen en laat het weten :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 12:18
Beste Mede-tweakers,

Ik had een aparte vraag. Ik ben vroeger ontzettend fan geweest van een muziek app op de PC. Nu heb ik ontdekt dat hiervan een android versie is uitgebracht. Deze wil ik heel graag installeren maar hij is enkel beschikbaar in Korea |:(

Hij staat wel gewoon in de market;
Google Play: \[무료] 한게임 오투잼 아날로그#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5pZG9zb2Z0Lm8yamFtIl0.
Maar als je inlogt staat er dat deze software niet beschikbaar is voor het gekozen land. Ik heb als oplossing enkele verschillende APK versies geïnstalleerd. Deze starten ook gewoon op maar geven daarna een foutmelding en verwijzen terug naar de play store.

Weet iemand of deze lands-restrictie te omzeilen is?

Bij voorbaat dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb zo snel geen idee, je kan misschien via een nieuwe google account en een koreaanse proxy via de play store de app naar je toe laten sturen. Of je zou misschien je telefoon landen instelling op koreaans kunnen zetten. Dat zijn de twee makkelijke pogingen die ik kan bedenken.

Wat natuurlijk ook kan is de maker een mailtje sturen met de mededeling dat je interesse hebt in zijn product. Waarschijnlijk valt er wel wat te regelen als de maker ook Engels begrijpt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Market enabler is de oplossing

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn Samsung Galaxy S3 er per ongeluk voor gekozen dat hij bij het aanklikken van een QR-code altijd de link opent met de browser ipv de play store. Waar kan ik dit opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Laatst online: 22-09 19:01
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:01:
Ik heb op mijn Samsung Galaxy S3 er per ongeluk voor gekozen dat hij bij het aanklikken van een QR-code altijd de link opent met de browser ipv de play store. Waar kan ik dit opnieuw instellen?
Settings, Apps, Browser > Clear defaults

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks, daar was ik naar op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ik heb het nu ook werkend maar als ik bv een afspraak ingeef in outlook ( op de pc) en vervolgens sync met myphoneexplorer op de pc dan zie ik de afspraak wel meteen verschijnen in de agenda van myphoneexplorer maar niet meteen in business calendar op de telefoon. Wel als ik even uit de agenda ga en er dan weer in of als ik refresh op wat voor manier dan ook. Maar ja hij zou toch realtime moeten syncen en de afspraak zou toch meteen in de telefoon zichtbaar moeten zijn ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Le_Freak ! schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 00:15:
Ik heb het nu ook werkend maar als ik bv een afspraak ingeef in outlook ( op de pc) en vervolgens sync met myphoneexplorer op de pc dan zie ik de afspraak wel meteen verschijnen in de agenda van myphoneexplorer maar niet meteen in business calendar op de telefoon. Wel als ik even uit de agenda ga en er dan weer in of als ik refresh op wat voor manier dan ook. Maar ja hij zou toch realtime moeten syncen en de afspraak zou toch meteen in de telefoon zichtbaar moeten zijn ?
Waarschijnlijk kan je dat instellen bij business calendar, of hij realtime de kalender bijhoudt of dat hij om de xx tijd refresht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net Smooth calendar ontdekt, geweldige calendar widget. Ook op m'n 3 inch scherm zo in te stellen dat je een simpele, duidelijke lijst van komende events krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:19:
Is dit al opgelost? Ik heb hetzelfde probleem bij de GS3 op mijn GS1 nooit gehad.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of er een app bestaat die stereo kan omdraaien, zodat links rechts wordt enzo? Zonder verder invloed te hebben op de muziekkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:24:
Weet iemand misschien of er een app bestaat die stereo kan omdraaien, zodat links rechts wordt enzo? Zonder verder invloed te hebben op de muziekkwaliteit.
Ik denk het niet, ik heb tijden lang gezocht naar een soortgelijke functionaliteit: het combineren van de stereo output een mono signaal. Veel software gezocht en geprobeerd maar niets voldeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 15:53
Firefox 14 voor Android is uitgekomen! En het is in 1 keer een uitstekende browser geworden zeg. Werkt retesnel en de interface lijkt eindelijk echt af, werk heel goed met Android 4. Wat mij betreft zeker een waardige concurrent voor Chrome voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beste Androidgebruikers.

Morgen komt (hopelijk) mijn HTC one X binnen en ga ik mijn stappen zetten binnen het android platform.

Nu kom ik van een iPhone 4s waar ik een aantal apps veel op gebruikte, diverse daarvan zijn er ook binnen Google play maar 1tje kan ik nog niet echt vinden en daarom vraag ik jullie hier even om raad.

Ik heb voor iOS iTVShows2 welke keurig bijhoud welke tv serie's wanneer komen en ik kan dan zelf afvinken welke ik heb gekeken. Is er hier een Android gebruiker welke zo een soort app weet voor Android? Heb al op Google gezocht maar kwam niet echt iets tegen (mogelijk ook omdat ik vrij nieuw ben in de Android wereld)

Alvast bedankt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 22-09 10:47
Zit ook met Firefox 14 te spelen en dit is eindelijk een browser die het leuk maakt om op je telefoon GoT te checken :) Door de layout aan te passen aan je telefoon maar de tekst wel iets groter en met terugloop weer te geven kan je heel relaxt op je telefoontje het forum bezoeken :)

Nog wel wat minpuntjes; fullscreen is er als addon maar moet telkens via de menu knop -> fullscreen aan/uit worden gezet en de bladwijzers van de desktop kan je niet direct benaderen. Je moet eerst naar bladwijzers (via URL balk) - desktop-bladwijzers - bladwijzerbalk.

Het eerste probleem is op te lossen met een auto-fullscreen optie zoals de standaard ICS browser heeft. Het 2e probleem is op te lossen door je bladwijzers makkelijk te kunnen selecteren/kopieren/plakken binnen Firefox14 for Android. Wat dus nog niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bij mij is Firefox nog altijd niet wat ik van een browser verwacht:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dVQEkMxfzcLnykh8uownz871/full.png

Grote letters, kleine letters, cursief... Bah...

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-06-2012 21:19 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 12:55
Kan iemand mij vertellen waarom Google Drive automatisch Cover Art toevoegt in de map waar ik muziek in upload, en hoe ik dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Donstil schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:28:
Ik heb voor iOS iTVShows2 welke keurig bijhoud welke tv serie's wanneer komen en ik kan dan zelf afvinken welke ik heb gekeken. Is er hier een Android gebruiker welke zo een soort app weet voor Android? Heb al op Google gezocht maar kwam niet echt iets tegen (mogelijk ook omdat ik vrij nieuw ben in de Android wereld)

Alvast bedankt.
Ik gebruik de website MyEpisodes.com, en daar is ook een app voor.

Zo te zien zijn er wel meer, en enkele websites hebben ook een Android of iOS client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik gebruik zelf trakt.tv en traktoid daarvoor. Voordeel van die app is dat hij prachtig is voor ICS O+

Google Play: Traktoid

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 26-06-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Touchdomex schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:39:
Ik gebruik zelf trakt.tv en traktoid daarvoor. Voordeel van die app is dat hij prachtig is voor ICS O+

Die ziet er wel veel mooier uit dan MyEpisodes, eens kijken of het veel tijd kost om mijn bekeken/favoriete series daarin in te vullen. MyEpisodes website werkt redelijk handig, de app is af en toe wat traag...

Even voor de duidelijkheid mijn interpretatie van de termen op trakt.tv
- Watchlist: shows/afleveringen die je graag wil gaan kijken maar nog niet gedownload hebt
- Collection: gedownloade maar nog niet gekeken afleveringen
- Seen: wel gezien

Klopt dit?

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 26-06-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team-RiNo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:20:
[...]

Is dit al opgelost? Ik heb hetzelfde probleem bij de GS3 op mijn GS1 nooit gehad.
Proxy instellingen voor Mobiel Internet weghalen, dan kun je 'm ook op 3G gebruiken. Waarschijnlijk werkt je app nu namelijk alleen via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:39:

Traktoid ziet er op screenshots wel fraai uit :) . Die ga ik ook zeker even bekijken.

Bedankt!
gwystyl schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Ik gebruik de website MyEpisodes.com, en daar is ook een app voor.

Zo te zien zijn er wel meer, en enkele websites hebben ook een Android of iOS client
Bedankt voor je Reactie, de MyEpisodes app is niet zo fraai had ik al gezien maar ik ga het wel even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Donstil schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:55:
[...]

Traktoid ziet er op screenshots wel fraai uit :) . Die ga ik ook zeker even bekijken.

Bedankt!
Ja het werkt wel alleen met trakt.tv maar ja overstappen is het wel waard O+
gwystyl schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:43:
[...]

Die ziet er wel veel mooier uit dan MyEpisodes, eens kijken of het veel tijd kost om mijn bekeken/favoriete series daarin in te vullen. MyEpisodes website werkt redelijk handig, de app is af en toe wat traag...

Even voor de duidelijkheid mijn interpretatie van de termen op trakt.tv
- Watchlist: shows/afleveringen die je graag wil gaan kijken maar nog niet gedownload hebt
- Collection: gedownloade maar nog niet gekeken afleveringen
- Seen: wel gezien

Klopt dit?
Ja! Alleen je collection is niet afhankelijk van wat je hebt gezien. Je kan dus meer hebben gezien dan in bezit hebben. Wat ook redelijk logisch is maar ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:12:
[...]

Ja het werkt wel alleen met trakt.tv maar ja overstappen is het wel waard O+
Ken je IntoNow trouwens? Is ook wel een leuke app, gebruik ik op iOS nu erg veel maar is er ook voor Android zie ik.

Is een soort Shazam voor series, je laat een stukje serie horen en hij weet wat je kijkt. Is geen app om bij te houden wat er nog komt maar wel wat je gezien hebt.

http://www.intonow.com/ci

Edit: Ooh dat doet Trakt.tv dus ook maar dan handmatig.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 26-06-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Touchdomex schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:12:

Ja! Alleen je collection is niet afhankelijk van wat je hebt gezien. Je kan dus meer hebben gezien dan in bezit hebben. Wat ook redelijk logisch is maar ja :+
Ja klinkt ook eigenlijk wel logisch. Ik vind het vanuit Traktoid nog makkelijker om afleveringen als bekeken aan te geven dan vanaf de website, dus heb ik maar even doorgeploegd. Volgens mij heb ik nu zo'n beetje de hele lijst wel gehad. Ik heb stiekem al heel wat series in de lijst staan :X. Nou de komende tijd maar in de gaten houden hoe hij omgaat met nieuwe afleveringen

Seriesguide Show Manager heeft ook Trakt support, en die kan ook offline wijzigingen aanbrengen (uiteraard pas zichtbaar op de site na een synchronisatie). Die ga ik dus ook maar even instellen;

[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 26-06-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb bijna heel Trakt nu gevuld. 4025 afleveringen verdeelt over 82 series.
Komen er nog maar een paar bij.

Films heb ik maar niet gedaan want dit was al zo een werk.

/Donstil ook daar trouwens, ben benieuwd hoe het straks op Android werkt, de site is al veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:18:
Bij mij is Firefox nog altijd niet wat ik van een browser verwacht:

[afbeelding]

Grote letters, kleine letters, cursief... Bah...
Dat is wel jammer ja, want in tegenstelling tot andere browsers is GoT namelijk wel goed te bekijken. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34t7c47.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vind je dat goed? De verhoudingen zijn compleet verziekt... Vergelijk dat eens met Opera Mobile:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2V4XxoUamBR2jVKrFEQKkexq/full.png

Verder heb ik zojuist een handige app ontdekt, die er ook nog eens goed uit ziet, om de changelogs van geinstalleerde apps na te kijken, zonder hiervoor de market in te hoeven en alles stuk voor stuk aan te klikken:
Changelog Droid

Edit: programma heeft mn telefoon flink doen vastlopen. Inmiddels geïnstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-06-2012 22:22 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chrome heeft er ook wel een beetje last van (grote tekst) maar veel minder irritant (sterker nog, ik vind het fijn, de content waar het om gaat is vergroot, de rest is kleiner)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9898132/Screenshot_2012-06-27-13-31-10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:45:
Vind je dat goed? De verhoudingen zijn compleet verziekt... Vergelijk dat eens met Opera Mobile:

[afbeelding]

Verder heb ik zojuist een handige app ontdekt, die er ook nog eens goed uit ziet, om de changelogs van geinstalleerde apps na te kijken, zonder hiervoor de market in te hoeven en alles stuk voor stuk aan te klikken:
Changelog Droid
Misschien niet direct goed, maar wel beter dan in Opera. Op jouw plaatje moet je toch telkens van links naar rechts scrollen om te zien wie de post heeft geplaatst. Het iets groter maken van geschreven tekst op een forum is geen slecht punt. Hoe Firfox het heeft gedaan wel, hoe Chrome het doet niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Silvin schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:28:
[...]

Misschien niet direct goed, maar wel beter dan in Opera. Op jouw plaatje moet je toch telkens van links naar rechts scrollen om te zien wie de post heeft geplaatst. Het iets groter maken van geschreven tekst op een forum is geen slecht punt. Hoe Firfox het heeft gedaan wel, hoe Chrome het doet niet :)
Wie iets geschreven heeft vind ik eerlijk gezegd van minder belang. Het is voor mij juist belangrijk dat de opmaak van tekst is zoals die bedoeld is. En dat betekent dat bepaalde tekst niet onafhankelijk van andere tekstonderdelen zou moeten schalen. En al helemaal niet lettertypes 'zomaar' cursief of bold maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Al naar Dolphin HD gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ja, ik kan er niet aan wennen. Opera Mobile is voor mij de browser op Android :)

Edit:
Het enige nadeel van Opera is dat ik de data niet kan restoren na de installatie van een nieuwe ROM. Nu is dat gelukkig niet zo veel, maar iedere keer zijn m'n bladwijzers en mn favorieten weg...

[ Voor 31% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-06-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Boat Browser werkt voor mij ook prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:10:
[...]

Ja, ik kan er niet aan wennen. Opera Mobile is voor mij de browser op Android :)
Amen! Ik heb alle grotere browsers inmiddels uitgeprobeerd, maar ik kom toch telkens weer terug bij Opera.
Sinds mijn Windows Mobile dagen al mijn daily driver :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Opera is voor mij een absolute no-go. Het is in alles een perfect browser met 1 groot mankement; het ontbreken van scroll lock. Als ik een ingezoomd artikel op bijvoorbeeld t.net lees dan wordt de tekst netjes aangepast aan de breedte van mijn scherm. Vervolgens kan ik met mijn duim naar beneden scrollen. Elke browser zorgt er dan voor dat je netjes verticaal langs de tekst naar beneden scrollt. Opera echter niet. In Opera zorgt elke kleine niet verticale swipe voor een horizontale scroll met als gevolg dat ik bij het naar beneden scrollen constant de tekst weer moet uitmeten op het scherm. Heel irritant voor een verder zo goede browser, vooral omdat de andere browsers (stock android, Boat, Dolphin HD, Mobile Safari, IE Mobile, Firefox en Chrome for Android) wel deze optie hebben.

Verder blijft mijn punt dat de meeste browser wel de tekst wrappen, maar niet de layout van het forum. Het zou ook niet goed zijn als het dat standaard deed, maar optioneel zou het wel een uitkomst zijn zodat ik lekker GoT kan bekijken zoals het in Firefox14 te zien is. Dus de forumlayout aangepast aan de breedte van je scherm en de tekst gewrapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
Silvin schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:12:
Verder blijft mijn punt dat de meeste browser wel de tekst wrappen, maar niet de layout van het forum.
Vrijwel geen enkele browser wrapt de tekst dynamisch, de enige die ik ken zijn de HTC browsers, Opera Mobile en de stock ICS browser als je ook ICS Browser+ erbij installeert.

De rest doet alleen maar aan dubbelklik-tekst-wrap/reflow en zeer zeker niet aan variabele-zoom-tekst-wrap.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Natuurlijk doet niet iedere browser aan dynamische tekst-wrap, maar veel inmiddels wel. En ik hoef niet een dynamische tekst-wrap, de dubbelklik variant+instelbare tekstgrootte (zoals in Dolphin HD+plugin) is voor mij genoeg. Echter, voor GoT is dit niet voldoende omdat de forumlayout simpelweg te breed is en er geen mogelijkheid is om daar een aanpassing in te forceren zoals Firefox14 dat (foutief?) wel doet.

Een fatsoenlijke mobiele variant van GoT zou natuurlijk ook een oplossing zijn :)

Ach, hopelijk kondigt Google vanavond de final van Chrome for Android aan met fullscreen optie. Dan ben ik gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Silvin schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:21:

Ach, hopelijk kondigt Google vanavond de final van Chrome for Android aan met fullscreen optie. Dan ben ik gelukkig :D
Amen to that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10-2024
Grote update van YouTube en final Chrome net binnengehaald. Nu ff uittesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
seezu schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:43:
Grote update van YouTube en final Chrome net binnengehaald. Nu ff uittesten!
Nog steeds geen full screen optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Ook voor Google+, whatsapp, maps, zijn er update's beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:45:

Changelog Droid
Installeren op eigen risico. Dit progsel heeft vanavond mijn cpu op hol doen slaan, waardoor de launcher(s) volledig vastgelopen zijn. Het duurde even voor ik door had dat dit de boosdoener was.....

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.