Google Play & Androidapps - Deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 156.152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb de Biwota Cerbero app geprobeerd.

Het valt een beetje tegen. Het idee is een manier om m'n HTC One X te unlocken met een NFC tag. Deze app is echter een apart "lock" dus bovenop het standaard Android lock. Om direct te unlocken met een NFC tag moet je dus het standaard Android lock uitzetten.

De app kan schrijven naar een NFC tag (hij overschrijft eventuele data die erop staat) als je de tag registreert om te unlocken.
De app vereist ook een PIN code (Geen patroon of face unlock dus). De cijfers van het PIN code keyboard worden random verplaatst (dat is wel netjes en veilig).

Het NFC unlocken is bij mij een paar keer weggevallen en dan werkt alleen de PIN code dus nog.
De app geeft ook soms reclames bij het unlocken.

Voor mij genoeg reden voor om de app weer weg te gooien.

Voor het weggooien moet de app eerst uit de administrators verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Oh, dank google! Eindelijk apps makkelijk beheren vanaf de website!
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2012/06/image139.png
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
Krijg steeds een foutmelding 403 als ik google maps wil bijwerken,is het op te lossen?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Amaze86 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:43:
Krijg steeds een foutmelding 403 als ik google maps wil bijwerken,is het op te lossen?
Er is een storing in de Playstore volgens mij. Kon ook al geen apps downloaden zojuist.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:49
Sommige apps download hij wel maar b.v. maps, spotify en voice search krijg je een mooie 403 foutmelding. Ik heb zelfs al mijn telefoon gereset maar het hielp niks. Hopelijk werkt google er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Amaze86 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:43:
Zelfde hier! Restart werkt ook niet, even wachten dus maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23

HaTe

haat niet

Had ik ook last van met WiFi, met 3G werkte het wel vreemd genoeg.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 21:34

Smarron

The bend

HaTe schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:54:
Had ik ook last van met WiFi, met 3G werkte het wel vreemd genoeg.
Werkt inderdaad wel op deze wijze, thanks.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zoek eigenlijk een wekker die heel rustig begint en steeds iets luider wordt. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
greatgonzo schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:28:
ik zoek eigenlijk een wekker die heel rustig begint en steeds iets luider wordt. Iemand een tip?
Heb er een hele tijd terug al eens wat over gelezen op GoT. Geen idee of het in dit topic of in een appart topic was. Als je zoekt op alarm in het android gedeelte moet je denk ik wel wat vinden. Hieronder een paar links die ik via google vond

Gentle Alarm
Google Play: Gentle Alarm

I Can't wakeup
Google Play: I Can't Wake Up! Alarm clock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SuperKneus schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:05:
[...]

Heb er een hele tijd terug al eens wat over gelezen op GoT. Geen idee of het in dit topic of in een appart topic was. Als je zoekt op alarm in het android gedeelte moet je denk ik wel wat vinden. Hieronder een paar links die ik via google vond

Gentle Alarm
Google Play: Gentle Alarm

I Can't wakeup
Google Play: I Can't Wake Up! Alarm clock
Of je knipt/plakt de wekker tunes uit de /system/media/audio/ui map naar ../audio/alarms. Dat zijn de bestanden van 400kb en groter. Die hebben aangenamere geluiden (kabbelend water, tjilpende vogels etc).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Alarmdroid heeft die instelling, je kunt instellen hoe hard 't uiteindelijke geluid moet zijn en hoe lang 't erover moet doen om daar te komen.

Heel fijn alarm, gebruik 't al een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Laatst online: 12:49
Bij mij werkt het nu weer zonder iets te hebben veranderd, eerst kon spotify weer downloaden toen maps en net voice search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteravond ging het downloaden/installeren van Maps ook eerst een paar keer fout voordat het lukte. Wel cool dat je nu off-line maps kunt downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:35
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:55:
Gisteravond ging het downloaden/installeren van Maps ook eerst een paar keer fout voordat het lukte. Wel cool dat je nu off-line maps kunt downloaden. :)
Dat kon al via labs, en ik vind dat het toen beter werkte. Ik ga binnenkort naar thailand en daar kon ik de kaarten dus al van opslaan. Met de nieuwe versie is dit opeens niet meer mogelijk. De kaart van bangkok is bijvoorbeeld niet offline te krijgen... Heel wazig dat dit nu opeens niet meer kan.

Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige maps versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:50
Brammel schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:37:
[...]

Dat kon al via labs, en ik vind dat het toen beter werkte. Ik ga binnenkort naar thailand en daar kon ik de kaarten dus al van opslaan. Met de nieuwe versie is dit opeens niet meer mogelijk. De kaart van bangkok is bijvoorbeeld niet offline te krijgen... Heel wazig dat dit nu opeens niet meer kan.

Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige maps versie?
ivm de "max 5 offline regiomaps" regel, misschien heb je er al 5 en mag de bangkok versie er niet meer bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ted038 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:39:
[...]

ivm de "max 5 offline regiomaps" regel, misschien heb je er al 5 en mag de bangkok versie er niet meer bij ?
Je mocht er 10 hebben. In de nieuwe versie is deze functie uit de beta gehaald en kun je grotere kaarten opslaan (100x100 km?), maar weet niet hoeveel maximaal.

Klik op instellingen -> Offline beschikbaar maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

Sommige regios zijn niet op te slaan, ik probeerde Bologna, bleek dat bijna geheel noord-Italïe niet op te slaan is. Barcelona lukte me ook niet en dat met nul eerder opgeslagen gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:35
Fly-guy schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Sommige regios zijn niet op te slaan, ik probeerde Bologna, bleek dat bijna geheel noord-Italïe niet op te slaan is. Barcelona lukte me ook niet en dat met nul eerder opgeslagen gebieden.
Precies, hier hetzelfde. Sommige gebieden kan je gewoon niet meer opslaan waar dat eerder zonder problemen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

[...]

Of het er nou 5 of 10 zijn... als je aan dat maximum zit en je er een af gooit mag je dan weer een andere downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:55
Is er al ergens een overzicht van de must-have apps/tweaks voor net beginnende Android gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Die had ik gevonden, thanks. Maar iets teveel een momentopname en teveel general usage. Hier staan de handige tweaks zoals location based triggers, batterij stats tools, must-have widgets etc. niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jasper schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:14:
Die had ik gevonden, thanks. Maar iets teveel een momentopname en teveel general usage. Hier staan de handige tweaks zoals location based triggers, batterij stats tools, must-have widgets etc. niet bij :)
Androidpolice heeft regelmatig dit soort overzichten. Kijk daar maar eens. Zowel voor games als apps.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Thanks, ik ga daar 'es loeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Brammel schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Precies, hier hetzelfde. Sommige gebieden kan je gewoon niet meer opslaan waar dat eerder zonder problemen ging.
Maar volgens mij zit de labs functie er nog steeds in, al moet ik zeggen dat ik dat niet zeker weet :D Maar dan kan je die gebieden nog via de oude manier opslaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Fly-guy op 29-06-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Dit is wel cool, een ontwikkelaar kan nu een reply geven als je een comment hebt achtergelaten op Google Play. Kreeg net een email notificatie, duurde even voordat ik doorhad dat de developer op een mailtje van augustus vorig jaar had gereageerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Arie- schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:02:
Vraag: Ik heb een vraag over SuperSU. Is het mogelijk een app voor bepaalde tijd (één minuut ofzo) root rechten te geven, of bijvoorbeeld een knop "eenmalig root rechten"?
Uitleg: Ik vind het onhandig om bij elke handeling een vinkje te moeten zetten terwijl ik van veel apps denk dat ze geen 24/7 root rechten nodig hebben. Als ik bijvoorbeeld éénmalig een script wil uitvoeren met Script Manager, moet ik een paar keer de handeling uitvoeren waarbij ik een vinkje zet bij "ask again" en vervolgens op "grant" klikken.
Even mezelf citeren, is er een manier om dit "probleem" heen te werken is of moet ik accepteren dat ik elke keer in SuperSU de rechten opnieuw mag aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
Arie- schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:52:
Even mezelf citeren, is er een manier om dit "probleem" heen te werken is of moet ik accepteren dat ik elke keer in SuperSU de rechten opnieuw mag aanpassen?
Je kan toch gewoon op "ja" klikken zonder meteen aan te vinden dat het voor altijd moet gelden? Dan geldt het déze keer en de volgende keer weer gewoon niet. Moet je uiteraard wel bij elke keer uitvoeren doen, maar ja.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Fijn blog, collectie van mooie android apps; http://androidniceties.tumblr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hè wat flauw, wilde Amazon Flow eens uitproberen Google Play: Flow Powered by Amazon, zit er een country restriction op. Alsof je helemaal niets bij amazon.com zou kunnen bestellen vanaf hier.

Zou te installeren zijn als ik root had, maar dat is weer lastig ivm de aankomende ICS upgrade voor m'n xperia S. :(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt even kijken of Google Play: Google Goggles misschien een goed alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 14:18

Flipm0de

geen

Is er een optie om apps in een wachtrij ofzo te zetten? Zit op mn werk vaak op play.google.com en kom af en toe wat leuks tegen. Wil ze alleen niet op dat moment downloaden want zit dan op 3G. Zou eigenlijk een save for later optie ofzo willen hebben vanuit de playstore website.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Flipm0de schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:06:
Is er een optie om apps in een wachtrij ofzo te zetten? Zit op mn werk vaak op play.google.com en kom af en toe wat leuks tegen. Wil ze alleen niet op dat moment downloaden want zit dan op 3G. Zou eigenlijk een save for later optie ofzo willen hebben vanuit de playstore website.
Met Opera Mobile kan je pagina's opslaan (=/ favoriet maken). Ik gebruik dat dus voor vergelijkbare situaties (alleen dat ik dan geen tijd heb om ze te bekijken).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Pocket werkt geweldig.
Iedere (sub)website met één klik bewaren en op ieder device (desktop/Androidfoon/Ipad) de lijst met bewaarde sites weer kunnen oproepen. Werkt met nagenoeg iedere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik de app Google Play: Google Chrome to Phone, dan stuurt hij de link naar mijn telefoon (via een plugin/extentie in Firefox/Chrome op de PC) en open ik hem wanneer ik wil.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
janvanduschoten schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:30:
Ik gebruik de app Google Play: Google Chrome to Phone, dan stuurt hij de link naar mijn telefoon (via een plugin/extentie in Firefox/Chrome op de PC) en open ik hem wanneer ik wil.
Met Chrome als browser heb je dat ook niet meer, kun je gewoon de tab open laten staan met de interessante app, en thuis via de ingebouwde tab-sync openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

janvanduschoten schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:30:
:)
Ik gebruik CtP meermaal daags... dat ik dat niet als optie voor de vraagsteller bedacht had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
In de market app kun je alleen bijwerken via wifi aanvinken. Volgens mij kan je dan gewoon wel de downloadopdrachten kan geven. Heb niet getest of dit werkt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
jip_86 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:52:
[...]

In de market app kun je alleen bijwerken via wifi aanvinken. Volgens mij kan je dan gewoon wel de downloadopdrachten kan geven. Heb niet getest of dit werkt trouwens.
Afaik is dat toch alleen voor het bijwerken, dus updaten, van apps?

Lijkt me wel iig... anders krijg je de leuke situatie dat je een app wilt downloaden, al dan niet vanaf je browser met je telefoon naast je, en dat die keihard niet wil omdat je niet op wifi zit... Daar krijg je meer geklaag en gezeur van, dan dat het gemak oplevert :P

[ Voor 27% gewijzigd door Henk op 04-07-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hebben jullie de RTL nieuws 365 app al kunnen installeren?
Google Play: RTLNieuws 365

*weg* vragen om apk's is niet toegestaan.

[ Voor 54% gewijzigd door RoD op 05-07-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kritiek op de moderatie per DM of het feedback topic, niet hier.

[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 05-07-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo,

Zit met een probleempje met mijn Samsung galaxy B5510

Ben nu al een lange tijd bezig met uit te zoeken hoe ik apps kan installeren op gsm als ik hem aansluit via mijn laptop.

Via play.google.com zegt dan ze zijn geinstalleerd zijn op mijn gsm , maar nergens vind ik ze niet en daar geraak ik niet aan uit , geen bestand niks.Ook niet op mijn sd kaart

hoe of wat is dan het probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Deefje85 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:08:
Hallo,

Zit met een probleempje met mijn Samsung galaxy B5510

Ben nu al een lange tijd bezig met uit te zoeken hoe ik apps kan installeren op gsm als ik hem aansluit via mijn laptop.

Via play.google.com zegt dan ze zijn geinstalleerd zijn op mijn gsm , maar nergens vind ik ze niet en daar geraak ik niet aan uit , geen bestand niks.Ook niet op mijn sd kaart

hoe of wat is dan het probleem??
Hij pushed ze naar je telefoon, je hoeft hem er dus niet aan te hangen. Als je op install klikt geeft de website je telefoon een seintje dat hij de app moet downloaden en dan wordt hij gedownload en geinstalleerd. Als het goed is staat de app dus al tussen je andere apps (in de app drawer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ter aanvulling op Cyleo: je moet dus verbinding hebben met internet, en eventueel kan je hem wat op weg helpen door de Play Store op je telefoon te openen. Dan gaat hij namelijk kijken wat voor wijzigingen er klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Het probleem is opgelost.

Er moet dus zekers internet aanwezig zijn voor de apps. Dus heb mijn gsm verbonden met mijn wifi thuis en dan kreeg ik de apps wel op mijn gsm. Had wel ergens gelezen dat het ook ging door de gsm te verbinden met de laptop maar.... dat lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

meer gebruikers van Chrome Beta hier?
Ik weet dat t nog beta is, maar toch.
heb soms wat irritante crashes. Wit of zwart beeld, na t opvragen van n andere website dan wat k aan t kijken ben, blijft t beeld staan, zie je heel ff de voortgangsbalk lopen maar komt er niks. bladwijzers komen niet in beeld enz.
als ik m dan geforceerd stop, en weer herstart, laadt ie de laatst geopende pagina alsnog.
Dit is compleet random, ook na het legen van cashe en na reboot.
Verder, als ie t doet, is t top..

-Htc 1x, stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
marcel-o schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:14:
heb soms wat irritante crashes. Wit of zwart beeld, na t opvragen van n andere website dan wat k aan t kijken ben, blijft t beeld staan, zie je heel ff de voortgangsbalk lopen maar komt er niks. bladwijzers komen niet in beeld enz.
als ik m dan geforceerd stop, en weer herstart, laadt ie de laatst geopende pagina alsnog.
Dit is compleet random, ook na het legen van cashe en na reboot.
Verder, als ie t doet, is t top..

-Htc 1x, stock
Hier op Sony Xperia S als dagelijkse browser zonder problemen eigenlijk. Alleen geen full screen optie vind ik erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
marcel-o schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:14:
Inmiddels is het niet meer beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 14:26
Hadden jullie al de grappige review gezien van NU.nl over Google Drive?

Ernstig..

Maar ja ik gebruik af en toe Chrome Beta. Brackpc bij mij is het nog steeds Chrome Beta hoor.

Edit: Oh ik zie het al, mijn App heet nog Chrome Beta maar in de market staat Chrome. Ze hebben geen update gedaan voor de naam wijziging :+

[ Voor 28% gewijzigd door V-rg op 07-07-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Weet iemand misschien een programma of iets dergelijks om je whatsapp gesprekken op de pc te kunnen lezen? Er is er eentje op xda dacht ik, de whatsapp extractor, maar heeft iemand die geprobeerd ooit?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Musta schreef op zondag 08 juli 2012 @ 08:53:
Weet iemand misschien een programma of iets dergelijks om je whatsapp gesprekken op de pc te kunnen lezen? Er is er eentje op xda dacht ik, de whatsapp extractor, maar heeft iemand die geprobeerd ooit?
Waarom probeer je die zelf niet even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Tweet Lanes; Een nieuwe Twitter client voor Android. Eindelijk eentje die er een beetje fatsoenlijk uitziet; Google Play: Tweet Lanes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:06
Jasper schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:34:
Tweet Lanes; Een nieuwe Twitter client voor Android. Eindelijk eentje die er een beetje fatsoenlijk uitziet; Google Play: Tweet Lanes
Hmm, Android 4.0+. *Jammer*.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:19
Jasper schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:34:
Oe die ziet er goed uit! Na mn vakantie maar even proberen, gaat met z'n simpelheid en layout zeker de aanval openen op boid :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Groentenboer schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Hmm, Android 4.0+. *Jammer*.
Doet me erg denken aan Plume for Twitter. Die werkt al vanaf Android 2.1, dus die zou je ook kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Ik vind Plume echt vreselijk qua interface en usability. Het ziet er echt niet uit. Tweets zitten zeer krap op elkaar, je moet links openen via een popup menu etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand een Video speler waarmee je MOV trailers van http://trailers.apple.com/ kunt afspelen?
Heb heb alle standaard en niet-standaard spelers geprobeerd, maar allemaal openen ze, waarna ze melden dat de file niet af te spelen is?

Voorbeeld URL.

Op een iPad of Mac werkt het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

zAo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:58:
Weet iemand een Video speler waarmee je MOV trailers van http://trailers.apple.com/ kunt afspelen?
Heb heb alle standaard en niet-standaard spelers geprobeerd, maar allemaal openen ze, waarna ze melden dat de file niet af te spelen is?

Voorbeeld URL.

Op een iPad of Mac werkt het direct.
Dat heeft dan waarschijnlijk met de beschikbare codecs te maken die je toestel heeft. Ik kan op mijn Galaxy S2 veel meer afspelen dan op mijn Playbook bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

gwystyl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:05:
[...]

Dat heeft dan waarschijnlijk met de beschikbare codecs te maken die je toestel heeft. Ik kan op mijn Galaxy S2 veel meer afspelen dan op mijn Playbook bijvoorbeeld.
Zeker, maar veel spelers hebben ingebouwde codecs. Zeker spelers als Dice, mPlayer en VPlayer zouden dit moeten kunnen afspelen.

Kun jij dit wel op je S2 afspelen?

EDIT:
Dit is de inhoud van de container, vrij standaard lijkt me?
code:
1
2
H.264, 640 x 340
AAC, 44100 Hz, Stereo (L R)

EDIT 2:
Als je de file eerst download, daarna opent werkt het wel. Iemand een idee waarom of hoe ik het kan streamen?

[ Voor 21% gewijzigd door zAo op 09-07-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ikzelf gebruik MX Player, hier is het ook nog eens mogelijk om video in software modus af te spelen. Als je telefoon specifieke video net met hardware ondersteunt kun je het ook nog eens op deze manier proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Arie- schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:28:
Ikzelf gebruik MX Player, hier is het ook nog eens mogelijk om video in software modus af te spelen. Als je telefoon specifieke video net met hardware ondersteunt kun je het ook nog eens op deze manier proberen.
Ook MX Player kan het niet streamen :( Op zowel Android 4.0.4 als 4.1.0 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

zAo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:09:
[...]

Zeker, maar veel spelers hebben ingebouwde codecs. Zeker spelers als Dice, mPlayer en VPlayer zouden dit moeten kunnen afspelen.

Kun jij dit wel op je S2 afspelen?
in chrome krijg ik een open-optie, maar dan loopt hij vast als hij VLC wil openen. Quickpic en Opera zijn mijn andere opties; mVideoplayer of de stock video speler worden niet genoemd als opties
EDIT:
Dit is de inhoud van de container, vrij standaard lijkt me?
code:
1
2
H.264, 640 x 340
AAC, 44100 Hz, Stereo (L R)

EDIT 2:
Als je de file eerst download, daarna opent werkt het wel. Iemand een idee waarom of hoe ik het kan streamen?
Downloaden en openen werkt inderdaad wel, zowel met VLC als mvideoplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

gwystyl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:09:
[...]

in chrome krijg ik een open-optie, maar dan loopt hij vast als hij VLC wil openen. Quickpic en Opera zijn mijn andere opties; mVideoplayer of de stock video speler worden niet genoemd als opties

[...]

Downloaden en openen werkt inderdaad wel, zowel met VLC als mvideoplayer.
Dank voor het testen. Ook als ik de browser(s) erbuiten laat, de stream dus direct opgeef aan een player, krijg ik dit als resultaat.

Iemand een idee of een alternatief? Ik wil gewoon een 'touch friendly' manier om de laatste Apple Trailers te streamen naar Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

zAo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:17:
[...]

Dank voor het testen. Ook als ik de browser(s) erbuiten laat, de stream dus direct opgeef aan een player, krijg ik dit als resultaat.

Iemand een idee of een alternatief? Ik wil gewoon een 'touch friendly' manier om de laatste Apple Trailers te streamen naar Android.
Misschien moet je wat ruimer zoeken: 'stream .mov android' of ''stream quicktime android' levert misschien wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

gwystyl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:04:
[...]

Misschien moet je wat ruimer zoeken: 'stream .mov android' of ''stream quicktime android' levert misschien wat op?
Thanks, maar die had ik allemaal al geprobeerd. Uiteraard O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

linkkrw schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:47:
Hadden jullie al de grappige review gezien van NU.nl over Google Drive?

Ernstig..
Haha, dit slaat echt nergens op. (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Privacy
Een laatste punt dat bij het gebruik van Google Drive niet over het hoofd mag worden gezien zijn de gebruikersvoorwaarden. Deze vallen namelijk, in vergelijking met andere diensten als Dropbox of Windows Skydrive, flink buiten de boot. Zo geeft de gebruiker met het uploaden van content naar Google Drive onder andere de rechten om deze content te gebruiken, reproduceren en aan te passen.
Dit maakt Google Drive voor bedrijven en personen die online gevoelige data willen opslaan een riskante keuze. Voor deze gebruikers zijn de eerdere genoemde diensten Dropbox en Windows Skydrive een veiligere keuze.
Ik snap niet dat een journalist (ene Robin Smit) niet even zijn huiswerk doet voordat hij gewoon misinformatie opschijft.

Dit zijn gewoon normale TOS voorschiften.
"Zo geeft de gebruiker met het uploaden van content naar Google Drive onder andere de rechten om deze content te gebruiken, reproduceren en aan te passen."
Hoe wil je anders een bestand van je computer naar de cloud verplaatsen? Ja je moet Google toestemming geven om een kopie te maken van je bestand.

Elke cloud dienst heeft (ongeveer) dezelfde TOS.

/end_rant

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Net cyanogenmod geupdate, dus ik wil Titanium Backup uit de market plukken om apps terug te zetten... Krijg "kan niet worden gedownload wegens een fout".... Ligt dat aan mij (staat oude market versie op) of is de market down?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Obiter dictum schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:14:
Net cyanogenmod geupdate, dus ik wil Titanium Backup uit de market plukken om apps terug te zetten... Krijg "kan niet worden gedownload wegens een fout".... Ligt dat aan mij (staat oude market versie op) of is de market down?
Heb je ook al een keer nogmaals gereboot na de eerste maal opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Je kunt vanuit TI ook een flashable zip maken, even doen onmiddellijk na het flashen van je ROM en je bent klaar om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arie- schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:27:
Je kunt vanuit TI ook een flashable zip maken, even doen onmiddellijk na het flashen van je ROM en je bent klaar om te gaan.
Dat is de optie 'create update.zip' neem ik aan? Zet hij dan alleen de user-programma's of ook de system-programma's en instellingen terug?

@Obiter Dictum: google ook op de errorcode die je erbij krijgt, dan vind je vaak wel oplossingen.

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 10-07-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-07 07:45
Kan iemand mij een lichtgewicht MP3 speler met een grote, duidelijke interface aanraden? Ik heb namelijk een Samsung TXT (met horizontaal scherm en lage resolutie) en slechts 833mhz - bij switchen tussen albumcovers van andere audio spelers zie ik in mijn interface lag. Dat stoort mij.

Het liefst eentje waarbij je ook nummers kan skippen bij/voor het startscherm.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Brad Pitt schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:16:
Heb je ook al een keer nogmaals gereboot na de eerste maal opstarten?
Uiteraard :)

Edit; en ook cache legen, gegevens wissen, en ik was in de veronderstelling dat ik sowieso al de meest recente Gapps had, maar blijkbaar dus toch een update nodig... Maar hoe forceer je dat?

[ Voor 33% gewijzigd door Obiter dictum op 10-07-2012 10:35 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Play Store cache ook al eens gecleared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
iemand hier ook de gratis versie van juice defender ? Gisteren geinstalleerd, dacht accuduur te besparen, maar eerder omgekeerd lijkt het geval, nu JuiceDefender mijn Samsung S3 continue "wakker" houdt en het accu% sneller daalt als normaal.

Is dit normaal voor Juice defender ? Misschien moet deze zich eerst inregelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ted038 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:40:
Is dit normaal voor Juice defender ? Misschien moet deze zich eerst inregelen ?
Dit is op zich allemaal totaal geen nieuws nee. Een hoop "bespaar-apps" kosten juist accu in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:41:
[...]

Dit is op zich allemaal totaal geen nieuws nee. Een hoop "bespaar-apps" kosten juist accu in de praktijk.
ja, OK, maar deze werd me aangeraden in Samsung S3 "ervaringen" Topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ted038 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:42:
ja, OK, maar deze werd me aangeraden in Samsung S3 "ervaringen" Topic ;)
Niet alles dat daar staat is meteen de waarheid hè, geldt voor elk forum met gebruikers-ervaringen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 10-07-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 14:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Net Dead Trigger gekocht op mijn One X, die graphics.. En voor het eerst dat ik een FPS lekker vind spelen op een mobiel..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
gwystyl schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:31:
[...]
Dat is de optie 'create update.zip' neem ik aan? Zet hij dan alleen de user-programma's of ook de system-programma's en instellingen terug?
Nee, dat niet. Maar dat scheelt je een hoop gedoe met het instellen van accounts om TI weer beschikbaar te krijgen. Ik werk meestal zo:
  • wipe
  • rom flash
  • evt. addons
  • eigen zooi (services.jar / init.d / kernel / TI)
  • boot
  • TI aanzetten, app+data restoren MUV programma's met sync mogelijkheden.
  • app restoren van Facebook/Twitter/Gmail etc.
  • accounts instellen.
  • V6 supercharger instellingen herstellen
  • Widgets herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:38

CasGas

.

Iemand die een app weet om snel te kunnen switchen tussen anoniem bellen en gewoon nummer meegeven?
Ik bel veel klanten en wil dan uiteraard mijn nummer niet meesturen, maar ik vergeet het te vaak weer uit te zetten waardoor het prive ook weer erg lastig is.. Het zit gewoon te ver weg in het menu om het uit en aan te zetten..

Ik had wel "AnonymousDialer" gevonden, maar die heeft geen optie voor Nederland er tussen staan, als je het land moet kiezen.. iemand een idee?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CasGas schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:22:
Iemand die een app weet om snel te kunnen switchen tussen anoniem bellen en gewoon nummer meegeven?
Ik bel veel klanten en wil dan uiteraard mijn nummer niet meesturen, maar ik vergeet het te vaak weer uit te zetten waardoor het prive ook weer erg lastig is.. Het zit gewoon te ver weg in het menu om het uit en aan te zetten..

Ik had wel "AnonymousDialer" gevonden, maar die heeft geen optie voor Nederland er tussen staan, als je het land moet kiezen.. iemand een idee?
#31# voor het nummer toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

HiddenCall is daar wel 'n handige app voor. Met widget die toggelt tussen meezenden van 't nummer/niet meezenden van 't nummer/eenmalig niet meezenden van 't nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:38

CasGas

.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:34:
[...]

#31# voor het nummer toetsen?
Dan moet ik elke keer het nummer zelf weer in toetsen, ik wil juist mijn contact personen gebruiken..
Eric_Cantona schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:25:
HiddenCall is daar wel 'n handige app voor. Met widget die toggelt tussen meezenden van 't nummer/niet meezenden van 't nummer/eenmalig niet meezenden van 't nummer.
Kijk, dat zocht ik nou net.. thanx!! _/-\o_ _/-\o_

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13:34
Iemand een app zoals "SwitchPro" met daarin een functie waarmee je met één klik op een van je homescreens je vooraf ingestelde en geconfigureerde VPN verbinding kan maken?

[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 11-07-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weet iemand trouwens wat dit nieuws: Hof: doorverkoop softwarelicenties is toegestaan voor effect gaat hebben op Google Play?
Kunnen we binnenkort onze apps doorverkopen?
Of zullen er bepaalde veranderingen plaats gaan vinden (zoals tijdgelimiteerde aankopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

anandus schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:32:
Weet iemand trouwens wat dit nieuws: Hof: doorverkoop softwarelicenties is toegestaan voor effect gaat hebben op Google Play?
Kunnen we binnenkort onze apps doorverkopen?
Of zullen er bepaalde veranderingen plaats gaan vinden (zoals tijdgelimiteerde aankopen)?
Dat is de hamvraag voor legale distributie van de toekomst, en alleen de tijd zal het uitwijzen. Er is nu een mooi standpunt neergezet door het hof dat betekend dat we inderdaad meer rechten hebben dan dat we nu krijgen. Hoe zich dat in de praktijk gaat regelen is natuurlijk een moeilijkere vraag. Zeker bij de prijzen van de apps in playstore (die veelal onder de 2€ liggen) is het vraag wat de meerwaarde is, maar dat is je vraag natuurlijk niet. Ik verwacht dat het via de playstore nog wel even gaat duren te meer omdat dit een relatief 'nieuw' platform is. Eigenlijk hoop ik sneller resultaat te zien voor de duurdere aankopen binnen de game industrie zoals via steam en andere digitale distributie centra. Maar recht hebben en recht krijgen zijn vooralsnog 2 dingen.

Eerlijk gezegd verwacht ik op de lange termijn een 2e hands sectie waarbij google / steam / bedrijf xxx een percentage krijgt van een 2e hands verkoop, maar om 'nieuwe sales' dan nog interessant te houden is natuurlijk lastig omdat je dan weinig motivatie hebt om de volle mep neer te tellen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13:34
Joster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:29:
Iemand een app zoals "SwitchPro" met daarin een functie waarmee je met één klik op een van je homescreens je vooraf ingestelde en geconfigureerde VPN verbinding kan maken?
Kan er maar 1 voor vinden en die is (nog) niet geschikt voor Android 4.0. Heb nu een swipe shortcut gemaakt naar VPN instellingen. Dan is het swipen en klikken voor verbinden, home button om terug te keren. Niet zo snel dus als een switch op een van je homescreens voor bijvoorbeeld wifi aan en uit, maar het is acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Dit soort oneliners zijn niet de bedoeling.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 11-07-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ze zijn net pas een week(!) klaar met de funding binnenkrijgen. Zal dus nog wel even duren.
Volgens de Kickstarter-pagina mikken ze op september dit jaar.
Voor de mensen die gepledged hebben komt het een maandje eerder beschipbaar.
We have built the first prototypes but we need your help to build Chameleon. We aim to have Chameleon available on the Google Play Store by September 2012. For customers who are pledging we will make the Chameleon App and your exclusive gifts available to you by Aug 2012. How awesome is that?

[ Voor 57% gewijzigd door anandus op 11-07-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fboers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 14:41
Joster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:29:
heb er een aantal gehad, dit is de beste
"Data ON-OFF" ook wel "Gegevens ON-OFF"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een app die een wiget heeft die weervooruitzichten in een aantal uur laat zien.
Dus bijv de vooruitzichten voor 13.00 - 16.00 - 19.00, om zo in één oogopslag te kunnen zien hoe het weer er die dag uitziet.

Ik gebruikte hier eerder de nederlandse app Regendetector voor, maar helaas is deze gestopt.
Weet iemand een alternatief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

CasGas schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:54:
[...]
Dan moet ik elke keer het nummer zelf weer in toetsen, ik wil juist mijn contact personen gebruiken..
[...]
Je kan het toch toevoegen aan de nummers van je klanten? Dan hoef je nooit meer te switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:38:
Ik ben op zoek naar een app die een wiget heeft die weervooruitzichten in een aantal uur laat zien.
Dus bijv de vooruitzichten voor 13.00 - 16.00 - 19.00, om zo in één oogopslag te kunnen zien hoe het weer er die dag uitziet.

Ik gebruikte hier eerder de nederlandse app Regendetector voor, maar helaas is deze gestopt.
Weet iemand een alternatief??
Weerplaza kan dat en meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerplaza heeft geen widget...(in ieder geval zo lees ik in de reacties erover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Google Play: Aix Weather Widget

[ Voor 24% gewijzigd door Smultie op 12-07-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Zie in het homescreen-draadje een aantal keren "MissedIt" langskomen.
Omdat het een betaalde app is, hoe zijn bv de settings die je in kan stellen? Ben altijd wat (meer) huiverig als het gaat om betaalde apps omdat er "maar" een kwartier de optie is om een refund aan te vraegn.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:06
+1. Duidelijke widget, met ook een regenindicator zoals buienalarm had.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

+1 idd. Erg duidelijke widget. Alleen jammer dat je geen optie kunt kiezen met CURRENT LOCATION, zodat je geen 4 aparte widgets op 1 homescreen hoeft te doen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:23:
[...]

Weerplaza heeft geen widget...(in ieder geval zo lees ik in de reacties erover)
Ow idd, overheen gelezen dat er een widget bij moest zitten. Ik gebruik zelf Fancy Widgets voor de widget en bij klikken op het weericoon open ik weerplaza

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.