Dat ik daar nooit aan gedacht heb zeg.. Dom.
Ik zie dat nu ook ja, werkt best correct. Thnx!
Ik zie dat nu ook ja, werkt best correct. Thnx!
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Wat? Betekent dit een launch? Of gewoon een foutje? Zou je wat meer willen controleren anders rollen ze op dit moment namelijk films uit voor NL.kronk schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:46:
Misschien voor meerdere al bekend, maar ik heb nu de optie Films in de Google Play Store. Zowel op mijn nexus5 als online in de browser.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://androidworld.nl/ni...nu-beschikbaar-nederland/Touchdomex schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:02:
[...]
Wat? Betekent dit een launch? Of gewoon een foutje? Zou je wat meer willen controleren anders rollen ze op dit moment namelijk films uit voor NL.
Ik kan ook films huren en/of kopen op een NL account.Touchdomex schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:02:
[...]
Wat? Betekent dit een launch? Of gewoon een foutje? Zou je wat meer willen controleren anders rollen ze op dit moment namelijk films uit voor NL.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kwestie van tijd. Gecombineerd met magazines. Gewoon alles balls-out lanceren!
[ Voor 30% gewijzigd door partyondude op 17-03-2014 22:29 ]
Ja, €13,99 vind ik ook nogal veel (maar dat is geloof ik ook gelijk koop). €1,99 vind ik wel meevallen, eigenlijk.De prijzen variëren van € 1,99 tot € 13,99
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 17-03-2014 22:39 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kan dat nu nog niet dan? Google apps zouden toch sowieso moeten werken?Touchdomex schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:34:
Als je het straks naar je Chromecast kan sturen is dat al helemaal fijn. Zou een prima combinatie zijn
Ja maar ik wil er eentje hier in NL bestellen gewoon bij Google zelftobitronics schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:47:
[...]
Kan dat nu nog niet dan? Google apps zouden toch sowieso moeten werken?
[ Voor 11% gewijzigd door Chip. op 17-03-2014 23:24 ]
Waarom persé bij Google zelf? Ik heb mijn Chromecast bij Dealextreme besteld, ondanks hij daar wel een tientje duurder is. Enige nadeel is dat het wel enige tijd duurt voordat hij geleverd wordt.Touchdomex schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:56:
[...]
Ja maar ik wil er eentje hier in NL bestellen gewoon bij Google zelf
Je noemt het voordeel zelf al op, het is dan goedkoper dan via een derde partij bestellen. Verder heb je ook (hopelijk) makkelijker/beter garantie.Audiowaste schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:56:
[...]
Waarom persé bij Google zelf? Ik heb mijn Chromecast bij Dealextreme besteld, ondanks hij daar wel een tientje duurder is. Enige nadeel is dat het wel enige tijd duurt voordat hij geleverd wordt.
Maar ik verwacht dat het nu niet meer lang gaat duren voordat de Chromecast officieel beschikbaar is in Nederland.
Klopt, maar dat is wat het je persoonlijk waard is. Ik heb de Chromecast ondertussen een klein jaar in huis.FabianNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:05:
[...]
Je noemt het voordeel zelf al op, het is dan goedkoper dan via een derde partij bestellen. Verder heb je ook (hopelijk) makkelijker/beter garantie.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Magazines zou heel welkom zijn. Heb ik persoonlijk liever dan die films (want netflix). Het meest hoop ik echt dat de komst van de Play Store hier de officiele lancering van de chromecast betekentTouchdomex schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:11:
[...]
Kwestie van tijd. Gecombineerd met magazines. Gewoon alles balls-out lanceren!
De app zelf werkt trouwens nog steeds niet. Daar zegt die wel dat ik in het verkeerde land zit.
Nou zou ik dat ook doen als je geen CC voor nodig had maar ik ga geen een speciaal nemen om even wat te kopen.Barfman schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 06:34:
We kunnen nu ook winkelen in de playstore :-)
https://play.google.com/store/devices
Zojuist Chromecast gekocht voor 35 euro
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Want? Je prepaid CC werkt ook gewoon bij de Nexus 5 hoor. Als je geen echte CC wil (waarom mensen dat niet doen is mij een raadsel, je hoeft het krediet er helemaal niet bij te nemen) is er de gratis Neteller CC, of andere prepaid cards die eenmalig 10 euro kosten zoals 3VMizgala28 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 06:50:
[...]
Nou zou ik dat ook doen als je geen CC voor nodig had maar ik ga geen een speciaal nemen om even wat te kopen.
Voor de Chromecast neem ik wel een prepaid CC maar voor de 32gb Nexus 5 wordt dat wel een probleem...
Als je tenminste kon overschrijven van bank dat zou al redelijk zijn, ik vraag niet eens on ideale Google.
Omdat een CC extra kost, tot 2011 had ik een CC en na 6 jaar had ik het welgeteld 2 keer gebruikt.maarud schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:22:
[...]
Want? Je prepaid CC werkt ook gewoon bij de Nexus 5 hoor. Als je geen echte CC wil (waarom mensen dat niet doen is mij een raadsel, je hoeft het krediet er helemaal niet bij te nemen) is er de gratis Neteller CC, of andere prepaid cards die eenmalig 10 euro kosten zoals 3V
[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 19-03-2014 09:43 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Als je T-Mobile of KPN hebt, kun je hem toch via de telefoonrekening betalen?Mizgala28 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 06:50:
[...]
Nou zou ik dat ook doen als je geen CC voor nodig had maar ik ga geen een speciaal nemen om even wat te kopen.
Voor de Chromecast neem ik wel een prepaid CC maar voor de 32gb Nexus 5 wordt dat wel een probleem...
Als je tenminste kon overschrijven van bank dat zou al redelijk zijn, ik vraag niet eens on ideale Google.
Alleen op je telefoon zelf bij apps, muziek, films etc.Audiowaste schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:11:
[...]
Als je T-Mobile of KPN hebt, kun je hem toch via de telefoonrekening betalen?
Of is dat niet mogelijk bij de chromecast, maar alleen bij apps?
Bij mijn bevestigingsmail staat het volgende bovenaan: U heeft een aankoop gedaan op Google Play. Er worden pas kosten in rekening gebracht nadat uw bestelling is verzonden.Sheva schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:35:
Ik heb de Chromecast besteld, maar de aankoop geannuleerd. Worden geen kosten voor in rekening gebracht, omdat ik dat binnen 15 min deed. Maar krijg ik mijn geld dan terug via de Wallet of terug op mijn prepaid CC? Kan het op internet niet duidelijk krijgen, wellicht dat iemand het hier wél weet?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Vertel eens welke dan gratis is?anandus schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:44:
[...]
Zoals gezegd, gewoon een gratis prepaid CC nemen.
Ik heb Vodafone helaas.Audiowaste schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:11:
[...]
Als je T-Mobile of KPN hebt, kun je hem toch via de telefoonrekening betalen?
Of is dat niet mogelijk bij de chromecast, maar alleen bij apps?
v3card van ANWB, daar kan je een voucher kopen die je als online CC kan inzetten
Bij neteller.com kun je een virtuele creditcard aanmaken en die linken aan google play, dat is gratis.FreshMaker schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:32:
[...]
v3card van ANWB, daar kan je een voucher kopen die je als online CC kan inzetten
De "echte" kaart, die kost 10€
Gratis zal je niet vinden, je betaald altijd een toeslag op een CC, die bedrijven moeten ook iets verdienen
Die kende ik niet ...dutchgio schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:34:
[...]
Bij neteller.com kun je een virtuele creditcard aanmaken en die linken aan google play, dat is gratis.
Opwaarderen gaat vervolgens via iDeal.
Ik snap dat de tekst in het opvallende rode vlak eenvoudig over het hoofd word gezien
[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 19-03-2014 14:42 ]
Komt nog wel 3 of 6 euro verzendkosten bij. Heb hem ook besteld. Zijn er al nederlandse apps die het ondersteunen? Ik gebruik het vooral voor plex of netflix, dus voor mij maakt het niet uit maar voor mijn ouders zou dit ook wel handig kunnen zijn.Barfman schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 06:34:
We kunnen nu ook winkelen in de playstore :-)
https://play.google.com/store/devices
Zojuist Chromecast gekocht voor 35 euro
RTL en NPO(uitzending gemist) zouden wel support gaan toevoegen, maar vooralsnog is dat er in beide apps nog niet.Cyleo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:46:
[...]
Komt nog wel 3 of 6 euro verzendkosten bij. Heb hem ook besteld. Zijn er al nederlandse apps die het ondersteunen? Ik gebruik het vooral voor plex of netflix, dus voor mij maakt het niet uit maar voor mijn ouders zou dit ook wel handig kunnen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 19-03-2014 16:07 ]
Download de app Google Play: Cast Store for ChromecastCyleo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:46:
[...]
Komt nog wel 3 of 6 euro verzendkosten bij. Heb hem ook besteld. Zijn er al nederlandse apps die het ondersteunen? Ik gebruik het vooral voor plex of netflix, dus voor mij maakt het niet uit maar voor mijn ouders zou dit ook wel handig kunnen zijn.
Ah, via plex, dat is wel slim. Bij mij thuis draait al een plex server, eens even kijken of ik dat ook eenvoudig bij mijn ouders aan de praat ga krijgen.dutchgio schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:06:
[...]
RTL en NPO(uitzending gemist) zouden wel support gaan toevoegen, maar vooralsnog is dat er in beide apps nog niet.
Volgens mij heeft Plex wel 'kanalen' met bovenstaande diensten, die kun je dan wel weer gebruiken.
Juist nu de release in Nederland er is lijkt me dat die ondersteuning niet al te lang meer op zich laat wachten. Voorheen waren het alleen nog import-chromecasts, nu kan elke consument er 1 kopen.
nieuws: NPO Uitzending Gemist en RTL XL krijgen mogelijk Chromecast-ondersteuning
Via plex:
http://www.nutech.nl/apps...nt-uitzending-gemist.html
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 25% gewijzigd door Prulleman op 20-03-2014 13:51 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 27% gewijzigd door Cartoon op 20-03-2014 14:27 ]
Ik ben bang dat je het nergens kan zienStpan schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:16:
Hoe kan ik zien wat de resolutie van de films in de Play Store is?
Google Support zegt dat sommige films SD zijn, en sommige HD (720p of 1080p).
Maar hoe zie ik dat?
Super concept, alleen het prijspeil vind ik een beetje steepTouchdomex schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:20:
Sowieso al iemand die erg fijne apps maakt maar hij heeft een nieuw pareltje!
Google Play: Link Bubble
Nickname does not reflect reality
Da's inderdaad 'n beste "sprong"..Brad Pitt schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:38:
[...]
Super concept, alleen het prijspeil vind ik een beetje steep
[ Voor 4% gewijzigd door e-calc op 22-03-2014 13:44 ]
Sorry wist niet dat er 2 topics zijn. Dacht dat dit een algemeen topic was voor android apps.Arie- schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:06:
Verkeerde topic: Amazon Appstore - Ervaringen en aanbiedingen daar moet je zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door joachim op 22-03-2014 19:11 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hoef voor mijn werk niet vaak op de achtergrond 25 links te openen, maar zoals bij alles geldt: YMMV.e-calc schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:39:
Link Bubble is een investering die je snel terug verdiend.
Ik weet niet wat jij per uur verdiend?
Nickname does not reflect reality
zou het niet weten, ik krijg dat met de opstartpagina op twee noto's, heb 2 huawei gsm's en daarmee lukt het bijna altijd. en dat op hetzelfde netwerk.Rockvee2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:38:
Ik krijg vaak bij Google play movies een timeout als ik een willekeurige film aanklikt op mijn Nexus 7 2012 versie.
Waar kan dit aan liggen ?
Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd.
Er zit ook nog verschil tussen Play Store App en de webversie van de Play Store.Smultie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:02:
[...]
Als je de film aanklikt zie je toch "Rent SD", "Buy SD", "Buy HD" of "Rend HD"??
en via third party apps: Google Play: Gallery Drive Sync ?Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:07:
Enkel via Google+ Photos, en die kan niet aan Drive gelinkt worden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Prulleman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:11:
[...]
en via third party apps: Google Play: Gallery Drive Sync ?
Third party had ik even niet aan gedacht. FolderSync ziet er prima uit, zelf ook maar eens proberen.Koppensneller schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:12:
Deze werkt fantastisch
Google Play: FolderSync
Er is ook een gratis probeerversie:
Google Play: FolderSync Lite
Via Google+ kun je je locatie delen. En als ik me niet vergis, kun je instellen dat hij dat bijvoorbeeld maximaal een uur doet.pven schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
Iemand tips voor een goede livetrack-app?
De context: 's-avonds ga ik wel eens sporten. Stel dat ik ergens niet goed oplet en bv in een sloot beland, dan vind ik het prettig als ze thuis kunnen zien dat er iets waarschijnlijk niet goed is. Ik gebruik Endomode om mijn activiteiten te tracken, maar daar volgens mij geen livetrack-optie in. Iemand tips?
Runtastic.pven schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
De context: 's-avonds ga ik wel eens sporten. Stel dat ik ergens niet goed oplet en bv in een sloot beland, dan vind ik het prettig als ze thuis kunnen zien dat er iets waarschijnlijk niet goed is. Ik gebruik Endomode om mijn activiteiten te tracken, maar daar volgens mij geen livetrack-optie in. Iemand tips?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Sygic heeft geloof ik iets als family tracking. Ik weet niet of je zoiets bedoelt? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij doet het wel wat je wilt.pven schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
De context: 's-avonds ga ik wel eens sporten. Stel dat ik ergens niet goed oplet en bv in een sloot beland, dan vind ik het prettig als ze thuis kunnen zien dat er iets waarschijnlijk niet goed is. Ik gebruik Endomodo om mijn activiteiten te tracken, maar daar volgens mij geen livetrack-optie in. Iemand tips?
[ Voor 5% gewijzigd door rockhopper op 24-03-2014 15:30 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Die app werkt niet onaardig, maar het vergt wel wat van je batterijrockhopper schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:28:
[...]
Sygic heeft geloof ik iets als family tracking. Ik weet niet of je zoiets bedoelt? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij doet het wel wat je wilt.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
https://www.google.com/android/devicemanagerpven schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
De context: 's-avonds ga ik wel eens sporten. Stel dat ik ergens niet goed oplet en bv in een sloot beland, dan vind ik het prettig als ze thuis kunnen zien dat er iets waarschijnlijk niet goed is. Ik gebruik Endomodo om mijn activiteiten te tracken, maar daar volgens mij geen livetrack-optie in. Iemand tips?
+1
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Als je root hebt werkt het. Stock weet ik niet.icecreamfarmer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:25:
Is greenify iets of werkt dat meer tussen de oren?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Endomondo heeft livetrack-optie, ook in de gratis versie. Wie jou wil wil volgen moet dan wel ook in jouw Endomondo-connecties zitten, maar een gratis account voor de ongeruste vrouw is snel aangemaakt natuurlijkpven schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
[ Voor 5% gewijzigd door dvraemdo op 25-03-2014 00:40 ]
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 28-03-2014 09:59 ]
Ah, ziet er goed uit. Ik heb zowel Inifinite Design Free als Infinite Design Paint (Note) gepakt. Ga ik proberen, dank je wel!Arie- schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:22:
Volgens mij zoek je meer Illustrator dan Photoshop, of begrijp ik je vraag verkeerd? Dropbox integratie kun je wegstrepen als must lijkt me, er zijn "duizend" programma's die mappen kunnen synchroniseren met Dropbox. Blijft over het echte teken werk.
Heb je Google Play: Infinite Design Free bekeken? De gratis versie heeft volgens mij geen vector export functie, maar je kunt dan in ieder geval het programma proberen.
Whatsapp? Die maakt elke nacht oom 04.00 een back up.maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:48:
Weet iemand een goeie mobile data logger, waarmee ik kan zien welke app data verbruikt in een bepaald tijdspanne?
Ik zit voor de lol eens mijn factuur te bekijken en ik zie heel vaak dat er 's nachts rond 04:00 er ongeveer 43 MB data verbruikt wordt. Ben wel benieuwd wat dat nu is, bij android's ingebouwde data app wordt ik niet veel wijzer
Dat is een goede. Net voor de gein even back-up gemaakt en die werd inderdaad op de interne opslag weggeschreven. Daar zou hij inderdaad geen data voor te hoeven gebruiken...vreemd.maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:57:
Slim, heel slim....maar waarom zou WhatsApp daar data voor moeten gebruiken? De berichten staan lokaal en de backup is ook lokaal, toch?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq