Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:48:
Weet iemand een goeie mobile data logger, waarmee ik kan zien welke app data verbruikt in een bepaald tijdspanne?

Ik zit voor de lol eens mijn factuur te bekijken en ik zie heel vaak dat er 's nachts rond 04:00 er ongeveer 43 MB data verbruikt wordt. Ben wel benieuwd wat dat nu is, bij android's ingebouwde data app wordt ik niet veel wijzer :P
Zit je telefoon thuis niet op wifi dan?
Welke android versie gebruik je trouwens? Met kitkat staat er namelijk in de ingebouwde " data useage" app precies welke app wat verbruikt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:59
RocketKoen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Zit je telefoon thuis niet op wifi dan?
Welke android versie gebruik je trouwens? Met kitkat staat er namelijk in de ingebouwde " data useage" app precies welke app wat verbruikt.
Neuh, ik heb een bundel van 11GB en op WiFi komen mijn notificaties zo langzaam binnen :p
Ik gebruik 'maar' 3GB van mijn bundel, dus ik heb er geen last van, maar ik ben wel heel benieuwd welke app het nu is.

Ik heb 4.4.2 op mijn Nexus, maar de ingebouwde data app verteld me niet op welke tijdstippen data wordt verbruikt. Alle apps boven de 50MB zijn Spotify, Chrome, Dropbox en Play Store, maar die verbruiken in principe alleen data als ik de apps gebruik (allene play store zou nog roet in het eten kunnen gooien maar dat lijkt me sterk).

3G Watchdog doet het op zich goed, alleen kan ik niet per dag/per uur specifiek per app het verbuik in zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:02
Nu is 43MB nogal veel dus je zou een screenie kunnen maken voor-en na het slapen en dan ff kijken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Dat is ook een goede. Ik wacht in ieder geval even de factuur morgen/overmorgen af, hoe het verbruik in maart is geweest (die data om 0400 's nachts was in februari).

Daarnaast heb ik deze app gevonden die wellicht in de buurt komt:
Google Play: My Data Manager - Data Usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:48:
Weet iemand een goeie mobile data logger, waarmee ik kan zien welke app data verbruikt in een bepaald tijdspanne?
Ik heb geruime tijd Google Play: My Data Manager - Data Usage gebruikt met grote tevredenheid. Overzichtelijk en makkelijk. Dacht wel dat de kortste tijdsspanne van statistiekweergave 1 dag was.
Misschien dat die jou kan verderhelpen.

Tegenwoordig eigenlijk gewoon de data monitor van Android zelf na overschakeling naar nieuw (lees: ruimer) abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Haha, dat is inderdaad wel heel toevallig, zo in 2 minuten ;)
Ik kan weer even vooruit! Als ik er achter ben, laat ik het wel even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:14
Hoe kom je nou aan een 11GB data abonnement als je weet dat je er maar 3 gebruikt?!
Geld teveel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dutchgio schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:21:
Hoe kom je nou aan een 11GB data abonnement als je weet dat je er maar 3 gebruikt?!
Geld teveel? :+
Dat was een extreme Vodafone F&F aanbieding waar ik net te laat voor was en heb nu "maar" 4GB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Klopt, € 27 voor 500 minuten, onbeperkt SMS, en 11GB internet.
Lang leve Vodafone ;) Korting blijft altijd, abo is namelijk al afgelopen maar ik laat hem mooi doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Niet online
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:18:
Haha, dat is inderdaad wel heel toevallig, zo in 2 minuten ;)
Denk dat we dan unaniem kunnen aannemen dat dat geen slecht appje is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:24:
Lang leve Vodafone ;) Korting blijft altijd, abo is namelijk al afgelopen maar ik laat hem mooi doorlopen :)
Ze kunnen hem gewoon éénzijdig opzeggen hoor ;), maar dat terzijde

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:51:
[...]

Maar dat kan altijd, je hebt dan als klant wel recht op het stop zetten van je contract.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:24:
Klopt, € 27 voor 500 minuten, onbeperkt SMS, en 11GB internet.
Zo, dat is niet mis nee :9
Ik zou het dan ook gewoon doorlaten lopen, ook al gebruik je het natuurlijk lang niet allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
CLB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:51:
[...]

offtopic:
Klopt, heb al even Twitter-contact met ze gehad, ze zeiden dat het in principe onbeperkt door liep, maar dat VF mij op een gegeven moment wel kon forceren om een nieuw contract af te sluiten, al hoefde ik daar niet bang voor te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken 't, maar dat is wel een andere definitie van 'voor immer und ever' ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
CLB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:35:
Ik ken 't, maar dat is wel een andere definitie van 'voor immer und ever' ;)
nieuws: Vodafone beëindigt oude abonnementen met onbeperkt internet -update

Zaten ze mee te lezen? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

edit: lijkt voor mij mee te vallen gelukkig :D

[ Voor 4% gewijzigd door maarud op 04-04-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand een Weather App met widgets die zuinig is wat betreft batterij gebruik en weer+tijd voor twee steden kan geven? Dus eigenlijk een Dual Clock Weather widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

RekZ schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:15:
Weet iemand een Weather App met widgets die zuinig is wat betreft batterij gebruik en weer+tijd voor twee steden kan geven? Dus eigenlijk een Dual Clock Weather widget
Wat moet er allemaal in de weer widget staan qua weer? Moeten beide steden in één widget staan? Of wil je gewoon een zuinige en dan twee keer geopend? Persoonlijk gebruik ik Aix Weather Widget voor vaste steden (waar ik heen wil/interesse in heb/maar waar ik niet zelf ben) en die heeft geen klok. Daarnaast draai ik de WeatherPro uitgebreide widget voor 'huidige locatie' maar die zal niet zo energiezuinig zijn omdat ie ook met live in-widget achtergrond draait.
Er zijn echter zoveel weer apps.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RekZ schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:15:
Niet bepaald een weather app, maar dashclock kan dat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rockhopper schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:40:
[...]

Wat moet er allemaal in de weer widget staan qua weer? Moeten beide steden in één widget staan? Of wil je gewoon een zuinige en dan twee keer geopend? Persoonlijk gebruik ik Aix Weather Widget voor vaste steden (waar ik heen wil/interesse in heb/maar waar ik niet zelf ben) en die heeft geen klok. Daarnaast draai ik de WeatherPro uitgebreide widget voor 'huidige locatie' maar die zal niet zo energiezuinig zijn omdat ie ook met live in-widget achtergrond draait.
Er zijn echter zoveel weer apps.
Temperatuur is genoeg wat betreft de weersinformatie. Het liefst wel 1 widget die dus bijvoorbeeld showt:
- Amsterdam 14c 19:00
- London 11c 18:00
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:43:
[...]

Niet bepaald een weather app, maar dashclock kan dat prima :)
Thanks, ik zal eens kijken

Edit: 1 stad lukt prima en ziet er goed uit, maar het lukt me niet om bij Dashclock meerdere steden in te voegen :? Heb je daar anders een extentie voor nodig?

[ Voor 7% gewijzigd door RekZ op 05-04-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Iemand nog een goede tip m.b.t. een goede nieuws widget? Ik heb er nu een paar getest maar nog niks kunnen vinden waar ik echt tevreden over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
SD5k, wat heb je al geprobeerd en wat beviel daar niet aan, wat zoek je? Zelf gebruik ik geen widget, enkel NOS teletekst (app) pagina's 100 t/m 139. Je hoeft dan slechts één keer per dag te kijken en bent van alle hoofdlijnen op de hoogte, geen widget nodig dus. Alternatief zou je kunnen uitkijken naar een RSS reader widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ik ben vooral op zoek naar een widget van 4x1 of 4x2. Het liefst met scrollende tekst van beneden naar boven waarbij je zelf de keuze hebt van welke sites het nieuws wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piriform heeft een beta voor zijn cleaner voor android uitgeven. Hier meer info.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/14mamqc.jpg

Kan alleen niet de bokjes selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:56:
Piriform heeft een beta voor zijn cleaner voor android uitgeven. Hier meer info.

[afbeelding]

En ik maar denken dat ik gek was 8)7
Had die app al geinstalleerd, maar je kunt er niet zoveel mee zolang je die blokjes niet aan kunt vinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

SD5k schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:12:
Iemand nog een goede tip m.b.t. een goede nieuws widget? Ik heb er nu een paar getest maar nog niks kunnen vinden waar ik echt tevreden over ben.
Ik gebruik zelf nog altijd de News and weather widget (Genie widget) van Google zelf. Officieel is hij er dacht ik niet meer maar de .apk is nog wel te vinden. Vooral de custom nieuwsonderwerpen die je in kunt geven vind ik erg prettig :Y

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XnPofPyduRqUDLPq8OBpQr8R/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8shDUzR1TtMdxiZqCUnh5Xfc/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5Ycud9Ji67UDhjQDmpnaeAzr/medium.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:01

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:56:

[afbeelding]

App is ook offline gehaald zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Convoy schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:19:
[...]

App is ook offline gehaald zie ik.
Je moet eerst lid worden van die google+ pagina, en vervolgens via een andere link je aanmelden als tester. Pas dan kun je de app uit de play store downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:50
SD5k schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:34:
Ik ben vooral op zoek naar een widget van 4x1 of 4x2. Het liefst met scrollende tekst van beneden naar boven waarbij je zelf de keuze hebt van welke sites het nieuws wordt gehaald.
Ik gebruik zelf Play Kiosk en Simple RSS Widget. Samen krijg ik alle nieuwe die ik zelf wil, en de widgets van de Simple RSS kan je goed aanpassen naar alle maten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Ccleaner werkt hier anders goed

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe update voor ccleaner is uit. Kan nu wel de vierkantjes selecteren.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:21

Steeffoon

Smartphone-nerd

Iemand een gratis alternatief om je screen-on time te bekijken op de HTC One M8? Gsam battery monitor heeft namelijk tot alles toegang, en heeft heel veel overbodige functies, waardoor ik verwacht dat die net wat meer verbruikt, kortom;iemand een andere gratis app die dit laat zien? Hoef verder geen poespas bij. Wil gewoon de screen-on time weten van de HTC One M8, en die is niet te zien in het accuverbruik-overzicht.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ook niet bij accuverbruik > scherm ?
Volgens mij zit dergelijke functionaliteit standaard in Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

dutchgio schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:40:
Ook niet bij accuverbruik > scherm ?
Volgens mij zit dergelijke functionaliteit standaard in Android
Bij de One M8 niet, daar is de hele optie 'scherm' ook niet te vinden. :O

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij is scherm ook geen optie... het is gewoon een van de onderdelen van het verbruik. Daar klik ik dan op en dan zie ik het.

Alleen wel jammer dat batery monitor nu root nodig heeft om het direct op het homescreen te laten zien in de widget.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wybo schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:50:
Bij mij is scherm ook geen optie... het is gewoon een van de onderdelen van het verbruik. Daar klik ik dan op en dan zie ik het.

Alleen wel jammer dat batery monitor nu root nodig heeft om het direct op het homescreen te laten zien in de widget.
Inderdaad, dus als iemand suggesties heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Domme vraag maar ik kan er niet op komen. Ik zoek een app waarmee ik per app gewoon de permissies aan- en uit kan zetten. Ik dacht dat dat met avast kon maar dat is niet zo.

Ik heb root overigens.

Frustrerend. Het is volgens mij een zeer veel gebruikte app.

[ Voor 4% gewijzigd door Moby op 12-04-2014 13:48 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AppOps

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als je Xposed framework hebt geïnstalleerd kun de module appsopsXposed installeren, die doet wat je wilt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fjIcrJ4VFiHArqCIfyZwc3II/full.png

[ Voor 27% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2014 14:03 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dat framework moet ik even nakijken. Ik heb cyanogenmod geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:52

reiker

dan jij!

Moby schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:23:
Dat framework moet ik even nakijken. Ik heb cyanogenmod geïnstalleerd.
In CM11 zit het ook al standaard; check onder settings, privacy, privacy guard. Als je de naam van een app lang indrukt dan kun je instellen wat 'ie wel en niet mag.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

App Ops Starter doet hetzelfde maar sorteert de apps op bijvoorbeeld locatie, berichten etc. weet niet of je daar wat aan hebt? Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb cyanogenmod 10.2. Daar kon ik inderdaad alles doen wat ik wou doen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:45
Is er verschil tussen Xprivacy en app ops? Ik gebruik de eerste en die lijkt hetzelfde te doen. Mooiste vind ik dat hij ook prompt als er een permissie wordt gevraagd. Dus stel dat je hem eenmalig toegang wil geven tot je camera oid, dan kan dat met Xprivacy heel makkelijk :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik ben opzoek naar een app die mijn accu level monitort over meerdere dagen, en niet maar 1 dag zoals standaard in android. Iemand goede aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Maardiweb schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:18:
Is er verschil tussen Xprivacy en app ops? Ik gebruik de eerste en die lijkt hetzelfde te doen.
XPrivacy gaat dieper, en kan verfijnder permissies beheren. App Ops is/was iets van Google zelf, waarmee je bijvoorbeeld geen permissies van Google (systeem-)apps kunt beheren, voor zover ik heb begrepen. XPrivacy kan dat wel.
Als je XPrivacy al draait is er geen enkele reden om App Ops te gaan gebruiken, omdat XPrivacy hetzelfde kan, plus meer. Het is niet aan te raden meerdere van dat soort oplossingen tegelijk te draaien, om conflicten te voorkomen. Je kunt additioneel natuurlijk wel gewoon een firewall en/of adblocker draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Beuzelarij schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:48:
[...]

XPrivacy gaat dieper, en kan verfijnder permissies beheren. App Ops is/was iets van Google zelf, waarmee je bijvoorbeeld geen permissies van Google (systeem-)apps kunt beheren, voor zover ik heb begrepen. XPrivacy kan dat wel.
Als je XPrivacy al draait is er geen enkele reden om App Ops te gaan gebruiken, omdat XPrivacy hetzelfde kan, plus meer. Het is niet aan te raden meerdere van dat soort oplossingen tegelijk te draaien, om conflicten te voorkomen. Je kunt additioneel natuurlijk wel gewoon een firewall en/of adblocker draaien.
Ik kan apps als bijvoorbeeld Google Plus met App Ops Starter wel aanpassen. ;)
japie06 schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:59:
Ik ben opzoek naar een app die mijn accu level monitort over meerdere dagen, en niet maar 1 dag zoals standaard in android. Iemand goede aanbevelingen?
Ik weet niet of je wat aan deze apps hebt: Google Play: Battery Monitor Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Steeffoon schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:31:
Ik kan apps als bijvoorbeeld Google Plus met App Ops Starter wel aanpassen. ;)
Ik weet niet wat je dan exact kunt aanpassen, maar volgens mij is dat lang niet zo fijnmazig als wat met XPrivacy mogelijk is. Zie bijvoorbeeld de screenshots op https://github.com/M66B/XPrivacy

Waar de mogelijkheden misschien nog wel beter zichtbaar zijn is op de screenshots van http://www.kuketz-blog.de...chutz-gegen-datensammler/ , en dan met name de tweede screenshot van paragraaf 5.1 waarin de Facebook-app als voorbeeld is genomen. In dat tweede screenshot is enkel maar het onderdeel System van betreffende Facebook-app uitgeklapt, waardoor goed duidelijk wordt hoe nauwkeurig een en ander ingesteld kan worden. Bovendien kun je, indien nodig om de app te laten functioneren, ook nep-informatie verstrekken. Random gegenereerd, of naar keuze zelf ingevuld. Het adres van de NSA schijnt bij locaties erg populair te zijn...

Ook wel leuk om te weten is dat XPrivacy door een Nederlander, Marcel Bokhorst, is ontwikkeld en dat het open source is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Beuzelarij schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:50:
[...]

Ik weet niet wat je dan exact kunt aanpassen, maar volgens mij is dat lang niet zo fijnmazig als wat met XPrivacy mogelijk is. Zie bijvoorbeeld de screenshots op https://github.com/M66B/XPrivacy

Waar de mogelijkheden misschien nog wel beter zichtbaar zijn is op de screenshots van http://www.kuketz-blog.de...chutz-gegen-datensammler/ , en dan met name de tweede screenshot van paragraaf 5.1 waarin de Facebook-app als voorbeeld is genomen. In dat tweede screenshot is enkel maar het onderdeel System van betreffende Facebook-app uitgeklapt, waardoor goed duidelijk wordt hoe nauwkeurig een en ander ingesteld kan worden. Bovendien kun je, indien nodig om de app te laten functioneren, ook nep-informatie verstrekken. Random gegenereerd, of naar keuze zelf ingevuld. Het adres van de NSA schijnt bij locaties erg populair te zijn...

Ook wel leuk om te weten is dat XPrivacy door een Nederlander, Marcel Bokhorst, is ontwikkeld en dat het open source is.
Heb XPrivacy een tijd gebruikt, maar ik vind toch App Ops veel overzichtelijker en de permissies die je per app kan doen is zo goed als gelijk aan die van XPrivacy. Hier de facebook permissies die je met App Ops kan regelen. Zijn er zelfs meer dan met XPrivacy :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/plSc5Ugl.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XgTC5Svl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oef, die dpi!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
? Wat bedoel je precies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat je zo weinig info op het scherm ziet doordat de letters zo groot zijn door de hoge dpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
AllSeeyinEye schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:31:
Dat je zo weinig info op het scherm ziet doordat de letters zo groot zijn door de hoge dpi
Ah oke, ik heb hem standaard staan op 480, en bevalt me eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij mij staat ie ook standaard op 480, 1080p op een 5 inch scherm. Ziet er prima uit en niet van die zinnen die niet op het scherm passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik hoef m ook niet te klein hoor. Staat op 440.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Barfman schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:07:
Hier de facebook permissies die je met App Ops kan regelen. Zijn er zelfs meer dan met XPrivacy :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Als dat alle permissies zijn, en je niet fijnmaziger te werk kunt gaan dan die 2 afbeeldingen aangeven, dan is die laatste bewering van jou echt volkomen onzin. Je kunt er dan een wel een :P achter zetten, maar als je even de moeite had genomen mijn linkjes aan te klikken, was dat meteen duidelijk geworden.

Wat jij waarschijnlijk hebt gedaan is itempjes geteld in jouw 2 plaatjes, en dan kom je in totaal uit op 15.
Vervolgens heb jij wellicht de items geteld in

Afbeeldingslocatie: http://media.kuketz.de/blog/artikel/2013/xprivacy/facebook.jpg

en kwam je tot 13. Wat minder lijkt, maar waarbij je over het hoofd hebt gezien dat elk item ook nog eens uitklapbaar is om nog fijnmaziger in te kunnen stellen, zoals bijvoorbeeld hier duidelijk te zien is (het voorlaatste item van het vorige plaatje uitgeklapt):

Afbeeldingslocatie: http://media.kuketz.de/blog/artikel/2013/xprivacy/facebook-detail.jpg

Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je gebruikt, maar wel correcte informatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Goedemorgen allen,

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn vergrendelscherm kan aanpassen. Vanwege een ingestelde exchange mailaccount moet ik tenminste een pincode aanhouden (met als regel : 4 x fout = factory reset). Ik irriteer me echter aan de omvang van de klok naast het pincode blok. Ik wil dit graag aanpassen, maar in Android kan ik alleen een boodschap laten zien (eigenaarsgegevens e.d.).

Wie weet een goede app of widget? Ik heb een Asus Transformer 701 met Android 4.3.

Ik zoek iets waarmee ik andere widgets kan toevoegen op het vergrendelscherm.

Alvast bedankt!

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goverman schreef op maandag 14 april 2014 @ 07:28:
Goedemorgen allen,

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn vergrendelscherm kan aanpassen. Vanwege een ingestelde exchange mailaccount moet ik tenminste een pincode aanhouden (met als regel : 4 x fout = factory reset). Ik irriteer me echter aan de omvang van de klok naast het pincode blok. Ik wil dit graag aanpassen, maar in Android kan ik alleen een boodschap laten zien (eigenaarsgegevens e.d.).

Wie weet een goede app of widget? Ik heb een Asus Transformer 701 met Android 4.3.

Ik zoek iets waarmee ik andere widgets kan toevoegen op het vergrendelscherm.

Alvast bedankt!
Met 4.3 kan je toch standaard al widgets aan het vergrendelscherm toevoegen?

Verder, met Xposed en deze module heb je 20 pogingen voordat de ingestelde beveiliging in werking treedt.

Je zou anders een Exchange client kunnen gebruiken die de policy restrictions omzeilt. Er staan er meerdere in de Play Store of als je geroot bent kan je een aangepaste Exchange.apk gebruiken. Of wederom met Xposed en dan deze module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Ik ben er inmiddels achter dat de security-setting ertoe leiden dat ik alleen een klok als widget kan instellen. Hoe ik die kan wijzigen is mij nog steeds een raadsel (met de standaard Android 4.3 stock-ROM dus).

Ik voel er weinig voor om met informatie van mijn werk (die niet supergevoelig is, maar toch, er is niet voor niets een beleid voor) te klooien d.m.v. een andere exchange client... Xposed ga ik nog even proberen.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Nu wilde ik even naar Duitsland rijden om een Google Play Gift Card te kopen. Maar nu lees ik op die ene site, waar je ze via internet kunt bestellen, dat er ineens allemaal problemen zijn met het inwisselen (dat zijn immers ook Duitse of Franse gift cards). Is dat echt een storing of zijn buitenlandse kaarten nu ineens geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door horizon1978 op 16-04-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DaFrenk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:41:
Nu wilde ik even naar Duitsland rijden om een Google Play Gift Card te kopen. Maar nu lees ik op die ene site, waar je ze via internet kunt bestellen, dat er ineens allemaal problemen zijn met het inwisselen (dat zijn immers ook Duitse of Franse gift cards). Is dat echt een storing of zijn buitenlandse kaarten nu ineens geblokkeerd?
Je kan ze over het algemeen ook betalen met je telefoonrekening bijv via T-Mobile of KPN, is dan toch veel handiger? Of een prepaid-creditcard van bijvoorbeeld 3V. Daarvan weet je zeker dat het helpt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Steeffoon schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:39:
[...]

Je kan ze over het algemeen ook betalen met je telefoonrekening bijv via T-Mobile of KPN, is dan toch veel handiger? Of een prepaid-creditcard van bijvoorbeeld 3V. Daarvan weet je zeker dat het helpt werkt.
Het schijnt meer dan een storing te zijn. Ik heb ziggo mobiel/Vodafone. Dus dat zal niet gaan. Maar zo'n prepaid credit card... Ik zal eens kijken. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 16:11
Vraagje voor mijn vriendin over de Outlook app.

Zij zegt dat als ze op haar telefoon, in die app, een mail verwijdert deze dan gewoon nog op de server (online/site) blijft staan.

Klopt dit? Is dit een optie die ze moet aanvinken of worden wijzigingen tussen de 2 cliënten niet doorgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:50:
Communiceer jij met je vriendin via GoT? Of bedoel je "vraagje van"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Smultie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:02:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NeutraleTeun schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:50:

Zij zegt dat als ze op haar telefoon, in die app, een mail verwijdert deze dan gewoon nog op de server (online/site) blijft staan.

Klopt dit? Is dit een optie die ze moet aanvinken of worden wijzigingen tussen de 2 cliënten niet doorgegeven?
Gevalletje POP3 vs. IMAP misschien?
Smultie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:02:
[...]

Ik neem aan dat hij de vraag wel degelijk voor zijn vriendin stelt en niet aan zijn vriendin.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:26

Pierre

Van nature lui!

NMe schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:33:
Ik neem aan dat hij de vraag wel degelijk voor zijn vriendin stelt en niet aan zijn vriendin.
_/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:33:
[...]

Gevalletje POP3 vs. IMAP misschien?

[...]

"Ik heb een vraag voor je" of "ik stel aan vraag aan je".
Maar dat is een compleet andere kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:52
Goverman schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:27:
Ik ben er inmiddels achter dat de security-setting ertoe leiden dat ik alleen een klok als widget kan instellen. Hoe ik die kan wijzigen is mij nog steeds een raadsel (met de standaard Android 4.3 stock-ROM dus).

Ik voel er weinig voor om met informatie van mijn werk (die niet supergevoelig is, maar toch, er is niet voor niets een beleid voor) te klooien d.m.v. een andere exchange client... Xposed ga ik nog even proberen.
Misschien heb je hier iets aan.

1. Android > Instellingen > Beveiling > Widgest inschakelen aanvinken
2. download de app NiLS Notifications Lock Screen
3. lock je screen.
4. sleep de klok naar beneden zodat deze groter wordt weergegeven
5. houdt de klok lang ingedrukt om deze te verwijderen.
6. klik op de + om een nieuwe widget toe te voegen
7. kies een widget die je graag wilt. De NiLS widget geeft notificaties onder de klok weer.

Misschien niet helemaal wat je bedoeld. Maar hiermee kan je dus de widgets aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 16:11
Wist niet dat ik hier in het Groot Dictee der Nederlandse Taal zat.

Het was geen vraag van mijn vriendin, het was een ergernis van haar.
Vandaar dat ik het hier vraag, voor haar.

Ze kan op de mobile site niet in Outlook Agenda komen;
De app wilt ze niet gebruiken, omdat ze daar dus niet de mails kan verwijderen (en ze ook van de server verdwijnen);
En wilt daarom dus overstappen op Gmail.

Een vrij rigoureuze stap vind ik. En ben ook vrij verbaast dat dat verwijderen van de mails niet gewoon gesynchroniseerd is.
Vandaar mijn vraag hier.

Maar bij jullie werkt het dus wel gewoon en dan ligt het puur aan een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:53
Het was geen vraag van mijn vriendin, het was een ergernis van haar.
Voor ergernissen moet je naar het Girlscene-forum

Gaat ze dan naar http://m.mail.live.com?
Volgens de Help-site van Outlook.com is het niet in alle landen / regio's beschikbaar, maar ik verwacht niet dat Nederland er last van zou moeten hebben.

Over welke telefoon / Android-versie / browser gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je kan toch gewoon het outlook.com account toevoegen als exchange account? Je moet even zoeken voor alle sync instellingen, maar het draait hier prima zo op mijn toestel.

Als ik dan een mail verwijder, is hij ook echt van de server verdwenen.

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 16-04-2014 15:52 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Google heeft zonet zijn eigen camera-app in de Play Store gezet. Buiten een nieuwe interface is het nu ook mogelijk om foto's met een bokeh-effect te maken. De app werkt enkel op Android 4.4 of hoger. :)

Meer info kan je hier terugvinden: http://www.theverge.com/2...-now-available-play-store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
filenox schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:33:
Google heeft zonet zijn eigen camera-app in de Play Store gezet. Buiten een nieuwe interface is het nu ook mogelijk om foto's met een bokeh-effect te maken. De app werkt enkel op Android 4.4 of hoger. :)

Meer info kan je hier terugvinden: http://www.theverge.com/2...-now-available-play-store
De after effect qua foto's is net zoals de HTC One M8, erg gelikt. Tevens is de auto focus wat verbeterd, netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
En er is in tegenstelling tot bij de One geen 2de camera voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
filenox schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:50:
En er is in tegenstelling tot bij de One geen 2de camera voor nodig :P
precies, knap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
KitKat4.4+ vereiste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 21:37
Gaaf! Leuk effect en vind de interface zelf ook verbeterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Schrammy89 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:08:
Gaaf! Leuk effect en vind de interface zelf ook verbeterd :)
Maar Snap Camera blijft beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:20
PaT schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:50:
Je kan toch gewoon het outlook.com account toevoegen als exchange account? Je moet even zoeken voor alle sync instellingen, maar het draait hier prima zo op mijn toestel.

Als ik dan een mail verwijder, is hij ook echt van de server verdwenen.
Inderdaad, gewoon Exchange instellen op je standaard account. Hoef je ook geen gebruik te maken van een extra app en blijf je gewoon mooi in de Android 'experience'. Staat keurig netjes uitgelegd op de site van Oulook (helemaal onderaan):
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/outlook/to-go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
Sinds gisteren een enorme hekel gekregen aan de YouTube reclame van Samsung, wil ik een video kijken op mijn Nexus 4 met de volume op 1/3de met oordopjes en dat ding gaat zo enorm hard dat ik halve dag met gepiep in de oren liep.

Lijkt net op TV waar reclames meer lawaai maken.

Weet iemand een YouTube apps zonder ads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mizgala28 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:19:
Sinds gisteren een enorme hekel gekregen aan de YouTube reclame van Samsung, wil ik een video kijken op mijn Nexus 4 met de volume op 1/3de met oordopjes en dat ding gaat zo enorm hard dat ik halve dag met gepiep in de oren liep.

Lijkt net op TV waar reclames meer lawaai maken.

Weet iemand een YouTube apps zonder ads?
Misschien heb je hier wat aan Youtube AdAway

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 18-04-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dan moet je rooten, ik heb maandag even voor de grap geroot maar heb er eigenlijk geen behoefte aan dus weer terug naar hoe het was.

Op iOS had ik wel zo'n app dus ik dacht dat voor Android ook zo een bestaat van een andere maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zonder root ga je niet ver komen.
Die reclame staat niet in de app, dus kun je niet blokkeren met een andere app lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
Mizgala28 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:44:
[...]

Dan moet je rooten, ik heb maandag even voor de grap geroot maar heb er eigenlijk geen behoefte aan dus weer terug naar hoe het was.

Op iOS had ik wel zo'n app dus ik dacht dat voor Android ook zo een bestaat van een andere maker.
Alleen met root kun je advertenties verwijderen in Android :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Timocos schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:48:
[...]

Alleen met root kun je advertenties verwijderen in Android :)
Apart dat het in iOS wel kan, en dat je via de browser geen reclames hebt op Android.

Ik denk dat ik dan dus maar voortaan de app links laat liggen en de browser ga gebruiken.

De reclame zelf is niet mijn probleem maar het feit dat die vaak obtiegelijk hard is vergeleken met de video zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 18-04-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:10
agoNITE schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:33:
Krijg trouwens net een SMS van T-Mobile dat carrier billing vanaf nu beschikbaar zou moeten zijn. Thuis eens proberen!
Hm, ik heb carrier billing nog nooit kunnen gebruiken. T-Mobile kan mij ook niet vertellen wat hiervan de reden is. Meer mensen hier ook problemen mee (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:24

Meneer iCy

swarma

agoNITE schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:04:
[...]

Hm, ik heb carrier billing nog nooit kunnen gebruiken. T-Mobile kan mij ook niet vertellen wat hiervan de reden is. Meer mensen hier ook problemen mee (gehad)?
Prepaid of abbonement? Ik heb geen enkel probleem met mijn abbonement en succesvol al de eerste apps kunnen aanschaffen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:10
Abonnement, ook het juiste abonnement/My T-Mobile instellingen. Volgens T-Mobile zou het dan ook gewoon moeten werken. Zal straks thuis de laatste reactie van T-Mobile hier posten (niet dat daar wat nuttigs in staat overigens).

Denk dat ik het al weet. Toen ik in 2012 mijn Nexus 7 kocht kreeg je hier gratis Play tegoed bij. Activatie via een US VPN was hiervoor nodig. Nu staat mijn land ingesteld als US. Eens verder kijken hoe ik dit aan kan passen.

Vrij zeker dat dit mijn probleem is.
Lees ook: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2175994

[ Voor 43% gewijzigd door agoNITE op 18-04-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Of ik het hier moet posten geen idee, maar er staat op mijn Nexus 7 (in mijn Apps) een app die niet compatible is met mijn device.

Dat kan uiteraard maar hoe kan ik die nu verwijderen uit de lijst mijn Apps, het is trouwens Google Camera.
Iemand hier die dit al eens gezien heeft. Is er iemand die een tip heeft

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 17:49
Pierre61 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:53:
Of ik het hier moet posten geen idee, maar er staat op mijn Nexus 7 (in mijn Apps) een app die niet compatible is met mijn device.

Dat kan uiteraard maar hoe kan ik die nu verwijderen uit de lijst mijn Apps, het is trouwens Google Camera.
Gewoon even google vragen dan krijg je 'n waslijst antwoorden:
https://support.google.com/googleplay/answer/2677163?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Pierre61 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:53:

Voor Google Camera is Android 4.4 of hoger noodzakelijk, is dat in orde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik zal je even updaten, maar deze opties had ik al gevonden. Op deze manier lukt het dus niet kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

filenox schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:20:
[...]

Voor Google Camera is Android 4.4 of hoger noodzakelijk, is dat in orde? :)
Heb Android 4.4.2 maar ik heb die app er niet op geinstalleerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pierre61 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:27:
[...]

Heb Android 4.4.2 maar ik heb die app er niet op geinstalleerd 8)7
Je hebt een Nexus. Dus had je de Nexus = Google camera. Die app is nu Google camera gedoopt en heeft een nieuw icoon gekregen. Dus tenzij je geen camera had, of de Nexus camera er zelf af gegooid had, had je Google Camera al wel. Geldt trouwens ook voor GPE ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:48
Heb Facebook geüpdatet naar 8.0.0.26.24, maar ik krijg alleen topverslagen te zien. Als ik recente verslagen wil, moet ik eerst naar tabblad meer en dan recente verslagen aantikken. Kan dit niet gewoon bij nieuwsoverzicht ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:23:
Heb Facebook geüpdatet naar 8.0.0.26.24, maar ik krijg alleen topverslagen te zien. Als ik recente verslagen wil, moet ik eerst naar tabblad meer en dan recente verslagen aantikken. Kan dit niet gewoon bij nieuwsoverzicht ingesteld worden?
Nope, kan niet meer.

Pagina: 1 ... 38 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.