Die werkt toch.juist andersom en niet twee kanten op?
Je voorstel werkte niet. Uiteindelijk was het veel eenvoudiger, maar wel vreemd. Ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd en deze in de Gmail app op mijn telefoon verwijderd. Toen was het weg en bestond er ook voor de app geen ongelezen mail meer...
Het vreemde was dat er helemaal geen mail bestond. De Gmail app vertelde me dat er één ongelezen mail was, maar die was inderdaad al lang verwijderd. Lijkt dus inderdaad op een sync probleem want elders was dit niet het geval.janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:43:
Okay. Als ik het goed heb is hij niet meer zichtbaar op je laptop en tablet?
Je hebt heb ook uit je prullenbak ( van Gmail) verwijderd op de pc?
Het lijkt wel alsof hij niet goed synchroniseert met Gmail online, hij lijkt niet te weten dat die mail weg hoort te zijn. Is het mogelijk om je Google account te verwijderen op je telefoon, cache en data van de app wissen, volledig herstarten en weer opnieuw Google account toevoegen?
Long shot maar het proberen waard.
Je voorstel werkte niet. Uiteindelijk was het veel eenvoudiger, maar wel vreemd. Ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd en deze in de Gmail app op mijn telefoon verwijderd. Toen was het weg en bestond er ook voor de app geen ongelezen mail meer...
[ Voor 11% gewijzigd door Joster op 06-02-2014 18:23 ]