Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45
Die werkt toch.juist andersom en niet twee kanten op?
janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:43:
Okay. Als ik het goed heb is hij niet meer zichtbaar op je laptop en tablet?
Je hebt heb ook uit je prullenbak ( van Gmail) verwijderd op de pc?
Het lijkt wel alsof hij niet goed synchroniseert met Gmail online, hij lijkt niet te weten dat die mail weg hoort te zijn. Is het mogelijk om je Google account te verwijderen op je telefoon, cache en data van de app wissen, volledig herstarten en weer opnieuw Google account toevoegen?
Long shot maar het proberen waard.
Het vreemde was dat er helemaal geen mail bestond. De Gmail app vertelde me dat er één ongelezen mail was, maar die was inderdaad al lang verwijderd. Lijkt dus inderdaad op een sync probleem want elders was dit niet het geval.

Je voorstel werkte niet. Uiteindelijk was het veel eenvoudiger, maar wel vreemd. Ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd en deze in de Gmail app op mijn telefoon verwijderd. Toen was het weg en bestond er ook voor de app geen ongelezen mail meer...

[ Voor 11% gewijzigd door Joster op 06-02-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@ hierboven: Bijzonder, maar wel fijn dat het nu is opgelost :)

Ik zoek een app waarmee ik een map of bestand van mijn telefoon automatisch kan laten syncen met Drive en/of Dropbox.
Gisteren wat gerommeld met mijn telefoon en een fabrieksreset gegeven. Mijn back-up bleek niet goed te zijn en nu ben ik bijvoorbeeld mijn whatsapp berichten kwijt op m'n telefoon. Ik back-up ze wel naar Gmail met Google Play: SMS Backup + maar daar kan ik ze niet meer mee restoren.
Ik zoek dus een app waar ik een map mee aan kan wijzen die op een ingestelde dag en tijd een backup maakt naar bijvoorbeeld mijn dropbox of Drive account zodat ik altijd een vrij recente back-up heb van die map.
Volgens mij kan dat niet met Titanium backup en andere apps hebben een eigen cloud, ik wil het in eigen beheer houden :)

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 07-02-2014 14:16 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

janvanduschoten schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:15:

Ik zoek een app waarmee ik een map of bestand van mijn telefoon automatisch kan laten syncen met Drive en/of Dropbox.
Gisteren wat gerommeld met mijn telefoon en een fabrieksreset gegeven. Mijn back-up bleek niet goed te zijn en nu ben ik bijvoorbeeld mijn whatsapp berichten kwijt op m'n telefoon. Ik back-up ze wel naar Gmail met Google Play: SMS Backup + maar daar kan ik ze niet meer mee restoren.
Ik zoek dus een app waar ik een map mee aan kan wijzen die op een ingestelde dag en tijd een backup maakt naar bijvoorbeeld mijn dropbox of Drive account zodat ik altijd een vrij recente back-up heb van die map.
Volgens mij kan dat niet met Titanium backup en andere apps hebben een eigen cloud, ik wil het in eigen beheer houden :)
Google Play: FolderSync
Google Play: FolderSync Lite

Overigens, als ik een factory reset (full wipe) doe, dan blijft mn Whatsapp folder netjes behouden. Ik denk dat je, als je die folder kwijt bent, een format SD gedaan hebt. Een standaard backup (nandroid) backt daarnaast de SDkaart data niet up, alleen /system en /data

[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-02-2014 14:20 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:17:
[...]

Google Play: FolderSync
Google Play: FolderSync Lite

Overigens, als ik een factory reset (full wipe) doe, dan blijft mn Whatsapp folder netjes behouden. Ik denk dat je, als je die folder kwijt bent, een format SD gedaan hebt. Een standaard backup (nandroid) backt daarnaast de SDkaart data niet up, alleen /system en /data
Bedankt, ik ga daar zo eens naar kijken. Ik was vooral aan het zoeken naar backup apps, naar deze term had ik niet gezocht terwijl hij toch wel logisch is :F

De LG G2 knalt alles van je toestel af na een fabrieksherstel, dat was ik niet gewend. Normaal gesproken lieten mijn HTC's alles in het geheugen intact en moest je alleen alles ff opnieuw instellen. En een Nandroid back-up was achteraf gezien ook wel makkelijk geweest :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ben ik nou gek, of is NZB 360 uit de Play Store verdwenen? :?
We're sorry, the requested URL was not found on this server.

[ Voor 55% gewijzigd door pven op 07-02-2014 19:39 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat is vragen naar de bekende weg. :+
pven schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:38:
is NZB 360 uit de Play Store verdwenen?
Daar lijkt het wel op, het zal vast een regel hebben overtreden en is daardoor verwijderd uit de store. Meestal duikt die later wel weer op bij een andere site.

[ Voor 20% gewijzigd door MegaTronics op 07-02-2014 20:13 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb de developer maar gemaild met de vraag waar zijn app is gebleven. Als hij antwoordt, dan laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

janvanduschoten schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:15:
Ik gebruik dropsync daarvoor, de pro versie was een tijdje geleden in de aanbieding en toen meegepakt. Werkt fijn. Geen idee hoe goed de freebie versie werkt. Dus je hebt nu ruim de keuze met die andere linkjes erbij ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
rockhopper schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:44:
[...]

Ik gebruik dropsync daarvoor, de pro versie was een tijdje geleden in de aanbieding en toen meegepakt. Werkt fijn. Geen idee hoe goed de freebie versie werkt. Dus je hebt nu ruim de keuze met die andere linkjes erbij ;)
Ik ook, voor losse bestanden (opnames van telefoongesprekken) en mappen. Voor apps en bijbehorende data, gewoon de cloud sync optie in TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
pven schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:38:
Ben ik nou gek, of is NZB 360 uit de Play Store verdwenen? :?

[...]
Op Appbrain nog wel:
http://nl.appbrain.com/ap...m.kevinforeman.sabconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
rockhopper schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:44:
[...]

Die gebruik ik ook. Net als drive sync. Maar die is nu verdwenen uit de Play store. De ontwikkelaar gaf aan dat ze er mee bezig zijn.
Maar het werkt super! Veel makkelijker in te stellen als foldersync is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb ze beide geprobeerd maar Dropsync is eenvoudiger in te stellen en synct ook bij wijzigingen zo te zien. Precies wat ik zocht, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Een kijkje achter de schermen bij Flitsmeister: handig voor als je boetes wilt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Drive autosync staat ook weer in de Play store!

Autosync for Google Drive. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:31
Ik gebruik tegenwoordig bittorrentsync voor alle bestandsuitwisseling en backups. Kun je ook meer synchroniseren dan alleen de ~2GB die je van dropbox krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 19:58
Leuke nieuwe app die functionaliteit brengt die eigenlijk standaard in google music aanwezig zou moeten zijn: muziek streamen naar DLNA client. Werkt erg goed moet ik zeggen, ben er blij mee :) :
Google Play: Cast To UPnP/DLNA for GMusic

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Mijn telefoon gebruik ik zowel privé als zakelijk. Gevolg hiervan is dat ik al mijn contacten keurig heb ingedeeld in groepen: privé, collega's, cliënten, leveranciers. Van cliënten heb ik enkele extra velden ingevuld, waardoor de informatie die ik bij een contact heb bijvoorbeeld bestaat uit:

Naam: Flip Fluitketel
Organisatie: Vliegveld Eindhoven
Functie: Piloot

Nu zoek ik een dialer app die bij inkomende gesprekken al deze velden laat zien. Standaard (en de apps die ik gebrobeerd heb tonen alleen de naam). Ook zoeken de verschillende dialer apps alleen in het "naam" veld, als dat óók alle velden zou doorzoeken zou het helemaal een dik pluspunt zijn. Iemand suggesties?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Iemand die wel eens met zijn kinderen bij Albert Heijn komt? Eigenlijk zouden ze dit gewoon voor Android uit moeten brengen; http://ikcplay.nl/playtouch-software-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Obiter dictum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:46:
Mijn telefoon gebruik ik zowel privé als zakelijk. Gevolg hiervan is dat ik al mijn contacten keurig heb ingedeeld in groepen: privé, collega's, cliënten, leveranciers. Van cliënten heb ik enkele extra velden ingevuld, waardoor de informatie die ik bij een contact heb bijvoorbeeld bestaat uit:

Naam: Flip Fluitketel
Organisatie: Vliegveld Eindhoven
Functie: Piloot

Nu zoek ik een dialer app die bij inkomende gesprekken al deze velden laat zien. Standaard (en de apps die ik gebrobeerd heb tonen alleen de naam). Ook zoeken de verschillende dialer apps alleen in het "naam" veld, als dat óók alle velden zou doorzoeken zou het helemaal een dik pluspunt zijn. Iemand suggesties?
Als 'Rocket Dialer' het niet kan/doet word het moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
Joster schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:07:
Iemand die wel eens met zijn kinderen bij Albert Heijn komt? Eigenlijk zouden ze dit gewoon voor Android uit moeten brengen; http://ikcplay.nl/playtouch-software-1.html
Misschien is dit wat:
http://kibro.wistudat.be/

Zelf nog niet geprobeerd, maar ga dat zeker deze week even bekijken.

Verwijderd

Wie van verandering van thema op je telefoon houdt kan ik Themer aanraden. Heel veel thema's die prima werken.

Google Play: Themer Beta

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 14:32
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:30:
Wie van verandering van thema op je telefoon houdt kan ik Themer aanraden. Heel veel thema's die prima werken.

Google Play: Themer Beta
al eens gebruikt en site er goed uit maar volgens mij kan ik 500 firepaper dan niet meer gebruiken

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:17
Iemand een idee of het mogelijk is de standaard android mail app twee keer op het homescreen te zetten en de verschillende koppelingen elk een aparte exchange inbox te laten openen? Heb twee Exchange accounts op telefoon en wil geen combined view maar een snelkoppeling dedicated voor een bepaalde mailbox. Wat ik tot nu toe gevonden heb is alleen met een andere mail client maar ik vind die van Android zelf opzich wel prima.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 17:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:30:
Indien rooted is xposed + HKTheme Manager ook erg leuk. Kan je CM en andere themes draaien op vrijwel elke Rom naar keuze. Niet élk thema werkt (en kan bootloop veroorzaken) maar als het werkt is het tof :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-02-13-16-19-29_eBnsgs420140213_161952s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-02-13-16-20-17_yAysgs420140213_162030s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-02-13-16-25-27_bqjsgs420140213_162542s.png

Het geniale, imho, van KTheme is dat je ook thema's kan combineren. Dus bijv. SystemUI en Instellingen van thema X en Android System, GMail en Launcher van thema Y. Schept nogal wat mogelijkheden d:)b

(met het installeren van HKTheme wordt ook een disable.zip op de SD gezet die geflashed kan worden bij een bootloop dus deze flashen en de theme veranderen of hktheme even uit en klaar, no biggie. gebruikte thema hierboven is alloy blue)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 13-02-2014 16:32 ]

Nickname does not reflect reality

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:54
Shinji schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:02:
Iemand een idee of het mogelijk is de standaard android mail app twee keer op het homescreen te zetten en de verschillende koppelingen elk een aparte exchange inbox te laten openen? Heb twee Exchange accounts op telefoon en wil geen combined view maar een snelkoppeling dedicated voor een bepaalde mailbox. Wat ik tot nu toe gevonden heb is alleen met een andere mail client maar ik vind die van Android zelf opzich wel prima.
Je zou de standaard widget hiervoor kunnen gebruiken, bij het toevoegen kies je een map, waar je ook gelijk naar toe gaat als je bovenin de widget klikt

[ Voor 64% gewijzigd door Prulleman op 13-02-2014 16:28 ]

Strava

• Shinji
Prulleman schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:27:
[...]
Je zou de standaard widget hiervoor kunnen gebruiken, bij het toevoegen kies je een map, waar je ook gelijk naar toe gaat als je bovenin de widget klikt
Die kende ik nog niet maar werkt perfect! Mijn dank is groot!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-09 19:30
Shinji schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:02:
Ik gebruik gewoon k( mail, aparte boxen prima mogelijk etc. evenals een combined folder.
Heb zo 4 verschillende emailboxen draaien, allemaal een eigen kleur etc.

• pven
  • Niet online
NZB 360 is door Google uit de Play Store gehaald: http://www.reddit.com/r/u...60_missing_in_play_store/ :/

• Shinji
GroeneThee schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:53:
[...]

Ik gebruik gewoon k( mail, aparte boxen prima mogelijk etc. evenals een combined folder.
Heb zo 4 verschillende emailboxen draaien, allemaal een eigen kleur etc.
Verschillende boxen is ook het probleem niet, dit is gewoon prima mogelijk met de standaard app, evenals een combined view indien gewenst. Het ging mij vooral om per mailbox een icon te hebben naar de desbetreffende mailbox. Dat lukt dus met de standaard mail widget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
http://androidworld.nl/ap...-launcher-zonder-poespas/

Dat is een hele nette launcher eigenlijk :)

Wel nog in beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Maar één homescreen en geen gebruik kunnen maken van andere widgets dan die van de launchermaker lijken me nogal showstoppers moet ik zeggen. Verder ziet het er wel netjes uit, maar ik ga hem niet proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Play: BBM

Nu voip bellen, location finder, Channels (facebook like) en meer.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/Rss2U4i82qdN7KX9HO9wAK4CyHR5IIHTb1pvXIf60u4NA0WbrqGuWKF2fKSsC67qtQ=h310-rwAfbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/Aac_Gze9kq-TB-O_W-ldZYXHK6mF7hY2K_QsB8KElodyy2Q7j16LzyNpzeFLtCpHlw=h310-rwAfbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/IlBcUl1naIQuLeDUyGOZpnNZ1NKyyktRLCR32XlBRsPqF-AablHj15AyMXVsGZtqjgZV=h310-rw

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eoQ_solpdsU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zolang je je met een of andere achterlijke code moet aanmelden is BBM sowieso gedoemd te mislukken. Als messenger heb je alleen een kans als je automatisch verbindt met iedereen die in je telefoonboek staat. Zodra hier enige vorm van toestemming / wat is je contact ID / whatever bij komt heb ik (en ik denk velen met mij) al geen zin meer om de moeite van het proberen te nemen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:51:
[...]

Zolang je je met een of andere achterlijke code moet aanmelden is BBM sowieso gedoemd te mislukken. Als messenger heb je alleen een kans als je automatisch verbindt met iedereen die in je telefoonboek staat. Zodra hier enige vorm van toestemming / wat is je contact ID / whatever bij komt heb ik (en ik denk velen met mij) al geen zin meer om de moeite van het proberen te nemen.
Ik denk dat dit juist de kracht is van BBM voor de zakelijke markt. Ik heb nu een heleboel van mijn zakelijke contacten geblokkeerd in Whatsapp omdat ik daarvan niet hoef te zien wat hun status is, en ik geen berichtjes van ze wil. Bij BBM bouw je zelf je contactlist op door wederzijds goedkeuren. Ik wil niet dat iedere malloot die mijn mobiele nummer heeft mij berichtjes gaat sturen, dus die extra controle vind ik juist wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gwystyl schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat dit juist de kracht is van BBM voor de zakelijke markt. Ik heb nu een heleboel van mijn zakelijke contacten geblokkeerd in Whatsapp omdat ik daarvan niet hoef te zien wat hun status is, en ik geen berichtjes van ze wil. Bij BBM bouw je zelf je contactlist op door wederzijds goedkeuren. Ik wil niet dat iedere malloot die mijn mobiele nummer heeft mij berichtjes gaat sturen, dus die extra controle vind ik juist wel fijn.
Die malloten kunnen jou sowieso berichtjes sturen, daarvoor hebben we namelijk sms. Dus dat vind ik een niet-valide argument :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Die malloten kunnen jou sowieso berichtjes sturen, daarvoor hebben we namelijk sms. Dus dat vind ik een niet-valide argument :)
Inderdaad, dat gaat niet helemaal op.
De gebruikservaring van BBM is gewoon minder; het zelf moeten uitwisselen van codes en dergelijke is gewoon niet handig.
Men zou het gewoon net als whatsapp aan je nummer moeten koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Daar heb je een punt, maar het is me nog nooit gebeurd dat iemand me een SMS heeft gestuurd, terwijl ik wel eens een whatsappje heb gehad van een zakelijk contact die hij naar zijn hele lijst had gestuurd. Om de één of andere reden ligt de drempel daarvoor bij SMS toch net wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Na mijn overstap op HN ben ik op zoek naar een call/sms/data traffic app die de mogelijkheid biedt alle traffic samen te vatten in een bundel ... ik heb voor mijn vorige provider al een hele boel apps geprobeerd en ben uiteindelijk bij TrackIt blijven hangen maar die ondersteund deze functionaliteit niet en bij mijn zoektocht naar een andere app heb ik helaas nog niets gevonden :-/

Dus wie er toevallig zo een app gebruikt of ervan weet mag dat hier vermelden ... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
swima schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:18:
Na mijn overstap op HN ben ik op zoek naar een call/sms/data traffic app die de mogelijkheid biedt alle traffic samen te vatten in een bundel ... ik heb voor mijn vorige provider al een hele boel apps geprobeerd en ben uiteindelijk bij TrackIt blijven hangen maar die ondersteund deze functionaliteit niet en bij mijn zoektocht naar een andere app heb ik helaas nog niets gevonden :-/

Dus wie er toevallig zo een app gebruikt of ervan weet mag dat hier vermelden ... ;-)
Je zoekt iets als Call meter 3G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
swima schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:18:

Waarom niet gewoon hun eigen app?
Google Play: hollandsnieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03:48
Brad Pitt schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:26:
[...]

Indien rooted is xposed + HKTheme Manager ook erg leuk. Kan je CM en andere themes draaien op vrijwel elke Rom naar keuze. Niet élk thema werkt (en kan bootloop veroorzaken) maar als het werkt is het tof :)

*knip

Het geniale, imho, van KTheme is dat je ook thema's kan combineren. Dus bijv. SystemUI en Instellingen van thema X en Android System, GMail en Launcher van thema Y. Schept nogal wat mogelijkheden d:)b

(met het installeren van HKTheme wordt ook een disable.zip op de SD gezet die geflashed kan worden bij een bootloop dus deze flashen en de theme veranderen of hktheme even uit en klaar, no biggie. gebruikte thema hierboven is alloy blue)
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
*knip* dit is hier offtopic en daarnaast is dit dermate persoonlijk dat we hier niets mee kunnen.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 15-02-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Brad Pitt schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:26:
[...]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Hoe krijg jij die Xposed Modules onder je instellingen? Bij mij staan die modules gewoon als apps in mijn appdrawer. Kan je eens kort toelichten welke Modules je nog meer geïnstalleerd hebt staan, wellicht zit er wat interessants bij ;) (Zoals je notificatie balk misschien? :) )

KTheme klinkt leuk ja, heb de module al binnen, binnenkort eens kijken of ik er wat mee kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 17-02-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joster schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Hoe krijg jij die Xposed Modules onder je instellingen? Bij mij staan die modules gewoon als apps in mijn appdrawer.
Xposed Preference Injector
(Zoals je notificatie balk misschien? :) )
Ik gok dat dat GravityBox is: center clock, hide alarm icon, no battery. En de circle battery links komt van een app.

[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-02-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntr0l
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 10:10
Beste mede Tweakers,

Ik ben voor mijn bruiloft op zoek naar een Video Booth app voor mijn Sony Xperia Z Tablet. Ik heb al een mooie vloerstand gescoord, maar zoek nog bijpassende software. Ik zoek eigenlijk iets wat lijkt op de volgende iOS apps:

WeddingBooth
http://www.weddingboothapp.com

Babbelbox
https://itunes.apple.com/nl/app/babbelbox/id641163829?mt=8

Een aantal "eisen":
- App moet customizable zijn (naam, datum en eventueel kleuren aanpassen)
- App moet niet kunnen worden gesloten door gasten
- App moet dus video's op kunnen nemen (Photo Booth apps ken ik)

Ik had zelf het volgende gevonden:
Wedding Video Guestbook
Google Play: Wedding Video Guestbook

Deze ziet er echter niet zo "gelikt" uit.

Zijn er mensen die ideeën hebben? Het mag uiteraard een betaalde app zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
freggell schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:31:
Je zoekt iets als Call meter 3G ?
Nee - die kan helaas niet wat ik wil :/
Omdat hun eigen app toch erg lelijk is en ik altijd verbinding moet maken met hun server ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Onavo?
Google Play: Onavo Count | Data Usage

[ Voor 92% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-02-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
Nee helaas ook niet ;(

Die houdt calls, sms & data apart (zoals eigenlijk ook alle anderen die ik heb geprobeerd) maar ik ben op zoek naar een app die juist alle 3 componenten op een hoop gooit en *alles* optelt ...

Niet zo gemakkelijk als blijkt :/ :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zat laatst te kijken naar de Kaspersky antivirus naar aanleiding van een artikel over mallware op android.
Google Play: Kaspersky Internet Security

Maar de app heeft echt achterlijk veel rechten nodig(versturen van betaalde smsjes enz). Ik neem aan dat dit is omdat het juist overal bij moet om te kunnen scannen op mallware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
kaasaanfiets schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:06:
Ik zat laatst te kijken naar de Kaspersky antivirus naar aanleiding van een artikel over mallware op android.
Google Play: Kaspersky Internet Security

Maar de app heeft echt achterlijk veel rechten nodig(versturen van betaalde smsjes enz). Ik neem aan dat dit is omdat het juist overal bij moet om te kunnen scannen op mallware?
Is ook omdat er anti-theft op zit. Zo kan je met dit soort apps vaak ook je telefoon op afstand wissen e.d.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

acoster schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:39:
[...]
Misschien is dit wat:
http://kibro.wistudat.be/

Zelf nog niet geprobeerd, maar ga dat zeker deze week even bekijken.
Bedankt voor je interesse!
Fijn om men eerste Android project hier tegen te komen.
Suggesties zijn uiteraard welkom!
BTW nieuwe (passende) URL: http://android.kinderbrowsers.be/

Nogmaals dank ;)

• swima
Wat ben ik toch een oen! :(
Ik had me gewoon een beetje meer in moeten verdiepen dan ik bij de eerste installatie van deze app deed dan had ik gezien dat ie wél precies hetgeen doet wat ik zoek! Sorry mensen }:|

In een ander topic werd ik ook nog gewezen op Haroid - daar ga ik voor de volledigheid ook nog even na kijken ...

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb sinds gisteren een android tablet erbij. Dus ik ben apps enzo aan het verzamelen om mn tablet in te stellen enzo.
Nu kwam ik de app Themer tegen. Alleen is deze app enkel beschikbaar voor telefoons. Is er ook zo'n app voor tablets dat iemand toevallig kent?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 20-02-2014 16:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 15:45

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een degelijk functionerende app voor het bezoeken van Reddit.com.
Welke is daar het beste in?

Alvast bedankt!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:42:
Ik heb sinds gisteren een android tablet erbij. Dus ik ben apps enzo aan het verzamelen om mn tablet in te stellen enzo.
Nu kwam ik de app Themer tegen. Alleen is deze app enkel beschikbaar voor telefoons. Is er ook zo'n app voor tablets dat iemand toevallig kent?
Wat wil je er precies mee kunnen? Dat is belangrijk. Hoeveel wil je er zelf nog aan prutsen?
rikdegraaff schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:53:
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een degelijk functionerende app voor het bezoeken van Reddit.com.

Alvast bedankt!
Baconreader.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 15:45

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, ga ik eens effe proberen.
Bedankt voor de tip, Touchdomex

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Touchdomex schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Wat wil je er precies mee kunnen? Dat is belangrijk. Hoeveel wil je er zelf nog aan prutsen?
Zoveel mogelijk zonder teveel tijd aan kwijt te zijn.

Als ik zoiets kan maken zou mooi zijn. Dit thema spreekt mij wel aan:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/iLR7sJjODM1vhdGxI7eyoOy2bQe_viA2l1sy7qu705FyaKDnIKzZTshfSoUMcPyAlg=h900

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:47

Pierre

Van nature lui!

@Zeror met Zooper kan je ook mooie dingen maken :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Pierre61 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:20:
@Zeror met Zooper kan je ook mooie dingen maken :)
Ah, ik zie dat Zooper onderdeel is van Themer. Zitten dezelfde makers achter. Zooper even installeren dan maar. Thanks. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 20-02-2014 17:41 ]

• Joster
Zeror schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:42:
Themer voor tablets komt eraan, is nog in ontwikkeling.

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:58

Pindamann

Human

Hallo allen,

Alvast bedankt!
Ik heb ook eens een aantal apps geprobeerd, maar kwam uiteindelijk uit bij "reddit sync" als favoriet.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Laatst online: 06-08 14:38
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn data en de Nexus 5 en ben nu op zoek naar een app die dit kan oplossen. Het probleem: data wordt bij HollandsNieuwe afgerond naar 100kb per sessie. Met mijn nieuwe telefoon (Nexus 5, Android 4.4 KitKat) wordt iedere verbinding direct afgesloten (netjes dus eigenlijk). Helaas is het dus zo dat in één nacht mijn laatste 100MB van de bundel op is, met maar 17MB écht gebruik. In de log bij HollandsNieuwe staan enorm veel korte verbindingen van 1kb die dus allemaal worden afgerond omhoog.

Ik heb geprobeerd te googlen maar kan erg weinig vinden om deze sessies open te houden. Als je ze open laat staan rondt HollandsNieuwe dit namelijk pas na 30min af. Wie o wie weet een app die dit voor mij zou kunnen doen, of evt een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goede GameBoy emulator om Pokemon (Red / Blue) op te kunnen spelen :$. Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Deze werkt prima, is ook een gratis versie van Google Play: My Boy! - GBA Emulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swima schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Wat ben ik toch een oen! :(
Ik had me gewoon een beetje meer in moeten verdiepen dan ik bij de eerste installatie van deze app deed dan had ik gezien dat ie wél precies hetgeen doet wat ik zoek! Sorry mensen }:|

In een ander topic werd ik ook nog gewezen op Haroid - daar ga ik voor de volledigheid ook nog even na kijken ...
Die app houdt toch niet bij hoeveel smsjes/hoeveel je gebeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:36:
[...]

Die app houdt toch niet bij hoeveel smsjes/hoeveel je gebeld hebt?
Ik heb hem maar kort gebruikt maar het leek me dat ie de status van de HN server haalt ... anders heeft ie toch jouw inlog gegevens niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:32

TRaSH

koffie ?

mijn vrouw heeft haar oude SGS2 i9100 omgetoverd in een MP3 speler die aangesloten zit op externe speakers in een docking station.
maar zoek nu eigenlijk een MP3 player die een beetje werkt zoals op een ipod.
dat je makkeijk door de covers van de albums kan bladeren full screen.
de standaard mp3 player heeft van die kleine album covers dat je het moeilijk kan zien als hij in de standaard zit.
iemand wat tips welke mp3 player de optie heeft om full screen covers te laten zien en dat je er makkelijk doorheen kan scrollen ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je zelf al wat spelers geprobeerd? Volgens mij heeft nagenoeg elke player dat namelijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

CLB schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:38:
Heb je zelf al wat spelers geprobeerd? Volgens mij heeft nagenoeg elke player dat namelijk...
Dit dus, en anders even bij de plaatjes kijken bij de verschillende spelers. Dan zie je 't meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 14:22
Heeft iemand wel eens geprobeerd een Android device in een soort Kiosk mode te krijgen?

Ik wil zo'n Android stick aansluiten op een TV en die standaard naar een bepaalde website laten gaan.
Ik heb al wat geexperimenteerd met SureFox apps van 42Gears. Deze werken wel heel mooi want die bieden de mogelijkheid om hun app de standaard launcher te laten vervangen waardoor je direct bij het booten er in terecht komt. Werkt magnefiek. De prijs is in i.t.t. de Play store vermelding echter niet gratis, maar €35. Wat ik nog wel -met een beetje moeite- kan accepteren overigens.

Ik vraag me echter af of jullie misschien nog alternatieven weten waarmee hetzelfde te bereiken is. Er zitten wel een paar dingen in die app die me niet helemaal aan staan dus ik zou graag weten of er meer onder de zon is.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:31
Als er mensen behoefte hebben aan 1 jaar gratis Norton Mobile Security. Vanwege de olympische spelen heeft symantec deze actie en is alleen vandaag geldig. Hier kan je lezen hoe je het moet doen: http://androidworld.nl/ap...security-voor-sochi-fans/

Als je dus 1 jaar kiest op hun site http://be-nl.norton.com/norton-mobile-security/ dan vul je deze promocode in zonder de haakjes " stay_safe_CSEUR ". Wanneer je op toevoegen klikt zie je dat het bedrag naar 0 euro gaat. Daarna vul je de verplichte gegevens in, en vink je automatisch verlengen uit. Vervolgens ga je naar bankoverschrijving (hoef je niets in te vullen) en klik je op doorgaan. Nu krijg je een mailtje met serienummer en productsleutel die je moet gebruiken om je android toestel toe te voegen aan je account. Verder info krijg je dan van hun zodat je via playstore kan downloaden en activeren.

[ Voor 51% gewijzigd door Barfman op 23-02-2014 19:35 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10 13:12

TommieW

Numa numa.

Barfman schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:29:
Als er mensen behoefte hebben aan 1 jaar gratis Norton Mobile Security. Vanwege de olympische spelen heeft symantec deze actie en is alleen vandaag geldig. Hier kan je lezen hoe je het moet doen: http://androidworld.nl/ap...security-voor-sochi-fans/

Als je dus 1 jaar kiest op hun site http://be-nl.norton.com/norton-mobile-security/ dan vul je deze promocode in zonder de haakjes " stay_safe_CSEUR ". Wanneer je op toevoegen klikt zie je dat het bedrag naar 0 euro gaat. Daarna vul je de verplichte gegevens in, en vink je automatisch verlengen uit. Vervolgens ga je naar bankoverschrijving (hoef je niets in te vullen) en klik je op doorgaan. Nu krijg je een mailtje met serienummer en productsleutel die je moet gebruiken om je android toestel toe te voegen aan je account. Verder info krijg je dan van hun zodat je via playstore kan downloaden en activeren.
Bedankt!
Twee keer met dezelfde gegevens "de aankoop gedaan", en het lijkt te werken! :D

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:31
TommieW schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:45:
[...]

Bedankt!
Klopt, heb ook die van mijn vrouw en dochtertje geactiveerd met mijn eigen account, heb nu netjes 3 apparaten in mijn account staan. Het werkt wel lekker soepel norton vind ik, wel een verschil met vroeger toen alles zeer traag was.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 07:32

Steef

GoT's Most Eaten

Hallo allen,

Alvast bedankt!
Als je van simpele layouts houd is dit misschien wat voor je:
Google Play: reddit is fun

Al sinds jaar en dag mijn toilet-app :P

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 16:47
TommieW schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:45:
[...]

Bedankt!
Net twee keer aankoop gedaan met dezelfde gegevens en het werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:25
Sinds vandaag m'n nieuwe tablet en probeer nu van de eerste keer Google Kiosk deftig te gebruiken maar heb toch nog een vraag.

Ik heb bij "Mijn Nieuws" 2 Nederlandse Website staan maar als ik dan kijk bij "Nu lezen" dan zie ik daar nog een heleboel Amerikaanse websites tussen staan die ik helemaal niet meer nodig heb. Hoe kan ik deze verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:52
Vanmorgen een andere ROM geprobeerd en sindsdien niets dan 403 errors in de playstore :?
Verschillende ROM's geprobeerd en de oude ook , tips via google, data en cache legen van oa google playstore deden ook niets.

Iemadn ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mutatie schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:48:
Vanmorgen een andere ROM geprobeerd en sindsdien niets dan 403 errors in de playstore :?
Verschillende ROM's geprobeerd en de oude ook , tips via google, data en cache legen van oa google playstore deden ook niets.

Iemadn ideeën?
Factory reset?
Stancke schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:58:
Sinds vandaag m'n nieuwe tablet en probeer nu van de eerste keer Google Kiosk deftig te gebruiken maar heb toch nog een vraag.

Ik heb bij "Mijn Nieuws" 2 Nederlandse Website staan maar als ik dan kijk bij "Nu lezen" dan zie ik daar nog een heleboel Amerikaanse websites tussen staan die ik helemaal niet meer nodig heb. Hoe kan ik deze verwijderen?
Ik heb de app eigenlijk standaard op 'Mijn nieuws' staan. Kan ik zelf kiezen wat ik wil lezen (al heb ik er voor de helft US sites (bewust) in staan).

[ Voor 46% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-02-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Barfman schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:29:

De korting werkte nog (bedrag werd 0,00), maar ik heb voorlopig nog geen mailtje, dus misschien wordt het toch niks en ben ik te laat. Wel bedankt voor de tip!!!

update: mail zat bij Spam, ondertussen is de app geïnstalleerd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik wil graag een tijdschrift downloaden in de Play Newsstand (Empire). Het maakt me niet uit of dat via de browser zou moeten of via de Android app, maar schijnbaar werken ze in NL allebei nog niet.

Ik dacht dat er een manier was om de Store voor de gek te houden mbt je lokatie, heeft iemand een idee hoe dat zou moeten? Ik heb al een proxy geprobeerd, maar dat werkt niet.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Misschien iets beter moeten omschrijven; ik wil dat ie denkt dat ik een inwoner van Groot-Brittannië ben, denk niet dat de GPS-lokatie daar iets in uitmaakt. ;) Die VPN misschien wel, ga ik ff naar kijken, tnx. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Je had ooit een tool dat heette Lokalize en daar kon je de Play store mee voor de gek houden, maar die is niet meer te vinden. Op internet is te lezen dat het nu te faken is dmv een VPN verbinding met een app zoals die van dutchgio

http://help.unotelly.com/...try-apps-from-google-play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
Ik had een jaar ongeveer geleden een applicatie die het mogelijk maakte om videos/documentaties te kunnen bekijken. De onderwerpen hiervan waren vaak innovatieve projecten. De applicatie had ook een website en leek behoorlijk bekend te zijn destijds. Ik heb gezocht naar de applicatie in mijn geschiedenis alleen meen ik dat ik de lijst afgelopen december gereset heb.

Tevens ben ik geïnteresseerd in applicaties die eenzelfde functie bieden als bovenstaande omschrijving. Ook in applicaties die (gratis) studies mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:01

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

kingggerald schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:34:
Ik had een jaar ongeveer geleden een applicatie die het mogelijk maakte om videos/documentaties te kunnen bekijken. De onderwerpen hiervan waren vaak innovatieve projecten. De applicatie had ook een website en leek behoorlijk bekend te zijn destijds. Ik heb gezocht naar de applicatie in mijn geschiedenis alleen meen ik dat ik de lijst afgelopen december gereset heb.

Tevens ben ik geïnteresseerd in applicaties die eenzelfde functie bieden als bovenstaande omschrijving. Ook in applicaties die (gratis) studies mogelijk maken.
TED?
https://www.ted.com/
Google Play: TED

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 25-02-2014 14:40 . Reden: Play store linkje ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 13:54
Iemand hier ervaring mee?
Lijkt me een leuk alternatief voor Tasker maar er is geen gratis versie van om uit te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

luuj schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:55:
Iemand hier ervaring mee?
Lijkt me een leuk alternatief voor Tasker maar er is geen gratis versie van om uit te proberen :P
Staat in de beschrijving toch een linkje voor een evaluatie versie: http://automagic4android.com/en/evaluation

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Floris-K schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:33:
Je had ooit een tool dat heette Lokalize en daar kon je de Play store mee voor de gek houden, maar die is niet meer te vinden. Op internet is te lezen dat het nu te faken is dmv een VPN verbinding met een app zoals die van dutchgio

http://help.unotelly.com/...try-apps-from-google-play
Dank, ook hier ff naar kijken. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 16:14
Iemand die een goede app weet om te gebruiken in combinatie met Spotweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Spotmob schijnt goed te zijn, staat niet in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robspijk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2023
Je bedoeld om te kunnen kijken wat er allemaal op spotweb is gezet? Ik gebruik daarvoor SpotMob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 13:54
jelmervos schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Staat in de beschrijving toch een linkje voor een evaluatie versie: http://automagic4android.com/en/evaluation
Oeps!
Overheen gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 16:14
Ik gebruik zelf ook spotmob, maar was benieuwd of er nog een ander programma was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Een mede-Tweaker is ook met een Spotweb-app bezig. Ik weet niet of ik daar verder iets over mag vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 13:06
hommer schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:59:
Heeft iemand wel eens geprobeerd een Android device in een soort Kiosk mode te krijgen?

Ik wil zo'n Android ... dingen in die app die me niet helemaal aan staan dus ik zou graag weten of er meer onder de zon is.
Wat wil je precies doen? Ik heb op de zaak een scherm opgehangen met een Android stick en heb gewoon een app voor full screen erop geinstalleerd (dan zie je de home, terug, menu en volume knoppen niet) en MX player draait in loop mode met een filmpje.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 13:50
Lukt het iemand wellicht om de buienradar 2x1 widget te installeren? Wilde deze naast de Buienalarm 2x1 widget op m'n homescreen zetten. Maar bij "droppen" van de buienradar 2x1 widget op m'n homescreen zegt hij: "App is niet geinstalleerd", en hij installeerd vervolgens de widget ook niet.

Dit is op 3 Android telefoons met Android 2.3.5 en 4.4.2.. dus niet echt exemplarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Net even geprobeerd, en de 2x1 buienradar widget werkt inderdaad niet.
Mailtje naar de developers of recensie in de Play Store(als ze dat lezen)?!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 14:22
Chckdsk! schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:44:
[...]
Wat wil je precies doen? Ik heb op de zaak een scherm opgehangen met een Android stick en heb gewoon een app voor full screen erop geinstalleerd (dan zie je de home, terug, menu en volume knoppen niet) en MX player draait in loop mode met een filmpje.
Het idee is om een webbrowser (chrome) full screen te draaien. Kan deze app ook zo geconfigureerd worden dat hij bij het opstarten start en de betreffende app ook start? Dat zou perfect zijn.
We willen de systemen s'nachts wel gewoon uit doen dus het is wel wenselijk dat ze bij het inschakelen automatisch opstarten zoals we willen.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pfnNv26m1nHDTVTySqMtMSlh/full.png

Nieuwe update van Google Chrome met een nieuwe toevoeging.
Pagina: 1 ... 35 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.