Verwijderd

rockhopper schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:49:
Volgens de 'analisten' zou de magische grens 9 juni al bereikt moeten worden.

Maar goed zelfs hij gaf toe dat er een flinke dosis geluk nodig is om het precies te gokken. Het moge duidelijk zijn dat we er nog niet zijn, maar wel bijna in ieder geval.
Ik ben zeer benieuwd, de vorige acties waren erg fijn om een hoop leuke apps binnen te harken :Y

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Voor een dagelijkse portie kan je altijd bij Amazon terecht :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 19:37
filenox schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:22:
Voor een dagelijkse portie kan je altijd bij Amazon terecht :)
Heb je link even aangepast, Amazon Appstore - Ervaringen en aanbiedingen

Die van jou linkt naar gathering.tweakotine.nl en geeft een login schem.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
offtopic:
Beide links doen het prima hier

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 19:37
Hm apart dan.

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-01 12:39
Op mijn android zit een standaard muziek player, waarmee je met een equalizer het geluid kan verbeteren. Om radio te luisteren heb ik tunein geinstalleerd. Deze werkt prima, maar omdat hier geen equalizer in zit is het geluid maar sober. nu heb ik al een paar equalizers geprobeert, maar die hebben geen koppeling met de equalizer. Zojuist heb ik de denon equalizer geinstalleerd. Deze is met ingebouwde tunein radio. Deze heeft wel een optie om bij luisteren van muziek op mijn apparaat de equalizer te gebruiken, maar niet bij luisteren naar radio.
Kan iemand mij op weg helpen naar een equalizer die werkt bij alle geluid wat uit mijn android komt, en anders in ieder geval instelbaar is bij luisteren naar radio ?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb indertijd met de 10 miljard actie van Google Endomondo Pro gekocht voor €0,10. Nou had ik tot voor kort alleen maar tablets van 7" en 9,7" en ook die 7" draag je toch net even wat minder achteloos met je mee dan een smartphone maar nu ik sinds kort mijn Androidarsenaal ook met zo'n beestje heb uitgebreid had ik die daar dus ook maar even op geïnstalleerd.

Toen deden zich echter wat vreemde zaken voor. Bij het opstarten krijg ik kort het normale scherm te zien en dan veegt van onderaf er een scherm naar boven waarop ik maar even in 'mag' loggen. Ik krijg geen mogelijkheid om dat te annuleren en de app puur off-line te gebruiken. Ik heb oudere versies getest en moest teruggaan naar versie 8.2.1 voordat ik een "Remind me later" optie kreeg waarmee ik dat inloggen kon annuleren en in de app zelf kon komen. Alleen omschakelen van mijl naar kilometers kon ook daar niet zonder dat mij weer gevraagd wordt om in te loggen op een Endomondo account. Pas door terug te gaan naar versie 7.0.2 kan ik dat veranderen zonder Endomondo account.

Op mijn HTC Flyer krijg ik met ik geloof nog iets van de voorlaatste versie erop om de een of andere reden wel die Remind me later optie onderaan het scherm. Daar heb ik ongetwijfeld met die oude versie de mijlen al eens naar kilometers veranderd want omschakelen kan ik daar nu ook niet meer met die nieuwere versie.

Ik vind het toch eerlijk gezegd wel een beetje grijs dat ze je in feite willen dwingen om lid te worden van hun eigen sociale media cirkeltje, waar ik vooralsnog geen prijs op stel/behoefte aan heb. Mag IK dat nog uitmaken? Tenminste... ik heb hier nog geen workaround voor gevonden. Weet iemand of die er wel is?

Men schijnt er van uit te gaan dat iedereen het op een smartphone mét mobiele internettoegang gebruikt EN ook allemaal lid willen worden van hun clubje. Dat zal het grootste deel van hun klanten waarschijnlijk ook wel doen maar dat is m.i. geen reden om het verplicht te stellen. Zo heb ik er bijv. een prepaid *bliep SIM-kaartje in zitten waarmee ik alleen maar mobiel internet activeer als ik dat ook echt nodig heb/wil gebruiken. Voor het loggen van een GPS track is die internetverbinding helemaal niet nodig. En voor de kaart ook niet als ze gebruik van off-line kaarten van Google Maps zouden implementeren. Geen idee of ze dat ondertussen ook doen maar ik vermoed sterk van niet.

Dus nogmaals. Weet iemand een manier om wel off-line met de huidige versie van deze app te werken?

En weet men anders een alternatief (liefst gratis omdat ik het vooralsnog niet intensief zal gebruiken) die iets soortgelijks doet als Endomondo maar die me dat wel off-line laat doen én met off-line kaartmateriaal?

• Aloysxda
Is My Tracks iets voor jouw ?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hmm.... van Google zelf. Die willen meteen ook weer alles van me bijhouden via een woud aan permissies.

Ik wil ook niet alleen het track loggen maar er ook wat functies m.b.t. de lichaamsbeweging bij hebben. Dus hoeveel km je bijv. per week of andere periode afgelegd hebt en calorieënverbruik.

Verwijderd

Mottebelke schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:15:
Heb je al eens in de instellingen van de Facebook app gekeken en dingen als notifications, refresh interval en chat availability uitgezet?
Als je dat uitzet kan je net zo goed gewoon de website gebruiken. Dat doe ik nu al een tijdje en dat bevalt prima. Notifications kunnen via je mail verstuurd worden en ik heb een snelkoppeling op mijn homescreen in plaats van de app zelf, maar dat ziet er hetzelfde uit en werkt ook hetzelfde. Geen gezeur met updaten, geen grote applicatie die ruimte opslokt en toch dezelfde functionaliteit :Y

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 15:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:24:
[...]

Als je dat uitzet kan je net zo goed gewoon de website gebruiken. Dat doe ik nu al een tijdje en dat bevalt prima. Notifications kunnen via je mail verstuurd worden en ik heb een snelkoppeling op mijn homescreen in plaats van de app zelf, maar dat ziet er hetzelfde uit en werkt ook hetzelfde. Geen gezeur met updaten, geen grote applicatie die ruimte opslokt en toch dezelfde functionaliteit :Y
Ik denk dat ik dat ook maar eens doe. Ik mis dan alleen een snelkoppeling op mijn bureaublad, maar daar is vast ook wel wat op te vinden. Chatten doe ik nooit via de facebook app, notificaties vind ik irritant en hij refresht maar als ik daar om vraag :)

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01 20:02
CaptJackSparrow schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:54:

........

Dus nogmaals. Weet iemand een manier om wel off-line met de huidige versie van deze app te werken?

En weet men anders een alternatief (liefst gratis omdat ik het vooralsnog niet intensief zal gebruiken) die iets soortgelijks doet als Endomondo maar die me dat wel off-line laat doen én met off-line kaartmateriaal?
Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden met Endomondo Pro, buiten het feit dat ik regelmatig wel eens opnieuw dien in te loggen (de app hoeft daarvoor zelfs niet eens een update gekregen te hebben). Normaal gezien is een werkende dataverbinding niet echt een verplichting om de app te laten werken, maar als je natuurlijk regelmatig verplicht wordt om terug in te loggen kan je soms moeilijk anders... Feit is wel dat Endomondo intussen inderdaad niet zo interessant meer geworden sinds dat ze nu ook dat 'Premium membership' beginnen op de dringen...

Daarom werk ik nog maar zeer zelden met die app. Ik heb nu al een tijdje (tot grote tevredenheid) de app IpBike op mijn smartphone staan. Ok, deze is vooral gericht op fietsers, maar je kan perfect een profiel (of beter: 'bike) aanmaken, welke je bvb 'hardlopen' noemt... Voordelen van de app zijn legio: offline kaarten (OSM), diverse exportmogelijkheden (fit, tcx, gpx, csv,...), directe upload naar Strava, Runkeeper, TainingPeaks, uitgebreide grafiekopties, barometrische hoogtemeting (indien je smartphone hiervoor een sensor heeft)....

Als je telefoon daarnaast nog eens ANT+ compatibel is (m'n Xperia Active is dit), dan kan je bvb ook hartslagmeter, stride-sensor,... koppelen.

Nadeel is misschien dat de app er lang zo 'fancy' niet uitziet als bvb Endomondo, maar ze heeft wel tig keer meer mogelijkheden... Trouwens, de maker (Ifor Powell) reageert zelf regelmatig op suggesties die gemaakt worden op het forum van zijn site (www.iforpowell.com), en brengt zo verbeteringen aan in de app... Een echte aanrader!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Is het ook niet om een betere en stabilere gps fix te hebben/krijgen ivm a-gps?

www.casarodriguillo.com

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01 16:39
Weet iemand hoe mijn Facebook contacten kan toevoegen in Skype ?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Albert020 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:23:
Weet iemand hoe mijn Facebook contacten kan toevoegen in Skype ?
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd ?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01 16:39
janvanduschoten schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:30:
[...]

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd ?
Gezocht in settings en importeren van contacts maar kon daar niks vinden ?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu google reader over 2 weken stopt ben ik op zoek naar een vervanger van justreader. Een googlereader die als je een artikel aanklinkt het hele artikel laat zien en niet de gebruikelijke eerste alinea waarna je nog een keer moet klikken of zelfs de webpagina layout krijgt te zien.
Ik heb al veel rss readers geprobeerd de laatste tijd. Maar Justreader lijkt tot op heden vrij uniek te zijn met dit concept. Is er hier misschien iemand die een alternatief kent? (Uiteraard het liefst op de manier van google reader (feedly basis?) zodat je centraal gesynchroniseert kunt houden wat er al gelezen is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-01 14:56

HaTe

haat niet

Ja gReader kan dat allemaal. Maar ook die is gebaseerd op Google reader

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja en gReader laadt volgens mij ook echt de volledige pagina's. Op WIFI geen probleem maar op 3G gaat dat wel heel veel data kosten. Maar op zich kan ik dara wel verder naar kijken, die lijkt wel wat zekerder over te gaan stappen naar feedly. Van de maker van justreader is al maanden geen bericht meer verschenen.

/edit: het is wel werkbaar. Thanks

heb deze een paar weken geleden getest en er toen blijkbaar enorm overheen gekeken of zo.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-06-2013 08:39 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

gwystyl schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:47:
Ik denk dat ik dat ook maar eens doe. Ik mis dan alleen een snelkoppeling op mijn bureaublad, maar daar is vast ook wel wat op te vinden. Chatten doe ik nooit via de facebook app, notificaties vind ik irritant en hij refresht maar als ik daar om vraag :)
Wat ik zeg: je kunt een snelkoppeling naar de pagina in je browser maken. Dat ziet eruit en werkt als de normale Facebook-app, behalve dat je Facebook dan via de browser bezoek in plaats van via de app.

Je moet erg goed opletten wil je het verschil zien of merken.

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:16
De mobiele site kan foto's alleen niet op voorhand resizen toch? Dan upload je je 13Mpix foto naar FB om hem dan door de server te laten verkleinen, ipv dat eerst lokaal zelf even te doen.

There is no place like 127.0.0.1

• dvraemdo
  • Laatst online: 01-01 20:02
Pinin schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:19:
Is het ook niet om een betere en stabilere gps fix te hebben/krijgen ivm a-gps?
Ja, meestal zal je een snellere gps-fix krijgen met de dataverbinding aan, maar zo groot zijn de verschillen eigenlijk niet (toch niet op mijn GSM, is misschien wel wat toestelafhankelijk). Als ik vertrek voor een looptochtje zal mijn Xperia Active (met 3G en WiFi uit) zelfs dikwijls nog sneller een fix vinden dan mijn Garmin FR310XT.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:49
Reviews van Samung Push Service al gelezen? Als je ff niets te doen hebt wel vermakelijker om door te bladeren _O_
Google Play: Samsung Push Service

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-01 16:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

jip_86 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:25:
Reviews van Samung Push Service al gelezen? Als je ff niets te doen hebt wel vermakelijker om door te bladeren _O_
Ik wil ook een samsung nu. Een app die een geldboom in je tuin zet is altijd handig.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• S_Chief
  • Niet online
jip_86 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:25:
Je moet die van Adobe Air eens lezen, dat is al helemaal lachen. _O- Wel de Engelse.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-01 13:50
Hahah wat dafuq. Waar komt dit opeens vandaan?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 19:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee waar dit probleem hem in kan zitten.

Ik wil Action Launcher gaan gebruiken ook op mijn telefoon. Alleen moet ik voor mijzelf kunnen werken met een widget welke ik kan aanklikken en die dan de alarmen opent. Zo werk ik al sinds het begin met Android en zo wil ik het ook gebruiken.

Echter wanneer ik mijn Sony Xperia SP gebruik samen met Action Launcher kan ik geen enkele widget gebruiken om alarmen te openen. Is dit de schuld van Sony?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Post wat nuttigs of post gewoon niet.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2013 23:01 ]

Verwijderd

Zojuist de update gehad van gReader met Feedly integratie!
Wybo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:50:
Nu google reader over 2 weken stopt ben ik op zoek naar een vervanger van justreader. Een googlereader die als je een artikel aanklinkt het hele artikel laat zien en niet de gebruikelijke eerste alinea waarna je nog een keer moet klikken of zelfs de webpagina layout krijgt te zien.
Ik heb al veel rss readers geprobeerd de laatste tijd. Maar Justreader lijkt tot op heden vrij uniek te zijn met dit concept. Is er hier misschien iemand die een alternatief kent? (Uiteraard het liefst op de manier van google reader (feedly basis?) zodat je centraal gesynchroniseert kunt houden wat er al gelezen is.

Verwijderd

Met de nieuwe versie van Google Music heb ik op mijn telefoon ineens de wereld aan instantmixen staan, waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Ik kan echter geen optie vinden om die dingen te verwijderen. Zie ik iets over het hoofd?

Ik vind Google Music ideaal. Maar als de bibliotheek op mijn telefoon automatisch voorzien wordt van willekeurige nummers, dan wordt het ineens een irritante app.

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Kritiek op de moderatie hoort thuis in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet hier.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 21-06-2013 14:52 ]

Wat voor / welke Office-app gebruiken jullie? Word en Excel...
Gebruik al jaren 'Documents to Go', maar is eigenlijk ronduit k#t, liefst gratis...

Bekijken, lezen, maar ook kunnen bewerken is een must...

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 22-06-2013 03:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:06

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

CLB schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 03:36:
Wat voor / welke Office-app gebruiken jullie? Word en Excel...
Gebruik al jaren 'Documents to Go', maar is eigenlijk ronduit k#t, liefst gratis...

Bekijken, lezen, maar ook kunnen bewerken is een must...
Kingsoft Office

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-01 10:19
Jep, +1 voor Kingsoft

Sometimes you need to plan for coincidence

Dank, nooit van gehoord, even bekijken dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kingsoft is ook een van de weinigen die met opmerkingen / revisies in word documenten om kan gaan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:04
wat is een goed programma om adds tegen te houden?
tablet is geroot

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:24
Aggressor schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:43:
wat is een goed programma om adds tegen te houden?
tablet is geroot
AdAway
http://sufficientlysecure.org/index.php/adaway/

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heeft er ook iemand last van bugs in de youtube app?

Steeds veranderende subscription list, dwz. veranderende volgorde en er verdwijnen subscriptions in de list, wat nogal irritant is. Verder ook nog een dubbele header en rotation doet het ook niet goed...

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:59
Nog meer bugs aan die list toe te voegen:
Headerlogo dat verdwijnt
Positie in lijst wordt niet meer onthouden (erg irritant als je in trends of grote subscription list meerdere video's wilt bekijken!)
Video's komen dubbel in de lijst

Hopelijk worden die bugs snel gefixed.

FIFA Benelux Administrator

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Na de laatste update echt 20 updates achteruit gegaan...

Ja, dat niet onthouden van positie is het irritantst..

[ Voor 34% gewijzigd door Chris Smoove op 22-06-2013 18:40 ]

• filenox
Chris Smoove schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:33:
Heeft er ook iemand last van bugs in de youtube app?

Steeds veranderende subscription list, dwz. veranderende volgorde en er verdwijnen subscriptions in de list, wat nogal irritant is. Verder ook nog een dubbele header en rotation doet het ook niet goed...
Bugs? Je mag blij zijn dat je 'm hebt, als Belg is hij niet beschikbaar in de Playstore :+
Straks toch maar een APK'tje zoeken... :/

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Een lastige...

De knopcombinatie die volgens de handleiding van mijn (nog ongeroote) Huawei foon (JB 4.1.1) een screenshot zou moeten triggeren werkt helaas niet. Positief is dat ik in de notificatiebalk allerlei schakelknopjes kan krijgen waaronder een voor... een screenshot. Werkt op zich wel alleen.... met een full-screen app kun je die balk niet opentrekken.

Screenshot Ultimate kan helaas geen werkende non-root manier vinden die werkt. Trucs met apps die notificatiebalk open trekken en combinatie met 'shake-to-' app werken helaas niet. Ik weet niet waar ik die ingebouwde screencapturefunctie kan benaderen/activeren.

Ik zoek dus evt. een app waarmee die ingebouwde screencapturefunctie te activeren is door een knopcombinatie of schudden.

Wie o wie?

En gelijk even wat anders. De TuneIn Radio Pro widget overleeft als enige widget een reboot niet en is dan verdwenen. App staat gewoon op interne geheugen. Meer mensen die dat ervaren? En weet men een oplossing?

Ik kwam touwens op mijn zoektocht wel enkele grappige kleine wellicht handige appjes tegen. Allemaal gratis en zonder overbodige permissies.
Google Play: Open Notifications (Permissie om notificatiebalk te openen... duh! :p)
Google Play: Shake Gesture Launcher (Geen permissies :))
Google Play: Gesture Launcher (Alleen storage permissie :))

FYI ;)

[ Voor 24% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-06-2013 22:17 ]

• Aloysxda
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:05:
Een lastige...

De knopcombinatie die volgens de handleiding van mijn (nog ongeroote) Huawei foon (JB 4.1.1) een screenshot zou moeten triggeren werkt helaas niet. Positief is dat ik in de notificatiebalk allerlei schakelknopjes kan krijgen waaronder een voor... een screenshot. Werkt op zich wel alleen.... met een full-screen app kun je die balk niet opentrekken.

Screenshot Ultimate kan helaas geen werkende non-root manier vinden die werkt. Trucs met apps die notificatiebalk open trekken en combinatie met 'shake-to-' app werken helaas niet. Ik weet niet waar ik die ingebouwde screencapturefunctie kan benaderen/activeren.

Ik zoek dus evt. een app waarmee die ingebouwde screencapturefunctie te activeren is door een knopcombinatie of schudden.

Wie o wie?

En gelijk even wat anders. De TuneIn Radio Pro widget overleeft als enige widget een reboot niet en is dan verdwenen. App staat gewoon op interne geheugen. Meer mensen die dat ervaren? En weet men een oplossing?

Ik kwam touwens op mijn zoektocht wel enkele grappige kleine wellicht handige appjes tegen. Allemaal gratis en zonder overbodige permissies.
Google Play: Open Notifications (Permissie om notificatiebalk te openen... duh! :p)
Google Play: Shake Gesture Launcher (Geen permissies :))
Google Play: Gesture Launcher (Alleen storage permissie :))

FYI ;)
Zelf heb ik ook Tunein draaien. Deze heb ik in combinatie met de Denon musicplayer. Die zit daar ingebouwd. Misschienb kun je die eens proberen.
Zelf heb ik dit toestel: http://www.aliexpress.com...ndroid-4-1/749126389.html
Top apparaat.
Deze draait op jellybean 4.2.1 en kan de screenshot ook niet voor elkaar krijgen. Hopelijk komt er nog iemand met de oplossing :)

• Aloysxda
Gevonden. Computer idee bedankt !
15. Schermbeeld maken

Bij steeds meer toestellen kunt u snel en eenvoudig een beeld schieten van het scherm op uw telefoon. Bij de Galaxy Nexus moet u hiervoor gelijktijdig de aan/uittoets en volume omlaag indrukken

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-12-2025

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

filenox schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 18:43:
[...]

Bugs? Je mag blij zijn dat je 'm hebt, als Belg is hij niet beschikbaar in de Playstore :+
Straks toch maar een APK'tje zoeken... :/
Wat? Waarom is de Youtube app niet te vinden in de Belgische Playstore?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• filenox
Dat heeft iets te maken met auteursrechten als ik me niet vergis.

"Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land van uw apparaat"

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:48
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:05:
Een lastige...

En als je hem lang ingedrukt houdt dan? Bij mijn NExus 4 dacht ik dat het ook niet werkte, tot ik de combo langer dan 3 sec ingedrukt hield :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

maarud schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:27:
[...]

En als je hem lang ingedrukt houdt dan? Bij mijn NExus 4 dacht ik dat het ook niet werkte, tot ik de combo langer dan 3 sec ingedrukt hield :+
Verdomd. }:O

Jammer dat ze dat er in de handleiding niet bij vertellen. En op mijn HTC Flyer werkt het ook wel onmiddellijk dus dan word je door die ervaring ook beïnvloed. Zelfs de handleiding daadwerkelijk lezen is blijkbaar onvoldoende garantie dat je de informatie krijgt die je nodig hebt. Daar heb je dus Tweakers voor nodig. :p

Bedankt dat je even de moeite hebt genomen om dat stukje ervaring te delen. d:)b

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:48
No problem, ik wist nog hoe sneu ik het vond bij mijn telefoon, dus dat wilde ik je niet aan doen :P
Have fun!

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08-2025
filenox schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:15:
Dat heeft iets te maken met auteursrechten als ik me niet vergis.

"Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land van uw apparaat"
Ik heb gewoon de YouTube app staan op mijn HTC One? Deze stond er standaard bij aankoop al op, was ook het geval bij mijn Motorola Razr. Maar als ik 'youtube' zoek in de playstore, vind hij idd niks. (ik woon ook in België)

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het aangename van Android is dat je in dit geval de Youtube apk gewoon kan sideloaden ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Een paar appjes die vermeldenswaard zijn.

Omdat ik eens bezig was een zelf gekozen afbeelding als wallpaper te gebruiken kwam weer de wens om de iconen tijdelijk te verbergen naar boven. Ik vond het altijd zo dom dat bijv. de makers van live wallpapers, op Google Play: 3D Christmas Live Wallpaper Fr na als enige waarvan ik het weet, niet snappen dat ze ook een optie moeten inbouwen om het als voorgrondapp te laten draaien. Eindelijk vond ik nu twee appjes die de iconen kunnen laten verdwijnen zodat je dat al dan niet live wallpaper in zijn volle glorie kunt bewonderen.

Google Play: Screen Cleaner Show Wallpaper (géén permissies :))

en

Google Play: Show Off (Your Live Wallpaper) (alleen scherm aan houden permissie)

De eerste laat je het wallpaper ook heen en weer bewegen zoals met het bladeren door je homescreen(s) gebeurt. De tweede doet dat niet. Kan allebei zijn voordelen hebben dus je moet ze eigenlijk allebei hebben. Ze zijn toch erg klein dus maakt niet uit. De eerste heeft ook een betaalde versie en laat enkele seconden een knopje zien dat je uitnodigt die te kopen. Niet hinderlijk. Doe ik misschien ook nog wel.

Edit: ik merk net dat de tweede app dat bewegen op een ander device wel doet. Lijkt dus loterij te zijn.

Met deze hele aardige live wallpaper Google Play: Koi Free Live Wallpaper (géén permissies :*)) kun je het effect heel goed waarderen en het verschil tussen de twee eerste apps goed zien. Vooral op groot formaat tablets doet deze het leuk.

Als je dan toch met wallpapers bezig bent kan deze ook wel handig zijn. Google Play: Wallpaper Saver Free
Ad-supported en dus met internettoegang, maar ook de betaalde versie heeft dat want weer zo'n eeuwige 'share' functie.

Enjoy! (en vergeet niet de vissen te voeren) 8)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zijn er dus toch mensen die echt live wallpapers gebruiken?! Had ik eerlijk gezegd niet gedacht.
Als er iets batterij verslindend werkt.... Ik verwijder alle live wp (en de live wp picker) altijd uit mijn roms :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Valt reuze mee hoor. Check het daadwerkelijke batterijgebruik maar eens. En hoeveel procent van de tijd zit je gewoonlijk naar je homescreen te kijken? Als je een app in de voorgrond draait of je device uit staat staan die live wallpapers natuurlijk ook stil.

• mikerijnders
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-07-2022
Wat zijn nog handige apps om te downloaden ik kijk namelijk regelmatig maar weet niet wat allemaal handig is

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mikerijnders schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:02:
Wat zijn nog handige apps om te downloaden ik kijk namelijk regelmatig maar weet niet wat allemaal handig is
Wat vind jij handig?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mikerijnders
maakt niet uit gewoon apps die je eigenlijk wel op je telefoon zou moeten hebben

Ho en stop!

Dit topic werk niet op de manier dat jij even binnenkomt vragen welke apps je allemaal moet installeren.

In de Google Play store kan je heel veel verschillende lijstjes vinden, allemaal gerangschikt op populariteit. Iets dergelijks gaan we hier niet doen.

[ Voor 64% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2013 14:11 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mikerijnders schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:09:
maakt niet uit gewoon apps die je eigenlijk wel op je telefoon zou moeten hebben
Ga naar https://play.google.com/store. Daar heb je verschillende secties, waaronder de sectie: Aanbevolen voor u.

Ik denk dat je die zoekt :+

• mikerijnders
*knip*

Aangezien je vrij nieuw bent op het GoT forum wil ik je verzoek om het Het algemeen beleid en de topic regels (De regels voor dit forum) even goed door te nemen. Je houd je namelijk op een aantal manieren niet aan de regels die we hier gewoon zijn

[ Voor 97% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2013 14:21 ]

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:05
Het is geen app dat in de play store is, maar voor de mensen die de nieuwe android stock camera app willen. Kunnen het downloaden bij de onderstaande link. De app is van de HTC One GE en Samsung galaxy S4 GE gerippt.

Download: Dropbox
Bron: Gsmarena

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

yeth3119 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:38:
Het is geen app dat in de play store is, maar voor de mensen die de nieuwe android stock camera app willen. Kunnen het downloaden bij de onderstaande link. De app is van de HTC One GE en Samsung galaxy S4 GE gerippt.

Heb je wat meer info? versie nummer en eventuele verbeteringen? Dat is wel handig als je dat weet. 8)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Smultie
  • Niet online
rockhopper schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:41:
[...]

Heb je wat meer info? versie nummer en eventuele verbeteringen? Dat is wel handig als je dat weet. 8)
Of je leest de bron even...

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01 14:46
Het viel mij ineens op dat mijn calender sinds gisteravond niet meer synchroniceerd met Google.

Meerder mensen hier last van?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8T5rjvLbKHEjSUtSLMdwhZdE/full.png

Volgens google zelf is er niets aan de hand

[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 28-06-2013 10:40 . Reden: mailadres uit screenshot gehaald ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Iemand die Dice Player gebruikt... Is het mogelijk om aan te geven dat er altijd 1 bepaalde map moet worden geopend als Dice Player opgestart wordt, nu moet ik drie keer klikken om bij m'n 'video'map te komen? :)

In de settings vind ik niks van preset / map / open path.. ofzo, maar ik hoop dat ik er overheen kijk!?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mevius schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:30:
Het viel mij ineens op dat mijn calender sinds gisteravond niet meer synchroniceerd met Google.

[afbeelding]

Geen last van hier.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-01 09:53
CLB schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:41:
Iemand die Dice Player gebruikt... Is het mogelijk om aan te geven dat er altijd 1 bepaalde map moet worden geopend als Dice Player opgestart wordt, nu moet ik drie keer klikken om bij m'n 'video'map te komen? :)

In de settings vind ik niks van preset / map / open path.. ofzo, maar ik hoop dat ik er overheen kijk!?
In de settings is een optie 'Go to last location' misschien niet helemaal wat je wil maar als commentaar staat dit erbij: 'Set current folder to the startup folder'

En anders de ontwikkelaar mailen, zo heb ik hem ook eens gemailed voor een niet goed afspelende video.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:41:

MXPlayer kan je dat wel doen :)

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:54
Ook hier geen problemen met Google sync.
Lizard schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:13:
In de settings is een optie 'Go to last location' misschien niet helemaal wat
je wil maar als commentaar staat dit erbij: 'Set current folder to the startup folder'

En anders de ontwikkelaar mailen, zo heb ik hem ook eens gemailed voor een niet goed afspelende video.
Die heb ik inderdaad gevonden, maar werkt ook niet altijd...
Ik zal is kijken naar 'Set current folder to the startup folder'
Yes klopt, gebruik ik al jaren, maar Dice Player was de laatste tijd stukken sneller met opstarten...

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:35:
[...]

Die heb ik inderdaad gevonden, maar werkt ook niet altijd...
Ik zal is kijken naar 'Set current folder to the startup folder'

[...]

Yes klopt, gebruik ik al jaren, maar Dice Player was de laatste tijd stukken sneller met opstarten...
Ik heb hier precies het omgekeerde. Daarnaast draait MX veel soepeler de files waar Dice nog wel eens een hapering wil hebben. Dit is op een Nexus 7. 720P MKV's

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-01 17:05

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ik heb een vraagje over de Galerij app, is het mogelijk om alle mappen die hier in staan op alfabetische volgorde te zetten, op mijn Tab 10.1 gaat dit automatisch en dat is een stuk overzichtelijker ??

Ik zie wel al mijn mappen incl alle picasa mappen.

Bvd

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Mevius schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:30:

[afbeelding]

Nee, alles werkt perfect. Misschien even account opnieuw toevoegen?

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
yeth3119 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:38:

Geweldig!! Eindelijk foto's maken met de volumeknoppen van je telefoon.. _/-\o_

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Maardiweb
robotjoek schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:43:
Ik heb een vraagje over de Galerij app, is het mogelijk om alle mappen die hier in staan op alfabetische volgorde te zetten, op mijn Tab 10.1 gaat dit automatisch en dat is een stuk overzichtelijker ??

Ik zie wel al mijn mappen incl alle picasa mappen.

Bvd
Geen idee hoe de galerij op de Tab precies eruitziet en werkt, maar Quickpic is sowieso een aanrader. Hele snelle galerij en heeft onder andere de optie die jij noemt :) Google Play: QuickPic

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat klopt er niet?

Hier wordt op 15 mei beweerd dat er al 48 miljard apps zouden zijn gedownload en hier dat er 2,5 miljard per maand worden gedownload. Anderhalve maand verder zou die 50 miljard dan allang gepasseerd moeten zijn lijkt me.

Zijn deze getallen niet juist of houdt Google het stil of...?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Allebei mogelijk en wellicht speelt een derde factor ook een rol. Samsung (toch wel de grootste android speler op de markt) heeft inmiddels zelf een bijna onafhankelijke play store, en wellicht zijn de downloads daardoor gedaald.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zou best kunnen. En Amazon als ander 'niet-kleintje' zal ook wel wat nering wegzuigen bij Google. Gaan die nu met elkaar concurreren om de app-aanbieders en kopers met gunstigere voorwaarden vraag ik me af.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat is natuurlijk afwachten. Google is met android bezig om de stoelpoten onder microsoft windows weg te zagen, met op de korte / middellange termijn ook een android platform op pc. MS zelf helpt mee door windows 8 tot semi tablet/telefoon platform om te gooien in plaats van zich sterk te houden op de markt waar ze (nu nog) leider zijn.
Samsung wil geheel onafhankelijk worden van google en neemt wel de lusten van android maar niet de lasten. Welke ambitie amazon precies heeft is me niet duidelijk.
Wel is amazon natuurlijk bezig een goede concurrent te zijn voor apple's itune bedrijf. En ook al hebben we het in nederland niet, is het momenteel wel een concurrent voor de playstore boeken/films. (omdat we het in Nederland niet hebben kan ik niet goed zeggen in hoeverre er samenwerking is of juist concurrentie)

Weer meer on topic, ik had ook al verwacht de mijlpaal inmiddels bereikt te hebben. Ik kan me niet voorstellen dat google deze grens stilletjes laat passeren.

• S_Chief
  • Niet online
Nieuwe Skype is vandaag uitgekomen.. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik zit nu al 5 minuten te zoeken hoe je de app kan afsluiten.. 8)7

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

SChief schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:14:
Nieuwe Skype is vandaag uitgekomen.. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik zit nu al 5 minuten te zoeken hoe je de app kan afsluiten.. 8)7
Niet gewoon je "back"-pijltje op je Touchscreen? Zo'n button heeft toch elke Android toestel wel? :X

• S_Chief
  • Niet online
Dan blijft de app gewoon op de achtergrond doorgaan..

EDIT: Gevonden! Je moet eerst op je eigen profiel klikken (rechstboven) en vervolgens op het menuknopje (rechtsonder, rare plaatsing voor een Android app). Dan kan je Sign Out aanklikken. Als je niet eerst naar je profiel gaat maar direct op het menuknopje klikt krijg je een heel ander menu te zien.. Niet heel intuïtief dit. :P

[ Voor 75% gewijzigd door S_Chief op 01-07-2013 18:19 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SChief schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:14:
Greenify

• gwystyl
  • Laatst online: 02-01 15:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SChief schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:16:
Dan blijft de app gewoon op de achtergrond doorgaan..

EDIT: Gevonden! Je moet eerst op je eigen profiel klikken (rechstboven) en vervolgens op het menuknopje (rechtsonder, rare plaatsing voor een Android app). Dan kan je Sign Out aanklikken. Als je niet eerst naar je profiel gaat maar direct op het menuknopje klikt krijg je een heel ander menu te zien.. Niet heel intuïtief dit. :P
En niet vergeten 'automatisch aanmelden' uit te vinken, dat staat blijkbaar automatisch aan nu :(. Ik vind hem er nog niet duidelijker op geworden, ik weet niet of het nog wel goed werkt (gebruik het niet zo veel mobiel).
Ik vind het wel typisch dat in de 'whats new' staat dat ze het programma een overhaul hebben gegeven omdat ze zo goed naar de gebruikers geluisterd hebben, en dat in de reacties voornamelijk staat dat men het onoverzichtelijk en minder goed vind dan hiervoor 8)7

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik heb een issue met de Play Store en via Google kon ik geen oorzaak/oplossing hiervoor vinden. Telkens krijg ik herhaalde updates: dat wil zeggen, bijvoorbeeld, Whatsapp-update staat klaar: versie 2.2.2.2, en recent changes A, B en C. Ik voer de update uit.

Een tijdje(week, maand) later staat WhatsApp weer in de update lijst: weer versie 2.2.2.2 met weer recent changes A B en C.

Is dit een bug van de Play Store, mijn toestel (Galaxy S4, 4.2 JB) of ligt dit aan de ontwikkelaars?

Heeft iemand dit ook ervaren?

• Maardiweb
Een ontzettende must-have is Google Play: What's new?

Een nieuwe app van een dev van XDA, ontwikkeld om te tracken wat er zoal is veranderd als er een app is geupdate. Helemaal chill dus, want ik ga bij veelgebruikte apps toch altijd wel ff in de play store kijken wat er dan zoal nieuw is. Deze app geeft automatisch een notificatie wat er nieuw is in de apps die zijn bijgewerkt en lees indien beschikbaar ook de release notes. Winnaar!

via Androidworld

edit:
IJburger schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:05:
Ik heb een issue met de Play Store en via Google kon ik geen oorzaak/oplossing hiervoor vinden. Telkens krijg ik herhaalde updates: dat wil zeggen, bijvoorbeeld, Whatsapp-update staat klaar: versie 2.2.2.2, en recent changes A, B en C. Ik voer de update uit.

Een tijdje(week, maand) later staat WhatsApp weer in de update lijst: weer versie 2.2.2.2 met weer recent changes A B en C.

Is dit een bug van de Play Store, mijn toestel (Galaxy S4, 4.2 JB) of ligt dit aan de ontwikkelaars?

Heeft iemand dit ook ervaren?
Ik ken dit wel, heb dergelijke zaken ook wel eens met mijn Galaxy Nexus (ook 4.2). Dacht zelf dat dit misschien is omdat er dan een kritische bug is gevonden die met deze '2e update' dan meteen verholpen is en dat het luiheid in om het versienummer aan te passen? Ik heb ook wel eens geprobeerd uit te zoeken hoe dit zit, maar kan de versienummers nooit vinden in de play store :P

[ Voor 44% gewijzigd door Maardiweb op 01-07-2013 21:30 ]

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-12-2025
Heeft iemand enig idee hoe ik de update van Skype terug kan draaien ? Want deze nieuwe versie is gewoon onbruikbaar. Er zijn maar 2 modes, available en invisible. Je kunt niet eens op away staan. En je contacts worden op dezelfde manier weergegeven ook al zijn ze eigenlijk away of do not disturb, Skype voor Android geeft ze gewoon als available weer. 8)7

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Y-Foxy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 06:01:
Heeft iemand enig idee hoe ik de update van Skype terug kan draaien ? Want deze nieuwe versie is gewoon onbruikbaar. Er zijn maar 2 modes, available en invisible. Je kunt niet eens op away staan. En je contacts worden op dezelfde manier weergegeven ook al zijn ze eigenlijk away of do not disturb, Skype voor Android geeft ze gewoon als available weer. 8)7
Een update terugdraaien is vrijwel onmogelijk. Je zal een oude apk moeten zoeken.
Maar als je mzzl hebt stond skype ook als systeemapp op je rom, dan kan je ervoor kiezen om de updates te verwijderen. Kwestie van onder appbeheer - > skype openen en checken wat de opties zijn.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-11-2025
iemand ervaring met een gratis app (of betalend) waarbij je de telefoon kan opsporen (+ andere features) bij diefstal ?

- waarbij je automatisch kan detecteren waar je telefoon zich situeert zonder dat je wifi of mobiel internet moet aanstaan ?
- minimum aan batterij gebruik en ram geheugen

heb gisteren prey eens geprobeerd maar dit was toch niet wat ik er van verwachte en aangezien er zoveel zijn kan ik misschien beter men vraag hier eens stellen.

heb een htc one x momenteel

• Smultie
  • Niet online
Waarom doet Prey niet wat je ervan verwacht? Het doet namelijk precies wat je in de eerste alinea vraagt.

• Rigs
Smultie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:40:
Waarom doet Prey niet wat je ervan verwacht? Het doet namelijk precies wat je in de eerste alinea vraagt.
uiteraard ga je de gedownloade software even testen, bij prey was dit door hem als missing op te geven.

- het alarm ging wel af maar toen gsm op stil ging, ging er al geen alarm meer.
- had de indruk als men mobiel gegevens/wifi niet aanstonden dat de boodschap die ik verstuurde via de console om op smartphone aan te komen, niet aankwamen.
- gps locatie opvragen zonder wifi en mobiel ging ook niet al te schitterend had ik de indruk
- toen ik prey account aanmaakte gaf ik een email/username/pw, bij 5 keer verkeerd wachtwoord ingeven en zelf stop prey sms versturen via nummer vriendin had ik enorm veel problemen om zelf in men smartphone te geraken, dit gaf toch de doorslag!

heb deze deze nacht eens vlug getest, men eerste indruk was dus met prey dat er vast nog andere software bestond, daarmee men vraag

ben nu trouwens lookout aan het proberen

vraag me trouwens af als je de smartphone uiteraard beveiligd met een pattern code, wat de software dan doet want in theorie kan de dader niks doen met je smartphone

ga me er alvast eens in verdiepen

to be continued

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:13

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hier is al veel over gediscussieerd in Beveilig je Android device

Rail Away!

• Rigs
bedankt !

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rigs schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:54:
[...]

vraag me trouwens af als je de smartphone uiteraard beveiligd met een pattern code, wat de software dan doet want in theorie kan de dader niks doen met je smartphone
Tuurlijk wel. Lijkt me dat het eerste dat iemand met een gejatte telefoon doet is een reboot naar recovery en een factory reset. Dan CWM erop en een format van de interne en externe kaart, zodat je weet dat die schoon zijn.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-01 09:18
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:03:
Tuurlijk wel. Lijkt me dat het eerste dat iemand met een gejatte telefoon doet is een reboot naar recovery en een factory reset. Dan CWM erop en een format van de interne en externe kaart, zodat je weet dat die schoon zijn.
Hahaha ik denk dat je nu de gemiddelde dief ietwat overschat. Verder heb je uiteraard wél helemaal gelijk ;)

Nickname does not reflect reality

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Y-Foxy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 06:01:
Helpt dit eventueel? http://www.papktop.com/tag/skype

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik reik de informatie alleen maar even aan.

• Maardiweb
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:50:
[...]

Hahaha ik denk dat je nu de gemiddelde dief ietwat overschat. Verder heb je uiteraard wél helemaal gelijk ;)
offtopic:
Ik denk dat de gemiddelde smartphonedief prima weet aan wie hij de gejatte telefoon(s) moet verkopen en dat diegene ook heel goed weet hoe je de beveiliging kan omzeilen zoals Allseeingeye aangeeft. Het is een kwestie van tijd..

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-01 17:22
Maardiweb schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:28:
Een ontzettende must-have is Google Play: What's new?

Een nieuwe app van een dev van XDA, ontwikkeld om te tracken wat er zoal is veranderd als er een app is geupdate. Helemaal chill dus, want ik ga bij veelgebruikte apps toch altijd wel ff in de play store kijken wat er dan zoal nieuw is. Deze app geeft automatisch een notificatie wat er nieuw is in de apps die zijn bijgewerkt en lees indien beschikbaar ook de release notes. Winnaar!

via Androidworld
Ik heb hier altijd Changelog Droid voor gebruikt, bestaat al best een tijdje en doet volgens mij precies hetzelfde direct in de app. Binnenkort maar eens kijken of de Whats new app dat beter doet of niet.

• haplo500
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:03:
[...]

Om eerlijk te zijn is dat voor mij ook niet zo'n probleem. De telefoon zelf is gewoon maar een gebruiksvoorwerp. Tuurlijk, ik raak hem niet graag kwijt, maar hij is wel relatief makkelijk vervangbaar. De informatie die erop staat, vind ik belangrijker, en als ik kan voorkomen dat een dief bij de inhoud kan, dan ben ik al best tevreden. En in het geval van een minder technisch onderlegde dief geeft een programma als Prey me daarnaast nog een kans om de telefoon terug te krijgen. Dus heeft mijn telefoon een pattern lock en Prey.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

haplo500 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:05:
[...]

Om eerlijk te zijn is dat voor mij ook niet zo'n probleem. De telefoon zelf is gewoon maar een gebruiksvoorwerp. Tuurlijk, ik raak hem niet graag kwijt, maar hij is wel relatief makkelijk vervangbaar. De informatie die erop staat, vind ik belangrijker, en als ik kan voorkomen dat een dief bij de inhoud kan, dan ben ik al best tevreden. En in het geval van een minder technisch onderlegde dief geeft een programma als Prey me daarnaast nog een kans om de telefoon terug te krijgen. Dus heeft mijn telefoon een pattern lock en Prey.
Praten we dan over een toestel van € 100,- of hebben we het over een duurdere klasse? :+

Zijn hier ook mensen die gebruik maken van FolderMount? Hiermee kun je een symlink (zeg ik het goed?) maken om zo je bestanden van je interne naar je externe geheugen te "verplaatsen". Ik heb het gedaan met Spotify en Sygic. Dat scheelt toch echt wel wat ruimte _/-\o_ *Wel ROOT vereist*
Pagina: 1 ... 19 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.