In principe denk ik dat nova launcher een verzoek indient bij google om je account te ontkoppelen van nova launcher prime. Het lijkt me logisch dat dat niet in real time gaat (en dat er dus vertraging in zit).Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:13:
Probleempje.
Ik heb 2 weken na aankoop Nova launcher prime gerefund. Meteen mailtje gekregen dat ze een uitzondering maken en het me graag terugbetalen. Bij de transacties staat nu dat ze gisteren €3,00 hebben teruggestort. Het "probleem" is nu echter dat er bij niva prime nog steeds "aangesschaft staat. Volgens mij moet ik die app toch weer kopen om te gebruiken? Zal die app weer verspringen naar kopen of kan ik de app gratis gebruiken? Of kijk ik best even naar transacties van mijn visa om te kijken of ze daadwerkeli gestort hebben?
Je kan de app waarschijnlijk tot die tijd downloaden, en eenmaal gedownload kan je 'm natuurlijk gebruiken, maar je zal dan geen updates meer krijgen.
Je kan natuurlijk altijd visa een belletje geven of je saldo inderdaad met €3 is gestegen.
@Cyleo bedankt voor de tip! Zeer gewaardeerd
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II