Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

hoe ben je aan die sub categorie gekomen? Ik had dat ook eerst in mijn webbrowser volgens mij, maar kan het nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kwam er achter dat je als je een tile opent, in mijn geval 'moment of death', dat je bij alle informatie die je dan ziet over de documentaire door kunt klikken. Dus je ziet bijvoorbeeld de naam van de regisseur,acteurs etc. waar je op kunt klikken (in de Win8 Netflix app) en ook het genre waar je op kunt klikken:

Afbeeldingslocatie: http://thedigitalmediazone.com/wp-content/uploads/2012/10/netflix-w8-season.jpg

Die regel boven 'season 1' is dus klikbaar. Bij 'moment of death' stond er uit mijn hoofd iets van [medical documentaries] bij. Door daar op te klikken kreeg ik een shitload aan, je raadt het al, medische documentaires.

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 17-08-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah, daar is het verstopt. Eerst kon ik helemaal naar boven scrollen in het hoofdmenu en kwam je in een soort veld waar je kon doorklikken, thanks

Edit: zo te zien is het nog handiger in de webbrowser. Ik klik dan op een film en moet dan een stuk naar beneden scrollen en dan heb je aan de rechterkant ook die opties.

Als je dan op een optie klikt, bijv. op een SF film, dan krijg je dit:

http://movies.netflix.com/WiAltGenre?agid=1492

Daar zit dan opeens een knop voor subgenres en zie je in 1 keer alle subgenres. Wel heel erg verstopt, snap niet helemaal waarom, maar ik heb mijn knop weer terug, top!

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-08-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Op deze manier wordt het ineens een stuk leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt echt de meest bizarre categorieen, bijv. italiaanse oorlogsfilms (http://movies.netflix.com/WiAltGenre?agid=1292) en gewelddadige militaire films gebasseerd op echt gebeurde verhalen (http://movies.netflix.com/WiAltGenre?agid=1392)

Maar ik heb al ontdekt net hoe ik bij de hoofdrubrieken kan komen:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/35it1n8.png

Als je daarop klikt (bijv. op Documentaries) kan je weer subcategorieen aanklikken.
Ik ben zelf gek op geschiedenis documentaires, maar kon die niet vinden en nu zie ik er gewoon meer dan 100 staan.

Ik meen toch dat het eerst anders was, maar ik was het al een tijd kwijt. Misschien kon je op de ipad helemaal naar boven scrollen en het dan ook benaderen, maar ik ga het nu wel via de webbrowser doen. Heb alleen al 92 films en documentaires in de que staan, dus ik moet niet te hebberig worden. En als je alles gezien hebt heb je natuurlijk ook nog canada , de uk etc. met mooi spul.

Wat ik zelf laatst ontdekte is dat je ook op een acteur kan zoeken in het zoekveld, dat werkt ook erg fijn. Zelf ben ik nu wat James Bond films aan het bekijken, er zijn er weer een stel bijgekomen en dat spul is altijd mooi.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-08-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
*knip* Zie topicwaarschuwing.

[ Voor 143% gewijzigd door argro op 19-08-2013 08:42 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023

[ Voor 95% gewijzigd door argro op 19-08-2013 08:42 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Heerlijk dat netflix :D in de Benelux...

[ Voor 75% gewijzigd door argro op 19-08-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al eerder in dit topic langsgekomen, maar even voor de volledigheid :)
nieuws: Netflix ontsluit Nederlandse content in aanloop naar start

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 19-08-2013 11:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat wel handig is als je straks wilt weten of netflix iets voor jou is als het geintroduceerd wordt voor de benelux. Op http://www.moreflicks.com/ kun je zien welke shows/films in welke landen op netflix te zien zijn. (En anders via andere aanbieders, zoals iTunes te kopen zijn) Dit kan een indicatie zijn of een bepaalde show ook in de benelux te zien zal zijn.

Uiteraard levert het geen garanties op dat iets ook echt in de benelux komt. Maar toch handig om een indruk te krijgen denk ik.

met dank aan Spacey23.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-08-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was jullie dit al opgevallen?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1z1429v.png

Dit kan je krijgen door naar instellingen en dan taalvoorkeuren te gaan en dan Nederlands te kiezen. De watchlist is al vertaald, het dvd leenstuk niet. Dus het lijkt me dat we de lijst gelijk krijgen bij introductie (toppie!!!) en geen dvd's met de post (prima lijkt mij , heb daar geen behoefte aan en ik denk bijna niemand).

En nu de grote tovertruuk:

Ga op een film / serie staan in de webbrowser na deze instelling en je kan zien of het in Netflix Nederland beschikbaar komt.

Een voorbeeld van een serie die beschikbaar komt:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1zfo7e9.png

Als je geen Nederlandse tekst in die ballon ziet lijkt het mij dat hij niet beschikbaar komt op dit moment. Nu is dit wel een bulk handwerk wat niet echt leuk is om te doen, maar voor wie nieuwsgierig is... en ik heb geen idee of dit nog verder aangepast gaat worden, maar wellicht hebben jullie wat aan deze ontdekking.

Ik krijg alleen de NL subs nog niet aan de praat, is iemand dat gelukt?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-08-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

:F Waarom wil je dit? Die zooi kun je kopen/zien zonder toestanden.. Ja ik weet dat je de advocate bent van een dergelijk systeem, maar waarom zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:01:
:F Waarom wil je dit? Die zooi kun je kopen/zien zonder toestanden.. Ja ik weet dat je de advocate bent van een dergelijk systeem, maar waarom zo moeilijk?
Vergelijk het met spotify, natuurlijk kan je alles ook wel downloaden, maar het is gewoon gemak. En het kids gedeelte is perfect, ik dowload echt veel minder en neem star trek, ik kan nu echt alles daarvan zien op de buitenlandse netflixen en dat is echt fijner dan 30 seizoenen dowloaden. Ik zie het gewoon als externe nas vol met spul dat op mijn nassen thuis niet staat.

Maar ik weet dat jij heel veel kijkt als het uitkomt, voor jou persoonlijk heeft het geen meerwaarde, maar in een gezin is dit echt een uitkomst.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Inderdaad geen nederlandse subs tegen gekomen nog. Wel heel veel Nederlandse teksten. Als het inderdaad betekent dat alles wat een Nederlandse tekst heeft ook in Nederland beschikbaar komt dan is de collectie best groot.

Wat me trouwens echt meevalt zijn de engelse subs. Had gedacht dat ik daar meer moeite mee zou hebben. Maar het valt me bijna niet op.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik ben benieuwd wat de ondertitelingsgraad wordt, zou alles vanaf day 1 ondersteund worden, of wordt dit geleidelijk aangevuld.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Weer heerlijke nieuwsinfo van Netflix:

De que is gisteren vervangen door my list (mijn lijst) en nu wereldwijd beschikbaar, zie
http://www.engadget.com/2...-queue-streaming-my-list/

Je kan per account 500 items in de lijst zetten.

Het is best goed bedacht, je krijgt zelfs waarschuwingen als onverhoopt een video eraf moet bij netflix ivm een rechtenkwestie. Een complete uitleg:

YouTube: First Look: Netflix "My List"

Verder meer heerlijk nieuws wat ik tegenkwam. Zo te zien is Netflix UK ook begonnen aan het maken van eigen series:

YouTube: Derek - A Netflix Original Series - Full Trailer

Mijn grote held speelt daarin, damn kan niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Karl _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verder heeft netflix nu ook een deal met The Weinstein Company en 2016 moet een heel belangrijk jaar voor netflix gaan worden. Dan gaan er heel veel deals in met zeer grote company's zoals Disney en The Weinstein Company (o.a. TWC en Dimension Films) en Warner en vele anderen en komt er een gigantisch aanbod aan recent materiaal bij. Het lijkt er inderdaad op dat Netflix het heel slim speelt en we straks een fantastische collectie van ouder en heel recent materiaal gaan krijgen.
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:01:
Deze video legt het eigenlijk perfect uit waarom Netflix in combinatie met een gezin met kids zo goed werkt:

YouTube: Netflix "Supplies" Ad Spot

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-08-2013 11:15 ]

• anandus
  • Niet online
edit:
Nevermind :)

[ Voor 85% gewijzigd door anandus op 22-08-2013 11:09 ]

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:35:
Je hebt echt de meest bizarre categorieen, bijv. italiaanse oorlogsfilms (http://movies.netflix.com/WiAltGenre?agid=1292) en gewelddadige militaire films gebasseerd op echt gebeurde verhalen (http://movies.netflix.com/WiAltGenre?agid=1392)

Maar ik heb al ontdekt net hoe ik bij de hoofdrubrieken kan komen:

[afbeelding]

Als je daarop klikt (bijv. op Documentaries) kan je weer subcategorieen aanklikken.
Ik ben zelf gek op geschiedenis documentaires, maar kon die niet vinden en nu zie ik er gewoon meer dan 100 staan.

Ik meen toch dat het eerst anders was, maar ik was het al een tijd kwijt. Misschien kon je op de ipad helemaal naar boven scrollen en het dan ook benaderen, maar ik ga het nu wel via de webbrowser doen. Heb alleen al 92 films en documentaires in de que staan, dus ik moet niet te hebberig worden. En als je alles gezien hebt heb je natuurlijk ook nog canada , de uk etc. met mooi spul.

Wat ik zelf laatst ontdekte is dat je ook op een acteur kan zoeken in het zoekveld, dat werkt ook erg fijn. Zelf ben ik nu wat James Bond films aan het bekijken, er zijn er weer een stel bijgekomen en dat spul is altijd mooi.
Er staat Gays and Lesbian op het plaatje. Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• ArthurMorgan
  • Niet online
kevinl schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Er staat Gays and Lesbian op het plaatje. Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Dat zijn gewone brave normale films als brokeback mountain en In & out etc etc.

Ik verwacht dat ze in Nederland dat eerder onder andere categorien zullen plaatsen omdat het hier veel minder een issue is dan in de VS. Daar zijn dit soort films in veel meer groepen behoorlijk controversieel.

In het Nederlands zit hij er nu ook in en het heet nu gayfilms :o :o

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/107j8jo.png

Lost and delerious heeft 3 mooie meiden op de voorkant, dat zou voor mij nog wel wat zijn. Maar ik klik er maar niet op, straks heb ik een rij gayfilms in mijn netflix staan en dat wil ik niet, laat je netflix aan het bezoek zien en komt die rij naar voren :/ (gaat me puur om de naam trouwens).

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-08-2013 12:47 ]

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Laat me raden: Je woont in Rusland? :P Anders zou ik het probleem niet zien met gayfilms in je rij?

Zodra je iets aanklikt op netflix krijg je er vaak een rij met soortgelijke films bij en dan heb je voordat je het weet dit soort spul erin (één van de films uit die categorie):

Afbeeldingslocatie: http://cdn.fd.uproxx.com/wp-content/uploads/2012/03/1313ufo.jpg

Ik heb nu rijen met goede series en films en manga enzo, helemaal perfect. Maar ik hoef geen andere rijen erbij, ook geen romantiek of kostuumdrama's zoals mijn vrouw heeft :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-08-2013 13:09 ]

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 00:20

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:45:
In het Nederlands zit hij er nu ook in en het heet nu gayfilms :o :o

[afbeelding]

Lost and delerious heeft 3 mooie meiden op de voorkant, dat zou voor mij nog wel wat zijn. Maar ik klik er maar niet op, straks heb ik een rij gayfilms in mijn netflix staan en dat wil ik niet, laat je netflix aan het bezoek zien en komt die rij naar voren :/ (gaat me puur om de naam trouwens).
Apart profile aanmaken hiervoor (al snap ik niet waarom), denk je dat er iemand raar kijkt als je Chasing Amy in je lijst hebt staan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

MeNTaL_TO schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:46:
Apart profile aanmaken hiervoor (al snap ik niet waarom), denk je dat er iemand raar kijkt als je Chasing Amy in je lijst hebt staan?
Nee, die niet, maar ik hoef persoonlijk geen rij met van die films als van die cover hierboven.

En Netflix kennende , zodra je een keer iets buiten jouw interesseprofiel aanklikt krijg je er gelijk een rij aanbevelingen bij. Zo heb ik nu een rij met o.a. de wielen van de bus omdat mijn kids vergeten waren het kids profiel te selecteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 21:38

page404

Website says no

*knip* Nogmaals, dit topic gaat over Netflix en Hulu in de Benelux, niet over (illegale) manieren om elders aangeboden diensten hier te kunnen gebruiken.

[ Voor 76% gewijzigd door argro op 23-08-2013 23:09 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 19:46
Als ik in september een NL Netflix account aanmaak, kan ik die dan opwaarderen met de Amerikaanse Ebay kaarten? Dat zou een stuk goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

misschien is het verstandiger om een Amerikaans account aan te maken. Kans is groter dat ze dan werken ipv andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip* zie topicwaarschuwing

[ Voor 93% gewijzigd door argro op 24-08-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online

[ Voor 94% gewijzigd door argro op 24-08-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 24-08-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wie een gratis online film wil kijken bij Videoland, schrijf je in om een openingsaanbieding van RTL haar netflix "concurrent" te ontvangen in de mailbox en je krijgt nu al gratis een film:

http://www.videoland.com/allyoucanwatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024

[ Voor 88% gewijzigd door argro op 24-08-2013 19:42 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:22:
[...]

Ze pakken dit al geregeld aan, dan wordt je account gedisabled. Heb alleen geen idee hoe ze het precies zien. Ik hoop zelf wel een jaarabonnement met mijn mastercard, ben je wel iets duurder uit, maar ik heb hiervoor weleens los kaarten gekocht en ook een keer gehad dat de kaart in gebruik was volgens netflix en volgens de verzender niet (wel geld teruggekregen).

Ik ga het risico voor 40 euro korting per jaar niet lopen, maar dat is wel makkelijk praten als je werkt. Als ik bijv. student zou zijn had ik de gok wel genomen, lees toch vaak hier dat het goed gaat. De kans dat je problemen krijgt lijkt me ook niet zo heel groot trouwens.
Het is volstrekt legaal om een Netflix Promo card voor een jaarabonnement via eBay te kopen. Daar wordt echt niet je account zomaar van gedisabled. Wat niet legaal is zijn de aanbiedingen om een account te delen, misschien bedoel je dat. Wij hebben nu al een tijd voor minder dan 2 euro per maand een Netflix jaarabonnement. Je ziet soms zelfs aanbiedingen voor nog minder langs komen. Netflix cards worden in de USA soms uitgedeeld bij bepaalde acties en die worden dan weer verzameld aangeboden op eBay.

Nadat ik de Netflix jaarcode had ingevoerd zag ik dat alleen niet terugkomen op mijn account pagina.
Ik heb toen gechat met een medewerker van Netflix USA. Hij gaf aan dat alles prima was, de code was legitiem. Punt was toen alleen dat je de koppeling met je account pas zag nadat je gratis proefperiode volledig was verstreken Nu staat er dan ook steeds keurig op de Netflix account pagina hoeveel maanden ik nog open heb staan op dit abonnement.

Prima deal om zo via eBay goedkoop Netflix te kijken. Of Hulu Plus, werkt net zo.
Als Netflix ook in Nederland is zul je snel hetzelfde gaan zien op Marktplaats met allerlei aanbiedingen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.thenextweb.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/04/Screen-Shot-2012-04-19-at-07.24.13.png

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 24-08-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:20:
Het is volstrekt legaal om een Netflix Promo card voor een jaarabonnement via eBay te kopen. Daar wordt echt niet je account zomaar van gedisabled.
Nee, niet op die manier, maar er zitten gasten te handelen op ebay, dat mag niet van de voorwaarden (dus iets anders dan 1 promo card verkopen) en dan zoeken ze het uit en worden accounts soms wel gedisabled.

Verder heb ik zelf een keer gehad dat een code meermaals verkocht werd. Ik betaal het nu zelf met mijn creditcard, heb ik 100% zekerheid dat het blijft werken.

Maar er zitten ook goede verkopers tussen, dus als je wat goedkoper uit wilt zijn kan je altijd het zo nemen. Meestal gaat het wel goed namelijk en het scheelt wel veel, zeker als je student bent.
Nadat ik de Netflix jaarcode had ingevoerd zag ik dat alleen niet terugkomen op mijn account pagina.
Ik heb toen gechat met een medewerker van Netflix USA. Hij gaf aan dat alles prima was, de code was legitiem. Punt was toen alleen dat je de koppeling met je account pas zag nadat je gratis proefperiode volledig was verstreken Nu staat er dan ook steeds keurig op de Netflix account pagina hoeveel maanden ik nog open heb staan op dit abonnement.
Klopt, heel onduidelijk is dat. Ik heb ook gechat over mijn jaarkaart en waar die nu gebleven was, maar inmiddels staat het goed. Dat mogen ze weleens verduidelijken.

Ben wel benieuwd of je straks ook met ideal kan betalen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-08-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56

Klippy

Still Game

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:02:
[..]

Verder meer heerlijk nieuws wat ik tegenkwam. Zo te zien is Netflix UK ook begonnen aan het maken van eigen series:

Mijn grote held speelt daarin, damn kan niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Karl _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[...]
Hoezo "eigen serie" eigenlijk? Is gewoon op Channel 4 geweest in de UK. Die trailer laat niks nieuws zien, is in elk geval niks exclusiefs aan voor Netflix zover ik kan zien.
Wikipedia: Derek (TV series)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klippy schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:47:
Hoezo "eigen serie" eigenlijk? Is gewoon op Channel 4 geweest in de UK. Die trailer laat niks nieuws zien, is in elk geval niks exclusiefs aan voor Netflix zover ik kan zien.
Wikipedia: Derek (TV series)
Huh? Dat is apart zeg. Ik had hier gelezen dat het een netflix original series is en ik dacht dat netflix die dan zelf maakt:

Ik zit eens op wikipedia te kijken en het klopt dat het van Channel 4 is. Vreemd dat deze parel helemaal langs mij heen gegaan is vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens, ik ga dit topic verlaten, ik blijf maar lastig gevallen worden door de moderator hier omdat ik kennelijk zaken post die sinds 2 weken niet meer mogen. Dan is voor mij de lol eraf. Ik heb zelf niet het idee dat ik wat verkeerd doe, heb ook geen zin in een ban voor iets onzinnigs als over netflix praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Blijkbaar maakte ik me er ook schuldig aan. De topicwaarschuwing is dan ook vrij breed interpreteerbaar: aangezien ik zelf IN de Benelux woon en netjes voor het abonnement betaal leek het me dat we niks verkeerd doen. Zeker niet als je kijkt dat op iedere pagina van dit topic over dezelfde diensten en services gepraat worden die wel degelijk IN, maar niet DOOR, de Benelux aangeboden worden. Dus ik snap het eerlijk gezegd ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Huh? Iedereen hier betaalt toch gewoon voor Netflix? Wat kan er dan in hemelsnaam illegaal aan zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Xeanor schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:06:
Huh? Iedereen hier betaalt toch gewoon voor Netflix? Wat kan er dan in hemelsnaam illegaal aan zijn? :+
Ik snap het ook niet:
Dit topic gaat over Netflix en Hulu in de Benelux.
We kunnen dus hier officieel pas vanaf september posten?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:41
Zal wel rustig worden hier dan. Wat valt er nou verder over netflix te vertellen?
7,99 per maand. Klaar.

Ben wel benieuwd wat het idee achter die waarschuwing is?
Omdat het hier tweakers is lijkt het toch juist de "sport" om iets al eerder te krijgen dan in nl gereleased?
In inderdaad: mensen betalen er toch gewoon voor? Laten alleen hun verbinding niet via NL lopen, maar dat lijkt me ook niet illegaal?
Heeft tweakers op een of andere manier belang bij netflix NL dat praten erover verboden is?

[ Voor 65% gewijzigd door matthijst op 25-08-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
We omzeilen de regel dat netflix nog niet in Nederland wordt aangeboden. En dat we gebruik maken van content waar netflix geen licentie voor heeft in Nederland.

Als ik het goed heb is deze regel vergelijkbaar met het praten over het omzeilen van de piratebayblokade. Zonder het gecontroleerd te hebben denk ik dat je ook niet mag beschrijven hoe dat moet op tweakers.

In de warning staat al dat ze niet eens weten of het wel illegaal is, maar blijkbaar nemen ze het zekere voor het onzekere. Jammer inderdaad, maar goed, hun forum, hun regels :)

Wat me wel van het hart moet is dat ik het dan wel flauw vind dat ze wel de info die door dit soort methodes naar voren gekomen is gebruiken voor een artikel om een scoop te scoren: nieuws: Netflix ontsluit Nederlandse content in aanloop naar start

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-08-2013 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Doen ze veel vaker. Dan mag je er niet op het forum over praten maar dan gebruiken ze het zelf in de niews posts op de front page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Jemig zeg, en nu? Nu bloedt het topic zo te zien al dood :| .
Het feit dat Netflix (bewust of onbewust, maar lijkt mij dat ze daar niet dom zijn) een en hetzelfde account bruikbaar maken voor wereldwijde toegang, lijkt mij genoeg zeggen: het mag en het kan.
Iets wat nog absoluut niet bewezen is alszijnde: illegaal, maar waar forumleden nu wel min of meer monddood worden gemaakt d.m.v. dreiging van sancties (maar wél HUN nieuws op de FP plaatsen! :X ), had imho éérst goed onderzocht moeten worden of, wat hier besproken is, al dan niet legaal is.

Echt zonde, want dit topic kan dan net zo goed gesloten worden, als niemand meer durft te reageren (en logisch!).

Ik hoop dat de crew dit alsnog wil onderzoeken; ik begrijp dat een forum geen democratie is, maar het lijkt mij daarentegen een stap té ver gaan om waarschuwingen uit te delen, terwijl nog helemaal niet vast staat dat de -helaas- reeds verwijderde info in dit topic om illegale handelingen gaat. Google op het onderwerp en je vind erg veel legale sites die hierover informeren.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het goed heb is het enige wat niet mag is zeggen welke middelen je toepast om te zorgen dat je de content uit andere landen kunt zien.

Nadat er een post van mij gedelete is heb ik ook gewoon even contact gezogd met de mod en overlegd in welke bewoordingen het wel geplaatst kon worden. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ach, lees post 1 t/m 5 eens door uit dit topic. Er is compleet selectief gemod want in die posts wordt haarfijn verteld hoe en wat om Netflix hier te kunnen gebruiken. Toen mocht het blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:24
[...]

Het is volstrekt legaal om een Netflix Promo card voor een jaarabonnement via eBay te kopen. Daar wordt echt niet je account zomaar van gedisabled. Wat niet legaal is zijn de aanbiedingen om een account te delen, misschien bedoel je dat. Wij hebben nu al een tijd voor minder dan 2 euro per maand een Netflix jaarabonnement. Je ziet soms zelfs aanbiedingen voor nog minder langs komen. Netflix cards worden in de USA soms uitgedeeld bij bepaalde acties en die worden dan weer verzameld aangeboden op eBay.

Prima deal om zo via eBay goedkoop Netflix te kijken. Of Hulu Plus, werkt net zo.
Als Netflix ook in Nederland is zul je snel hetzelfde gaan zien op Marktplaats met allerlei aanbiedingen.

[afbeelding]
Om een giftcode te kunnen gebruiken, moet je toch wel je account activeren met een creditcard?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Dit topic gaat over Netflix en Hulu in de Benelux. Tips en trucs over het al dan niet illegaal werkend krijgen van zaken die buiten de Benelux worden aangeboden horen hier dus nadrukkelijk niet thuis.
Da's weer Tweakers op zijn smalst he... "al dan niet illegaal". Nog niet eens de discussie hoe illegaal het dan is, maar ook de legale opties mogen blijkbaar niet besproken worden. Lekker dan. Misschien even uitleggen waarom, tweakers modjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Wat op internet wordt aangeboden, wordt nou eenmaal wereldwijd aangeboden. Locatie-gebaseerde blocks zijn namelijk zowat het simpelste wat er is om te omzeilen en ook gewoon een heel kortzichtige oplossing. Netflix zelf mag dan wel geen licentie hebben om te content aan te bieden, als een klant betaalt en via een ip verbindt vanuit een locatie waar de licentie wel geldig is, is technisch gezien alles 100% legaal. Zowel voor Netflix als voor de gebruiker. De beperking is namelijk gebaseerd op een ip adres. Niet op waar de gebruiker fysiek aanwezig is op het moment van gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 26-08-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00
Mocht ik onverhoopt iets te enthousiast de schaar gehanteerd hebben en volstrekt legale zaken per abuis voor illegaal hebben aangezien, dan hoor ik dat graag / word ik daar graaf (nader) over geïnformeerd, bijvoorbeeld middels een DM of in Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic. Het is vanzelfsprekend niet de bedoeling om wie dan ook monddood te maken of iets dergelijks. Daarentegen is het ook niet de bedoeling dat GoT het overtreden van regels (hetzij wetgeving hetzij voorwaarden van aanbieders) faciliteert. Graag begrip daarvoor. De topicwaarschuwing is in ieder geval genuanceerd.

Uit de volgende passage uit de voorwaarden van Netflix kan ik niet anders dan concluderen dat het nadrukkelijk niet de bedoeling is om door Netflix aangeboden content op locaties anders dan waar Netflix wordt aangeboden te bekijken. Ook het op welke manier dan ook 'faken' van een locatie is niet de bedoeling, zo blijkt uit de voorwaarden.
You may instantly watch a movie or TV show through the Netflix service only in geographic locations where we offer our service and have licensed such movie or TV show. The content that may be available to watch will vary by geographic location. Netflix will use technologies to verify your geographic location.

[ Voor 56% gewijzigd door argro op 26-08-2013 15:09 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

OK duidelijk.

Dus een DNS service mogen we wel bespreken, als we het maar niet aanraden voor Netflix (tot september).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Prima argro, ik snap dat het een grijs gebied is. Als jij in het vervolg iets minder kort maait zullen wij wat voorzichtiger zijn wat wel en niet kan, ok? :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00
page404 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:32:
Prima argro, ik snap dat het een grijs gebied is. Als jij in het vervolg iets minder kort maait zullen wij wat voorzichtiger zijn wat wel en niet kan, ok? :> :+
Uitstekend!

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726

Morpheusk schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:26:
[...]

Om een giftcode te kunnen gebruiken, moet je toch wel je account activeren met een creditcard?
Je krijgt eerste een maand gratis toegang, daarvoor heb je gelijk al een creditcard of een paypal adres voor nodig. Als je voordat net voordat je gratis maand is verstreken je giftcode invoert dan wordt er niets van je rekening afgeschreven.
Een Netflix account werkt wereldwijd, er wordt alleen gecontroleerd op basis van ip-adres welke landtoegang je krijgt. Ik verwacht eigenlijk wel dat Netflix Nederland ook iDEAL betalingen zal gaan accepteren.

Over ruim 2 weken weten we het. Hoop trouwens ook dat Hulu Plus eens rap de oversteek gaat maken en hier beschikbaar gaat komen. Want hoe meer concurrentie, hoe beter het aanbod.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 26-08-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MeNTaL_TO schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:26:
OK duidelijk.

Dus een DNS service mogen we wel bespreken, als we het maar niet aanraden voor Netflix (tot september).
Na september ook niet, want door het gebruik van unblocking DNS-services schend je alsnog de algemene voorwaarden van Neftlix USA. Na september kan je de content van Netflix Benelux prima bespreken. Het gebruik van Netflix USA zonder dat je zelf geografisch in de VS bevind is dan nog steeds niet toegestaan, ik snap niet dat dat zo moeilijk is om te begrijpen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Gunner schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:52:
[...]

Na september ook niet, want door het gebruik van unblocking DNS-services schend je alsnog de algemene voorwaarden van Neftlix USA. Na september kan je de content van Netflix Benelux prima bespreken. Het gebruik van Netflix USA zonder dat je zelf geografisch in de VS bevind is dan nog steeds niet toegestaan, ik snap niet dat dat zo moeilijk is om te begrijpen.
Ik wilde heel wat anders zeggen dan ik nu schreef. (en vraag me nu ook af wat ik eigenlijk wel bedoelde). Content voor Benelux staat er nu al tussen het aanbod, mag dat nu wel besproken worden of mag dat pas vanaf september als het officieel in Nederland is (vermoed dat ik zoiets wilde zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Alle content mag je gewoon bespreken. USA, Canadees of Nederlands/Belgisch (geen idee of dat 1 markt wordt of net als Noorwegen/Zweden, UK/Ierland). Tweakers weet namelijk niet waar je woont :P
Nederlanders genoeg in de VS, ook tweakers.

Eigenlijk het enige dat hier niet besproken mag worden over netflix is hoe je content bekijkt wat niet beschikbaar is gemaakt voor in jouw regio.

Wat ik wel echt jammer vind aan Netflix is hoe onduidelijk ze zijn over wat er te zien is en wat er weg gaat. Mijn vrouw was tot zondag een serie aan het kijken en in eens was die serie niet beschikbaar meer.
Ook een duidelijke makkelijke lijst met nieuwe content zou ik wel zo handig vinden. Gebruik nu diverse sites daarvoor, maar in Netflix zelf zou veel handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Heb ooit op vakantie in Amerika de Netflix-app geïnstalleerd. Terug in Nederland kon deze niet rechtstreeks via de play store geupdate worden, omdat de app in Nederland niet beschikbaar is. Vanmorgen zag ik echter tot mijn verbazing dat mijn telefoon de app automatisch geupdate had en ik had wonder boven wonder ook toegang tot de Nederlandse catalogus. Het viel me eerlijk gezegd alles mee: naast series als hierboven genoemd (Boes en Alfred J. Kwak) ook voldoende Nederlandse films van enige kwaliteit (Loft, De Heineken Ontvoering, Komt een Vrouw bij de de Dokter)) en misschien nog wel belangrijker: een stevige collectie Amerikaanse films en series. Qua series wellicht iets minder dan in de VS (maar nog steeds wel series als Homeland,Winter's Bome. The Killing, Lost), maar qua films beslist niet. Op dat vlak is de Nederlandse catalogus wellicht zelfs beter dan die in de VS: veel redelijk recente films, maar bovenal "klassiekers" als de volledige LOTR-trilogie, Home Alone, Wall Street en meer a-titels. Daar ontbreekt het in de Amerikaanse Netflix catalogus nogal eens aan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Idem hier, hij werkt nu zonder omzeiling maatregelen!

Hij is nu ook gewoon in de Play store te downloaden!
Google Play: Netflix

[ Voor 60% gewijzigd door Shamalamadindon op 07-09-2013 12:25 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt het bij jullie ook al op de pc met een Nederlandse provider's dns?
Hier nog niet. Ook niet met mijn wd mediaspelers, nog niet geprobeerd op de ipad.

Ik krijg hier op zowel de pc als de mediaspeler nog de melding dat ik in een land woon waar netflix niet beschikbaar is (Ziggo als provider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Het lijkt een kwestie van "on and off," soms kom ik erin, soms niet. Nu de app ook in de playstore werkt kan het slechts nog een kwestie van dagen zijn voordat het normaal werkt.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:29
Op de PC nog niet, maar hier op mijn telefoon lijkt het inderdaad te werken (Windows Phone). De app is inmiddels ook in Nederland beschikbaar en ik kan inloggen met mijn gegevens (enkel is mijn account inactief omdat ik destijds in het VK het aanbod tegen vond vallen en ik het abonnement heb laten verlopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Famoso schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:31:
Het lijkt een kwestie van "on and off," soms kom ik erin, soms niet. Nu de app ook in de playstore werkt kan het slechts nog een kwestie van dagen zijn voordat het normaal werkt.
Dan moet ik dus nog even wachten. Ik wilde even testen hoe het zou gaan met de nl subs bij mijn mediaspelers. Zal het vanmiddag nog eens proberen.

Edit: netflix is ook net in de appstore van de ipad gekomen. Gisteravond was dat nog niet zo (toevallig rond 23:30 opgezocht). Er staat als omschrijving wel bij dat het binnenkort beschikbaar komt, maar de app kan je al wel downloaden en installeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-09-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Op de PC is een simpele kwestie van Mediahint installeren dus dat is niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:33:
[...]

Dan moet ik dus nog even wachten. Ik wilde even testen hoe het zou gaan met de nl subs bij mijn mediaspelers. Zal het vanmiddag nog eens proberen.

Edit: netflix is ook net in de appstore van de ipad gekomen. Gisteravond was dat nog niet zo (toevallig rond 23:30 opgezocht). Er staat als omschrijving wel bij dat het binnenkort beschikbaar komt, maar de app kan je al wel downloaden en installeren.
NL subs heb ik geprobeerd bij Family Guy op mijn telefoon, werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Iemand hier met een Amerikaanse account? Ik krijg op Android nu de melding dat netflix niet beschikbaar is op mijn locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Famosa geeft aan dat het on en offline gaat, ik meen dat 11 september die persconferentie is, zo te zien zal het dan wel in de lucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Probeer net met mijn US account in te loggen zonder DNS of VPN en dan mag ik er nog niet in. De iOS app heb ik via het bekende trucje ook geïnstalleerd maar ook daar nog geen toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de ios app staat nu ook in de Nederlandse store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Maar toegang krijgen ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, hier ook niet. En dat is wel balen, ik zie wel in mijn netflix dat er heel veel series en films nu Nederlands zijn, maar ik kan er geen NL subs bij selecteren. Ik hoop dat dat snel kan, dat is toch helemaal ideaal dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Ja het gaat helemaal de goeie kant op ;) ben maar eens begonnen met de downgrade van mijn Ziggo TV Extra naar TV plus. Scheelt maar 5€, maar toch, en ik ben benieuwd wie van mijn gezinsleden het gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

page404 schreef op zondag 08 september 2013 @ 15:20:
en ik ben benieuwd wie van mijn gezinsleden het gaat merken.
dat heb ik ook geprobeerd, 4 uur later werd ik al op mijn werk gebeld waar de kids kanalen waren gebleven en 's avonds kwam mijn vrouw erachter dat discovery id verdwenen was...

binnen 12 uur was tv extra terug :/

Besparen met netflix lukt hier in iedergeval niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-09-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475769

Via http://movies.netflix.com/WiHD krijg ik inmiddels alle HD-titels te zien op pc. Andere delen van de website geven nog steeds foutmelding over locatie.

Edit: http://movies.netflix.com/Kids werkt ook al en toont alle kinderfilms en series.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 475769 op 08-09-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:34

Sméagol

Master of Mayhem

Bij mij werken die links nog niet.. Ik krijg gewoon de main page te zien.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij werkten ze gisteren wel, maar niet helemaal 100%. Stonden wel veel NL dingen tussen, maar ook USA dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb de HD lijst gisteren doorlopen. Zaten wel dingen bij die ik interessant vind. Maar de hele lijst vond ik nogal mager. Hoop dat ze die snel gaan aanvullen. Ik denk dat ik via de Xbox 360 vooral de Content met Nederlandse ondertiteling ga kijken en dan via de PC wat breder ;) (Vooral Canada vind ik qua films meestal het interessantste aanbod hebben.)

Wij besparen overigens wel met Netflix, Film1 er uit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-09-2013 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

[b][message=40843819,noline]

Wij besparen overigens wel met Netflix, Film1 er uit ;)
Film1 is inderdaad echt niet veel eerder met nieuwe films. Dat is hard achteruit gegaan de laatste jaren. En qua on demand veegt NetFlix natuurlijk de vloer aan met Film1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wybo schreef op maandag 09 september 2013 @ 07:40:
Ik heb de HD lijst gisteren doorlopen. Zaten wel dingen bij die ik interessant vind. Maar de hele lijst vond ik nogal mager. Hoop dat ze die snel gaan aanvullen.
Het is jammer dat we geen niet HD lijst kunnen maken.

Voor nu zitten er 470 films en series op de Nederlandse Netflix in HD, maar veel oudere series die komen zijn niet HD en kunnen we nu nog niet inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan je Netflix trouwens ook synchroniseren naar een mobiel apparaat? Dus bijv. 2 afleveringen van een serie naar je telefoon synchroniseren zodat je hem in de trein kan kijken (scheelt weer in je data bundel)?

Kon er niks over vinden op het internet, dus mijn vermoeden is 'nee'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zover ik weet niet. Wat heel erg jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
inmiddels bevat de nederlandse site meer informatie dan ik eerder gezien heb. In de footer staan allemaal extra links naar blog/devolper e.d.
lijkt mij dus wel aannemelijk dat het echt neit lang meer gaat duren :)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
-Jaap-io schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:12:
inmiddels bevat de nederlandse site meer informatie dan ik eerder gezien heb. In de footer staan allemaal extra links naar blog/devolper e.d.
lijkt mij dus wel aannemelijk dat het echt neit lang meer gaat duren :)
Als het goed is gaan we morgen los. Dat is in elk geval wat ik uit de artikelen in de media opmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-04 15:07

heldinho

Renaissance Man

Inmiddels is de app voor de PS3 bij mij automatisch verschenen. Ik heb het verder geïnstalleerd en daar is te zien dat de eerste maand gratis is, zoals verwacht :)

[ Voor 5% gewijzigd door heldinho op 10-09-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Zou je straks met een US Netflix account ook in NL kunnen kijken? Dan zou het wel interessant zijn met die giftcards voor de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit de volkskrant:

Langzaam maar zeker wordt duidelijk welk aanbod aan series en films het nieuwe Netflix zal gaan aanbieden als de streamingdienst in de loop van deze week officieel van start gaat. Opvallend is dat naast een groot aantal Nederlandse series en films ook veel Nederlands cabaret van onder meer Hans Teeuwen en Claudia de Breij is opgenomen in het 'all you can stream'-pakket.

Het Amerikaanse Netflix heeft tientallen miljoenen abonnees wereldwijd en breidt door het succes steeds verder uit naar andere landen. Nederland is nu ook aan de beurt, vermoedelijk is de lancering aanstaande woensdag 11 september. Dan is er een persbijeenkomst waarover nog weinig over is onthuld, maar waarvan vrijwel zeker is dat de dienst er officieel gelanceerd zal worden.

Bij Netflix kunnen abonnees voor een vast bedrag per maand - waarschijnlijk rond de 9 euro - onbeperkt tv-series en films kijken. Dat gaat vooral via apps op smart-tv's, smartphones en tablets.

Maand gratis
In de App Store van Apple wordt de app al aangeboden. Daarin staat ook dat gebruikers vanaf de start de dienst een maand lang gratis kunnen uitproberen. Op diverse gameconsoles en smart tv's is de app van Netflix ook al te zien. Het aanbod is echter nog niet te bekijken. Gebruikers van Netflix meldden via sociale media dat het Nederlandse aanbod behoorlijk is uitgebreid. Dankzij uitgelekte screenshots weten we dat het aanbod van Netflix in Nederland onder meer zal bestaan uit een groot aantal cabaretshows van onder meer Hans Teeuwen, Herman Finkers, Jochem Myjer, Claudia de Breij en Eric van Sauers.

House of Cards
De basis van de streamingdienst bestaat echter uiteraard uit series. Naast de paar eigen producties, zoals het goed ontvangen House of Cards met Kevin Spacey en een nieuw seizoen van Arrested Development, bestaat de collectie uit andere bekende series als Dexter, Homeland. Lost. Prison Break, Californication en Modern Family. Een Nederlandse serie die er ook te vinden zou zijn, is Flikken Maastricht: bijzonder, aangezien deze serie door de Publieke Omroep (NPO) wordt uitgezonden. De NPO maakt zich juist op voor een strijd tegen nieuwe tv-diensten als Netflix. :F

Voor kinderen zijn er series als de Club van Sinterklaas en Alfred J. Kwak. Nederlandse films bij Netflix zijn onder meer Alles is Liefde, Komt een vrouw bij de dokter, Iep, Sint, Afblijven en De hel van '63.
Morpheusk schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:58:
Zou je straks met een US Netflix account ook in NL kunnen kijken? Dan zou het wel interessant zijn met die giftcards voor de US.
Dat is vrijwel zeker. Je kan in iedergeval met een usa account in alle andere netflix landen kijken, dus het zou heel vreemd zijn als het morgen niet in Nederland ook kan.

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-09-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Screenshots van Netflix NL (is nog maar een deel , er komt nog veel meer morgen):

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 16:31
Hey grappig, mijn screenshots komen via een u-bocht hier terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaSsDruM schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:40:
Hey grappig, mijn screenshots komen via een u-bocht hier terecht :)
Kwam ze tegen met google search (zoekopdracht in de afgelopen 24 uur), van een Nederlandse website. Lijkt me geen probleem dat ik ze hier gepost heb?

Ik kwam ze hier tegen: http://www.apparata.nl/ni...ks-kijken-op-netflix-3198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:41:
[...]

Kwam ze tegen met google search (zoekopdracht in de afgelopen 24 uur), van een Nederlandse website. Lijkt me geen probleem dat ik ze hier gepost heb?

Ik kwam ze hier tegen: http://www.apparata.nl/ni...ks-kijken-op-netflix-3198
Nee hoor, geen probleem. Had ik ze niet aan apparata.nl moeten geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je er nog meer hebt mogen ze hier wel komen hoor :P

Ik krijg die nederlandse netflix nog steeds niet aan de praat hier, je zal wel geluk moeten hebben, al denk ik dat het testen nu wel over is en het gewoon morgen open gaat.

Weet iemand de tijd van de persconferentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:24:

Dat is vrijwel zeker. Je kan in iedergeval met een usa account in alle andere netflix landen kijken, dus het zou heel vreemd zijn als het morgen niet in Nederland ook kan.
Het mooiste zou natuurlijk zijn. Als je die US giftcards ook bij een NL account kan gebruiken. Ik ben er alleen nog niet echt achter wat nu goede giftcards zijn op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:44:
Als je er nog meer hebt mogen ze hier wel komen hoor :P

Ik krijg die nederlandse netflix nog steeds niet aan de praat hier, je zal wel geluk moeten hebben, al denk ik dat het testen nu wel over is en het gewoon morgen open gaat.

Weet iemand de tijd van de persconferentie?
Niks geluk, het is gewoon zonder DNS/Proxy/VPN naar netflix.com gaan, inloggen. Vervolgens naar deze twee URL's:

http://movies.netflix.com/WiHD
http://movies.netflix.com/Kids

URL's heb ik uit dit topic. Films spelen nog niet af.
Net gekeken, er is geen nieuwe content toegevoegd sinds gisterochtend. Ik mag toch hopen dat er nog wel wat meer films en series bij komen? (kindercontent is er genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Morpheusk schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:58:
Ik verwacht van wel hoor. Ik heb een US account en zie nu al "locale=NL" in de URL verschijnen als ik zonder proxy inlog. NetFlix bepaalt dec getoonde ontent op basis van je IP adres en niet op basis van je woonadres. Hopen dat dat zo blijft. Kan ik lekker blijven switchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zit nu gewoon via Nederlands DNS op mijn PC dexter te kijken :)

Dus ze zijn nu hier aanklikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:58
Is dit alles met of zonder nederlandse ondertitels? En dan voornamelijk bij series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Wybo schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:11:
Ik zit nu gewoon via Nederlands DNS op mijn PC dexter te kijken :)

Dus ze zijn nu hier aanklikbaar.
Hmm, ik krijg de "Sorry, Netflix hasn't come to this part of the world yet" melding als ik het zonder DNS gedoe probeer, ben je ingelogd met een Amerikaans account?

Edit: Via die linkjes hierboven (http://movies.netflix.com/WiHD) werkt het dus, met nederlandse ondertitels! Zal de familie blij mee zijn :P

[ Voor 15% gewijzigd door TrekDude101 op 10-09-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zie ik hier nou Transformers afgebeeld ??

Afbeeldingslocatie: http://www.apparata.nl/gallery2/0_Divers/Netflix_Nederland_Screenshots/netflix-nederland-screenshots-010.jpg

_O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaSsDruM schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:52:
URL's heb ik uit dit topic. Films spelen nog niet af.
Net gekeken, er is geen nieuwe content toegevoegd sinds gisterochtend. Ik mag toch hopen dat er nog wel wat meer films en series bij komen? (kindercontent is er genoeg).
Ik krijg een heel ander overzicht te zien? Heel apart. Althans gisteravond toen ik ook zo'n lijst heb gemaakt, dat was via een surfnet verbinding. Kennelijk zit daar verschil tussen.
TrekDude101 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:25:
Edit: Via die linkjes hierboven (http://movies.netflix.com/WiHD) werkt het dus, met nederlandse ondertitels! Zal de familie blij mee zijn :P
bij mij niet hoor... heb wel wat nieuwe films ertussen gekregen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-09-2013 18:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.