• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:46

Player1S

Formerly known as L1nt

Hier werkt het ook!! Zoeken is nog ff wennen on de Xbox.

We zitten hier al aardig in een grijs gebied qua gebruik maar ik wil er toch even wat dieper induiken.
Account sharing. Hebben jullie dat wel eens geprobeerd? Wat zijn de beperkingen? Ik heb al wel gelezen dat het veel gebeurd maar of het goed werkt... Overigens heeft Netflix daar zelf nog wel een speciaal abbo voor. Op die manier zou ik het eventueel kunnen delen met een kameraad die geen creditcard heeft namelijk. Maakt ie gewoon elke maand geld over naar mij.

[Voor 81% gewijzigd door Player1S op 31-07-2013 09:16]

Player1s Twitch

Anoniem: 32279

L1nt schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:58:
Hebben jullie dat wel eens geprobeerd?
Gezien de lage prijs zie ik daar niet zo het nut van in. Het is maar maximaal 10 euro in de maand.

Wel leuk dat je een abonnement cadeau kan geven, van 1 tm 12 maanden als gift weggeven, daar ga ik wel gebruik van maken om vrienden / familie een abonnement te geven (doe ik nu ook voor usenet).

Als ik nog studeerde had ik vast wel mijn account met huisgenoten gedeeld.

Netflix komt in augustus ook met userprofiles voor een account, dat is iets waar ik naar uitkijk. Momenteel zit mijn recommendations overzicht voor 90% gevuld met kinder/tekenfilms omdat mijn kinderen meer kijken dan ik.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hoe kan ik Netflix app toch installeren op mijn iphone/ipad, zonder amerikaanse apple-id te hoeven te gebruiken?

Of is er ook een web-variant?

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 11:28
Kun je niet eerst tijdelijk een Amerikaans iTunes account maken en na installeren van Netflix, weer wijzigen naar je Nederlandse account? Daarna het dns van je ipad aanpassen naar die van unblock-us?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

ck2000nl schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:58:
Kun je niet eerst tijdelijk een Amerikaans iTunes account maken en na installeren van Netflix, weer wijzigen naar je Nederlandse account? Daarna het dns van je ipad aanpassen naar die van unblock-us?
ja, gewoon op een ander emailadres een amerikaanse itunes account aanmaken. Kan je gelijk de app van history installeren die erg leuk is.

Daarna weer inloggen op je ipad op je nl accoutn en netflix blijft gewoon erop staan en werken. Je moet alleen af en toe even op je Amerikaanse account inloggen om eventuele updates erop te zetten.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-08-2013 12:52]

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30

mindcre8r

The Baka Crow..

L1nt schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:58:
Hier werkt het ook!! Zoeken is nog ff wennen on de Xbox.

We zitten hier al aardig in een grijs gebied qua gebruik maar ik wil er toch even wat dieper induiken.
Account sharing. Hebben jullie dat wel eens geprobeerd? Wat zijn de beperkingen? Ik heb al wel gelezen dat het veel gebeurd maar of het goed werkt... Overigens heeft Netflix daar zelf nog wel een speciaal abbo voor. Op die manier zou ik het eventueel kunnen delen met een kameraad die geen creditcard heeft namelijk. Maakt ie gewoon elke maand geld over naar mij.
ik heb voor 31 euro een heel jaar gekocht... dan ga je toch niet moeilijk doen? 2.60 per maand.
Dan maar een Milkshake/Biertje/Patatje oorlog minder :P

Tameguchi kitten ja ney o

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Lezen jullie uberhaubt wel?
Ik rep niks over dat ik het te duur vind. Hell, die $8 of straks waarschijnlijk 8 euro tik ik graag af.

Ik heb een kameraad die geen creditcard heeft maar wel graag Netflix wil dus ik wil hem uit de brand helpen door te sharen. Ik ga namelijk niet hem mijn creditcard gegevens geven.

Player1s Twitch

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan koopt ie maar een prepaid Visa?

:+

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

L1nt schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:43:
Ik rep niks over dat ik het te duur vind. Hell, die $8 of straks waarschijnlijk 8 euro tik ik graag af.

Ik heb een kameraad die geen creditcard heeft maar wel graag Netflix wil dus ik wil hem uit de brand helpen door te sharen. Ik ga namelijk niet hem mijn creditcard gegevens geven.
Dan kan hij gewoon een PayPal account aanmaken, gekoppeld aan zijn bankreknr.. Heeft wel een doorlooptijd van 2 dagen ivm de 1 euro test die PayPal uitvoert.

Als hij dan zijn PayPal account heeft, dan kan hij een NetFlix account aanmaken.

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-06 11:15
Of gewoon nog even die 2 maanden wachten en dan is het in NL gelanceerd... kan je met iDeal betalen.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item3cd42665b7

dit is wel heel goedkoop, iemand ervaring met deze aanbieder?

L1nt schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:43:

Je kan hem ook een gift geven, die betaal jij en de code geef je aan hem en hij betaald jou. Dat kan via de website van netflix
495 posiyieve reacties op ebay, 100% tevredenheid, is zeker goed.
Wel bizar goedkoop zeg, is trouwens een chinees, klopt natuurlijk geen hout van zoveel codes voor zo weinig, maar codes werken.. Geen idee hoe hij eraan komt, maar doe er je voordeel mee.

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-08-2013 20:29]

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 17:05
Anoniem: 451726 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:23:
[...]

Een Netflix account is universeel, de enige restrictie is de locatie check op basis van je IP-adres.
In de praktijk is een US account erg voordelig, vanaf € 1,67 per maand via eBay bij een jaarabonnement. De prijzen van een NL account zijn nog niet bekend maar zullen vast hoger uitvallen. :P
Hm. Dus je zou zelfs al is NetFlix in NL gelanceerd, voor, zeg, 8 euro per maand, nog steeds het beste via een US account kunnen nemen? En dan via Ebay van die US tegoeden kopen?
En dan via die unblock.us dienst je account 'verplaatsen' naar NL (voor Nederlandse ondertiteling?) :9~

autoreverse schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:25:
Hm. Dus je zou zelfs al is NetFlix in NL gelanceerd, voor, zeg, 8 euro per maand, nog steeds het beste via een US account kunnen nemen? En dan via Ebay van die US tegoeden kopen?
En dan via die unblock.us dienst je account 'verplaatsen' naar NL (voor Nederlandse ondertiteling?) :9~
Zeker, dat is iedereen hier wel van plan. En voor het aanbod dat in NL mist switch je weer.

Mijn kinderen (3 en 5) kijken materiaal uit 3 regio's. Je moet het wel bijhouden allemaal, dan vragen ze om een serie en is het wel even de juiste keuze maken in unblock us. Ik heb maar een lijstje op papier gemaakt, zo weet ik ruby en max op de UK versie zitten en Phineas And Ferb bijvoorbeeld op de USA versie 8)7

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat bekijken je kinderen eigenlijk dat ze zo'n voorkeur hebben? Die van mij (3 jaar) is al tevreden met het kinderen voor kinderen kanaal op youtube :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Sallin schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:56:
Wat bekijken je kinderen eigenlijk dat ze zo'n voorkeur hebben? Die van mij (3 jaar) is al tevreden met het kinderen voor kinderen kanaal op youtube :).
Dat komt vooral door haar broer van bijna 6, die kan netflix bedienen en ze kijken altijd samen. Bij netflix kids kan je op basis van de figuurtjes een serie kiezen en ze weten op de een of andere manier wat ze willen zien en hoe die figuren allemaal heten. Ik loop als vader al achter omdat ik de 1e keer al niet wist wie ruby was. Maar maak je geen zorgen, over een jaar of wat zit die van jou vast ook op netflix ipv youtube :+

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-08-2013 21:12]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet iemand of de PS3 versie van de netflix client ook al de nieuwe profielen ondersteund?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

MeNTaL_TO schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:48:
Weet iemand of de PS3 versie van de netflix client ook al de nieuwe profielen ondersteund?
Zijn die er al? Ik heb daar heel veel behoefte aan namelijk.

Ah, op de website is het er en het is VET, maak profielen aan, vervolgens ben ik naar netflix op mijn wd mediaspeler gegaan en ze zijn er _/-\o_ _/-\o_

Wow, fantastisch, het werkt heel goed, kids leeftijdgrens en eindelijk verlost van die kidsmeuk in mijn aanbevelingen en geen drama series van mijn vrouw erin, hallelujah, als netflix nu geen must have meer is weet ik het ook niet meer.

Deze week eens even bezig om een boel zaken te raten zodat ik mijn ideale lijst krijg. Aangezien het al gelijk actief is op de mediaspelers hier moet het wel heel vreemd zijn als het ook al niet werkt op de ps3, maar dus even via een browser profielen aanmaken, anders kom je er niet.

Edit: ps3 heeft het ook, zie deze link aangezien ik het niet zelf kan testen, maar dit ziet er betrouwbaar uit: http://www.reviewjournal....ing-profiles-same-account

[Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-08-2013 22:46]

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

ik had op moreflicks gekeken, maar mis ik nou iets? er staan films op die ik toch echt niet in de amerikaanse store heb staan van netflix? enkel te huur op dvd enz.

is dat niet beter te filteren of hoe doen jullie dat? en kan je films / series in je portal aan je que toevoegen dat zodra ik de speler start (in mijn geval de WD) ik die dan zie?

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 02-06 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 32279 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:13:
[...]

Zijn die er al? Ik heb daar heel veel behoefte aan namelijk.

Ah, op de website is het er en het is VET, maak profielen aan, vervolgens ben ik naar netflix op mijn wd mediaspeler gegaan en ze zijn er _/-\o_ _/-\o_

Wow, fantastisch, het werkt heel goed, kids leeftijdgrens en eindelijk verlost van die kidsmeuk in mijn aanbevelingen en geen drama series van mijn vrouw erin, hallelujah, als netflix nu geen must have meer is weet ik het ook niet meer.

Deze week eens even bezig om een boel zaken te raten zodat ik mijn ideale lijst krijg. Aangezien het al gelijk actief is op de mediaspelers hier moet het wel heel vreemd zijn als het ook al niet werkt op de ps3, maar dus even via een browser profielen aanmaken, anders kom je er niet.

Edit: ps3 heeft het ook, zie deze link aangezien ik het niet zelf kan testen, maar dit ziet er betrouwbaar uit: http://www.reviewjournal....ing-profiles-same-account
Ik had hetzelfde, zie ik die meuk van vriendin en schoonma niet meer in mijn profile, alleen kijk ik op de wd, vriendin op de wiiu en schoonma op de ps3, dus hoop dat de laatste 2 het ook (gaan) ondersteunen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Falcon schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:57:
[...]

Dan kan hij gewoon een PayPal account aanmaken, gekoppeld aan zijn bankreknr.. Heeft wel een doorlooptijd van 2 dagen ivm de 1 euro test die PayPal uitvoert.

Als hij dan zijn PayPal account heeft, dan kan hij een NetFlix account aanmaken.
Dat werkt helaas niet. Je kan niet met een NL PayPal account een US netflix account aanmaken.

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 11:28
Netflix US gaat inderdaad kijken naar je adres van Paypal, en indien niet-US dan wordt de registratie gestopt!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:32

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:24:
[...]

Je kan hem ook een gift geven, die betaal jij en de code geef je aan hem en hij betaald jou. Dat kan via de website van netflix

[...]

495 posiyieve reacties op ebay, 100% tevredenheid, is zeker goed.
Wel bizar goedkoop zeg, is trouwens een chinees, klopt natuurlijk geen hout van zoveel codes voor zo weinig, maar codes werken.. Geen idee hoe hij eraan komt, maar doe er je voordeel mee.
Bad seller, sells stolen codes. Account cancelled due to disputed stolen code.
;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

:o

de afgelopen 6 maand was alles goed daar, nu veel klachten inderdaad, was ook wel heel goedkoop.
MeNTaL_TO schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:30:
Ik had hetzelfde, zie ik die meuk van vriendin en schoonma niet meer in mijn profile, alleen kijk ik op de wd, vriendin op de wiiu en schoonma op de ps3, dus hoop dat de laatste 2 het ook (gaan) ondersteunen.
een schoonma met een ps3 :9
over 2 weken uiterlijk moet het ook op de ps3 zitten, wel tof dat de wd het gelijk heeft,
mindcre8r schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:51:
en kan je films / series in je portal aan je que toevoegen dat zodra ik de speler start (in mijn geval de WD) ik die dan zie?
zeker, werkt super

[Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 05-08-2013 15:03]

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

chinese hack misschien? ik heb van een US seller gekocht.
ik zie hulu abbo's ook voor 24 dollar staan.

is hulu van enige toegevoegde waarde t.o.v. netflix? ik zie veel dezelfde content op wat series na?

mindcre8r schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:02:
is hulu van enige toegevoegde waarde t.o.v. netflix? ik zie veel dezelfde content op wat series na?
hulu heeft heel veel reclame, wel de nieuwste afleveringen van series gelijk online. Ik heb het gehad, maar ben voorzichtig, een hulu account aanmaken is veel lastiger dan bij netflix, werkt alleen met bepaalde prepaid creditcards en daarna kan je pas zo'n jaarkaart gebruiken van ebay.

Dus als je het wilt proberen, zorg eerst dat je een hulu account krijgt. Ik heb het een tijd terug geregeld via http://www.buyfrompowerseller.com/ (zie ook https://www.facebook.com/iTunesCode )

Daar heb ik ook een keer een gedoe gehad met een code die niet werkte, dat is perfect opgelost en heb geld teruggekregen. Zijn wel duurder dan zelf kopen en veel duurder dan die vreemde goedkope aanbieders op ebay, maar wel vertrouwd en voor hulu volgens mij een van de weinige manieren om als Nederlander het te krijgen.

Deze moet je dan kopen (neem die van 25 dollar ,ben je 40 dollar kwijt aan kosten):
http://www.buyfrompowerseller.com/hulu-plus-outside-the-us/

Daarna kan je op ebay die andere kaart kopen en die activeren via hulu. Activeren moet absoluut binnen die 3 maand die je met de 25 dollar kaart hebt, anders wordt je account gemarkeerd en gaan ze bij het acitveren van een jaarkaart eerst controleren of je wel in de USA woont en dan val je door de mand.

Boel gedoe dus, en reclame, zou het niet doen. Ik vond het niks, heb 3 afleveringen in 3 maand gezien en was het toen al zat, wat een reclame en steeds dezelfde en onmogelijk door te spoelen en me pech wel 4 reclameblokken per 40 minuten.

[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 05-08-2013 15:10]

• Dred
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 21:38
Stupido opmerking waarschijnlijk... Maar als je enkel een amerikaanse DNS nodig hebt, waarom kan je dan niet gewoon de google DNS servers (8.8.8.8 en 8.8.4.4) gebruiken? Die staan in de US als je die geolocate en lekker gratis.

• DexterDee
  • Laatst online: 17:03

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Anoniem: 32279 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:06:
...maar ben voorzichtig, een hulu account aanmaken is veel lastiger dan bij netflix, werkt alleen met bepaalde prepaid creditcards en daarna kan je pas zo'n jaarkaart gebruiken van ebay.
Dat is niet mijn ervaring. Ik heb een paar dagen geleden een Hulu Plus account aangemaakt. Registeren met mijn Nederlandse MasterCard was geen enkel probleem. Wel een geldige US zipcode invullen, maar daarna was mijn account meteen aangemaakt. Ik heb daarna op eBay een Hulu 12 month giftcard gekocht en in mijn account redeemed. Next billing cycle staat netjes op September 2014 en ik heb keurig toegang tot alle content.
Anoniem: 32279 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:06:
...en reclame, zou het niet doen. Ik vond het niks, heb 3 afleveringen in 3 maand gezien en was het toen al zat, wat een reclame en steeds dezelfde en onmogelijk door te spoelen en me pech wel 4 reclameblokken per 40 minuten.
Ja dat is wel verschrikkelijk irritant :( Helaas wil ik een aantal series volgen die niet op Netflix en enkel op Hulu worden aangeboden. Wat me nog het meeste stoort aan die reclames is dat het elke keer dezelfde zijn. Na de 10e keer gaat een reclame je toch wel fors irriteren. Films en ouder materiaal is overigens wel reclamevrij. Het is dus niet dat er altijd reclame in zit.
Dred schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:12:
Stupido opmerking waarschijnlijk... Maar als je enkel een amerikaanse DNS nodig hebt, waarom kan je dan niet gewoon de google DNS servers (8.8.8.8 en 8.8.4.4) gebruiken? Die staan in de US als je die geolocate en lekker gratis.
Dat gaat niet werken. De DNS servers van unblock-us en varianten wijzen je naar een US server die op een slimme manier jouw traffic redirect en ervoor zorgt dat het retourverkeer toch via je eigen EU ip loopt.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

DexterDee schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:31:
Dat is niet mijn ervaring. Ik heb een paar dagen geleden een Hulu Plus account aangemaakt. Registeren met mijn Nederlandse MasterCard was geen enkel probleem.
Ik heb het geprobeerd voordat ik unblock us had. Heb jij het misschien geprobeerd toen je unblock us al aan had staan? Ik snap niet waarom het mij anders nooit gelukt is en ik heb mij er toendertijd toch flink in verdiept.
DexterDee schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 18:31:
Wat me nog het meeste stoort aan die reclames is dat het elke keer dezelfde zijn. Na de 10e keer gaat een reclame je toch wel fors irriteren. Films en ouder materiaal is overigens wel reclamevrij.
Volgens mij hoe nieuwer, hoe meer reclame. Ik had de hele tijd reclame van 2 mannen op een gitaar die een liedje zongen en die duurde best lang en kwam dan in 30 minuten 4 keer voorbij :X

[Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 06-08-2013 18:46]

• anandus
  • Niet online
Nu Netflix aangekondigd heeft dat ze naar Nederland komen, begint de markt (eindelijk) te bewegen:
RTL koopt Videoland On Demand

RTL noemt video-on-demand een markt die enorm groeit. Voorlopig laat het bedrijf het beleid van Videoland in tact om mensen per film te laten betalen. Later dit jaar komt er een all-you-can-watch-abonnement.

Dat dat videoland uberhaupt nog bestaat zeg, ken werkelijk niemand die daar nog komt.

http://www.nu.nl/media/35...-videoland-on-demand.html

Netflix gaat 8 euro kosten staat hier.
Videoland ken ik niet, op de ipad ook niet te zien omdat je flash nodig hebt.

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-08-2013 07:30]

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

gister had ik wat problemen i.v.m. downtime van tunlr.net, maar in de comments van deze youtube stonden veel werkende: YouTube: How to get American Netflix - NEW DNS codes added July 18th 2013

ik kon dus gelijk weer door.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

En daarom is concurrentie soms heel goed.. De markt kan nu niet meer lui blijven zitten! Ik kan niet wachten tot we NetFlix hier hebben.

Trouwens.. "in tact"? @ NOS..

This space is occupied

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 07:11:
Dat dat videoland uberhaupt nog bestaat zeg, ken werkelijk niemand die daar nog komt.

http://www.nu.nl/media/35...-videoland-on-demand.html

Netflix gaat 8 euro kosten staat hier.
Videoland ken ik niet, op de ipad ook niet te zien omdat je flash nodig hebt.
Ik wist ook niet dat het nog bestond in verband met de sluiting van vele vestigingen. Verrassend dat zij nog hebben geprobeerd het tij te keren. Ik kwam tot februari van dit jaar regelmatig bij de videotheek (oude Movie Max), totdat de eigenaar er de stekker uit trok in verband met terugloop aan inkomsten. Nu hebben we On demand services via de provider. Je hoeft nergens meer naartoe om een nieuwe film te kijken. Overigens vind ik 8 euro voor 1 film te duur, zeker als je naar de prijzen van abo-diensten als HBO/Netflix kijkt. In de winkel kost de film op DVD maar een fractie meer als je het nieuwste van het nieuwste wil zien.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• DexterDee

DexterDee

Butch_NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:18:
... Overigens vind ik 8 euro voor 1 film te duur, zeker als je naar de prijzen van abo-diensten als HBO/Netflix kijkt. In de winkel kost de film op DVD maar een fractie meer als je het nieuwste van het nieuwste wil zien.
Netflix gaat geen 8 euro per film kosten, maar (waarschijnlijk) 8 euro per maand. In die maand kun je onbeperkt het hele aanbod van duizenden films en series bekijken. 8 euro per film is totaal onrealistisch, zelfs HBO kost maar 15 euro per maand, waarbij je de dienst HBO GO er zonder extra kosten bij krijgt om onbeperkt te kunnen streamen op je iPad, Computer of ander apparaat.

• Butch_NL
DexterDee schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Netflix gaat geen 8 euro per film kosten, maar (waarschijnlijk) 8 euro per maand. In die maand kun je onbeperkt het hele aanbod van duizenden films en series bekijken. 8 euro per film is totaal onrealistisch, zelfs HBO kost maar 15 euro per maand, waarbij je de dienst HBO GO er zonder extra kosten bij krijgt om onbeperkt te kunnen streamen op je iPad, Computer of ander apparaat.
We bedoelen hetzelfde, maar wellicht was de eerdere reactie niet voldoende duidelijk. Mijn punt was dat 8 euro per film bij bijvoorbeeld Ziggo kost, terwijl je een pakket films/series hebt bij Netflix en HBO OD voor een vast bedrag per maand. Netflix is naar verwachting ook 8 euro, maar we hebben er nog geen officiële bevestiging van gezien.

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het best hypocriet dat wanneer buitenlandse aanbieders naar NL trekken het ineens wel mogelijk is om vergelijkbare initiatieven (RTL Videoland) te gaan aanbieden. Snap dat zo lang er geen noodzaak is je ook niet per se zo'n aanbod hoeft aan te bieden maar ik kan me niet voorstellen dat het niet eerder al rendabel zou zijn geweest voor dit soort partijen om een all-in abonnement aan te bieden waarmee je onbeperkt kijkt.

Als Netflix US gebruiker ga ik in elk geval bij Netflix blijven. Dan had RTL maar eerder moeten komen.

XeNeRgY schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:09:
Als Netflix US gebruiker ga ik in elk geval bij Netflix blijven. Dan had RTL maar eerder moeten komen.
Ik denk er ook zo over, maar als rtl heel wat gaat worden (wat ik niet zo snel inschat), dan doen we dat er natuurlijk gewoon bij. Als iets heel goed is maakt het mij niet zoveel uit dat het op deze manier zo laat gekomen is. Maar het nadeel van rtl / videoland is wel dat ik het niet kan afspelen op mijn smart tv (panasonic), mijn smart bluray speler (panasonic) en niet op mijn mediaspelers (wd tv live's).
Dus hoe moet ik het dan kijken? Op een tablet of laptop kijken is toch niet iets waar ik echt voor zou kiezen, zeker niet als ik ervoor moet betalen.

Netflix zit overal al op, rtl's videoland zal nergens op komen. En dat weet ik vrij zeker, ik heb op zowel mijn mediaspelers als op mijn panasonic spul niet eens uitzending gemist.

En een extra decoder ofzo komt er niet meer, ik heb ci+ kaartjes in mijn tv's waarmee ik ziggo kan ontvangen en 90% van mijn tv kijken bestaat uit kijken via de mediaspeler (of het nu netflix is of youtube of een gedwonloade mkv).

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-08-2013 11:25]

• XeNeRgY
  • Niet online
Precies. Las hier net nog wel dat je blijkbaar via unblock.us je land kunt wijzigen om NL subs te krijgen ipv Engelse subs via Netflix. Niet dat Engels niet te begrijpen is maar dat maakt het voor sommige vrienden/kennissen wat eenvoudiger om mee te kijken :)

Valt me wel op (gebruik pas paar dagen Netflix) dat de subs vaak niet sync zijn.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik verwacht dat RTL een geweldig idee verkeerd gaat uitvoeren. Idem wat Veamer doet. 2,49 voor 1 aflevering Big Bang Theory. na 3 afleveringen ben ik al duurder uit dan met Netflix.

Player1s Twitch

• Krusher
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:00:
... Idem wat Veamer doet. 2,49 voor 1 aflevering Big Bang Theory. na 3 afleveringen ben ik al duurder uit dan met Netflix.
Heck, je bent netto goedkoper uit met het kopen van een compleet seizoen op dvd/blu-ray als je alle eps wilt zien |:(

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Het is mij alleen na het lezen van Wikipedia en alles nog steeds niet duidelijk wát Netflix aanbied. Ik lees dingen over on-demand films, TV Series enz., alleen staat er nergens duidelijk van welke zenders deze series komen (HBO, MTV, welke zenders allemaal?). Ook is het me niet duidelijk of films en series meteen beschikbaar zijn wanneer deze worden uitgebracht én wat er naast de films en TV series allemaal nog meer wordt aangeboden.

Anyone who can help me out? Aangezien Netflix me wel heel interessant lijkt :o

XeNeRgY schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:15:
Valt me wel op (gebruik pas paar dagen Netflix) dat de subs vaak niet sync zijn.
Daar heb ik geen last van, maar ik kijk momenteel alleen hemlock grove, star trek en de x-files op netflix en daar zijn de subs wel goed van. Zal vast bij wat series minder zijn, je kan het wel aan netflix doorgeven en dan lossen ze het op, maar ik zou dat persoonlijk niet doen omdat ze dan wellicht gaan kijken hoe je erop komt en dan krijg je daar weer gedoe mee.

Haakontje schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:20:
Het is mij alleen na het lezen van Wikipedia en alles nog steeds niet duidelijk wát Netflix aanbied. Ik lees dingen over on-demand films, TV Series enz., alleen staat er nergens duidelijk van welke zenders deze series komen.

Hbo zit er helaas niet in, maar veel ander spul wel. Heel veel spul zelfs, bizar veel spul. Je kan het beste hier aan de slag: http://www.moreflicks.com

daar alles behalve netflix uitvinken en dan op apply of ok ofzo drukken (komt een balkje bij) en dan heb je alleen netflix wereldwijd (je kan ook per land nog uitzetten, maar dat is niet de bedoeling voor je vraag). Daarna kies je rechts op browsen op genre of je voert een titel in.

Als je bijv. sf en fantasy kiest , dan kan je naar beneden scrollen. Als je denkt onderaan te zijn komt er weer een stuk bij en zo blijf je scrollen. Pas wel op voor een muisarm of hebberigheid. Als je dat eenmaal gaat zien ben je snel om :P

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 15:14
Haakontje schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:20:
Het is mij alleen na het lezen van Wikipedia en alles nog steeds niet duidelijk wát Netflix aanbied. Ik lees dingen over on-demand films, TV Series enz., alleen staat er nergens duidelijk van welke zenders deze series komen (HBO, MTV, welke zenders allemaal?). Ook is het me niet duidelijk of films en series meteen beschikbaar zijn wanneer deze worden uitgebracht én wat er naast de films en TV series allemaal nog meer wordt aangeboden.

Vanwege de rechten in de verschillende landen is dat dus niet te zeggen. Hoe het met Netflix NL zit... Niemand die het weer volgens mij. Netflix US heeft iig ontzettend veel content.

Als ik een gok mag wagen... Ik denk de meeste gangbare series/films die hier in NL al op de tv worden uitgezonden, of in de videotheek te zien zijn. HBO sowieso niet, die heeft zijn eigen dienst.
Verder maakt Netflix tegenwoordig zelf ook series (denk aan het uitstekende House of Cards) hopelijk staan die er ook al op. Dat is ook de enige content waarvan ik hoop en als dat uitkomt verwacht dat we eerder dan normaal kunnen bekijken.

Ik denk dat we voorlopig nog niet kunnen verwachten dat content eerder beschikbaar is dan op de Nederlandse TV, want met sommige series lopen we vrij ver achter

• XeNeRgY
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

Daar heb ik geen last van, maar ik kijk momenteel alleen hemlock grove, star trek en de x-files op netflix en daar zijn de subs wel goed van. Zal vast bij wat series minder zijn, je kan het wel aan netflix doorgeven en dan lossen ze het op, maar ik zou dat persoonlijk niet doen omdat ze dan wellicht gaan kijken hoe je erop komt en dan krijg je daar weer gedoe mee.
Ik heb het pas 3 dagen en bij eigenlijk alle uitzendingen nog out of sync of blijven hangen, best vreemd. Zal het eens in de gaten blijven houden en anders uitzoeken wat ik er aan kan doen.

Over het aanbod: valt me wel op dat een aantal populaire (Showtime?) series in elk geval ontbreken (Dexter, Homeland, Shameless, Californication). Walking Dead, Two and a Half Men heb ik niet op gezocht maar ook nog niet zien staan.

Betekent dus wel dat ik nog steeds nieuwsgroepen abonnement moet nemen om alle content die ik wil hebben ook te kunnen zien. Niet erg, maar wel jammer dat er nog steeds geen totaal aanbod is.

voor wie netflix heeft, het is wel heel raadzaam profielen aan te maken voor het hele gezin / huisgenoten en dan een half uurtje al die vragen te gaan beantwoorden (na het aanmaken van een profiel krijg je voor ongeveer 5 minuten vragen, maar vervolgens kan je naar de website en personalize kiezen). Dan krijg je goede tips.

Ik heb nu gewoon een hele balk met films en series over spionnen en een berg goede horrorfilms waar ik nog nooit van gehoord heb, maar met allemaal gasten met circelzagen e.d. op de voorkant.
Ik heb mijn ratings op 110 staan nu en die personalize pagina's passen zich ook elke keer aan en zijn anders. Als ik dat zo een tijdje volhou ben ik helemaal klaar.

In Amerika kijkt al 4 op de 5 netflix users alleen nog maar naar series en films die in de aanbevelingen van netflix komen. Een heel strak systeem. Hier op tweakers kan straks het topic: ik weet niet welke tv serie ik moet volgen op slot :+
XeNeRgY schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:43:
Over het aanbod: valt me wel op dat een aantal populaire (Showtime?) series in elk geval ontbreken (Dexter, Homeland, Shameless, Californication). Walking Dead, Two and a Half Men heb ik niet op gezocht maar ook nog niet zien staan.
Dexter, homeland, walking dead etc. is er gewoon.

Vergeet niet 1 belangrijk ding: netflix denkt voor jou na wat je wilt zien. Als je niet gaat personalizen duurt het lang voordat je ziet wat je leuk vind. Daarom is moreflicks.com zo handig. Probeer het maar met de series die je noemt, zie je het gelijk. En ik gebruik ook gewoon nieuwsgroepen (voor oa hbo series), maar alles wat je niet hoeft te downloaden scheelt je gewoon tijd en anders wel opslag ruimte.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-08-2013 14:47]

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:43: maar alles wat je niet hoeft te downloaden scheelt je gewoon tijd en anders wel opslag ruimte.
belangrijk punt voor mij is dat de makers van series toch nog wat geld ontvangen en door blijven gaan met het maken van series.

Player1s Twitch

Anoniem: 451726

Als je unblock.us gebruikt is het af en toe switchen van land de moeite waard. Netflix UK heeft bijvoorbeeld wel Dexter, Modern Family, nieuwste seizoenen van Breaking Bad, Southpark, Downton Abbey en de fantastisch goede documentaires van Louis Theroux. Plus een flink ander film aanbod. Te veel verschillen om op te noemen.

Wil je alles bijhouden wat er nieuw uitkomt per land dan is dit lijstje een bookmark waard.
Het blijft alleen wel wat zoekwerk. :)

http://netflixukcompletelist.blogspot.com
http://netflixusacompletelist.blogspot.com
http://netflixcanadacompletelist.blogspot.com
http://netflixirelandcompletelist.blogspot.com
http://netflixbrazilcompletelist.blogspot.com
http://netflixmexicocompletelist.blogspot.com
http://netflixnorwaycompletelist.blogspot.com
http://netflixswedencompletelist.blogspot.com
http://netflixcanadavsusa.blogspot.com (verschillen van Netflix USA en Canada)
http://istreamguide.com (Canada, USA and UK sub-sites) TIP!!!

• XeNeRgY
  • Niet online
Oke, dan zit de clue dus in switchen want Dexter zie je bijvoorbeeld niet in de US erbij staan.

• DexterDee

DexterDee

Anoniem: 451726 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:08:
Wil je alles bijhouden wat er nieuw uitkomt per land dan is dit lijstje een bookmark waard.
Het blijft alleen wel wat zoekwerk. :)
Goede sites! Ik gebruik www.moreflicks.com omdat ik naast Netflix ook nog een Hulu abonnement heb.

Netflix uk is G O E D bezig:

The Hobbit: An Unexpected Journey' arrives on Netflix UK
http://www.engadget.com/2013/08/08/the-hobbit-netflix-uk/

WOW, dat is heerlijk snel. Als dit zo door blijft gaan, ook al breaking bad dag na uitzending in amerika al te zien in de UK (of in Nederland met de truuks :P )

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:55:

WOW, dat is heerlijk snel. Als dit zo door blijft gaan, ook al breaking bad dag na uitzending in amerika al te zien in de UK (of in Nederland met de truuks :P )
Nice!! Zeker dat Breaking Bad direct de volgende ochtend te zien is is super nieuws! Net als The Killing is dat heerlijk wakker worden. WD Live tv aan en The Killing in bed kijken :P
Dat dit straks ook met Breaking Bad kan is geweldig.

Tomorrow is not today!

Voor wie net als mij veel in de que wil zetten en wil sorteren, dit is een heel handig script:

http://userscripts.org/scripts/show/35183

Je hebt greasemonkey nodig en dan installeer je dit script en het werkt gelijk.
Dat is echt een fijne site. Vooral de manier waarop je op genre kan zoeken en dan een filter kan toepassen. Dat mis ik heel erg aan moreflicks. Nu kan ik bijvoorbeeld SF kiezen en dan filteren op HD en op CC (ondertiteling) en dan kan ik de resultaten nog sorteren ook. Het mooie is dat je op deze site ook inzichtelijk krijgt wat de subgenres (stuk of 200) van netflix zijn. Daar kan je vervolgens op klikken en dan krijg je de titels te zien. Echt een goede tip. Jammer dat ze niet alle regio's van Netflix hebben zoals moreflicks. Eigenlijk moet moreflicks samen met deze site, dan is het zowel visueel als inhoudelijk een top site.

[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-08-2013 12:37]

Anoniem: 217920

Het lijkt erop dat ik even toegang heb gehad tot de nederlandse netflix (waarschijnlijk nog in opbouw). Op de ipad ingelogd in amerikaanse netflix (met unblock-us). Daarna dns van unblock us eruit en netflix weer geopend, ik kan het alleen niet meer reproduceren. Wel wat screenshots gemaakt:

De database lijkt nog een beetje karig, hopelijk komt er nog meer bij. Wel aardig wat nederlandse producties en veel voor kids. Series als breaking bad, weeds, the office, how i met your mother niet gezien helaas. Nederlandse ondertiteling lijkt aanwezig (in het geel).

• Krusher
  • Niet online
Niets nieuws onder de zon dus (:X)

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Krusher schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:26:
Niets nieuws onder de zon dus (:X)
Hoho, het is toch nog niet beschikbaar }:| , ze zullen momenteel waarschijnlijk (ogenschijnlijk) bezig zijn de NL database te vullen met content. Ik geloof echt niet dat we met NL Netflix straks de beschikking zullen hebben over een database met slechts 50 films en 20 series, dit zal vast wel wat meer zijn oOo .

Maar wel leuk dat je al 'iets' hebt kunnen zien, Shrooma :) .
[edit] (alleen zie ik verontrustend veel NL content, iets waar ik persoonlijk niet echt op zit te wachten eigenlijk :X ).

[Voor 10% gewijzigd door KillerBee op 11-08-2013 11:02]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Krusher
  • Niet online
KillerBee schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:00:
[...]

...Ik geloof echt niet dat we met NL Netflix straks de beschikking zullen hebben over een database met slechts 50 films en 20 series, dit zal vast wel wat meer zijn oOo .
Meer van die meuk hierboven, nee dank je ;)

Maar goed, ik ben ook niet de doelgroep denk ik.

• anandus
  • Niet online
Het lijkt me voor het standaardgezin eigenlijk ideaal, iets voor de kids, iets voor de vrouw en papa zit toch maar te gamen of voetbal te kijken, dus dat maakt niet uit :+

• Krusher
  • Niet online
* Krusher heeft none of the above :P

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:51
Hopelijk uiteindelijk wel gewoon witte ondertiteling.

Die gele ondertiteling is prima, stoor me er niet aan, vind het misschien zelfs fijner dan de witte ondertiteling. Ik kijk heel veel op netflix met subs en heb werkelijk nooit gedacht: was die tekst maar wit.

Ik heb inmidels mijn ouders en schoonouders voorzien van een netflix capable mediaplayer zodat mijn kids daar straks ook netflix kunnen kijken :P

Zelf kijk ik nu de film arbitrage te kijken, dikke aanrader. Ik ben erg blij met de que lijst op de Amerikaanse account. Wel jammer dat de UK (en straks de NL versie) dit er nog niet is. Voorlopig blijf ik wel de USA / Canada en UK versie van Netflix gebruiken en voor mijn kids de NL versie. Moet even zien hoe ik het ga inrichten alleen hier. Ik denk dat ik mijzelf maar ga aanleren na mijn gebruik straks unblock us op NL te zetten (als die optie er is) en anders elke keer mijn router instellingen aan te passen (kan ik wel eenvoudig doen via de ipad).

Mijn kids en vrouw willen zeker de NL versie hebben namelijk en ik niet. Hoop dat unblock us in de nieuwe versie die eraan komt (zijn nu aan het betatesten) hiervoor een oplossing hebben bedacht zodat ik daar met profielen kan werken. Dan hang ik wel naast de tv een tabletje dat ik nog heb liggen en zet daar alleen unblock us op zodat mijn kids via die tablet bij de tv kunnen switchen van user account voor netflix.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-08-2013 12:03]

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Anoniem: 32279 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:01:
...en anders elke keer mijn router instellingen aan te passen (kan ik wel eenvoudig doen via de ipad).
[n00b modus]Is het niet alleen een kwestie van de DNS'en aanpassen in mediaspeler en in de netwerkinstellingen van je Pc (Windows)? Of is het echt nodig om dit ook in je router aan te passen? :$ [/n00b modus]

Dit is althans het enige wat ik zie wat moet gebeuren, in de how-to op de site van unblock us (of ik moet iets over het hoofd hebben gezien).

[Voor 14% gewijzigd door KillerBee op 11-08-2013 12:28]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• XeNeRgY
  • Niet online
Als je het in je router doet werkt het voor ieder device in je netwerk, doe je het in je PC of mediaspeler zelf dan werkt het alleen voor dat device. Ikzelf heb het enkel op mijn HTPC gedaan, mijn iPad werkt dus niet met Netflix totdat ik ook daar de DNS wijzig. Dat is inderdaad het enige wat je moet wijzigen.

[Voor 8% gewijzigd door XeNeRgY op 11-08-2013 12:54]

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Thanks XeNeRgY ;)

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 06-06 23:38
Met de aanstaande komst van netflix in nederland nog maar even snel een extra Apple tv3 via marktplaats op de kop getikt! Dan hebben beide tv's straks toegang.
Positief dat de trail al online staat, ben benieuwd wanneer de lancering is en met wat voor openings aanbieding ze komen?

American Express vraagbaak

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:35
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:55:

Dit was voor mij een van de redenen dat ik gestopt was met Netflix. Meeste series liepen meestal wel een seizoen achter wat gewoon erg hinderlijk is. Als ze dat met meer series gaan verhelpen wil ik het wel weer overwegen.

• Butch_NL
Anoniem: 217920 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:06:
Het lijkt erop dat ik even toegang heb gehad tot de nederlandse netflix (waarschijnlijk nog in opbouw). Op de ipad ingelogd in amerikaanse netflix (met unblock-us). Daarna dns van unblock us eruit en netflix weer geopend, ik kan het alleen niet meer reproduceren. Wel wat screenshots gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De database lijkt nog een beetje karig, hopelijk komt er nog meer bij. Wel aardig wat nederlandse producties en veel voor kids. Series als breaking bad, weeds, the office, how i met your mother niet gezien helaas. Nederlandse ondertiteling lijkt aanwezig (in het geel).
BOES! _/-\o_

Ik ben benieuwd wanneer Netflix eens met de informatie naar buiten komt over beschikbaarheid via welke provider. Ook mijn vrouw heeft er wel oren naar, gezien het 'succes' in huis met HBO OD. :)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Butch_NL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:12:
[...]

BOES! _/-\o_

Ik ben benieuwd wanneer Netflix eens met de informatie naar buiten komt over beschikbaarheid via welke provider. Ook mijn vrouw heeft er wel oren naar, gezien het 'succes' in huis met HBO OD. :)
Netflix is aan geen enkele provider verbonden, je neemt een abo dus direct bij Netflix. De content is te bekijken via div. mediaspelers (zoals Apple Tv en WD Live) en div. BD spelers, deze dient dan -uiteraard- aangesloten te zijn op internet (het maakt dus niet uit welke internet provider je hebt).

• DexterDee

DexterDee

KillerBee schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:34:
Netflix is aan geen enkele provider verbonden, je neemt een abo dus direct bij Netflix. De content is te bekijken via div. mediaspelers (zoals Apple Tv en WD Live) en div. BD spelers, deze dient dan -uiteraard- aangesloten te zijn op internet (het maakt dus niet uit welke internet provider je hebt).
Daar heb je in principe gelijk in. Er speelt echter ook wat anders. Om via Netflix films en series in [SuperHD] te kunnen ontvangen, moet je ISP een deal hebben met een aangesloten CDN (content delivery network). Op die manier wordt de hoeveelheid benodigde bandbreedte intercontinentaal beperkt, omdat een groot deel van de catalogus dan al dicht bij de eindgebruiker staat. Als je ISP zich niet aansluit bij dit CDN, dan is het gevolg dat je onverhoopt materiaal op een lage bitrate of zelfs in SD moet kijken, in plaats van 1080p high bitrate.

Het is te hopen dat de meeste ISP's in Nederland zich aansluiten.

unblock us geeft je sowieso SuperHD toegang onafhankelijk van je provider.
Stinger_Ventura schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:28:
Met de aanstaande komst van netflix in nederland nog maar even snel een extra Apple tv3 via marktplaats op de kop getikt! Dan hebben beide tv's straks toegang.
Ik snap niet waarom iedereen denkt een apple tv nodig te hebben, er zijn mediaspelers die ook een betere Netflix ondersteuning bieden en je kan ook nog eens mkv's en andere bestandtypes afspelen zonder alles te moeten converteren naar mp4. Maar wellicht heb je een compleet Apple Netwerk thuis en dan werkt het natuurlijk wel top.
Stinger_Ventura schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:28:
en met wat voor openings aanbieding ze komen?
Volgens mij doet netflix hier nooit aan. Je krijgt alleen een maand gratis net als alle huidige abonnee's. Althans bij de laatste 2 launches was er geen aanbieding.

[Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2013 12:43]

• Butch_NL
KillerBee schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:34:
[...]

Wacht even....er moet dus weer een extra kastje. Kan dat niet toevallig via de Humax van Ziggo? Anders is mijn enthousiasme alweer wat getemperd namelijk. -O- Ik probeer het aantal apparaten juist in te perken, anders kan ik al mijn consoles niet kwijt. :P

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@Butch_NL: nee, helaas, Netflix via de Humax gaat 'm niet worden en dit zie ik in de toekomst ook niet gebeuren eigenlijk (des te meer omdat Ziggo in wezen toch een 'soort van' concurrent is van Netflix).

Netflix is overigens wél beschikbaar via de PS3 (andere consoles weet ik niet, zou je even moeten zoeken), ik neem aan dat dit straks ook wel in Nederland het geval zal zijn.

• Sydney08
Netflix kun je ontvangen via sommige smarttv's, mediaspelers en inderdaad via de PS3 of Xbox 360. Genoeg manieren dus. Tevens kun je het op je tablet en/of pc bekijken, maar dit heeft niet mijn voorkeur.

Tomorrow is not today!

Ook op de wii, dus dan zijn alle consoles wel aanwezig. Ik denk alleen persoonlijk dat het beeld op de wii niet zo goed is.

Je kan als je tv vol zit met de hdmi poorten ook een (blu ray) home cinema set aanschaffen met meerdere hdmi poorten die alles doorlust naar 1 hdmi poort in je tv. Heb je geluid goed geluid.

Netflix.nl staat nu trouwens open om in te loggen. Ik krijg alleen na het inloggen en de keuze van de tv kijker de melding dat het nog niet beschikbaar is, maar voorheen kon je niet inloggen, dus het lijkt bijna zover.

[Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2013 15:39]

• XeNeRgY
  • Niet online
Spacey23 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:28:
Netflix kun je ontvangen via sommige smarttv's, mediaspelers en inderdaad via de PS3 of Xbox 360. Genoeg manieren dus. Tevens kun je het op je tablet en/of pc bekijken, maar dit heeft niet mijn voorkeur.
Waarom niet via de PC? Windows 8 heeft een Netflix app waarmee je via 1 muisklik een vergelijkbare interface (fullscreen) hebt als met een AppleTV of vergelijkbaar apparaat. Juist wanneer je een HTPC bezit is het erg handig dat ook dit prima via de HTPC kan. Als je overigens bedoelt om het via een internetbrowser af te spelen dan heb je wel een punt natuurlijk.

Net een abonnement genomen bij unblock.us na een positieve proefperiode. Wel vind ik het aanbod van Netflix nog niet helemaal bevredigend. Gisteren via IMDB diverse series opgezocht om te gaan kijken en vervolgens niet kunnen vinden op Netflix, zowel in US/UK/Canada. Het aanbod waaruit je kunt browsen (dus scrollen tussen wat er actief aangeboden wordt) valt me ook wat tegen qua hoeveelheid en dit is juist het grote voordeel van Netflix.

• Sydney08
XeNeRgY schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:53:
[...]

Als je overigens bedoelt om het via een internetbrowser af te spelen dan heb je wel een punt natuurlijk.
Dit bedoelde ik inderdaad :)
Vroeger toen ik bij mijn ouders woonde vond ik het niet zo erg om niet in de woonkamer een film te kunnen kijken, maar nu met een eigen woning kijk ik het liefst in mijn woonkamer op mijn plasma met dolby en niet op de pc.

Tomorrow is not today!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 06-06 23:38
Anoniem: 32279 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:35:
[...]

Ik snap niet waarom iedereen denkt een apple tv nodig te hebben, er zijn mediaspelers die ook een betere Netflix ondersteuning bieden en je kan ook nog eens mkv's en andere bestandtypes afspelen zonder alles te moeten converteren naar mp4. Maar wellicht heb je een compleet Apple Netwerk thuis en dan werkt het natuurlijk wel top.
[...]
Voor het afspelen van MKV's heb ik hier een 2009 WD live HD staan, en op het internet kwam ik tegen dat alleen de Plus versie van de WD met netflix werkt.

Zowel mijn vriendin als ik hebben een ipad en iphone, hebben al 1 Aplle tv3 en deze nieuwe gaat naar boven voor in de slaapkamer.
Voor de 6 tientjes die ik er voor betaal, kan ik hem altijd weer kwijt. En zo'n ATV werkt als een tierelier!

American Express vraagbaak

XeNeRgY schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:53:
Gisteren via IMDB diverse series opgezocht om te gaan kijken en vervolgens niet kunnen vinden op Netflix,
Dat is inderdaad niet de beste methode. Zelf kijk ik nu elke dag op deze site:

http://istreamguide.com

Ik heb van 1 januari 2013 t/m vandaag alles doorgenomen en daar 88 films / documentaires e.d. uitgehaald die ik nu kijk. Zitten vreemde zaken tussen zoals een film die ik 2 dagen geleden zag (worst movie ever made) en ook leuke films en andere zaken. Ideaal en ik kan dan uit die 88 dingen in mijn que elke avond wat keuzes maken.

Verder is netflix in mijn ogen ideaal voor series, voor films moet je het doen met het aanbod wat er is en dat is elke keer weer anders. Voor series kan je echt goed op andere sites zoals imdb ofzo kijken en dan kom je het vaak tegen, bij films zijn er zoveel dat je vaak ook misgrijpt (al is de optie om soortgelijke titels te bekijken ook vaak leuk, of zoeken op een acteur werkt ook heel fijn).

Met andere woorden: als je ziet wat er op netflix is met bovenstaande site (of andere sites die hier genoemd zijn de afgelopen tijd) en daaruit een keuze maakt heb je er veel plezier van. En wat netflix aan jou laat zien op de site zelf in die balken is gebasseerd op jouw voorkeuren en dat werkt in het begin minder goed dan als je langer klant bent en ratings geeft aan alles wat je kijkt. Het is iets anders denken hoe het fijn voor je werkt, maar als je het op deze manier doet beleef je er veel plezier van vermoed ik.
Stinger_Ventura schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:12:
Voor het afspelen van MKV's heb ik hier een 2009 WD live HD staan, en op het internet kwam ik tegen dat alleen de Plus versie van de WD met netflix werkt.
Ja, die knuppels hebben de doos enzo veranderd voor Nederland, de oude doos had wel Netflix er groot op. Niet zulke handige marketing... En het vreemde is dat wd dan wel als eerste die "who is watching" optie heeft, kennelijk is de marketing in Amerika beter.

En de apple tv is inderdaad sneller, vind het alleen zo jammer dat hij geen mkv's kan afspelen, maar als je daarvoor een oplossing heeft is mijn reactie overbodig. En nu er 2 apple tv's in je huis zijn kan je ook mooi zelf op een andere tv gaan kijken en zelfs tegelijk naar netflix op 2 tv's met andere programma's, werkt hier erg fijn.

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2013 19:20]

Anoniem: 32279 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:35:

[...]

[...]
Ik snap dat wel. Apple TV biedt vooral veel gebruiksgemak, heeft een erg fijne UI en een briljant simpele en mooie aluminium afstandsbediening. En is bovenal helemaal niet duur. In de US staat dan ook de Apple TV en Roku vaak steevast bovenaan de lijsten van beste losse Netflix mediaspelers.

Ik heb ook naar Roku gekeken maar die was hier lastig te krijgen, plus afwachten hoe het met garantie loopt. Heb uiteindelijk voor de Apple TV 3 gekozen en heb daar helemaal geen spijt van. Met de iPad erbij is het helemaal fijn, want bijvoorbeeld de BBC iPlayer app en Uitzending Gemist app sturen dan gelijk alles via Airplay door naar de ATV, terwijl je gewoon de afstandsbediening kunt blijven gebruiken van de ATV. Wij kijken met unblock-us op de UK ingesteld nu ook superfijn veel naar BBC programma's. BBC iPlayer is dan ook echt een pareltje. En Netflix support nu sinds kort ook op de ATV de ondersteuning van profielen, al is het nog in beta.

Andere bestandsformaten afspelen met de ATV is ook geen probleem, je kunt de VLC app installeren, streams live kijken met Air Video Server of Air Parrot, etc. En mkv's zijn helemaal een eitje met Subler. Subler zet de H.264 om van de mkv container naar een m4v container. Dus: geen echte conversie met veel rekenwerk, geen kwaliteitsverlies. En snel.

Al is er met de komst van Netflix èn in de verschillende landen versies èn BBC iPlayer èn ITV Player èn CBS player èn ABC èn zzzz. in huize Cr0N niet of nauwelijks de behoefte meer om nog veel aan losse bestanden te denken, laat staan te kijken. De NAS staat dan hier volledig uit - het aanbod is zo gigantisch groot geworden, het is veel te veel eigenlijk. De TV staat hier regelmatig dan ook gewoon uit! :P

• Butch_NL
Spacey23 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:28:
Dank allen voor de antwoorden. Dan hoef ik in ieder geval geen extra kastje aan te schaffen, want die consoles, die heb ik wel. :)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Het nadeel van de Apple Tv 3 vind ik (persoonlijk) het ontbreken van DTS audio (passthrough). Mocht Netflix er in de (nabije) toekomst voor kiezen om bij bepaalde content een DTS geluidsspoor toe te voegen, dan zou ik het erg jammer vinden om dit niet te kunnen gebruiken (het oor wil tenslotte ook wat :P ).
Alhoewel ik ook zeker genoeg voordelen zie in dit kastje, is dit toch iets wat me tegenhoudt om een ATV3 te kopen.

Ik ben benieuwd wat de komst van Netflix en RTL betaaltelevisie in Nederland gaat betekenen voor de kabelmaatschappijen zoals Ziggo en UPC.

In Amerika is 'cable cutting' namelijk erg in opkomst, steeds meer mensen zeggen hun abonnement op bij de kabelmaatschappij of sateliet en knippen de kabel door. En kijk alleen streaming met Netflix, of zoals hier via Uitzending Gemist, Journaal24 voor de puur Nederlandstalige content en sport. Scheelt je toch al snel minimaal € 20 per maand oftewel 240 harde euro's per jaar. Best veel geld eigenlijk als je er toch nog maar weinig meer van gebruik maakt. Gaan de kabelmaatschappijen hiermee dezelfde weg op van de CD en DVD markt, namelijk de exit?

Zijn jullie al toe aan om een cord cutter te worden?
Of zijn er hier al mensen die dit al lang en breed hebben gedaan? Benieuwd hoe dat is bevallen.
Aardig artikel hierover: http://www.nytimes.com/20...to-cut-the-cord.html?_r=0

@KillerBee
Over DTS heb je absoluut een punt. Al is het wel afwachten of Netflix wel overgaat tot ondersteuning van DTS. Dolby Digital heeft namelijk ook heel lang geduurd en is er pas een paar jaar.

Ik zal nooit mijn tv abonnement opzeggen aangezien ik dan ook mijn 150mbit internet verbinding kwijt ben :P
Maar als het zou kunnen zou ik het ook niet opzeggen, mijn vrouw is daar nog niet klaar voor. Ik en mijn kids wel.

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:04

Mrs Redhair

TruckingGirl

Internet via UPC/Ziggo. Ik wil internet zonder ansjovis bij Ziggo.

Tijd voor verandering. :) Ik wil best alleen internet zonder TV van Ziggo. Laat maar komen die abo vorm.

[Voor 44% gewijzigd door Mrs Redhair op 13-08-2013 18:56]

Instagram:Ambitielozemeisjes

Wanneer je alles wat je wilt kunt streamen in full HD (of 8k :) ) en ook online kunt gamen vervalt voor mij ook direct alle noodzaak voor die hoge download snelheden. Want waarom dan nog hele grote bestanden zelf downloaden en opslaan.

Maar die keuze is natuurlijk persoonlijk, denk wel dat we uiteindelijk wel die kant opgaan.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 13-08-2013 19:02]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:56
Ik heb al lang geen televisie-abonnement meer, kijk alleen af en toe naar de free-2-air kanalen, verder alles via streaming en dergelijke.

Anoniem: 451726 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:01:
Wanneer je alles wat je wilt kunt streamen in full HD (of 8k :) ) en ook online kunt gamen vervalt voor mij ook direct alle noodzaak voor die hoge download snelheden.
8)7

Je hebt toch wel door dat je voor het streamen van full hd of 8k toch wel een redelijk snelle internet verbinding nodig hebt? :P

Waarschijnlijk bedoelde je dit?

Wanneer je alles wat je wilt kunt streamen in full HD (of 8k :) ) en ook online kunt gamen vervalt voor mij ook direct alle noodzaak voor een tv abonnement.

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-08-2013 19:17]

• Krusher
  • Niet online
Full HD gaat prima, maar 8K is een ander verhaal, dan mag je ook nog eens andere hardware hebben :X

Die 8k was ook een grapje. Ik heb Netflix in Full HD uitstekend zien werken op een 10 Mbit lijntje waarbij ook nog tegelijk wat gesurft werd. Netflix geeft zelf onderstaande waarden aan. De minimaal gevraagde bandbreedte voor Full of Super HD valt dus reuze mee hoor.

Internet Connection Speed Recommendations
Below are the internet speed requirements and recommendations for playing movies and TV shows on the Netflix website. *Note: Internet speeds listed represent Download speeds.

0.5 Megabits per second - Required broadband connection speed
1.5 Megabits per second - Recommended broadband connection speed
3.0 Megabits per second - Recommended for DVD quality
5.0 Megabits per second - Recommended for HD quality
7.0 Megabits per second - Recommended for Super HD quality
12 Megabits per second - Recommended for 3D quality

bron: https://support.netflix.com/en/node/306

Ultra HD (1080p) vraagt wel 20 Mbit ongeveer. Maar dat hebben de meeste basis internetabonnementen al standaard. Maar of ultra hd komt in Nederland weten we niet.

Maar ben ik nu gek of is er opeens witte ondertiteling in Netflix? In iedergeval in de webbrowser (firefox) waarin ik nu kijk? Het lettertype is ook opeens anders?

Edit: op mijn mediaspelers is het nog wel geel, dus ik ben wellicht in de war, kijk ook niet zo vaak in mijn browser naar netflix.

[Voor 114% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-08-2013 07:03]

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:27
Beste mensen, ik hoor praten over mensen die via Ebay goedkoop Netflix abbonementen kopen. Ik kom echter alleen voucher kaarten tegen die verzonden moeten worden en meer kosten aan verzendkoste en import kosten.

Heeft iemand een link?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• supajay
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-10-2021
Garyu schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:04:
Ik heb al lang geen televisie-abonnement meer, kijk alleen af en toe naar de free-2-air kanalen, verder alles via streaming en dergelijke.
+1

Mijn vriendin heeft er ook geen nood aan. Als we dan eens bij iemand anders zijn en de tv staat op, verschiet ik hoe hard je wordt doodgegooid met reclame, reruns en slechte programma's.

Ik kan niet wachten op Netflix in de benelux.

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

Leo1010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:42:
Beste mensen, ik hoor praten over mensen die via Ebay goedkoop Netflix abbonementen kopen. Ik kom echter alleen voucher kaarten tegen die verzonden moeten worden en meer kosten aan verzendkoste en import kosten.

Heeft iemand een link?
http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item1e7e0fbb88

staat ook in de omschrijving:

Netflix subscription for one year!! As soon as you pay to my paypal,,I will send you the e-mail and password so you can enjoy netflix for a whole year!! Guaranteed!! You can use it with your laptop,,Xbox,,Ps3,,Wii and wii U,,smart Tv's,and tablets!! Up to 4 devices per account!! I can assure you this is better than paying for Hulu!!

100% positive feedback, dus wel in orde. 39.99 BIN, dus

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik vraag me af of (en wanneer) Netflix deze illegale (lijkt mij niet helemaal zuiver althans) manier via eBay gaat controleren. Kans is aannemelijk dat hier tegen opgetreden gaat worden, door bijv. accounts eenzijdig op te heffen.
Ik kan me goed voorstellen dat een jaar abonnement tegen dergelijk lage bedragen tempting is, maar om mogelijke problemen te voorkomen, betaal ik liever de 'volle mep' (wat ik persoonlijk toch ook niet echt veel vindt).

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

die kaarten kan je ook kopen bij Netflix zelf.. word nogal lastig.
BestBuy heeft ze ook liggen (grote keten in de states)

[Voor 29% gewijzigd door mindcre8r op 14-08-2013 16:24]

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@mindcre8r: aha, wist ik niet, dan ligt het idd wat anders :) . Ik zal dit straks ook maar es in de gaten houden dan :9 .

[Voor 49% gewijzigd door KillerBee op 14-08-2013 17:34]

KillerBee schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:32:
Ik vraag me af of (en wanneer) Netflix deze illegale (lijkt mij niet helemaal zuiver althans) manier via eBay gaat controleren. Kans is aannemelijk dat hier tegen opgetreden gaat worden, door bijv. accounts eenzijdig op te heffen.
Ze pakken dit al geregeld aan, dan wordt je account gedisabled. Heb alleen geen idee hoe ze het precies zien. Ik hoop zelf wel een jaarabonnement met mijn mastercard, ben je wel iets duurder uit, maar ik heb hiervoor weleens los kaarten gekocht en ook een keer gehad dat de kaart in gebruik was volgens netflix en volgens de verzender niet (wel geld teruggekregen).

Ik ga het risico voor 40 euro korting per jaar niet lopen, maar dat is wel makkelijk praten als je werkt. Als ik bijv. student zou zijn had ik de gok wel genomen, lees toch vaak hier dat het goed gaat. De kans dat je problemen krijgt lijkt me ook niet zo heel groot trouwens.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-08-2013 18:23]

• Hillie
  • Laatst online: 17:41

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Anoniem: 451726 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:39:
In Amerika is 'cable cutting' namelijk erg in opkomst, steeds meer mensen zeggen hun abonnement op bij de kabelmaatschappij of sateliet en knippen de kabel door. En kijk alleen streaming met Netflix, of zoals hier via Uitzending Gemist, Journaal24 voor de puur Nederlandstalige content en sport. Scheelt je toch al snel minimaal € 20 per maand oftewel 240 harde euro's per jaar. Best veel geld eigenlijk als je er toch nog maar weinig meer van gebruik maakt. Gaan de kabelmaatschappijen hiermee dezelfde weg op van de CD en DVD markt, namelijk de exit?
Netflix heeft niet de recentste seizoenen (vorige week is bv. seizoen 5 van Breaking Bad beschikbaar geworden). Voor ons maakt dat niet uit en wij zijn min of meer cable cutters, maar we hebben nooit kabel-TV gehad. Ik woon in de VS en heb alleen kabelinternet en we gebruiken Netflix veel en soms de streaming van Amazon en een heel enkele keer kopen we een film via Hulu of Vudu. Kabel is hier duur, zeker als je een meer premium kanaal wilt, dan zit je al snel vast aan een duurder pakket. De kabelmaatschappijen springen ook in op het streaminggebeuren en hebben ook on-demand opties, zodat je films kunt huren enzo.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Camacha: Je hebt nog gelijk ook.

• XeNeRgY
  • Niet online
Na 2 weken Netflix gebruikt te hebben wil ik kort mijn ervaringen delen. Netflix heeft mij positief verrast en ook teleurgesteld tegelijkertijd. Dit kan met mijn verwachtingen te maken hebben, die misschien al niet realistisch waren.

Mijn vriendin en ik kijken erg veel series en af en toe een film. Dat deden we tot heden altijd via onze htpc waarop we sickbeard icm usenet gebruiken en vervolgens afspelen in XBMC. Dit werkt prima maar het komt regelmatig voor dat een download niet gelukt is, incompleet of wat dan ook, en dat je daar pas achter komt op het moment dat je de missende aflevering wilt gaan kijken.

Netflix geprobeerd in de verwachting dat je, door te betalen voor content, alles direct kan kijken zonder problemen. Zo heb ik dit ook ervaren bij een vriendin Canada waar ik 2 jaar geleden Netflix uitgebreid gebruikt heb.

Positief aan Netflix
- Browsen en kijken: door de aanbod constructie zie je dingen die je anders niet had gekend/gezocht
- Gebruiksgemak: XBMC is niet echt lastiger, maar wel icm Sickbeard. Mijn vriendin kijkt na 3 dagen 'meekijken' nu al zelf naar Netflix en kan het prima bedienen.
- Documentaire aanbod: ik ben echt fan van documentaires. De komende maanden ben ik zeker zoet.
- Suggesties op basis van mijn wensen: gisteren een nieuwe sub categorie in documentaires 'ontdekt' waar wederom zo'n 50 docu's te vinden zijn die aansluiten bij mijn interesse.

Negatief aan Netflix
- Content: ondanks de goede adviezen hier en de iStream website mis ik toch content. Niet alle series (XeNeRgY in ""Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic") die wij kijken zijn beschikbaar in Netflix
- Actualiteit: het aanbod TV-series is niet recent genoeg. De laatste seizoenen van nieuwe series zijn 9 mnd na uitzending in US nog niet te vinden.
- Beeldkwaliteit: ondanks mijn 60mbit blijft (super)HD vaak een beetje opgeschaald SD
- Ondertiteling: deze loopt voor mijn gevoel wel synchroon, maar verschijnt/verdwijnt net iets te vroeg. Je leest de zin dus al voordat diegene het uitspreekt.

Conclusie
Netflix is voor mij persoonlijk een aanvulling omdat het op het gebied van documentaires een enorm goed aanbod biedt waar ik voorlopig nog niet doorheen ben. Wij hadden echter de hoop usenet te gaan vervangen met Netflix (vind het prima om te betalen voor content) en dat gaat niet lukken doordat het aanbod van Netflix niet compleet is qua TV-series en het aanbod ook niet recent genoeg is. Als je met spanning een aantal series volgt wil je zo snel mogelijk na launch van een nieuw seizoen weer verder kijken en niet pas een jaar later.

Een 'allesvervanger' voor 10 euro per maand is Netflix voor mij dus helaas niet. Dat ligt niet aan het gebruiksgemak want dat is geweldig. Mocht het aanbod uitgebreider en recenter worden dan sluit het beter aan bij onze wensen. Voor nu is het de vraag of ik, nadat ik de leukste docu's wel gezien heb, wil blijven betalen voor Netflix naast mijn usenet abonnement.
Pagina: 1 2 3 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee