Vandaar de Niet beschikbaardonald_dick schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:13:
[...]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1121153
Was gewoon te zien

:+
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vandaar de Niet beschikbaardonald_dick schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:13:
[...]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1121153
Was gewoon te zien
vandaar het werkwoord in verleden tijd.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Als we allemaal al een abbo nemen dan hebben ze geen rede meer om wat aan te passenCyphax schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:47:
[...]
Als we nou allemaal een abonnement afsluiten en Netflix vragen of ze de library zoveel mogelijk gelijk willen trekken aan die van de US, dan weten we gelijk of Netflix luistert naar feedback van hun klanten.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
En daarom ook al zou het er hier komen blijf ik toch lekker mij US VPS houden die als tunnel fungeert voor o.a. netflix / Hulu maar ook Pandora en Spike.Spike_wolf schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:15:
Netflix kan nog zo graag alle content die ze hebben hier met ons willen delen, dit MOGEN ze simpelweg niet, dat heeft verder niks met Netflix te maken maar met de distributierechten van films en TV series.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[Voor 8% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-06-2013 23:01]
PSN ID: ChuckDevil
Anoniem: 32279
Een vpn is bij netflix eigenlijk altijd wel hanfig omdat de content per land verschilt, dus voor die paar euro voor een vpn heb je gelijk een hele boel extra content.ndeleeuw schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:09:
Binnenkort is de vpn niet meer nodig want netflix geeft aan dat ze binnenkort ook beschikbaar zijn in nederland !
Ze hebben juist heel veel te verliezen dan, toch? Abonnees moet je juist tevreden houden. Lijkt mij een goede reden. Abonnementen kunnen opgezegd worden.Spike_wolf schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:15:
[...]
Als we allemaal al een abbo nemen dan hebben ze geen rede meer om wat aan te passen
Tja, dan kunnen ze dat gewoon mededelen. Dat probleem heeft de NPO ook wel met uitzendinggemist; niet alles kun je daar terugvinden. Ik denk dat ze het wel mogen, mits ze daar -- ongetwijfeld een hoop -- geld voor betalen. Dat moeten ze wel kunnen terugverdienen.Maar wij kunnen met zijn allen roepen wat we willen, Netflix kan nog zo graag alle content die ze hebben hier met ons willen delen, dit MOGEN ze simpelweg niet, dat heeft verder niks met Netflix te maken maar met de distributierechten van films en TV series.
Saved by the buoyancy of citrus
Dat ze het niet mogen delen is we een feit maar persoonlijk vind ik dat behoorlijk achterhaald door de hedendaagse middelen.Spike_wolf schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:15:
[...]
Als we allemaal al een abbo nemen dan hebben ze geen rede meer om wat aan te passen
Maar wij kunnen met zijn allen roepen wat we willen, Netflix kan nog zo graag alle content die ze hebben hier met ons willen delen, dit MOGEN ze simpelweg niet, dat heeft verder niks met Netflix te maken maar met de distributierechten van films en TV series.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze krijgen dezelfde consumenten 0,99 maar missen de kabelmaatschappijen xxx.xxx omdat geen kabelmaatschappij het nog gaat kopen als het in itunes staat.Donstil schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:30:
[...]
Extra betalen oké maar het is toch bezopen dat wij via iTunes voor 0,99 geen aflevering kunnen kopen van een Amerikaanse serie, dan krijgen ze toch precies dezelfde knaken als dat een Amerikaan voor 0,99 dat zou doen.
Dat is waar ja, ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren, mensen kijken steeds minder tv en steeds meer ondemand. Zeker in de VS. Het zal dus (hopelijk voor ons) verschuiven van de tv naar de digitale devices. Zodat we dan al dit gezever af zijn.Gomez12 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:41:
[...]
Ze krijgen dezelfde consumenten 0,99 maar missen de kabelmaatschappijen xxx.xxx omdat geen kabelmaatschappij het nog gaat kopen als het in itunes staat.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anoniem: 451726
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 23-06-2013 15:54]
80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED
Ik zelf heb deze: pricewatch: Western Digital TV Live (2011)Anoniem: 451726 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:53:
Ik wil graag eens Netflix gaan proberen, maar wat is hier een echt goede mediaspeler voor? Ik heb geen laptop en zoek vooral een fijne bediening lui vanaf de bank.
Ik zie alleen opvallend weinig keuze, het is Roku of Apple TV lijkt het, of mis ik wat?
Tomorrow is not today!
Ik heb zelf op de slaapkamer een 2e WD TV Live (in de woonkamer de andere), werkt in iedergeval prima. De play heb ik nooit in een winkel gezien trouwens.Spacey23 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:49:
Bevalt uitstekend en zit er aan te denken om een 2e te kopen voor in de slaapkamer. Twijfel tussen deze en tussen: pricewatch: Western Digital WD TV Play
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-06-2013 18:31]
PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)
Dit kan nog weleens interessant worden (en mogelijk in het voordeel van toekomstige Netflix gebruikers).Anoniem: 32279 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:34:
RTL wil de concurrentie aangaan met Netflix:
http://www.totaaltv.nl/ni...enhanger_Netflix_aan.html
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
En again, Netflix heeft daar niks over te zeggen. Netflix mag niet meer aanbieden dan ze zullen gaan doen, ze zullen niet zomaar dingen achter houden omdat ze ons niet aardig vinden ofzo.KillerBee schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:14:
...zou Netflix ervoor kunnen kiezen om hetzelfde te doen, of iig een dusdanige database aan films en series aan te bieden die in de buurt komt van de Amerikaanse...
Humankind… be both.
Dit heb ik idd al eens gelezen, je hebt ook wel gelijk. In het betreffende nieuwsitem las ik iets te vluchtig het stukje m.b.t. de joint venture met Film Ventures, hetgeen verklaard waarom RTL straks wél bepaalde films vrij snel kan aanbieden.Spike_wolf schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:53:
[...]
En again, Netflix heeft daar niks over te zeggen. Netflix mag niet meer aanbieden dan ze zullen gaan doen, ze zullen niet zomaar dingen achter houden omdat ze ons niet aardig vinden ofzo.
Ze zullen of zo veel geven als ze wettelijk mogen, maar wat ze ons in Europa mogen geven is veel minder dan ze in de US mogen. Wat RTL doet zal 0,0 invloed hebben op de bibliotheek van Netflix.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Bedankt voor de tips. Heb wat zitten zoeken en ben toch voor de Apple TV gegaan vanwege het gebruiksgemak en de lage prijs. Want laat Dixons nu net een hele scherpe weekdeal hebben voor een ATV3 voor € 74 als je alle kortingen meetelt. In het echt is het wel een heel klein apparaatje met een simpel te bedienen fraaie aluminium afstandsbediening. Ben er erg blij mee.Anoniem: 32279 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:30:
[...]
Ik heb zelf op de slaapkamer een 2e WD TV Live (in de woonkamer de andere), werkt in iedergeval prima. De play heb ik nooit in een winkel gezien trouwens.
Het fijne van meerdere wd apparaten is dat je ze allemaal een andere naam kan geven. En als je een nas hebt kan je verschillende users aanmaken en zo bijvoorbeeld alleen de 3d films (als voorbeeld) laten zien op de 3d tv en op bijv. de tv in de slaapkamer niet.
Netflix kan je ook op tablets afspelen en op een computer, er zijn daarnaast erg veel mediaspelers die het ondersteunen. Zeker niet alleen de apple tv.
[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 25-06-2013 22:59]
Tomorrow is not today!
Tja, wat is beter. Voor mij was beter vooral een simpele bediening met een mooie gebruikersinterface. Ik heb namelijk eerder een Asus O!Play Mini Plus streamer gehad en vond de bediening afschuwelijk slecht. Dat moest het zeker niet worden.Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:58:
Toffe site! Mocht je er meer tegenkomen, posten maar. Ik ga hem bookmarken.
Wat is beter voor netflix? De wd of de apple tv of maakt het niet zoveel uit?
[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-06-2013 12:05]
En klaar istie!Moi_in_actie schreef op maandag 24 december 2012 @ 02:14:
Voor de mensen die Netflix willen gebruiken, hier is hoe ik het heb gedaan. Voor Chrome (of Firefox), download de extentie Media Hint. Dit zorgt voor een proxy connectie naar de US, alleen bij sites die het nodig hebben. Je hebt dus geen last van eventuele traagheid van veel gratis proxies. Deze extentie staat niet meer in de Chrome store, maar je kunt hem gewoon download en naar de tab met extenties slepen.
Daarna, registreer je op Netflix met een creditcard en geef als zipcode een random postcode uit de US op (ik heb dacht ik iets in de buurt van LA genomen).
Dat is eigenlijk alles. Netflix draait hier al tijden prima, zonder gedoe. Wel moet ik zeggen dat ik een keer wat gezeur heb gehad met Silverlight, of dat was in ieder geval de melding die in beeld kwam. Echter is dit de laatste weken/maand niet meer voorgekomen.
It is nice to be important, but more important to be nice.
Inderdaad, het is zo gemakkelijk dat het eigenlijk niet te begrijpen is dat half Nederland nog niet aan de Netflix of Hulu hangt. We lopen zwaar achter, in de US bestaat in de avonduren 1/3 van het internetverkeer uit Netflix.Daniel36 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:07:
[...]
En klaar istie!
Geweldige uitleg, half uurtje en alles werkt, nu de laptop aan de tv gehangen en ik ga zsm. een mediaplayertje bestellen.
Dank
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 30-06-2013 16:27]
Dat komt omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking nog nooit van Netflix gehoord heeft. Een deel dat het wel kent weet dat het hier niet toegankelijk is, een deel weet hoe wel om de beveiliging heen kunnen maar weten ook dat dat van Netflix en de wet niet mag en doen het daarom dus niet.Anoniem: 451726 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:10:
[...]
Inderdaad, het is zo gemakkelijk dat het eigenlijk niet te begrijpen is dat half Nederland nog niet aan de Netflix of Hulu hangt. We lopen zwaar achter, in de US bestaat in de avonduren 1/3 van het internetverkeer uit Netflix.
Humankind… be both.
Nu het op het journaal is geweest willen mijn ouders en schoonouders en mijn zus het hebben, werkelijk bizar. Ik belde ze er over op, zegt mijn ma van 60+ dat ze het al 4 keer op het nieuws had gezien en het neemt. Toen een nieuwe mediaspeler ervoor ter sprake kwam reageerden beide ouderstellen met: mooi verjaardagscadeauSpike_wolf schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:35:
[...]
Dat komt omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking nog nooit van Netflix gehoord heeft. Een deel dat het wel kent weet dat het hier niet toegankelijk is, een deel weet hoe wel om de beveiliging heen kunnen maar weten ook dat dat van Netflix en de wet niet mag en doen het daarom dus niet.
[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-06-2013 22:55]
Op mijn werk is een verbinding van 8 Mb/s voldoende voor HD, dus alles vanaf 8 Mb/s lijkt me snel genoeg. Ik heb echter geen idee of ExtraHD ook naar Nederland komt en of wat de snelheidseisen daarvan zijn.Anoniem: 32279 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:52:
[...]
Nu het op het journaal is geweest willen mijn ouders en schoonouders en mijn zus het hebben, werkelijk bizar. Ik belde ze er over op, zegt mijn ma van 60+ dat ze het al 4 keer op het nieuws had gezien en het neemt. Toen een nieuwe mediaspeler ervoor ter sprake kwam reageerden beide ouderstellen met: mooi verjaardagscadeau
Schoonmoeder heeft volgens mij wel een heel trage internet, dat zal ik binnenkort nog eens checken, geen idee eigenlijk wat je nodig hebt voor hd beeld, zal iets van 20 mbit zijn?
Hulu wat hier ook genoemd werd is trouwens niks, gewoon 4 reclameblokken in 1 aflevering bij een betaald abonnement als je pech hebt en altijd minimaal 2 blokken. Daar kon ik niet aan wennen omdat het ook nog eens retelange reclames waren en vaak dezelfde.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik vermoed dat ze ziggo alles in 1 basis hebben, dus 20Mb/s down, dat zal dan wel voldoende zijn voor superHD als 8 genoeg is voor normale HD lijkt me.MeNTaL_TO schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:17:
[...]
Op mijn werk is een verbinding van 8 Mb/s voldoende voor HD, dus alles vanaf 8 Mb/s lijkt me snel genoeg. Ik heb echter geen idee of ExtraHD ook naar Nederland komt en of wat de snelheidseisen daarvan zijn.
Wat zou nu eigenlijk het verschil zijn? Ik zit zelf bij unblock us en vind die 2 of 3 dollar per maand niet zo heel spannend, maar ik snap niet waarom een bedrijf geld kan vragen en aan iets kan verdienen als andere bedrijven het gratis weggeven.Anoniem: 451726 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:50:
Heb van het weekeind ontdekt dat er een nog beter alternatief is dan Unblock-us, namelijk www.tunlr.net
Want Tunlr.net is helemaal gratis! Werkt perfect op de Apple TV en registreren is niet eens nodig.
Tunlr.net heeft ook BBC en een lange reeks meer.Anoniem: 32279 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:06:
[...]
Wat zou nu eigenlijk het verschil zijn? Ik zit zelf bij unblock us en vind die 2 of 3 dollar per maand niet zo heel spannend, maar ik snap niet waarom een bedrijf geld kan vragen en aan iets kan verdienen als andere bedrijven het gratis weggeven.
Dat is toch apart? Kijk, bij de AH zijn de boodschappen ook duurder dan bij een Jumbo (bijvoorbeeld), maar dan heeft de AH misschien wat meerwaarde voor klanten. Maar ik zie zo snel niet de meerwaarde van unblock us ten opzichte van tunlr.net
Unblock us heeft wel wat meer diensten zoals bbc e.d. , zou dat het dan misschien zijn?
Kwaliteit en intentie: tunlr.net is geen bedrijf maar een hobbyproject en biedt derhalve geen garanties en geen support.Anoniem: 32279 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:06:
Wat zou nu eigenlijk het verschil zijn?
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)
ik ga het maar eens proberen vanavond! DankAnoniem: 451726 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:50:
Heb van het weekeind ontdekt dat er een nog beter alternatief is dan Unblock-us, namelijk www.tunlr.net
Want Tunlr.net is helemaal gratis! Werkt perfect op de Apple TV en registreren is niet eens nodig.
Helemaal gratis, dus je denkt gelijk hoe kan dat? Zoals ze zelf schrijven: Tunlr is up when it's up, and is down when it's down. Maar hun server reputatie is goed met een hoge beschikbaarheid.
Aanrader.
[Voor 12% gewijzigd door page404 op 03-07-2013 16:52]
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Wat bedoel je precies? Netflix accepteert gewoon een Europese creditcard, de naamgeving moet wel exact kloppen plus een Amerikaanse zip code gebruiken. Tunlr.net is gratis, geen account nodig.page404 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:47:
[...]
ik ga het maar eens proberen vanavond! Dank
Zijn er nog andere manieren om betalingsgegevens op te geven? Mijn creditcard wordt keihard als een NL card gezien, en mijn paypal dus ook
Is entropay betrouwbaar?
Mijn ANWB Visa wordt afgekeurd omdat het geen US card is. Blijkbaar hebben sommige cards daar last van. Heb nu geprobeerd zo'n Entropay account te maken, maar ik moet nu weer wachten op verificatie van mijn CC. Djeez....Anoniem: 451726 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:32:
[...]
Wat bedoel je precies? Netflix accepteert gewoon een Europese creditcard, de naamgeving moet wel exact kloppen plus een Amerikaanse zip code gebruiken. Tunlr.net is gratis, geen account nodig.
Dan maakt je toch een UK account aan?page404 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:36:
[...]
Mijn ANWB Visa wordt afgekeurd omdat het geen US card is. Blijkbaar hebben sommige cards daar last van. Heb nu geprobeerd zo'n Entropay account te maken, maar ik moet nu weer wachten op verificatie van mijn CC. Djeez....
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik zou zeggen, test het. WiFi en full hd wil nogal eens een probleem zijn, zeker als er druk verkeer is op de diverse banden.Anoniem: 32279 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:36:
...
Moet ik dan nog een kabel trekken van de router naar de mediaspeler of zou het draadloos goed genoeg gaan voor volledige hd? Ik heb dan 12mbit nodig. Dat is toch prima te halen met een netgear routertje in een gelijkvloerse seniorenwoning? Of zie ik nu wat over het hoofd?...
Het is een cadeauKrusher schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:21:
Ik zou zeggen, test het. WiFi en full hd wil nogal eens een probleem zijn, zeker als er druk verkeer is op de diverse banden.
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-07-2013 21:28]
[Voor 37% gewijzigd door Krusher op 03-07-2013 21:32]
Goeie tip
PSN ID: ChuckDevil
UPC ook. Eerste wat ik doe is dat uitschakelen, en een fatsoenlijke WiFi router neerzetten. Wat een bagger zijn die WiFi-modems toch ookChuckyDevil schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:12:
Tegenwoordig hebben de meeste Ziggo modems standaard Wifi. Zo schoon is de ether dus niet meer
Ik zet er ook een Netgear routertje neer. Dan heb ik in iedergeval geen last van mijn schoonouders omdat het een keer niet werkt ofzo.Krusher schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:33:
UPC ook. Eerste wat ik doe is dat uitschakelen, en een fatsoenlijke WiFi router neerzetten. Wat een bagger zijn die WiFi-modems toch ook
Ik heb geen cards liggen, maar dan koop ik er eentje voor je. Dat werkt tot op heden prima met mijn creditcard.page404 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:14:
[...]
Goeie tipAls dat niet lukt heb ik nog een aanbod van Dikkiedikdik om een giftcard over te nemen. Dank allen
[Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-07-2013 20:34]
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:32:
Ik heb vanochtend gescanned in huis bij mijn schoonouders. Het was even zoeken, maar in 1 hoek van de woonkamer is 1 netwerk te vinden, verder helemaal niks
Dus dat komt wel goed
Volgens mij heeft daar niemand internet ofzo? Ik had wel iets meer verwacht dan dit....
Feli, maar als ik vragen mag, waarom op deze manier?page404 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:26:
Het is gelukt! ik heb NetFlix werkend. De combinatie Tunlr en landinstelling US op de Apple TV, een Paypal account met fictief US adres, en een daaraan gekoppeld Entropay debitaccount (met NL adres) werkt dus. Elke andere combinatie: vergeet het maar
[Voor 3% gewijzigd door Daniel36 op 08-07-2013 09:31]
Ik hoor dat dat in veel gevallen werkt, maar in sommige gevallen niet. Zowel NetFlix als andere diensten (iTunes en Paypal ook vlgs mij) doen blijkbaar een check op de cc. Ik begrijp niet waarom dat bij sommige kaarten goed gaat en bij andere wordt afgekeurd. Ik hadDaniel36 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:30:
[...]
Feli, maar als ik vragen mag, waarom op deze manier?
Unblock-us +nederlandse creditcard met Amerikaanse t zipcode (Hilton, New York) werkt ook.
Of valt dat onder elke andere....
[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-07-2013 20:26]
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 23-07-2013 12:35]
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-07-2013 13:24]
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 24-07-2013 20:31]
Hier ook, maar na wat gemor kijken ze toch hoorpage404 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:
Ik heb hier 3 mensen thuis rond lopen die wat minder gecharmeerd zijn van Engelse (of geen) ondertitels bij Engelse series.Dus helemaal een vervanging is het nu nog niet, voor het gezin.
Ik weet niet of dit zo doorzet, de markt voor online kijken is in de UK heel anders dan in de rest van de wereld. Er zijn veel grote aanbieders op die markt actief (zoals Virgin en Netflix en nog een paar die mij zo even niet te binnen schieten). In de UK geven mensen ook veel meer geld aan tv kijken uit en kabel is echt achterhaald daar, de meeste aanbieders hebben al een setup box van de tv leverancier met bijv. 800 tv kanalen.Xeanor schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:36:
Als ze dit doorzetten met alle series dan is "piraterij" snel dood.
Anoniem: 217920
Hij blijf bij mij op 3000 kbps staan in een resolutie van 1280x720 en ik heb unblock us (windows 8 pc, maar heb een brakke windows door wat geklungel)? Erg apart. Zal vanavond eens proberen of het dan anders is en ook even zien of dit werkt op mijn wd mediaspelers. Misschien werkt dat beter dan mijn pc momenteel.Anoniem: 217920 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:24:
Ik gebruikte altijd Unotelly als dns, maar daarmee kwam ik nooit verder dan de 1080p stream op 3850 kbps. Laatst Unblockus geprobeerd op de samsung smart tv, en die haalt altijd 1080p op de maximale 5800 kbps van netflix. Het verschil is duidelijk merkbaar.
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 27-07-2013 10:57]
In de browser kom ik ook niet boven de 3000. Dat is volgens mij wai, alleen in de App versie van win8 zou SuperHD mogelijk zijn.Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Hij blijf bij mij op 3000 kbps staan in een resolutie van 1280x720 en ik heb unblock us (windows 8 pc, maar heb een brakke windows door wat geklungel)? Erg apart. Zal vanavond eens proberen of het dan anders is en ook even zien of dit werkt op mijn wd mediaspelers. Misschien werkt dat beter dan mijn pc momenteel.
Geen win8 dus kan niet testen..Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:17:
met de app kom ik op dit moment op 3850 uit. Maar dat beeld ziet er niet fijn uit. Als ik echter een serie met superhd probeer is het beeld retestrak op mijn tv via mediaspeler. Dan kan ik alleen zien dat hij 1080HD afspeelt, maar ik zou niet weten hoe het beeld beter moet zijn. Dus ik vermoed dat het ook goedzit.
Met testen op de windows 8 app haal jij ook meer dan 3850 of blijft hij daarop?
Ik kan hem wel afspelen, maar die tekst komt niet in beeld. Dus dat werkt wat lastigAnoniem: 217920 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:32:
Op je mediaspeler zou je wel de example short 23.9.. Kunnen opzoeken om de bitrate te testen.
Wat een ideale site is dit toch. Zat te bedenken welke grote tv reeks ik wilde gaan zien en besloot te gaan zoeken op genre SF. In de USA was er niet veel boeiends waar ik zin in had, dus op die site gezocht en momenteel gebruik ik Canada, gewoon heel Star Gate SG1 van 10 seizoenen te bekijken.JeroenJ0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:42:
In combinatie met Moreflicks, waar je de 'locatie' kan vinden, werkt het ideaal.
Klopt, is bij unblockus selecteerbaar. Ik heb ook een netflix Ierland account, die ik gebruik voor Netflix US (de rest gebruik ik niet veel, straks wel UK voor breaking bad.)KillerBee schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:54:
@Dikkiedikdik: begrijp ik goed dat je Netflix inloggegevens voor elk land bruikbaar zijn?
zeker, zoals hierboven staat. Ik heb zelf een USA account aangemaakt en ik woon in het Hilton Hotel in New YorkKillerBee schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:54:
@Dikkiedikdik: begrijp ik goed dat je Netflix inloggegevens voor elk land bruikbaar zijn?
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-07-2013 20:28]
[Voor 19% gewijzigd door KillerBee op 28-07-2013 21:30]
Het werkt ook op je pc he, op de wdlive staat ie er meteen op (in tegenstelling tot de BBC iPlayer welke ik nog steeds mis)KillerBee schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:27:
Thanks MeNTaL_TO en Dikkiedikdik![]()
Het klinkt alsmaar beter!![]()
Ik heb nog geen mediaspeler die Netflix ondersteund, ik wacht met aanschaf hiervan toch nog even af tot het hier gelanceerd is. Ik vraag me namelijk af of je direct de Netflix app in bijv. de WD Live en Apple Tv te zien krijgt, zodra Netflix hier actief is, of dat er eerst een update voor moet komen(?).
Ik blijf iig in dit topic mee lurken
Ik heb een tijdje terug ook de Moreflicks site ontdekt, heel handig idd om gericht te zoeken. Waarschuwing: als je gaat scrollen, ben je een kwartier later nóg bezig, dus kijk uit voor een evt. muisarm
Ik krijg de BBC iPlayer niet actief op mijn WD's, ook niet met een locatie reset als ik unblock us op de UK zet.MeNTaL_TO schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:26:
Het werkt ook op je pc he, op de wdlive staat ie er meteen op (in tegenstelling tot de BBC iPlayer welke ik nog steeds mis)
Breaking Bad zit toch ook op de US versie?MeNTaL_TO schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:07:
[...]
Klopt, is bij unblockus selecteerbaar. Ik heb ook een netflix Ierland account, die ik gebruik voor Netflix US (de rest gebruik ik niet veel, straks wel UK voor breaking bad.)
Zit in Brazilië, Canada, Denemarken, Finland, Ierland, Mexico, Sweden, Engeland en Amerika.page404 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:21:
Breaking Bad zit toch ook op de US versie?
[Voor 35% gewijzigd door mindcre8r op 30-07-2013 10:12]
Tameguchi kitten ja ney o
[Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 12:06]
Player1s Twitch
Ik wacht nog even af, maar het klinkt al vrij positiefThanks for that info, although I cannot guarantee 100% that we will be supporting Netflix Netherlands, it is highly probable that we will.
Please keep an eye out on our announcements page, as we will be posting there nearer the time - http://support.unblock-us...55-announcements/articles
Met een NL account kan je ook switchen, het maakt niet uit uit welk land jouw account komt. Nu is de NL versie er nog niet, dus met 100% zekerheid kan niemand het zeggen, maar je kan nu ook een UK account aanmaken en tv kijken uit Canada of Denemarken, dus het zou wel heel vreemd zijn als dat met een NL account niet kan.KillerBee schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:02:
Vraagje: moet je trouwens persé eerst een account bij Netflix US nemen, om ook gebruik te kunnen maken van Netflix in andere landen? Of kan ik straks met mijn NL account ook gewoon switchen naar een ander land? (uiteraard dan wel met us unblock).
Ik kan op die site nooit zien welke netflix regio ik moet starten. Hoe zie jij dat zonder die aanvullende app te gebruiken?Anoniem: 451726 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:08:
Nog een leuke tip voor iedereen: www.instantwatcher.com. Naast Moreflicks de ideale zoeksite voor Netflix!
[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 18:15]
Een Netflix account is universeel, de enige restrictie is de locatie check op basis van je IP-adres.KillerBee schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:02:
...
Vraagje: moet je trouwens persé eerst een account bij Netflix US nemen, om ook gebruik te kunnen maken van Netflix in andere landen? Of kan ik straks met mijn NL account ook gewoon switchen naar een ander land? (uiteraard dan wel met us unblock).
Instantwatcher.com is standaard ingesteld voor US Netflix. Helemaal onderaan het scherm staat een link voor Netflix Canada.Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:12:
[...]
Ik kan op die site nooit zien welke netflix regio ik moet starten. Hoe zie jij dat zonder die aanvullende app te gebruiken?
ah, slim verstoptAnoniem: 451726 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:27:
[...]
Instantwatcher.com is standaard ingesteld voor US Netflix. Helemaal onderaan het scherm staat een link voor Netflix Canada.
[Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 19:09]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details