• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

:+

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21
Krusher schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:05:
[...]

Vandaar de Niet beschikbaar :Y
vandaar het werkwoord in verleden tijd. :Y

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Cyphax schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Als we nou allemaal een abonnement afsluiten en Netflix vragen of ze de library zoveel mogelijk gelijk willen trekken aan die van de US, dan weten we gelijk of Netflix luistert naar feedback van hun klanten. :)
Als we allemaal al een abbo nemen dan hebben ze geen rede meer om wat aan te passen ;)
Maar wij kunnen met zijn allen roepen wat we willen, Netflix kan nog zo graag alle content die ze hebben hier met ons willen delen, dit MOGEN ze simpelweg niet, dat heeft verder niks met Netflix te maken maar met de distributierechten van films en TV series.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Spike_wolf schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:15:
Netflix kan nog zo graag alle content die ze hebben hier met ons willen delen, dit MOGEN ze simpelweg niet, dat heeft verder niks met Netflix te maken maar met de distributierechten van films en TV series.
En daarom ook al zou het er hier komen blijf ik toch lekker mij US VPS houden die als tunnel fungeert voor o.a. netflix / Hulu maar ook Pandora en Spike.

Mijn VPS kost in totaal nog minder dan zo'n VPN abbotje aangezien je echt niks aan hw specs nodig hebt behalve een hoop bandbreedte :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 21:01
In Nederland is bandbreedte dan niet zo een probleem. Nu nog de volledige film en serie content :) Maar goed, waarschijnlijk zal Sickbeard nog niet uit hoeven.

[Voor 8% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-06-2013 23:01]

PSN ID: ChuckDevil

Anoniem: 32279

ndeleeuw schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:09:
Binnenkort is de vpn niet meer nodig want netflix geeft aan dat ze binnenkort ook beschikbaar zijn in nederland !
Een vpn is bij netflix eigenlijk altijd wel hanfig omdat de content per land verschilt, dus voor die paar euro voor een vpn heb je gelijk een hele boel extra content.

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-05 22:46
Met die vpn ga ik ook niet stoppen. Mede omdat ik een jaar abonnement op Netflix heb (nog 10 maanden te gaan).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
[...]

Als we allemaal al een abbo nemen dan hebben ze geen rede meer om wat aan te passen ;)
Ze hebben juist heel veel te verliezen dan, toch? Abonnees moet je juist tevreden houden. Lijkt mij een goede reden. Abonnementen kunnen opgezegd worden. :P
Maar wij kunnen met zijn allen roepen wat we willen, Netflix kan nog zo graag alle content die ze hebben hier met ons willen delen, dit MOGEN ze simpelweg niet, dat heeft verder niks met Netflix te maken maar met de distributierechten van films en TV series.
Tja, dan kunnen ze dat gewoon mededelen. Dat probleem heeft de NPO ook wel met uitzendinggemist; niet alles kun je daar terugvinden. Ik denk dat ze het wel mogen, mits ze daar -- ongetwijfeld een hoop -- geld voor betalen. Dat moeten ze wel kunnen terugverdienen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Dat ze het niet mogen delen is we een feit maar persoonlijk vind ik dat behoorlijk achterhaald door de hedendaagse middelen.

Extra betalen oké maar het is toch bezopen dat wij via iTunes voor 0,99 geen aflevering kunnen kopen van een Amerikaanse serie, dan krijgen ze toch precies dezelfde knaken als dat een Amerikaan voor 0,99 dat zou doen. Ik begrijp digitale distributierechten niet zo eigenlijk, lijkt me een hopeloos achterhaald iets wat nog instand gehouden wordt zodat bepaalde partijen extra kunnen verdienen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-07-2021
Donstil schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:30:
[...]
Extra betalen oké maar het is toch bezopen dat wij via iTunes voor 0,99 geen aflevering kunnen kopen van een Amerikaanse serie, dan krijgen ze toch precies dezelfde knaken als dat een Amerikaan voor 0,99 dat zou doen.
Ze krijgen dezelfde consumenten 0,99 maar missen de kabelmaatschappijen xxx.xxx omdat geen kabelmaatschappij het nog gaat kopen als het in itunes staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gomez12 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:41:
[...]

Ze krijgen dezelfde consumenten 0,99 maar missen de kabelmaatschappijen xxx.xxx omdat geen kabelmaatschappij het nog gaat kopen als het in itunes staat.
Dat is waar ja, ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren, mensen kijken steeds minder tv en steeds meer ondemand. Zeker in de VS. Het zal dus (hopelijk voor ons) verschuiven van de tv naar de digitale devices. Zodat we dan al dit gezever af zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 451726

Ik wil graag eens Netflix gaan proberen, maar wat is hier een echt goede mediaspeler voor? Ik heb geen laptop en zoek vooral een fijne bediening lui vanaf de bank.

Ik zie alleen opvallend weinig keuze, het is Roku of Apple TV lijkt het, of mis ik wat?

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 23-06-2013 15:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Je kan ook een Raspberry Pi met XBMC gebruiken geloof ik.

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Anoniem: 451726 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:53:
Ik wil graag eens Netflix gaan proberen, maar wat is hier een echt goede mediaspeler voor? Ik heb geen laptop en zoek vooral een fijne bediening lui vanaf de bank.

Ik zie alleen opvallend weinig keuze, het is Roku of Apple TV lijkt het, of mis ik wat?
Ik zelf heb deze: pricewatch: Western Digital TV Live (2011)

Bevalt uitstekend en zit er aan te denken om een 2e te kopen voor in de slaapkamer. Twijfel tussen deze en tussen: pricewatch: Western Digital WD TV Play

Die laatste is wat minder met afspelen van films via de hardeschijf, maar schijnt wel nog sneller te werken met Netflix.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Spacey23 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:49:
Bevalt uitstekend en zit er aan te denken om een 2e te kopen voor in de slaapkamer. Twijfel tussen deze en tussen: pricewatch: Western Digital WD TV Play
Ik heb zelf op de slaapkamer een 2e WD TV Live (in de woonkamer de andere), werkt in iedergeval prima. De play heb ik nooit in een winkel gezien trouwens.

Het fijne van meerdere wd apparaten is dat je ze allemaal een andere naam kan geven. En als je een nas hebt kan je verschillende users aanmaken en zo bijvoorbeeld alleen de 3d films (als voorbeeld) laten zien op de 3d tv en op bijv. de tv in de slaapkamer niet.

Netflix kan je ook op tablets afspelen en op een computer, er zijn daarnaast erg veel mediaspelers die het ondersteunen. Zeker niet alleen de apple tv.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-06-2013 18:31]

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-05 14:29
Weet iemand of de XBMCFlicks addon op XBMC goed werkt? Ik las onlangs op het forum van XBMC iets met een api die niet meer zou werken?

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Playstation Nederland heeft via hun Twitter laten weten dat Netflix ook naar de PS3 komt. Over andere systemen zijn geen uitspraken gedaan (PS4 en PSVita dan met name).

Ik kan zelf ook wel roepen dat het aan het aanbod ligt van Netflix, maar eigenlijk maakt dat me helemaal niets uit. Ik heb in het verleden een paar series gekocht en deels al gezien (Sopranos, Deadwood, Lost, Prison Break) en ben zelf nooit begonnen aan het downloaden van series om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Dus, ook al zou het gaan om een verouderd aanbod. Voor mij is het gewoon nieuwe content. Op het moment van schrijven zijn we net begonnen aan de serie Rome via HBO On Demand die we nog niet gezien hadden. Het werkt prima voor mij op deze wijze! Dus ik kijk uit naar de komst van Netflix.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

RTL wil de concurrentie aangaan met Netflix:
http://www.totaaltv.nl/ni...enhanger_Netflix_aan.html

Mijn ouders en schoonouders (leeftijd 60+) en mijn zus hebben inmiddels allemaal een mediaspeler op de verlanglijst voor hun verjaardag staan om Netflix te gaan nemen. En dat zonder dat ik het er met ze over gehad heb. Dat zegt mij wel veel, mijn schoonouders zijn echt alles behalve modern, maar Netflix willen ze wel na het zien van het item op het journaal...

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dit kan nog weleens interessant worden (en mogelijk in het voordeel van toekomstige Netflix gebruikers).
Niet zozeer dat ik hierdoor straks RTL zal verkiezen boven Netflix, dit zeker niet :P , maar als RTL meer recente films aanbied dan Netflix, zou Netflix ervoor kunnen kiezen om hetzelfde te doen, of iig een dusdanige database aan films en series aan te bieden die in de buurt komt van de Amerikaanse :9 .
Ik ben heel benieuwd naar de ontwikkelingen van beiden! (en wie weet komt er dit jaar nóg een partij bij?)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

KillerBee schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:14:
...zou Netflix ervoor kunnen kiezen om hetzelfde te doen, of iig een dusdanige database aan films en series aan te bieden die in de buurt komt van de Amerikaanse :9...
En again, Netflix heeft daar niks over te zeggen. Netflix mag niet meer aanbieden dan ze zullen gaan doen, ze zullen niet zomaar dingen achter houden omdat ze ons niet aardig vinden ofzo.
Ze zullen of zo veel geven als ze wettelijk mogen, maar wat ze ons in Europa mogen geven is veel minder dan ze in de US mogen. Wat RTL doet zal 0,0 invloed hebben op de bibliotheek van Netflix.

Humankind… be both.

De kracht van Netflix is de adoptie door mediaspelers, game consoles, letterlijk welke afspeelapparatuur dan ook. RTL heeft dat niet, zal het ook niet krijgen.

Wellicht leuk om op de ipad te hebben (de huidige rtl apps zijn goed, die voor de kids zelfs uitmuntend), maar ik zal geen RTL abonnement nemen, Netflix is wel een ander klasse dan RTL.

RTL heeft ook niet het alleenrecht op materiaal. Ik begrijp wel waarom RTL opeens dit gaat roepen, maar iets roepen of iets doen is toch een 2e en RTL heeft nog amper wat op dit gebied terwijl Netflix alleen maar een knop hoeft om te zetten en het is beschikbaar.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Spike_wolf schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:53:
[...]

En again, Netflix heeft daar niks over te zeggen. Netflix mag niet meer aanbieden dan ze zullen gaan doen, ze zullen niet zomaar dingen achter houden omdat ze ons niet aardig vinden ofzo.
Ze zullen of zo veel geven als ze wettelijk mogen, maar wat ze ons in Europa mogen geven is veel minder dan ze in de US mogen. Wat RTL doet zal 0,0 invloed hebben op de bibliotheek van Netflix.
Dit heb ik idd al eens gelezen, je hebt ook wel gelijk. In het betreffende nieuwsitem las ik iets te vluchtig het stukje m.b.t. de joint venture met Film Ventures, hetgeen verklaard waarom RTL straks wél bepaalde films vrij snel kan aanbieden.
Desalniettemin blijf ik dit met interesse volgen :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Anoniem: 32279 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:30:
[...]

Ik heb zelf op de slaapkamer een 2e WD TV Live (in de woonkamer de andere), werkt in iedergeval prima. De play heb ik nooit in een winkel gezien trouwens.

Het fijne van meerdere wd apparaten is dat je ze allemaal een andere naam kan geven. En als je een nas hebt kan je verschillende users aanmaken en zo bijvoorbeeld alleen de 3d films (als voorbeeld) laten zien op de 3d tv en op bijv. de tv in de slaapkamer niet.

Netflix kan je ook op tablets afspelen en op een computer, er zijn daarnaast erg veel mediaspelers die het ondersteunen. Zeker niet alleen de apple tv.
Bedankt voor de tips. Heb wat zitten zoeken en ben toch voor de Apple TV gegaan vanwege het gebruiksgemak en de lage prijs. Want laat Dixons nu net een hele scherpe weekdeal hebben voor een ATV3 voor € 74 als je alle kortingen meetelt. In het echt is het wel een heel klein apparaatje met een simpel te bedienen fraaie aluminium afstandsbediening. Ben er erg blij mee.

Netflix op de ATV3 bevalt echt magnifiek, installeren was appeltje eitje. Het was echt zo'n digitaal WOW moment. Heel veel gevarieerd aanbod, alleen zoveel keuze in de US store dat het nog best lastig kiezen is wat te kijken. Daar zijn dan ook weer handige sites voor zoals www.moreflicks.com Leuk!

Toffe site! Mocht je er meer tegenkomen, posten maar. Ik ga hem bookmarken.

Wat is beter voor netflix? De wd of de apple tv of maakt het niet zoveel uit?

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 25-06-2013 22:59]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Ik kom er nu pas achter dat je via US Unblock verschillende locaties kunt aangeven. Dus bijvoorbeeld Engeland en dan krijg je ook de volledige Engelse filmbibliotheek te zien. Erg handig, omdat hier toch weer andere films/series op staan en soms ook nieuwere afleveringen.

Tomorrow is not today!

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:58:
Toffe site! Mocht je er meer tegenkomen, posten maar. Ik ga hem bookmarken.

Wat is beter voor netflix? De wd of de apple tv of maakt het niet zoveel uit?
Tja, wat is beter. Voor mij was beter vooral een simpele bediening met een mooie gebruikersinterface. Ik heb namelijk eerder een Asus O!Play Mini Plus streamer gehad en vond de bediening afschuwelijk slecht. Dat moest het zeker niet worden.

Op Youtube wat vergelijkingen van interfaces zitten bekijken en die van Apple vielen op door zijn heel strakke looks en eenvoudige bediening. En in het echt werkt het ook direct heel logisch en vertrouwd. Die afstandsbediening met weinig knoppen helpt ook, dat is een heel fijn dingetje. Roku zag er ook goed uit maar was veel duurder en ook lastiger te krijgen dan een ATV3.

Deze clip geeft een aardig beeld van de verschillen met Netflix.

Interessant zeg, bij die van mij ziet het er zo uit:

YouTube: WD TV Live Streaming y Netflix desde España

Ik wist niet dat er zulke verschillen waren tussen de modellen. Ik had namelijk het idee dat Netflix zelf deze "apps" maakt, maar kennelijk alleen de structuur er achter.

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-06-2013 12:05]

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:29

Daniel36

Decafé drinkert

Moi_in_actie schreef op maandag 24 december 2012 @ 02:14:
Voor de mensen die Netflix willen gebruiken, hier is hoe ik het heb gedaan. Voor Chrome (of Firefox), download de extentie Media Hint. Dit zorgt voor een proxy connectie naar de US, alleen bij sites die het nodig hebben. Je hebt dus geen last van eventuele traagheid van veel gratis proxies. Deze extentie staat niet meer in de Chrome store, maar je kunt hem gewoon download en naar de tab met extenties slepen.

Daarna, registreer je op Netflix met een creditcard en geef als zipcode een random postcode uit de US op (ik heb dacht ik iets in de buurt van LA genomen).

Dat is eigenlijk alles. Netflix draait hier al tijden prima, zonder gedoe. Wel moet ik zeggen dat ik een keer wat gezeur heb gehad met Silverlight, of dat was in ieder geval de melding die in beeld kwam. Echter is dit de laatste weken/maand niet meer voorgekomen.
En klaar istie!
Ge weldige uitleg, half uurtje en alles werkt, nu de laptop aan de tv gehangen en ik ga zsm. een mediaplayertje bestellen.
Dank _/-\o_

It is nice to be important, but more important to be nice.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Daniel36 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:07:
[...]

En klaar istie!
Geweldige uitleg, half uurtje en alles werkt, nu de laptop aan de tv gehangen en ik ga zsm. een mediaplayertje bestellen.
Dank _/-\o_
Inderdaad, het is zo gemakkelijk dat het eigenlijk niet te begrijpen is dat half Nederland nog niet aan de Netflix of Hulu hangt. We lopen zwaar achter, in de US bestaat in de avonduren 1/3 van het internetverkeer uit Netflix.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 30-06-2013 16:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Anoniem: 451726 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:10:
[...]

Inderdaad, het is zo gemakkelijk dat het eigenlijk niet te begrijpen is dat half Nederland nog niet aan de Netflix of Hulu hangt. We lopen zwaar achter, in de US bestaat in de avonduren 1/3 van het internetverkeer uit Netflix.
Dat komt omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking nog nooit van Netflix gehoord heeft. Een deel dat het wel kent weet dat het hier niet toegankelijk is, een deel weet hoe wel om de beveiliging heen kunnen maar weten ook dat dat van Netflix en de wet niet mag en doen het daarom dus niet.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

Decafé drinkert

Tja, in elk geval werk het heel best.
Vandaag de WD tv live gekocht en aangesloten, via unblock-us naar Netflix en bingo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:35:
[...]

Dat komt omdat een groot deel van de Nederlandse bevolking nog nooit van Netflix gehoord heeft. Een deel dat het wel kent weet dat het hier niet toegankelijk is, een deel weet hoe wel om de beveiliging heen kunnen maar weten ook dat dat van Netflix en de wet niet mag en doen het daarom dus niet.
Nu het op het journaal is geweest willen mijn ouders en schoonouders en mijn zus het hebben, werkelijk bizar. Ik belde ze er over op, zegt mijn ma van 60+ dat ze het al 4 keer op het nieuws had gezien en het neemt. Toen een nieuwe mediaspeler ervoor ter sprake kwam reageerden beide ouderstellen met: mooi verjaardagscadeau :o

Schoonmoeder heeft volgens mij wel een heel trage internet, dat zal ik binnenkort nog eens checken, geen idee eigenlijk wat je nodig hebt voor hd beeld, zal iets van 20 mbit zijn?

Hulu wat hier ook genoemd werd is trouwens niks, gewoon 4 reclameblokken in 1 aflevering bij een betaald abonnement als je pech hebt en altijd minimaal 2 blokken. Daar kon ik niet aan wennen omdat het ook nog eens retelange reclames waren en vaak dezelfde.

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-06-2013 22:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:04

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 32279 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:52:
[...]

Nu het op het journaal is geweest willen mijn ouders en schoonouders en mijn zus het hebben, werkelijk bizar. Ik belde ze er over op, zegt mijn ma van 60+ dat ze het al 4 keer op het nieuws had gezien en het neemt. Toen een nieuwe mediaspeler ervoor ter sprake kwam reageerden beide ouderstellen met: mooi verjaardagscadeau :o

Schoonmoeder heeft volgens mij wel een heel trage internet, dat zal ik binnenkort nog eens checken, geen idee eigenlijk wat je nodig hebt voor hd beeld, zal iets van 20 mbit zijn?

Hulu wat hier ook genoemd werd is trouwens niks, gewoon 4 reclameblokken in 1 aflevering bij een betaald abonnement als je pech hebt en altijd minimaal 2 blokken. Daar kon ik niet aan wennen omdat het ook nog eens retelange reclames waren en vaak dezelfde.
Op mijn werk is een verbinding van 8 Mb/s voldoende voor HD, dus alles vanaf 8 Mb/s lijkt me snel genoeg. Ik heb echter geen idee of ExtraHD ook naar Nederland komt en of wat de snelheidseisen daarvan zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0Henk 'm!

MeNTaL_TO schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:17:
[...]
Op mijn werk is een verbinding van 8 Mb/s voldoende voor HD, dus alles vanaf 8 Mb/s lijkt me snel genoeg. Ik heb echter geen idee of ExtraHD ook naar Nederland komt en of wat de snelheidseisen daarvan zijn.
Ik vermoed dat ze ziggo alles in 1 basis hebben, dus 20Mb/s down, dat zal dan wel voldoende zijn voor superHD als 8 genoeg is voor normale HD lijkt me.

Dan hoef ik daar niet aan te denken, nu wachten totdat Netflix er komt. Ben ik ook van het gezeur af dat ik elke keer DVD's moet meegeven zodat onze kids daar wat te kiezen hebben. Ze vragen elke keer al om Netflix bij oma :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

Decafé drinkert

Ik heb Ziggo alles in 1 basis, 20Mb/s en dat werkt zo te zien goed.
Alleen gisteravond bij het kijken een paar keer beeldvervorming gehad.
Misschien druk op hun servers of zo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Heb van het weekeind ontdekt dat er een nog beter alternatief is dan Unblock-us, namelijk www.tunlr.net
Want Tunlr.net is helemaal gratis! Werkt perfect op de Apple TV en registreren is niet eens nodig.

Helemaal gratis, dus je denkt gelijk hoe kan dat? Zoals ze zelf schrijven: Tunlr is up when it's up, and is down when it's down. Maar hun server reputatie is goed met een hoge beschikbaarheid.

Aanrader.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 451726 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:50:
Heb van het weekeind ontdekt dat er een nog beter alternatief is dan Unblock-us, namelijk www.tunlr.net
Want Tunlr.net is helemaal gratis! Werkt perfect op de Apple TV en registreren is niet eens nodig.
Wat zou nu eigenlijk het verschil zijn? Ik zit zelf bij unblock us en vind die 2 of 3 dollar per maand niet zo heel spannend, maar ik snap niet waarom een bedrijf geld kan vragen en aan iets kan verdienen als andere bedrijven het gratis weggeven.

Dat is toch apart? Kijk, bij de AH zijn de boodschappen ook duurder dan bij een Jumbo (bijvoorbeeld), maar dan heeft de AH misschien wat meerwaarde voor klanten. Maar ik zie zo snel niet de meerwaarde van unblock us ten opzichte van tunlr.net

Unblock us heeft wel wat meer diensten zoals bbc e.d. , zou dat het dan misschien zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:06:
[...]

Wat zou nu eigenlijk het verschil zijn? Ik zit zelf bij unblock us en vind die 2 of 3 dollar per maand niet zo heel spannend, maar ik snap niet waarom een bedrijf geld kan vragen en aan iets kan verdienen als andere bedrijven het gratis weggeven.

Dat is toch apart? Kijk, bij de AH zijn de boodschappen ook duurder dan bij een Jumbo (bijvoorbeeld), maar dan heeft de AH misschien wat meerwaarde voor klanten. Maar ik zie zo snel niet de meerwaarde van unblock us ten opzichte van tunlr.net

Unblock us heeft wel wat meer diensten zoals bbc e.d. , zou dat het dan misschien zijn?
Tunlr.net heeft ook BBC en een lange reeks meer.

http://tunlr.net/channels/

Ik probeer het gewoon uit, mocht het niet goed werken dan kan ik altijd weer switchen. Tot nu toe merk ik totaal geen verschil, alles gaat net zo rap. Maar dan gratis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Anoniem: 32279 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:06:
Wat zou nu eigenlijk het verschil zijn?
Kwaliteit en intentie: tunlr.net is geen bedrijf maar een hobbyproject en biedt derhalve geen garanties en geen support.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Vandaag een enquete in zitten vullen via Intomart en een aantal vragen ging over het in kaart brengen van de algemene interesse voor de dienst Netflix. Thuis hebben we het er ook al over gehad, dus de interesse is er zeker.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ik heb net voor mijn schoonvader zijn verjaardag een nieuwe mediaspeler besteld, gelijk een routertje erbij en dan sluit ik dat binnenkort aan. Zijn ze voorbereid op netflix.

Is er al een datum bekend wanneer het er is?

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:18

page404

Website says no

Anoniem: 451726 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:50:

Helemaal gratis, dus je denkt gelijk hoe kan dat? Zoals ze zelf schrijven: Tunlr is up when it's up, and is down when it's down. Maar hun server reputatie is goed met een hoge beschikbaarheid.

Aanrader.
ik ga het maar eens proberen vanavond! Dank :)
Zijn er nog andere manieren om betalingsgegevens op te geven? Mijn creditcard wordt keihard als een NL card gezien, en mijn paypal dus ook :(
Is entropay betrouwbaar?

[Voor 12% gewijzigd door page404 op 03-07-2013 16:52]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

page404 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:47:
[...]

ik ga het maar eens proberen vanavond! Dank :)
Zijn er nog andere manieren om betalingsgegevens op te geven? Mijn creditcard wordt keihard als een NL card gezien, en mijn paypal dus ook :(
Is entropay betrouwbaar?
Wat bedoel je precies? Netflix accepteert gewoon een Europese creditcard, de naamgeving moet wel exact kloppen plus een Amerikaanse zip code gebruiken. Tunlr.net is gratis, geen account nodig.

Mastercard werkt in iedergeval. Ik heb wel voor de zekerheid een jaar gekocht en aan mijzelf cadeau gegeven.

Ik heb trouwens bij aanschaf een andere naam gebruikt dan op de creditcard stond, dus volgens mij valt het wel mee met de naamgeving mits de achternaam klopt.

• page404

page404

Website says no

Anoniem: 451726 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:32:
[...]

Wat bedoel je precies? Netflix accepteert gewoon een Europese creditcard, de naamgeving moet wel exact kloppen plus een Amerikaanse zip code gebruiken. Tunlr.net is gratis, geen account nodig.
Mijn ANWB Visa wordt afgekeurd omdat het geen US card is. Blijkbaar hebben sommige cards daar last van. Heb nu geprobeerd zo'n Entropay account te maken, maar ik moet nu weer wachten op verificatie van mijn CC. Djeez....

Nog een vraag aan andere netflix gebruikers hier. Ik heb voor mijn schoonvader een Netgear WNR3500L gigabit router en een mediaspeler gekocht om Netflix af te spelen.

De router komt iets van 5 meter van de tv te staan met alleen een scheidingswandje.

Moet ik dan nog een kabel trekken van de router naar de mediaspeler of zou het draadloos goed genoeg gaan voor volledige hd? Ik heb dan 12mbit nodig. Dat is toch prima te halen met een netgear routertje in een gelijkvloerse seniorenwoning? Of zie ik nu wat over het hoofd?

HD materiaal en blurays kijken ze ook, maar dat doen ze met een externe harde schrijf die ik ze gegeven heb (ze hebben momenteel al een mediaspeler, alleen kan die netflix niet aan).

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

page404 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:36:
[...]

Mijn ANWB Visa wordt afgekeurd omdat het geen US card is. Blijkbaar hebben sommige cards daar last van. Heb nu geprobeerd zo'n Entropay account te maken, maar ik moet nu weer wachten op verificatie van mijn CC. Djeez....
Dan maakt je toch een UK account aan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Krusher
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:36:
...

Moet ik dan nog een kabel trekken van de router naar de mediaspeler of zou het draadloos goed genoeg gaan voor volledige hd? Ik heb dan 12mbit nodig. Dat is toch prima te halen met een netgear routertje in een gelijkvloerse seniorenwoning? Of zie ik nu wat over het hoofd?...
Ik zou zeggen, test het. WiFi en full hd wil nogal eens een probleem zijn, zeker als er druk verkeer is op de diverse banden.

Krusher schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:21:
Ik zou zeggen, test het. WiFi en full hd wil nogal eens een probleem zijn, zeker als er druk verkeer is op de diverse banden.
Het is een cadeau :P

Het valt wat op bij mijn bejaarde schoonouders als ik daar dingen ga aansluiten, dat hebben ze gelijk door. Ik neem morgen wel even een wifi metertje op mijn mobiel mee en zal eens scannen. Het is een bejaarden seniorenflat, lijkt me sterk dat die gasten allemaal wifi hebben, maar wie weet :P

Een kabel gaf wat problemen, ik was vergeten dat schoonmoeder thuis was en schoonvader wil gelijk een kabel aanleggen, ook al weet hij niet waar het voor is. Maar meneer begon allerlei verhalen over een stuk uit de badkamer hakken en daarna had hij besloten dat hij de keuken wel kon afbreken en dan achter de keuken langs de internetkabel kon leggen en toen zag ik schoonmoeder op de bank en die had was eerst wit en daarna werd ze rood van woede. Dus ik moet nog wat damage controll doen :+

Maar ik gok dat het wel werkt, met 2 MB/sec haal je al de volledige 3D full hd stream van netflix binnen en voor extreme HD (dus geen 3D) heb je 1.5 MB/sec nodig, dus dat lijkt me prima te werken met een Netgear 300N routertje dat ik gekocht heb.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-07-2013 21:28]

• Krusher
  • Niet online
Anders een 5GHz router + usb ontvangert?

Of een illegaal kanaal gebruiken op 2.4 *kuch*

edit:

Troughput is meestal nooit het probleem, wel de kwaliteit van de verbinding icm interferentie.

[Voor 37% gewijzigd door Krusher op 03-07-2013 21:32]

de mediaspeler kan niet met 5GHz overweg, nu kan ik wel met de kanalen gaan rommelen, maar we hebben het hier over Friesland en een flat voor wat zelfstandige senioren waar de gemiddelde leeftijd 70 is volgens mij en er wonen 30 stelletjes maximaal in die hele flat, dus als ik het zo inschat hebben ze daar een beter wifi signaal dan waar dan ook in Nederland :P

• Krusher
  • Niet online
Je zou het zeggen maar op vreemdere plekken zijn er rare signalen :+

Anyway, meten == weten.

ik neem de meter morgenochtend even mee, ben zelf ook wel benieuwd.

Ik zit net de creditcard te bekijken, een jaar Netflix USA kost 72 euro. Dan zit je op 6 euro per maand. Als ik een losse maand koop zit ik op 6,06 euro (zal wel een koersschommeling zijn).

Komt nog 2,38 euro deze maand bij voor unblock us, totaal dus 8,38 euro per maand.

• page404

page404

Website says no

MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:10:
[...]

Dan maakt je toch een UK account aan?
Goeie tip ;) Als dat niet lukt heb ik nog een aanbod van Dikkiedikdik om een giftcard over te nemen. Dank allen :)

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 21:01
Tegenwoordig hebben de meeste Ziggo modems standaard Wifi. Zo schoon is de ether dus niet meer

PSN ID: ChuckDevil

• Krusher
  • Niet online
ChuckyDevil schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:12:
Tegenwoordig hebben de meeste Ziggo modems standaard Wifi. Zo schoon is de ether dus niet meer
UPC ook. Eerste wat ik doe is dat uitschakelen, en een fatsoenlijke WiFi router neerzetten. Wat een bagger zijn die WiFi-modems toch ook :X

Ik heb vanochtend gescanned in huis bij mijn schoonouders. Het was even zoeken, maar in 1 hoek van de woonkamer is 1 netwerk te vinden, verder helemaal niks :o

Dus dat komt wel goed :P
Volgens mij heeft daar niemand internet ofzo? Ik had wel iets meer verwacht dan dit.
Krusher schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:33:
UPC ook. Eerste wat ik doe is dat uitschakelen, en een fatsoenlijke WiFi router neerzetten. Wat een bagger zijn die WiFi-modems toch ook :X
Ik zet er ook een Netgear routertje neer. Dan heb ik in iedergeval geen last van mijn schoonouders omdat het een keer niet werkt ofzo.
page404 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:14:
[...]

Goeie tip ;) Als dat niet lukt heb ik nog een aanbod van Dikkiedikdik om een giftcard over te nemen. Dank allen :)
Ik heb geen cards liggen, maar dan koop ik er eentje voor je. Dat werkt tot op heden prima met mijn creditcard.

[Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-07-2013 20:34]

• Krusher
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:32:
Ik heb vanochtend gescanned in huis bij mijn schoonouders. Het was even zoeken, maar in 1 hoek van de woonkamer is 1 netwerk te vinden, verder helemaal niks :o

Dus dat komt wel goed :P
Volgens mij heeft daar niemand internet ofzo? Ik had wel iets meer verwacht dan dit....
:D Das dan mooi mazzel hebben.

Dat ze maar lekker gaan genieten dan *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Het is gelukt! ik heb NetFlix werkend. De combinatie Tunlr en landinstelling US op de Apple TV, een Paypal account met fictief US adres, en een daaraan gekoppeld Entropay debitaccount (met NL adres) werkt dus. Elke andere combinatie: vergeet het maar :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

Decafé drinkert

page404 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:26:
Het is gelukt! ik heb NetFlix werkend. De combinatie Tunlr en landinstelling US op de Apple TV, een Paypal account met fictief US adres, en een daaraan gekoppeld Entropay debitaccount (met NL adres) werkt dus. Elke andere combinatie: vergeet het maar :P
Feli, maar als ik vragen mag, waarom op deze manier?
Unblock-us +nederlandse creditcard met Amerikaanse t zipcode (Hilton, New York) werkt ook.
Of valt dat onder elke andere.... :)

[Voor 3% gewijzigd door Daniel36 op 08-07-2013 09:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Daniel36 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:30:
[...]

Feli, maar als ik vragen mag, waarom op deze manier?
Unblock-us +nederlandse creditcard met Amerikaanse t zipcode (Hilton, New York) werkt ook.
Of valt dat onder elke andere.... :)
Ik hoor dat dat in veel gevallen werkt, maar in sommige gevallen niet. Zowel NetFlix als andere diensten (iTunes en Paypal ook vlgs mij) doen blijkbaar een check op de cc. Ik begrijp niet waarom dat bij sommige kaarten goed gaat en bij andere wordt afgekeurd. Ik had :+ in elk geval pech

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ha, Daniel36 woont bij mij in huis, ik woon ook in het Hilton hotel in New York met Netflix :P

Lol

Zou wel tof zijn als ik nu niet meer hoef te betalen :+

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-07-2013 20:26]

Hoorde laatst vage geruchten dat mogelijk Ziggo, UPC of KPN met een gratis Netflix abonnement met hun Alles-in-1 pakketten willen gaan komen. Net zoals KPN nu ook met Spotify doet.
Iemand al wat meer gehoord hierover?

Tot dan is kopen van een Gift Card of Promo code via eBay voor US Netflix de beste deal. Heb een jaarabonnement lopen voor ongeveer 25 euro. Ook geen geld natuurlijk, maar kan altijd beter! :P

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 23-07-2013 12:35]

my god, ik hoop het niet. Heb net een jaar gekocht namelijk en zit bij ziggo met alles in 1 extra (duurste pakket) :P

Maar het lijkt me niet dat je voor 25 euro een jaar hebt kunnen kopen? Ik koop het rechtstreeks bij netflix en betaalde 70 euro voor een jaar, op ebay betaal je toch al snel 125 euro ipv 25? Anders maakt de verkoper bijna 50 euro verlies?

Als hij bij ziggo komt ga ik mijn abonnemen wel aan mijn ouders geven, je hebt niks aan 2 abonnementjes.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-07-2013 13:24]

Op eBay worden veel Netflix en Hulu Gift Cards geplaatst voor regelrechte dumpprijzen. Denk net zoiets als op marktplaats gebeurt met overbodige Spotify abonnementen die door KPN gratis in pakketten worden gestopt. Als je er toch niets mee doet.

Met een beetje zoeken vindt je ze nu ook lager dan 25 euro, dat is toch mooi minder dan 2 euro per maand voor Netflix. Met het gratis Tunlr.net erbij is dat een superdeal.

• page404

page404

Website says no

whoohooo, dat zou wel goed nieuws zijn! Was al van plan om te gaan downgraden bij Ziggo (terug naar basis TV pakket), zeker als Netflix echt Nederlands wordt en net zo goed is als de US versie.
Ik heb hier 3 mensen thuis rond lopen die wat minder gecharmeerd zijn van Engelse (of geen) ondertitels bij Engelse series.Dus helemaal een vervanging is het nu nog niet, voor het gezin.

Het gaat nu wel heel snel gebeuren, dit kwartaal nog in NL!
http://www.volkskrant.nl/...artaal-in-Nederland.dhtml

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 24-07-2013 20:31]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:11
Kan je beter naar het tweakers.net artikel linken ^^ nieuws: Netflix begint binnenkort al in Nederland

page404 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:
Ik heb hier 3 mensen thuis rond lopen die wat minder gecharmeerd zijn van Engelse (of geen) ondertitels bij Engelse series.Dus helemaal een vervanging is het nu nog niet, voor het gezin.
Hier ook, maar na wat gemor kijken ze toch hoor ;) Met Engelse subs is het ook best te doen als je wat Engels kan.

Sowieso handig om een unblock us of iets dergelijks te nemen, kan je altijd voor jezelf naar de usa omgeving switchen.

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-04 17:10
Dit vind ik toch best wel een doorbraak:

http://www.theverge.com/2...-final-episodes-exclusive

Direct na de uitzending in de VS is het dus verkrijgbaar op Netflix in de UK.

Als ze dit doorzetten met alle series dan is "piraterij" snel dood.

Xeanor schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:36:
Als ze dit doorzetten met alle series dan is "piraterij" snel dood.
Ik weet niet of dit zo doorzet, de markt voor online kijken is in de UK heel anders dan in de rest van de wereld. Er zijn veel grote aanbieders op die markt actief (zoals Virgin en Netflix en nog een paar die mij zo even niet te binnen schieten). In de UK geven mensen ook veel meer geld aan tv kijken uit en kabel is echt achterhaald daar, de meeste aanbieders hebben al een setup box van de tv leverancier met bijv. 800 tv kanalen.

Heb er laatst een onderzoek van gezien, zat trouwens wel heel heel veel meuk tussen die vele zenders, dus zo positief was het niet, maar ik denk dat Netflix het doet om meer marktaandeel te krijgen.

Maar ik hoop trouwens wel dat het doorzet, ik download liever niet dan wel, met sickbeard e.d. kost het niet echt veel tijd, maar het scheelt flink wat opslag als het meerdere series betreft en de kwaliteit is toch bij beiden prima te doen.

Anoniem: 217920

Ik hoop dat de Nederlandse versie ook met SuperHD komt. Het verschil is aanzienlijk op een 1080p tv.

Ik gebruikte altijd Unotelly als dns, maar daarmee kwam ik nooit verder dan de 1080p stream op 3850 kbps. Laatst Unblockus geprobeerd op de samsung smart tv, en die haalt altijd 1080p op de maximale 5800 kbps van netflix. Het verschil is duidelijk merkbaar.

Tip voor degenen die hun streamkwaliteit willen checken: zoek in netflix op 'example short 23.976'. Daarin zit een overlay die de resolutie en bitrate aangeeft. De ps3 en de windows8 app kunnen volgens mij altijd de bitrate aangeven, maar dat heb ik zelf niet geprobeerd.

Anoniem: 217920 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:24:
Ik gebruikte altijd Unotelly als dns, maar daarmee kwam ik nooit verder dan de 1080p stream op 3850 kbps. Laatst Unblockus geprobeerd op de samsung smart tv, en die haalt altijd 1080p op de maximale 5800 kbps van netflix. Het verschil is duidelijk merkbaar.
Hij blijf bij mij op 3000 kbps staan in een resolutie van 1280x720 en ik heb unblock us (windows 8 pc, maar heb een brakke windows door wat geklungel)? Erg apart. Zal vanavond eens proberen of het dan anders is en ook even zien of dit werkt op mijn wd mediaspelers. Misschien werkt dat beter dan mijn pc momenteel.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 27-07-2013 10:57]

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:57:
[...]

Hij blijf bij mij op 3000 kbps staan in een resolutie van 1280x720 en ik heb unblock us (windows 8 pc, maar heb een brakke windows door wat geklungel)? Erg apart. Zal vanavond eens proberen of het dan anders is en ook even zien of dit werkt op mijn wd mediaspelers. Misschien werkt dat beter dan mijn pc momenteel.
In de browser kom ik ook niet boven de 3000. Dat is volgens mij wai, alleen in de App versie van win8 zou SuperHD mogelijk zijn.

met de app kom ik op dit moment op 3850 uit. Maar dat beeld ziet er niet fijn uit. Als ik echter een serie met superhd probeer is het beeld retestrak op mijn tv via mediaspeler. Dan kan ik alleen zien dat hij 1080HD afspeelt, maar ik zou niet weten hoe het beeld beter moet zijn. Dus ik vermoed dat het ook goedzit.

Met testen op de windows 8 app haal jij ook meer dan 3850 of blijft hij daarop?

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:17:
met de app kom ik op dit moment op 3850 uit. Maar dat beeld ziet er niet fijn uit. Als ik echter een serie met superhd probeer is het beeld retestrak op mijn tv via mediaspeler. Dan kan ik alleen zien dat hij 1080HD afspeelt, maar ik zou niet weten hoe het beeld beter moet zijn. Dus ik vermoed dat het ook goedzit.

Met testen op de windows 8 app haal jij ook meer dan 3850 of blijft hij daarop?
Geen win8 dus kan niet testen..

Op je mediaspeler zou je wel de example short 23.9.. Kunnen opzoeken om de bitrate te testen.

Anoniem: 217920 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:32:
Op je mediaspeler zou je wel de example short 23.9.. Kunnen opzoeken om de bitrate te testen.
Ik kan hem wel afspelen, maar die tekst komt niet in beeld. Dus dat werkt wat lastig :P

Maar ik zie geen verschil met een 720 of 1080p tv serie die ik download, dus ik ben wel tevreden. Maar ik kijk ook gerust 480p hoor, ben daarin redelijk makkelijk (heb ook pas sinds een jaar full hd led tv's, hiervoor gewoon van die grote crt bakken).

Acties:
  • 0Henk 'm!

JeroenJ0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:42:
In combinatie met Moreflicks, waar je de 'locatie' kan vinden, werkt het ideaal.
Wat een ideale site is dit toch. Zat te bedenken welke grote tv reeks ik wilde gaan zien en besloot te gaan zoeken op genre SF. In de USA was er niet veel boeiends waar ik zin in had, dus op die site gezocht en momenteel gebruik ik Canada, gewoon heel Star Gate SG1 van 10 seizoenen te bekijken.

En als ik deze 10 seizoenen gezien heb verhuis ik naar de UK om Star Gate Atlantis af te zien en daarna naar de USA om de Star Gate films te bekijken.

Ik hoop dat Nederland ook snel bij o.a. unblock us als optie komt, anders moet ik elke keer de instellingen op de router aanpassen en dat is minder fijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@Dikkiedikdik: begrijp ik goed dat je Netflix inloggegevens voor elk land bruikbaar zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

KillerBee schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:54:
@Dikkiedikdik: begrijp ik goed dat je Netflix inloggegevens voor elk land bruikbaar zijn?
Klopt, is bij unblockus selecteerbaar. Ik heb ook een netflix Ierland account, die ik gebruik voor Netflix US (de rest gebruik ik niet veel, straks wel UK voor breaking bad.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

KillerBee schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:54:
zeker, zoals hierboven staat. Ik heb zelf een USA account aangemaakt en ik woon in het Hilton Hotel in New York :+

Als je veel met unblock.us gaat verhuizen krijg je op een gegeven moment een melding van Netflix dat je vast aan het reizen bent en legt netflix je uit dat je misschien wat content mist of juist erbij krijgt omdat de rechten per land verschillen, maar verder hoor ik er nooit wat van.

Momenteel ben ik in Canada en ga vanavond nog even in Denemarken zitten omdat ik daar ook wat te kijken heb.

Het is alleen wat lastig dat je niet gewoon in Netflix kan zien waar je moet zijn, dus je moet eerst even uitzoeken via een website waar welke content te zien is. En dat resulteert bij mij echt elke keer in een switch van wat ik wil zien omdat ik andere dingen tegenkom die me leuker lijken en dan wordt mijn to-watch list veel te groot. In 3 dagen tijd zijn er alweer 6 films en 4 tv series van minimaal 4 seizoenen bijgekomen 8)7

Maar er zijn ergere dingen, er is niks heerlijker dan op de bank of op je bed te liggen en eens op zoek te gaan wat je wilt zien en dat je uit duizenden en duizenden programma's en films kan kiezen. Dat had ik 20 jaar geleden toen ik 18 was nooit durven dromen. Toen zat ik nog met een antennetje op een zwartwit tv te pielen om film1 wat te ontvangen 8)7

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-07-2013 20:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:14
Kan je ondertussen geen uitgebreide How-To gaan schrijven? Dan kunnen andere mensen wellicht ook profiteren van jouw ervaringen hiermee. Zomaar een ideetje... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Thanks MeNTaL_TO en Dikkiedikdik ;)
Het klinkt alsmaar beter! :9

Ik heb nog geen mediaspeler die Netflix ondersteund, ik wacht met aanschaf hiervan toch nog even af tot het hier gelanceerd is. Ik vraag me namelijk af of je direct de Netflix app in bijv. de WD Live en Apple Tv te zien krijgt, zodra Netflix hier actief is, of dat er eerst een update voor moet komen(?).
Ik blijf iig in dit topic mee lurken :)

Ik heb een tijdje terug ook de Moreflicks site ontdekt, heel handig idd om gericht te zoeken. Waarschuwing: als je gaat scrollen, ben je een kwartier later nóg bezig, dus kijk uit voor een evt. muisarm :+

[Voor 19% gewijzigd door KillerBee op 28-07-2013 21:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Deze link bevat een prima uitleg met uitgebreide stap voor stap instructies. Voor een goedkoop Netflix jaarabonnement zeker ook op eBay kijken, prijzen zijn nu te vinden vanaf ca. 20 euro voor een jaarabonnement.

http://www.zdnet.nl/nieuw...k-nu-al-netflix-op-je-tv/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

KillerBee schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:27:
Thanks MeNTaL_TO en Dikkiedikdik ;)
Het klinkt alsmaar beter! :9

Ik heb nog geen mediaspeler die Netflix ondersteund, ik wacht met aanschaf hiervan toch nog even af tot het hier gelanceerd is. Ik vraag me namelijk af of je direct de Netflix app in bijv. de WD Live en Apple Tv te zien krijgt, zodra Netflix hier actief is, of dat er eerst een update voor moet komen(?).
Ik blijf iig in dit topic mee lurken :)

Ik heb een tijdje terug ook de Moreflicks site ontdekt, heel handig idd om gericht te zoeken. Waarschuwing: als je gaat scrollen, ben je een kwartier later nóg bezig, dus kijk uit voor een evt. muisarm :+
Het werkt ook op je pc he, op de wdlive staat ie er meteen op (in tegenstelling tot de BBC iPlayer welke ik nog steeds mis)

MeNTaL_TO schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:26:
Het werkt ook op je pc he, op de wdlive staat ie er meteen op (in tegenstelling tot de BBC iPlayer welke ik nog steeds mis)
Ik krijg de BBC iPlayer niet actief op mijn WD's, ook niet met een locatie reset als ik unblock us op de UK zet.

Ik kan met unblock us wel de bbc iplayer gebruiken op de pc, maar de kwaliteit daarvan is gelijk aan uitzending gemist en dus niet heel goed. Het komt helaas niet in de buurt van Netflix HD materiaal qua streaming kwaliteit.

• page404

page404

Website says no

MeNTaL_TO schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Klopt, is bij unblockus selecteerbaar. Ik heb ook een netflix Ierland account, die ik gebruik voor Netflix US (de rest gebruik ik niet veel, straks wel UK voor breaking bad.)
Breaking Bad zit toch ook op de US versie?

page404 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:21:
Breaking Bad zit toch ook op de US versie?
Zit in Brazilië, Canada, Denemarken, Finland, Ierland, Mexico, Sweden, Engeland en Amerika.

Echter krijgt de Engelse versie een dag na uitzending op tv in Amerika al de episode. De overige landen lopen een jaar of wat achter met uitzenden.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05 17:55

mindcre8r

The Baka Crow..

zo! ook alles ingeregeld.

account aangemaakt via de chrome plugin :) thanks for that. ik woon nu in MA :)
Werkt snel en easy, nu even een 30$ 12 months scoren via E-bay.gescoord.

Was wel geneuzel om mijn IOS App store over te zetten, moet de ipads echt aan itunes hangen ander wouden ze echt niet switchen. ook nog even een AppleTV scoren.

Ik moet wel zeggen, wat een aanbod zeg! menn er is echt veel! Wat ik wel jammer vind is dat de History Channel enkel via de DVD service te gebruiken is. nu moet ik dus nogsteeds tv blijven kijken.

[Voor 35% gewijzigd door mindcre8r op 30-07-2013 10:12]

Tameguchi kitten ja ney o

Zit er een history channel in netflix?

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

nee, dat is dus wat ik jammer vind. wel veel nova docu's

dan bedoel je waarschijnlijk de series over de veilingen, pickers en restauratie programma's?

ik kom namelijk wel wat echte geschiedenis dingen tegen (al is het wel veel oorlog).
Ik zit voor mijn documentaires momenteel in de Canadese netflix te browsen, die bevalt goed. Beter aanbod dan de USA versie.

Dat nova spul ken ik niet, maar net gekeken op wikipedia en daar staat een fijne lijst. Die ga ik ook eens nader bekijken.

Ik heb helaas nog weinig gevonden over de ridders e.d. , het liefst heb ik een documentaire reeks over de geschiedenis zodat je een bepaalde periode kan selecteren en daar verschillende docu's over kan zien. Dat lukt me wel om te downloaden na wat zoekwerk van usenet of torrents, maar nog niet gevonden op netflix.

[Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 12:06]

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

aha, hoe het zit met switchen weet ik nog niet. ik gebruik tunlr onder ios en directmedia onder chrome.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-05 22:59

Player1S

Formerly known as L1nt

Vanavond toch eens kijken of ik het op mn xbox aan de praat kan krijgen :X

Tunlr moet ik ook gewoon op de xbox kunnen instellen. Heb al een Amerikaans account dus kan daarmee Netflix downloaden. Hopen dat ie het ook onder me eigen account doet anders moet ik nog extra Gold erbij doen en daar heb ik geen zin in.

Player1s Twitch

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik kon het niet laten, heb toch alvast (ook al maak ik hier nog geen gebruik van :P ) een mailtje naar us unblock verstuurd met de vraag of Nederland straks ook ondersteund wordt.
De eerste medewerker die reageerde wist het niet, maar zou de vraag doorsturen naar 'upper management', vervolgens kreeg ik een kwartier later deze reactie:
Thanks for that info, although I cannot guarantee 100% that we will be supporting Netflix Netherlands, it is highly probable that we will.
Please keep an eye out on our announcements page, as we will be posting there nearer the time - http://support.unblock-us...55-announcements/articles
Ik wacht nog even af, maar het klinkt al vrij positief :) .

Vraagje: moet je trouwens persé eerst een account bij Netflix US nemen, om ook gebruik te kunnen maken van Netflix in andere landen? Of kan ik straks met mijn NL account ook gewoon switchen naar een ander land? (uiteraard dan wel met us unblock).

Nog een leuke tip voor iedereen: www.instantwatcher.com. Naast Moreflicks de ideale zoeksite voor Netflix!
Instantwatcher heeft ook een gratis app die gelijk perfect samenwerkt met de Netflix app. De film kiezen in Instantwatcher en de Netflix app start gelijk de film voor je. Handig!

Ook handig is het kunnen zoeken op de ratings van het o zo fijne Rottentomatoes.com. Want "nadeel" van Netflix is toch wel het gigantisch grote aanbod, deze sites en app maken het zoeken een stuk prettiger. :)

KillerBee schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:02:
Vraagje: moet je trouwens persé eerst een account bij Netflix US nemen, om ook gebruik te kunnen maken van Netflix in andere landen? Of kan ik straks met mijn NL account ook gewoon switchen naar een ander land? (uiteraard dan wel met us unblock).
Met een NL account kan je ook switchen, het maakt niet uit uit welk land jouw account komt. Nu is de NL versie er nog niet, dus met 100% zekerheid kan niemand het zeggen, maar je kan nu ook een UK account aanmaken en tv kijken uit Canada of Denemarken, dus het zou wel heel vreemd zijn als dat met een NL account niet kan.
Anoniem: 451726 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:08:
Nog een leuke tip voor iedereen: www.instantwatcher.com. Naast Moreflicks de ideale zoeksite voor Netflix!
Ik kan op die site nooit zien welke netflix regio ik moet starten. Hoe zie jij dat zonder die aanvullende app te gebruiken?

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 18:15]

KillerBee schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:02:
...
Een Netflix account is universeel, de enige restrictie is de locatie check op basis van je IP-adres.
In de praktijk is een US account erg voordelig, vanaf € 1,67 per maand via eBay bij een jaarabonnement. De prijzen van een NL account zijn nog niet bekend maar zullen vast hoger uitvallen. :P

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:12:
[...]

Ik kan op die site nooit zien welke netflix regio ik moet starten. Hoe zie jij dat zonder die aanvullende app te gebruiken?
Instantwatcher.com is standaard ingesteld voor US Netflix. Helemaal onderaan het scherm staat een link voor Netflix Canada.

Anoniem: 451726 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:27:
[...]

Instantwatcher.com is standaard ingesteld voor US Netflix. Helemaal onderaan het scherm staat een link voor Netflix Canada.
ah, slim verstopt :P

Ik vind die andere site zo handig omdat hij dan zegt welke netflix regio je moet pakken. Maar dit werkt dus met een ander doel. Die koppeling met rotten potatoes bevalt mij ook. Nu nog tijd om alles te kijken, je ziet zo veel dat je wel gek kan worden. Gisteren bijvoorbeeld, zit ik wat rond te kijken, kom ik op de een of andere manier op kooivechtende vrouwen en heb daar een kampioenschap van gekeken, damn dat was me wat. Een van de twee meiden was ook best knap, erg vermakelijk. Dat is van het spul dat ik nooit anders zou tegenkomen, ik weet niet dat het bestaat.

Dan kom je opeens dit soort spul tegen:

:o

[Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 19:09]

Pagina: 1 2 3 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee