Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elhombreloco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-02 12:23
*knip* zie topicwaarschuwing
en indien ja voor wat heb je gekozen netflix of hulu ?

Ik ben aan het twijfelen om een abonnement te nemen op een van beide, want het ziet er er gewoon af uit.

Reden om voor betalende service te kiezen:
-Niet meer wachten op Belgische zendtijd zoals 1 jaar achter Amerika in sommige gevallen of erger.
-Geen door elkaar spelend episodes zoals aflv s03 e5 en dan opeens terug een oude aflevering.
-Geen geklooi met ondertitels vreemde formaten.
-Legaal (alhoewel ? dit ben ik niet zeker omdat je met een vpn werkt)
-Kwaliteit ziet er ook ok uit heb gelezen dat het mogelijk is dts surround en 1080p of 720p te streamen.

Ik zou dit op een mediaspeler bekijken (zonder tussenkomst van de pc dus ).
mss in eerste instantie met een pc ;) tot ik een mediaspeler vind die beide apps heeft.

De verschillen tussen beiden denk ik zijn Hulu heeft direct aanbod(1 dag achter uitzending)
en netflix heeft als voordeel geen reclame in de premium versie.

Iemand hier ervaring mee
Groeten Tim

[ Voor 4% gewijzigd door argro op 24-08-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, heb de User Agreement er niet op nageslagen, maar ik vermoed dat Netflix en Hulu het niet toe zullen staan.
Voor zover ik weet is het vooralsnog bedoeld voor inwoners van de VS (en andere landen waar ze actief zijn).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Gebruik zelf geen VPN maar een Amerikaanse DNS van unblock-us.com echt super is dat.. hoef nooit iets op te starten en werkt ook op tablet en smartphone. Ik zou overigens voor een abonnent op Netflix gaan omdat er veel meer content op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Anoniem: 99190 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:52:
Gebruik zelf geen VPN maar een Amerikaanse DNS van unblock-us.com echt super is dat.. hoef nooit iets op te starten en werkt ook op tablet en smartphone. Ik zou overigens voor een abonnent op Netflix gaan omdat er veel meer content op staat.
Enkel een amerikaanse DNS? Controleren ze dan niet op IP (VPN nodig dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyduck
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-07-2022
Sorry voor late reply, maar aangezien er niemand heeft geantwoord... Netflix werkte in juni in elk geval perfect vanuit België. Hulu Plus controleert of je kredietkaart Amerikaans is. Netflix functioneerde zowel via een browser als vanop een mobiel apparaat zolang de VPN ingeschakeld is.

Het zou kunnen dat hun Terms of Service het verbiedt omdat hun contracten enkel geldig zijn voor de Verenigde Staten, maar je compenseert via Netflix de makers tenminste voor hun werk. Dat kan je niet doen via het Bittorrent-circuit. De vraag is ook of zo'n ToS-restrictie op je huidige verblijfplaats rechtsgeldig zou zijn; bij mijn weten is dit nog niet getest in de rechtbank.

Ik weet niet of Netflix/Hulu momenteel nog altijd werken (hangt misschien ook af van je VPN), maar Netflix heeft sowieso een gratis 30 dagen proefperiode.

[ Voor 12% gewijzigd door lazyduck op 01-11-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

elhombreloco schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:59:De verschillen tussen beiden denk ik zijn Hulu heeft direct aanbod(1 dag achter uitzending)
en netflix heeft als voordeel geen reclame in de premium versie.
Niet alle afleveringen op hulu zijn 1 dag sommige zijn 1 week, niet denderend in verschil met Nederland/Belgie maar toch :) Let ook op dat Amerikaanse series 20-24 afleveringen uitzenden in een 40 week uitzend tijd dus er zijn altijd gaten in de series :)

Netflix moet je meer zien waar series/films zijn als ze op DVD (of maandje later) uitkomen in de verenigde staten, dus de series starten meestal een jaar nadat ze starten (rond augustus/september paar weken voor het volgende seizoen start).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 18:50

-d-

elreteipos schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:36:
Sorry voor late reply, maar aangezien er niemand heeft geantwoord... Netflix werkte in juni in elk geval perfect vanuit België. Hulu Plus controleert of je kredietkaart Amerikaans is. Netflix functioneerde zowel via een browser als vanop een mobiel apparaat zolang de VPN ingeschakeld is.

Het zou kunnen dat hun Terms of Service het verbiedt omdat hun contracten enkel geldig zijn voor de Verenigde Staten, maar je compenseert via Netflix de makers tenminste voor hun werk. Dat kan je niet doen via het Bittorrent-circuit. De vraag is ook of zo'n ToS-restrictie op je huidige verblijfplaats rechtsgeldig zou zijn; bij mijn weten is dit nog niet getest in de rechtbank.

Ik weet niet of Netflix/Hulu momenteel nog altijd werken (hangt misschien ook af van je VPN), maar Netflix heeft sowieso een gratis 30 dagen proefperiode.
Ik betaal Hulu Plus direct via mijn iTunes (US) account, dus ik kan gewoon betalen via mijn tegoed in m'n iTunes account ipv direct met CC te betalen (Netflix betaal ik wel direct).
Wel heb ik me voor Hulu plus aangemeld via Apple TV - en niet direct via Hulu website.

Gebruik overigens het hier eerder genoemde unblock-us.com - super dienst is dat, past de DNS aan en je hebt dus geen VPN nodig - m.a.w. geen beperkingen van snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyduck
Gebruik overigens het hier eerder genoemde unblock-us.com - super dienst is dat, past de DNS aan en je hebt dus geen VPN nodig - m.a.w. geen beperkingen van snelheid.
Ik ben die site al eens tegengekomen, maar dan vind ik hun service toch duur in vergelijking met een VPN-dienst. Uiteindelijk zijn VPN-diensten op zich veel resourceintensiever. Kan ik zelf geen lokale DNS-server draaien die de nodige wijzigingen mogelijk maakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -d-

-d-

3.85 EUR euro per maand, dienst is nooit down, support is snel, kan mijn volledige internetsnelheid gebruiken, hoef niet ingewikkeld te doen om VPN werkend te krijgen op m'n router/apple tv/etc (hoef alleen maar hun DNS IP in de apple tv te configuren), ik kan in hun config panel m'n IP aanpassen voor Netflix - dus ik kan met 1 druk op de knop US, UK, zweedse, deense, etc Netflix content krijgen, etc. Ik vind dat spotgoedkoop :)

Geen idee of je die DNS zelf zou kunnen draaien, ga voor die paar centen die moeite echt niet doen. Ze hebben overigens een trial (zonder credit card o.i.d.) dus makkelijk uit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyduck
Ik heb op dezelfde manier UnoTelly gevonden. Hun service ziet er iets professioneler uit, maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn. Al ervaring mee? De prijs is vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

elreteipos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:50:
Ik heb op dezelfde manier UnoTelly gevonden. Hun service ziet er iets professioneler uit, maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn. Al ervaring mee? De prijs is vergelijkbaar.
Wat maakt het nu uit dat het "professioneler" er uit ziet? Hier hebben mensen ervaring met unblock-us, goedkoop en het werkt. Waarom zou je dat dan niet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

elreteipos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:50:
Ik moet toegeven dat ik hetzelfde gevoel had over de unblock-us website, het ziet er een beetje uit als die scam websites 'watch 100000 satellite channels for free' blabla, toch trial gedaan - werkte perfect (zonder m'n CC gegevens te hoeven geven) - daarna abo genomen (nu al half jaar) en werkt prima. Die UnoTelly website ziet er goed uit, dienst zal vast goed werken - maar waarom niet gewoon unblock-us en de lelijke website voor lief nemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyduck
Ze hebben ook een gratis proefversie hoor, daar niet van. Maar alternatieve DNS-providers houden sowieso risico in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanedhel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 15:04
zou het mogelijk zijn om een vpn service te delen? En zo ja, wat zou dit betekenen met betrekking op de verbinding?

• Meekoh
  • Laatst online: 12-05 16:16
Ik zou geen VPN service gebruiken. Dat beperkt de bandbreedte.
Heb het zelf nu aan de praat via unblock-us via een aparte DNS server op mijn PS3.
En ik moet zeggen dat ik er erg enthousiast over ben! Dit moet echt snel officieel in NL komen.
Hiervoor downloadde ik alles nog via usenet, maar dit is nog veel makkelijker dan dat en kost maar 5 euro per maand of zo.
Zelfs mijn vriendin (die eerst sceptisch was) is nu laaiend enthousiast. :P

Computer says no

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-05 16:09
Ik gebruik de gratis add-on voor firefox en chrome Mediahint. En op die manier kijk ik nu al een maand naar Netflix. Wat echt heerlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Jefrim schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:12:
Ik gebruik de gratis add-on voor firefox en chrome Mediahint. En op die manier kijk ik nu al een maand naar Netflix. Wat echt heerlijk werkt.
Net ook een account aangemaakt voor netflix met mediahint, dat ging vlot (icm een mastercard, paypal werkte niet omdat het geen amerikaanse account was).

Om dit nu op mijn PS3 werkende te krijgen moet ik zo'n betalende dns service gebruiken zeker?

edit: de netflix app op mijn ps3 krijgen lijkt me quasi onmogelijk. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Volgens mij moet je ps3 een amerikaans ip krijgen voordat je de netflix app kan installeren in de store.

Wat ik nu probeer:
laptop (met tunnelbear VPN) wired verbonden met router
android phone als wireless AP instellen
PS3 verbinden met android AP
PC verbinden met android AP
wired lan verbinding delen met wifi op de pc

Dit werkt dus niet, iemand een ander idee?

Ik maak het een beetje te moeilijk, gewoon een nieuwe UK account aanmaken op de playstation en dan kan je netflix installeren.
Daarna DNS instellen met unotelly (nu nog free trial) en alles werkt.

Ik ben wel tevreden over netflix, de kwaliteit is goed genoeg (duurt altijd wel even voordat hij overgaat op HD). Alleen jammer dat het aanbod niet zo recent is.

[ Voor 47% gewijzigd door mngm op 15-12-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 16:46
Ik heb Netflix eindelijk draaiend op mijn Boxee Box.

Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit wel tegen vind vallen, beeld wordt HD genoemd maar redt het bij lange na niet bij blurays of gedownloadde films. Geluid is stereo en geen 5.1.
Ik ga het een maandje uitproberen maar ben nog niet overtuigd...

Edit:
Lijkt erop dat ik toevallig slechte film trof?
Nu 2 afleveringen van breaking bad en Prison break getest en die zien er prima uit.

[ Voor 19% gewijzigd door niels132 op 21-12-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Jep, niet alles is HD en 5.1, het meeste wel heb ik de indruk. Sowieso is het geen 1080p, maar meer dan goed genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:50
nielsgaastra schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:50:
Ik heb Netflix eindelijk draaiend op mijn Boxee Box.

Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit wel tegen vind vallen, beeld wordt HD genoemd maar redt het bij lange na niet bij blurays of gedownloadde films. Geluid is stereo en geen 5.1.
Ik ga het een maandje uitproberen maar ben nog niet overtuigd...

Edit:
Lijkt erop dat ik toevallig slechte film trof?
Nu 2 afleveringen van breaking bad en Prison break getest en die zien er prima uit.
Hoe heb jij Netflix draaiende gekregen op de boxee dan?

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:41
Kan iemand uitleggen hoe je met een alternatieve dns server wel toegang kan krijgen? Netflix doet neem ik aan een geo lookup van het ontvangen ip om te bepalen of je toegang krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 16:46
Slaapje schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:02:
[...]

Hoe heb jij Netflix draaiende gekregen op de boxee dan?
- Amerikaanse DNS via unbluck-us.com ($4,99 / maand)
- Betalen aan Netflix ($7,99 / maand) via virtuele Visa-card van Entropay omdat Netflix mijn Rabo Mastercard niet accepteerde.

Op het moment dat ik de DNS had ingesteld stond de werd de Netflix app beschikbaar op de Boxee Box

Info:
http://www.televisies.nl/...x-in-nederland-gebruiken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Kokkers schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:29:
Kan iemand uitleggen hoe je met een alternatieve dns server wel toegang kan krijgen? Netflix doet neem ik aan een geo lookup van het ontvangen ip om te bepalen of je toegang krijgt?
Na een beetje googlen is het mij duidelijk geworden dat er meerdere manieren zijn om de locatie te vinden van gebruikers. Eén van die methodes is op DNS gebaseerd, dus lijkt het me dat netflix enzo ook die methode gebruikt waardoor je met een 'fake' DNS server je kan voordoen als een US client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:11
Voor de mensen die Netflix willen gebruiken, hier is hoe ik het heb gedaan. Voor Chrome (of Firefox), download de extentie Media Hint. Dit zorgt voor een proxy connectie naar de US, alleen bij sites die het nodig hebben. Je hebt dus geen last van eventuele traagheid van veel gratis proxies. Deze extentie staat niet meer in de Chrome store, maar je kunt hem gewoon download en naar de tab met extenties slepen.

Daarna, registreer je op Netflix met een creditcard en geef als zipcode een random postcode uit de US op (ik heb dacht ik iets in de buurt van LA genomen).

Dat is eigenlijk alles. Netflix draait hier al tijden prima, zonder gedoe. Wel moet ik zeggen dat ik een keer wat gezeur heb gehad met Silverlight, of dat was in ieder geval de melding die in beeld kwam. Echter is dit de laatste weken/maand niet meer voorgekomen.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-05 16:09
Moi_in_actie schreef op maandag 24 december 2012 @ 02:14:
Voor de mensen die Netflix willen gebruiken, hier is hoe ik het heb gedaan. Voor Chrome (of Firefox), download de extentie Media Hint. Dit zorgt voor een proxy connectie naar de US, alleen bij sites die het nodig hebben. Je hebt dus geen last van eventuele traagheid van veel gratis proxies. Deze extentie staat niet meer in de Chrome store, maar je kunt hem gewoon download en naar de tab met extenties slepen.

Daarna, registreer je op Netflix met een creditcard en geef als zipcode een random postcode uit de US op (ik heb dacht ik iets in de buurt van LA genomen).

Dat is eigenlijk alles. Netflix draait hier al tijden prima, zonder gedoe. Wel moet ik zeggen dat ik een keer wat gezeur heb gehad met Silverlight, of dat was in ieder geval de melding die in beeld kwam. Echter is dit de laatste weken/maand niet meer voorgekomen.
Deze manier gebruik ik ook en werkt echt heerlijk. Bij betalen van het maandelijks bedrag wou hij ineens mijn creditcard van moneybookers niet meer pakken, maar dat is gelukkig te omzeilen met het kopen van een giftcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-05 12:54

Chrisjuh_15

Facta non verba

Met die 'omzeiling' werkt Netflix alleen in de browser, begrijp ik dat goed? Of is de mogelijkheid er ook om op de PS3, iPhone, iPad in te loggen met je Netflix account?

Top-tip trouwens! Als blijkt dat ik ook op andere devices kan inloggen ga ik het ook via deze manier doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 00:32

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En struikelt hij dan niet over je NL adres waarmee je de CC geregistreerd hebt?
Apart en in dat geval zeer gemakkelijk te omzeilen dus.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik gebruik Unblock US i.c.m. een reguliere Mastercard voor Netflix. Werkt tot dusver prima, bedragen die door Netflix op CC geboekt worden zijn tot dusver gewoon afgeschreven. En mocht dat niet meer lukken dan heb ik tot nu toe 2 plekken op het Web gevonden die Netflix Giftcards kunnen leveren :)

Hulu aan de praat krijgen is over het algemeen wat lastiger, want die schijnen echt behoorlijk waakzaam te zijn m.b.t. financiele gegevens die niet kloppen (lees: niet afkomstig zijn uit de US). Ik heb begrepen dat je dus voor Hulu Plus het beste credits in je Amerikaanse iTunes account kunt stoppen via giftcards en je Hulu Plus subscription via de Hulu app laat lopen (waardoor de maandelijkse kosten worden afgeschreven via je tegoed in iTunes). Vervolgens kun je schijnbaar ook in een willekeurige webbrowser gebruik maken van je Hulu Plus account trouwens.

Weet wel dat Hulu Plus niet geheel reclamevrij is (Netflix wel). Mijn persoonlijke weapons of choice zijn dan ook Netflix i.c.m. de TV/Film catalogus van iTunes US (voor films/series die expired zijn op Instant of domweg (voorlopig) via Instant niet te zien zullen zijn).

[ Voor 62% gewijzigd door mindcrash op 26-12-2012 00:11 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenJ0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-05 22:54
Handig van Unotelly zijn de 'Dynamo Enabled'-servers. Dit maakt het mogelijk landen te wisselen, Netflix heeft namelijk per land een verschillend aanbod. In combinatie met Moreflicks, waar je de 'locatie' kan vinden, werkt het ideaal. Het schijnt zelfs te werken met meerdere appareten ingesteld op verschillende landen (jij kijkt Grey's Anatomy op je iPad vanuit Amerika, je vriendin The Walking Dead op haar pc vanuit Denemarken. Of andersom ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Is er eigenlijk geen nieuws over "native" gebruik van Netflix in de Benelux? Onlangs was er zo bv nieuws dat er vertalers werden aangenomen.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 22:11
Jorgen schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:01:
[...]

En struikelt hij dan niet over je NL adres waarmee je de CC geregistreerd hebt?
Apart en in dat geval zeer gemakkelijk te omzeilen dus.
Beetje late reactie van mij maar oke... 8)7 Nee, tot op heden heb ik daar nog geen last van gehad. Ik heb een creditcard van de ANWB, zie net dat er nu het bedrag in de wachtrij staat en Netflix doet het prima. Ik denk dat ze alleen kijken naar welk adres je gebruikt bij het registeren op Netflix en daar heb ik een random postcode genomen (ergens in de buurt van LA was t dacht ik).

Edit: als toevoeging op een aantal vragen hierboven: met die addon Mediahint werkt het alleen via de browser op de pc. Als ik op m'n tablet probeer te connecten kom ik er niet in. Dit is echter ook te omzeilen, met b.v. een proxy app. Ik heb er een paar geprobeerd op mijn Android tablet en dat werkte, die apps die ik had getest waren echter slechts proefversies.

Nu is het zo dat die addon Mediahint vrij simpel in elkaar zit, in principe is het een kort script wat je doorlinkt naar een proxy IP. De addon staat in de volgende folder:

code:
1
C:\Users\*UserName*\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions

Je zult even moeten zoeken welke folder je moet hebben, er staat een icoon in van de addon genaamd icon_128.png. Daarbij staat een javascript file die verwijst naar een file bij Mediahint. Als je die link in je browser opent, download hij die file (default.pac). Als je die file opent met een texteditor kun je zien dat het een vrij basic script is met een paar IP adressen. Ik heb het nog niet getest, maar wellicht dat het mogelijk is om een van die proxy IP's te kopiëren en deze in de browser/een app op je telefoon/tablet in te stellen. Mensen die daar een beetje handig mee zijn kunnen het allicht proberen. Tzt ga ik het zelf ook eens proberen, maar ik kijk Netflix altijd op een pc waarop Chrome staat, dus werkt het gewoon met de addon.

[ Voor 51% gewijzigd door Moi_in_actie op 11-01-2013 22:49 ]

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmhc
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-05 10:48
Dit artikel beschrijft hoe je Netflix op een iPad kunt bekijken van overal op de wereld. Tenminste dat claimt het artikel. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar het lijkt op andere oplossingen die in dit topic besproken zijn.

Hier is de link nog voluit:
http://www.cultofmac.com/...ntry-in-the-world-how-to/

[ Voor 1% gewijzigd door fmhc op 12-02-2013 22:34 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

hoe hebben jullie die dns van unblock ingesteld? Op de router of op de mediaspeler?

Ik twijfel wat, mijn router ondersteunt geen dns instelling, heb al 2 keer een trial gehad op unblock-us, maar beide keren geen tijd gehad om te testen. Ik kan het wel instellen op mijn mediaspeler.

Ik zal vanavond even kijken, als je een tijdelijk hotmailadres aanmaakt kan je unblock-us in iedergeval een week gratis proberen, ze controleren niet op ip adres bij aanmelding hiervoor.

Ik ben benieuwd wat jullie als betere oplossing zouden aangeven, de router instellen of op de mediaspeler / pc zelf?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-02-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb unblock.us nu ingesteld en werkende, heb netflix werkende en een amerikaanse prepaid creditcard net besteld voor hulu plus.

Perfect allemaal :)

Hulu plus is nog even wachten op de kaart, maar netflix heb ik al werkende op de ipad en op alle mediaspelers (wd live najaar 2011 edities), daar heb je naast hulu plus en netflix nog veel meer us account apps. Moet je wel unblock us activeren op de wd mediaspelers en even opnieuw land laten instellen, dan denkt het apparaat dat je in de VS woont en kan je los.

Hulu heb ik nog niet aan de praat, wacht nog op mijn amerikaanse creditcardje dat ik besteld heb, maar netflix heb ik draaiende en dat is verbazingwekkend goed. Ik snap niet waarom dit al niet in Nederland is, het aanbod is gigantisch, je loopt te watertanden als je het allemaal bekijkt. En het is heel soepel en goede kwaliteit enzo, bizar gewoon.

Ik weet zeker dat een groot deel van de downloaders ermee stopt als je dit gewoon zou kunnen nemen in Nederland. Waarom zou je ubehaupt nog downloaden met zo'n gigantische videotheek? Misschien om iets fysiek op dvd te branden, maar een andere reden zou ik niet meer weten.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-02-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Ik heb Netflix nu ook draaien op m'n WD Live. Werkt erg mooi en vloeiend, echter merkte ik wel soms een schommeling tussen HD/SD kwaliteit. Dit wordt namelijk automatisch (los van setting in je profiel) adv de internetsnelheid ingesteld. Nu heb 100mbit glas echter kwam ik vanmorgen niet hoger dan SD maar dat kan misschien ook liggen aan het feit dat het om 0:00 US tijd allicht spitsuur is op het netwerk.

Straks eens proberen of Netflix UK dan uitkomst biedt. Voor wat betreft content is het wel iets verouderd, voor de laatste series kun je dan beter Hulu nemen. Klein nadeel vind ik verder dat subs, wanneer beschikbaar, enkel de slechthorende versie is, dus bij een blaffende hond kreeg je dan <"barking dog"> in je subs... vrij irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hulu's subs zijn beter. Ik had op de WD eerst een wat trage hulu met zoeken (browsen ging wel, maar het aanbod is wat groot). Zoeken gaat nu beter, kan dus ook aan Ziggo liggen die hier 2 dagen met de kabels bezig was in de wijk (had mails dat er hinder kon zijn).

Netflix heb ik eigenlijk altijd op hd full, geen hd extreme, geen idee waarom. Als je begint met afspelen gaat hij van sd low naar hd high in ongeveer 1 minuut, dan blijft hij op hd high staan.

De subs van netflix vind ik wel matig, geen zwarte randjes eromheen. Hulu heeft dat beter, maar dan kan je weer niet de subs button op de remote van de WD gebruiken.

Kortom, ik heb ze beiden nu en ik weet niet welke ik nu wil houden en welke niet. Ik denk dat ik ze allebei gewoon ga houden, kost ook maar iets van 10 a 15 euro in de maand voor beiden samen (met unblock us).

Bij de hulu subs zijn veel zaken niet voor slechthorenden trouwens, net of hulu wat meer moeite er voor mij als Nederlander instopt en ze niet echt voor hardhorenden maakt. Wat op zich vreemd is omdat het best lastig is een hulu abonnement af te sluiten, zonder pre paid credicard uit Amerika kom je er echt niet in. Maar heel veel heb ik nog niet gekeken, dus misschien heb ik het mis en zit die barking dog er ook in. Ik merkte wel bij Star Trek dat die betere subs had, ook Klingon werd als tekst neergezet, erg tof. Dat heb ik vergeleken met Netflix en daar kwamen geen subs in het Klingon.

Bij hulu kan je trouwens de kwaliteit vastzetten. Nadeel is we de reclame. Die zijn niet lang, 15 seconden per stuk en maximaal 2 per keer, maar ze zitten soms ook in de show zelf, dus kijk je 10 minuten en heb je opeens 2 reclames en die reclames zijn best saai (auto verzekering enzo). Maar niet zo storend dat je het er niet voor gaat nemen.

Ik hoor graag hoe Netflix UK is, voor mij denk ik geen optie omdat ik dan Hulu niet meer kan gebruiken en daar heb ik net 30 euro aan besteed voor die creditcard.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-02-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Je weet dat je met unblock-us je Netflix regio kunt aanpassen, naar o.a. UK? m.a.w. je US netflix abo werkt ook met de content in UK, Zweden, Denemarken, etc.

Hulu blijft gewoon werken, ook als je de Netflix regio aanpast naar bv UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
-d- schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:40:
Je weet dat je met unblock-us je Netflix regio kunt aanpassen, naar o.a. UK? m.a.w. je US netflix abo werkt ook met de content in UK, Zweden, Denemarken, etc.

Ja las het inderdaad, is echter de US content library niet groter dan de EU varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Ja, maar UK/EU en zelfs Canada heeft ook andere content - dus het is absoluut de moeite waard om ook de andere libraries te checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Ok bedankt voor de tip! Ga ik vanavond even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben even kwijt waar ik het besproken heb, maar ik heb nu in netflix ook ultra hd werkende zonder iets te doen. Netflix en Hulu werken na 2 dagen fijner, net of de 1e dag de verbinding wat matiger was, maar het is nu altijd top.

Ik ga ook de andere eens checken. Ik kan het volgens mij met mijn ipad zo omzetten, daarna in wd even regio aanpassen en klaar ben je denk ik. Wel interessant. Ik meen dat Denemarken ook goed moet zijn.

Een website met info over welke series zou wel tof zijn, als iemand die ooit gevonden heeft?

Netflix blijf ik wel houden, dat weet ik nu zeker. Wat een genot is dat zeg. Hulu weet ik nog niet, het is wat veel die 2 bij elkaar, beetje overdreven wat ik nu aan aanbod heb (naast mijn eigen nas).

Ik had mijn vrouw nog niet verteld dat we Netflix hadden, maar het wel aan mijn zoon van 5 laten zien. Komt mijn vrouw bij me vragen wat Netflix is omdat mijn zoon boos is dat hij niet naar Johnny Test (ofzo) kon kijken. die wist Netflix al helemaal te bedienen (de kids variant) , dat na 1 keer kijken. Bizar 8)7

Ik kwam nog een duidelijke uitleg van unblock us haar werking tegen hier:
Unblock-us is not a VPN service. You tell your media device to use them for DNS, either by configuring the DNS on the device manually or changing your home router to pass out the unblock-us DNS address rather than your ISP's DNS.

When the media device (PC, XBox, PS3, anything really) asks for google.com, unblock-us gives you the normal google.com address. When it asks for a site like netflix.com, it lies to the device and provides the address of an unblock-us server instead of the real netflix.com address. Your device thinks it's talking to netflix but in reality, the traffic is being proxied via an unblock-us server in the part of the world necessary to make the service work (UK for BBC, Canada for CTV, US for Netflix/Hulu, etc). Netflix sees that the traffic is coming to it from somewhere in the US and gives you US content.

The big difference vs. a VPN is that once the streaming starts, most video services will give the device the address of a content delivery network like Akamai to get the video. Your device streams the content directly from the CDN rather than having to proxy through unblock-us. That's why they can afford to provide their service for $4-5/month - they only proxy a small portion of the traffic.

The challenge for paid services like unblock-us and unotelly is that DNS traffic has no authentication mechanism, so when a request to resolve netflix.com comes to them from IP address 1.2.3.4, they have no way to tell from the content of the request if it's from a subscriber. As a result, they record the public IP address of each subscriber and allow or deny the request based on the originator's IP, so if 1.2.3.4 is the IP address of a known subscriber, the request is handled, otherwise it's ignored. If you reset your Internet connection and get a different IP address, your foreign services won't work until you visit unblock-us in a web browser, sign in, and have them make note of your new IP address.

There was a free service doing something similar but they got so overloaded with traffic that they stopped supporting Netflix. That might have been what your family members referred you to; the paid ones shouldn't have worked.
Verder kwam ik per toeval ook nog sites tegen die de content van de verschillende netflixen laat zien:

istreamguide.com
usa.istreamguide.com
uk.istreamguide.com
netflixcanadacompletelist.blogspot.com
netflixusacompletelist.blogspot.com
netflixukcompletelist.blogspot.com

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 20-02-2013 09:51 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:21:
Ik had mijn vrouw nog niet verteld dat we Netflix hadden, maar het wel aan mijn zoon van 5 laten zien. Komt mijn vrouw bij me vragen wat Netflix is omdat mijn zoon boos is dat hij niet naar Johnny Test (ofzo) kon kijken. die wist Netflix al helemaal te bedienen (de kids variant) , dat na 1 keer kijken. Bizar 8)7
Kinderen hé !! Hebben nieuwe gadgets al gauw door :D

Johnny Quest misschien ?? Was een leuke tekenfilm vroeger op Cartoon Network en bij Telekids ook te zien !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Ik zal zo even zien hoe die heet :P Edit: Toch Johnny Test, zie Wikipedia: Johnny Test , uit 2005 nog wel, ik ken mijn tekenfilms niet meer ;(

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-02-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:12
-d- schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:40:

Hoe doe je dit dan?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naar http://unblock.us , inloggen (als je dat nog niet gedaan had) en dan change regio, op de nieuwe site kan je het niet missen meer.

Nu ik toch post: hulu ga ik denk ik opzeggen, ben er niet echt van overtuigd. Nieuwe series haal ik binnen met sickbeard van usenet en dan is hulu niet zo heel denderend om erbij te hebben omdat je vooral nieuwe series hebt en die heb ik dus al. Ouder materiaal is maar lastig te vinden in de interface op mijn mediaspeler, gaat beter op de ipad, maar dat is ook weer extra werk.

Netflix is definitief een blijvertje, kinderen kijken alleen nog maar netflix 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-02-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:12
Ah oke. Ik maak nog gebruik van de free trial van unblock-us dus heb nog niet ingelogd.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 20:20
Een beetje laat maar ik heb om netflix en nu ook hulu te betalen gift cards gekocht op ebay, dat scheelt behoorlijk.

Als je unblock us gebruikt is het misschien ook wel leuk om te melden dat je dan ook op bijvoorbeeld cbs de laatste afleveringen van allerlei series kunt kijken (en trouwens van de wat oudere series alle afleveringen).

Het aanbod van films vind ik op beide echt niet goed. Gelukkig ben ik meer van de series maar voor films zou ik geen netflix of hulu abonnement nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jron667, kan je misschien melden bij wie je ze op ebay gekocht hebt (link ofzo)?

Ik koop ze altijd hier: http://www.buyfrompowerseller.com/
Met Hulu ben ik nu wel gestopt, ik kon niet echt wennen en accepteren dat er zoveel reclame in zat. Ik heb afleveringen proberen te kijken die om de 8 minuten een reclame of twee hadden, gruwelijk irritant. Vooral als je wil doorspoelen, dan had je altijd verplicht een reclameblok. Dus nieuwe series download ik weer.

Maar voor oudere series is Netflix fantastisch. Het enige wat jammer is is dat Hulu alle seizoenen van een show heeft die ik graag kijk: The Biggest Loser. Die zitten niet op netflix en kan ik ook lastiger downloaden.

Films kijk ik er eigenlijk ook niet op, al vind ik het aanbod van Netflix nog wel ok, Hulu was echt niks (films die ik niet kende, soort art house spul). Netflix heeft nog wel Amerikaanse blockbusters. Maar helaas niet zo volledig als tv series. Zo dacht ik alle James Bond films wel te kunnen zien, maar daar stonden er een tijd terug maar 2 van online. Bij series is bijna altijd elk oud seizoen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 518028

Netflix kaarten kan je ook hier halen:

http://www.itunescode.nl/netflix.php

soms is het out-of-stock maar de iDeal optie is wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Kan je die show niet gewoon op NBC kijken als je unblock us gebruikt?

De ebay verkoper waarvan ik de giftcard had gekocht bied ze niet meer aan. Het is gokken maar er stond er nu 1 van 30 dollar voor een jaar. Voor die van een jaar hulu heb ik een 10 dollar meer betaald.
Anoniem: 32279 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:37:
Jron667, kan je misschien melden bij wie je ze op ebay gekocht hebt (link ofzo)?

Ik koop ze altijd hier: http://www.buyfrompowerseller.com/
Met Hulu ben ik nu wel gestopt, ik kon niet echt wennen en accepteren dat er zoveel reclame in zat. Ik heb afleveringen proberen te kijken die om de 8 minuten een reclame of twee hadden, gruwelijk irritant. Vooral als je wil doorspoelen, dan had je altijd verplicht een reclameblok. Dus nieuwe series download ik weer.

Maar voor oudere series is Netflix fantastisch. Het enige wat jammer is is dat Hulu alle seizoenen van een show heeft die ik graag kijk: The Biggest Loser. Die zitten niet op netflix en kan ik ook lastiger downloaden.

Films kijk ik er eigenlijk ook niet op, al vind ik het aanbod van Netflix nog wel ok, Hulu was echt niks (films die ik niet kende, soort art house spul). Netflix heeft nog wel Amerikaanse blockbusters. Maar helaas niet zo volledig als tv series. Zo dacht ik alle James Bond films wel te kunnen zien, maar daar stonden er een tijd terug maar 2 van online. Bij series is bijna altijd elk oud seizoen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jron667 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:46:
Kan je die show niet gewoon op NBC kijken als je unblock us gebruikt?

De ebay verkoper waarvan ik de giftcard had gekocht bied ze niet meer aan. Het is gokken maar er stond er nu 1 van 30 dollar voor een jaar. Voor die van een jaar hulu heb ik een 10 dollar meer betaald.
Die nbc site doet het matig op mijn pc, ik heb ergens een hardware conflict, zodra die een filmpje daar afspeelt crashed mijn videokaart en heb ik geen beeld meer. Maar voor de rest doet hij het, dus ik laat het maar even zo, heb te weinig vrije tijd en geen zin om nu te gaan klussen aan de pc.

Op de ipad zie ik wel dat ik alleen de season finals kan bekijken, dus dan mis ik de hele show op het einde na. Maarja, ik heb toch al de meeste seizoenen gezien, zal eens op youtube kijken.

Ga sowieso vanavond eens zien op nbc.com , ik kan die dingen namelijk wel afspelen. Ik zal eens zien of er een ipad app is. En even kijken of ik zo ook History channel kan zien, ik kon dat eerst op de ipad met unblock us, maar nu vraagt hij mijn inloggegevens van een Amerikaans tv station en dat heb ik natuurlijk niet en nu kan ik geen nieuwe episodes meer zien :(
Anoniem: 518028 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:48:
Netflix kaarten kan je ook hier halen:

http://www.itunescode.nl/netflix.php

soms is het out-of-stock maar de iDeal optie is wel erg fijn.
Handige link, niet duur. Ik ga nu een jaarkaart kopen, die hebben ze helaas niet. Hij is iets goedkoper dan mijn link. Ik bewaar hem mooi, heb toch een keer usa itunes kaarten nodig, dus dit is wel handig.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 27-05-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Bij www.cbs.com was ik die irritante reclames kwijt door adblock te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
/me kick

Netflix komt naar Nederland, voor het einde van het jaar
Dus we kunnen ook eindelijk hier Netflix bekijken :)

[ Voor 48% gewijzigd door anandus op 19-06-2013 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Het zal mij benieuwen wat het NL aanbod gaat worden. Daar staat of valt alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, ik ben ook heel benieuwd naar het aanbod. Vraag me ook af of er specifiek-Nederlandse content bij zal zitten ("Flikken Maastricht" of dat soort dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 08:43

jeka

Support your local club.

Als Netflix ooit HBO series gaat doen ben ik over. Anders blijf ik maar downloaden...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeka schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:29:
Als Netflix ooit HBO series gaat doen ben ik over. Anders blijf ik maar downloaden...
HBO gaan ze niet uitzenden, HBO heeft haar eigen streaming dienst.

Ik heb Netflix en download ook nog, maar ik wil nooit meer zonder. Nieuwe series download ik, maar wat oudere series, het is zo'n gemak. Ik wil bijvoorbeeld Warehouse 13 kijken of Eureka, dat hoef ik niet meer te downloaden en scheelt erg veel werk. Het is gewoon heerlijk dat ik Star Trek of X-Files of wat dan ook gewoon kan opzoeken in een browser / app / tool en gelijk kan afspelen in mooie kwaliteit met ondertiteling etc.

Het is net als Spotify, je kan natuurlijk muziek downloaden, maar het is gewoon een gemak wat veel meer waard is dan de 10 euro die het ongeveer gaat kosten per maand.
anandus schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:40:
Ja, ik ben ook heel benieuwd naar het aanbod. Vraag me ook af of er specifiek-Nederlandse content bij zal zitten ("Flikken Maastricht" of dat soort dingen).
In andere landen is dit wel het geval, dus het moet heel sterk zijn wil dit niet zo zijn. Als je een Netflix account heb kan je trouwens met een service als unblock-us eenvoudig van regio switchen en bijvoorbeeld het UK of USA aanbod bekijken, je Netflix account is wereldwijd te gebruiken, je moet alleen de server wat voor de gek houden met iets als unblock-us (3 euro per maand ongeveer, te betalen met creditcard).
Jron667 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:46:
Bij www.cbs.com was ik die irritante reclames kwijt door adblock te installeren.
Werkt inderdaad prima. Helaas kan je om de reclames van Hulu plus niet omzeilen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-06-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een crossquote uit een ander topic :P
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:40:
...

voor jullie allemaal, ongezien aanschaffen als je het nog niet hebt. In combi met de nieuwe series die jullie al kijken is dit zo perfect. Dat wordt heerlijk genieten!!
Ongezien aanschaffen doe ik nooit. Ze moeten van goede huizen komen wil dit voor mij aanslaan. Voor oudere series hoef ik het niet te hebben, gezien ik zelf al een shitload op (orginele) dvd's heb.
Dan zou het gaan om puur de kwaliteit van de stream voor nieuwe series (is de bandbreedte toereikend), het aanbod van deze series in Nederland (ik heb geen zin om te moeten klooien met allerlei getruuk)... En dan bied het opeens niet echt veel.

Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:03:
even een crossquote uit een ander topic :P
Dan zou het gaan om puur de kwaliteit van de stream voor nieuwe series (is de bandbreedte toereikend)
Series zijn wel mimimaal een jaar oud voordat ze online komen bij Netflix. Een serie als Fringe heeft bijvoorbeeld pas sinds een paar maand seizoen 5.

Kwaliteit is wel uitmuntend, uit Amerika haal ik gewoon strak 1080p met 5.1 geluid, zelfs in spitstijden (in Amerika en Europa). Het duurt altijd wel een seconde of 20 voordat hij van 380 sd kwaliteit naar 1080 hd is overgeschakeld, dat gaat in stapjes en bijna altijd heb je na 20 seconden het optimale beeld.

Gezien jouw voorliefde voor tv series lijkt het mij sterk als je niet over een jaar netflix thuis hebt, ben wel benieuwd wat je gaat doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-06-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:17:
[...]
...
Gezien jouw voorliefde voor tv series lijkt het mij sterk als je niet over een jaar netflix thuis hebt, ben wel benieuwd wat je gaat doen.
Als het wederom weer lang gaat duren voordat series te zien zijn (zoals bij de Nederlandse omroepen die er soms jaren over doen) dan is het voor mij kansloos.

Een premium voor mij zou zijn als ik bepaalde series live zou kunnen zien. Maar dat zal wel nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:03

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het probleem zit hem inderdaad in de beschikbare content straks. De kans is heel groot dat we hier maar een hele kleine bibliotheek tot onze beschikking krijgen, de grootste reden waarom we hier nog geen Netflix en hulu hebben zijn de distributierechten, ze MOGEN simpelweg de series en films hier niet aanbieden.
De kans is aanwezig dat we alleen heel oud spul en wellicht wat Nederlands spul krijgen, daar heb ik totaal geen boodschap aan. Zouden we de Amerikaanse bibliotheek tot onze beschikking krijgen dan sta ik vooraan in de rij :)
Mijn vrienden in de UK laten ook allemaal weten dat ze er daar geen fluit aan hebben omdat het aanbod gewoon nergens op slaat (maar dat heeft niks met Netflix zelf te maken).

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:55:
Het probleem zit hem inderdaad in de beschikbare content straks. De kans is heel groot dat we hier maar een hele kleine bibliotheek tot onze beschikking krijgen, de grootste reden waarom we hier nog geen Netflix en hulu hebben zijn de distributierechten, ze MOGEN simpelweg de series en films hier niet aanbieden....
Het wachten is op een totale verandering in het distributiemodel, maar ik ben bang dat de providers en de omroepen daar niet echt om zitten te springen *kuch* en dat de bioscopen ook op hun achterste benen gaan staan.

Tot die tijd vul ik mijn NAS gewoon vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:27

Player1S

Probably out in the dark

Mag hopen dat Netflix slim genoeg is om te zeggen "alles of helemaal niets" en dat een beperkt aanbod ook resulteert in een flop.

maar goed, eerste maand gratis en als het goed is komt hier 100% zeker een abbo.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Hier ga ik ook zeker voor! Lekker met mijn vriendin op Netflix filmpje en series kijken en ondertussen de ontbrekende series lekker naar mijn NAS blijven sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jullie je zorgen maken over de content, gewoon een gratis of betaalde vpn nemen (ik gebruik unblock us voor 3 euro in de maand) en je kan zo van regio switchen bij netflix en hulu e.d.

Dat stel je even in op je router en alle apparatuur in je huis heeft de usa netflix of de uk netflix en ga zo maar door.

Een beperkt aanbod is er niet, ook niet op de uk site. Ik kijk geregeld via de uk netflix en dat is goed gevuld.

Verder heb ik ook een nas, het is echt een aanvulling op wat je al download, maar wel een heerlijke aanvulling. Het is dus zeker niet dit of dit, maar dit EN dit

Het scheelt me echt bakken met tijd, x-files herkijk ik nu, scheelt uren downloadwerk. Natuurlijk kan je in 1 keer wel 50 of 60 GB binnenhalen met alle x-files, maar dan moet je dat eerst downloaden, uitpakken, in mapjes stoppen, ik maak nog covertjes per seizoen voor mijn mediaspeler en dan kijken. Kost al met al toch wel minimaal 2 uur werk en nu kan ik gewoon netflix starten, aflevering 3 van seizoen 2 starten, engelse sub erbij via de remote en kijken maar.

Ik heb gisteren weer 13 maand netflix erbij gekocht en vandaag 6 TB voor mijn nas om te upgraden. Er moet natuurlijk ook nog gedownload worden :9

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-06-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:44:
...

Het scheelt me echt bakken met tijd, x-files herkijk ik nu, scheelt uren downloadwerk. Natuurlijk kan je in 1 keer wel 50 of 60 GB binnenhalen met alle x-files, maar dan moet je dat eerst downloaden, uitpakken, in mapjes stoppen...
Ik heb de X-Files box (en nog veel meer) dus dat is voor mij geen reden om Netflix te gebruiken.
Wellicht leuk voor mensen die geen dvd's hebben liggen met oudere series.

Ennuh, uitpakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 06-05 11:50
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:58:
[...]

Ik heb de X-Files box (en nog veel meer) dus dat is voor mij geen reden om Netflix te gebruiken.
Wellicht leuk voor mensen die geen dvd's hebben liggen met oudere series.

Ennuh, uitpakken? :P
>:)

Het staat en valt inderdaad met de Content, als iets op Maandag uitgezonden is in de USA wil ik het Dinsdag's kunnen zien.
Gebeurt dat niet zou een service als Netflix niets voor mij gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mektheb schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:14:

Het staat en valt inderdaad met de Content, als iets op Maandag uitgezonden is in de USA wil ik het Dinsdag's kunnen zien.
Gebeurt dat niet zou een service als Netflix niets voor mij gaan worden.
Precies maar als alle populaire series een jaar achterlopen zoals ik op de FP lees is het ook geen alternatief voor newsgroepen etc. Ik wil best betalen voor legale(re) content maar dan wel een beetje recent.

Maar dat gaat denk ik niet gebeuren omdat anders de TV maatschappijen niets meer kopen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net nog bij Editie-NL..

"Dus downloaden blijft king?"

"Ja."

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

downloaden is wel duur, net 6 TB gekocht met wat kabeltjes voor de schrijven, toch 277 euro afgetikt... Daar kan je wel meer dan 2 jaar netflix voor kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och, wat is duur. Toen ik mijn NAS behuizing kocht (ca. €400) moest ik ook nog zo'n €140 per schijf van 1TB betalen, er hangen er 4 van in, en twee op de plank als reserve :P

Dat ie voornamelijk door mij gekocht en in gebruik is als backup unit en webservert voor het werk houd ik maar even stil :+

En bij zo'n Netflix gedoe, als je internet er weer eens stuque is kun je niets kijken.

Alles heeft zijn voor en nadelen he.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 19-06-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 21:53
anandus schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:40:
flikken maastricht is van de NPO, dus die is al gratis te bekijken :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

donald_dick schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:51:
[...]

flikken maastricht is van de NPO, dus die is al gratis te bekijken :)
Ook lang niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:48:
als je internet er weer eens stuque is kun je niets kijken.
Ik weet nu waar ik dvd's kan lenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Ik weet nu waar ik dvd's kan lenen :+
Online streamen?

Oh wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik download zoveel als mogelijk 1080p Web-dl of Blu-Ray rips (als de serie al langer loopt).
Is de kwaliteit van NetFlix het zelfde?

Kan me zo slecht voorstellen dat je de compressie oid niet ziet namelijk.
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:44:

Het scheelt me echt bakken met tijd, x-files herkijk ik nu, scheelt uren downloadwerk. Natuurlijk kan je in 1 keer wel 50 of 60 GB binnenhalen met alle x-files, maar dan moet je dat eerst downloaden, uitpakken, in mapjes stoppen, ik maak nog covertjes per seizoen voor mijn mediaspeler en dan kijken. Kost al met al toch wel minimaal 2 uur werk en nu kan ik gewoon netflix starten, aflevering 3 van seizoen 2 starten, engelse sub erbij via de remote en kijken maar.
Wat grappig, dit doe je echt allemaal met de hand?

SickBeard icm goed ingeregelde XBMC en het voordeel van NetFlix wordt wel heel erg klein hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:27

Player1S

Probably out in the dark

Donstil schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:25:

SickBeard icm goed ingeregelde XBMC en het voordeel van NetFlix wordt wel heel erg klein hoor.
Maar via netflix krijgen ze er nog een beetje geld voor waardoor de kans bestaat dat er meer kwaliteitsprogramma's bij komen ipv pulp

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Maar via netflix krijgen ze er nog een beetje geld voor waardoor de kans bestaat dat er meer kwaliteitsprogramma's bij komen ipv pulp
Met de nadruk op beetje dan wel. Ik vind het trouwens helemaal niet verkeerd om te betalen voor content hoor, om de reden die jij aan haalt.

Zolang ik er voor kan betalen, Software, games, muziek, films doe ik dat ook absoluut. Series kan ik nu niet huren/kopen en daarom doe ik het op die andere legale manier.

Zou er een goed alternatief komen voor serie content (Alles, dus niet een kwart wel en de rest niet) dan heb ik daar zonder meer enkele tientjes per maand voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook gewoon normaal geld er voor over, mits het een volledige oplossing is, niet zoals wat ik vermoed wat het gaat zijn, dus niet halfslachtig.
Maar gezien allerlei rechten en syndicationtoestanden? Never gonna happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-04 11:31
Even aandeel technisch gezien, is dit een (grote) bedreiging voor de koers Ziggo? Misschien beetje offtopic maar vind ik wel interessant hoe jullie hier over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Damn, en ik maar denken dat je met Netflix alles meteen kon kijken.... Series van een jaar oud schiet nog niet op, die heb je allemaal al gedownload :(
Moet je een jaar sabbatical inlassen zodat Netflix bij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:25:
Wat grappig, dit doe je echt allemaal met de hand?

Nee joh, heb een nas met sickbeard en couchpotato, maar ik doelde op oudere series zoals xfiles of eureka of een warehouse 13 etc.

Dat kost best veel werk door de vele seizoenen die je moet meepakken. Nieuw spul komt natuurlijk automatisch binnen.

Netflix kwaliteit is trouwens ongeveer gelijk aan een hdtv versie, web dl is ietsjes beter zeg maar, maar het verschil is niet heel groot.

Netflix en mijn nas samen is perfect, netflix voor ouder (lees 1 jaar of ouder) materiaal, de nas voor nieuw spul. Alleen netflix is ook niet leuk.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-06-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:50
Hulu heeft toch wel over het algemeen de nieuwe series? Heb jij daar ook een abbo op?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:23:
[...]

Nee joh, heb een nas met sickbeard en couchpotato, maar ik doelde op oudere series zoals xfiles of eureka of een warehouse 13 etc.

Dat kost best veel werk door de vele seizoenen die je moet meepakken. Nieuw spul komt natuurlijk automatisch binnen.
Haha ik dacht al, ik zie je avatar bij te veel serie topics langs komen om dat nog niet ontdekt te hebben.

Oudere series gaat idd niet altijd super met Sickbeard.

(Hoewel ik laatst wel 100gb aan BreakingBad bluray rips kon downloaden maar dat is wel een beetje een uitzondering.)

Hoe is het trouwens met die reality series op NetFlix? Ik kijk een hoop van die Discovery USA of E&A dingen
(De StorageWars series, hardcorepawn, fast N Loud, Duck dunasty, enz) ? Die zijn nog al eens moeilijk te. Vinden op Usenet, vooral als ze net uit zijn.
Netflix kwaliteit is trouwens ongeveer gelijk aan een hdtv versie, web dl is ietsjes beter zeg maar, maar het verschil is niet heel groot.
Mms dat is toch wel jammer, ik heb sinds een maandje een 65" Panasonic plasma en daarop is het verschil tussen 720p HDTV en 1080p webDL toch wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Noem eens een serie die door de NPO gemaakt is de afgelopen 3 jaar en niet te zien is op uitzendinggemist.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:47:
Hoe is het trouwens met die reality series op NetFlix? Ik kijk een hoop van die Discovery USA of E&A dingen
(De StorageWars series, hardcorepawn, fast N Loud, Duck dunasty, enz) ? Die zijn nog al eens moeilijk te. Vinden op Usenet, vooral als ze net uit zijn.
Die zijn niet heel ruim voorhanden, al is sons of guns er wel (maar mist laatste 2 seizoenen) en series als van die gasten die motors / auto's verbouwen zijn er heel veel. Duck Dynasty is er niet, maar die heb ik van usenet (3 seizoenen in 720p kwaliteit) gehaald vorige week. Cakeboss enzo is er wel alle seizoenen, tanked is alleen seizoen 1.

Ik zal de titels die je geeft even opzoeken vanavond, dan weet ik het exact.

Nog een tip als je een ipad hebt: als je een (gratis) itunes USA account aanmaakt kan je de app HistoryHD installeren en dan kan je erg veel van dit soort shows zien. Vooral van die veiling shows enzo.
Mms dat is toch wel jammer, ik heb sinds een maandje een 65" Panasonic plasma en daarop is het verschil tussen 720p HDTV en 1080p webDL toch wel erg groot.
Op een 42 inch tv is het prima te doen, 65 inch is wel een stuk groter, maar gewoon proberen joh. Het is toch de 1e maand gratis. Dus waarom niet?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 20-06-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

donald_dick schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:
[...]

Noem eens een serie die door de NPO gemaakt is de afgelopen 3 jaar en niet te zien is op uitzendinggemist.nl
Flikken Maastricht? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:11:
[...]

Die zijn niet heel ruim voorhanden, al is sons of guns er wel (maar mist laatste 2 seizoenen) en series als van die gasten die motors / auto's verbouwen zijn er heel veel. Duck Dynasty is er niet, maar die heb ik van usenet (3 seizoenen in 720p kwaliteit) gehaald vorige week. Cakeboss enzo is er wel alle seizoenen, tanked is alleen seizoen 1.

Ik zal de titels die je geeft even opzoeken vanavond, dan weet ik het exact.

Nog een tip als je een ipad hebt: als je een (gratis) itunes USA account aanmaakt kan je de app HistoryHD installeren en dan kan je erg veel van dit soort shows zien. Vooral van die veiling shows enzo.
Oke duidelijk, ik ben voor nu wel bij met alles maar soms is het gewoon niet lekker en direct te vinden en dan zou NetFlix een mooie extra oplossing zijn.
Op een 42 inch tv is het prima te doen, 65 inch is wel een stuk groter, maar gewoon proberen joh. Het is toch de 1e maand gratis. Dus waarom niet?
Ach dat is ook zo idd :)

Thnx voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 10-05 16:26

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ben erg benieuwd naar het aanbod wanneer het zo ver is! Het is dat ik Doctor Who toch altijd “live” wil zien, anders heb ik ’t idee dat dit gewoon het TV pakket kan vervangen. Ik kijk vrijwel geen TV meer.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sméagol schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:21:
Ik ben erg benieuwd naar het aanbod wanneer het zo ver is! Het is dat ik Doctor Who toch altijd “live” wil zien, anders heb ik ’t idee dat dit gewoon het TV pakket kan vervangen. Ik kijk vrijwel geen TV meer.
Helaas is dat voor mij geen optie, anders had ik dat al jaren geleden gedaan.
Maar helaas, verplicht analoge tv en radio anders geen internet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:19

Cyphax

Moderator LNX
Sméagol schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:21:
Zelfde hier.
En als het aanbod niet volledig is, of verouderd, dan ga ik het denk ik alsnog afnemen en aanvullen via de bekende weg. :+
Dan hebben zij toch de inkomsten waarmee ik eigenlijk aangeef dat ik hun dienst wil afnemen, maar hoef ik er niets voor op te offeren in de vorm van een jaar achterlopen ofzo. Dat maakt downloaden niet ineens maar gewoon OK, maar het geeft wel een signaal af. De kans is ook dat een minder goed aanbod verbeterd wordt als Netflix veel Nederlandse abonnees krijgt. Daar wil ik wel aan meewerken.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-05 08:44
Cyphax schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:32:
[...]

Zelfde hier.
En als het aanbod niet volledig is, of verouderd, dan ga ik het denk ik alsnog afnemen en aanvullen via de bekende weg. :+
Dan hebben zij toch de inkomsten waarmee ik eigenlijk aangeef dat ik hun dienst wil afnemen, maar hoef ik er niets voor op te offeren in de vorm van een jaar achterlopen ofzo. Dat maakt downloaden niet ineens maar gewoon OK, maar het geeft wel een signaal af. De kans is ook dat een minder goed aanbod verbeterd wordt als Netflix veel Nederlandse abonnees krijgt. Daar wil ik wel aan meewerken.
Helemaal mee eens! Zelfs al gebruik ik het maar voor het volgen van 1 serie dan nog vind ik het de 8 of 10 euro per maand wel waard. Ik roep al tijden en tijden dat de enige manier om illegaal downloaden tegen te gaan is om een fatsoenlijk betaalbaar en makkelijk legaal alternatief te bieden. Dat is dit wat mij betreft dan ook.
Als HBO GO dan ook nog een Nederlandse aanbieding regelt dan ben je qua series al een heel eind.
En als het aanbod slecht is moeten we vooral allemaal lid worden en dan gaan klagen wellicht heeft dat zin.

Het gaat hoe dan ook nog wel tijden duren voor de kabelcompany's af gaan stappen van hun oude (reklame) verdien model. Kleine stapjes in de goeie richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik hoop juist dat ze een hoop films van voor pak 'm beet 2000 hebben. De nieuwste films en series kan ik altijd downloaden. Maar probeer eens een arthouse film uit, zeg, 1984 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eens wat gezocht voor je. Allereerst breaking bad, daar zijn nu 4 seizoenen van online.
Mad Men 5 seizoenen, West Wing 7 seizoenen etc.

Dan wat reality shows:
Auction Kings 1 seizoen, Gold Rush 2 seizoenen, Tanked 1 seizoen, Extreme Couponing 2 seizoenen, Street Customs 2 seizoenen, Overhaulin 5 seizoenen, Top Gear 17 seizoenen, Sons of guns 2 seizoenen etc.

Dat is netflix usa. Allemaal niet extreem bijzonder, maar wel vermakelijk om ergens tussendoor even te zien. Het mooist vind ik zelf de grotere tv series met veel seizoenen en het ophalen van herinneringen aan gouden oudjes zoals A-Team en He-Man en GI Joe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb zelf ook Netflix USA, maar stop hier binnenkort mee. Heb het gevoel dat ik hetgene wat ik wou zien wel zo'n beetje heb gezien. Wel updaten ze geregeld, maar dat is me geen 10 euro waard (incl. US unblock).

Tevens krijg je niet de nieuwste seizoenen van series te zien. Ze zijn allemaal minimaal een jaar oud heb ik het gevoel. Wel jammer, want hierdoor ga je juist weer downloaden.

De kwaliteit is wel goed, sowieso een stuk beter dan een dvd. Er staat HD bij, maar het is net niet zo scherp als wanneer je een blu-ray afspeelt in de blu-ray speler. Het streamen gaat redelijk vlug, binnen 5 seconden begint de film/serie. Ik gebruik Netflix trouwens in combinatie met een Western Digital Live mediaspeler.

Netflix is leuk, maar voor eventjes. Probeer dus gewoon de gratis maand om te zien of het wel wat voor jou is.

[ Voor 24% gewijzigd door Sydney08 op 21-06-2013 12:57 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:23:
[...]

Ik heb eens wat gezocht voor je. Allereerst breaking bad, daar zijn nu 4 seizoenen van online.
Mad Men 5 seizoenen, West Wing 7 seizoenen etc.

Dan wat reality shows:
Auction Kings 1 seizoen, Gold Rush 2 seizoenen, Tanked 1 seizoen, Extreme Couponing 2 seizoenen, Street Customs 2 seizoenen, Overhaulin 5 seizoenen, Top Gear 17 seizoenen, Sons of guns 2 seizoenen etc.

Dat is netflix usa. Allemaal niet extreem bijzonder, maar wel vermakelijk om ergens tussendoor even te zien. Het mooist vind ik zelf de grotere tv series met veel seizoenen en het ophalen van herinneringen aan gouden oudjes zoals A-Team en He-Man en GI Joe :P
Mm toch nog best wel wat dus :)

Bedankt voor het uitzoeken! Ik ga het toch maar eens proberen met een USA Unblock.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 21-06-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 16:10
Binnenkort is de vpn niet meer nodig want netflix geeft aan dat ze binnenkort ook beschikbaar zijn in nederland !

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
lordgandalf schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:09:
Binnenkort is de vpn niet meer nodig want netflix geeft aan dat ze binnenkort ook beschikbaar zijn in nederland !
Klopt, maar de kans is aanwezig dat het een uitgeklede versie zal zijn. In Amerika heb je straks dus meer films en series. Een voordeel is natuurlijk wel de Nederlandse ondertitels die er dan bij zitten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:19

Cyphax

Moderator LNX
Spacey23 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Klopt, maar de kans is aanwezig dat het een uitgeklede versie zal zijn. In Amerika heb je straks dus meer films en series. Een voordeel is natuurlijk wel de Nederlandse ondertitels die er dan bij zitten.
Als we nou allemaal een abonnement afsluiten en Netflix vragen of ze de library zoveel mogelijk gelijk willen trekken aan die van de US, dan weten we gelijk of Netflix luistert naar feedback van hun klanten. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1 2 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.