Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:24
Op ebay zie ik ook lifetime accounts van Netflix en Hulu voorbij komen. Ik kan bijna niet geloven dat dit klopt? Iemand hier ervaring mee?

Het vreemde is: You may NOT change the password, e-mail or username of anything on the account. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Morpheusk op 10-09-2013 17:53 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:16:
Is dit alles met of zonder nederlandse ondertitels? En dan voornamelijk bij series.
Amerikaans account, en gewoon Nederlandse ondertiteling inderdaad. Neem aan dat alles wat in Nederland te zien gaat zijn(en niet nederlandstalig is, al hoop ik dat ook, als slechthorende..) gewoon ondertiteld is hoor.

Overigens kun je via http://movies.netflix.com/WiHD ook al zoeken via het zoekvak en dus zien of de serie/film die je wilt zien al in het Nederlandse paket zit. Bijvoorbeeld the walking dead niet, maar spiksplinter van Hans Teeuwen wel. ( Ik kan niet daar niet naar toe, dan krijg ik een foutmelding. Dus geen idee of dat ondertiteld wordt)

Een film als 'de reddertjes' wordt wel ondertiteld, en ook de heinikenontvoering.

WOW! die ondertitelrate is gewoon beter dan bij de nederlandse commeciele tvzenders.

[ Voor 38% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-09-2013 18:14 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo, zit jij bij een andere provider dan Ziggo? Ik krijg het hier echt niet voor elkaar.

Steevast deze melding , op zowel de pc als mediaspelers:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/35n376s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Het duurdere account kan je meerdere apparaten tegelijk netflix gebruiken maar kun je ook account sharing doen dus met je buren of mag dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:38:
maar kun je ook account sharing doen dus met je buren of mag dit niet?
mag officieel niet, maar ze staan het oogluikend toe. Bedenk wel dat als je je netflix account aan je facebook koppelt ook de films die de buurvrouw kijkt in jouw timeline komen.

Persoonlijk zie ik niet zo waarom je het zou doen, voor 8 euro per maand heb je al 2 streams. Die 4 streams zullen wel iets van 12 euro gaan kosten, dus je buren en jij besparen 2x8-12=4 euro. Dus ieder een winst van 2 euro...., daar zou ik het niet voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:31:
Wybo, zit jij bij een andere provider dan Ziggo? Ik krijg het hier echt niet voor elkaar.

Steevast deze melding , op zowel de pc als mediaspelers:

[afbeelding]
je moet wel echt die link http://movies.netflix.com/WiHD gebruiken he? En alleen de films/series die daar staan zijn aanklikbaar voor me.

Maar als dat niet werkt, ik zit bij xs4all... maar kan me niet voorstellen dat dat het probleem is. Omdat er gewoon naar Nederlands DNS wordt gekeken, en ik dat dus gewoon heb (En dus ook voor het meeste de genoemde foutmelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, die link gebruikte ik... maarja, morgen werkt het vast ook hier neem ik aan. vaag dat het hier niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yup, wel jammer. Maar goed, nog maar 1 dagje inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Wie heeft er ervaring met netflix via AirPlay op de ATV3 at te spelen?
Overweeg een netflix account, en heb 2 ATV3s voor in de woon- en slaapkamer. Het liefst speel ik netflix op mijn ipad en de 2 ATVs af, maar 50% meer betalen om incenditeel via de ipad te kijken vind ik zonde. Als alternatief kan ik via de ipad stremmen op de ATV3 in de slaapkamer, maar is dat dan van redelijke kwaliteit?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gaat om streams tegelijkertijd. Ik gebruik hier samen met mijn vrouw iets van 5 of 6 apparaten met Netflix, maar dus maar 2 tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 4 apparaten die op netflix kunnen, komt niet zo vaak voor dat we 2 streams tegelijk kijken, meestal de kids overdag en ik / wij een avondje.

Als je geen huis vol pubers hebt of in een studentenhuis woont of geen echte tv verslaafden in het gezin, dan is 2 streams voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Zo eindelijk een flix account. Via de website kan ik niet kijken zonder US dns, maar via Android app zit ik nu zonder dns Alfred J. Kwak te streamen.

Alleen wel gele ondertiteling helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Morpheusk op 10-09-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Lijkt er dan dus op dat US accounts niet zullen werken in Nederland.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Leo1010 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:17:
Lijkt er dan dus op dat US accounts niet zullen werken in Nederland.
Waar leid je dat uit af? Tot nu toe is er geen enkele reden om aan te nemen dat US-accounts niet in Nederland zullen werken. Sterker nog: het lijkt er juist op dat dat wel kan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Sinds 00:00 lijkt het bij mij nu volledig naar behoren te werken, gewoon vanaf een Nederlands in, zonder trucjes.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

De Nederlandse site is online. Kost 7.99,- p/m. Dat is een hele mooie prijs moet ik zeggen.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Whohoo! Meteen lid geworden en het streamt als een trein! Geweldig! _/-\o_

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Nou misschien ligt het aan mij, maar de nederlandse bibliotheek is toch wat oud en karig! Gevalletje brein stelt de regels?

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Nou daar ben ik ook wel benieuwd naar. Komen nieuwe films hier snel op te staan?!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• ArthurMorgan
  • Niet online
mischa2011 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 06:57:
Nou misschien ligt het aan mij, maar de nederlandse bibliotheek is toch wat oud en karig! Gevalletje brein stelt de regels?
Heeft niks met Brein te maken maar gewoon met afspraken die ze maken met rechthebbenden.
In bijna alle landen beginnen ze klein, en zullen ze nooit zo groot worden als in de VS zelf. Hoe meer klanten, hoe meer geld er zal zijn om nieuwe contracten te sluiten over content. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen.

Ik heb mijn abo gestopt, opnieuw aangemeld, veranderd in ideal... maar nog steeds lijkt het een VS account te zijn. Iemand die weet hoe ik dat om kan zetten naar een Nederlands account? Dus dat mijn geld bij de nederlandse afdeling van Netflix terecht komt.

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 21:45
Hoe krijg ik netflix op mijn ATV3?

American Express vraagbaak

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wybo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 07:44:
[...]

Heeft niks met Brein te maken maar gewoon met afspraken die ze maken met rechthebbenden.
In bijna alle landen beginnen ze klein, en zullen ze nooit zo groot worden als in de VS zelf. Hoe meer klanten, hoe meer geld er zal zijn om nieuwe contracten te sluiten over content. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen.

Ik heb mijn abo gestopt, opnieuw aangemeld, veranderd in ideal... maar nog steeds lijkt het een VS account te zijn. Iemand die weet hoe ik dat om kan zetten naar een Nederlands account? Dus dat mijn geld bij de nederlandse afdeling van Netflix terecht komt.
Misschien door aan te melden met een ander mailadres?
Je zou kunnen proberen om je atv opnieuw te installeren. Vaak installeert hij dan diensten waar je recht op hebt, zoals nu Netflix.

Tomorrow is not today!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik startte net mijn ATV2 op en daar verscheen automatisch het Netflix-icoon in het menu.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Netflix is vooral een vervanger van de videotheek, niet van de bioscoop. Films zijn vaak enige tijd na de bioscooprelease op Netflix te zien, voor series geldt in de VS dat ze in de regel met de DVD-release op Netflix verschijnen. Vanzelfsprekend verschilt dit alles van land tot land, in verband met rechtenkwesties. En het verandert ook; zo is Breaking Bad in de UK de dag na uitzending in de VS te zien. Wellicht dat de huidige bibliotheek door sommige mensen nog als karig beschouwd wordt, maar wat mij betreft is hij op dit moment zo slecht nog niet. Bovendien is dit nog maar het begin.

• Shamalamadindon
Famoso schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:34:
[...]

Waar leid je dat uit af? Tot nu toe is er geen enkele reden om aan te nemen dat US-accounts niet in Nederland zullen werken. Sterker nog: het lijkt er juist op dat dat wel kan.
Te vroeg gesproken ;)

Het werkt!

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben het er wel mee eens dat de collectie nog erg beperkt is. Maar voor mij staat er voorlopig ruim genoeg bij om te kijken. Zo hebben ze ruim de tijd om uit te breiden ;)

Verwijderd

Hmm bij mij piept ie over de datum. :(

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Gelijk lid geworden, staan hoop series tussen die ik nog wil zien. Eindelijk ook betaalbare dienst in nl.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm onze televisie heeft nog geen Netflix-app. Het is toch een televisie van februari dit jaar...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• BanzaiNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 22:01
Eindelijk! Gelijk de trial maar gestart. Het aanbod is natuurlijk niet 100% die van de VS, maar zitten genoeg toppers tussen voor nu. Voor de mensen die in het verleden al op de USA versie zaten? Wat voor clients gebruiken jullie?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/5824/oogo.jpg

Het is toch ook de 11-9-2013 of ben ik gek aan het worden?

Edit:

Opgelost door te doen:
Quit all open browsers - including this window! You may want to print the following steps.
Press and hold the Windows key and tap the letter R on the keyboard at the same time.
Type %programdata% then select OK.
Open the Microsoft folder.
Open the PlayReady folder.
If the PlayReady folder is missing, you either do not have administrative privileges or your Silverlight

installation has become corrupt and needs to be reinstalled.
To continue, log in as an administrator on your computer, or take your computer to your system administrator for

more help.
If you are logged in as an administrator, use the Microsoft Fix it Tool linked at the top of this article, or see

the How to clean a corrupted Silverlight installation and then reinstall Silverlight article on the Microsoft

Support website.
Right-Click on mspr.hds and click Delete.
If unable to delete the mspr.hds file, skip step 7.
Open a web browser and play your movie or TV show again.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 08:39 ]

Verwijderd

/me heeft zich ook maar aangemeld.

Voor de dingen die erop staan is het allicht al beter dan eerst te downloaden, hopen dat de download niet verwijderd door DMCA-verzoeken, vervolgens hopen dat het goede kwaliteit is, en daarna ook nog maar eens hopen dat er de juiste audiostreams bijzitten, er geen watermerk doorheen komt, etc, etc, etc...

Hopelijk bevalt het :P

• Shamalamadindon
Update:

Een US account werkt wel maarrr je krijgt alleen het nederlandse aanbod.

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:12
Ik ga het ook proberen, in ieder geval voor de gratis maand. Op het eerste gezicht is er behoorlijk aanbod, maar hopelijk wordt het snel uitgebreid.

• Morpheusk
Leo1010 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:32:
Update:

En met NL account heb je zowel het US als het Nederlandse aanbod?

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Werkt het ook andersom? Dus NL account + US DNS o.i.d. en dan kun je het US aanbod zien?

edit: Tegelijk, zelfde vraag als hierboven dus ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Dutch Lion op 11-09-2013 08:34 ]

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Leo1010 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:32:
Update:

Niets nieuws onder de zon. Dat geldt namelijk overal: Netflix laat het aanbod zien dat beschikbaar is in het land waar je bent (of waar het denkt dat je bent ;) )

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Wilde graag het aanbod weten, maar de makkelijkste manier leek simpelweg om een account aan te maken. Ondanks dat m’n internet niet snel genoeg is voor HD streaming, dacht ik dat ’t geen kwaad kon om toch alvast een abonnement te nemen, ik vermaak me wel met SD voorlopig dan.

En ja. Nu ik ’t aanbod heb kunnen bekijken, kan ik zeggen: inderdaad beperkt (op deze eerste dag), maar voor iemand die al een paar jaar nauwelijks TV kijkt en de meeste Hollywood films mist in de bioscoop, kan ik zeker voorlopig vooruit met dit aanbod. Kan ik m’n Wii ook weer aan doen na lange tijd!

Make lovecraft not warcraft.

Verwijderd

Net even een account gemaakt en er staat genoeg op om me nog even bezig te houden. Ik mis alleen wel de app op mijn Philips Smart TV, kijkt toch net even wat lekkerder. Hopelijk komt deze snel.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Word account wat je nu als proef aanmaakt auotmatisch omgezet naar een betaald account? Of krijg je deze keuze tzt nog voorgeschoteld.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• ArthurMorgan
  • Niet online
Arethusa schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:43:
Word account wat je nu als proef aanmaakt auotmatisch omgezet naar een betaald account? Of krijg je deze keuze tzt nog voorgeschoteld.
Je gaat in principe een abonnement aan. Dus je maakt nu de keuze, maar kunt die dus later eenvoudig (2 keer klikken) stoppen.

Verwijderd

Ik vind de website van Netflix maar uiterst karig met informatie. Welke content heeft Netflix op dit moment? Ik mis een beetje het sales praatje waarom Netflix 7,99 euro moet kosten als ik niet weet wat ik koop.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:45:
Ik vind de website van Netflix maar uiterst karig met informatie. Welke content heeft Netflix op dit moment? Ik mis een beetje het sales praatje waarom Netflix 7,99 euro moet kosten als ik niet weet wat ik koop.
Daar heb je die maand proeftijd voor.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:45:
Hier is de content te vinden: https://signup.netflix.com/browseselection

[ Voor 20% gewijzigd door T-8one op 11-09-2013 08:49 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Sméagol schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:36:
En ja. Nu ik ’t aanbod heb kunnen bekijken, kan ik zeggen: inderdaad beperkt (op deze eerste dag), maar voor iemand die al een paar jaar nauwelijks TV kijkt en de meeste Hollywood films mist in de bioscoop, kan ik zeker voorlopig vooruit met dit aanbod. Kan ik m’n Wii ook weer aan doen na lange tijd!
Dit is denk ik ook precies de markt voor Netflix in Nederland.

De gemiddelde tweakers is verwend met couchpotato en sickbeard, de nieuwste films/series automatisch op je pc.
Ik begrijp het gezeik op het aanbod ook niet allemaal. Veel mensen lijken het als een soort basisrecht te zien dat ze alle nieuwe series, direct, zonder reclame kunnen kijken. En het mag vooral niet meer kosten dan 8 euro.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:49

Nakebod

Nope.

Accountje aangemaakt, eens zien of het wat is deze maand, anders weer opzeggen.
Kreeg (toevallig?) gister een firmware update op mijn LG TV, en daar zag ik nu ineens ook een Netflix app.

Zag wel dat Dexter maar t/m seizoen 6 erop staat, niet eens 7, of het huidige seizoen. Hoeft an sich niet erg te zijn als je achter loopt, of net aan een nieuwe serie begint, maar als je bij de huidige afleveringen bent is het toch wel een beetje jammer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is dan wel weer jammer :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aakwCq9IRM1PEpIxD6vjaoYH/full.jpg

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

net even ingelogt met mijn usa account waar zo n prepaid abbo aan vast zat, en alles werkt gewoon.
helemaal top, en het lijkt ook wel stuk sneller te laden nu :)

voor de kleintjes allemaal nederlandse kinderfilms e.d. leuk :)

Bears and Bulls

• XanderDrake
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Mijn Samsung SmartTV had ineens magisch een Netflix app op zijn main screen, ik had hem niet geinstalleerd. Dus ik wist dat Netflix op handen was :)

Net een account aangemaakt!!! Alleen het aanbod valt behoorlijk tegen :/
Geen Walking dead, geen Breaking bad, geen amerikaanse The Bridge (wel deense), sowieso al geen Game of Thrones. Zo te zien moet ik mijn Ziggo blijven aanhouden...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die zag ik gisteren ook, maar wat helemaal jammer is is dat die niet eens in het aanbod zit ;)

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Net een account aangemaakt op Netflix, voor dat bedrag heb je een prima aanbod.

Jammer genoeg niet de grote series als Breaking Bad, Walking Dead ect.
Installeer in Chrome de Hola Unblocker en zet hem op Amerikaans. Ik kan nu Breaking Bad, The Walking dead, Weeds.. (waarschijnlijk alle USA Content)

Ik zal maar eens beginnen met Dexter :)

[ Voor 30% gewijzigd door Noctonix op 11-09-2013 09:05 ]

Freedom for everyone..

• XanderDrake
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Noctonix schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:01:
Installeer in Chrome de Hola Unblocker en zet hem op Amerikaans. Ik kan nu Breaking Bad, The Walking dead, Weeds.. (waarschijnlijk alle USA Content)

Aha? Handig, maar dit werkt waarschijnlijk niet op mijn SmartTV :(

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ga dit ook maar es een maandje proberen maar als dit alle content is is t wel erg magertjes...

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ik hoop inderdaad dat de content snel aangevuld wordt. ik vind het amerikaanse aanbod al stukken beter! :)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Wat is het Amerikaanse aanbod dan? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
BamSlam_ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 07:53:
Ik startte net mijn ATV2 op en daar verscheen automatisch het Netflix-icoon in het menu.
Bij mij staat ie er (nog) niet bij. Moet ik gewoon geduld hebben of kan ik dit forceren?

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

LuPo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:26:
The Walking Dead, Firefly, veel oude series en vele nieuwere ook. Als je gebruikt maakt van Hola Unblocker.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• ArthurMorgan
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:26:
Hier kun je zien welke serie/film in welk land via netflix te zien is (Nederland staat er nog niet bij)

http://www.moreflicks.com/

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Heeft netflix nog specifieke content wat betreft films? Zijn ze gebonden aan bepaalde filmmaatschappijen?

Hoe staat netflix in verhouding met het aanbod van Film1 content?

Heb nu namelijk Film1, ben benieuwd hoe het film aanbod bij Netflix is/wordt?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Rustyspike
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-10-2024
Noctonix schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:01:
Net een account aangemaakt op Netflix, voor dat bedrag heb je een prima aanbod.

Jammer genoeg niet de grote series als Breaking Bad, Walking Dead ect.

het is inderdaad heel erg makkelijk om de Amerikaanse library te gebruiken doormiddel van zulke add-ons.
Ik gebruik hier Media Hint voor firefox :)

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Rustyspike schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:36:
[...]

het is inderdaad heel erg makkelijk om de Amerikaanse library te gebruiken doormiddel van zulke add-ons.
Ik gebruik hier Media Hint voor firefox :)
Maar dat werkt dan alleen via je PC? Of wordt je library op je tv en tablet dan ook automatisch aangevuld?

• Rustyspike
Ryan_ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:38:
[...]

Maar wat werkt dan alleen via je PC? Of wordt je library op je tv en tablet dan ook automatisch aangevuld?
Dit is voor Netflix op PC, ik weet niet of zoiets voor andere apparaten beschikbaar is, maar ik denk niet in deze vorm.

Ik vind het wel heel erg simpel, en dan kan je beter 8 euro betalen dan 8 dollar+VPN van 5dollar (?)

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor mij nog niet een optie, het loopt overal te ver achter, als het er al is. Het Amerikaanse aanbod zou wel interessant zijn, dan maar een uitroepteken dat er nog geen ondertitels beschikbaar zijn of iets dergelijks.

• Morpheusk
Rustyspike schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:41:
[...]

Dit is voor Netflix op PC, ik weet niet of zoiets voor andere apparaten beschikbaar is, maar ik denk niet in deze vorm.

Ik vind het wel heel erg simpel, en dan kan je beter 8 euro betalen dan 8 dollar+VPN van 5dollar (?)
Nee, want anders zal het aanbod hier nooit groter worden als het geld allemaal richting de Amerikaanse Netflix vloeit. Dus NL account + DNS/VPN lijkt mij een beter idee :)

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Zijn er ook Engelse ondertitels beschikbaar voor de content? Ik kijk het liefst alles met Engelse ondertitels..

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Rustyspike
Morpheusk schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:44:
[...]

Nee, want anders zal het aanbod hier nooit groter worden als het geld allemaal richting de Amerikaanse Netflix vloeit. Dus NL account + DNS/VPN lijkt mij een beter idee :)
Met een NL-account zal je goedkoper uit zijn omdat je dan juist geen DNS/VPN dienst nodig hebt als je alleen op pc gaat kijken

[ Voor 24% gewijzigd door Rustyspike op 11-09-2013 09:54 ]

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hoppaaaa, gratis maandje Netflix, eens kijken of het wat is. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Voor de series neem ik het wel even.
Vind aanbod van films wel zwak op dit moment.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• BamSlam_
  • Niet online
Tsjipmanz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:45:
Zijn er ook Engelse ondertitels beschikbaar voor de content? Ik kijk het liefst alles met Engelse ondertitels..
Bij sommige content wel. Bij Doctor Who kan ik switchen tussen Nederlandse en Engelse OT's. Bij een kinderserie als Chuck kan ik ook switchen tussen Nederlandse en Engelse audio.

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Hoe zit dat trouwens, wordt elke maand de content aangepast? Of is dit het voorlopig het aanbod?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Super tof dit. Voor die prijs kan je bijna niet mis gaan. Mee eens dat het aanbod wat karig is op dit moment, maar aan de andere kant snap ik wel dat ze niet op dag 1 gelijk alle content kunnen aanbieden die ze in de VS ook hebben.

Hoop dan ook dat dit een beetje in Nederland zal aanslaan zodat er wat meer content zal verschijnen ;)

Wat me wel opvalt is dat ze bepaalde BBC series wel hebben, en andere BBC series dan weer niet. Zou denken dat ze gewoon met zo'n bedrijf een licentie nemen op alle series tegelijk.

• Rustyspike
daanteb schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:55:
Hoe zit dat trouwens, wordt elke maand de content aangepast? Of is dit het voorlopig het aanbod?
Volgens mij is hier niks over bekend, maar ik gok dat er wel nieuwe content zal komen. De komende tijd vast alleen nederlandse films of series en ondertitelingen

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En dan nog, de eerste maand is het gratis, dus bevalt het niet dan zeg ik gewoon op 9-10 de boel weer op. Maar voor €8 per maand kunnen ze eigenlijk weinig fout doen, want andere on demand diensten zijn een stuk duurder als je ze regelmatig gebruikt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:08:
En dan nog, de eerste maand is het gratis, dus bevalt het niet dan zeg ik gewoon op 9-10 de boel weer op. Maar voor €8 per maand kunnen ze eigenlijk weinig fout doen, want andere on demand diensten zijn een stuk duurder als je ze regelmatig gebruikt.
Ik betaal voor basis tv al meer, en daar is minder interessants op dan ik hier al zie ;)

• Rustyspike
Mx. Alba schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:08:
Klop, daarnaast is Netflix ook maandelijks opzegbaar, dus begint het te vervelen of is er te weinig content, dan kan je gewoon opzeggen

Verwijderd

Wybo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:10:
[...]

Ik betaal voor basis tv al meer, en daar is minder interessants op dan ik hier al zie ;)
Helaas voor Netflix heb ik een hoop (zoniet de meeste) series orgineel op dvd, danwel al gezien, of geen interesse in.

Ik kijk over een half jaartje wel weer.

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Staan nog wel wat series op die op mijn 'to watch'-list staan. Als ik klaar ben met "Person of Interest" ga ik het zeker een maandje proberen.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Voor mij is het in ieder geval niets. Alle series die erop staan en die ik leuk vind heb ik al gezien. En nieuwe series staan er niet op. Films idem dito.

Waar blijft de dienst die wel series binnen twee dagen na uitzenden beschikbaar maakt, en films zodra ze in de US uit de bioscoop zijn? En nee, ik doel niet op usenet (al zou dat, evenals torrents, wel als distributiemiddel gebruikt kunnen worden) met Sickbeard / Couchpotato, maar een dienst vanuit de filmindustrie die dit mogelijk maakt.

Voor zo'n dienst kan je m.i. een € 15/maand vragen. Dat is voor vrijwel iedereen een acceptabel bedrag en ik denk dat je wereldwijd zeker 10 miljoen aansluitingen kan realiseren. Dat betekent inkomsten voor de filmindustrie van 150 miljoen per maand, waar ze nu helemaal niets binnenhalen aan diegenen die de Couchpotato / Sickbeard / of gewoon zelf zoeken methode gebruiken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Kunnen we de reacties dat je het niks vind achterwege laten? Het vervuilt heel erg dit topic, het interessert helemaal niemand dat jij iets anders wilt dan dat er is. Post svp alleen ontopic.

En om de daad bij het woord te voegen: bij de WD TV Live mediaspelers (en ik vermoed ook de PS3 aangezien die dezelfde software gebruikt voor Netflix) is de ondertiteling wit in plaats van geel. Bij de anderre landen is de ondertiteling geel. Een heel mooie tegemoetkoming aan de Nederlandse consument.

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 15:30
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:18:
Voor mij is het in ieder geval niets. Alle series die erop staan en die ik leuk vind heb ik al gezien. En nieuwe series staan er niet op. Films idem dito.

Waar blijft de dienst die wel series binnen twee dagen na uitzenden beschikbaar maakt, en films zodra ze in de US uit de bioscoop zijn? En nee, ik doel niet op usenet (al zou dat, evenals torrents, wel als distributiemiddel gebruikt kunnen worden) met Sickbeard / Couchpotato, maar een dienst vanuit de filmindustrie die dit mogelijk maakt.

Voor zo'n dienst kan je m.i. een € 15/maand vragen. Dat is voor vrijwel iedereen een acceptabel bedrag en ik denk dat je wereldwijd zeker 10 miljoen aansluitingen kan realiseren. Dat betekent inkomsten voor de filmindustrie van 150 miljoen per maand, waar ze nu helemaal niets binnenhalen aan diegenen die de Couchpotato / Sickbeard / of gewoon zelf zoeken methode gebruiken.
Zo'n dienst komt er niet, in ieder geval niet de komende tijd. Om de voor de hand liggende reden dat inkomsten uit bioscoopkaartjes zullen kelderen als een film meteen beschikbaar is op een streamingdienst, dus rechthebbenden zullen hun content niet vanaf dag 1 beschikbaar stellen op een dienst als netflix. Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.

Netflix heeft overigens al veel meer dan die 10 miljoen gebruikers hoor.

Verwijderd

Netflix heeft eind dit jaar waarschijnlijk 30 miljoen gebruikers... Momenteel op 27,1 miljoen ongeveer. Netflix heeft net een samenwerkingsovereenkomst met de tivo box als ik het goed heb, dus dat zijn er weer een paar miljoen bij. Verder Netflix Nederland met een groot aantal nieuwe klanten.

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
tsja op zondagavond wordt in de US de nieuwste Breaking Bad en Boardwalk Empire uitgezonden, maandagochtend voeg ik die aan m'n torrentqueue toe en maandagavond bekijk ik ze in 1080p en met engelse ondertiteling. daar zie deze dienst, hoe veelbelovend ook, voorlopig nog niets aan toevoegen helaas...

• Rustyspike
habermas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:32:
tsja op zondagavond wordt in de US de nieuwste Breaking Bad en Boardwalk Empire uitgezonden, maandagochtend voeg ik die aan m'n torrentqueue toe en maandagavond bekijk ik ze in 1080p en met engelse ondertiteling. daar zie deze dienst, hoe veelbelovend ook, voorlopig nog niets aan toevoegen helaas...
Klopt, als er geen legale manier om het in Nederland te bekijken moeten we het ergens anders zoeken.

• anandus
  • Niet online
habermas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:32:
Aan de andere kant, als je gewoon de series volgt terwijl ze op Netflix in Nederland uitkomen hoef je ook niet te downloaden ;)
De wereld vergaat niet als je een seizoen achterloopt op de Amerikaanse tv :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Arrne
Rustyspike schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:35:
[...]

Klopt, als er geen legale manier om het in Nederland te bekijken moeten we het ergens anders zoeken.
Die is er wel voor Boardwalk Empire, HBO series zijn de dag nadat ze op tv geweest zijn al te zien op hun eigen streamingdienst. Dat je dat niet wil betalen is prima wmb, maar ga dan niet lopen roepen dat er geen legaal alternatief is.

Verwijderd

Arrne schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:38:
[...]

Die is er wel voor Boardwalk Empire, HBO series zijn de dag nadat ze op tv geweest zijn al te zien op hun eigen streamingdienst. Dat je dat niet wil betalen is prima wmb, maar ga dan niet lopen roepen dat er geen legaal alternatief is.
En "content not available for your country" dan? ;)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Zijn er leden die Netflix hebben en een usenet accoutant? Heb een usenet accountant dus het lijkt mij in eerste instanties een beetje overbodig.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Net ff filmpjes geprobeerd, helaas alleen nog maar op m'n MacBook wat de app voor de Wii U staat nog niet in de eShop.

Weet iemand of de 'Super HD' kwaliteit die beschikbaar is op consoles beter te pruimen is dan de 'HD' kwaliteit op de website ? Want die is best wel belabberd.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Arrne
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:40:
[...]

En "content not available for your country" dan? ;)
Geen idee hoe het precies werkt (gebruik het zelf niet), maar als ik op de site van HBO kijk zie ik dat de nieuwste aflevering van Boardwalk Empire beschikbaar is.

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Versteegrob schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:45:
Zijn er leden die Netflix hebben en een usenet accoutant? Heb een usenet accountant dus het lijkt mij in eerste instanties een beetje overbodig.
Usenet niet maar ik ben wel een fervent torrentdownloader (van series). Ik zie in ieder geval op netflix al een aantal dingen staan die ik nog had willen downloaden dus voorlopig biedt netflix me wel dingen die ik nog graag zou willen zien. Mijn eerste indruk is dat het een goed 100% legaal en zeer redelijk geprijsd alternatief is voor wat ik nu "niet strikt illegaal maar ook niet geheel volgens de regels" doe. :)

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:45:
Niet mee eens. Voor mij speelt gemak ook een belangrijke rol. Met Netflix hoef je niks van tevoren te downloaden. Je kan gewoon op dat moment bepalen "ik heb zin om Dude Where's my Car te kijken", en je klikt op play en whoppaa.

Dat is mij die 8 euro dik waard. Dan kan je als je dat echt wil die usenet/torrents er bij houden voor het obscure werk.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Magnetic_Man schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:57:
[...]

Niet mee eens. Voor mij speelt gemak ook een belangrijke rol. Met Netflix hoef je niks van tevoren te downloaden. Je kan gewoon op dat moment bepalen "ik heb zin om Dude Where's my Car te kijken", en je klikt op play en whoppaa.

Dat is mij die 8 euro dik waard. Dan kan je als je dat echt wil die usenet/torrents er bij houden voor het obscure werk.
Exact zo zit ik er ook in, idd de nieuwste content zul je niet terug zien op netflix is ook niet haalbaar voor 8 euro per maand.

Als je net als ik niet volledig up to date bent mbt content kan je makkelijk een paar jaar achterlopen en voor 8 euro alle beschikbare content gemakkelijk met ondertiteling bekijken.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Eerst maar eens een maandje proberen.. We zijn gewoon zo verwend met Usenet waarbij alles binnen 1 dag automatisch op je mediaspeler staat..

Maar aan de andere kant, dat deed ik vroeger met MP3's ook en sinds Spotify heb ik zo goed als geen MP3 meer gedownload.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik heb een usenet-account en nu dus ook een abbo bij Netflix afgenomen. Mijn Usenet account verloopt over enkele dagen en de laatste tijd heb ik enorm veel gezeur om series compleet of zonder password binnen te krijgen (icm Sickbeard). Het prijsverschil is minimaal en met een browserplugin heb ik toegang tot de Amerikaanse content. Dus ik zie op dit moment nog geen reden om mijn Usenet account te verlengen en daarbij "sponsor" ik liever een legale oplossing.

Voor andere doeleinden kan ik alsnog terugvallen op Bittorrent. Nu zou de integratie met XBMC een leuke toevoeging zijn (de huidige plugin heeft wat issues en ondersteunt alleen Amerikaanse accounts).

Mijn Neo Geo MVS collectie

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
nwagenaar schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:02:
Ik heb een usenet-account en nu dus ook een abbo bij Netflix afgenomen. Mijn Usenet account verloopt over enkele dagen en de laatste tijd heb ik enorm veel gezeur om series compleet of zonder password binnen te krijgen (icm Sickbeard). Het prijsverschil is minimaal en met een browserplugin heb ik toegang tot de Amerikaanse content. Dus ik zie op dit moment nog geen reden om mijn Usenet account te verlengen en daarbij "sponsor" ik liever een legale oplossing.

Voor andere doeleinden kan ik alsnog terugvallen op Bittorrent. Nu zou de integratie met XBMC een leuke toevoeging zijn (de huidige plugin heeft wat issues en ondersteunt alleen Amerikaanse accounts).
Hier ben ik het helemaal mee eens, ben wel blij te horen dat ik niet de enige ben die problemen had met series via usenet, ben uit "wanhoop" maar overgestapt op "ouderwetse" torrents.

Netflix is een mooie toevoeging en zeker het legale aan het verhaal maakt het voor mij extra interessant.

Als er nu ook nog een plugin voor de appleTV komt zodat ik daar ook de US netflix kan benaderen, dan ben ik helemaal tevreden.

iRacing Profiel Twitch

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik ga dit ook zeker nemen. Het is een mooie aanvulling op Sickbeard/Couchpotato, omdat ik het toch wel makkelijk vind om dit ook gewoon on-demand dingen te kunnen kijken. Zal hierbij wel voor een US account gaan, om dit via Raspberry (XBMC) te kunnen kijken op de TV.

Denk dat de mogelijkheid op TV kijken nog wel 't grootste probleem gaat worden. Wat doe je met de huishoudens zonder console? Daar moet dus een Apple TV komen (let hierbij even op het aantal Samsung smartphones in Nederland) of een nieuwe TV.

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Of je sluit een desktopje aan op de tv. Gebruik ik voor het voetbal ook.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
Lampie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:19:
Ik ga dit ook zeker nemen. Het is een mooie aanvulling op Sickbeard/Couchpotato, omdat ik het toch wel makkelijk vind om dit ook gewoon on-demand dingen te kunnen kijken. Zal hierbij wel voor een US account gaan, om dit via Raspberry (XBMC) te kunnen kijken op de TV.

Denk dat de mogelijkheid op TV kijken nog wel 't grootste probleem gaat worden. Wat doe je met de huishoudens zonder console? Daar moet dus een Apple TV komen (let hierbij even op het aantal Samsung smartphones in Nederland) of een nieuwe TV.
ben ik niet geheel met je eens, tegenwoordig zijn er zat laptops met een hdmi uitgang/vga/s-video, welke vaak wel op een TV aangesloten kan worden. We krijgen het steeds luxer maar een beetje creativiteit is niet mis. :)

iRacing Profiel Twitch

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 18:59
Ik heb eigenlijk maar 1 voorwaarde en dan schaf ik het toch aan, recenter aanbod. Ik heb geen zin meer in moeilijk doen met usenet, ik betaal liever voor gemak. Als ik dan gewoon mijn Apple TV aan kan zetten en een film kan kijken ben ik dik tevreden.

Voor nu is het aanbod nog te karig, al zijn er wel browser plugins om het US aanbod te bekijken.
Pagina: 1 ... 5 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.