Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Zie net de trailer van de Stranger Things 4 season finale in het reclame blok op NPO1. Lekker dan.. spoiler alert. :(

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yeah! Net de eerste gekeken, nog maar 1 aflevering film te gaan. 2,5 uur 8)7

Dat moet ik even verdelen over de weekend avonden dan :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

TripleQ schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:11:
[...]

Yeah! Net de eerste gekeken, nog maar 1 aflevering film te gaan. 2,5 uur 8)7

Dat moet ik even verdelen over de weekend avonden dan :Y)
Hier ook net de eerste uit en pff kippevel..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben gisteren tijdens het laatste uurtje van de laatste aflevering in slaap gevallen.
Na deel één van s4 zei ik het ook al en nu met deze twee extra lange afleveringen ervaar ik het niet anders:
voor mij is de magie en daarmee de spanning er een beetje uit. Vanavond dat laatste uur maar eens kijken,
misschien dat er toch nog een verrassing in zit.

Afgelopen week Vikings Valhalla uitgekeken en die vond ik wel verfrissend.
Nieuwe karakters en een nieuw verhaal met een leuke insteek: de ene helft van het Vikingvolk is christelijk en de andere helft houdt vast aan het oorspronkelijke geloof, ondertussen moeten wel als één volk gaan vechten.

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 02-07-2022 12:51 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:21
Het nieuwe seizoen van Peaky Blinders... zat iemand hier nog op te wachten? Ik vond het voorheen al een seizoen te lang, en nu kon er helemaal niet meer inkomen.

Nadat ik Mr Robot gezien had, viel het mij op dat Rami Malek ook een rol had als Freddie Mercury in Bohemian Rhapsody. Wie heeft in godsnaam bedacht dat Elliot Alderson en Freddie Mercury door dezelfde persoon gespeeld kan worden? Ik kon niet geloven dat dit goed paste, maar wat een goede acteerprestatie is hier neergezet. Ook best wel een goede film voor de thuisspeakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Superkiwi schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:37:
Vanavond dat laatste uur maar eens kijken,
misschien dat er toch nog een verrassing in zit.
Zonet het einde gezien. Ergens had ik begrepen dat deze twee lange afleveringen het einde van de serie zou zijn maar dit kan het eind nog niet zijn.
Een snelle Google search leert mij dat s5 de finale wordt en dat dit nog wel eens een flinke tijd kan gaan duren.
Het einde zorgde toch nog even voor wat kippenvel
spoiler:
als de hele club bij elkaar staat, de 'as' uit de lucht dwarrelt en de themesong begint te spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 02-07-2022 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hier ook klaar met de finale van Stranger Things. Heb 2,5 uur geboeid gekeken naar alle gebeurtenissen.

spoiler:
Ik kijk uit naar seizoen 5, hopelijk kunnen ze dan eindelijk afrekenen met nr1.

Waarom heeft Elf eigenlijk nooit "contact" gezocht met Jim in dat jaar? Dan kon ze toch weten dat hij nog leefde in Rusland?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Jullie weten @TripleQ @Superkiwi @G_Dragon @PatrickC en anderen, dat er een apart topic is voor Stranger Things: :+

[Serie] Stranger Things
:Y

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
ehtweak schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 23:08:
Jullie weten @TripleQ @Superkiwi @G_Dragon @PatrickC en anderen, dat er een apart topic is voor Stranger Things: :+

[Serie] Stranger Things
Nu wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
ehtweak schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 23:08:

[Serie] Stranger Things
Ja, maar mijn post ging niet om Stranger Things maar om het feit dat Netflix op deze manier reclame maakt. Door beelden te laten zien van een season finale, verpest je het voor personen die nog middenin het seizoen zitten of misschien zelfs nog het hele seizoen moeten kijken. Ik probeer trailers altijd te vermijden en heb Netflix dit nog niet eerder zien doen met reclame op publieke zenders.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:27
PatrickC schreef op zondag 3 juli 2022 @ 07:05:
[...]

Ja, maar mijn post ging niet om Stranger Things maar om het feit dat Netflix op deze manier reclame maakt. Door beelden te laten zien van een season finale, verpest je het voor personen die nog middenin het seizoen zitten of misschien zelfs nog het hele seizoen moeten kijken. Ik probeer trailers altijd te vermijden en heb Netflix dit nog niet eerder zien doen met reclame op publieke zenders.
Netflix moet ook oppassen met het gebruik van afbeeldingen in hun app. Bij Stranger Things bevatte deze lange tijd een spoiler:
spoiler:
Er werd een afbeelding van Hop getoond, terwijl deze na seizoen 3/begin seizoen 4 dood zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ze moeten sowieso eens ophouden met het afwisselen van previewafbeeldingen.

Echt verschrikkelijk irritant als je ergens naar op zoek bent en het domweg niet (snel genoeg) "kan" zien omdat de afbeelding weer eens aangepast is.

Ze doen het in een poging om mensen meer te laten kijken, maar bij mij bereiken ze er juist het tegenovergestelde mee.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren een begin gemaakt aan Manifest en op het moment van schrijven 5 afleveringen verder.
Leuke insteek maar het acteerwerk en de dialogen laten soms wat te wensen over. Voorlopig in elk geval interessant genoeg om het te blijven kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:10
Ik heb vandaag S.O.S. Titanic gezien uit 1979 op Netflix

[ Voor 8% gewijzigd door Van der Berg op 03-07-2022 21:55 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Van het weekend S03 Umbrella Academy afgekeken. Mooie serie en seizoen weer, erg vermakelijk.

Als ik Google mag geloven is er vanuit de makers de wens en ideeën voor season 4 maar heeft Netflix nog geen akkoord gegeven. Mocht het akkoord er komen dan is het volgens de makers hoogstwaarschijnlijk het laatste seizoen. Duimen voor een S04 wat mij betreft oOo

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:17

avotar

P0werd by Black Coffee

ikbenerniet schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:33:
Het nieuwe seizoen van Peaky Blinders... zat iemand hier nog op te wachten? Ik vond het voorheen al een seizoen te lang, en nu kon er helemaal niet meer inkomen.
Ja en wat was het een goed seizoen.
Misschien wel het beste van de hele serie.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

temp00 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:29:
Van het weekend S03 Umbrella Academy afgekeken. Mooie serie en seizoen weer, erg vermakelijk.

Als ik Google mag geloven is er vanuit de makers de wens en ideeën voor season 4 maar heeft Netflix nog geen akkoord gegeven. Mocht het akkoord er komen dan is het volgens de makers hoogstwaarschijnlijk het laatste seizoen. Duimen voor een S04 wat mij betreft oOo
En zo niet, dan is het eigenlijk ook wel prima.
Was wel een mooi afgerond verhaal.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Bestaat er zoiets als een kortingscode voor Netflix of heeft daarnaar zoeken geen zin?

Ik kon altijd meeliften op een maatje zijn account, maar die heeft hem stopgezet, dus moet ik er zelf aan geloven.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Nee die zijn er niet echt, je kunt dan beter op zoek naar iemand anders in je omgeving om een account mee te delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Netflix doet alleen aan alles duurder maken, niet goedkoper maken :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mars18 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:30:
Meer mensen gekeken naar Worst Roommate Ever, bizar wel om te zien, zeker de aflevering met die ouwe vrouw.
Gisteren de laatste 2 afleveringen gekeken, bizar einde van die roommate.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vandaag ergens gaat Better Call Saul verder op Netflix. Ik weet al wat ik vanavond ga kijken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zelfs als de wereld zou vergaan dan wil ik eerst nog even de laatste afleveringen van BCS kijken. Kom maar op!

Met die afleveringen he? Niet de Apocalyps :+

*O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

zacht schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 06:04:
Vandaag ergens gaat Better Call Saul verder op Netflix. Ik weet al wat ik vanavond ga kijken. *O*
Jammer dat we de komende 6(?) afleveringen verspreid krijgen. Ik ben absoluut geen van van één aflevering per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:13:
[...]

Jammer dat we de komende 6(?) afleveringen verspreid krijgen. Ik ben absoluut geen van van één aflevering per week.
Ik ook niet, maar ik snap dat het qua inkomsten voor Netflix redelijk wat uit kan maken.
Net de aflevering zitten kijken, was weer heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:13:
[...]

Dan wacht je toch totdat alles online staat?
Doen mijn vrouw en ik ook regelmatig als dat nodig is. Zo kijk je ook geen meerdere series door elkaar heen, gewoon even 1 of 2 weken dedicated een serie en door naar de volgende :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Normaliter wacht ik ook tot alles online staat, maar ik zat even in een gat. Gisteren Manifest bijgekeken, the Boys (Prime) bijgekeken dus ik had even niks meer om te kijken.
Nu weer op zoek naar iets nieuws terwijl ik bij behoorlijk wat series wacht op nieuwe seizoenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

zacht schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:59:
[...]

Ik ook niet, maar ik snap dat het qua inkomsten voor Netflix redelijk wat uit kan maken.
Net de aflevering zitten kijken, was weer heerlijk.
Nou ja, ze volgen het uitzendschema van AMC.
Op zich fijn dat ze het gelijk online zetten nadat het uitgezonden is. De kans op spoilers is wel kleiner zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Resident Evil (de serie) is nu beschikbaar op Netflix

Inmiddels zo'n 4 afleveringen in en moet zeggen bevalt me heel erg goed.

Enige puntje kritiek:

spoiler:
fucking kids weer die tegen alle logica in domme dingen gaan doen......

YouTube: F**k the Kids

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 15:50:
Resident Evil (de serie) is nu beschikbaar op Netflix

Inmiddels zo'n 4 afleveringen in en moet zeggen bevalt me heel erg goed.

Enige puntje kritiek:

spoiler:
fucking kids weer die tegen alle logica in domme dingen gaan doen......

YouTube: F**k the Kids
Weet niet echt wat ik van deze serie moet denken. Ik ben niet bepaald een groot fan van RE dus hyperkritisch ben ik niet. Het begon veelbelovend maar met elke aflevering begint het minder boeiend te worden. De Wilhelm scream in aflevering 4 was tot nu toe wel het dieptepunt :N Typisch mid-range Netflix showtje zoals er velen zijn de laatste paar jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Frank op 15-07-2022 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het gaat nog erger worden :p

Visueel is het best leuk maar verhaaltechnisch is het een puinhoop.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hier een groot fan van de RE films dus ik ben wel benieuwd. Ik ben alleen bang dat het met een serie allemaal wat te langdradig wordt.

Voor degenen die nog een korte (8 afleveringen), mysterieuze en spannende serie zoeken kan ik The Silent Sea aanraden. Het is Koreaans maar een stuk minder 'zeurderig' dan Squid Game.
4 van de 8 afleveringen gezien en tot nu toe erg boeiend.

En een reminder voor de fans van marshmellows, stenen honden en groene knakworstvretende slijmmonsters: overmorgen is de nieuwste Ghostbusters film beschikbaar!

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 15-07-2022 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:13
Superkiwi schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:37:
Ik ben gisteren tijdens het laatste uurtje van de laatste aflevering in slaap gevallen.
Na deel één van s4 zei ik het ook al en nu met deze twee extra lange afleveringen ervaar ik het niet anders:
voor mij is de magie en daarmee de spanning er een beetje uit.
Stranger things seizoen 4?

Ik heb geprobeerd te kijken maar ik kom er niet door heen. Ik vind dat het een karikatuur van zichzelf is geworden. Alles van de jaren 80 zit erin gestopt, het is over de top en leidt me daarom af. Het heeft een hoog 'kijk ons een een toffe serie neerzetten' gehalte.
Niet meer aan mij besteed (alhoewel deze serie 1 van de tofste intros heeft allertijde wat mij betreft (ok op die van de knight rider na dan :9 ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

deBennie schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 08:00:
[...]

Het heeft een hoog 'kijk ons een een toffe serie neerzetten' gehalte.
Juist daarom vond ik dit seizoen tot nu toe het beste seizoen. d:)b

Zo zie je maar, hoe perceptie en smaken verschillen. :+
't Is en blijft show & entertainment.

[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 16-07-2022 08:14 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Hier gisteravond begonnen (en meteen gestopt) met het kijken van de nieuwe 'Resident Evil'.

Het begin was nog wel leuk, beetje '27 Days Later' vibe, maar de rest? Wat een saaie bedoening was dat zeg. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Gisteren 3 afleveringen gezien van Resident Evil en ik vind het wel oké, al waren de films leuker, so far.
Minpunt vind ik wel het politiek correcte aspect van Wesker. Dat karakter is duidelijk in de game- en filmreeks (blanke man, sportieve/gespierde bouw, (donker)blond haar, zonnebril), maar moet hier een politiek correcte aanpassing krijgen. Wat niets af doet aan de acteur zelf, erg goede acteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

deBennie schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 08:00:
[...]
Yes.
Ik moet wel zeggen dat ik vaker ervaar dat ik seizoen 1 en 2 nog verrassend en boeiend vind en het daarna langzaam bergafwaarts gaat (uitzonderingen daargelaten). Daarom kijk ik liever korte series of miniseries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Resident Evil inmiddels uit, maar nee... Begin was oké, maar het werd steeds slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Damian schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:57:
Heb nu in 2 avonden de serie Hellbound er doorheen gejaagd. Tering wat een gave serie. Hij begint wat traag maar komt goed op gang later. Goed verhaal. Acteerwerk is prima en de VFX is ook erg fijn om naar te kijken.

Koreanen zijn goed bezig de laatste tijd met series.
Ook net gekeken. Maar het is mij nog steeds niet duidelijk waar die "alien" gorilla's from hell nou echt vandaan komen :P

Inderdaad wel een geinige serie als je door de stijl heen kan kijken (Koreanen acteren wat "enthousiaster", net zoals Nederlanders doorgaans gewoon niet kunnen acteren :+), maar wel een beetje jammer dat het eindigt met een cliffhanger.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik ga binnenkort ook beginnen aan Resident Evil nadat ik het nieuwste seizoen van The Blacklist heb uitgekeken op Videoland. Ik hoop dat deze nieuwe serie een stuk beter is dan de uitgemolken films die maar door en door gingen totdat er zombies op motors begonnen te rijden |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:27
G_Dragon schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:56:
Ik ga binnenkort ook beginnen aan Resident Evil nadat ik het nieuwste seizoen van The Blacklist heb uitgekeken op Videoland. Ik hoop dat deze nieuwe serie een stuk beter is dan de uitgemolken films die maar door en door gingen totdat er zombies op motors begonnen te rijden |:(
Heb een aantal reacties gelezen op Reddit en Rotten Tomatotoes, ga er maar niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Poulske schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:16:
[...]

Heb een aantal reacties gelezen op Reddit en Rotten Tomatotoes, ga er maar niet van uit.
Ik kreeg ook al niet veel hoop na het lezen van de bovenstaande reacties hier, maar ik ga er zelf altijd blanco in totdat ik het zelf heb gezien :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zelfs de reclames ervoor zijn........ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

G_Dragon schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:56:
Dat vond ik niet eens zo erg, da's gewoon hilarisch :P

Het irritante van zeker de laatste twee films was dat er geen enkel shot langer duurde dan pakweg drie secondes. Helemaal tureluurs werd ik van al die jumpcuts 8)7

Deze serie laat ik aan me voorbij gaan trouwens, denk dat ik de spellenreeks maar weer eens ga spelen.

Case in point :P En dit dan De. Hele. Film. Lang.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 18-07-2022 10:21 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
Gisteren de laatste aflevering gekeken, ik vond het maar een matige serie :O
Teveel drama, i.p.v. echte horror en actie (Dat krijg je met zoveel vrouwelijke personages he :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:56
Ik zag net dat Archer op 14 augustus van Netflix gaat verdwijnen. Daar ben ik toch wel een beetje teleurgesteld over, dit is een van mijn favoriete animaties en seizoen 13 komt 24 augustus uit. Ik ben benieuwd waar ze naartoe verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grote Smurf schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:42:
Ik zag net dat Archer op 14 augustus van Netflix gaat verdwijnen. Daar ben ik toch wel een beetje teleurgesteld over, dit is een van mijn favoriete animaties en seizoen 13 komt 24 augustus uit. Ik ben benieuwd waar ze naartoe verhuizen.
Gezien de productie is het waarschijnlijk dat het naar Disney gaat.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Aflevering 1 van Resident Evil gezien en daar blijft het bij. De karakters kunnen me niet boeien, het tienerdrama evenmin en ik mis de hele Resident Evil vibe.
Ik kijk de filmreeks nog wel een keer door :)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 18-07-2022 16:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Net Resident Evil afgekeken. :|

't Was acht afleveringen van mwah, gaat wel, beetje actie, wat gruwelhorror, wat matig acteergebeuren, donker-geen-idee-wat-ik-nou-zie, volkomen onrealistische schiet-maar-raak-scènes, grote krokodil-uit-de-hoge-hoed, onbevredigend einde.

Niet voor herhaling vatbaar. :N

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Haha, zit Better Call Saul te kijken.

spoiler:
Die Don Eladio... Hector zit met zijn hele ploeg met allemaal bewijzen tegen Fring dat die Lalo vermoord heeft. Fring zeg helemaal niks, en dan laat hij hem met stoel en al oppakken dat hij wel mag blijven slapen, en Fring mag ook wel blijven slapen maar hij wil niet dat zijn ontbijt verpest wordt :p
.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7TMjWCU265ZJC6TwZ7vN-j9djQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SCpbNqdMVoVGLs4pi6VXdOAW.jpg?f=fotoalbum_large

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het hoeven niet altijd miljoenenverslindende CGI, waanzinnige decors, exotische locaties en super-famous acteurs te zijn om een spannende (mini) serie te maken. :+

De afgelopen dagen hebben wij hier de 8 afleveringen (ieder <30 minuten) van Skitten snø gekeken.
https://www.netflix.com/nl/title/81611193

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wqYRuUwY62itbnZld9onUgd17UI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P6y4rlXMz7oTr7Gjr4DgJw4F.png?f=user_large

En ik moet zeggen; niet verkeerd. Het verhaal gaat snel/vlot. Voldoende spannende momenten en het komt heel plausibel over. Gewoon goed. d:)b

Vooral het begin is best wel heftig; niet voor tere zieltjes.

Het einde was natuurlijk wel enigszins voorspelbaar, maar dan nog. Je weet dat de climax gaat komen, maar zelfs dan, spannend tot op het laatste moment.

[ Voor 3% gewijzigd door ehtweak op 21-07-2022 21:10 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vandaag The Grey Man :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 22-07-2022 10:17 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:38
Een echte aanrader als je van actie houd, inmiddels al in bios gezien, gauw nog keer thuis opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:27
Ik had deze nog in mijn kijklijst staan: Interstellar. Deze film is voor het laatst op 31 juli op Netflix te zien. Ik heb zo’n vermoeden dat deze daarna te zien is op HBO Max (want: WB).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

meesje schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:25:
Ik had deze nog in mijn kijklijst staan: Interstellar. Deze film is voor het laatst op 31 juli op Netflix te zien.
Indien je 'm nog niet gezien hebt: zorg voor goed beeld én goed geluid, dat komt deze film echt ten goede. Dit is geen film die je op een mobieltje of een ipad kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:14
Rick & Morty gaat verdwijnen.. :( :( ;w :'( |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
Netflix wil graag abonnees kwijt.

Als ze straks ook nog account sharing onmogelijk gaan maken. graven ze hun eigen graf. Zeker met zoveel andere digitale streamingskeuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Marzman schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:29:
Haha, zit Better Call Saul te kijken.

spoiler:
Die Don Eladio... Hector zit met zijn hele ploeg met allemaal bewijzen tegen Fring dat die Lalo vermoord heeft. Fring zeg helemaal niks, en dan laat hij hem met stoel en al oppakken dat hij wel mag blijven slapen, en Fring mag ook wel blijven slapen maar hij wil niet dat zijn ontbijt verpest wordt :p
.
[Afbeelding]
Psst: [Serie] Better Call Saul ;)

Edit: zie nu dat ik rijkelijk laat ben :+
P-Rock schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 11:42:
Netflix wil graag abonnees kwijt.

Als ze straks ook nog account sharing onmogelijk gaan maken. graven ze hun eigen graf. Zeker met zoveel andere digitale streamingskeuzes.
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze aan het testen zijn in sommige gebieden om voor een laag bedrag (2,99 dollar ofzo) een locatie toe te voegen. Dus dan kan je voor die meerprijs vanaf 2 verschillende plekken streamen. Wat dus bedoeld is voor account sharing buiten je eigen huis.

Dat lijkt me op zich een eerlijke en redelijk geprijsde optie, alhoewel veel mensen er natuurlijk nog steeds over zullen gaan vallen. (En Netflix zit flink aan de bovenkant van de prijsrange, dat helpt ook niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 11:50:
[...]

Dacht ergens gelezen te hebben dat ze aan het testen zijn in sommige gebieden om voor een laag bedrag (2,99 dollar ofzo) een locatie toe te voegen. Dus dan kan je voor die meerprijs vanaf 2 verschillende plekken streamen. Wat dus bedoeld is voor account sharing buiten je eigen huis.

Dat lijkt me op zich een eerlijke en redelijk geprijsde optie, alhoewel veel mensen er natuurlijk nog steeds over zullen gaan vallen. (En Netflix zit flink aan de bovenkant van de prijsrange, dat helpt ook niet.)
In welvarende landen gaat dit waarschijnlijk wel meer kosten dan $3/€3. Ik denk eerder het dubbele.

Denk dat dit op een groot fiasco gaat uitdraaien. Je merkt dat ze wanhopig zijn tot een punt dat ze zelfs bereid zijn bestaande abonnees te irriteren. Dit gaat niet alleen 'delers' raken maar ook mensen die veel reizen en regelmatig langere periodes van huis zijn. Dat gaat ze nog duur komen te staan denk ik.

Netflix moet gewoon de abbo tiers herstructureren. Voeg 4K en HDR aan elke tier toe en laat mensen kiezen hoeveel screens ze nodig hebben. Verhoog desnoods de prijs van Premium om het gelijk te trekken aan 4 losse Basic abbo's. Als mensen dat handiger vinden. Maar dan kunnen ze natuurlijki niet double-dippen. Ze willen iedereen op 'Premium' houden ondanks dat ze niks hebben aan die extra screens én laten betalen voor extra homes.

[ Voor 20% gewijzigd door Frank op 23-07-2022 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Frank schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 12:18:
[...]

In welvarende landen gaat dit waarschijnlijk wel meer kosten dan $3/€3. Ik denk eerder het dubbele.
Die kans is vrij groot, maar zelfs dan is het voordeliger dan een los Netflix-abonnement, dus nog steeds niet heel gek.
Denk dat dit op een groot fiasco gaat uitdraaien. Je merkt dat ze wanhopig zijn tot een punt dat ze zelfs bereid zijn bestaande abonnees te irriteren. Dat gaat ze nog duur komen te staan denk ik.
Hopelijk komt het ze duur te staan :+ Eén van de andere mogelijkheden is dat andere streamingdiensten ook omhoog gaan in prijs. Dat zit er ook vrij dik in dat dat gaat gebeuren, vroeg of laat.
Voeg gewoon 4K / HDR toe aan elke abbo tier en mensen kunnen kiezen hoeveel screens ze nodig hebben. Maar dat wil Netflix natuurlijk niet want die willen double-dippen door je op Premium te houden én te laten betalen voor extra homes straks.
Ja, dat is een lekker sneaky methode, die helaas goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

@Hahn Ja, ik ontdekte daarna ook dat die serie een eigen topic heeft :)
Frank schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 12:18:
[...]

Denk dat dit op een groot fiasco gaat uitdraaien. Je merkt dat ze wanhopig zijn tot een punt dat ze zelfs bereid zijn bestaande abonnees te irriteren. Dit gaat niet alleen 'delers' raken maar ook mensen die veel reizen en regelmatig langere periodes van huis zijn. Dat gaat ze nog duur komen te staan denk ik.
Ik denk het ook, ik zal dan niet meer sharen maar gewoon af en toe een maandje Netflix nemen. Ik denk niet dat ze meer aan me gaan verdienen (en een maandje amazon, een maandje disney en misschien nog andere diensten)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuwe trailer:
[YouTube: The Sandman | Official Trailer | Netflix]

Vanaf 5 augustus op Netflix.

Mijn droom is dat Netflix heeft geleerd van Jupiter's Legacy :p

En voor de Doctor Who-fans:
spoiler:
Clara!!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ziet er veelbelovend uit The Sandman.
https://www.netflix.com/nl/title/81150303 d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:10
HOTEL MUMBAI heb ik gezien vandaag op Netflix

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 25-07-2022 13:24 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:34
Gisteren The Gray Man gezien. Was een goede actiefilm. Net gelezen dat er een sequel komt van de film.

In de afgelopen maanden ook 'How to get away with murder' gekeken. Ik vond het vrij lastig om in de serie te komen, had er zo'n 5-7 afleveringen voor nodig. Uiteindelijk echt genoten van de serie.
spoiler:
Ik vond de dood van Bonnie en Frank niet echt nodig in de laatste aflevering.

Gisteren 'Heartstopper' gezien. Deze serie heeft me best wel verrast. Het is een feel good serie, maar laat ook wel zien waar jongeren tegenaan kunnen lopen. https://www.netflix.com/title/81059939

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Van der Berg schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:23:
HOTEL MUMBAI heb ik gezien vandaag op Netflix
Oké, en heb je er ook nog wat over te zeggen (goed, slecht, iets er tussenin)? Als iedereen gaat melden wat ze gekeken hebben, zonder er verder iets over te vermelden, dan wordt dit een saai topic namelijk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:51:
[...]

Oké, en heb je er ook nog wat over te zeggen (goed, slecht, iets er tussenin)? Als iedereen gaat melden wat ze gekeken hebben, zonder er verder iets over te vermelden, dan wordt dit een saai topic namelijk :P
De film is opgenomen, het script is geschreven en de rollen zijn geacteerd. Deze film is echt een film!

:P

(ik vond Hotel Mumbai een goede film trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 27-07-2022 14:16 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
IMDB: Keep Breathing (TV Mini Series 2022)

"Keep Breathing", de nieuwe serie op Netflix die op IMDb te vinden is onder "Breathe", gaat over een knappe jonge advocate die moet overleven in de bossen nadat ze in een Cessna een vliegtuigcrash heeft meegemaakt. Ik wil geen spoilers neerzetten, maar de hoofdrolspeelster heet "Liv".

Mooie omgevingen, verder niet heel bijzonder. Het is geen Lost, het heeft wel flashbacks. Wie de Lifetime / woensdagavondfilms op RTL4 vroeger interessant vond zal deze miniserie wel goed vinden :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 30-07-2022 03:26 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Eindelijk, Manifest S3 is begonnen! 8)

https://www.netflix.com/nl/title/80241318

Wel ff wennen hoor. De kinderen zijn allemaal wel wat ouder geworden. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door ehtweak op 01-08-2022 17:43 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Stukfruit schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 03:11:
IMDB: Keep Breathing (TV Mini Series 2022)

"Keep Breathing", de nieuwe serie op Netflix die op IMDb te vinden is onder "Breathe", gaat over een knappe jonge advocate die moet overleven in de bossen nadat ze in een Cessna een vliegtuigcrash heeft meegemaakt. Ik wil geen spoilers neerzetten, maar de hoofdrolspeelster heet "Liv".

Mooie omgevingen, verder niet heel bijzonder. Het is geen Lost, het heeft wel flashbacks. Wie de Lifetime / woensdagavondfilms op RTL4 vroeger interessant vond zal deze miniserie wel goed vinden :Y
'niet bijzonder' dat is nog zacht uitgedrukt (voor mij persoonlijk dan) :P
Eerste aflevering was wel oké, daarna niet door te komen wat taai/saai/irritante flashbacks.
Halverwege aflevering 5 de handdoek in de ring gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ehtweak schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:40:
Ik zag het! :)
Moet hier eerst nog even s3 van The Umbrella Academy afkijken (al vind ik dit seizoen nu al een stuk minder interessant dan s1 en 2) en dan gaan we eens kijken wat er met dat vliegtuig gebeurd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik heb 'm wel afgekeken https://www.netflix.com/nl-en/title/81276119.
't Is vermakelijk en enigszins interessant.

De actrice is en blijft (te) mooi, tijdens al die ontberingen. Dat klopt niet en kan gewoonweg niet! :N
Afbeeldingslocatie: https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/07/Liv-in-Keep-Breathing-season-1.jpg

Zelfs na dagen in de wildernis, slechts overlevend op een paar besjes, zit haar oogmakeup nog goed. 8)7

spoiler:
Zo mager en dan al die tijd gewoon op de been blijven; no way. ;w

[ Voor 12% gewijzigd door ehtweak op 03-08-2022 10:11 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:11
Ik heb gisteren ontdekt dat de anime Vinland Saga op netflix staat. Aan begonnen, en bevalt erg goed. Netflix heeft sowieso een vrij degelijk aanbod op het gebied van anime. Niet alles vind ik even goed, maar in vergelijking met de concurrentie is het aanbod zeer royaal.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:25

zeroday

There is no alternative!

ehtweak schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:07:

De actrice is en blijft (te) mooi, tijdens al die ontberingen. Dat klopt niet en kan gewoonweg niet! :N
[Afbeelding]

Zelfs na dagen in de wildernis, slechts overlevend op een paar besjes, zit haar oogmakeup nog goed. 8)7
Ik zou haast 'Vida' weer gaan kijken ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Ik heb opeens een zwarte balk bij de ondertiteling als ik via een Android device kijk. Iemand een idee hoe dat op te lossen? Ondertitelingstijl van Android zelf is niet veranderd, Disney+ doet het wel goed. Sibtitle Settings via Netflix website staan ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:58
Hahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:51:
[...]

Ik heb die film enkele jaren geleden gezien. Die is wel zeer de moeite waard hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
The Sandman staat sinds vandaag online :Y

In aflevering 2: "you don't have to do this!". FML. Het leger van de schrijversarmoede komt weer even naar binnen rollen ;(

Eerste reactie: soms heel erg mooie shots, soms erg slechte effecten. Ik kende The Sandman niet en het lijkt een stuk bijbelser te zijn dan ik had verwacht, maar met Gaiman had ik dat natuurlijk eigenlijk wel moeten verwachten :p

Het komt een beetje over als een soort The Witcher met een snufje Gaiman.

[ Voor 126% gewijzigd door Stukfruit op 06-08-2022 04:39 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Ik heb The Sandman wel voor een groot deel gelezen en heeft heeft niks maar dan ook niks met The Witcher te maken dus laat je daar vooral niet door leiden. Verhaal is eigenlijk onmogelijk om te vertellen, waarschijnlijk blijft het in het 1e seizoen bij het vinden van de 3 zaken die hem zijn ontnomen en en het in het gareel brengen van de wandelende nachtmerrie The Corinthian. Maar eigenlijk begint The Sandman na dat onderdeel van het verhaal pas echt.

Overigens vind ik het tot nu toe ontzettend veel op de boeken lijken dus dat is mooi (op een paar politiek correcte woke keuzes na dan maar het is ze vergeven). FX is over het algemeen prima op een paar missers na. Cinematografie vind ik wel erg goed gedaan al is het soms heel donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb toevallig nog de comics gevonden, maar kan ik die beter eerst lezen en dan de serie kijken? Of andersom?

Heb het eerste deel een beetje doorgebladerd, dat wel .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik heb nog maar de 1e twee afleveringen gezien en die zijn redelijk gelijk met de comic dus maakt niet zoveel uit met welkl medium je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:42:
Ik heb The Sandman wel voor een groot deel gelezen en heeft heeft niks maar dan ook niks met The Witcher te maken dus laat je daar vooral niet door leiden.
The Witcher: Geralt gaat op pad om iets te zoeken en doet dit in een wonderlijke wereld met vreemde wezens.

The Sandman: Morpheus / Dream gaat op pad om iets te zoeken en doet dit in een wonderlijke wereld met vreemde wezens.

Er zit zelfs een vervelende doch goedbedoeldende reispartner bij ;)

spoiler:
Ik snap dat het verhaal verschilt, maar als leek zijn dat nu eenmaal de eerste overeenkomsten. Lord of the Rings past ook in dat rijtje, maar als ik dat zeg dan ben ik waarschijnlijk helemaal aan het vloeken in de kerk :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
Tja in dat geval lijkt The Sandman ook wel heel erg op Nightmare on Elm Street.

Dromen/nachtmerries, mensen die doodgaan, creepy moordenaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is jammer dat je niet probeert om iemand die duidelijk nog niets van deze serie kent te vertellen wat het dan wel goed maakt.

Ik zit inmiddels bij aflevering 7. De Witcher-sfeer bleek niet verder te gaan dan de eerste 1.5 tot 2 afleveringen. Vanaf dat moment bleek het meer te kunnen bieden dan alleen maar een seizoen lang de zoveelste reis met rare wezens.

De verpersoonlijking van dingen (dood, dromen, lust, enz) is in het begin een beetje vreemd, hoewel bv. Supernatural het ook deed, maar laat wel toe dat er redelijk wat coole dingen mee te doen zijn en dat maakt de serie een stuk interessanter.

* Stukfruit zit nu in bingemode :p

spoiler: aflevering 10
Azazel = Venom? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 07-08-2022 05:23 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Stukfruit schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 00:47:
Het is jammer dat je niet probeert om iemand die duidelijk nog niets van deze serie kent te vertellen wat het dan wel goed maakt.

Ik zit inmiddels bij aflevering 7. De Witcher-sfeer bleek niet verder te gaan dan de eerste 1.5 tot 2 afleveringen. Vanaf dat moment bleek het meer te kunnen bieden dan alleen maar een seizoen lang de zoveelste reis met rare wezens.

De verpersoonlijking van dingen (dood, dromen, lust, enz) is in het begin een beetje vreemd, hoewel bv. Supernatural het ook deed, maar laat wel toe dat er redelijk wat coole dingen mee te doen zijn en dat maakt de serie een stuk interessanter.

* Stukfruit zit nu in bingemode :p

spoiler: aflevering 10
Azazel = Venom? :+
Vermakelijke serie, stuk beter dan ik van te voren had verwacht, gisteren avond tm 4e aflevering gezien waar ze de hel in gaan wel tof sfeertje hoor.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:25

zeroday

There is no alternative!

[Afbeelding]

spoiler:
Keb de serie van het weekend even vlug bekeken ..
Vond hem verschrikkelijk tegenvallen.

spoiler:
Naast het feit dat ze blijkbaar genoeg energie van de besjes krijgt (Ze zou mee moeten doen met 'Alone') valt ze meters naar beneden met een grote steen op haar benen en later dondert ze nog een keer naar beneden met weinig schade .. sjee ..
en dan inderdaad die flashbacks ..
Het zorgt ervoor dat ze overleefd maar goed ..
En dan laat je dat kind op de rug liggen om plots water omhoog te spugen terwijl de re-animatie blijkbaar geen zin had omdat om haar heen geen vinger uitgestoken wordt..

Geen topper ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

[Afbeelding]

spoiler:
Ik heb de serie niet bekeken en weet niet wat het verhaal is maar betreft energie en niet eten heb ik zelf ervaring mee. Ik heb twee weken aan waterfasting gedaan, dwz twee weken praktisch leven op water en nog wat andere supplementen zoals calcium, magnesium en zout en ik kan vertellen dat ik vooral de eerste 3-4 dagen aan het stuiteren was. Je lichaam gaat survival modus en zegt tegen jou "er is weinig voedsel in de omgeving, ga op pad en zorg dat je voedsel binnenkrijgt", kon bijna niet stil zitten de eerste week. Dus dat je na aantal dagen niets eet en nog steeds veel energie hebt klopt op basis van mijn eigen ervaringen.

[ Voor 36% gewijzigd door magnifor op 08-08-2022 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
ehtweak schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:40:

https://www.netflix.com/nl/title/80241318

Wel ff wennen hoor. De kinderen zijn allemaal wel wat ouder geworden. ;)

[YouTube: Manifest Season 3 Trailer (HD)]
Manifest S3 is toch al heel lang uit? Heb ik ruim een jaar geleden al gezien namelijk.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hij staat sinds vorige week pas op Netflix ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:26:
Hij staat sinds vorige week pas op Netflix ;)
Op de Nederlandse Netflix. Buiten Nederland was 'ie al meer dan een jaar te kijken op Netflix. Mogelijk dat @miicker dus via VPN heeft gekeken (of buiten Nederland woont).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:27:
[...]

Op de Nederlandse Netflix. Buiten Nederland was 'ie al meer dan een jaar te kijken op Netflix. Mogelijk dat @miicker dus via VPN heeft gekeken (of buiten Nederland woont).
Gewoon ouderwets op TV. Is al op Net5 geweest vorig jaar.
https://www.streamwijzer.nl/manifest-seizoen-3-net5-tv/

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Dat dat nog bestaat, kabel-tv. Dat kan ook nog :P

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 08-08-2022 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren het 3e seizoen van The Umbrella Academy afgerond.
Waar ik seizoen 1 en 2 nog leuk vond viel seizoen 3 wel behoorlijk tegen.
Het ging teveel over randzaken en persoonlijke kwesties dan over het redden van de wereld.
spoiler:
-De kinderlijke ruzie tussen de twee Academies,
-De 'nieuwe' Ben die een ontzettend arrogante klootzak is;
-Allison die zich constant als (wraaklustige en achterbakse) bitch gedraagt tegen haar hele familie;
-De stribbelingen tussen (zeurderig personage) en Allison;
-De ouderschapstest van Lila richting Diego met het bloedirritante 'geleende' kind.

Het was allemaal net even té.
Klaus, Five, Lila en de altijd vrolijke Luther waren de enigen die het seizoen leuk maakten om te kijken.
Oh, en natuurlijk Sloane maar dat mag duidelijk zijn.

Vanavond maar een aan Manifest s3 beginnen, kijken of dat beter te behappen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na The Umbrella Academy en Manifest is er sinds gisteren ook een seizoen 3 van Locke & Key.

Ook gelijk het laatste seizoen voor deze serie.

* Stukfruit heeft de 8 afleveringen even op de achtergrond gekeken. Korte review: meer van hetzelfde.

Leuk tussendoortje. Niet meer dan dat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sandman vind ik een gave serie tot nu toe. De afleveringen 24/7 en The sound of her Wings waren voor mij hoogtepunten, met
spoiler:
het gevecht
in A hope in Hell als een goede derde.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 11-08-2022 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:52

Robtimus

me Robtimus no like you

Stukfruit schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 07:54:
Na The Umbrella Academy en Manifest is er sinds gisteren ook een seizoen 3 van Locke & Key.

Ook gelijk het laatste seizoen voor deze serie.

* Stukfruit heeft de 8 afleveringen even op de achtergrond gekeken. Korte review: meer van hetzelfde.

Leuk tussendoortje. Niet meer dan dat.
Ik was al niet van plan verder te gaan kijken. Seizoen 2 had op de laatste scenes na een mooi gesloten einde dat paste bij de comics.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Resident Evil: Welcome to Raccoon City gekeken en wat een opluchting! Die serie was echt een tegenvaller, maar deze film is een heerlijke reboot van de filmreeks. Ik ben benieuwd naar opvolgers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
Het valt mij de laatste tijd op dat de kwaliteit van sommige Netflix films gewoon ruk is. Ik heb hier een oled hangen en kijk via de ingebouwde app. Gisteren de film Day Shift gezien (aardige film trouwens) en in sommige scenes is de kwalietit gewoon bijna lcd niveau.

Ik dacht dat het wellicht de app zou kunnen zijn, maar dezelfde scenes via de app op de xbox is niet veel beter.
Helaas kun je qua settings niets aanpassen in de Netflix app.

Als ik films kijk via hbo of disney (ook met de ingebouwde app van de android tv) dan ervaar ik dat de beeldkwaliteit echt gewoon beter is.

Ik heb trouwens een premium ultra hd abbo bij Netflix.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
Stukfruit schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:50:

En voor de Doctor Who-fans:
spoiler:
Clara!!
Ik zie die zandman al een paar dagen voorbij komen. Maar na het zien van deze post met onmiddellijke ingang een no brainer.

toch nog even een p.s.je, Doom Patrol 3 is ook een must voor Dr. Who fans. (ook al moet je maar zien hoe je eraan komt ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door cbr600f4i op 14-08-2022 09:55 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Pagina: 1 ... 198 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.