Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:33:
Dat stopt gewoon. Net zoals bij Disney+.

Het is een van de laatste overgebleven features die hopelijk niet gaan verdwijnen: het stopzetten van je abo bij een streamingdienst kun je zien als een pauze.

Zodra je weer gaat betalen is het alsof je nooit bent gestopt.
10 maanden lang dacht ik. Daarna wordt alles gereset heb ik geloof ik ooit ergens gelezen.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 00:46

Deathchant

Don't intend. Do!

Stukfruit schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:33:
Dat stopt gewoon. Net zoals bij Disney+.

Het is een van de laatste overgebleven features die hopelijk niet gaan verdwijnen: het stopzetten van je abo bij een streamingdienst kun je zien als een pauze.

Zodra je weer gaat betalen is het alsof je nooit bent gestopt.
Binnen 10 maanden stond er dacht ik?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De wacht tijden komen o.a door de huidige pandemie die heerst op de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 19:14:
[...]

Binnen 10 maanden stond er dacht ik?
Klopt:
https://help.netflix.com/en/node/100625

Meer dan genoeg tijd om te besluiten dat ze weer goede content hebben (of niet ;)).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Klaar met Russian Doll 2. Letterlijk en figuurlijk

Deel 1 vond ik kei goed. Deel 2 niet.

Ondanks de acteurs wederom goed spelen, vind ik deel 2 niet goed.
Heel kort samengevat, hij is té vaag. Zelfs als je hem vergelijkt met deeltje 1

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:34

Jebus4life

BE User

Leuke verrassing, zaten een paar pareltjes bij de afgelopen seizoenen.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Buffy, eat your heart out :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wat me nu (na 5+ jaar :+) trouwens pas opvalt: als ik hier in de Android-app op bijvoorbeeld "Films" klik, dan zie ik in de lijsten niet alleen films staan.

Return to Space met Elon Musk, Our Father, My Octopus Teacher, The Tinder Swindler, enz.

Maar zo'n gemengd overzicht zie je ook al op de homepagina. Het heeft weinig nut om dat tussen films te stoppen als ik expliciet aangeef op zoek te zijn naar.. tja, films en niet naar documentaires.

Was dit altijd al zo? Want voor mij voelt dit een beetje aan als onnodige vervuiling van categorieën.

Ik begrijp dat het voor Netflix handiger is omdat er dan "meer" content staat, maar handig is anders.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Stukfruit schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:25:
Wat me nu (na 5+ jaar :+) trouwens pas opvalt: als ik hier in de Android-app op bijvoorbeeld "Films" klik, dan zie ik in de lijsten niet alleen films staan.

Return to Space met Elon Musk, Our Father, My Octopus Teacher, The Tinder Swindler, enz.

Was dit altijd al zo? Want voor mij voelt dit een beetje aan als onnodige vervuiling van categorieën.
Documentaires is volgens mij gewoon een filter onder films, dat is denk ik niet nieuw. Je hebt series en films, alles wat uit een deel bestaat en dus geen serie is dat is een film bij Netflix.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 16 mei 2022 @ 08:46:
[...]

Documentaires is volgens mij gewoon een filter onder films, dat is denk ik niet nieuw. Je hebt series en films, alles wat uit een deel bestaat en dus geen serie is dat is een film bij Netflix.
Klopt, maar wat heeft zo'n filmpagina dan nog voor praktisch nut als er toch (grotendeels) hetzelfde in staat als op home? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Netflix en overzichtelijk content weergeven is het zwakste punt van die hele dienst. :P
Ze willen gewoon op elk mogelijke manier zoveel mogelijk content in je gezicht gooien.
Dubbele content op meerdere plekken, elke keer andere cover afbeeldingen van een serie etc, niks kunnen markeren als "watched", bepaalde content of categorie blokkeren etc.

Zelfs een Kodi kan dit al jaren en gewoon goed. Maar voor een betaalde dienst is het schijnbaar nog lastig en blijven ze content doorheen drukken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ziet eruit als iets dat na 1 seizoen met een matige cliffhanger gecanceled gaat worden...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Bra-Jo schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:16:
[...]

Ziet eruit als iets dat na 1 seizoen met een matige cliffhanger gecanceled gaat worden...
Vampire Diaries heeft het ook gered. :+

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
avotar schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:21:
[...]

Vampire Diaries heeft het ook gered. :+
Dat was wel een andere tijd (en zender) he :P Alles moet nu gelijk een megahit zijn bij Netflix anders gooien ze het de deur uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:25:
Netflix en overzichtelijk content weergeven is het zwakste punt van die hele dienst. :P
Ze willen gewoon op elk mogelijke manier zoveel mogelijk content in je gezicht gooien.
Dubbele content op meerdere plekken, elke keer andere cover afbeeldingen van een serie etc, niks kunnen markeren als "watched", bepaalde content of categorie blokkeren etc.

Zelfs een Kodi kan dit al jaren en gewoon goed. Maar voor een betaalde dienst is het schijnbaar nog lastig en blijven ze content doorheen drukken.....
Waar ik het meeste aan erger is dat ik aanbevelingen krijg die ik al bekeken heb en dan heb ik het niet over de "eerder bekeken" gedeelte. Zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:34

Sorcerer8472

Mens sana?

magnifor schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:31:
[...]

Waar ik het meeste aan erger is dat ik aanbevelingen krijg die ik al bekeken heb en dan heb ik het niet over de "eerder bekeken" gedeelte. Zo irritant.
Aan de andere kant staan nieuwe seizoenen van dingen die je eerder keek er weer niet bij. Zoals Better Call Saul of Ozark, daar moest ik handmatig weer de serie zoeken om verder te kijken 8)7

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:20:
[...]

Klopt, maar wat heeft zo'n filmpagina dan nog voor praktisch nut als er toch (grotendeels) hetzelfde in staat als op home? :P
Dat er geen series in staan. Als je samen met iemand die op bezoek is iets wilt kijken is dat niet handig als het een serie is :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Paulus07 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:25:

Waar ik me ook al heel lang aan erger is dat ze op de homepage bij ''New releases'' vaak series/films er tussen hebben staan die al 1 maand uit zijn |:( ..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nu trouwens bijna klaar met deze. Is wel nice :)

[YouTube: The Lincoln Lawyer | Official Trailer | Netflix]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-05 13:23
Wie heeft seizoen 3 van love , death + robots gezien. Ik vond het beter dan seizoen 2 maar seizoen 1 blijft mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
steenbok schreef op zondag 22 mei 2022 @ 02:27:
Wie heeft seizoen 3 van love , death + robots gezien. Ik vond het beter dan seizoen 2 maar seizoen 1 blijft mijn favoriet.
Het is geen Zima Blue, maar aah! shoot 'm in the d*ck! Night of the Mini Dead was toch wel het hoogtepunt :p

Ik vind het alleen nog steeds jammer dat er best interessante shorts bij zitten, maar dat ze stoppen zodra het begint.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 08:13
We hebben een heel topic voor [Netflix Serie] Love, Death & Robots! :P

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:26
Aanrader: Clark. Heerlijke ietwat absurde zweedse misdaad comedy (miniserie). Gaat over een zweedse bankrover waardoor het begrip "Stockholm Syndrome" is ontstaan.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:58:
Aanrader: Clark. Heerlijke ietwat absurde zweedse misdaad comedy (miniserie). Gaat over een zweedse bankrover waardoor het begrip "Stockholm Syndrome" is ontstaan.
Veel over gehoord, schijnbaar heeft jaren rustig in Belgie gewoond (met Belgische naam en nationaliteit).
https://www.hln.be/buiten...nd-weer-geklist~a1c5c74b/

/▌

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor de mensen die het laatste seizoen (seizoen 6) van Peaky blinders nog niet hebben gezien: 10 juni komt die op Netflix.

Dikke aanrader overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:33
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:58:
Klopt, is wat absurd maar ook wel leuke humor met momenten. Kijkt goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik kom net Servant of the people tegen van Zelinsky op Netflix. Gaat dat nou over hem zelf (gebaseerd op zeg maar) of is het pure fictie?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Fictie. Pas na deze serie ging hij echt de politiek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-11-2024
Paulus07 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:41:
Voor de mensen die het laatste seizoen (seizoen 6) van Peaky blinders nog niet hebben gezien: 10 juni komt die op Netflix.

Dikke aanrader overigens :)
Ah daar ben ik blij mee heb ik nog niet gezien en inderdaad hele goede serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 22:42
Sinds kort onthoud netflix bij mij niet meer waar ik gestopt ben. Als ik een serie stop, om een andere keer verder te kijken begint ie weer aan het begin. Ik ben dus genoodzaakt zelf te onthouden waar ik gestopt ben. Is dit een netflix bug of een probleem aan mijn kant?
Ik ben zelf niet aan instellingen geweest of wat dan ook. Ik kijk via een Android tablet, zowel op de tablet zelf als via een chromecast naar de tv. Netflix is up to date.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Marzman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:34:
Ik kom net Servant of the people tegen van Zelinsky op Netflix. Gaat dat nou over hem zelf (gebaseerd op zeg maar) of is het pure fictie?
Het begon als fictie maar is toen werkelijkheid geworden alsof Martin Sheen na West Wing ook zich verkiesbaar zou hebben gesteld als president en zou zijn verkozen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 18:34
Lekker weer, dacht lekker het laatste seizoen afkijken van Better call Saul...hebben ze het weer opgesplitst in 2 delen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:55
Edit; Woops, verkeerde topic 7(8)7

[ Voor 93% gewijzigd door SpeedyNick op 07-06-2022 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marc3l schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 18:39:
Lekker weer, dacht lekker het laatste seizoen afkijken van Better call Saul...hebben ze het weer opgesplitst in 2 delen :/
In juli begint het tweede deel al geloof ik, dus het valt mee. Nadeel vind ik dat ik nu moet wachten met Ozark (ik haal die kartelgasten door de war als ik deze series door elkaar kijk :p )

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 08-06-2022 08:09 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Seizoen 4 :)

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2022 08:18 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Het wordt tijd dat ze seizoen 3 op Netflix gooien van Manifest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 18:34
Marzman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:08:
[...]

In juli begint het tweede deel al geloof ik, dus het valt mee. Nadeel vind ik dat ik nu moet wachten met Ozark (ik haal die kartelgasten door de war als ik deze series door elkaar kijk :p )
Daar precies hetzelfde ja :P
Maar het begint bijna op 'normale tv' te lijken, 1 week per aflevering, halve seizoen het is nu wachten op reclame tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:51
Rockvee2 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:41:
Ik slinger wel weer even een vpn aan naar Netflix USA. Denk dat ik eerder door S4 heen ben, dan dat S3 in NL te kijken is. Wel eerst een samenvatting zoeken, want seizoen 3 was een rollercoaster en ik ben minstens de helft vergeten.
Maar ik heb absoluut wel zin om te zien hoe ze Manifest afronden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Het laatste seizoen van Peaky Blinders staat er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rockvee2 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:41:
Mee eens want je hebt bijna geen opties om dat seizoen te bekijken. ( wij hebben hem wel al gezien )

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2022 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:12:
[...]

Vandaag is ook S01 van Midnight Mass te zien van de maker(s) van Hunting of the Hill House and Bly Manor. Zie dat de reviews erg positief zijn.
Ik heb hier lang mee gewacht, maar vanaf aflevering 3 wordt het wel een coole serie. Mike Flanagan stelt nooit echt teleur.

En na deze serie zal ik niet meer aan iets anders kunnen denken wanneer mensen uit de Bijbel citeren :+
spoiler:
Ze hebben een leuke invalshoek gevonden om de teksten op een geheel eigen manier te interpreteren.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Net de laatste aflevering van Midnight Mass gekeken. Het is een beetje pretentieus, maar ik moet toegeven dat het een herinneringswaardig einde is :Y

Zeker met die ene uitspraak:
spoiler: Alleen lezen als je de laatste aflevering hebt gekeken
We are the cosmos dreaming of itself.

Midnight Mass geeft een beetje dezelfde existentiële nasmaak die je ook krijgt na het kijken van een gemiddelde video van Kurzgesagt op YouTube :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rob310
  • Nu online

Rob310

kermisfanaat

Van de makers van "Dark" komt iets nieuws.

YouTube: 1899 | Official Teaser | Netflix

(Off-topic) losjes geïnspireerd op dit. Nog nooit van gehoord trouwens
YouTube: The Real Life Inspiration Behind Netflix's 1899

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Stukfruit schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:48:
Net de laatste aflevering van Midnight Mass gekeken. Het is een beetje pretentieus, maar ik moet toegeven dat het een herinneringswaardig einde is :Y

Zeker met die ene uitspraak:
spoiler: Alleen lezen als je de laatste aflevering hebt gekeken
We are the cosmos dreaming of itself.

Midnight Mass geeft een beetje dezelfde existentiële nasmaak die je ook krijgt na het kijken van een gemiddelde video van Kurzgesagt op YouTube :+
Ik vond Midnight Mass geweldig, op het einde na eigenlijk.

spoiler:
Dat iedereen op het einde maar gewoon 'opgaf' / in zag dat het niet de juiste beslissing was (of whatever) vond ik best zwakjes en niet heel realistisch. Ik zou verwachten dat er minimaal één of een paar mensen zich zouden verzetten en zouden verstoppen voor de zon ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:07:
[...]

spoiler:
Dat iedereen op het einde maar gewoon 'opgaf' / in zag dat het niet de juiste beslissing was (of whatever) vond ik best zwakjes en niet heel realistisch. Ik zou verwachten dat er minimaal één of een paar mensen zich zouden verzetten en zouden verstoppen voor de zon ofzo.
spoiler:
Ben ik het wel mee eens ja. Dat was jammer.

Maar er was ook een dikke hint dat die "engel" is verbrand doordat Leeza in de boot haar benen niet meer kon voelen, dus iedereen die zo was op het eiland zou dan alsnog dood moeten zijn gegaan, toch?

Zou best een reden kunnen zijn voor die keuze. Want dan hadden ze dat ook nog moeten laten zien. Hoe handel je zoiets af binnen het verhaal? Is het nuttig om dat te doen?

Ik had best wel bij de discussie willen zijn die de schrijvers daar vast over zullen hebben gehad. Lijkt me een leuke breinbreker en een uitdaging om niet in rondjes te gaan redeneren :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stranger Things afgekeken (eerste helft), wel tof weer maar ze leggen wel iets te veel uit in de laatste aflevering (niet dat ze te veel onthullen, maar het was al wel duidelijk :p ). Maar misschien dat het zo beter blijft hangen tot juli.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:14

Robtimus

me Robtimus no like you

[...]

spoiler:
spoiler:
Alle gebouwen waren afgebrand, dus er was niet veel meer over om onder te schuilen. Misschien hadden mensen een deken o.i.d. kunnen vinden, maar veel meer opties waren er niet meer.

Die irritante fanatieke aanhangster probeerde het nog, ik meen me te herinneren dat ze zelfs probeerde een gat te graven om in te schuilen, maar zij was wel de enige die nog iets probeerde.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Robtimus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:40:
[...]

spoiler:
Alle gebouwen waren afgebrand, dus er was niet veel meer over om onder te schuilen. Misschien hadden mensen een deken o.i.d. kunnen vinden, maar veel meer opties waren er niet meer.

Die irritante fanatieke aanhangster probeerde het nog, ik meen me te herinneren dat ze zelfs probeerde een gat te graven om in te schuilen, maar zij was wel de enige die nog iets probeerde.
spoiler: Midnight Mass
"Bev" probeerde dat inderdaad nog.

En er waren nog genoeg dekens die ze uit het vuur hadden kunnen trekken (een paar minuten eerder was Bev zelfs nog bezig met het opmaken van bedden), maar dat zou natuurlijk te makkelijk zijn :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wanneer? Wanneer?

Soon? How soon? Can't wait... :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@ehtweak:

Op Wikipedia wordt gesproken over herfst/winter 2022. Het moet buiten natuurlijk wel "dark" zijn bij het kijken van een serie uit de handen van deze makers ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En niemand heeft het er tot nu toe over gehad in dit topic, maar van Joseph Kosinski komt a.s. vrijdag (17 juni) Spiderhead. Mensen spreken over een Black Mirror-achtige film:

Het werk van Kosinski werd in zijn eerdere jaren niet erg goed beoordeeld (Tron: Legacy, Oblivion) maar de laatste jaren lijkt het beter te worden. Zijn laatste film is een kleinschalig filmpje dat bekend staat onder de naam "Top Gun: Maverick". Er zijn vast mensen die het kennen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:10
Webgnome schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:22:
[...]

Heb net de laatste aflevering gekeken en wauw, gewoon wauw.
Zojuist het 3e seizoen van Love, Death + Robots gekeken en ben het nog steeds met bovenstaande review eens!

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob310
  • Nu online

Rob310

kermisfanaat

ehtweak schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:09:
[...]

Wanneer? Wanneer?

Soon? How soon? Can't wait... :+
November 2022 lees ik hier: https://www.whats-on-netf...verything-we-know-so-far/

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

spoiler:
spoiler:
Ik vond het einde wel mooi, alle verstopplekken waren opgebrand (de huizen de boten) en de zon was al aan het opkomen en iedereen was er ook wel een beetje klaar mee dat dit iets goeds was. Die engel (ik stoorde me er wel aan waarom niemand hem assosieerde met de duivel met zijn zwarte nagels en al dat bloed, dat had die pastoor toch ook moeten zien) probeerde nog weg te vliegen met zijn kapotte vleugels en Bev probeerde zich nog in te graven. Niet realistisch? Heel de serie was fantasy :p

Ik dacht dat er nog een lijntje open stond naar een tweede seizoen, maar toen zei Leeza dat ze haar benen niet voelde. Dus die 'engel' heeft het ook niet gered.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Marzman schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:18:
[...]

spoiler:
Ik vond het einde wel mooi, alle verstopplekken waren opgebrand (de huizen de boten) en de zon was al aan het opkomen en iedereen was er ook wel een beetje klaar mee dat dit iets goeds was. Die engel (ik stoorde me er wel aan waarom niemand hem assosieerde met de duivel met zijn zwarte nagels en al dat bloed, dat had die pastoor toch ook moeten zien) probeerde nog weg te vliegen met zijn kapotte vleugels en Bev probeerde zich nog in te graven. Niet realistisch? Heel de serie was fantasy :p

Ik dacht dat er nog een lijntje open stond naar een tweede seizoen, maar toen zei Leeza dat ze haar benen niet voelde. Dus die 'engel' heeft het ook niet gered.
spoiler:
Natuurlijk is het fantasy, maar dat betekent niet dat niks dan meer realistisch hoeft te zijn. Suspension of disbelief heeft ook z'n grenzen ;)

En de 'alles wat beschutting kan bieden was verbrand' vind ik een te makkelijke cop-out. Als je echt wilt blijven leven dan kan je prima achter of onder een berg puin gaan liggen totdat het weer donker is. Dat niemand (op die Bev na) überhaupt aanstalten maakte om te proberen te overleven vond ik afgeraffeld aanvoelen en deed voor mij afbreuk aan een verder sterke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hahn schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:24:
[...]

spoiler:
Natuurlijk is het fantasy, maar dat betekent niet dat niks dan meer realistisch hoeft te zijn. Suspension of disbelief heeft ook z'n grenzen ;)

En de 'alles wat beschutting kan bieden was verbrand' vind ik een te makkelijke cop-out. Als je echt wilt blijven leven dan kan je prima achter of onder een berg puin gaan liggen totdat het weer donker is. Dat niemand (op die Bev na) überhaupt aanstalten maakte om te proberen te overleven vond ik afgeraffeld aanvoelen en deed voor mij afbreuk aan een verder sterke serie.
spoiler:
Sterker nog het hoefde niet helemaal beschut, die dokter had bloed op de vensterbank staan van haar moeder in de schaduw overdag, niks aan de hand. Ze schuift het in de zon en het vliegt in de fik. Dus een parasol was ook goed geweest. Maar Bev was daar niet van op de hoogte ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Voor de fans, sinds gisteren staat er een vers seizoen Iron Chef online.

Allez Cuisine!

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nog een tip voor zwoele zomer avonden:

https://www.netflix.com/nl/title/81221179

Twee Zomers

BTW: bijzonder; ik krijg de engelstalige versie op YT te zien, terwijl op de netflix site wel de Vlaamse versie getoond wordt.

Het muziekje klinkt wel enigzins bekend... ;)
Ik moest ff diep nadenken, maar nou weet ik het weer!
The Village - The Gravel Road.
YouTube: The Village Soundtrack- The Gravel Road

[ Voor 34% gewijzigd door ehtweak op 18-06-2022 10:32 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Stranger Things s4 gezien.
Het voelt veelal als herhaling met het verschil dat de verschillende karakters nu los van elkaar hun eigen sores hebben waardoor de magie voor mij een beetje verdwenen is.
Ondanks dat maakt de cliffhanger me toch weer benieuwd naar seizoen 5.

Daarna Better Call Saul s5 opgezet. Eigenlijk had ik even een samenvatting moeten kijken maar na enkele afleveringen viel het meeste wel weer op zijn plek. Net toen ik er weer lekker in zat was het seizoen klaar en laat het ons achter met een bizarre cliffhanger :D
Het meest droevige moment vond ik toch wel
spoiler:
de dood van Nacho. Jammer, ik vond dat een heel leuk karakter in de serie

Nu maar weer op zoek naar een nieuwe serie om de tijd mee te doden ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:52

d0s

sssst

Superkiwi schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:20:
Stranger Things s4 gezien.
Het voelt veelal als herhaling met het verschil dat de verschillende karakters nu los van elkaar hun eigen sores hebben waardoor de magie voor mij een beetje verdwenen is.
Ondanks dat maakt de cliffhanger me toch weer benieuwd naar seizoen 5.

Daarna Better Call Saul s5 opgezet. Eigenlijk had ik even een samenvatting moeten kijken maar na enkele afleveringen viel het meeste wel weer op zijn plek. Net toen ik er weer lekker in zat was het seizoen klaar en laat het ons achter met een bizarre cliffhanger :D
Het meest droevige moment vond ik toch wel
spoiler:
de dood van Nacho. Jammer, ik vond dat een heel leuk karakter in de serie

Nu maar weer op zoek naar een nieuwe serie om de tijd mee te doden ;)
Je hebt geluk, 1 juli volgen er nog 2 afleveringen stranger things 😉 seizoen is nog niet ten einde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Als Belg heb ik deze al gekeken en kan ik aanraden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:33:
[...]

Als Belg heb ik deze al gekeken en kan ik aanraden. :)
Deze serie is inderdaad erg goed. Hoop op een 2e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Rockvee2 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 16:17:
[...]

Deze serie is inderdaad erg goed. Hoop op een 2e seizoen.
Lijkt me niet, was vrij afgerond verhaal dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:42
Kärlek & Anarki seizoen 2 staat er op. Eerste seizoen vond ik erg goed, dus ben benieuwd. Als je van dit soort scandinavische comedies houdt (net als b.v. Rita) een aanrader. :+ Ida Engvoll acteert haar rol ook geweldig. :P

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 19-06-2022 08:34 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-05 22:54
Stukfruit schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:58:
En niemand heeft het er tot nu toe over gehad in dit topic, maar van Joseph Kosinski komt a.s. vrijdag (17 juni) Spiderhead. Mensen spreken over een Black Mirror-achtige film:
[YouTube: Spiderhead | Chris Hemsworth | Official Trailer | Netflix]

Het werk van Kosinski werd in zijn eerdere jaren niet erg goed beoordeeld (Tron: Legacy, Oblivion) maar de laatste jaren lijkt het beter te worden. Zijn laatste film is een kleinschalig filmpje dat bekend staat onder de naam "Top Gun: Maverick". Er zijn vast mensen die het kennen.
Dit was ook niet overdreven best. Black Mirror, tja ik kan die vergelijking vinden maar er ontbrak het een en ander. Logica en duidelijkheid om mee te beginnen. Het bleef een beetje schimmig. Daarnaast is het een actiefilm maar behalve het einde was er weinig actie te bekennen. Ook is "Thor" niet echt geloofwaardig als onderzoeker.

Een 5je in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:47:
[...]

Dit was ook niet overdreven best. Black Mirror, tja ik kan die vergelijking vinden maar er ontbrak het een en ander. Logica en duidelijkheid om mee te beginnen. Het bleef een beetje schimmig. Daarnaast is het een actiefilm maar behalve het einde was er weinig actie te bekennen. Ook is "Thor" niet echt geloofwaardig als onderzoeker.

Een 5je in dit geval.
Als je 'm in het filmtopic gooit dan is het makkelijker terug te vinden voor mensen die ook interesse hebben :)

Zoals: Stukfruit in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28]"

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Laatst online: 16-05 22:54
Stukfruit schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:24:
[...]

Als je 'm in het filmtopic gooit dan is het makkelijker terug te vinden voor mensen die ook interesse hebben :)

Zoals: Stukfruit in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28]"
Klopt, maar deze stond op NF dus dacht dat het slimmer was hier te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:26

MeNTaL_TO

The future is not set

Nog meer mensen waarbij de Paypal betaling bij Netflix niet meer werkt (krijg steeds een error (Sorry, something went wrong. Please try again later.) Blijkbaar daardoor ook een betaling gemist.
Enige wat ik kan bedenken is dat Paypal opeens (na jaren) weigert in Ponden af te rekenen op een NL Paypal account. Volgens Netflix moet je een account restarten, maar dat probeer ik al jaren en blijft een Engels account.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:03
Ik betaal Netflix maandelijks via automatische incasso van mijn bank. Nooit met PayPal betaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 21-06-2022 20:50 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 18:40:
Nog meer mensen waarbij de Paypal betaling bij Netflix niet meer werkt (krijg steeds een error (Sorry, something went wrong. Please try again later.) Blijkbaar daardoor ook een betaling gemist.
Enige wat ik kan bedenken is dat Paypal opeens (na jaren) weigert in Ponden af te rekenen op een NL Paypal account. Volgens Netflix moet je een account restarten, maar dat probeer ik al jaren en blijft een Engels account.
Ik betaal al jaren met paypal automatisch. 13 Juni was mijn laatste betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:29:
[...]

Ik betaal al jaren met paypal automatisch. 13 Juni was mijn laatste betaling
Ja, ik ook voorheen, tot 20 juni.
Maar heb je ook een UK Netflix met een NL Paypal (geen idee of dat de reden is, daar kwam Netflix mee)?
Van der Berg schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:50:
Ik betaal Netflix maandelijks via automatische incasso van mijn bank. Nooit met PayPal betaald.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rb16qXkGJapzLRjgWBaVPeDSdyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jJKjdqlpvkWTShUrWDScbwcO.png?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door MeNTaL_TO op 22-06-2022 01:44 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 01:40:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
[Afbeelding]
Waarschijnlijk door zich aan te melden als Nederlander en iDEAL te gebruiken? :P

https://help.netflix.com/en/node/116380

[ Voor 13% gewijzigd door Stukfruit op 22-06-2022 01:57 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Stukfruit schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 01:54:
[...]

Waarschijnlijk door zich aan te melden als Nederlander en iDEAL te gebruiken? :P

https://help.netflix.com/en/node/116380
Ik kan er ook niets aan doen dat Netflix wel beschikbaar was in de UK op het moment dat ik daar was voor werk en nog niet in Nederland beschikbaar was. Snap ook niet dat Netflix dit zelf niet even kan aanpassen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 07:35:
[...]

Ik kan er ook niets aan doen dat Netflix wel beschikbaar was in de UK op het moment dat ik daar was voor werk en nog niet in Nederland beschikbaar was. Snap ook niet dat Netflix dit zelf niet even kan aanpassen voor me.
Daar kan ik ook niets aan doen :P

Misschien kun je in de toekomst "Transfer Profile to a New Account" gebruiken zodra deze functionaliteit beschikbaar is?

Het zou nu nog in de testfase zitten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Vanaf vanmiddag 14:00 uur staat trouwens The Umbrella Academy seizoen 3 online *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:48:
Vanaf vanmiddag 14:00 uur staat trouwens The Umbrella Academy seizoen 3 online *O*
Seizoen 3 staat al online vanaf 9 uur hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Frank schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:52:
[...]

Seizoen 3 staat al online vanaf 9 uur hoor ;)
Krijg nou het heen en weer :P

TVmaze zegt 14:00 uur. Vandaar ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

En een paar dagen later werkt alles weer, Paypal weer ingesteld als preferred en abbo weer herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Als ik op m'n LG TV, Fire TV stick, etc een kaart van een serie/film aanklik om meer meer info te zien zoals bijv. trailer, aantal seizoenen, aantal afleveringen etc, begint de betreffende serie/film direct te spelen (met nog wel de menu elementen als overlay). Vroeger kon je gewoon op zo'n kaart klikken zonder dat de serie/film direct begon te spelen. Alle autoplay opties volgens dit artikel heb ik al uitgezet maar die zijn helaas niet van toepassing op het scenario dat ik schets en volgens de klantenservice is dit gedrag niet te disablen.

Ik weet niet of ik nu een zeurpiet ben maar ik vind het zo irritant dat ik op het punt sta om op te zeggen. Ben ik de enige die dit erg irritant vind?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
temp00 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:55:
Ik weet niet of ik nu een zeurpiet ben maar ik vind het zo irritant dat ik op het punt sta om op te zeggen. Ben ik de enige die dit erg irritant vind?
Nope, je bent niet de enige. Ik heb het op Android TV ook.

Alle opties uit en dan toch afspelen. Terwijl ik alleen even de info wilde zien. En zo ben je dan opeens weer een nacht aan het bingen ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-05 11:27
Ik ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Umbrella Academy. *O*

En de eerste aflevering begint gelijk briljant. De illusie van Diego is top! Ik en mijn vriendin hadden het er nog over dat het opviel dat Elliot Page nog steeds te zien was als Vanya. Gezien de real-life transitie vonden we het bijzonder dat hij/zij nog die rol in wilde vullen. Maar, concludeerden we, daar is het immers een acteur/actrice voor. Maar we waren nog niet uitgesproken of, poef daar was Vanya ineens Viktor.

En daar heb ik dan weer moeite mee. Het voegt mijns inziens namelijk verhaaltechnisch helemaal niks toe, en lijk alleen gedaan om Elliot tevreden te stellen. Wat een ieder doet in zijn/haar privéleven moeten ze lekker zelf weten, maar die geforceerde inclusiviteit hoeft van mij niet.

Gelukkig wordt er verder tot nu toe weinig aandacht aan besteed, en lijkt het verhaal weer net zo bizar te zijn als de seizoenen ervoor. Leuk om de ontwikkeling van Luther te zien. En de dame die Sloane speelt is erg appetijtelijk. <3

Ben benieuwd hoe het afloopt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Malfunctions schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:42:
Ik ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Umbrella Academy. *O*

En de eerste aflevering begint gelijk briljant. De illusie van Diego is top! Ik en mijn vriendin hadden het er nog over dat het opviel dat Elliot Page nog steeds te zien was als Vanya. Gezien de real-life transitie vonden we het bijzonder dat hij/zij nog die rol in wilde vullen. Maar, concludeerden we, daar is het immers een acteur/actrice voor. Maar we waren nog niet uitgesproken of, poef daar was Vanya ineens Viktor.

En daar heb ik dan weer moeite mee. Het voegt mijns inziens namelijk verhaaltechnisch helemaal niks toe, en lijk alleen gedaan om Elliot tevreden te stellen. Wat een ieder doet in zijn/haar privéleven moeten ze lekker zelf weten, maar die geforceerde inclusiviteit hoeft van mij niet.

Gelukkig wordt er verder tot nu toe weinig aandacht aan besteed, en lijkt het verhaal weer net zo bizar te zijn als de seizoenen ervoor. Leuk om de ontwikkeling van Luther te zien. En de dame die Sloane speelt is erg appetijtelijk. <3

Ben benieuwd hoe het afloopt.
Als je dat soort dingen neit wil, kan ik je in hetzelfde genre The Boys op Prime aanraden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vond de transformatie naar Victor juist prima verwerkt. Geen gedoe, geen drama. Gewoon accepteren door de familie en door met het verhaal. Utopisch gewoon bijna :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:16
De serie 'Man vs Bee' is vandaag op Netflix verschenen. Een Britse comedie met Rowan Etkinson (Mr. Bean acteur). Ik ga daar vandaag aan beginnen. Rowan is een geweldige acteur dus ik ben benieuwd :D

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
WernerL schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:51:
De serie 'Man vs Bee' is vandaag op Netflix verschenen. Een Britse comedie met Rowan Etkinson (Mr. Bean acteur). Ik ga daar vandaag aan beginnen. Rowan is een geweldige acteur dus ik ben benieuwd :D
Net aflevering 1 gezien. Het is echt heeeeeel pijnlijk om naar te kijken _O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 18:27
Net een paar afleveringen gekeken van the Umbrella Academy s03.
Wat een briljante serie is het toch. Ik lig echt helemaal in een deuk. Jammer dat er tussen seizoen 2 en 3 zo'n lange tijd zat. Af en toe mis ik toch de details, omdat ik s02 niet zo goed voor me meer heb.
Samen met Better Call Saul de beste serie op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Laatst online: 12:41
ArthurMorgan schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:18:
Ik vond de transformatie naar Victor juist prima verwerkt. Geen gedoe, geen drama. Gewoon accepteren door de familie en door met het verhaal. Utopisch gewoon bijna :)
ja vond ik ook aandoenlijk eigenlijk goed gedaan van de makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Man vs Bee: zo ongemakkelijk :') maar ik zou er zo nog 3 seizoenen van kijken :p

Voor een comedie met afleveringen van 11 minuten ziet het er trouwens ook opvallend goed uit met die digitale bij... erbij.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:16
Stukfruit schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:15:
Man vs Bee: zo ongemakkelijk :') maar ik zou er zo nog 3 seizoenen van kijken :p

Voor een comedie met afleveringen van 11 minuten ziet het er trouwens ook opvallend goed uit met die digitale bij... erbij.
Ik heb gisteren ook het hele seizoen ge-binged. Inderdaad af en toe lekker ongemakkelijk, maar ik vond het wel goede popcorn-vermaak :D 8/10. Mag van mij best een 2e seizoen van komen.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Russel88 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 07:38:
Net een paar afleveringen gekeken van the Umbrella Academy s03.
Wat een briljante serie is het toch. Ik lig echt helemaal in een deuk. Jammer dat er tussen seizoen 2 en 3 zo'n lange tijd zat. Af en toe mis ik toch de details, omdat ik s02 niet zo goed voor me meer heb.
Samen met Better Call Saul de beste serie op Netflix.
Umbrella Academy voelt voor mij een beetje als Lost... het verhaal gaat eigenlijk nergens meer naartoe :?
Desondanks toch de vorige seizoenen gekeken dus wellicht dit seizoen ook weer :)

Better Call Saul is echt heel erg goed..
spoiler:
Alleen weet ik niet zo goed wat ik vind van het Ozark-achtige einde van de vorige aflevering. Vind ik op eoa manier toch niet zo goed bij de serie passen. Vind sowieso het verhaal van Jimny veel interessanter dan dat van Los Pollos Hermanos, maar daarover gesproken: we hebben het hele seizoen Nacho zitten volgen en dan nu dit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:41:
[...]

Umbrella Academy voelt voor mij een beetje als Lost... het verhaal gaat eigenlijk nergens meer naartoe :?
Desondanks toch de vorige seizoenen gekeken dus wellicht dit seizoen ook weer :)

Better Call Saul is echt heel erg goed..
spoiler:
Alleen weet ik niet zo goed wat ik vind van het Ozark-achtige einde van de vorige aflevering. Vind ik op eoa manier toch niet zo goed bij de serie passen. Vind sowieso het verhaal van Jimny veel interessanter dan dat van Los Pollos Hermanos, maar daarover gesproken: we hebben het hele seizoen Nacho zitten volgen en dan nu dit...
Gezien de bijna-perfecte score van die aflevering, lijk je één van de weinigen te zijn met kritiek :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZX-SVlMHqcriIDxLOyodvp2DmkI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xyJadqMmvdq2v56OuXt8HP30.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hahn schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:03:
[...]

Gezien de bijna-perfecte score van die aflevering, lijk je één van de weinigen te zijn met kritiek :+

[Afbeelding]
spoiler:
De kritiek gaat dan ook om de laatste minuut ofzo van de aflevering. De rest is ook wel heel erg ontzettend goed!

En ja, ik vind wel vaker dingen geweldig die iedereen crap vindt én zoals je ziet ook vice versa :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Stukfruit schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:15:

Vannacht even weg zitten kijken nadat ik afgelopen weken Peaky Blinders, Stranger Things afgekeken heb op Netflix en We Own The City (HBO). Maar dit had toch gewoon als film kunnen verschijnen? Dat was het eerste wat ik dacht na paar afleveringen. Ik heb wel stiekem hard liggen lachen in bed. Vriendin sliep gelukkig gewoon door :+

Kwam hier eigenlijk even koekeloeren over bevindingen van La Casa de Papel Korea. Maar heb er wel een tip aan overgehouden in de vorm van Two Summers. Dus aan mijn lijst toegevoegd.

En ik zie hoop enthousiastelingen over The Umbrella Academy seizoen 3. Ik heb hier nog geen seizoen van gekeken. Maar dat is mogelijk dus wel een overweging waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 18:27
GovertNL schreef op zondag 26 juni 2022 @ 10:59:
[...]

En ik zie hoop enthousiastelingen over The Umbrella Academy seizoen 3. Ik heb hier nog geen seizoen van gekeken. Maar dat is mogelijk dus wel een overweging waard?
Ik vind van wel.
Tijdens het kijken van de eerste seizoen vond ik het al goed. Anders dan de andere superhelden series.
Tweede seizoen vond ik bizar, maar niet op een vervelende manier.
Ik vind het echt een verademing en ik baal ervan dat ik tegen het einde loop van seizoen 3.
Vaak haak ik af na een aantal seizoenen, omdat ik het gevoel heb dat het meer van hetzelfde is, of dat ze zaken te lang uitmelken.
Maar tot nu toe vind ik elk seizoen ijzersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
The Umbrella Academy is inderdaad prima. Het is geen Stranger Things of bv. een Marvel-serie zoals Loki (buiten Loki en WandaVision lijkt het budget sowieso wat te zijn gedaald), maar het past op de gebruikelijke paar budgetprobleempjes prima mee in dezelfde categorie.

Het is daarentegen ook zeker geen Jupiter's Legacy. Dat mag niet eens in het rijtje staan zonder zich diep te schamen :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:10
Russel88 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 12:34:
[...]

Ik vind van wel.
Tijdens het kijken van de eerste seizoen vond ik het al goed. Anders dan de andere superhelden series.
Tweede seizoen vond ik bizar, maar niet op een vervelende manier.
Ik vind het echt een verademing en ik baal ervan dat ik tegen het einde loop van seizoen 3.
Vaak haak ik af na een aantal seizoenen, omdat ik het gevoel heb dat het meer van hetzelfde is, of dat ze zaken te lang uitmelken.
Maar tot nu toe vind ik elk seizoen ijzersterk.
Hier kan ik mij bij aansluiten. Ik denk dat het vooral komt omdat het niet alleen maar pow pow piew knal is maar dat er ook nog een soort van verhaal in verweven zit. En dan natuurlijk de diversiteit van de characters is gewoon om van te smullen dit on combinatie met de erg goede muziek keuze maakt het een erg fijne / leuke serie om naar te kijken.

klaus 8)7

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 17:24:
[...]

Lijkt me niet, was vrij afgerond verhaal dacht ik.
Tja... Ik vond het goed gemaakt en spannend. Voor een Nederlandstalige productie gewoon van uitstekend niveau. d:)b

Maar het einde,
spoiler:
vooral omdat niet duidelijk is, wat er IN die brieven staat,

vond ik eigenlijk een gemiste kans.

't Zal wel weer een truuk zijn om altijd een vervolg mogelijk te maken. :/

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

It is Strangers Things day! *O*

Pagina: 1 ... 197 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.