josh-hill schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:43:
Dit topic is een klein beetje doodgevallen, net als Netflix zelf. Ik heb mijn abonnement maar stopgezet. Er is al in geen tijden meer iets fatsoenlijks toegevoegd wat ik niet al ooit gezien heb, enkele uitzonderingen daargelaten. Dat is me de prijs niet waard.
We kwamen laatst Back to the Future tegen, dus leuk, gezellig; BTTF is zo'n film wat ik altijd kan kijken.
Deel 2: niet te vinden

Deel 3: niet te vinden
En zo geldt dat niet alleen voor BTTF maar ook voor tig andere films.
Sowieso, denk je nou dat Netflix bij het kijken van een serie/film automatisch de suggestie geeft om deel 2 te kijken? Neen, je krijgt een boel andere opties om te kijken, maar niet deel 2 van hetgeen je hebt gekeken. Zo'n dom iets vind ik dat
Ik vind de categorien ook echt slecht: je komt altijd hetzelfde rondje tegen nadat je door 20 series/films heen gescrolld bent, en de suggesties die Netflix doet lijken nergens op gebaseerd.
Because you watched Jurassic Park, we suggest Shadow & Bone

Because you watched romantic comedies, we suggest Vikings

Netflix doet niet echt goed matchen met wat je gekeken hebt, maar Netflix lijkt eerder populaire series/films te suggesten.
Misschien dat het beter gaat als we alles zouden raten, maar we we willen gewoon kijken en niet altijd achteraf alles moeten raten.
Maar ik heb al gezien dat Disney+ niet veel beter is qua zoekfunctie/categorien, en ik heb me laten vertellen dat Marvel superhero movies + oude disneyfilms + nieuwe disney animaties = Disney+, maar goed, zij hebben dan wel 1 vaste prijs, zonder die premium 4K bullshit.
Ik weet ook niet zo goed wat te doen met Netflix. We zijn door wat series/films heen gegaan afgelopen tijd, het merendeel mijn vrouw:
- shadow & bone
- stranger things
- manifest
- locke & key
- sabrina
- shadowhunters
- bridgerton
- sandyton
- lucifer
- timeless
- travelers
- lost in space
- Viking
- iZombie
- Good Witch
- Cursed
- Sweet Magnolias
- Virgin River
- die films met Ryan Reynolds & Samuel L. Jackson
- kerstfilms
en we zijn nu eigenlijk aan het wachten op de vervolgseizoenen, maar we zijn sterk aan het overwegen om Netflix stop te zetten en een paar maandjes Disney+ te nemen....
We betalen 11,99 en ik ben nu precies 12 maanden aan het betalen en ik was me aan het bedenken of we wel "waar" voor ons geld kregen, maar dat lijkt toch wel het geval te zijn.
Dus we twijfelen nog over Netflix...