Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 19:31
ehtweak schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:51:
[...]

Want de openingsscène S4E1 is nog steeds niet verklaard...
spoiler:
waar het hele gezin Byrde met hun auto crashed
Ik doe een aanname :)

spoiler:
Misschien de allerlaatste scene? Ze zaten heel erg kalm in de auto en hadden het over verhuizen. Terug naar Chicago en weer een "happy"familie. Misschien dan iets met karma, tja of ze het overleven of sommige niet...

Ben benieuwd waar het naar toe gaat.De laatste aflevering.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:49
luxzenburcht schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:29:
[...]

Ik doe een aanname :)

spoiler:
Misschien de allerlaatste scene? Ze zaten heel erg kalm in de auto en hadden het over verhuizen. Terug naar Chicago en weer een "happy"familie. Misschien dan iets met karma, tja of ze het overleven of sommige niet...

Ben benieuwd waar het naar toe gaat.De laatste aflevering.....
Ik hoop niet dat de beginscene van S04E01 ook de eindscene is.
spoiler:
Dat ze overal goed uitgekomen zijn, weer een happy family, een flinke berg cash in de kofferbak en op naar een nieuw leven. Dan allemaal dood door een suffe autocrash of dat het eindigt met onduidelijkheid of iemand het ongeluk overleefd heeft

Genoten van de eerste 3,5 seizoenen, dat zou ik een onbevredigend einde vinden van deze top serie.
En wat was Julia Garner geweldig in E07 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Ozark seizoen 4:

wie heeft het licht uitgedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nu weer ongeduldig wachten op de laatste helft van seizoen 4 van Ozark.

Maar niet getreurd, er is genoeg nieuw beeldentertainment op Netflix.
Een vers seizoen The Sinner is nu beschikbaar. (S4) d:)b
https://www.netflix.com/nl-en/title/80175802

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat lees ik hier. Ozark seizoen 4 online?
*Zet PS5 uit en slingert Netflix aan :P

Ben echt benieuwd. Een van de sterkere series op Netflix. Het is alleen dus een half seizoen begrijp ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
GovertNL schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:44:
Wat lees ik hier. Ozark seizoen 4 online?
*Zet PS5 uit en slingert Netflix aan :P

Ben echt benieuwd. Een van de sterkere series op Netflix. Het is alleen dus een half seizoen begrijp ik?
Een half seizoen, maar wat voor een half seizoen, het was genieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 17:00
Ik ben weer eens "late to the party" maar ik ben compleet verslingerd aan Manifest.
Heb het eerste seizoen er in 1 week doorheen gejaagd. Seizoen 2 is op sommige punten wat minder, en op andere weer sterker. Vermaak me er nog prima mee, moet alleen hierna via andere kanalen gaan zoeken want Netflix heeft momenteel alleen S1 en S2 online staan.
Een van de punten die me zeer aanspreekt is bijvoorbeeld hoe broer en zus Ben en Michaela totaal verschillen in het aspect van geloof (Ben is zeer duidelijk atheist, Michaela gelooft wel in een vorm van god) maar toch onvoorwaardelijk voor elkaar klaarstaan als de nood aan de man is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

AcidBurn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 21:08:
Ik ben weer eens "late to the party" maar ik ben compleet verslingerd aan Manifest.
Heb het eerste seizoen er in 1 week doorheen gejaagd. Seizoen 2 is op sommige punten wat minder, en op andere weer sterker. Vermaak me er nog prima mee, moet alleen hierna via andere kanalen gaan zoeken want Netflix heeft momenteel alleen S1 en S2 online staan.
Een van de punten die me zeer aanspreekt is bijvoorbeeld hoe broer en zus Ben en Michaela totaal verschillen in het aspect van geloof (Ben is zeer duidelijk atheist, Michaela gelooft wel in een vorm van god) maar toch onvoorwaardelijk voor elkaar klaarstaan als de nood aan de man is.
Mijn vrouw en ik viel dat ook op.
En toen dachten we. We zouden dat bij ons op het werk eens moeten flikken. Continue weg vanwege een "familiy emergency".
Als je daar eenmaal op gaat letten.. . :X

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Paulus07 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 00:58:
1e gedeelte van nieuw ozark seizoen gekeken. Damn dat einde weer.........
Wat een toffe en goede serie blijft het :D
Oei, dan wacht ik maar tot het in zijn geheel staat

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
avotar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:21:
[...]
Mijn vrouw en ik viel dat ook op.
En toen dachten we. We zouden dat bij ons op het werk eens moeten flikken. Continue weg vanwege een "familiy emergency".
Als je daar eenmaal op gaat letten.. . :X
Daar komt Michaela inderdaad echt belachelijk vaak mee weg, was mij ook opgevallen. Deels omdat je als detective toch vaak ergens heen moet om getuigen/mogelijke bewijzen na te trekken. En deels omdat eerst Jared, en daarna Mikami de boel voor haar opvangt. Van Jared is het nog te begrijpen, van Mikami een stuk minder.

Maar wat me halverwege het tweede seizoen nog veel meer op ging vallen:
Hoe betalen ze alles?
spoiler:
Pas in het tweede seizoen krijgt Ben weer een baan, dus tot die tijd heeft Grace het op moeten vangen, met haar catering bedrijf terwijl je haar vrijwel nooit aan het werk ziet. En de aanmaningen voor het terugbetalen van Ben's levens verzekering stapelen zich op (wat ik dan wel weer een heel realistisch punt vond)

Zeke heeft tot nu toe (begin S3) ook geen baan, en was een herstellende verslaafde, dus waar haalt hij het geld vandaan om een pistool te kopen? Het lijkt erop dat Michaela's alles voor hem betaalt.

Maar ook: Hoe kon Zeke het koude water induiken en zwemmen om Cal te redden, terwijl hij even daarvoor amper kon lopen omdat zijn lichaam te verzwakt was?

Al Dat soort details storen mij best wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ach, Manifest...

Mooie combinatie van Lost en Neighbours, totdat aflevering 2 begon.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Stukfruit schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:32:
Ach, Manifest...

Mooie combinatie van Lost en Neighbours, totdat aflevering 2 begon.
Wat was er mis met de tweede aflevering, dat je er zo hard op afknapte?
Ik vond het gedurende het eerste seizoen steeds beter worden.
Pas in het tweede seizoen worden er echt vage dingen bijgehaald waardoor de serie ineens alle kanten op kan die je oorspronkelijk niet verwacht/gehoopt had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik gaf Manifest een kans vanwege de babes (en aanvankelijk het concept), maar 't werd me toch te soapy en ongeloofwaardig, en heb tot nu toe seizoen 2 niet afgekeken.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
AcidBurn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Wat was er mis met de tweede aflevering, dat je er zo hard op afknapte?
Ik vond het gedurende het eerste seizoen steeds beter worden.
Pas in het tweede seizoen worden er echt vage dingen bijgehaald waardoor de serie ineens alle kanten op kan die je oorspronkelijk niet verwacht/gehoopt had.
Ik overdrijf het een beetje, maar het komt er op neer dat er voor mij teveel soap in zat. En dat werd later alleen maar erger. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ze letterlijk in de laatste minuut nog even leken te denken dat er nog iets bijzonders moest gebeuren om kijkers te behouden.

Het presenteert zichzelf als sci-fi, maar is het totaal niet. Datzelfde probleem heb ik bv. ook met The Walking Dead; het pretendeert een zombieserie te zijn maar eigenlijk slaat de naam op de overlevende mensen die hetzelfde dood(...)saaie leven blijven lijden als voor het einde van de maatschappij, waardoor die maatschappij eigenlijk nooit gestopt is.

Het zal mij werkelijk een worst zijn of Berta een liefdesrelatie heeft met Gijs terwijl laatstgenoemde eigenlijk het bed wil delen met Achmed maar dit niet kan doen omdat zijn geloof dit niet toestaat en hij door een skiongeluk zijn geslachtsdeel is verloren. Prima als het erin verwerkt zit, maar als hoofdonderwerp waar je 44 van de 45 minuten naar moet kijken? Nee.

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 08-02-2022 05:24 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:49
Manifest heb ik afgekeken maar wat is dat slecht zeg. Verhaal slaat nergens op. CGI is vreselijk. Acteurs zijn matig op zijn hoogst.
Waarom dan toch afgekeken? Ik heb geen idee eigenlijk, het bleef toch enigszins boeien? Ik had ook even geen inspiratie om iets anders te gaan kijken.
Nu begonnen aan een andere 'trending' serie, in from the cold. Die is nog slechter dan Manifest. Nu bij aflevering 3. Ik denk dat ik deze niet ga afkijken, die is toch wel heel slecht. Die sla ik over. Ik ga Reacher op Amazon proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

AcidBurn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:22:
[...]

Daar komt Michaela inderdaad echt belachelijk vaak mee weg, was mij ook opgevallen. Deels omdat je als detective toch vaak ergens heen moet om getuigen/mogelijke bewijzen na te trekken. En deels omdat eerst Jared, en daarna Mikami de boel voor haar opvangt. Van Jared is het nog te begrijpen, van Mikami een stuk minder.

Maar wat me halverwege het tweede seizoen nog veel meer op ging vallen:
Hoe betalen ze alles?
spoiler:
Pas in het tweede seizoen krijgt Ben weer een baan, dus tot die tijd heeft Grace het op moeten vangen, met haar catering bedrijf terwijl je haar vrijwel nooit aan het werk ziet. En de aanmaningen voor het terugbetalen van Ben's levens verzekering stapelen zich op (wat ik dan wel weer een heel realistisch punt vond)

Zeke heeft tot nu toe (begin S3) ook geen baan, en was een herstellende verslaafde, dus waar haalt hij het geld vandaan om een pistool te kopen? Het lijkt erop dat Michaela's alles voor hem betaalt.

Maar ook: Hoe kon Zeke het koude water induiken en zwemmen om Cal te redden, terwijl hij even daarvoor amper kon lopen omdat zijn lichaam te verzwakt was?

Al Dat soort details storen mij best wel ja.
Vanaf 100 dollar heb je al een wapen in de VS en ze zijn daar een stuk rijker dan wij (gemiddeld).

Dat gaat een beetje ver, dan kun je ook zeggen dat Fuller House en Friends niet realistisch zijn omdat die woningen onbetaalbaar zijn (in San Francisco en midden in New York). Ook hun werkten weinig, alleen Monica en Chandler hadden een redelijk serieuze baan en die zaten ook continu bij hun vrienden.

Alles is ook altijd schoon en nieuw in series in de VS en de huizen zijn groot, vergelijk dat eens met hoe ze Europa in beeld brengen, of Mexico. Dat is ook niet realistisch als je een keer echt in die landen geweest bent. Het is bijna propaganda.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:57
Afgelopen weken alle drie de seizoenen van Undercover gekeken. Prima serie, kijkt leuk weg. Als ik de seizoenen moet rangschikken zou ik 3-1-2 zeggen. Voor mij is het qua verhaal wel klaar zo, hoef niet perse een 4e seizoen.

Oh, en ik hoop dat:
spoiler:
Bob voor seizoen 1 toch wel een betere undercover was, aangezien men in alle 3 de seizoenen erachter komt dat hij een agent is. 8)7

Brooklyn-Nine-Nine seizoen 7 ook nog gekeken, blijft een hele leuke serie. Hopelijk komt seizoen 8 er ook snel op.

Vanavond maar beginnen aan Ozark seizoen 4. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
ehtweak schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:49:
Nu weer ongeduldig wachten op de laatste helft van seizoen 4 van Ozark.

Maar niet getreurd, er is genoeg nieuw beeldentertainment op Netflix.
Een vers seizoen The Sinner is nu beschikbaar. (S4) d:)b
https://www.netflix.com/nl-en/title/80175802

[YouTube: The Sinner Season 4 Trailer (HD)]
Seizoen 1 gekeken direct nadat die uitkwam. Sindsdien altijd in mijn to-do gehad, maar afgelopen week pas weer opgepikt. S2 vond ik ook sterk, nu op naar 3 en 4. Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen te weinig actie is, maar ik houd wel van het uitwerken van karakters.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Over trage series gesproken, komt er nog ooit een nieuw deel van Better call Saul?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Marzman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:09:
Over trage series gesproken, komt er nog ooit een nieuw deel van Better call Saul?
Nieuws van 2 dagen geleden: https://tvline.com/2022/0...emiere-date-teaser-watch/

Ze zijn seizoen 6 aan het filmen, maar Bob Odenkirk (Saul) had vorig jaar een hartaanval, dus het is allemaal aardig vertraagd.

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

18 april gaat dat verder.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 07:10
De Marvel-series van Netflix gaan, ironisch genoeg, Netflix verlaten op 1 maart.
Het dus om Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist en The Punisher. In de app wordt dit voor elke serie nu aangegeven.

[ Voor 35% gewijzigd door VirinR op 11-02-2022 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Traag maar fijn zullen we maar zeggen. Zeker als je Breaking Bad gezien hebt is dit echt een pareltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Timminator schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:15:
Manifest heb ik afgekeken maar wat is dat slecht zeg. Verhaal slaat nergens op. CGI is vreselijk. Acteurs zijn matig op zijn hoogst.
Waarom dan toch afgekeken? Ik heb geen idee eigenlijk, het bleef toch enigszins boeien? Ik had ook even geen inspiratie om iets anders te gaan kijken.
Nu begonnen aan een andere 'trending' serie, in from the cold. Die is nog slechter dan Manifest. Nu bij aflevering 3. Ik denk dat ik deze niet ga afkijken, die is toch wel heel slecht. Die sla ik over. Ik ga Reacher op Amazon proberen.
Ik heb "In from the Cold" nu helemaal gekeken. Het is imho niet slechter dan Manifest omdat het daar alleen om soap ging en dat hier wat meer naar de achtergrond werd geduwd, maar het gaat inderdaad alle kanten op. Alsof het een soort kruising tussen Crank, Alias, Fringe, John Wick en X-Men was.

Het meest treurige is dat het qua productiewaarde niet verkeerd is. In principe had het een geweldige serie kunnen zijn. Maar het script en de acteurs zijn echt niet goed. Vooral de bijrollen. Zelfs Nederlandse acteurs zijn gemiddeld beter :+

En waarom:
spoiler:
"Jenny" superkrachten heeft is me na dit seizoen nog steeds niet duidelijk. Hoe? Ja. Waarom? Euhm.. da?

Het enige echte doel leek het laten knipperen van lampen in de omgeving te zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Afgelopen week door seizoen 2 van Raising Dion gegaan, maar daar is het ook weer zo jammer dat dat ze zo irritant onlogisch en soapy wordt met een paar personages op een gegeven moment. Flinke afknapper.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Seizoen 3 van Manifest gisteravond afgekeken.
Dit seizoen is eigenlijk een beetje het tegengestelde van het eerste seizoen.
Waar ze daar allemaal moeite deden om bij elkaar te blijven, lijkt iedereen dit seizoen uit - en tegen - elkaar te vallen. Maar het is mij wel vrij duidelijk dat het een Amerikaanse serie is, want hoewel van oorsprong scifi, wordt er ineens heel veel geloofs kwestie bij gehaald
spoiler:
De Ark van Noah, really?
Zelfs Ben, die uitgesproken atheist was, draait bij. Nee, dit seizoen was niet zo dendered als de eerste 2, met veel erg onlogische keuzes.
spoiler:
Olive die met Levi zoent terwijl TJ zo belangrijk voor haar is? I'm calling plot device.
Ik hoop dat het laatste seizoen een beetje terugkeert naar waar het om ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
AcidBurn schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:05:
Verhip, ik dacht dat seizoen 3 nog gemaakt moest worden, maar blijkbaar is er al een seizoen 3, en komt seizoen 4 eraan :P 3 staat nog niet op de Nederlandse Netflix, voor zover ik kan zien, jij hebt 'm op Amerikaanse Netflix gekeken?

Tijdje geleden Manifest ontdekt en er aardig hooked aan geraakt, dus ben blij dat ik nu ook seizoen 3 kan kijken :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
AcidBurn schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:05:
Dit seizoen is eigenlijk een beetje het tegengestelde van het eerste seizoen.
Waar ze daar allemaal moeite deden om bij elkaar te blijven, lijkt iedereen dit seizoen uit - en tegen - elkaar te vallen. Maar het is mij wel vrij duidelijk dat het een Amerikaanse serie is, want hoewel van oorsprong scifi, wordt er ineens heel veel geloofs kwestie bij gehaald
spoiler:
De Ark van Noah, really?
Zelfs Ben, die uitgesproken atheist was, draait bij. Nee, dit seizoen was niet zo dendered als de eerste 2, met veel erg onlogische keuzes.
spoiler:
Olive die met Levi zoent terwijl TJ zo belangrijk voor haar is? I'm calling plot device.
Ik hoop dat het laatste seizoen een beetje terugkeert naar waar het om ging.
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vond seizoen 2 echt moeilijk doorheen te komen maar seizoen 3 weer lekker op dreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 11:14
Ik dacht ook “nice, seizoen 3 van Manifest staat ook al online, toch even verder kijken dan.”
Helaas, ik zie hem nergens ? Enkel 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Hebben jullie al naar The Twinder Swindler gekeken? Wat een docu zeg. Dat vrouwen zo voor een conman vallen oii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die staat nog op mijn lijst, maar ik ben nu wel Inventing Anna aan het kijken. Een serie over die andere oplichtster: Anna Sorokin.

Het voelt wel een beetje vreemd dat Netflix haar op deze manier toch aandacht (en geld) geeft. En dat iemand op een forum er nu over praat. En meehelpt met het promoten van de serie waarin Julia Garner (zij heeft de rol van Anna) met een heel irritant Russischk accentk spreekt.

Maar het is beter dan Manifest :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Soulizer schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:47:
Hebben jullie al naar The Twinder Swindler gekeken? Wat een docu zeg. Dat vrouwen zo voor een conman vallen oii
Hier zijn de oplichters die regelmatig langskwamen bij Tros Opgelicht niks bij.
Ongelofelijk hoe dat foute figuur er mee wegkwam en nu gewoon weer bezig is! }) :(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Tommy-D schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:28:
Ik dacht ook “nice, seizoen 3 van Manifest staat ook al online, toch even verder kijken dan.”
Helaas, ik zie hem nergens ? Enkel 1 en 2.
Hanhn's gedachte klopt, op Netflix USA kun je Manifest seizoen 3 wel kijken.
Seizoen 4 wordt het laatste seizoen. Dat zijn ze nu aan het filmen en zal op zijn vroegst in de zomer uitkomen, maar ik gok op herfst.

Gezien de verplaatsing van NBC naar Netflix zal er ook wel wat veranderen in de show. Als ik Lucifer S4 en (vooral) Seal Team S5 als voorbeeld neem, daar werd het taalgebruik behoorlijk wat grover. Op kabeltv mogen Amerikanen vaak niet vloeken, op streamingdiensen boeit dat niks.

Inderdaad, smaken verschillen heel duidelijk als je seizoen 3 zo goed vind.
Ik vind het inmiddels echt "grasping at straws" om de boel te rekken, zou eigenlijk niet weten welke kant ze op willen met s4. Nou ja, ik heb wel een idee, maar het slaat nergens op.

Spoiler voor wie S3 nog niet heeft gekeken:
spoiler:
wat ik begrepen heb, willen de fans Ben en Saanvi bij elkaar zien komen na de dood van Grace. Maar dat slaat nergens op, want Saanvi is lesbisch, en heeft nooit enig teken gegeven dat ze ook op mannen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Net klaar met Clickbait, wat een belachelijke waardeloze laatste aflevering zeg, i want my time back.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:15
Grindtegel schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:04:
Net klaar met Clickbait, wat een belachelijke waardeloze laatste aflevering zeg, i want my time back.
Was dus clickbait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:40
Is Manifest een beetje als Lost toevallig?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Soulizer schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:47:
Had hetzelfde laatst met die andere serie "The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman".
Dat mensen in dat soort vallen terecht kunnen komen en ook blijven.....
Zou er zelf denk te nuchter voor zijn en had dan ook vaak bij momenten zoiets van: hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Musta schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:37:
Is Manifest een beetje als Lost toevallig?
Ja

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Fistful of Vengeance staat nu online. Blijkbaar een vervolg op Wu Assassins uit 2019.

Deze is geregisseerd door Roel Reiné, bekend omdat hij snel films en series voor relatief weinig geld kan maken en het er redelijk uit kan laten zien, maar qua uitvoering keer op keer missers levert. Zoals het in- en inslechte Inhumans.

Wel jammer dat Netflix steeds meer van dit soort pulp aantrekt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:57
Stranger Things seizoen 4 release is bekend; 27 mei. Maar ook in 2 delen. Ben bang dit dit een nieuw dingetje is geworden van Netflix. }:|

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:00:
[...]

Ik zie eigenlijk alleen nog maar Anna uit Inventing Anna :P
Jammer, want Garner speelt echt de sterren van de hemel in Ozark.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heeft iemand de trailer van Drive To Survive seizoen 4 al ergens gespot?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door NeverSettle op 26-02-2022 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:00:
[...]

Ik zie eigenlijk alleen nog maar Anna uit Inventing Anna :P
Even laten liggen dan die serie want ik vind dat ze super speelt in Ozark :p Al heb ik er meestal niet zo'n last van met acteurs.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
Inventing Anna is echt wel een goeie serie. Ik kijk ook Ozark en het is idd raar om haar in een andere rol te zien, vooral dat accent dat ze gebruikt is tenenkrommend. Maar ik was echt wel verrast.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 26-02-2022 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:02

Spotmatic

Ken sent me

Gisteren begonnen met Vikings: Valhalla. Het beklijft nog niet echt.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
tiguan schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:23:
Inventing Anna is echt wel een goeie serie. Ik kijk ook Ozark en het is idd raar om haar in een andere rol te zien, vooral dat accent dat ze gebruikt is tenenkrommend. Maar ik was echt wel verrast.
Ik vind dan weer haar accent in Inventing Anna klinken alsof het nagesynchroniseerd was, maar ik kom dan ook van Ozark af. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:00
Spotmatic schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:27:
Gisteren IMDB gecheckt en score van 6,2 is voor een serie niet echt hoog. Aangezien van Netflix (en andere diensten) het aanbod zo groot is, hou ik IMDB een beetje aan voor het onderhouden van mijn watchlist. Ongetwijfeld zal ik zo wel eens content kunnen missen die ik wel interessant had gevonden. Het is dan maar zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hebben we het over dezelfde serie? :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:34
meesje schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:26:
[...]

Gisteren IMDB gecheckt en score van 6,2 is voor een serie niet echt hoog. Aangezien van Netflix (en andere diensten) het aanbod zo groot is, hou ik IMDB een beetje aan voor het onderhouden van mijn watchlist. Ongetwijfeld zal ik zo wel eens content kunnen missen die ik wel interessant had gevonden. Het is dan maar zo.
Op IMDB wisselen de 1 en 10 sterren elkaar af in de reviews, geen idee hoe betrouwbaar dat nu al is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ikbenerniet schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:00:
[...]

Op IMDB wisselen de 1 en 10 sterren elkaar af in de reviews, geen idee hoe betrouwbaar dat nu al is...
Als je er van houdt is het top dus en als het niet je ding is dan is het volkomen kut. Dan werken gemiddeldes inderdaad niet :)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Spotmatic schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:27:
Vikings ging al behoorlijk achteruit toen Ragnar wegviel, nu zonder de andere sterke personages mis ik een beetje de motivatie om hier voor te gaan zitten.

De eerste aflevering kon in ieder geval mijn aandacht niet vasthouden, misschien dat ik morgen nog even verder ga.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Van die avonden dat je 5 minuten aan het rondklikken bent in netflix en gewoon niks interessants tegenkomt om te kijken...... :| :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:40:
Van die avonden dat je 5 minuten aan het rondklikken bent in netflix en gewoon niks interessants tegenkomt om te kijken...... :| :?
5 minuten maar? :P

Ik heb een hele lijst vol met dingen om nog te gaan kijken, maar op een of andere manier "wil" ik de meeste dingen niet kijken.

Wat dan resulteert in: iets uit de lijst aanklikken, mezelf afvragen waarom het me interessant leek, tien minuten kijken en weer uit de lijst verwijderen.

We zitten in een geweldige tijd en er is teveel content van lage kwaliteit. Wat grappig is, want 20 jaar geleden zou je mond openvallen van zulke kwaliteit in een TV -serie...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 19:54
Bossie schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:47:
[...]

Vikings ging al behoorlijk achteruit toen Ragnar wegviel, nu zonder de andere sterke personages mis ik een beetje de motivatie om hier voor te gaan zitten.

De eerste aflevering kon in ieder geval mijn aandacht niet vasthouden, misschien dat ik morgen nog even verder ga.
Hey, bedankt voor de spoiler. Ik zit net enkele afleveringen van Vikings te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Munki schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:07:
[...]

Hey, bedankt voor de spoiler. Ik zit net enkele afleveringen van Vikings te kijken.
Vervelend, maar om dingen van 5 jaar terug in tags te zetten is een beetje to much

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:02:
[...]

5 minuten maar? :P

Ik heb een hele lijst vol met dingen om nog te gaan kijken, maar op een of andere manier "wil" ik de meeste dingen niet kijken.

Wat dan resulteert in: iets uit de lijst aanklikken, mezelf afvragen waarom het me interessant leek, tien minuten kijken en weer uit de lijst verwijderen.

We zitten in een geweldige tijd en er is teveel content van lage kwaliteit. Wat grappig is, want 20 jaar geleden zou je mond openvallen van zulke kwaliteit in een TV -serie...
Ja mede omdat netflix het altijd zo'n goed idee heeft om een serie op 10 plekken terug te laten komen in overzichten :P
Of ontbrekende filters als: deze serie heb ik al afgerond, skip hem in de overzichten.
Of zet er eventueel een labeltje of vinkje op zoals Kodi doet. Dan zie je zo wat je al wel/niet hebt gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik zag gisteren dat seizoen 2 van Space Force erop staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bossie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:17:
[...]

Vervelend, maar om dingen van 5 jaar terug in tags te zetten is een beetje to much
In een serie specifiek topic: eens. Hier: nee. Of niet tot je kunt wijzen op een paar mensen die 100% van alle > vijf jaar oude content heeft gezien… Tot die tijd kan je er niet van uit gaan dat mensen uit dit topic blijven tot ze alles hebben gezien

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:47:
Heeft iemand de trailer van Drive To Survive seizoen 4 al ergens gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:02:
[...]

Te veel keuze, vroeger keek je gewoon wat er op tv was.

De lage kwaliteit van nu komt wel erg in de buurt van de hoge kwaliteit van toen. Miami Vice daar bleven mensen voor thuis. Nu zou het niks bijzonders zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:57:
[...]

De lage kwaliteit van nu komt wel erg in de buurt van de hoge kwaliteit van toen. Miami Vice daar bleven mensen voor thuis. Nu zou het niks bijzonders zijn.
Inderdaad. En dan de herhaling van de herhaling van de herhaling van Miami Vice omdat er niets beters was :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:24
Marzman schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:57:
[...]

Die lage kwaliteit is wel iets waar kennelijk een markt voor is. Een auto die omrolt zonder op het eind te ontploffen is op TV zeer zeldzaam. Alles moet maar snel en zo. Ook het lekker kunnen door rennen nadat iemand in het been is geschoten. Onrealistisch is nu veel meer de hype dan destijds.
En dan te zwijgen over het gegeven dat moeders vaak 5 jaar ouder zijn dan dochters. Misschien wel leuk voor mannen om naar te kijken, maar goed totaal onrealistisch.
Daar staat tegenover dat je veel meer goede Britse en andere Europese acteurs ziet in Hollywood producties. Die gasten kunnen vaak beduidend beter acteren. Mede door de goede opleidingen in het VK.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ozark toch maar gaan kijken na regelmatig voorbij de titel gescrold te hebben. Prima serie! Seizoen 2 vond ik wat saai en zat ik regelmatig te checken of een aflevering al bijna klaar was. Seizoen 3 vind ik vanaf aflevering 1 al weer stukken beter en ben blij dat ik aan de serie ben begonnen.
Veel goede rollen maar Ruth is toch wel mijn favoriet.
Aanrader. :)

(ik zit halverwege seizoen 3)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2022 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Laatst online: 06:44
@Verwijderd dan kun je na Ozark verder met Inventing Anna. :)

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Ben nu vikings valhalla aan het kijken… is er opeens een zwarte vrouw Jarl. Gegoogled en de echte jarl zou een blanke man geweest zijn.

Lekker waarheidsgetrouw zo Netflix, manman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb de afgelopen dagen Archive81 gezien en zit met een vraag waar iemand hier misschien een antwoord op heeft:
spoiler:
Het oproepen van Kaelego en het daarmee openen van de deur naar the Otherworld is eens in de 70 jaar mogelijk omdat het samenhangt met de komeet Kharon die zich dan vlakbij onze aarde bevindt. De eerste 'opening' vindt plaats in 1924, wat we zagen op de 8mm snuff film. Het jaar waarin Melody haar onderzoek deed en de deur opnieuw geopend werd was exact 70 jaar later, namelijk 1994. Tot zover duidelijk.
Hoe kan het dan dat Melody haar moeder het voor elkaar kreeg om in 2019 (het jaar waarin de serie zich in de tegenwoordige tijd afspeelt) de deur te openen?
Nu is Melody's moeder weliswaar een Baldung (lid van een groep heksen die voordat ze hun krachten opgegeven hebben zich bezig hielden met het gesloten houden van de deur tussen deze en de andere wereld) maar dan nog zou het onmogelijk moeten zijn om de deur in 2019 te openen omdat de komeet nog lang niet in de buurt is.

De serie ademt Blair Witch en Sixth Sense en is van begin tot eind spannend, ik zat regelmatig met kippenvel en rillingen te kijken, heerlijk! Voor mij is de serie ondanks een ietwat open einde waar ze wel op verder kunnen borduren wel klaar.
Hiervoor heb ik Midnight Mass gezien en daar heb ik me ook uitstekend mee vermaakt.
Nu wordt het weer tijd voor iets luchtigers.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2022 12:49 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:34
Superkiwi schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:45:
Ik heb de afgelopen dagen Archive81 gezien en zit met een vraag waar iemand hier misschien een antwoord op heeft:
spoiler:
Het oproepen van Kaelego en het daarmee openen van de deur naar the Otherworld is eens in de 70 jaar mogelijk omdat het samenhangt met de komeet Kharon die zich dan vlakbij onze aarde bevindt. De eerste 'opening' vindt plaats in 1924, wat we zagen op de 8mm snuff film. Het jaar waarin Melody haar onderzoek deed en de deur opnieuw geopend werd was exact 70 jaar later, namelijk 1994. Tot zover duidelijk.
Hoe kan het dan dat Melody haar moeder het voor elkaar kreeg om in 2019 (het jaar waarin de serie zich in de tegenwoordige tijd afspeelt) de deur te openen?
Nu is Melody's moeder weliswaar een Baldung (lid van een groep heksen die voordat ze hun krachten opgegeven hebben zich bezig hielden met het gesloten houden van de deur tussen deze en de andere wereld) maar dan nog zou het onmogelijk moeten zijn om de deur in 2019 te openen omdat de komeet nog lang niet in de buurt is.

De serie ademt Blair Witch en Sixth Sense en is van begin tot eind spannend, ik zat regelmatig met kippenvel en rillingen te kijken, heerlijk! Voor mij is de serie ondanks een ietwat open einde waar ze wel op verder kunnen borduren wel klaar.
Hiervoor heb ik Midnight Mass gezien en daar heb ik me ook uitstekend mee vermaakt.
Nu wordt het weer tijd voor iets luchtigers.
spoiler:
Ze leggen het wel in de serie uit. Er zijn meerdere "vereisten" waaraan voldaan moet zijn voor het ritueel om de portaal te openen. 1 daarvan is de aanwezigheid van kharonite, het materiaal waaruit die komeet bestaat en dan heb je nog dat bloed etc.
Zodra de komeet dus passeert heb je die aanwezigheid van dat mineraal. Maar in de serie is in 2019 de komeet nog ver weg en hebben ze synthetisch de omstandigheden gecreëerd voor het ritueel. Zo zijn in heel die ruimte de wanden bekleed met kharonite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:34
guido66 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:43:
@Verwijderd dan kun je na Ozark verder met Inventing Anna. :)
Dat zou ik zwaar afraden, slecht acteerwerk en teleurstellend als je haar in Ozark cool vond.
Inventing Anna wordt nergens spannend, soort variatie op de ook zo saaie Tinder Swindler.
Zonde van je tijd imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
zacht schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:45:
[...]

Jammer, want Garner speelt echt de sterren van de hemel in Ozark.
Ik ben mede door de berichten hier ook maar eens begonnen met Ozark.

Je hebt gelijk; Garner is in deze serie erg goed _/-\o_

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 04:22:
[...]

Ik ben mede door de berichten hier ook maar eens begonnen met Ozark.

Je hebt gelijk; Garner is in deze serie erg goed _/-\o_
Goede keus, heerlijke serie.
Ik zou nu aan seizoen 4 gaan beginnen maar blijkt deel 2 daar van eind april pas uit te komen. Wie verzint zoiets toch, dan zit je er toch niet meer lekker in.
Ben dus zelfs in 2022 te vroeg begonnen aan de hele serie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:11

zeroday

There is no alternative!

wvkreg schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:00:
[...]

Dat zou ik zwaar afraden, slecht acteerwerk en teleurstellend als je haar in Ozark cool vond.
Inventing Anna wordt nergens spannend, soort variatie op de ook zo saaie Tinder Swindler.
Zonde van je tijd imho.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:34
Ja, en dat vreselijke stigmatiserende me2 en 'it is a man's world' is ook tenenkrommend.
Die stem ugh... actrice top, maar in deze serie kan ik er niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat zo zie wil ik haar daar niet in zin. Geef mij Ruth maar. :P
Alsof ze haar gecast hebben en vroegen om te doen zoals in Ozark maar dat het niet helemaal klikt.
Mening gebaseerd op dat korte stukje he. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:17
De opmaat van het verhaal (lunar module te klein en 1 kind is de enige hoop) is natuurlijk idioot, maar dit ziet er fantastisch uit! Deze ga ik zeker kijken. Apollo 11 documentaire en de film First Man waren ook fantastisch.

Hm, waarom 1 april? Is het een 1 april grap? Beetje veel moeite voor gedaan dan. :P

[ Voor 8% gewijzigd door josh-hill op 07-03-2022 17:33 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wat ik me nu wel de hele tijd afvraag: waarom die ringtone van Marty in Ozark?

Waarom?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:40
Nieuwe (en laatste) seizoen van The Last Kingdom staat er nu op, eerste aflevering was weer goed :)
Dat wordt van het weekend weer bingewatchen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:52
https://mobile.twitter.com/netflixnl

10 juni laatste seizoen peaky blinders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:52
YouTube: YouTube

Better Call Saul Seizoen 6 Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:11

TDB

Stukfruit schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:13:
Wat ik me nu wel de hele tijd afvraag: waarom die ringtone van Marty in Ozark?

Waarom?
Dat zijn er meer die zich dat afvragen:

https://www.esquire.com/e...x-jason-bateman-ringtone/

But it could have been any sound except for the crickets. This show takes place, and is shot, in the city of Lake Ozark, Missouri. This is a region with a lot of goddamn crickets; therefore, during any night time or evening scene they prominently feature the sound of crickets somewhere in the mix.

By the first two episodes of Season Two, I thought I would go insane. In Episode One, there’s a scene where the family wakes up in the middle of the night, and when I hear the crickets I wonder, Why the hell is someone calling Marty at this hour? Until I realize it’s just the background noise. In Episode Two, he’s sitting with his daughter at night talking about smoking weed, and there are the crickets again. I think, Oh, it's just a background noise this time. Wrong. It's his phone!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
TDB schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:37:
[...]

Dat zijn er meer die zich dat afvragen:

https://www.esquire.com/e...x-jason-bateman-ringtone/

But it could have been any sound except for the crickets. This show takes place, and is shot, in the city of Lake Ozark, Missouri. This is a region with a lot of goddamn crickets; therefore, during any night time or evening scene they prominently feature the sound of crickets somewhere in the mix.

By the first two episodes of Season Two, I thought I would go insane. In Episode One, there’s a scene where the family wakes up in the middle of the night, and when I hear the crickets I wonder, Why the hell is someone calling Marty at this hour? Until I realize it’s just the background noise. In Episode Two, he’s sitting with his daughter at night talking about smoking weed, and there are the crickets again. I think, Oh, it's just a background noise this time. Wrong. It's his phone!
Ja, dat artikel heb ik dus gelezen, maar ook daar werd ik niet wijzer van :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Heeft iemand voor mij een concreet antwoord waarom er zo weinig 4k films op netflix staan?

Met name ''oudere'' films .. The Matrix delen, LOTR etc ..

Terwijl deze in de states wel allemaal 4k zijn. Daarnaast bij HBOMAX USA is the Matrix in 4k, HDR en ATMOS te streamen. (Heb nu zelf ook HBOMAX genomen en wederom geen 4k!...grrr)

Is dit een rechten issue?. Het is zo zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:24
Fusion_XT schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:27:
Heeft iemand voor mij een concreet antwoord waarom er zo weinig 4k films op netflix staan?

Terwijl deze in de states wel allemaal 4k zijn. Daarnaast bij HBOMAX USA is the Matrix in 4k, HDR en ATMOS te streamen. (Heb nu zelf ook HBOMAX genomen en wederom geen 4k!...grrr)

Zou het niet door bandbreedte komen? Okay in ons deel van europa is dat goed. Maar in bijv Frankrijk is het een stuk minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
De trailer voor het laatste seizoen van Better Call Saul is online gezet:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
zacht schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:51:
De trailer voor het laatste seizoen van Better Call Saul is online gezet:

[Video: Official Season 6 Trailer | Better Call Saul]
Better Call Saul. Echt een pareltje.
Ik vind de kwaliteit van Netflix series de laatste tijd behoorlijk tegen vallen. Better Call Saul is dus zeer gewenst, kan ik eindelijk Netflix weer eens aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Fusion_XT schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:27:

Matrix is toch gewoon 4k? Wellicht is er ergens iets in je keten een bottleneck? Ik kon bv ook geen 4k kijken eerst ivm oude receiver met HDMI 1.4

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwUB7x6P8rQnovLG7tPg0xjlsDE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cI9gFAfYobXXRD2gbWoVvRrt.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 16-03-2022 00:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
De_Bastaard schreef op maandag 28 februari 2022 @ 21:44:
Ben nu vikings valhalla aan het kijken… is er opeens een zwarte vrouw Jarl. Gegoogled en de echte jarl zou een blanke man geweest zijn.

Lekker waarheidsgetrouw zo Netflix, manman.
Ja echt weer Netflix he. Er moet en zal perse wokeness ingebracht worden ook al beledig je de scandinavische geschiedenis/cultuur
Whats next film over Nelson Mandela en dan Ryan Gosling als acteur? :P

Same met Last Kingdom S5
Donkere priester in de 10e eeuw?
Na lang zoeken vind je hooguit een noord afrikaanse in de geschiedenisboeken

Maak gewoon nieuwe helden/superheroes toch?
Colorblind casten kan alleen in pure fantasy niet in geschiedkundige events

Ken ook donkere mensen die het ook allemaal maar onzin vinden. Net zoals Cinderella en binnenkort de kleine zeemeermin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
wimpie007 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 00:43:
[...]

Matrix is toch gewoon 4k? Wellicht is er ergens iets in je keten een bottleneck? Ik kon bv ook geen 4k kijken eerst ivm oude receiver met HDMI 1.4

[Afbeelding]
Haha eens! Heb ook net the last kingdom afgekeken en zei al tegen m’n vrouw: een donkere priester? Hoe dan?

Ach ja, moeten er maar aan wennen blijkbaar. Wel jammer want hele verhalen worden zo niet meer echt waarheidsgetrouw imo.

Ik snap overigens niet waarom er geen serie gemaakt wordt over die periode in Afrika.

[ Voor 5% gewijzigd door De_Bastaard op 16-03-2022 07:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

De_Bastaard schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:46:
[...]

Haha eens! Heb ook net the last kingdom afgekeken en zei al tegen m’n vrouw: een donkere priester? Hoe dan?

Ach ja, moeten er maar aan wennen blijkbaar. Wel jammer want hele verhalen worden zo niet meer echt waarheidsgetrouw imo.

Ik snap overigens niet waarom er geen serie gemaakt wordt over die periode in Afrika.
Met Idris Elba als president de Klerk, Ryan Gosseling als de jonge Nelson Mandela, Margot Robby als zijn vrouw en special star Brad Pitt als Desmond Tutu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:50
wimpie007 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 00:55:
[...]
Whats next film over Nelson Mandela en dan Ryan Gosling als acteur? :P
Nee dat mag alleen als een personage al blank is, andersom is het uiteraard meteen whitewashen :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
https://about.netflix.com...ix-outside-your-household

Dit gaat nog wel eens een staartje krijgen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als dit niet meer kan, zeg ik direct op. Dan is het aanbod absoluut niet meer in verhouding met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:34
Dit soort nieuws komt jaarlijks terug. Zolang we er niks van merken zou ik mij er niet druk om maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dit zal vast geen populaire mening zijn, maar als dat voorkomt dat ik als normaal en volledig betalende abonnee straks weer een zoveelste prijsverhoging door m'n keel geduwd krijg omdat de extra inkomsten dan komen van mensen die dat eigenlijk sowieso al hadden moeten betalen dan vind ik het eigenlijk prima als ze dat gaan aanpakken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:00
Stukfruit schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:13:
Dit zal vast geen populaire mening zijn, maar als dat voorkomt dat ik als normaal en volledig betalende abonnee straks weer een zoveelste prijsverhoging door m'n keel geduwd krijg omdat de extra inkomsten dan komen van mensen die dat eigenlijk sowieso al hadden moeten betalen dan vind ik het eigenlijk prima als ze dat gaan aanpakken.
We weten allemaal dat account sharing (buiten gezin/huishouden) niet mag. Op dit moment deel ik wel een account met familie. Als dit straks niet meer kan, dan is dat zo. Ik denk dat ik Netflix dan stop en misschien af en toe een maandje neem. Op dit moment heb ik ook Disney+, Prime en HBO Max. Deze hebben alle minder aanbod dan Netflix, maar van vooral de laatste twee is vaak de kwaliteit een stuk hoger dan het Netflix aanbod.
Pagina: 1 ... 195 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.