Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:13
Marzman schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:56:
[...]

Dat is van Fox en dat is van Disney. Dus waarschijnlijk ...

Wel raar als Netflix het zelf al aangekondigd heeft.
Kijk de serie al een eeuwigheid via Netflix, en echt waar er stond duidelijk dat S12 er per december op zou staan. Weet niet meer precies of het 1 of 2 december was..
Nu is die melding dus niet meer te zien, en nergens iets bekend over hoe of wanneer. Las wel online dat er meer mensen zijn die zeggen “waar is s12 want hij was wel aangekondigd” en anderen weer met “s12 is awesome” dus ik snap er niets meer van..

Edit: reactie van Netflix zelf: “Het lijkt er op dat dit onjuist is gecommuniceerd binnen de Netflix-omgeving waardoor de tekst verwijdert is. We hopen wel op termijn seizoen 12 alsnog toe te voegen zodra de licentierechten binnen zijn. Dat zullen we dan via onze social media kanalen zoals Facebook en Instagram communiceren.”

[ Voor 20% gewijzigd door Tommy-D op 03-12-2021 13:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 07:10
Tommy-D schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:01:
[...]

Kijk de serie al een eeuwigheid via Netflix, en echt waar er stond duidelijk dat S12 er per december op zou staan. Weet niet meer precies of het 1 of 2 december was..
Nu is die melding dus niet meer te zien, en nergens iets bekend over hoe of wanneer. Las wel online dat er meer mensen zijn die zeggen “waar is s12 want hij was wel aangekondigd” en anderen weer met “s12 is awesome” dus ik snap er niets meer van..

Edit: reactie van Netflix zelf: “Het lijkt er op dat dit onjuist is gecommuniceerd binnen de Netflix-omgeving waardoor de tekst verwijdert is. We hopen wel op termijn seizoen 12 alsnog toe te voegen zodra de licentierechten binnen zijn. Dat zullen we dan via onze social media kanalen zoals Facebook en Instagram communiceren.”
Archer S12 zou inderdaad op 1 december toegevoegd worden (zo stond het in de app) maar met S11 was het ook verkeerd gegaan (zie onderstaande quote van @Sorcerer8472):
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:32:
[...]

Nu ineens veranderd naar 11 december :(
Even rekenen: finale van S11 werd op 28 oktober 2020 uitgezonden op FXX in de VS en in NL werd het seizoen op 11 december 2020 toegevoegd aan Netflix. Dit is exact 45 dagen.
Als we dus 45 dagen optellen vanaf het moment dat de finale van S12 werd uitgezonden in de VS (namelijk 6 oktober 2021), dan krijgen we zaterdag 12 december 2021 als uitkomst. Kan dus niet lang meer duren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 07:10
Marzman schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:56:
[...]

Dat is van Fox en dat is van Disney. Dus waarschijnlijk ...

Wel raar als Netflix het zelf al aangekondigd heeft.
offtopic:
Niet elke serie dat door Fox (of in dit geval FXX) wordt uitgezonden, is in het (wereldwijde) bezit van Disney. Archer is een geval apart waarbij Banijay Media (nieuwe eigenaar van Endemol Shine) de internationale distributierechten heeft.

Maar zelfs zonder de internationale distributierechten geldt: zender in de VS is niet altijd gelijk aan eigendom van de serie. Zo werden The Big Bang Theory en Friends uitgezonden op CBS en NBC terwijl zij geen eigenschapsbelang hadden in deze serie waardoor WB nu flink kan cashen met de serie op HBO Max en de herhalingen op 'gewone tv'.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat eigendom van de serie tegenwoordig meer van toepassing is vanwege de toenemende verticale integratie binnen Disney, WB, ViacomCBS en andere conglomeraten. Vandaar dat je ziet dat de studios van deze bedrijven series specifiek maken voor eigen zenders en streamingdiensten en juist minder voor de 'competitie' om het zo even te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 03-12-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Shabbaman schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:45:
[...]

Wacht... het ging over TBBT en HIMYM, wat is dan de derde goede sitcom? :+
}:O ;)

Wij kijken/keken hier veel Friends, TBBT, HIMYM en Modern Family, na december staat er geen van deze meer op Netflix, dat is toch wel erg spijtig.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou, vandaag de laatste aflevering van S3 Lost in Space gekeken.

Vermakelijk? Mwah, dat wel. Maar hoogstaand? Dat niet.
Gewoon aardig SF beeldmateriaal. Er bekroop me wel steeds sterker een Disney happy-family gevoel bij de talloze tranen en knuffel scènes. En dan nog enigszins een happy-end en last-minute ze redden het net, gevoel. :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben met het eerste seizoen bezig van Lost in Space. Vind dat nog wel redelijk hoogstaand, maar ik kan me voorstellen dat het minder wordt zoals bij elke serie. Soms is het een beetje Disney, soms een beetje ET met dat kind en die robot, een beetje the 100 (dat leek soms ook een kinderserie en soms ook niet), een beetje Lost met een raar eiland. Een typische Netflix serie eigenlijk, het lijkt bijna altijd bij hun dingen alsof ze wat dingen die eerder tof waren in een blender stoppen voor iets nieuws :p

Eerste indruk dacht ik dat het Robinson Crusoe was in de ruimte vanwege de naam van die familie en dan die robot als vrijdag. Maar nu zijn er al meer mensen en het robotverhaal is klaar.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:43
Jullie weten dat dit een remake is he?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
Marzman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:41:
Eerste indruk dacht ik dat het Robinson Crusoe was in de ruimte vanwege de naam van die familie en dan die robot als vrijdag. Maar nu zijn er al meer mensen en het robotverhaal is klaar.
DIe gedachte is niet zo raar. Het komt eigenlijk van de "The Swiss Famliy Robinson" een boek uit 1812 door Johan David Wyss. Dit gaat over een familie die na een schipbreuk op een eiland in de indische oceaan terecht komt. Het boek is duidelijk geinspireerd op de Robinson Crusoe.

In de jaren 60 is er een comic gemaakt die gebaseerd is op dit boek: The space family Robinson. De TV serie Lost in Space uit de jaren 60 is dan weer gebaseerd op deze comic en het oorspronkelijke boek.

[ Voor 6% gewijzigd door Destiny op 07-12-2021 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

... Maar nu zijn er al meer mensen en het robotverhaal is klaar.
Wacht maar af... 8)
spoiler:
Er komen nog veel meer mensen. En het robotverhaal is nog lang niet klaar!

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05:23
ehtweak schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:23:
Nou, vandaag de laatste aflevering van S3 Lost in Space gekeken.

Vermakelijk? Mwah, dat wel. Maar hoogstaand? Dat niet.
Gewoon aardig SF beeldmateriaal. Er bekroop me wel steeds sterker een Disney happy-family gevoel bij de talloze tranen en knuffel scènes. En dan nog enigszins een happy-end en last-minute ze redden het net, gevoel. :+
Dat laatste vind ik juist wel mooi, je ziet goed dat de serie ook geschikt probeert te zijn voor kinderen zonder het te kinderachtig te maken voor het volwassen publiek. Verder is een aardig SF verhaal wat nergens de bal laat vallen vrij zeldzaam tegenwoordig en zijn de special effects naar mijn idee van zeer hoog niveau. Vooral door het gebrek aan concurrentie zou ik de serie toch hoogstaand noemen.

@Destiny Vergeet de door de EO uitgezonden anime niet. Volgens mijn ouders heb ik dit vroeger veel gekeken, maar ik kan het me echt nauwelijks herinneren. Ik ben recent nog door wat afleveringen heen gegaan maar er ging echt nergens een belletje rinkelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
ErikT738 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:38:
[...]

@Destiny Vergeet de door de EO uitgezonden anime niet. Volgens mijn ouders heb ik dit vroeger veel gekeken, maar ik kan het me echt nauwelijks herinneren. Ik ben recent nog door wat afleveringen heen gegaan maar er ging echt nergens een belletje rinkelen :P
Klopt. Maar ook die anime is gebaseerd op het boek van Johann David Wyss uit 1812. Er zijn in die periode meer boeken verschenen met hetzelfde thema, was blijkbaar populair, maar het boek van Wyss is volgens mij het enige (met Robison Crusoe, maar dat was een eeuw eerder) dat nog bekend is.

Van de Swiss Family Robinson zijn heel wat bewerkingen verschenen, Het is meernalen verfilmd, meerdere TV series waaronder de anime en er zijn ook meerdere strips van gemaakt (waaronder dus ook The Space Family Robinson die leidde tot de TV serie uit je jaren 60, de film uit 1998 en de netflix serie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 21:34
Netflix cancelt de live action versie van Cowboy Bebop al na 1 seizoen.

https://www.hollywoodrepo...celed-netflix-1235060256/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
P-Rock schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:

Tja, scheelt mij ook weer 8-10 uur van m'n leven. Was van plan hem te gaan kijken komend weken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40
P-Rock schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:07:

Ah jammer. Wilde hem ook gaan kijken binnenkort. Dat laat ik nu maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
Echt raar dat ze het al zo snel cancelen. De serie is nog niet eens een maand uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Iemand het nieuwe seizoen van La Casa de Papel al gezien? Is het een waardige afsluiter?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
PEBKAC schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:21:
Iemand het nieuwe seizoen van La Casa de Papel al gezien? Is het een waardige afsluiter?
Vergeet aub bij reacties niet de spoiler tags te gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Dat is natuurlijk altijd afhankelijk van de mening van mensen. Ik heb hem vorige week zaterdag al gekeken en vond het wel de moeite waard. Ben wel blij dat het afgelopen is. Eigenlijk hadden ze seizoen 3/4/5 niet moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Sunfalls schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:19:
[...]

Dat is natuurlijk altijd afhankelijk van de mening van mensen. Ik heb hem vorige week zaterdag al gekeken en vond het wel de moeite waard. Ben wel blij dat het afgelopen is. Eigenlijk hadden ze seizoen 3/4/5 niet moeten maken.
Jammer genoeg is dat met heel veel series zo. Seizoen 1 is vaak echt steengoed (Prison Break, the Blacklist etc.), daarna word het al snel minder.

Fijn om te horen dat ze La Casa del papel een goed einde geven, maar ze hadden het veel beter bij S1&2 kunnen laten (alhoewel in mijn optiek Tokio in S1 al het loodje mocht leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
P-Rock schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:57:
Echt raar dat ze het al zo snel cancelen. De serie is nog niet eens een maand uit...
Waarom vind je dat precies raar? De meeste kijkers trek je vrijwel altijd in de eerste weken, en als dat heel erg tegenviel én de recensies negatief waren, dan is dat een duidelijk genoeg signaal, toch?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40
Ik ben met het eerste seizoen bezig van Lost in Space. Vind dat nog wel redelijk hoogstaand, maar ik kan me voorstellen dat het minder wordt zoals bij elke serie. Soms is het een beetje Disney, soms een beetje ET met dat kind en die robot, een beetje the 100 (dat leek soms ook een kinderserie en soms ook niet), een beetje Lost met een raar eiland. Een typische Netflix serie eigenlijk, het lijkt bijna altijd bij hun dingen alsof ze wat dingen die eerder tof waren in een blender stoppen voor iets nieuws :p

Lost in space is vermakelijk maar geen hoogstaande serie, het is dat ik er nu midden in zit en het wil afkijken maar daar is alles wel mee gezegd. De serie komt chaotisch over vanwege de schrijvers die het schijnbaar leuk vonden om per aflevering de Robinssons 3 á 4 grote rampen in te laten storten en steeds ternauwernood te laten overleven. Er zit geen rust in de serie en de plotselinge rampen zijn of te voorspelbaar of net even "te" gemaakt.

6,5/10 zou mijn score zijn, het kijkt lekker weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 11-12-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hahn schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:40:
[...]

Waarom vind je dat precies raar? De meeste kijkers trek je vrijwel altijd in de eerste weken, en als dat heel erg tegenviel én de recensies negatief waren, dan is dat een duidelijk genoeg signaal, toch?
Slechte reviews zegt tegenwoordig niets op korte termijn. Als alleen de weebs ( :p ) review bommen dan kan het hard gaan.
Meeste kijkers in de eerste weken durf ik ook te betwijfelen. Dan was er geen boel geld gegeven om Friends reruns te kunnen uitzenden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
F_J_K schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 22:03:
[...]

Slechte reviews zegt tegenwoordig niets op korte termijn. Als alleen de weebs ( :p ) review bommen dan kan het hard gaan.
Meeste kijkers in de eerste weken durf ik ook te betwijfelen. Dan was er geen boel geld gegeven om Friends reruns te kunnen uitzenden.
En toch gaat het om de eerste weken, alleen dan nog ietsje genuanceerder dan ik in m'n vorige post zei: blijkbaar deed Cowboy Bebop het best goed in de eerste week, maar was het vanaf week 2 heel erg hard gedaald qua kijkcijfers. En dat is een belangrijke reden geweest om het te cancelen, zie ook:

En dat vind ik heel begrijpelijk. Stel je serie trekt in week 1, laten we zeggen, 50 miljoen kijkers. En in week 2 kijken er nog maar 10 miljoen mensen. Als echte knallers in week 2 veel minder kijkers verliezen, dan is dat wel een indicatie dat een tweede seizoen van Cowboy Bebop mogelijk veel minder kijkers zal gaan trekken.

En natuurlijk: kosten. 75 miljoen kijkers is heel veel, maar als Cowboy Bebop 2x zo duur is als de volgende serie, terwijl de volgende serie bijna net zoveel kijkers trekt, dan is de rekensom ook snel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Vandaag begonnen met S3 van DC Titans. Alle Batman films, de serie Gotham, de film Joker en nu Titans.
Heerlijk al die content omtrent Gotham!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:07
Hahn schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:48:
[...]

[YouTube: Why Cowboy Bebop Was Cancelled at Netflix After Just One Season - IGN The Fix: Entertainment]
En dat vind ik heel begrijpelijk. Stel je serie trekt in week 1, laten we zeggen, 50 miljoen kijkers. En in week 2 kijken er nog maar 10 miljoen mensen. Als echte knallers in week 2 veel minder kijkers verliezen, dan is dat wel een indicatie dat een tweede seizoen van Cowboy Bebop mogelijk veel minder kijkers zal gaan trekken.

En natuurlijk: kosten. 75 miljoen kijkers is heel veel, maar als Cowboy Bebop 2x zo duur is als de volgende serie, terwijl de volgende serie bijna net zoveel kijkers trekt, dan is de rekensom ook snel gemaakt.
Ik begrijp alleen niet waarom het meteen publiekelijk bekend moet worden gemaakt. Wanneer je daar even mee wacht dan heb je nog wat extra kijkers. Nu zijn er velen waaronder ikzelf die niet eens meer de moeite gaan nemen om het te bekijken.
Kennelijk is netflix bang dat ik juist vanwege een slechte serie minder netflix ga kijken of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
De Squid Game hype begon ook pas na een aantal weken na de release, voordat iedereen en zijn moeder er bovenop dook. Dus dat Netflix na drie weken de serie al cancelt is mijns inziens iets te voorbarig.

Netflix brengt zoveel series uit dat ze het publiek nauwelijk de tijd gunnen om de show op het gemak te bekijken, en hoeveel langlopende series werden pas echt interessant in de daarop volgende seizoenen?

Maar ja, Netflix staat erom bekend er een heel labiel beleid op na te houden wat betreft renewals.

[ Voor 47% gewijzigd door P-Rock op 12-12-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
P-Rock schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:09:
De Squid Game hype begon ook pas na een aantal weken na de release, voordat iedereen en zijn moeder er bovenop dook. Dus dat Netflix na drie weken de serie al cancelt is mijns inziens iets te voorbarig.

Netflix brengt zoveel series uit dat ze het publiek nauwelijk de tijd gunnen om de show op het gemak te bekijken, en hoeveel langlopende series werden pas echt interessant in de daarop volgende seizoenen?

Maar ja, Netflix staat erom bekend er een heel labiel beleid op na te houden wat betreft renewals.
Nogmaals: het gaat voor een groot deel om het verloop.

Squid Game begon misschien wat traag, maar is week-op-week alleen maar populairder geworden in het begin, omdat mensen er laaiend enthousiast over waren en steeds meer mensen er geïnteresseerd in werden.

Dat is een veel beter verloop dan wanneer je 50 miljoen kijkers in eerste week hebt (wat heel goed is), om vervolgens gigantisch in te storten in de weken erna, omdat mensen die het al gezien hebben er weinig over praten, of niet positief erover zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
Hahn schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
[...]

Nogmaals: het gaat voor een groot deel om het verloop.

Squid Game begon misschien wat traag, maar is week-op-week alleen maar populairder geworden in het begin, omdat mensen er laaiend enthousiast over waren en steeds meer mensen er geïnteresseerd in werden.

Dat is een veel beter verloop dan wanneer je 50 miljoen kijkers in eerste week hebt (wat heel goed is), om vervolgens gigantisch in te storten in de weken erna, omdat mensen die het al gezien hebben er weinig over praten, of niet positief erover zijn.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ze alle 10 episodes in 1x hebben uitgebracht. Daarmee bouw je de spanning ook niet op om de volgende aflevering te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 09:02
sverzijl schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:43:
[...]

Ah jammer. Wilde hem ook gaan kijken binnenkort. Dat laat ik nu maar.
En @loekf2 Seizoen 1 heeft een afgerond verhaal, dus daarom hoef je het niet te laten, ja er wordt een set-up gegeven voor een vervolg en er zijn wat zijsporen die nog open staan, maar de hoofdlijn is wel degelijk tot een conclusie gekomen, en ik heb nu verder niet het idee dat ik ergens mee blijf zitten.

Verder vind ik het wel jammer, vond het een leuke ontspannen serie met ene lekker sfeertje. Ik heb het origineel nooit gezien, op aflevering 1 na, dus geen bagage op dat gebied. Was verder ook niet heel hoogstaand, dus zal het ook weer niet verschrikkelijk missen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
Het was beter geweest als ze gewoon een eigen verhaal hadden verteld (zoals in Cowboy Bebop: The Movie) en niet diverse verhaallijnen van de superieure anime hadden vernaggeld.

Het is me opgevallen dat de heftigste kritiek van fans komt die een één-op-één verfilming hadden verwacht en die op elke slak zout leggen. Jammer dat Netflix hun oren laten hangen naar dit soort kritiek.

[ Voor 9% gewijzigd door P-Rock op 13-12-2021 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:13
Archer S12 staat online :) Eindelijk oOo *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Tommy-D op 15-12-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb sinds eind mei netflix (nvidia shield tv pro), en we hebben wel wat series en films gekeken naar tevredenheid. Sweet tooth, de jurassic park en rush hour films (nostalgie ;) ), Shadow & bone, Timeless, Lost in Space e.d.

Ik kom er na al die maanden nog steeds niet over uit hoe slecht de zoekfunctie van Netflix is. Niks staat op volgorde, je krijgt suggesties gebaseerd op wat je al gekeken hebt terwijl het totaal niet dezelfde categoriën zijn, films/series die je in je MyList zet verdwijnen zo nu en dan, en alleen een re-inlog zorgt ervoor dat het weer zichtbaar is, je krijgt continue dezelfde series en films voorgeschoteld als je door de verschillende categorieën bladert (ergens ook logisch omdat series/films vaak ook overlappen in categorieën)
En wat ook erg vervelend is, is wanneer je een film zoekt en eindelijk gevonden hebt, dat dat niet automatisch betekent dat sequels dan ook beschikbaar zijn. Echt irritant! En daarnaast staan ze nooit bij elkaar, en wat ook echt vervelend is is dat ze elke keer andere thumbnails krijgen zodat je elke keer weer bij de les moet blijven om erachter te komen dat het toch echt geen andere film maar dezelfde is die je al hebt toegevoegd aan je lijst.
Wat ook met regelmaat gebeurt is dat ie middenin een aflevering ineens ermee stopt en dan een melding verschijnt dat er iets mis is. Opnieuw afsluiten/aanzetten is de enige oplossing, en ik heb gewoon een snelle, stabiele verbinding en ik gebruik geen VPN, want toen ik die nog gebruikte kreeg ik ook vaker een melding dat ze een proxy gedetecteerd hadden.
Ook zijn er veel films waar we naar zoeken die niet (meer) op Netflix te zien zijn.
Als ik klaar ben met de Witcher, ben ik eigenlijk voorlopig wel een beetje klaar ermee. Dan ga ik eens een paar maanden Disney proberen. Eens kijken of we daar meer vinden wat we zoeken, is ook nog eens goedkoper zonder gezeur van "voor HD betaal je extra en voor 4K nog meer". Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet ingetrapt ben om meerdere streamingdiensten naast elkaar te hebben, maar het gewoon 1 voor 1 uit te proberen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
Ben er na The Witcher ook klaar mee. Netflix is zelf hopeloos ouderwets geworden. Een SD (480p), HD en Ultra HD abonnement? Gaat nergens over.

Hun laatste prijsverhoging was een kans om het Ultra HD abo af te schaffen en voor 12pm 4K aan te bieden. Wat toch wel de standaard mag heten anno 2022.

Content is ook karig vergeleken met Prime. Dus voor prijs van Netflix in HD heb je Prime+Disney in 4k.

In het algemeen blijft de industrie zeer ouderwets met exclusieve licenties en contracten, met versplintering van diensten als gevolg en daarmee inflatie van kosten voor consumenten die alles willen kunnen zien. Slechte zaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
Ik vind van wel. Had erger verwacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
oefff wat is dat nieuwe seizoen van Gomorra weer mooi/lekker!

Pas 2 afleveringen gezien maar weet nu al dat ik weer ga genieten van Don Genarro (& Co) _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rob310
  • Laatst online: 09:37

Rob310

kermisfanaat

gws24 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:08:
1e seizoen undercover vond ik goed maar het 2e seizoen heb ik na 2 afleveringen niet verder gekeken, vond er geen bal aan en de grootste reden is denk ik toch wel dat Ferry er bijna niet in voorkwam. Ik ga dit derde seizoen een kans geven, misschien dat door de aanwezigheid van Ferry het beter is.
Nu na 5 afleveringen durf ik wel te zeggen dat seizoen 3 tot nu toe minstens zo goed bevalt als seizoen 1 en misschien nog wel ietsje beter.
Ferry is dan misschien niet dé hoofdpersoon maar speelt wel weer volledig zijn eigen rol en is ook voldoende belangrijk in het verhaal.

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:35
Rob310 schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:14:
[...]

Nu na 5 afleveringen durf ik wel te zeggen dat seizoen 3 tot nu toe minstens zo goed bevalt als seizoen 1 en misschien nog wel ietsje beter.
Ferry is dan misschien niet dé hoofdpersoon maar speelt wel weer volledig zijn eigen rol en is ook voldoende belangrijk in het verhaal.
Mee eens, dit seizoen is zo veel beter dan seizoen 2, ook qua beelden. Dit turkse actrice steelt de show.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Eind van de maand Cobra Kai, volgende maand vervolg van Ozark en Snowpiercer.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
avotar schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:20:
volgende maand vervolg van Ozark en Snowpiercer.
Zijn ook wel 2 van mijn favorieten.Ozark nu seizoen 1-2-3 weer aan het kijken als opwarmertje..

Aanraders voor andere series van dit type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38
NoahAmber schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:28:
[...]

Zijn ook wel 2 van mijn favorieten.Ozark nu seizoen 1-2-3 weer aan het kijken als opwarmertje..

Aanraders voor andere series van dit type?
Ik zal wel weer met het cliché Breaking Bad en Better Cal Saul komen als je ze nog niet hebt gezien. Of Narcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Poulske schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:39:
[...]

Ik zal wel weer met het cliché Breaking Bad en Better Cal Saul komen als je ze nog niet hebt gezien. Of Narcos.
Hahah... inderdaad. Volgens mij heb ik ze allemaal wel gehad.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 23:02
Mindhunter mag ook niet ontbreken in dat cliche rijtje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:39:
oefff wat is dat nieuwe seizoen van Gomorra weer mooi/lekker!

Pas 2 afleveringen gezien maar weet nu al dat ik weer ga genieten van Don Genarro (& Co) _/-\o_
Ik heb het laatste seizoen moeten downloaden omdat die niet op Netflix kwam en alleen op Sky o.i.d. Is dit dat seizoen wat nu op Netflix verschenen is? Of een compleet nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
MaZo schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:29:
[...]
Ik heb het laatste seizoen moeten downloaden omdat die niet op Netflix kwam en alleen op Sky o.i.d. Is dit dat seizoen wat nu op Netflix verschenen is? Of een compleet nieuwe?
Laatste seizoen op dat nu op Netflix staat is seizoen 5. Is er dan al een seizoen 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:17
Seizoen 5 is het laatste seizoen, einde serie, heb ik begrepen. Ga nu zelf episode 5 en 6 kijken.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
_Bailey_ schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:38:
[...]

Laatste seizoen op dat nu op Netflix staat is seizoen 5. Is er dan al een seizoen 6?
Ik zie op Wikipedia dat de eerste episode van seizoen 5 op 19 november live ging, dus ik refereerde dan naar seizoen 4, die stond een aantal maanden geleden niet op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

MaZo schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:24:
[...]
Ik zie op Wikipedia dat de eerste episode van seizoen 5 op 19 november live ging, dus ik refereerde dan naar seizoen 4, die stond een aantal maanden geleden niet op Netflix.
Apart want ik heb ~4 maanden geleden s1 t/m 4 op Netflix gekeken en als ik even zoek stond s4 vanaf januari 2020 er op. Of zit je in België?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
gws24 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:52:
[...]

Apart want ik heb ~4 maanden geleden s1 t/m 4 op Netflix gekeken en als ik even zoek stond s4 vanaf januari 2020 er op. Of zit je in België?
Nee, dat was al in 2019 (de tijd vliegt voorbij). Seizoen 4 kwam toen eerst op Sky in Italië, gevolgd door de UK. Netflix kwam later pas.

[ Voor 3% gewijzigd door MaZo op 22-12-2021 20:05 ]

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Gomorra is wel een hele mooie serie. Mooi gefilmd ook.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Fuckin' hell wat is S2 van 'The Witcher' saai ... :O

S1 vond ik wel leuk, ondanks z'n gebreken, maar S2 is echt zo slecht. Praten, praten en nog eens praten en het is ook gewoon niet te volgen.

Done.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Yonix schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:48:

S1 vond ik wel leuk, ondanks z'n gebreken, maar S2 is echt zo slecht. Praten, praten en nog eens praten en het is ook gewoon niet te volgen.

Done.
En er wordt geheel niet meer aan de boeken gedacht.

Dat snap ik nooit. Dan heb je een geweldige boekenreeks en source materiaal, en dan ga je als schrijver voor Netflix één karakter gewoon direct afmaken, en verzin je uit het niks een geheel nieuwe verhaallijn die nergens op slaat.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
Yonix schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:48:

Done.
Saai? Saai? hoezo saai? Er gebeurd ontzettend veel en er vallen veel zaken op hun plek. Het is nog lang niet zo'n debatshow als Game of Thrones hoor

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Is dit niet een betere plek om The Witcher perikelen te bespreken:
[Serie] The Witcher

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

The Umbrella Academy net afgekeken, iemand nog aanraders voor vergelijkbare series?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ardana schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 09:21:
The Umbrella Academy net afgekeken, iemand nog aanraders voor vergelijkbare series?
The End of the F***cking World
https://www.netflix.com/n...cp&vlang=nl&clip=80234718

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Was idd goed! Niet echt magisch / special powers ofzo, maar wel echt goed!

Soms is het gewoon echt moeilijk om iets te vinden. Shadow & Bones, Luther, Lucifer, Fate, Watior Nun, Betrer Than Us, Hemlock Grove, Messiah, What If, 3%, the OA, Sabrina, allemaal gezien en van genoten. Sommigen alleen het eerste seizoen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ardana schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:50:
[...]

Soms is het gewoon echt moeilijk om iets te vinden. Shadow & Bones, Luther, Lucifer, Fate, Watior Nun, Betrer Than Us, Hemlock Grove, Messiah, What If, 3%, the OA, Sabrina, allemaal gezien en van genoten. Sommigen alleen het eerste seizoen helaas.
Heb je ook andere streamingdiensten. Bij Prime heb je bijvoorbeeld, preacher, american gods, supernatural en de eerste 2 seizoenen van the magicians. Bij Disney het aloude (ik kijk het graag terug ;) ) Buffy, Once upon a time, sleepy hollow, siren.

Van wat ik zo snel van Netflix herinner staat meeste al in je lijstje. Wat wel jammer is dat wynonna earp bij netflix weggegaan is.

/edit: Merlin is ook best vermakelijk misschien nog bij netflix, iZombie vond ik ook best leuk. Al waren niet alle seizoenen sterk. Vooral de eerste.
En ik vergeet helemaal Ash vs Evil dead.

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-12-2021 12:23 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

iZombie heb ik geprobeerd, was niks voor mij. Merlin heb ik al gekeken, was ik, niet bijzonder. Supernatural en The Handmaidens Tale staat nog op m'n lijstje, maar ik heb geen andere streamingdiensten. Ik krijg Netflix van m'n ex, en die wil geloof ik niet overstappen. Zit zelf al even te denken aan Videoland en/of Prime idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Geen idee of je The Fall al hebt gezien, redelijk onbekend geloof ik, maar erg goede serie.
En wat hierboven werd genoemd, Ash vs Evil Dead is echt een geniale serie.

[ Voor 6% gewijzigd door Veertien14 op 25-12-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:20
1917 op Netflix eerste wereldoorlog en heeft meeste likes. Ik vind hem ook goed.

Verder:
Ik betaald vanaf nu per maand €11,99,- ik overwoog Disney+ maar heb besloten om voorlopig bij Netflix te houden. Prime Video heeft een collega van mij en erg goedkoop per maand.

Ik ben inmiddels al ruim 5 jaar en 7 maanden lid op Netflix sinds mei 2016

[ Voor 61% gewijzigd door Van der Berg op 25-12-2021 20:00 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

I’m not okay with this.

Denk dat je die ook wel kan waarderen. 7 korte eps. Erg bingewaardig.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
CryptoNL schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:17:
Zojuist De Bende van Jan de Lichte afgerond en een pareltje! Vooral de acteur die Baru speelt, ijzersterk. Erg toffe miniserie (10 afleveringen) over de ''Belgische'' bokkenrijder Jan de Lichte. Zeker kijken!
Zonet ook het laatste deel afgekeken. Sterke serie!

De acteur die Baru speelt, speelt ook een mooie rol in “Over Water”

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Joris748 schreef op zondag 26 december 2021 @ 00:31:
[...]

Zonet ook het laatste deel afgekeken. Sterke serie!

De acteur die Baru speelt, speelt ook een mooie rol in “Over Water”
Als iemand die woont in de streek, wat me verschrikkelijk stoorde, was dat ze allemaal beschaafd Nederlands spraken. Paste er totaal niet bij. Leek wel een toneeltje.

Wss met de bedoeling van internationale serie te maken, had die reeks voor de Vlaamse tv geweest, hadden ze wel dialect gesproken waarschijnlijk.

Zelfde dialect als uit Helaasheid der dingen :9

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
SadisticPanda schreef op zondag 26 december 2021 @ 18:46:
[...]

Als iemand die woont in de streek, wat me verschrikkelijk stoorde, was dat ze allemaal beschaafd Nederlands spraken. Paste er totaal niet bij. Leek wel een toneeltje.
Kwam voor mij als Nederlander ook niet over als ABN, maar inderdaad het lijkt niet op het Oostvlaamse dialect. Had de serie misschien nog beter gemaakt.

Overigens in Over Water wordt wel weer (Antwerps?) dialect gesproken.
Wss met de bedoeling van internationale serie te maken, had die reeks voor de Vlaamse tv geweest, hadden ze wel dialect gesproken waarschijnlijk.

Undercover is ook internationaal en daar wordt wel echt (goed) dialect gesproken. ABN lijkt me dus geen criterium ;)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Iemand enig idee wat je moet doen om NL content te kijken in het buitenland? Moet ik van land switchen? Ik probeer eigenlijk om Nederlandse ondertiteling te krijgen met mijn Netflix UK account. Maar weet niet wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

SadisticPanda schreef op zondag 26 december 2021 @ 18:46:
[...]

Dan kun Eigen Kweek vast beter waarderen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

avotar schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:08:
[...]

Dan kun Eigen Kweek vast beter waarderen.
Dat is trouwens een erg leuke serie. Nog nooit van gehoord (werd voorgesteld door Netflix), maar erg van genoten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

janvanduschoten schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:46:
[...]

Dat is trouwens een erg leuke serie. Nog nooit van gehoord (werd voorgesteld door Netflix), maar erg van genoten.
Ja die serie is geweldig. De boerenzoon zit ook in het tweede seizoen van Undercover trouwens.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Marzman schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:51:
[...]

Ja die serie is geweldig. De boerenzoon zit ook in het tweede seizoen van Undercover trouwens.
Daar moet ik (pff, die ook nog) nog aan beginnen :p
Eerst nog "even" The Witcher S02 en het laatste seizoen van Superstore afkijken (ook een aanrader!), dan door naar Undercover S02.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Nieuwe aflevering van Cobra Kai (seizoen 4) zijn nu beschikbaar! Helaas zonder Nederlandse ondertiteling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40
Over Cobra Kai gesproken, wat is het toch een heerlijke serie waarbij het origineel eervol intact gelaten wordt en allerlei oud gedienden weer een mooie rol krijgen. Het acteerwerk is niet van iedereen even sterk (rol Samantha LaRusso bijvoorbeeld) maar dat mag de pret niet drukken.

Dit is voor mij het voorbeeld hoe je als productie maatschappij een oude serie een nieuw leven kunt inblazen zonder dat je hiermee afbreuk doet aan de herinneringen van weleer.

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 07-01-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Miki schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:48:
Het acteerwerk is niet van iedereen even sterk (rol Samantha LaRusso bijvoorbeeld) maar dat mag de pret niet drukken.
Gelukkig ligt niet aan mij, ik vind haar ook niet goed acteren. Het zegt iets over de serie dat het leuk blijft ondanks de soms matige acteerprestaties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 20:15
Ik heb de serie ZeroZeroZero gekeken. Erg vermakelijke serie. Hoop op een seizoen 2.
Interessant format met drie verhaallijnen dat uiteindelijk samenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Miki schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:48:
Over Cobra Kai gesproken, wat is het toch een heerlijke serie waarbij het origineel eervol intact gelaten wordt en allerlei oud gedienden weer een mooie rol krijgen. Het acteerwerk is niet van iedereen even sterk (rol Samantha LaRusso bijvoorbeeld) maar dat mag de pret niet drukken.

Dit is voor mij het voorbeeld hoe je als productie maatschappij een oude serie een nieuw leven kunt inblazen zonder dat je hiermee afbreuk doet aan de herinneringen van weleer.
Ik ben ook positief verrast door deze serie. Ben opgegroeid met de eerste 3 films en mooi hoe ze daarop aansluiten en het verhaal uit het verleden en de karakters nog verder uitdiepen. Ook mooi hoe je ervoor kunt zorgen dat je zelfs de bad guy uit de 1e film, ondanks zijn gebreken in het nu, toch sympathiek gaat vinden… althans dat is mijn ervaring. En ik heb me nog geen moment gestoord aan eventueel slecht acteerwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 09-01-2022 19:39 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 11:40
Cheezborger schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:25:
Ik heb de serie ZeroZeroZero gekeken. Erg vermakelijke serie. Hoop op een seizoen 2.
Ook delen van het verhaal vanuit 2 verschillende gezichtspunten vond ik leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Cheezborger schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:25:
Helaas-> https://www.express.co.uk...-series-renewed-cancelled

Geen seizoen 2 . De maker vind 1 seizoen genoeg

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 10-01-2022 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:55
Gisteravond Shadow and Bone afgekeken. Vooral met het idee van "dan zijn we er vanaf". Ik geef het een 5.5. We hadden pas The Witcher S2 gekeken en we wilden nog wel een andere kijken. Twijfelden tussen Wheel of Time en Shadow and Bone. Achteraf hadden we de eerste moeten kiezen, vermoed ik. Ik vond Shadow and Bone qua verhaal en acteerwerk maar net voldoende. En misschien ben ik te oud, maar ik vind dat hele politiekcorrecte "woke" gebeuren er veel te veel bovenop liggen. Iets te veel een tienerserie dit.

Binnenkort maar Wheel of Time kijken dan maar.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Goedendag,

Ik heb een netflix profiel voor mijn kind (puber)aangemaakt, naast het ouderlijk profiel. Nu zie ik dat ook in dit profiel, alle account gegevens zoals betaal gegevens etc aangepast kunnen worden en dat is uiteraard niet wenselijk. Is dit af te schermen?

Mvg
Simon

aahh durka durka durka

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Manifest vind ik wel een toffe serie. Het lijkt een soort Lost zonder neergestort te zijn op een eiland ;)

Gisteren ook the honest thief (Liam Neeson) gekeken in de sportschool. Goede film om daar te kijken (genoeg actie, niet te ingewikkeld verhaal :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE|IA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Cass Casey schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:39:
Gisteravond Shadow and Bone afgekeken. Vooral met het idee van "dan zijn we er vanaf". Ik geef het een 5.5. We hadden pas The Witcher S2 gekeken en we wilden nog wel een andere kijken. Twijfelden tussen Wheel of Time en Shadow and Bone. Achteraf hadden we de eerste moeten kiezen, vermoed ik. Ik vond Shadow and Bone qua verhaal en acteerwerk maar net voldoende. En misschien ben ik te oud, maar ik vind dat hele politiekcorrecte "woke" gebeuren er veel te veel bovenop liggen. Iets te veel een tienerserie dit.

Binnenkort maar Wheel of Time kijken dan maar.
Ik snap wat je zegt, uiteindelijk vond ik het jammer dat ik zo snel door Shadow and Bone was gegaan want het begon mij steeds meer te grijpen.

Alle 3 bevielen mij zeer trouwens waarbij ik Wheel of Time qua einde nog wel het meest vond tegenvallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
21 januari komt het nieuwe seizoen van Ozark online, heb er nu al zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:13:
Manifest vind ik wel een toffe serie. Het lijkt een soort Lost zonder neergestort te zijn op een eiland ;)

Gisteren ook the honest thief (Liam Neeson) gekeken in de sportschool. Goede film om daar te kijken (genoeg actie, niet te ingewikkeld verhaal :p )
Jij kijkt echt films onder het trainen? Hahaha. Wat cool!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:55
zacht schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:55:
21 januari komt het nieuwe seizoen van Ozark online, heb er nu al zin in.
Same. Staat bij mij hoog in de top 5 van Netflix series. Helaas het laaste seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

DennusB schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:57:
[...]

Ik kijk ook altijd netflix of prime tijdens cardio.
Anders is het zo saai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

DennusB schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:57:
[...]

Ja, met de cardio, gewoon iets downloaden vantevoren en GSM op dat apparaat leggen. Anders stop ik ook uit verveling :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

DJ Chicken schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:43:
Goedendag,

Ik heb een netflix profiel voor mijn kind (puber)aangemaakt, naast het ouderlijk profiel. Nu zie ik dat ook in dit profiel, alle account gegevens zoals betaal gegevens etc aangepast kunnen worden en dat is uiteraard niet wenselijk. Is dit af te schermen?

Mvg
Simon
Alleen als je een echt kind profiel aanmaakt is dat afgeschermd (vinkje bij het aanmaken van het profiel). Moet je wel even voor dat profiel de leeftijdsclassificatie aanpassen (kan naar 18+) want die staat standaard op 9 jaar en je hebt het over een puber ;)

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 12-01-2022 14:05 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Archive 81 staat nu op Netflix.

Is een combinatie van The X-Files, The Twilight Zone, The OA, hier en daar wat James Wan-achtig werk en een snufje Stranger Things.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
Was niet hyped voor Undercover.
Vorige week alles gekeken, heerlijk seizoen, jammer dat laatste aflevering niet zo spannend was.

Tussendoor de vierkante ogen podcast geluisterd, na iedere aflevering een leuke podcast over de aflevering, was een aanrader.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 07:22:
Was niet hyped voor Undercover.
Vorige week alles gekeken, heerlijk seizoen, jammer dat laatste aflevering niet zo spannend was.
Ook afgekeken maar allemaal zo voorspelbaar maar toch blijven kijken he :p
Wel beter dan het vorige seizoen.

Nu 'The Girl from Oslo' aan het kijken, bevalt ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Het heeft maar een paar jaar geduurd maar kom er nu pas achter dat je via Settings de talen moet opgeven dat jij interesse in hebt. Als je hier Nederland kiest dan kun je Nederlandse ondertiteling krijgen op bijv. Netflix UK etc. Stom dat je dit moet opgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

alienfruit schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:14:
Het heeft maar een paar jaar geduurd maar kom er nu pas achter dat je via Settings de talen moet opgeven dat jij interesse in hebt. Als je hier Nederland kiest dan kun je Nederlandse ondertiteling krijgen op bijv. Netflix UK etc. Stom dat je dit moet opgeven...
Oke :) dat wist ik ook niet, wij hebben ons Netflix account wel op Engels gezet omdat het aanbod films/series dan een stuk meer is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
alienfruit schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:14:
Ik geloof dat ik deze niet helemaal begrijp. Ik spreek slechts 2 talen: Nederlands en Engels en heb geen enkele moeite met een goede film uit bijv. China, Argentine oid wanneer er wel engelse maar geen NL ondertiteling is. Hoe kan ik dit dan opgeven bij deze settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Stukfruit schreef op maandag 17 januari 2022 @ 04:52:
Archive 81 staat nu op Netflix.

Is een combinatie van The X-Files, The Twilight Zone, The OA, hier en daar wat James Wan-achtig werk en een snufje Stranger Things.
Ik heb hem afgekeken maar het eind is extreem Meh dus dat was wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Grindtegel schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:15:
[...]

Ik heb hem afgekeken maar het eind is extreem Meh dus dat was wel jammer.
spoiler:
Naast dat het inderdaad meh was: ze willen er een tweede seizoen aan vastknopen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

glatuin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:22:
Ik geloof dat ik deze niet helemaal begrijp. Ik spreek slechts 2 talen: Nederlands en Engels en heb geen enkele moeite met een goede film uit bijv. China, Argentine oid wanneer er wel engelse maar geen NL ondertiteling is. Hoe kan ik dit dan opgeven bij deze settings?
Ik woon in het VK en heb dus een Netflix UK account en daar krijg je standaard niet Nederlandstalige ondertiteling in de lijst te zien (op de Apple TV). Als je de taal/land kiest voor content dan komt het dus wel te voorschijn als het wel beschikbaar is (bijv. op Netflix NL)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:58:
[...]

Same. Staat bij mij hoog in de top 5 van Netflix series. Helaas het laaste seizoen.
Ik ging uit van vanavond, maar het staat al online.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ozark is weer begonnen. oOo

Was wel weer ff diep graven in m'n geheugen wie ook alweer wie was en hoe alles in elkaar stak.
Maar gelukkig begon het met een redelijke 'previous' trailer.

Wel ff wennen om te zien dat er tussen het laatse shot (! letterlijk :+ ) van het vorige seizoen en het begin van het nieuwe seizoen beduidend wat tijd zit.
De kinderen zien er een stuk volwassener uit... ;) Terwijl het in het verhaal slechts enkele dagen/weken verder is.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 22:49
ehtweak schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:24:
Ozark is weer begonnen. oOo

Was wel weer ff diep graven in m'n geheugen wie ook alweer wie was en hoe alles in elkaar stak.
Maar gelukkig begon het met een redelijke 'previous' trailer.

Wel ff wennen om te zien dat er tussen het laatse shot (! letterlijk :+ ) van het vorige seizoen en het begin van het nieuwe seizoen beduidend wat tijd zit.
De kinderen zien er een stuk volwassener uit... ;) Terwijl het in het verhaal slechts enkele dagen/weken verder is.
Raar ik kreeg geen recap en kon die ook niet vinden op Netflix. Heb maar een recap gegoogeld en de eerste hit was prima en best wel geinig, dus ben bij en net aan de eerste aflevering begonnen. Zit er gelijk weer helemaal in, wat een serie! Staat in mijn top 5 van beste series ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
1e gedeelte van nieuw ozark seizoen gekeken. Damn dat einde weer.........
Wat een toffe en goede serie blijft het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het getier en gevloek was idd niet van de lucht. :+ Maar wederom heftig. Ben benieuwd naar wat er nog gaat komen...

Want de openingsscène S4E1 is nog steeds niet verklaard...
spoiler:
waar het hele gezin Byrde met hun auto crashed

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 ... 194 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.