Ik heb sinds eind mei netflix (nvidia shield tv pro), en we hebben wel wat series en films gekeken naar tevredenheid. Sweet tooth, de jurassic park en rush hour films (nostalgie

), Shadow & bone, Timeless, Lost in Space e.d.
Ik kom er na al die maanden nog steeds niet over uit hoe slecht de zoekfunctie van Netflix is. Niks staat op volgorde, je krijgt suggesties gebaseerd op wat je al gekeken hebt terwijl het totaal niet dezelfde categoriën zijn, films/series die je in je MyList zet verdwijnen zo nu en dan, en alleen een re-inlog zorgt ervoor dat het weer zichtbaar is, je krijgt continue dezelfde series en films voorgeschoteld als je door de verschillende categorieën bladert (ergens ook logisch omdat series/films vaak ook overlappen in categorieën)
En wat ook erg vervelend is, is wanneer je een film zoekt en eindelijk gevonden hebt, dat dat niet automatisch betekent dat sequels dan ook beschikbaar zijn. Echt irritant! En daarnaast staan ze nooit bij elkaar, en wat ook echt vervelend is is dat ze elke keer andere thumbnails krijgen zodat je elke keer weer bij de les moet blijven om erachter te komen dat het toch echt geen andere film maar dezelfde is die je al hebt toegevoegd aan je lijst.
Wat ook met regelmaat gebeurt is dat ie middenin een aflevering ineens ermee stopt en dan een melding verschijnt dat er iets mis is. Opnieuw afsluiten/aanzetten is de enige oplossing, en ik heb gewoon een snelle, stabiele verbinding en ik gebruik geen VPN, want toen ik die nog gebruikte kreeg ik ook vaker een melding dat ze een proxy gedetecteerd hadden.
Ook zijn er veel films waar we naar zoeken die niet (meer) op Netflix te zien zijn.
Als ik klaar ben met de Witcher, ben ik eigenlijk voorlopig wel een beetje klaar ermee. Dan ga ik eens een paar maanden Disney proberen. Eens kijken of we daar meer vinden wat we zoeken, is ook nog eens goedkoper zonder gezeur van "voor HD betaal je extra en voor 4K nog meer". Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet ingetrapt ben om meerdere streamingdiensten naast elkaar te hebben, maar het gewoon 1 voor 1 uit te proberen.