Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben nog met Next Generation bezig :) Ik kijk het ook niet dagelijks dus het gaat niet zo snel.

En Seinfeld ben ik weer gaan kijken omdat die op Netflix staat. Herkenbare dingen, maar wat is er veel veranderd zeg (geen internet, geen mobiele telefoons, vieze New York van de late jaren '80).

Maar ik kijk ook wel eens nieuwere dingen op Netflix hoor :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Netflix opgezegd. Ze blijven de prijzen verhogen ondanks meer leden en minder series. Het is goed geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:08:
Ik heb Netflix opgezegd. Ze blijven de prijzen verhogen ondanks meer leden en minder series. Het is goed geweest.
Ik heb bij de vorige prijsverhoging gedowngrade, maar volgens mij zit het middelste abonnement intussen weer op de oude prijs van het 4k abonnement. Van de andere kant, de inflatie is ook erg hoog. Prijzen in de supermarkt gaan ook omhoog, huizenprijzen, huren, energieprijzen. Maar als ik het niet deelde had ik het waarschijnlijk ook opgezegd.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40
1 euro duurder sinds feb 2018 vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Maar goed, ik kijk dan ook best veel Netflix. Als je het weinig kijkt zou ik het ook opzeggen. Zo heb ik Disney+ laatst opgezegd. Niet zo duur als Netflix, maar te weinig interessante content.
Het mooie is wel dat je een streamingdienst ook voor 1 maandje kan nemen als er weer wat nieuws op komt wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:17:
[...]

1 euro duurder sinds feb 2018 vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Maar goed, ik kijk dan ook best veel Netflix. Als je het weinig kijkt zou ik het ook opzeggen. Zo heb ik Disney+ laatst opgezegd. Niet zo duur als Netflix, maar te weinig interessante content.
Het mooie is wel dat je een streamingdienst ook voor 1 maandje kan nemen als er weer wat nieuws op komt wat je leuk vind.
Ik kijk ook niet zo vaak TV en we hebben ook disney+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Marzman schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:56:
Ik ben nog met Next Generation bezig :) Ik kijk het ook niet dagelijks dus het gaat niet zo snel.

En Seinfeld ben ik weer gaan kijken omdat die op Netflix staat. Herkenbare dingen, maar wat is er veel veranderd zeg (geen internet, geen mobiele telefoons, vieze New York van de late jaren '80).

Maar ik kijk ook wel eens nieuwere dingen op Netflix hoor :p
HIer ook weer Seinfeld aan het kijken, zo af en toe eens een afleveringetje, blijft toch leuk.
Cramer is nog steeds de favoriet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
Vanochtend kreeg ik voor de eerste keer de vraag om mijn account te verifiëren via sms of mail. Ook een poging om account sharing tegen te gaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:53
Een van mijn favoriete films eindelijk op Netflix: Desperado. Heerlijke over-the-top moderne western van Robert Rodriguez. Aanrader voor liefhebbers van Quentin Tarantino (heeft ook een klein rolletje in de film).

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Netflix is uitgekomen met spelletjes voor Android. Hebben we daarom de prijsverhoging gekregen? Ik zit dus echt niet te wachten op games; en ze zijn niet eens beschikbaar voor iOS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44

Pierre

Van nature lui!

Ik zag dat ZeroZeroZero ook te zien is op Netflix goede serie.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
MaZo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Squid Game kon mij best bekoren tot het moment dat…

spoiler:
…die ontzettend flauwe en dramatisch slecht acterende VIPs ten tonele verschenen.
Dit! Bizar hoe slecht dat geacteerd en geschreven is. Deed mij denken aan scènes uit The 7th Guest.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hier nog geen prijs verhoging gezien

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
alienfruit schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:28:
Netflix is uitgekomen met spelletjes voor Android. Hebben we daarom de prijsverhoging gekregen? Ik zit dus echt niet te wachten op games; en ze zijn niet eens beschikbaar voor iOS
In de meest recente update voor Android zijn die games nog niet eens te vinden.

Van mij mogen ze ook wegblijven. Als ze via bv. de Chromecast games gaan laten zien dan vind ik het alleen maar irritant. Het overzicht van alle titels is nu al redelijk slecht te noemen met al die wisselende previewafbeeldingen.

Als het nog irritanter wordt dan begint dat een goede reden te worden om eens naar alternatieven te zoeken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wij zijn tot nu toe positief verrast met het nieuwe seizoen van Lucifer, vinden hem ergens nog wel beter dan seizoen 5. Zijn momenteel bij aflevering 6 met kijken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Coming on Friday, 5th November... Narcos: Mexico Season 3
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
New Yorker schreef op woensdag 3 november 2021 @ 04:05:
[...]

Hier nog geen prijs verhoging gezien
Zou nog tot 2 maanden kunnen duren voor bestaande abo's dat de 10,99->11,99 verhoging in gaat las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
@sverzijl: ik kreeg de verhoging deze week te zien toen ik de app opende.

De games staan trouwens nog niet online via de app, maar wel op Google Play:
https://play.google.com/store/apps/developer?id=Netflix,+Inc.

Zoals deze:
https://play.google.com/s...etflix.NGP.StrangerThings

..als dit de kwaliteit is die men in de toekomst ook wil gaan aanbieden, dan hoop ik maar dat het niet de reden is voor de verhoging van de abonnementsprijs :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:50
Netflix heeft een Afrikaanse epische film toegevoegd... Amina.

Helaas lijkt iedereen Engels te spreken. Dan is voor mij heel de illusie verbroken. Echt jammer dit.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

BertV

Handgemaakt

Hier terug naar basic. De kwaliteit is nog wel te doen op mijn laptop.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ik heb mijn lijstje met aanraders die (momenteel) op Netflix slaan weer eens opgefrist.
Voor de eventuele geïnteresseerden ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSmnQB7vVfqfZm3jwLlOxR-nadU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/40XB6jRyTw9c7NDwU6ZRAOrJ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fgUMml_QRoSsMhB9T-DbO87Ypks=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1M2QkPaAzKoqqw5EIRcB2AHn.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UtU7T4vjYvoBhFyoxO6BjFQcxM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/8EUYogAZb5Vy3G6JZHnpf5xF.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Kom er zojuist achter dat ik bij KPN de "Hussel Entertainmentkorting" (als je internet/TV/mobiel van KPN afneemt) van 5 euro/maand kan gebruiken voor een Netflix abo.
Had dit de afgelopen jaren gebruikt voor het Pluspakket omdat ik er weinig anders mee kon doen. Maar pluspakket is sinds deze maand gratis, dus toen ik ging kijken op MijnKPN zag ik dat het ook voor Netflix gebruikt kan worden. Scheelt toch weer 5 euro/maand. Niet onwelkom in deze duren tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Paulus07 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:21:
Coming on Friday, 5th November... Narcos: Mexico Season 3

:*)
Weer wat te doen komend weekend. :D

[ Voor 15% gewijzigd door MaZo op 05-11-2021 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:01
Narcos: Mexico Season 3

voldoet wel weer aan mijn verwachtingen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
MaZo schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:57:
[...]
Weer wat te doen komend weekend. :D
Ook goed is Arcane League of Legends, naar de online game.

3 van de 9 episodes staan online.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is die serie goed te kijken zonder dat je ooit het spel heb gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier zojuist Zerozerozero afgerond. Was tof :)
Ook erg nice hoe ze door verschillende scenes het verhaal vertelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonas182
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-12-2023
Rockvee2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:01:
Zeker en vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Seizoen 5 van Big Mouth staat ook op Netflix. Inmiddels ook gekeken.

laagvloerse humor. Je moet er van houden. Kijkt lekker weg vind ik.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 21:07
Rockvee2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:01:
Ik vond de 1ste 3 afleveringen alvast best goed ... nu wachten op de volgende afleveringen.
Wel grappig dat je de stem van Shohreh Aghdashloo (Chrisjen Avasarala uit The Expanse) gelijk herkent ... zo is er maar 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:26
Waarom is het verschil zo groot in kwaliteit tov dolby vision bij bijvoorbeeld disney plus. Netflix echt vele malen betere kwaliteit terwijl het allebei dolby vision is. Bij disney ook nog eens hele dikke zwarte balken. Valt echt heel erg tegen op mijn lg cx65. Om die reden kijk ik er dan ook niet meer naar en hou ik het bij netflix originals.
Prime wil ik het niet eens over hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Kvibe op 09-11-2021 15:50 ]

Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH | 20 graden op ZZO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

wiemelen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:02:
[...]

Ik vond de 1ste 3 afleveringen alvast best goed ... nu wachten op de volgende afleveringen.
Wel grappig dat je de stem van Shohreh Aghdashloo (Chrisjen Avasarala uit The Expanse) gelijk herkent ... zo is er maar 1 :)
Ja! Zie je wel, ik ben niet gek! Bij de eerste zin herkende ik de stem al! _/-\o_

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Vandaag de email en notificatie ontvangen over de prijsverhoging van mijn standaard abo naar €11,99 (per 10 december).

[ Voor 12% gewijzigd door MaZo op 10-11-2021 21:43 ]

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MaZo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:43:
Vandaag de email en notificatie ontvangen over de prijsverhoging van mijn standaard abo naar €11,99 (per 10 december).
Yup hier ook per de eerstvolgende verlenging €15,99. Helaas nét voor de release van the Witcher seizoen 2. Maar goed, prima. Eenmaal tegen die achterlijk hoge prijs verlengen en dan is het einde Netflix, ben gewoon niet bereid om maandelijks zoveel te betalen; vind het de huidige prijs al niet waard en dit gaat de grens over. :) Gaan denk ik gewoon eens per kwartaal, als er überhaupt series zijn die we dan willen zien, een abo afsluiten, alles bingen en meteen weer opzeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 11-11-2021 13:54 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Red Notice was wel aardig, Dwayne is altijd goed, maar de duurste Netflix film ooit zag ik er niet aan af

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MaZo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:43:
In België was het al 11,99 en wordt het 13,49. Ik vind het ook te veel worden om het zo maar door te laten lopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:48
Gisteren wilde ik the killing seizoen 2 verder kijken. Kan deze niet meer vinden is die verwijderd? Ik kan op de webversie nog wel de titel zien maar 0 afleveringen. Ook geen melding gezien dat deze verwijderd zou worden. Kan iemand eens checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:56

Honesty

kattenneus!

WhatsappHack schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:54:
[...]

Yup hier ook per de eerstvolgende verlenging €15,99. Helaas nét voor de release van the Witcher seizoen 2. Maar goed, prima. Eenmaal tegen die achterlijk hoge prijs verlengen en dan is het einde Netflix, ben gewoon niet bereid om maandelijks zoveel te betalen; vind het de huidige prijs al niet waard en dit gaat de grens over. :) Gaan denk ik gewoon eens per kwartaal, als er überhaupt series zijn die we dan willen zien, een abo afsluiten, alles bingen en meteen weer opzeggen.
Zo doen wij het al jaren, gewoon afsluiten en meteen weer opzeggen voor een maand later. Voordeel is dat als we dan allemaal geen netflix kijken(zoals in de zomer) we ook niks betalen en als een van ons er achter komt dat ons abonnement is verlopen dan zet ik of mijn twee zoontjes hem weer aan. Doen we ook met Disney als ze willen kijken zet ik hem weer aan en meteen weer uit.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Vaevictis_ schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:35:
Gisteren wilde ik the killing seizoen 2 verder kijken. Kan deze niet meer vinden is die verwijderd? Ik kan op de webversie nog wel de titel zien maar 0 afleveringen. Ook geen melding gezien dat deze verwijderd zou worden. Kan iemand eens checken?
Hier gewoon nog alles erop staan. Staat ook nog niet op het verwijderalarm:
https://www.netflix-neder...met-ook-twee-crimeseries/

Kijk je wel via de Nederlandse omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41

Robtimus

me Robtimus no like you

Mars18 schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:52:
Red Notice was wel aardig, Dwayne is altijd goed, maar de duurste Netflix film ooit zag ik er niet aan af
Zie https://www.netflix-neder...uurste-netflix-film-ooit/

Het helpt zeker niet mee als er alleen al aan de 3 hoofdrolspelers + regisseur 70 miljoen euro is uitgegeven.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:48
Sunfalls schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:34:
[...]

Hier gewoon nog alles erop staan. Staat ook nog niet op het verwijderalarm:
https://www.netflix-neder...met-ook-twee-crimeseries/

Kijk je wel via de Nederlandse omgeving?
Was gisteren dus weg en vanmiddag weer terug. Ja Nederlandse omgeving zal een glitch zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:09

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ik hoop dat Netflix de rechten krijgt voor de nieuwe Halo-serie; het is een Paramount+-titel in de VS, maar dat geldt onder andere ook voor Star Trek: Discovery (dus er is hoop).

Gisteren was Halo's 20e verjaardag (samen met die van de Xbox) en Microsoft dropte de eerste teaser:

https://www.imdb.com/vide...hp_i_1&listId=ls053181649

Ik moet toegeven… ik kreeg er kippenvel van.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:21
Naar verluid verdwijnt Star trek Discovery vannacht van Netflix, 3 dagen voordat seizoen 4 erop zou komen.
Omdat Paramount volgend jaar in sommige Europese landen hun eigen streaming dienst wilt lanceren.

https://deadline.com/2021...unt-viacomcbs-1234875466/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
Vrietje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:47:
Naar verluid verdwijnt Star trek Discovery vannacht van Netflix, 3 dagen voordat seizoen 4 erop zou komen.
Omdat Paramount volgend jaar in sommige Europese landen hun eigen streaming dienst wilt lanceren.

Welke landen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 07:57

Shabbaman

Got love?

Dat is wel een tegenvaller. En nog een streamingdienst is precies waar we behoefte aan hebben.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Eh tjah.

Ik had al plannen om netflix om te zeggen voor vershillende redenen (ik was lid sinds de introductie in NL), maar ik wou Discovery, The Witcher, en Stranger Things nog afwachten. Discovery viel tot nu toe flink tegen, maar ik wou seizoen 4 nog steeds wel een kans geven. Maar niet als ik daarvoor een ander abonnement moet afsluiten terwijl ik de ene eigenlijk wil stoppen. De trailer wist ook niet te overtuigen. Dus helaas. En tjah, dan heb ik eigenlijk ook geen zin om op Stranger Things te wachten.. Héél misschien neem ik dan weer een maandje, en héél misschien doe ik dat ook voor de andere diensten zo nu en dan, maar ik acht de kans echt heel klein. Eind van het jaar kap ik er dus mee, met Netflix, en streaming TV in het algemeen waarschijnlijk.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 22:03
Nederland krijgt blijkbaar SkyShowtime waar dan vermoedelijk Discovery op zal verschijnen (lanceert nog in 21 andere landen):
https://www.businesswire....n-Select-European-Markets

https://www.rtlnieuws.nl/...gdienst-peacock-paramount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl

Lekker dan. Dus ipv 18 nov op Netflix zouden we tot ergens 2022 moeten wachten en weer een extra abo op Paramount+ moeten nemen om de rest van de serie te kunnen zien. Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
sverzijl schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:22:
[...]

Lekker dan. Dus ipv 18 nov op Netflix zouden we tot ergens 2022 moeten wachten en weer een extra abo op Paramount+ moeten nemen om de rest van de serie te kunnen zien. Nope.
Ja ik las iets dat ze het contract met netflix afgekocht hebben. Maar das is prima als deze service nou volgende week zou lanceren. Want ja laten we eerlijk zijn. Wie het echt wilt zien in europa gaat echt niet tot volgend jaar wachten, maar grijpt naar minder legale middelen. en mensen die het alleen maar kijken omdat het toevallig op netflix staat gaan hier niet nog een streaming service voor afsluiten.
en vooral de timing, je doet dit niet 3 dagen voordat het seizoen begint. en het dan maanden de plank leggen voor redenen. Kijk als ze nou seizoen 4 nog gewoon op netflix lieten komen, en zodra paramount+ begint het verhuizen. en dan seizoen 5 daarop 8)7 Dat is klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 22:03
Het is best een bizarre strategie. De trailer wordt ook op het nippertje gelost, wie zal nu weten dat het deze week uitkomt. Een dag later halen ze het dan van Netflix af met een paar uren waarschuwing. En dan volgt maanden leegte.

Ze zouden anders ook gewoon discreet kunnen zijn, geen vierde seizoen lossen en dan ergens volgend jaar verhuis plus "nieuwe content".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
https://www.instagram.com...-Dy/?utm_medium=copy_link
Even kijken of dit werkt maar de officiële bevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Laatst online: 16-09 07:10
Ik zie Star Trek Discovery ook niet meer online staan op Netflix. Het Netflix-tijdperk van Star Trek is dus over. Een aantal oude Star Trek series staan nog wel online.

Wel gek dat in de Instagram post juist vooral verwezen wordt naar Paramount+ omdat een aantal Europese landen (waaronder Nederland) juist SkyShowtime krijgen zoals @algalid al heeft aangegeven. Dit is een joint venture van ViacomCBS en NBCUniversal. Ofwel, de content van Paramount+ en Peacock worden gecombineerd in 1 dienst.

Maar goed, dit is wel een hele stomme actie van ViacomCBS. Had dan gewacht totdat Paramount+ en SkyShowtime in veel meer landen beschikbaar zijn en dat je dan pas de rechten terugkoopt voor het vijfde seizoen en niet twee dagen voordat het vierde seizoen uitkomt (zeker voor een serie die al een grote internationale footprint heeft).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VirinR
Netflix heeft trouwens een nieuwe Top 10 pagina gelanceerd: https://top10.netflix.com.

Op deze site kan je voor per week, voor elke land of internationaal, de top 10 series en films bekijken. Netflix gebruikt nu het totaal bekeken uren als meting en niet langer hoeveel gebruikers iets voor 2 minuten hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
VirinR schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:19:
Ik zie Star Trek Discovery ook niet meer online staan op Netflix. Het Netflix-tijdperk van Star Trek is dus over. Een aantal oude Star Trek series staan nog wel online.

Wel gek dat in de Instagram post juist vooral verwezen wordt naar Paramount+ omdat een aantal Europese landen (waaronder Nederland) juist SkyShowtime krijgen zoals @algalid al heeft aangegeven. Dit is een joint venture van ViacomCBS en NBCUniversal. Ofwel, de content van Paramount+ en Peacock worden gecombineerd in 1 dienst.

Maar goed, dit is wel een hele stomme actie van ViacomCBS. Had dan gewacht totdat Paramount+ en SkyShowtime in veel meer landen beschikbaar zijn en dat je dan pas de rechten terugkoopt voor het vijfde seizoen en niet twee dagen voordat het vierde seizoen uitkomt (zeker voor een serie die al een grote internationale footprint heeft).
Oh dan heeft letterlijk iets van 3 kwartier op Netflix gestaan dat de serie Netflix ging verlaten.
Met foute informatie ook want daar stond dat 17 november de laatste dag was dat het te kijken was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:38
Bizar van Star Trek. De content makers zullen niet blij zijn. Aantal kijkers buiten de VS zal flink omlaag gaan. Vrijwel niemand doet Netflix eruit. Ik krijg direct ruzie met mijn tieners die veel anime kijken op Netflix en ikzelf en de vrouw kijken ook het nodige. en een abbo nemen voor maar 1 serie ga ik niet doen.
Die content makers begrijpen het niet, niemand wil op 10 diensten een abbo nemen. Ik ben bang dat de piraterij met deze versnippering alleen maar weer gaat toenemen, met alle gevolgen van dien (series die sneller worden gecancelled wegens te weinig kijkers).
Maar het is zoals het is en dus geen Star Trek: Discovery meer op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
glatuin schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:52:
Ik ben bang dat de piraterij met deze versnippering alleen maar weer gaat toenemen, met alle gevolgen van dien (series die sneller worden gecancelled wegens te weinig kijkers).
Ik download vrijwel niets meer de afgelopen paar jaar, maar met dit soort geintjes zwengel ik Sonarr wel weer even aan. Netflix zelf zullen wij ook niet zo snel weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Balen van Discovery… ik was nog met eerste seizoen bezig.

Ik kan iets anders aanraden, King’s Affection. Een Koreaanse serie. Bizar goed. Dus voorlopig keer ik Netflix rug niet toe.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

mmmm ik heb per ongeluk heel seizoen 2 van Tiger king gekeken vandaag.

In begin vond ik het nogal meh maar daarna werd het toch wel weer flink bizar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Player1S schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:32:
mmmm ik heb per ongeluk heel seizoen 2 van Tiger king gekeken vandaag.

In begin vond ik het nogal meh maar daarna werd het toch wel weer flink bizar.
Toch wel? Ik twijfelde. Die Joe zit in de bak, er is al een keer een extra aflevering geweest over hoe de personages verder gingen met hun leven en ik dacht dat het verhaal daarmee wel klaar was. Misschien toch een kans geven dan, vaak stop ik na een paar afleveringen met die Netflix documentaires.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Volgens de Netflix-app komt het twaalfde seizoen van Archer op 1 december uit :)
En Arcane is verlengd met een tweede seizoen: https://deadline.com/2021...son-2-netflix-1234878165/

[ Voor 42% gewijzigd door VirinR op 21-11-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zo, de 1ste aflevering van de nieuwste Undercover achter de kiezen.

Ik moet zeggen, niet slecht. Het oogt steeds professioneler. d:)b

BTW: wel blij met de NL ondertiteling, anders is het wel erg lastig om alles te kunnen volgen. ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001

MazeWing

The plot thickens...

ehtweak schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:54:

BTW: wel blij met de NL ondertiteling, anders is het wel erg lastig om alles te kunnen volgen. ;)
Ik stoorde me enorm aan de compressie-artifacts en het behoorlijk grauwe beeld. Zwart is niet zwart maar grijs. Alles oogt flets, zeker die scene in die nachtclub.

Eigenlijk belachelijk voor een productie in 2021 in de tijd van UHD, HDR, etc.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@MazeWing Bijzonder; eigenlijk niks van gemerkt.
Ik heb een stukje gekeken via de Belgische TV (één) en via de STB/Netflix (als zijnde Xs4all klant).

Was alhier een prima beeld. Misschien afhankelijk van de gebruikte apparatuur o.i.d?

En met 'professioneel' bedoelde ik eigenlijk de setting, de acteurs, de manier waarop de scènes gebracht worden, e.d.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

ehtweak schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:07:
@MazeWing Bijzonder; eigenlijk niks van gemerkt.
Net aflevering 1 van Seizoen 03 gezien en ook niets gemerkt terwijl ik echt een zeikerd ben op dat vlak. Moet ik wel zeggen dat ik de serie casual keek, dus geen verduisterde ruimte of geluid over de externe speakers. Zal met aflevering twee eens extra opletten. Al is het mogelijk ook een stukje verwachting, ik verwachtte geen HDR of strak 4K omdat het een Nederlandse serie is. Mogelijk (negatief) bevooroordeeld... Enfin, volgende week verder. Dat is wel een nadeel van Netflix, wachten op afleveringen. Amazon Prime klapt altijd direct het gehele seizoen online. Dat ik dat een nadeel vind geeft wel aan dat de eerste aflevering van dit seizoen van Undercover me pakte, ik wil dit graag zien. Doet me nu al meer dan het vorige seizoen :P

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 22-11-2021 11:33 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb aflevering 1 ook gekeken. Alleen op VRT Nu (België, zoiets als NPO) ipv Netflix. Tof dat Ferry er weer in zit. Wel realistisch dat hij uitgekotst wordt op de camping en dat zijn plaats is ingenomen (ik ben benieuwd wat hij daar aan gaat doen).

Ik wist niet eens dat de serie op een echte drugscrimineel gebaseerd was https://www.esquire.com/n...ferry-bouman-janus-van-w/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@FeaR Nou, dat Amazon Prime meteen alles online gooit, is ook niet waar.
WoT pas 3 afleveringen en de rest moet je ook op wachten. Ditto voor The Boys.
Terwijl b.v. Hanna zometeen wel in één keer online komt.

En bij Netflix is het de ene keer wel een heel seizoen in één keer, de andere keer weer niet.
De logika daarachter ontgaat me ook. :?

BTW: Wel een typisch typetje weet Frank Lammers neer te zetten; de stereotype boef, met die kop van hem! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 22-11-2021 12:12 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

ehtweak schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:09:
Ik ga nu twijfelen of ik dan bij de door mij bekeken series bewust niet keek de eerste maanden om zo op het einde in één keer alles te kunnen zien 🤔 Maar goed, S03E01 van Undercover is dus al gezien dus negeren en wachten is geen optie meer. First World Problem :P

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 22-11-2021 12:16 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En bij Netflix is het de ene keer wel een heel seizoen in één keer, de andere keer weer niet.

BTW: Wel een typisch typetje weet Frank Lammers neer te zetten; de stereotype boef, met die kop van hem! 8)
Dat is gewoon een rechtendingetje denk ik. In België mogen ze nog niks op Netflix zetten en doet VRT dat week na week, in Nederland mag dan hetzelfde op Netflix.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

1e seizoen undercover vond ik goed maar het 2e seizoen heb ik na 2 afleveringen niet verder gekeken, vond er geen bal aan en de grootste reden is denk ik toch wel dat Ferry er bijna niet in voorkwam. Ik ga dit derde seizoen een kans geven, misschien dat door de aanwezigheid van Ferry het beter is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vond het tweede seizoen ook wel tof, Sebastien Dewaele zit ook in eigen kweek en unite 42 (ook toffe series en staan ook op Netflix).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

FeaR schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:32:
[...]

Net aflevering 1 van Seizoen 03 gezien en ook niets gemerkt terwijl ik echt een zeikerd ben op dat vlak. Moet ik wel zeggen dat ik de serie casual keek, dus geen verduisterde ruimte of geluid over de externe speakers. Zal met aflevering twee eens extra opletten. Al is het mogelijk ook een stukje verwachting, ik verwachtte geen HDR of strak 4K omdat het een Nederlandse serie is. Mogelijk (negatief) bevooroordeeld... Enfin, volgende week verder. Dat is wel een nadeel van Netflix, wachten op afleveringen. Amazon Prime klapt altijd direct het gehele seizoen online. Dat ik dat een nadeel vind geeft wel aan dat de eerste aflevering van dit seizoen van Undercover me pakte, ik wil dit graag zien. Doet me nu al meer dan het vorige seizoen :P
Dan ben jij Wheel of Time niet aan kijken dus.... :X

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ehtweak schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:54:

Ben niet hyped dit jaar. Ik wacht wel tot alles er op staat.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 16:38
En HANNA laatste seizoen 3 op prime video in 6 delen uitgebracht geweldig en spannend naar gekeken alle 6 delen gisteren achter elkaar gekeken.dat houd de spanning er in.

Nee van seizoen 1 tot 3 geweldige serie de eerste 2 seizoen waren in 8 delen maar mocht de pret niet drukken Wel jammer dat het de laatste is komt ook geen 4e seizoen wel te zien in de laatste 6 delen einde van ultrax gewoon maar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 21:34
Ik ben nu bezig met Cowboy Bebop. Best aardig, maar de animeserie waar het op is gebaseerd is véél beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
P-Rock schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:29:
Ik ben nu bezig met Cowboy Bebop. Best aardig, maar de animeserie waar het op is gebaseerd is véél beter.
Serie nooit gezien, en slechts een paar reviews gekeken op YouTube over Cowboy Bebop, waarin letterlijk gezegd werd "kijk dit niet, verspil je tijd niet". Maar eigenwijs als ik ben, toch even aangezet. Na 10 minuten weer uitgezet, want het acteren vond ik flink belabberd.

Arcane daarentegen, ho-ly shit _o_ Serieus de beste serie (niet alleen animated, series in het algemeen, bedoel ik) die ik in de laatste jaren heb gezien. Prachtig geanimeerd, supergoed verhaal, spannend en interessant van begin tot eind.

Ik weet geen reet van League of Legends (het spel waar dit op gebaseerd is), maar daar heb ik niks van gemerkt, het is uitstekend te volgen zonder enige voorkennis. Kan niks anders zeggen dan: kijken.

(Bizar dat Arcane tot nu toe pas 2x tussen neus en lippen door is genoemd in dit topic :o)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 27-11-2021 12:35 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P-Rock
Hahn schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:34:
[...]

Serie nooit gezien, en slechts een paar reviews gekeken op YouTube over Cowboy Bebop, waarin letterlijk gezegd werd "kijk dit niet, verspil je tijd niet". Maar eigenwijs als ik ben, toch even aangezet. Na 10 minuten weer uitgezet, want het acteren vond ik flink belabberd.
Het is dan ook vooral een show voor mensen die bekend zijn met serie. Wat dat betreft zijn sommige acteurs wel een goede kopie van hun geanimeerde versie, al kon Netflix het niet laten om enkele personages gay of zwart te maken. Omwille van de diversiteit, jeweetwel. Ik ben klaar met het woke gedrag van Netflix.

[ Voor 3% gewijzigd door P-Rock op 27-11-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
P-Rock schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:37:
[...]

Het is dan ook vooral een show voor mensen die bekend zijn met serie. Wat dat betreft zijn sommige acteurs wel een goede kopie van hun geanimeerde versie, al kon Netflix het niet laten om enkele personages gay of zwart te maken. Omwille van de diversiteit, jeweetwel. Ik ben klaar met het woke gedrag van Netflix.
Ik heb afl. 1 gezien. Hij is natuurlijk minder goed dan de anime. Waar ik me het meest aan ergerde was de casting, die vind ik gewoon slecht. Vooral John Cho is veel te oud en klein om Spike te spelen. Dat had gewoon een wat jongere, vlotte acteur moeten zijn, niet iemand die al zichtbaar rimpels heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
ggj87 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:05:
[...]

Ik heb afl. 1 gezien. Hij is natuurlijk minder goed dan de anime. Waar ik me het meest aan ergerde was de casting, die vind ik gewoon slecht. Vooral John Cho is veel te oud en klein om Spike te spelen. Dat had gewoon een wat jongere, vlotte acteur moeten zijn, niet iemand die al zichtbaar rimpels heeft
Klopt, hij is te oud. Cho is bijna 50 terwijl Spike ergens eind 20 moet zijn. Ondanks dat doet hij het toch best aardig en heeft hij Spike's carefree attitude en swagger goed gekopieerd. Dat ze Jet zwart hebben gemaakt verbaast me niet eens zo erg, maar in de anime was hij een stuk ouder en groter dan dat 'ie nu is. Ze hadden Dave Bautista moeten nemen; die zou perfect zijn.

Ik heb wel een probleem met Faye. Die lijkt in de verste verte niet op haar getekende versie qua gedrag. Nu is het gewoon een brutale meid. De hele nieuwe Vicious-Julia verhaallijn is zwaar kut. Vicious is nu vooral een verongelijkt mannetje met een te grote kin (een kruising tussen Lord Farquaad en Lucius Malfoy) en niet meer een levensgevaarlijke sociopaat.

De makers hebben veel visuele aspecten goed overgenomen, maar ze lijken geen benul te hebben gehad wat de anime zo bijzonder maakt. En dat is vreemd met Shinichiro Watanabe als adviseur.

[ Voor 3% gewijzigd door P-Rock op 27-11-2021 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het hangt van de serie af. Als het een compleet eigen netflix productie is, dan komt alles in 1 keer online. Als het in samenwerking is met een ander bedrijf waardoor de serie ook op lineare tv word uitgezonden, zoals met undercover gebeurd, dan is het een dag later op netflix te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

Heb nu in 2 avonden de serie Hellbound er doorheen gejaagd. Tering wat een gave serie. Hij begint wat traag maar komt goed op gang later. Goed verhaal. Acteerwerk is prima en de VFX is ook erg fijn om naar te kijken.

Koreanen zijn goed bezig de laatste tijd met series.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
Damian schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:57:
Heb nu in 2 avonden de serie Hellbound er doorheen gejaagd. Tering wat een gave serie. Hij begint wat traag maar komt goed op gang later. Goed verhaal. Acteerwerk is prima en de VFX is ook erg fijn om naar te kijken.

Koreanen zijn goed bezig de laatste tijd met series.
Daarvoor ook al hoor, maar sinds de populariteit van Squid Game vallen ze kennelijk meer op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
[...]

...
Rondom aflevering 4 wordt het acteren echt een heel stuk beter. Ik moest ook echt even inkomen door dat acteerwerk (voornamelijk van de Mustafa Shakir, de acteur die Jet Black speelt, dat ging echt niet heel soepel de eerste paar afleveringen). John Cho doet wel erg zn best en zit goed in de rol. Hij mag wat mij betreft ook direct door als nieuwe James Bond trouwens, inclusief de outfit en het kapsel. Mooie vechtscenes!

Ik vind Cowboy Bebop wel erg vermakelijk, de soundtrack echt fantastisch (staat ook op Spotify trouwens, absoluut de moeite waard). Ik moet wel zeggen dat ik het origineel nooit heb gekeken, dus geen vergelijkingsmateriaal, dat zal ongetwijfeld schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 09:02
Ik heb het origineel ook nooit gezien, dus misschien dat dat inderdaad helpt. Ik vindt Cowboy Bebob, een lekker (noir)sfeertje hebben, mede door de geweldige soundtrack, en toe nu toe kijkt het lekker weg, en nu bij aflevering 8. Ok, het is verhaal technisch geen hoogstandje, en sommige acteurs en rollen vallen door de mand, maar voor de ontspanning tussendoor erg leuk. Sowieso eindelijk weer eens een ontspannen Science Fiction serie i.p.v. dat het zichzelf veel te serieus neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 11:42
[...]

Arcane daarentegen, ho-ly shit _o_ Serieus de beste serie (niet alleen animated, series in het algemeen, bedoel ik) die ik in de laatste jaren heb gezien. Prachtig geanimeerd, supergoed verhaal, spannend en interessant van begin tot eind.

Ik weet geen reet van League of Legends (het spel waar dit op gebaseerd is), maar daar heb ik niks van gemerkt, het is uitstekend te volgen zonder enige voorkennis. Kan niks anders zeggen dan: kijken.

(Bizar dat Arcane tot nu toe pas 2x tussen neus en lippen door is genoemd in dit topic :o)
Ik ben echt weg geblazen door Arcane…wauw. Bijna elke frame is een kunstwerk. De mooiste animatie die ik ooit heb gezien. En knappe character building. Wie zijn nou de bad guys?

Ik kijk series bijna nooit een tweede keer. Alleen gedaan bij Stranger Things en The Expanse…en Arcane ga ik nog een keer kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hoop knallers gaan eraf komende weken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qBTBXDVQfFcmTOXdyXM2Mr5orQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xDP0f8bmAOIkfxWxNIwcftXd.png?f=user_large

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:04

Sherlock

No Shit

Echt zo klote, zit je middenin een serie, krijg je een melding dat je abonnement (weer) €2 in de maand duurder wordt en dan flikkeren ze je serie er nog af ook. "Rechtenkwestie"... noemen ze het dan, wat dan betekent dat ze niet genoeg willen betalen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 14:04
Sherlock schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:57:
"Rechtenkwestie"... noemen ze het dan, wat dan betekent dat ze niet genoeg willen betalen.
Dat is onjuist. Een hoop van deze titels vallen onder de paraplu van HBO en Disney. Ze verhuizen dus gewoon naar HBO Max en Disney+.

Daar kan Netflix helemaal niets tegen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Joker stond er ook maar een half jaartje op.

Niet gekeken, want ik had hem net voor hij op Netflix kwam al weer een keer op Prime gekeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Waar gaat Friends heen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
HBO Max waarschijnlijk, dat volgend jaar in Nederland uit komt.
In andere landen is die verhuizing al eerder ingezet.

Friends is van Warner Bros en dat heeft hetzelfde moederbedrijf als HBO Max: WarnerMedia.

Nog een abonnementsdienst voor video streaming en een meer versnipperd aanbod...

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 01-12-2021 17:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MazeWing schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:00:
[...]

Ik stoorde me enorm aan de compressie-artifacts en het behoorlijk grauwe beeld. Zwart is niet zwart maar grijs. Alles oogt flets, zeker die scene in die nachtclub.

Eigenlijk belachelijk voor een productie in 2021 in de tijd van UHD, HDR, etc.
Ik dacht dat het aan de TV of het internet lag, maar blijkbaar ben ik niet de enige die zich er aan ergerde.
Ik had het vooral bij aflevering 2, bij de diefstal van die vaten, die 'nachtlucht' zag er niet uit.
Ik ben overigens wel weer enthousiast over de eerste twee afleveringen, en ga hem zeker volgen. Wel ben ik niet heel erg enthousiast over de scènes van Tom Waes met Ruth Becquart, te gemaakt wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En The Big Bang en Homeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joker gaat me niet meer lukken denk ik om te kijken. Is dat tot of tot en met 4 december? :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
Marzman schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:07:
Joker gaat me niet meer lukken denk ik om te kijken. Is dat tot of tot en met 4 december? :p
Ik denk tot en met want hij was 5 juni toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:52
josh-hill schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:21:
[...]

Ik denk tot en met want hij was 5 juni toegevoegd.
@Marzman In de Netflix app wordt aangegeven: Laatste dag te zien op Netflix: december 4
Ik ben in ieder geval nu al aan het kijken. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 02-12-2021 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Mars18 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:43:
[...]

En The Big Bang en Homeland
The Big Bang Theory is (net als Friends) van Warner Bros. dus die zal op HBO Max verschijnen.
Homeland is weer van Disney en die staat al een tijdje op Disney+.

Ik heb mij toch laten meenemen door de Arcane-hype maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Ben totaal niet bekend met League of Legends maar de verhaal en animatie waren geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:13
VirinR schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:41:
Volgens de Netflix-app komt het twaalfde seizoen van Archer op 1 december uit :)
En Arcane is verlengd met een tweede seizoen: https://deadline.com/2021...son-2-netflix-1234878165/
Wat betreft Archer, het is nu 3 december maar geen s12 te vinden, ook de melding dat het nieuwe seizoen komt/kwam is nu verdwenen, iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 23:02
Hier ook Arcane aan het kijken, 2e aflevering zit erop. Thanks voor de mentions hier, was er zelf nooit op gekomen om dit te kijken. Wat een prachtig visueel pareltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
DutchOwnage schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:05:
[...]

Dat is onjuist. Een hoop van deze titels vallen onder de paraplu van HBO en Disney. Ze verhuizen dus gewoon naar HBO Max en Disney+.

Daar kan Netflix helemaal niets tegen beginnen.
Hetzelfde voor Modern Family, wel zonde dat er direct 3 goede sitcoms verdwijnen bij Netflix..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 07:57

Shabbaman

Got love?

Gynnad schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:18:
[...]

Hetzelfde voor Modern Family, wel zonde dat er direct 3 goede sitcoms verdwijnen bij Netflix..
Wacht... het ging over TBBT en HIMYM, wat is dan de derde goede sitcom? :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tommy-D schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:56:
[...]

Wat betreft Archer, het is nu 3 december maar geen s12 te vinden, ook de melding dat het nieuwe seizoen komt/kwam is nu verdwenen, iemand enig idee ?
Dat is van Fox en dat is van Disney. Dus waarschijnlijk ...

Wel raar als Netflix het zelf al aangekondigd heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 03-12-2021 12:56 ]

/▌

Pagina: 1 ... 193 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.