Even inloggen via web in je Netflix account, naar settings en daar automatisch volgende aflevering uitzetten.MdO82 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:58:
Weet iemand of het automatisch afspelen uit te zetten is ?
Als je via de webbrowser kijkt of de app opent dan heb je gelijk een serie die af begint te spelen als promo.
Als ik dan naar beneden ga en op een serie ga staan dan wordt er ook gelijk een promo afgespeeld.
Kan dat uitgezet worden ?
Denk niet dat @MdO82 de volgende aflevering bedoeld van een serie is die aan het kijken is maar de trailer/promo van een andere serie?
Vind dat ook vervelend, wil gewoon meteen starten waar ik gebleven was en niet eerst moet zoeken naar de serie die ik aan het kijken ben.
Vind dat ook vervelend, wil gewoon meteen starten waar ik gebleven was en niet eerst moet zoeken naar de serie die ik aan het kijken ben.
Het gaat echt om de homepage van netflixTiSaE schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 06:16:
[...]
Even inloggen via web in je Netflix account, naar settings en daar automatisch volgende aflevering uitzetten.

Als je deze opent dan wordt er gelijk een promo afgespeelt (in mijn geval de docu over Madeleine Mccain)
Ik vind het knap irritant.
En als je met de aanwijzer over een serie gaat om even te kijken wat het is krijg je ook gelijk weer een promo te zien.
Ik vind het persoonlijk fijn als dat uit zou kunnen.
Netflix heeft overigens nog niet gereageerd op mijn vraag via twitter
2250 WP Zuid PVoutput
Dat kan niet voor zover ik weet, helaas.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Aiit. Turn Up Charlie is echt een retegoede serie. Idra doet het prima, en die kleine meid is zo grofgebekt. Dacht eerst dat het die meid van Full House was. Mckenna Grace ofzo, maar dit is een andere.
Ben op de helft.
Ben op de helft.
Nou ja zeg. De eerste vier afleveringen is Turn Up Charlie erg vermakelijk. De chemie tussen Idris en Hersey. Laatste drie / vier afleveringen gaat de serie compleet een andere kant op. Gemiste kans.
Heb zin in The Highwaymen! Kevin Costner en Woody Harrelson, dat moet wel een goede worden!
Het valt me op dat er steeds meer bekende acteurs aan Netflix producties doen, zou dat komen omdat de jongere acteurs (de nieuwe generatie) nu meer in Hollywood films komen en dat de oudere weinig rollen meer krijgen?
Of wordt Netflix gewoon beter dan enkele jaren geleden?
Het valt me op dat er steeds meer bekende acteurs aan Netflix producties doen, zou dat komen omdat de jongere acteurs (de nieuwe generatie) nu meer in Hollywood films komen en dat de oudere weinig rollen meer krijgen?
Dat lijkt me wel een mooie film inderdaad, bedankt voor de tip.Aight! schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:10:
Heb zin in The Highwaymen! Kevin Costner en Woody Harrelson, dat moet wel een goede worden!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk beiden. Er is ook een verschuiving van geld naar streaming diensten. Netfllix zit wereldwijd en heeft veel geld en is op zoek naar eigen content. In Youtube gaat ook veel geld om als je een populair kanaal hebt. Will Smith doet nu beiden al is hij ook bezig met Bad Boys 3.Aight! schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:10:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Leuke serie, misschien begint het iets soaperig te worden zo langzamerhand (seizoen 2) en zijn sommige stand offs gewoon rondweg ongeloofwaardig maar dan nog, ik vind het wel een echte aanrader.
Sulla mia pelle (hoewel veel zwaarder (pittige kost) en dan nu wel volkomen geloofwaardig (maar ook gebaseerd op ware feiten) is dan wellicht ook nog een film om mee te nemen.
Sulla mia pelle (hoewel veel zwaarder (pittige kost) en dan nu wel volkomen geloofwaardig (maar ook gebaseerd op ware feiten) is dan wellicht ook nog een film om mee te nemen.
een treffende spreuk
Ja vind ik ook. De eerste paar afleveringen vond ik super leuk.Ivysaur schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 02:49:
Nou ja zeg. De eerste vier afleveringen is Turn Up Charlie erg vermakelijk. De chemie tussen Idris en Hersey. Laatste drie / vier afleveringen gaat de serie compleet een andere kant op. Gemiste kans.
Tot het Ibiza verhaal (met name het allereerste stuk van de een-na-laatste aflevering)
Wel jammer, want daardoor vind ik de serie geen aanrader meer!
Naar aanleiding van de trailer had ik hem eigenlijk al afgeschreven, maar toch even gekeken naar de 1e aflevering. Dat was best ok!Mx. Alba schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:32:
Nieuw op Netflix: LOVE DEATH + ROBOTS. Een verzameling losstaande animated sci-fi shorts van verschillende makers en in zeer uiteenlopende stijlen. Heerlijk genieten op een druilerige zaterdag!
Ze zijn allemaal in anthologievorm. Er worden een aantal personages geïntroduceerd en de sci-fi wereld waarin zij leven en voor de rest laten ze compleet open eindes, klaar om op verder te fantaseren.
Ben benieuwd naar de rest.
Heeft iemand enig idee wanneer The Last Kingdom seizoen 3 eindelijk op Netflix Nederland komt?
Dat wil ik over Love, Death and Robots graag even onderstrepen.Webgnome schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:22:
[...]
Heb net de laatste aflevering gekeken en wauw, gewoon wauw.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Best ok?! Heb gisteren ook de eerste aflevering gekeken, en wtf. Sterk verhaal in 16 min. En de artwork, prachtig!sverzijl schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:06:
[...]
Naar aanleiding van de trailer had ik hem eigenlijk al afgeschreven, maar toch even gekeken naar de 1e aflevering. Dat was best ok!
Ben benieuwd naar de rest.
Best ok zegt ie....
overdrijven is ook een vakPoulske schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:41:
[...]
Best ok?! Heb gisteren ook de eerste aflevering gekeken, en wtf. Sterk verhaal in 16 min. En de artwork, prachtig!
Best ok zegt ie....![]()
Sinds november heb ik weer een abonnement omdat ik Ziggo de deur uit heb gedaan, maar Startrek Discovery is eigenlijk het enige nog dat ik volg.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Als je deze al ‘wtf’ vond, ben ik benieuwd wat je van episode 3 vond. Die vond ik persoonlijk toch een stuk beter.Poulske schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:41:
[...]
Best ok?! Heb gisteren ook de eerste aflevering gekeken, en wtf. Sterk verhaal in 16 min. En de artwork, prachtig!
Best ok zegt ie....![]()
Maar eerlijk is eerlijk, vind ze veel beter dan ik had verwacht, dus ben positief verrast.
Ik wil je niet overtuigen maar hoe kun je in 5 minuten een serie beoordelen die bovendien uit afzonderlijke afleveringen met verschillende stijlen en verhalen bestaat?kendo schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:28:
[...]
overdrijven is ook een vakIk heb het nog geen 5 minuten vol kunnen houden. Zonde van mijn tijd. Zoals de meeste content op Netflix.
Sinds november heb ik weer een abonnement omdat ik Ziggo de deur uit heb gedaan, maar Startrek Discovery is eigenlijk het enige nog dat ik volg.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
^^ psst, deze serie heeft zijn eigen topic
Perfect getimed, net seizoen 1 af.Ivysaur schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:22:
Oeh. The OA seizoen 2 is onlineHele goeie actrice btw.
3 heb ik doorgezet. Maar 2 was wat mij betreft helemaal geweldig.sverzijl schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Als je deze al ‘wtf’ vond, ben ik benieuwd wat je van episode 3 vond. Die vond ik persoonlijk toch een stuk beter.
Maar eerlijk is eerlijk, vind ze veel beter dan ik had verwacht, dus ben positief verrast.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Die is heel mooi gemaakt. Erg indrukwekkend. Een stukje Zandvoort komt ook om de hoek kijken.Marc3l schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:58:
Ook drive to survive aan het kijken. Wel vermakelijk maar.
Die over Williams vind ik ook interessant
www.netflix.com/title/80196135
[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 24-03-2019 03:28 ]
Gister "The Dirt" gezien, het verhaal achter het ontstaan en het succes van Mötley Crüe. Fantastische film met goede muziek. Absolute aanrader.
Zij is ook de schrijfster van de serieIvysaur schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:22:
Oeh. The OA seizoen 2 is onlineHele goeie actrice btw.
Die heb ik ook op mijn lijst staan.emil_406 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 09:20:
Gister "The Dirt" gezien, het verhaal achter het ontstaan en het succes van Mötley Crüe. Fantastische film met goede muziek. Absolute aanrader.
Het boek was alvast entertainend. Die zet ik op mijn lijst.
Ik zou even de titels erbij zetten, de episode volgorde is namelijk anders voor iedereenavotar schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:25:
[...]
3 heb ik doorgezet. Maar 2 was wat mij betreft helemaal geweldig.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ik hoor er ook niets vanwouterg00 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 00:27:
Heeft iemand enig idee wanneer The Last Kingdom seizoen 3 eindelijk op Netflix Nederland komt?
Ik heb geen idee welke Benelux zenders de rechten heeft op The Last Kingdom, dat is de enige reden om het er niet op te zetten , ook al is S3 van Netflix.
Evangelion komt op 21/06 naar Netflix:
Afschuwelijk slechte trailer voor een gruwelijk goede serie die voor mij in men tienerjaren vooral een enorme mindfuck was
Afschuwelijk slechte trailer voor een gruwelijk goede serie die voor mij in men tienerjaren vooral een enorme mindfuck was
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
The OA S02E01.. mind blown!
Ja dat belooft voor het tweede seizoen. Ik hoop al op een seizoen 3 want een dergelijk origineel verhaal ben ik al even niet meer tegen gekomen.
Na een halfuur in de eerste aflevering zat ik me wel even af te vragen of ik wel de juiste serie aan het zien was
Ja dat belooft voor het tweede seizoen. Ik hoop al op een seizoen 3 want een dergelijk origineel verhaal ben ik al even niet meer tegen gekomen.
Na een halfuur in de eerste aflevering zat ik me wel even af te vragen of ik wel de juiste serie aan het zien was

Is dat zo?burgt schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:42:
[...]
Ik zou even de titels erbij zetten, de episode volgorde is namelijk anders voor iedereenKan best zijn dat jullie het over dezelfde hebben
'mijn' volgorde is exact dezelfde als in onderstaande review.
https://www.heavenofhorro...ove-death-robots-netflix/
Heb ze nu allemaal gezien. Een paar niet helemaal mijn ding (Sucker of Souls, Good Hunting, Alternate Histories, Blind Spot), maar de rest was zeer vermakelijk.
Beste vond ik toch wel "Beyond the Aquila Rift".
Na alle posts gezien te hebben over The OA
Er is ook een eigen topic over The OA.
Er is ook een eigen topic over The OA.
Yup, ik had een hele andere volgorde, er is ook een iegen topic voor love, death & robots hier waar het ook bevestigd wordtsverzijl schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:14:
[...]
Is dat zo?
'mijn' volgorde is exact dezelfde als in onderstaande review.
https://www.heavenofhorro...ove-death-robots-netflix/
Heb ze nu allemaal gezien. Een paar niet helemaal mijn ding (Sucker of Souls, Good Hunting, Alternate Histories, Blind Spot), maar de rest was zeer vermakelijk.
Beste vond ik toch wel "Beyond the Aquila Rift".
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
After Life begon goed, maar de laatste twee afleveringen vond ik het wel erg snel gaan. En jammer dat die Indiesche actrice nauwelijks gebruikt wordt.
Ach, aan het eind van de film was hij druk bezig met afvallenJohnnnygoud schreef op zondag 17 maart 2019 @ 23:13:
[...]
Ben affleck was ook aardig dik geworden
[...]
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
NPO heeft 2 maanden geleden S3 uitgezonden.algalid schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:19:
[...]
Ik hoor er ook niets vanop trip naar het buitenland heb ik dan maar het hele seizoen gedownload. Om het er in te wrijven staan de ondertitels vrolijk in het Nederlands.
Ik heb geen idee welke Benelux zenders de rechten heeft op The Last Kingdom, dat is de enige reden om het er niet op te zetten , ook al is S3 van Netflix.
Er viel mij iets op in positieve zin bij netflix vandaag. Ik ben fan van japanse series en anime. Ben begonnen met Stay Tuned! En bij de trailer viel me iets op.
Ik heb het idee dat ze op hogere fps geschoten hebben. Elk beeldje was superscherp. Viel me ook op dat ie bijna 7Mbit vroeg ipv de normale 4.
Ik heb het idee dat ze op hogere fps geschoten hebben. Elk beeldje was superscherp. Viel me ook op dat ie bijna 7Mbit vroeg ipv de normale 4.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
hebben ze niet gewoon eindelijk een fatsoenlijke encode gebruikt?Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 00:38:
Er viel mij iets op in positieve zin bij netflix vandaag. Ik ben fan van japanse series en anime. Ben begonnen met Stay Tuned! En bij de trailer viel me iets op.
The Umbrella Academy is leuk! Kijkt érg fijn weg.
TopserieIvysaur schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:10:
After Life begon goed, maar de laatste twee afleveringen vond ik het wel erg snel gaan. En jammer dat die Indiesche actrice nauwelijks gebruikt wordt.
De Franse serie Osmosis is leuk om te zien. Netflix heeft een berg geld gestoken in de productie, het is een variant op de Black Mirror episode Hang the DJ.
The Highwaymen was tof. Raar dat Bonny en Clyde destijds een soort popstatus hadden als je het ziet uit de ogen van de agenten, van de andere kant, het was niet anders bij een Pablo Escobar of terrorist uit Molenbeek.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Z Nation Seizoen 4 staat op Netflix. Er is nog 1 resterend seizoen dat moet komen want helaas heeft SyFy beslist om er na S5 mee op te houden. De humoristische insteek vind ik het beste aan de serie.
Met Kingdom en het komende Black Summer is er nog Netflix original content om de zombiehonger te stillen.
Met Kingdom en het komende Black Summer is er nog Netflix original content om de zombiehonger te stillen.
Even een vraagje over de app: zijn er hier Tweakers die, net als ik, last hebben van het probleem dat de Netflix-app geen verbinding meer wil/kan maken met de ChromeCast? Ik heb in de slaapkamer een ChromeCast (v2.0) en casten via mijn Samsung S9 ging altijd zonder problemen, tot een kleine twee weken geleden. Nu wil hij geen verbinding maken. Andere apps casten (nog steeds) zonder problemen.
Op mijn vrouw haar iPhone 8 hebben we geen last van probleem.
Heb ik ook wel eens sporadisch last van. Ik reset gewoon altijd even de componenten in m'n netwerk, dus modem en router. Daarna werkt het altijd weer.
Hier staat tekst
je kan nog wel casten? (het icoontje staat er)Yonix schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:56:
Even een vraagje over de app: zijn er hier Tweakers die, net als ik, last hebben van het probleem dat de Netflix-app geen verbinding meer wil/kan maken met de ChromeCast? Ik heb in de slaapkamer een ChromeCast (v2.0) en casten via mijn Samsung S9 ging altijd zonder problemen, tot een kleine twee weken geleden. Nu wil hij geen verbinding maken. Andere apps casten (nog steeds) zonder problemen.
ik heb er vaak last van dat hij niet kan casten
Lol, netflix heeft zomaar 14 euro gestort op mijn rekening
Geen idee waarom
19 juli seizoen 3 la casa de papel! Ben benieuwd, de eerste 2 seizoenen waren grandioos. Maar als men later besluit er nog een seizoen bij te doen gaat dat meestal ten koste van de kwaliteit.....
Check. Sinds kort last van inderdaad. Het is niet dat het helemaal niet werkt, maar soms moet ik netflix helemaal afsluiten en opnieuw opstarten. Ook doet hij het vaak alleen vanuit het hoofdmenu, als je al een serie hebt geselecteerd kan hij de chromecast niet vinden. Heel vreemd.Yonix schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:56:
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Yes.Yonix schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:56:
Even een vraagje over de app:
Ook een Android telefoon inclusief CC V2.
(Wel een oude Nexus 5X)
Ik ben er achter gekomen dat het aan mijn telefoon ligt. Opnieuw opstarten van de telefoon lost het probleem altijd op.
Is me ook opgevallen dat alleen Netflix dit probleem heeft. Dus dan zou het gewoon een bug moeten zijn.
Ik zit trouwens op Android 8.1
I bad beat my meat by busting my nuts!
Verwijderd
Ook een Nexus 5x. Wifi aan en uit werkt hier meestal. Meestal start ik eerst home, indien niet gevonden. Home sluiten. Wifi aan en uit. Vervolgens doet home het en werkt netflix ook.murphylee schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:25:
[...]
Yes.
Ook een Android telefoon inclusief CC V2.
(Wel een oude Nexus 5X)
Ik ben er achter gekomen dat het aan mijn telefoon ligt. Opnieuw opstarten van de telefoon lost het probleem altijd op.
Is me ook opgevallen dat alleen Netflix dit probleem heeft. Dus dan zou het gewoon een bug moeten zijn.
Ik zit trouwens op Android 8.1
1 april?mr.JamesBond schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:21:
Lol, netflix heeft zomaar 14 euro gestort op mijn rekeningGeen idee waarom
Weg
Nee, ik had gehoopt dat andere tweakers dit (in het verleden) ook hadden, maar schijnbaar ben ik de enige.
Leuk dat Netflix een aantal nieuwe animatiefilms erop heeft gezet (Despicable Me, Hotel Transylvanië 3), maar waarom geen NL Audio? Despicable Me 2 heeft wel NL audio. Zo hebben mijn kids er nog niets aan
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Yes! Sinds vandaag komt er weer elke week een aflevering van Legends of Tomorrow op Netflix! Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel content ze in één aflevering weten te stoppen (zeker als je het vergelijkt met de andere DC series van CW).
Er is een teaser voor de serie van rapper Drake. Het 3e seizoen over gang violence in housing estates in de UK. De eerste 2 seizoenen (van 2011) staan ook op Netflix en nu komt er dus vervolg.
Dit!Beefhead schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:43:
Leuk dat Netflix een aantal nieuwe animatiefilms erop heeft gezet (Despicable Me, Hotel Transylvanië 3), maar waarom geen NL Audio? Despicable Me 2 heeft wel NL audio. Zo hebben mijn kids er nog niets aan
Ik heb deze vraag al eens aan Netflix gesteld. Er kwam geen antwoord...
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Net the trailer van The Silence (10 april) bekeken. Dit ziet er zo op het eerste gezicht wel goed uit.
Ik gooi meestal dan een filmpje aan met YouTube die doet het altijd wel. Die zet ik vervolgens stop en gooi dan de Netflix app weer opnieuw open.Yonix schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:56:
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Ik heb daar ook wel eens last van. Als ik wifi even uitschakel en weer aanzet werkt het altijd direct.Cobb schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:47:
[...]
Ik gooi meestal dan een filmpje aan met YouTube die doet het altijd wel. Die zet ik vervolgens stop en gooi dan de Netflix app weer opnieuw open.
Verwijderd
Bij mij hebben beide Despicables geen NL audio.......door je post ga ik nog maar eens kijken voor de zekerheid.Beefhead schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:43:
Ik kijk veel Netflix met Engelse ondertiteling. Nu zijn er ook heel veel films waar Netflix ervoor kiest om alleen Nederlandse ondertiteling beschikbaar te stellen.. erg vreemd, want ik weet 100% zeker dat bij bepaalde films de Engelstalige ondertiteling ook beschikbaar moet zijn (gewoon A-films).
Weet iemand wat hier de gedachte achter is, en is het de moeite om hier een suggestie/opmerking over te maken? Zoiets banaals is toch een kleine moeite om toe te voegen? En is er een manier om alsnog de juiste ondertitels eronder te krijgen? Dat lijkt mij dan weer behoorlijk onmogelijk gezien je Netflix gewoon vanaf je browser of app streamt.
Zijn er andere opties?
Weet iemand wat hier de gedachte achter is, en is het de moeite om hier een suggestie/opmerking over te maken? Zoiets banaals is toch een kleine moeite om toe te voegen? En is er een manier om alsnog de juiste ondertitels eronder te krijgen? Dat lijkt mij dan weer behoorlijk onmogelijk gezien je Netflix gewoon vanaf je browser of app streamt.
Zijn er andere opties?
@Divak Dat klinkt als hetzelfde punt iets hierboven: er is Nederlandse audio beschikbaar voor films die kinderen ook leuk vinden, maar toch worden ze alleen in het Engels aangeboden. Ik denk dat het gemakszucht van Netflix is, technisch kan het allemaal wel maar dan moeten ze dat wel implementeren.
Enige oplossing voor je sub-probleem lijkt me om dan via VPN te werken.
Enige oplossing voor je sub-probleem lijkt me om dan via VPN te werken.
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 04-04-2019 12:50 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
@Divak Het lijkt op een rechtenkwestie, maar dit is niet altijd het geval. Als je een extra profiel aanmaakt met taal Engels is het mogelijk om meer Engelstalige opties te zien. Het ziet er niet altijd uit omdat Netflix soms de closed captioning overneemt van TV series en die teletekst letters lijken recht uit de jaren 90.
De Belgische Netflix heeft meer taalopties maar het zijn dan ook twee taalgebieden die door elkaar lopen.
Met de verplichte content "browse like at home" die de EU oplegt heeft Netflix Nederlandse ondertitels wel beschikbaar gesteld als men zich "in het buitenland" bevindt.Stel dat je dus in Duitsland een serie bekijkt met je NL Netflix account zitten daar de Nederlandse ondertitels onder (uiteraard als ze beschikbaar zijn voor de serie). Voorheen was het hardnekkig Duits of mss Engels als je geluk had. Het kan dus erger.
De Belgische Netflix heeft meer taalopties maar het zijn dan ook twee taalgebieden die door elkaar lopen.
Met de verplichte content "browse like at home" die de EU oplegt heeft Netflix Nederlandse ondertitels wel beschikbaar gesteld als men zich "in het buitenland" bevindt.Stel dat je dus in Duitsland een serie bekijkt met je NL Netflix account zitten daar de Nederlandse ondertitels onder (uiteraard als ze beschikbaar zijn voor de serie). Voorheen was het hardnekkig Duits of mss Engels als je geluk had. Het kan dus erger.
Ik heb het ook nog eens gecheckt, en Despicable 2 heeft gewoon NL audio. Ik ga vanavond maar eens via de chat proberen om de reden hiervoor te horen. Op Twitter reageren ze niet.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:52:
[...]
Bij mij hebben beide Despicables geen NL audio.......door je post ga ik nog maar eens kijken voor de zekerheid.
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Beefhead schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:17:
[...]
Ik heb het ook nog eens gecheckt, en Despicable 2 heeft gewoon NL audio. Ik ga vanavond maar eens via de chat proberen om de reden hiervoor te horen. Op Twitter reageren ze niet.
Blijkbaar is Nederlands niet de taal die hun AI voor ons in gedachten heeft.De taal voor geluid wijzigen
Omdat er erg veel talen beschikbaar zijn, geeft Netflix alleen de vijf tot zeven talen weer die het meest relevant worden geacht voor jou tijdens het kijken. Gedownloade titels geven alleen de twee talen weer die het meest relevant zijn voor jou. Selecteer hieronder de gewenste optie om de audiotaal te wijzigen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nou, Santa Clarita Diet seizoen 3 ook al weer afgekeken. Erg leuke serie, jammer dat de afleveringen zo kort zijn en er maar 10 elk jaar online worden gezet.
De natuurdocumentaire met David Attenborough Our Planet is ook beschikbaar. Deze werd gisteren onder koninklijke belangstelling getoond:
https://www.standard.co.u...pting-green-a4109826.html
Nou, heb dus even met Netflix gechat, en ze geven me de volgende verklaring:
Ben benieuwd of het iets uithaalt.
Weet natuurlijk niet of dit zo werkt, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de rechten voor de audiosporen apart verkopen. Ik heb in ieder geval via de link de nederlandse audio aangevraagd.voor de twee eerder genoemde films.Shamir Netflix
Netflix is verplicht om voor elk land licenties in te kopen voor films/series . We zijn dus afhankelijk van wat de filmproducenten ons kunnen aanbieden in elk land
Shamir Netflix
Voor sommige series/films hebben we geen Nederlandse audio binnengekregen, dat komt omdat de producent van de titel ons dat niet kon aanbieden
Shamir Netflix
Vul een suggestie in alsjeblieft , via deze link ; Click Here
Shamir Netflix
Dan kan je doorgeven dat je Nederlandse audio wilt hebben voor bepaalde titels
Shamir Netflix
Onze content afdeling zal dan kijken of we dat nog mogen inkopen
Ja ook audio en ondertiteling valt onder het auteursrecht, en dat is dus ook weer afhankelijk van allerlei contracten en betalingsverplichtingen. Zo zie je bijvoorbeeld ook vaak dat als nederlandstalige films/cabaretshows of wat dan ook van Netflix naar Videoland gaan de ondertiteling niet meegaat. Dat heeft puur te maken met de licenties.
Een vergelijkbaar punt is de resolutie van films. Van de meeste moderne films is er gewoon 4k beschikbaar, maar de rechthebbenden willen dat of niet op streamingdiensten om de bluerayverkoop te beschermen, of vragen daar zulke hoge bedragen voor dat het niet interessant is om af te nemen.
Ze zijn dus heel erg afhankelijk van wat de licentiegever precies aanbiedt, en tegen welke prijzen. (en ondertussen houden ze natuurlijk in de gaten hoe we kijken. Als 95% van de mensen de engelse audio kiest in een bepaald land, kan een extra licentiefee voor de Nederlandse audio al snel niet meer uit.)
Een vergelijkbaar punt is de resolutie van films. Van de meeste moderne films is er gewoon 4k beschikbaar, maar de rechthebbenden willen dat of niet op streamingdiensten om de bluerayverkoop te beschermen, of vragen daar zulke hoge bedragen voor dat het niet interessant is om af te nemen.
Ze zijn dus heel erg afhankelijk van wat de licentiegever precies aanbiedt, en tegen welke prijzen. (en ondertussen houden ze natuurlijk in de gaten hoe we kijken. Als 95% van de mensen de engelse audio kiest in een bepaald land, kan een extra licentiefee voor de Nederlandse audio al snel niet meer uit.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gelukkig is die er in Dolby Vision!algalid schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:51:
De natuurdocumentaire met David Attenborough Our Planet is ook beschikbaar. Deze werd gisteren onder koninklijke belangstelling getoond:
Die komt op de lijst

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
@Cobb Door beta/test uit te zetten keer je terug naar een iets oudere versie van de Netflix applicatie maar die bevat idd nog beperkte trailers op het einde van een film of na de allerlaatste aflevering van een serie. Je kan enkel voorkomen dat er full blown trailers tussen afleveringen zitten.
Afhankelijk van je omgeving (Samsung TV, Windows app, iPad, etc) kan het zijn dat de functionaliteit verschilt. Ik vrees er wel voor dat we tegen 2020 verplicht de trailers gaan zien. We kunnen enkel uitstellen en zelfs dat is niet transparant.
Afhankelijk van je omgeving (Samsung TV, Windows app, iPad, etc) kan het zijn dat de functionaliteit verschilt. Ik vrees er wel voor dat we tegen 2020 verplicht de trailers gaan zien. We kunnen enkel uitstellen en zelfs dat is niet transparant.
Wow! Wat is dit weer een meesterwerk qua weergave op mijn LG Oled TV en dan in Dolby Vision en met de bijbehorende muziek in mijn 5.1 speaker opstelling...algalid schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:51:
Echt smullen hoor!
Bedankt voor de tip
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 05-04-2019 20:56 ]
Our Planet, wat een beelden
Wow ook hier een OLED tv. Zo mooi!
Ik ging eerst bij mijn vrouw kijken, die heeft een gewone led 4k tv staan, zijn binnen een paar minuten naar mijn 'man cave' gegaan om daar verder te kijken. Wat een verschil. Moet zeggen dat ik het abonnement ga downgraden als de prijsverhoging komt, maar wel pas nadat ik alle afleveringen hiervan gezien heb in alle Dolby vision glorie.
Ik ging eerst bij mijn vrouw kijken, die heeft een gewone led 4k tv staan, zijn binnen een paar minuten naar mijn 'man cave' gegaan om daar verder te kijken. Wat een verschil. Moet zeggen dat ik het abonnement ga downgraden als de prijsverhoging komt, maar wel pas nadat ik alle afleveringen hiervan gezien heb in alle Dolby vision glorie.
Mooie beelden inderdaad, maar bij bepaalde scènes krijg ik meer het gevoel dat ik naar een Disney film kijk dan naar een documentaire. Hoe authentiek is dit nog?
Eerste tien minuten was overigens wel aardig bewuste promotie van Dolby Vision.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En wat te denken van de prachtige klassieke muziek erbij...echt héél mooi op elkaar afgestemd; de scènes en de muziek erbijGonadan schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:26:
Mooie beelden inderdaad, maar bij bepaalde scènes krijg ik meer het gevoel dat ik naar een Disney film kijk dan naar een documentaire. Hoe authentiek is dit nog?
Schitterende beelden inderdaad, ook hier op LG OLED 65". Geweldig om naar te kijken. Erger me wel telkens aan die bizarre felheid van ondertitels bij Dolby Vision
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Geen last van, dat ligt dan aan je instellingen of app
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Even kijken of er geen update klaar staat van de firmware. Maand of 2 geleden is dat bij mij veranderd na zo'n update. Daarvoor had ik daar ook last van.VidaR-9 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:32:
Schitterende beelden inderdaad, ook hier op LG OLED 65". Geweldig om naar te kijken. Erger me wel telkens aan die bizarre felheid van ondertitels bij Dolby Vision
Je kan de ondertiteling op geel instellen via de accountinstelling van Netflix. Dit geeft een wat beter te verdragen ondertiteling bij hdr en dolby vision.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik vind geel eigenlijk onder alle omstandigheden het fijnst. Maar wat ik deed voor de firmware-update was als ik dolby vision shows keek (sabrina) dan de ondertiteling op half transparant zetten. Maar tegenwoordig hoeft dat dus niet meer (LG B7)
heb ook al heel vaak Scrubs aangevraagd zonder effect.Beefhead schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:35:
Nou, heb dus even met Netflix gechat, en ze geven me de volgende verklaring:
[...]
Weet natuurlijk niet of dit zo werkt, maar ik kan me niet voorstellen dat ze de rechten voor de audiosporen apart verkopen. Ik heb in ieder geval via de link de nederlandse audio aangevraagd.voor de twee eerder genoemde films.
maar ik zal voor je duimen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Our planet eerste aflevering gezien en dat ziet er echt prachtig uit zeg, maar ook toch heel pijnlijk om te zien met de wetenschap dat wij our planet zo hard verneukt hebben de afgelopen eeuwen:(
Playstation 5
Kan niet anders zeggen van WOW weer een mooie natuur docu, en kwa kwaliteit best ok, had slechter(in zin van compressie) verwacht, zeker als je dit vergelijkt met een scripted 4k tv show(zoveel filters dat het 4k teniet doet)
Ik heb 'm van het weekend ook gezien. Hij viel me erg tegen eerlijkgezegd.Marzman schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:03:
The Highwaymen was tof. Raar dat Bonny en Clyde destijds een soort popstatus hadden als je het ziet uit de ogen van de agenten, van de andere kant, het was niet anders bij een Pablo Escobar of terrorist uit Molenbeek.
Gisteren de eerste 3 afleveringen gekeken, en had exact hetzelfde sentiment. De kleuren spatten van je scherm, maar bij sommige scenes had ik het gevoel dat ik eerder naar een pixar film aan het kijken was. Ik weet niets van hoe post-processing werkt voor dit soort series, maar ik heb de indruk dat ze best een paar stapjes terug hadden mogen nemen.Gonadan schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:26:
Fantastische reeks verder
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik vind het lastig een serie te vinden die ik weer echt leuk vindt.
Mijn smaak:
Godless (geweldig)
Narcos: Mexico
Bad blood
The blacklist (echt mijn favoriet)
De suggesties die Netflix doet zijn vaak net niet. Door jullie aan bad blood gekomen. Kortom: Nog meer suggesties?
Mijn smaak:
Godless (geweldig)
Bad blood
De suggesties die Netflix doet zijn vaak net niet. Door jullie aan bad blood gekomen. Kortom: Nog meer suggesties?
Heb je Ozark gezien?meermarco schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:09:
Mijn smaak:
Godless (geweldig)
Bad blood
Verder;
Bodyguard
Shooter
Die me zo te binnen schieten.
Ik weet niet of het helemaal aansluit, maar je zou eens kunnen kijken naar IMDB: Luther (TV Series 2010– )meermarco schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:09:
Mijn smaak:
Godless (geweldig)
Bad blood
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Wellicht dat ze je in "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic ook wat goede tips kunnen geven?meermarco schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:09:
Mijn smaak:
Godless (geweldig)
Bad blood
Quicksand gekeken van het weekend. Toffe serie, beetje een combi tussen 13 reasons why en The Bridge.
Een zweedse serie die gaat over een aanslag op een middelbare school.
Een zweedse serie die gaat over een aanslag op een middelbare school.
Om de beelden wat divers te maken wordt er idd wat gespeeld met de kleuren:boe2 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:49:
Ik weet niets van hoe post-processing werkt voor dit soort series, maar ik heb de indruk dat ze best een paar stapjes terug hadden mogen nemen.
https://www.ibc.org/produ...lue-planet-2/2499.article
De mens heeft ook een afgemeten kleurenpallet waar camera's meer kunnen waarnemen, vooral in het donker. Maar er zijn ook kleuren die feller zijn dan wij ze zien. Uiteraard zal het postproductie-team meer neigen naar de wow factor. De locaties zijn dan ook de spectaculaire watervallen, oneindige woestenijen en grootse gletsjers en niet het lelijke betonnen veldje in de achtertuin.
Bedankt. Ook diegene daarboven. Ga ze zeker eens doornemenMagic6399 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:22:
[...]
Wellicht dat ze je in "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic ook wat goede tips kunnen geven?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.