Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoScoper69
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
heyhey ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden
dit is niet iets wat kan of mag naar mijn idee...

ik betaal nu 5 maanden meer voor netflix terwijl ik er niets aan heb voor zover ik begrijp

hier screenshots:

https://ibb.co/52nKvLm
https://ibb.co/wWz9r5P
https://ibb.co/dBLmTyN

hier het gesprek met klantenservice:
Jij
wat is het verschil tussen netflix premium en ultra?
Jij
goedemiddag
pseudoniem123 Netflix
Welkom! goed dat je contact opneemt met netflix je chat met pseudoniem123 ik help je graag verder. Mag ik nog wel even weten met wie ik het genoegen heb ?
Jij
hallo ik ben 123pseudoniemwatikstiekumben
pseudoniem123 Netflix
Goedemiddag 123pseudoniemwatikstiekumben, ik zie je vraag staan en informeer je hier verder over.
Jij
graag, ik heb het verschil zelf niet gezien tot nu toe
pseudoniem123 Netflix
Op dit moment zijn er testen die worden uitgevoerd om te controleren hoe hierop gereageerd wordt.
pseudoniem123 Netflix
Op dit moment zit er nog geen verschil en is het ultra pakket gelijk aan het premium.
pseudoniem123 Netflix
Het kan mogelijk zijn dat deze wijziging in de toekomst kan worden geintroduceerd, maar tot zo ver hebben we vooralsnog 3 pakketen.
Jij
maar als ik naar mijn abonomentspagina ga dan zie ik bij premium dat het ultra hd ondersteund en mij ultra dat het ultra hd en HiFi ondersteund maar ik kan nergens zien wat er precies verstaan wordt onder HiFi
Jij
dus als ik mijn abonoment op premium zet is er voor nu geen enkele verandering of begrijp ik dat verkeerd?
pseudoniem123 Netflix
Het advies zou voor nu zijn daar niet heel veel aandacht aan te besteden omdat dit vooralsnog nu een test is en dit abonnement niet bestaat.
pseudoniem123 Netflix
Dat heb je helemaal goed begrepen :)
Jij
maar kan dat wettelijk gezien dan wel? ik heb vele maanden meer betaald....
Jij
terwijl er eignlijk geenverschil is
Jij
klinkt niet alsof dat zomaar kan.. of zie ik dat verkeerd?
pseudoniem123 Netflix
Nee dat klopt, ik zie ook dat je een bedrag van 16,99 betaald hebt. Ik zal even navragen waardoor dit komt. heb je één moment
Jij
ja inderdaad vandaar
Jij
zou fijn zijn
pseudoniem123 Netflix
Ik heb inmiddels contact met mijn collega ik heb daar even aangegeven wat er aan de hand is.
Jij
fijn
Jij
ja het viel me ineens op
Jij
ik ben zelf developer en maak graag gebruik van alle nieuwste functies maar ik merkte er geen op
pseudoniem123 Netflix
Duidelijk, er wordt even gecontroleerd wat er momenteel aan de hand is.
Jij
ja dolby atmos maar dat is tegenwoordig ook op netflix premium te gebruiken maar HiFi (high quality audio) is nergens vermeld wat het ihoud en mijn reciever ziet niets nieuwers dan atmos
pseudoniem123 Netflix
Bedankt voor het wachten, ik heb het even nagevraagd en het duurder abonnement waar u zich voor heeft geabonneerd is inderdaad een bestaand abonnement. Het verschil zit in de verbeterde audio qualiteit.
Jij
wat houd ''verbeterde audio'' in?
pseudoniem123 Netflix
Dus indien uw apparaat dit ondersteund wordt er met dit abonnement betere audio aangeboden ten opzichte van het premium abonnement
Jij
ja oke, ik heb een van de nieuwste receivers met atmos ondersteuning maar wat is er beter dan?
Jij
ik heb tot nu toe ook nog geen verschil in bitrate gezien vergeleken met een premium account vandaar
pseudoniem123 Netflix
Er word niet specifiek aangegeven "wat" dit precies inhoud. Net zoals er een verschil zit in de beeld qualiteit van het basis , standaard en premium (sd,hd, uhd) zit er ook qua geluid een verschil in het Ultra abonnement. De overige abonnementen ondersteunen de HiFi feature zoals u eerder aangaf niet.
Jij
het verschil tussen hd en uhd wordt gespecificeert...
Jij
'' HD-content (gedefinieerd als een resolutie van 720p of hoger)''
Jij
''Ultra HD- (gedefinieerd als een resolutie van 1080p of hoger)''
pseudoniem123 Netflix
Dat klopt, zoals aangegeven wordt dat dus niet gedefineerd :)
pseudoniem123 Netflix
Maar er wordt even contact opgenomen met de technische afdeling van netflix
pseudoniem123 Netflix
zij kunnen hier namelijk over de specificaties wat meer vertellen
Jij
maar wat is het verschil met premium en het ultra abbonoment dan?
Jij
graag
pseudoniem123 Netflix
Het verbeterde geluids qualiteit :)
pseudoniem123 Netflix
één ogenblik zodra wij contact hebben met het IT team breng ik je hiervan op de hoogtge
pseudoniem123 Netflix
hoogte*
Jij
want kwa bitrate die ik binnenkrijg zie ik geen verschil, en al mijn electronica is high-end
Jij
ik heb de tijd ;-)
pseudoniem123 Netflix
Mag ik even weten via welk apparaat je momenteel gebruik maakt van netflix en welke receivers je hierbij gebruikt
Jij
Ik heb een AMD ryzen 7 1700 8core 16 threads 3ghz (turbo 3.7ghz) Nvidea GeForce GTX 1080 (8gb ddr5x), 1tb Samsung 850 EVO SSD en 1tb HDD, 16GB DDR4 en een 700w Xilence performance C 82+ voeding
Jij
en een Denon AVC-X8500H
pseudoniem123 Netflix
Top! inderdaad best high-end ja :)
pseudoniem123 Netflix
ik geef het even door
Jij
1gbit glasvezel
Jij
ja inderdaad, ik hou daarvan haha
Jij
mischien zou er eens een nieuwe Hue optie in netflix geintroduceerd kunnen worden die dan een uitbreiding is op abmilight haha
Jij
nog betere thuisbios dan
pseudoniem123 Netflix
Hahaha dat klopt, wie weet staat er voor de toekomst al wat op de planning
Jij
haha ik ben beniueuwd
pseudoniem123 Netflix
De informatie is doorgegeven, dit wordt even gecontroleerd vanuit de back-end. Ik ben zo snel mogelijk bij je terug.
Jij
nu stuur ik mn hue aan via een raspberry pi wat het nog leuker maakt
Jij
bestaat nog niet echt iets voor
Jij
maar gezien ik zelf ook back-end developer ben haha
Jij
wat niet is maak ik zelf wel
pseudoniem123 Netflix
Ja exact, er is altijd wel een work-around. Ik krijg het volgende terug : Op dit moment kan audio van hogere kwaliteit alleen worden aangeboden met 5.1-audio. Het verschil in de audio tussen premium en Utra is eigenlijk hoe we de audiobestanden erin hebben 'verpakt' of 'gecodeerd'. om de kwaliteit verhogen
Jij
dus betekent dan dat de compressie van de Codec hoger ligt of juist verlaagd is?
pseudoniem123 Netflix
Ik dubbel check dat even zodat je ook exact weet wat het verschil is. Ik durf daar namelijk op dit moment geen antwoord op te geven.
pseudoniem123 Netflix
één ogenblik
Jij
inprensipe is het alleen voor trage internetverbindingen lochisch om het anders te verpakken
Jij
het liefst heb ik gewoon alles uncompressed haha
pseudoniem123 Netflix
Ik wacht nog heel even op een reactie. Nogmaals bedankt voor het geduld uiteraard
Jij
DTS op Blu-ray is 1536 kbps maar netflix haalt dit bij langena niet natuurlijk
pseudoniem123 Netflix
Ik heb het volgende meegekregen, dat zij dat momenteel niet kunnen inzien. Het één en ander wordt nu vooral getest. Vanuit de klantenservice is het best lastig om deze technische vragen te beantwoorden. Het advies wat ik op dit moment heb meegekregen is dat het abonnement voor u aangepast kan worden indien u op het moment geen verschil ervaart tussen de twee abonnementen (premium & ultra )
Jij
maar waar heb ik afgelopen maanden dan voor betaald?
pseudoniem123 Netflix
De vraag heb ik al bij mijn collega neergeleged
Jij
want dit zou dan een principe kwestie worden vind ik
pseudoniem123 Netflix
Omdat dit eigenlijk de bron is waar u contact voor opnam
Jij
ja inderdaad
pseudoniem123 Netflix
Volkomen begrijpelijk natuurlijk, ik wacht even de reactie van mijn collega af.
Jij
want anders zou ik natuurlijk een compensatie willen want ik betaalde afgelopen maanden voor zover ik weet nu meer dan nodig zou moeten zijn
Jij
als er een verschil zou zijn waar ik wat aan zou hebben dan zeg ik oke maar dat is er niet... kijk als een codec verandert wordt waardoor er minder bandbreedte nodig is voor audio maakt nog niet dat er dan meer geld gevraagd mag worden omdat dat ''high quality audio'' zou zijn, want eigenlijk is er aan de audio niets veranderd
pseudoniem123 Netflix
Ik krijg te horen dat u dus geen verschil opmerkte omdat het apparaat de feature niet ondersteund. In dit geval wat mijn collega aanbied om u toch tegemoed te komen is een gratis maand ( dus de kosten voor volgende maand worden dan gedekt )
pseudoniem123 Netflix
Uiteraard kan ik direct ook het abonnement voor u aanpassen
Jij
dan is mijn volgende vraag natuurlijk: welk apparaat ondersteund het wel?
Jij
ik heb volgensmij het nieuwste van het nieuwste...
pseudoniem123 Netflix
Apparaten waarop u de audio 5.1 instelling kunt gebruiken. Bijvoorbeeld smart tv's of setopboxen
Jij
ik heb een 13.2 audiosysteem en die ook voor 5.1 alles ondersteund....
Jij
Auro 3D, Dolby Atmos, Dolby TrueHD, DTS HD, DTS Neural:X, DTS:X alles ondersteund
Jij
aac, dsd, flac, mp3, wav, wma ook allemaal
Jij
dus aan ondersteuning aan mijn kant kan het echt niet aan liggen....
Jij
een Denon AVC-X8500H is toch echt het nieuwste
pseudoniem123 Netflix
Ik ben het nog heel even aan het navragen voor je, één moment nog
Jij
ik heb het nog even nagekeken: iets wat mijn audiosysteem niet ondersteund is er niet, en al helemaal geen 5.1 audio waar er iets zou ontbreken gezien dit een van de weinige audiosystemen is met 13 afzonderlijke eindversterkers en 13.2 audioondersteuning
Jij
dat is echt het aller nieuwste
Jij
sterker nog het was werelds eerste 13.2 audiosysteem
Jij
lees ik net tenminste haha
pseudoniem123 Netflix
Helder, indien de 5.1 audio ook ondersteund wordt dan heb je uiteraard ook de hogere audio qualiteit. Kan het zijn dat het verschil dusdanig minimaal is dat je het verschil hierin niet merkt ?
Jij
dat zou zeer zeker kunnen maar dan zou ik het altijd aan het binnenkomende signaal kunnen aflezen
Jij
en ik heb met een kennis het getest met zijn account en mijn account maar geen verschil
Jij
vandaar dat ik ook hier informatie over vroeg
pseudoniem123 Netflix
Snap ik volkomen, momenteel is daar niet veel informatie over te verkrijgen. Het beste wat we momenteel kunnen doen is het abonnement terugzetten naar premium en je voor de moeite en kosten een gratis maand aanbieden
Jij
zelfs al zou de conpressie van de audio anders zijn dan zou ik dat kunnen aflezen...
pseudoniem123 Netflix
Uiteraard wel een zeer intressant gesprek wil ik toegeven :)
Jij
hetzelfde geld voor codec wijzigingen
Jij
haha ja vind ik ook
Jij
maar nee ik hoef geen compensatie
Jij
ik ga erachteraan
Jij
ik wil namelijk weten wat het verschil is
pseudoniem123 Netflix
Duidelijk, voor nu hoef ik dus de wijziging nog niet door te voeren ?
Jij
ik heb namelijk opgezocht en wettelijk gezien is netflix degene die moet bewijzen wat er anders is om meer geld te mogen vragen, gebeurt dat niet is dat strafbaar
Jij
nee dat klopt
Jij
bron: [non-Netflix link blocked]
Jij
1 De aanduiding van de verkoopprijs en de prijs per meeteenheid vindt plaats op, in of nabij het product of het monster, dan wel op de verpakking of op het voorwerp, waarin het zich bevindt. Ten aanzien van elke nabij een product of een monster vermelde verkoopprijs en prijs per meeteenheid blijkt duidelijk op welk product deze aanduiding betrekking heeft. 2 De aanduiding van de verkoopprijs en prijs per meeteenheid: a. is bevattelijk en ondubbelzinnig; b. is in de munteenheid euro uitgedrukt;
pseudoniem123 Netflix
Als ik u hierbij verder had kunnen assisteren had ik dat zeker gedaan, netflix wilt u hierin tegemoed komen door het abonnement aan te passen en u een vergoeding aan te bieden.
pseudoniem123 Netflix
Kan ik u zo nog verder helpen of heeft u zo verder voor mij geen vragen meer ?
Jij
ik andere woorden het is strafbaar als er niets veranderd is en het is de taak van netflix om dat te bewijzen
Jij
neehoor prima zo
pseudoniem123 Netflix
Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je ook altijd terecht op ons help center --> Click Here . Dan wens ik je voor nu een fijne dag en alvast heel veel kijkplezier :D
Jij
komt helemaal goed
Jij
ennuug ff een vraagje
Jij
je gebruikersnaam is het een probleem als ik die op tweakers zet of zal ik een pseudoniem gebruiken?
pseudoniem123 Netflix
Als het kan een pseudoniem, wel zo nettjes dat je het vraagt.
Jij
zal ik doen
Jij
ja natuurlijk, ik zou zelf hetzelfde willen haha
Jij
nou fijne dag ;-)
pseudoniem123 Netflix
Van hetzelfde,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akeijzer11 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:04:
heyhey ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden
Dat je eerst onderzoek had moeten doen voordat je overstapte naar het duurste abbo, i.p.v. naderhand.
Of op zijn minst in de eerste maand al, als je zo'n perfectionist bent, dan had je maar 1 duurdere maand gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Ik begrijp nu niet wat je nou exact wil... je hebt betaald voor een Ultra abbo (wel interessant overigens, want ik zie die optie niet), maar je merkt geen verschil. Je wilt echter geen geld terug, wat wil je dan?

Overigens vraag ik me af hoe je aan dat de Ultra abbo gekomen bent; heb je hier zelf voor gekozen of is dit automatisch gedaan door Netflix? Dan zou jij dit gesprek toch al meteen voeren voordat je het afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoScoper69
Viccers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:46:
Ik begrijp nu niet wat je nou exact wil... je hebt betaald voor een Ultra abbo (wel interessant overigens, want ik zie die optie niet), maar je merkt geen verschil. Je wilt echter geen geld terug, wat wil je dan?

Overigens vraag ik me af hoe je aan dat de Ultra abbo gekomen bent; heb je hier zelf voor gekozen of is dit automatisch gedaan door Netflix? Dan zou jij dit gesprek toch al meteen voeren voordat je het afsluit?
Wat ik wil is transparantie in wat ik daadwerkelijk krijg en waarvoor ik daadwerkelijk betaal. In de gebruikers voorwaarden niets over het Netflix ultra abonnement staat en er überhaupt heel weinig op internet te vinden is over het ultra abonnement dacht ik er goed aan te doen om op het Tweakers forum wat te plaatsen gezien een van de weinige bronnen waar het over een Netflix ultra abonnement gaat Tweaker is en daarin vermeld wordt maar nog niet bevestigd is

Stel dat er geen verschil is tussen die 2 abonnementen dan mag dit naar mijn mening wettelijk gezien niet

Nouja hoe k aan ultra kwam weet ik ook niet ik heb het afgesloten maar toen ik dit artikel las:
https://tweakers.net/nieu...nder-nieuwe-features.html

En deze las:

https://tweakers.net/nieu...n-het-kader-van-test.html

Ging ik nadenken waarvoor ik het dan eigenlijk had...
Tis meer een principe kwestie want het mag gewoon niet
Kijk ik heb er echt geen moeite mee het te betalen maar mijn mening is dat het wettelijk gezien niet kan/mag en dus ga ik erachteraan
En gezien het geen abonnement is wat bestaat of iets toevoegt maar uiteindelijk toch weer wel ben ik benieuwd of meerdere gebruikers ditzelfde ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoScoper69
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:23:
[...]

Dat je eerst onderzoek had moeten doen voordat je overstapte naar het duurste abbo, i.p.v. naderhand.
Of op zijn minst in de eerste maand al, als je zo'n perfectionist bent, dan had je maar 1 duurdere maand gehad.
Er stond high quality audio bij dus ik dacht ik krijg meer voor mijn geld maar dat bleek dus niet zo te zijn en het is dus foutieve informatie naar mijn mening...

Nouja ik quote een nieuwsartikel van Tweakers:
De klantenservice van Netflix vertelt aan bellers dat het alleen een test is om te kijken hoe klanten reageren op het tonen van de hogere prijzen. Wie de knoop doorhakt, betaalt de bestaande prijzen, ongeacht welke browser men gebruikt. De hogere prijzen gaan nu niet daadwerkelijk in rekening gebracht worden, aldus de klantenservice.
Bij mij zijn de hogere bedragen wel in rekening gebracht en weet de klantenservice niet wat ze moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
De klantenservice weet wel wat ze moeten; namelijk jou op de een of andere manier compenseren:
pseudoniem123 Netflix
Snap ik volkomen, momenteel is daar niet veel informatie over te verkrijgen. Het beste wat we momenteel kunnen doen is het abonnement terugzetten naar premium en je voor de moeite en kosten een gratis maand aanbieden
Jij
zelfs al zou de conpressie van de audio anders zijn dan zou ik dat kunnen aflezen...
pseudoniem123 Netflix
Uiteraard wel een zeer intressant gesprek wil ik toegeven :)
Jij
hetzelfde geld voor codec wijzigingen
Jij
haha ja vind ik ook
Jij
maar nee ik hoef geen compensatie
Dat jij daar nee tegen zegt is dan weer een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoScoper69
Viccers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:29:
De klantenservice weet wel wat ze moeten; namelijk jou op de een of andere manier compenseren:

[...]

Dat jij daar nee tegen zegt is dan weer een ander verhaal...
zoals ik zei gaat het me niet om de compensatie maar vooral om het principe dat een duurder abonoment voor 5 maanden lang terwijl er daadwerkelijk niets extra's wordt geleverd niet kan.
het is misleiding va klanten en dat is fraude voor zover ik weet
ik wil het alleen aankaarten en erachter komen of ik een van de weinige mensen ben die er last van heeft want dat netflix dit deed was nog niet daadwerkelijk bewezen er waren alleen screenshots
tegelijkertijd las ik op internet dat als je voor het ultra abo koos dat je de prijs van een premium abonoment ging betalen maar bij mij is daadwerkelijk de prijs van het ultra abo in rekening gebracht...

update:
het premium abbo is 13.99 en ik heb ultra en betaal dus 16.99 dat is dus 3 euro meer
een gratis maand is dus 13.99 en ik heb al 5 maanden (15 april 6 maanden) een ultra abbo wat neerkomt op 15 euro (15 april dus 18 euro) en dat scheelt 1 euro dus al zou het me om een compensatie gaan zou ik nog steeds om die ene euro gaan zeiken want naast dat ik het er niet mee eens ben is het dus ook een compensatie die niet in verhouding staat (wel 1 euro verschil namelijk)

[ Voor 20% gewijzigd door NoScoper69 op 10-04-2019 14:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:18
Vanaf 6 mei is de Chinese film "The Wandering Earth" op Netflix te zien. De Aarde wordt met raketten gestuurd ver in de ruimte, het verhaal komt van de schrijver Liu Cixin (The Three-Body Problem). In de Chinese cinema haalde het $700 miljoen aan de box office, maar goed het zou me verbazen als de man in de straat van Europa of VS er van gehoord heeft.

(een officiële Netflix-branded trailer zal wel 1 van deze weken komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:15

g0tanks

Moderator CSA
algalid schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:20:
In de Chinese cinema haalde het $700 miljoen aan de box office
Geen idee of dat heel veel is of niet, dus voor mezelf een aantal statistieken opgezocht: het is ongeveer evenveel als Avengers: Infinity War opbracht in de US en de op één na succesvolste film in China.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:49

gws24

Thinking is hard!

Vanaf 6 mei is de Chinese film "The Wandering Earth" op Netflix te zien. De Aarde wordt met raketten gestuurd ver in de ruimte, het verhaal komt van de schrijver Liu Cixin (The Three-Body Problem). In de Chinese cinema haalde het $700 miljoen aan de box office, maar goed het zou me verbazen als de man in de straat van Europa of VS er van gehoord heeft.
[YouTube: THE WANDERING EARTH Trailer (2019) Sci-Fi Movie]
Ik heb zijn boeken gelezen en die zijn erg goed als je van wat hardere sf houd. Als de film net zo goed is dan i het een topper maar dat is natuurlijk afwachten want boekverfilmingen gaan niet altijd goed.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
'The Silence' vond ik maar matig, hoor. Wel leuke actrice om te zien. Gaat beroemd worden met die wenkbrauwen. En betreft doof zijn en hulpmiddelen is het ook helemaal prima geregeld (ervaringsdeskundige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ivysaur schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:34:
Gaat beroemd worden met die wenkbrauwen.
Ze zat ook pas een dozijn jaar geleden in een heel bekende tv-serie ;) (Mad Men).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
F_J_K schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:24:
[...]

Ze zat ook pas een dozijn jaar geleden in een heel bekende tv-serie ;) (Mad Men).
Meen je niet :o Dacht het is weer één van die vele kindacteurs die volwassen zijn geworden. Zoals Soarse Ronan, maar onbekender. :9

Oh wacht, ze is niet zo oud joh. Komt uit 1999.

[ Voor 7% gewijzigd door Ivysaur op 11-04-2019 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ivysaur schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:34:
'The Silence' vond ik maar matig, hoor. Wel leuke actrice om te zien. Gaat beroemd worden met die wenkbrauwen. En betreft doof zijn en hulpmiddelen is het ook helemaal prima geregeld (ervaringsdeskundige)
Kiernan Shipka? Die speelt Sabrina in the chilling adventures of Sabrina. Dus qua beroemdheid gaat het al wel aardig met haar. ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

meermarco schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:09:
Ik vind het lastig een serie te vinden die ik weer echt leuk vindt.
Mijn smaak:

Godless (geweldig)
Narcos: Mexico
Bad blood
The blacklist (echt mijn favoriet)

De suggesties die Netflix doet zijn vaak net niet. Door jullie aan bad blood gekomen. Kortom: Nog meer suggesties?
Zou Fargo zeker eens aanzetten :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
De Z Nation spin off Black Summer is nu beschikbaar. Ik denk dat enkel de backend crew de link is, de toon en grauwe kleur geven het een bloedserieuze sfeer. Op het eerste zicht lijkt het wel goed gemaakt.

Maar verwacht je niet aan een maffe Doctor of hilarische zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 10:34
Famous schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:48:
[...]

Zou Fargo zeker eens aanzetten :Y
Vooral het eerste seizoen. Al een jaar of wat geleden dat ik die gezien heb, maar ik weet nog dat ie heel vet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12
[YouTube: THE WANDERING EARTH Trailer (2019) Sci-Fi Movie]
In je link staat selected countries. Ben benieuwd of Nederland daar toe behoort. Aanbod van Chinese films/series is heel erg beperkt in Nederland. Rise of the phoenixes heeft een goede rating op imdb, helaas niet beschikbaar in Nederland. Wel in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
@Russel88 Ja, het is idd nogal vaag. Maar als je op de Netflix link klikt krijg je het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BoSroI2.png
Dus het lijkt er toch heel hard op dat wij er ook bij zijn. Er was een beperkte theatrical release in de USA, mss dat zij eerder uit de boot vallen.

De Amerikaanse reviews lijken grotendeels positief, maar de bulk van de artikels zal pas in mei verschijnen met de Netflix PR machine die over iedereen rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

emil_406 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:58:
[...]

Vooral het eerste seizoen. Al een jaar of wat geleden dat ik die gezien heb, maar ik weet nog dat ie heel vet was.
Inderdaad, zeker een bepaalde hoofdpersoon kan ik erg waarderen.
Gisteren begonnen aan seizoen 2, benieuwd of deze ook zo goed bevalt :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hoe staan jullie tegenover Disney+? In de VS wordt het maandelijks 7 dollar en even voor het gemak aangenomen dat het hier in NL 7 euro (of wellicht met een Turks account nog minder) kost zou het wellicht een mooie aanvulling kunnen zijn op Netflix. Ik betaal nu 5 euro voor Netflix en 7 euro straks voor Disney+ en ik denk dat ik dan voor 12 euro best wel een goede dekking heb van films en series, vooral als je beseft hoe groot Disney is.

[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 12-04-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Disney+ verdient nog wel zijn eigen topic wanneer we meer tastbare info hebben (zal nog wel wat maanden duren).
Ik weet nu al dat mijn netflix abo minstens een paar maanden op pauze gaat wanneer disney+ beschikbaar is.
Bonus: Mijn vrouw en ik zijn net begonnen met alles van the simpsons opnieuw te kijken. Zal leuk zijn als dat ook legaal kan via disney+ :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
boe2 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:00:
Disney+ verdient nog wel zijn eigen topic wanneer we meer tastbare info hebben (zal nog wel wat maanden duren).
Ik weet nu al dat mijn netflix abo minstens een paar maanden op pauze gaat wanneer disney+ beschikbaar is.
Bonus: Mijn vrouw en ik zijn net begonnen met alles van the simpsons opnieuw te kijken. Zal leuk zijn als dat ook legaal kan via disney+ :)
Waarschijnlijk wel: https://www.nu.nl/268785/...4KZfPV20YNxqw&jwsource=cl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:43

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Discussie over Disney+ graag in een ander / eigen topic. Dat hoort niet hier thuis.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

boe2 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:00:
Mx. Alba schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:28:
[modbreak]Discussie over Disney+ graag in een ander / eigen topic. Dat hoort niet hier thuis.[/]
Het Disney+ topic [streamingdienst]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*knip* Disney+

[ Voor 90% gewijzigd door Mx. Alba op 12-04-2019 15:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

*knip* reactie op Disney+

[ Voor 89% gewijzigd door Mx. Alba op 12-04-2019 15:17 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

gisteren in één ruk quicksand (störst av allt) gekeken. van de makers van bron/broen/the bridge.

en gezien het feit dat ik hem in één ruk uitgekeken heb vond ik hem erg goed. een soort kruising tussen the bridge en 13 reasons why eigenlijk. maar dan korter, ik geloof 6 afleveringen van 45 mins elk. ik hoop op een tweede seizoen met nieuwe verhaallijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
@dawg Zit er iets meer tempo in dan The Bridge? Ondanks dat het boeiend was viel ik toch regelmatig in slaap bij die serie.

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 12-04-2019 17:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@vinom ja, wel een wat hoger tempo, al is dat niet helemaal de juiste omschrijving. het verhaal wisselt af tussen heden en de aanloop naar dat heden. dus het is veel afwisselender dan the bridge wat dat betreft. bij the bridge ging het ook vooral om de karakterontwikkeling van de personages en hun onderlinge relaties. bij quicksand gaat het vooral om de gebeurtenis zelf en hoe het zover is gekomen. althans, in mijn optiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
algalid schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:54:
De Z Nation spin off Black Summer is nu beschikbaar. Ik denk dat enkel de backend crew de link is, de toon en grauwe kleur geven het een bloedserieuze sfeer. Op het eerste zicht lijkt het wel goed gemaakt.

Maar verwacht je niet aan een maffe Doctor of hilarische zombies.
Het is wel goed gemonteerd, gewoon een lang verhaal over 8 afleveringen zonder getrut met intro bij iedere episode. Doet me denken aan een video game, soort TLoU.

Zeker een 7+

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:09
Ik kwam vrijdag Demolition (2015) met Jake Gyllenhaal tegen op Netflix. Ik had nog nooit van de film gehoord, maar ik vind Jake Gyllenhaal een erg goede acteur, dus ik waagde het erop.

Het is een vreemde film, maar dat vond ik er juist ook zo leuk aan! En het bevestigde voor mij weer dat ik Jake Gyllenhaal een geweldige acteur vind :D Dus mocht je films a la Nightcrawler / Donnie Darko en/of Jake Gyllenhaal zelf goed vinden, dan zou ik deze zeker aanraden :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 20:03

Robtimus

me Robtimus no like you

Vanochtend zat ik te "zappen" en kwam The Princess Bride tegen, leuke verrassing :)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 00:22
Hahn schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:57:
Ik kwam vrijdag Demolition (2015) met Jake Gyllenhaal tegen op Netflix. Ik had nog nooit van de film gehoord, maar ik vind Jake Gyllenhaal een erg goede acteur, dus ik waagde het erop.

Het is een vreemde film, maar dat vond ik er juist ook zo leuk aan! En het bevestigde voor mij weer dat ik Jake Gyllenhaal een geweldige acteur vind :D Dus mocht je films a la Nightcrawler / Donnie Darko en/of Jake Gyllenhaal zelf goed vinden, dan zou ik deze zeker aanraden :Y)
Donnie Darko vond ik een van de meest briljante films. Dus als hij daarmee vergeleken kan worden zet ik hem ook op mijn lijstje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix laten weten dat ze met die Bollywood rommel moeten stoppen waarmee ze het content tegenwoordig overstelpen. Ik heb hier totaal niets aan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:59
@Verwijderd Moeten ze stoppen met zaken omdat jij er niets aan hebt? En dat gingen ze doen?

[ Voor 59% gewijzigd door Rallye op 14-04-2019 16:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:51:
Netflix laten weten dat ze met die Bollywood rommel moeten stoppen waarmee ze het content tegenwoordig overstelpen. Ik heb hier totaal niets aan.
je kunt het natuurlijk ook gewoon niet kijken? Ik wist niet eens dat ze het hadden aangezien het nooit in mijn timeline voorkomt. Denk dat ik dat ook maar ga houden zo

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:13
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:51:
De meeste Bollywoodfilms die op Netflix staan hebben een behoorlijk betere IMDb rating in vergelijking met de Hollywoodfilms die op Netflix staan. Ik kijk er graag naar, altijd garant voor genot en tevens ook leerrijk wat betreft cultuurverschillen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lausemaus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:53
Lasmibalsingh schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:29:
[...]
De meeste Bollywoodfilms die op Netflix staan hebben een behoorlijk betere IMDb rating in vergelijking met de Hollywoodfilms die op Netflix staan. Ik kijk er graag naar, altijd garant voor genot en tevens ook leerrijk wat betreft cultuurverschillen.
Ik heb er nog nooit een gekeken, heb je aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
lausemaus schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:13:
[...]

Ik heb er nog nooit een gekeken, heb je aanraders?
Ik zou beginnen met Andhadhun (2018), ik zal er niet al te veel over verklappen maar het is een hele goede crime thriller met black comedy elementen. Met plottwist uiteraard.
Netflixlink

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:07
magnifor schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:51:
Hoe staan jullie tegenover Disney+? In de VS wordt het maandelijks 7 dollar en even voor het gemak aangenomen dat het hier in NL 7 euro (of wellicht met een Turks account nog minder) kost zou het wellicht een mooie aanvulling kunnen zijn op Netflix. Ik betaal nu 5 euro voor Netflix en 7 euro straks voor Disney+ en ik denk dat ik dan voor 12 euro best wel een goede dekking heb van films en series, vooral als je beseft hoe groot Disney is.
Gebruik jij een Turks account?
Ikzelf zit te twijfelen om dat te doen, heb alleen nog geen CC dus een beetje lastig.
Mensen die een Turks account gebruiken, doen jullie dat middels een CC of een andere methode?
Ik kom eigenlijk maar CC methodes tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
miniterror schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:31:
[...]

Gebruik jij een Turks account?
Ikzelf zit te twijfelen om dat te doen, heb alleen nog geen CC dus een beetje lastig.
Mensen die een Turks account gebruiken, doen jullie dat middels een CC of een andere methode?
Ik kom eigenlijk maar CC methodes tegen.
CC is toch niet zo duur? Nog geen 20 euro/jaar bij rabo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:56

SomerenV

It's something!

De laatste paar dagen wat afleveringen van Our Planet gekeken. Prachtige beelden gecombineerd met prachtige muziek. Niks dan lof daarvoor. Waar ik me echter enorm aan stoor is het constante gejammer over het inkrimpen van leefgebieden en het uitsterven of bedreigd worden van diersoorten. Het komt constant heel erg over als 'deze dieren verdwijnen en dat is deels jouw schuld'. Ik snap best dat je de boodschap over wilt dragen dat we meer zorg moeten dragen over onze natuur en diens 'bewoners' maar moet dat echt om de haverklap gebeuren?

Daarbij kan de gewone mens in de meeste gevallen bar weinig doen aan de ellende. Het stropen in Afrika, de ontbossing in Azië en zelfs het oplopen van de temperatuur op onze planeet. Bijna allemaal het gevolg van corruptie, weddeloosheid, regeringen die alleen naar geld kijken en enorme multinationals die alles zo goedkoop mogelijk willen doen. Dat verander je niet door in een serie op Netflix de kijker een schuldgevoel aan te praten.

[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 14-04-2019 20:10 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:14
Neem het niet zo persoonlijk.
De enige die ze schuld aanwijzen is de mens in het algemeen en dat is nu eenmaal correct.

Keep on running

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hahn
SomerenV schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:09:
De laatste paar dagen wat afleveringen van Our Planet gekeken. Prachtige beelden gecombineerd met prachtige muziek. Niks dan lof daarvoor. Waar ik me echter enorm aan stoor is het constante gejammer over het inkrimpen van leefgebieden en het uitsterven of bedreigd worden van diersoorten. Het komt constant heel erg over als 'deze dieren verdwijnen en dat is deels jouw schuld'. Ik snap best dat je de boodschap over wilt dragen dat we meer zorg moeten dragen over onze natuur en diens 'bewoners' maar moet dat echt om de haverklap gebeuren?

Daarbij kan de gewone mens in de meeste gevallen bar weinig doen aan de ellende. Het stropen in Afrika, de ontbossing in Azië en zelfs het oplopen van de temperatuur op onze planeet. Bijna allemaal het gevolg van corruptie, weddeloosheid, regeringen die alleen naar geld kijken en enorme multinationals die alles zo goedkoop mogelijk willen doen. Dat verander je niet door in een serie op Netflix de kijker een schuldgevoel aan te praten.
Ik weet niet of het Netflix-topic de juiste plek is om deze discussie te starten, maar ik vind je reactie vrij kortzichtig eigenlijk.

Is het nodig dat ze in Our Planet constant vermelden dat de natuur bedreigd wordt? Ja, want anders gebeurt er niks. Zaken die mensen niet willen horen dringen pas door als je ze lang genoeg herhaalt en het duidelijk wordt dat het niet 'vanzelf' opgelost wordt. Zolang het steeds slechter met de natuur gaat, lijkt het mij een heel goed iets dat documentaires daar duidelijk over zijn.

En 'de gewone mens kan in de meeste gevallen bar weinig doen aan de ellende'? Wat dacht je van meer recyclen, minder plastic kopen, meer duurzame spullen kopen die niet gemaakt zijn om maar zoveel mogelijk zo goedkoop mogelijk te produceren? Dat kan de gewone mens doen, wat toch zeker wel impact heeft op de natuur, als we het maar met miljoenen, en het liefst miljarden, tegelijk doen. Lost dat alles op? Nee, natuurlijk niet. De oorzaken die jij benoemt zullen ook een grote rol spelen, maar ik denk dat je heel erg onderschat hoeveel de consument kan doen. De vraag is alleen of de consument dat wil doen (en daar is de herhaling weer voor nodig).

Zie de kritische noot binnen docu's zoals Our Planet als 'help ons de natuur te redden' in plaats van je aangevallen te voelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 14-04-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

Hahn schreef op zondag 14 april 2019 @ 21:21:
[...]

Ik weet niet of het Netflix-topic de juiste plek is om deze discussie te starten, maar ik vind je reactie vrij kortzichtig eigenlijk.

Is het nodig dat ze in Our Planet constant vermelden dat de natuur bedreigd wordt? Ja, want anders gebeurt er niks. Zaken die mensen niet willen horen dringen pas door als je ze lang genoeg herhaalt en het duidelijk wordt dat het niet 'vanzelf' opgelost wordt. Zolang het steeds slechter met de natuur gaat, lijkt het mij een heel goed iets dat documentaires daar duidelijk over zijn.
Daarom vermeldde ik ook dat het prima is om duidelijk te maken dat er iets moet veranderen. De manier waarop vond ik alleen niet de juiste. Ik weet niet of je Virunga hebt gekeken, maar dat gaat specifiek over Congo en de Silverbacks en hoe die in gevaar zijn door stropers en een aantal multinationals die koste wat kost in dat natuurpark naar grondstoffen willen boren. Dat wordt héél duidelijk getoond en die impact is vele malen groter dan hameren op de kijker terwijl je ze constant aan het bombarderen bent met mooie beelden.
En 'de gewone mens kan in de meeste gevallen bar weinig doen aan de ellende'? Wat dacht je van meer recyclen, minder plastic kopen, meer duurzame spullen kopen die niet gemaakt zijn om maar zoveel mogelijk zo goedkoop mogelijk te produceren? Dat kan de gewone mens doen, wat toch zeker wel impact heeft op de natuur, als we het maar met miljoenen, en het liefst miljarden, tegelijk doen. Lost dat alles op? Nee, natuurlijk niet. De oorzaken die jij benoemt zullen ook een grote rol spelen, maar ik denk dat je heel erg onderschat hoeveel de consument kan doen. De vraag is alleen of de consument dat wil doen (en daar is de herhaling weer voor nodig).
Hier in Nederland doen we het al vrij goed wat betreft recyclen en het inperken van plastic verpakkingen/tasjes. Zelf gooi ik ook nauwelijks voedsel weg aangezien restjes bijna altijd wel voor iets gebruikt kunnen worden. En aangezien ik vaak pasta eet maak ik dat zelf, dus ook in dat opzicht minder plastic (aangezien pasta vrijwel altijd in plastic verpakt zit). Veel dingen kun je echter niet omheen helaas.
Mogelijk dat jij alleen maar mooie plaatjes en leuke verhalen zien, maar dan is deze documentairereeks misschien niet voor jou bedoeld.
Oh, ik ben best wel van de diepgang hoor, maar ik vind de aanpak van Our Planet gewoon de plank volledig misslaan. Heb dan lef en laat naast de mooie plaatjes zien waardoor de ellende ontstaat. Durf daar dieper op in te gaan. Geef de oorzaken een gezicht. Virunga laat zien je de pracht en praal van de natuur in een docu prima kunt combineren met het op de loer liggende gevaar. Daar kunnen wij als normale mens nog steeds bar weinig aan doen, maar het geeft die mogelijke miljoenen kijkers wel een gezamenlijke vijand waar tegen gestreden kan worden middels petities bijvoorbeeld.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Content van Bollywood is spotgoedkoop natuurlijk, hiermee kunnen ze het content opschroeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:00
Wat betreft our planet. Je moet eens weten hoeveel onwetendheid er nog is bij de mensen over hoe hard het gaat. Ik ken veel mensen in mijn omgeving die zich hier nooit echt in verdiept hebben. Die vinden our planet echt prachtig en schrikken zich dan rot als ze zien hoe het met de noordpool gaat. Nu is het een combinatie van prachtige beelden dat veel kijkers trekt en een vrij korte/simpele boodschap. Als je dat heel erg gaat verdiepen naar de oorzaak met multinationals etc haken veel mensen af. Hoe beperkt je dat ook mag vinden. Uiteindelijk zijn wij de consument degene die druk moeten gaan uitoefenen. De politiek zal het niet uitzichzelf doen want dan krijgen ze geen stemmen (nadeel van democratie) zolang het volk het niet wil. De multinationals ook niet zolang er geen behoefte ligt bij het publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
Voor de liefhebbers. Sinds kort staan de films Snatch, Reservoir Dogs & The Hateful Eight (weer) op Netflix.

Ook de film 'Layer Cake' kan ik aanraden als je van Britse gangsterfilms houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 22:21:
Content van Bollywood is spotgoedkoop natuurlijk, hiermee kunnen ze het content opschroeven.
Jammer dat ze dit bagger instoppen.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:26
New Yorker schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:09:
[...]

Jammer dat ze dit bagger instoppen.
Misschien dat er ook mensen zijn met een andere smaak dan de jouwe?
Door veel voor veel verschillende mensen met verschillende smaken aan te bieden kunnen ze de prijzen nog een beetje betaalbaar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:07
Het Fantoom schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:57:
[...]

CC is toch niet zo duur? Nog geen 20 euro/jaar bij rabo
Als je er nog nooit een nodig hebt gehad is het toch zonde van het geld.
Misschien maar eens kijken naar een "gratis revolut" oid om te gaan gebruiken voor een goedkope Netflix account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
miniterror schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:57:
[...]

Als je er nog nooit een nodig hebt gehad is het toch zonde van het geld.
Je verdient die 20 euro toch weer ruimschoots terug met een goedkoper Netflix abo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik kom er net achter dat seizoen 5 van Luther beschikbaar is op Netflix. Een beetje vreemd dat ik hier geen melding van heb ontvangen. Als ik op imdb kijk dan zijn de 4 nieuwe afleveringen begin januari op BBC uitgezonden. Weet iemand hoe lang seizoen 5 al op Netflix staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:20:
Ik kom er net achter dat seizoen 5 van Luther beschikbaar is op Netflix. Een beetje vreemd dat ik hier geen melding van heb ontvangen. Als ik op imdb kijk dan zijn de 4 nieuwe afleveringen begin januari op BBC uitgezonden. Weet iemand hoe lang seizoen 5 al op Netflix staat?
Volgens mij pas net een week of 2 oid. Wij waren precies klaar met seizoen 4, en nu halverwege 5 :)

Even opgezocht: sinds 31 maart

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 15:30 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Ik ben nog maar net begonnen met Netflix, maar heb via andere wegen al wel veel series gezien. Nu zou ik graag die series op een of andere manier op bekeken zetten in Netflix zodat ze niet steeds meer voorgesteld worden. Tevens schijnt het algoritme beter te worden als ik aangeef wat voor soort series ik kijk. Hoe pak ik dat aan?

Hetzelfde geldt voor een serie/film waar je aan begint maar wat niks blijkt te zijn. Hoe kun je die verwijderen zodat deze niet steeds in je lijstjes omhoog komt?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

coelho schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:29:
Hetzelfde geldt voor een serie/film waar je aan begint maar wat niks blijkt te zijn. Hoe kun je die verwijderen zodat deze niet steeds in je lijstjes omhoog komt?
Je kunt via de website van Netflix in je viewing history een film/serie deleten. Dan wordt deze als niet gekeken beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Angeloonie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:31:
[...]

Je kunt via de website van Netflix in je viewing history een film/serie deleten. Dan wordt deze als niet gekeken beschouwd.
Maar als Netflix denkt dat die film/serie mij wel aanspreekt op basis van andere keuzes blijft deze weer getoond worden. Het is dus niet mogelijk om dingen echt te verwijderen of te markeren als niet interessant?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

coelho schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:34:
[...]
Maar als Netflix denkt dat die film/serie mij wel aanspreekt op basis van andere keuzes blijft deze weer getoond worden. Het is dus niet mogelijk om dingen echt te verwijderen of te markeren als niet interessant?
Nope :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Je kan natuurlijk wel een duimpje omlaag geven, daar zou het algoritme van Netflix van moeten leren.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

Shabbaman

Got love?

Volgens Netflix is het helemaal niet erg dat Disney een streamingdienst gaat aanbieden:

Netflix: genoeg ruimte voor Disney en Apple op streamingmarkt - https://nos.nl/l/2280830

Nou, persoonlijk vind ik het dus wel een gemis dat Netflix hierdoor geen/minder content van Disney kan aanbieden. Los van wat je (of je kinderen) leuk vindt, hierdoor neemt de diversiteit van het aanbod af. Dat is gewoon geen goede zaak.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gws24 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:12:
Je kan natuurlijk wel een duimpje omlaag geven, daar zou het algoritme van Netflix van moeten leren.
Ja maar dat is niet wat je wilt doen, want op basis van het type film gaat hij dan ook suggesties weglaten die je mogelijk wel zou willen zien.
Stel (fictief voorbeeld) je vindt Friends niets en downvote die, dan kan bijv. Modern Family ook afgeraden worden, terwijl je die wel zou willen zien misschien.

Een optie om specifieke titels gewoon te negeren/verbergen is er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Shabbaman schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:48:
Volgens Netflix is het helemaal niet erg dat Disney een streamingdienst gaat aanbieden:

Netflix: genoeg ruimte voor Disney en Apple op streamingmarkt - https://nos.nl/l/2280830

Nou, persoonlijk vind ik het dus wel een gemis dat Netflix hierdoor geen/minder content van Disney kan aanbieden. Los van wat je (of je kinderen) leuk vindt, hierdoor neemt de diversiteit van het aanbod af. Dat is gewoon geen goede zaak.
Tja, wij van wc eend..
Ze gaan natuurlijk nooit roepen dat hun aanbod minder aantrekkelijk wordt door de komst van de andere diensten, maar dat is natuurlijk wel zo.
Ik verwacht in de toekomst wel (tijdelijk) over te stappen op andere diensten afhankelijk van het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Shabbaman schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:48:

En de concurrentie toe. Het heeft voor en nadelen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

Shabbaman

Got love?

Marzman schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:32:
[...]

En de concurrentie toe. Het heeft voor en nadelen.
Nu ja, het weerhoudt Netflix er niet van om de prijs te verhogen. Het geeft mij natuurlijk wel de keus om voor Disney+ te kiezen, wat dat betreft is concurrentie wel welkom.
Exocet schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:09:
[...]

Tja, wij van wc eend..
Ze gaan natuurlijk nooit roepen dat hun aanbod minder aantrekkelijk wordt door de komst van de andere diensten, maar dat is natuurlijk wel zo.
Dit bericht was bedoeld voor aandeelhouders, dan moet je het wc-eend-gehalte wel een beetje inperken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Shabbaman schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:37:
[...]

Nu ja, het weerhoudt Netflix er niet van om de prijs te verhogen. Het geeft mij natuurlijk wel de keus om voor Disney+ te kiezen, wat dat betreft is concurrentie wel welkom.
Als de opkomst van Disney Netflix veel klanten gaat kosten, gaat die prijs vast ook wel weer omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006

Grannd

da Granndest

Angeloonie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:51:
[...]

Ja maar dat is niet wat je wilt doen, want op basis van het type film gaat hij dan ook suggesties weglaten die je mogelijk wel zou willen zien.
Stel (fictief voorbeeld) je vindt Friends niets en downvote die, dan kan bijv. Modern Family ook afgeraden worden, terwijl je die wel zou willen zien misschien.

Een optie om specifieke titels gewoon te negeren/verbergen is er gewoon niet.
Netflix is volgens mij wel wat intelligenter, als jij veel sitcoms kijkt gaat één duimpje omlaag daar niets aan veranderen.
Het algorimte kijkt vooral naar wat andere mensen met gelijke interesses kijken, dus als er meer fans van modern family zijn die Friends geen zak aan vinden.. Wat kijken die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grannd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:56:
[...]

Netflix is volgens mij wel wat intelligenter, als jij veel sitcoms kijkt gaat één duimpje omlaag daar niets aan veranderen.
Het algorimte kijkt vooral naar wat andere mensen met gelijke interesses kijken, dus als er meer fans van modern family zijn die Friends geen zak aan vinden.. Wat kijken die?
Het punt is dat een duimpje omlaag dus invloed gaat hebben op je kijkadvies.. Dus gebruiken als manier om bepaalde films te verbergen kan bijeffecten hebben.

Hoe dit exact werkt kan alleen Netflix vertellen, maar het lijkt mij in ieder geval niet de beste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006

Grannd

da Granndest

Het kan toch ook geen kwaad, als je Friends kut vind moet je het sowieso een duimpje omlaag geven zodat Netflix je een beter aanbod kan serveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:11

m-vw

Dus?

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:20:
Paar weken.
Ik heb in januari alles al gekeken op BBC First.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Gaargod schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:51:
Voor de liefhebbers. Sinds kort staan de films Snatch, Reservoir Dogs & The Hateful Eight (weer) op Netflix.

Ook de film 'Layer Cake' kan ik aanraden als je van Britse gangsterfilms houdt.
wat ik dan zo jammer vind is dat ze the hateful eight in hd hebben gepubliceerd en niet meteen de 4k versie.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week vrijdag ben benieuwd ziet er wel orgineel en qua sfeer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Top televisie :X

En de eerste Arabische Netflixshow

De Fa-bel-tjeskraaaant! Vanaf nu

[ Voor 24% gewijzigd door algalid op 18-04-2019 22:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
De Fabeltjeskrant als nieuwe serie op Netflix. :) Geweldig zeg, wat een mooi gemaakte computer animatie, blijft aaibaar. Leuk voor de kids en de nostalgie.

Glaasje prik met beukennootjes!

https://twitter.com/NetflixNL/status/1113743007101149189

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Hebben net samen 3 afleveringen zitten kijken. En ondanks dat we geen kinderen hebben is het echt een geweldige reincarnatie van de Fabeltjeskrant.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:07
Ik ben nog maar net begonnen met Netflix, maar heb via andere wegen al wel veel series gezien. Nu zou ik graag die series op een of andere manier op bekeken zetten in Netflix zodat ze niet steeds meer voorgesteld worden.
Blijft grootste minpunt vind ik van Netflix!
Ideaal zou zijn dat je kunt aangeven gezien of geen interesse en dat hij niet meer in de eerst zichtbare lijsten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Ik verwacht harry potter maar die kregen we niet binnen in Nederland zoals veel andere titels. Klassiekers zoals seinfeld had ik ook verwacht maar die kwam ook nooit binnen. American dad ook. Ik denk dat het ook met netflix Nederland heeft te maken. Ze laten niet alle series toe zodat mensen andere providers kopen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
U2psv schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 23:07:
[...]

Blijft grootste minpunt vind ik van Netflix!
Ideaal zou zijn dat je kunt aangeven gezien of geen interesse en dat hij niet meer in de eerst zichtbare lijsten voorkomen.
zelfs al heb je een serie gezien heeft netflix er een handje van om die serie vooraan de lijsten te plaatsen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Sub-madara1310 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:38:
Ik verwacht harry potter maar die kregen we niet binnen in Nederland zoals veel andere titels. Klassiekers zoals seinfeld had ik ook verwacht maar die kwam ook nooit binnen. American dad ook. Ik denk dat het ook met netflix Nederland heeft te maken. Ze laten niet alle series toe zodat mensen andere providers kopen denk ik
Seinfeld staat op Amazon Prime.
Harry Potter is toen inderdaad alleen beschikbaar gemaakt voor Netflix België (zou best kunnen zijn dat deze in België inmiddels er ook al weer afgehaald is).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Dat heeft ook gewoon met rechten te maken die in Nederland in andere handen zijn. American dad bv wordt hier op comedy central uitgezonden en de HP films zijn in 2018 nog door sbs uitgezonden dus die hebben waarschijnlijk daar de rechten van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Waarschijnlijk? Dat heeft alles met rechten en geld te maken natuurlijk :) Per locatie zullen ze hoogstwaarschijnlijk afwegen of iets populair genoeg is om de licenties ervoor te kopen, als het überhaupt al mogelijk is (bijvoorbeeld exclusiviteitsdeals).

Het aanbod van Netflix vind ik best gigantisch, maar er verdwijnt ook constant een hoop. Gisteren zocht ik op Marvel-films en ik kwam alleen de nieuwste Spider-Man en een Hulk-film tegen. Wat begrijpelijk is, omdat Disney met z'n eigen streamingdienst gaat komen, maar een paar maanden geleden stonden er nog een hele berg Marvel-films op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Durante La Tormenta had wel 1 een half uur korter gekund. Heb me echt verveeld de laatste uur. Voornamelijk ook, omdat ik meteen door had hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand toevallig een idee hoe bepaald wordt welke film of serie bij de Kids-afdeling komt te staan? Het valt me op dat de film van Dylan Hagens niet bij de Kids-afdeling staat maar wel bij de normale.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
dawg schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:18:
@vinom ja, wel een wat hoger tempo, al is dat niet helemaal de juiste omschrijving. het verhaal wisselt af tussen heden en de aanloop naar dat heden. dus het is veel afwisselender dan the bridge wat dat betreft. bij the bridge ging het ook vooral om de karakterontwikkeling van de personages en hun onderlinge relaties. bij quicksand gaat het vooral om de gebeurtenis zelf en hoe het zover is gekomen. althans, in mijn optiek. :)
Gisteren aan begonnen en na twee episodes wel echt enthousiast erover. Kijkt heerlijk weg!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 11:44

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ben nog maar net begonnen met Netflix, maar heb via andere wegen al wel veel series gezien. Nu zou ik graag die series op een of andere manier op bekeken zetten in Netflix zodat ze niet steeds meer voorgesteld worden. Tevens schijnt het algoritme beter te worden als ik aangeef wat voor soort series ik kijk. Hoe pak ik dat aan?

Laatste aflevering van het laatste seizoen kijken en gelijk doorspoelen naar het einde.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
avotar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:17:
Laatste aflevering van het laatste seizoen kijken en gelijk doorspoelen naar het einde.
Wist niet dat deze truc zou werken. Het is wel handig op pc of mobiel om "door te spoelen" met een klik op het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:16

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Hahn schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:29:
Waarschijnlijk? Dat heeft alles met rechten en geld te maken natuurlijk :) Per locatie zullen ze hoogstwaarschijnlijk afwegen of iets populair genoeg is om de licenties ervoor te kopen, als het überhaupt al mogelijk is (bijvoorbeeld exclusiviteitsdeals).

Het aanbod van Netflix vind ik best gigantisch, maar er verdwijnt ook constant een hoop. Gisteren zocht ik op Marvel-films en ik kwam alleen de nieuwste Spider-Man en een Hulk-film tegen. Wat begrijpelijk is, omdat Disney met z'n eigen streamingdienst gaat komen, maar een paar maanden geleden stonden er nog een hele berg Marvel-films op.
Klopt; er is laatst een ware exodus aan Marvel-content geweest.

Spider-man: Homecoming en beide Hulk-films worden niet door Disney gedistribueerd (maar door resp. Sony en Universal). Hopelijk krijgen we niet de situatie dat alles dat niet van Disney/Fox is, straks niet op Disney+ staat (en je dus alsnog verschillende abonnementen nodig hebt.

Alle MCU-content op één plek zou fijn zijn :)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Is er al iets bekend over het 3e seizoen van de serie Scream? :)
Zit er eigenlijk al op te wachten sinds het verassende eind van seizoen 2 , ik weet dat er een 3e seizoen aangekondigd is. Wil toch graag weten hoe alles nu verdergaat, maar helaas is het erg stil over de serie..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond Rilakkuma and Kaoru in 1 ruk uitgekeken. Niet zo moeilijk aangezien het 13 afleveringen zijn die hooguit 12 minuten duren :).

Is een heel rustgevende serie, gaat over dagelijkse problemen van een alleenstaande vrouw. Beetje Aggretsuko, maar dan sereener.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 23-04-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Voor fans van sex education staat Bonded sinds vandaag op Netflix. 7 EPS van max 17 min. Erg vermakelijk, wel minder dan sex education.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:21
Via de nieuwssubmit kregen we een tip binnen van iemand die een mailtje heeft gehad waarin staat:
Your monthly price is increasing to €15,99 on Saturday, May 25th 2019. Why? We’re hard at work improving Netflix so that you can have even more great TV shows and movies to enjoy.
Meer mensen een soortgelijke mail gehad?

Edit:

Inmiddels reactie van Netflix gekregen:
Er is geen prijsverhoging in NL. Wel hebben we recent prijsverhogingen aangekondigd in Latin America, VS en Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk. Wat zou kunnen, is dat deze lezer zijn/haar account heeft aangemaakt in een land dat recent een prijsverhoging heeft gehad (dus een van de bovenstaande landen) of dat hij/zij bijvoorbeeld een creditcard uit de VS gebruikt op zijn/haar account.

Als we meer gegevens hebben van deze lezer kunnen we dit checken met Customer Service, uiteraard kan de lezer dit ook zelf doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Xtuv op 26-04-2019 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik niet, maar kan zijn omdat ik een facturering heb vanaf de 28ste van de maand. Dus dan zou dat zondag komen.

Aan de andere kant als ik ga naar de abonneerpagina van netflix staat daar nog steeds 13,99 voor het HDR abonnement. Dus dat zou vreemd zijn. Ook heb ik op reddit of op netflix nieuwssites nog geen andere meldingen gezien.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
De release van de Chinese film Wandering Earth is vervroegd. Maar een officiële trailer ontbreekt nog altijd, het wordt wss gewoon gedumpt in de feed:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VYVj6yO.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:30
Xtuv schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:13:
Via de nieuwssubmit kregen we een tip binnen van iemand die een mailtje heeft gehad waarin staat:

[...]

Ja, ik. Maar dit is volgens mij alleen als je een Amerikaans account hebt. Het is wel een forse prijsverhoging zeg. :X

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7C7ZPqC.png

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
fors? Hoe bedoel je? Wat was het eerst dan?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Webgnome schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 06:49:
fors? Hoe bedoel je? Wat was het eerst dan?
2 euro minder denk ik. Het valt wel op dat ze het maximaal proberen te pushen, het budget abonnement heeft dezelfde films en krijgt veel minder prijsverhogingen omdat mensen met dat abonnement sneller zullen opzeggen.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 26-04-2019 07:43 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Xtuv schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:13:

[...

Nee, ik niet. Maar alle emails van Netflix zijn tot nu tot in het Nederlands. Dus wellicht heeft die 'iemand' een Amerikaans account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Designated Survivor keert terug! Jaaaaaaaaaaaaaaa!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:14:
Designated Survivor keert terug! Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Met seizoen 1 heb ik me redelijk vermaakt, maar het 2e seizoen durf ik niet aan. Daarover heb ik alleen maar slechte recensies gelezen. Is dit seizoen echt zo slecht, of toch maar een poging wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:18:
[...]

Met seizoen 1 heb ik me redelijk vermaakt, maar het 2e seizoen durf ik niet aan. Daarover heb ik alleen maar slechte recensies gelezen. Is dit seizoen echt zo slecht, of toch maar een poging wagen?
Seizoen 2 was wel echt een beetje drama, maar misschien moet je hem toch kijken zodat je seizoen 3 straks ook kan kijken?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 152 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.