Het is een verstand op nul-wegkijk-serie. Als je met die mindset kijkt, dan is het best vermakelijk.meesje schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:18:
[...]
Met seizoen 1 heb ik me redelijk vermaakt, maar het 2e seizoen durf ik niet aan. Daarover heb ik alleen maar slechte recensies gelezen. Is dit seizoen echt zo slecht, of toch maar een poging wagen?
Denk het wel. Vooral het einde van S2 was best verassend.DennusB schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:20:
[...]
Seizoen 2 was wel echt een beetje drama, maar misschien moet je hem toch kijken zodat je seizoen 3 straks ook kan kijken?
Overigens zal ik alleen al blijven kijken vanwege Emily
Beauty & Brains
Ik kwam gisteren toevallig de mini-serie bonding tegen op Netflix. Gaat over een psychologie-student die in haar vrije tijd dominatrix is en haar gay-vriend inhuurt als assistent. Humor is redelijk absurd op momenten, je moet er van houden. Ik kan hem in ieder geval wel aanraden
Het zijn 7 vrij korte afleveringen (10 tot 15 minuten) dus prima te bingen op 1 avond.
Het zijn 7 vrij korte afleveringen (10 tot 15 minuten) dus prima te bingen op 1 avond.
[ Voor 18% gewijzigd door WernerL op 26-04-2019 12:31 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Dark is ook voor een 2e seizoen bevestigd op 21-06. ZIN IN!!
'Bonding' was op de dag van de première vol in mijn banner te zien en uit interesse maar gekeken. Zeker een leuke serie.WernerL schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:30:
Ik kwam gisteren toevallig de mini-serie bonding tegen op Netflix. Gaat over een psychologie-student die in haar vrije tijd dominatrix is en haar gay-vriend inhuurt als assistent. Humor is redelijk absurd op momenten, je moet er van houden. Ik kan hem in ieder geval wel aanraden![]()
Shikata ga nai.
Ik vind het totaal niet vergelijkbaar met Sex Education. Maar zeker de moeite waard, en niet enkel om de zeker niet onaantrekkelijke hoofdrolspeelsterSunfalls schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:46:
Voor fans van sex education staat Bonded sinds vandaag op Netflix. 7 EPS van max 17 min. Erg vermakelijk, wel minder dan sex education.
Santa clarita diet is helaas gecancelled, vond het een leuke lichtvoetige serie.
https://www.telegraaf.nl/...pt-met-santa-clarita-diet
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Toch zou ik willen dat ze er gewoon strak voor zouden kiezen om verhalen in elk geval af te maken. Dus als ze besluiten tot cancelen dan in elk geval nog zeg 3 a 4 afleveringen om tot een mooi slot te komen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zo iets had Netflix bij Sense8 wel gedaan, het kan dus wel.ArthurMorgan schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:53:
Toch zou ik willen dat ze er gewoon strak voor zouden kiezen om verhalen in elk geval af te maken. Dus als ze besluiten tot cancelen dan in elk geval nog zeg 3 a 4 afleveringen om tot een mooi slot te komen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Klopt toen had ik de hoop dat dat gewoon standaard zou worden. Helaas is dat dus niet het geval. Misschien als er nu weer veel internetprotest komt dat ze het dan wel weer doen, maar nog steeds alleen als er veel mensen klagen in plaats van gewoon altijd.Lasmibalsingh schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:58:
[...]
Zo iets had Netflix bij Sense8 wel gedaan, het kan dus wel.
Als ze gewoon bij het bestellen van 1 seizoen alvast zeg 20% van die prijs apart leggen voor afronding. Dan kunnen ze die reservering na elk seizoen gewoon toepassen als ze willen. Hebben ze ook gelijk mooie afgeronde series op hun lijst staan. Trekt toch meer mensen aan dan series die 'zomaar' stoppen met een cliffhanger.
Onvergelijkbaar.teaser schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 08:57:
[...]
Ik vind het totaal niet vergelijkbaar met Sex Education.
En wederom treurige vertaling. In een serie als dit meerdere keren 'dom' vertalen met 'domme' is toch volstrekt belachelijk en lachwekkend. Het mag duidelijk geen cent kosten voor de NL markt. Amateurvertalers zonder het bijbehorende beeld waarschijnlijk en zonder enige vorm van kwaliteitscontrole.
Jammer, ik heb er echt van genoten.gws24 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:35:
Santa clarita diet is helaas gecancelled, vond het een leuke lichtvoetige serie.
Interessant artikel over Netflix bij de volkskrant gisteren:
https://www.volkskrant.nl...ger-van-netflix~b6b5c680/
Komen verschillende zaken aan bod waaronder het algoritme voor kijktips (heel summier) en ook een stukje over de soms waardeloze ondertiteling wat hier ook wel eens besproken wordt:
https://www.volkskrant.nl...ger-van-netflix~b6b5c680/
Komen verschillende zaken aan bod waaronder het algoritme voor kijktips (heel summier) en ook een stukje over de soms waardeloze ondertiteling wat hier ook wel eens besproken wordt:
PS Als je het artikel niet kan lezen dan even een nieuw privévenster openenDe Volkskrant sprak een Nederlandse vertaalster die het verhaal op hoofdlijnen bevestigt en liever niet met haar naam in de krant wil, om problemen met opdrachtgevers te voorkomen. ‘Het gekke is dat Netflix heel pietluttig is als het gaat om technische foutjes’, zegt ze. ‘Als een ondertitel een seconde te vroeg of laat in beeld is gekomen, krijgt een vertaler dat tot in detail te horen. Kritiek op de inhoud is veel zeldzamer.’
‘We zijn ons ervan bewust dat een aantal dingen echt niet goed gaan met onze ondertitels’, zegt Rosanne Thesing, woordvoerder van Netflix in Noord-Europa. ‘Als kijkers zien dat er iets misgaat, kunnen ze dat laten weten aan onze klantenservice, bijvoorbeeld via Twitter. Dat gebeurt geregeld en er wordt altijd naar gekeken. We werken hard aan de kwaliteit.’
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wandering Earth is echt tenenkrommend slecht. Begint meteen al met de oorzaak en de oplossing. Overdaad aan grafisch gedoe. Acteerprestaties erg overdreven. Denk een cultuur en ras-dingetje want begrijp de expressie en mimiek van Aziaten gewoon niet goed. Nou ja. Hier en daar wat leuke details, maar ook continues-continues-foutjes.
Heb het maar voor de moeite 1 ster gegeven. Van mij mogen Aziatische films wegblijven van Netflix in het westen.
Heb het maar voor de moeite 1 ster gegeven. Van mij mogen Aziatische films wegblijven van Netflix in het westen.
Kan inderdaad best een cultuurdingetje zijn (en daardoor misschien voor anderen juist weer interessant). Heb je al meer Aziatische films gekeken op basis waarvan je dit concludeert?
Ik vond Kingdom, al is het een serie, anders 1 van de betere series die ik de laatste jaren gezien heb. Ben zeer benieuwd naar S02.Ivysaur schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 04:32:
Wandering Earth is echt tenenkrommend slecht. Begint meteen al met de oorzaak en de oplossing. Overdaad aan grafisch gedoe. Acteerprestaties erg overdreven. Denk een cultuur en ras-dingetje want begrijp de expressie en mimiek van Aziaten gewoon niet goed. Nou ja. Hier en daar wat leuke details, maar ook continues-continues-foutjes.
Ik heb Wandering Earth ook gezien. Eigenlijk zijn de opbouwelementen erg gelijkend met de film Armageddon uit 1998: starten uit de gezinssituatie (opa, papa, dochter en zoon), zichzelf opofferen voor de grote zaak en technische problemen om de zaak te rekken. Net zoals het plan van nucleaire bommen op een asteroïde is een vliegende aardbol rond Jupiter iets dat je moet accepteren.
Minder geslaagd zijn de irritante tieners die overal mee mogen en de humor die luid en duidelijk wordt geschreeuwd zodat de kijker weet dat het een niet-serieus deeltje is (helaas een techniek die genomen is uit Chinese TV soaps). Visueel ziet het er erg indrukwekkend uit maar ik vrees dat het bombastische plot wat zal voorbij gaan aan de gemiddelde Netflix-kijker. Ik kan hem helaas niet aanraden.
Niet alle Aziatische films zijn slecht maar deze Chinese blockbuster haalt haar overdonderend succes uit de clichés.
Het zou gebaseerd zijn op een verhaal van de befaamde auteur Liu Cixin maar daar zijn eigenlijk enkel 2 zinnen uit genomen: de zon bedreigt de aarde en die krijgt raketten. De aarde slingert rond Jupiter richting de ruimte. Al de rest is verzonnen voor de film, dus het reddingsverhaal is niet van hem.
Minder geslaagd zijn de irritante tieners die overal mee mogen en de humor die luid en duidelijk wordt geschreeuwd zodat de kijker weet dat het een niet-serieus deeltje is (helaas een techniek die genomen is uit Chinese TV soaps). Visueel ziet het er erg indrukwekkend uit maar ik vrees dat het bombastische plot wat zal voorbij gaan aan de gemiddelde Netflix-kijker. Ik kan hem helaas niet aanraden.
Niet alle Aziatische films zijn slecht maar deze Chinese blockbuster haalt haar overdonderend succes uit de clichés.
Het zou gebaseerd zijn op een verhaal van de befaamde auteur Liu Cixin maar daar zijn eigenlijk enkel 2 zinnen uit genomen: de zon bedreigt de aarde en die krijgt raketten. De aarde slingert rond Jupiter richting de ruimte. Al de rest is verzonnen voor de film, dus het reddingsverhaal is niet van hem.
[ Voor 14% gewijzigd door algalid op 01-05-2019 11:14 ]
we don't need another hero
Het blijft een fantastische film, als is mijn vrouw bijna net zo oud
Het blijft een fantastische film, als is mijn vrouw bijna net zo oud
Zie ik dat nou goed? Een nieuw seizoen van Lucifer komt eraan? Hadden ze die niet in nog een paar laatste afleveringen afgeraffeld omdat er niets meer zou komen?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik vond het wel een vermakelijk idee, dus heb de film vandaag aangezet. Gewoon puur omdat het weer eens een andere benadering is van omgaan met een 'natuurramp'.Ivysaur schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 04:32:
Heb wel hele stukken doorgespoeld, vooral de laatste helft omdat ik het einde wilde zien en geen zin had in al dat gepraat en overdreven moeilijkheden.
Al met al was de film niet echt goed, maar ben ik wel benieuwd naar hoe realistisch een dergelijk project zou zijn (los van de brandstof).
De laatste afleveringen waren, bijzonder, te noemenMx. Alba schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:11:
Zie ik dat nou goed? Een nieuw seizoen van Lucifer komt eraan? Hadden ze die niet in nog een paar laatste afleveringen afgeraffeld omdat er niets meer zou komen?
Netflix heeft de serie gekocht na enig protest op het internet #SaveLucifer.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
De serie was gecancelled ja, aflevering A Devil of my Word was bedoeld als de seizoensfinale.Mx. Alba schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:11:
De 2 afleveringen die daarna nog zijn uitgebracht (Boo Normal en Once Upon a Time), waren bedoeld als filler afleveringen voor het volgende seizoen, dat niet meer kwam.
Netflix heeft de serie uiteindelijk overgenomen na de hierboven genoemde actie van de fans.
Heb Kingdom gezien en Train to Busan. Allebei hetzelfde probleem; Expressie en mimiek begrijp ik gewoon niet. Heb dat bij andere rassen ook, hoor. Alleen bij witte / blanke mensen begrijp ik de expressie prima.Rallye schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:20:
Kan inderdaad best een cultuurdingetje zijn (en daardoor misschien voor anderen juist weer interessant). Heb je al meer Aziatische films gekeken op basis waarvan je dit concludeert?
Beter geluid, meer bits:
https://appleinsider.com/...ith-surround-sound-owners
https://appleinsider.com/...ith-surround-sound-owners
Quality is moreover adaptive based on bandwidth. 5.1 systems will get bitrates spanning 192 kilobits to 640 kilobits — which Netflix calls "perceptually transparent" — while Atmos systems will start at 448 kilobits and reach as high as 768. Atmos does require the company's Premium plan, which costs $15.99 per month but is also needed for 4K.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hoe bedoel je dit precies? De serieuze gesprekken gaan op een normaal volume, en de grappen worden geschreeuwd? Wat is dat voor idioot iets?algalid schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:08:
Wandering Earth
Minder geslaagd zijn de irritante tieners die overal mee mogen en de humor die luid en duidelijk wordt geschreeuwd zodat de kijker weet dat het een niet-serieus deeltje is (helaas een techniek die genomen is uit Chinese TV soaps).
Nomen nescio
@Bra-Jo Normale gesprekken gaan idd op een gewone toon en als er een grap wordt gemaakt is er een overdreven stemmetje: "Oh kom-aaaaaan, je kan dit nog niet meeeeeenen, waarom heb ik nooit geluk. Ik wil niet meeee" of "Het is suuper gevaaarlijk. *trekt verwrongen gezicht met huilende ogen* Ga terug, nee nee nee, GA TERUG" Nu ik eraan denk lijkt het op grapjes die je hoort in Shrek of Ice Age die ook redelijk duidelijk overkomen.
Wss gericht op een publiek dat anders bij onderkoelde Britse humor de uitgesproken zinnen letterlijk zouden nemen
Het is niet de hele film maar het komt net iets te vaak voor om erdoor geïrriteerd te raken.
Wss gericht op een publiek dat anders bij onderkoelde Britse humor de uitgesproken zinnen letterlijk zouden nemen
[ Voor 9% gewijzigd door algalid op 02-05-2019 09:36 ]
Klinkt bijzonder irritant. Ik hou het maar bij westers entertainment denk ik.algalid schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:35:
@Bra-Jo Normale gesprekken gaan idd op een gewone toon en als er een grap wordt gemaakt is er een overdreven stemmetje: "Oh kom-aaaaaan, je kan dit nog niet meeeeeenen, waarom heb ik nooit geluk. Ik wil niet meeee" of "Het is suuper gevaaarlijk. *trekt verwrongen gezicht met huilende ogen* Ga terug, nee nee nee, GA TERUG" Nu ik eraan denk lijkt het op grapjes die je hoort in Shrek of Ice Age die ook redelijk duidelijk overkomen.
Wss gericht op een publiek dat anders bij onderkoelde Britse humor de uitgesproken zinnen letterlijk zouden nemenHet is niet de hele film maar het komt net iets te vaak voor om erdoor geïrriteerd te raken.
Nomen nescio
Ik vond het idee ook wel grappig. Wel heb ik de taal na een paar minuten op Engels gezet omdat ik het idee had dat het voor dit soort film toch niet uit maakt (het wordt er niet slechter van zeg maar), en het is dan veel makkelijker te volgen als je even weg kijkt en de ondertitels niet ziet.President schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 20:18:
[...]
Ik vond het wel een vermakelijk idee, dus heb de film vandaag aangezet. Gewoon puur omdat het weer eens een andere benadering is van omgaan met een 'natuurramp'.
Heb wel hele stukken doorgespoeld, vooral de laatste helft omdat ik het einde wilde zien en geen zin had in al dat gepraat en overdreven moeilijkheden.
Al met al was de film niet echt goed, maar ben ik wel benieuwd naar hoe realistisch een dergelijk project zou zijn (los van de brandstof).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Weet niet waarom Netflix nu iedere keer dat Brabantse geneuzel loopt te promoten.
Schijnbaar is er een Brabantse serie online gezet ofzo?
Zit toch niemand op te wachten?
Is dat die "Undercover" serie over die XTC handel? Klinkt wel als een interessante serie!Yogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:43:
Weet niet waarom Netflix nu iedere keer dat Brabantse geneuzel loopt te promoten.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik zie het. Nou is Frank Lammers een reden om absoluut niet te kijken, maar Anna Drijver dan weer wel.DennusB schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:43:
[...]
Is dat die "Undercover" serie over die XTC handel? Klinkt wel als een interessante serie!
Uit de stukjes die ik heb gezien lijkt hij het anders toch aardig te spelenYogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:44:
[...]
Ik zie het. Nou is Frank Lammers een reden om absoluut niet te kijken, maar Anna Drijver dan weer wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinusz op 03-05-2019 10:49 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat is van sommige acteurs die het gezicht zijn van een reclamecampagne, hoe goed ze ook hun best doen, inderdaad het nadeel. Ik hoorde Frank Lammers in Michiel de Ruyter ook steeds “Vergeten groente” (YouTube: Jumbo's laagsteprijsgarantie. Ook op groente en fruit.) zeggen. Doet toch afbreuk aan je beleving van de film...
Ik vind Frank Lammers een aardig goede acteur. En de serie undercover lijkt me leuk.
Dan weten jullie iig wat ik ervan vind lol.
Dan weten jullie iig wat ik ervan vind lol.
[ Voor 24% gewijzigd door Dinictus208 op 03-05-2019 11:38 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Laat me raden, jij bent van boven de rivieren zeker?Yogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:43:

Undercover ziet er zeker interessant uit. Vooral ook omdat het script is geschreven door een Belgisch team. De Belgen schrijven over hat algemeen betere scripts en leveren interessantere producties af dan de gemiddelde Nederlandse serie. Dit zal verre van een Flikken Maastricht serie zijn. Oh, en Tom Waes doet mee. Straffe gast
Al gezien, was te zien op de Vlaamse tv. Goeie reeksTigerblood schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:35:
[...]
Laat me raden, jij bent van boven de rivieren zeker?![]()
Undercover ziet er zeker interessant uit. Vooral ook omdat het script is geschreven door een Belgisch team. De Belgen schrijven over hat algemeen betere scripts en leveren interessantere producties af dan de gemiddelde Nederlandse serie. Dit zal verre van een Flikken Maastricht serie zijn. Oh, en Tom Waes doet mee. Straffe gast
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Die serie met de Clowns vond ik ook fantastischTigerblood schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:35:
[...]
Laat me raden, jij bent van boven de rivieren zeker?![]()
Crimi clowns was geweldig!!! Lukker bruut en geschift ^^ Luc WynsMartinusz schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:40:
[...]
Die serie met de Clowns vond ik ook fantastisch
Heeft dit ooit op netflix gestaan?
Gelukkig alle seizoen hiervan thuis staan. (Undercover ook gewoon al
Gevoel voor tumor staat op netflix zag ik, ook goeie reeks!!!
[ Voor 27% gewijzigd door SadisticPanda op 03-05-2019 16:43 ]
Nee is uitgezonden geweest op Veronica ofzo, gewoon op tv dusSadisticPanda schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:41:
[...]
Crimi clowns was geweldig!!! Lukker bruut en geschift ^^ Luc Wyns
Gelukkig alle seizoen hiervan thuis staan. (Undercover ook gewoon al)
Ik twijfel of ik alle seizoenen nu heb gezien of niet, ik dacht dat ik de laatste heb gemist, of was er ook een film van gemaakt of zoiets?
Won al 3 internationale prijzenYogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:43:
3 seizoenen en 2 filmenMartinusz schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:48:
[...]
Nee is uitgezonden geweest op Veronica ofzo, gewoon op tv dus
Ik twijfel of ik alle seizoenen nu heb gezien of niet, ik dacht dat ik de laatste heb gemist, of was er ook een film van gemaakt of zoiets?
hmmm wandering earth leuk "verhaal" en tech maar het verhaal gaat te snel of te langzaam .. en dan het eind is een recap van het begin maar dan net iets anders .. pfff
Ik heb vooral het gevoel dat netflix .. net genoeg aanbod heeft om je lekker te maken maar niet om je intresse te houden .. na redelijk korte tijd ben ik wel door de meest boeiende content heen.
Ik heb vooral het gevoel dat netflix .. net genoeg aanbod heeft om je lekker te maken maar niet om je intresse te houden .. na redelijk korte tijd ben ik wel door de meest boeiende content heen.
Tja vanalles
De reeks werd al eerder vermeld in dit topic, maar ik kan me ondertussen ook aansluiten bij het groepje mensen dat heeft genoten van Quicksand (Störst av allt): een Zweedse serie over een meisje dat betrokken raakt bij schietpartij op een school. Aanrader!
Gade gij maar kijken, denk te gij de hele dag in het Brabants.Yogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:43:
Best leuke serie, nu dat accent weer uit m'n hoofd krijgen
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Toevallig gisteren met vriendinlief de eerste episode gezien. Smaakte naar mee! Hadden geen tijd helaas om de rest te bekijken, zijn maar 6 episodes geloof ik.Tweakmans schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 00:12:
De reeks werd al eerder vermeld in dit topic, maar ik kan me ondertussen ook aansluiten bij het groepje mensen dat heeft genoten van Quicksand (Störst av allt): een Zweedse serie over een meisje dat betrokken raakt bij schietpartij op een school. Aanrader!
3 seizoenen en 2 films ondertussen.Martinusz schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:48:
[...]
Nee is uitgezonden geweest op Veronica ofzo, gewoon op tv dus
Seizoen 3 heb ik ook nog niet gezien. De eerste aflevering wel, maar de rest ben ik vergeten op te nemen. Op een bepaald uur voor de tv gaan zitten doen we al lang niet meer uiteraard.
Ik denk dat deze serie wat de (sexueel) expliciet is voor een preutse Amerikaanse streaming service.
Matrouskas is ook tof. Kun je gratis kijken in VTM Go.SadisticPanda schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:41:
[...]
Crimi clowns was geweldig!!! Lukker bruut en geschift ^^ Luc Wyns
Gelukkig alle seizoen hiervan thuis staan. (Undercover ook gewoon al)
Welke? Ik heb een Belgische Netflix, dus krijg dat niet? (maar ben wel Brabander dus benieuwd, toch geen New Kids vervolg ofzo?)Yogibeer schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:43:
[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 04-05-2019 09:17 ]
/▌
@Marzman, gaat om deze nieuwe serie:
Check out "Undercover" on Netflix
www.netflix.com/title/80225312?source=android
Check out "Undercover" on Netflix
www.netflix.com/title/80225312?source=android
Was inderdaad top. Beetje voorspelbaar, maarjah. Keek wel lekker weg..Tweakmans schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 00:12:
Gisteren met vriendinlief de eerste aflevering van Undercover gekeken. Na 10minuten hebben we maar de ondertitel aangezet. We verstonden niks van Belgische taaltje. Het Brabants zelf ging nog wel
Lol, wij dachten waarom zit dat mens heel de tijd alles te beschrijven, bleek dat audio op audio voor blinden stondTripleQ schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:25:
[...]
Was inderdaad top. Beetje voorspelbaar, maarjah. Keek wel lekker weg..
Gisteren met vriendinlief de eerste aflevering van Undercover gekeken. Na 10minuten hebben we maar de ondertitel aangezet. We verstonden niks van Belgische taaltje. Het Brabants zelf ging nog wel

haha herkenbaar, ik had dat aan bij A Series of Unfortunate Events, en pas na 2 of 3 afleveringen begreep ik dat het niet een vertelscenario was wat bij de serie hoorde
En ik vond het nog wel zo origineel
Zit hem net te kijken. Toch petje af voor de chinezen die een over the top Hollywood blockbuster afleveren. Beetje Armageddon on steroids.vso schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:36:
hmmm wandering earth leuk "verhaal" en tech maar het verhaal gaat te snel of te langzaam .. en dan het eind is een recap van het begin maar dan net iets anders .. pfff
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Afgelopen dagen heb ik twee films uit de jaren 80 gezien. 'Into the night' (1985) met Jeff Goldblum en Michelle Pfeiffer en 'Sea of Love' (1989) met Al Pacino en Ellen Barkin. Zeer leuke mystery thrillers met komedie- of misdaadelementen. Jammer dat er tegenwoordig niet meer van dit soort films gemaakt worden met topacteurs.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Gisterenavond (als Brabander zijnde
) begonnen aan de serie ‘Undercover’. Ik vind hem heerlijk wegkijken, NL/BE producties zijn vaak tof. Houdt ook wel van de Vlaamse taal en er zit een lekker tempo in imho.
De kwaliteit van Netflix op mijn PC is bedroefend.... lage resolutie (blokjes duidelijk te zien) en veel compressie. Het verschil met Prime Video is duidelijk te zien, Prime Video is een stuk beter in kwaliteit, als ik het zo vlug zie voor de film Gladiator.
Ik heb momenteel een "Standaard HD" abonnement, welke films in "HD" zou afspelen. Met een iets duurder "Premium Ultra HD" abonnement kan je ook films zien in "Ultra HD", wat 4K zou zijn, maar het aantal films dat dat ondersteunt is zeer beperkt. (Gladiator ondersteunt dat neem ik aan niet.)
Weet iemand of de kwaliteit van "HD" films omhoog gaat met een "Ultra HD" abonnement?
Ik heb momenteel een "Standaard HD" abonnement, welke films in "HD" zou afspelen. Met een iets duurder "Premium Ultra HD" abonnement kan je ook films zien in "Ultra HD", wat 4K zou zijn, maar het aantal films dat dat ondersteunt is zeer beperkt. (Gladiator ondersteunt dat neem ik aan niet.)
Weet iemand of de kwaliteit van "HD" films omhoog gaat met een "Ultra HD" abonnement?
Ik ben nu Undercover aan het kijken. Ik vind m best vermakelijk. Ik kijk al lang geen Nederlandse producties meer. Maar ik kan me nou niet herinneren dat Nederlandse makelij echt preuts is. Maar geen enkele tiet tijdens een sex scène? Of is dit zo gedaan zodat het internationaal mee kan met de wat preutsere landen?
Sowieso wel leuk dat we Nederlandse/Belgische series hebben op Netflix.
Matrouskas stond altijd ook op netflix, vond dat zeker een fijne serie, deel 1 wel iets beter. Kijk liever naar Russinnen dan naar Thaise.Marzman schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 09:14:
[...]
Matrouskas is ook tof. Kun je gratis kijken in VTM Go.
[...]
Welke? Ik heb een Belgische Netflix, dus krijg dat niet? (maar ben wel Brabander dus benieuwd, toch geen New Kids vervolg ofzo?)
Festina lente
@Russel88 Ik ook vrijwel nooit, vond Penoza met name de eerste seizoenen ook wel vermakelijk.
V.w.b. naakt zal de internationale norm misschien meespelen maar ook het feit dat veel gerenommeerde actrices dat toch niet willen doen denk ik. Uitzonderingen (zoals Carice) daargelaten.
V.w.b. naakt zal de internationale norm misschien meespelen maar ook het feit dat veel gerenommeerde actrices dat toch niet willen doen denk ik. Uitzonderingen (zoals Carice) daargelaten.
Same here, enorm van s01 genoten en kan niet wachten op s2. Steengoeie reeks!magnifor schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:23:
[...]
Ik vond Kingdom, al is het een serie, anders 1 van de betere series die ik de laatste jaren gezien heb. Ben zeer benieuwd naar S02.
Heb jij niet gewoon veel te veel vrije tijd?vso schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:36:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van in het begin al gemaakt als netflix serie dus ja, wel gemaakt voor het iets preutsere publiek.Russel88 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 18:59:
Ik ben nu Undercover aan het kijken. Ik vind m best vermakelijk. Ik kijk al lang geen Nederlandse producties meer. Maar ik kan me nou niet herinneren dat Nederlandse makelij echt preuts is. Maar geen enkele tiet tijdens een sex scène? Of is dit zo gedaan zodat het internationaal mee kan met de wat preutsere landen?
Stoort niet echt, al ben ik niet vies van stel tieten op tv
Btw der staat regelmatig goede Belgische content op netflix (en er buiten) maar ik kan bij god niet herinneren of ik ooit eens een goede nederlandse serie erop zien heb.
Als Belg zijnde ben ik wel verwend met goede drama reeksen, zijn er ook nederlandse reeksen die het kijken waard zijn?
( ps undercover en crimi clowns tellen niet mee, zijn vlaamse reeksen waarin nederlandse acteurs meedoen )
Ik ben aan het eind van de middag begonnen aan undercover en ik moet zeggen dat het niet slecht is.
Maar goed met de namen die erin spelen waren er ook wel behoorlijke verwachtingen bij mij.
Maar goed met de namen die erin spelen waren er ook wel behoorlijke verwachtingen bij mij.
Ik snap die Netflix-search voor geen meter of die is gewoon echt supershit?
Ik wil vanavond kijken naar de film Deepwater Horizon. Ik tik in "Deepwater" en klik op zoek: 0 hits.
Ik tik in "Horizon" en verschijnt als eerste.
Is dit bij jullie ook zo?
en nu krijg ik dit:
Ik wil vanavond kijken naar de film Deepwater Horizon. Ik tik in "Deepwater" en klik op zoek: 0 hits.
en nu krijg ik dit:
Netflix-sitefout
Je verzoek kan niet worden verwerkt.
Je kunt naar de Netflix-homepagina gaan door op de onderstaande knop te klikken.
[ Voor 26% gewijzigd door CyberMania op 04-05-2019 22:03 ]
Ik krijg op dit moment ook die error op Netflix.com, dus waarschijnlijk hebben ze wat problemen nu.CyberMania schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 22:02:
Ik snap die Netflix-search voor geen meter of die is gewoon echt supershit?
en nu krijg ik dit:
[...]
The devil is in the details.
De trailer ziet er wat spannender uit dan in de vorige 2 seizoenen (maar kan ook schijn zijn). Designated Survivor is opgepikt en klaar voor het 3e seizoen (7 juni):
kwaliteit (visuele meuk) is hij zeker goed en doet niet onder voor hollywood maar verhaal technisch is het echt bagger.loekf2 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:41:
[...]
Zit hem net te kijken. Toch petje af voor de chinezen die een over the top Hollywood blockbuster afleveren. Beetje Armageddon on steroids.
maar goed niet dat hollywood super films maakt ..
Tja vanalles
Net 5 afleveringen achter elkaar gekeken, maar ik ben het nu even zat. Leuk dat Luther er ook weer bij isTripleQ schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:25:
[...]
Was inderdaad top. Beetje voorspelbaar, maarjah. Keek wel lekker weg..
Een superfilm qua verhaal is het niet, maar dat zijn Armageddon en 2012 ook niet. Het verhaal is eigenlijk wat me aansprak in de film. De stijl en eigenlijk ook het over de top verhaal komen wel erg getekend over, is het geen verfilmd stripboek ofzo?vso schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 23:50:
[...]
kwaliteit (visuele meuk) is hij zeker goed en doet niet onder voor hollywood maar verhaal technisch is het echt bagger.
maar goed niet dat hollywood super films maakt ..
/▌
Is Undercover alleen te zien op Netflix Nederland misschien? Hier op Netflix Belgie vind ik Undercover nergens terug 😳
Undercover is nog te zien op VRT NU: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/undercover/1/undercover-s1a10/
Overspel(zeker het eerste seizoen) vond ik zelf wel heel goed, spelen ook goede mensen mee.SadisticPanda schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 21:45:
[...]
Van in het begin al gemaakt als netflix serie dus ja, wel gemaakt voor het iets preutsere publiek.
Btw der staat regelmatig goede Belgische content op netflix (en er buiten) maar ik kan bij god niet herinneren of ik ooit eens een goede nederlandse serie erop zien heb.
Als Belg zijnde ben ik wel verwend met goede drama reeksen, zijn er ook nederlandse reeksen die het kijken waard zijn?
( ps undercover en crimi clowns tellen niet mee, zijn vlaamse reeksen waarin nederlandse acteurs meedoen )
La famiglia vond ik ook wel gaan
Moet wel eerlijk bekennen dat ik Vlaamse serie's en vaak films beter vind dan het nederlandse werk.
Festina lente
VRT heeft in BE de exclusieve uitzendrechten. Wss zal het in de toekomst wel op Netflix verschijnen maar da's dan minstens een jaar wachten. VRT Nu heeft het nog tot eind mei en daarna wenkt de leegte.botech schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:13:
Hier op Netflix Belgie vind ik Undercover nergens terug 😳
Een "voordeel" is wel dat de VRT reeks start voordat Netflix NL ze krijgt, wss zal dat ook zijn voor het 2e seizoen.
Vrt nu of piraatalgalid schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:01:
[...]
VRT heeft in BE de exclusieve uitzendrechten. Wss zal het in de toekomst wel op Netflix verschijnen maar da's dan minstens een jaar wachten. VRT Nu heeft het nog tot eind mei en daarna wenkt de leegte.
Een "voordeel" is wel dat de VRT reeks start voordat Netflix NL ze krijgt, wss zal dat ook zijn voor het 2e seizoen.
Ik vind Klem een erg goede serie. Maar die staat niet op Netflix.SadisticPanda schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 21:45:
[...]
Van in het begin al gemaakt als netflix serie dus ja, wel gemaakt voor het iets preutsere publiek.
DUGG
Staat op VRT nu en loopt precies nog op tvMach schreef op zondag 5 mei 2019 @ 12:54:
[...]
Ik vind Klem een erg goede serie. Maar die staat niet op Netflix.
Ennnnn Undercover is op helaas, prima serie all in all.
Jammer dat ie op is, hopelijk komt er een volgend seizoen.
Dead to Me was ook wel aardig (meer een chickflix-serie maar zelfs ik vond t wel te bekijken) met christina applegate in de hoofdrol (Kelly Bundy
uit Married with Children).
[ Voor 31% gewijzigd door CyberMania op 05-05-2019 18:40 ]
Wij hebben de serie net ook in 1 keer uitgekeken, geweldige serie. Nu wachten op seizoen 2Daniel36 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:37:
Ennnnn Undercover is op helaas, prima serie all in all.
De opnames van Undercover seizoen 2 zijn gestart en de namen van de cast voor dat seizoen staan er ook bij: https://www.een.be/underc...2-undercover-zijn-gestart
Beetje vroeg, hoor. Serie pas net op netflix en nu al seizoen 2 aankondiging. Heb een haat aan die soort praktijken. Stel je voor er gaat iemand in de laatste aflevering zowat dood. Dikke cliffhanger, maar je weet dat er een seizoen 2 is. Dus meteen de spanning er af.algalid schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:56:
De opnames van Undercover seizoen 2 zijn gestart en de namen van de cast voor dat seizoen staan er ook bij: https://www.een.be/underc...2-undercover-zijn-gestart
Ja maar, gewoon het artikel niet lezen dan...Ivysaur schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:58:
[...]
Beetje vroeg, hoor. Serie pas net op netflix en nu al seizoen 2 aankondiging. Heb een haat aan die soort praktijken. Stel je voor er gaat iemand in de laatste aflevering zowat dood. Dikke cliffhanger, maar je weet dat er een seizoen 2 is. Dus meteen de spanning er af.![]()
Scheelt dat de serie al een tijdje in België op TV is en niet 100% een eigen Netflix serie is.Ivysaur schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:58:
[...]
Beetje vroeg, hoor. Serie pas net op netflix en nu al seizoen 2 aankondiging. Heb een haat aan die soort praktijken. Stel je voor er gaat iemand in de laatste aflevering zowat dood. Dikke cliffhanger, maar je weet dat er een seizoen 2 is. Dus meteen de spanning er af.![]()
Gewoon even een paar weken wachten. Kun je ze in één keer achter elkaar kijken.Ivysaur schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:55:
Jongen en meisjes!! The 100 seizoen 6 is eindelijk op Netflix!![]()
![]()
In ieder geval een serie die ik wel kan waarderen. Het eerste seizoen was erg high school achtig, maar de seizoenen daarna waren stukker beter.
[ Voor 21% gewijzigd door meesje op 06-05-2019 17:00 ]
Zijn maar weinig 2e seizoenen waardige series aanwezig op netflix en zelfs die ene die echt gesloten leek te zijn the OA heeft al een vervolg:(undercover was een klein beetje gesloten)Ivysaur schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:58:
[...]
Maar ben het met je eens dat dit niet oke was, hoop dat die brede belg uit rundskop ook meespeelt, daar heb ik wel een zwak voor ontwikkeld

[ Voor 22% gewijzigd door Honesty op 06-05-2019 21:28 ]
Festina lente
Stranger Things meets Independence Day (24 mei)
Spaans Cluedo op een cruiseship (24 mei) Ziet er eigenlijk wel leuk vertier uit voor een vrije avond.
Spaans Cluedo op een cruiseship (24 mei) Ziet er eigenlijk wel leuk vertier uit voor een vrije avond.
Dead to me gekeken. Ik kan er niet te veel over zeggen zonder te spoilen, maar de karakters en het verhaal spraken me wel aan. En fijn dat het niet te lange afleveringen waren en het een afgesloten einde heeft.
Ik ga de laatste twee afleveringen van seizoen 5 nog maar eens opnieuw kijken. Want het enige dat ik nog weet is het laatste shot.Ivysaur schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:55:
![]()
[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 07-05-2019 08:31 ]
/▌
Trouwe kijker hierIvysaur schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:55:
![]()
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Jeeeeeej eindelijk Lucifer seizoen 4 aan het kijken. Ben benieuwd.
Leuke serie, beetje karikatuur van zichzelf met die accenten.algalid schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:56:
Frank Lammers ijzersterk. Beetje jammer van Anna Drijver, die is te ver over het paard getild.
Met gestrekt been.
Dat is toch juist haar rol om de arrogante bitch te spelen?Artbij schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:44:
[...]
Beetje jammer van Anna Drijver, die is te ver over het paard getild.
Ook als ze interviews geeft?jongetje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:02:
[...]
Dat is toch juist haar rol om de arrogante bitch te spelen?
Met gestrekt been.
Deze serie is echt goed moet ik zeggen. Tja, nog een seizoen met Anna Drijver in een hoofdrol zeggen we natuurlijk geen nee tegenalgalid schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:56:
Na een maand of twee? Drie? Eindelijk Star Trek Voyager helemaal uit. Laatste aflevering toch wel een 'bummer', hoor.
Al met al ben ik best tevreden met de serie. Vind het alleen zo jammer dat series altijd van die 'kut'-eindes krijgen. Friends ook al, HIMYM ook al. Zowat alle series. Als 'The 100' een afgeraffeld kut einde krijgt dan stop ik met netflix en ga ik Ebooks/boeken lezen. Weg met de tv.
spoiler:
Chakotay ineens een relatie met Seven, etc. Janeway die kiest voor de gemakkelijk weg ipv houden aan eerste tijdrichtlijn. Die 15 jaar die ze nog te gaan moesten. Helemaal uitgewist. Dan is het 'wat als'. Zoveel planeten, missies, gebeurtenissen die Janeway zo maar even heeft afgeschreven om eerder thuis te komen. Naja Borg nu wel flinke klap gehad, natuurlijk.
Al met al ben ik best tevreden met de serie. Vind het alleen zo jammer dat series altijd van die 'kut'-eindes krijgen. Friends ook al, HIMYM ook al. Zowat alle series. Als 'The 100' een afgeraffeld kut einde krijgt dan stop ik met netflix en ga ik Ebooks/boeken lezen. Weg met de tv.
[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 09-05-2019 23:07 ]
@Ivysaur Zet bepaalde tekst even achter spoiler tags.
Hoezo spoilers? Het is al 20 jaar geleden. En laatst kreeg ik een waarschuwing dat ik te veel spoilers plaatste. Snap niet meer, hoor.
Wil ik het goed doen. Krijg ik een reprimande. Wil ik het weer goed doen volgens de regels. Weer een waarschuwing. Jemig
Wil ik het goed doen. Krijg ik een reprimande. Wil ik het weer goed doen volgens de regels. Weer een waarschuwing. Jemig
Ivysaur schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:37:
Na een maand of twee? Drie? Eindelijk Star Trek Voyager helemaal uit. Laatste aflevering toch wel een 'bummer', hoor.
spoiler:Chakotay ineens een relatie met Seven, etc. Janeway die kiest voor de gemakkelijk weg ipv houden aan eerste tijdrichtlijn. Die 15 jaar die ze nog te gaan moesten. Helemaal uitgewist. Dan is het 'wat als'. Zoveel planeten, missies, gebeurtenissen die Janeway zo maar even heeft afgeschreven om eerder thuis te komen. Naja Borg nu wel flinke klap gehad, natuurlijk.
spoiler:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik Voyager af keek maar dat eind vond ik juist goed passen. Janeway heeft het verlies van Seven gewoon nooit kunnen verwerken en is gek genoeg om zoiets te proberen om haar te "redden".
Hoezo een karikatuur van zichzelf met die accenten? Ooit gehoord hoe sommige Brabanders klinken? Nu ben ik zelf een geboren en getogen Brabander met wat Limburgse roots, maar ik klink niet zo erg plat als de personages in Undercover. Echter genoeg familieleden die wel zo klinken, zeker als er wat gedronken is of wanneer de emoties wat hoger oplopenArtbij schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:44:
[...]
Leuke serie, beetje karikatuur van zichzelf met die accenten.
Frank Lammers ijzersterk. Beetje jammer van Anna Drijver, die is te ver over het paard getild.

Wel grappig trouwens dat het me direct opviel dat die Danielle (vrouw van Ferry) niet klinkt als een Brabantse. Ofja, zo hoort ze wel te klinken in de serie, maar iets klopte er niet. Opgezocht en de actrice komt uit Rotterdam

Maar, goede serie, ondanks dat ik eerst wat huiverig was vanwege Frank Lammers én ik ben niet zo van de Nederlandse producties. Gelukkig weten de Belgen wél hoe je iets vets maakt en Lammers doet 't prima in de serie. Nog 2 afleveringen en dan zit seizoen 1 er op.
[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 10-05-2019 03:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.