Vond het een zeer leuke serie. Undercover. Maar eigenlijk jammer dat er een seizoen 2 van lijkt te komen.
Ik hou van afsluiting in een serie
Wat hierboven stond, vraag ik me trouwens vaker af in series en films.
Narcos, Undercover, etc...
Hoe groot zijn die bendes nou eigenlijk? Want wat je ziet zijn zo allemaal maar wat sloebers die, in dit geval ook letterlijk, zo uit uit New Kids Maaskantje zijn komen wandelen.
En (ok, we gaan wat offtopic) hoe gaat dat met 'salaris'? Ik bedoel, hoe wordt dat verdeeld over al die mensen. Ze leven vaak niet eens een rijk leven (zoals 'De Duitser' dat wel deed). Ja, Pablo wel. Maar al die randfiguren? En dan nog...'Ok, gij gaat voortaan de distributie doen Piet'. Wat moet je dan zeggen...? 'hoho...wat zijn de arbeidsvoorwaarden patron? Zit er nog een structurele salarisverhoging in?'
Maar goed...dat vraag ik me dus wel eens af.
Ik ben ook wel weer op zoek naar een serie die me echt pakt...
Even uit mijn hoofd a la, Breaking Bad, House of Cards, Lost, Better call saul, .Narcos, The Sinner maar ook deze undercover, Tabula Rase, Eigen Kweek. Vond ik allemaal goede series.
Samen zijn we Quick Sand aan het kijken. Ook wel goed.
Ben een beetje klaar met de superhelden (Arrow, de Marvels...Ik ben er allemaal bij afgehaakt). Dus zoek wat meer verhaal denk. Maar ook spanning, wat humor. Gewoon je weet wel...een goede serie'