Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Net The Unauthorized Bash Brothers Experience gekeken. Zag eigenlijk via YouTube dat het op Netflix stond. Wel grappig als je je subwoofer even wil testen, maar het is IMO vooral "meer van hetzelfde" van The Lonely Island. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Droefsnoet schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:07:
[...]

In Nederland hebben ze roasts ooit geprobeerd als Gehaktdag, een pijnlijk ongrappig programma. Een roast (en eigenlijk alle komedie) staat of valt met hoe het wordt gebracht. Een goede komiek vertelt een grap alsof die het zo uit zijn mouw schud, maar in Gehaktdag werden de grappen net iets te letterlijk van het papier gelezen, een probleem waar BNN's Daily Show poging De nieuwste show ook last van had. Nederland is dus niet automatisch grappiger dan Amerika. De Nederlandse roasts die Comedy Central nu uitzend zijn een stuk beter te pruimen. De normale Amerikaanse roasts vind ik echter ook zeer vermakelijk, daar zijn ze helemaal niet zo braaf. Zoals je zegt, het zal aan het onderwerp liggen, want historische figuren afkraken is niet zo scherp als hedendaagse mensen in de zeik nemen.

Voor eenieder die denkt dat Amerikanen alleen brave comedy maken, kijk eens naar de specials van Anthony Jeselnik op Netflix. Veel zwarter dan dat wordt de humor niet.
Dit soort onsmakelijke grappen laat je maar achterwege.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2019 07:33 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 23:31
Ivysaur schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:13:
[...]
Raad je seizoen 2 aan of kan ik beter seizoen 1 als het einde beschouwen? :/
Ik vond seizoen 1 ook erg sterk, maar het tweede seizoen is duidelijk minder. Te vergezochte verhaallijnen en karakter ontwikkelingen die uit het niks komen. Ik had ook moeite om door de 6 afleveringen te komen, met de laatste aflevering als dieptepunt. Mocht er nog een derde seizoen komen, hoef ik dat niet meer te zien.
De actrice die Simone speelt vond ik overigens niet eens zo slecht spelen. In ieder geval niet veel slechter dan de rest.

In de tussentijd ben ik The Society gaan kijken en die beviel me stukken beter. Niet zo vreemd, aangezien The 100 een van mijn favoriete series is, en het daar best wat van weg heeft. Hoop dat die serie een vervolg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@AcidBurn Jammer. Dan haal ik het van mijn lijstje. Vond de ''lore' wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:01
El Recluso gestart, eerste 3 afleveringen gezien.

Bevalt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:57

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Too soon...

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2019 07:34 ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Wij zijn aan What If begonnen. Volgens mij momenteel 4-5 afleveringen gezien.
Op zich wel aardig verhaal. Ik benieuwd waar het precies heen gaat ook al krijg je al wel een behoorlijk idee, maar ik laat me graag verrassen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:50

Honesty

kattenneus!

DikkeBMW schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:07:
Ik ben nu El Recluso aan het kijken. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast wordt. Gaaf verhaal, redelijk spannend. Goed, het hele "in Midden/Zuid Amerika wordt de gevangenis gerund door gevangen" is wellicht een beetje over the top, maar het is niet geheel onrealistisch natuurlijk. Zeker de corruptie is niet onwerkelijk. Ik kan het aanraden.

Daarnaast heb ik afgelopen tijd ook Bodyguard gekeken: wat een geweldige serie! Spanning, plottwists: echt heel erg gaaf. Lang geleden dat ik zo naar een serie heb gekeken zonder op mijn telefoon te kijken :P
Ik ben hem nu ook aan het kijken, kan het ook komen dat je niet op je telefoon kijkt omdat je van het scherm afkijkt je er niks meer van verstaat:) Normaal kan je nog een beetje volgen wat ze zeggen maar bij deze en la casa geen woord.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 13:19
Honesty schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:34:
[...]

Ik ben hem nu ook aan het kijken, kan het ook komen dat je niet op je telefoon kijkt omdat je van het scherm afkijkt je er niks meer van verstaat:) Normaal kan je nog een beetje volgen wat ze zeggen maar bij deze en la casa geen woord.
Dit herken ik heel erg, het niet op je telefoon kijken bij niet Engelstalige series. Als je dat wel doet, mis je gelijk iets. The bridge (Deens-Zweeds), The protector (Turks) Casa (Spaans) enz enz, gooi je telefoon maar in de hoek, want er op kijken is toch geen optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 16:13
AcidBurn schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:29:
[...]

Ik vond seizoen 1 ook erg sterk, maar het tweede seizoen is duidelijk minder. Te vergezochte verhaallijnen en karakter ontwikkelingen die uit het niks komen. Ik had ook moeite om door de 6 afleveringen te komen, met de laatste aflevering als dieptepunt. Mocht er nog een derde seizoen komen, hoef ik dat niet meer te zien.
De actrice die Simone speelt vond ik overigens niet eens zo slecht spelen. In ieder geval niet veel slechter dan de rest.

In de tussentijd ben ik The Society gaan kijken en die beviel me stukken beter. Niet zo vreemd, aangezien The 100 een van mijn favoriete series is, en het daar best wat van weg heeft. Hoop dat die serie een vervolg krijgt.
Thanks meteen mee gestopt, zat in aflevering 2 van seizoen 2 maar vond hem al minder worden en ook wel een beetje klaar met die tiener series.

Gister begonnen aan 'How to find drugs online (fast)'' na berichtje van @Ivysaur ..dacht niet weer een tienerserie maar hij is erg vermakelijk. Erg gelachen om Lenny :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:39
Ergens in 2020 komt een geanimeerde versie van Jurassic World:
:
Jurassic World: Camp Cretaceous volgt een groep van zes tieners die uitgekozen is voor een 'once-in-a-lifetime' ervaring in een nieuw avonturenkamp aan de andere kant van Isla Nublar. Wanneer dinosaurussen uitbreken over het eiland, blijken de kampeerders gestrand. Ze kunnen de buitenwereld niet bereiken en ze moeten snel vrienden worden als ze willen overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

When they see us gekeken. Kloteverhaal voor die jongens al heb ik zelf ook dergelijke ervaringen met de politie (niet strafrechtelijk, maar wel die manier van interviewen met heel lang vasthouden en bekenden wegsturen (ook uit de wachtruimte) waardoor iemand denkt dat hij alleen is en verklaringen creëeren en dat heeft ook veel problemen opgeleverd. Ze zullen zelf wel geloven dat ze hun werk doen.).

Dat gendergedoe (broer van de hoofdrol speler) wordt wel opvallend veel in Netflix films gestopt al is het hier wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal dus het zal dan wel zo zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

tweede seizoen van Happy en vijfde seizoen van Black Mirror zijn nu beschikbaar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 13:26

page404

Website says no

Ivysaur schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:13:
[...]

Raad je seizoen 2 aan of kan ik beter seizoen 1 als het einde beschouwen? :/
Seizoen 1 was interessant idd, alhoewel af en toe rare verhaallijnen. 2e seizoen paar stukjes van gezien en ik vond het tenenkrommend. Acteurs schreeuwen vooral naar elkaar, rare plotwendingen en onwaarschijnlijke gebeurtenissen. Ik hoefde de rest niet te zien.
Marzman schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:08:
When they see us gekeken. Kloteverhaal voor die jongens al heb ik zelf ook dergelijke ervaringen met de politie (niet strafrechtelijk, maar wel die manier van interviewen met heel lang vasthouden en bekenden wegsturen (ook uit de wachtruimte) waardoor iemand denkt dat hij alleen is en verklaringen creëeren en dat heeft ook veel problemen opgeleverd. Ze zullen zelf wel geloven dat ze hun werk doen.).
Heavy shit die serie. Echt gevalletje “faith in humanity lost”.

spoiler:
was opgelucht dat ze dikke compensatie hebben gekregen. Welverdiend. Hoop dat de betrokken agenten zwaar gestraft worden maar dat zal wel niet.

[ Voor 45% gewijzigd door page404 op 05-06-2019 17:59 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Black Mirror aflevering met Miley gezien, maar de promo's waren boeiender dan de aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Is dit een over-de-top serie of meer een docu? Vond 'Walking With' heel erg magisch om te zien. Één van mijn favoriete docu's.

Aangezien JP niet wetenschappelijk juist is denk ik het eerste. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
boe2 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:52:
tweede seizoen van Happy en vijfde seizoen van Black Mirror zijn nu beschikbaar :)
Leuk, helaas maar 3 afleveringen voor seizoen 5. Hoop dat ze weer wat beter zijn dan bandersnatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
sverzijl schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 00:42:
[...]

Leuk, helaas maar 3 afleveringen voor seizoen 5. Hoop dat ze weer wat beter zijn dan bandersnatch.
Man man man, seizoen 5 is echt slecht. Te beroemde acteurs, scenario's die niet te veel voor stellen, althans voor een gewone mensen. Aflevering 2 is nog het best. Ivm social media en hoeveel ze van je weten. Ze zijn net als blizzard/activision en apple de roering met de samenleving kwijt

[ Voor 3% gewijzigd door Ivysaur op 06-06-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ivysaur schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 02:16:
[...]

Man man man, seizoen 5 is echt slecht. " te beroemde mensen", scenario's doe niet te veel voor stellen, althans voor een gewone mensen. Aflevering 2 is nog het best. Ivm social media. Ze zijn net als blizzard/activision en apple de roering met de samenleving kwijt
Eens, vond het ook verreweg het slechtste seizoen so far. Jammer, want vond Bandersnatch ook al behoorlijk slecht. Vond aflevering 2 ook de meest interessante van de 3, maar vond het geen typische Black Mirror episode en wat langdradig met weinig verrassingen. Hoop dat ze met seizoen 6 weer wat leuks kunnen maken, maar vrees ook wel beetje dat ze het enigszins kwijt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Ik wil even informeren of meer ouders hiermee zitten. Ik heb twee kinder profielen al enige tijd in gebruik voor mijn dochter van 5,5 jaar en voor mijn zoon van 3 jaar. Er valt nog wel wat te verbeteren aan de huidige opties wat dat betreft bij Netflix Nederland wat mij betreft:

- Kinder profiel [link], leeftijdsclassificatie Netflix NL
Hierin kun je bijv. voor een kind van 5 zoals mijn dochter alleen kiezen tussen peuter/kleuter 'Alleen voor peuters en kleuters' en dan alles van alle leeftijden tot en met 4 jaar te zien krijgen. De volgende groep is gelijk 'Voor oudere kinderen en jonger' 6-9 jarigen wat echt teveel van het goede is terwijl er series zijn die met 6 jaar te zien zijn en naar mijn idee geschikt zijn, maar doordat die van 9 jaar eraan gekoppeld zit is dit niet geschikt voor mijn dochter. Ik heb eerst nog geprobeerd van alles te disliken, maar dit is niet bij te houden zodra er nieuw materiaal verschijnt. Telefonisch had de Nederlandse klantenservice van Netflix ook geen alternatief en ze gaven aan dat ze dit vaker horen. Ik las dat Videoland wel de optie heeft voor een profiel van alle leeftijden (AL) tot 6 jaar, naast 6-9 jaar. Daarnaast heeft het Nederlandse Kijkwijzer ook een afzonderlijke categorie voor 6 jaar en voor 9 jaar.

- Ouderlijk toezicht [link]
* Dit is alleen niet per account in te stellen voor wat betreft de code optie, dus de ouders moeten bij iedere
aflevering/film de code invoeren. Geen optie wat mij betreft.
* Het andere alternatief is profielniveau op basis van leeftijdscategorie, maar ook hier weer zitten 6-9 leeftijd
aan elkaar vast.

Ook wil ik nog even kwijt ik ook wat verbaasd was toen we de kinder profielen instelden dat ook documentaires over bijv. de tweede wereld oorlog of het Britse koningshuis omdat deze geclassificeerd zijn als 'alle leeftijden' (AL). Door duimpjes naar beneden te doen krijg je ze vervolgens er wel uit in de overzichten. Ook vraag ik me soms af hoe het kan dat series als 'Fuller House' op AL staan en niet 6 of 9 jaar, waardoor ook deze tussen het kinder profiel terecht komen voor peuters en kleuters (tot en met 4 jaar).

[ Voor 16% gewijzigd door funrider op 06-06-2019 13:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:18
How to sell drugs online (fast) staat sinds kort op Netflix. Ik wist niet wat ik me er bij moest voorstellen, maar was aangenaam verrast. Het is een serie van onze oosterburen met her en der wat Nederlandse bijrolletjes.
https://www.imdb.com/title/tt9184994/

6 afleveringen maar, dus je bent vrij gauw doorheen, maar het einde laat een seizoen 2 wel toe. Hopelijk komt er meer van in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
Ivysaur schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 02:16:
[...]

Man man man, seizoen 5 is echt slecht. Te beroemde acteurs, scenario's die niet te veel voor stellen, althans voor een gewone mensen. Aflevering 2 is nog het best. Ivm social media en hoeveel ze van je weten. Ze zijn net als blizzard/activision en apple de roering met de samenleving kwijt
Als aflevering 2 de beste is, belooft dat niet veel goeds voor de andere afleveringen. Ik heb aflevering 2 namelijk bekeken en vond deze zeer, zeer matig. Geen enkele plottwist, geen onvoorspelbare wendingen, een flauw open einde. Ik vond het echt bagger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:17
Ik zou willen dat The Office US op Netflix stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik zit ook met plezier HTSDO(F) te kijken, nog 2 afleveringen.

Daarna heb ik 't nieuwe seizoen Black Mirror op de lijst staan, maar als ik de reviews hier zo'n beetje lees... :( Ga het wel zelf kijken, ben benieuwd. The Inmate & Undercover staan ook nog op de lijst :)
Beginnetje gemaakt met What If, maar dat kon me niet 1 aflevering boeien, na 20min uitgezet. Misschien het verkeerde moment, heb 'm in het achterhoofd voor later.

In het kader van "ik zou willen dat .... op Netflix stond": Doe mij maar de series Banshee en The Wire :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:32

Daniel36

vernieuwde formule

Ossi schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:05:
How to sell drugs online (fast) staat sinds kort op Netflix. Ik wist niet wat ik me er bij moest voorstellen, maar was aangenaam verrast. Het is een serie van onze oosterburen met her en der wat Nederlandse bijrolletjes.
https://www.imdb.com/title/tt9184994/

6 afleveringen maar, dus je bent vrij gauw doorheen, maar het einde laat een seizoen 2 wel toe. Hopelijk komt er meer van in ieder geval :)
Helemaal mee eens.
Ik was onaangenaam verrast toen er geen nieuwe aflevering kwam.
Kom maar op met een tweede seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Black Mirror. Eerste aflevering S5 vond ik weer gewoon erg goed.
Erg realistisch ook trouwens.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
avotar schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:39:
Black Mirror. Eerste aflevering S5 vond ik weer gewoon erg goed.
Erg realistisch ook trouwens.
spoiler:
Waarom zouden digitale gevechtkarakters seks kunnen hebben? Waarom hebben ze uberhaupt geslachtdelen.

Vond het maar raar. Black Mirror was altijd van 'pas op' of shockerend willen zijn. Maar heel seizoen 5 is niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:00
funrider schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:54:
Ik wil even informeren of meer ouders hiermee zitten. Ik heb twee kinder profielen al enige tijd in gebruik voor mijn dochter van 5,5 jaar en voor mijn zoon van 3 jaar. Er valt nog wel wat te verbeteren aan de huidige opties wat dat betreft bij Netflix Nederland wat mij betreft:
Het werkt misschien niet ideaal maar wel goed genoeg. Op de klassieke tv spelen ook zowel geschikte als minder geschikte programma's op elk uur van de dag.

Hier is de kinderaccount een gewone account zonder beperkingen. We zijn wel altijd in de buurt wanneer de tv aan gaat. Af en toe zit er eens een suggestie tussen die niet echt gepast is maar dan wordt er vrolijk verder 'gezapt' naar iets anders.

Ik heb even een kinderprofiel ingesteld maar vond het dan zeer vervelend dat bepaalde (teken)films als 6+ geclassificeerd staan, terwijl wij die best wel geschikt vinden om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ivysaur schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:24:
[...]

spoiler:
Waarom zouden digitale gevechtkarakters seks kunnen hebben? Waarom hebben ze uberhaupt geslachtdelen.

Vond het maar raar. Black Mirror was altijd van 'pas op' of shockerend willen zijn. Maar heel seizoen 5 is niks aan.
Ik vond de verhalen wel weer goed. Er zijn natuurlijk altijd wat details, in zo'n vechtgame in VR zouden ze dit nooit stoppen. Misschien in Grand Theft Auto ofzo.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Inmiddels alledrie de afleveringen van Black Mirror gezien. In mijn ogen was dit met afstand het minste seizoen. ik mistte eigenlijk alles dat Black Mirror tot Black Mirror maakt. Geen enorme mindfucks, geen gitzwarte, dystopische verhalen, geen originele futuristische concepten die verkend werden en ga zo maar door. Ik zie veel reviews die vrij positief waren over Striking Vipers, maar die vond ik bij lange na niet zo mooi als San Junipero en vanwege die eerdere aflevering ook gewoon een gevalletje 'been there, done that'.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
funrider schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:54:
Waarom zo focussen op de techniek? De kinderen heb je toch zo opgevoed dat ze zich beperken tot content die voor hen geschikt is? De paar keer dat ze iets anders kiezen zijn bijstuurkansen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Laatst online: 11:02
Black Mirror nu ook gekeken. Slecht seizoen zeg, vooral die laaste aflevering, ik had er moeite mee om hem uberhaupt te kijken.

De enige waarbij ik echt een black mirror gevoel had was de eerste, misschien niet de beste uitwerking, maar een tof concept. De andere twee vond ik nogal onorigineel en zeeeeer matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Aegir81 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:36:
[...]

Het werkt misschien niet ideaal maar wel goed genoeg. Op de klassieke tv spelen ook zowel geschikte als minder geschikte programma's op elk uur van de dag.

Hier is de kinderaccount een gewone account zonder beperkingen. We zijn wel altijd in de buurt wanneer de tv aan gaat. Af en toe zit er eens een suggestie tussen die niet echt gepast is maar dan wordt er vrolijk verder 'gezapt' naar iets anders.

Ik heb even een kinderprofiel ingesteld maar vond het dan zeer vervelend dat bepaalde (teken)films als 6+ geclassificeerd staan, terwijl wij die best wel geschikt vinden om naar te kijken.
Welke leeftijd zijn je kinderen als ik vragen mag? Zeg je nu dat je het profiel voor de kinderen volledig van het 'kids' filter hebt afgehaald of heb je deze op 6-9 jaar gezet als maximale leeftijdscategorie die in dit kinder profiel getoond mag worden?

Ik ben het met je eens dat er genoeg tussen staat wat op leeftijdscategorie '6' in Netflix staat, maar mijn punt is dat ze beter '6' en '9' los van elkaar kunnen halen zoals Videoland doet. Het materiaal voor een kind van 9 is wel even wat anders dan die van '6'en daarnaast hou ik ook rekening met het feit dat het jongere broertje van 3 ook meekijkt. Ik heb al weleens wat Disney films aangezet die '6' jaar leeftijdsindicatie hebben bij Netflix, maar dan moet ik het dus via mijn account doen.

Overigens hier staat geregeld op tv de zenders 'Zappelin' en 'Ketnet Junior' aan die allebei geschikte programma's op tv uitzenden (zonder reclame overigens ook).
Rukapul schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:45:
[...]

Waarom zo focussen op de techniek? De kinderen heb je toch zo opgevoed dat ze zich beperken tot content die voor hen geschikt is? De paar keer dat ze iets anders kiezen zijn bijstuurkansen.
Omdat er anno 2019 een hoop kan met techniek dus waarom dan niet deze ten volle gebruiken. Tuurlijk brengen we de kinderen normen en waarden bij, maar ze zijn ook nog erg jong dus je kunt dit nog niet volledig bij hun neerleggen. Daarnaast heeft Kijkwijzer in Nederland een mooi systeem qua leeftijden en Netflix heeft ook leeftijdsindicatie van '6' en '9' dus waarom die dan niet los van elkaar trekken zoals ook gedaan is met '12' en '16' jaar. Ik stuur al genoeg bij, maar als ik alleen thuis ben en in de keuken sta en er een paar kids vermoeid om 17.00 uur op de bank zitten dan is het wel zo fijn dat wat ze kijken geschikt is.

[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 06-06-2019 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Josie' had echt een goede film kunnen zijn, hoor. Geweldige chemie tussen de twee hoofdrolspelers. Acteur speelt geweldig. Vind het alleen jammer der er zo'n plotwending in zit (die je wel halvewege de film ziet aankomen) en dan zo'n raar einde.

spoiler:
Een soort liefdesverhaal was mooier geweest. Zoals een goed boek. Man valt op jongere meid, meisje niet op man, maar komen toch nader tot elkaar, maar niet te nader, die man leert omgaan met zijn gevoelens van het verleden, leert door meisje weer omgaan met mensen en de samenleving, komt er weer bovenop, dan op het einde een soort knipoog naar de toekomst sinds hun wegen zijn gescheiden, ofzo.

Sluit beter aan op de chemie, de karakterontwikkeling van de man, enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
Aangezien ik gelezen had dat Seizoen 6 van The Americans eind Q2 van 2019 op Netflix zou komen, was ik laatst begonnen met S01. Toffe serie en wilde weer alles even zien. Gisteren S03E13 gekeken en daarna kon ik niet naar een volgende aflevering. Heeft Netflix S04 en S05 niet meer... In België zijn alle seizoenen van The Americans van Netflix weg, dus niet echt een goed vooruitzicht.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:00
Edit: verwijder deze maar.

[ Voor 96% gewijzigd door Aegir81 op 07-06-2019 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:42

Pierre

Van nature lui!

Curva schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:46:
Aangezien ik gelezen had dat Seizoen 6 van The Americans eind Q2 van 2019 op Netflix zou komen, was ik laatst begonnen met S01. Toffe serie en wilde weer alles even zien. Gisteren S03E13 gekeken en daarna kon ik niet naar een volgende aflevering. Heeft Netflix S04 en S05 niet meer... In België zijn alle seizoenen van The Americans van Netflix weg, dus niet echt een goed vooruitzicht.
Ze waren te zien tot 31 mei dit jaar.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Ik heb de profielen van onze beide kinderen op de maximale kinder-leeftijdscategorie gezet. Ze zijn 11 en 6. De oudste kijkt soms iets mee via het account van mij of van mijn vrouw. Werkt voor ons helemaal prima. De jongste was (ook een jaar of anderhalf geleden) niet geholpen met de jongste leeftijdscategorie, dat was echt te kinderachtig allemaal. Het zijn beide jongens overigens, dus ze kijken onder andere graag naar bijvoorbeeld die Transformers filmpjes en die zie je niet op de jongste stand.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wij zijn begonnen met de serie Lucifer :) , momenteel zijn we bij aflvering 6.
Is allemaal nog erg inkomen, vind de hoofdrolspeler soms een beetje te irritant en hoop dat dit later in de seizoenen iets anders word.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Gisteravond de 1e aflevering gezien van When They See Us, kan je zeggen die 9 op IMDB is het meer dan waard. Wat een verhaal pff zo heftig.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Pierre schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:22:
Gisteravond de 1e aflevering gezien van When They See Us, kan je zeggen die 9 op IMDB is het meer dan waard. Wat een verhaal pff zo heftig.
Noted, ik ben benieuwd.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:50
Is het wel een objectief verhaal? Don't get me wrong, ik ken de feiten, maar ik kan niet weer een 'alle blanke mannen zijn evil!' show aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Thanks for sharing, ik kende hem nog niet. Ga ik wel kijken in ieder geval. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Brammos85 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:34:
[...]

Is het wel een objectief verhaal? Don't get me wrong, ik ken de feiten, maar ik kan niet weer een 'alle blanke mannen zijn evil!' show aan.
Geen idee, ik vond het een heftig verhaal. Ik kende het niet, maar na zoeken op internet viel ik bijna van mijn stoel. Zeker toen ik las dat onze vriend Trump advertenties in de kranten plaatste en riep om de doodstraf ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:26
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:58:
Is allemaal nog erg inkomen, vind de hoofdrolspeler soms een beetje te irritant en hoop dat dit later in de seizoenen iets anders word.
Jij durft, zo over de duivel te praten :+

In het kader van Lucifer:

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Eindelijk weer een sci fi op Netflix. 'Am I Mother' met Hilary Swank <3 Ben benieuwd. Laatste tijd komt er echt enkel bagger uit. o.a veel Bollywood-troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ivysaur schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:41:
Eindelijk weer een sci fi op Netflix. 'Am I Mother' met Hilary Swank <3 Ben benieuwd. Laatste tijd komt er echt enkel bagger uit. o.a veel Bollywood-troep.
Zag er tof uit ja, dit weekend eens even bekijken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Designated Survivor is ook terug. Ik was initieel achterdochtig maar de eerste reviews geven aan dat de toon wat rauwer en serieuzer is dan de sitcom situaties van vroeger. Ik geef de restyling een kans.

Het hele seizoen is meteen uit want nu is er geen cable tv partner meer die wekelijks achter houdt, dus bingen is mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:45:
[...]

Zag er tof uit ja, dit weekend eens even bekijken.
Heb na 20 min de televisie maar weer uitgezet. Heb al zo'n gevoel wat er gaat gebeuren. Misschien vanavond maar eens kijken. Whisky er in ofzo. En het uitzitten. Typisch Netflix weer denk ik dan. Weer zon film waar je alles eigenlijk al weet hoe het gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Afhankelijk van wat je irritant vindt aan Lucifer, kun je er beter mee stoppen. Hij heeft wel karakter ontwikkeling maar dat gebeurt niet zomaar. Zijn eigenaardigheden blijft hij houden gedurende de serie.
Als je je na 6 afleveringen nog aan hem stoort, dan is het jouw ding gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:27
Seizoen 2 van Happy is nog gekker dan seizoen 1, ben hier mee gekapt.
Vind bad blood 2 en morden i sandhamn goed. Daar mogen meer seizoenen van komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hellboy! op 07-06-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Vreselijk overhypte serie.
Had na 2 seizoenen moeten stoppen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 22:33
Las op screenrant dat het nieuwste seizoen het wel goed heeft gedaan. Dus misschien niet zo raar dat ze er mee zijn doorgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59

m0nk

16-09-2003 15.15

#Lucifan :+

Vandaag El Recluso afgekeken. Ben eigenlijk niet echt van de Spaanse series maar vond deze best goed. Ook door Roxana natuurlijk een beetje.. En Santito natuurlijk!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Pierre schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:50:
[...]

Ze waren te zien tot 31 mei dit jaar.
Seizoen 6 niet. Die heeft volgens mij nooit op Netflix gestaan. Die had ik dus nog wel willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'I am Mother' toch best te pruimen. Plot is eigenlijk al 10000x eerder gedaan. Dit is een ongeinspireerde Netflix-film. Been there, done that-gevoel. Actrice wel erg goed. Gaan haar nog wel vaker zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:34
Net When They See Us geprobeerd te kijken, maar nadat ik bij de tweede aflevering de hele tijd op mijn mobiel zat te kijken, ben ik maar vluchtig door de laatste twee afleveringen heengeskipt. Wat een langdradige meuk.
Wellicht ligt het aan de manier van acteren, of de manier waarop de serie in elkaar is gezet of gefilmd, maar ondanks de ernst van het verhaal kon het totaal niet mijn aandacht vasthouden, terwijl ik juist over het algemeen dit soort dingen wel boeiend vind. Maar blijkbaar is dit specifieke ding niet mijn cup of tea.

[ Voor 19% gewijzigd door EDIT op 07-06-2019 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heeft iemand Zone Blanche al eens geprobeerd?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
avotar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:55:
[...]
Smaken verschillen. Het derde seizoen van Lucifer was wat minder, maar seizoen 4 was briljant. Ik kijk nu al uit naar seizoen 5, jammer dat dat ook het laatste seizoen wordt. Maar een ding is zeker: Lucifer is going out with style.

Blijft weinig interessant voor mij na komend seizoen. Lucifer en Blindspot een vijfde en final season, 13 Reasons Why krijgt nog een derde seizoen. The Rain niet duidelijk, maar na het zeer teleurstellende tweede seizoen mag die stoppen wat mij betreft. The Society is nog niks bekend van renewal.

Van alle series die ik echt volg, is alleen The 100 een blijvertje met early renewal voor s7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
AcidBurn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:02:
[...]

Smaken verschillen. Het derde seizoen van Lucifer was wat minder, maar seizoen 4 was briljant. Ik kijk nu al uit naar seizoen 5, jammer dat dat ook het laatste seizoen wordt. Maar een ding is zeker: Lucifer is going out with style.

Blijft weinig interessant voor mij na komend seizoen. Lucifer en Blindspot een vijfde en final season, 13 Reasons Why krijgt nog een derde seizoen. The Rain niet duidelijk, maar na het zeer teleurstellende tweede seizoen mag die stoppen wat mij betreft. The Society is nog niks bekend van renewal.

Van alle series die ik echt volg, is alleen The 100 een blijvertje met early renewal voor s7.
Ik vind seizoen 6 het slechts van alle. Rare planeet, rare mensen, religie, enzovoort. Zou het leuk vinden als ze de planeet wat meer verkenden ipv dit soort dingen. Samenlevingen vinden, dorpen, steden, enzovoort. Naja The 100 is altijd wat meer een soap dan de 'lore' ontdekken. Ben benieuwd. Ben nu bij die aflevering met Clarke in de hoofdrol. :X

Had eigenlijk verwacht dat na 200 jaar die nieuwe planeet wel wat geavanceerder zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ivysaur schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:08:
[...]
Ik vind seizoen 6 het slechts van alle. Rare planeet, rare mensen, religie, enzovoort. Zou het leuk vinden als ze de planeet wat meer verkenden ipv dit soort dingen. Samenlevingen vinden, dorpen, steden, enzovoort. Naja The 100 is altijd wat meer een soap dan de 'lore' ontdekken. Ben benieuwd. Ben nu bij die aflevering met Clarke in de hoofdrol. :X
Zo is deze serie inderdaad altijd al geweest. Het gaat meer om onderlinge conflicten. De locatie waar ze terecht komen is voornamelijk de setting voor het verhaal. Maar tot nu toe vind ik seizoen 6 ook niet zo denderend nee. In tegenstelling tot anderen vond ik S5 wel erg goed. Maar welke aflevering bedoel je? Clarke heeft altijd een hoofdrol als een van de 2 belangrijkste karakters zijnde ;)

Edit: Ok, de meest recente aflevering dus ;)
Moet zeggen dat dit wel een aparte twist is ja. Had niet verwacht dat het verhaal die kant op zou gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door AcidBurn op 08-06-2019 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Acidburn

spoiler:
Aflevering dat Clarke niet Clarke meer is. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
avotar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:55:
[...]

Niet mee eens. Liever Lucifer dan die zoveelste bollywood bagger.

[ Voor 11% gewijzigd door New Yorker op 08-06-2019 07:31 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AcidBurn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:47:
[...]

Zo is deze serie inderdaad altijd al geweest. Het gaat meer om onderlinge conflicten. De locatie waar ze terecht komen is voornamelijk de setting voor het verhaal. Maar tot nu toe vind ik seizoen 6 ook niet zo denderend nee. In tegenstelling tot anderen vond ik S5 wel erg goed. Maar welke aflevering bedoel je? Clarke heeft altijd een hoofdrol als een van de 2 belangrijkste karakters zijnde ;)

Edit: Ok, de meest recente aflevering dus ;)
Moet zeggen dat dit wel een aparte twist is ja. Had niet verwacht dat het verhaal die kant op zou gaan.
1 van 2? Wie is de andere dan volgens jou? De hoofdpersonen veranderen een beetje waar je in het verhaal zit maar het zijn er meer dan 2. Clark zit er wel steeds bij ja.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Marzman schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:20:
[...]
1 van 2? Wie is de andere dan volgens jou? De hoofdpersonen veranderen een beetje waar je in het verhaal zit maar het zijn er meer dan 2. Clark zit er wel steeds bij ja.
De andere is Bellamy. Clarke en Bellamy zijn *de* hoofdpersonen. Dit verzin ik niet, het is vaker gezegd door Jason Rothenberg. Er kunnen wel characters dood gaan voordat de serie stopt, maar de acteurs die Clarke en Bellamy spelen (Eliza Taylor en Bob Morley) zullen er niet uitgeschreven worden.

Octavia, Raven, Murphy, en in mindere mate Abby en Echo zijn "supporting main characters". Wel belangrijk (vooral Octavia, Raven en Murphy), maar geen hoofdrollen. Als er een main character dood gaat, zal een van hen het zijn.

Het feit dat alleen Clarke en Bellamy maar 1 of 2 afleveringen gemist hebben in de hele serie, zegt genoeg.
De rest heeft er minstens 5 gemist.

[ Voor 11% gewijzigd door AcidBurn op 08-06-2019 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:21
Mugwump schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:24:
Inmiddels alledrie de afleveringen van Black Mirror gezien. In mijn ogen was dit met afstand het minste seizoen. ik mistte eigenlijk alles dat Black Mirror tot Black Mirror maakt. Geen enorme mindfucks, geen gitzwarte, dystopische verhalen, geen originele futuristische concepten die verkend werden en ga zo maar door. Ik zie veel reviews die vrij positief waren over Striking Vipers, maar die vond ik bij lange na niet zo mooi als San Junipero en vanwege die eerdere aflevering ook gewoon een gevalletje 'been there, done that'.
Qua mindfuck ben ik wel benieuwd of iemand uit Belgie even kan bevestigen of er daar in de Striking Vipers episode ook gesproken wordt over een "guy from the Netherlands" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ah ik dacht al. Wilde verder gaan met the Americans maar daar waren de laatste twee seizoenen ineens weg:
https://www.netflix-neder...ns-van-netflix-verdwenen/

Ook van Tyrant staat er enkel nog seizoen twee terwijl ik de laatste paar van drie nog wilde zien.
Niet lekker bezig bij Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CopyCatz schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:46:
[...]

Qua mindfuck ben ik wel benieuwd of iemand uit Belgie even kan bevestigen of er daar in de Striking Vipers episode ook gesproken wordt over een "guy from the Netherlands" ;)
Ja. Die met dat slechte accent ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-10 21:04
sambalbaj schreef op zondag 9 juni 2019 @ 03:14:
Ah ik dacht al. Wilde verder gaan met the Americans maar daar waren de laatste twee seizoenen ineens weg:

Ook van Tyrant staat er enkel nog seizoen twee terwijl ik de laatste paar van drie nog wilde zien.
Zonde, ik vind The Americans een van de betere series.

Ik heb seizoen 6 (laatste seizoen) inmiddels al gezien (en gedownload). Gezien hoe weinig de serie bekend is en dat hij totaal niet naar voren komt op Netflix deed mij vermoeden dat het nog wel eens heel lang kon gaan duren voordat deze op Netflix zou verschijnen. Nu is het nog maar de vraag of die ooit op Netflix komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
sambalbaj schreef op zondag 9 juni 2019 @ 03:14:

Met dit soort acties wordt downloaden toch gewoon weer min of meer gestimuleerd? Waarom niet alles op Netflix laten staan en het liefst nog vanaf het moment dat het uitkomt, net zoals Spotify met >95% van de muziek doet.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
coelho schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:23:
[...]

Met dit soort acties wordt downloaden toch gewoon weer min of meer gestimuleerd? Waarom niet alles op Netflix laten staan en het liefst nog vanaf het moment dat het uitkomt, net zoals Spotify met >95% van de muziek doet.
Geld. De enige reden is geld. Licenties kosten geld, dus als ze populaire series en films willen toevoegen, zullen ze ook minder populaire (of hele dure) series en films eraf halen.

De vergelijking met Spotify gaat verder ook niet helemaal op. Eén liedje of album kan de gemiddelde mens prima tientallen, honderden, zo niet duizenden keren luisteren. Maar een serie of film kijk je meestal niet veel vaker dan één (of een paar) keer. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
coelho schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:23:
[...]

Met dit soort acties wordt downloaden toch gewoon weer min of meer gestimuleerd?
Tja, er zijn zoveel redenen te verzinnen waarom je toch zou downloaden:
Er staat te weinig op
Er staat teveel op
Series staan er niet snel genoeg op
Er staan geen recente films op
Er staan geen oude films op
Niet genoeg 4K content
Niet genoeg 8K content
De Nederlandse ondertiteling klopt niet met de Engelse dub van een Japanse serie
Er staat een typefout in de omschrijving van een film
De thumbnail is misleidend

Ohja en het kost geld, dat stimuleert downloaden natuurlijk al helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Droefsnoet schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:48:
[...]

Tja, er zijn zoveel redenen te verzinnen waarom je toch zou downloaden:
Er staat te weinig op
Er staat teveel op
Series staan er niet snel genoeg op
Er staan geen recente films op
Er staan geen oude films op
Niet genoeg 4K content
Niet genoeg 8K content
De Nederlandse ondertiteling klopt niet met de Engelse dub van een Japanse serie
Er staat een typefout in de omschrijving van een film
De thumbnail is misleidend

Ohja en het kost geld, dat stimuleert downloaden natuurlijk al helemaal.
Je vergeet nog: het geluid is niet goed :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Net begonnen aan Killer Ratings.
https://www.netflix.com/title/80217946?s=i

Vaak houd ik niet van films/series die in een taal zijn die ik niet versta maar bijzonder verhaal dit!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gestart aan het tweede seizoen van Happy!. Vond het eerste seizoen al leuk, maar tot nu toe (2 afleveringen gekeken) vind ik het tweede seizoen een stuk beter dan het eerste :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hellboy! schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:18:
Seizoen 2 van Happy is nog gekker dan seizoen 1, ben hier mee gekapt.
Vind bad blood 2 en morden i sandhamn goed. Daar mogen meer seizoenen van komen.
Vond Happy S2 verwarrend. Seizoen 1 is alweer een tijd geleden en dan worden, naast de hoofdpersonen, ineens weer een hele zwik nieuwe en bestaande bijrollen over je uitgestort, waarbij je je iedere keer afvraagt of je dat karakter nu wel of niet zou moeten kennen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Kom maar niet door Seizoen 6 The 100 heen. Denk dat ze het maar bij seizoen 6 moeten laten. Gooi een asteroide op die nieuwe planeet. Einde.

Blijkbaar had 'Hi Score Girl' nog drie afleveringen erbij gekregen. Die gekeken. Wat een leuke serie is dat toch. De personages zijn erg 'likeable' <3 *;

[ Voor 35% gewijzigd door Ivysaur op 10-06-2019 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Ivysaur schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:49:
Kom maar niet door Seizoen 6 The 100 heen. Denk dat ze het maar bij seizoen 6 moeten laten. Gooi een asteroide op die nieuwe planeet. Einde.
Dan heb je pech, want ze hebben al green light voor The 100 season 7 :)

Het is inderdaad een wat moeizamer seizoen dan vorig jaar. Maar ik ben benieuwd waar dit heen gaat, vooral omdat ze dit seizoen karakters gewoon even niet laten zien als die goed uitkomen voor waar ze heen willen met het verhaal. Emori komt vrijwel niet voor de afgelopen afleveringen, Raven zie je ook verdomd weinig van.

De enige reden dat Murphy een grotere rol krijgt is omdat hij zeer onvoorspelbaar is en je er dus alle kanten mee op kan als schrijver zijnde. Het enige dat je zeker weet: Hij is een ras opportunist, die alles doet om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

boe2 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:06:
Gestart aan het tweede seizoen van Happy!. Vond het eerste seizoen al leuk, maar tot nu toe (2 afleveringen gekeken) vind ik het tweede seizoen een stuk beter dan het eerste :D
Heb destijds de eerste niet afgekeken, wat een vage serie :+

In welk opzicht is 2 beter?
Wil het nog wel een kans geven dan.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Inverted_World schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:36:
Black Mirror nu ook gekeken. Slecht seizoen zeg, vooral die laaste aflevering, ik had er moeite mee om hem uberhaupt te kijken.

De enige waarbij ik echt een black mirror gevoel had was de eerste, misschien niet de beste uitwerking, maar een tof concept. De andere twee vond ik nogal onorigineel en zeeeeer matig.
Verschrikkelijk seizoen inderdaad, lijkt wel een slechte rip off van de eerste vier. :F

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Nu online
Ivysaur schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:08:
[...]

Had eigenlijk verwacht dat na 200 jaar die nieuwe planeet wel wat geavanceerder zou zijn.
The 100 is zo'n beetje de ouwe star trek geworden.
Overdosis aan scifi en de gast in het rode jasje gaat dood.
Nog steeds te verteren, maar wordt er niet beter op, en wie snapt na episode 2 niet dat de bozerikken eigenlijk de goeierds zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Bad Brains op 10-06-2019 22:44 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:22
Atomsk schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:35:
[...]

Vond Happy S2 verwarrend. Seizoen 1 is alweer een tijd geleden en dan worden, naast de hoofdpersonen, ineens weer een hele zwik nieuwe en bestaande bijrollen over je uitgestort, waarbij je je iedere keer afvraagt of je dat karakter nu wel of niet zou moeten kennen.
Dat probleem had ik ook. Je krijgt een vlugge 'previously on' waarmee je enkele aanknopingspunten hebt, maar wat er precies gebeurd was in het vorige seizoen zit toch nog steeds ver weg. Ik denk niet dat het weird-gehalte van S2 hoger is (disclaimer: ik heb nog maar 2 afleveringen gezien) maar bij S1 werd het gradueel opgebouwd en nu word je er ineens weer ingesmeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StugIII
  • Laatst online: 06-10 14:40
Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:05:
Heeft iemand Zone Blanche al eens geprobeerd?
Heb nu de series afgekeken. Wat een spannende serie, nu wachten tot 14 juni voor deel 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Russian Doll is ook bevestigd voor een 2e seizoen. oOo oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vuurtjih schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:03:
[...]

Jij durft, zo over de duivel te praten :+

In het kader van Lucifer:
[Twitter]
Paar weken terug ook aan begonnen, we zitten inmiddels in seizoen 3 en ik moet zeggen dat Luci op het moment mijn favo tv-karakter is, geweldig.

En wat ik ook wel fijn vind aan Lucifer (de serie), geen maatschappelijk gezeik erin over LBGTQ, rascisme, politiek etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Mad-Matt op 12-06-2019 10:38 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:26
Mad-Matt schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:35:
[...]

En wat ik ook wel fijn vind aan Lucifer (de serie), geen maatschappelijk gezeik erin over LBGTQ, rascisme, politiek etc.
Ik zou je aanraden om Designated Survivor dan maar even over te slaan _O-

Die doen in S3 even een veelvoud aan maatschappelijk gezeik.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
The 100 moet het vooral hebben van voorspelbaarheid. Ik vind de lichte lore wel interessant. Maar je weet dat de "moordmachine" elk seizoen een ander dorp molt. Je zit gewoon te wachten dat de guest characters er het loodje bij neer leggen.

De meeste kijkers zijn vooral bezig met koppels te voorspellen en minder wie er gaat overleven. Omdat er weinig onverwachts gebeurd kan je al met een half oog volgen. Maar het is niet voor iedereen weggelegd. Zelfs ik vind de hoge dodentol soms lachwekkend "weeral iemand dood die ik pas 10 minuten ken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vuurtjih schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Ben aan het eind van S2 gestopt idd, had er even genoeg van.
(en niet meer opgepakt eigenlijk)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Tripl3 D schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:02:
Wij zijn aan What If begonnen. Volgens mij momenteel 4-5 afleveringen gezien.
Op zich wel aardig verhaal. Ik benieuwd waar het precies heen gaat ook al krijg je al wel een behoorlijk idee, maar ik laat me graag verrassen.
Gisteren de laatste aflevering gekeken. Toch wel een paar verrassende twists, maar het verhaal gaat een beetje als een nachtkaars uit, alsof het de bedoeling was dat de serie langer zou duren, maar dat ze te horen kregen dat het bij 10 afleveringen bleef en daardoor snel naar een einde moesten schrijven. Had meer in gezeten.
Snap overigens het gezeik over Rene Zellweger niet. Vond dat ze haar rol vrij goed speelde. Niet oscar-waardig (of de serietegenhanger), maar zeker ook niet slecht!
En wat geeft het een f*ck dat ze hier zo veel magerder is?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Holland: Natuur in de Delta'' vond ik wel leuk om te zien. Vind Vogels leuke beesten. Nu wil ik meer vogel-docu's :P

En 'Black Summer' is ook best te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41

Martinspire

Awesomeness

vuurtjih schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Op zich is het niet raar dat een serie over een president dan veel maatschappelijke problemen behandeld :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Goed nieuws! Helaas weinig details over releasedatum en aantal episodes maar we gokken dan op 2020.
Variety - ‘Love, Death, and Robots’ Renewed for Season 2 at Netflix

En een eerste glimp van Ghost in the Shell SAC_2045:
https://variety.com/2019/...hell-sac_2045-1203239634/

[ Voor 23% gewijzigd door algalid op 12-06-2019 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 11:17
Ik las hier wat negatieve reacties op het nieuwe seizoen van Black Mirror dus ik ging ze met lage verwachtingen zelf zien. Aflevering 1 en 2 gezien en ik moet zeggen dat ik ze best goed vond eigenlijk. Prima acteerwerk in beiden, zeker aflevering 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik heb afgelopen weekend het nieuwe seizoen van Black Mirror zitten kijken.
De 1e en 2e aflevering vond ik best OK, de 3e heb ik met wat moeite uitgezeten.
De vorige seizoenen hebben meer indruk op me gemaakt, dat is zeker. Ik had nu nergens de wow-factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:56
Mwah, ik vond ze niet van een heel hoog niveau. Meestal zitten ze toch wat beter in elkaar de afleveringen en regelmatig inderdaad een leuke wow-factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Geteisem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:29:
[...]

Verschrikkelijk seizoen inderdaad, lijkt wel een slechte rip off van de eerste vier. :F
Ik vond de eerste twee afleveringen van Black Mirror seizoen 5 ook niet best eerlijk gezegd terwijl ik ook zwaar onder de indruk was van de meeste afleveringen uit de vorige 4 seizoenen.
boe2 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:06:
Ik vond seizoen ook erg goed en moet nog seizoen 2 kijken, maar las eerder hier wisselende reacties dus was er nog niet aan begonnen. Ik ga het snel ook eens kijken.
Sunfalls schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:41:
Russian Doll is ook bevestigd voor een 2e seizoen. oOo oOo
Leuk nieuws inderdaad. Ik had het gisteren ook gezien op Twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dark Season 2 op 21 Juni. Als deze net zo goed is als 1 ben ik blij :)
Verder is Black Mirror nieuwe seizoen aflevering 1 dodelijk saai. 2 is al water beter, maar ook niet echt geweldig. Aflevering 3 staat voor vanavond gepland.

[ Voor 53% gewijzigd door ed1703 op 13-06-2019 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Famous schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:54:
[...]

Heb destijds de eerste niet afgekeken, wat een vage serie :+

In welk opzicht is 2 beter?
Wil het nog wel een kans geven dan.
Happy! seizoen 2 is vooral absurder. Ik lees dat de reacties over seizoen 2 gemengd zijn, maar net dat absurde vind ik dus fantastisch. Voor mij dezelfde reden dat ik Ash vs Evil Dead leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:22

burgt

Starbass

Inderdaad, als je seizoen 1 al niet trekt, dan zou ik ook niet aan seizoen 2 beginnen, maar ik vind hem wel weer vermakelijk :)

Er is geen echt voorbedacht plan dat ze volgen, dus het gaat wel all kanten op, maar dat maakt het ook wel weer leuk en passend bij de serie.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Let the right one in' is op Netflix. Geen idee of het de originele is of die Amerikaanse remake. De originele is stukken beter. Bijna poëzie.

Voor de rest allemaal lowbudget Bollywood en Aziatische troep.
Pagina: 1 ... 155 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.