Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmmm heb een probleem met de netflix windows 10 app wat ik voorheen nooit had. Als er ondertitels in beeld komen flikkert het beeld (fullscreen). niet fullscreen of subs uitgeschakeld is er niks aan de hand.

Super irritant. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ivysaur schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:29:
'Let the right one in' is op Netflix. Geen idee of het de originele is of die Amerikaanse remake. De originele is stukken beter. Bijna poëzie.

Voor de rest allemaal lowbudget Bollywood en Aziatische troep.
Let the right one in is het origineel. De Amerikaanse remake is Let me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Season 3 van Happy! is gecancelled door Syfy.
https://tvseriesfinale.co...hristopher-meloni-series/

De makers schijnen in gesprek met Netflix te zijn om te kijken of Netflix het wil oppakken:

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:02
Vanaf 21 juni een Braziliaanse serie voor de anti-vaxxers :+ of het gaat over bezetenen die dringend een exorcisme nodig hebben... of plain old talking zombies...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:55

avotar

P0werd by Black Coffee

algalid schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:19:
Vanaf 21 juni een Braziliaanse serie voor de anti-vaxxers :+ of het gaat over bezetenen die dringend een exorcisme nodig hebben... of plain old talking zombies...
[YouTube: The Chosen One | Official Trailer | Netflix]
Vergelijk je anti-vaxxers nu stiekum met zombies en bezetenen?

spoiler:
high five!

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:22
Ok, 'seizoen' 5 van Black Mirror is erdoor. Mijn verdict:
spoiler:
1. Striking Vipers: meh, boring. Suf verhaal. Totaal niet aangrijpend. Kon me niet inleven in de karakters.
2. Smithereens: Spannend, aangrijpend, deze kon ik wel smaken. Mijn verwachtingen waren ook wel laag na EP 1. Waarschijnlijk 1 van de meest realistische verhalen in BM? Het had echt gebeurd kunnen zijn in grote lijnen.
3. Rachel, Jack and Ashley Too: was nog best ok. Miley acteert goed. Beetje een 'boze stiefmoeder' verhaal maar best goed en origineel verpakt. Ook nog enkele grappige momenten.

Al bij al: een seizoen van 3 afleveringen, dan zorg je maar best dat het 3 toppers zijn. Helaas was dat niet het geval. Eentje middelmaat, eentje erboven en eentje eronder. Eindsom: zeer middelmatig dus.

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 14-06-2019 08:28 . Reden: Spoilertags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Aggretsuko seizoen 2 is er op! <3 Guilty pleasure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

teaser schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:46:
Ok, 'seizoen' 5 van Black Mirror is erdoor. Mijn verdict:
spoiler:
1. Striking Vipers: meh, boring. Suf verhaal. Totaal niet aangrijpend. Kon me niet inleven in de karakters.
2. Smithereens: Spannend, aangrijpend, deze kon ik wel smaken. Mijn verwachtingen waren ook wel laag na EP 1. Waarschijnlijk 1 van de meest realistische verhalen in BM? Het had echt gebeurd kunnen zijn in grote lijnen.
3. Rachel, Jack and Ashley Too: was nog best ok. Miley acteert goed. Beetje een 'boze stiefmoeder' verhaal maar best goed en origineel verpakt. Ook nog enkele grappige momenten.

Al bij al: een seizoen van 3 afleveringen, dan zorg je maar best dat het 3 toppers zijn. Helaas was dat niet het geval. Eentje middelmaat, eentje erboven en eentje eronder. Eindsom: zeer middelmatig dus.
Helemaal mee eens :)
Het is sinds de overname van Netflix telkens achteruit gegaan. Waar de eerste seizoenen echt in your face WTF waren, is het nu meer zoetsappig hollywoodachtige verhaaltjes.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:18
Kijken er hier nog mensen naar het nieuwe seizoen van Jessica Jones? Ben nu in afl 4 maar wat een bagger snoozefest zeg, ze kunnen seizoen 3 beter " everyone but Jessica Jones" noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ben begonnen aan de serie Happy. Heb in tijden niet zo'n vermakelijke serie gezien.
Het heeft de juiste hoeveelheid humor geweld en is ook vooral ook enorm vaag.

De hoofdrol wordt ook echt geweldig gespeeld door Christopher Meloni.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:25:
Kijken er hier nog mensen naar het nieuwe seizoen van Jessica Jones? Ben nu in afl 4 maar wat een bagger snoozefest zeg, ze kunnen seizoen 3 beter " everyone but Jessica Jones" noemen.
Ik was al gestopt bij eerste seizoen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:25
Eerste seizoen van Jessica Jones met veel moeite doorgekomen. Goed acteerwerk, Krystin Ritter doet het echt uitstekend. Maar het verhaal gaat zo achterlijk traag, daar kan ik slecht tegen. Dus heb de eerste 2 seizoenen wel gekeken, maar met veel moeite doorheen gekomen. Eerste aflevering van derde seizoen leek niet veel anders te zijn, dus als ik het afkijk zal dat ook wel de nodige tijd kosten. (als ik echt niks te doen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:03
Toet3r schreef op zondag 16 juni 2019 @ 07:17:
Ben begonnen aan de serie Happy. Heb in tijden niet zo'n vermakelijke serie gezien.
Het heeft de juiste hoeveelheid humor geweld en is ook vooral ook enorm vaag.

De hoofdrol wordt ook echt geweldig gespeeld door Christopher Meloni.
Heerlijke serie inderdaad, seizoen twee is minstens net zo over-the-top.
Vooralsnog komt er helaas geen seizoen 3, al zijn de producenten aan het kijken of b.v. Netflix de serie wil overnemen van SyFy.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Mugwump schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:19:
[...]

Heerlijke serie inderdaad, seizoen twee is minstens net zo over-the-top.
Vooralsnog komt er helaas geen seizoen 3, al zijn de producenten aan het kijken of b.v. Netflix de serie wil overnemen van SyFy.
Ben bij aflevering 7 van seizoen 1 vind het nu al aardig over de top :X
spoiler:
Dat Nick in z'n reet wordt genomen door een een vent zonder pik met een enorme strap-on

Dat was toch echt wel een van de top WTF momentjes.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

afgelopen week how to sell drugs online (fast) gekeken, ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. ergens deed het me denken aan sex education qua stijl en verhaaltype/karakters, alleen i.p.v. sex dus drugs. :+

[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 16-06-2019 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:47
Ik vond hem wel aardig. Lekker kort en hij keek goed weg. Leuke style zat er wel in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Dit weekend de film Tau gekeken.

De film komt niet helemaal overeen met de trailer.
Waar de trailer er retespannend uit ziet, is de film dat enkel in het eerste kwartier.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Pixels afgelopen week gekeken, concept sprak me wel aan. Maar zo een slechte uitwerking en totaal gebrek aan enig verhaal was nog ver beneden mijn niet al te hoge verwachtingen. De trailer is leuker!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Toet3r schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:48:
[...]

Ben bij aflevering 7 van seizoen 1 vind het nu al aardig over de top :X
spoiler:
Dat Nick in z'n reet wordt genomen door een een vent zonder pik met een enorme strap-on

Dat was toch echt wel een van de top WTF momentjes.
Als je dat al WTF noemt :O >:) Het wordt nog een stuk fucked-upper.

Ik ben er voorbij de helft van seizoen 2 nog steeds niet uit of het er nu over is voor mij of niet. Maar mijn vrouw kijkt nog steeds mee, dus het zal dus nog wel doenbaar zijn. Gisteren merkte ze wel op dat de schrijvers toch aan 1 of ander illegaal middel moeten zitten om dit te kunnen produceren.
dawg schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:30:
afgelopen week how to sell drugs online (fast) gekeken, ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. ergens deed het me denken aan sex education qua stijl en verhaaltype/karakters, alleen i.p.v. sex dus drugs. :+
Ik vond deze geweldig. Maffe personages, vlotte stijl (misschien iets te vlot voor deze bijna veertiger). 6 afleveringen van 30 minuten, kijkt snel weg en wordt niet saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
AcidBurn schreef op zondag 16 juni 2019 @ 10:59:
Eerste seizoen van Jessica Jones met veel moeite doorgekomen. Goed acteerwerk, Krystin Ritter doet het echt uitstekend. Maar het verhaal gaat zo achterlijk traag, daar kan ik slecht tegen. Dus heb de eerste 2 seizoenen wel gekeken, maar met veel moeite doorheen gekomen. Eerste aflevering van derde seizoen leek niet veel anders te zijn, dus als ik het afkijk zal dat ook wel de nodige tijd kosten. (als ik echt niks te doen heb)
Ik vond het eerste seizoen van Jessica Jones ook maar slapjes. Zeker voor een serie die maar uit 13 afleveringen bestaat leek het verhaal maar langzaam te verlopen. Purple Man en Jessica wisselen elke aflevering elkaar af met gevangen genomen te worden. Ook Luke Cage en Iron Fist wisten mij niet vast te houden zoals Daredevil. De balans tussen actie en drama zat daar veel beter in elkaar, met eigenlijk elke aflevering wel een gave actiescène.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Dan maar eens Happy proberen. Vind over de top rare shit wel nice.

Eerste aflevering:

Wtf is dit man. Soort Max Payne in wtf-jasje. Lekkere stijl. Winterse New York in een soort FIlm Noir setting ofzo. Hola. Dit moet ik verder kijken. :o

[ Voor 57% gewijzigd door Ivysaur op 17-06-2019 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Vandaag seizoen 3 van Designated Survivor afgekeken, als je de eerste 2 seizoenen tof vond, is seizoen 3 zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:52
Zo, net laatste aflevering van Happy gekeken en ik moet zeggen. Het begon heel erg lekker over de top maar het einde is er een van mwa.. Maar toch jammer dat de serie gecancelled is. Hopelijk neemt Netflix of Amazon deze serie over maar ik denk het eerlijjk gezegd niet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:24
Op aanraden van een vriendin begonnen met de detective Broadchurch :) tot nu toe erg goed. Aanrader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:41

PinusRigida

I put the p in pool.

Pffff, wat vind ik het laatste seizoen van The 100 raar zeg... er mag eindelijk eens wat gaan gebeuren, een oorlog ofzo want nu is het maar saai. (Memento Mori bvb.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
PinusRigida schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:27:
Pffff, wat vind ik het laatste seizoen van The 100 raar zeg... er mag eindelijk eens wat gaan gebeuren, een oorlog ofzo want nu is het maar saai. (Memento Mori bvb.)
Ja, het had vorig seizoen of het seizoen daarvoor zelfs al mogen eindigen van mij. Heb er spijt van dat ik als gewoonte de serie ben blijven volgen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

leonard_nl schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:06:
Vandaag seizoen 3 van Designated Survivor afgekeken, als je de eerste 2 seizoenen tof vond, is seizoen 3 zeker een aanrader!
ik had de eerste paar afleveringen het gevoel dat men zo gefrustreerd is over het feit dat trump president is, dat ze hun afkeer daarover verwerkt hebben in de serie. had ik bij seizoen 2 eigenlijk al.

jammer, want de eerste helft van het eerste seizoen beloofde veel goeds waar niets meer van over is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:53
DS seizoen 3 vind ik tot nu toe goed te doen, inmiddels bij aflevering 5 beland. Het zal het nooit halen bij de eerste drie afleveringen van seizoen 1 maar soit, het kijkt lekker weg. Met name Keith Sutherland laat zien hoe je je presidentieel kunt gedragen en is verademing als je af en toe wat meekrijgt uit het echte Witte huis met die oranje malloot. Hij zet de rol waardig weg en het geeft ook goed weer welke ongemakkelijke besluiten er soms genomen moeten worden.
Ik snap alleen nog niet hoe de rol van Maggie Q nu een zinvolle rol gaat worden. De verhalen lijnen liggen kilometers uit elkaar en haar acteer prestaties zijn niet erg denderend om het boeiend te maken. Na de zoveelste zwoele blik ben ik er wel een beetje klaar mee. Van mij mag ze uit de serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Maggie Q sleept zich na de eerste helft van het 2e seizoen maar voort omdat ze wat name recognition heeft. Haar rol is idd al lang uitgespeeld en in seizoen 3 is haar scenario een gedachte achteraf...

Ik vind het wel een beetje jammer dat de serie ondertussen meer "kantoorwerk" is geworden maar ja, je kan niet eeuwen stil staan bij de oorspronkelijke aanslagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBurn
PinusRigida schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:27:
Ik vond Memento Mori juist sterk gedaan. Geen all-out battle, maar emotionele interne problemen.
Het gesprek tussen Bellamy en Murphy was erg sterk gedaan. Maar ook Bellamy's emotie als hij het nieuws over Clarke aan Echo en vervolgens Madi verteld.

Dat er een strijd komt is overigens wel duidelijk, de vraag is wanneer de bom echt barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Seizoen 1 van Happy uit. Wtf, man. Elke keer met verbazing zitten kijken. Gewoon een soort Max Payne in LSD jasje, ofzo. Wowa. Hoop dat seizoen 2 net zo tof is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
In 2020 komt het 3e en laatste seizoen van The Rain uit:
https://netflixinbelgie.b...derde-en-laatste-seizoen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Van mij had het niet gehoeven, na het slechte en totaal onlogische tweede seizoen.
Zal tegen die tijd wel kijken of ik zin en tijd heb om het laatste seizoen nog te kijken.

Hier volgen spoilers voor aflevering 7 van The 100 s6, Nevermind:
spoiler:
Dit is best knap gedaan. Het is zowel een duidelijke filler aflevering bomvol oud beeldmateriaal, maar het levert ook inzicht op in Clarke's psyche. De laatste minuten waren wel vooruitgang in het verhaal, maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom je in een seizoen van slechts 13 afleveringen alsnog fillers nodig hebt.

Wel bizar dat Alycia Debnam-Carey blijkbaar voor welgeteld 2 seconden beeldmateriaal op is komen draven. (dat was volgens imdb geen archive footage) Ze is goed bevriend met Eliza Taylor, dus wellicht een vriendendienst. Monty was een leuke verrassing om weer even te zien :)

[ Voor 66% gewijzigd door AcidBurn op 19-06-2019 19:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

AcidBurn schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:37:
[...]

Ik vond Memento Mori juist sterk gedaan. Geen all-out battle, maar emotionele interne problemen.
Het gesprek tussen Bellamy en Murphy was erg sterk gedaan. Maar ook Bellamy's emotie als hij het nieuws over Clarke aan Echo en vervolgens Madi verteld.

Dat er een strijd komt is overigens wel duidelijk, de vraag is wanneer de bom echt barst.
Mja, ik vond het wat minder maar idd, de emotie die in die scene lag was me ook opgevallen en sowieso vind ik nog steeds dat The 100 een serie is met zeer goeie acteurs die elk voor hun rol, het beste naar boven halen, daar kan ik niet omheen, daarom ook dat ik de serie, in zijn geheel, blijf echt goed vinden.

Naar mijn mening is het nieuwe seizoen wat langdradig begonnen maar daarom zeker niet slecht, ik hoop wel dat ze snel een beslissing nemen (weggaan of blijven, en dan rest nog de vraag; in vrede of in onvrede)... Daar zat ik met Memento Mori eigenlijk al op te wachten.
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:18:
[...]

Ja, het had vorig seizoen of het seizoen daarvoor zelfs al mogen eindigen van mij. Heb er spijt van dat ik als gewoonte de serie ben blijven volgen.
Goh, dat hoeft voor mij toch niet, ik kijk nog steeds uit naar de volgende afleveringen van het nieuwe seizoen, ik hoop alleen dat ze niet te lang meer gaan aanmodderen met die halfreligieuze bodysnatchers.
Ondanks mijn iets minder prozaïsche mening over de laatste afleveringen, blijf ik het wel één van de betere Netflix-series vinden, persoonlijk staat ze nog in mijn top 5.

[ Voor 27% gewijzigd door PinusRigida op 20-06-2019 13:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBurn
Sterker nog, The 100 is mijn favoriete serie van alles wat ik kijk, dat momenteel nog loopt. Bij nogmaals kijken van Nevermind was er nog een erg leuk detail waar ik de eerste keer niet op lette:
spoiler:
het cijferslot op haar koffer. Josephine gokt op 0100. Clarke opent hem met 0102. "You forgot about Bellamy and Raven."

Maar een ding klopt niet in wat je zegt, het is geen Netflix serie. Het mag dan daarop te zien zijn, het is en blijft een CW serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

AcidBurn schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:51:

Maar een ding klopt niet in wat je zegt, het is geen Netflix serie. Het mag dan daarop te zien zijn, het is en blijft een CW serie :)
Okay okay, I stand corrected! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
Ugh, Netflix loopt dus een week achter met uitzendingen? Heel die aflevering hier nog niet te zien. Bummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
@Brammos85 En ze hebben ook nog speciaal de pauze van 2 weken erbij genomen, we moeten altijd 1 aflevering achter blijven. Online vind je natuurlijk al de promo voor de 2e volgende aflevering, hier en daar wat opletten. Persoonlijk vind ik het niet zo erg, itt Game of Thrones zitten kranten en facebook feeds niet volop revelaties te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
algalid schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:15:
@Brammos85 En ze hebben ook nog speciaal de pauze van 2 weken erbij genomen, we moeten altijd 1 aflevering achter blijven. Online vind je natuurlijk al de promo voor de 2e volgende aflevering, hier en daar wat opletten. Persoonlijk vind ik het niet zo erg, itt Game of Thrones zitten kranten en facebook feeds niet volop revelaties te posten.
Stimmt, maar ik zie hier info over een aflevering (alsof ik weet wat de titel per aflevering is) en ik denk ' hé, heb ik dat gemist?). Maar dan blijkt het dus een aflevering te zijn die al wel op TV is geweest maar nog niet op Netflix. Verwarrend.

En nee, spoilers over the 100 zie je weinig. Gek dat deze show niet meer volgers heeft. Misschien heeft het disneyachtige begin van seizoen 1 dat veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Ik ben afgehaakt in seizoen 2 van The 100. Seizoen 1 doorploegd omdat ik ergens (vermoedelijk hier) las dat het vanaf seizoen 2 beter werd. Helaas, daar merkte ik niets van.
Nee, ik zie echt niet in wat die serie het kijken waard maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
@teaser Het wordt wat minder een "high school drama" sfeertje maar de rode lijn van vechten om te overleven blijft wel. Als je het in het 2e seizoen niet haalt skip je maar beter de rest. Er zijn echter fans die beweren dat het de beste tv serie ooit is, ik hoor daar niet bij, ik beschouw het eerder als entertainende no brainer tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
Een rondzwervend ruimteschip met het allerlaatste restje van de mensheid aan boord. Dan leg je natuurlijk meteen de link met Battlestar Galactica (die uit 2004 uiteraard). En ja, daaraan kan het natuurlijk niet tippen. Vechten om te overleven werd nooit zwarter voorgesteld als in die serie.
Kwestie van smaak he. En als ik moet kiezen voor de beste tv serie ooit ga ik toch voor Fargo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44
Brammos85 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:17:
[...]

Stimmt, maar ik zie hier info over een aflevering (alsof ik weet wat de titel per aflevering is) en ik denk ' hé, heb ik dat gemist?). Maar dan blijkt het dus een aflevering te zijn die al wel op TV is geweest maar nog niet op Netflix. Verwarrend.

En nee, spoilers over the 100 zie je weinig. Gek dat deze show niet meer volgers heeft. Misschien heeft het disneyachtige begin van seizoen 1 dat veroorzaakt.
Was ook niets bijzonders. Ik ben na seizoen 5 gestopt omdat ze voor de zoveelste keer op de reset-knop hadden gedrukt. Zelfde reden waarom ik bij TWD ben afgehaakt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
teaser schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:55:
Een rondzwervend ruimteschip met het allerlaatste restje van de mensheid aan boord. Dan leg je natuurlijk meteen de link met Battlestar Galactica (die uit 2004 uiteraard). En ja, daaraan kan het natuurlijk niet tippen. Vechten om te overleven werd nooit zwarter voorgesteld als in die serie.
Kwestie van smaak he. En als ik moet kiezen voor de beste tv serie ooit ga ik toch voor Fargo denk ik.
Daar heb ik dus totaal geen last van aangezien ik Battlestar nooit heb gekeken.
Ik ben van origine geen scifi liefhebber. Sterker nog, ik kan geen bepalende overeenkomst vinden in de series die ik keek/nog kijk :o
Buffy, Dark Angel, The 100, Blindspot, Orphan Black, Revolution, Sons of Anarchy, The Gifted, The Bridge, Prison Break, Lucifer, Shooter, The Society, You.
De enige veelvuldig terugkerende elementen zijn volgens mij overleven, op verschillende manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

AcidBurn schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:43:
[...]

Daar heb ik dus totaal geen last van aangezien ik Battlestar nooit heb gekeken.
Ik ben van origine geen scifi liefhebber. Sterker nog, ik kan geen bepalende overeenkomst vinden in de series die ik keek/nog kijk :o
Buffy, Dark Angel, The 100, Blindspot, Orphan Black, Revolution, Sons of Anarchy, The Gifted, The Bridge, Prison Break, Lucifer, Shooter, The Society, You.
De enige veelvuldig terugkerende elementen zijn volgens mij overleven, op verschillende manieren.
Ik heb beide gezien en ben fan van beide... Eerlijk: de referentie naar BsG had ik zelf niet gemaakt maar ik zie wel vanwaar het komt.

Zijn totaal vershillende series, BsG speelt zich héél erg hoofdzakelijk af in ruimteschepen op de dool, forever moving, altijd op de vlucht, met hier en daar een scene op New Caprica bvb en flashbacks van personages die terugdenken aan hun pre-self-aware Cylon days , waar het bij The 100 eigenlijk andersom is: behalve seizoen 1, speelt het zich hoofdzakelijk op de begane grond (of eronder) af.

Maar @teaser is wel duidelijk in zijn bewoordingen, als je het idd, (grondig) samenvat zijn er wat gelijkenissen, conceptueel toch, maar eerlijk; ik had de link tussen de twee nooit gelegd.

Waar ik hem dan wel volop in moet volgen is 1) The 100 kan niet tippen aan BsG -ik vind The 100 echt goed, maar vergeleken met BsG is het klein bier, en 2) BsG stelt 'overleven' idd van bij het begin gitzwart voor, het zorgt voor een onheilspellend sfeertje doorheen de hele serie én ze slagen er in om dat sfeertje, en de spanning vast te houden.

En my dog, is BsG het waard om, als je het nog niet zag, het toch ergens te pakken te krijgen en alsnog te zien. _/-\o_

Het is al zoveel jaar geleden maar ik zeg nog steeds "frak" als ik in het Engels vloek. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
Nu we over BSG praten en ook on topic kunnen blijven: Katee Sackhoff (Starbuck) speelt in een nieuwe Netflix serie "Another Life" vanaf 25 juli. De premisse lijkt wat op Nightflyers maar denk dat er minder horror in zit.
comingsoon.net - Netflix’s Another Life Set For July Premiere!
Netflix Coming in July (10 second preview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Die nieuwe BSG was echt te gek. Heb het met liefde gekeken tien jaar terug ofzo. Toen de piraten nog hoogtij vierden. :D

Enfine, Happy Seizoen 2 is het toch net niet, hoor. Seizoen 1 vond ik geweldig vanwege de Max Payne-achtige stijl. Winterse New York, Film Noir, ......handel enzovoort. Maar seizoen 2 gaat me iets over de top met al die rare .... gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:14

BertV

Handgemaakt

Alpha gekeken.

YouTube: ALPHA - Official Trailer (HD)

Indrukwekkende film, niet om het verhaal, maar om het creëren van die wereld duizenden jaren geleden.

[ Voor 21% gewijzigd door BertV op 21-06-2019 09:26 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Zo.. Happy Seizoen 2 af. Vond dit seizoen eigenlijk drie keer niets. Voornamelijk vanwege dat ver-van-mijn-bed-gedoe.

Seizoen 1 was gewoon top. Beetje Max Payne-gevoel, enzo. Lekker donker. Daartegenover is seizoen 2 heel andere koek. Wel dat over de top gedoe, maar het voelt toch niet helemaal zoals het moet zijn.

Seizoen 1 5 sterren. Seizoen 2 net aan een drietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bad Blood S2 vond ik een stuk minder dan het eerste seizoen.

Wel helemaal happy met Dark S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:18:
[...]

Eens, Eens, snap er ook niks meer van. Verhaal helemaal kwijt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Ben ik de enige die het zo gehypede Breaking Bad zo middelmatig vond dat ik het maar anderhalf seizoen volgehouden heb? Na seizoen 1 dacht ik "het loopt misschien nog wel los" half in seizoen 2 dacht ik "frak it, hier verspil ik mijn tijd niet meer aan"

En die Tuco... Wat een slechte acteur is me dat? (of slechte casting), zowat alle cliché's van de "hispanic bad-boy" komen aan bod, maar dan ongeloofwaardig, een beetje op het belachelijke af... Ik kon het niet meer aanzien...

Ik had steeds het gevoel: Wat ís dit eigenlijk: Een actieserie met slechte casting of een komische serie zonder humor?

Zelfs over de hoofdacteur heb ik weinig lof... doet het misschien niet slecht maar hij mist iets... ik had er geen band mee... Als het goed zit heb je dat na een half seizoen zeker al en als het écht goed zit zelfs na één of twee afleveringen.

Als ik het vergelijk met andere series, bvb. TWD, de aller, àllereerste aflevering met Negan voelde ik me ook al Negan... 'Casting done right'
...maar bvb. ook met Rick had ik dat, en voorbeelden van andere series legio

...maar goed, het is natuurlijk slechts een mening... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
Mars18 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:39:
[...]
Eens, Eens, snap er ook niks meer van. Verhaal helemaal kwijt.
Dan moet je wat beter opletten ;) Je kan veel van The 100 zeggen, maar niet dat de verhaallijnen moeilijk te volgen zijn. Het is en blijft een CW serie dus mooie mensen en niet te diepgaand.
Wat er momenteel aan de hand is:
spoiler:
Clarke is opgezadelt met het bewustzijn van iemand anders, Josephine. Bellamy dacht dat ze dood was, maar krijgt nu een teken dat dat niet zo is (alive signaal in morsecode vertelt hem dat ze er nog wel is, op de achtergrond) en is van plan dat terug te draaien. Waarschijnlijk met hulp van Madi (contact met de vorige Commanders) en de Flame.

Volgende stap wordt om uit te zoeken wat ze willen doen tegen het eclipse probleem: Het dorp overnemen, of vluchten. Eerst was het idee om samen te werken met deze mensen, maar dat zal nu uiteraard een beetje anders gaan lopen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
PinusRigida schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:38:
Ben ik de enige die het zo gehypede Breaking Bad zo middelmatig vond dat ik het maar anderhalf seizoen volgehouden heb? Na seizoen 1 dacht ik "het loopt misschien nog wel los" half in seizoen 2 dacht ik "frak it, hier verspil ik mijn tijd niet meer aan"

En die Tuco... Wat een slechte acteur is me dat? (of slechte casting), zowat alle cliché's van de "hispanic bad-boy" komen aan bod, maar dan ongeloofwaardig, een beetje op het belachelijke af... Ik kon het niet meer aanzien...

Ik had steeds het gevoel: Wat ís dit eigenlijk: Een actieserie met slechte casting of een komische serie zonder humor?

Zelfs over de hoofdacteur heb ik weinig lof... doet het misschien niet slecht maar hij mist iets... ik had er geen band mee... Als het goed zit heb je dat na een half seizoen zeker al en als het écht goed zit zelfs na één of twee afleveringen.

Als ik het vergelijk met andere series, bvb. TWD, de aller, àllereerste aflevering met Negan voelde ik me ook al Negan... 'Casting done right'

Sorry hoor, maar als je Breaking Bad slecht vond, en The Walking Dead goed, kan ik je niet meer serieus nemen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Poulske schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:36:
[...]

Sorry hoor, maar als je Breaking Bad slecht vond, en The Walking Dead goed, kan ik je niet meer serieus nemen. :p
Serieus genomen worden is dan ook geen ambitie van mij. :D

... Maar goed, niet dat ik TWD niet goed vond maar had het vooral over de casting, de juiste acteur in de juiste rol... Voor mij deed Breaking Bad het niet.

[ Voor 21% gewijzigd door PinusRigida op 24-06-2019 17:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Ben ik de enige die het zo gehypede Breaking Bad zo middelmatig vond dat ik het maar anderhalf seizoen volgehouden heb?
Als je het echt wilt weten: ja ;)
Staat bij mij in ieder geval in de top 10 beste series ooit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ben ik de enige die het zo gehypede Breaking Bad zo middelmatig vond dat ik het maar anderhalf seizoen volgehouden heb?
sverzijl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:52:
[...]

Als je het echt wilt weten: ja ;)
Staat bij mij in ieder geval in de top 10 beste series ooit.
Um, nee. BB is de enige serie waar m'n vrouw en ik ooit ruzie over gehad hebben. Ik heb 'm al in zijn geheel gezien vind 'm geniaal. Ik heb al drie of vier keer de eerste 2 of 3 afleveringen samen met haar proberen te kijken, maar ze komt er gewoon niet doorheen. Te traag, irritante personages, enz. Ik snap het niet, maar@PinusRigida is dus niet de enige. Maar volgens mij wel één van de heel weinigen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bra-Jo op 24-06-2019 18:29 ]

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:07

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ivysaur schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:55:
Dan maar eens Happy proberen. Vind over de top rare shit wel nice.

Eerste aflevering:

Wtf is dit man. Soort Max Payne in wtf-jasje. Lekkere stijl. Winterse New York in een soort FIlm Noir setting ofzo. Hola. Dit moet ik verder kijken. :o
Ik vind die serie helemaal geweldig.
Het is zo'n serie die 10 jaar geleden niet gemaakt had kunnen worden. De techniek en het publiek waren er toen nog niet klaar voor. De techniek is nu wel zo ver, maar het publiek blijkbaar nog niet.

Ik heb in mijn jeugd veel comics gelezen, en dit is met kop en schouders de beste verfilming van een comic ooit omdat ze de stijl van comics hebben weten over te brengen in een televisieserie. Comics hebben een heel eigen visuele stijl, omdat het allemaal getekend is hoeft het niet fotorealistisch te zijn en kun je dingen enorm overdrijven of bizarre camerastandpunten gebruiken. Bv zo ver ingezoemd op iemands gezicht dat je de neusharen en zweetdruppels kan zien. Ook allerlei power-poses zijn heel typisch voor comics. Zo'n beetje geboren uit noodzaak, een mix van wat de tekenaar leuk vindt om te tekenen, wat goed overkomt op de lezer, de beperkingen van het drukproces, etc... Dat begon met het "Kapow!" van Batman maar heeft zich door de jaren heen steeds verder ontwikkelt.

Happy weet dat allemaal op het scherm te krijgen, het voelt echt als een comic. Vergelijk het dus niet met de Marvel-films, dat zijn Hollywood films over superhelden, geen verfilmde comics.

Ik vind de stijl geweldig, maar ik kan me voorstellen dat het helemaal verkeerd valt als je het niet kan plaatsen, dan is het al snel absurd en over-the-top. Ik krijg er het gevoel van dat ik ook kreeg bij de ontdekking van SouthPark of Quentin Tarantino. Die hebben ook een unieke visuele stijl en op het eerste gezicht excessief en overdreven geweld waar sommige kijkers door worden afgeschrokken, terwijl anderen hun vingers aflikken bij het prachtige ballet.

Ik hoop enorm dat Happy! wordt overgenomen door een andere zender want ik ben er nog niet klaar mee.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Ja, dat ligt aan jou :> . Maar even serieus, kan gewoon zijn dat deze serie niks voor jou is. Zo vond ik persoonlijk TWD gewoon slecht en de casting klote, vooral die hoofdrolspeler die alleen maar moeilijk kan kijken en het o zo moeilijk heeft en laat me niet beginnen over Negan, man man. Komt dus gewoon neer op persoonlijke smaak en daar is niks mis mee!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Met vlagen geniaal, met vlagen oersaai. Het is dat je wilt weten hoe het af gaat lopen en dat er ook echt wel topafleveringen tussen zaten, maar dat top-10 beste series evah! volg ik ook niet. Kan er waarschijnlijk wel minstens 25 noemen, zonder al te veel moeite, die ik veel beter vond.

Slechte casting ben ik het dan weer niet met je eens, maar zoals je al zei: Ieder zijn mening.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
AcidBurn schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:53:
[...]

Dan moet je wat beter opletten ;) Je kan veel van The 100 zeggen, maar niet dat de verhaallijnen moeilijk te volgen zijn. Het is en blijft een CW serie dus mooie mensen en niet te diepgaand.
Wat er momenteel aan de hand is:
spoiler:
Clarke is opgezadelt met het bewustzijn van iemand anders, Josephine. Bellamy dacht dat ze dood was, maar krijgt nu een teken dat dat niet zo is (alive signaal in morsecode vertelt hem dat ze er nog wel is, op de achtergrond) en is van plan dat terug te draaien. Waarschijnlijk met hulp van Madi (contact met de vorige Commanders) en de Flame.

Volgende stap wordt om uit te zoeken wat ze willen doen tegen het eclipse probleem: Het dorp overnemen, of vluchten. Eerst was het idee om samen te werken met deze mensen, maar dat zal nu uiteraard een beetje anders gaan lopen.
Dank je wel,

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Min of meer eens met bovenstaande posting over BB. Maar ik denk wel dat hij bij mij in de top 25 zit.

Better Call Saul zou ik persoonlijk wel hoger ranken dan Breaking Bad. Top-10 materiaal.

En dan over Happy: gisteren de laatste aflevering gezien, die was toch wel om duimen en vingers van af te likken. Ik hoop op een seizoen 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
teaser schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:55:
Min of meer eens met bovenstaande posting over BB. Maar ik denk wel dat hij bij mij in de top 25 zit.

Better Call Saul zou ik persoonlijk wel hoger ranken dan Breaking Bad. Top-10 materiaal.

En dan over Happy: gisteren de laatste aflevering gezien, die was toch wel om duimen en vingers van af te likken. Ik hoop op een seizoen 3!
SyFy heeft Happy gecanceld. Het is nog afwachten of (bijvoorbeeld) Netflix de rechten over wil nemen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Het mooie aan BB vind ik oa hoe beide hoofdrolspelers veranderen over tijd, dat is echt sterk gedaan.

Het is wat traag en je moet er doorheen komen wellicht.
Dit had ik heel sterk met GoT, pas na de zesde keer kwam ik voorbij de eerste twee afleveringen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
altijd wel vermakelijk, iedereen die over elkaar heen valt over hoe goed/hoe slecht een serie wel is. Het lijkt wel een kleuterklas :)

Er komt in ieder geval nog een Breaking Bad movie naar Netflix (https://www.manners.nl/breaking-bad-film-netflix/) . Waarschijnlijk echter pas in 2021. Weet niet of ik daar _nu_ nog echt op zit te wachten, maar zal hem vast toch wel gaan kijken als ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:07

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik zit een beetje tegen Luther aan te hikken. Ben inmiddels met S02 begonnen, maar langzamerhand wordt het wat meer van hetzelfde, en op momenten toch wel enigszins ongeloofwaardig. Idris Elba gaat een beetje op de automatische piloot spelen, en da's jammer.

Na Fargo, True Detective, Stranger Things en The Sinner nu toch op zoek naar een serie die daar wat raakvlakken mee heeft, en ik hoopte dat wat in Luther te vinden. Iemand wat tips voor vergelijkbaar spul?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:24
Bra-Jo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:28:
Ik heb 'm al in zijn geheel gezien vind 'm geniaal. Ik heb al drie of vier keer de eerste 2 of 3 afleveringen samen met haar proberen te kijken, maar ze komt er gewoon niet doorheen. Te traag, irritante personages, enz.
Hier precies hetzelfde. Ik vond 'm geniaal. Nog een keer gekeken met mijn vriendin maar zij komt er niet doorheen. Ik moet wel zeggen dat Breaking Bad in mijn geheugen wat positiever zat, want bij de tweede keer kijken vond ik hem ook wat traag eigenlijk.
GurbY{nl} schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:53:
Na Fargo, True Detective, Stranger Things en The Sinner nu toch op zoek naar een serie die daar wat raakvlakken mee heeft, en ik hoopte dat wat in Luther te vinden. Iemand wat tips voor vergelijkbaar spul?
Ik weet niet of je naar een detective op zoek bent, als dat zo is kan ik Broadchurch aanraden. Heeft alleen niets van mysterieuze krachten. Luther seizoen 2 is overigens wel echt het kijken waard :)

[ Voor 35% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 25-06-2019 10:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Ik heb mezelf 6 afleveringen de kans gegeven omdat iedereen het zo geniaal vindt, maar ook ik vind er geen doorkomen aan.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik zit een beetje tegen Luther aan te hikken. Ben inmiddels met S02 begonnen, maar langzamerhand wordt het wat meer van hetzelfde, en op momenten toch wel enigszins ongeloofwaardig. Idris Elba gaat een beetje op de automatische piloot spelen, en da's jammer.

je vond the sinner goed? dan quicksand (störst av allt) kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Aggretsuko seizoen 2 afgekeken. Wat een leuke serie is dat, toch. Seizoen 1 is even wennen aan de Japanse manier van communiceren enzovoort. Maar die Rode Panda steelt je hart <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ivysaur schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:55:
Aggretsuko seizoen 2 afgekeken. Wat een leuke serie is dat, toch. Seizoen 1 is even wennen aan de Japanse manier van communiceren enzovoort.
offtopic:
Dat is voor mij helaas reden om zo goed als alle Japanse films en series te mijden als de pest. Ik erger me er kapot aan.

Toch vreemd, in Japan zelf kan ik prima gesprekken voeren met locals, die zich dan ook normaal gedragen. En in iets als een Wikipedia: Maid café lach ik me kapot zonder me te ergeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 15:53
Tripl3 D schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:48:
[...]

Met vlagen geniaal, met vlagen oersaai. Het is dat je wilt weten hoe het af gaat lopen en dat er ook echt wel topafleveringen tussen zaten, maar dat top-10 beste series evah! volg ik ook niet. Kan er waarschijnlijk wel minstens 25 noemen, zonder al te veel moeite, die ik veel beter vond.

Slechte casting ben ik het dan weer niet met je eens, maar zoals je al zei: Ieder zijn mening.
Noem gerust de lijst van 25 die beter zijn dan Breaking Bad volgens jou. Misschien kunnen we nog wat met deze lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:59
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:03:
[...]

Hier precies hetzelfde. Ik vond 'm geniaal. Nog een keer gekeken met mijn vriendin maar zij komt er niet doorheen. Ik moet wel zeggen dat Breaking Bad in mijn geheugen wat positiever zat, want bij de tweede keer kijken vond ik hem ook wat traag eigenlijk.
Zou het soms aan de vrouwelijke medemens liggen :+
Hier ook twee keer gekeken en geprobeerd om m'n vriendin mee te krijgen, maar die vond het maar niks.

De tweede keer heb ik sneller achter elkaar gekeken, omdat bij de eerste keer nog niet alles uit was (/of op Netflix stond), misschien dat het daarom trager leek.

spoiler:
de aflevering over die vlieg vergeet ik ook nooit weer :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Is er al iets bekend van The Last Kingdom seizoen 3? Wacht nu al lang met smart op nieuwe afleveringen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
vuurtjih schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:59:
[...]
spoiler:
de aflevering over die vlieg vergeet ik ook nooit weer :+
Blegh bottle episodes...

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:28
SemperFidelis schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:10:
Is er al iets bekend van The Last Kingdom seizoen 3? Wacht nu al lang met smart op nieuwe afleveringen...
Nee, op Netflix-Nederland is nog geen datum bekend.
BBC heeft geloof ik nog de rechten voor Nederland. Een tijdje terug waren de afleveringen te zien op BBC First (?). Ik heb ze op die manier ook terug kunnen kijken via Ziggo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ben ik de enige die het zo gehypede Breaking Bad zo middelmatig vond
Ik kan me er helemaal in vinden, de eerste keer dat ik er aan begon, ben ik halverwege het eerste seizoen gestopt. Heb het een paar jaar later nog een keer geprobeerd en me er echt door heen moeten worstelen, het is wel zo'n serie die elk seizoen veel spannender en beter werd, dus als je er door heen bijt, dan is het op zich wel een aardige serie.
Tripl3 D schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:48:
[...]

Ossi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:53:
[...]

Noem gerust de lijst van 25 die beter zijn dan Breaking Bad volgens jou. Misschien kunnen we nog wat met deze lijst :)
@Ossi Heb laatst mijn persoonlijke top tien allertijden en top tien van lopende series gemaakt, schaamteloze crosspost ;)

Afgeronde Series:

IMDB: The Wire (TV Series 2002–2008)
IMDB: The Sopranos (TV Series 1999–2007)
IMDB: The Shield (TV Series 2002–2008)
IMDB: Oz (TV Series 1997–2003)
IMDB: Boardwalk Empire (TV Series 2010–2014)
IMDB: Sons of Anarchy (TV Series 2008–2014)
IMDB: Banshee (TV Series 2013–2016)
IMDB: Kingdom (TV Series 2014– )
IMDB: Californication (TV Series 2007–2014)
IMDB: Entourage (TV Series 2004–2011)

Lopende Series:

IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )
IMDB: Westworld (TV Series 2016– )
IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )
IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– )
IMDB: Homeland (TV Series 2011– )
IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– )
IMDB: Billions (TV Series 2016– )
IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– )
IMDB: Snowfall (TV Series 2017– )
IMDB: Silicon Valley (TV Series 2014– )

Het was best een moeilijke keuze (vooral de afgeronde) maar onderstaande hebben het dus allemaal niet gehaald. IMDB: House of Cards (TV Series 2013–2018), IMDB: Breaking Bad (TV Series 2008–2013), IMDB: Narcos (TV Series 2015–2017), IMDB: Fargo (TV Series 2014– ), IMDB: True Detective (TV Series 2014– ), IMDB: Halt and Catch Fire (TV Series 2014–2017), IMDB: The Americans (TV Series 2013–2018) en https://www.imdb.com/titl...ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 15:53
Greatsword schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:42:
[...]

Ik kan me er helemaal in vinden, de eerste keer dat ik er aan begon, ben ik halverwege het eerste seizoen gestopt. Heb het een paar jaar later nog een keer geprobeerd en me er echt door heen moeten worstelen, het is wel zo'n serie die elk seizoen veel spannender en beter werd, dus als je er door heen bijt, dan is het op zich wel een aardige serie.

[...]

[...]

@Ossi Heb laatst mijn persoonlijke top tien allertijden en top tien van lopende series gemaakt, schaamteloze crosspost ;)

Afgeronde Series:

IMDB: The Wire (TV Series 2002–2008)
IMDB: The Sopranos (TV Series 1999–2007)
IMDB: The Shield (TV Series 2002–2008)
IMDB: Oz (TV Series 1997–2003)
IMDB: Boardwalk Empire (TV Series 2010–2014)
IMDB: Sons of Anarchy (TV Series 2008–2014)
IMDB: Banshee (TV Series 2013–2016)
IMDB: Kingdom (TV Series 2014– )
IMDB: Californication (TV Series 2007–2014)
IMDB: Entourage (TV Series 2004–2011)

Lopende Series:

IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )
IMDB: Westworld (TV Series 2016– )
IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )
IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– )
IMDB: Homeland (TV Series 2011– )
IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– )
IMDB: Billions (TV Series 2016– )
IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– )
IMDB: Snowfall (TV Series 2017– )
IMDB: Silicon Valley (TV Series 2014– )

Het was best een moeilijke keuze (vooral de afgeronde) maar onderstaande hebben het dus allemaal niet gehaald. IMDB: House of Cards (TV Series 2013–2018), IMDB: Breaking Bad (TV Series 2008–2013), IMDB: Narcos (TV Series 2015–2017), IMDB: Fargo (TV Series 2014– ), IMDB: True Detective (TV Series 2014– ), IMDB: Halt and Catch Fire (TV Series 2014–2017), IMDB: The Americans (TV Series 2013–2018) en https://www.imdb.com/titl...ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1
Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen. Met een groot gedeelte ben ik het helemaal eens, maar The Sopranos en The Wire vind ik dus echt vreselijk saai.

En Homeland in een top 10? Seizoen 1 was geweldig, maar dat werd echt heel rap minder.

Je hebt in ieder geval een paar genoemd die ik nog niet ken, dank je daarvoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
Tja zo zal iedereen wel verschillende lijstjes hebben.

Ik zit 3 afleveringen ver in Dark S03 maar ik realiseer me steeds meer dat ik 80% vergeten ben van wat er in S01 gebeurde, wat niet bevorderlijk is om S02 goed te kunnen volgen. Ik zoek een goede recap van S01, iets met wat beeldmateriaal en een overzicht van de verschillende personages in de tijdlijn en de belangrijkste gebeurtenissen. En liefst ook met verstaanbaar en niet-irritant accent (want sommige dingen op YT zijn echt niet bekijkbaar). Ik heb al de recaps van Mesh Flicks en James Hancock gezien, maar die laatste was meer review dan recap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Ossi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:53:
In volledig willekeurige volgorde (voeg cijfers toe voor de telling):

1) 24
2) The Shield
3) Game of Thrones
4) Band of Brothers
5) Sons of Anarchy
6) Friends
7) Homeland
8) The Blacklist
9) Dexter
10) Falling Skies
11) Fringe
12) Modern Family
13) Spooks
14) Suits
15) The Borgias
16) Bron/Broen/The Bridge
17) The Killing (US versie)
18) Vikings
19) Star Trek Voyager
20) Star Trek Deep Space Nine
21) Babylon 5
22) JAG
23) La Casa de Papel
24) The Punisher
25) Uhmmmmmm........ (*)

(*) House of Cards twijfel ik. Alleen de 1e 2 seizoenen waren erg sterk
Supernatural idem. Alleen de 1e 3 seizoenen
spoiler:
totdat ze de YED omleggen

N.B. Met deze series heb ik me constanter vermaakt dan met Breaking Bad.
Nogmaals: naar MIJN smaak te veel afleveringen van BB waarvan ik echt zoiets had: "Zonde van mijn tijd!". Dat zullen genoeg mensen van series uit mijn lijst vinden, maar dit is gewoon mijn mening/ervaring

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Tripl3 D schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:01:
[...]

1) 24
2) The Shield
3) Game of Thrones
4) Band of Brothers
5) Sons of Anarchy
6) Friends
7) Homeland
8) The Blacklist
9) Dexter
10) Falling Skies
11) Fringe
12) Modern Family
13) Spooks
14) Suits
15) The Borgias
18) Vikings
19) Star Trek Voyager
21) Babylon 5
22) JAG
23) La Casa de Papel
24) The Punisher
25) Uhmmmmmm........ (*)

spoiler:

Nogmaals: naar MIJN smaak te veel afleveringen van BB waarvan ik echt zoiets had: "Zonde van mijn tijd!". Dat zullen genoeg mensen van series uit mijn lijst vinden, maar dit is gewoon mijn mening/ervaring
Ook al is het een willekeurige volgorde, je had Band of Brothers toch op 1 moeten zetten :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teaser schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:13:
Tja zo zal iedereen wel verschillende lijstjes hebben.

Ik zit 3 afleveringen ver in Dark S03 maar ik realiseer me steeds meer dat ik 80% vergeten ben van wat er in S01 gebeurde, wat niet bevorderlijk is om S02 goed te kunnen volgen. Ik zoek een goede recap van S01, iets met wat beeldmateriaal en een overzicht van de verschillende personages in de tijdlijn en de belangrijkste gebeurtenissen. En liefst ook met verstaanbaar en niet-irritant accent (want sommige dingen op YT zijn echt niet bekijkbaar). Ik heb al de recaps van Mesh Flicks en James Hancock gezien, maar die laatste was meer review dan recap.
https://dark.netflix.io/

Wel handig kwam deze tegen in het Dark topic.
streamnl schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Ook al is het een willekeurige volgorde, je had Band of Brothers toch op 1 moeten zetten :+
Tegenwoordig wel eens met https://www.imdb.com/title/tt7366338/ Chernobyl.

Qua kwaliteit als ik puur naar HBO kijk is het serie aanbod klein, maar wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:24:
[...]

https://dark.netflix.io/

Wel handig kwam deze tegen in het Dark topic.

[...]

Tegenwoordig wel eens met https://www.imdb.com/title/tt7366338/ Chernobyl.

Qua kwaliteit als ik puur naar HBO kijk is het serie aanbod klein, maar wel erg goed.
Chernobyl is idd heel erg goed. Toch staat BoB bij mij op 1.
(Sidetip, ga een keer naar Normandie en loop/fiets/rijdt de route die zij gelopen hebben. Ga ook museums in en je ziet spullen terug van de oorspronkelijke eigenaar. (zoals cap Winters))

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:50
Tripl3 D schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:01:
[...]

1) 24
2) The Shield
3) Game of Thrones
4) Band of Brothers
5) Sons of Anarchy
6) Friends
7) Homeland
8) The Blacklist
9) Dexter
10) Falling Skies
11) Fringe
12) Modern Family
13) Spooks
14) Suits
15) The Borgias
18) Vikings
19) Star Trek Voyager
21) Babylon 5
22) JAG
23) La Casa de Papel
24) The Punisher
25) Uhmmmmmm........ (*)

spoiler:

25 Stargate alleen dan ergens op 2/4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:00
Ik ben net gestart met Midnight Sun (Midnattssol), dat ademt wel een gelijkaardige sfeer uit. Ik vond zelf Fargo, True Detective en Stranger THings ok goede series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Die is echt waanzinnig goed ja. Pas nog in 2 avonden afgekeken(waren ook maar 6 afleveringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Valt mij nu eigenlijk pas op dat Designated Survivor seizoen 3 een erg mooie beeldkwaliteit heeft op Netflix, mogelijk omdat het nu een Netflix serie is?

Meer mensen opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:59
Ja, seizoen 3 is ook in HDR. Was ook onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Dat is ook de enige serie in die lijst die beter dan BB genoemd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Charité at War' is een mooie serie, hoor. Interessante setting en personages. Je ziet ze ook daadwerkelijk groeien en veranderen. Zeer netjes. Ook waar ik me op verheug is het belichten van eugenetica en het doden van gehandicapten, enzovoort en wat daar bij komt kijken voor o.a de personages.

Kennen allemaal wel de Joden die massaal zijn gedood, maar men wil nog eens de gehandicapten vergeten. Dan heb ik het niet enkel over geestelijk gehandicapten, maar ook bv een genetisch defect zoals een waterhoofd, enz.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL echt briljant :D ik dacht eerst aan een deepfake, maar blijkbaar gewoon ingehuurd hiervoor. Tof :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:09
Na het kijken van de laatste aflevering van The 100 op mijn Samsung Smart tv krijg ik een vraag in beeld, iets met de strekking: "hoe was de streaming kwaliteit van deze video?" 5 bolletjes om te kiezen, na beoordeling ging de aftiteling verder. Is dat weer een test-dingetje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:16
Venom staat op Netflix :) het is geen hoogvlieger qua verhaal, maar hij kijkt wel lekker weg. Hopen dat die ooit eens word opgenomen in de MCU.

IMDB: Venom (2018)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Phydomir Vanavond heb ik ook de meest recente aflevering The 100 S6 - 7 'Nevermind' gekeken. Maar kreeg gelukkig geen enquete...

Wel apart trouwens; word je op die manier ook al lastig gevallen met marketing geneuzel. :+

BTW: het was wel een zowat Clarke-only aflevering. :|
Bedankt voor de reminder trouwens. d:)b
Want door allerlei nieuwe series die ik aan het volgen ben, was ik The 100 helemaal vergeten.

[ Voor 19% gewijzigd door ehtweak op 28-06-2019 23:25 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Mars18 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:47:
Valt mij nu eigenlijk pas op dat Designated Survivor seizoen 3 een erg mooie beeldkwaliteit heeft op Netflix, mogelijk omdat het nu een Netflix serie is?

Meer mensen opgevallen?
Niet direct, ik vind dat Kiefer wel erg sterk acteert.
Moet wel zeggen dat er lange tijd tussen zat tussen de periodes dat ik keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
ehtweak schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 23:23:
@Phydomir Vanavond heb ik ook de meest recente aflevering The 100 S6 - 7 'Nevermind' gekeken.
BTW: het was wel een zowat Clarke-only aflevering. :|
Bedankt voor de reminder trouwens. d:)b
Want door allerlei nieuwe series die ik aan het volgen ben, was ik The 100 helemaal vergeten.
Netflix loopt een paar dagen achter. Op dinsdag avond wordt de serie uitgezonden in Amerika, dus op woensdag ochtend verkrijgbaar via alternatieve kanalen.
Nevermind is van vorige week, The Old Man and the Anomaly is van afgelopen dinsdag en dus de meest recente aflevering ;)

En ja, Eliza Taylor (Clarke) is de enige acteur in de serie die maar 1 aflevering heeft gemist, alle anderen minstens 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 22:05

DikkeBMW

Live '25

S1 van Ozark afgekeken, wat een toffe serie _O_

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:17
De film Venom staat op Netflix. Is het bij jullie ook een grijze N?
Pagina: 1 ... 156 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.