Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:21
meesje schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:30:
De film Venom staat op Netflix. Is het bij jullie ook een grijze N?
Ja, bij mij is dit ook het geval. Het kijken lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:26
tweakery schreef op zondag 30 juni 2019 @ 13:24:
[...]

Ja, bij mij is dit ook het geval. Het kijken lukt wel.
Ja klopt. Ook even gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:36
Voor iedereen met kinderen een aanrader:"Motown Magic". Leuke verhaaltjes maar vooral lekkere Motown muziek die goed ingezongen is. Zoals een van de reviews op IMDB zegt:"Finally a show for the kids that does not make your ears bleed".

Seizoen 2 is net uit

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ben benieuwd wanneer de nieuwe films ook eens echt in 4K gepresenteerd worden. Ze hebben toch een licentie voor de film?! Streamen in Sd/720p/1080p lukt ze wel voor alle films. Nieuwere content kan echt wel in 4K geleverd worden.. iemand met meer info of dit gaat veranderen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Michael Knight schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:29:
Ben benieuwd wanneer de nieuwe films ook eens echt in 4K gepresenteerd worden. Ze hebben toch een licentie voor de film?! Streamen in Sd/720p/1080p lukt ze wel voor alle films. Nieuwere content kan echt wel in 4K geleverd worden.. iemand met meer info of dit gaat veranderen?
Wat bedoel je? Als je tv 4k ondersteunt, dan is veel op Netflix al 4k, toch? Bij mij in ieder geval wel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:02
Eigen Netflix producties zijn normaal gezien in 4K. Coproducties zijn dat niet altijd (veel CW content is bvb 1080P en ook anime is in lagere resolutie).

Externe content is meestal in 1080P. Ik denk dat het niet over techniek gaat maar dat de oude filmreuzen gewoon geen 4K-rechten willen op de concurrent. Nu ze zelf diensten gaan opzetten (Warner Brothers, Disney en Universal) is de kans helemaal geslonken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ben begonnen met 'Tales of the city' er zijn vier seizoenen verspreid over 1993 tot 2019. Met jaren tussenpozen ofzo. Klinkt interessant.

Enfijn, moet eerlijk zeggen dat ik de manier van converseren interessant vind. In de meeste films en series is alles zo anders, maar dit lijkt me meer tegen de realiteit aan zitten. Stiltes tussen door enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tweakmans schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:41:
Netflix gaat de helft van een nieuwe Shaft-film financieren in ruil voor de internationale distributierechten. Twee weken nadat de film in de VS op het witte doek verschijnt, komt ie online beschikbaar. De film heeft als werktitel Son of Shaft en wordt geregisseerd door Tim Story (Ride Along, Think Like a Man).

Het verhaal brengt drie Shaft-generaties samen: de originele John Shaft uit 1971 (Richard Roundtree), zijn neefje uit 2000 (Samuel L. Jackson) en nu ook diens zoon (Jessie T. Usher). Ze zullen - aanvankelijk tegen hun zin - met elkaar moeten samenwerken om een lastige zaak op te lossen.
Ik dacht dat het gewoon steeds een remake was, ik begreep al niet waarom er weer Samuel L. Jackson in meespeelde. Iemand de film al gekeken?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

The Big Bang Theory (seizoen 1-11) en alles van Fresh Prince of Bel Air vanaf vandaag op netflix (y)

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 01-07-2019 12:53 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/65792577_2270165553091628_7714465895950581760_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_oc=AQlQYZq3Pp4ik7WkT2FLk2i1cT_x7uQlw7JKt9YrSlNsRhheHcrwbtg0YAC9b6yWOHU&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=0e0be41a45d9a1f08e15c272f4cfcb21&oe=5D7BC2DA

Deze werd net online gezet door Netflix. Ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:33
Voordat mensen hier ook al beginnen met "waar is zijn 2e zwaard!!!"

In de boeken heeft Geralt het zwaard wat hij niet gebruikt 99% van de tijd aan z'n paard hangen :)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Marzman schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:28:
[...]

Ik dacht dat het gewoon steeds een remake was, ik begreep al niet waarom er weer Samuel L. Jackson in meespeelde. Iemand de film al gekeken?
Het is een vervolg op de vorige. Op zich was hij best vermakelijk, verstand op nul actie/comedy film.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:51

Spooksel

Spooksel!

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:37:
Ik hoop enorm dat Happy! wordt overgenomen door een andere zender want ik ben er nog niet klaar mee.
Dit is echt typisch SyFy de laatste jaren, ze bestellen soms echt bruut goeie series en draaien dat vervolgens de nek om omdat de (USA only, eigen kanaal uiteraard) ratings ervoor niet goed genoeg zijn. Het feit dat een serie zoals Happy! buiten SyFy zelf om het extreem goed doet op een medium als Netflix... boeiend :X

Net als met 'The Expanse' bijvoorbeeld. Met groot gemak de beste sci-fi op TV sinds de Battlestar Galactica (nieuwe show) en ze schieten het na 3 seizoenen af omdat de kijkcijfers in de USA wat tegenvallen terwijl het internationaal echt vele, VELE malen beter doet. Zo blij dat Amazon Prime die serie overgenomen heeft en nu voort gaat zetten. Hopelijk wil Netflix hetzelfde doen voor Happy!.

Zelf vind ik het absurde en over the top gebeuren van Happy! echt geweldig. Ik had afgelopen weekend pas door dat het uberhaupt weer terug op Netflix was, eerste paar afleveringen gekeken gisteren. Heb weer echt helemaal in een scheur geleden om de absurde shit die je af en toe ziet gebeuren :D 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Spooksel op 02-07-2019 09:35 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Gisteren "Swiped" gekeken.

Concept klonk wel leuk voor een film:
Nieuw soort datingapp ontwikkelen...

Slechtste film die ik tot nu toe heb gezien alltertijden. Daarna even naar de reviews gaan kijken en die bevestigen dit deels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
DikkeBMW schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:26:
S1 van Ozark afgekeken, wat een toffe serie _O_
Inderdaad zo'n vette serie die zo veel meer aandacht mag hebben! Ik wacht hier met smart op seizoen 3 die dit jaar op Netflix zou moeten verschijnen!
cheiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:09:
Voor iedereen met kinderen een aanrader:"Motown Magic". Leuke verhaaltjes maar vooral lekkere Motown muziek die goed ingezongen is. Zoals een van de reviews op IMDB zegt:"Finally a show for the kids that does not make your ears bleed".

Seizoen 2 is net uit
Kids vonden seizoen 1 hier ook erg leuk en de muziek is een leuke toevoeging. Ik heb hier ook Beat Bugs voorbij zien komen, maar daar lijkt het wat geforceerd en vreemd wanneer ze de liedjes gaan zingen.

Dan zijn series zoals: 'Zack & Quack', 'Wissper', 'Justin Time Go!' en 'Charlie in de stickerstad' een stuk sterker wat mij betreft, echter minder muziek.
Ivysaur schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:37:
Ben begonnen met 'Tales of the city' er zijn vier seizoenen verspreid over 1993 tot 2019. Met jaren tussenpozen ofzo. Klinkt interessant.

Enfijn, moet eerlijk zeggen dat ik de manier van converseren interessant vind. In de meeste films en series is alles zo anders, maar dit lijkt me meer tegen de realiteit aan zitten. Stiltes tussen door enzo.
Ik ben enkele dagen geleden ook een paar afleveringen gaan kijken van de originele serie van 'Tales of the city' en het viel me op dat ik heel wat jonge en inmiddels zeer bekende acteurs en actrices erin zag. Het voelt erg echt aan inderdaad en mis dat vaak in Amerikaanse series (overacting veelal) en de oude opnames doen ook wel charmant aan er ligt echter wel heel erg de focus op sex, relaties. Het acteerwerk is echter door niet iedereen even best in het origineel wat mij betreft. Ik heb ook altijd series als Gilmore Girls (nog op Netflix) en Party of Five (stond erop, maar niet meer op Netflix) en meer recent Ozark en Rita kunnen waarderen maar ook klassiekers als Heartbreak High, Dawson's Creek en ook wel The O.C.

[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 02-07-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@funrider Die focus op seks en relaties lijkt me heel normaal in de jaren 70, dunkt me. Er was nog geen internet, enzovoort. Men verveelde zich toen een stuk meer, gok ik zo. Dan gaat het al veelal om jezelf vermaken, dus relaties, seks, alcohol, druks. Men moest wat.

Voor de rest vind ik het een erg mooie serie. Er wordt heel echt geacteerd, en vind die stiltes en nietszeggende antwoorden eigenlijk 'nieuw' om te zien. Deze serie doet me erg veel denken aan 'De Avonden' van Gerard Reve. Gewoon de sfeer, de gesprekken, de ledigheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:41

PinusRigida

I put the p in pool.

Okay, ik heb het hier genoeg gelezen.

Heb Happy dan maar in mijn lijst gezet, binnenkort eens checken, benieuwd... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welgeteld 2 posts waarin The Inmate hier genoemd wordt. Dat verbaast me zeer, is toch een vrij aardige serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MaZo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:07:
Welgeteld 2 posts waarin The Inmate hier genoemd wordt. Dat verbaast me zeer, is toch een vrij aardige serie!
Vond ik ook prima inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 13:56

Scrummie

Think different

MaZo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:07:
Smaken verschillen uiteraard, maar dat was wel het slechtste dat ik dit jaar heb gezien eigenlijk. Warrig plot, onrealistisch, vliegt alle kanten op. Tot de 5e aflevering ofzoiets vol kunnen houden maar toen was ik er helemaal klaar mee.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Eric_Cantona schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:43:
[...]

Vond ik ook prima inderdaad.
Wel raar dat die inmates zo veel vrijheden hadden. Ze leken er soms zelfs zo in en uit te kunnen lopen. Het leek me ook niet heel realistisch, maar what do I know.

Maar wel ok.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
Je kunt in dat geval altijd nog 'Vis a Vis' kijken op Netflix. Soort van OITNB on speed. Wel de moeite als je van het prison sfeertje houdt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Brammos85 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:11:
Je kunt in dat geval altijd nog 'Vis a Vis' kijken op Netflix. Soort van OITNB on speed. Wel de moeite als je van het prison sfeertje houdt :-)
Als je van dat prison-sfeertje houdt, zeker in combinatie met broeikas-achtige hitte en Mexican/hispanic invloeden kan ik je El Recluso warm (neem het maar letterlijk) aanraden...

Buiten het ietwat typische USA-plot, zijnde; blanke dochter van Amerikaanse rechter wordt ontvoerd, een special-forces marine moet haar undercover gaan redden in de beruchtste Mexicaanse gevangenis tussen de zwaarste criminelen), vind ik het eigenlijk best een goeie benauwde serie...

...alleen heb ik het dus niet écht voor gevangenis-series, voor mij is dit een serie in het lijstje "goed genoeg om verder te kijken wanneer ik even niks beters vind"

Maar als je van het genre houdt is het wss. beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Season 3 van Stranger Things staat online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:21
Geert1976 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:06:
Season 3 van Stranger Things staat online!
Hele seizoen in één keer, of elke week een aflevering? Ik hoop het eerste, want een aflevering per week gaat mij veel te traag :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jorizzz schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:00:
[...]

Hele seizoen in één keer, of elke week een aflevering? Ik hoop het eerste, want een aflevering per week gaat mij veel te traag :o
Full season :) :)

edit: pffff kijk nu voor 't eerst Stranger Things op mijn nieuwe grote oled TV, in Dolby Vision.
Jezusmina, wat is dit adembenemend beeld (en geluid icm 5.1 Sonos opstelling)

[ Voor 24% gewijzigd door _Bailey_ op 04-07-2019 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PinusRigida schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:21:
[...]

Als je van dat prison-sfeertje houdt, zeker in combinatie met broeikas-achtige hitte en Mexican/hispanic invloeden kan ik je El Recluso warm (neem het maar letterlijk) aanraden...
Dat is dezelfde serie als the inmate ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Marzman schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:10:
[...]

Whaaaaat, are you kidding me?! :D

Ja, ik zie het nu zelf, wahaha... stom van me :F :D

"El Recluso" was wellicht niet aantrekkelijk genoeg als titel voor de Engelstalige markt ofzo.
Anyway, thanx! :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Marzman schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:10:
[...]

Ik dacht ook al, die heb ik toch gezien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Tales of the City 1993 vond ik echt geweldig. Einde beetje raar, maar die conversaties enzovoort. Geweldig.

Ben nu More Tales of the City (1998) kijken. Het is even moeilijk inkomen.
spoiler:
Aantal nieuwe gezichten bij dezelfde personages. Wel hinderlijk, want ben daar nooit een fan van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:19
Geert1976 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:00:
[...]

Full season :) :)

edit: pffff kijk nu voor 't eerst Stranger Things op mijn nieuwe grote oled TV, in Dolby Vision.
Jezusmina, wat is dit adembenemend beeld (en geluid icm 5.1 Sonos opstelling)
Oled heb je onderhand wel nodig.. kreeg een beetje battle of winterfell issues in de eerste episodes.. te donker als je vroeg op de avond gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Voor als je Dark gaaf vond: Black Spot / Zone Blanche. Ja, dat is dezelfde serie ondanks dat de vertaling niet klopt. Misschien dat het daarom wel zo moeilijk is iets erover te vinden. Ik zoek 'Black Spot Season 1 Trailer' in Youtube en krijg:

-Black Spot: Season 2 - Official Trailer | English (Netflix) Thriller (ander seizoen)
-Zone Blanche (andere titel, je denkt dat het een andere serie is)
-BLACKSPOT Trailer (dit is voor een film met de titel Blackspot)
-Black Summer: Season 1 | Official Trailer [HD] | Netflix
-BLINDSPOT Season 1 TRAILER (2015) New Jaimie Alexander Series
-Black Mirror Season 1 Trailer
-DARK Season 1 Official Trailer # 2 (2017) Netflix Mystery TV Series HD :)
-Black Monday (2019) | Official Trailer | SHOWTIME
En ik vond ook een Portugese trailer die Labirinto Verde heet, Groen Doolhof.

Hoe dan ook, het is een Franse serie die zich afspeelt in een klein, afgelegen stadje waar opvallend veel moorden en verdwijningen zijn die iets met de duistere bossen te maken hebben. Heel sfeervol en dreigend met een sterke cast van acteurs die je niet kent wat altijd verfrissend is.

Een conversatie uit ep 1 die een beetje de sfeer geeft:

'Mijn auto wil niet starten'
'Je auto is ook niet van hier'
'Het is een Franse auto'
'Maar niet van hier'

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
IJzerlijm schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:49:
Voor als je Dark gaaf vond: Black Spot / Zone Blanche. Ja, dat is dezelfde serie ondanks dat de vertaling niet klopt.
Interessant, hij staat inderdaad nog op m'n lijstje om eens te proberen.

De vertaling vind ik juist uitermate goed. De betekenis is vertaald in plaats van de letterlijke tekst. Juist dat laatste gebeurt veel te vaak in bijvoorbeeld ondertiteling en geeft vaak tenenkrommende resultaten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Helemaal lyrisch over seizoen 1 van Tales of the City, maar seizoen 2 en seizoen 3 uit 1998 en 2001 vind ik niet om aan te gluren. Alles wat seizoen 1 zo netjes maakte; hoppa weg.

Edit:

Ben nu ook bezig met het laatste seizoen. Die van dit jaar. Vind het maar vies tegen vallen. De homoscene, queerscene enzovoort wordt me wel erg door de strot gedrukt. Heb er niets tegen, maar vind het contrast met 1993 en 2019 zo sterk verschillen. Al moet ik gaande weg wel erkennen dat met 1998 en 2001 het ook steeds meer en meer op de homoscene concentreerde en Mary Ann wat meer op de achtergrond raakte.

[ Voor 54% gewijzigd door Ivysaur op 07-07-2019 12:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:52
Charité at War (2019–)Charité at War (2019–)
Tweakers: N/A | IMDb: 8.9 | Genre: N/A | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Duitstalige series. Daar is iets mee. Het is over het algemeen ontzettend goed materiaal om naar te kijken. Zo ook Charité at War. Het is een spinoff van de originele Charite. Deze heb ik echter niet gezien maar die schijnt ook erg goed te zijn. Deze serie volgt hetzelfde ziekenhuis ten tijde van de oorlog.

Wat het hierbij goed doet is om de hoofdpersonages als mensen neer te zetten en niet vanuit een gekleurde anti Duitsland bril naar de situatie te kijken. Nu is het natuurlijk zo dat een aantal hoofdrolspelers (Die dus gebaseerd zijn op daadwerkelijk bestaande personen) gewoon smerige handen hebben, deze serie probeert daar een bepaalde hoek van te belichten.

De characters worden erg goed uitgediept en zijn , volgens mij met mijn wikipedia kennis, ook aardig natuurgetrouw neer gezet. Het geeft een goed beeld weer van de bijzondere positie waarin een Berlijns ziekenhuis van deze statuur in verkeren kan ten tijde van oorlog
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/8.5.png8.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 13:36
- Laat maar -

[ Voor 96% gewijzigd door Flamingo BB op 07-07-2019 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:22
Bedankt voor de tip @IJzerlijm.
Al hoop ik dat het element 'duistere bossen' niet te cliché aan het worden is :)

[ Voor 5% gewijzigd door teaser op 08-07-2019 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 22:33
Er komt gelukkig steeds meer 4K content op Netflix. Blade Runner 2049 en The Dark Tower bijvoorbeeld en zag van de week ook een oudere film voorbij komen (titel vergeten)

[ Voor 5% gewijzigd door paragon op 09-07-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 23:41
PinusRigida schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:21:
[...]

Buiten het ietwat typische USA-plot, zijnde; blanke dochter van Amerikaanse rechter wordt ontvoerd, een special-forces marine moet haar undercover gaan redden in de beruchtste Mexicaanse gevangenis tussen de zwaarste criminelen), vind ik het eigenlijk best een goeie benauwde serie...

...alleen heb ik het dus niet écht voor gevangenis-series, voor mij is dit een serie in het lijstje "goed genoeg om verder te kijken wanneer ik even niks beters vind"

Maar als je van het genre houdt is het wss. beter.
Staat deze op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Tits schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:53:
[...]

Staat deze op Netflix?
Ja maar...

....dat is blijkbaar gewoon een andere naam voor de serie 'Inmate'... hehe... *bloos* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
Tits schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:53:
[...]

Staat deze op Netflix?
El Recluso staat bij mij op Netflix, bij jou niet?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de netflix liefhebbers en beetje willen spelen met SSH: https://www.reddit.com/r/...n/arg_for_season_4_found/

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Op Twitter heeft Netflix net bevestigd dat er van the society ook een 2e seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:25
Sunfalls schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:47:
Op Twitter heeft Netflix net bevestigd dat er van the society ook een 2e seizoen komt.
Lees het ook net, erg blij mee. In eerste instantie was ik niet zo enthousiast, maar vanaf de tweede of derde aflevering had The Society me te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happy season 3 hoop ik toch echt op. Wat een leuke serie was dat weer eens! Kijken of iemand die oppikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Voor zij die het nog moeten zien: Friends zal binnen een paar maanden verdwijnen van Netflix voor HBO Max:
ad.nl - Domper voor Netflix: Friends verdwijnt en gaat naar concurrent HBO Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Er wordt gewerkt aan een Netflix-animatieserie gebaseerd op de game Cuphead.

geek: Netflix werkt aan animatieserie rondom indiegame Cuphead

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yj3jUf9m.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Tweakmans op 09-07-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
algalid schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 22:42:
Voor zij die het nog moeten zien
Als je niks bij te dragen hebt kan je dit soort 'opmerkingen' achterwege laten

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 12-07-2019 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Voor zij die het nog moeten zien: Friends zal binnen een paar maanden verdwijnen van Netflix voor HBO Max:
Die "binnen enkele maanden" zal wellicht een langere periode worden, de rechten liggen in elke regio anders.

https://www.nu.nl/film/59...pig-op-netflix-staan.html

https://newsmonkey.be/gee...pig-niet-weg-van-netflix/

Zou volgend jaar ook nog gewoon te kijken zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door BeArt op 10-07-2019 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Ja, bij navraag lijkt het idd nog een tijd te duren voor Friends en Fresh Prince zouden kunnen verdwijnen. De CW shows komen voorlopig ook nog op Netflix. Met welke vertraging nieuwe shows komen is niet helemaal duidelijk.

Vanaf 25 juli is er een nieuwe sci fi (horror) reeks:

[ Voor 28% gewijzigd door algalid op 10-07-2019 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:16

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Inmiddels is gelukkig duidelijk dat dit alleen voor Netflix USA geldt: in Nederland (en andere territories) blijft Friends voorlopig gewoon op Netflix.

Idem met Fresh Prince of Bel-Air, dat volgens hetzelfde bericht ook van Netflix naar HBO Max gaat. Dat zou ook raar zijn aangezien de serie net een paar dagen op Netflix NL te zien is.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Komen er nog leuke Sci fi series of films op Netflix? Laatste tijd beetje karig.

Trouwens Tales of The City (2019) was best oké. Iets te veel queer/queen naar mijn smaak. Vind het allemaal maar te vaak in mijn face, maar het wereldje is best interessant om te zien. Beetje het slachtoffer uithangen enzovoort.

Voor de rest vind mooie afsluiter en Mary Ann toch wat meer op de voorgrond in de latere afleveringen. Al bij al vond ik de reis van 1993 naar 2019 qua stijl, verhaal enzovoort best opmerkelijk. Wat ik het minst leuk vond is al die nieuwe acteurs voor dezelfde personages. Je gaat een personage koppelen aan een gezicht en dat wisselt elk seizoen, uitgezonderd Anna Magrigal en Mary Ann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

hebben jullie ook dat de ondertiteling vast blijft staan op de laatste zin? zolang er gepraat wordt loopt het keurig syncroon, maar de laatste zin blijft in beeld tot er weer gepraat wordt, soms erg irritant.

ik kijk via de website, op mobiel gaat het goed

[ Voor 5% gewijzigd door Pinin op 11-07-2019 09:37 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:27
Stranger things seizoen 3 was geweldig. Nu weer een andere serie uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
algalid schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:07:
Ja, bij navraag lijkt het idd nog een tijd te duren voor Friends en Fresh Prince zouden kunnen verdwijnen. De CW shows komen voorlopig ook nog op Netflix. Met welke vertraging nieuwe shows komen is niet helemaal duidelijk.

Vanaf 25 juli is er een nieuwe sci fi (horror) reeks:
[YouTube: Another Life ft. Katee Sackhoff | Official Teaser | Netflix]
HBO rechten liggen ook bij Ziggo. Ik zie daarom niet zo snel een HBO Max hier.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vandaag de eerste twee afleveringen van The Last Czars gezien. Blij verrast tot nu toe!

Ik love historische waargebeurde verhalen.
Ik betrap mezelf erop dat ik dan telkens Wikipedia erbij houd, en zo zie dat de serie ook niet alles 100% hetzelfde verteld zoals dan op Wikipedia te lezen is. (Kleine details)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Heb in 3 dagen tijd Undercover gekeken, wat een goede misdaadserie die boeiend bleef. Mooi dat er nog een seizoen komt.

Samen met mijn vrouw begonnen aan Riverdale, al schijnt het meer een meiden serie te zijn ;)

Einde van de week La Casa :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:37
Prima begin van de vakantie (hoop ik) oOo

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hellboy!
Nog 1 aflevering en dan seizoen 2 van Dark gehad. Mooie serie, je moet alleen wel goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:25
Hellboy! schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:19:
Nog 1 aflevering en dan seizoen 2 van Dark gehad. Mooie serie, je moet alleen wel goed opletten.
Ik ben momenteel ook met seizoen 2 bezig en eerlijk gezegd was ik een beetje vergeten
spoiler:
wie ook al weer wie was in de verschillende tijdlijnen
, soms pauzeer ik even en pak ik de dark fandom wiki pagina er bij. Inderdaad wel een geweldige serie trouwens dat je aan het denken zet.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Misschien toch maar eens vragen of zie die autoplay optioneel kunnen maken. Zodra je een wat gevoeliger of anderzijds sfeervolle aflevering of film hebt gekeken en gewoon even wilt nagenieten met de muziek die daarbij hoort dan moet je als de brandweer naar de afstandsbediening grabbelen anders knallen ze er binnen vijf seconden weer een trailer of volgende aflevering doorheen. Stelletje bingebarbaren. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Na Friends, HIMYM, enzovoort ben ik nu Big Bang Theory aan het kijken. Zat nog te denken aan Prince of Be Air, maar vind het niet zo leuk om te kijken naar de overleden acteur die Oom Phil speelt.

Edit: Die Cuoco is echt een aanwinst om te zien. Mooie kop, goed gevulde boezem, de rest ook prima. Denk dat dat ook wel stiekem de insteek was van de schrijvers. Iets om naar te kijken naast al dat gezwets van de 4 mannen. :9

[ Voor 36% gewijzigd door Ivysaur op 16-07-2019 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben de Fresh Prince wel weer opnieuw gaan kijken. Leuk voor tijdens het afwassen.

Ook How to get away with murder gaan kijken. Toffe serie, ik was een beetje bang dat het een case van de week achtige serie was maar het overkoepelende verhaal van het seizoen is ook erg belangrijk en het is best tof gedaan dat je vanaf het begin al kleine kijkjes in de toekomst krijgt in de eerste paar minuten van de aflevering.

Alleen het seks gedeelte had van mij wat minder gemogen. Niet dat je het heel gedetailleerd te zien krijgt maar elke aflevering homo's die alle mannelijke collega's meenemen naar het toilet, advocaten en klanten, leraren en studenten, politie met verdachten, vreemdgaan voel je niks van zeggen ze zelf letterlijk op een gegeven moment.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
Ben net klaar met de Castlevania reeks. Ben aangenaam verrast. Normaal ben ik niet zo van deze tekenstijl maar de combinatie van mooi boeiend verhaal, stemacteurs maakt veel goed.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Marzman schreef op maandag 15 juli 2019 @ 22:03:

Alleen het seks gedeelte had van mij wat minder gemogen. Niet dat je het heel gedetailleerd te zien krijgt maar elke aflevering homo's die alle mannelijke collega's meenemen naar het toilet, advocaten en klanten, leraren en studenten, politie met verdachten, vreemdgaan voel je niks van zeggen ze zelf letterlijk op een gegeven moment.
Ik vind dit stukje een beetje neigen naar "ik heb niks tegen homo's, maar ze motten wel normaal doen". Ik gok dat niet heel je opmerking ging over homo's, bij nader inzien. Vraag blijft wel: Had je ook geklaagd als alle scenes die je nu beschrijft mooie dames hadden bevat? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 15-07-2019 22:35 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hahn schreef op maandag 15 juli 2019 @ 22:32:
[...]

Ik vind dit stukje een beetje neigen naar "ik heb niks tegen homo's, maar ze motten wel normaal doen". Ik gok dat niet heel je opmerking ging over homo's, bij nader inzien. Vraag blijft wel: Had je ook geklaagd als alle scenes die je nu beschrijft mooie dames hadden bevat? ;)
Het was een opsomming die begon met homo's, dus mijn klacht ging niet over homo's. En misschien niet, naar twee mooie dames kan ik makkelijker kijken dan naar twee mannen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27

Matis

Rubber Rocket

Afgelopen week het laatste seizoen (3) van The Missing gekeken. Wat een belabberde afleveringen.

Het eerste seizoen was steengoed, daar heb ik echt iedere aflevering met veel plezier gekeken en soms zelfs meerdere achter elkaar.
Het tweede seizoen kon me nog wel boeien, maar daar kwam ik niet zo lekker in. Beetje far fetched soms en warrige verhaallijnen om toch tot een redelijk aantal uren film te komen.
Echter het derde seizoen heb ik me doorheen moeten slepen. Misschien kwam het doordat het zich in Amsterdam afspeelt en ik daardoor zoveel dingen zag die niet "kloppen" dat het me tegen ging staan.

Mocht er een vierde seizoen komen, weet ik niet of ik hem ga kijken.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:55
Matis schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:01:
Afgelopen week het laatste seizoen (3) van The Missing gekeken. Wat een belabberde afleveringen.

Het eerste seizoen was steengoed, daar heb ik echt iedere aflevering met veel plezier gekeken en soms zelfs meerdere achter elkaar.
Het tweede seizoen kon me nog wel boeien, maar daar kwam ik niet zo lekker in. Beetje far fetched soms en warrige verhaallijnen om toch tot een redelijk aantal uren film te komen.
Echter het derde seizoen heb ik me doorheen moeten slepen. Misschien kwam het doordat het zich in Amsterdam afspeelt en ik daardoor zoveel dingen zag die niet "kloppen" dat het me tegen ging staan.

Mocht er een vierde seizoen komen, weet ik niet of ik hem ga kijken.
Ik heb hem ook gezien en vond het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 23:40
ik heb gisteren de laatste aflevering van The Missing seizoen 3 gekeken, vooral die vond ik slecht. De eerste 4 waren prima te doen. Maar het was een stuk minder sterk dan seizoen 1 inderdaad.

What's in the case?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teaser
  • Laatst online: 09:22
Gonadan schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:34:
Misschien toch maar eens vragen of zie die autoplay optioneel kunnen maken.
Autoplay kun je gewoon afzetten hoor. Ga via de website naar je account, dan onderaan bij 'Mijn Profiel' op 'Instellingen voor afspelen' klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

teaser schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:13:
Autoplay kun je gewoon afzetten hoor. Ga via de website naar je account, dan onderaan bij 'Mijn Profiel' op 'Instellingen voor afspelen' klikken.
Held! Dat hadden ze weer lekker verstopt. Waarom toch die verschillen per cliënt?
Heb het nu uit staan, eens ervaren of het doet wat ik wil.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:46
Hoi,

Ik wil graag dat m'n kinderen iets vaker in aanmerking komen met de Chinese taal. Een collega papa gaf als tip om de audio instelling aan te passen in Netflix. Hij doet dat ook voor Zweeds.

Ik heb me ingelogd op Netflix via m'n browser. In de kinder profiel de audio selectie geopend en ik zie maar een hele kleine lijst van 7 of 9 opties. Chinees staat daar niet bij. Ik kan wel de gehele profiel van taal veranderen naar Chinees. Maar dan is de tekst ook Chinees. Dat wil ik niet, want dat kunnen we niet lezen.
Weten jullie een workaround om alleen de profiel audio aan te passen naar Chinees?
Via de chat en telefoon konden ze me niet helpen. Misschien dat jullie een creatieve manier weten om dit aan te passen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
season 3 van La Casa de Papel nu online

:) :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 18:34

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Geert1976 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:40:

_/-\o_ *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Laatst online: 16:46
Ivysaur schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 00:47:
Komen er nog leuke Sci fi series of films op Netflix? Laatste tijd beetje karig.
Vanaf 25 juli komt Another Life op Netflix.
Trailer zag er goed uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:37
Geert1976 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:40:

Ben al bijna klaar _O-

:+ :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Daejji Ben benieuwd. Heb ergens het gevoel dat ik het al gezien heb. Hallo Artifact. Die actrice ken ik ook ergens van. En er zit een acteur bij die een terugkomende rol heeft gehad in DR. Who.

Trouwens die Cuoco van Big Bang Theroy is wel een leuke meid om naar te kijken. Krijg er Friends flashbacks van hoe vaak haar tepels wel niet te zien zijn door haar kleding. :D Voor de rest vind ik de vier mannen niet echt interessant. Erg stereotiep. Kan me hier en daar wel identificeren met Sheldon. De grappen van Wolowitz beginnen na een aantal afleveringe (ben nu in seizoen 2) wel erg saai te worden.

Het leuke is wel de technologie van vroegere tijden van vóór de whatsapp-era. Daarmee bedoel ik dan Halo, WoW, MSN, enzovoort. _/-\o_

[ Voor 62% gewijzigd door Ivysaur op 19-07-2019 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 16:07

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Russel88 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:00:
Hoi,

Ik wil graag dat m'n kinderen iets vaker in aanmerking komen met de Chinese taal. Een collega papa gaf als tip om de audio instelling aan te passen in Netflix. Hij doet dat ook voor Zweeds.

Ik heb me ingelogd op Netflix via m'n browser. In de kinder profiel de audio selectie geopend en ik zie maar een hele kleine lijst van 7 of 9 opties. Chinees staat daar niet bij. Ik kan wel de gehele profiel van taal veranderen naar Chinees. Maar dan is de tekst ook Chinees. Dat wil ik niet, want dat kunnen we niet lezen.
Weten jullie een workaround om alleen de profiel audio aan te passen naar Chinees?
Via de chat en telefoon konden ze me niet helpen. Misschien dat jullie een creatieve manier weten om dit aan te passen?
Los van je exacte vraag denk ik dat het aanbod van westerse series met Chinese dubs vrij beperkt gaat zijn. Een paar jaar geleden, voor Netflix, heb ik dit proberen te doen. Ik dacht wel even de top 100 van IMDB in het Chinees binnen te hengelen, maar dat viel vies tegen, ik kon maar een hand vol films vinden. Actiefilms als Terminator gingen het beste. Die waren redelijk te krijgen en zijn redelijk eenvoudig in tekst en verhaal.

Omgedraaid ging het beter. Zoek films/series die in de juiste taal zijn gemaakt en kijk die met ondertiteling. (PS. let er op dat veel Chinese films in het Kantonees worden opgenomen, terwijl de officiele taal het Mandarijn is).

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
Ik ook bijna, nog een uurtje !!!

Fantastische serie natuurlijk, ook deel 3.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Sorry, ik gun Zuck mijn IP adres en zijn cookies niet:

YouTube: The Witcher | Official Teaser | Netflix

Weet nog niet wat ik er van moet denken. We krijgen natuurlijk ook nog de LOTR serie op Amazon en de GOT prequel op HBO.

[ Voor 26% gewijzigd door loekf2 op 20-07-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Houd er rekening mee dat de witcher niet is gemaakt rondom de games maar rondom de boeken. Dus er kunnen verschillen zitten in wat je weet van het spel en wat je ziet

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:33
La Casa de Papel
Ze hadden het bij seizoen 2 moeten laten. Vond het einde van S2 al slecht, maar seizoen 3 doet daar nog een schepje bovenop. En Raquel kan hoog op het lijstje van meest irritante tv-personages.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:34
Ik snap er niets van, maar deel 3 van la casa de papel verschijnt niet in mijn netflix app. Op de laptop zie ik deel 3 dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Raem schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:00:
La Casa de Papel
Ze hadden het bij seizoen 2 moeten laten. Vond het einde van S2 al slecht, maar seizoen 3 doet daar nog een schepje bovenop. En Raquel kan hoog op het lijstje van meest irritante tv-personages.
Heb zelf gisteren de 1e aflevering gezien en vond deze fantastisch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Raem schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:00:
La Casa de Papel
Seizoen 3 vind ik juist heel erg tof! _/-\o_

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik ben nog "Dark" aan het kijken voordat ik aan S3 La Casa de Papel begin.
Wel goed opletten in Dark met de verschillende jaartallen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Aw man... Casa de papel is weer full speed hoor :X

spoiler: Laatste ep...
Zou Nairobi dood zijn of niet? Ze geven geen opheldering op deze manier

[ Voor 5% gewijzigd door Spooksel op 21-07-2019 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
MarElo schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:37:
Ik ben nog "Dark" aan het kijken voordat ik aan S3 La Casa de Papel begin.
Wel goed opletten in Dark met de verschillende jaartallen dat wel.
Wij hadden de hele tijd zo'n overzicht erbij, wie nou wie is in welke tijd. Alleen ontbraken dat de seizoen 3 personages op... We snappen er soms niks van. Mega verknipte serie eigenlijk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Net Point Blank gekeken in de trein. Op zich een aardige actiefilm (voor in de trein ;) ), maar ik vond het maar vreemd dat ze die zwangere vrouw mee op sleeptouw bleven nemen. Die twee broers waren op een gegeven moment toch allebei vrij, ze moesten alleen elkaar nog vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 22-07-2019 07:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
La Casa:

Heb nu de 1e 3 afleveringen bekeken van het nieuwe seizoen. Alleen niet helemaal goed opgelet.
spoiler:
De overval is toch op een andere locatie nu?

De overval moet een afleiding zijn voor het bevrijden van die ene gast?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:26
Afgelopen week het eerste seizoen van 3% gezien. Ik vind het een erg sterke serie. Hopelijk zijn S2 en S3 van hetzelfde niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mars18 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 08:25:
La Casa:

Heb nu de 1e 3 afleveringen bekeken van het nieuwe seizoen. Alleen niet helemaal goed opgelet.
spoiler:
De overval is toch op een andere locatie nu?

De overval moet een afleiding zijn voor het bevrijden van die ene gast?
Klopt, in de eerste twee reeksen ging het over het overvallen van en ontsnappen uit de Munt. In de huidige serie is het
spoiler:
de nationale bank.

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 10:34
Spooksel schreef op zondag 21 juli 2019 @ 23:48:
Aw man... Casa de papel is weer full speed hoor :X

spoiler: Laatste ep...
Zou Nairobi dood zijn of niet? Ze geven geen opheldering op deze manier
Het hele seizoen viel me al wat tegen, maar het einde was totaal onbevredigend. Overigens begin ik met ook te storen aan het feit dat het Spaanstalig is. (Je kunt niet even 3 seconden de andere kant op kijken, want dan mis je waar 't over gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw op dit forum en ook volledig in Casa de papel. De eerste twee seizoenen waren geweldig, ik zit nu in aflevering 2 van seizoen 3 en ben nu alweer hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18
emil_406 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:57:
[...]

Het hele seizoen viel me al wat tegen, maar het einde was totaal onbevredigend. Overigens begin ik met ook te storen aan het feit dat het Spaanstalig is. (Je kunt niet even 3 seconden de andere kant op kijken, want dan mis je waar 't over gaat)
Meestal vind ik de nasynchronisatie minder, maar volgens mij kun je ook een Engelstalig audiospoor kiezen.
Voor mij hoort de Spaanse taal bij de serie en iets meer aandacht aan Tokio besteden is ook geen straf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik zou me d'r echt wild aan irriteren als ik dit met een engelse dub moest kijken, maargoed... nu heb ik sowieso een zwak voor spaans gesproken series <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Duurde een tijdje voor ik het vond, maar Netflix krijgt de nieuwe Snowpiercer:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/efcVYwY.png
En nu uiteraard de trailer (in de USA via TBS) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Poeh die populariteit van Casa de Papel, ik snap 't niet. Audiovisueel echt saai gewoon, geen mooie decors, saaie shots en nul creativiteit, acteerprestaties maar mwah, behalve de professor.. En dat verhaal my my. Nu halverwege seizoen 3 het is wel beetje komisch.

Snap werkelijk waar de hype niet. Volgende maand gelukkig Mindhunter, komt er weer een meester achter de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:34

gws24

Thinking is hard!

SemperFidelis schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:19:
Poeh die populariteit van Casa de Papel, ik snap 't niet. Audiovisueel echt saai gewoon, geen mooie decors, saaie shots en nul creativiteit, acteerprestaties maar mwah, behalve de professor.. En dat verhaal my my. Nu halverwege seizoen 3 het is wel beetje komisch.

Snap werkelijk waar de hype niet. Volgende maand gelukkig Mindhunter, komt er weer een meester achter de camera.
Blijkbaar kijk je wel :+ . Zelf deze serie nog niet gekeken want ik kan me niet voorstellen dat ik 2 seizoenen kan kijken naar 1 overval, lijkt mij namelijk echt weer zo'n serie die veel te uitgespreid is over teveel afleveringen. Wil niet zeggen dat de serie niet goed is maar het is niet voor mij.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Pagina: 1 ... 157 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.