Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:23:
[...]
Blijkbaar kijk je wel :+ . Zelf deze serie nog niet gekeken want ik kan me niet voorstellen dat ik 2 seizoenen kan kijken naar 1 overval, lijkt mij namelijk echt weer zo'n serie die veel te uitgespreid is over teveel afleveringen. Wil niet zeggen dat de serie niet goed is maar het is niet voor mij.
Ik heb juist het omgekeerde, ik heb nu zes van de acht afleveringen van seizoen 3 bekeken en kan me niet voorstellen dat het nog maar twee afleveringen duurt, ik vind het overigens ook enigszins tegenvallen tot nu toe.
Terwijl seizoen 1 en 2 ook nog wel wat gerekt hadden mogen worden van mij, die vond ik geniaal.
Mocht je er toch nog aan beginnen: Bij seizoen 1 dacht ik na de eerste paar afleveringen 'cliché, dit hebben we al allemaal een paar keer gezien', terwijl het verhaal flink ingenieuzer in elkaar blijkt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:22
2 afleveringen ver in Casa De Papel. De eerste aflevering kreeg ik een beetje schrik dat het rendez-vous gebeuren lang ging uitgerokken worden maar gelukkig begon de actie vrij snel.
SemperFidelis schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:19:
Poeh die populariteit van Casa de Papel, ik snap 't niet. Audiovisueel echt saai gewoon, geen mooie decors, saaie shots en nul creativiteit, acteerprestaties maar mwah, behalve de professor.. En dat verhaal my my. Nu halverwege seizoen 3 het is wel beetje komisch.
Hypes moet je niet proberen te begrijpen. Ik denk dat het vooral dat anarchistisch kantje is dat de serie populair maakt. Het verhaal is dun maar het is boeiend om de geniale plannen van de professor beetje bij beetje ontrafeld te zien worden. Ook hoe dit gebracht wordt - eerst de actie, dan flashback naar de professor in 'de klas' die de uitleg doet - is goed gedaan.

Het is geen topserie maar toch nog net onderhoudend genoeg om niet af te haken voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:23
algalid schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:39:
Duurde een tijdje voor ik het vond, maar Netflix krijgt de nieuwe Snowpiercer:
[Afbeelding]
En nu uiteraard de trailer (in de USA via TBS) :+
[YouTube: Snowpiercer: Official Trailer | TBS]
snowpiercer was toch ook een film? Althans die heb een aantal jaren geleden gezien en die was aardig vermakelijk. Hopelijk is de serie dat ook.
SemperFidelis schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:19:
Poeh die populariteit van Casa de Papel, ik snap 't niet. Audiovisueel echt saai gewoon, geen mooie decors, saaie shots en nul creativiteit, acteerprestaties maar mwah, behalve de professor.. En dat verhaal my my. Nu halverwege seizoen 3 het is wel beetje komisch.

Snap werkelijk waar de hype niet. Volgende maand gelukkig Mindhunter, komt er weer een meester achter de camera.
klagen dat je het niets vind maar wel tot halverwege seizoen 3 zitten 8)7

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
gws24 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:23:
[...]
Blijkbaar kijk je wel :+ . Zelf deze serie nog niet gekeken want ik kan me niet voorstellen dat ik 2 seizoenen kan kijken naar 1 overval, lijkt mij namelijk echt weer zo'n serie die veel te uitgespreid is over teveel afleveringen. Wil niet zeggen dat de serie niet goed is maar het is niet voor mij.
Ja kijk met de vriendin maar nu gezegd dat ze niet meer hoeft te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

zacht schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 07:10:
[...]

Ik heb juist het omgekeerde, ik heb nu zes van de acht afleveringen van seizoen 3 bekeken en kan me niet voorstellen dat het nog maar twee afleveringen duurt, ik vind het overigens ook enigszins tegenvallen tot nu toe.
Terwijl seizoen 1 en 2 ook nog wel wat gerekt hadden mogen worden van mij, die vond ik geniaal.
Mocht je er toch nog aan beginnen: Bij seizoen 1 dacht ik na de eerste paar afleveringen 'cliché, dit hebben we al allemaal een paar keer gezien', terwijl het verhaal flink ingenieuzer in elkaar blijkt te zitten.
Het is een afgerond verhaal durs in drie seizoenen? Misschien dat ik het een kans geef. Nadeel van Spaanse series vind ik dat ik niet weg kan kijken omdat ik dan de ondertiteling niet zie en niks meer kan volgen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:45
Marzman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:04:
[...]

Het is een afgerond verhaal durs in drie seizoenen?
Nee, seizoen 3 heeft een open einde. Het is wachten op seizoen 4 om het af te ronden. (tenzij ze die ook een open einde geven).

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:37
Raem schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:36:
[...]

Nee, seizoen 3 heeft een open einde. Het is wachten op seizoen 4 om het af te ronden. (tenzij ze die ook een open einde geven).
Betwijfel ik, eigenlijk was het de bedoeling dat er maar 2 seizoenen zouden zijn, maar i.v.m de populariteit zijn er twee bij besteld. Ik las zelfs dat het verhaal eigenlijk maar 1 seizoen had moeten zijn, maar dat ze het over twee hebben uitgesmeerd voor Netflix (seizoen 1 & 2 dan)

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:02
Webgnome schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 07:36:
snowpiercer was toch ook een film? Althans die heb een aantal jaren geleden gezien en die was aardig vermakelijk. Hopelijk is de serie dat ook.
De serie is een "reboot" van de film, er zullen vele parallellen zijn. Uiteraard leent een serie er zich toe dat de trein heel wat langer mee zal gaan dan de tijdspanne van 2 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:04:
[...]

Het is een afgerond verhaal durs in drie seizoenen? Misschien dat ik het een kans geef. Nadeel van Spaanse series vind ik dat ik niet weg kan kijken omdat ik dan de ondertiteling niet zie en niks meer kan volgen.
Het is een afgerond verhaal in twee seizoenen.
Het derde seizoen is eigenlijk een nieuw verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:48
Inmiddels S3 van Casa de Papel achter de rug. Vond het minder dan S1/S2, en dat er een S4 achteraan gaat komen lijkt voor de hand liggend.
Dat is meteen het probleem, veel van die series worden zo enorm uitgesponnen dat het ergerlijk wordt. Designated Survivor, The Americans, House of Cards om er maar een paar te noemen. Een verhaal is ook gewoon een keer afgerond... (En dan houden wij de fijne herinnering en gaan weer klaar zitten een mooie nieuwe serie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

algalid schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:48:
[...]

De serie is een "reboot" van de film, er zullen vele parallellen zijn. Uiteraard leent een serie er zich toe dat de trein heel wat langer mee zal gaan dan de tijdspanne van 2 uur :)
Die armscene uit de trailer komt iig rechtstreeks uit de film. Wat ik wel vind, in de trailer lijken de wagons enorm. Sommige lijken ganse balzalen? Waar ze in de film toch echt altijd wel op een trein leken te zitten.

Snowpiercer,zelf vond ik altijd al sterke film, lijkt me sterk dat de serie het zal evenaren. Gaan we dus wss skippen.

Casa de papel s3 gezien, op paar flashbackscenes na, veel meer vaart in dan in eerste 2 seizoenen.

Altered Carbon ook gezien, vond ik wel goeie scifi serie :P

[ Voor 11% gewijzigd door SadisticPanda op 23-07-2019 19:30 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:50
rob079 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:25:
Inmiddels S3 van Casa de Papel achter de rug. Vond het minder dan S1/S2, en dat er een S4 achteraan gaat komen lijkt voor de hand liggend.
Dat is meteen het probleem, veel van die series worden zo enorm uitgesponnen dat het ergerlijk wordt. Designated Survivor, The Americans, House of Cards om er maar een paar te noemen. Een verhaal is ook gewoon een keer afgerond... (En dan houden wij de fijne herinnering en gaan weer klaar zitten een mooie nieuwe serie...)
ik vond seizoen 3 ook maar meh en ik stoor me behoorlijk aan de nieuwe trend om van een serie van eigenlijk 10 afleveringen twee series van 8 afleveringen uit te poepen. volgende stap: 1 verhaal van 10 afleveringen uitrekken naar 3 seizoenen van 6 afl per seizoen. En dan kan de marketing afdeling weer hard roepen dat het seizoen zo'n succes is dat er meteen twee extra bij zijn besteld... goedkope shit en slechte ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27

Matis

Rubber Rocket

Wat ik jammer vind is dat na de afleveringen van Stranger Things 3 geen behind the scenes van iedere aflevering komt.
Dat was in S2 wel en dat vond ik me toch een partij leuk.
I'm coming in...

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Grindtegel schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:10:
[...]

ik vond seizoen 3 ook maar meh en ik stoor me behoorlijk aan de nieuwe trend om van een serie van eigenlijk 10 afleveringen twee series van 8 afleveringen uit te poepen. volgende stap: 1 verhaal van 10 afleveringen uitrekken naar 3 seizoenen van 6 afl per seizoen. En dan kan de marketing afdeling weer hard roepen dat het seizoen zo'n succes is dat er meteen twee extra bij zijn besteld... goedkope shit en slechte ontwikkeling
Is helemaal niets nieuws. Remember Lost?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

teaser schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 07:18:
[...]

Is helemaal niets nieuws. Remember Lost?
Toen poepten ze nog iedereen seizoen 22 afleveringen eruit. Ben ik blij dat vele serie rond de 10 blijven hangen, blijft er meestal wat vaart inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grindtegel schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:10:
[...]

Dat is toch geen Netflix ontwikkeling en ook niet nieuw? Prison Break (2005) was ook bedoeld als een seizoen. Halverwege het seizoen werden de afleveringen opgerekt naar meer afleveringen en er kwamen steeds meer seizoenen bij.

Hier staat trouwens dat het tegenovergestelde voor Netflix interessanter is https://www.onemorething....tflix-waarom-2-seizoenen/

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Op de originele zender Antena 3 waren deel 1 en 2 van "La Casa de Papel" gewoon 1 seizoen met een mid summer break. Dat verwarde nogal een aantal kijkers want die verwachten meer episodes en "deel 1" had een stop tot een paar maand later.

Ik beschouw deel 3 dan ook als "seizoen 2.0" en 2.1 komt dan later.

Ook in de Netflix player staat er "Deel x" ipv "Seizoen x" maar goed, quasi iedereen beschouwt het als 3 "erg korte seizoenen", niet veel aan te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
La Casa De Papel, had wel iets meer actie verwacht eerlijk gezegd. Einde maakt veel goed

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 15:53
Na afgelopen weken Yankee te hebben gekeken, leuk en vermakelijk, geen absolute topper, maar een leuk tussendoortje. Ben ik nu bezig met Gomorra, wat een topserie zeg! Eerst heb je wel wat sympathie voor de een, dan blijkt het een complete psychopaat te zijn, dan voor een ander rinse and repeat. Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Morgen het laatste seizoen van Orange is the new black.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Nou, ik ben nu aan het kijken van Another Life. OMG die is goed. Ik ben meteen verslaafd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Olga2000 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:38:
Nou, ik ben nu aan het kijken van Another Life. OMG die is goed. Ik ben meteen verslaafd.
Op IMDB 5,5 en op Metacritic 3,2 en op Rottentomatoes een score van 13%. Maar goed de serie is pas net uit, dus kan nog verbeteren natuurlijk de scores.
Het begin van het verhaal lijkt wel een directe kopie van Arrival (die ik overigens wel redelijk goed vond).

Voor mij staat vanavond op de watchlist:

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren eindelijk begonnen aan Ozark, erg benieuwd.
Aflevering 1 was top.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:27
Ossi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:43:
Na afgelopen weken Yankee te hebben gekeken, leuk en vermakelijk, geen absolute topper, maar een leuk tussendoortje. Ben ik nu bezig met Gomorra, wat een topserie zeg! Eerst heb je wel wat sympathie voor de een, dan blijkt het een complete psychopaat te zijn, dan voor een ander rinse and repeat. Topper!
Bedankt voor de tip, zal deze proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren Dope S3 E4 gezien die in z'n geheel in Nederland is opgenomen en gaat over een gedeelte van de Nederlandse cocaïne markt.
spoiler:
Zitten twee van die dealers te vertellen dat ze de ene maand 5 kilo afzetten en de andere maand 20, even later "Je hebt hier ook wat mildere politie, wat dommere politie." Gelijk daarna: BAM! BAM! arrestatie team wat binnenvalt voor het oog van de camera. Gevalletje karma _O-

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Ossi schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:43:
Gomorrah hoort makkelijk tot top 10 beste series ooit gemaakt.

Lekker bruut en rauw realistisch. Op gebied van characters vermoorden doet ze het nog beter dan got :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb die 'Another Life' afgekeken. Ben net klaar. Vanmiddag begonnen. Wat een slechte serie is dat, zeg. Echt jammer dat Katee Sackhoff zich dit heeft laten aanpraten. Zegt wel iets over het kwaliteit van Netflix. Echt troep. Ik denk erover om mijn Netflix maar op te zeggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Ivysaur op 25-07-2019 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
@Ivysaur Het was idd niet de beste serie. De eerste en laatste aflevering afspelen spaart je het beste tijd :+ Maar het heeft iets te veel CW drama elementen om er een goede serie van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
En ik was nog met enige enthousiasme begonnen aan de eerste aflevering. :+ Hopelijk valt het mee.

EDIT: Ik kijk net op IMDb en Rotten Tomatoes naar de score, dat had ik beter niet kunnen doen. ;w

[ Voor 37% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 26-07-2019 00:07 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35
Another Life valt inderdaad helaas tegen. Het is weer een bewijs waarom the Expanse en the Orville wel werken:

spoiler:
- Crews die gewoon samenwerken en niet continue de chain of command in twijfel trekken
- Het schip waarom de serie draait hoeft echt niet iedere aflevering op ontploffen te staan
- Beetje luchtiger mag best wel
- Waarom moeten SF series opeens horror series worden?
- De tech is nog niet heel erg geavanceerd maar we hebben wel een planet killer?
- En waarom hypersleep tech als een reis maar 3 maand duurt? Alleen lekker makkelijk voor de redshirt voorraad..

Pluspuntje is wel de soundtrack met als afsluiter Muse. Altijd goed.

[ Voor 5% gewijzigd door CopyCatz op 26-07-2019 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ivysaur schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:13:
Heb die 'Another Life' afgekeken. Ben net klaar. Vanmiddag begonnen. Wat een slechte serie is dat, zeg. Echt jammer dat Katee Sackhoff zich dit heeft laten aanpraten. Zegt wel iets over het kwaliteit van Netflix. Echt troep. Ik denk erover om mijn Netflix maar op te zeggen.
Thanks, dat ga ik gewoon skippen. :w

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ivysaur schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:13:
Jammer, het leek me ook wel wat.

Het valt me wel meer op bij de Netflix dingen. Ze maken meestal gewoon een concept na met wat vaste onderdelen zodat ze het in eigen licentie hebben maar echt top is het niet. Hun films zouden ook door AI gemaakt kunnen worden (een beetje zoals de Donald Duck geschreven wordt, wat vaste elementen er in, in standaardgrap herhalen en je hebt weer een vrolijk weekblad af).

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

temp00 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 18:47:
Gisteren Dope S3 E4 gezien die in z'n geheel in Nederland is opgenomen en gaat over een gedeelte van de Nederlandse cocaïne markt.
spoiler:
Zitten twee van die dealers te vertellen dat ze de ene maand 5 kilo afzetten en de andere maand 20, even later "Je hebt hier ook wat mildere politie, wat dommere politie." Gelijk daarna: BAM! BAM! arrestatie team wat binnenvalt voor het oog van de camera. Gevalletje karma _O-
Een paar jaar geleden had BNN ofzo een documentaire over de Crips (die zitten ook in Nederland). Stappen bewapend in de auto met een paar man, bivakmutsen op, rijden de hoek om zo een politiefuik in 8)7

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SadisticPanda schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:49:
[...]

Lekker bruut en rauw realistisch. Op gebied van characters vermoorden doet ze het nog beter dan got :D
Die mening deel ik niet helemaal. In GoT had ik voor de meesten nog wel sympathie. In Gomorra merk ik dat ik maar weinig sympathie voel voor dat tuig, zit echt weinig menselijks in die mensen. Ook best knap om mij zo te laten voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Gomorra, staat ook al lang op mijn lijst.
Als het minstens zo goed is als Suburra is het al zeker de moeite.
Mars18 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:43:
Gisteren eindelijk begonnen aan Ozark, erg benieuwd.
Aflevering 1 was top.
Heel de serie is top 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
teaser schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:04:
Gomorra, staat ook al lang op mijn lijst.
Als het minstens zo goed is als Suburra is het al zeker de moeite.

[...]

Heel de serie is top 8)
Geen idee, die ken ik niet, maar zet m op mijn to-do-list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Ossi schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:04:
[...]

Die mening deel ik niet helemaal. In GoT had ik voor de meesten nog wel sympathie. In Gomorra merk ik dat ik maar weinig sympathie voel voor dat tuig, zit echt weinig menselijks in die mensen. Ook best knap om mij zo te laten voelen.
Got is sprookje, gomorrah is brute realiteit. (Nuja “realiteit”)

Soms loopt de haat gewoon van het scherm af tov van de rivaliserende bendes

@teaser ik heb suburra nog niet gezien, maar ik kan je garaderen dat het minstens even goed is. Wss beter zelfs!

[ Voor 10% gewijzigd door SadisticPanda op 26-07-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:14

BertV

Handgemaakt

CopyCatz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 00:16:
Another Life valt inderdaad helaas tegen. Het is weer een bewijs waarom the Expanse en the Orville wel werken:
Heb ik het goed begrepen;

Helemaal naar de planeet van aliens vliegen als ze al op aarde geland zijn?
...ook al gaat de communicatie niet, dat is toch wel heel onlogisch.

edit: geen echte spoiler, meer de trailer.

[ Voor 5% gewijzigd door BertV op 26-07-2019 12:45 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond eerste aflevering van Another Life gekeken, en we hoefden beiden geen aflevering twee meer te zien: Inderdaad enorm ruk. Het plot lijkt op huiswerk van een 15-jarige.
spoiler:
- De gehele crew gedraagt zich als tieners in een 90's sitcom
- Waarom zou je zo'n infantiele/mentaal onstabiele crew zo'n belangrijke missie geven?
- Ok, heb enkel de eerste aflevering gezien, maar wat gaan ze eigenlijk doen dat de aarde zou redden :?
- Compleet random vechtscenes. Alsof iemand die er achteraf nog tussen de lijntjes bijgeschreven heeft omdat de serie meer actie nodig heeft?
- En dan proberen ze plots elkaar te vermoorden. Waarom :?. Een mislukte muiterij is wel een erg zwak motief
- Het schip staat op het punt volledig vernield te worden. Geen probleem, we gaan over op...MANUEEL sturen. Dan kunnen we plots wel nog eens zonder schild op een plasma-uitbarsting surfen. Oh ja, de aandrijving die *weg* was werkt plots weer. Zomaar.
- Vergeet de mysterieus wederkerende aandrijving. Alle schade aan het schip was blijkbaar intern. Eventjes alle afgevallen monitoren herstellen en we zijn zo weer op weg.

Dan maar aan het nieuwe seizoen van Dark begonnen. Een heel stuk boeiender :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Grappig, 1 persoon vindt de serie top, de rest kraakt hem tot op de bodem af :') Ik verspil er in ieder geval geen tijd aan. Buiten het lezen van de spoilers hier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook op andere fora zijn de meningen behoorlijk verdeeld. Maar ik begin er niet aan, zag de trailer... dat was genoeg :D

/edit: de user reviews op IMDb zijn dan wel weer heerlijk om te lezen: IMDB: Another Life (TV Series 2019– ) - Another Life (TV Series 2019– ) - Use...

[ Voor 57% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-07-2019 11:25 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@ArthurMorgan Lijkt wel of al mijn gedachtes ook op IMDB staan. Eng, hoor. Maar tja. Heb het gevoel dat ze niet weten welke richting ze op willen met de serie. Het lijkt op een mengelmoes van horror, naakt, porno, tienedrama en sci fi.

Sci-fi technisch stelt het ook niet veel voor. Is allemaal al gedaan en de technische is het allemaal lulkoek. Erg jammer. Denk dat Sackenhoff zich ook wel even achter de oren krabt en zich afvraagt of ze nog een keer met Netflix in het bootje wil stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

This looks more like there was a bunch of people who got bored hanging out at Starbucks pretend-writing, so they applied to be the ambassadors of the human race for aliens. 'Mr. president, may we, like, go and, like' - President: 'Oh my god Karen, just go, see if those aliens have the technology to deal with how annoying you are'
_O-

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
SadisticPanda schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:49:
[...]

Zeker weten. Alleen jammer dat het 4e seizoen niet op Netflix staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
MaZo schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:51:
[...]
Zeker weten. Alleen jammer dat het 4e seizoen niet op Netflix staat.
Nog niet ;) zal wel eind van het jaar komen denk ik.

Gisteren Happy afgekeken, nu nog verder met designated survivor en Casa de papel S3.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 26-07-2019 12:56 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En de laatste 3 aflevering van Strangers Thing ook gezien.
Wederom een heerlijke trip door memory lane.

Ik vond dat ze (op een goeie manier) "afgekeken" hebben bij Stephen King. En dan vooral het verhaal IT.
spoiler:
ook het einde vind ik veel weg hebben van IT.
De slechterik is "verslagen". De groep gaat uit elkaar naar andere locaties. Er blijft iemand achter (die het fort bewaakt, maar dat weet hijzelf niet). Degene die weg gaan, vergeten wat er is gebeurd. Jaren later worden ze weer gebeld om bij elkaar te komen om opnieuw de strijd aan te gaan. :+

Ook ga ik weer The neverending story kijken. Ik kreeg kippenvel toen ik het nummer (spoiler) weer hoorde!
Edit2: vooral die fistpump _/-\o_

Edit: hijzelf is er ook mee eens _O-

[ Voor 18% gewijzigd door streamnl op 26-07-2019 20:09 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 21:45

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

streamnl schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:02:
En de laatste 3 aflevering van Strangers Thing ook gezien.
Wederom een heerlijke trip door memory lane.

Ik vond dat ze (op een goeie manier) "afgekeken" hebben bij Stephen King. En dan vooral het verhaal IT.
spoiler:
ook het einde vind ik veel weg hebben van IT.
De slechterik is "verslagen". De groep gaat uit elkaar naar andere locaties. Er blijft iemand achter (die het fort bewaakt, maar dat weet hijzelf niet). Degene die weg gaan, vergeten wat er is gebeurd. Jaren later worden ze weer gebeld om bij elkaar te komen om opnieuw de strijd aan te gaan. :+

Ook ga ik weer The neverending story kijken. Ik kreeg kippenvel toen ik het nummer weer hoorde!

Edit: hijzelf is er ook mee eens _O-
Niet alleen SK, maar ook veel oude horror films referenties. The Blob, The Thing en zoveel meer. Was weer genieten!

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Stormtrooper schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:22:
[...]

Niet alleen SK, maar ook veel oude horror films referenties. The Blob, The Thing en zoveel meer. Was weer genieten!
Idd. Horloges, kapsels, auto's, de bordspellen (overige vind ik het gaaf dat D&D nog steeds wordt gespeeld door kinderen), muziek, idd verwijzing naar vele film, stukjes van films (BTTF <3 ) etc etc

Kortom memory lane ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 22:08
Had nog niks gelezen over Another Life. Na 15 minuten uitgezet en toch eerst even wat comments gelezen. Ja dus, het is echt zo slecht als ik dacht. Het ene cliché na het andere. Ik hou het bij die 15 minuten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Laatste seizoen Lucifer krijgt extra afleveringen

mooi, 16 afleveringen om het af te ronden, dan hebben ze tijd genoeg om er iets moois van te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-07-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Wil nog wel even opmerken dat in 'Another Life' Nederland, met een grote kans, onder de zeespiegel ligt. :+ Vond ik eigenlijk het enige boeiende 'lore'

[ Voor 16% gewijzigd door Ivysaur op 26-07-2019 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Another life is geen meesterwerk, maar erg vermakelijk. Ik heb in twee dagen afgekeken. Met veel plezier. Ja, er zijn duidelijke verwijzingen naar Aliens, Life en een hoop andere syfy films en series. Tegen de laatste afleveringen had ik de meeste dejavu met Stargate. Dat soort series hoort je niet al te serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Olga2000 Stargate niet serieus nemen? of Another Life niet serieus nemen omdat het een jack of all trades wil zijn?

Stargate is toch wel een goede franchise, hoor. Misschien wel beter dan Star Wars and Star Trek samen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

marcelmg2 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:41:
Had nog niks gelezen over Another Life. Na 15 minuten uitgezet en toch eerst even wat comments gelezen. Ja dus, het is echt zo slecht als ik dacht. Het ene cliché na het andere. Ik hou het bij die 15 minuten.
Ik heb het 30 minuten volgehouden :+ . Wat is dit slecht zeg! De redenen zijn door andere posters hier al vermeld, het is gewoon een soap die zich toevallig in de ruimte afspeelt. Er klopt logisch gezien gewoon gewoon geen hout van en als beta trek ik dat echt niet. Ik kan best een mate van suspension of disbelief opbrengen, stargate en star trek vind ik bv _/-\o_ , maar dit gaat nergens over. Lijkt wel alsof ze (ter vergelijking) stargate sg1 en stargate atlantis hebben overgeslagen en meteen maar voor een soort van stargate universe zijn gegaan wat imo ook slecht was.

Vooral de domheid en niet geschiktheid van de bemanning voor deze missie is weer eens opvallend. Doet mij denken aan de film Prometheus waar zogenaamd hoog getrainde mensen de domste dingen doen. Gebeurt ook alleen maar om drama te introduceren.

[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 27-07-2019 00:44 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteravond heb ik S3 van La Casa De Papel afgekeken. Wat een serie! De laatste paar minuten heb ik een paar keer terug gekeken, er gebeurt zo enorm veel dat ik het even niet allemaal kon behappen.

Op naar S4! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik heb gisteren The Great Hack gekeken. Ik had hoge verwachtingen na het zien van de trailer. Wat een tijdverspilling.

Het begint veelbelovend met een betoog over hoe de grote techreuzen onze data hebben gemonetariseerd zonder dat gebruikers hier ooit iets over gevraagd is en hoe mensen niet nadenken over de gevolgen van het eindeloos instemmen met het gebruik van hun gebruikersdata. Nou, interessant. Laat maar komen deze deep dive in het gebruik van user data door de reuzen van Silicon Valley...

Niet dus. De docufilm vliegt volledig van de rails af en wordt een politiek pleidooi over hoe Trump en Brexit te wijten zijn aan Facebook en Cambridge Analytica. Er wordt een 'klokkenluider' gevolgd om een beetje de sfeer van Citizenfour op te roepen bij de kijker, maar ook daar faalt deze documentaire volledig in. Rusland wordt er nog even bij gesleept voor de volledigheid. De clusterfuck in compleet. Alles wordt louter oppervlakkig aangestipt. Er is echt geen enkele diepgang.

Als je meer wilt weten over het Cambridge Analytica schandaal, de talloze clusterfucks van Facebook of Russische inmenging in de Amerikaanse politiek, dan kun je beter een andere documentaire of een relevante aflevering van BBC Panorama kijken, dan deze documentaire die werkelijk van de hak op de tak springt zonder ook maar iets uit te diepen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tigerblood op 27-07-2019 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@Tigerblood Dank voor die review! Ik haal hem van mijn lijst.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gister de finale gezien van het 3e seizoen van Lucifer, wat een aparte finale die bij ons veel verwarring achterlaat.. 8)7 :?

spoiler: title
Chloe ziet Lucifer zijn ware gezicht in aflevering 24 en lijkt best geschokt, alleen in aflevering 25 & 26 lijkt het alsof er niks gebeurd is :? Sowieso vonden wij aflevering 26 helemaal raar "Once Upon a Time'' , de raarste seizoens finale die ik ooit heb gezien. Snap het punt wel van als alles net anders was gelopen, maar waarom is dat de finale?

Hoop dat er iemand is die ons kan helpen met de verwarring :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het goed onthouden heb komt dat omdat Lucifer zou stoppen. Afleveringen 25 en 26 zijn niet echt onderdeel van dat seizoen dacht ik. Beetje messed up dus ja.

uit de trivia van aflevering 25 op IMDB

This episode and 3x26 'Once Upon a Time' were originally supposed to air during season 4 but since Fox cancelled the show, they decided to air them anyways as 'bonus episodes' even though they don't fit chronologically after the finale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben het laatste seizoen van Orange is the new black aan het kijken. Ze hebben wel wat actuele thema's gepakt dit seizoen met de vleugel voor illegale immigranten, een #metoo verhaal en een directrice die de baan heeft gekregen omdat ze zwart is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:32
Marzman schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:16:
Ik ben het laatste seizoen van Orange is the new black aan het kijken. Ze hebben wel wat actuele thema's gepakt dit seizoen met de vleugel voor illegale immigranten, een #metoo verhaal en een directrice die de baan heeft gekregen omdat ze zwart is.
hele seizoen al helemaal afgekeken (komt meer van deze thema's aanbod)
Ze hebben het verhaal goed afgesloten :)

Zou me niks verbazen dat hier toch een film nog van komt ofzo (kan makkelijk)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:18
G_Dragon schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:56:
Gister de finale gezien van het 3e seizoen van Lucifer, wat een aparte finale die bij ons veel verwarring achterlaat.. 8)7 :?

Chloe ziet Lucifer zijn ware gezicht in aflevering 24 en lijkt best geschokt, alleen in aflevering 25 & 26 lijkt het alsof er niks gebeurd is :? Sowieso vonden wij aflevering 26 helemaal raar "Once Upon a Time'' , de raarste seizoens finale die ik ooit heb gezien. Snap het punt wel van als alles net anders was gelopen, maar waarom is dat de finale?

Hoop dat er iemand is die ons kan helpen met de verwarring :)
Wat ArthurMorgan zegt klopt volledig. Once Upon A Time en Boo Normal zijn extra afleveringen, die niet bij S3 horen maar ivm de cancellation toch zijn uitgezonden na de seizoens finale (A Devil of My Word).

Pluspunt is dat je S4 nog te gaan hebt (na de Fox cancellation werd de SaveLucifer campagne opgezet door de fans, en bleek hoe populair de serie is. Als gevolg daarvan nam Netflix de serie over) en ik lees net dat het vijfde en laatste seizoen van Lucifer geen 10 maar 16 afleveringen zal krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

AcidBurn schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:58:
[...]

Wat ArthurMorgan zegt klopt volledig. Once Upon A Time en Boo Normal zijn extra afleveringen, die niet bij S3 horen maar ivm de cancellation toch zijn uitgezonden na de seizoens finale (A Devil of My Word).

Pluspunt is dat je S4 nog te gaan hebt (na de Fox cancellation werd de SaveLucifer campagne opgezet door de fans, en bleek hoe populair de serie is. Als gevolg daarvan nam Netflix de serie over) en ik lees net dat het vijfde en laatste seizoen van Lucifer geen 10 maar 16 afleveringen zal krijgen :)
Oh hij heeft me niet genoemd in zijn reactie, heb je bericht eerst 3 keer over moeten lezen omdat ik niet wist dat er nog iemand had gereageerd :). Ah nu snap ik hem, wij zijn nog niet begonnen aan seizoen 4 dus hebben daardoor de verwarring. Bedankt voor de uitleg, benieuwd hoe Chloe hiermee omgaat..

Als de makers het goed hebben gedaan zal na de acceptatie over Lucifer, het kwartje langzaam moeten gaan vallen waarom hij kwetsbaar is in haar bijzijn. Want de duivel is toch onsterfelijk zoals Lucifer ook vaak zelf aangegeven heeft, lijkt me raar als Chloe dan niet vraagtekens krijgt wanneer Lucifer in haar bijzijn wel gewond raakt..

Hoop dat ze dit goed hebben uitgewerkt :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Over tijdsverspilling gesproken: ik zou El Hijo ook niet aanraden. Echt waanzinnig slecht einde en onafgeronde verhaallijnen.

Dus maar begonnen aan The Sinner seizoen 2. Damn wat een sfeer _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:13
Tigerblood schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:32:
Ik heb gisteren The Great Hack gekeken. Ik had hoge verwachtingen na het zien van de trailer. Wat een tijdverspilling.
Ik vond het wel boeiend. Het is inderdaad te langdradig, kon wel een minuut of 40 korter. Tijdverspilling vond ik het persoonlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000

Spooksel

Spooksel!

Ok... ik zit nu de eerste 20-30 minuten van 'Another Life' te kijken...

spoiler:
Blijkbaar heeft de mensheid niet alleen een FTL drive uitgevonden waarmee ze causally binnen 1 maand de ruim 8 lichtjaar naar Sirius afleggen, maar als je vervolgens gaat holo communiceren is je link met Aarde blijkbaar real time nog steeds, teh fuck :D 8)7 |:(

Ow en een crew die wakker wordt en vervolgens onzin gaan zitten uitkramen als 'Wie was jij ook alweer?', teh fuck? Alsof die lui van tevoren geen kennis gemaakt hebben, laat staan jaren met elkaar getrained hebben :X

Ik kijk de 1e ep nog iets verder omdat ik nieuwschierig ben... maar ik heb nu al het gevoel dat ik daar spijt van ga krijgen :$

Edit:
Ok... Dusch...
spoiler:
The laws of physics really go out the window eh :P Lekker rustig om een ster heen cirkelen alsof je in een lage parkeerbaan om te Aarde zit. En dan is 'exiting orbit' zo simpel als rechtaf slaan... ow my :D

Edit2:
Ok fuck this... /exit :D

[ Voor 15% gewijzigd door Spooksel op 29-07-2019 23:49 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
G_Dragon schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:03:
[...]

Oh hij heeft me niet genoemd in zijn reactie, heb je bericht eerst 3 keer over moeten lezen omdat ik niet wist dat er nog iemand had gereageerd :). Ah nu snap ik hem, wij zijn nog niet begonnen aan seizoen 4 dus hebben daardoor de verwarring.

spoiler: vraag
Bedankt voor de uitleg, benieuwd hoe Chloe hiermee omgaat..

Als de makers het goed hebben gedaan zal na de acceptatie over Lucifer, het kwartje langzaam moeten gaan vallen waarom hij kwetsbaar is in haar bijzijn. Want de duivel is toch onsterfelijk zoals Lucifer ook vaak zelf aangegeven heeft, lijkt me raar als Chloe dan niet vraagtekens krijgt wanneer Lucifer in haar bijzijn wel gewond raakt..

Hoop dat ze dit goed hebben uitgewerkt :)
Ik vind dit aardig spoiler aardig, of beweeg ik me nu op gevaarlijk "dit wel dit niet spoiler-water"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

vuurtjih schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:30:
[...]

Ik vind dit aardig spoiler aardig, of beweeg ik me nu op gevaarlijk "dit wel dit niet spoiler-water"?
Nee juist niet, ik zal het morgen gelijk onder spoilertags gooien! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik ben begonnen aan Another Life... Hebben anderen ook klachten over het geluid? De stemmen zijn haast onverstaanbaar door het constante achtergrondgeluid van dat schip en ook op andere momenten is het gewoon nauwelijks verstaanbaar. Om het überhaupt een beetje te kunnen verstaan moet ik het geluid veel harder zetten dan normaal en als er dan een explosie of zo is dan horen volgens mij mijn onderburen drie verdiepingen lager het nog... Uiteindelijk heb ik maar de Engelse ondertiteling aangezet ipv de Nederlandse om het allemaal een beetje comfortabel te kunnen volgen, want Nederlandse ondertiteling lezen terwijl er Engels gesproken wordt is verschrikkelijk irritant, vooral omdat ik me dan continu irriteer aan de stomme vertaalfouten die er steeds gemaakt worden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:35

JK

@Mx. Alba geen last van het geluid gehad. Maar ik kijk het dan ook gewoon op de simpele speakers van de tv zelf.

Heb Another Life gister afgekeken. Ik snap best dat men loopt te zeiken over de serie, maar het keek toch best aardig weg. Kan zich absoluut niet meten aan The Expanse of bijv. een scifi-serie als Alternate Carbon (wat zich niet afspeelde in space, maar welke ik echt fantastich vond). De crew is wel een bij elkaar geraapt zooitje en het verhaal rondom de transgender arts voelt ook een beetje geforceerd aan. Beter had Netflix destijds The Expanse S4 kunnen doen ipv geld stoppen in Another Life, maar Amazon heeft dat gelukkig opgepakt. Ik zie niet veel seizoenen hier van komen, of gezien de zeer slechte ontvangst wellicht niet eens een tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JK schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:34:
@Mx. Alba geen last van het geluid gehad. Maar ik kijk het dan ook gewoon op de simpele speakers van de tv zelf.

Heb Another Life gister afgekeken. Ik snap best dat men loopt te zeiken over de serie, maar het keek toch best aardig weg. Kan zich absoluut niet meten aan The Expanse of bijv. een scifi-serie als Alternate Carbon (wat zich niet afspeelde in space, maar welke ik echt fantastich vond). De crew is wel een bij elkaar geraapt zooitje en het verhaal rondom de transgender arts voelt ook een beetje geforceerd aan. Beter had Netflix destijds The Expanse S4 kunnen doen ipv geld stoppen in Another Life, maar Amazon heeft dat gelukkig opgepakt. Ik zie niet veel seizoenen hier van komen, of gezien de zeer slechte ontvangst wellicht niet eens een tweede.
Ik hou van SciFi maar Another Life kon ik de eerste aflevering niet afkijken, echt te slecht gewoon. Bijv: The Arrival vond ik wel leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ben nu in seizoen 5 van big bang theory. Wat een serie, zeg. Nerds. Lekkere mokkels. Leuke grapjes. Karakters die zich zichtbaar ontwikkelen. Leuke cameos van spelletjes zoals wow, star wars, halo enz. Krijg een hele eind 00 begin 10 vibe gewoon weer terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35
Het aller aller aller irritantst aan another life als je het tot de laatste aflevering hebt gered:

spoiler:
De aliens hebben dus een puzzel naar de aarde gestuurd om op te lossen. Dan denk je dus als doorgewinterde SF fan, okay we moeten ons waardig tonen. Ergo, de aliens zijn goedaardig. Maar wat blijkt, de aliens zijn massamoordenaars, die als je de puzzel hebt opgelost kennelijk de bevolking infecteren en compleet uitmoorden. Als je er dan in slaagt om de probe te vernietigen, dan komen er gewoon meerdere aanvliegen die de planeet opblazen. Dan zou ik zeggen doe dat dan direct, hoef je er ook verder geen tijd aan te verspillen. Er is zoveel fout en inconsequent aan deze serie dat het bijna een leuke case study wordt om alle fouten op een rij te zetten. Ware het niet dat ik the boys op Amazon heb ontdekt. Dat is nog eens schrijftalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Ivysaur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:46:
Ben nu in seizoen 5 van big bang theory. Wat een serie, zeg. Nerds. Lekkere mokkels. Leuke grapjes. Karakters die zich zichtbaar ontwikkelen. Leuke cameos van spelletjes zoals wow, star wars, halo enz. Krijg een hele eind 00 begin 10 vibe gewoon weer terug.
Heb jij TBBT nog nooit eerder gezien? :o . Hoe kan je die gemist hebben al die jaren?

Vind het zelf trouwens in latere seizoenen iets minder worden omdat ze normaler worden.

[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 30-07-2019 10:56 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@gws24 omdat op de reguliere televisie alles door elkaar werd herhaald enzovoort. Nu alles behalve de laatste seizoen op Netflix dus lekker bingen. Zo gedaan. Vind dat Bingen ook wel grappig. Even 12 jaar in een maand proppen. Kijken hoe Cuoco rijpt met de jaren, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CopyCatz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:30:
... Ware het niet dat ik the boys op Amazon heb ontdekt. Dat is nog eens schrijftalent.
De concurrentie staat niet stil. Op Youtube heb je nu Weird CIty, dat schijnt ook wel een toffe serie te zijn (de eerste afleveringen kun je gratis kijken).

YouTube: WEIRD CITY Official Trailer (HD) Jordan Peele Comedy Anthology Series

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Marzman schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:17:
[...]

De concurrentie staat niet stil. Op Youtube heb je nu Weird CIty, dat schijnt ook wel een toffe serie te zijn (de eerste afleveringen kun je gratis kijken).

YouTube: WEIRD CITY Official Trailer (HD) Jordan Peele Comedy Anthology Series
Ga ik in de gaten houden. Want Geordi La Forge >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Designated Survivor Cancelled Again, This Time by Netflix

:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 19:34
Ivysaur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:14:
@gws24 omdat op de reguliere televisie alles door elkaar werd herhaald enzovoort. Nu alles behalve de laatste seizoen op Netflix dus lekker bingen. Zo gedaan. Vind dat Bingen ook wel grappig. Even 12 jaar in een maand proppen. Kijken hoe Cuoco rijpt met de jaren, hehe
Zelfde voor mij voor How I Met Your Mother. De afleveringen die ik gezien heb waren kris-kras door elkaar op verschillende zenders. Nu ben ik ze aan het bingen in de verloren momentjes en alweer bij seizoen 7 aanbeland.
TBBT daarna denk ik, ook daar heb ik misschien 20-25% van gezien bij elkaar. Kom ik het ergens tegen dan kijk ik vaak wel een stukje, maar gaat bij eerstvolgende reclameblok vrijwel altijd weer uit. Ain't got no time for that shit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 18:22
Ben hetzelfde aan het doen, maar dan met The Fresh Prince en Friends. Alles eens mooi sequentieel bekijken, zonder reclame tussen, heerlijk.
Thuiskomen van het werk, de TV open zetten 7 minuten ver in zo'n episode, en 3 minuten later al schreeuwerige reclame door de woonkamer horen pompen. :@:@ No thx.
Hoe langer ik Netflix heb, hoe minder ik dat laatste kan verdragen...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:54:
[...]

Vind het zelf trouwens in latere seizoenen iets minder worden omdat ze normaler worden.
Dat vind ik eigenlijk best wel goed gedaan van de serie. Ik (en vrienden van toen) zijn ook veranderd. Ik zie mijzelf niet vlug meer Dungeons & Dragons of Magic the Gathering spelen.

Al heb ik er nu ineens heel veel zin in om MtG te spelen 8)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Mars18 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:29:
Designated Survivor Cancelled Again, This Time by Netflix

:(
Kan nou niet zeggen dat ik daar heel erg van baal. Was een leuke serie, maar niet meer als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@CopyCatz Thanks voor de tip m.b.t. The Boys. Wat een coole serie :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

OITNB uitgekeken. Nja, na 7 seizoenen begon de rek er wel wat op te zitten.
Wel leuk om meeste oude characters nog eens terug te zien.

Het seizoen was matig, de muziek de ze erin gebruikten was subliem *bows*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

@SadisticPanda OITNB?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Another Life: zeer vermakelijk. Het is geen Battlestar Galactica, maar gaat dieper en is verrassender dan de gemiddelde Star Trek. Reviews zeggen ook niet alles. Nu paar pogingen gedaan voor La casa de papel. Kan ons niet boeien, zwaar vermoeiend om naar te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door CR2032 op 30-07-2019 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:19
Ik heb de drie seizoenen van La Casa De Papel wel afgekeken, maar ik moet zeggen dat het inderdaad een grote BS is. Dat gevoel had ik bij The 100 ook, en toen ben ik na 1 seizoen afgehaakt. Zal Another Life dan maar eens een kans geven.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

josh-hill schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 23:57:
Ik heb de drie seizoenen van La Casa De Papel wel afgekeken, maar ik moet zeggen dat het inderdaad een grote BS is. Dat gevoel had ik bij The 100 ook, en toen ben ik na 1 seizoen afgehaakt. Zal Another Life dan maar eens een kans geven.
Ik ben nu beginnen aan het nieuwe seizoen van The 100. Ik raad je aan om seizoen 2 te kijken, de serie wordt zeker beter. De serie wordt volwassener naarmate de acteurs dat ook doen, lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44
Mx. Alba schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:15:
[...]

Ik ben nu beginnen aan het nieuwe seizoen van The 100. Ik raad je aan om seizoen 2 te kijken, de serie wordt zeker beter. De serie wordt volwassener naarmate de acteurs dat ook doen, lijkt wel.
Ben gestopt met het kijken van The 100 aan het einde van vorig seizoen. Elk seizoen werd de resetknop weer ingedrukt. Mateloos irritant.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
NitroX infinity schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:41:
[...]

Ben gestopt met het kijken van The 100 aan het einde van vorig seizoen. Elk seizoen werd de resetknop weer ingedrukt. Mateloos irritant.
Ben zelf gestopt halverwege seizoen 6. Vind het niet meer leuk. Seizoen 2 en 3 toch het hoogtepuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004

GurbY{nl}

GurbY{nl}

CR2032 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:52:
Another Life: zeer vermakelijk. Het is geen Battlestar Galactica, maar gaat dieper en is verrassender dan de gemiddelde Star Trek. Reviews zeggen ook niet alles. Nu paar pogingen gedaan voor La casa de papel. Kan ons niet boeien, zwaar vermoeiend om naar te kijken.
Mijn jongste zoon (20) is super enthousiast over La Casa, dus ik ook maar eens beginnen. Halverwege de eerste aflevering was ik al afgehaakt... kon me totaal niet boeien, in tegenstelling tot bv. Fargo, True Detective, Stranger Things of The Sinner. Daar was ik gelijk hooked, maar dit spaanse warrige hakkelwerk... neuh. Niks voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:18
Ik vind de verdeelde meningen over The 100 wel grappig. Zelf vond ik S3 verreweg het minste seizoen, op het einde na.

S5 kwam wat traag op gang, S6 ook. Maar elke keer weer geldt: hoe dichter bij het seizoens einde, hoe hectischer het wordt.
Edit: S06E12 gezien: Deze finale wordt echt de grootste mindfuck tot nu toe. Je moet echt opletten om te weten hoe het in elkaar zit, en wie nou eigenlijk wie aan het bedonderen is. Sterk acteerwerk van Eliza Taylor.

Ik ben het alleen niet helemaal eens met wie zegt dat elk seizoen de reset knop wordt gebruikt. Dat geldt wel voor de omgeving waar ze zich in bevinden of situaties waar ze in terecht komen. Maar niet voor de personages, die zijn wel degelijk veel gegroeid. Leg S1 Clarke, Bellamy en Octavia naast hun S6 versie en je herkent ze alleen nog van uiterlijk. Die hebben een mooie ontwikkeling gehad door de jaren heen.

[ Voor 14% gewijzigd door AcidBurn op 31-07-2019 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Ben nog steeds niet verder geraakt dan 1 aflevering Gomorra. Heb de laatste dagen weinig tijd en wat meer zin in luchtige dingen, dus ben Rick & Morty voor de tweede keer aan het kijken. Was alweer een jaartje of 2 geleden dat ik die gebinged had en nu is het bijna elke aflevering bij het begin dat ik denk 'ahja, die aflevering, die was ook goed!'
Mr Poopybutthole >:)
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:58:
Ben hetzelfde aan het doen, maar dan met The Fresh Prince en Friends. Alles eens mooi sequentieel bekijken, zonder reclame tussen, heerlijk.
Die series zijn al zo vaak herhaald op verschillende zenders (in BE toch), ben deze toch echt beu gezien. En dan nog het feit dat - vooral die vroegste seizoenen - er serieus gedateerd beginnen uitzien :P
Mx. Alba schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:15:
[...]
Ja dat had iemand mij ook aangeraden. Een paar afleveringen ver in S02 dan toch afgehaakt, het werd echt niet beter. Echt niet mijn serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren was het echt zo'n brakke avond dus dacht, perfect om eens een serie te gaan kijken op netflix. Uiteindelijk nog niks van gekomen want na 5 minuten was ik die interface alweer helemaal beu :(

Ik kan daar echt niks mee. Blijf die zwaar irritant vinden. Ook dat series waarvan ik alle seizoenen van heb gezien nog steeds zichtbaar blijven blijf ik me aan irriteren. Gisteren ook met stranger things weer. Blijft het label houden "New Episodes". Dus dacht, oh is er een special uit ofzo? Nee dus. Alles van gezien maar blijft dus aangeven dat er nieuwe episodes zijn.

Mis dan zo de Kodi Ui en het gemak en overzicht wat je daarmee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

CR2032 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:52:
Another Life: zeer vermakelijk.
...
Nou vermakelijk... :X
Veel van dezelfde 'problemen' als met de laatste series STD. Veel gejank, en oversexte tieners. Duidelijk non-hetero gedoe erin geschreven. Ook hier weer scheve beeldopnames en veel flikkerlichten.
En dan het merkwaardige wij-dragen-hier-geen-uniform-maar-het-liefst-strakke-push-up-bh's idee. 8)

Daarnaast veel foute dingen als een hoop lawaai (!) in het luchtledige, etc.
Ook herken ik veel van de irritaties die ik zie bij o.a. 'The 100' (kijk ik nog steeds, desondanks). Iedereen is maar aan het roepen "I'm so sorry, I'm so sorry, I had no choice" en dat tig keer.

Daarentegen vind ik de hele ontwikkeling van de AI (William) wel boeiend. Ook leuk hoe 'ie nu een blondine gecreëerd heeft. :9

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik ben nu halverwege S3 van 3%. Wat een topserie is dit! Op dit moment (ben halverwege) vind S3 wel iets minder dan S1 en S2.

Wat betreft The 100. Je moet echt even door het eerste seizoen. Het tweede en derde is veel beter. Net als veel andere series van CW (Arrow, The Flash, Supergirl, DC Legends) kijk ik ze nog wel, maar de verveling/sleur begint er wel een beetje in te komen. Ik ben blij dat Arrow nog een klein seizoen krijgt en dan afgelopen is. ;) Sowieso hoeft van mij een seizoen niet 22 of 24 afleveringen te duren. Max. 13 vind ik beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vraag over Ozark, aflevering 4/5 van seizoen.
Zit nu bij aflevering 5 maar vind het eigenlijk saai en toch traag, had er meer van verwacht

Wie heeft Bobby vermoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
GurbY{nl} schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 07:48:
[...]

Mijn jongste zoon (20) is super enthousiast over La Casa, dus ik ook maar eens beginnen. Halverwege de eerste aflevering was ik al afgehaakt... kon me totaal niet boeien, in tegenstelling tot bv. Fargo, True Detective, Stranger Things of The Sinner. Daar was ik gelijk hooked, maar dit spaanse warrige hakkelwerk... neuh. Niks voor mij.
Net seizoen 3 van Casa afgekeken. Vond het een stukje beter dan het eerste deel. Meer actie, weinig scenes meer die als 'vulling' gebruikt lijken te zijn. Ja. het is meer over the top, maar dat kijkt als vermaak heerlijk weg. Na de komende aflevering wel stoppen overigens, want je kunt dit niet relevant houden (zie Prison Break).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Mars18 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:37:
Vraag over Ozark, aflevering 4/5 van seizoen.
Zit nu bij aflevering 5 maar vind het eigenlijk saai en toch traag, had er meer van verwacht
Het is geen blitse serie met veel actie nee. Deze serie moet het vooral hebben van zijn donkere sfeer en de karakterontwikkeling. De spanning zit em in hoe Marty zich probeert uit het onmogelijke web van problemen te werken.
Wie heeft Bobby vermoord?
Dat wordt toch gewoon getoond?
Pagina: 1 ... 158 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.