Acties:
  • +7 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:02
De nieuwe film van Scorcese met De Niro en Al Pacino voor de herfst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mars18 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:37:
Vraag over Ozark, aflevering 4/5 van seizoen.
Zit nu bij aflevering 5 maar vind het eigenlijk saai en toch traag, had er meer van verwacht

Wie heeft Bobby vermoord?
De hoofdpersoon is een accountant, voor een verhaal over een accountant vind ik het nog redelijk spannend ;) Maar het is geen snelle actieserie nee en hij is ook minder slecht dan de hoofdpersoon in bijvoorbeeld Breaking Bad (ook geen actieserie trouwens).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
vuurtjih schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:11:
[...]

Kan nou niet zeggen dat ik daar heel erg van baal. Was een leuke serie, maar niet meer als dat.
Staat nog op mijn lijstje, kun je de seizoenen wel kijken of is het dan bij de laatste aflevering een open eind voor eventueel een nieuw seizoen wat er dus niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
algalid schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:09:
[YouTube: The Irishman | Officiële teaser]
Voor mijn gevoel gaan ze deze groot in de markt zetten. De trailer beloof heel wat. Ben benieuwd!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
teaser schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:25:
[...]

Het is geen blitse serie met veel actie nee. Deze serie moet het vooral hebben van zijn donkere sfeer en de karakterontwikkeling. De spanning zit em in hoe Marty zich probeert uit het onmogelijke web van problemen te werken.

[...]

Dat wordt toch gewoon getoond?
Zat niet op te letten, internet gaf ook niet direct een antwoord.
Wie was het?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:36

Agent47

I always close my contracts.

Shooter afgekeken. Jemig wat is er veel in die laatste aflevering gepompt. Alsof ze dachten" Shit laatste aflevering"
Seizoen 1 was het beste.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35
Dat zijn de mooie momenten, dat je al een trailer van een film hebt gezien en je je door een mail van Netflix opeens realiseert dat ie van hun is en gewoon voor je klaarstaat :) Red Sea resort in dit geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 09:22
Mars18 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:36:
[...]

Zat niet op te letten, internet gaf ook niet direct een antwoord.
Wie was het?
Google 'ozark who killed bobby', eerste hit: https://ozark.fandom.com/wiki/4198739/bobby-dean voorlaatste alinea voor 'relationships'-kop.

Snap wel dat de serie niets is voor je, als je alles op een plateautje wil aangereikt krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

teaser schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:28:
...
Snap wel dat de serie niets is voor je, als je alles op een plateautje wil aangereikt krijgen.
Idd. Je hebt beeldvulling (dure screensaver) en je hebt series waarbij je echt je aandacht er bij moet houden! :+

Dark is ook zoiets. Als je ff niet oplet; dan heb je geen idee meer hoe of wat.
ehtweak in "[serie] Dark"
I love it! Ook zelf moeten nadenken en puzzelen. 8)

In dat kader vind ik deze ook een aanrader:
https://www.netflix.com/nl/title/80206360
Tabula Rasa
Heerlijk; niets is wat het lijkt.

De volgende link NIET aanklikken als je nog moet gaan kijken:
Wikipedia: Tabula rasa (televisieserie)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CopyCatz schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:52:
Dat zijn de mooie momenten, dat je al een trailer van een film hebt gezien en je je door een mail van Netflix opeens realiseert dat ie van hun is en gewoon voor je klaarstaat :) Red Sea resort in dit geval.
Klinkt als een topfilm, ik ben wel benieuwd. Netflix stelt wel vaak teleur eigenlijk met hun eigen producties.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Agent47 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:38:
Shooter afgekeken. Jemig wat is er veel in die laatste aflevering gepompt. Alsof ze dachten" Shit laatste aflevering"
Seizoen 1 was het beste.
Heerlijke serie, helaas gestopt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
teaser schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Google 'ozark who killed bobby', eerste hit: https://ozark.fandom.com/wiki/4198739/bobby-dean voorlaatste alinea voor 'relationships'-kop.

Volgens mij is dat niet waar wat daar staat. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:52
Mars18 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:46:
[...]

Jawel, klopt wel. Kijk S1E4 maar terug.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij klopt dat ook gewoon. Stukje zelfoverschatting van dat criminele hilbillyechtpaar, verliezen van geduld wat ze niet hadden, te simpel denken enzo (het is even geleden)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:26

gws24

Thinking is hard!

Mars18 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:46:
[...]

Dus je vraagt hier hoe Bobby dood gaat omdat je niet opgelet hebt en dan wordt het verteld met bron erbij en dan klopt het volgens jou niet 8)7
Raem schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:14:
[...]

Jawel, klopt wel. Kijk S1E4 maar terug.
Dit dus, hieronder hoe hij dood gaat (ps kijk de rest van het fimpje niet omdat alle doden in seizoen 1 besproken worden ;), stoppen op 1:29 als je de rest niet wilt zien)

[YouTube: Every Death in Ozark Season 1 in HD w/ commentary]

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 01-08-2019 14:48 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:35
josh-hill schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 23:57:
Ik heb de drie seizoenen van La Casa De Papel wel afgekeken, maar ik moet zeggen dat het inderdaad een grote BS is. Dat gevoel had ik bij The 100 ook, en toen ben ik na 1 seizoen afgehaakt. Zal Another Life dan maar eens een kans geven.
Seizoen 1 & 2 waren beter, bij 3 merk je echt wel dat ze er die achterna bij geschreven hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Brammos85 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:15:
[...]

Net seizoen 3 van Casa afgekeken. Vond het een stukje beter dan het eerste deel. Meer actie, weinig scenes meer die als 'vulling' gebruikt lijken te zijn. Ja. het is meer over the top, maar dat kijkt als vermaak heerlijk weg. Na de komende aflevering wel stoppen overigens, want je kunt dit niet relevant houden (zie Prison Break).
ik vond zelf Casa de Papel een zeer vermakelijke serie. Ik heb bij iedere serie wat moeite met personages die zicht niet aan de logische afspraken houden. Zo'n Tokyo die in seizoen 1-2 in een soort van drift gaat vind ik dan lastig. Ik vraag me ook af of het in het echt ook zo zou gaan. Puur hypothetisch dus.
* Stel je zit 10 dagen opgesloten in een bank terwijl je je daar maanden op voorbereid hebt en uitentreuren bent geïnstrueerd om je aan de afspraken te houden, zijn er dan in het eggie in een groepje van x overvallers altijd wel een paar die zich er niet aan houden?
* stel je bent de dochter van Jack Bauer en jouw vader heeft al talloze keren de wereld gered. En hij zegt tegen je wat je moet doen. Doe je dan altijd precies het tegenovergestelde?
* stel je zit in een zombiewereld en je vader Rick zegt dat je niet zomaar buiten tussen de zombies moet gaan lopen spelen met alleen een mesje op zak, moet je dan de Carl uithangen en toch naar buiten gaan?

Ik snap dat het voor het verhaal en series altijd wat spanning en dergelijk toevoegt, maar ik word er altijd een beetje onrustig van (precies het effect dat wellicht beoogd wordt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@ehtweak Tabula Rasa kon ik echt niet afkijken. Komt omdat Veerle het zo goed deed in Broken Circle Breakdown. Zij is het personage. En haar zang is ook erg mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

P.O. Box schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:33:
[...]

ik vond zelf Casa de Papel een zeer vermakelijke serie. Ik heb bij iedere serie wat moeite met personages die zicht niet aan de logische afspraken houden. Zo'n Tokyo die in seizoen 1-2 in een soort van drift gaat vind ik dan lastig. Ik vraag me ook af of het in het echt ook zo zou gaan. Puur hypothetisch dus.
* Stel je zit 10 dagen opgesloten in een bank terwijl je je daar maanden op voorbereid hebt en uitentreuren bent geïnstrueerd om je aan de afspraken te houden, zijn er dan in het eggie in een groepje van x overvallers altijd wel een paar die zich er niet aan houden?
* stel je bent de dochter van Jack Bauer en jouw vader heeft al talloze keren de wereld gered. En hij zegt tegen je wat je moet doen. Doe je dan altijd precies het tegenovergestelde?
* stel je zit in een zombiewereld en je vader Rick zegt dat je niet zomaar buiten tussen de zombies moet gaan lopen spelen met alleen een mesje op zak, moet je dan de Carl uithangen en toch naar buiten gaan?

Ik snap dat het voor het verhaal en series altijd wat spanning en dergelijk toevoegt, maar ik word er altijd een beetje onrustig van (precies het effect dat wellicht beoogd wordt) :)
Ik kan mij daar soms ook aan ergeren. Te vaak worden er domme dingen gedaan door hoofdpersonen in series en films om maar lekker drama te creëren en dat vervolgens uit te melken. Het voorbeeld wat jij geeft van TWD is (in het algemeen) precies waarom ik die show na de eerste paar seizoenen niet meer trok. Doet mij ook denken aan de regels om een horror film te overleven zoals bv nooit opsplitsen en toch gebeurt het elke keer weer.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:52
P.O. Box schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:33:
[...]

Of zoals bij Casa de Papel, waar ik mij het meeste aan stoorde:
spoiler:
Zou je als politierechercheur binnen 5 dagen alles aan de kant schuiven waar je ooit voor stond, omdat de man (die je dus net een paar dagen kent) je vertelt dat banken slecht zijn.

8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:59:
[...]

Of zoals bij Casa de Papel, waar ik mij het meeste aan stoorde:
spoiler:
Zou je als politierechercheur binnen 5 dagen alles aan de kant schuiven waar je ooit voor stond, omdat de man (die je dus net een paar dagen kent) je vertelt dat banken slecht zijn.

8)7
ik snap de ergenis. Zelf zou ik het niet direct ergenis willen noemen, maar meer een ongemakkelijk gevoel. Wat jij noemt vind ik ook niet storend. Onlogica vind ik sowieso niet zo gauw storend (niet dat ik het niet constateer).
Maar expliciete uitgesproken (!) instructies van iemand die het kan weten (De Professor, Papa Bauer, Papa Grimes) negeren. Daar wordt ik echt kriegelig van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

De 16e seizoen twee van Mindhunter. Ben benieuwd. Vond seizoen 1 erg leuk.
Trailer van het 3e 13 Reasons Why seizoen zag er ook goed uit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Heel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:23
die gaan we vanavond eens aanslingeren. Ben benieuwd

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Webgnome schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:18:
[...]

die gaan we vanavond eens aanslingeren. Ben benieuwd
Pas in de herfst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik vrees ook dat "herfst" in dit geval een rekbaar begrip zal zijn en het begin december zal worden. Met een "theatrical release" wordt er gemikt op een Oscar maar laten we toch hopen dat het eind oktober wordt, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gisteren in de trein The Red Sea Diving Resort gekeken. Aparte keuze om een Amerikaanse film over Israelische geheime missies in het midden oosten te maken. Maar de film was best ok, ik denk een van de beste Netflix-films die ik gezien heb.
teaser schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:16:

Die series zijn al zo vaak herhaald op verschillende zenders (in BE toch), ben deze toch echt beu gezien. En dan nog het feit dat - vooral die vroegste seizoenen - er serieus gedateerd beginnen uitzien :P
Gedateerd omdat je jonger bent waarschijnlijk. De jaren 90 waren een heerlijke tijd (alle problemen, zure regen, communisme, economie, waren opgelost) en voelden erg modern (opkomst pagers, mobiele telefoons enzo, auto's werden aerodynamisch). Het is toch niet zo retro in elk geval als de jaren 80 :)

Ik kan die series nog goed kijken (heb de herhalingen ook nooit gezien trouwens).

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 03-08-2019 08:43 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 15:42

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iemand die mij, beter dan Netflix zelf, kan uitleggen wat de kaders omtrent downloads binnen Netflix zijn? Hier de situatie:

4k-abonnement, samen met mijn ouders. Volgens de specs moet je met dat abonnement op 4 apparaten kunnen downloaden.

Over het aantal titels per apparaat zegt Netflix op hun supportpagina's het volgende:
Is er een maximum aantal titels dat ik kan downloaden?

Je kunt momenteel op elk moment maximaal 100 titels opslaan op één apparaat. Als je meer dan 100 titels probeert op te slaan, treedt er een fout op.
Op deze pagina zie ik onder 'Downloadapparaten beheren' twee devices: de windows 10 tablet van mijn moeder en mijn Windows 10 laptop.
Mijn moeder heeft in totaal 10 afleveringen van 2 series gedownload. Ik heb 15 afleveringen van DS9 gedownload.

Dus.. 2 apparaten in plaats van 4.. en 15 titels per device waar de max 100 zou moeten zijn. Niks aan de hand zou je zeggen.
Komt ie: klik ik op de zestiende aflevering van DS9 die ik wil downloaden:
Downloadfout
Je hebt op te veel apparaten downloads. Verwijder de downloads van een ander apparaat of ga naar netflix.com/changeplan om je abonnement eventueel te wijzigen. (VC2-CV2-M1-B22005)
Terwijl ik volgens mij ruimschoots binnen door Netflix gestelde kaders opereer. :? Wat zie ik over het hoofd?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
@Marzman geboren in '80 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

gisteren het gehele seizoen van turn up charlie er doorheen gejaagd. met irdis elba, en een bijdehand kind.

erg leuk, hoewel ik dat niet echt verwacht had, idris elba en een kind. :)

[ Voor 14% gewijzigd door dawg op 03-08-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@dawg Vond vooral de eerst 3 of 4 afleveringen erg goed. Daarna vlakt het af, want Elba en dat kind zien we niet meer samen.

Heb vannacht Replicas gekeken. Wat een slechte film was dat, zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Gizz schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:31:
Iemand die mij, beter dan Netflix zelf, kan uitleggen wat de kaders omtrent downloads binnen Netflix zijn?
[...]
Die 100 is maximaal, het kan per serie nog verschillen door licentieovereenkomsten, zie bv https://help.netflix.com/nl/node/54867.
Je hebt te veel gedownloade video's. Verwijder een video en probeer het opnieuw. (10016-22005)

Dit bericht geeft aan dat je het maximum aantal gelijktijdige gedownloade titels bij dezelfde licentieovereenkomst hebt overschreden. Onze content is doorgaans in gebundelde titels van afzonderlijke studio's en distributeurs gelicentieerd. In sommige gevallen is het aantal titels onder dezelfde overeenkomst die je gelijktijdig kunt downloaden beperkt. We stellen deze limieten alleen in wanneer we dit volgens onze licentieovereenkomst verplicht zijn. Doorgaans kun je alle afleveringen van één seizoen van een serie wel gelijktijdig downloaden, maar als je meerdere afleveringen uit verschillende seizoenen van een serie downloadt, kan de foutmelding worden weergegeven.

Je kunt deze fout simpelweg oplossen door downloads die je al hebt bekeken te verwijderen.
Let hier ook vooral op het woord doorgaans waardoor je gewoon niet weet waar je aan toe bent totdat je het uitprobeert ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Ik ben bezig aan Colony waarvan 2 seizoenen op Netflix staan. Redelijk intrigerend hoewel ik de 25% familiedrama van relatieproblemen en kinderen-als-plotdevice doorskip. Na de lovende berichten op dit forum had ik er wel wat meer van verwacht maar het houdt net mijn aandacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Ozark seizoen 1 afgekeken, laatste afleveringen zijn toch wel erg gaaf en actie vol.
Maakt veel goed voor mij.

Trailer van seizoen 2 ziet er vet uit. Die maar kijken binnenkort.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Nu Derry Girls aan het kijken. Erg grappige Britse sitcom met veel vaart.
Alleen moet de ondertiteling wel aan met dat Noord-Iers, niet te verstaan anders..

Enorme hit in de UK. Seizoen 3 komt er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Corrigan schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:59:
Nu Derry Girls aan het kijken. Erg grappige Britse sitcom met veel vaart.
Alleen moet de ondertiteling wel aan met dat Noord-Iers, niet te verstaan anders..

Enorme hit in de UK. Seizoen 3 komt er ook aan.
Één van mijn favoriete series. Kijkt lekker weg. VInd het ook mooi om Noord-Ierland te zien. De cultuur, architectuur enzo. Heimwee naar het Zuid-Westen van Ierland. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
OA is gecanceld, vind dat Netflix dit nu wel erg veel aan het doen is met eigen series.
Open eindes enzo...

Jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:54
Mars18 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:00:
OA is gecanceld, vind dat Netflix dit nu wel erg veel aan het doen is met eigen series.
Open eindes enzo...

Jammer
Echt jammer ik vond het een leuke serie. Een beetje apart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
Echt zonde, die serie had nog veel in zijn mars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:02
Ben wel erg benieuwd naar The Witcher die op Netflix komt in de herfst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Casa de Papel S03 bekeken. Wat meer over de top en iets minder geloofwaardig, maar voor een seizoen 3 niks mis mee. Ik voel mij echter wel een beetje bekocht, aangezien je duidelijk merkt dat seizoen 3-4 in 1x geschreven zijn en volgens mij ook opgenomen en men gewoon ergens halverwege een lijn heeft getrokken. Het voelt gewoon niet als een heel seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
Mars18 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:00:
Open eindes enzo...

Jammer
Oh lekker dan, weer een halve serie gekeken :(
Dit had ik niet verwacht. Zal je zien dat pulp als Another Life wel een 2e seizoen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
PWM schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:29:
Casa de Papel S03 bekeken. Wat meer over de top en iets minder geloofwaardig, maar voor een seizoen 3 niks mis mee. Ik voel mij echter wel een beetje bekocht, aangezien je duidelijk merkt dat seizoen 3-4 in 1x geschreven zijn en volgens mij ook opgenomen en men gewoon ergens halverwege een lijn heeft getrokken. Het voelt gewoon niet als een heel seizoen.
Inderdaad. Eigenlijk net zoals de cliffhanger tussen seizoen 1 en 2. Als dat ik op voorhand had geweten, had ik wel gewacht met kijken tot seizoen 4 er ook al was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:42
Tweakmans schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:22:
[...]

Inderdaad. Eigenlijk net zoals de cliffhanger tussen seizoen 1 en 2. Als dat ik op voorhand had geweten, had ik wel gewacht met kijken tot seizoen 4 er ook al was. :)
Ja, maar tussen seizoen 1 en 2 zat het op een enigszins logisch/te verwachten punt en had je tijdens de aflevering al door dat het de laatste van het seizoen was. Bij dit seizoen is het gewoon afgekapt na een aflevering. Dus zoals PWM zegt hebben ze de hele serie opgenomen en daarna in 2en gedeeld om 2 seizoenen te krijgen.

Maar hoe dan ook weer een leuk seizoen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ivysaur schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:43:
@ehtweak Tabula Rasa kon ik echt niet afkijken. Komt omdat Veerle het zo goed deed in Broken Circle Breakdown. Zij is het personage. En haar zang is ook erg mooi.
Waarom niet afkijken? Veerle speelt in deze serie toch ook uitstekend?

We hebben vanavond de laatste 2 delen gekeken. Wow; wat een ontknoping. Zelfs op het laatst als je denkt de hoofdpersoon weet wat ze deed en "de boef is bekend", krijgt het nog een macabere twist.
Prachtig.

Wat ik vooral prettig vond is dat het verhaal afgesloten werd. Geen clifhanger open-einde o.i.d. d:)b

Oh ja; en het woord zottekot is nu ook onderdeel van ons idioom geworden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 09-08-2019 23:33 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56

Quad

Doof

Seizoen 2 van The Missing erop zitten. Seizoen 1 was al sterk maar seizoen 2... Hoe verder je erin komt qua afleveringen hoe dieper je erin meegesleept wordt.

Prachtige serie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44

odan

The dark side is within all!

seizoen 3 van GLOW alweer gebinged. blijft een geweldige serie en kan alweer niet wachten op seizoen 4.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

PWM schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:29:
Minder geloofwaardig en meer van hetzelfde. In de eerste twee seizoenen zaten er nog wat leuke plottwists, dat was nu veel minder. M.u.v. de laatste aflevering kon ik m'n aandacht er soms moeilijk bijhouden, de flashbacks waren vaak ook te langdradig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
Tweakmans schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:22:
[...]

Thanks voor de tip. Nog zoveel te kijken, ik wacht dan wel tot s04 ook verschijnt.

Nu eerst The Boys. Heerlijke serie ook:)

[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 10-08-2019 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@ehtweak Misschien toch maar weer proberen.

Gisteren trouwens Flatliners gekeken. Wat een kutfilm. En kan die kop van Ellen Page ook niet meer aanzien. Is te vaak op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
5 films en series: https://www.netflix.com/browse/person/20042957

:D :P

/edit: al zit ze natuurlijk ook in Trailer Park Boys voor 5 afleveringen, maar dan ga je het over de kleine bijrollen hebben ;)

[ Voor 47% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-08-2019 19:25 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@ArthurMorgan Naja. Er zijn natuurlijk ook films en series verdwenen waar ze in zat. Enzovoort. Vind het best een top actrice, maar laatste tijd iets te vaak op televisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Ivysaur schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:10:
@ehtweak Misschien toch maar weer proberen.

Gisteren trouwens Flatliners gekeken. Wat een kutfilm. En kan die kop van Ellen Page ook niet meer aanzien. Is te vaak op Netflix.
Ik vond flatliners in 1990 best wel ok voor die tijd. Maar begrijp dat het hier om een remake gaat met Ellen Page, en ook nog eens een hele slechte volgens imdb. Ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:39

Mr-D.

interpunctie? no hero here

van de week in de Bioscoop de Netflix film the wolf's call gezien
voor een franse film (houd ik niet van) een zeer spannende film.

deze zal verwacht ik zeker wel naar de benelux komen ik zou hem wanneer het mogelijk is zeker aan je lijst toevoegen.

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Laatst online: 07-10 12:27
Zweedse serie Modus gekeken, 2 seizoenen. Echt een aanrader als je van Scandinavische misdaad series houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Sinner seizoen 2 afgekeken, toch stuk minder dan 1 terwijl er enorm veel potentie in zat. Heb gevoel dat ze bepaalde lijnen gewoon niet hebben gebruikt aan t eind?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:07

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

repost in het juiste topic
Ik heb Russian Doll gebinged, die had ik overgeslagen en dat was een vergissing.
Het is een echte "klein maar fijn" serie. Het is een beperkt aantal afleveringen die relatief kort zijn en waarin een (min of meer) overzichtelijk verhaal wordt vertelt. Het verhaal loopt lekker, is intrigrerend, een beetje complex, maar niet zo erg dat je voortdurend goed moet opletten om niks te missen.

Het is moeilijk om de vergelijking met Ground Hog Day niet te maken omdat het centrale thema daar zo veel op lijkt, maar verder gaat die vergelijking niet.

Het enige waar ik nog niet over uit ben is of ik nog een tweede seizoen wil. Van de ene kant kan ik niet wachten, van de andere kant leek het verhaal compleet. Ik ben een beetje bang dat door de grote populariteit nog een tweede seizoen wordt geperst uit de nog openstaande vragen, en ik betwijfel of dat nog een bevredigend seizoen gaat worden. Met andere hoofdpersonen zouden ze er nog wel een vervolg aan kunnen geven, maar dan verlies je ook wel veel van wat seizoen 1 goed maakte.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:41

PinusRigida

I put the p in pool.

Iemand die weet of de aflevering van The 100 die deze week op Netflix (The Blood of Sanctum) de seizoensfinale was?

Omdat het de 13'de aflevering was en de vorige twee seizoenen hadden er ook maar 13. (de seizoenen ervoor hadden er wel meer als ik me niet vergis.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
  • Laatst online: 04-12-2024
PinusRigida schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:30:
Iemand die weet of de aflevering van The 100 die deze week op Netflix (The Blood of Sanctum) de seizoensfinale was?

Omdat het de 13'de aflevering was en de vorige twee seizoenen hadden er ook maar 13. (de seizoenen ervoor hadden er wel meer als ik me niet vergis.)
Volgens IMDB wel
https://www.imdb.com/title/tt2661044/episodes?season=6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De afleveringen stonden ook klaar tot en met 13 in de app. Ze kwamen wel per week, maar er stonden al wel thumbnails met omschrijving. Dat stopte ook bij 13.

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 13-08-2019 11:39 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:24:
repost in het juiste topic
Ik heb Russian Doll gebinged, die had ik overgeslagen en dat was een vergissing.
Het is een echte "klein maar fijn" serie. Het is een beperkt aantal afleveringen die relatief kort zijn en waarin een (min of meer) overzichtelijk verhaal wordt vertelt. Het verhaal loopt lekker, is intrigrerend, een beetje complex, maar niet zo erg dat je voortdurend goed moet opletten om niks te missen.

Het is moeilijk om de vergelijking met Ground Hog Day niet te maken omdat het centrale thema daar zo veel op lijkt, maar verder gaat die vergelijking niet.

Het enige waar ik nog niet over uit ben is of ik nog een tweede seizoen wil. Van de ene kant kan ik niet wachten, van de andere kant leek het verhaal compleet. Ik ben een beetje bang dat door de grote populariteit nog een tweede seizoen wordt geperst uit de nog openstaande vragen, en ik betwijfel of dat nog een bevredigend seizoen gaat worden. Met andere hoofdpersonen zouden ze er nog wel een vervolg aan kunnen geven, maar dan verlies je ook wel veel van wat seizoen 1 goed maakte.
ah hier precies hetzelfde gevoel over deze serie. Van sommige series dienen gewoon geen nieuwe seizoenen uitgebracht te worden ook al willen fans dat heel erg graag.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Laatst online: 22:18
PinusRigida schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:30:

The Blood of Sanctum was de seizoens finale van het zesde seizoen ja.
De meeste seizoen van The 100 hebben 13 afleveringen, alleen S2 en S3 hadden 16 afleveringen.
Seizoen 7 (laatste seizoen) krijgt er ook 16, om het totale aantal op (uiteraard ;) ) 100 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

AcidBurn schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:49:
[...]

The Blood of Sanctum was de seizoens finale van het zesde seizoen ja.
De meeste seizoen van The 100 hebben 13 afleveringen, alleen S2 en S3 hadden 16 afleveringen.
Seizoen 7 (laatste seizoen) krijgt er ook 16, om het totale aantal op (uiteraard ;) ) 100 te brengen.
Marzman schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:38:
[...]

De afleveringen stonden ook klaar tot en met 13 in de app. Ze kwamen wel per week, maar er stonden al wel thumbnails met omschrijving. Dat stopte ook bij 13.
Okay, thanx!

[ Voor 12% gewijzigd door PinusRigida op 13-08-2019 12:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb pas ''how to sell drugs online fast'' gekeken. Ook een erg leuke serie die me op een of andere manier aan sex education liet denken qua sfeer / opzet. Kijkt makkelijk weg maar heeft wel een cliffhanger naar seizoen 2, dat volgens mij nog niet officieel is aangekondigd en dus nog wel een tijd zal duren.

Ik mis wel een paar nieuwe grote series. Veel nieuwe seizoenen van bestaande series waar ik toch niet helemaal meer op zit te wachten merk ik.

- Lost in space ben ik benieuwd naar S2
- Mindhunter zit ik nog wel op te wacten
- Ozark idem

Maar dan is het al snel afgelopen helaas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Knightfall seizoen 2 staat nu ook op Netflix.
Seizoen 1 vond ik wel prima te pruimen, valt ook in een tijdperk wat ik wel tof vind.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Chrosser schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:54:
Heb pas ''how to sell drugs online fast'' gekeken. Ook een erg leuke serie die me op een of andere manier aan sex education liet denken qua sfeer / opzet. Kijkt makkelijk weg maar heeft wel een cliffhanger naar seizoen 2, dat volgens mij nog niet officieel is aangekondigd en dus nog wel een tijd zal duren.

Ik mis wel een paar nieuwe grote series. Veel nieuwe seizoenen van bestaande series waar ik toch niet helemaal meer op zit te wachten merk ik.

- Lost in space ben ik benieuwd naar S2
- Mindhunter zit ik nog wel op te wacten
- Ozark idem

Maar dan is het al snel afgelopen helaas :(
word het niet tijd voor een nieuw seizoen Better Cal Saul & Narcos of ben ik te vroeg ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
BCS helaas pas volgend jaar. Zijn nog aan het filmen of net klaar begreep ik.

[ Voor 10% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-08-2019 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:08:
[...]

word het niet tijd voor een nieuw seizoen Better Cal Saul & Narcos of ben ik te vroeg ?
Dat zijn indd wel toppers, maar ik ben er een beetje klaar mee. Met name Narcos moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 21:35
Wij zijn net klaar met het kijken van de serie Love (https://www.netflix.com/nl/title/80026506). Gewoon een hele leuke dramedy die laat zien waarom Netflix beter werkt dan een reguliere Amerikaanse zender: langzame en gedegen opbouw van karakters, prettige lengte (rond half uur) voor bingen en een paar hilarische en typische cast members. Vooral Gillian Jacobs is erg leuk :) Geen ruziënde 20ers die de wereld moeten redden maar 30ers die proberen te dealen met het inrichten van hun leven en relatie. Wel erg jammer dat er niet meer dan drie seizoenen zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:02
SemperFidelis schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:40:
Sinner seizoen 2 afgekeken, toch stuk minder dan 1 terwijl er enorm veel potentie in zat. Heb gevoel dat ze bepaalde lijnen gewoon niet hebben gebruikt aan t eind?
Helemaal mee eens, seizoen 1 was gewoon goed. Had verwacht dat seizoen 2 verder ging op het verhaal van s1 maar is gewoon heel anders. Geen slechte serie, maar niet zoals s1 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
G.Scholtens schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Helemaal mee eens, seizoen 1 was gewoon goed. Had verwacht dat seizoen 2 verder ging op het verhaal van s1 maar is gewoon heel anders. Geen slechte serie, maar niet zoals s1 :P
Nouja potentie met die Mosswood mysteries enzo was vet. Maar er wordt verder helemaal niks gedaan met The Beacon, die steen, of wie er wel/niet betrokken waren. Was echt heel matig afgerond, snap dat niet... Was echt de meest easy plottwist die mogelijk was.

Seizoen 3 klinkt wel weer leuk (en ga ik gewoon kijken)

[ Voor 4% gewijzigd door SemperFidelis op 14-08-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 07-10 10:02
SemperFidelis schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:27:
[...]

Nouja potentie met die Mosswood mysteries enzo was vet. Maar er wordt verder helemaal niks gedaan met The Beacon, die steen, of wie er wel/niet betrokken waren. Was echt heel matig afgerond, snap dat niet... Was echt de meest easy plottwist die mogelijk was.

Seizoen 3 klinkt wel weer leuk (en ga ik gewoon kijken)
Ja het was ook niet slecht s2, maar ik had gehoopt dat ze gewoon verder gingen op s1. Nu meer los staand seizoen / verhaal. Zeker ook wel benieuwd naar s3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
"The naked Director" is geweldig trouwens. Zelden zo'n goede Japanse serie gezien. Vaak zie je bij Japanse comedies nogal wat over-acting en gekunsteldheid. De acteerprestaties zijn hier echter goed en de humor is ook top.

De serie gaat over porno en hoe een voormalige aan-de-deur-verkoper hier een imperium van probeert op te bouwen in Japan. Gaat prima totdat hij problemen krijgt met de overheid en mafia.

_██_
(ಠ_ృ)

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:02
Quad schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:00:
Seizoen 1 vond ik wel prima te pruimen, valt ook in een tijdperk wat ik wel tof vind.
Seizoen 2 ben ik ook net gestart en wat valt me op? Luke Skywalker speelt erin (Mark Hamill) als Master Talus! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Laatst online: 07-10 08:59
Archer S10 staat online oOo *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Dit soort ongein wil ik dus echt niet zien op televisie. Merk dus ook wel dat Netflix gewoon elk denkbaar script opkoopt ofzo en filmt en het maar gewoon uitbrengt op het platform. Kwantiteit voor op kwaliteit, blijkbaar. Vind het maar jammer, hoor.

Ik zou het prettig vinden als er bv een Nederlands bedrijf iets al Netflix online gooit, maar dan ook educatieve docu's/series die dagelijks te bekeken zijn introduceert. Gewoon lekker on demand kijken. Man bijt hond, rail away, dat soort fratsen. Allemaal zonder reclame. En als je het niet wil zien dan kijk je lekker niet. Als de kwaliteit maar goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Ivysaur dat bestaat en heet NLziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Of gewoon NPO start plus ;) (RTL en SBS voegen niet echt veel toe vind ik ;) ) 2.99 per maand.

Alleen 1 groot nadeel, niet eens full HD. Zeker bij natuurdocumentaires als Blue Planet een echte afknapper.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
@ArthurMorgan SBS en RTL voegen niet veel toe nee, wel full HD dus. Dat is het me wel waard. En dan kun toch per ongeluk iets kijken op de commerciële zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Laatst online: 07-10 12:27
De serie Spingvloed gekeken, dat is echt een aanrader. Vind dit toch wel één van de beste Scandinavische misdaad series die ik heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Jelte @ArthurMorgan Op NLziet krijg je toch ook reclame. Heb nu maar gewoon de hoofdpagina van Rail Away in favorieten staan. Kan fullscreen en ondertiteling. Nice. Dat is ongeveer het enige wat ik wil kijken.

Toppie. <3

Ben trouwens bijna klaar met TBBT. Nog een 1.5 seizoen. En dan nog wachten tot september, want dan seizoen 12 er op.

Dan heb ik Friends, How I Met Your Mother en The Big Bang Theory gekeken. Dan moet ik nog Cheers, Frazier, The 70's show en Seinfield kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
@Ivysaur niet bij de NL zenders. Misschien wel bij de commerciële. Die kijk ik nauwelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik ben vandaag begonnen aan Better Than Us, of eigenlijk Лучше, чем люди. Een Russische sci-fi serie. Hij is best goed te hachelen!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Mx. Alba Sci fi? Ik straks even eten maken en even kijken. Toppert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:30
Mindhunter seizoen 2 staat nu op Netflix. Het eerste seizoen was top en ben dus erg benieuwd wat seizoen 2 in petto heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:05:
Mindhunter seizoen 2 staat nu op Netflix. Het eerste seizoen was top en ben dus erg benieuwd wat seizoen 2 in petto heeft!
Seizoen 2 gaat goed verder. Wel kort 2 dagen er wel doorheen.Nu wachten op seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Tigerblood schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:05:
Heel erg boeiend een aanrader !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ozark afgekeken.
Eindelijk begonnen aan Narcos, Mooie serie, af en toe wat actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Gisteren eindelijk La Casa de Papel S1 voor de tweede keer afgerond. Nu kunnen we eindelijk aan S2 beginnen.

Is MindHunter 2 net zo goed als S1? Ben bij dit soort series altijd een beetje huiverig voor het vervolg omdat er vaak hetzelfde niveau niet behaald word.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:48

LankHoar

Langharig tuig

Webgnome schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:07:
Gisteren eindelijk La Casa de Papel S1 voor de tweede keer afgerond. Nu kunnen we eindelijk aan S2 beginnen.

Is MindHunter 2 net zo goed als S1? Ben bij dit soort series altijd een beetje huiverig voor het vervolg omdat er vaak hetzelfde niveau niet behaald word.
Je loopt 2 seizoenen achter in dit geval :+ Zelf vond ik seizoen 3 ruim minder sterk als de voorgaande 2. Ze hadden het wat mij betreft bij 2 seizoenen moeten laten.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dat we met la casa achterhlopen weet ik wel maar daar ging mijn vraag ook niet over. Ik had een vraag over mindhunter ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 2 sluit goed aan bij deel 1. Het voelt als 1 geheel en volgens mij en als basis een goed boek welk op de realiteit gebaseerd is. Daarnaast David Fincher die erbij betrokken is, ook niet de minste (se7en).

Vaak bij nieuwe serie, waarbij de basis een nieuwe idee is, kan een evt nieuw seizoen twijfelachtig zijn, maar dit geval alles klopt gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2019 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Dit weekend beginnen bingen, zit al over de helft van S2, idd. goeie serie... Bingewatch-waardig. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PinusRigida schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:56:
[...]

Dit weekend beginnen bingen, zit al over de helft van S2, idd. goeie serie... Bingewatch-waardig. O+
Vanochtend tijdens ontbijt begonnen met S2E5, gelijk spijt van.. Werd juist spannend toen ik moest vertrekken richting werk. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Ik kijk ook naar Knightfall, Mark Hamill heeft inderdaad ook een leuke rol.

The Last Kingdom heb ik ook gekeken, maar zit nog steeds te wachten tot seizoen 3. Volgens IMDB en Wiki is die wel al uit maar nog niks gezien op Netflix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Voor wie het nog niet gehoord heeft, Disney+ start vanaf 12 november in Nederland (https://www.nu.nl/film/59...ovember-in-nederland.html) tegelijk met de VS. Ik ga daar sowieso wel een abonnement op nemen om het uit te proberen en zit er sterk over na te denken om tijdelijk Netflix op te zeggen. Vind namelijk dat er de laatste tijd niet veel verschijnt op Netflix wat ik leuk vind.

P.S. Disney+ topic: Het Disney+ topic [streamingdienst]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@gws24 Ik zou wel willen maar wil Disney geen geld geven, naar de culturele verkrachtingen genaamd Belle en het beest, de nieuwe Leeuwenkoning en Ariel.

Netflix is als een pleister op de wonde. Het doet het prima, maar verder ook niet. Disney is zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Vrijdag nieuwe seizoen van 13 reasons why.

Ben benieuwd maar denk toch wel dat die gaat tegenvallen..

Mindhunter maar 9 episodes :(
Was er zo doorheen, stomme vakantie ook :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 15:53
Voor de tweede keer? :o
Ik kom er niet eens één keer doorheen.
Pagina: 1 ... 159 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.