Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:55
Ossi schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

Voor de tweede keer? :o
Ik kom er niet eens één keer doorheen.
Ieder zijn ding hè. Wij vonden S1 wel leuk. Hopelijk is S2 vergelijkbaar

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
la Casa is prima vermaak. Maar ga echt niet seizoen 3 beginnen, zeker omdat seizoen 2 prima eindigt. Meer van hetzelfde lijkt me niets.

• Sleeon
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 16:48
Ivysaur schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:56:
@gws24 Ik zou wel willen maar wil Disney geen geld geven, naar de culturele verkrachtingen genaamd Belle en het beest, de nieuwe Leeuwenkoning en Ariel.

Netflix is als een pleister op de wonde. Het doet het prima, maar verder ook niet. Disney is zout.
Belle en Leeuwenkoning zijn gewoon fantastische films.

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
in het kader van beter laat dan nooit. :+

sherlock. wat een fenomenale serie, en wat spelen benedict cumberbatch en martin freeman goed. :)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
@Sleeon De tekenfilms, ja. De live-action en de digitale, nee. Brrr.. Historische Frankrijk helemaal verkeerd weergeven, liedje van Scar heftig inkorten en dingen weglaten. Bovendien een zwarte Ariel, terwijl de zeemeermin een Deens sprookje is. Disney doet net zo hard mee als andere bedrijven voor maximale winst.

Dan heb ik liever dat bagger van Netflix waar tenminste nog wat leuke oudere films en series zoals How I met Your Mom op staan. Maar Netflix doet eigenlijk ook wat Disney doet, dus.. ja.. het ene omruilen voor hetzelfde.. is oko een beetje raar.

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:28
Gisteren begonnen aan Happy! Season 2.
Wat een heerlijke over-the-top serie met geweldige typetjes is dit toch zeg!:)

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-11 21:08

Robtimus

me Robtimus no like you

Sinds dit weekend staat de originele Psycho op Netflix. Ik weet wat ik dit weekend ga kijken!

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:00
Spiderman into the spiderverse sinds vandaag, in 4K nog wel.

Is dat een trend ? Ghostbusters ook al in 4K,

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Waarom de fuck vertalen ze Bert als Onz in TBBT? 7(8)7

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

loekf2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:31:
Spiderman into the spiderverse sinds vandaag, in 4K nog wel.

Is dat een trend ? Ghostbusters ook al in 4K,
Ja dat is een trend. Imax is 2k * 3.2 (overlap) dus 4k op een scherm van 60" is dan nog beter natuurlijk, zit je er echt in. Mensen zijn bereid ervoor te betalen dus ja.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• nadroJ
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14:04
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:51:
Waarom de fuck vertalen ze Bert als Onz in TBBT? 7(8)7
Netflix en Nederlandse vertalingen... :F :') ;( :X :| :N

Canon, Apple & Samsung spul

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16:54
Met de Netflix TV app wordt het binnenkort mogelijk om aankomende titels (nieuwe films/series/seizoenen) te zien. Het komt er dan zo uit te zien:.

Je kan dan ook reminders instellen zodat je een seintje krijgt dat de content beschikbaar is. Vooralsnog alleen in de TV app en nog niet op andere apparaten.
Bron: https://variety.com/2019/...ection-tv-app-1203306950/

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Op de Xbox One heb je de functie nu ook.

• Ivysaur
  • Niet online
@Gonadan Pas bij seizoen 10 aflevering 21 is het Bert :P

• Jeltel
  • Niet online
Kun je ook dat automatisch van een trailer in het hoofdmenu afspelen ook uitzetten?
Superirritant.

Ik kon geen optie in het menu vinden. Het gaat om de Android tv app.

Jeltel wijzigde deze reactie 20-08-2019 22:00 (27%)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:09
Jeltel schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:50:
Kun je ook dat automatisch van een trailer in het hoofdmenu afspelen ook uitzetten?
Superirritant.

Ik kon geen optie in het menu vinden. Het gaat om de Android tv app.
Is al heel vaak gevraagd en wordt door heel veel mensen gewenst, maar het antwoord is: nee.

The devil is in the details.

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:47
Hahn schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:25:
[...]

Is al heel vaak gevraagd en wordt door heel veel mensen gewenst, maar het antwoord is: nee.
Vind het juist fijn die trailers, kan je direct zien of een film je aanspreekt

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:56

coelho

VanTheManFan

VirinR schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:36:
Met de Netflix TV app wordt het binnenkort mogelijk om aankomende titels (nieuwe films/series/seizoenen) te zien. Het komt er dan zo uit te zien:[Afbeelding].

Je kan dan ook reminders instellen zodat je een seintje krijgt dat de content beschikbaar is. Vooralsnog alleen in de TV app en nog niet op andere apparaten.
Bron: https://variety.com/2019/...ection-tv-app-1203306950/
Dat ze ook maar eens een optie bieden om aan te geven dat je een serie al gezien hebt (buiten Netflix om). Ik wordt continu gestalkt met series die ik al lang gekeken heb.

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17:17
Ivysaur schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:08:
Bovendien een zwarte Ariel, terwijl de zeemeermin een Deens sprookje is.
Haha ben jij er zo een :D

Dat er wezens in het water leven die half mens half vis zijn en blijkbaar longen hebben zodat ze Engels kunnen praten is prima, maar dat ze zwart zouden zijn gaat een brug te ver :+

/offtopic

• GSX-MAN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:28

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Omdat Frau al alle seizoenen gekeken heeft en we net in Schotland op vakantie geweest zijn, ben ik uit nieuwsgierigheid maar eens aan Outlander begonnnen. Valt tot nu toe (3,5 aflevering) helemaal niet tegen.

रातो चटनीमा ती बलहरू, तपाईलाई थाहा छ?

• Droefsnoet
Ik heb de afgelopen weken The Big Bang Theory gebinged. Het viel me nu op hoe raar het eigenlijk is om een serie te kijken zonder tijdsbesef. Thanksgiving, valentijnsdag en kerst gebeuren op dezelfde avond, karakters zijn elke week jarig. Als ze naar de première van Star Wars gaan besef je pas dat het daar dan 2015 is. Het is toch niet hetzelfde als elke week een aflevering kijken en samen oud worden met de personages. Je merkt dan heel goed het verschil met de echte binge series die Netflix zelf produceert, waarbij er één groot verhaal is dat in stukken wordt gehakt.

• Rallye
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16:51
@GSX-MAN Leuke serie. Seizoen 4 staat bij Ziggo!

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Rallye schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:16:
@GSX-MAN Leuke serie. Seizoen 4 staat bij Ziggo!
Nice, maar daar heb ik geen abonnement. Als ik de eerste 3 gekeken heb en meer wil, ga ik maar eens op zoek naar een oplossing. Maar ik denk dat 'ie over een maand of 3 wel op Netflix staat.

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 30-08 10:44
Netflix mag wel weer wat vaker originals gaan maken / posten. Ben wel een beetje uitgekeken op de series die nu online staan.

• Droefsnoet
Yogibeer schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:53:
Netflix mag wel weer wat vaker originals gaan maken / posten. Ben wel een beetje uitgekeken op de series die nu online staan.
Je hebt nu al alles gezien? :o

Ik ben na TBBT begonnen aan Glow en dan staat Wu Assassins me nog aan te staren. Ik zou Arrested Development eigenlijk ook nog moeten afkijken, maar misschien dat ik toch maar eens Mad Men moet gaan kijken en op mijn werk raadde ze nog Beter Call Saul aan. Ik was begonnen aan La Casa de Papel, maar Lucifer en Orange in the New Black schijnt ook leuk te zijn en tijdens de pauze wordt er steeds gesproken over Good Girls.

Kan ik wat tijd bij jou kopen?

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

Albantar schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:16:
Ik ben vandaag begonnen aan Better Than Us, of eigenlijk Лучше, чем люди. Een Russische sci-fi serie. Hij is best goed te hachelen!
Best goede serie, maar

spoiler:
op een gegeven moment ben je er wel klaar mee om te onthouden wie wie nou weer ontvoert heeft, en wie wie nou weer loopt te belazeren. Beetje herhaling van zetten steeds.

Stop intimidatie bij abortusklinieken: teken de petitie hier!

• Hahn
G.Scholtens schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:33:
[...]

Vind het juist fijn die trailers, kan je direct zien of een film je aanspreekt
En dat zou ook prima werken met 1 druk op de knop. Of nog beter: een setting waarin je kan zeggen of iets automatisch af moet gaan spelen of niet ;)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Ivysaur schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:08:
@Gonadan Pas bij seizoen 10 aflevering 21 is het Bert :P
Gevonden. :+

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Droefsnoet
Gevonden dat hij Bert wordt genoemd of waarom het eerst als Onz werd vertaald? Dacht eerst dat het wellicht om een taalgrapje ging.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Droefsnoet schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:43:
[...]

Gevonden dat hij Bert wordt genoemd of waarom het eerst als Onz werd vertaald? Dacht eerst dat het wellicht om een taalgrapje ging.
Bert, Onz snap ik nog steeds niets van.

• Ivysaur
  • Niet online
@Gonadan @Droefsnoet Zie er ook niks op Google. Denk die vertaler een grapje proberen te maken, of een onderzoeker van een universiteit aan het kijken of het ons opvalt, ofzo.

• Droefsnoet
@Ivysaur @Gonadan Het rare is dat hij pas Onz wordt genoemd in aflevering 10.9, terwijl hij daarvoor (bijvoorbeeld aflevering 7.13) wel als Bert wordt vertaald

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
De enige link die ik kan vinden tussen TBBT en Onz is het onzin subforum op fok. :')

• Ivysaur
  • Niet online
Rare illuminatie-shit, joh. Misschien is Onz een afkorting en moeten we die proberen te ontcijferen voor een eeuwigdurend leven. :+ @Gonadan @Droefsnoet

Ivysaur wijzigde deze reactie 21-08-2019 20:26 (10%)

• Albantar
  • Laatst online: 15:19

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Ardana schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:30:
[...]

Best goede serie, maar

spoiler:
op een gegeven moment ben je er wel klaar mee om te onthouden wie wie nou weer ontvoert heeft, en wie wie nou weer loopt te belazeren. Beetje herhaling van zetten steeds.
spoiler:
Iedereen ontvoert en belazert iedereen... Simpel toch? :+

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online
Starts as Fyre festival, ends as Hunger Games (12 september)

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

ArthurMorgan schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:51:
[...]
Ik weet niet of dit ook voor Nederland geldt, maar op reddit kreeg ik gisteren 'een reactie van iemand' dat seizoen 2 van the Glitch op 28 november op Netflix komt. Maar nog geen andere bron daarvan gevonden. Vorig jaar was het geloof ik wel echt een global introductie.
Mad-Matt schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:40:
[...]
Net begonnen met Glitch.
Lekker binchwatchen vandaag.
IMDB: Glitch (TV Series 2015– )
xippie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:51:
Iemand die ook de Australische drama/sf serie Glitch volgde in 2015? Seizoen 2 is begonnen, ze zitten al weer op aflevering 3 van de 6.
Net voor de 2e keer Glich een kans gegeven, vond The Returned best goed, dus hoopte op een soortgelijk iets. Waar ik de eerste keer in ep 3 vastloop, loop ik nu al in ep 1 vast: die agent is zó f*cking dom en egoïstisch, het doet gewoon pijn om naar te kijken. Nu is de rest ook geen toonbeeld van slimme beslissingen, maar die agent... nee, gewoon nee.

Aan degenen die de serie gezien hebben: gaat dat nog beter worden? Of ga ik me gewoon blijven ergeren?

Stop intimidatie bij abortusklinieken: teken de petitie hier!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Poeh, dat is lastig. Ik herken die kritiekpunten niet, dus is het moeilijk om te zeggen of het beter wordt. Maar ik denk het niet dan. Ik vind die politieagent vooral heel menselijk. Minder zwart-wit dan je vaak ziet. Hij maakt veel fouten, maar ik denk dat zo goed als iedereen in een dergelijke situatie fouten maakt. Hoe moet je in vredes naam handelen daar, de consequenties van wat je doet zijn gewoon niet te voorspellen. (Ja als je het verteld zit je binnen de kortste keren in een gedwongen psychiatrische instelling :D )
Maar als zijn beslissingen je storen, denk ik niet dat je het alsnog wat gaat vinden. Dat punt verandert volgens mij niet echt.

/edit: Overigens vind ik hem ook niet sympathiek nee, het is vaak best wel een zak. Maar... tsja... zo lopen er miljoenen rond :D (hij bedoelt het meestal wel goed ;) )

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 23-08-2019 06:55 (11%)

I got a bad feeling about this.

• FlowChef
  • Laatst online: 18-11 15:26
Hallo Allen,

Hier onlangs begonnen met stranger things. Nu heb ik het meestal niet zo op kinderen in een film die de hoofdrollen verkondigen maar het werkt wel enorm goed. Seizoen 2 ben ik net aan begonnen en volgens vrienden moet die beter zijn dan seizoen 1 (komt niet vaak voor) dus ben benieuwd! Wat zijn (zonder spoilers) jullie ervaringen met seizoen 2? Moeite waard?

• smurfinmark
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15:21
FlowChef schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:16:
Hallo Allen,

Hier onlangs begonnen met stranger things. Nu heb ik het meestal niet zo op kinderen in een film die de hoofdrollen verkondigen maar het werkt wel enorm goed. Seizoen 2 ben ik net aan begonnen en volgens vrienden moet die beter zijn dan seizoen 1 (komt niet vaak voor) dus ben benieuwd! Wat zijn (zonder spoilers) jullie ervaringen met seizoen 2? Moeite waard?
De frisheid/nieuwheid van een seizoen 1 ga je niet meer terugkrijgen, maar verder zijn S2 & S3 zeker de moeite van het bekijken waard imho

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De moeite waard zeker wel, ik vond seizoen 1 ook het beste.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-11 23:06

burgt

Starbass

Ik ben van de week begonnen met Another life. Opzich wel een leuke Science fiction, er zitten alleen soms wat verschrikkelijk irritante characters in met onzinnige redenering (of het komt gewoon niet uit de verf.)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Hahn
burgt schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:24:
Ik ben van de week begonnen met Another life. Opzich wel een leuke Science fiction, er zitten alleen soms wat verschrikkelijk irritante characters in met onzinnige redenering (of het komt gewoon niet uit de verf.)
Haha, herkenbaar. Ik vond Another Life vermakelijk, maar ik vond het op sommige vlakken best wel als een B-serie aanvoelen, vooral sommige acteurs.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18-11 01:26
Is er iets ergers bij series dan dat er acteurs worden replaced?
Had seizoen 1 van Cuckoo gekeken en vond het wel aardig, beetje flauwe Britse humor, en dan begin je seizoen 2 te kijken en opeens is 1 van de hoofdpersonen weg ( Andy Samberg ) en wordt vervangen door Taylor Lautner, wat een pruts acteur, verschrikkelijk en ook dochter is opeens nieuwe actrice.

Na 5 min eerste episode seizoen 2 meteen afgehaakt.

Wu assassin vind ik wel aardig, soms wat traag maar ga ik zeker afkijken.

Albinoraptor wijzigde deze reactie 23-08-2019 13:52 (8%)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:14
Vanavond maar is kijken of ze 13 reasons why de afgrond in geholpen hebben of dat het 3e seizoen van de serie wederom zo goed als de eerste twee seizoenen is. Zag namelijk in de trailer van seizoen 3 nergens iets over het eind van seizoen 2 en daar maak ik mij zorgen om.

Hoop niet dat ze door de klagers in de media zijn afgehaakt van alle ruwe beelden :), dat maakte de serie juist mooi en uniek.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15:10
Albinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:52:
Is er iets ergers bij series dan dat er acteurs worden replaced?
Had seizoen 1 van Cuckoo gekeken en vond het wel aardig, beetje flauwe Britse humor, en dan begin je seizoen 2 te kijken en opeens is 1 van de hoofdpersonen weg ( Andy Samberg ) en wordt vervangen door Taylor Lautner, wat een pruts acteur, verschrikkelijk en ook dochter is opeens nieuwe actrice.

Na 5 min eerste episode seizoen 2 meteen afgehaakt.

Wu assassin vind ik wel aardig, soms wat traag maar ga ik zeker afkijken.
Maakt dat ik het niet ga kijken. Ik geniet erg van Samberg in Brooklyn en wilde Cuckoo wel gaan checken omdat hij er in zit, maar begin er nu niet eens aan. Kan het eerste seizoen dan wel gaan kijken maar dan weet ik dat ik ofwel met de open eindes blijf zitten ofwel overschakel naar Lautner. Thanks but no thanks.

go forget who we are, yeah

• Albinoraptor
snmght schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Maakt dat ik het niet ga kijken. Ik geniet erg van Samberg in Brooklyn en wilde Cuckoo wel gaan checken omdat hij er in zit, maar begin er nu niet eens aan. Kan het eerste seizoen dan wel gaan kijken maar dan weet ik dat ik ofwel met de open eindes blijf zitten ofwel overschakel naar Lautner. Thanks but no thanks.
Valt wel mee qua open einde, je kan seizoen 1 wel opzich kijken, want verhaallijn wordt wel fatsoenlijk afgesloten. Dus heb ook niet echt gevoel dat ik iets mis, was alleen jammer want ik hoopte op 5 leuke seizoenen. :P

Ik was het gaan kijken om Greg Davies, was voor mij verrassing dat Samberg erin zat.
Wat ik wel grappig vond was dat de vrouw (in serie) van hem Emily is uit Friends en wat een toeval hun dochter heet Rachel, moeten ze toch express hebben gedaan. :P

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:45

Trouble

Meisje!

Albinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:15:
[...]

Wat ik wel grappig vond was dat de vrouw van hem Emily is uit Friends en wat een toeval haar dochter heet Rachel, moeten ze toch express hebben gedaan. :P
Emily is gespeeld door Helen Baxendale, die een relatie heeft met ene David L. Williams, dus weet niet wie jij bedoelt maar geloof dat je wat mensen door elkaar haalt :P

Trouble Brigitte von Tweaker

• Albinoraptor
Trouble schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

Emily is gespeeld door Helen Baxendale, die een relatie heeft met ene David L. Williams, dus weet niet wie jij bedoelt maar geloof dat je wat mensen door elkaar haalt :P
Sorry, was mss beetje onduidelijk, bedoelde ook vrouw van hem in de serie en dat is Helen Baxendale / Emily en in serie heet hun dochter Rachel. ;)

Albinoraptor wijzigde deze reactie 23-08-2019 14:26 (5%)

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:45

Trouble

Meisje!

Albinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:24:
[...]

Sorry, was mss beetje onduidelijk, bedoelde ook vrouw van hem in de serie en dat is Helen Baxendale. ;)
Ah! Ja ik dacht dat je IRL bedoelde :+

Trouble Brigitte von Tweaker

• smurfinmark
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15:21
en dan natuurlijk op 30 augustus..... The Dark Crystal; the Age of Resistance

Ziet er geweldig uit, de 1e reviews zijn lovend, heb er enorm veel zin !

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:58
Ik ben blij dat Downsizing er op staat :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:35

MeNTaL_TO

The future is not set

Albinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:24:
[...]

Sorry, was mss beetje onduidelijk, bedoelde ook vrouw van hem in de serie en dat is Helen Baxendale / Emily en in serie heet hun dochter Rachel. ;)
Noemt haar man haar dan ook heel de tijd Rachel? :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17:33

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Ik ben de laatste dagen enorm aan het genieten van Hyperdrive.
Een soort American Ninja Warrior / Ultimate Beastmaster, maar dan met auto's.

Verrassend verslavend

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• ThoThoHeiJan
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
smurfinmark schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:59:
[...]

De frisheid/nieuwheid van een seizoen 1 ga je niet meer terugkrijgen, maar verder zijn S2 & S3 zeker de moeite van het bekijken waard imho
Bij een paar afleveringen in 3 ben ik afgehaakt

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:53
Bas170 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:43:

Verrassend verslavend

[YouTube: Hyperdrive | Official Trailer | Netflix]
Het is een leuk concept, maar die neppe, overenthousiaste, plakkerige Amerikaanse commentaar is zo extreem vermoeiend :X Gelukkig zit er verder wel vaart (hihi) in de afleveringen en wordt niet elke run volledig getoond.

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:23

avotar

P0werd by Black Coffee

Mars18 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:39:
Die viel me zo enorm tegen.

Daar hadden ze zoveel meer van kunnen maken.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• dawg
  • Niet online
Bas170 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:43:

Verrassend verslavend

[YouTube: Hyperdrive | Official Trailer | Netflix]
ik vond dit echt verschikkelijke amerikaanse pulp. vond ik van beastmaster ook al trouwens. :)

• Ivysaur
  • Niet online
Finale Score:

Een groep zwaarbewapende criminelen valt met veel geweld een voetbalstadion binnen tijdens een belangrijke wedstrijd. Er wordt gedreigd met een bom die in de 90ste minuut zal afgaan als er niet aan de eis om losgeld voldaan wordt.
Das gewoon 1 op 1 die film van Jean-Claude van Damme. lol.

Ivysaur wijzigde deze reactie 24-08-2019 17:36 (8%)

• Miks
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-10 09:21
Zojuist Mindhunter afgekeken S02. _/-\o_
Traag maar het blijft boeien. Net als Better Call Saul wmb de betere series op Netflix. Nu weer op zoek naar iets nieuws... :o

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:58
avotar schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Wij moeten nog 40 minuten kijken, waren te moe gisteren.
Viel ook tegen helaas

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12:13

Honesty

kattenneus!

avotar schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Klopt, had er meer van verwacht, het is geen comedy, geen drama, geen echte SF eigenlijk is Downsizing net niets. Halverwege het einde dacht ik dat het nog goed zou komen maar helaas:

spoiler: eind
Ik had gehoopt dat hij omdat hij nogal materialistisch was toen ze naar Liessure land gingen dat die door die vietnamees zich ook zou ontwikkelen als een dissident van het systeem, maar helaas, zat zoveel meer in deze film. Weet nog dat ik het jammer vond omdat ik hem in de bios had gemist, nu ben ik dolblij

festina lente

• van der Berg
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16-11 21:39
Netflix het is erg makkelijk en ben al 3 jaar zeer tevreden. Veel aanbod en heb al heel veel films en documentaires gezien.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

The Missing seizoen 3 afgekeken.
Leuk dat het voor 90% in Amsterdam afspeelt, minder logisch is dat praktisch iedereen zo makkelijk en perfect Engels weet te praten, ook willekeurige voorbijgangers.

Wel een mooi seizoen, goed opgebouwd maar... het einde is abrupt, en dat levert wel een anticlimax op.
En dat is erg jammer! Want het zit wederom goed in elkaar, al waren een aantal zaken wel steeds meer voorspelbaarder.

Als er een seizoen 4 komt, hoop ik wel dat het duistere terug komt zoals in S1 en S2.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:05

YourMom

I put the p in pool.

Quad schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:33:

Leuk dat het voor 90% in Amsterdam afspeelt, minder logisch is dat praktisch iedereen zo makkelijk en perfect Engels weet te praten, ook willekeurige voorbijgangers.
Hehe, dat valt me ook steeds op... maar goed, het stoort niet altijd...

Bvb: Knightfall: 2 seizoenen over de Franse Tempeliers, verbonden aan het Franse koninklijke hof, 2 seizoenen lang spreken alle Fransen, van royals tot Tempeliers, ridders en de bedelaars op de straat, perfect Engels in het Frankrijk van toen. :F

...Maar gelukkig vind ik de serie goed genoeg dat het me eigenlijk niet stoort.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat er meer klachten zouden komen als men het grootste deel van het budget zou steken in het spreken van occitaans (?), langues d'oïl, latijn, etc en niemand het zou verstaan. Modern Frans is immers even onrealistisch. Zie ook Star Trek etc waar men liever een universal translator verzint dan dat men de helft van iedere aflevering kwijt is aan basale vertalingen.

Recent voor het eerst begonnen aan Prison Break. Zijn de latere seizoenen de moeite waard te kijken?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
Prison Break Seizoen 1 is het beste, seizoen 2 ook nog goed. 3 was bagger, 4 niet veel beter. 5 was weer een stuk beter, maar komt niet in de buurt van de eerste 2.

Ik ben nu bezig met Locked Up S1 en 13 Reasons Why S3.

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:34
AcidBurn schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:21:
Prison Break Seizoen 1 is het beste, seizoen 2 ook nog goed. 3 was bagger, 4 niet veel beter. 5 was weer een stuk beter, maar komt niet in de buurt van de eerste 2.

Ik ben nu bezig met Locked Up S1 en 13 Reasons Why S3.
Mijn mening is dat 1,2,3 gewoon goede seizoenen zijn. 4 en 5 daarentegen echt een heel stuk minder.

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-11 23:06

burgt

Starbass

Eerste seizoen Prison break is wel aardig, daarna worden de characters stronteigenwijs en oliedom. Toen was het misschien wel goed, maar tegenwoordig is de standaard een stuk hoger (ligt eraan wat je kijkt trouwens :P).

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 30-08 10:44
Wanneer kunnen we nu Peaky Blinders verwachten?

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:48
Yogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:08:
Wanneer kunnen we nu Peaky Blinders verwachten?
4 oktober, maar dat had Google je ook kunnen vertellen hoor ;)

Zelf net n.a.v. het kijken van Afterlife ook 'Derek' gekeken waar Ricky Gervais een autistische man van 50 speelt die in een verzorgingstehuis 'werkt'. Wat een prachtige serie is dat toch. Grappig, oprecht, lief, ik ben fan! Kijken waard als je het nog niet hebt gezien. Slechts 2 seizoenen van een stuk of wat afleveringen en een afsluitende special van een uurtje.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15:10
F_J_K schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:01:

Recent voor het eerst begonnen aan Prison Break. Zijn de latere seizoenen de moeite waard te kijken?
Imho is de eerste de beste, de rest is nog wel vermakelijk maar volstrekt onlogisch. Volgens mij zijn de tags niet per se nodig, maar voor de zekerheid;

spoiler:
Waar in seizoen 1 de hoofdpersoon hetgeen hij doet goed heeft uitgedacht door uitvoerige planning, kan hij datzelfde trucje in de komende seizoenen gewoon uit de losse pols en in een veel kortere tijdspanne.

Het meest genoten van T-bag overigens. Well played.

go forget who we are, yeah

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mars18 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:39:
Afgelopen weekend gekeken, was een vermakelijke film, enkel aan het einde zwakte het wat af, maar we hebben krom gelegen om dat Vietnammeesje :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-11 22:00
Netflix lost een eerste teaser voor El Camino: A Breaking Bad Film:

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14-11 17:45
Net 2e seizoen van The OA uitgekeken. _/-\o_
Het eerste vond ik ook al goed, maar het 2e is echt nog een niveau hoger; en aan de online scores te zien, ben ik niet de enige die er zo over denk. Is ook donkerder en mysterieuzer dan het eerste, met een nóg hoger WTF gehalte. De cliffhanger van S2 is jaw-dropping. Bij elke aflevering zat ik de Episode Discussions op reddit erop na te lezen om toch het een en het ander te kunnen laten bezinken. Heerlijk, zo'n series die je doen nadenken en waarbij er "inter-seasonal" references in verweven zitten omdat Brit & Zal het verhaal van 5 seizoenen van in het begin volledig uitgetekend hebben. Groot respect voor zo'n creatieve talenten.

spoiler:
Helaas nu wel gecancelled, maar er zijn theorieën dat het cancellen zelf deel is van de show...

Na series als Maniac, The OA, Stranger Things, Black Mirror & Dark is het wel harder geworden om nog series te vinden die ik boeiend genoeg vind :/

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• YourMom

YourMom

I put the p in pool.

dawg schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:15:
[...]

ik vond dit echt verschikkelijke amerikaanse pulp. vond ik van beastmaster ook al trouwens. :)
Jeezes ik ook!

Ik heb Hyperdrive een tijdlang een kans gegeven en ondanks het feit dat er soms wel een leuke wagen en/of driver de revue passeert... lukt-het-me-maar-niet om me niet grandioos blauw te ergeren aan de overmatig Amerikaanse (geen)stijl. Mijn god wat zijn die presentatoren boerenl*llen zonder gevoel voor humor of het moet een gevoel voor humor van een 5-jarige zijn...

Vertelt er eentje "I met my ex on a drift-track... it didn't work out, we kinda' drifted apart"... Dat wàs nu eens een -min-of-meer- grappig intermezzo... keken die 3 andere hem aan alsof hij net gevloekt had, compleet de pointe aan zich voorbij laten gaan, ben ervan overtuigd dat ze de grap niet eens door hadden.

Nog zo'n stukje: "I kinda' want to see a car drive over the Leveller"
3 anderen in koor "NO, you do not want to see a car drive over the Leveller"... :F

Ik bedoel... ehm, JAWEL, dat wil ik WEL zien!! >:)

Neen, echt ondermaats Amerikaans gewouwel zonder gevoel, zonder stijl, zonder humor, zonder finesse, zonder ooit iets interessants te vertellen hebben, met af en toe een leuke shot en een geflipte stunt van één of andere koereur.

En dan nog gezwegen van hoe ergerlijk de regels in elkaar zitten:
spoiler:
Komt er één of andere patser met z'n nagenoeg stock Mercedes AMG GTR pronken, krijgt die -zoals verwacht- die wagen met de grootste moeite niet zijdelings, zijn oplossing: de targets (aan zijn kant) neerhalen door telkens zijn portier open te zwaaien. Na 2 targets deed ie zelfs niet meer de moeite om te proberen te driften, gewoon steevast die deur open. Toppunt: niet gediskwalificeerd, meer zelfs, de eikel haalde het tot de tweede plaats, niet voor lang maar toch! :( :( :( Wat houdt iedereen dan nog tegen om zelf ook niet z'n deur open te gooien i.p.v. de moeite te doen en seconden tijd te verliezen om te driften?! Moeten ze gewoon maar voorbijrijden en deurtje opengooien... En dat wordt nog goedgekeurd ook! |:(
Toen was het voor mij over-en-uit... deze troep kijk ik niet meer... :F :w

YourMom wijzigde deze reactie 27-08-2019 15:51 (6%)

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07:54
@Buzz_Fuzz, Mindhunter gezien? Vond S2 ook weer erg goed.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

YourMom schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:33:
[...]
Ik heb Hyperdrive een tijdlang een kans gegeven en ondanks het feit dat er soms wel een leuke wagen en/of driver de revue passeert... lukt-het-me-maar-niet om me niet grandioos blauw te ergeren aan de overmatig Amerikaanse (geen)stijl. Mijn god wat zijn die presentatoren boerenl*llen zonder gevoel voor humor of het moet een gevoel voor humor van een 5-jarige zijn...
Amerikanen zijn ook boeren, het overgrote deel. Dave Chappel had er een leuk stukje over dat hij de uitslag van de verkiezingen al wist voor die bekend was. Toen Obama won stond hij in een rij met veel donkere mensen en toen Trump won trof hij allemaal tractors en pickuptrucks aan :p

Die presentator met die baard is volgens mij van de Amerikaanse Top Gear. Misschien de rest ook, ik heb die Top Gear weinig gekeken. Van Hyperdrive heb ik ook nog maar een stukje van een aflevering gezien.

/▌

• YourMom

YourMom

I put the p in pool.

Marzman schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:25:
[...]

Die presentator met die baard is volgens mij van de Amerikaanse Top Gear. Misschien de rest ook, ik heb die Top Gear weinig gekeken. Van Hyperdrive heb ik ook nog maar een stukje van een aflevering gezien.
Is mogelijk, heb die USA Topgear ook al niet vaak genoeg gezien om het te weten, ik herken die kerel i.i.g. niet...
Ook in Top Gear USA ergerde ik me aan dat gedwongen grappig doen, het lukt hen niet, ze hebben het gewoon niet in zich om spitsvondig te zijn, je ziet hun "jokes" van mijlenver aankomen en dan hebben ze zo'n 'highschool' niveau... Daarbij nog zo'n 130 keer per half uur van dat "Oow yeah" en , "Oh My God" :F

Maar goed, ieder z'n talenten, er zijn genoeg Amerikanen die wel grappig zijn, alleen zouden diegenen die het niet zijn, best stoppen met proberen. >:)

Terug over die Hyperdrive, ik vind het format wel goed eerlijk gezegd, wie ietwat van over-the-top wagens, obstakel-parcours en slip -en driftwerk houdt zou hier nog iets aan kunnen hebben, alleen moet je de commentaar kunnen negeren.

YourMom wijzigde deze reactie 27-08-2019 15:47 (12%)

• dawg
  • Niet online
ik merk bij mezelf de laatste tijd sowieso dat ik meer en meer genoeg begin te krijgen van amerikaanse tv/film. altijd een prominente plek voor religie, de hoofdrolspeler heeft een of ander werktrauma waar ie maar niet overheen komt en vooral zwelgt in zelfmedelijden, slecht huwelijk/liefde, er moet altijd een held zijn, "murica fuck yeah!", etc. de cliché's vliegen je om de oren.

misschien ligt het aan mij maar ik vermaak me er steeds minder mee, ik erger me er juist steeds meer aan. voorspelbare oppervlakkige meuk. er zitten nog wel parels tussen maar steeds minder.

dawg wijzigde deze reactie 27-08-2019 15:55 (8%)

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 16:49
Op verzoek van mijn vrouw samen naar Jane the Virgin aan het kijken. Ik dacht dat het zo'n slappe dramaserie a la *random tienerdrama* maar het valt me tot nu toe alleszins mee. Er zit vooral veel humor in door de commentator.

• algalid
  • Nu online
Netflix heeft 3 films voor het Festival van Venetië.

De eerste is met de acteur Timothee Chalamet (ergens voor de herfst)

De tweede is Marriage Story met Adam Driver en Scarlett Johansson (ook de herfst)

De derde is Laundromat van regisseur Soderbergh met Meryl Streep (1 november), maar die trailer zal wss pas binnen een paar dagen verschijnen na de vertoning op het festival.

The Irishman verschijnt op 1 november in US en UK theaters voor ze op Thanksgiving op Netflix komt:
https://deadline.com/2019...iving-holiday-1202704994/

algalid wijzigde deze reactie 27-08-2019 20:54 (17%)

• AcidBurn
In 3 dagen door heel 13 Reasons Why seizoen 3 heen geknalt. Holy shit wat een heerlijke mindfuck hebben ze er dit keer van gemaakt.
spoiler:
Dat Clay en Justin zo close zijn geworden is geloofwaardig gedaan. Dat iedereen in de groep voor Clay opkomt omdat hij weigert over de anderen uit de school te klappen is ook goed gedaan. Tyler die dankzij Clay's aanwezigheid de stap durft te maken, ook een mooie symbolische zet.

Ik snap alleen niet hoe Ani overal zo betrokken bij kan zijn. Een karakter dat nog geen jaar daar woont, en dan al zoveel vertrouwen heeft gewonnen binnen een groep vrienden die aan elkaar hangt van ondelinge historie en geheimen?

Ik vraag me ten zeerste af waar ze het vierde en laatste seizoen mee gaan vullen, want zoveel aanknopingspunten zijn er volgens mij niet meer.

• algalid
  • Nu online
AcidBurn schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:27:
Ik vraag me ten zeerste af waar ze het vierde en laatste seizoen mee gaan vullen
Een aantal fans hopen op "13 reasons to kill off annoying Ani" :9~ Maar mogelijk onderzoeken ze de moord van een ander personage om uiteindelijk uit te komen dat het een tragisch ongeluk was dat net leek op moord (zichzelf verhangen, letterlijk struikelen over een hoge trap, ...).

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 16:10
Albantar schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:16:
Ik ben vandaag begonnen aan Better Than Us, of eigenlijk Лучше, чем люди. Een Russische sci-fi serie. Hij is best goed te hachelen!
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien, het lijkt op een grovere remake van het Zweedse Real Humans?

• Famous
  • Nu online

Famous

R 400+

YourMom schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:33:
[...]

Vertelt er eentje "I met my ex on a drift-track... it didn't work out, we kinda' drifted apart"... Dat wàs nu eens een -min-of-meer- grappig intermezzo... keken die 3 andere hem aan alsof hij net gevloekt had, compleet de pointe aan zich voorbij laten gaan, ben ervan overtuigd dat ze de grap niet eens door hadden.

Nog zo'n stukje: "I kinda' want to see a car drive over the Leveller"
3 anderen in koor "NO, you do not want to see a car drive over the Leveller"... :F

Ik bedoel... ehm, JAWEL, dat wil ik WEL zien!! >:)

Neen, echt ondermaats Amerikaans gewouwel zonder gevoel, zonder stijl, zonder humor, zonder finesse, zonder ooit iets interessants te vertellen hebben, met af en toe een leuke shot en een geflipte stunt van één of andere koereur.
Degene die het vertelt is Michael Bisping, former MMA kampioen komend uit Engeland.
Keek wel een beetje raar op toen ik hem zag 8)7

Verbaasde mij ook erover dat die andere twee mannen langer waren, zie je niet zo snel in de US.
En die vrouw was een microfoon warmer volgens mij, die zei echt niets :')

Ik heb het wel afgekeken maar inderdaad goed Amerikaans, helemaal verbaasd ook toen
spoiler:
Mevrouw Kraff terug kwam na het 'waterincident'. Ja, die Amerikanen zouden 50 miljoen schadevergoeding eisen
.
Sarah vond ik wel een genotje om naar te kijken :o

Xbox live: Ghesous

• Sangroid
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Sangroid

SjoebieDoowah.

ruftman schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien, het lijkt op een grovere remake van het Zweedse Real Humans?
@ruftman Ik zie nu net staan dat je de eerste aflevering pas gezien hebt. Nog even niet naar mijn spoiler kijken, dan...

Dat idee krijg ik er ook een beetje bij, vooral:
spoiler:
Die opa met die knullig kijkende robot, exact hetzelfde gegeven had je ook in Real Humans, toch?

Maar, het blijft me nog steeds boeien, ben nog niet klaar met deze serie te kijken.

Sangroid wijzigde deze reactie 28-08-2019 15:49 (19%)

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 16:10
Sangroid schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

@ruftman Ik zie nu net staan dat je de eerste aflevering pas gezien hebt. Nog even niet naar mijn spoiler kijken, dan...

Dat idee krijg ik er ook een beetje bij, vooral:
spoiler:
Die opa met die knullig kijkende robot, exact hetzelfde gegeven had je ook in Real Humans, toch?

Maar, het blijft me nog steeds boeien, ben nog niet klaar met deze serie te kijken.
Sowieso vind ik het een boeiend thema. En ik hou van SF die niet heel ver van de werkelijkheid af staat, of een richting laat zien waar de werkelijkheid naar toe kan gaan.
Ik ga daarom zeker verder kijken.

• Ivysaur
  • Niet online
Het duurde een 1.5 maand maar ik heb 11 seizoenen van TBBT er op zitten. Nu wachten op seizoen 12. Nu Derry Girls S2 Kijken.

• algalid
  • Nu online
Benedict (Anthony Hopkins) lust Franciscus rauw (Jonathan Pryce) voor de kerst:

Seizoen 2 komt eraan op 20 sept:

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik ben wel benieuwd naar deze:

Hoop van harte dat de Nederlandse Netflix 'm ook uitbrengt.

Mooie Plaatjes   

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:55
Ben wel erg benieuwd naar die 'Two Popes'. Ben niet gelovig maar het Rooms katholieke is altijd wel interessant.

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• G_Dragon
Hoever is iedereen met het 3e seizoen van 13 Reasons Why?
Wij zitten momenteel bij aflevering 8 of 9 :)
Ben meer dan verrast ondanks ik heel bang was dat ze zich teveel van de media zouden hebben aangetrokken en een braaf seizoen zouden maken.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:24:
Ben meer dan verrast ondanks ik heel bang was dat ze zich teveel van de media zouden hebben aangetrokken en een braaf seizoen zouden maken.
Ik ben met die serie begonnen door de reclame van het 3e seizoen. Heb net het eerste seizoen 'af'. Ik had niet verwacht dat het verhaal verder ging met dezelfde acteurs eigenlijk.
Webgnome schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:15:
Ben wel erg benieuwd naar die 'Two Popes'. Ben niet gelovig maar het Rooms katholieke is altijd wel interessant.
De troonwisseling van de paus in 2013? Op zich lijkt het me ook wel interessant, maar tegelijkertijd vraag ik me af of het onderwerp filmwaardig is.

Marzman wijzigde deze reactie 30-08-2019 13:35 (25%)

/▌

• G_Dragon
Marzman schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:33:
[...]

Ik ben met die serie begonnen door de reclame van het 3e seizoen. Heb net het eerste seizoen 'af'. Ik had niet verwacht dat het verhaal verder ging met dezelfde acteurs eigenlijk.

[...]

De troonwisseling van de paus in 2013? Op zich lijkt het me ook wel interessant, maar tegelijkertijd vraag ik me af of het onderwerp filmwaardig is.
Ik kan je aanraden om door te kijken, seizoen 2 is ook erg indrukwekkend :)
Seizoen 3 is gelukkig ook zoals ik had gehoopt 8)

• Sniffels
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15:14
Vond/Vind Hyperdrive te pruimen, ja commentaar is een beetje "te" amerikaans, dingen zijn "te" overdreven, er zijn dingen gemonteerd als een malle, maar een dikke Mustang een laaaaange drift zien maken, of een vrouw toch succesvol te zien in de racerij is toch zeker een 7/10

• GSX-MAN

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

Ik heb een paar afleveringen Rust Valley Restorers gezien. Meer van hetzelfde, maar zeker vermakelijk.

• AcidBurn
G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:24:
Heb een paar dagen geleden al gemeldt dat ik s3 in 3 dagen erdoor heb gejaagd.
Mijn mening: Seizoen 1 goed, je komt er langzaam achter hoe alles in elkaar zit.

Seizoen 2 vond ik op sommige punten beter, andere punten wat minder.
Er werden wat meer mindgames gespeeld, en verschillende karakters worden beter uitgediept.

Seizoen 3: 1 grote mindfuck van heb ik jou daar. Steeds veranderd het verhaal een beetje, bijna iedereen verdenkt elkaar soms, en toch helpen/beschermen ze elkaar.

spoiler:
Ik vind het wel vreemd dat Zach gewoon weg lijkt te komen met wat hij Bryce aandeed.
Hij heeft hem dan niet vermoord, maar heeft wel zware mishandeling en aan zijn lot overlaten bekend.
Ook Ani's leugens tegen Clay zullen nog een staartje moeten krijgen, ook al heeft ze hem er uiteindelijk wel mee vrij weten te krijgen. Ik hoop deels dat beide aspecten volgend seizoen aan bod komen.
Een acties-gevolgen seizoen lijkt me niet onlogisch, zoals S2 dat was tov S1.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:53
Rust Valley Restorers vond ik heerlijk tv. Lekker langzaam; baas van de toko totaal van de wereld en leuke auto's.

Hyperdrive vond ik erg leuk. Ik heb me niet gestoord aan het commentaar. Daar draaide het natuurlijk ook niet om. Wel om gave auto's en racen/driften. Dat zat allemaal uitstekend in elkaar.

@YourMom Heb je wel goed gekeken? Dat grapje van drifting apart snapten die andere presentatoren wel en daar hadden ze het ook over. En over die coureur met zijn deurentrucje: ze gaven aan dat het helaas binnen de regels viel en ze er niks aan konden doen, maar niemand, presentatoren en medecoureurs incluis, vond het erg toen hij al vrij snel afviel. Ook dat werd gewoon genoemd. Er werd m.i. vrij streng gejureerd. Als het niet goed was, dan was het niet goed. Kennelijk waren ze vergeten in de regels te zetten dat je die doelwitten driftend moest raken, maar ja, wat dan als je in een ongecontroleerde slip zit? Hem per ongeluk raakt? Etc. Zijkant/achterkant was de eis. Ik vond het ook meer dan terecht dat hij afviel overigens.

• Ivysaur
  • Niet online
Derry Girls S2 was weer geweldig <3
Pagina: 1 ... 160 ... 164 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True