Belle en Leeuwenkoning zijn gewoon fantastische films.Ivysaur schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:56:
@gws24 Ik zou wel willen maar wil Disney geen geld geven, naar de culturele verkrachtingen genaamd Belle en het beest, de nieuwe Leeuwenkoning en Ariel.
Netflix is als een pleister op de wonde. Het doet het prima, maar verder ook niet. Disney is zout.
sherlock. wat een fenomenale serie, en wat spelen benedict cumberbatch en martin freeman goed.
Dan heb ik liever dat bagger van Netflix waar tenminste nog wat leuke oudere films en series zoals How I met Your Mom op staan. Maar Netflix doet eigenlijk ook wat Disney doet, dus.. ja.. het ene omruilen voor hetzelfde.. is oko een beetje raar.
Wat een heerlijke over-the-top serie met geweldige typetjes is dit toch zeg!:)
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Is dat een trend ? Ghostbusters ook al in 4K,
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja dat is een trend. Imax is 2k * 3.2 (overlap) dus 4k op een scherm van 60" is dan nog beter natuurlijk, zit je er echt in. Mensen zijn bereid ervoor te betalen dus ja.loekf2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:31:
Spiderman into the spiderverse sinds vandaag, in 4K nog wel.
Is dat een trend ? Ghostbusters ook al in 4K,
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Netflix en Nederlandse vertalingen...Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:51:
Waarom de fuck vertalen ze Bert als Onz in TBBT?

Sowieso schrijf je zo!

Je kan dan ook reminders instellen zodat je een seintje krijgt dat de content beschikbaar is. Vooralsnog alleen in de TV app en nog niet op andere apparaten.
Bron: https://variety.com/2019/...ection-tv-app-1203306950/
Superirritant.
Ik kon geen optie in het menu vinden. Het gaat om de Android tv app.
[ Voor 27% gewijzigd door Jelte op 20-08-2019 22:00 ]
Is al heel vaak gevraagd en wordt door heel veel mensen gewenst, maar het antwoord is: nee.Jelte schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:50:
Kun je ook dat automatisch van een trailer in het hoofdmenu afspelen ook uitzetten?
Superirritant.
Ik kon geen optie in het menu vinden. Het gaat om de Android tv app.
The devil is in the details.
Vind het juist fijn die trailers, kan je direct zien of een film je aanspreektHahn schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:25:
[...]
Is al heel vaak gevraagd en wordt door heel veel mensen gewenst, maar het antwoord is: nee.
Dat ze ook maar eens een optie bieden om aan te geven dat je een serie al gezien hebt (buiten Netflix om). Ik wordt continu gestalkt met series die ik al lang gekeken heb.VirinR schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:36:
Met de Netflix TV app wordt het binnenkort mogelijk om aankomende titels (nieuwe films/series/seizoenen) te zien. Het komt er dan zo uit te zien:[Afbeelding].
Je kan dan ook reminders instellen zodat je een seintje krijgt dat de content beschikbaar is. Vooralsnog alleen in de TV app en nog niet op andere apparaten.
Bron: https://variety.com/2019/...ection-tv-app-1203306950/
Haha ben jij er zo eenIvysaur schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:08:
Bovendien een zwarte Ariel, terwijl de zeemeermin een Deens sprookje is.
Dat er wezens in het water leven die half mens half vis zijn en blijkbaar longen hebben zodat ze Engels kunnen praten is prima, maar dat ze zwart zouden zijn gaat een brug te ver
/offtopic
Slecht idee... Hoe laat?
Nice, maar daar heb ik geen abonnement. Als ik de eerste 3 gekeken heb en meer wil, ga ik maar eens op zoek naar een oplossing. Maar ik denk dat 'ie over een maand of 3 wel op Netflix staat.Rallye schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:16:
@GSX-MAN Leuke serie. Seizoen 4 staat bij Ziggo!
Slecht idee... Hoe laat?
Je hebt nu al alles gezien?Yogibeer schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:53:
Netflix mag wel weer wat vaker originals gaan maken / posten. Ben wel een beetje uitgekeken op de series die nu online staan.
Ik ben na TBBT begonnen aan Glow en dan staat Wu Assassins me nog aan te staren. Ik zou Arrested Development eigenlijk ook nog moeten afkijken, maar misschien dat ik toch maar eens Mad Men moet gaan kijken en op mijn werk raadde ze nog Beter Call Saul aan. Ik was begonnen aan La Casa de Papel, maar Lucifer en Orange in the New Black schijnt ook leuk te zijn en tijdens de pauze wordt er steeds gesproken over Good Girls.
Kan ik wat tijd bij jou kopen?
Best goede serie, maarMx. Alba schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:16:
Ik ben vandaag begonnen aan Better Than Us, of eigenlijk Лучше, чем люди. Een Russische sci-fi serie. Hij is best goed te hachelen!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
En dat zou ook prima werken met 1 druk op de knop. Of nog beter: een setting waarin je kan zeggen of iets automatisch af moet gaan spelen of nietG.Scholtens schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:33:
[...]
Vind het juist fijn die trailers, kan je direct zien of een film je aanspreekt
Gevonden.Ivysaur schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:08:
@Gonadan Pas bij seizoen 10 aflevering 21 is het Bert
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gevonden dat hij Bert wordt genoemd of waarom het eerst als Onz werd vertaald? Dacht eerst dat het wellicht om een taalgrapje ging.
Bert, Onz snap ik nog steeds niets van.Droefsnoet schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:43:
[...]
Gevonden dat hij Bert wordt genoemd of waarom het eerst als Onz werd vertaald? Dacht eerst dat het wellicht om een taalgrapje ging.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 21-08-2019 20:26 ]
Ardana schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:30:
[...]
Best goede serie, maar
spoiler:op een gegeven moment ben je er wel klaar mee om te onthouden wie wie nou weer ontvoert heeft, en wie wie nou weer loopt te belazeren. Beetje herhaling van zetten steeds.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
ArthurMorgan schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:51:
[...]
Ik weet niet of dit ook voor Nederland geldt, maar op reddit kreeg ik gisteren 'een reactie van iemand' dat seizoen 2 van the Glitch op 28 november op Netflix komt. Maar nog geen andere bron daarvan gevonden. Vorig jaar was het geloof ik wel echt een global introductie.
Mad-Matt schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:40:
[...]
Net begonnen met Glitch.
Lekker binchwatchen vandaag.
IMDB: Glitch (TV Series 2015– )
Net voor de 2e keer Glich een kans gegeven, vond The Returned best goed, dus hoopte op een soortgelijk iets. Waar ik de eerste keer in ep 3 vastloop, loop ik nu al in ep 1 vast: die agent is zó f*cking dom en egoïstisch, het doet gewoon pijn om naar te kijken. Nu is de rest ook geen toonbeeld van slimme beslissingen, maar die agent... nee, gewoon nee.xippie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:51:
Iemand die ook de Australische drama/sf serie Glitch volgde in 2015? Seizoen 2 is begonnen, ze zitten al weer op aflevering 3 van de 6.
Aan degenen die de serie gezien hebben: gaat dat nog beter worden? Of ga ik me gewoon blijven ergeren?
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Maar als zijn beslissingen je storen, denk ik niet dat je het alsnog wat gaat vinden. Dat punt verandert volgens mij niet echt.
/edit: Overigens vind ik hem ook niet sympathiek nee, het is vaak best wel een zak. Maar... tsja... zo lopen er miljoenen rond
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-08-2019 06:55 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hier onlangs begonnen met stranger things. Nu heb ik het meestal niet zo op kinderen in een film die de hoofdrollen verkondigen maar het werkt wel enorm goed. Seizoen 2 ben ik net aan begonnen en volgens vrienden moet die beter zijn dan seizoen 1 (komt niet vaak voor) dus ben benieuwd! Wat zijn (zonder spoilers) jullie ervaringen met seizoen 2? Moeite waard?
De frisheid/nieuwheid van een seizoen 1 ga je niet meer terugkrijgen, maar verder zijn S2 & S3 zeker de moeite van het bekijken waard imhoFlowChef schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:16:
Hallo Allen,
Hier onlangs begonnen met stranger things. Nu heb ik het meestal niet zo op kinderen in een film die de hoofdrollen verkondigen maar het werkt wel enorm goed. Seizoen 2 ben ik net aan begonnen en volgens vrienden moet die beter zijn dan seizoen 1 (komt niet vaak voor) dus ben benieuwd! Wat zijn (zonder spoilers) jullie ervaringen met seizoen 2? Moeite waard?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Haha, herkenbaar. Ik vond Another Life vermakelijk, maar ik vond het op sommige vlakken best wel als een B-serie aanvoelen, vooral sommige acteurs.burgt schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:24:
Ik ben van de week begonnen met Another life. Opzich wel een leuke Science fiction, er zitten alleen soms wat verschrikkelijk irritante characters in met onzinnige redenering (of het komt gewoon niet uit de verf.)
Had seizoen 1 van Cuckoo gekeken en vond het wel aardig, beetje flauwe Britse humor, en dan begin je seizoen 2 te kijken en opeens is 1 van de hoofdpersonen weg ( Andy Samberg ) en wordt vervangen door Taylor Lautner, wat een pruts acteur, verschrikkelijk en ook dochter is opeens nieuwe actrice.
Na 5 min eerste episode seizoen 2 meteen afgehaakt.
Wu assassin vind ik wel aardig, soms wat traag maar ga ik zeker afkijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Albinoraptor op 23-08-2019 13:52 ]
Hoop niet dat ze door de klagers in de media zijn afgehaakt van alle ruwe beelden
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maakt dat ik het niet ga kijken. Ik geniet erg van Samberg in Brooklyn en wilde Cuckoo wel gaan checken omdat hij er in zit, maar begin er nu niet eens aan. Kan het eerste seizoen dan wel gaan kijken maar dan weet ik dat ik ofwel met de open eindes blijf zitten ofwel overschakel naar Lautner. Thanks but no thanks.Albinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:52:
Is er iets ergers bij series dan dat er acteurs worden replaced?
Had seizoen 1 van Cuckoo gekeken en vond het wel aardig, beetje flauwe Britse humor, en dan begin je seizoen 2 te kijken en opeens is 1 van de hoofdpersonen weg ( Andy Samberg ) en wordt vervangen door Taylor Lautner, wat een pruts acteur, verschrikkelijk en ook dochter is opeens nieuwe actrice.
Na 5 min eerste episode seizoen 2 meteen afgehaakt.
Wu assassin vind ik wel aardig, soms wat traag maar ga ik zeker afkijken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Valt wel mee qua open einde, je kan seizoen 1 wel opzich kijken, want verhaallijn wordt wel fatsoenlijk afgesloten. Dus heb ook niet echt gevoel dat ik iets mis, was alleen jammer want ik hoopte op 5 leuke seizoenen.snmght schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:05:
[...]
Maakt dat ik het niet ga kijken. Ik geniet erg van Samberg in Brooklyn en wilde Cuckoo wel gaan checken omdat hij er in zit, maar begin er nu niet eens aan. Kan het eerste seizoen dan wel gaan kijken maar dan weet ik dat ik ofwel met de open eindes blijf zitten ofwel overschakel naar Lautner. Thanks but no thanks.
Ik was het gaan kijken om Greg Davies, was voor mij verrassing dat Samberg erin zat.
Wat ik wel grappig vond was dat de vrouw (in serie) van hem Emily is uit Friends en wat een toeval hun dochter heet Rachel, moeten ze toch express hebben gedaan.
Emily is gespeeld door Helen Baxendale, die een relatie heeft met ene David L. Williams, dus weet niet wie jij bedoelt maar geloof dat je wat mensen door elkaar haaltAlbinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:15:
[...]
Wat ik wel grappig vond was dat de vrouw van hem Emily is uit Friends en wat een toeval haar dochter heet Rachel, moeten ze toch express hebben gedaan.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Sorry, was mss beetje onduidelijk, bedoelde ook vrouw van hem in de serie en dat is Helen Baxendale / Emily en in serie heet hun dochter Rachel.Trouble schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:22:
[...]
Emily is gespeeld door Helen Baxendale, die een relatie heeft met ene David L. Williams, dus weet niet wie jij bedoelt maar geloof dat je wat mensen door elkaar haalt
[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 23-08-2019 14:26 ]
Ah! Ja ik dacht dat je IRL bedoeldeAlbinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:24:
[...]
Sorry, was mss beetje onduidelijk, bedoelde ook vrouw van hem in de serie en dat is Helen Baxendale.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ziet er geweldig uit, de 1e reviews zijn lovend, heb er enorm veel zin !
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Noemt haar man haar dan ook heel de tijd Rachel?Albinoraptor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:24:
[...]
Sorry, was mss beetje onduidelijk, bedoelde ook vrouw van hem in de serie en dat is Helen Baxendale / Emily en in serie heet hun dochter Rachel.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Een soort American Ninja Warrior / Ultimate Beastmaster, maar dan met auto's.
Verrassend verslavend
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Verwijderd
Bij een paar afleveringen in 3 ben ik afgehaaktsmurfinmark schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:59:
[...]
De frisheid/nieuwheid van een seizoen 1 ga je niet meer terugkrijgen, maar verder zijn S2 & S3 zeker de moeite van het bekijken waard imho
Het is een leuk concept, maar die neppe, overenthousiaste, plakkerige Amerikaanse commentaar is zo extreem vermoeiendBas170 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:43:
Ik ben de laatste dagen enorm aan het genieten van Hyperdrive.
Verrassend verslavend
[YouTube: Hyperdrive | Official Trailer | Netflix]

Die viel me zo enorm tegen.
Daar hadden ze zoveel meer van kunnen maken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
ik vond dit echt verschikkelijke amerikaanse pulp. vond ik van beastmaster ook al trouwens.Bas170 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:43:
Ik ben de laatste dagen enorm aan het genieten van Hyperdrive.
Verrassend verslavend
[YouTube: Hyperdrive | Official Trailer | Netflix]
Das gewoon 1 op 1 die film van Jean-Claude van Damme. lol.Finale Score:
Een groep zwaarbewapende criminelen valt met veel geweld een voetbalstadion binnen tijdens een belangrijke wedstrijd. Er wordt gedreigd met een bom die in de 90ste minuut zal afgaan als er niet aan de eis om losgeld voldaan wordt.
[ Voor 8% gewijzigd door Ivysaur op 24-08-2019 17:36 ]
Traag maar het blijft boeien. Net als Better Call Saul wmb de betere series op Netflix. Nu weer op zoek naar iets nieuws...
Wij moeten nog 40 minuten kijken, waren te moe gisteren.avotar schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:49:
[...]
Viel ook tegen helaas
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt, had er meer van verwacht, het is geen comedy, geen drama, geen echte SF eigenlijk is Downsizing net niets. Halverwege het einde dacht ik dat het nog goed zou komen maar helaas:avotar schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:49:
[...]
Festina lente
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Leuk dat het voor 90% in Amsterdam afspeelt, minder logisch is dat praktisch iedereen zo makkelijk en perfect Engels weet te praten, ook willekeurige voorbijgangers.
Wel een mooi seizoen, goed opgebouwd maar... het einde is abrupt, en dat levert wel een anticlimax op.
En dat is erg jammer! Want het zit wederom goed in elkaar, al waren een aantal zaken wel steeds meer voorspelbaarder.
Als er een seizoen 4 komt, hoop ik wel dat het duistere terug komt zoals in S1 en S2.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hehe, dat valt me ook steeds op... maar goed, het stoort niet altijd...Quad schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:33:
Leuk dat het voor 90% in Amsterdam afspeelt, minder logisch is dat praktisch iedereen zo makkelijk en perfect Engels weet te praten, ook willekeurige voorbijgangers.
Bvb: Knightfall: 2 seizoenen over de Franse Tempeliers, verbonden aan het Franse koninklijke hof, 2 seizoenen lang spreken alle Fransen, van royals tot Tempeliers, ridders en de bedelaars op de straat, perfect Engels in het Frankrijk van toen.

...Maar gelukkig vind ik de serie goed genoeg dat het me eigenlijk niet stoort.
Recent voor het eerst begonnen aan Prison Break. Zijn de latere seizoenen de moeite waard te kijken?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik ben nu bezig met Locked Up S1 en 13 Reasons Why S3.
Mijn mening is dat 1,2,3 gewoon goede seizoenen zijn. 4 en 5 daarentegen echt een heel stuk minder.AcidBurn schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:21:
Prison Break Seizoen 1 is het beste, seizoen 2 ook nog goed. 3 was bagger, 4 niet veel beter. 5 was weer een stuk beter, maar komt niet in de buurt van de eerste 2.
Ik ben nu bezig met Locked Up S1 en 13 Reasons Why S3.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
4 oktober, maar dat had Google je ook kunnen vertellen hoorYogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:08:
Wanneer kunnen we nu Peaky Blinders verwachten?
Zelf net n.a.v. het kijken van Afterlife ook 'Derek' gekeken waar Ricky Gervais een autistische man van 50 speelt die in een verzorgingstehuis 'werkt'. Wat een prachtige serie is dat toch. Grappig, oprecht, lief, ik ben fan! Kijken waard als je het nog niet hebt gezien. Slechts 2 seizoenen van een stuk of wat afleveringen en een afsluitende special van een uurtje.

Imho is de eerste de beste, de rest is nog wel vermakelijk maar volstrekt onlogisch. Volgens mij zijn de tags niet per se nodig, maar voor de zekerheid;F_J_K schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:01:
Recent voor het eerst begonnen aan Prison Break. Zijn de latere seizoenen de moeite waard te kijken?
Het meest genoten van T-bag overigens. Well played.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Afgelopen weekend gekeken, was een vermakelijke film, enkel aan het einde zwakte het wat af, maar we hebben krom gelegen om dat Vietnammeesje
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het eerste vond ik ook al goed, maar het 2e is echt nog een niveau hoger; en aan de online scores te zien, ben ik niet de enige die er zo over denk. Is ook donkerder en mysterieuzer dan het eerste, met een nóg hoger WTF gehalte. De cliffhanger van S2 is jaw-dropping. Bij elke aflevering zat ik de Episode Discussions op reddit erop na te lezen om toch het een en het ander te kunnen laten bezinken. Heerlijk, zo'n series die je doen nadenken en waarbij er "inter-seasonal" references in verweven zitten omdat Brit & Zal het verhaal van 5 seizoenen van in het begin volledig uitgetekend hebben. Groot respect voor zo'n creatieve talenten.
Na series als Maniac, The OA, Stranger Things, Black Mirror & Dark is het wel harder geworden om nog series te vinden die ik boeiend genoeg vind

Jeezes ik ook!dawg schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
ik vond dit echt verschikkelijke amerikaanse pulp. vond ik van beastmaster ook al trouwens.
Ik heb Hyperdrive een tijdlang een kans gegeven en ondanks het feit dat er soms wel een leuke wagen en/of driver de revue passeert... lukt-het-me-maar-niet om me niet grandioos blauw te ergeren aan de overmatig Amerikaanse (geen)stijl. Mijn god wat zijn die presentatoren boerenl*llen zonder gevoel voor humor of het moet een gevoel voor humor van een 5-jarige zijn...
Vertelt er eentje "I met my ex on a drift-track... it didn't work out, we kinda' drifted apart"... Dat wàs nu eens een -min-of-meer- grappig intermezzo... keken die 3 andere hem aan alsof hij net gevloekt had, compleet de pointe aan zich voorbij laten gaan, ben ervan overtuigd dat ze de grap niet eens door hadden.
Nog zo'n stukje: "I kinda' want to see a car drive over the Leveller"
3 anderen in koor "NO, you do not want to see a car drive over the Leveller"...

Ik bedoel... ehm, JAWEL, dat wil ik WEL zien!!
Neen, echt ondermaats Amerikaans gewouwel zonder gevoel, zonder stijl, zonder humor, zonder finesse, zonder ooit iets interessants te vertellen hebben, met af en toe een leuke shot en een geflipte stunt van één of andere koereur.
En dan nog gezwegen van hoe ergerlijk de regels in elkaar zitten:

[ Voor 6% gewijzigd door PinusRigida op 27-08-2019 15:51 ]
Amerikanen zijn ook boeren, het overgrote deel. Dave Chappel had er een leuk stukje over dat hij de uitslag van de verkiezingen al wist voor die bekend was. Toen Obama won stond hij in een rij met veel donkere mensen en toen Trump won trof hij allemaal tractors en pickuptrucks aanPinusRigida schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:33:
[...]
Ik heb Hyperdrive een tijdlang een kans gegeven en ondanks het feit dat er soms wel een leuke wagen en/of driver de revue passeert... lukt-het-me-maar-niet om me niet grandioos blauw te ergeren aan de overmatig Amerikaanse (geen)stijl. Mijn god wat zijn die presentatoren boerenl*llen zonder gevoel voor humor of het moet een gevoel voor humor van een 5-jarige zijn...
Die presentator met die baard is volgens mij van de Amerikaanse Top Gear. Misschien de rest ook, ik heb die Top Gear weinig gekeken. Van Hyperdrive heb ik ook nog maar een stukje van een aflevering gezien.
/▌
Is mogelijk, heb die USA Topgear ook al niet vaak genoeg gezien om het te weten, ik herken die kerel i.i.g. niet...Marzman schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:25:
[...]
Die presentator met die baard is volgens mij van de Amerikaanse Top Gear. Misschien de rest ook, ik heb die Top Gear weinig gekeken. Van Hyperdrive heb ik ook nog maar een stukje van een aflevering gezien.
Ook in Top Gear USA ergerde ik me aan dat gedwongen grappig doen, het lukt hen niet, ze hebben het gewoon niet in zich om spitsvondig te zijn, je ziet hun "jokes" van mijlenver aankomen en dan hebben ze zo'n 'highschool' niveau... Daarbij nog zo'n 130 keer per half uur van dat "Oow yeah" en , "Oh My God"

Maar goed, ieder z'n talenten, er zijn genoeg Amerikanen die wel grappig zijn, alleen zouden diegenen die het niet zijn, best stoppen met proberen.
Terug over die Hyperdrive, ik vind het format wel goed eerlijk gezegd, wie ietwat van over-the-top wagens, obstakel-parcours en slip -en driftwerk houdt zou hier nog iets aan kunnen hebben, alleen moet je de commentaar kunnen negeren.
[ Voor 12% gewijzigd door PinusRigida op 27-08-2019 15:47 ]
misschien ligt het aan mij maar ik vermaak me er steeds minder mee, ik erger me er juist steeds meer aan. voorspelbare oppervlakkige meuk. er zitten nog wel parels tussen maar steeds minder.
[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 27-08-2019 15:55 ]
De eerste is met de acteur Timothee Chalamet (ergens voor de herfst)
De tweede is Marriage Story met Adam Driver en Scarlett Johansson (ook de herfst)
De derde is Laundromat van regisseur Soderbergh met Meryl Streep (1 november), maar die trailer zal wss pas binnen een paar dagen verschijnen na de vertoning op het festival.
The Irishman verschijnt op 1 november in US en UK theaters voor ze op Thanksgiving op Netflix komt:
https://deadline.com/2019...iving-holiday-1202704994/
[ Voor 17% gewijzigd door algalid op 27-08-2019 20:54 ]
Ik snap alleen niet hoe Ani overal zo betrokken bij kan zijn. Een karakter dat nog geen jaar daar woont, en dan al zoveel vertrouwen heeft gewonnen binnen een groep vrienden die aan elkaar hangt van ondelinge historie en geheimen?
Ik vraag me ten zeerste af waar ze het vierde en laatste seizoen mee gaan vullen, want zoveel aanknopingspunten zijn er volgens mij niet meer.
Een aantal fans hopen op "13 reasons to kill off annoying Ani"AcidBurn schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:27:
Ik vraag me ten zeerste af waar ze het vierde en laatste seizoen mee gaan vullen
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien, het lijkt op een grovere remake van het Zweedse Real Humans?Mx. Alba schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:16:
Ik ben vandaag begonnen aan Better Than Us, of eigenlijk Лучше, чем люди. Een Russische sci-fi serie. Hij is best goed te hachelen!
Degene die het vertelt is Michael Bisping, former MMA kampioen komend uit Engeland.PinusRigida schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:33:
[...]
Vertelt er eentje "I met my ex on a drift-track... it didn't work out, we kinda' drifted apart"... Dat wàs nu eens een -min-of-meer- grappig intermezzo... keken die 3 andere hem aan alsof hij net gevloekt had, compleet de pointe aan zich voorbij laten gaan, ben ervan overtuigd dat ze de grap niet eens door hadden.
Nog zo'n stukje: "I kinda' want to see a car drive over the Leveller"
3 anderen in koor "NO, you do not want to see a car drive over the Leveller"...![]()
Ik bedoel... ehm, JAWEL, dat wil ik WEL zien!!![]()
Neen, echt ondermaats Amerikaans gewouwel zonder gevoel, zonder stijl, zonder humor, zonder finesse, zonder ooit iets interessants te vertellen hebben, met af en toe een leuke shot en een geflipte stunt van één of andere koereur.
Keek wel een beetje raar op toen ik hem zag

Verbaasde mij ook erover dat die andere twee mannen langer waren, zie je niet zo snel in de US.
En die vrouw was een microfoon warmer volgens mij, die zei echt niets
Ik heb het wel afgekeken maar inderdaad goed Amerikaans, helemaal verbaasd ook toen
Sarah vond ik wel een genotje om naar te kijken
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
@ruftman Ik zie nu net staan dat je de eerste aflevering pas gezien hebt. Nog even niet naar mijn spoiler kijken, dan...ruftman schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:28:
[...]
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien, het lijkt op een grovere remake van het Zweedse Real Humans?
Dat idee krijg ik er ook een beetje bij, vooral:
Maar, het blijft me nog steeds boeien, ben nog niet klaar met deze serie te kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door NaN op 28-08-2019 15:49 ]
Sowieso vind ik het een boeiend thema. En ik hou van SF die niet heel ver van de werkelijkheid af staat, of een richting laat zien waar de werkelijkheid naar toe kan gaan.Sangroid schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
@ruftman Ik zie nu net staan dat je de eerste aflevering pas gezien hebt. Nog even niet naar mijn spoiler kijken, dan...
Dat idee krijg ik er ook een beetje bij, vooral:
spoiler:Die opa met die knullig kijkende robot, exact hetzelfde gegeven had je ook in Real Humans, toch?
Maar, het blijft me nog steeds boeien, ben nog niet klaar met deze serie te kijken.
Ik ga daarom zeker verder kijken.
Seizoen 2 komt eraan op 20 sept:
[YouTube: Disenchantment | Deel 2 - Teaser | Netflix]
Hoop van harte dat de Nederlandse Netflix 'm ook uitbrengt.
Wij zitten momenteel bij aflevering 8 of 9
Ben meer dan verrast ondanks ik heel bang was dat ze zich teveel van de media zouden hebben aangetrokken en een braaf seizoen zouden maken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben met die serie begonnen door de reclame van het 3e seizoen. Heb net het eerste seizoen 'af'. Ik had niet verwacht dat het verhaal verder ging met dezelfde acteurs eigenlijk.G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:24:
Hoever is iedereen met het 3e seizoen van 13 Reasons Why?
Ben meer dan verrast ondanks ik heel bang was dat ze zich teveel van de media zouden hebben aangetrokken en een braaf seizoen zouden maken.
De troonwisseling van de paus in 2013? Op zich lijkt het me ook wel interessant, maar tegelijkertijd vraag ik me af of het onderwerp filmwaardig is.Webgnome schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:15:
Ben wel erg benieuwd naar die 'Two Popes'. Ben niet gelovig maar het Rooms katholieke is altijd wel interessant.
[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 30-08-2019 13:35 ]
/▌
Ik kan je aanraden om door te kijken, seizoen 2 is ook erg indrukwekkendMarzman schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:33:
[...]
Ik ben met die serie begonnen door de reclame van het 3e seizoen. Heb net het eerste seizoen 'af'. Ik had niet verwacht dat het verhaal verder ging met dezelfde acteurs eigenlijk.
[...]
De troonwisseling van de paus in 2013? Op zich lijkt het me ook wel interessant, maar tegelijkertijd vraag ik me af of het onderwerp filmwaardig is.
Seizoen 3 is gelukkig ook zoals ik had gehoopt
Slecht idee... Hoe laat?
Heb een paar dagen geleden al gemeldt dat ik s3 in 3 dagen erdoor heb gejaagd.G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:24:
Hoever is iedereen met het 3e seizoen van 13 Reasons Why?
Mijn mening: Seizoen 1 goed, je komt er langzaam achter hoe alles in elkaar zit.
Seizoen 2 vond ik op sommige punten beter, andere punten wat minder.
Er werden wat meer mindgames gespeeld, en verschillende karakters worden beter uitgediept.
Seizoen 3: 1 grote mindfuck van heb ik jou daar. Steeds veranderd het verhaal een beetje, bijna iedereen verdenkt elkaar soms, en toch helpen/beschermen ze elkaar.
Hij heeft hem dan niet vermoord, maar heeft wel zware mishandeling en aan zijn lot overlaten bekend.
Ook Ani's leugens tegen Clay zullen nog een staartje moeten krijgen, ook al heeft ze hem er uiteindelijk wel mee vrij weten te krijgen. Ik hoop deels dat beide aspecten volgend seizoen aan bod komen.
Een acties-gevolgen seizoen lijkt me niet onlogisch, zoals S2 dat was tov S1.
Hyperdrive vond ik erg leuk. Ik heb me niet gestoord aan het commentaar. Daar draaide het natuurlijk ook niet om. Wel om gave auto's en racen/driften. Dat zat allemaal uitstekend in elkaar.
@PinusRigida Heb je wel goed gekeken? Dat grapje van drifting apart snapten die andere presentatoren wel en daar hadden ze het ook over. En over die coureur met zijn deurentrucje: ze gaven aan dat het helaas binnen de regels viel en ze er niks aan konden doen, maar niemand, presentatoren en medecoureurs incluis, vond het erg toen hij al vrij snel afviel. Ook dat werd gewoon genoemd. Er werd m.i. vrij streng gejureerd. Als het niet goed was, dan was het niet goed. Kennelijk waren ze vergeten in de regels te zetten dat je die doelwitten driftend moest raken, maar ja, wat dan als je in een ongecontroleerde slip zit? Hem per ongeluk raakt? Etc. Zijkant/achterkant was de eis. Ik vond het ook meer dan terecht dat hij afviel overigens.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.