Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
https://www.serietotaal.n...erie-13-geboden-seizoen-1
Trailer:
YouTube: Vanaf 10 september bij VTM: 13 Geboden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Lang geleden gezien. Sterk begin, einde iets minder.Mars18 schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:32:
Iemand begonnen aan de 13 geboden?
https://www.serietotaal.n...erie-13-geboden-seizoen-1
Trailer:
YouTube: Vanaf 10 september bij VTM: 13 Geboden
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Huh, kan me dat niet herrinderen.Quad schreef op zondag 1 september 2019 @ 23:46:
spoiler:"I don't like parties or football" - Neymar in La casa de papel.
Heb ik iets gemist in het laatste seizoen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij speelt een monnik, Joao.G_Dragon schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:58:
[...]
Huh, kan me dat niet herrinderen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
vorige week zijn er twee aangepaste episoden geweest. Hij was verwijderd gedurende de aanklacht van misbruik, toen die van tafel ging zijn de scenes weer terug toegevoegd.G_Dragon schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:58:
[...]
Huh, kan me dat niet herrinderen.
https://www.ad.nl/show/ve...a-casa-de-papel~af8dc15d/
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-09-2019 13:02 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Oh heb hem niet gezien in het seizoen, ben dan ook al een tijdje uitgekeken met dit seizoen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond seizoen 2 zelfs wat beter dan seizoen 1.Tigerblood schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:05:
Mindhunter seizoen 2 staat nu op Netflix. Het eerste seizoen was top en ben dus erg benieuwd wat seizoen 2 in petto heeft!
En het schijnt dat Netflix wellicht ook aan een Legend of Zelda serie gaat werken. Nog meer jeugdsentiment dat gereboot wordt!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wij hebben aflevering 1 gekeken, twijfelen nog wat we ervan moeten vinden en of we door moeten gaan..Mx. Alba schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:42:
Afgelopen weekeind Dark Crystal gebinged... En zondag opgepast op neefjes en nichtje (8-12 jaar oud) en ook een paar afleveringen met hun gekeken in de Nederlandse versie. Geweldige serie! En de Nederlandse nasynchronisatie is ook zeer goed te noemen, niet van echt te onderscheiden. Nu is dat met poppen natuurlijk veel makkelijker want je hebt geen lip synch problemen.
En het schijnt dat Netflix wellicht ook aan een Legend of Zelda serie gaat werken. Nog meer jeugdsentiment dat gereboot wordt!
Ik heb ze nu allemaal gekeken en ik vind het toch wel tof eigenlijk. Het zijn mooie beelden en je leert de rijders en hun auto's ook een beetje kennen wat het leuk maakt. De winnaar toonde wel erg weinig emotie, maar dat zeiden ze in het programma zelf ook dat hij zo overkwam. Het is een soort Max Verstappen denk ik, ook opgeleid door zijn vader op jonge leeftijd.Marzman schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:25:
[...]
Die presentator met die baard is volgens mij van de Amerikaanse Top Gear. Misschien de rest ook, ik heb die Top Gear weinig gekeken. Van Hyperdrive heb ik ook nog maar een stukje van een aflevering gezien.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het verhaal preekt mij absoluut aan, mooie shots en goeie achtergrondmuziek.
Ik heb een beetje moeite met de poppen. Vroeger vele "poppenseries" gekeken, van Thunderbird tot aan de Muppets. Allemaal geweldig.
Maar op een of andere manier vind ik het nu niet prettig dat het poppen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 03-09-2019 20:47 ]

Oh welke film mag dit zijn?Webgnome schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:44:
Voor de dark crystal kijkers. De film waar dit op gebaseerd is staat ook op Netflix
zal ik happen?
The dark chrystal.
Sorry ik was serieus, dacht dat de film een andere naam had.
Bedankt voor de tip

Waarom mist het seizoen 1, denkt Netflix dat mensen dit gaan kijken zonder seizoen 1 te zien?
Wikipedia: La Reina del Sur (TV series)The season revolves around Teresa Mendoza eight years after the events of the first season. Disappearing from the rest of the world, Teresa now lives an idyllic existence in Italian Tuscany, but the kidnapping of her daughter forces her to reintroduce herself into the underworld of drug trafficking and once again confront her old enemies and the past she tried to leave behind
Lijkt dus meer een soort reboot en ik verwacht dat je s2 gewoon kan kijken zonder s1 gezien te hebben.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Geen idee ik heb deel 1 op een zuid amerikaanse zender gezien dus ik was er blij mee .Dirk0s schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:43:
Iemand die iets weet over La Reina del sur? Ik heb gelezen dat het de originele versie is van Queen of the south, alleen staat alleen seizoen 2 op Netflix. (60 afleveringen)
Waarom mist het seizoen 1, denkt Netflix dat mensen dit gaan kijken zonder seizoen 1 te zien?
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit interesse gehad heb in queen of the south die amerikanen met hun remake's hebben mij nog nooit kunnen boeien .
Je kunt seizoen 2 wel zien zonder seizoen te hebben gevolgd alhoewel er veel personages terugkeren en het wat moeilijk te begrijpen is af en toe denk ik /
[ Voor 11% gewijzigd door leekers op 07-09-2019 07:58 ]
"Beautiful Clean Coal"
Volgens mij niet. Zou een soort prequel moeten zijn, gebaseerd op de vier boeken van J.M. Lee.Webgnome schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 07:43:
Voor de mensen die de film Dark Crystal en de serie hebben gekeken. Is de serie niet gewoon de film maar dan in stukjes gehakt? Ik heb gisteren na het kijken van de film de eerste aflevering proberen te kjiken maar ik kreeg het vermoeden dat het hetzelfde verhaal is?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

De prequel speelt zich ongeveer 50 jaar voor de film af. Er zijn wel parallellen te trekken, bvb de origin story, de introductie van de Gelflings. Het verschil is wel dat in de serie de Gelflings nog onschuldig in de Skeksis geloven terwijl ze in de film weten dat het slechteriken zijn.Webgnome schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 07:43:
Ik heb gisteren na het kijken van de film de eerste aflevering proberen te kjiken maar ik kreeg het vermoeden dat het hetzelfde verhaal is?
Ik denk dat er 2-3 seizoenen materiaal is om te werken richting de film. Veel achtergrondmateriaal is de laatste 30 jaar toegevoegd in de vorm van boeken en comics voor wie geinteresseerd is.
Spannende serie en met 6 keer ongeveer een uur ook goed te bingewatchen.
The devil is in the details.
En The I-Land klinkt wel heel erg als het verhaal van LostVan Game Over zijn er drie versies: Hindi, Telugu en Tamil. Een gameontwerpster lijdt aan een posttraumatische stressstoornis. Als een reeks moorden haar persoonlijk raakt, moet ze haar angsten overwinnen om overeind te blijven.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 10-09-2019 20:09 ]
/▌
In de serie halen ze wel veel stukken aan die in de film voorkwamen maar als je eerst de serie kijkt en daarna de film is het wel een tof vervolg op elkaar.Webgnome schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 07:43:
Voor de mensen die de film Dark Crystal en de serie hebben gekeken. Is de serie niet gewoon de film maar dan in stukjes gehakt? Ik heb gisteren na het kijken van de film de eerste aflevering proberen te kjiken maar ik kreeg het vermoeden dat het hetzelfde verhaal is?
Af en toe lekker lomp en toch mooie resultaten
/▌
Ben erg benieuwd naar deze serie, moet nog Lost afkijken, seizoen 6 aflevering 10, zit al jaren te wachten, maar nu staat Lost weer op Videoland, dus snel afmakenMarzman schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:39:
Ik heb The I-Land afgekeken. Toch geen lost, je kan vrij snel door de afleveringen heen (ze worden korter en het zijn er niet zo veel) en het verhaal heeft een einde.spoiler:Er zitten wel wat plot twists in waarvan je de meeste wel aan ziet komen omdat de hints vooraf vrij duidelijk zijn. Dat komt denk ik doordat Netflix in hun producties veel leent van bestaande producties en dan zijn het dingen die je al een keer eerder gezien hebt (hun films lijken ook zo een samenraapsel van elementen, een beetje zoals de Donald Duck wekelijks een nieuw verhaal krijgt) . Bij originele series zie ik dat soort hints pas bij een tweede keer terugkijken.wel een kut einde, hadden ze dat niet wat beter af kunnen laten lopen voor de hoofdpersoon?«
The I-land ga ik ook zeker kijken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Shikata ga nai.
Weg
Komt de laatste weken/maanden alleen maar kwantiteit-films uit, ofzo. Jemig. Nog en ik stop met Netflix.
[ Voor 26% gewijzigd door Ivysaur op 16-09-2019 09:26 ]
Ik irriteer mij hier ook al weken aan, de kwaliteit van films op Netflix word steeds slechter. Een hele hoop onbekende vage films met een IMDB rating tussen de 3-6. Ik heb liever per week 1-2 kwalitatief (nieuwe) goede films dan 30 meuk films.Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:25:
Die Chinezen moeten echt stoppen met sci fi-films te maken. Shanghai Fortress is nog een erger gedrocht dan die andere Sci fi film. De duurste ooit ofzo.
Komt de laatste weken/maanden alleen maar kwantiteit-films uit, ofzo. Jemig. Nog en ik stop met Netflix.
Series gaat gelukkig iets beter. ik heb genoten van The Dark Crystal, The Spy lijkt mij ook erg boeiend
Het probleem is dat het alternatief (Disney+ en Amazon Prime) niet heel veel beter is.
Soms verlang ik terug naar de videotheek
In het algemeen zijn de films wel van mindere kwaliteit (Cloverfield Paradox, Extinction, How it ends) met een zeldzame uitsteker zoals Bird Box, Annihilation en Roma. Er is wel een sterke focus op apocalyptische thema's, maar dat is mss eerder een toevallige line up voor 2018-2019.
De films in het Venetië festival schenen wel beter te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door algalid op 16-09-2019 11:29 ]
In de videotheek had je wel een breder aanbod kwa films. Nu heb je Pathe-Thuis, maar die vind ik in verhouding vrij duur.Ruzor schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:04:
Maar in de videotheek hadden ze toch ook slechte films? Ik begrijp de kritiek niet echt. Als de series van slechte kwaliteit zijn, kijk je ze toch niet? Kwestie van even op IMDB opzoeken.
Misschien is het kwestie van smaak, maar ik mis soms echt een goede serie. Ik keek met plezier naar Daredevil/Punisher, die zijn gecanceld. The Expanse volgde ik ook met plezier en die is verhuist naar Amazon Prime. Kortom ik moet gewoon goed zoeken naar een leuke serie en dat had ik "vroeger" veel minder
MIsschien maar weer mijn houten been aantrekken en mijn ooglapje uit de kast halen, maar de websites die ik kende zijn foetsie door o.a Brein. Hunker wel naar de laatste seizoenen van Dr. Who enzo.
Ben deze ook aan het kijken. Ik binge niet, maar wat me opvalt is dat ik na een dag of 2 verder wil kijken en ik nog maar op aflevering 2 zat. Ik dacht dat ik al op aflevering 6 ofzo zatHahn schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:26:
Afgelopen dagen de Limited Series The Spy gekeken, en ik was blij verrast. Sacha Baron Cohen, die ik vooral ken van over-the-top karakters zoals Ali G en Borat, speelt hier een hele serieuze rol, en dat doet 'ie wat mij betreft erg goed.
Spannende serie en met 6 keer ongeveer een uur ook goed te bingewatchen.
Het lijkt dus wel een groter verhaal te zijn of langer te duren dan ik gewend ben. De serie op zich en de acteerprestaties zijn wel erg goed!
Never ever financial advice...
haha idd daar ga ik niet beginnenNew Yorker schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:04:
Na imdb heb ik maar The I-Land van mijn lijst afgehaald..
Laatste seizoen Dr Who laat die maar zitten hoor, die was echt niet goed. Heb het maar tot aflevering 3 getrokken, terwijl ik de rest van de serie achter elkaar gebinged had.Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:48:
MIsschien maar weer mijn houten been aantrekken en mijn ooglapje uit de kast halen, maar de websites die ik kende zijn foetsie door o.a Brein. Hunker wel naar de laatste seizoenen van Dr. Who enzo.
hm, maar Dr Who is nu helemaal van Netflix gehaald zo te zien. Kan hem niet meer vinden in ieder geval.
Oh, al eerder dit jaar blijkbaar: https://www.netflix-neder...ieuw-massaal-in-de-lijst/
[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 16-09-2019 12:45 ]
Sowieso nog deze maand Netflix want seizoen 12 van TBBT schijnt nog te komen.
Ik heb werkelijk geen idee wat ik hiervan moet denken maar het ziet er wel tof uit. Highschool vs Mad Max
Je maakt je er imo wel erg makkelijk vanaf. De alternatieve opties zijn nog prima te vinden.Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:09:
Naja. Ik heb geen idee waar en hoe te beginnen. Download al jaren niet meer. De grote twee zijn weg. Of verstopt achter dubieuze proxies met allerlei adware, malware en reclame enzovoort.
Enige wat je ervoor moet doen is een vpn of inderdaad een proxy gebruiken, ik zie het probleem niet.
Vooral vpn gebruik is niks mee, en naast dat doeleinde ook nog voor andere zaken te gebruiken.
Simpelste voorbeeld: vpn verbinding naar ander land leggen, en dan inloggen op Netflix. Heb je ineens een ander aanbod aan kijkmateriaal
Ben na heel HIMYM gezien te hebben afgelopen maanden nu net begonnen met TBBT vanaf S01, ik heb nog wel even te gaan dan tot S12:)Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:09:
Oh, ik dacht even dat je kwalitatieve content mistte op Netflix.Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:09:
https://variety.com/2019/...flix-seinfeld-1203337236/
Waanzin..
(Seinfeld is van Sony/Columbia Pictures)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En het is niet eens grappig (Kramer daargelaten misschien).loekf2 schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:49:
Netflix heeft dus vanaf 2021 voor 5 jaar de streaming rechten van Seinfeld. Hulu betaalde alleen voor de US zo'n 160m dollar per jaar....
https://variety.com/2019/...flix-seinfeld-1203337236/
Waanzin..
(Seinfeld is van Sony/Columbia Pictures)

Nomen nescio
Jij vindt*Bra-Jo schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:13:
[...]
En het is niet eens grappig (Kramer daargelaten misschien).
Ik vind Seinfeld erg leuk. Niet leuker dan Friends of The Office, maar liever Seinfeld dan niks
The devil is in the details.
Had liever gezien dat ze dan Curb Your Enthusiasm hadden genomen (met Larry David, een van de bedenkers van Seinfeld). Die is m.i. vele malen leuker dan Seinfeld zelf.Hahn schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:21:
[...]
Jij vindt*
Ik vind Seinfeld erg leuk. Niet leuker dan Friends of The Office, maar liever Seinfeld dan niks
Dat is HBO.sverzijl schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:38:
[...]
Had liever gezien dat ze dan Curb Your Enthusiasm hadden genomen (met Larry David, een van de bedenkers van Seinfeld). Die is m.i. vele malen leuker dan Seinfeld zelf.
In een maand 3 seizoenen afgekeken
Bizar dat er zoveel echt gebeurd is.
[ Voor 18% gewijzigd door Mars18 op 17-09-2019 09:25 ]
bah, dat is ook weer zo
evenals the spy, al had die wel iets langer mogen duren, nu ging het allemaal nogal snel, ondanks dat ik het erg goed vond voelde het een beetje haastig. gelukkig nooit borat e.d. van hem gekeken want daar hou ik helemaal niet van, nu dus ook geen last van dat je sacha cohen in een andere, serieuzere rol ziet.
Dan heb ik liever Frasier. Seinfield, Cheers, Frasier, 70's show en The Office moet ik nog zien. Friends, HIMYM en TBBT gekeken. Dat toch wel de series die je gezien moet hebben.Hahn schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:21:
[...]
Jij vindt*
De manier van acteren van Jim Parsons is in de laatste paar seizoenen totaal anders dan in het begin.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dat is helemaal waar. En dan begin ik niet over het gedrocht dat seizoen 9 en de laatste aflevering van HIMYM noemen.Yucko schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:27:
TBBT ging wat mij betreft bergafwaarts vanaf het moment dat Sheldon aan de vriendin ging.
De manier van acteren van Jim Parsons is in de laatste paar seizoenen totaal anders dan in het begin.

The Office zit nu bij Prime.algalid schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:05:
Friends en The Office gaan buiten en Seinfeld komt binnen voor de nostalgische kijkers.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
De Amerikaanse remake, niet de versie mer Gervais.
Inclusief NL subs? Want dan ga ik me nu nog abboneren.
Weet iemand hoe dat zit met die series in verschillende talen bij dezelfde serie? Bijvoorbeeld Criminal (United Kingdom, Spain, Germany, France). De acteurs lijken ook te verschillen per versie, of het verhaal anders of hetzelfde is weet ik niet. En dan heb je Game Over Hindi, Tamil en Telegu. Maar de acteurs lijken daar niet te verschillen. En het is ook onduidelijk of er verschillen in het verhaal zitten en of ze drie versies hebben opgenomen met acteurs die meerdere talen spreken of dat er twee nagesynchroniseerd zijn. Een beetje wazig allemaal zo, het lijkt een beetje series maken in lopende band stijl. En wat is het verschil met dat de regisseur/bedenker een taal kiest en dat je een ander audiospoor kan selecteren? Of had Netflix gewoon content nodig om aan contracten te voldoen?
[ Voor 74% gewijzigd door Marzman op 18-09-2019 08:47 ]
/▌
even opgezocht, ja!Poulske schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:36:
[...]
Inclusief NL subs? Want dan ga ik me nu nog abboneren.

What's in the case?
Het zijn allemaal aparte verhalen. Ze staan gewoon onder de franchise "Criminal", het zijn geen remakes van elkaar. Dat Netflix ze zo groepeert en tegelijkertijd releaset is uiteraard verwarrend. In de lijst staan ze dan weer alle vier naast mekaar.Marzman schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:40:
Criminal (United Kingdom, Spain, Germany, France). De acteurs lijken ook te verschillen per versie, of het verhaal anders of hetzelfde is weet ik niet.
De 30% EU content regel is idd de reden dat ze met allerlei vulling komen, de meeste EU producties zijn gelukkig wel goed maar het is wat bloat hier en daar.
https://www.netflix-neder...-raising-dion-gelanceerd/
Maar dan schiet ik mezelf denk ik in de voet, want wil graag nieuwe series en films zien met echte kwaliteit.
@meesje Weer de zoveelste superheldenserie. Komt me de strot uit, hehe
[ Voor 11% gewijzigd door Ivysaur op 20-09-2019 14:14 ]
Mash 11 seizoenenIvysaur schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:21:
Heel stiekem wil ik series als Knight Rider, Baywatch, A-Team enz op Netflix. Gewoon om alle afleveringen eens in de goede volgorde te zetten. Zonder al die herhalingen enz enz.
Maar dan schiet ik mezelf denk ik in de voet, want wil graag nieuwe series en films zien met echte kwaliteit.
Van 24 afleveringen per seizoen.... kan ik ze tenminste 1 keer in de goede volgorde zien...
Burp
[ Voor 39% gewijzigd door DeBaroN op 20-09-2019 23:49 ]
Deze miniserie gisteren ook afgekeken. Erg goede serie en zeer goed geacteerd vond ik.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Ik vind het juist één van leukste comedyseries uit die tijd, afwijkend van de standaard sitcom met publiek. Vooral de kunst om alledaagse zaken grappig neer te zetten is meesterlijk. Ik denk aan het wachten in een restaurant of zoeken naar een parkeerplaats.Bra-Jo schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:13:
[...]
En het is niet eens grappig (Kramer daargelaten misschien).
Ze hebben ook veel uitdrukkingen/metaforen in de Amerikaanse spreektaal gebracht.
Het is in elk geval een van de meest invloedrijke comedies uit de jaren negentig. Enja, het is misschien wat gedateerd inmiddels maar wat wil je, het is ook al bijna 30 jaar oud. En heeft de fundatie gelegd voor vele series erna (kijk maar eens een paar seizoenen en kijk dan bijv. nog een keer naar Friends). En de kwaliteit van comedy series naar een nieuw niveau getild.D-e-n schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:25:
[...]
Ik vind het juist één van leukste comedyseries uit die tijd, afwijkend van de standaard sitcom met publiek. Vooral de kunst om alledaagse zaken grappig neer te zetten is meesterlijk. Ik denk aan het wachten in een restaurant of zoeken naar een parkeerplaats.
Ze hebben ook veel uitdrukkingen/metaforen in de Amerikaanse spreektaal gebracht.
En dus verplichte kost voor iedereen die het nog niet het heeft gezien.
Alle andere DVD boxen bieden dus de serie zonder originele muziek

Als Netflix dat toch eens zou aanbieden...
</droom>
[ Voor 43% gewijzigd door Ivysaur op 21-09-2019 20:03 ]
ik heb het gebombardeerd tot een wedstrijd... wie kan het langer aanzien? ik heb het volgehouden tot ep 4.New Yorker schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:04:
Na imdb heb ik maar The I-Land van mijn lijst afgehaald..
wat extreem slecht....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Bedankt, nou voel ik me oudIvysaur schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:01:
Sex and the City zou ik ook niet verkeerd vinden. Net als een paar andere series, zoals ER. Medisch Centrum West, Vrienden voor het Leven. Gewoon om te zien wat mijn ouders vroeger leuk vonden. En een stukje terugreizen in de tijd.
Wij hebben gisteren ook 5-6 episodes ‘gebinchwatched’, gaan zometeen verder.
Idd wel een goede serie
Da's knap, aangezien je sinds een tijdje alleen nog maar een duimpje omhoog of omlaag kunt gevenIvysaur schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:34:
Heb die reboot van Jumanij maar meteen 1 ster gegeven, omdat ik een statement wilde maken.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Gister tegen einde van de middag begonnen tot aan ‘s avonds laat.remzor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:41:
[...]
Wij hebben gisteren ook 5-6 episodes ‘gebinchwatched’, gaan zometeen verder.
Idd wel een goede serie
Kijkt goed weg!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Scrubs zou ik graag zien. En Supernatural natuurlijk...Ivysaur schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:01:
Sex and the City zou ik ook niet verkeerd vinden. Net als een paar andere series, zoals ER. Medisch Centrum West, Vrienden voor het Leven. Gewoon om te zien wat mijn ouders vroeger leuk vonden. En een stukje terugreizen in de tijd.
Ligt eraan met welk apparaat je Netflix kijkt. Ik kan ook sterretjes geven met mijn Panasonic tv.KillerBee schreef op zondag 22 september 2019 @ 07:41:
[...]
Da's knap, aangezien je sinds een tijdje alleen nog maar een duimpje omhoog of omlaag kunt geven
Scrubs is net een maand (of zo) geleden naar Videoland gegaan. Supernatural zit ik ook erg op te wachten, is vooralsnog niet in Nederland bij 1 van de streamingdiensten verkrijgbaar. Dus dat heeft nog wel nut om hier door te geven: https://help.netflix.com/nl/titlerequestjpg97 schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:49:
[...]
Scrubs zou ik graag zien. En Supernatural natuurlijk...
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-09-2019 09:58 ]
Ik geloof je hoor, maar dit is wel vreemd, het sterrensysteem is destijds wereldwijd vervangen door de duimpjes. Enige verklaring die in mij opkomt, is dat bepaalde apps sindsdien geen update meer hebben gehad, maar dit weet ik natuurlijk niet zekerSangroid schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:30:
[...]
Ligt eraan met welk apparaat je Netflix kijkt. Ik kan ook sterretjes geven met mijn Panasonic tv.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat klopt, de app op mijn tv is al lang niet meer geüpdate, EOL, neem ik aan.KillerBee schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:57:
[...]
Enige verklaring die in mij opkomt, is dat bepaalde apps sindsdien geen update meer hebben gehad, maar dit weet ik natuurlijk niet zeker
Supernatural (13 seizoenen) kijk ik nu weer via Amazon Prime Video.jpg97 schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:49:
[...]
Scrubs zou ik graag zien. En Supernatural natuurlijk...
Staan op Amazon Prime Video!Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:48:
[...]
Hunker wel naar de laatste seizoenen van Dr. Who enzo.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Via primevideo.com kan ik deze serie niet vinden (in het NL aanbod). Kijk jij via VPN naar het aanbod van een ander land?xippie schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:19:
[...]
Supernatural (13 seizoenen) kijk ik nu weer via Amazon Prime Video.
/edit: die discussie kan beter in het eigen topic verder: [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
[ Voor 38% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-09-2019 16:40 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.