Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:25

Quad

Selectief doof

spoiler:
"I don't like parties or football" - Neymar in La casa de papel.
_O-

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Nu online

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online
Quad schreef op zondag 1 september 2019 @ 23:46:
spoiler:
"I don't like parties or football" - Neymar in La casa de papel.
_O-
Huh, kan me dat niet herrinderen.
Heb ik iets gemist in het laatste seizoen?

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:25

Quad

Selectief doof

G_Dragon schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:58:
[...]

Hij speelt een monnik, Joao.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:58:
[...]

vorige week zijn er twee aangepaste episoden geweest. Hij was verwijderd gedurende de aanklacht van misbruik, toen die van tafel ging zijn de scenes weer terug toegevoegd.

https://www.ad.nl/show/ve...a-casa-de-papel~af8dc15d/

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 02-09-2019 13:02 (11%)

I got a bad feeling about this.

• G_Dragon
  • Nu online
Quad schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:59:
[...]

Hij speelt een monnik, Joao.
Oh heb hem niet gezien in het seizoen, ben dan ook al een tijdje uitgekeken met dit seizoen :)

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 09-09 16:46
Tigerblood schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:05:
Mindhunter seizoen 2 staat nu op Netflix. Het eerste seizoen was top en ben dus erg benieuwd wat seizoen 2 in petto heeft!
Ik vond seizoen 2 zelfs wat beter dan seizoen 1.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Die film 'Maggie' met Arnold vind ik een goede film. Het heeft een wat diepere betekenis.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:13

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Afgelopen weekeind Dark Crystal gebinged... En zondag opgepast op neefjes en nichtje (8-12 jaar oud) en ook een paar afleveringen met hun gekeken in de Nederlandse versie. Geweldige serie! En de Nederlandse nasynchronisatie is ook zeer goed te noemen, niet van echt te onderscheiden. Nu is dat met poppen natuurlijk veel makkelijker want je hebt geen lip synch problemen. :)

En het schijnt dat Netflix wellicht ook aan een Legend of Zelda serie gaat werken. Nog meer jeugdsentiment dat gereboot wordt! :)

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• G_Dragon
  • Nu online
Albantar schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:42:
Afgelopen weekeind Dark Crystal gebinged... En zondag opgepast op neefjes en nichtje (8-12 jaar oud) en ook een paar afleveringen met hun gekeken in de Nederlandse versie. Geweldige serie! En de Nederlandse nasynchronisatie is ook zeer goed te noemen, niet van echt te onderscheiden. Nu is dat met poppen natuurlijk veel makkelijker want je hebt geen lip synch problemen. :)

En het schijnt dat Netflix wellicht ook aan een Legend of Zelda serie gaat werken. Nog meer jeugdsentiment dat gereboot wordt! :)
Wij hebben aflevering 1 gekeken, twijfelen nog wat we ervan moeten vinden en of we door moeten gaan..

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Marzman schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:25:
[...]

Die presentator met die baard is volgens mij van de Amerikaanse Top Gear. Misschien de rest ook, ik heb die Top Gear weinig gekeken. Van Hyperdrive heb ik ook nog maar een stukje van een aflevering gezien.
Ik heb ze nu allemaal gekeken en ik vind het toch wel tof eigenlijk. Het zijn mooie beelden en je leert de rijders en hun auto's ook een beetje kennen wat het leuk maakt. De winnaar toonde wel erg weinig emotie, maar dat zeiden ze in het programma zelf ook dat hij zo overkwam. Het is een soort Max Verstappen denk ik, ook opgeleid door zijn vader op jonge leeftijd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:34
Ik weet na 2 afleveringen nog steeds niet wat ik van Dark Crystal vind...

Het verhaal preekt mij absoluut aan, mooie shots en goeie achtergrondmuziek.

Ik heb een beetje moeite met de poppen. Vroeger vele "poppenseries" gekeken, van Thunderbird tot aan de Muppets. Allemaal geweldig.

Maar op een of andere manier vind ik het nu niet prettig dat het poppen zijn.

streamnl wijzigde deze reactie 03-09-2019 20:47 (4%)

• 4acesNL
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 06:49
Ik vind the Dark Crystal ge-wel-dig. zo f*cking mooi alles. Geweldige karakters ook. Net 3 episodes gezien (ik vind het zo tof dat ik de aflevering meteen herkijk). Deet en Hup zijn mijn favoriet. En hou van het poppenwerk. Geniet van iedere seconde. <3

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:53
Voor de dark crystal kijkers. De film waar dit op gebaseerd is staat ook op Netflix

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• G_Dragon
  • Nu online
Webgnome schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:44:
Voor de dark crystal kijkers. De film waar dit op gebaseerd is staat ook op Netflix
Oh welke film mag dit zijn? :)

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:24

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:16:
[...]

Oh welke film mag dit zijn? :)
zal ik happen?

The dark chrystal.

• G_Dragon
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:26:
[...]

zal ik happen?

The dark chrystal.
Sorry ik was serieus, dacht dat de film een andere naam had.
Bedankt voor de tip :)

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-09 20:08
Iemand die iets weet over La Reina del sur? Ik heb gelezen dat het de originele versie is van Queen of the south, alleen staat alleen seizoen 2 op Netflix. (60 afleveringen :O)

Waarom mist het seizoen 1, denkt Netflix dat mensen dit gaan kijken zonder seizoen 1 te zien?

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Seizoen 2 wordt mede geproduceerd door Netflix en s1 was dat niet dus ze zullen de rechten voor s1 niet hebben.
The season revolves around Teresa Mendoza eight years after the events of the first season. Disappearing from the rest of the world, Teresa now lives an idyllic existence in Italian Tuscany, but the kidnapping of her daughter forces her to reintroduce herself into the underworld of drug trafficking and once again confront her old enemies and the past she tried to leave behind
Wikipedia: La Reina del Sur (TV series)

Lijkt dus meer een soort reboot en ik verwacht dat je s2 gewoon kan kijken zonder s1 gezien te hebben.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Webgnome
  • Laatst online: 11:53
Voor de mensen die de film Dark Crystal en de serie hebben gekeken. Is de serie niet gewoon de film maar dan in stukjes gehakt? Ik heb gisteren na het kijken van de film de eerste aflevering proberen te kjiken maar ik kreeg het vermoeden dat het hetzelfde verhaal is?

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 09:50
Dirk0s schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:43:
Iemand die iets weet over La Reina del sur? Ik heb gelezen dat het de originele versie is van Queen of the south, alleen staat alleen seizoen 2 op Netflix. (60 afleveringen :O)

Waarom mist het seizoen 1, denkt Netflix dat mensen dit gaan kijken zonder seizoen 1 te zien?
Geen idee ik heb deel 1 op een zuid amerikaanse zender gezien dus ik was er blij mee .
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit interesse gehad heb in queen of the south die amerikanen met hun remake's hebben mij nog nooit kunnen boeien .
Je kunt seizoen 2 wel zien zonder seizoen te hebben gevolgd alhoewel er veel personages terugkeren en het wat moeilijk te begrijpen is af en toe denk ik /

leekers wijzigde deze reactie 07-09-2019 07:58 (11%)

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:31
Webgnome schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 07:43:
Voor de mensen die de film Dark Crystal en de serie hebben gekeken. Is de serie niet gewoon de film maar dan in stukjes gehakt? Ik heb gisteren na het kijken van de film de eerste aflevering proberen te kjiken maar ik kreeg het vermoeden dat het hetzelfde verhaal is?
Volgens mij niet. Zou een soort prequel moeten zijn, gebaseerd op de vier boeken van J.M. Lee.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-09 22:02

Robtimus

me Robtimus no like you

Het is een prequel. In de film zijn er nog maar 2 Gelflings omdat de rest is uitgemoord, in de serie zijn er zelfs meerdere stammen. De Skeksis zijn wel exact hetzelfde, misschien dat het daarom een remake lijkt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-09 18:06
Bill Burr's nieuwe special is binnenkort te zien op Netflix! *O*

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:57
Ik heb gisteren na het kijken van de film de eerste aflevering proberen te kjiken maar ik kreeg het vermoeden dat het hetzelfde verhaal is?
De prequel speelt zich ongeveer 50 jaar voor de film af. Er zijn wel parallellen te trekken, bvb de origin story, de introductie van de Gelflings. Het verschil is wel dat in de serie de Gelflings nog onschuldig in de Skeksis geloven terwijl ze in de film weten dat het slechteriken zijn.

Ik denk dat er 2-3 seizoenen materiaal is om te werken richting de film. Veel achtergrondmateriaal is de laatste 30 jaar toegevoegd in de vorm van boeken en comics voor wie geinteresseerd is.

• Hahn
  • Laatst online: 12:18
Afgelopen dagen de Limited Series The Spy gekeken, en ik was blij verrast. Sacha Baron Cohen, die ik vooral ken van over-the-top karakters zoals Ali G en Borat, speelt hier een hele serieuze rol, en dat doet 'ie wat mij betreft erg goed.

Spannende serie en met 6 keer ongeveer een uur ook goed te bingewatchen.

The devil is in the details.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet iemand hoe of waarom dat is met die verschillende versies van 'Game Over'? Andere ondertitels ofzo?
Van Game Over zijn er drie versies: Hindi, Telugu en Tamil. Een gameontwerpster lijdt aan een posttraumatische stressstoornis. Als een reeks moorden haar persoonlijk raakt, moet ze haar angsten overwinnen om overeind te blijven.
En The I-Land klinkt wel heel erg als het verhaal van Lost :)

Marzman wijzigde deze reactie 10-09-2019 20:09 (8%)

/▌

• Sunfalls
  • Registratie: september 2016
  • Nu online
In de serie halen ze wel veel stukken aan die in de film voorkwamen maar als je eerst de serie kijkt en daarna de film is het wel een tof vervolg op elkaar.

• Coenen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:09

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Rust Valley Restorers was leuk weer eens wat anders als Fast 'n Loud of Diesel Brothers.
Af en toe lekker lomp en toch mooie resultaten

• Ivysaur
  • Niet online
'I still see you' gekeken. Begin was nice! maar daarna weer de zoveelste
spoiler:
mis het misdaad op-verhaal.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb The I-Land afgekeken. Toch geen lost, je kan vrij snel door de afleveringen heen (ze worden korter en het zijn er niet zo veel) en het verhaal heeft een einde.
spoiler:
wel een kut einde, hadden ze dat niet wat beter af kunnen laten lopen voor de hoofdpersoon?«
Er zitten wel wat plot twists in waarvan je de meeste wel aan ziet komen omdat de hints vooraf vrij duidelijk zijn. Dat komt denk ik doordat Netflix in hun producties veel leent van bestaande producties en dan zijn het dingen die je al een keer eerder gezien hebt (hun films lijken ook zo een samenraapsel van elementen, een beetje zoals de Donald Duck wekelijks een nieuw verhaal krijgt) . Bij originele series zie ik dat soort hints pas bij een tweede keer terugkijken.

/▌

• Mars18
  • Nu online
Marzman schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:39:
Ik heb The I-Land afgekeken. Toch geen lost, je kan vrij snel door de afleveringen heen (ze worden korter en het zijn er niet zo veel) en het verhaal heeft een einde.
spoiler:
wel een kut einde, hadden ze dat niet wat beter af kunnen laten lopen voor de hoofdpersoon?«
Er zitten wel wat plot twists in waarvan je de meeste wel aan ziet komen omdat de hints vooraf vrij duidelijk zijn. Dat komt denk ik doordat Netflix in hun producties veel leent van bestaande producties en dan zijn het dingen die je al een keer eerder gezien hebt (hun films lijken ook zo een samenraapsel van elementen, een beetje zoals de Donald Duck wekelijks een nieuw verhaal krijgt) . Bij originele series zie ik dat soort hints pas bij een tweede keer terugkijken.
Ben erg benieuwd naar deze serie, moet nog Lost afkijken, seizoen 6 aflevering 10, zit al jaren te wachten, maar nu staat Lost weer op Videoland, dus snel afmaken :D

The I-land ga ik ook zeker kijken

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 11:59
'The I-Land' is waarschijnlijk één van de slechtste series die ik ooit heb gezien, wauw. En dan te bedenken dat ik het tweede seizoen van 'Mindhunter' hiervoor heb onderbroken...

Shikata ga nai.

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Na imdb heb ik maar The I-Land van mijn lijst afgehaald..

• Ivysaur
  • Niet online
Die Chinezen moeten echt stoppen met sci fi-films te maken. Shanghai Fortress is nog een erger gedrocht dan die andere Sci fi film. De duurste ooit ofzo.

Komt de laatste weken/maanden alleen maar kwantiteit-films uit, ofzo. Jemig. Nog en ik stop met Netflix.

Ivysaur wijzigde deze reactie 16-09-2019 09:26 (26%)

• PEBKAC
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 10:17
Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:25:
Die Chinezen moeten echt stoppen met sci fi-films te maken. Shanghai Fortress is nog een erger gedrocht dan die andere Sci fi film. De duurste ooit ofzo.

Komt de laatste weken/maanden alleen maar kwantiteit-films uit, ofzo. Jemig. Nog en ik stop met Netflix.
Ik irriteer mij hier ook al weken aan, de kwaliteit van films op Netflix word steeds slechter. Een hele hoop onbekende vage films met een IMDB rating tussen de 3-6. Ik heb liever per week 1-2 kwalitatief (nieuwe) goede films dan 30 meuk films.

Series gaat gelukkig iets beter. ik heb genoten van The Dark Crystal, The Spy lijkt mij ook erg boeiend :) Maar helaas zijn niet alle Netflix eigen producties even goed (denk aan The I-Land). Ik zou liever zien dat ze wat minder films/series uitspugen en wat meer kwaliteit maken i.p.v kwantiteit.

Het probleem is dat het alternatief (Disney+ en Amazon Prime) niet heel veel beter is.

Soms verlang ik terug naar de videotheek :p

• Ruzor
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Maar in de videotheek hadden ze toch ook slechte films? Ik begrijp de kritiek niet echt. Als de series van slechte kwaliteit zijn, kijk je ze toch niet? Kwestie van even op IMDB opzoeken.

[This is what you get when you mess with us]

• algalid
Met tientallen producties in 2019 gaan er wel rotte appels tussen zitten. De 2 Chinese sci-fi films zijn zelfs niet door Netflix gemaakt, enkel wereldwijde licentie en dan weer een Original sticker erop.

In het algemeen zijn de films wel van mindere kwaliteit (Cloverfield Paradox, Extinction, How it ends) met een zeldzame uitsteker zoals Bird Box, Annihilation en Roma. Er is wel een sterke focus op apocalyptische thema's, maar dat is mss eerder een toevallige line up voor 2018-2019.

De films in het Venetië festival schenen wel beter te zijn.

algalid wijzigde deze reactie 16-09-2019 11:29 (6%)

• PEBKAC
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 10:17
Ruzor schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:04:
Maar in de videotheek hadden ze toch ook slechte films? Ik begrijp de kritiek niet echt. Als de series van slechte kwaliteit zijn, kijk je ze toch niet? Kwestie van even op IMDB opzoeken.
In de videotheek had je wel een breder aanbod kwa films. Nu heb je Pathe-Thuis, maar die vind ik in verhouding vrij duur.

Misschien is het kwestie van smaak, maar ik mis soms echt een goede serie. Ik keek met plezier naar Daredevil/Punisher, die zijn gecanceld. The Expanse volgde ik ook met plezier en die is verhuist naar Amazon Prime. Kortom ik moet gewoon goed zoeken naar een leuke serie en dat had ik "vroeger" veel minder ;)

• Ivysaur
  • Niet online
Naja. ben eigenlijk helemaal klaar met het fenomeen 'on demand' kijken. Netlix aanbod gaat zichtbarend achteruit. Remakes, reboots, b en c-films en series. Af en toe wat films of series waar delen of seizoenen missen. Final Destination 5 week of 2 geleden op Netflix; waar is de rest? Dat soort ongein.

MIsschien maar weer mijn houten been aantrekken en mijn ooglapje uit de kast halen, maar de websites die ik kende zijn foetsie door o.a Brein. Hunker wel naar de laatste seizoenen van Dr. Who enzo.

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:17
Hahn schreef op zondag 8 september 2019 @ 11:26:
Afgelopen dagen de Limited Series The Spy gekeken, en ik was blij verrast. Sacha Baron Cohen, die ik vooral ken van over-the-top karakters zoals Ali G en Borat, speelt hier een hele serieuze rol, en dat doet 'ie wat mij betreft erg goed.

Spannende serie en met 6 keer ongeveer een uur ook goed te bingewatchen.
Ben deze ook aan het kijken. Ik binge niet, maar wat me opvalt is dat ik na een dag of 2 verder wil kijken en ik nog maar op aflevering 2 zat. Ik dacht dat ik al op aflevering 6 ofzo zat :D
Het lijkt dus wel een groter verhaal te zijn of langer te duren dan ik gewend ben. De serie op zich en de acteerprestaties zijn wel erg goed!

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13:02
shadow4thedark schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:04:
Na imdb heb ik maar The I-Land van mijn lijst afgehaald..
haha idd daar ga ik niet beginnen

• Ivysaur
  • Niet online
@djerror Na 1 aflevering had ik al mijn twijfels.

• sverzijl
  • Laatst online: 14:16
Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:48:
MIsschien maar weer mijn houten been aantrekken en mijn ooglapje uit de kast halen, maar de websites die ik kende zijn foetsie door o.a Brein. Hunker wel naar de laatste seizoenen van Dr. Who enzo.
Laatste seizoen Dr Who laat die maar zitten hoor, die was echt niet goed. Heb het maar tot aflevering 3 getrokken, terwijl ik de rest van de serie achter elkaar gebinged had.

hm, maar Dr Who is nu helemaal van Netflix gehaald zo te zien. Kan hem niet meer vinden in ieder geval.
Oh, al eerder dit jaar blijkbaar: https://www.netflix-neder...ieuw-massaal-in-de-lijst/

sverzijl wijzigde deze reactie 16-09-2019 12:45 (9%)

• Ivysaur
  • Niet online
Naja. Ik heb geen idee waar en hoe te beginnen. Download al jaren niet meer. De grote twee zijn weg. Of verstopt achter dubieuze proxies met allerlei adware, malware en reclame enzovoort.

Sowieso nog deze maand Netflix want seizoen 12 van TBBT schijnt nog te komen.

• Sunfalls
  • Registratie: september 2016
  • Nu online
YouTube: Daybreak | Official Teaser | Netflix

Ik heb werkelijk geen idee wat ik hiervan moet denken maar het ziet er wel tof uit. Highschool vs Mad Max

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19-09 22:57
Ivysaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:09:
Naja. Ik heb geen idee waar en hoe te beginnen. Download al jaren niet meer. De grote twee zijn weg. Of verstopt achter dubieuze proxies met allerlei adware, malware en reclame enzovoort.

Je maakt je er imo wel erg makkelijk vanaf. De alternatieve opties zijn nog prima te vinden.
Enige wat je ervoor moet doen is een vpn of inderdaad een proxy gebruiken, ik zie het probleem niet.
Vooral vpn gebruik is niks mee, en naast dat doeleinde ook nog voor andere zaken te gebruiken.
Simpelste voorbeeld: vpn verbinding naar ander land leggen, en dan inloggen op Netflix. Heb je ineens een ander aanbod aan kijkmateriaal :)

• Ivysaur
  • Niet online
@AcidBurn Laatste keer dat ik keek hoppa meteen allerlei popups en rotzooi. Nauwelijks nieuw aanbod enzo. Naja. Door Brein en alle providers moet je wel erg goed zoeken naar een betrouwbaar kanaal, zonder allerlei gevaren op de loer.

• sverzijl

Ben na heel HIMYM gezien te hebben afgelopen maanden nu net begonnen met TBBT vanaf S01, ik heb nog wel even te gaan dan tot S12:)

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:19

Oh, ik dacht even dat je kwalitatieve content mistte op Netflix. :+

• algalid
Ziet er spannend uit, de sci-fi thriller komt uit op 27 september

• alki
  • Laatst online: 13:45
Gisteren begonnen aan 13 geboden best een aardige serie

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:31
Netflix heeft dus vanaf 2021 voor 5 jaar de streaming rechten van Seinfeld. Hulu betaalde alleen voor de US zo'n 160m dollar per jaar....

https://variety.com/2019/...flix-seinfeld-1203337236/

Waanzin..

(Seinfeld is van Sony/Columbia Pictures)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• algalid
Friends en The Office gaan buiten en Seinfeld komt binnen voor de nostalgische kijkers.

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

loekf2 schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:49:
Netflix heeft dus vanaf 2021 voor 5 jaar de streaming rechten van Seinfeld. Hulu betaalde alleen voor de US zo'n 160m dollar per jaar....

https://variety.com/2019/...flix-seinfeld-1203337236/

Waanzin..

(Seinfeld is van Sony/Columbia Pictures)
En het is niet eens grappig (Kramer daargelaten misschien). ;w

Nomen nescio

• Messje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:41
Unbelievable blijft wel interessant, al is het wel 'ineens' klaar qua verdachte. 7/10

• Hahn
  • Laatst online: 12:18
Bra-Jo schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:13:
[...]

En het is niet eens grappig (Kramer daargelaten misschien). ;w
Jij vindt*

Ik vind Seinfeld erg leuk. Niet leuker dan Friends of The Office, maar liever Seinfeld dan niks :P

The devil is in the details.

• sverzijl
Hahn schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:21:
[...]

Jij vindt*

Ik vind Seinfeld erg leuk. Niet leuker dan Friends of The Office, maar liever Seinfeld dan niks :P
Had liever gezien dat ze dan Curb Your Enthusiasm hadden genomen (met Larry David, een van de bedenkers van Seinfeld). Die is m.i. vele malen leuker dan Seinfeld zelf.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13:22
sverzijl schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:38:
[...]

Had liever gezien dat ze dan Curb Your Enthusiasm hadden genomen (met Larry David, een van de bedenkers van Seinfeld). Die is m.i. vele malen leuker dan Seinfeld zelf.
Dat is HBO.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Mars18
  • Nu online
Narcos seizoen 3 afgerond, wat een heerlijke serie.
In een maand 3 seizoenen afgekeken :9
Bizar dat er zoveel echt gebeurd is.

Mars18 wijzigde deze reactie 17-09-2019 09:25 (18%)

• sverzijl
bah, dat is ook weer zo :) Heerlijk die versnippering van al die streamingdiensten.

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
mindhunter afgekeken, wat een goede serie!

evenals the spy, al had die wel iets langer mogen duren, nu ging het allemaal nogal snel, ondanks dat ik het erg goed vond voelde het een beetje haastig. gelukkig nooit borat e.d. van hem gekeken want daar hou ik helemaal niet van, nu dus ook geen last van dat je sacha cohen in een andere, serieuzere rol ziet. :+

• Ivysaur
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:21:
[...]

Jij vindt*

Dan heb ik liever Frasier. Seinfield, Cheers, Frasier, 70's show en The Office moet ik nog zien. Friends, HIMYM en TBBT gekeken. Dat toch wel de series die je gezien moet hebben.

• Yucko
  • Registratie: mei 2000

Yucko

One clown to rule them all !

TBBT ging wat mij betreft bergafwaarts vanaf het moment dat Sheldon aan de vriendin ging.
De manier van acteren van Jim Parsons is in de laatste paar seizoenen totaal anders dan in het begin.

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• Ivysaur
  • Niet online
Yucko schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:27:
TBBT ging wat mij betreft bergafwaarts vanaf het moment dat Sheldon aan de vriendin ging.
De manier van acteren van Jim Parsons is in de laatste paar seizoenen totaal anders dan in het begin.
Dat is helemaal waar. En dan begin ik niet over het gedrocht dat seizoen 9 en de laatste aflevering van HIMYM noemen. :F Seizoen 9 kan ik nog wel mee weg komen, maar die laatste aflevering hadden ze nooit moeten maken

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-09 22:02

Robtimus

me Robtimus no like you

algalid schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:05:
Friends en The Office gaan buiten en Seinfeld komt binnen voor de nostalgische kijkers.
The Office zit nu bij Prime.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• ArthurMorgan
  • Niet online
Robtimus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:40:
[...]

De Amerikaanse remake, niet de versie mer Gervais.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
Robtimus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:40:
[...]

Inclusief NL subs? Want dan ga ik me nu nog abboneren.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij eigen kweek staat dat in oktober seizoen 4 komt. Maar ik denk dat ze seizoen 3 bedoelen en de kerstaflevering als seizoen geteld hebben.

Weet iemand hoe dat zit met die series in verschillende talen bij dezelfde serie? Bijvoorbeeld Criminal (United Kingdom, Spain, Germany, France). De acteurs lijken ook te verschillen per versie, of het verhaal anders of hetzelfde is weet ik niet. En dan heb je Game Over Hindi, Tamil en Telegu. Maar de acteurs lijken daar niet te verschillen. En het is ook onduidelijk of er verschillen in het verhaal zitten en of ze drie versies hebben opgenomen met acteurs die meerdere talen spreken of dat er twee nagesynchroniseerd zijn. Een beetje wazig allemaal zo, het lijkt een beetje series maken in lopende band stijl. En wat is het verschil met dat de regisseur/bedenker een taal kiest en dat je een ander audiospoor kan selecteren? Of had Netflix gewoon content nodig om aan contracten te voldoen?

Marzman wijzigde deze reactie 18-09-2019 08:47 (74%)

/▌

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 09:25
Poulske schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:36:
[...]

Inclusief NL subs? Want dan ga ik me nu nog abboneren.
even opgezocht, ja!

What's in the case?

• algalid
Marzman schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:40:
Criminal (United Kingdom, Spain, Germany, France). De acteurs lijken ook te verschillen per versie, of het verhaal anders of hetzelfde is weet ik niet.
Het zijn allemaal aparte verhalen. Ze staan gewoon onder de franchise "Criminal", het zijn geen remakes van elkaar. Dat Netflix ze zo groepeert en tegelijkertijd releaset is uiteraard verwarrend. In de lijst staan ze dan weer alle vier naast mekaar.

De 30% EU content regel is idd de reden dat ze met allerlei vulling komen, de meeste EU producties zijn gelukkig wel goed maar het is wat bloat hier en daar.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Raison Dion lijkt me wel een aardige serie.
https://www.netflix-neder...-raising-dion-gelanceerd/

• Ivysaur
  • Niet online
Heel stiekem wil ik series als Knight Rider, Baywatch, A-Team enz op Netflix. Gewoon om alle afleveringen eens in de goede volgorde te zetten. Zonder al die herhalingen enz enz.

Maar dan schiet ik mezelf denk ik in de voet, want wil graag nieuwe series en films zien met echte kwaliteit.

@meesje Weer de zoveelste superheldenserie. Komt me de strot uit, hehe

Ivysaur wijzigde deze reactie 20-09-2019 14:14 (11%)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Ivysaur schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:21:
Heel stiekem wil ik series als Knight Rider, Baywatch, A-Team enz op Netflix. Gewoon om alle afleveringen eens in de goede volgorde te zetten. Zonder al die herhalingen enz enz.

Maar dan schiet ik mezelf denk ik in de voet, want wil graag nieuwe series en films zien met echte kwaliteit.
Mash 11 seizoenen ;)
Van 24 afleveringen per seizoen.... kan ik ze tenminste 1 keer in de goede volgorde zien...

Burp

Pagina: 1 ... 159 160 161 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True