Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:34
Ik heb met mijn vrouw en kinderen gisteren de Dark Crystal serie afgekeken. Was een beetje een verrassing dat het een open einde was, eigenlijk vooral omdat we niet goed hadden gekeken hoe de serie zich verhoudt t.o.v. de film.

Kan iemand hier mij zonder spoilers uitleggen hoe dit nu precies zit? Ik vind wel wat uitleg hier en daar dat de serie een soort prequel is voor de film, maar dat het ook niet één op één aansluit? Is de film wel logisch vervolg op de serie? En heeft die wel een echt einde? Kinderen waren nogal teleurgesteld dat het nu niet een afgerond verhaal was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:01
Gisteren maar eens weer begonnen met The Big Bang Theory. Ooit in het download tijdperk had ik deze serie gevolgd t/m seizoen 8. Nu begonnen met seizoen 9. Het kijkt eerlijk gezegd wel weer lekker weg, na 18 min. heb je aflevering gezien. Ook wel fijn dat ik nu met 1 druk op de knop de intro kan overslaan. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:56:
[...]

Scrubs is net een maand (of zo) geleden naar Videoland gegaan. Supernatural zit ik ook erg op te wachten, is vooralsnog niet in Nederland bij 1 van de streamingdiensten verkrijgbaar. Dus dat heeft nog wel nut om hier door te geven: https://help.netflix.com/nl/titlerequest
Supernatural zit in Amerika wel bij netflix, maar volgens mij omdat ooit net5 / veronica (weet niet meer precies welke) de rechten heeft gekocht staat hij er bij ons niet bij.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 17:36
Jorizzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:24:
Kan iemand hier mij zonder spoilers uitleggen hoe dit nu precies zit? Ik vind wel wat uitleg hier en daar dat de serie een soort prequel is voor de film, maar dat het ook niet één op één aansluit?
De verhouding tussen serie en film is een beetje zoals The Hobbit en LotR, er zit een tijdsspanne tussen, in het geval van Dark Crystal 50 jaar.

Uit interviews vernam ik dat er 2-3 seizoen verhaal in zit om te werken richting de film. Mensen die de film al jaren geleden hebben gezien (en het dus al lang hebben kunnen doen inzinken) kunnen wel de link maken en de gaten opvullen, maar voor kinderen is dat natuurlijk lastig. Niet alle karakters komen terug in de film en omgekeerd.

Mochten je kinderen al wat groter zijn: er zijn comics die de prequel historie op zich nemen en daar kan je wel wat van opsteken. Het gaat helemaal terug tot de komst van de Urskeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-05 12:54
Jorizzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:24:
Ik heb met mijn vrouw en kinderen gisteren de Dark Crystal serie afgekeken. Was een beetje een verrassing dat het een open einde was, eigenlijk vooral omdat we niet goed hadden gekeken hoe de serie zich verhoudt t.o.v. de film.

Kan iemand hier mij zonder spoilers uitleggen hoe dit nu precies zit? Ik vind wel wat uitleg hier en daar dat de serie een soort prequel is voor de film, maar dat het ook niet één op één aansluit? Is de film wel logisch vervolg op de serie? En heeft die wel een echt einde? Kinderen waren nogal teleurgesteld dat het nu niet een afgerond verhaal was...
Als tip zou ik je dan toch aanraden om de film nu te gaan kijken. De serie is inderdaad een soort prequel en je zal dus veel herkenbare dingen tegenkomen in de film. Wel even door de leeftijd van de film heen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Lost eindelijk na 9 jaar afgekeken bij Videoland, nu op Netflix begonnen aan Mindhunter seizoen 1, ziet er interessant uit. Fijn dat op mijn Iphone XR het beeld ook schermvullend is (eindelijk)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-05 21:59
Netflix released nu een echte trailer voor de El Camino: A breaking bad movie

[YouTube: EL CAMINO A BREAKING BAD MOVIE Trailer #1 NEW (2019) Netflix Series HD]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

Japser

Jeej!

Ivysaur schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:01:
Sex and the City zou ik ook niet verkeerd vinden. Net als een paar andere series, zoals ER. Medisch Centrum West, Vrienden voor het Leven. Gewoon om te zien wat mijn ouders vroeger leuk vonden. En een stukje terugreizen in de tijd.
ER kan je bijvoorbeeld wel kijken op Hulu (https://www.hulu.com/seri...85-447b-a9a7-de1c891e8bc6) maarja daar moet je dan weer apart voor betalen. Zal daarom vast niet op Netflix komen.

Medisch Centrum West zag ik laatst op Nostalgie Net ofzo! Ook zag ik daar La Piovra, oude maffiaserie die ik nooit mocht kijken toen ik nog klein was.

[ Voor 12% gewijzigd door Japser op 24-09-2019 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:28
Mars18 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:23:
Lost eindelijk na 9 jaar afgekeken bij Videoland, nu op Netflix begonnen aan Mindhunter seizoen 1, ziet er interessant uit. Fijn dat op mijn Iphone XR het beeld ook schermvullend is (eindelijk)
Zit je nog wel met ontbrekend beeld bij de inkeping. Dat vond ik in het begin wel wennen/ergerlijk bij de X.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:27:
[...]

Zit je nog wel met ontbrekend beeld bij de inkeping. Dat vond ik in het begin wel wennen/ergerlijk bij de X.
Hier geen last eigenlijk, wel raar aflevering 1 en 2 hadden vol beeld, en aflevering 3 en 4 weer niet. :'(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb dus gekeken:

'The Quake' opvolger van 'The Wave'. Goeie film, nette acteerprestaties, nette CGI. Eerst Wave kijken en daarna Quake. Die Noren kunnen ook mooie films maken.

'Power Rangers' Het is oké. Voelt goedkoop aan maar het is wel een herkenningsfeestje voor de oude garde. Niks op aan te merken. Wel weer dat geforceerde SJW en LGBT gedoe, maar niet ''TE'' Prima voor een avondje.

Trouwens Glitch Seizoen is uit. Leuke Australische serie. Moet je van houden.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Leviathius schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:00:
Netflix released nu een echte trailer voor de El Camino: A breaking bad movie
Ik heb zó zin in die film! Sfeertje van de trailer is ook echt heerlijk. Ben wel benieuwd of we naast Pete, Badger en Jessy nog andere bekenden uit Breaking Bad gaan zien.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:06
ziet er goed uit maar waar gaat het nu eigenlijk over ? is daar al iets over bekend

Strava | AP | IP | AW

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Ivysaur schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:04:
Heb dus gekeken:

'The Quake' opvolger van 'The Wave'. Goeie film, nette acteerprestaties, nette CGI. Eerst Wave kijken en daarna Quake. Die Noren kunnen ook mooie films maken.

'Power Rangers' Het is oké. Voelt goedkoop aan maar het is wel een herkenningsfeestje voor de oude garde. Niks op aan te merken. Wel weer dat geforceerde SJW en LGBT gedoe, maar niet ''TE'' Prima voor een avondje.

Trouwens Glitch Seizoen is uit. Leuke Australische serie. Moet je van houden.
Het voelt als het openen van beerput, maar ik moet toch vragen.... wat is SJW en waarom boeit het?
Webgnome schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:41:
[...]

ziet er goed uit maar waar gaat het nu eigenlijk over ? is daar al iets over bekend
Het hint naar hoe het verder gaat met Jesse, eigenlijk minuten na het einde van de laatste aflevering van Breaking Bad.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05 18:52
avotar schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:55:
[...]

Het voelt als het openen van beerput, maar ik moet toch vragen.... wat is SJW en waarom boeit het?
Eerste hit op Google Wikipedia: Social justice warrior

En ik geef hem wel gelijk. Uiteraard is het niet fout om beiden te promoten, maar het voelt tegenwoordig maar al te geforceerd aan.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:40:
Weet iemand hoe dat zit met die series in verschillende talen bij dezelfde serie? Bijvoorbeeld Criminal (United Kingdom, Spain, Germany, France). De acteurs lijken ook te verschillen per versie, of het verhaal anders of hetzelfde is weet ik niet.
Ik heb alle 4 de Criminal's gezien, verhaal is verschillende misdaden, een beetje onderlinge relaties
Wat mij in ieder geval intrigeerde was dat het op dezelfde locatie is geschoten, zelfde interviewkamer, gang en 'meeluisterkamer'

Maar superknap .... de details zijn aangepast op het land, spaanse labels en uniform met 'policia'
Duits bronwater op tafel, en Thee in UK t.o koffie in Frankrijk

Ik heb iig genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:13
Tartarus schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:47:
[...]

Eerste hit op Google Wikipedia: Social justice warrior

En ik geef hem wel gelijk. Uiteraard is het niet fout om beiden te promoten, maar het voelt tegenwoordig maar al te geforceerd aan.
Ach, niet minder geforceerd dan NRS (Noble Revenge Spree) films. Het is een afspiegeling van culturele ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-05 23:48

marapuru

db.

Zijn er hier meer Netflix kijkers die de app niet meer opgestart kunnen krijgen op een Philips smart tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:55
wodkabuikje schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 09:52:
[...]

Deze miniserie gisteren ook afgekeken. Erg goede serie en zeer goed geacteerd vond ik.
Klinkt interesant. dit weekend proberen.. heb alleen een aversie tegen rechtbank series gekregen, dus hopelijk zit dit er niet teveel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sniffels schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:00:
[...]

Klinkt interesant. dit weekend proberen.. heb alleen een aversie tegen rechtbank series gekregen, dus hopelijk zit dit er niet teveel in.
Leuk om te gaan kijken met iemand die lichtjes een hekel aan mannen heeft :+
Ik heb afl. 1 en 2 in een nachtdienst gekeken, en mijn collega was constant aan het vloeken op de detectives ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:49
@Sniffels nee, dat zit er haast niet in. Ik was begonnen aan de miniserie met de telefoon in mijn hand, beetje Tweakers kijken enzo ;). Het werd echter steeds interessanter en zat op een gegeven moment geboeid te kijken. Smaken verschillen uiteraard maar vind het zeer zeker een aanrader.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Dus South Park is op Netflix. Seizoen 1, 2, 16, 17, 18. Waar is de rest? Doe het dan gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ivysaur schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:56:
Dus South Park is op Netflix. Seizoen 1, 2, 16, 17, 18. Waar is de rest? Doe het dan gewoon niet.
Ze hebben ook een app waar alle seizoenen opstaan dacht ik.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Gister Vis a Vis afgekeken. 8 eps in 3 avonden. Was weer een leuk seizoen. Helaas is de serie nu afgelopen. Wel een hele mooi seizoensafsluiting.

• Ivysaur
  • Niet online
@New Yorker Ik snap je bedoeling, maar ik ga heb Netflix voor een reden; gemakzucht. Maar goed. Dit doet Netflix wel vaker. Ziggo kon er ook wat van.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:11
Zit net in recently added te kijken op Netflix en ze hebben aardig wat Koreaans spul toegevoegd.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:22
NitroX infinity schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:04:
Zit net in recently added te kijken op Netflix en ze hebben aardig wat Koreaans spul toegevoegd.
Dat viel me ook op. Alleen geen idee wat daarvan goed is. Ik heb The Drug King in ieder geval op mijn watch list gezet.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
De Koreaanse TV industrie produceert series in massale hoeveelheden, alles volgen is lastig. Met IMDB en mydramalist.com kan je wel een aantal reviews bekijken.

In het algemeen zijn series met meer dan 24 afleveringen in 1 seizoen eerder "romantische soaps". Je zou denken dat je meer verhaal krijgt maar het is enkel uitgemolken tot soms 52 afleveringen.

De kortere series zijn wel beter verteerbaar, zoals Kingdom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:46

snmght

imho dan he

Gisteren voor mezelf Marianne aangezet in het duister. Fucking freaky, voor het eerst in mijn leven dat ik bij een scene mijn ogen even dicht kneep. Erg vermakelijk en aan te raden. :)

Heb bij het naar bed gaan even aan ms snmght gevraagd hoe ze ook alweer heet. :')

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:34
Van het weekend Top Boy afgekeken. Zie alleen nu dat er meerdere versies zijn en blijkt dus eigenlijk seizoen 3 te zijn. Dus voor diegene die hem nog gaan kijken, eerste de 2011 versie (met 2 seizoenen) kijken.
https://www.express.co.uk...Boy-Summerhouse-Channel-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:11
Avatar: The Last Airbender is nu ook beschikbaar.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Laatste seizoen van TBBT ook. Ben nu 3,5 aflevering ver en weet niet wat ik er van moet vinden. Het voelt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:19
NitroX infinity schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:12:
Avatar: The Last Airbender is nu ook beschikbaar.
Huh, ik zie hem niet in NL. Als ik op Avatar zoek zie ik alleen de placeholder voor de live action serie die eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door Alternative op 01-10-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Netflix heeft geluisterd. Na talloze teleurgestelde kijkers die zich bedrogen voelden met slechte films weet je nu al op voorhand dat het verhaal op niets zal slaan! Michael Bay brengt zijn trademark actie en ontploffingen gebald in een plot waar je niets van kan maken. Op vrijdag de 13e (december).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:39

Robtimus

me Robtimus no like you

Poulske schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Huh, ik zie hem niet in NL. Als ik op Avatar zoek zie ik alleen de placeholder voor de live action serie die eraan komt.
https://www.netflix.com/title/70142405

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik heb de site: 'Nieuw op Netflix' opgeslagen als een favoriet. De laatste twee weken enkel bagger, met hoogtepunten: Heavy Metal, South Park met maar 5 seizoenen, een hoop stand-ups enz. Jemig.

TBBT 12e seizoen en Glitch, misschien nog wel het hoogtepuntje. Al heb ik stiekem ook Jumanij gekeken vanwege Karen Gillan. Die best ok.

@Shabbaman Ik ben meer een sci-fi fan. Good place enz enz is niet mijn ding. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ivysaur op 01-10-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10

Shabbaman

Got love?

Ivysaur schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:50:
De laatste twee weken enkel bagger
Disenchantment, The Good Place? Ik ben nog niet door Casa de Papel heen, maar wel het nieuwe seizoen Glow. Eigenlijk ben ik de laatste tijd wel tevreden over Netflix. En eigenlijk moet je nu nog een paar weken gratis Disney+ kijken, dus tegen die tijd staat er nog wel wat meer op.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
snmght schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:45:
Gisteren voor mezelf Marianne aangezet in het duister. Fucking freaky, voor het eerst in mijn leven dat ik bij een scene mijn ogen even dicht kneep. Erg vermakelijk en aan te raden. :)

Heb bij het naar bed gaan even aan ms snmght gevraagd hoe ze ook alweer heet. :')
* ByteMe_ is bij diverse horror genres afgehaakt omdat ze het allemaal net niet zijn. Dark vond ik lekker beginnen met dat psychologische sfeertje wat erin zit (meer thriller dan horror), maar dat werd op een gegeven moment zoveel tijdgehop en uitzoekerij dat ik geen zin meer erin had. Na opnieuw kijken zal het vast logischer ogen, maar het werd me ook wat te repetitief.

Ik heb het ook met TWD best lang uitgehouden eigenlijk, want dat is ook in veel seizoenen een mengelmoes van herhalingen geweest. Maar einde seizoen 6 en begin 7 maakte heel veel weer goed. Die gaf echt een hele nare stempel.

Ik ga ook eens Marianne kijken :)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Laatst online: 12:46

snmght

imho dan he

@ByteMe_ benieuwd wat je er van vindt! Dark haakte ik ook in af. TWD kijk ik nog voor de eerste keer, ergens in seizoen 5 nu geloof ik. Zo nu en dan als ik een no-brainer will slinger ik het aan, kijkt lekker weg.

Verbaast me dat ik Marianne leuk vind want de hoofdpersoon (schrijfster) vind ik eigenlijk een soort van annoying. Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door al het andere imho. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ByteMe_ schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:17:
Ik heb het ook met TWD best lang uitgehouden eigenlijk, want dat is ook in veel seizoenen een mengelmoes van herhalingen geweest. Maar einde seizoen 6 en begin 7 maakte heel veel weer goed. Die gaf echt een hele nare stempel.
Daarmee doel je op The Walking Dead neem ik aan? Dat vond ik niet eens horror, gewoon een dramaserie met wat meer actie dan je in Hallmark drama's vind.
Heb het best een lange tijd vol gehouden, maar uiteindelijk ben ik er ergens uit geraakt en het heeft nooit hard genoeg aangetrokken om het weer op te gaan pakken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Weer wat raars in the TBBT. Het woord 'film' is in alle afleveringen van het 12e seizoen vervangen door '23.28.' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:46:
@ByteMe_ benieuwd wat je er van vindt! Dark haakte ik ook in af. TWD kijk ik nog voor de eerste keer, ergens in seizoen 5 nu geloof ik. Zo nu en dan als ik een no-brainer will slinger ik het aan, kijkt lekker weg.

Verbaast me dat ik Marianne leuk vind want de hoofdpersoon (schrijfster) vind ik eigenlijk een soort van annoying. Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door al het andere imho. :)
Het is wel duidelijk een serie met pieken en dalen. Soms echt doelloos drama inderdaad, supplies zoeken, andere keren is er wel goede actie. Ik ben nu bij S8 welke het minste zou zijn van de hele reeks, vanaf 9 zou het weer beter worden. Die zou nu ook uit moeten komen, seizoen 10 was ook al in de maak (of is er al in USA, geen idee).

Negan is dan nog wel een echt vermakelijk karakter, maar het koninkrijk + Ezekiel == :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vorige week Casa de papel uitgekeken, wat een einde! Kijk nu al uit naar S4

Nu begonnen met het nieuwe seizoen van iZombie erg vermakelijk. En volgens mij komt het nieuwe seizoen Peaky Blinders morgen ook.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Hmm.. tja.. het is anders. Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden eigenlijk. Het is zeker geen zoveelste 13-in-dozijn truc. Wellicht omdat het een keer niet Amerikaans is. Het heeft wel schokkende momenten en er hangt een duister sfeertje bij de moeder die door Marianne is bezeten. Ik probeer nog wel een ep v/d week.

Ik ben ook zeer benieuwd naar Casa. Ik heb nog wat te kijken iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 15:39
Heb erg genoten van ‘the naked director’

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Poulske schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Ik woon in Belgie en zie hem wel. Maar zonder Nederlandse ondertitels, probeer het eens met de taal in Netflix ingesteld op Engels.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
YouTube: Ares | Officiële Teaser | Netflix Er komt weer een Nederlandse Netflix Original uit. Ik ben op zich wel matig nieuwsgierig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:06
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/X3sThmc/sp.jpg

Mis ik iets? Of bedoelt Netflix met alle seizoenen iets anders dan ik zou verwachten?

[ Voor 13% gewijzigd door Raem op 04-10-2019 16:15 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Raem schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:14:
[Afbeelding]

Mis ik iets? Of bedoelt Netflix met alle seizoenen iets anders dan ik zou verwachten?
Je plaatje doet het niet, maar seizoenen 1 en 16 tm 19 met een selectie van "top episodes" is bij lange na niet alle seizoenen.

Ik mis de goede oude tijd dat je het legaal bij south park zelf kon kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Gropah schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:15:
[...]

Je plaatje doet het niet, maar seizoenen 1 en 16 tm 19 met een selectie van "top episodes" is bij lange na niet alle seizoenen.

South Park heeft een app waarin je alle afleveringen kunt kijken. Helaas wel zonder NL ondertitels, Vooral bij het taalgebruik bij SP zou ik NL subs wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Chaoss schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:52:
Vorige week Casa de papel uitgekeken, wat een einde! Kijk nu al uit naar S4
Ik zit 4 afleveringen ver in seizoen 1 en vind het idee achter de overval wel boeiend maar al het extra drama haalt voor mij het tempo er uit. Ik twijfel om verder te kijken. Pikt de show het tempo op of komen er alleen maar meer zijverhalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:34
Aegir81 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:37:
[...]

Ik zit 4 afleveringen ver in seizoen 1 en vind het idee achter de overval wel boeiend maar al het extra drama haalt voor mij het tempo er uit. Ik twijfel om verder te kijken. Pikt de show het tempo op of komen er alleen maar meer zijverhalen?
Zeker blijven kijken. Verhaallijnen moeten worden opgebouwd, maar actie krijg je zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PickleRick
  • Laatst online: 16:43
Ivysaur schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:27:
Weer wat raars in the TBBT. Het woord 'film' is in alle afleveringen van het 12e seizoen vervangen door '23.28.' 8)7
Viel mij inderdaad ook op. Is 23.98 trouwens, lijkt wel iets filmigs te zijn gezien deze vergelijking tussen 23.98 en 24 FPS, maar dan nog vraag ik me af hoe een dergelijke vertaling in de ondertitels komt :)

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gropah schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:15:
[...]
?
https://southpark.cc.com/full-episodes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@PickleRick Straks hebben Onz en 23.98 iets met elkaar te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gisteravond Peaky Blinders uitgekeken, weer een erg sterk seizoen maar de laatste aflevering was wel een deceptie...
[...]

Ik zou zeker verder kijken S1 word steeds beter en S2 en S3 zijn zelfs beter dan S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Gisterenavond de laatste afleveringen van TBBT gekeken. Heb aflevering 22 wel even moeten janken. De laatste twee waren netjes. Goed conclusie van de serie. Netjes.

Nu maar weer die limbo/rouwperoide in. Op zoek naar een andere serie als Friends, HIMYM en TBBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Chaoss schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:17:
Gisteravond Peaky Blinders uitgekeken, weer een erg sterk seizoen maar de laatste aflevering was wel een deceptie...

[...]

Ik zou zeker verder kijken S1 word steeds beter en S2 en S3 zijn zelfs beter dan S1.
Ik vond het goeie aflevering. Ik wou alleen de volgende kijken en die was er niet. Anders moet je eens gewoon stoppen midstory :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
[...]

Was voor mij de reden om er mee te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ivysaur schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:50:
Gisterenavond de laatste afleveringen van TBBT gekeken. Heb aflevering 22 wel even moeten janken. De laatste twee waren netjes. Goed conclusie van de serie. Netjes.

Nu maar weer die limbo/rouwperoide in. Op zoek naar een andere serie als Friends, HIMYM en TBBT.
The Good Place niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vond het vorige seizoen van Peaky Blinders wel sterker en leuker om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Heb twee afleveringen gezien, toen een jaar terug, maar vind die meid niks en de hele setting niks. Te zweverig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ivysaur schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:06:
[...]

Heb twee afleveringen gezien, toen een jaar terug, maar vind die meid niks en de hele setting niks. Te zweverig. :+
Even doorheen bijten. Het is echt een leuke serie die zichzelf niet al te serieus neemt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SadisticPanda schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:38:
[...]

Ik vond het goeie aflevering. Ik wou alleen de volgende kijken en die was er niet. Anders moet je eens gewoon stoppen midstory :D
Was ook niet slecht maar er waren betere afleveringen naar het voelde niet als een seizoen finale de grote klapper miste een beetje. Het voelt nu alsof ze 1 seizoen hebben uitgesmeerd over 2 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

S1 was erg leuk daarna werd het flink minder.

Qua sitcoms kan ik deze aanraden:
-crazy ex girlfriend
-Master of none.
-izombie

New girl is ook erg leuk maar die is recent van Netflix verdwenen. Dus die zul je ergens anders moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
iZombie is wel leuk, ja. Niet heel super, maar vermakelijk. Heb New Girl ook geprobeerd, maar vind de sfeer niet zo. Zoek iets waar ik me mee kan identificeren. Sheldon, Ross, Marshal. Liefst een serie down to earth, vriendengroepje, komedie.

Misschien dat Scrubs ooit naar Netflix komt. Wie weet. House is geloof ik al jaren foetsie. ER zou ik erg tof vinden.

Denk dat ik Gilmore Girls een kans moet geven? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 07-10-2019 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Scrubs staat op videoland, house op Amazon prime (in de lijn met house, monk staat daar ook). Kans is dus erg klein dat die (weer) naar Netflix komen.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ivysaur schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 01:16:
iZombie is wel leuk, ja. Niet heel super, maar vermakelijk. Heb New Girl ook geprobeerd, maar vind de sfeer niet zo. Zoek iets waar ik me mee kan identificeren. Sheldon, Ross, Marshal. Liefst een serie down to earth, vriendengroepje, komedie.

Misschien dat Scrubs ooit naar Netflix komt. Wie weet. House is geloof ik al jaren foetsie. ER zou ik erg tof vinden.

Denk dat ik Gilmore Girls een kans moet geven? :+
Ik vond Gilmore Girld echt leuk, er zit erg veel vaart in de dialogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 01-04 13:56
Afgelopen week behoorlijk wat Atypical en Lovesick gekeken. Leuke series om een keer tussendoor te kijken. Niet zo zwaar zoals de meeste series tegenwoordig zijn.
Master of none is ook zo'n serie, lekker luchtig en erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 20:32
Dit weekend The Bletchley Circle gekeken. Zowel de oude serie als San Francisco is zeer vermakelijk.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Big bang theory seizoen 12 was eindelijk toegevoegd op netflix zag ik heel toevallig gister

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-05 21:38
Ivysaur schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:50:

Is Arrested Development niks voor je? Of The IT Crowd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
PEBKAC schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 17:17:
[...]

Is Arrested Development niks voor je? Of The IT Crowd?
Heb Master of None geprobeerd, maar das niks. Net 1 aflevering van Gilmore Girls gekeken. Dat lijkt me wel wat. Het is alleen even wennen, want ben geen vrouw dus snap soms de interactie tussen de twee niet zo heel goed. :P Maar wat ik zie is het best een leuke serie. Opgenomen in een studio met een namaak-dorpje. Das wel goed te zien.

Edit: Creeped out seizoen 2 gebinged. Is eigenlijk een kinderserie; zoiets als 'Are you afraid of the dark', maar er zitten leuke afleveringen tussen.

Into The Tall Grass was ook wel plezant om te zien. Wel een dikke plothole. :+

[ Voor 30% gewijzigd door Ivysaur op 08-10-2019 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Netflix zendt nog een andere film richting bioscopen om nominaties in de wacht te slepen, streaming van deze thriller van producer Ridley Scott is op 15 nov:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

gisteren met vagabond begonnen, nu 3 afleveringen erop zitten, een koreaanse serie. als je van corporate espionage & conspiracy houdt, zeker een aanrader!

ik moet zeggen dat ik met veel meer plezier kijk naar films & series welke niet uit de vs komen, dan die standaard amerikaanse meuk, wat ik een tijdje geleden postte.

heb la reina del sur erop zitten. erg goed, al was dat kind soms wel érg slim en inventief, en soms had ik het idee dat het meer richting het einde wat afgeraffeld werd. :?
ook vis a vis gezien. die vond ik echt ijzersterk! ik was even bang dat het een soort orange is the new black zou zijn, die vond ik echt niks. maar wat heb ik me vergist daarin. gelukkig.

en, tegen beter weten in dus go go power rangers ( :+ ) gekeken, maar wat was dat ultiem slecht zeg. geen idee waarom ik die eigenlijk aan heb gezet, en erger nog, afgekeken heb. ach. :D

[ Voor 10% gewijzigd door dawg op 10-10-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@dawg Ach ja. Die Power Rangers film is eigenlijk gewoon een soort fanservice. Even leuke voor de oude garde. Ik vond het ook drie keer niks maar er zijn van die momenten dat het lekker oldschool aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand vanaf hoe laat el camino te zien is?

Edit: 9:00 dus :9

[ Voor 18% gewijzigd door Trank00l op 11-10-2019 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Vannacht 'Blue Thunder' gezien. Prima film uit de jaren 80. Niets mis mee. Vind het alleen aardig jammer om Roy Scheider te zien. Je kijkt als het ware naar een dode, want hij is overleden in 2008. Vind ik wat minder. Aan de ene kant is het ook wel interessant om te zien. Een soort tijdreis was het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vanavond El Camino kijken met een dikke pretsigaret :7 _/-\o_

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Cthulhu schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:22:
Vanavond El Camino kijken met een dikke pretsigaret :7 _/-\o_
Viel mij iig zwaar tegen :| veel plezier tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
De recensies komen mondjesmaat naar buiten, het embargo was erg streng. De meesten lijken toch positief. Ik denk dat El Camino sowieso een kijkcijferhit zal zijn, de trailer was al een vd meest bekeken Youtube video's op het Netflix kanaal voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Zoek nog een snoei harde actiefilm van Netflix, iemand tips?

Vorige week 300 en Tropa da Elite 2 gezien. Helaas staat 1 er niet meer op. Wilde the big short nog kijken maar die staat er ook niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
https://www.moviemeter.nl/film/1124084

Gisteren deze film gezien. Aanr2, verhaal is natuurlijk vrij simpel echter wel goed geacteerd, harde actie erbij 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
El Camino viel toch wat tegen. Wat er nog te vertellen viel was niet heel veel dus dat doet afbreuk aan de film. Voor de rest wel mooi in beeld gebracht weer zoals Vince dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-05 14:37
Wackmack schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:17:

Vorige week 300 en Tropa da Elite 2 gezien. Helaas staat 1 er niet meer op. Wilde the big short nog kijken maar die staat er ook niet meer op.
The expandables?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Wackmack schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:17:

The night comes for us/headshot (die staan al zeker op vlaamse netflix)

The raid 1 en 2 hebben er opgestaan. Mss als ik taal op engels zet. Zit momenteel op ipad dus kan niet checken.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:34
Peaky Blinders, wat een fantastisch laatste seizoen weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:55
vinom schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:40:
El Camino viel toch wat tegen. Wat er nog te vertellen viel was niet heel veel dus dat doet afbreuk aan de film. Voor de rest wel mooi in beeld gebracht weer zoals Vince dat kan.
Ik vind er eigenlijk geen kloot aan :) vraag mij echt af wat het nut van deze film was.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'The Last Czars' Wat een serie, zeg. In lijn met Charité, Charité at War en Trotski. Wel erg veel naaktheid. Dat een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:15

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ivysaur schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:07:
'The Last Czars' Wat een serie, zeg. In lijn met Charité, Charité at War en Trotski. Wel erg veel naaktheid. Dat een minpunt.
Waarom is dat een minpunt? Het voegt niets toe aan het verhaal?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
janvanduschoten schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:58:
[...]

Het is storend. Haalt de vaart uit het verhaal. Alsof iedere serie tegenwoordig GoT wil na doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 16:06
janvanduschoten schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:58:
[...]

Heb de eerste aflevering van Trotski proberen te kijken maar daar was overduidelijk een stukje naakt in te zien wat helemaal niks toevoegd m.i. Je moet dingen in je serie/film gebruiken die ook daadwerkelijk iets toevoegen en niet alleen maar omdat het kijkcijfers genereerd. En als je het dan toch doet.. doe het dan met beleid.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Gisteravond de laatste aflevering van The Big Bang Theory gekeken. Ooit gestopt na S8. Ik ben blij dat ik S9-S12 nu gekeken heb. Het is nu mooi afgerond.

Vroeger genoeg afleveringen van Friends gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Deze week daar maar eens een start mee maken, voordat deze van Netflix verdwijnt. 236 afleveringen klink belachelijk veel, maar gelukkig heb ik je 18 min. al een aflevering gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1004729

Nu zijn de meeste series weer begonnen ook op Netflix oa.
Dan kom je met de neus op de feiten dat niet alle series die via The CW bij Netflix uitgezonden worden ook er daadwerkelijk weer zijn. Terwijl straks in December er een hele grote Cross over staat te wachten lopen ze bij Netflix achter doordat je niet alles te zien krijg. Bijvoorbeeld de nieuwe serie Batwoman word daar niet uitgezonden. Blacklightning op het moment van schrijven ook nog steeds niet.

Hier hadden ze bij Netflix beter wat mee kunnen doen voor nu een gemiste kans.

Iemand een idee waar deze wel mogelijk te zien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Ivysaur schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:10:
[...]

Het is storend. Haalt de vaart uit het verhaal. Alsof iedere serie tegenwoordig GoT wil na doen.
Ik vindt het wel leuk beetje bloot en sex er tussendoor maar het schijnt tegenwoordig "terug naar de middeleeuwen" te zijn wat betreft de hele samenleving ,

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 12:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Anoniem: 1004729 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 05:03:
Nu zijn de meeste series weer begonnen ook op Netflix oa.
Dan kom je met de neus op de feiten dat niet alle series die via The CW bij Netflix uitgezonden worden ook er daadwerkelijk weer zijn. Terwijl straks in December er een hele grote Cross over staat te wachten lopen ze bij Netflix achter doordat je niet alles te zien krijg. Bijvoorbeeld de nieuwe serie Batwoman word daar niet uitgezonden. Blacklightning op het moment van schrijven ook nog steeds niet.

Hier hadden ze bij Netflix beter wat mee kunnen doen voor nu een gemiste kans.

Iemand een idee waar deze wel mogelijk te zien zijn?
Batwoman niet, maar Black Lightning staat er gewoon op hoor.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1004729

avotar schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

Batwoman niet, maar Black Lightning staat er gewoon op hoor.
Ja maar niet het nieuwe seizoen zoals dat bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:10
leekers schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 06:10:
[...]

Ik vindt het wel leuk beetje bloot en sex er tussendoor maar het schijnt tegenwoordig "terug naar de middeleeuwen" te zijn wat betreft de hele samenleving ,
Het heeft in mijn ogen meer te maken met een irritatie over het gemakkelijk proberen te scoren dan met een hernieuwde preutsheid. Naaktheid kan prima in een serie of film als het wat toevoegt. Als het alleen maar een gevalletje 'sex sells' is, dan mag het wel achterwege blijven. Het naakt blijft in dat soort series / films ook altijd vrij braaf. Net genoeg om wat hitsige pubers aan de doelgroep toe te voegen, maar aan de serie zelf voegt het niets toe. Je zult in een serie vrijwel nooit eens een potje anale seks tussen twee homo's zien, want dat kan de tere kijker niet aan natuurlijk.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Pagina: 1 ... 162 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.