Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Nou ja. Een film als Turks Fruit of A Serbian Movie daar is seks natuurlijk een leidraad in het verhaal, maar om Tsaar Nicolaas seks te zien hebben met Tsaarin Alexandra dat is niet zo heel interessant. Dat Raspoetin dan van die hedonistische trekjes vertoont prima, maar niet elke ganse aflevering, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 18:08
Misfits is van Netflix af kwam ik achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Ben bij aflevering 8 van De 13 Geboden, ben fan van Belgische serie, en vind dit ook erg gaaf, een topper zelfs.

Trailer van Fractured is ook erg tof, iemand die al gezien?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Mars18 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:10:
Ben bij aflevering 8 van De 13 Geboden, ben fan van Belgische serie, en vind dit ook erg gaaf, een topper zelfs.

Trailer van Fractured is ook erg tof, iemand die al gezien?
Prima Netflix film, verwacht niks bijzonders, veel zie je al aankomen. Maar het kan er prima mee door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:27
Ziet er wel tof uit met een knipoog naar onze realiteit (vanaf 1 nov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 14:34
Ivysaur schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:55:
Nou ja. Een film als Turks Fruit of A Serbian Movie daar is seks natuurlijk een leidraad in het verhaal, maar om Tsaar Nicolaas seks te zien hebben met Tsaarin Alexandra dat is niet zo heel interessant. Dat Raspoetin dan van die hedonistische trekjes vertoont prima, maar niet elke ganse aflevering, hehe.
Holy moly dat je 'A serbian movie' in een zin met 'Turks Fruit' krijgt omdat er seks in voorkomt...chapeau! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Fugitive2008 Tja. :D Vind het wel een film die iedereen gezien moet hebben. Gruwelijk plotwending ook.

Heb de afgelopen dagen Windsor en Life of Diana gekeken. Leuke docu. Mooie vrouw ook. O+ Jammer, dat ze vroeg heen is gegaan.

[ Voor 94% gewijzigd door Ivysaur op 18-10-2019 20:53 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 17:24
Ivysaur schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:50:
@Fugitive2008 Tja. :D Vind het wel een film die iedereen gezien moet hebben. Gruwelijk plotwending ook.
'A Serbian Movie' een film die iedereen gezien moet hebben? Sorry, maar die film is toch echt niet geschikt of bedoeld voor iedereen. Die film is zelfs niet geschikt voor alle horrorfilm liefhebbers. Roepen dat iedereen die gezien moet hebben, doet me dan ook serieus twijfelen aan je geestelijke gezondheid... Of ik mis de sarcasme/humor kanttekening in je berichten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Juronymous Iedereen moet het gezien hebben, omdat dit de meest gruwelijke legale film is die je kan zien. Dan weet men ook wat er mogelijk is en wat er mogelijk is in de echte illegale wereld. Puur educatief. Natuurlijk heb ik ook bij sommige scenes mijn bedenkingen gehad en af en toe een misselijk gevoel in mijn buik, maar het is wel dergelijk een film die iedereen gezien moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 17:24
Ivysaur schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:35:
@Juronymous Iedereen moet het gezien hebben, omdat dit de meest gruwelijke legale film is die je kan zien. Dan weet men ook wat er mogelijk is en wat er mogelijk is in de echte illegale wereld. Puur educatief. Natuurlijk heb ik ook bij sommige scenes mijn bedenkingen gehad en af en toe een misselijk gevoel in mijn buik, maar het is wel dergelijk een film die iedereen gezien moet hebben.
Laten we het erop houden dat we van mening verschillen. Jammer dat er geen sarcasme of humor in je bericht zat. Er is niets educatief aan die film. Die film gaat alleen over het opzoeken en overschrijden van grenzen. Als iemand bij volle gezond verstand er voor kiest de film te kijken, prima, zo heb ik er ook ooit voor gekozen. Maar ik moet er niet aan denken dat ik deze film aan mijn familie laat zien. Dat zou gewoon ziek en misselijkmakend zijn, niets educatief aan. Maar goed, dit is off-topic, deze film zal hopelijk nooit op Netflix staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Juronymous Natuurlijk ga je deze film niet aan je familie laten zien. Ik vind de film educatief; zoals jij zegt het zoekt de grenzen op en kijkt hoe ver het kan gaan. Dat mag. Ik vind het een bijzondere film. Eentje die zou moeten behoren tot de canon in de filmwereld. Niet als de mooiste, leukste, enz, maar ergens in een hoekje als de meest gruwelijkste legale film die je kan maken. Dat men begrijpt dat er dingen bestaan in de wereld die er zo aan toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
algalid schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:37:
Ziet er wel tof uit met een knipoog naar onze realiteit (vanaf 1 nov)
[YouTube: Wir sind die Welle | Officiële trailer | Netflix]
Huh, die is toch al een jaar of 10 uit (IMDB: Die Welle (2008))? Of is dit een serie/film op basis van de film?
Edit: schijnbaar een nieuwe serie die (losjes?) gebaseerd is op het boek waar Die Welle ook op gebaseerd is.

[ Voor 12% gewijzigd door EDIT op 19-10-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
Gezien en deels gezien:

The Laundromat.. over de Panama Papers. Niet meer dan een zesje. Het is meer een als comedy bedoelde aanklacht tegen de wondere wereld van mensen met teveel geld die de dream leven en liefst geen belasting betalen. Verwacht geen film over de whistleblower.

Living with yourself. Een comedy serie met Paul Rudd die moe van zichzelf een beter iemand wil worden en na een bezoek aan een kliniek met een betere kloon zit opgescheept. Paul Rudd is altijd +1. 8 afleveringen van 30 min. Zeker een dikke 7 tot 8.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 19-10-2019 12:55 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
13 geboden afgekeken, wat een top serie, spannend einde :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 07:29

Tripl3 D

Brother in Arms

Recent Unbelievable en Quicksand (Störst av allt) gekeken.

Echt 2 super goede miniseries waarbij we iedere keer weer de neiging hadden om laat op de avond nog maar een aflevering erachteraan te kijken om te weten hoe het eindigt.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@Tripl3 D Quicksand vonden wij ook heel goed. Unbelievable is net zo goed dus?

Eerst hier nog beginnen aan Locked Up & het nieuwe seizoen van Peaky Blinders.

[ Voor 33% gewijzigd door vinom op 21-10-2019 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Wow, adembenemend! Ik kan niet wachten tot 17 nov. Prins Charles komt ook prominent in beeld, zelfs als de serie eindigt zit hij nog altijd te wachten...
[YouTube: The Crown | Seizoen 3 - Officiële trailer | Netflix]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 07:29

Tripl3 D

Brother in Arms

vinom schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:41:
@Tripl3 D Quicksand vonden wij ook heel goed. Unbelievable is net zo goed dus?

Eerst hier nog beginnen aan Locked Up & het nieuwe seizoen van Peaky Blinders.
In ieder geval dicht bij elkaar qua beoordeling.
Ook bij Unbelievable wil je doorkijken omdat je wilt weten hoe het zit.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren begonnen aan Breaking Bad, eindelijk dan maar ;)
Wat een leuk begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:28
Mars18 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:34:
Gisteren begonnen aan Breaking Bad, eindelijk dan maar ;)
Wat een leuk begin
Vond de eerste paar seizoenen juist moeilijk doorkomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

baronruud schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:52:
[...]

Vond de eerste paar seizoenen juist moeilijk doorkomen
Als ie het dan nu al leuk vindt, wordt het helemaal geweldig ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 22:01

Matis

Rubber Rocket

Afgelopen weekend ook El Camino gekeken. Wat een waardeloze film (qua verhaal), echt een afknapper na een geweldige serie. Het magische open einde van de serie wordt in de film in 2 uur om zeep geholpen.

Qua filmstijl en techniek was het wel weer ouderwets smullen. Ik sluit me bij @Martinusz @vinom en @Thunder00x aan.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Heb het gevoel 'Living with yourself' al ergens te hebben gezien. Volgens mij gewoon gejat van een film en als een serie-format verwerkt. Lekker inspiratieloos. :D

Ik ben nu bezig met 'Toon'. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 22-10-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 10:32
Lees dat netflix weer miljarden gaat lenen om de concurrentie met Disney en Apple aan te gaan. Gevolg, prijsstijging op den duur en ze gaan account delen harder aanpakken. Dat is nou net iets waar ik niet op zit te wachten, denk dat netflix zich beter kan concentreren op een deelmarkt. Bijvoorbeeld minder op kids omdat DISNEY dat al doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben net klaar met de eerste twee seizoenen van La casa de papel. Wat een tof verhaal dat ze zo afronden in twee seizoenen. Ik wacht nog even met seizoen 3 denk ik (seizoen 4 schijnt over een paar maanden al weer te komen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

Aartstyle schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:55:
Lees dat netflix weer miljarden gaat lenen om de concurrentie met Disney en Apple aan te gaan. Gevolg, prijsstijging op den duur en ze gaan account delen harder aanpakken. Dat is nou net iets waar ik niet op zit te wachten, denk dat netflix zich beter kan concentreren op een deelmarkt. Bijvoorbeeld minder op kids omdat DISNEY dat al doet.
Hoop niet dat het nog duurder wordt want anders wordt het idd overstappen naar apple wellicht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-06 15:49

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Zo, Ozark #2 laatste episode gisteren gezien. Top serie! Na Midnatssol, Fargo, True Detective ook hier weer helemaal blij mee.
Met La Casa de Papel gestopt na 1 aflevering, daar kon ik niks mee... Nu wachten tot Ozark 3, en tot die tijd weer een mooie vervanger zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Bron Totaal TV
Netflix is het delen van het abonnement nu echt zat
Accountsharing of in het Nederlands vertaald het delen van het abonnement wordt officieel niet door Netflix toegestaan. Maar de streamingdienst voerde geen actief beleid om dit te voorkomen. Daar komt nu verandering in. Netflix gaat op zoek naar technieken om accountsharing te ontmoedigen zonder dat dit tot nadelige neveneffecten leidt voor gebruikers die het abonnement niet buiten eigen gezinsleden delen.

Gelijktijdig gebruik abonnement
Netflix lijkt zich bij de aanpak van abonnementdelen vooral richten op analyse van gebruikersdata. Hierbij wordt onder meer gekeken naar gelijktijdig gebruik van een abonnement door meerdere personen, of gekeken content niet meerdere keren vanaf een ander geografische locatie bekeken worden en of regelmatig gebruik plaatsvindt van locaties die geografisch gelijk van elkaar verwijderd zijn. Bij deze analyse wordt ook naar gebruikte IP-adressen gekeken. Bij constatering van accountsharing kan het abonnement al dan niet tijdelijk afgesloten worden.
Ook dailymail en andere international media melden het.

Afgelopen kwartaal heeft Netflix 50% minder groei gehad dan hun eigen prognose. En zijn ze in de US markt zelfs gekrompen ipv gegroeid (-130k ipv +300k). Netflix heeft $14 miljard dollar schuld en met Apple die nu ook de markt betreed wordt de concurrentie een stuk zwaarder en de inkoop van films/series duurder. Waarschijnlijk moeten ze gaan kiezen tussen het blokkeren/tegengaan van account sharing of het (weer) verhogen van de prijzen...

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:59

odan

The dark side is within all!

als ze accountsharing echt aan gaan pakken gaan ze alleen maar meer gebruikers verliezen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-06 16:25

Grannd

da Granndest

Ik vraag me sterk af hoe ze dat gaan kaderen, op dit moment staat er alleen dit in hun voorwaarden wat enigszins relevant is:

"4.2. De Netflix-dienst en de content die via de dienst beschikbaar is, zijn alleen bedoeld voor je persoonlijke, niet-commerciële gebruik en mogen niet worden gedeeld met personen buiten de huiselijke kring. Tijdens je Netflix-lidmaatschap verlenen we je een beperkt, niet-exclusief en niet-overdraagbaar recht om de Netflix-dienst te gebruiken en Netflix-content te kijken. Onverminderd het voorgaande wordt er geen recht, eigendom of belang aan jou overgedragen. Je stemt ermee in om de dienst niet te gebruiken voor openbare vertoningen."

Ze zullen dan toch uit moeten leggen wat 'de huiselijke kring' is. Als ik nu een account deel met mijn vader en zus, die op respectievelijk 20 en 200 km van mij vandaan wonen, is dat dan mijn huiselijke kring?
Gaan ze het aantal ip-adressen beperken? Hoe los je het dan op met mensen die via 4G kijken? Locatietoegang vragen? Dat is dan weer lastig met de AVG (want mogen ze je locatie verwerken puur om fraude tegen te gaan?).

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 10:32
Ik denk dat het voorlopig vooral bij dreigen blijft. Mijn kinderen kijken bijvoorbeeld vaak bij mijn ouders met mijn account. En dat recht hebben ze want die behoren bij mijn huishouden. Dat mijn ouders dan wellicht dat account ook gebruiken voor hun zelf mag dan weer niet, maar zou niet weten hoe ze dat onderscheid kunnen maken. Andere content en het tijdstip van de activiteit, maar ook dat is niet waterdicht. Misschien kijken mijn kids van vijf en 9 wel horror films om 23:00 in de avond, haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:18
@GurbY{nl} heb je Mindhunter ook al gezien? Die past wel in dat rijtje van je vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Grannd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:54:
Ze zullen dan toch uit moeten leggen wat 'de huiselijke kring' is. Als ik nu een account deel met mijn vader en zus, die op respectievelijk 20 en 200 km van mij vandaan wonen, is dat dan mijn huiselijke kring?
Gaan ze het aantal ip-adressen beperken? Hoe los je het dan op met mensen die via 4G kijken? Locatietoegang vragen? Dat is dan weer lastig met de AVG (want mogen ze je locatie verwerken puur om fraude tegen te gaan?).

Ben benieuwd.
Via machine learning zijn er uiteraard wel manieren om patronen vast te leggen om account sharing te detecteren.

Een situatie die vaak voorkomt; Een account wordt gedeeld, waarbij iedereen zijn/haar eigen profiel heeft en thuis op een smart tv Netflix bekijkt. Stel dat Netflix dit een paar maanden volgt, dan zien zij dus dat binnen 1 account diverse profielen op verschillende IP-adressen en op verschillende apparaten worden benaderd. Dit kan dan een trigger zijn voor account sharing.

Het 4G voorbeeld wat jij noemt. Jij kijkt bijvoorbeeld thuis altijd op jouw profiel en af en toe buiten de deur op 4G (ook jouw eigen profiel). Dat zal dan waarschijnlijk geen trigger zijn. Net als dat je tijdens de vakantie een keer inlogt op Netflix, dan zullen ook niet direct de alarmbellen afgaan bij Netflix.

Overigens denk ik ook niet dat Netflix direct over zal gaan op het blokkeren van accounts, maar eerder een melding doet van bijvoorbeeld "mogelijke account sharing gedetecteerd" waarbij je dan ook bezwaar kan maken als dit echt niet het geval is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik vraag me sterk af hoe ze dat gaan kaderen, op dit moment staat er alleen dit in hun voorwaarden wat enigszins relevant is:

"4.2. De Netflix-dienst en de content die via de dienst beschikbaar is, zijn alleen bedoeld voor je persoonlijke, niet-commerciële gebruik en mogen niet worden gedeeld met personen buiten de huiselijke kring. Tijdens je Netflix-lidmaatschap verlenen we je een beperkt, niet-exclusief en niet-overdraagbaar recht om de Netflix-dienst te gebruiken en Netflix-content te kijken. Onverminderd het voorgaande wordt er geen recht, eigendom of belang aan jou overgedragen. Je stemt ermee in om de dienst niet te gebruiken voor openbare vertoningen."

Ben benieuwd.
Ik vermoed net als met Spotify dat het alleen met huisgenoten gedeeld mag worden op hetzelfde adres staan ingeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gaargod schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:09:
@GurbY{nl} heb je Mindhunter ook al gezien? Die past wel in dat rijtje van je vind ik :)
Zal em eens aanslingeren, dank voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-06 16:25

Grannd

da Granndest

Dat moeten ze dan dus in hun voorwaarden gaan opnemen, zolang ze dat zo vaag houden kunnen ze moeilijk gaan handhaven op al die manieren.

En dan nog, over dit voorbeeld:
Stel dat Netflix dit een paar maanden volgt, dan zien zij dus dat binnen 1 account diverse profielen op verschillende IP-adressen en op verschillende apparaten worden benaderd. Dit kan dan een trigger zijn voor account sharing.
Als ik (en de mensen in mijn gezin) graag bij verschillende mensen langs kom en we samen Netflix kijken op hun TV's, levert dit toch precies dezelfde gebruiksdata op voor Netflix.
Ze kunnen dat (net zoals voorlopig bij Spotify) slechts afdwingen door te vragen 'woon jij wel op dat adres' en als je dan 'ja' antwoord geven ze je toegang.
Mogelijk gaan ze het tot en met het irritante toe blijven vragen, dat zie ik nog wel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-06 19:07

Ben benieuwd.
Ik zou liever zien dat Netflix met een instelling komt om je account te delen met andere emailadressen.
Dan hoef je niet je emailadres en wachtwoord te delen met familieleden en vrienden maar je nodigt ze uit voor toegang tot je abonnement.
Eigenlijk is dit zoals Nintendo doet voor de Nintendo Switch Online familieabonnement en Amazon doet dit ook in een aantal landen met Amazon Family. Ook Apple TV+ zal dit doen via Family Sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
VirinR schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

Ik zou liever zien dat Netflix met een instelling komt om je account te delen met andere emailadressen.
Dan hoef je niet je emailadres en wachtwoord te delen met familieleden en vrienden maar je nodigt ze uit voor toegang tot je abonnement.
Eigenlijk is dit zoals Nintendo doet voor de Nintendo Switch Online familieabonnement en Amazon doet dit ook in een aantal landen met Amazon Family. Ook Apple TV+ zal dit doen via Family Sharing.
Netflix heeft 14 miljard dollar schuld, ze willen het juist lastiger maken het delen.
Welk bedrijf kan overleven met zoveel schuld, in een harder wordende markt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 16:57

EnnaN

Toys in the attic

odan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:52:
als ze accountsharing echt aan gaan pakken gaan ze alleen maar meer gebruikers verliezen.
Ik vraag me ook of ze er mee wegkomen als ze zelf dit soort dingen posten:

https://twitter.com/NetflixNL/status/1185827995254054912

Dat impliceert niet alleen oogluikend gedogen, maar gewoon normaal genoeg vinden om er grapjes over te maken toch?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Grannd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:41:
En dan nog, over dit voorbeeld:

[...]

Als ik (en de mensen in mijn gezin) graag bij verschillende mensen langs kom en we samen Netflix kijken op hun TV's, levert dit toch precies dezelfde gebruiksdata op voor Netflix.
Nee, want in dat geval zou het om een sporadische inlog zijn waarbij alle profielen het meeste binnen jouw IP-adres inloggen (dus jouw thuisadres) en af toe op een andere locatie.
Software kan intelligent genoeg zijn om deze verschillende patronen te herkennen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Nou nou. Heb Toon afgekeken. Seizoen 1 is netjes. Seizoen 2 is best oké. Heb het gevoel dat met dat seizoen ze niet goed wisten wat ze nou wilden. Al bij al een mooi einde. Benieuwd of er een seizoen 3 komt. Want zal vast wel goed ontvangen worden.

Goeie chemie ook tussen de hoofdrolspelers. Nina is leuk om te zien. Top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Aartstyle schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:55:
Aan mij zullen ze dan niet meer gaan verdienen. Ik deel mijn account met familie. Een die wat minder geld heeft en mijn ouders die bijna altijd op vakantie zijn. De laatste keer dat ze ingelogd hebben was in augustus omdat ze in het hoogseizoen even niet op vakantie zijn. Die gaan geen abonnementen afnemen (of maar voor twee maanden) en als ik het toch niet kan delen zal ik zelf een goedkoper abonnement nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 23-10-2019 10:40 ]

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Die serie krijgt veel te weinig aandacht imo. Genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:29
Bij mij zijn dus op alle 2 m'n tv de balken onder en boven bij Escape Plan 3 grijs ipv zwart en het lijkt dus net of er dan heel veel backlight bleedings is. Zwaar hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Zijn er meer mensen waarbij 16+ content als 6+ wordt weergegeven?
Bij mij is het zo dat bij Insatiable, The Laundromat, The Blacklist en Mindhunter er een 6+ logo wordt weergegeven in plaats van de meer logische 16+ logo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Eighth grade' is een leuke coming of age film. Laat goed zien waar de huidige jonge generatie mee te kampen heeft o.a social media, streaming, sexting enzovoort. Geeft realistisch beeld van hoe het leven van een doodnormale tienermeisje in elkaar steekt.

Gewoon een goede film. Kan wat saai zijn voor sommige kijkers, want er zit geen spanningsboog in. Echter zou deze zeker aanraden voor brugklassers. Soort als waarschuwing of als een ''eye-opener.''

[ Voor 13% gewijzigd door Ivysaur op 23-10-2019 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Matis schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:33:
Afgelopen weekend ook El Camino gekeken. Wat een waardeloze film (qua verhaal), echt een afknapper na een geweldige serie. Het magische open einde van de serie wordt in de film in 2 uur om zeep geholpen.

Qua filmstijl en techniek was het wel weer ouderwets smullen. Ik sluit me bij @Martinusz @vinom en @Thunder00x aan.
Het lijkt meer op een documentaire. Entertainend was het, maar het doet de serie geen recht. Ze hebben een paar verkeerde keuzes gemaakt, zoveel is duidelijk.

Consultant - Autogek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Matis schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:33:

Het einde is exact hetzelfde als die van de serie, alleen weet je waar hij ongeveer zijn leven voortzet.
Het voegt inderdaad weinig toe. Maar vond het zeker vermakelijk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het was leuk om de karakters weer te zien, wel jammer dat sommigen flink ouder waren geworden.

Niks onverwachts, maar dat had het einde van de serie ook niet. Het verhaal was zo uitgewerkt dat er maar een bevredigende verhaallijn over bleef. Ik kan niet zeggen dat het de serie verpest (want het eindigde eigenlijk gewoon hetzelfde).

Ik vroeg me alleen af waar het geld van de meth was. Dat moet toch nog ergens liggen (of tenminste een deel).

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jelte schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:43:
Het einde is exact hetzelfde als die van de serie, alleen weet je waar hij ongeveer zijn leven voortzet.
Het voegt inderdaad weinig toe. Maar vond het zeker vermakelijk om te kijken.
Daar ben ik het niet mee eens:
spoiler:
In de serie ontsnap Jesse in alle hectiek, is op de vlucht, zit nog in vijandig gebied en is geestelijk en lichamelijk helemaal niet in orde.
Aan het einde van de film is het precies andersom: Het betreft een serene omgeving. Alhoewel hij gezocht wordt, is hij niet echt meer actief op de vlucht. Hij heeft immers een nieuwe identiteit.
Daarnaast is hij nu in Alaska, de andere kant van het land (continent bijna). Tevens gaat er een brief van hem vanuit Mexico gepost worden. Lichamelijk en geestelijk is hij er een stuk beter aan toe.

Al met al vind ik dit echt geen vergelijk met hoe de serie eindigde.

Zoals The Take het mooi omschrijft:
Jesse Pinkman escapes at the end of the show, but he only becomes truly free at the end of the movie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:02
Weten jullie wat de status is van Friends? Op totaaltv lees ik dat de rechten van 14 nov. bij Amazon liggen (https://www.totaaltv.nl/n...r-bij-amazon-prime-video/). Echter op netflix-nederland.nl zie ik nog geen bericht dat Friends rond die tijd van Netflix (NL) gaat verdwijnen.

Klopt het dat Friends nog wel eventjes te zien is bij Netflix NL? Ik ben bijna bij het einde van S1, ik moet dus nog wel even.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het lastige vind ik dat (veel) Nederlandse media berichten die te maken hebben met de rechten in de VS/Noord Amerika klakkeloos overnemen en beschrijven alsof het ook hier geldt.

Ik ben er niet honderd procent zeker van, maar voor zover ik het gevolgd heb gaat dit dus puur over de VS.

/edit: In de VS gaat het naar HBO Max. Over amazon prime kan ik verder wat duitse artikelen vinden die niet erg duidelijk zijn over welk(e) land(en) het gaat. Maar als het alleen daar staat ligt het voor de hand dat het alleen om de duitse markt gaat.

/edit 2: https://unogs.com/countrydetail/ als je hier kijkt bij duitsland en dan aflopend, dan is dat inderdaad 13 november, bij Nederland staat die melding niet.

[ Voor 44% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-10-2019 09:33 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:27:
Weten jullie wat de status is van Friends? Op totaaltv lees ik dat de rechten van 14 nov. bij Amazon liggen (https://www.totaaltv.nl/n...r-bij-amazon-prime-video/). Echter op netflix-nederland.nl zie ik nog geen bericht dat Friends rond die tijd van Netflix (NL) gaat verdwijnen.

Klopt het dat Friends nog wel eventjes te zien is bij Netflix NL? Ik ben bijna bij het einde van S1, ik moet dus nog wel even.... ;)
Ik dacht dat je dit op Netflix te zien krijgt, zo'n 7 tot 10 dagen voor het verdwijnt.
Je ziet dit dan staan onder 'Details' van een bepaalde serie of film.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Matis schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:12:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens:
spoiler:
In de serie ontsnap Jesse in alle hectiek, is op de vlucht, zit nog in vijandig gebied en is geestelijk en lichamelijk helemaal niet in orde.
Aan het einde van de film is het precies andersom: Het betreft een serene omgeving. Alhoewel hij gezocht wordt, is hij niet echt meer actief op de vlucht. Hij heeft immers een nieuwe identiteit.
Daarnaast is hij nu in Alaska, de andere kant van het land (continent bijna). Tevens gaat er een brief van hem vanuit Mexico gepost worden. Lichamelijk en geestelijk is hij er een stuk beter aan toe.

Al met al vind ik dit echt geen vergelijk met hoe de serie eindigde.

Zoals The Take het mooi omschrijft:
Jesse Pinkman escapes at the end of the show, but he only becomes truly free at the end of the movie.
Natuurlijk is het anders.
Maar voegt het ook echt iets toe? Hij ontsnapt aan het einde van BB en logischerwijs is hij dan nogal on edge. Maar je kan zelf aardig inschatten dat hij er op één of andere manier bovenop komt. En hoe dat zie je in de film. Het is een redelijk voorspelbaar einde daarmee.
Geeft dat? Neuh. het was vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jelte schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:51:
Natuurlijk is het anders.
Maar voegt het ook echt iets toe? Hij ontsnapt aan het einde van BB en logischerwijs is hij dan nogal on edge. Maar je kan zelf aardig inschatten dat hij er op één of andere manier bovenop komt. En hoe dat zie je in de film. Het is een redelijk voorspelbaar einde daarmee.
Geeft dat? Neuh. het was vermakelijk :)
Ik vind de ontsnapping in de serie heroïscher dan de manier waarop de film eindigt. Nu blijkt dat dit einde een langgekoesterde wens van Vince Gilligan om zo te eindigen (SPOILER):

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Inmiddels 3 afleveringen gezien, super! Overigens: de Ed Kemper in de serie lijkt wel heel erg griezelig veel op de echte!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Seizoen 1 van Breaking Bad afgekeken.

Nu even tussendoor Toon aangezet, maar aflevering 1 gezien en ik vind er werkelijk niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Mars18 Denk dat het een serie is voor mensen met introverte-trekjes of in het autistisch spectrum zitten. Vond het wel herkenbaar toen ik bv een tiener was. Dat je als persoon dingen zit te doen die je eigenlijk helemaal niet wil doen.

Ik zag trouwens 'Daybreak' op Netflix. 1 aflvering gekeken. Meteen afgezet. Wat een politieke correcte kutserie is dat zeg. Ik snap dat het een soort van parodie/persiflage is, maar hoop dat Netlix eens begint met kwalitatieve goede series in elkaar te zetten ipv elke idee omzetten tot een serie of een film.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Ivysaur schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:47:

Ik zag trouwens 'Daybreak' op Netflix. 1 aflvering gekeken. Meteen afgezet. Wat een politieke correcte kutserie is dat zeg. Ik snap dat het een soort van parodie/persiflage is, maar hoop dat Netlix eens begint met kwalitatieve goede series in elkaar te zetten ipv elke idee omzetten tot een serie of een film.
Gelukkig is er op Netflix een mix van series te zien waarvan bijna iedereen kan kiezen wat hem of haar leuk lijkt .

Dat iemand een serie niet leuk vindt kan ik goed begrijpen maar om hier het over een "kutserie" te hebben terwijl jezelf keer op keer sex of bloot in series afkeurt vindt ik eerlijk gezegd wel veel te ver gaan .

De meesten van ons vinden op Netflix wat we zoeken en genieten daar ook van .
Als iemand zich niet prettig voelt op Netflix dan zou ik persoonlijk zeggen probeer Disney of Amazon eens ipv iets af te branden waar anderen van genieten .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

GurbY{nl} schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Inmiddels 3 afleveringen gezien, super! Overigens: de Ed Kemper in de serie lijkt wel heel erg griezelig veel op de echte!!
Dat geldt voor zowat alle "echte" personen in de serie, de casting is echt heel erg sterk.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:53
Casa de Papel S3 gisteren afgezien, was toch wel weer vet hoor, was toch weer behoorlijk hooked.
Het einde vond ik sterk, wachten op S4 weer.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
Ivysaur schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:47:
@Mars18 Denk dat het een serie is voor mensen met introverte-trekjes of in het autistisch spectrum zitten. Vond het wel herkenbaar toen ik bv een tiener was. Dat je als persoon dingen zit te doen die je eigenlijk helemaal niet wil doen.

Oke, aflevering 2 gekeken, maar vind het niks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Dit wist ik niet: je hebt meer aanbod als je de taal in je profiel omzet.
Als namelijk in het profiel de taalinstelling van Nederlands naar Engels wordt gezet, zijn de ontbrekende titels plotseling wel zichtbaar. Het gaat onder meer om de series Victorious, Sam & Cat, Angry Mom en verborgen seizoenen van Avatar: The Last Airbender.
https://www.totaaltv.nl/n...lle-nederlandse-abonnees/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
BoJack Horseman seizoen 6 en The Kominsky Method seizoen 2 zijn net uitgebracht.
Wel is het zo dat van Bojack op 31 januari 2020 de laatste zes afleveringen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Waarom verlopen downloads van Netflix eigenlijk van je Ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mars18 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:20:
Toevallig ook tegenaan gelopen met dochterlief :X voor lange autorit, oh staat nog genoeg op.
Volgende ochtend in de auto papa ze starten niet, stonden ze allemaal op verlopen, terwijl die afleveringen/series gewoon allemaal nog actief zijn. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 08:21
Martinusz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Toevallig ook tegenaan gelopen met dochterlief :X voor lange autorit, oh staat nog genoeg op.
Volgende ochtend in de auto papa ze starten niet, stonden ze allemaal op verlopen, terwijl die afleveringen/series gewoon allemaal nog actief zijn. :-(
Ik zelf heb het niet nodig gehad om offline downloads te bewaren/ bekijken maar is het terugzetten van de klok in instellingen niet een work around?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik denk om te voorkomen dat je straks allerlei content offline kunt bekijken zonder dat je nog een actief Netflix account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:52:
[...]

Ik denk om te voorkomen dat je straks allerlei content offline kunt bekijken zonder dat je nog een actief Netflix account hebt.
Je download ze binnen de Netflix app, je kunt er niet bij zonder in te loggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Martinusz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:55:
[...]

Je download ze binnen de Netflix app, je kunt er niet bij zonder in te loggen ;)
Dat is niet zo. Net even getest op mijn iPad: aflevering van serie gedownload, app hard afgesloten, vliegtuig modus aangezet. Daarna Netflix opgestart en ik kan alleen maar bij de downloads.

Het is dus puur een restrictie om te voorkomen dat je veel content download en daarna je abonnement opzegt.

[ Voor 12% gewijzigd door meesje op 25-10-2019 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:02:
[...]

Dat is niet zo. Net even getest op mijn iPad: aflevering van serie gedownload, app hard afgesloten, vliegtuig modus aangezet. Daarna Netflix opgestart en ik kan alleen maar bij de downloads.

Het is dus puur een restrictie om te voorkomen dat je veel content download en daarna je abonnement opzegt.
Ja inderdaad, is ook logisch anders kun je ze ook niet kijken als je geen internet hebt 8)7
Maar op zich zouden ze dat best anders kunnen aanpakken denk ik, nu moet je dus iedere keer checken of ze er nog wel opstaan, zo niet, moet je alles dus weer downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Niet alle series hebben restricties maar welke wel en niet, daar heb ik geen gouden regel voor gevonden. Netflix originals lijken langer mee te gaan dan externe producties. Je kan idd vliegtuigmodus opzetten en dan kijken naar gedownloade afleveringen (indien ze nog niet verlopen zijn).

Wat je wel beperkt kunt doen is in regio's downloaden die lokale rechten op series die niet in NL te zien zijn en daar dan wat offline op kijken. Maar ik denk dat dit eerder niche-situaties zijn.

Indien verlopen moet je niet altijd terug downloaden, soms is het voldoende om online te zijn en te klikken op de serie en de licentie ververst zich. Maar ook hier weer: welke verversen en welke helemaal terug downloaden, ook weer willekeurig.

[ Voor 20% gewijzigd door algalid op 25-10-2019 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Weer een gevalletje van dit wist ik niet: Een deel van de films van Star Wars en Marvel zullen na een aantal jaar weer terugkeren naar Netflix.
In mei berichtte Bloomberg dat alle films die Disney tussen januari 2016 en december 2018 heeft uitgebracht uiteindelijk zullen terugkeren naar Netflix. Dit vanwege eerder afgesloten contracten. Het gaat onder meer om titels als Star Wars: The Last Jedi (2017), Avengers: Infinity War (2018) en The Incredibles 2 (2018).
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
meesje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:32:
Weer een gevalletje van dit wist ik niet: Een deel van de films van Star Wars en Marvel zullen na een aantal jaar weer terugkeren naar Netflix.
In mei berichtte Bloomberg dat alle films die Disney tussen januari 2016 en december 2018 heeft uitgebracht uiteindelijk zullen terugkeren naar Netflix. Dit vanwege eerder afgesloten contracten. Het gaat onder meer om titels als Star Wars: The Last Jedi (2017), Avengers: Infinity War (2018) en The Incredibles 2 (2018).
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68380
Het duurt volgens de bronnen van Bloomberg overigens nog wel even voordat de eerste grote filmtitels van het platform zullen verdwijnen. Naar verwachting keren de eerste titels namelijk pas in 2026 terug naar Netflix.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Je kunt toch niet vroeg genoeg zijn met je berichtgeving? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Martinusz 2026.. Als ik dat nog mag meemaken, hehe.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

soms heb je van die series/films die je om een of andere reden zo geweldig vindt dat je niet kunt stoppen met kijken. dat heb ik nu weer, sinds lange tijd, met vagabond. ik heb sinds 24 en the bourne trilogy niet meer zo genoten als ik eerlijk ben, en dan ben ik pas bij aflevering 12! helaas 2 afleveringen per week, wat de reden is dat ik nog niet verder gekomen ben. ik ben nu eenmaal een sucker voor fast paced spy/conspiracy action-dramas. :P

deze is koreaans. in het begin was dat even wennen, maar man man man. wat ontzettend goed dit, ik zit werkelijk elke aflevering weer op het puntje van mijn stoel! de actie, de snelheid, de koreaanse humor, en cultuur/stijl ook!

ik kan deze serie niet genoeg aanraden eigenlijk. en vooral als je, net als ik, een fan bent van spy/conspiracy bourne/24 style actie-drama's. heeeerlijk gewoon, ik kan niet wachten tot de volgende twee afleveringen! :Y)

lang verhaal voor één serie in het bijzonder. en ondanks dat ik het al recent heb gepost, doe ik het nu gewoon weer. maar deze serie is het waard. 8-)

[ Voor 6% gewijzigd door dawg op 28-10-2019 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Aanbod van November ziet er tof uit, nu al zin in kerst films ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-06 21:11

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ben benieuwd of de Harry Potter films ook in Nederland naar Netflix komen. Heb me eens heerlijk drie weken vrij genomen met kerst. Lijkt me leuk om alle Potter films nog eens te kijken zonder die crap reclames om de 2 minuten op sbs nu.

PS. Ben nu Unbelievable aan het kijken. Wat een serie zeg!

[ Voor 11% gewijzigd door Chrosser op 28-10-2019 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Chrosser schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:14:
*knip*

Wij waren ook "blij" verrast, het is een goed en waargebeurd verhaal, zeker een aanbeveling.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-06 15:36

PinusRigida

I put the p in pool.

Weet hier iemand of 'de goeie' Terminator films ook ooit op Netflix Belgium zullen komen?! De -sorry maar- kluchten Salvation en Genesys staan er hoor, maar Terminator 1 en Terminator 2; Judgment Day, dé met recht en reden kaskrakers van weleer, neen hoor, onvindbaar... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:31
Chrosser schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:14:
Ben benieuwd of de Harry Potter films ook in Nederland naar Netflix komen. Heb me eens heerlijk drie weken vrij genomen met kerst. Lijkt me leuk om alle Potter films nog eens te kijken zonder die crap reclames om de 2 minuten op sbs nu.

Wat ik zo hoor/lees denk ik niet dat het dit jaar wordt dat Harry Potter op Netflix NL komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PinusRigida schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:32:
Weet hier iemand of 'de goeie' Terminator films ook ooit op Netflix Belgium zullen komen?! De -sorry maar- kluchten Salvation en Genesys staan er hoor, maar Terminator 1 en Terminator 2; Judgment Day, dé met recht en reden kaskrakers van weleer, neen hoor, onvindbaar... |:(
Salvation heb ik niet eens. Genesys vind ik trouwens wel een tof verhaal (pas toevallig weer gekeken) er zitten ook redelijk wat links in naar de eerdere delen door het tijdreizen.

Over films met goede en slechte delen gesproken, pas Back to the future 3 gekeken. Dat vond ik altijd het minste deel maar eigenlijk was die ook best tof om te kijken. Ik denk dat ik die nu beter vind dan deel 2 (deel twee wordt natuurlijk ook steeds gedateerder omdat die toekomst intussen in het verleden ligt).
Ryur schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:16:
[...]

Wat ik zo hoor/lees denk ik niet dat het dit jaar wordt dat Harry Potter op Netflix NL komen.
In Belgie staan die er op als de taal van Netflix op Engels staat (ze hebben geen Nederlandse subtitles). Ik weet niet of dat in Nederland werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 29-10-2019 19:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:31
Marzman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:33:
[...]
In Belgie staan die er op als de taal van Netflix op Engels staat (ze hebben geen Nederlandse subtitles). Ik weet niet of dat in Nederland werkt.
Helaas niet. Harry Potter staat gewoon niet op de NL Netflix, zelfs als je dus de taal wijzigt.
Voor zover ik weet heeft Net5 de rechten nog steeds van Harry Potter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-06 15:36

PinusRigida

I put the p in pool.

Marzman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:33:
[...]

Salvation heb ik niet eens.
Je hebt gelijk, het is alleen Genesis, wellicht komt het omdat Salvation onlangs op de 'gewone' televisie te zien was dat ik me vergiste.

Maar goed... toch heel spijtig dat The Terminator 1 en 2 niet beschikbaar zijn... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toon na 4 afleveringen uitgezet en verwijderd van mijn lijst.
Wat een troep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

Milo85 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:50:
Ben wel erg benieuwd naar The Witcher die op Netflix komt in de herfst!
20 december 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1245220

Vond de eerste 2 seizoenen erg aangenaam, gaat over een jongen die autistisch is met een leuke humorvol maar ook drama kant aan deze serie.

Seizoen 3 staat er sinds vandaag nieuw op! IMDB: Atypical (TV Series 2017– )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:13
Anoniem: 1245220 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:43:
Vond de eerste 2 seizoenen erg aangenaam, gaat over een jongen die autistisch is met een leuke humorvol maar ook drama kant aan deze serie.

Leuke serie inderdaad! Zal een start maken dit weekend.
Heb nog wat leuke tracks uit seizoen 2 in m'n playlist staan.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Wir sind die Welle ziet er echt tof uit, enkel 6 afleveringen dus ideaal voor een weekend. De cinematografie ziet er erg scandinavisch uit, verrassend. Extinction Rebellion is wel niet voor iedereen, dus sommigen zullen eerder tandenknarsen van ergernis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09
Anoniem: 1245220 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:43:

Ja die was leuk. Zag toevallig vanmiddag ook dat s3 nu beschikbaar is. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ja ook weer even kijken. Ben het zelf ook dus kan mij wel identificeren met die gast. Zit nog steeds te dubben of het nou Klassieke of een Aspie is.

Edit: Heb die Paige en die zus van die gast wel gemist, zeg. Wat zijn die lekker om naar te kijken. O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Ivysaur op 02-11-2019 20:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Net The King gezien. De nieuwste Netflix Original, met die veelbelovende Timothée Chalamet als King Henry V en Robert Pattinson.

Geweldig mooie film als je van zwaardvechten, ridders en veel politiek gekonkel houdt.
Eigenlijk jammer dat het geen serie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
''AD VITAM''

Een agent en een getroebleerde jonge vrouw doen onderzoek naar een bizarre reeks zelfmoorden in een toekomst waar mensen met behulp van technologie eeuwig kunnen leven.
Ben benieuwd. Vind het alleen jammer dat het weer de zoveelste 'onderzoek deze moord' is. Enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:47
CR2032 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:56:
Net The King gezien. De nieuwste Netflix Original, met die veelbelovende Timothée Chalamet als King Henry V en Robert Pattinson.

Geweldig mooie film als je van zwaardvechten, ridders en veel politiek gekonkel houdt.
Eigenlijk jammer dat het geen serie is.

[YouTube: The King - Timothée Chalamet, Robert Pattinson | Final Trailer | Netflix Film]
Tof, die ga ik vandaag kijken. Precies mijn favoriete genre. Vond die film Outlaw King ook goed

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 18:38
voor de liefhebbers. 2001: A Space Odyssey staat er op

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
'Atypical' seizoen 3 was om te genieten. Vond sowieso Casey's verhaal erg interessant. Ik zou een seizoen 4 wel leuk vinden. Dat een goede afsluiting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22:57
Jammer dat het dan weer niet de gerestaureerde 4K versie met Atmos is, zo te zien HD met 5.1 geluid.

Even stukje Daybreak Ep1 gekeken na een review in The Verge. Niet slecht... voorlopig.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Drive gekeken. Een Bollywood Fast and Furious/Ocean's Eleven achtige film. Wel leuk gedaan (een 2 op IMDb, geen topfilm, maar ik vind hem wel meer waard dan dat).

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 04-11-2019 02:54 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Marzman Jij hebt de Indiase remake bekeken, begrijp ik? Het origineel met Ryan Gosling werd behoorlijk geprezen, maar ik heb hem vrij snel uitgezet destijds. Was de Indiase versie een beetje te bekijken?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 ... 163 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.