Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jorgen schreef op maandag 4 november 2019 @ 04:05:
@Marzman Jij hebt de Indiase remake bekeken, begrijp ik? Het origineel met Ryan Gosling werd behoorlijk geprezen, maar ik heb hem vrij snel uitgezet destijds. Was de Indiase versie een beetje te bekijken?
Ik denk niet dat het een remake was van die film. Het is glitter en glamour (zeker voor India) straatracers in een heistfilm met dansen en zingen.

Meer zoals de latere delen van Fast and Furious in Bollywood stijl.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 04-11-2019 08:20 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben nu Unit 42 aan het kijken. Volgens mij is de serie verre van realistisch. Normaal erger ik me daar niet zo snel aan, maar in deze serie is het gewoon niet logisch allemaal. Ik zit nu in de 3e aflevering.

De eerste aflevering gaat over iemand die werkt in het callcenter van een internetprovider die via het modem webcams overneemt en daarna een huisbezoekje aflegd en vrouwen vermoord. Als de mensen dan van provider veranderden kon hij niet meer op de webcam kijken.
De tweede aflevering gaat over ISIS en het computerteam legt dan zelf de huisbezoekjes af (in Brussel na de aanslag op Zaventem en de aanslagen in Parijs?). Ze komen ook bij een bedrijf dat niet meewerkt, maar door hier naar de wc te gaan en een rj45kabel met een bakje op een goot boven het toilet te leggen kunnen ze alles downloaden wat ze willen. Een agent was ook moslim en het was verschrikkelijk want iedereen dacht dat hij een terrorist was. Achteraf was iedereen tegen ISIS aan het vechten en was het allemaal heel erg voor de ouders (dat laatste was dan nog het enige wat enigzins logisch klonk).
De derde aflevering worden ze gehacked (voor de tweede keer) door Anonimous. Ze willen eerst alle clients afkoppelen, maar dan is iemand zo slim om de servers uit te zetten. Vervolgens gaan ze op de clients iemands identiteit opzoeken (?). De rest van de aflevering moet ik nog kijken.

Het is dat ik mijn Frans wilde verbeteren, maar de serie komt heel nep op mij over en dat ze gewoon een lijstje met actuele onderwerpen afgaan. Maar de serie heeft wel goede recenties (een 7 op IMDB), dus misschien ligt het aan mij, hebben andere de serie gezien?

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:51
Aan de ene kant heb je The Irishman en aan de andere kant dit... 8)7 (13 december)

[ Voor 22% gewijzigd door algalid op 14-11-2019 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:43
algalid schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:05:
Aan de ene kant heb je The Irishman en aan de andere kant dit... 8)7 (13 december)
[YouTube: 6 Underground Met Ryan Reynolds | Bezoek Italië | Netflix]
Michael Bay, wat had je verwacht? :D

Bijzondere achtervolging trouwens. Ene moment zitten ze midden in Florence, volgende moment midden in Siena :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Gisteren popte ineens the Missing S3 op in mijn suggesties, helemaal vergeten, maar die eerste 2 seizoenen waren goed.
Dus begonnen met S3 en kijkt ook weer heerlijk weg hoor, leuk dat het in Amsterdam afspeelt, waardoor je gewoon Nederlands hoort (zonder ondertiteling gelukkig).

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
Wanneer je je OLED en/of Dolby Atmos speaker setup wil showen, is "Dancing with the Birds" wel een goede Netflix titel. Felgekleurde (paradijs)vogels en gekrijs boven je hoofd. :9

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:01

gws24

Thinking is hard!

JanW schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:10:
[...]

Bijzondere achtervolging trouwens. Ene moment zitten ze midden in Florence, volgende moment midden in Siena :?
Geen idee maar als dat zo is dan is dat niet zo raar bij films. De speedboot scene in Amsterdamned was gedeeltelijk in Utrecht, het is maar net wat mooier is (en haalbaar) voor de filmmakers ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
'Let it snow' was wel oke. Isabela Merced, Odeya Rush en Kiernan Shipka trokken wel de boel goed mee. Niet verkeerd ook om naar te kijken. Voor de rest wederom jammer dat het zo'n geforceerd multiculi/LGTB-dingetje moet zijn. Al om al toch best gemiddeld goede feel-good kerstfilm. Wel ontiegelijke cliché-einde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Ivysaur schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:47:
'Let it snow' was wel oke. Isabela Merced, Odeya Rush en Kiernan Shipka trokken wel de boel goed mee. Niet verkeerd ook om naar te kijken. Voor de rest wederom jammer dat het zo'n geforceerd multiculi/LGTB-dingetje moet zijn. Al om al toch best gemiddeld goede feel-good kerstfilm. Wel ontiegelijke cliché-einde.
Hoe er wel rekening mee dat sommige mensen aanstoot nemen in de opmerking "multiculi/LGTB-dingetje" zoals ik bijvoorbeeld !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
algalid schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:56:
Wir sind die Welle ziet er echt tof uit, enkel 6 afleveringen dus ideaal voor een weekend. De cinematografie ziet er erg scandinavisch uit, verrassend. Extinction Rebellion is wel niet voor iedereen, dus sommigen zullen eerder tandenknarsen van ergernis...
Je kunt de film, Die Welle, uit 2008 ook nog opzoeken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
leekers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 06:09:
[...]

Hoe er wel rekening mee dat sommige mensen aanstoot nemen in de opmerking "multiculi/LGTB-dingetje" zoals ik bijvoorbeeld !
Ik kan het ook anders formuleren, ja. Maar dan neem je nog steeds aanstoot. Ik kan het ook weglaten, maar dan censureer ik mezelf. :+ Maar ik snap je. Ben zelf ook pro-LGTB, enzo. Iedereen moet kunnen sterven met een glimlach op zijn/haar/het/watdanook gezicht. Maar ik hou er niet van als 'zowat' alle nieuwe films van Netflix dat geforceerde multiculti/LGTB-sausje er over heen hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 16-11-2019 14:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ivysaur schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:28:
[...]

Ik kan het ook anders formuleren, ja. Maar dan neem je nog steeds aanstoot. Ik kan het ook weglaten, maar dan censureer ik mezelf. :+ Maar ik snap je. Ben zelf ook pro-LGTB, enzo. Iedereen moet kunnen sterven met een glimlach op zijn/haar/het/watdanook gezicht. Maar ik hou er niet van als 'zowat' alle nieuwe films van Netflix dat geforceerde multiculti/LGTB-sausje er over heen hebben.
offtopic:
je zou ook kunnen stellen dat er voorheen sprake was geforceerd doodzwijgen van lhbgt in media.
zonder verder overigens een discussie te willen starten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 16-11-2019 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
The Wrap - ‘Vikings’ Spinoff Series ‘Valhalla’ Picked Up by Netflix
The follow-up series, titled “Vikings: Valhalla,” will be set 100 years after the events of the original show. Per Netflix, “Valhalla” will follow “the most famous Vikings who ever lived,” including Leif Erikson, Freydis, Harald Harada and the Norman King William the Conqueror.
Ik ben alvast enthousiast! De vraag is wie in de nieuwe cast zal zitten. De laatste 2 seizoenen van Vikings waren wat minder met het wegvallen van Ragnar, ik denk dat de legendarische nieuwe personages wat meer body zullen hebben om de kijker vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Op naar seizoen 4 van The Dragon Prince, seizoen 3 is met 9 afleveringen weer veel te kort.

Schijnt dat er minimaal zeven komen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 12:27
loekf2 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:33:
Op naar seizoen 4 van The Dragon Prince, seizoen 3 is met 9 afleveringen weer veel te kort.

Inderdaad geweldige animatie serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Atomsk schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:46:
Wanneer je je OLED en/of Dolby Atmos speaker setup wil showen, is "Dancing with the Birds" wel een goede Netflix titel. Felgekleurde (paradijs)vogels en gekrijs boven je hoofd. :9

[YouTube: Dancing With The Birds | Official Trailer | Netflix]
En wat vogels al niet moeten doen to get laid O-) Fascinerend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:13
Sinds zondag is het tweede seizoen van Final Space beschikbaar. De sfeer is iets rauwer maar de humor is nog steeds , naar mijn bescheiden mening, dik in orde.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
loekf2 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:33:

Hihi ik kijk bewust maar 1 aflevering per week om er niet te snel doorheen te fietsen. Blijft een geweldige animatie serie.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:09
Ik heb sinds gisteren een proefmaand bij Netflix afgesloten, maar loop er tegenaan dat je kennelijk afleveringen of seizoenen van series die je al bekeken hebt niet op Bekeken kan zetten. Dat lijkt een vaststaand feit als ik op internet kijk, erg vervelend met een serie als The Walking Dead die ik tm seizoen 7 of zo bij Fox heb gevolgd en nu weer wil oppakken. Is er toch een makkelijke manier om in ieder geval iets als bekeken te markeren? Idem voor series die ik als suggestie krijg terwijl ik die al heb gezien (zoals The Big Bang Theory)... Heeft iemand nog suggesties of ideeën? Of moet ik alle afleveringen openen en van een duimpje omhoog/omlaag voorzien?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 22:09
JanW schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:10:
[...]

Michael Bay, wat had je verwacht? :D

ja inderdaad! wat slecht zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:01

avotar

P0werd by Black Coffee

Arjan90 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:16:
Ik heb sinds gisteren een proefmaand bij Netflix afgesloten, maar loop er tegenaan dat je kennelijk afleveringen of seizoenen van series die je al bekeken hebt niet op Bekeken kan zetten. Dat lijkt een vaststaand feit als ik op internet kijk, erg vervelend met een serie als The Walking Dead die ik tm seizoen 7 of zo bij Fox heb gevolgd en nu weer wil oppakken. Is er toch een makkelijke manier om in ieder geval iets als bekeken te markeren? Idem voor series die ik als suggestie krijg terwijl ik die al heb gezien (zoals The Big Bang Theory)... Heeft iemand nog suggesties of ideeën? Of moet ik alle afleveringen openen en van een duimpje omhoog/omlaag voorzien?
Laatste aflevering van een serie die je gezien hebt aanzetten om te kijken en even doorspoelen tot het eind.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:01

gws24

Thinking is hard!

Dat algoritme voor aanbevelingen van Netflix blijft toch echt ruk. Heb sowieso een aantal misdaad films/series een duimpje omhoog gegeven dus ik verwacht een bepaalde titel te zien maar wat krijg ik te zien op de homepage? Merry Happy Whatever, een of andere lamme comedy serie en onder het belletje van aankondigingen zie ik The Knight before Christmas maar wat ik niet zie is The Irishman, die film weet je wel waar veel mensen naar uitkijken :? 8)7 |:(

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Gisteren The Irishman gezien...en mja...het zal wel aan mij liggen, maar ik vond er helemaal niets speciaals aan :? vooral langdradig en nou niet echt bijzonder verhaal ofzo etc. ik snap de hype niet helemaal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

nu vagabond season 1 afgelopen is, heb ik afgelopen week maar eens enkele films gekeken, met journalistiek als thema. :+

allereerst spotlight, bekende film wel denk ik, over de inmiddels bekende onderzoeksafdeling van de boston globe, die het misbruikschandaal binnen de katholieke kerk als eersten onthulden, en wat eigenlijk nu nog gevolgen heeft. erg sterke film, goed geacteerd, vooral mark ruffalo is geniaal.

daarna state of play. ook al een wat oudere film, over een congreslid die, na de moord op zijn minnares, steun zoekt bij zijn vriend en journalist. normaal gesproken hou ik niet zo van ben affleck, en dat was in deze film niet anders. ik heb me wel vermaakt, vooral om de rol van russel crowe als langharige hippiejournalist en zijn hulpje rachel mcadams, die toevallig ook in spotlight meespeelt.

als laatste heb ik true story gekeken, wat gaat over een veelbelovend journalist van de new york times die zichzelf door zijn ambitie gigantisch voorbijloopt en vervolgens uit de gratie raakt. dan komt hij in aanraking een nieuw verhaal voor een boek als blijkt dat een moordenaar zijn naam heeft gebruikt.
tja. deze film leek heel erg veelbelovend, is ook erg goed geacteerd, maar toch vond ik hem tegenvallen, en dat kwam vooral door het einde. ik zal niet spoilen, want op de laatste 10 minuten na is het wel vermakelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Martinusz schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:15:
Gisteren The Irishman gezien...en mja...het zal wel aan mij liggen, maar ik vond er helemaal niets speciaals aan :? vooral langdradig en nou niet echt bijzonder verhaal ofzo etc. ik snap de hype niet helemaal geloof ik.
Ik had me enorm verheugd op deNiro, Pacino en Pesci samen... maar halverwege heb ik hem uitgezet.
Jammer.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik heb van de week een ware Lies Visschedijk-manie gehad. Singel 39, Gooische vrouwen, Soof 2 op Netflix. Soof 1 en Soof de Serie op Videoland (2 weken proef, meteen annuleren) . Ik hou van Lies. Ze heeft iets. Had ik der maar eerder ontdekt. Was ze maar net zo oud als ik. Oef. Ik wil met der trouwen, haha. Ze kan ook erg goed acteren. Jemig de pemig.

Vond de serie trouwens wel erg strak. Wel jammer dat er een paar klote afleveringen in Seizoen 2 zaten en dat productplacement is wel een doorn in het oog. Je kan heel goed zien dat RTL 4 er achter zit.

Hotel Bungalow, Brasserie Valentijn had ik al gezien. :9

Edit: Soof 3 komt eind 2020. Dus kijk er al naar uit. <3 ik hou van je, Lies <3 *;

[ Voor 15% gewijzigd door Ivysaur op 30-11-2019 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
21 oktober begonnen aan Breaking Bad, gisteravond seizoen 4 afgekeken,
Heerlijke serie geworden, nu nog seizoen 5 kijken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
Mars18 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:05:
Veel plezier met seizoen 5! Mijns inziens veruit het beste seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Mars18 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:05:
En daarna "El Camino"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
OMG! VWars! Guilty plesure... erg erg erg gaaf. Zeker een andere koek dan The Vampire Diaries. Veel donkerder en op bizarre manier realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Niet eerst Better Call Saul ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:19
Mars18 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:41:
[...]

Maakt niet uit, de 2 staan volledig los van mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mars18 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:41:
[...]

Better Call Saul is in ieder geval plezieriger dan El Camino :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
El Camino direct na BB lijkt me een beetje... tsja hoe zal ik het zeggen.

Het speelt zich direct daarna af, maar diverse acteurs (en een in het bijzonder :D ) zien er na jaren toch wat anders uit.

Verder vond ik het prima tijdverdrijf, maar niet de kwaliteit van BB.

foto van wat ik bedoel: :D
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://static2.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2019/10/Breaking-Bad-Todd-El-Camino-Difference.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-12-2019 14:33 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

ArthurMorgan schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:31:
El Camino direct na BB lijkt me een beetje... tsja hoe zal ik het zeggen.

Het speelt zich direct daarna af, maar diverse acteurs (en een in het bijzonder :D ) zien er na jaren toch wat anders uit.

Verder vond ik het prima tijdverdrijf, maar niet de kwaliteit van BB.

foto van wat ik bedoel: :D
spoiler:
Wow, als je het zo ziet! (Todd ondertussen in heel wat andere films/series nog gezien, dan valt het niet zo op...)

Inderdaad BB is een hoger niveau dan El Camino, maar ik vind het wel het restpuntje van BB die nog even gemaakt moest worden, Jessie verdiende dat.

(edit) En "Better Call Saul" vind ik ook weer een toppertje, maar staat vrij los van BB. Wordt weer tijd voor het vervolg!

[ Voor 7% gewijzigd door NaN op 05-12-2019 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Martinusz schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:15:
De acteurs en dat ze een jongere versie van zichzelf spelen. Het verbaasde mij ook dat het een film van 4 uur was. Nou snap ik ook waarom die maar zo kort in de bioscoop draaide.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:37
Ik vond The Irishman juist heerlijk wegkijken. Heb er van genoten.

Overigens staat The Post nu ook op Netflix. Over The Washington Post en gelekte documenten over de Vietnam oorlog vlak voor het Watergate schandaal.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

NitroX infinity schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:24:
Ik vond The Irishman juist heerlijk wegkijken. Heb er van genoten.
Ik ook wel hoor, alleen het einde gaf een beetje een vreemd gevoel. Ik weet ook niet waarom want je weet hoe het eindigd aangezien het ook zo begint.
Overigens staat The Post nu ook op Netflix. Over The Washington Post en gelekte documenten over de Vietnam oorlog vlak voor het Watergate schandaal.
Heeft iemand hier di al gezien? Schijnbaar wordt die door sommige ook als langdradig ervaren. Het verhaal op zich lijkt me heel interessant.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:37
Ik heb 'm al meerdere keren gezien en vind 'm niet langdradig. All the President's Men vind ik dat eerder (wat weer een leuk 'vervolg' is op The Post).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Iemand die weet of er nog wat leuke sci-fi films/series binnenkomen? Netflix begint me een beetje de strot uit te hangen met al die Indiaanse / niet-Westerse troep / C-films uit het buitenland.

Heb alle leuke NL-films al gekeken. De tweeling was aiit. Duimpje omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:30
Ivysaur schreef op donderdag 5 december 2019 @ 18:21:
Iemand die weet of er nog wat leuke sci-fi films/series binnenkomen? Netflix begint me een beetje de strot uit te hangen met al die Indiaanse / niet-Westerse troep / C-films uit het buitenland.

Volgende week het 4e seizoen van The Expanse :9~

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Incolumis schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:19:
Volgende week het 4e seizoen van The Expanse :9~
Om te verduidelijken: deze serie is niet op Netflix maar op Prime video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Black Mirror
Stranger Things
The 100
The Flash
Nightlfyers
Another Life
12 Monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:30
algalid schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:29:
[...]

Om te verduidelijken: deze serie is niet op Netflix maar op Prime video.
Hij/zij verklaarde Netflix beu te zijn, en vroeg of er nog scifi series waren. Dat hoeft dus niet per se van Netflix te zijn dan he? ;)

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Top. Misschien maar eens de Expanse kijken. Veel goede dingen overgehoord. @Rockvee2 Heb ik allemaal al gekeken, behalve de Flash en Nightflyers. Die niet mijn ding. 12 Monkeys, Strangers en The 100 waren nice, maar de laatste seizoenen vind ik wat minder. Kom er niet in. Dus maar uit mijn lijst verwijderd. Hoef niet alles altijd compleet te kijken ivm bang zijn iets te missen, ofzo. :P Doctor Who met die chick moet ik nog zien. Ik hou mijn hart vast. Hoor dat het bagger is.

[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 05-12-2019 20:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@ArthurMorgan Oh dat is wel het kijken waard. Seizoen 1 was aaiit.

Fuller House seizoen 5 ook op Netflix. Wel een zo-zo serie. Vind het iets te Nickelodeon-achtig, maar heeft zijn momenten. Full House was een stuk realistischer. Meer met de benen op de grond.

[ Voor 59% gewijzigd door Ivysaur op 06-12-2019 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olga2000 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:55:
OMG! VWars! Guilty plesure... erg erg erg gaaf. Zeker een andere koek dan The Vampire Diaries. Veel donkerder en op bizarre manier realistischer.
Wat een dramatisch slechte serie. Tijdslijn is totaal onduidelijk, plot amper te volgen. Niks wordt er uitgelegd........kan er echt niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:20:
[...]

Wat een dramatisch slechte serie. Tijdslijn is totaal onduidelijk, plot amper te volgen. Niks wordt er uitgelegd........kan er echt niks mee.
Ik neig er naar om het eens met je te zijn.
Ik had wat sterkers verwacht van Damon Salvatore.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 20:23
Onlangs de serie The Dark Crystal: Age of Resistance bekeken en ik vind dit samen met Dark en The Crown een van de betere Netflix-series. De serie overtreft wat mij betreft de film van de jaren 80 ruimschoots, echt een aanrader.

[ Voor 7% gewijzigd door Lasmibalsingh op 07-12-2019 22:31 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 17:09

Niet op Netflix maar The Rook is best ok, niet echt scifi, maar Brits, leuke storyline en Olivia Munn.
IMDB: The Rook (TV Series 2019– )

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Tartarus schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:27:
[...]

Ik neig er naar om het eens met je te zijn.
Ik had wat sterkers verwacht van Damon Salvatore.
Ik heb de hele serie in twee dagen afgekeken. Dat heb ik allang met geen enkele serie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Gisteren een heel stuk van The Irishman gekeken.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PcDealer schreef op zondag 8 december 2019 @ 11:45:
Gisteren een heel stuk van The Irishman gekeken.
Ik durf niet te beginnen. 3,5 uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb het in drie sessies gedaan. :o En heb me er prima mee vermaakt. Precies wat je kunt verwachten van een Scorsese film.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:02

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Of in 4en :P
Afbeeldingslocatie: https://www.streamwijzer.nl/wp-content/uploads/2019/12/EKd2XMAWkAES_0Z-1024x1024.jpeg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• algalid
Indrukwekkende intro's en vingers kruisen dat het de hype waar maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

F_J_K schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:47:
Ik heb het in drie sessies gedaan. :o En heb me er prima mee vermaakt. Precies wat je kunt verwachten van een Scorsese film.
Ja dat doe ik zo vaak met fils op Netflix. Stukje in de trein op de heenweg, stukje op de terugweg, stukje thuis.

Ze hadden er inderaad ook een Netflix limited series van kunnen maken ipv een film :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:46
Vraagje, misschien weten jullie het wel.. Ik zag vandaag dat Grimm op 5 januari stopt, maar ik moet nog 42 afleveringen :)
Kan ik als ik het niet redt voor die tijd, de afleveringen welke ik nog niet heb gezien downloaden en ze dan alsnog kijken, of verdwijnen deze dan ook?

Anders wordt het bingewatchen geblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:58
Als je verbinding hebt zullen ze ongetwijfeld verdwijnen. Wat er gebeurd als je geen verbinding hebt weet ik niet, maar als je ze nu download en met dat device geen verbinding meer maakt, hoe kunnen ze hem dan laten verdwijnen? Geen idee verder hoor, boerenverstand logica hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Dan staat er achter dat ze verlopen zijn en dan kun je ze alsnog niet meer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Thanks, kunnen de ms en ik hem ook gaan kijken. De duur stond ons tegen. :P

Heb me lange tijd overigens niet echt ergens in kunnen interesseren maar nu wil ik Eigen Kweek en Peaky Blinders uitkijken. Zit in Peaky in de tweede helft van S2 en van Eigen Kweek pas 1 aflevering gekeken maar dat is wel precies wat ik geniaal vindt. Nu nog de tijd vinden (ook net een nieuwe game op PS4...)

Ach ja, first world problems eh. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 16:43
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:49:
Onlangs de serie The Dark Crystal: Age of Resistance bekeken en ik vind dit samen met Dark en The Crown een van de betere Netflix-series. De serie overtreft wat mij betreft de film van de jaren 80 ruimschoots, echt een aanrader.
Ik heb de serie gisteravond afgekeken en vanochtend voor het eerst de film uit de jaren '80. Is het raar dat ik beter mee kan leven met een stel poppen dan met de acteurs uit menig live-action serie? Ik hoop echt dat er nog een tweede seizoen komt die het gat tussen de serie en de film verder overbrugt.

Ben ik overigens de enige die bij het horen van The Chamberlain aan Arjen Lubach moet denken? Hmmmmmmmm...

spoiler:
De serie is ook best sad als je bedenkt dat we op een onvermijdelijk "bad end" afstevenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:03
Heb toch "The Killing Fields" even klaargezet om vanavond te kijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:43

TDB

vanaf 24 december Lost in Space - Seizoen 2

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Vind films/series over (serie)moordenaars altijd intrigerend dus gisteren de The confession killer gekeken.
Zijn vijf afleveringen die ik in de avond gekeken heb.

Mag je wel kijken met een Alu hoedje op :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
Ik vermijd alle trailers en voor zoveel mogelijk verwijzingen naar The Witcher. Ik wil volop genieten, zonder ‘oh, ja, dat heb ik inde trailer gezien’.
Kan niet wachten tot vrijdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
snmght schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:39:
[...]

Thanks, kunnen de ms en ik hem ook gaan kijken. De duur stond ons tegen. :P

Heb me lange tijd overigens niet echt ergens in kunnen interesseren maar nu wil ik Eigen Kweek en Peaky Blinders uitkijken. Zit in Peaky in de tweede helft van S2 en van Eigen Kweek pas 1 aflevering gekeken maar dat is wel precies wat ik geniaal vindt. Nu nog de tijd vinden (ook net een nieuwe game op PS4...)

Ach ja, first world problems eh. ;)
Peaky Blinders is een topper.

The Irishman? Not so much. Heb me door die film heen moeten worstelen. Dat ze met het kunnen streamen vergeten de film te editen is wel wat vervelend. Een seizoen Dragon Prince is korter dan die film en daar gebeurt toch wel wat meer in het verhaal. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

TDB schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:48:
vanaf 24 december Lost in Space - Seizoen 2
Eindelijk nog eens wat degelijke sci-fi.

Onlangs The 100 een kans gegeven omdat die goede scores kreeg op IMBD. Volgens mij komen die ratings allemaal van familie van de cast, want wat een gi-gan-tische rukserie is dat :?. Deliquente tieners/fotomodellen die al 4 generaties op een ruimtestion leven, maar toch volmaakte fashionista's zijn worden naar een zekere dood gestuurd omdat geigertellers niet meer bestaan ofzoiets.

De Peaky Blinders die hierboven aangeraden wordt: Absoluut fantastische serie :Y. Kijk gretig uit naar volgende seizoen.
Onlangs de serie The Dark Crystal: Age of Resistance bekeken en ik vind dit samen met Dark en The Crown een van de betere Netflix-series
Jep. Had er zeer lage verwachtingen van, maar dat was volledig onterecht: Vanaf de eerste aflevering was ik helemaal hooked aan The Dark Crystal :)

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 16-12-2019 16:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@boe2 Het is eigenlijk een hele toffe serie, hoor. Niet de beste ooit, maar leuk om naar te kijken. Ben in seizoen 6 gestopt. Die hele nieuwe sfeer is het um gewoon niet. Net zoals ik ook andere series niet kijk omdat het uitgemelkt wordt enz. Insipiratieloos.

Benieuwd naar Lost in Space. Vond het regelmatig mwaaaa.

[ Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 16-12-2019 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:31

Agent47

I always close my contracts.

Laatste seizoen Homeland wordt ook super vet!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Don't f*ck with cats.

Mini serie over een zieke gast die filmpjes online zet waar hij kittens dood.
Een groep mensen gaat (online) de jacht openen om hem te vinden.
Waargebeurd.

Sidenote: Netflix laat uiteraard niet de volledige video's zien waarin hij de kittens vermoord

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 18-12-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:57

Honesty

kattenneus!

Geert1976 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:25:
Don't f*ck with cats.

Waargebeurd.

Sidenote: Netflix laat uiteraard niet de volledige video's zien waarin hij de kittens vermoord
Heb hem ook net afgekeken en vond hem toch wel verbijsterend

Festina lente

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 16:21
Honesty schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:59:
[...]

Heb hem ook net afgekeken en vond hem toch wel verbijsterend
Holy crap wat een zieke geest en zo lopen er nog wel meer rond, best beangstigend dat sommige personen zo verknipt zijn..

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Skywalker27 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:57:
[...]

Holy crap wat een zieke geest en zo lopen er nog wel meer rond, best beangstigend dat sommige personen zo verknipt zijn..
Ja, zeer angstaanjagend...maar tegelijkertijd dus de realiteit en een kijkje in de echte maatschappij.

• Ivysaur
  • Niet online
Ik ben nu https://www.netflix.com/nl-en/title/81000389 aan het kijken. Leuke serie. Doet me wat Nederlands aan met al die tieten. Sommige meiden niet verkeerd om te zien ;) Ook wel leuk om te zien hoe de Spaanse Jongeren-cultuur in elkaar steekt. Volgens mij is het zelfs Catalaans.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ik ben The Kominsky Method aan het kijken. Het spreekt me niet heel erg aan, maar ik kan me ook niet zo relateren aan de problemen die de personages hebben. En die problemen zouden dan weer grappig moeten zijn. Nu heb ook het idee dat het vooral is geschreven voor mensen die zo oud zijn dat ze die problemen dan wel hebben. En dat, dat is dus op zich wel fascinerend. Een beeld van je eigen toekomst. Kijk, een tiener ben ik ook al lang niet meer, maar die problemen zijn nog herkenbaar omdat je ze zelf hebt meegemaakt. Een aanhoudende stroom prostaatgrappen? Not so much.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:28
Zou je ook de titel erbij willen zetten? Netflix is hier op het werk geblokkeerd :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
In 2 maanden tijd Breaking Bad gekeken, wat een prachtige serie.
Nu begonnen aan Unite 42

• Ivysaur
  • Niet online
Beefhead schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:01:
[...]

Zou je ook de titel erbij willen zetten? Netflix is hier op het werk geblokkeerd :)
Les de l'hoquei

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 23:56
snmght schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:39:
[...]

Heb me lange tijd overigens niet echt ergens in kunnen interesseren maar nu wil ik Eigen Kweek en Peaky Blinders uitkijken.
Eigen Kweek ook pas ontdekt en meteen afgekeken. Belgische series konden me nooit zo boeien maar vond dit echt geniaal. Tip: als je Eigen Kweek leuk vindt, ook Gevoel voor tumor checken. Heel anders, maar op de een of ander manier toch een zelfde "Belgische" vibe. Zitten ook 2 acteurs uit Eigen Kweek in, dat helpt daarbij wel denk ik :)
Ook binnen een dag of 2 afgekeken, zeker een aanrader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@McLovinB Gevoel van Tumor was echt goed, ja ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:45

PinusRigida

I put the p in pool.

boe2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:41:
[...]

Onlangs The 100 een kans gegeven omdat die goede scores kreeg op IMBD. Volgens mij komen die ratings allemaal van familie van de cast, want wat een gi-gan-tische rukserie is dat :?. Deliquente tieners/fotomodellen die al 4 generaties op een ruimtestion leven, maar toch volmaakte fashionista's zijn worden naar een zekere dood gestuurd omdat geigertellers niet meer bestaan ofzoiets.

De Peaky Blinders die hierboven aangeraden wordt: Absoluut fantastische serie :Y. Kijk gretig uit naar volgende seizoen.

[...]

Jep. Had er zeer lage verwachtingen van, maar dat was volledig onterecht: Vanaf de eerste aflevering was ik helemaal hooked aan The Dark Crystal :)
Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen

Ik vind The 100 nog steeds één van de betere series die ik op Netflix zag, ja, fotomodellen, ja, teenagers, ja, gaten in het verhaal (dat hebben zelfs de beste films/series) maar ja toch ook een paar zeer goeie acteurs die hun character zo overtuigend konden neerzetten dat ik meteen hooked was (Murphy, Bellami,...) Een aantal scenes die me zelfs na ongeveer een jaar nog levendig bij blijven...
Het laatste seizoen was ik weliswaar minder enthousiast over...

Als ik dan over The Dark Crystal denk... tja, wat jij blijkbaar vanaf de eerste aflevering voelde had ik dus hélemaal niet... Ik ben zelfs afgehaakt middenin de tweede aflevering. Handpoppen, elfjes, magie, ik voel het niet... Maar goed, smaken en kleuren he...

• Mars18
Sinds mijn nieuwe Samsung tv krijg ik nieuwe series en films niet meer toegevoegd aan mijn lijst.
Via mobiel werkt het nog wel.

Meer mensen last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

boe2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:41:
[...]

In het begin is het inderdaad een soort tienerserie omdat ze die tieners alleen terug sturen. Maar dat blijft niet zo.
McLovinB schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:56:
[...]

Eigen Kweek ook pas ontdekt en meteen afgekeken. Belgische series konden me nooit zo boeien maar vond dit echt geniaal. Tip: als je Eigen Kweek leuk vindt, ook Gevoel voor tumor checken. Heel anders, maar op de een of ander manier toch een zelfde "Belgische" vibe. Zitten ook 2 acteurs uit Eigen Kweek in, dat helpt daarbij wel denk ik :)
Ook binnen een dag of 2 afgekeken, zeker een aanrader
Eigen Kweek vond ik ook geniaal, die typetjes, dat slechte engels geweldig. Gevoel voor tumor zal ik ook op de lijst zetten dan.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 19-12-2019 16:42 ]

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

The witcher op netflix nu aan het kijken eerste indruk erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Bedankt voor de tip voor Eigen Kweek, S1 er al opzitten, ik dacht dat het 1 seizoen was, zijn het er dus 4! >:)

Lekkere Belgische humor, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:57

Honesty

kattenneus!

Martinusz schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:25:
Bedankt voor de tip voor Eigen Kweek, S1 er al opzitten, ik dacht dat het 1 seizoen was, zijn het er dus 4! >:)

Lekkere Belgische humor, heerlijk :)
Ik dacht 3 en 1 kerstaflevering, verder matrouska's is een beetje in de zelfde sfeer maar dan iets grauwer.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Casa de papel afgekeken, hoewel seizoen 3 een andere richting is als de eerste 2 delen was het weer een mooi seizoen. Vooral laatste aflevering eindigt lekker.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adventure time 2 seizoenen erbij! Dacht ik voor 1 seconde.......hebben ze 4 overgeslagen en 5 en 6 toegevoegd :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Geert1976 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:25:
Don't f*ck with cats.

Waargebeurd.

Net aflevering 1 gekeken door jouw post maar holy sh*t wat een verhaal, zit met verbijstering te kijken...

Edit: Gisteren alles in één keer gekeken. Mijn God wat een figuur met grootheidswaanzin... Maargoed dat het zo is afgelopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Gekkenhuis op 23-12-2019 13:45 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Rick & Morty seizoe4 op Netflix. Wel erg kort. Eigen Kweek maar na 1 aflevering gestopt. Niet mijn ding. Vind Gevoel voor Tumor leuker/beter te kijken. Heb ook het idee dat het gewoon Breaking Bad is maar dan in lage landen stijl.

Ben nu Rita aan het kijken. Een Deense serie. Na Les l'hockey ofwel Catalonie ga ik nu naar Denemarken. Leuke zo die verplichte Europese series. Weer eens wat anders dan dat Amerikaanse propaganda. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Genoten van The Movies That Made Us
https://www.netflix.com/t...9?s=a&trkid=13747225&t=cp

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 26-09 14:44
Voor de filmliefhebbers die zich vervelen deze vakantie. Ik heb een lijst gemaakt, welke beschikbaar is in Excel, met daarin de beste films aller tijden op basis van recensies op IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, erkende lijsten van critici etc.

Naast deze Excel heb ik een overzicht gemaakt welke films beschikbaar zijn op Netflix Nederland.

Mochten jullie (legaal) filmtips zoeken dus dan hoop ik jullie hiermee een beetje geholpen te hebben. :)

Van de 1065 films zijn er 69 beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat is dat nou dat ze de tijd om naar de volgende aflevering te gaan te stoppen ingekort hebben naar 10 seconden ipv 20?

Je hoeft je vergrendeling van je telefoon (chromecast bediening) maar ff verkeerd te doen of hij schiet al door.
Hoogst irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:33

Arrogant

S.F.W.

sambalbaj schreef op woensdag 25 december 2019 @ 02:47:
Wat is dat nou dat ze de tijd om naar de volgende aflevering te gaan te stoppen ingekort hebben naar 10 seconden ipv 20?

Je hoeft je vergrendeling van je telefoon (chromecast bediening) maar ff verkeerd te doen of hij schiet al door.
Hoogst irritant.
Auto-play? Dat heb ik uitgeschakeld.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Toen ik zag dat Die Hard niet eens op Netflix staat heb ik deze serie maar links laten liggen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:00
sambalbaj schreef op woensdag 25 december 2019 @ 02:47:

Hoogst irritant.
Hier duurt het maar 5 seconden meer voor er doorgeschakeld wordt. Maar vind dat wel ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
Aegir81 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:53:
[...]

Hier duurt het maar 5 seconden meer voor er doorgeschakeld wordt. Maar vind dat wel ok.
Het verschilt per apparaat/medium hoe lang het duurt voordat de volgende aflevering afspeelt. Mobiel, tv, browser, is allemaal anders.

The devil is in the details.

Pagina: 1 ... 164 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.