Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik vind het ook wel lekker. Hoe sneller hoe beter.
Stoppen kan ook in de eerste seconden van de volgende aflevering.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21:13
Shabbaman schreef op woensdag 25 december 2019 @ 16:21:
[...]
Toen ik zag dat Die Hard niet eens op Netflix staat heb ik deze serie maar links laten liggen.
Wat is dat voor logica? Mogelijk hebben ze gewoon de rechten niet kunnen bemachtigen voor de Die Hard reeks. Deze serie is denk ik een vervolg op "The toys that made us" en daar zat ook best interessant spul tussen. Nu ik weet dat deze serie bestaat, zal ik hem in een moment van verveling mogelijk wel opzetten.

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 15:22
Ik ben net klaar met Lost in Space seizoen 2 en ik hoop echt dat er nog een seizoen komt! De reacties op de rest van het internet zijn wel redelijk mixed. Iedereen lijkt vooral een hekel te hebben aan "Dr. Smith" terwijl ik haar juist een uitstekende villain vind als tegenpool van de heroïsche Robinsons (als de schrijvers haar inderdaad neer proberen te zetten als iemand met een serieuze mentale afwijking). Ik hoop wel dat een eventueel seizoen 3 meer op seizoen 1 lijkt en focust op overleven op nieuwe planeten.

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:48
ErikT738 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:58:
Ik ben net klaar met Lost in Space seizoen 2 en ik hoop echt dat er nog een seizoen komt! De reacties op de rest van het internet zijn wel redelijk mixed. Iedereen lijkt vooral een hekel te hebben aan "Dr. Smith" terwijl ik haar juist een uitstekende villain vind als tegenpool van de heroïsche Robinsons (als de schrijvers haar inderdaad neer proberen te zetten als iemand met een serieuze mentale afwijking). Ik hoop wel dat een eventueel seizoen 3 meer op seizoen 1 lijkt en focust op overleven op nieuwe planeten.
Het probleem is wat mij betreft ook niet "Dr. Smith", maar dat de Robinsons haar nog steeds geen kogel door de kop hebben gejaagd of uit de luchtsluis hebben geworpen.

Mijn blog; Floating Points

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:26
Ik heb de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gekeken en twijfel of ik wel verder moet kijken. Het is steeds rampspoed waar ze zich net uit redden en dan komt al weer de volgende crisis. En ondertussen mag “Dr Smith” gewoon haar gang gaan, terwijl ze allemaal weten dat ze niet te vertrouwen is. Volstrekt ongeloofwaardig.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Vind het ook eigenlijk iets over de top. Net Aflevering 1 van Seizoen 2 uit. Denk dat ik het maar oversla. Rita vind ik op dit moment veel leuker om naar te kijken. Beetje een butterface, maar dat lichaam. Amaai. Serie is ook prima, hoor. Beetje Denemarken opsnuiven. @PatrickC @NitroX infinity @ErikT738

[Voor 7% gewijzigd door Ivysaur op 26-12-2019 22:19]

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Iets minder recent (2017 volgens google), maar wij zijn nu beginnen kijken naar Godless. Erg goed western minireeks :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21:49

burgt

Starbass

Witcher vond ik erg goed, sfeer die in de spellen zit komt hier ook goed uit.
Was eerst bang voor de casting van Superman, maar hij zet toch wel een goede Gerold neer.

Al met al is het eerste seizoen vooral een goede intro / proloog van de personages en de wereld.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 03-04 14:50
boe2 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:41:
Iets minder recent (2017 volgens google), maar wij zijn nu beginnen kijken naar Godless. Erg goed western minireeks :)
Ja, een fantastische minireeks. Je moet wel houden van een trager tempo maar het is een absolute aanrader.
burgt schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:02:
Was eerst bang voor de casting van Superman, maar hij zet toch wel een goede Gerold neer.

Al met al is het eerste seizoen vooral een goede intro / proloog van de personages en de wereld.
Geralt wordt inderdaad erg goed gespeeld door Henry Cavill. Ik heb ondertussen de eerste 4 afleveringen gezien en ik vind het wel leuk dat het wat concentratie vereist om alle gebeurtenissen op een rijtje te zetten. Ik kende de games eigenlijk enkel van naam, ik heb The Witcher 2 en 3 een klein beetje gespeeld maar nooit langer dan enkele uren.

Ik vind het vooral verfrissend dat er eens een andere fantasy setting gecreëerd wordt die me opnieuw weet te verrassen (na toppers zoals GoT en LoTR). De reacties van Geralt en de bard vind ik vaak ook erg grappig.

Ondertussen ben ik ook aan de boekenreeks begonnen en het is wel fijn om tegelijkertijd in de boeken en de serie bezig te zijn. Ik lees momenteel 'De laatste wens' en je kunt erg goed zien waar het boek werd aangepast om er een serie van te maken.

Ik ben alvast enthousiast over de serie (en het boek), ik kijk zeker verder en ik herinstalleer de games ook nog eens ;-)

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:36
algalid schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:05:
Aan de ene kant heb je The Irishman en aan de andere kant dit... 8)7 (13 december)
[YouTube: 6 Underground Met Ryan Reynolds | Bezoek Italië | Netflix]
Ik heb gisteren de fout gemaakt deze te kijken. We zochten een 'domme actiefilm' voor de leuk. Nou was dit een domme actiefilm, maar dan ook wel een hele domme. Wat een ongelooflijke pulp was dit zeg. Volgende keer pak ik Die Hard wel weer 'van de plank' ;)

We hadden beter meteen het 2e seizoen van "You" kunnen gaan kijken (zag toevallig gisteren ook dat deze net uit is, seizoen 1 hiervan was erg vermakelijk in ieder geval)

[Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 27-12-2019 15:42]

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 03-04 17:13

pro_6or

amateur_60r

harrytasker schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:56:
[...]

En wat vogels al niet moeten doen to get laid O-) Fascinerend!
En dat terwijl vogels niet eens kunnen liggen! Ten minste, die ene keer dat de grasparkiet van mijn zus ging liggen (toen ik op hem moest passen in de vakantie) was het ook meteen definitef. Disclaimer, hij was 7 jaar oud en in de rui, altijd een kritisch moment, niet (dat ik weet) door mijn toedoen.

[Voor 12% gewijzigd door pro_6or op 27-12-2019 16:31]

een treffende spreuk

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 03-04 17:13

pro_6or

amateur_60r

AcidBurn schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:25:
[...]

Wat is dat voor logica? Mogelijk hebben ze gewoon de rechten niet kunnen bemachtigen voor de Die Hard reeks. Deze serie is denk ik een vervolg op "The toys that made us" en daar zat ook best interessant spul tussen. Nu ik weet dat deze serie bestaat, zal ik hem in een moment van verveling mogelijk wel opzetten.
De Lego aflevering heb ik nerdtuurlijk meteen gekeken, echt een aanrader.

een treffende spreuk

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-03 11:26
De eerste 3 afleveringen van You gekeken. Heerlijk weer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Shadow_Agent
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Gisteren begonnen aan Marcella. Eerste aflevering is prima

Hoi :)

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:26
Ivysaur schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:19:
Vind het ook eigenlijk iets over de top. Net Aflevering 1 van Seizoen 2 uit. Denk dat ik het maar oversla. Rita vind ik op dit moment veel leuker om naar te kijken. Beetje een butterface, maar dat lichaam. Amaai. Serie is ook prima, hoor. Beetje Denemarken opsnuiven. @PatrickC @NitroX infinity @ErikT738
Rita... eerste aflevering zojuist gezien... bedankt voor de tip! (y)

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 08:30

kazuka

Building Better Worlds

Wat is The Crown toch een prachtige serie. Colman speelt haar rol als queen zeer overtuigend maar ik vond ook de support characters zoals Philip en Mountbatten (beide acteurs o.a. bekend van Game Of Thrones) heel goed. Dat geldt ook voor de jonge Prince Charles en Princess Anne. Om laatstgenoemde lag ik regelmatig dubbel vanwege haar droge en bijdehante opmerkingen :D

Daarnaast leer je ook nog eens wat over de geschiedenis van de Engelse monarchie en hun plaats in belangrijke gebeurtenissen in Engeland en wereldwijd.

Net klaar met seizoen 3 en ben zeer benieuwd hoe ze de jaren 80 gaan coveren met de introductie Princess Diana en Margaret Thatcher.

Schijnbaar is dit de duurste serie die Netflix zelf produceert, benieuwd hoe dicht bijvoorbeeld een The Witcher daar bij in de buurt zit.

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

NitroX infinity schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:29:
[...]

Het probleem is wat mij betreft ook niet "Dr. Smith", maar dat de Robinsons haar nog steeds geen kogel door de kop hebben gejaagd of uit de luchtsluis hebben geworpen.
Nee joh! >:)
Als miss Smith wordt opgeruimd, is er een belangrijke verstorende factor uit het verhaal gewist. Dan wordt het wel een erg flauw Disney-like SF (kinder)serie. :+

Overigens kijk ik er met plezier naar. Maar technisch inhoudelijk klopt er van alles niet.
Nog veel erger dan bij Star Trek Discovery.
En daar werd geklaagd over emo hoofdrolspelers en cinematic flares. Nou, hier kunnen ze er ook wat van. O-)

Mooie Plaatjes   

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01:20
kazuka schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:20:
Wat is The Crown toch een prachtige serie. Colman speelt haar rol als queen zeer overtuigend maar ik vond ook de support characters zoals Philip en Mountbatten (beide acteurs o.a. bekend van Game Of Thrones) heel goed. Dat geldt ook voor de jonge Prince Charles en Princess Anne. Om laatstgenoemde lag ik regelmatig dubbel vanwege haar droge en bijdehante opmerkingen :D

Daarnaast leer je ook nog eens wat over de geschiedenis van de Engelse monarchie en hun plaats in belangrijke gebeurtenissen in Engeland en wereldwijd.

Net klaar met seizoen 3 en ben zeer benieuwd hoe ze de jaren 80 gaan coveren met de introductie Princess Diana en Margaret Thatcher.

Schijnbaar is dit de duurste serie die Netflix zelf produceert, benieuwd hoe dicht bijvoorbeeld een The Witcher daar bij in de buurt zit.
Als ik Google, kom ik op 110 miljoen dollar voor The Crown, per seizoen. The Witcher schijnt 90 miljoen te zijn, ondanks filmen in Oost-Europa, maar natuurlijk meer CGI.

Vond het trouwens vreemd dat ze de aanslag (of poging tot) op Princess Ann weg lieten in S3.

[Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 30-12-2019 11:10]

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 03-04 00:09
Ik denk dat ze voor alle grote events 20 afleveringen nodig hebben voor The Crown. Gaandeweg verschuift de aandacht van het politieke niveau meer naar het familiedrama (de Queen is tegenwoordig helemaal weggeschoven tot staatsdiners en knighthoods). Dus er zal wel wat van de scripttafel vallen.

Vele "aangekochte" Netflix films zijn trouwens duurder dan de series, The Irishman kostte naar verluid rond $250 miljoen en 6 Underground meer dan $150 miljoen.

• sverzijl
algalid schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:46:
...en 6 Underground meer dan $150 miljoen.
Wat zonde van al dat geld zeg ;)

• algalid
Bay blew it all up... :o

Netflix NL heeft op Instagram ook bekend gemaakt waar we minstens 2 minuten naar keken (ja, er is al veel commentaar op deze creatieve metric):
https://i.imgur.com/MKD2qtt.png

[Voor 42% gewijzigd door algalid op 30-12-2019 13:22]

• Exocet
  • Niet online
algalid schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:56:
[...]

Netflix NL heeft op Instagram ook bekend gemaakt waar we minstens 2 minuten naar keken (ja, er is al veel commentaar op deze creatieve metric):
[Afbeelding]
The Witcher is wel hoog al gezien het feit dat deze nog zo kort uit is.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

algalid schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:56:
[...]

[Afbeelding]
Klopt redelijk bij mij, alleen the witcher heb ik nog niks van gezien. Ik ben ook nog niet helemaal zeker of dat mijn ding is (genre spreekt me niet heel erg aan)

Maar die staat er inderdaad nog maar kort op, misschien dat ik die in 2020 toch kijk :)

[Voor 7% gewijzigd door Marzman op 30-12-2019 13:46]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• algalid
The Witcher staat in alle landenrankings enorm hoog. Vele mensen hebben het dan al eens opgezet voor minstens 2 minuten. iMDB toont na ruim een week al 130.000 stemmen, dus er zullen wel veel kijkers zijn.

Om het wat te kaderen:
  • Bird Box met 81 miljoen kijkers na 1 jaar (45 miljoen eind december 2018, vlak na release)
  • The Irishman met 26 miljoen kijkers na 3 weken
  • Stranger Things (seizoen 3) met 64 miljoen kijkers na 1 maand
Tijdens de kwartaalresultaten op 21 januari verwacht ik dat Netflix aankondigt dat er tussen 60 en 80 miljoen kijkers The Witcher hebben bekeken.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:19
sverzijl schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:53:
[...]

Wat zonde van al dat geld zeg ;)
Ondanks dat 6 Underground niet heel veel positieve feedback krijgt, trekt het blijkbaar wel de aandacht. Want zowel in Nederland als in België staat 'ie in de top 5 van best bekeken content op Netflix.

Nu kijken ze daar naar wat mensen meer dan 2 minuten gekeken hebben, dus het kan zijn dat er heel veel mensen zijn die 6 Underground niet hebben afgekeken. Maar ik denk niet dat Netflix heel veel spijt heeft van die 150 miljoen dollar investering :P

The devil is in the details.

• Ivysaur
  • Niet online
Ben nu bij Rita Seizoen 4. Ja ik ga hard. Ik hou van Milla. *knip * Niet zo'n aantrekkelijk hoofd bedoel je maar zo'n lekkere lijf. Oef. Vind het ook wel een leuke extreme van een lerares op een basis/middelbare school en dan af en toe van die seksscenes en andere volwassen onderwerpen der in. Lekkere contrast, haha.

Heb ook The App (2019) gekeken. Wat een kut film. Halvewege volgehouden. Als Netflix meer van dit soort onzinfilms/series gaat vertonen is het snel afgelopen met ze.

[Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 31-12-2019 13:32]

• sverzijl
Hahn schreef op maandag 30 december 2019 @ 13:54:
[...]

Ondanks dat 6 Underground niet heel veel positieve feedback krijgt, trekt het blijkbaar wel de aandacht. Want zowel in Nederland als in België staat 'ie in de top 5 van best bekeken content op Netflix.

Nu kijken ze daar naar wat mensen meer dan 2 minuten gekeken hebben, dus het kan zijn dat er heel veel mensen zijn die 6 Underground niet hebben afgekeken. Maar ik denk niet dat Netflix heel veel spijt heeft van die 150 miljoen dollar investering :P
Nee het is meer dat ik het zelf een van de slechtste films vond die ik de afgelopen 10-20 jaar heb gezien. Eigenlijk moet ik helemaal geen Netflix originals -films- meer bekijken, valt tot nu toe altijd zwaar tegen. Netflix originals -series-hebben bij mij meer succes.

• algalid
Dat heeft ook te maken met het beleid van Netflix om potentiële "movie bombs" van de grote studio's op te kopen en dan met een zware PR campagne los te laten op unsuspecting viewers. Daar heb je een grote range van kwaliteit, hoewel de meeste eerder "The Cloverfield Paradox" rommel zijn dan te dure juwelen zoals "The Irishman".

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-03 21:58
sverzijl schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:41:
[...]

Nee het is meer dat ik het zelf een van de slechtste films vond die ik de afgelopen 10-20 jaar heb gezien. Eigenlijk moet ik helemaal geen Netflix originals -films- meer bekijken, valt tot nu toe altijd zwaar tegen. Netflix originals -series-hebben bij mij meer succes.
Beast of no nation en The Irishman vind ik anders wel toppers.

6 Underground vond ik een heel vermakelijke jaren 80 actiefilm.

[Voor 6% gewijzigd door Ossi op 31-12-2019 10:19]

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:46

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

burgt schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:02:

Als je de spellen niet speelt is het dan ook goed?
Ik ben totaal niet bekend met het spel.

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

• ArthurMorgan
  • Niet online
MrMonkE schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:21:
[...]

absoluut (IMO) ik heb de booeken niet gelezen en het spel (nog) niet gespeeld en ik vind het een fantastische serie. Ik ben wel blij dat ik de 'spoiler' gelezen had dat de tijdslijnen onduidelijk zijn. Dat maakte dat punt voor mij gelijk minder problematisch. Ik let er nu meer op en hou er meer rekening mee.

I got a bad feeling about this.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:52

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

[...]

Ik heb het spel wel maar had hem nog niet gespeeld ( ga ik nu wel doen, deze serie heeft m,'n interesse weer gewekt :p ) en de boeken ook niet gelezen. Ik had niet het idee dat ik daardoor wat miste.
Tijdlijn was wel af en toe onduidelijk, maar dat had ik persoonlijk vlot in de gaten en was niet heel erg storend.
Leuke serie vond ik, ik kijk uit naar het volgende seizoen :Y

You've mistaken me for someone who really cares.

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21:49

burgt

Starbass

[...]

Eigenlijk zie ik dit eerste seizoen vooral als een soort proloog voor de personages en de wereld, dus zeker zonder de spellen gespeeld te hebben kun je hier mee uit de voeten.

zoals al aangegeven is het inderdaad wel handig om al te weten dat de verhaal lijnen in de eerste instantie niet tegelijk afspelen, bij afsluiting van het seizoen is het allemaal wel duidelijk en valt het wel op zijn plek.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Mars18
Als tussendoor serie kijk ik nu naar Unite 42.
https://www.netflix.com/nl/title/81027195

Kijkt wel aardig weg voorlopig.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
De charme van de originele lost in space (serie en movie) is dat ze er alleen voor stonden. Nu is het een standaard space opera geworden met heel veel expendable cast die allemaal domme irrationele beslissingen nemen. Terwijl zij dus de elite van de mensheid moeten voorstellen.
Mars18 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:54:
De eerste 3 afleveringen van You gekeken. Heerlijk weer.
Die heb ik (na the Witcher) er doorheen gebinged. Ik vond het wel jammer dat er niet een continue suspense was zoals bij S. Die “fat comicbookstore owner” was een leuke twist. Ook jammer dat de hoofdrolspeelster niet zo knap is (vind ik dan)

Nu wachten op Sex Education 2 over een paar weken

[Voor 20% gewijzigd door kmf op 01-01-2020 07:59]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is You een nieuw verhaal? Ik zit S1 te herkijken omdat het zo lang geleden is :p

/▌

• AcidBurn
Seizoen 2 is een nieuw verhaal ja. Je hoeft seizoen 1 niet echt gezien te hebben om het te volgen.
Wordt genoeg tussen neus en lippen door uitgelegd (en beschuldigd) om het te kunnen volgen.
Uiteraard is het wel een stuk leuker als je goed bekend bent met wat er gebeurd is ;)

• sverzijl
Marzman schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 08:46:
Is You een nieuw verhaal? Ik zit S1 te herkijken omdat het zo lang geleden is :p
Of even een goede recap kijken zoals deze :

(Als je zoekt op recaps zit daar wel veel crap tussen, maar deze doet het aardig. Uiteraard niet kijken als je S1 nog niet gezien hebt)

[Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 01-01-2020 11:48]

• Webgnome
  • Laatst online: 08:21
Hoewel ik ook wel hoop op een seizoen 3 vond ik wel dat ze dit seizoen erg slecht hebben gedaan. Dit seizoen zat vol met 'waarom ga je nou niet.. ', 'snap je nou nog niet dat', 'hoezo maak je deze beslissing', 'ga daar weg!' en vergelijkbare momenten. Hoewel iedereen van de Robinsons nu weet dat Dr Smith het ergste soort Evil is doet er niet echt ook meer iemand moeite om haar opgesloten / in space geschoten te krijgen. Echt helemaal niemand.

Hopelijk is het volgende seizoen met alleen maar kinderen ( en dr smith) een stuk beter want slechter dan dit kan niet.

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• AcidBurn
Ben begonnen met Messiah. Als atheïst zijnde ben ik altijd wel benieuwd hoe de verschillende geloven neergezet worden, zeker in vergelijking met elkaar.

Al maken ze hier volgens mij wel een flinke blunder met de ondertiteling.
Voor zover ik het nu gekeken heb, wordt het Arabische woord "Allah" steevast vertaald als "God.
Sommigen zullen zeggen dat het 1 en dezelfde entiteit is. (Macklemore & Ryan Lewis: "Whatever God you believe in, we come from the same one." ) Maar daar zullen de fanatiekelingen het niet mee eens zijn....

• ArthurMorgan
  • Niet online
Allah is gewoon het Arabische woord voor god, het is geen eigennaam dus. De christelijke en joodse goden hebben ook geen naam en heten dus ook allah in het Arabisch.

/edit: joods weet ik eigenlijk niet zeker, zou kunnen dat Jaweh de eigennaam is... maar ik weet wel zeker dat christelijke arabieren tot allah bidden, maar dan dus niet die van Mohamed ;)

/edit 2:
Wikipedia: Allah

dus toch ook door de joden gebruikt :)

[Voor 50% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-01-2020 14:32]

• Russel88
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:12
De Joden, Christenen en Moslims hebben dezelfde God.
Volgens mij zijn ze alle 3 eens over de oude testament. Alleen is er onenigheid over de nieuwe testament.

• NitroX infinity
Netflix lijkt weer aardig wat films te hebben toegevoegd zonder dat ze in 'latest'* getoond werden.

*(heb de site op Engels ingesteld, dat Nederlands trekt me niet zo)

Matilda
Training Day
Cloudy With A Chance Of Meatballs
Elysium
Spider-man 3
Salt
Unbroken
The Da Vinci Code
Jumanji (Robin Williams versie)
Men In Black 3
The Longest Yard
Yes Man
Krampus
Captain Philips

En nog wat meer films die wel zijn aangekondigd op de site.

• Ivysaur
  • Niet online
@NitroX infinity Beetje been there, done that. Heb ze bijna allemaal al gezien. Veel oudjes tussen. '

'Then you came' is een mooie film, zeg. Met Maissie Williams. Lekker ding <3 Het kijken waard. Op het einde wat zwaarmoedig en niet voor iedereen geschikt.

Ben ook klaar met 'Rita'. Seizoen 1 & 2 vond ik het sterkste. Seizoen 3 hadden ze mee moeten afsluiten. Laatste seizoen voelt toch net niet, voornamelijk ook omdat het een heel ander sfeer heeft. Merkte wel dat met seizoen 3 & 4 Netflix wat in de pap zat te roeren. Afijn, hele goede serie. Tevens het kijken waard.

Nu maar Vikings kijken. Seizoen 1 enkele jaren terug gezien. Beviel me wel. Wel wat veel seks. Volgens mij wilden ze de directe concurrent van GoT zijn.

Edit: Komt een seizoen 5 van Rita uit in 2020. Ben benieuwd. Ze gaat dan richting de 47. :9

[Voor 10% gewijzigd door Ivysaur op 02-01-2020 07:38]

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Gomorra S4 staat erop 8) 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 03-04 15:03

Heroic_Nonsense

Photorealistic Muppet

NitroX infinity schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 19:00:
Netflix lijkt weer aardig wat films te hebben toegevoegd zonder dat ze in 'latest'* getoond werden.

*(heb de site op Engels ingesteld, dat Nederlands trekt me niet zo)

[...]
Yes Man
[...]
Ondergewaardeerde film met Zooey Deschanel en Jim Carrey met een erg leuke soundtrack (met originele muziek van Deschanel met de Amerikaanse elektropunkgroep Von Iva (in de film samen "Munchausen by Proxy" gedoopt)).

Such Heroic Nonsense

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Webgnome schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 13:34:
[...]

Hoewel ik ook wel hoop op een seizoen 3 vond ik wel dat ze dit seizoen erg slecht hebben gedaan. Dit seizoen zat vol met 'waarom ga je nou niet.. ', 'snap je nou nog niet dat', 'hoezo maak je deze beslissing', 'ga daar weg!' en vergelijkbare momenten. Hoewel iedereen van de Robinsons nu weet dat Dr Smith het ergste soort Evil is doet er niet echt ook meer iemand moeite om haar opgesloten / in space geschoten te krijgen. Echt helemaal niemand.

Hopelijk is het volgende seizoen met alleen maar kinderen ( en dr smith) een stuk beter want slechter dan dit kan niet.
Wat betreft de evil Dr. Smith...
spoiler:
Je ziet toch haar lege ruimtepak voorbij zweven... Einde (?) oefening Dr. Smith...

Wat LostInSpace een beetje belachelijk maakt imho zijn bepaalde details.
Hoofdrolspelers die allemaal een modieus sjaaltje om hun nek hebben... Hoe verzin je het. 8)7
Of een soort FEBO automatiek waar ze hun eten uit pakken. Compleet met een bakkie chips. Absurd; zeker in space...
Nog gekker; vlak voor dat de deur opengaat van een Jupiter (landing op een planeet), de uitspraak dat het zuurstofgehalte bijna 100% is! Nou, heerlijk, daar wordt je dan goed high van. :X

Bovenstaande in aanvulling op:
ehtweak in "Netflix Nederland en België"

En het voor de hand liggende rood/blauw bad/evil/good gebeuren.
Foute robots zijn rood, goede robots geven blauw licht.
Wapens van evils zijn in dit soort films/series bijna altijd rood, de good guys hebben vrijwel altijd groene/blauwe zap dingen... :+

[Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 02-01-2020 12:39]

Mooie Plaatjes   

• Kluus
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 07:58
AcidBurn schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 13:48:
Ben begonnen met Messiah. Als atheïst zijnde ben ik altijd wel benieuwd hoe de verschillende geloven neergezet worden, zeker in vergelijking met elkaar.

Voor zover ik het nu gekeken heb, wordt het Arabische woord "Allah" steevast vertaald als "God.
Sommigen zullen zeggen dat het 1 en dezelfde entiteit is. (Macklemore & Ryan Lewis: "Whatever God you believe in, we come from the same one." ) Maar daar zullen de fanatiekelingen het niet mee eens zijn....
Ik weet eigenlijk niet of dit echt een verkeerde vertaling is. Heb het in ieder geval al vaker in series gezien.

Ik ben ook wel benieuwd naar deze serie, uit het voorstukje leek het me een soort van "wat als er in de moderne tijd weer een soort Jezus komt" en dat leek best op een goede manier neer gezet te worden. Vind het wel een interessant concept :).

[Voor 3% gewijzigd door Kluus op 02-01-2020 11:25]

Strava

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03 10:32
AcidBurn schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 13:48:
Ja zoals dat Mohammed niet in de bijbel wordt genoemd als profeet en dergelijke.... maar Allah is gewoon het woord voor god in de Arabische/Islam taal ( ja ik weet, de islam is geen taal :X Maar alle moslims, noemen God gewoon Allah ongeacht hun taal ).

Offtopic, dus weg.

Over Netflix gesproken: wat ondersteunen ze Android ontiegelijk slecht! Op veel Android apparaten kun je geen HD afspelen, terwijl het op iPad totaal geen probleem is. Zo kan de OnePlus 5 van mijn vrouw enkel 540p afspelen en mijn Redmi Note 5 ook :|

Al heeft de Amazon Firestick er dan weer geen probleem mee: maar ik weet wel dat het ligt aan de "Widevine level" voor HD is level 1 nodig, terwijl veel Android apparaten enkel level 3 ondersteunen. Nogal teleurstellend, als je het duurste Netflix abonnement hebt :(

[Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 02-01-2020 13:31]

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• Webgnome
ehtweak schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:03:
[...]

Wat betreft de evil Dr. Smith...
spoiler:
Je ziet toch haar lege ruimtepak voorbij zweven... Einde (?) oefening Dr. Smith...

Wat LostInSpace een beetje belachelijk maakt imho zijn bepaalde details.
Hoofdrolspelers die allemaal een modieus sjaaltje om hun nek hebben... Hoe verzin je het. 8)7
Of een soort FEBO automatiek waar ze hun eten uit pakken. Compleet met een bakkie chips. Absurd; zeker in space...
Nog gekker; vlak voor dat de deur opengaat van een Jupiter (landing op een planeet), de statement dat het zuurstofgehalte bijna 100% is! Nou, heerlijk, daar wordt je dan goed high van. :X

Bovenstaande in aanvulling op:
ehtweak in "Netflix Nederland en België"

En het voor de hand liggende rood/blauw bad/evil gebeuren.
Foute robots zijn rood, goede robots geven blauw licht.
Wapens van evils zijn in dit soort films/series bijna altijd rood, de good guys hebben vrijwel altijd groene/blauwe zap dingen... :+
spoiler:
einde oefening? Ik zag een leeg pak voorbij vliegen. En niet Dr Smith.

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Rond de kerstperiode heb ik de serie The Kominsky Method er doorheen gebinged en was positief verrast.
Ik kan me voorstellen dat het niet de humor is van een ieder maar ik heb er echt heel hard om moeten lachen.
Tevens vind ik het geheel bovengemiddeld geschreven en zijn de acteerprestaties van de cast zeer goed te noemen. Kortom, voor mij een echte aanrader.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net Lost in Space 2 uit. Vond seizoen 1 goed maar niet top, maar deze heb ik echt in een ruk uit gekeken (nouja, 2 dagen). Wat een ongelofelijk goede serie! Natuurlijk niet perfect zoals hierboven aangegeven, maar bijzonder vermakelijk.

Vond dit trouwens wel een mooie persiflage op 6 underground :+

[Voor 23% gewijzigd door Thomas op 02-01-2020 19:35]

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Geert1976
  • Niet online
Top!!! Zó naar uitgekeken

Tnx

• Ivysaur
  • Niet online
-

[Voor 109% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:00]

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Begonnen met You seizoen 2 maar het weet me niet te pakken. Seizoen 1 hielp de crush op de hoofdrolspeelster mee, nu blijft er weinig over

Acties:
  • +1Henk 'm!

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:29
Ik ben nieuw op Netflix en kwam deze site tegen. Misschien wel handig voor anderen, in geval dit nog niet bekend is. Is een overzicht met alle hidden Netflix categorieën. Dus veel meer genres dan je in de app ziet:

https://netflixhiddencodes.com/

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
Ik zit nu weer in de laatste serie van the Bridge en de worsteling van Saga is zo knap neer gezet. Hiervoor Bodyguard en Sex education gekeken, die vielen mij helemaal niet tegen.

• dotacom
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21:15
Heuh? Bij mij alleszins nog niet beschikbaar, verschil tussen NL & BE?

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:05

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

dotacom schreef op zondag 5 januari 2020 @ 21:13:
[...]

Heuh? Bij mij alleszins nog niet beschikbaar, verschil tussen NL & BE?
Ik denk het. Hier in NL is seizoen 4 beschikbaar. Daarom kwam ik er achter dat ik seizoen 3 nog moet :+ helaas ben ik op dit moment iets te druk met vikings.

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:05

SomerenV

It's something!

Vandaag begonnen aan Lost in Space S2. Seizoen 1 begon best sterk maar ik ergerde me enorm aan dat vage mens dat de bad guy speelt. Constant warrige look, manipulatie maar dan overdreven en dat soort fratsen. Daarbij komt haar acteren gewoon niet over. Te overdreven ofzo. Al heb ik dat ook bij de Robinsons een beetje. Iedereen heeft duidelijk een bepaald talent (of gebrek aan talent) en daar ligt dan ook heel erg de focus op waardoor het al snel nogal overdreven aanvoelt.

Nu dus seizoen 2. Aflevering 1 is gewoon bar slecht. Opeens zitten ze op een planeet en hebben ze een soort kas gemaakt met allemaal zeil (waar komt het vandaan?). Goed, dat kan nog vanwege een of andere opslag op 't schip. Maar dan gaan ze hun schip omtoveren tot zeilboot, compleet met allerlei dingen om de zeilen te hijsen en te sturen :+ Toen was de serie me aardig kwijt. Dr. Smith zit ook nog steeds op het schip met haar plannetjes en véél te overduidelijke manipulatie. En dan heb je nog het constante 'oh shit er gaat weer was mis' met een constante overtreffende trap. Ik heb nu twee afleveringen gezien maar ik heb echt geen zin om verder te kijken. Dit had een vette serie kunnen zijn als het tempo wat lager lag en dat gekke mens er niet in had gezeten. The Martian vond ik echt een hele vette film. Geen bad guys, geen over the top problemen die wel even opgelost worden. Sci-fi zoals het hoort. Die basis had Lost in Space wat mij betreft echt een stuk beter gemaakt.

Misschien dat ik aflevering 3 ook nog kijk, maar ik verwacht niet dat het m'n interesse een positieve draai gaat geven :+

[Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 06-01-2020 01:49]

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• Geert1976
  • Niet online
even wat anders, afgelopen nacht de uitreiking van de Golden Globes.
Netflix werd flink gepasseerd met deze nominaties.

Maar de toespraak van Ricky Gervais was wel een soort van roast ''next level'' van zo'n beetje heel Hollywood.
En de man heeft nog 100% gelijk, imho.
Verder gaf hij nog kort zijn visie op Hollywood films nu vs. Netflix met een flinke vleug messcherpe humor.

speech/roast ;) Gervais:

YouTube: (FULL) Ricky Gervais opening the GoldenGlobes

[Voor 12% gewijzigd door Geert1976 op 06-01-2020 10:38]

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:42
Geert1976 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:32:
even wat anders, afgelopen nacht de uitreiking van de Golden Globes.
Netflix werd flink gepasseerd met deze nominaties.
Dit is een prijs van de filmstudios zelf (net zoals alle award gala's), puur een marketing instrument.

• Geert1976
  • Niet online
jongetje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:41:
[...]

Dit is een prijs van de filmstudios zelf (net zoals alle award gala's), puur een marketing instrument.
klopt.

En daarom nog mooier om te zien hoe Gervais helemaal los kan/mag gaan op al die (figuurlijk) volgevreten acteurs met hun zogenaamde politieke standpunten en visies op de maatschappij ;)

''If you do win an award tonight, don't use it as a platform to make a political speech. You know nothing about the real world. Most of you spent less time in school than Greta Thunberg. So, if you win, come up, accept your little award tonight, come up, accept it, thank your agent and your God, and **** off. No one cares about your views on politics or culture''..... goud, dit!

[Voor 32% gewijzigd door Geert1976 op 06-01-2020 10:47]

• PEBKAC
  • Registratie: juli 2016
  • Nu online
Webgnome schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 13:34:
[...]

Hoewel iedereen van de Robinsons nu weet dat Dr Smith het ergste soort Evil is doet er niet echt ook meer iemand moeite om haar opgesloten / in space geschoten te krijgen. Echt helemaal niemand.

Als je ervan houd dat mensen in space worden geschoten, dan is The Expanse wel wat voor je ;) IMDB: The Expanse (TV Series 2015– )

Dat is trouwens echt een top Sci-Fi serie (wel op Amazon Prime helaas) !

• Webgnome
PEBKAC schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:33:
[...]

Als je ervan houd dat mensen in space worden geschoten, dan is The Expanse wel wat voor je ;) IMDB: The Expanse (TV Series 2015– )

Dat is trouwens echt een top Sci-Fi serie (wel op Amazon Prime helaas) !
De expanse is inderdaad een topserie. En een héél stuk beter dan lost in space. Heb de afgelopen dagen alle vier seizoenen achter elkaar gekeken. De twee series zijn helemaal niet te vergelijken trouwens. LiS is een heel gemakkelijke detective achtige serie waarbij heel snel duidelijk is wie waar en wanneer de bad/goodguy is. T:E is daarentegen een serie die over meerdere seizoenen uitgesmeerd een heel universum in elkaar zet.

[Voor 21% gewijzigd door Webgnome op 06-01-2020 21:27]

• algalid
"Hoe kunnen we dit helemaal uitmelken?" vat de dubieuze product line van Gwyneth Paltrow wel samen (vanaf 24 januari)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

algalid schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:04:
"Hoe kunnen we dit helemaal uitmelken?" vat de dubieuze product line van Gwyneth Paltrow wel samen (vanaf 24 januari)
[YouTube: the goop lab met Gwyneth Paltrow | Trailer | Netflix]
Gwyneth Paltrow :9~ , rest boeit niet.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren You seizoen 2 afgekeken. Damn wat een einde :o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Ivysaur
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 09:57]

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:22

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Angeloonie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:52:
Lekker open einde. Ik vraag me nog wel af wat er met bepaalde personen is gebeurd * no spoiler*
Daarom lekker open einde en op naar volgend seizoen :*)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LuckyLuke schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:16:
[...]

Lekker open einde. Ik vraag me nog wel af wat er met bepaalde personen is gebeurd * no spoiler*
Daarom lekker open einde en op naar volgend seizoen :*)
Welke personen?
spoiler:
Ellie?

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:22

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Angeloonie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:16:
[...]

Welke personen?
spoiler:
Ellie?
spoiler: title
Nee, het lijk van de zus van dat 15 jarige meisje, die achter in de kofferbak lag. Hierna zag je niet wat hiermee gedaan of gebeurd is

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LuckyLuke schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Nee, het lijk van de zus van dat 15 jarige meisje, die achter in de kofferbak lag. Hierna zag je niet wat hiermee gedaan of gebeurd is
spoiler:
Is dat nog relevant dan? Ze hebben in het begin al laten zien hoe Joe een lijk opruimde, en ze maken na de scene in de Anavrin een time-jump. Ze laten ook niet zien hoe Candace opgeruimd wordt. Dus neem gewoon aan dat dat op dezelfde manier gedaan was.

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:37
Hier net The Witcher afgekeken.. In het begin vond ik het.. meh.. Eerste 2 afleveringen, maar dat was omdat ik het spel nooit gespeeld heb en niet direct door had dat er verschillende verhaaltijden door elkaar speelden.
Vanaf aflevering 3 begon het wel beter te worden en zelfs heel erg goed!
Maar ergens bleef ik toch met een gevoel zitten: dit lijkt wel erg op GOT :)

Dan The Umbrella Academy begonnen... Leuk! Geen TOP TOP serie, maar wel leuk om te kijken met af en toe een WTF momentje. Kijkt echt lekker weg!

Dan samen met de vrouw You se2 aan het zien. Als je bovenstaande series simultaan kijkt, dan is You echt saai geworden. We hebben gisteren aflevering 5 gezien dacht ik..
Daar waar ze op het feestje van de ouders zitten..
Bleh... ook zijn nieuwe verovering is niet echt te smaken voor mij. Beck was leuker...
Maar we houden de vrouw gelukkig door samen te kijken :)

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-04 07:34
LuckyLuke schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:19:
[...]

spoiler:
Dat was Candance toch? Leek zelfs ook dat er maar 1 lijk in die kofferbak aanwezig was.. Van Delilah werd imo nog minder laten zien dan van Candance. Denk overigens wel dat de haat van Ellie richting Joe nog een vervolg zou kunnen krijgen in S3..

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:05
Kijken hier mensen Lost in Space? Ik vind het zo'n gemiste kans. Het ziet er prachtig uit en het verhaal kun je erg leuke kanten mee op. De vader en moeder van het gezin, plus de dochter-dokter, acteren ook prima. Helaas hebben ze Dr Smith vreselijk gecast. Zij zorgt voor zoveel irritatie en ongeloofwaardige scènes dat ik bijna niet door de afleveringen heen kom.

• Smuggler
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 08:01

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:48:
Kijken hier mensen Lost in Space? Ik vind het zo'n gemiste kans. Het ziet er prachtig uit en het verhaal kun je erg leuke kanten mee op. De vader en moeder van het gezin, plus de dochter-dokter, acteren ook prima. Helaas hebben ze Dr Smith vreselijk gecast. Zij zorgt voor zoveel irritatie en ongeloofwaardige scènes dat ik bijna niet door de afleveringen heen kom.
Exact dat. :'(

Die hele rol hadden ze eruit mogen halen..
Seizoen 2 schijnt beter te zien betreft Dr Smith, maar daar ben ik pas net aan begonnen. dus heb die mening nog niet compleet. het argument overtuigde me wel om seizoen 2 ook eens te proberen.

Gewoon sebastiaan

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
gisteren messiah afgekeken.

in het begin vond ik de serie erg veelbelovend, en heel intrigerend. maar naarmate de afleveringen vorderden begon het in mijn bescheiden optiek weer standaard cliché amerikaanse meuk te zijn. en ook weer enorm voorspelbaar. zoveel ervaring/kennis/etc daar, kunnen die lui nu niet eens één keer bedenken dat er ook nog een hele wereld naast 'the greatest country on earth' bestaat? als je ricky gervais moet geloven niet. nou, dat blijkt keer op keer weer inderdaad.

anyway. erg jammer wel want dit was toch iets wat we eigenlijk niet zo in deze stijl hebben gezien. althans. de eerste paar afleveringen dan. :)

ik weet niet of ik hem anderen moet aanraden eigenlijk (ik ben niet religieus verder).

• NitroX infinity
Smuggler schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:53:
[...]

Exact dat. :'(

Die hele rol hadden ze eruit mogen halen..
Seizoen 2 schijnt beter te zien betreft Dr Smith, maar daar ben ik pas net aan begonnen. dus heb die mening nog niet compleet. het argument overtuigde me wel om seizoen 2 ook eens te proberen.
Het probleem is niet Dr. Smith. Het probleem is het verhaal. Wij (de kijkers) hadden pas tegen het einde van seizoen één een indicatie moeten krijgen dat ze slecht is en tegen het einde van seizoen twee had één van de andere karakters in de show een indicatie moeten kijgen.

Of de Robinsons hadden haar in seizoen één of het begin van seizoen twee al dood moeten schieten.

• GSX-MAN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 03-04 18:39

GSX-MAN

अग्लो पहाड, मानिस!

NitroX infinity schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:53:
[...]

Of de Robinsons hadden haar in seizoen één of het begin van seizoen twee al dood moeten schieten.
Dat. Ik heb niet meteen aandrang om seizoen 2 te kijken.

Ik ben nu bij met Peaky Blinders en schiet lekker op in se04 van Outlander. Ik ben benieuwd naar se02 van Formula 1: Drive to Survive.

The Witcher twijfel ik nog over, misschien toch maar proberen. Anderzijds zit ik ook nog in se03 e17 van Lucifer, misschien moet ik die weer oppakken.

रातो चटनीमा ती बलहरू, तपाईलाई थाहा छ?

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

dawg schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:41:
gisteren messiah afgekeken.

in het begin vond ik de serie erg veelbelovend, en heel intrigerend. maar naarmate de afleveringen vorderden begon het in mijn bescheiden optiek weer standaard cliché amerikaanse meuk te zijn. en ook weer enorm voorspelbaar. zoveel ervaring/kennis/etc daar, kunnen die lui nu niet eens één keer bedenken dat er ook nog een hele wereld naast 'the greatest country on earth' bestaat? als je ricky gervais moet geloven niet. nou, dat blijkt keer op keer weer inderdaad.

anyway. erg jammer wel want dit was toch iets wat we eigenlijk niet zo in deze stijl hebben gezien. althans. de eerste paar afleveringen dan. :)

ik weet niet of ik hem anderen moet aanraden eigenlijk (ik ben niet religieus verder).
Ik vond het hele seizoen eigenlijk wel aardig en hoop op een vervolg.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• algalid
Gebaseerd op de graphic novel (vanaf 7 februari)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dat wordt weer een middelmatigje

• Ivysaur
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 09:54]

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 15:22
Donstil schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 20:35:
[...]

Dat wordt weer een middelmatigje
Als ze braaf de comics volgen zou het bovengemiddeld moeten worden. Ik vond het behoorlijk spannend met een creatief einde in ieder geval. Nu maar hopen dat ze goed hun best doen.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07:34
narcos mexico season 2 komt er aan ik hou daar wel van

ben begonnen met de serie Dracula valt niet tegen tot nu toe het zijn ook maar drie afleveringen maar ze houden vast aan de roman van Bram Stoker wat ik wel prettig vind

• ArthurMorgan
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 07:41:
narcos mexico season 2 komt er aan ik hou daar wel van

ben begonnen met de serie Dracula valt niet tegen tot nu toe het zijn ook maar drie afleveringen maar ze houden vast aan de roman van Bram Stoker wat ik wel prettig vind
Wat ik las was dat aflevering 1 heel goed was, aflevering 2 ermee door kon, maar dat aflevering 3 verschrikkelijk slecht is. Sommige raden dus aan om na aflevering 2 gewoon te stoppen met kijken.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07:34
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 07:53:
[...]

Wat ik las was dat aflevering 1 heel goed was, aflevering 2 ermee door kon, maar dat aflevering 3 verschrikkelijk slecht is. Sommige raden dus aan om na aflevering 2 gewoon te stoppen met kijken.
nou dan doe ik dat weet toch hoe het afloopt ;)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Angeloonie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:52:
Het was een goed seizoen, maar ik vond het einde juist minder. Wel tof dat het in een andere omgeving was. Een seizoen 3 zal er niet meer inzitten met dit einde (kan wel, maar dan wordt het helemaal anders
spoiler:
tenzij hij haar vermoordt natuurlijk, dan kan hij gewoon weer verhuizen en opnieuw beginnen
).

/▌

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joster schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:16:
[...]

spoiler:
Dat was Candance toch? Leek zelfs ook dat er maar 1 lijk in die kofferbak aanwezig was.. Van Delilah werd imo nog minder laten zien dan van Candance. Denk overigens wel dat de haat van Ellie richting Joe nog een vervolg zou kunnen krijgen in S3..
spoiler:
Die lag nog in de kooi op dat moment. Candance lag daar in de gang (en is lastiger te framen aan iemand die in een kooi zat) dus die moest ze opruimen.

[Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 09-01-2020 16:23. Reden: Spoiler tags er in geprutst]

/▌

• Mars18
Unite 42 afgekeken seizoen 1. Was aardig

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Marzman schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:07:
[...]
Het was een goed seizoen, maar ik vond het einde juist minder. Wel tof dat het in een andere omgeving was. Een seizoen 3 zal er niet meer inzitten met dit einde (kan wel, maar dan wordt het helemaal anders
spoiler:
tenzij hij haar vermoordt natuurlijk, dan kan hij gewoon weer verhuizen en opnieuw beginnen
).
Penn Badgley heeft al soort van laten lekken dat er een S3 aankomt :P

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mars18 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:33:
Unite 42 afgekeken seizoen 1. Was aardig
Vond vooral de laatste 3 afleveringen van S1 een stuk beter.
Er zitten nog wel wat IT dingetjes in die niet helemaal ok zijn, maar allee, zunne, het blijft fictie... :+
Vooral ook af en toe die collega die er een paar Nederlandse vloeken doorheen gooit. :)

Ik zie dat er al een S2 is, alleen kan ik niet vinden waar ik die als Netflix kijker (of desnoods Amazon prime) zou kunnen zien?

Mooie Plaatjes   

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-04 07:34
Marzman schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:09:
[...]

spoiler:
Die lag nog in de kooi op dat moment. Candance lag daar in de gang (en is lastiger te framen aan iemand die in een kooi zat) dus die moest ze opruimen.
spoiler:
Ja precies, dat was ook mijn gedachten. Maar die kooi inclusief inhoud moest toch ook een keer opgeruimd worden zou je zeggen :D

• Ivysaur
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 09:53]

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 03-04 14:50
ArthurMorgan schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 07:53:
[...]

Oei, ik vrees al voor de derde dan. Ik vond aflevering 1 al heel flauw, 2 is erg traag en heb ik al even uitgezet om iets anders te kijken. Ik weet nog niet of ik het ga verder kijken.

Het voelt allemaal erg geforceerd aan. Ze hadden er zeker geen 3 afleveringen van hoeven maken...

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 07:57
Mooi, seizoen 3 van The Last Kingdom staat erop. Wel weer even inkomen..

BMW F31 330i M Sport Shadow '18 - Yamaha MT-09 SP '19

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nog een weekje en dan begint Ares.

https://www.netflix.com/nl/title/80995039

Ben benieuwd.

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 ... 165 ... 171 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True