Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:04
G_Dragon schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:39:
Zijn er meer mensen die last hebben van buffering bij de nieuwe F1 serie? Heb dit nog nooit gehad bij series of films,
Bufferen gaat prima. Maar de ondertiteling zit echt vol fouten. Dat trek ik slecht.

De serie zelf is overigens echt wel tof om naar te kijken als je de F1 gevolgd hebt vorig jaar.

En die ongecensureerde boordradios is ook wel eens lekker om te horen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 09-03-2019 14:08 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 09:30
G_Dragon schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:39:
Zijn er meer mensen die last hebben van buffering bij de nieuwe F1 serie? Heb dit nog nooit gehad bij series of films,
Ja, vanmorgen. Maar net 3 afleveringen zonder issues gekeken.
Jasphur schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:49:
[...]

Bufferen gaat prima. Maar de ondertiteling zit echt vol fouten. Dat trek ik slecht.

De serie zelf is overigens echt wel tof om naar te kijken als je de F1 gevolgd hebt vorig jaar.

En die ongecensureerde boordradios is ook wel eens lekker om te hor :P
Die ondertitels zitten wel vol fouten ja.. :/

[ Voor 42% gewijzigd door Hoyden op 09-03-2019 14:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:50
Jasphur schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:49:
[...]

Ondertiteling kan je uitzetten. Stoor je je er ook niet meer aan:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Ik kan dat Britse Engels soms niet goed volgen en hou daarom van subtitles, maar man man man wat is die van F1 slecht zeg :N

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:04
sverzijl schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:38:
[...]

Ondertiteling kan je uitzetten. Stoor je je er ook niet meer aan:)
Wat @Bob Popcorn zegt. Zeker als er een dame op de achtergrond haar ding aan het doen is, vind ik het wat moeilijker te verstaan. En dan is ondertitel wel handig

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

Weet je wat ik tenenkrommend vind is dat onze Franse vriend van Renault het afgelopen seizoen maar bleef volhouden dat ze de allerbeste motor hadden ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Oof. Tenenkrommend die ondertiteling. Eerste aflevering wel meteen twee keer pech, joh. Hoe verzin je het. Ben benieuwd of ik nou in de volgende aflevering krijg te weten hoe dat nou kwam. :+

[ Voor 67% gewijzigd door Ivysaur op 09-03-2019 20:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:24
Gooi je toch de Engelse ondertiteling aan? Is sowieso mijn standaard instelling op Netflix :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22

Spotmatic

Ken sent me

Afgezien van wat misschien wel de allerslechtste ondertiteling is die ik ooit heb gezien, lijkt het ook in niets op het F1 seizoen dat ik echt fanatiek heb gevolgd. Ik dacht naar 'Drive To Ricciardo' te zitten kijken en de overdreven focus op Haas en RPFI ging al snel ook een beetje storen. Maar voor iemand zonder F1 kennis is het wellicht leuk tijdverdrijf.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
Spotmatic schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:16:
Afgezien van wat misschien wel de allerslechtste ondertiteling is die ik ooit heb gezien, lijkt het ook in niets op het F1 seizoen dat ik echt fanatiek heb gevolgd. Ik dacht naar 'Drive To Ricciardo' te zitten kijken en de overdreven focus op Haas en RPFI ging al snel ook een beetje storen. Maar voor iemand zonder F1 kennis is het wellicht leuk tijdverdrijf.
Ik las ergens (helaas dus geen bron) dat er veel teams waren die niet wilden meewerken. Dus dan moet je wel focussen op wat je wel hebt
En dat vind ik ook wel heel jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:46:
[...]

Ik las ergens (helaas dus geen bron) dat er veel teams waren die niet wilden meewerken. Dus dan moet je wel focussen op wat je wel hebt
Het zou ook goed kunnen zijn dat ze focussen op het USA team om daar de Formule 1 populairder te maken. Ik heb alleen nog maar 1 aflevering gezien, vind het wel leuk als opwarmertje naar de 1e race straks. Had liever persoonlijk meer technische kennis gehad en minder al die snelle beelden en het publiek. Ik vind de technische zaken ook interessanter dan hoe zo'n team werkt. Maar aflevering 1 zag er wel lekker eye candy uit. Maar het is niet een serie die je 2 keer gaat zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ryur schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:46:
[...]

Ferrari en Mercedes wilden niet meedoen, die kwamen met andere voorwaarden. Toch jammer, de twee grote teams die afwijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:56

Vuvuzela

My spire is forming

Klaar met de F1 docu. Had m toch beter verwacht.. ze hebben imho te veel gefocust op (gemaakte) rivaliteit tussen verschillende partijen en drama, en te veel belangrijke dingen die het seizoen hebben gemaakt gemist. Waardoor het wat nep/geforceerd aanvoelt. Niet zoals ik het seizoen heb beleefd iig. Misschien ben ik ook een te hardcore f1 volger en val ik niet onder de doelgroep.. afknapper als je een onboardradio van race A herkent maar dan onder een actie van race B.

Blijf het wel een aanrader vinden. Prima docu, vooral voor de niet F1 kijkers.

Gekeken met engelse subs, en daar zaten ook fouten in. Vooral verwisselde namen.

"After Life" van Ricky Gervais is top! 5 eps gezien nu, mooie drama comedy

[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 10-03-2019 01:15 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Spotmatic schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:16:
Ik vind het leuk dat ze ook eens op "de andere mensen" focussen, dus dat zat bij mij wel snor. Maar dat ze in E4 even voorbij gaan aan dat Max die GP totaal onverwacht binnen sleept en dat ze vervolgens alleen maar focussen op Ricciardo die z'n motor opblaast vind ik echt niet te verkroppen.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:55:
[...]

Ik vind het leuk dat ze ook eens op "de andere mensen" focussen, dus dat zat bij mij wel snor. Maar dat ze in E4 even voorbij gaan aan dat Max die GP totaal onverwacht binnen sleept en dat ze vervolgens alleen maar focussen op Ricciardo die z'n motor opblaast vind ik echt niet te verkroppen.
Ik had dit al na de eerste aflevering. Het is duidelijk dat dit serie makers zijn die graag een verhaallijn willen maken door het seizoen heen. En het verhaal is duidelijk , RIC is de held en Max zijn lastige teamgenoot die fouten maakt. Dan laat je alleen maar zien wat dat verhaal bevestigd.
Wel jammer, want de kwaliteit van de beelden is echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
magnifor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:32:
[...]

Gelukkig wordt mijn account al gedeeld met een aantal uit Turkije, dus ik ben als expat naar Nederland voor onbepaalde tijd, terwijl mijn gezin in Turkije woont ;) En dat mag volgens Netflix wel gezien nergens wordt aangegeven dat het niet mag:

https://help.netflix.com/nl/node/24853
Dan lees je selectief... Er staat toch echt dat prijzen kunnen verschillen per land en dat je gefactureerd wordt naar de valuta waar de account registreerde maar tegen kosten van het land waar je woont.

Als je in NL ingeschreven staat in de BAG ben je hier woonachtig en kun je niet meer spreken of "op reis".

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:54
Vuvuzela schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:13:
Klaar met de F1 docu. Had m toch beter verwacht.. ze hebben imho te veel gefocust op (gemaakte) rivaliteit tussen verschillende partijen en drama, en te veel belangrijke dingen die het seizoen hebben gemaakt gemist. Waardoor het wat nep/geforceerd aanvoelt. Niet zoals ik het seizoen heb beleefd iig. Misschien ben ik ook een te hardcore f1 volger en val ik niet onder de doelgroep.. afknapper als je een onboardradio van race A herkent maar dan onder een actie van race B.

Blijf het wel een aanrader vinden. Prima docu, vooral voor de niet F1 kijkers.

Gekeken met engelse subs, en daar zaten ook fouten in. Vooral verwisselde namen.

"After Life" van Ricky Gervais is top! 5 eps gezien nu, mooie drama comedy
Heb Drive to Survive ook gezien, maar snap je conclusie absoluut niet, zeker omdat je het zelf ook een docu noemt. Ze hebben niet alleen boardradio's van de ene race gebruikt voor de andere race, maar ook met het commentaar is flink gerommeld.

Een van de beste voorbeelden is wat mij betreft in aflevering 3 of 4 ofzo (wanneer het nog de grote Danny Ric-show is) en het over de race in Oostenrijk gaat. Door eerst Hamilton als race leader te tonen en daarna wat beelden te tonen van Ric die voor Hamilton de pits uitkomt en dit samen te voegen met het commentaar (iets van 'Red Bull is looking good for the win here' ofzo) krijgt de kijker het idee dat Ricciardo op weg is de race te winnen maar de brakke Renault-motor roet in het eten gooit.

De werkelijkheid is echter iets anders, Hamilton was op dat moment helemaal geen race leader meer, Ricciardo kwam op geen moment in aanmerking voor de win en het commentaar dat Red Bull die race wel eens zou kunnen winnen ging in realiteit over Max (die verder vrij negatief wordt neergezet in deze 'docu'). Dat Max de race uiteindelijk ook wint laten ze niet eens zien, want dat past verder niet in de narrative van dit fantastisch stukje journalistiek.

Wie geen F1 volgt of het sporadisch kijkt, zal dit waarschijnlijk echter niet opvallen en die hebben dus nu een totaal ander (foutief) beeld van de situatie. En helaas werd deze strategie in veel verhaallijnen toegepast (waarbij de 'vriendjes' van Buxton vaak wat positiever werden afgeschilderd dan de rest). Nee, wat mij betreft past dit echt absoluut niet onder de noemer van 'docu', maar meer iets als fan fiction ofzo.

Als docu geef ik het een 1/10 en als serie related to F1 misschien een 3/10, omdat er wel nog een aantal leuke beelden inzaten. Jammer, want had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ait. Haal het dan maar weer van mijn lijst. En geef het een 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:56

Vuvuzela

My spire is forming

Snowdog schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:30:
[...]

Heb Drive to Survive ook gezien, maar snap je conclusie absoluut niet, zeker omdat je het zelf ook een docu noemt. Ze hebben niet alleen boardradio's van de ene race gebruikt voor de andere race, maar ook met het commentaar is flink gerommeld.
..
Ik had het idd geen docu moeten noemen. Als reality tv is het goed

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
[...]
De werkelijkheid is echter iets anders, Hamilton was op dat moment helemaal geen race leader meer, Ricciardo kwam op geen moment in aanmerking voor de win en het commentaar dat Red Bull die race wel eens zou kunnen winnen ging in realiteit over Max (die verder vrij negatief wordt neergezet in deze 'docu'). Dat Max de race uiteindelijk ook wint laten ze niet eens zien, want dat past verder niet in de narrative van dit fantastisch stukje journalistiek.
Heb de eerste aflevering gekeken en had toen al zoiets van: de verhaallijn wordt wel heel erg gestuurd. Ze positioneerden Ricciardo meteen als de #3 contender naast Hamilton en Vettel terwijl hij door geen enkele kenner werd gerekend tot de mogelijke titelkandidaten. Max wordt meteen voorgesteld als een lastige rookie die Daniel alleen maar voor de voeten rijdt. Haas is om een of andere reden een soort underdog/dark horse neergezet na één goede kwalificatie terwijl iedereen weet dat ze niets voorstellen. Kortom, eerste indruk was zeer matig en ga hem daarom ook niet verder afkijken.

Ze hadden het beter "The world's fastest travelling circus with Daniel Ricciardo" of "Bumpy Ride with Haas F1" kunnen noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:35
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/BMGwgUc.png

Wat is dit nou weer? :?

Wist niet dat hier een limiet op zat.

[ Voor 22% gewijzigd door vuurtjih op 10-03-2019 14:46 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:45

gws24

Thinking is hard!

Zal wel hier mee te maken hebben:
You have reached the yearly download limit for this video (Error code: 10016-22007)

Yearly download limit Netflix

As mentioned earlier, Netflix can prevent you from downloading a single title more than a couple of times, with the number of downloads depending on the licensing agreement the platform has with the content creator. In case you download one particular file more than a couple of times, Netflix will alert you that you’ve reached the yearly download limit for that particular title. There’s no way to circumvent this download limit and you’ll have to wait for the stipulated time period before you can download the title again.
https://beebom.com/netflix-download-limit/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
[...]

Een van de beste voorbeelden is wat mij betreft in aflevering 3 of 4 ofzo (wanneer het nog de grote Danny Ric-show is) en het over de race in Oostenrijk gaat. Door eerst Hamilton als race leader te tonen en daarna wat beelden te tonen van Ric die voor Hamilton de pits uitkomt en dit samen te voegen met het commentaar (iets van 'Red Bull is looking good for the win here' ofzo) krijgt de kijker het idee dat Ricciardo op weg is de race te winnen maar de brakke Renault-motor roet in het eten gooit.

Wie geen F1 volgt of het sporadisch kijkt, zal dit waarschijnlijk echter niet opvallen en die hebben dus nu een totaal ander (foutief) beeld van de situatie. En helaas werd deze strategie in veel verhaallijnen toegepast (waarbij de 'vriendjes' van Buxton vaak wat positiever werden afgeschilderd dan de rest). Nee, wat mij betreft past dit echt absoluut niet onder de noemer van 'docu', maar meer iets als fan fiction ofzo.

Als docu geef ik het een 1/10 en als serie related to F1 misschien een 3/10, omdat er wel nog een aantal leuke beelden inzaten. Jammer, want had er meer van verwacht.
Eens. Er zijn schitterende beelden en het is lekker om regenachtig weekend door te komen zo week voor de real deal, maar het is vooral erg gedramatiseerd en geen zeker als docu geen voldoende - daarvoor is er teveel gespeeld met beelden/uitspraken. Desondanks wel wat leuke inzichten in bijv de Renault/RBR casus of RBR/Ric.

Wat ik me wel weer eens afvraag is wat die Grosjean in godsnaam nog in een F1 auto doet.. :+

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Laatst online: 11:35
Bijzonder. Zeker ook omdat je de downloads na een bepaalde periode moet vernieuwen. Ik vind het fijn om sommige afleveringen gedownload te hebben, standaard, voor het geval dat.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Van het weekend de F1 'drive to survive' docu opgestart en meteen afgekeken. Conclusie voor mij was dat die toch wat tegenviel.
Hieronder Spoilers!

spoiler:
Wat ik wel tof vond:
- Ocon vs Perez, heeft mij toch wat meer inzicht gegeven in een duel waar ik nauwelijks aandacht aan had besteed afgelopen seizoen. Ziet er erg naar uit dat Ocon genaaid is, puur doordat hij geen dikke sponsor meeneemt i.t.t. Perez die qua racekwaliteiten onderdoet voor Ocon.
- Battle tussen Horner en abiteboul. Heerlijk hoe die twee tegen elkaar bezig waren, met een aantal awkward momentjes. Goed in beeld gebracht dat ze echt niet meer met elkaar op konden schieten en Abiteboul erg emotioneel reageert.
- Haas, tof team en gaven veel openheid. Günther Steiner zijn managementstijl vond ik opvallend, vooral bij dat diner waar Grosjean niet bij was, gaf die wat ongepaste opmerkingen imo.
- Ericsson wel een toffe gozer, met z'n 'wapen' :)
- 4K kwaliteit

Flop:
- Eerste paar afleveringen leken wel een promotievideo voor Ricciardo, alsof hij een of andere god was.
- Focus op Ricciardo tijdens de GP van Oostenrijk!? WTF, geen enkele verwijzing gezien dat Max die GP won, terwijl het zelfs het RB circuit is.
- Die journalist die het verhaal vertelde. Merkte uit zijn verhaal vaak wel een bepaalde voorkeur voor coureurs.
- Geforceerd zoeken naar rivaliteit, o.a. tussen Haas en Renault

Jammer dat Ferrari en Mercedes niet meededen, al geeft dat wel meteen meer aandacht aan de andere teams die normaal gesproken minder aandacht krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 11-03-2019 09:43 . Reden: Spoiler tags toegevoegd ;) ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zijn hier net begonnen aan After Life, nu 3 afleveringen gezien. Hebben ons in de 1e 2 kapot gelachen, 3e was minder grappig maar toch nog wel. Hoop dat de rest nog grappig blijft en niet al te serieus wordt.
Jammer dat er maar 6 eps zijn.

Moet wel zeggen dat we echt wel fan zijn van Ricky Gervais. Maar was in ieder geval een verademing om in tijden weer zo hard te lachen. Heerlijk die droogheid van Gervais :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:16
Is de Netflix app voor Windows 10 nog beschikbaar in Nederland? In mijn Windows Store heb ik geen optie hem te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vreemd verhaal over de Netflix prijzen:
https://www.nu.nl/interne...jzen-voor-abonnement.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Het verhaal van Nu.nl gaat over het feit dat je per browser verschillende prijzen krijgt te zien:
De prijzen voor de Premium- en Standard-abonnementen van Netflix wisselen momenteel op basis van de webbrowser die gebruikt wordt om de site te openen, schrijft beveiligingsexpert Gert van Dijk op Twitter.

De ontdekking lijkt voor heel Nederland te gelden. Zo trof de NU.nl-redactie een Premium-abonnement in Chrome voor 17,99 euro en in Safari voor 15,99 euro.

Bright schrijft dat bij doorklikken uiteindelijk de oorspronkelijke prijs wordt weergegeven, waaronder 13,99 euro voor een Premium-abonnement. Bij inloggen op een bestaand account toont Netflix ook de oorspronkelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Exocet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:56:
[...]

Het verhaal van Nu.nl gaat over het feit dat je per browser verschillende prijzen krijgt te zien:

[...]
Ja mooie toevoeging bedoelde ik, beetje vaag excuus :D
De kans dus groot dat het daadwerkelijk doorgevoerd wordt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer prijsverhogingsnieuws uit Friesland:
https://www.lc.nl/friesla...n-Nederland-24258876.html

Zelf heb ik de nieuwe prijzen al:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O0cAyXpnCXvdS7TBXtXilqgx/full.png

Ik ga gewoon 4 euro meer betalen per maand en ik krijg er niks extra's voor, bizar. Hele familie komt hier wel in opstand als ik het opzeggen noem, maar ik vind 18 euro teveel voor wat wij ermee doen. Ik neem sowieso disney+ en youtube premium vinden we ook fijn, maar komop zeg, 18 euro. Wij kijken echt 4 keer zoveel youtube dan netflix.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:33
Ook drive to survive aan het kijken. Wel vermakelijk maar.

Die over Williams vind ik ook interessant
www.netflix.com/title/80196135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-10 22:54
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:26:
nog meer prijsverhogingsnieuws uit Friesland:
https://www.lc.nl/friesla...n-Nederland-24258876.html

Zelf heb ik de nieuwe prijzen al:

[Afbeelding]

Ik ga gewoon 4 euro meer betalen per maand en ik krijg er niks extra's voor, bizar. Hele familie komt hier wel in opstand als ik het opzeggen noem, maar ik vind 18 euro teveel voor wat wij ermee doen. Ik neem sowieso disney+ en youtube premium vinden we ook fijn, maar komop zeg, 18 euro. Wij kijken echt 4 keer zoveel youtube dan netflix.
Als dit plan echt doorgaat dan moeten ze wat mij betreft wel HDR-ondersteuning geven in het standaardabonnement. Anders denk ik toch dat ze een hoop abonnees gaan verliezen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:38:
[...]

Als dit plan echt doorgaat dan moeten ze wat mij betreft wel HDR-ondersteuning geven in het standaardabonnement. Anders denk ik toch dat ze een hoop abonnees gaan verliezen.
want er zijn ook veel mensen met een non-4K scherm die iets hebben aan HDR :?

Kijk, ze zijn gewoon bezig met winstoptimalisatie wat natuurlijk hun goed recht is maar er komt een punt dat deze jongen (en vast genoeg anderen) gaat kijken naar alternatieven.
Ik heb nu nl. al het gevoel dat ik teveel betaal voor hetgeen ik uit mijn abo haal. Heel dat superheroes serie gebeuren (op Punisher na dan) boeit mij totaal niet en het aanbod films is in mijn ogen ook behoorlijk ruk.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn abbo is opgezegd en na het verlopen van mijn abbo start ik deze opnieuw maar dan vanuit Turkije :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Yucko schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:01:
[...]

want er zijn ook veel mensen met een non-4K scherm die iets hebben aan HDR :?

Kijk, ze zijn gewoon bezig met winstoptimalisatie wat natuurlijk hun goed recht is maar er komt een punt dat deze jongen (en vast genoeg anderen) gaat kijken naar alternatieven.
Ik heb nu nl. al het gevoel dat ik teveel betaal voor hetgeen ik uit mijn abo haal. Heel dat superheroes serie gebeuren (op Punisher na dan) boeit mij totaal niet en het aanbod films is in mijn ogen ook behoorlijk ruk.
Ik heb een premium abonnement zodat ik in ieder geval content in HDR/Dolby Vision op mijn smartphone of TV kan kijken. Ik denk dat je onderschat hoeveel gebruikers voor het overgrote deel op de smartphone naar netflix kijken.

In mijn geval ondersteunt Netflix zelfs Dolby Vision op iPhone X (oled) en dat ziet er wel geweldig uit moet ik zeggen..

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:13
Ik heb er inmiddels ook 3 afleveringen van After Life opzitten. Na de eerste was ik niet meteen overtuigd. Je verwacht comedy, maar je krijgt wat donker drama en cynische humor. Die combinatie is even wennen. Het hoofdpersonage komt ook niet meteen aimabel over. Maar vanaf aflevering 2 was het voor mij zeer genietbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Lasmibalsingh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Ik heb een premium abonnement zodat ik in ieder geval content in HDR/Dolby Vision op mijn smartphone of TV kan kijken. Ik denk dat je onderschat hoeveel gebruikers voor het overgrote deel op de smartphone naar netflix kijken.

In mijn geval ondersteunt Netflix zelfs Dolby Vision op iPhone X (oled) en dat ziet er wel geweldig uit moet ik zeggen..
dat ontken ik niet, maar jij had het over het standaard abo (wat volgens mij toch echt het abo met 2 gelijktijdige streams en non-4k kwaliteit is) en dat men daar HDR aan toe moest voegen ;)

Mensen met een smartphone zullen dan wel wellicht enig profijt hebben van het toevoegen van HDR, maar zelf kijk ik 99% van mijn Netflix content gewoon op mijn FullHD televisie die dus geen HDR heeft. Naar mijn weten zijn de meeste TV's die HDR ondersteunen sowieso 4K

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Yucko schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:15:
[...]

dat ontken ik niet, maar jij had het over het standaard abo (wat volgens mij toch echt het abo met 2 gelijktijdige streams en non-4k kwaliteit is) en dat men daar HDR aan toe moest voegen ;)

Mensen met een smartphone zullen dan wel wellicht enig profijt hebben van het toevoegen van HDR, maar zelf kijk ik 99% van mijn Netflix content gewoon op mijn FullHD televisie die dus geen HDR heeft. Naar mijn weten zijn de meeste TV's die HDR ondersteunen sowieso 4K
Het standaardabonnement wordt in het nieuwe model even duur als hoeveel premium nu kost. Vandaar de vergelijking. HDR en dolby vision wordt door een hele grote groep gebruikt ook zonder 4K scherm. Hdr en dolby vision kan gewoon worden weergeven in andere resoluties mits je natuurlijk een hdr of dolby vision paneel hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Lasmibalsingh op 13-03-2019 14:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En als aanvulling, ik heb een 4k scherm met dolby vision. En als de prijs voor premium omhoog gaat ga ik ook een stap lager. Maar waar ik de 4k niet heel erg zou missen (het is nou niet dat ze veel natuurdocu's in 4k hebben waar het echt veel toegevoegde waarde zou hebben) zou ik toch graag HDR wel erbij willen houden voor bijna dezelfde prijs als ik nu betaal.
HDR is nu eenmaal een enorm kijkverschil, 4k in veel mindere mate/situaties.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

teaser schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:45:
Ik heb er inmiddels ook 3 afleveringen van After Life opzitten. Na de eerste was ik niet meteen overtuigd. Je verwacht comedy, maar je krijgt wat donker drama en cynische humor. Die combinatie is even wennen. Het hoofdpersonage komt ook niet meteen aimabel over. Maar vanaf aflevering 2 was het voor mij zeer genietbaar.
Met alle respect... Ricky Gervais is niet aimabel.
Maar dat maakt hem niet minder humoristisch

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is Netflix toch een vervelende organisatie. Had ik eerder al opmerkingen over het gemis om betalingsgegevens te laten verwijderen, proberen ze die nu alsnog te verkrijgen met als achterliggende reden dat het abonnement verlopen is (cadeaukaart gebruikt). Op de Wii U kom ik daar niet achter eveneens in de Windows app.

Alleen via de website is inzichtelijk dat het abonnenment verlopen is. Overigens zonder verdere aankondiging behalve xx dagen geleden via e-mail.
Je lidmaatschap is tijdelijk onderbroken.
Voeg je betalingsgegevens toe om series en films te kunnen blijven kijken. Aarzel niet... je verdient het!
BETALINGSGEGEVENS TOEVOEGEN
Daar op klikken geeft ook de mogelijkheid van een cadeaubon aan.
Gisteren nog via de app F1 gekeken, nu krijg ik (anders dan toen ik aan deze post begon):
Er is een fout opgetreden...
Streamingfout
Je account staat in wacht omdat er een probleem is met je laatste betaling. Ga naar netflix.com/payment om je betaalmiddel bij te werken zodat je kunt blijven genieten van Netflix.
Foutcode: U7111-5005

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

De serie is hier al enkele malen genoemd, maar Kingdom is echt geweldig _/-\o_
Ik ben tijdelijk afgehaakt bij TWD ergens in seizoen 7 volgens mij en heb me nog niet kunnen zetten om weer te beginnen, maar bij Kingdom kon ik iedere keer niet wachten op de volgende aflevering. En nu kan ik niet wachten op seizoen 2, helemaal door het te interessante einde.

[ Voor 63% gewijzigd door Baseman77 op 14-03-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

avotar schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:22:
[...]

Hebben 2 afleveringen gekeken, maar vonden het niet de moeite om verder te kijken. Het is "Ricky doet grofgebekt" gecombineerd met een zeer depri verhaal dat nergens naartoe lijkt te gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-10 21:46
@PcDealer Wat is eigenlijk je probleem? Ik zie dat je in het verleden onverwacht een afschrijving van Netflix hebt gehad na een betaling via iDeal, waarbij Neflix dat mogelijk niet goed uitgelegd heeft.

Nu begrijp ik dat je niet meer wilt betalen voor Netlix en dat Netflix daarom geen beeld meer geeft? Dan is dat toch juist goed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
The OA: Part 2 coming on 22 March
Star Brit Marling and director Zal Batmanglij also teamed up on the award-winning film "Sound of My Voice."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

avotar schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:22:
[...]

Ahhh, Derek gezien? Daar vind ik hem best knuffelbaar... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rallye schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:34:
@PcDealer Wat is eigenlijk je probleem? Ik zie dat je in het verleden onverwacht een afschrijving van Netflix hebt gehad na een betaling via iDeal, waarbij Neflix dat mogelijk niet goed uitgelegd heeft.

Nu begrijp ik dat je niet meer wilt betalen voor Netlix en dat Netflix daarom geen beeld meer geeft? Dan is dat toch juist goed?
Netflix laat op een onduidelijk manier weten dat het account niet toegankelijk is. Na lang onderzoek gaat het om het verlopen van het abonnement en zou een afschrijving mislukt zijn. Dat moet duidelijker. Incasso's voor Netflix heb ik inderdaad geblokkeerd. Ze laten niet toe en weigeren rekeninggegevens te verwijderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

PcDealer schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:16:
[...]

Netflix laat op een onduidelijk manier weten dat het account niet toegankelijk is. Na lang onderzoek gaat het om het verlopen van het abonnement en zou een afschrijving mislukt zijn. Dat moet duidelijker. Incasso's voor Netflix heb ik inderdaad geblokkeerd. Ze laten niet toe en weigeren rekeninggegevens te verwijderen.
Dan ben jij denk ik de enige voor wie dit niet duidelijk is ;)
Je blokkeert incasso's en verwacht dat je dan toch nog toegang tot je account krijgt / behoudt? Nee, zo werkt het helaas niet in het leven. Als je toegang hebt tot je account, heb je de mogelijkheid om je rekeninggegevens te wijzigen (of voor een andere betaalmethode te kiezen), maar je zult deze niet kunnen verwijderen nee.
Aangezien je kennelijk een betaling geblokkeerd hebt, is het logisch dat je account dan dus ook wordt geblokkeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 15-03-2019 14:26 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

KillerBee schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:25:
[...]

Dan ben jij denk ik de enige voor wie dit niet duidelijk is ;)
Je blokkeert incasso's en verwacht dat je dan toch nog toegang tot je account krijgt / behoudt? Nee, zo werkt het helaas niet in het leven. Als je toegang hebt tot je account, heb je de mogelijkheid om je rekeninggegevens te wijzigen (of voor een andere betaalmethode te kiezen), maar je zult deze niet kunnen verwijderen nee.
Aangezien je kennelijk een betaling geblokkeerd hebt, is het logisch dat je account dan dus ook wordt geblokkeerd.
De melding had moeten zijn: "Abonnement verlopen". Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk moet ik mijn rekeningnummer kunnen verwijderen. Mijn account is niet geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

PcDealer schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:28:
[...]

Mijn account is niet geblokkeerd.
Quote van Netflix melding uit je eerdere bericht:
Er is een fout opgetreden...
Streamingfout
Je account staat in wacht omdat er een probleem is met je laatste betaling. Ga naar netflix.com/payment om je betaalmiddel bij te werken zodat je kunt blijven genieten van Netflix.
Foutcode: U7111-5005
Account staat in wacht = (tijdelijk) geblokkeerd

Ik baseer me puur op wat JIJ hier post ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
[...]

Melding had wellicht wat duidelijker gemogen. Maar ‘lang onderzoek’? Je wist toch dat je incasso had geblokkeerd. Dat lijkt me een heel simpele optelsom als je dan ‘ineens’ geen Netflix meer kan kijken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouddieehh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-04 14:48
In het verleden klaagde ik dat Netflix 4K HDR erg grainy is. Ik weet niet of iemand bekend is met de serie “After Life” op Netflix in 4K Dolby Vision maar deze serie lijkt beduidend scherper en niet ‘grainy’ vergeleken met eerdere Dolby Vision series (Luke Cage / MCU) en een paar die ik niet kan herinneren. De grain merkte ik vooral in lichtblauwe scenes zoals de lucht.

Merkt iemand ook dit verschil? Of ben ik nu gek geworden??

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
[...]

Goh wat gek, niet betalen en toch geen beeld hebben. Wat een vervelende organisatie zeg dat Netflix 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:32

Aight!

'A toy robot...'

Wat vonden jullie van Triple Frontier?

Zaten best een paar goede acteurs in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 20:56
@PcDealer Maar waarom heb je Netflix niet gewoon opgezegd op de volgende manier?

https://help.netflix.com/nl/node/407

Incasso blokkeren =/= rekening verwijderen

Tevens ook niet een gangbare manier om een abonnement op te zeggen.

EDIT: Ik zie nu je eerdere posts. Je hebt dat dus al eerder gedaan.
EDIT2: Of toch niet? Ziet eruit van niet.

[ Voor 51% gewijzigd door polopolo150 op 15-03-2019 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aight! schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:41:

Ik heb hem gezien. Leuk voor een zondag met regen. Geen hoogvlieger helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40

Sméagol

Master of Mayhem

Love Death + Robots bevalt me tot nu toe uitstekend. Wat een diversiteit! Elke aflevering is totaal anders. Zeker proberen als je van animated "genre" shorts houdt, zoals bijvoorbeeld de Animatrix.

Ik hoop dat Netflix overigens The Twilight Zone aankoopt voor de rest van de wereld, want daar heb ik ook zin in. Ik zie daar best en kans voor, 't is van dezelfde zender als Star Trek Discovery. Volgende week eerst maar 'ns Jordan Peele nieuwe film in de bios kijken!

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Sméagol ja. Oof. Een aantal afleveringen zijn echt geweldig, maar er zitten er ook een paar tussen waar van ik denk: moest dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

polopolo150 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:51:
@PcDealer Maar waarom heb je Netflix niet gewoon opgezegd op de volgende manier?

https://help.netflix.com/nl/node/407
Dat gaat over het account verwijderen. Dat is niet de bedoeling en heeft ook niet geholpen =>
Incasso blokkeren =/= rekening verwijderen
Beweer ik nergens.
Tevens ook niet een gangbare manier om een abonnement op te zeggen.

EDIT: Ik zie nu je eerdere posts. Je hebt dat dus al eerder gedaan.
EDIT2: Of toch niet? Ziet eruit van niet.
In een eerdere post een poging gedaan m.b.v. klantenservice, maar dat haalde niets uit.
wimpie007 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:11:
[...]

Goh wat gek, niet betalen en toch geen beeld hebben. Wat een vervelende organisatie zeg dat Netflix 8)
Het was niet DUIDELIJK dat het abonnement was verlopen.

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 15-03-2019 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:36
Misschien mis ik iets, maar als een betaling mislukt dan betekent dat niet dat het abonnement is verlopen, alleen dat de betaling is mislukt. Dat ze dan geen beeld geven is hun goed recht, maar het kan zo maar zijn dat ze elke maand zullen blijven proberen het abonnementsbedrag bedrag te innen, omdat het abonnement niet officieel is beëindigd.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Donstil schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:52:
[...]

Ik heb hem gezien. Leuk voor een zondag met regen. Geen hoogvlieger helaas.
Yep, dat vond ik ook ervan.

Leuk tussendoortje, maar vergeet het weer snel hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:45:
Mijn abbo is opgezegd en na het verlopen van mijn abbo start ik deze opnieuw maar dan vanuit Turkije :)
Ik was toevallig vorige week een dagje in Colombia 🇨🇴 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 10:27
Sméagol schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:49:
Love Death + Robots bevalt me tot nu toe uitstekend. Wat een diversiteit! Elke aflevering is totaal anders. Zeker proberen als je van animated "genre" shorts houdt, zoals bijvoorbeeld de Animatrix.
Heb er nu een aantal gekeken en tot nu toe bevalt het erg goed. De stijlen verschillen genoeg zodat het niet een grote brei in een vergelijkbaar universum word en de verhalen zijn ook allemaal anders. Tot nu toe, ben bij Sucker of Souls, lijkt het thema wel survival te zijn. Misschien niet heel gek met de titel van de serie in het achterhoofd maar ben benieuwd of dat leuk blijft.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gisterenavond gekeken. Hun missie leek wel heel makkelijk te gaan allemaal, en het einde had ik een beetje verwacht, maar toch vond ik het een leuke film. Zo mogen ze er meer maken :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Lasmibalsingh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Ik kijk ook veel op mijn smartphone. Handig als ik bezig ben in de keuken, handig in de trein. Ik heb het nog geprobeerd met een tablet, maar dat is te log en wordt te weinig gebruikt waardoor de accu steeds leeg is. Overigens hoeft het van mij niet in HD op mijn smartphone, sommige dingen luister ik vooral en gaat het om het geluid (bijvoorbeeld Patriot Act).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54
Ligt het aan mij of duurt het nu veel korter voordat Netflix een serie onderbreekt om te vragen of je er nog bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:34
Dat idee had ik ook. Was nu wel een aantal hele korte afleveringen aan het kijken. Misschien dat het afhangt van het aantal keren dat je automatisch een nieuwe aflevering laat starten?
KlaasjeNL schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:51:
Ligt het aan mij of duurt het nu veel korter voordat Netflix een serie onderbreekt om te vragen of je er nog bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:14
Mogelijk dat het een combinatie is. Bijvoorbeeld: als je 2 uur aan het kijken bent zonder actie, of 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen zonder actie.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Nu zal ik waarschijnlijk een van de weinigen zijn die Netflix kijkt middels een Win7 Pc op Tv, met de IE browser. Sinds enkele maanden gebeurd het steeds vaker dat de ondertiteling bovenin beeld staat, maakt niet uit of het om een film of serie gaat, en ook de instellingen in Netflix staan verder goed (alhoewel je niet kunt kiezen voor de locatie van de ondertiteling), het gebeurd niet altijd, maar inmiddels wel steeds vaker.
Zijn er misschien meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
djiedjee schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:58:
Dat idee had ik ook. Was nu wel een aantal hele korte afleveringen aan het kijken. Misschien dat het afhangt van het aantal keren dat je automatisch een nieuwe aflevering laat starten?

[...]
Dat zou het ook kunnen zijn. Mijn dochter zit series te kijken met relatief korte afleveringen. Zou hoe dan ook fijn zijn als je de optie helemaal kan uitschakelen in je profiel.
KillerBee schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:18:
Nu zal ik waarschijnlijk een van de weinigen zijn die Netflix kijkt middels een Win7 Pc op Tv, met de IE browser. Sinds enkele maanden gebeurd het steeds vaker dat de ondertiteling bovenin beeld staat, maakt niet uit of het om een film of serie gaat, en ook de instellingen in Netflix staan verder goed (alhoewel je niet kunt kiezen voor de locatie van de ondertiteling), het gebeurd niet altijd, maar inmiddels wel steeds vaker.
Ondertiteling dan de hele tijd in beeld of af en toe? Ik merk wel dat de ondertiteling naar boven verplaatst als er onderin beeld iets gebeurt of tekst wordt weergegeven.

[ Voor 43% gewijzigd door KlaasjeNL op 16-03-2019 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 11:14
Blijft het altijd bovenin staan? Want Netflix zet ondertiteling bovenaan als een serie/film net begint en er nog namen in beeld staan van producers/acteurs, etc, zodat de ondertiteling leesbaar blijft. Maar na de begincredits zou de ondertiteling weer gewoon onderaan moeten staan :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Excuus, heb ik er niet bij gezet, maar idd continue bovenin, dus gedurende de hele film / serie. Tijdens het vertonen van begincredits e.d. is dit ook, maar in dit geval blijft het dus continue bovenin. Heel irritant ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er staan zoveel series op Netflix ... ik heb echt veel te weinig tijd. 8)7

Ik ben al tijdenlang met The Blacklist bezig (nu S3 bijna af), en tussendoor doe ik soms wat nieuwere series zoals Sinner en Safe. Maar ik kom echt tijd tekort. Dit zeggende kijk ik uit op de DVD-set van The X-files die ik ooit ook nog eens wil kijken.

Hoe doen jullie dat? Ik wil het liefst bewegen tijdens het kijken, maar dat is verdomde lastig.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:24
KlaasjeNL schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Dat zou het ook kunnen zijn. Mijn dochter zit series te kijken met relatief korte afleveringen. Zou hoe dan ook fijn zijn als je de optie helemaal kan uitschakelen in je profiel.
Die optie is juist om streams waar niemand (meer) naar kijkt af te breken. Is natuurlijk een gigantisch verspilling van capaciteit bij Netflix als er allemaal spelers aan het streamen zijn en de TV uit staat (en ze die vergeten zijn te stoppen).

Zo staat bij veel mensen de TV decoder ook altijd aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:46
pven schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:30:

Ik ben al tijdenlang met The Blacklist bezig (nu S3 bijna af), en tussendoor doe ik soms wat nieuwere series zoals Sinner en Safe. Maar ik kom echt tijd tekort. Dit zeggende kijk ik uit op de DVD-set van The X-files die ik ooit ook nog eens wil kijken.

Hoe doen jullie dat? Ik wil het liefst bewegen tijdens het kijken, maar dat is verdomde lastig.
Man cave + crosstrainer + 55" tv + surround set :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:42

Herkenbaar. Ik moet eigenlijk verlof nemen om alles te kunnen kijken. Mijn lijst met te volgen series wordt alleen maar langer. Mijn oplossing: wees gewoon super kritisch met wat je wel/niet wil kijken.
Van mij mogen trouwens sommige series wel wat korter. 10-13 afleveringen per seizoen vind ik een stuk plezieriger dan 22-24 afleveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
wiemelen schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Man cave + crosstrainer + 55" tv + surround set :)
Hier ook een crosstrainer en een oude racefiets op een Tacx. Die laatste maakt veel lawaai, dus altijd een koptelefoon erbij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouddieehh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-04 14:48
djiedjee schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:58:

[...]
Nee viel me ook op nu na ongeveer 3-4 afleveringen van 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou ja, ik ben wel eens wakker geworden dat ik een heel seizoen 'gezien' had, dat is ook niet echt fijn. Zit nog met een datalimiet ook. Ik heb de functie dan ook uit staan :)

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 11:29

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nieuw op Netflix: LOVE DEATH + ROBOTS. Een verzameling losstaande animated sci-fi shorts van verschillende makers en in zeer uiteenlopende stijlen. Heerlijk genieten op een druilerige zaterdag!

Ze zijn allemaal in anthologievorm. Er worden een aantal personages geïntroduceerd en de sci-fi wereld waarin zij leven en voor de rest laten ze compleet open eindes, klaar om op verder te fantaseren.

[ Voor 36% gewijzigd door Mx. Alba op 16-03-2019 17:35 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:00

Ik vond hem wel leuk. Niets spectaculairs en de trailer verklapt al veel te veel van het verhaal maar het is wel entertainend en ik heb me niet verveeld bij het kijken. Ik had wel gedacht dat er (nog) meer actie in ging zitten. Ik vond het fijn om Charlie Hunnam nog eens aan het werk te zien na Sons of Anarchy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 10:27
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:32:
Nieuw op Netflix: LOVE DEATH + ROBOTS. Een verzameling losstaande animated sci-fi shorts van verschillende makers en in zeer uiteenlopende stijlen. Heerlijk genieten op een druilerige zaterdag!

Ze zijn allemaal in anthologievorm. Er worden een aantal personages geïntroduceerd en de sci-fi wereld waarin zij leven en voor de rest laten ze compleet open eindes, klaar om op verder te fantaseren.
Heb net de laatste aflevering gekeken en wauw, gewoon wauw.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:10
Mx. Alba schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:32:

Inmiddels een aardig eind op weg en hoewel er een paar tussen zaten die iets minder waren is het over de hele linie echt een heerlijke serie.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 23:13

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
Ik ben me kostelijk aan het vermaken met Turn Up Charlie. Hersenloze Britse comedy met Idris Elba. Tempo zit er iedere aflevering goed in, dus kijkt lekker weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Opgelost.
Ik zag dat er voor Firefox sinds kort een addon is om 1080p in Netflix te forceren (dit was ook de reden dat ik IE gebruikte: om Netflix in 1080p te kunnen kijken).
Zojuist getest en ondertiteling staat weer netjes onderin beeld, plus kijken in 1080p met FF d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Viel me enorm tegen. Buiten de goede acteurs zat er dus helemaal niets in, geen goed verhaal, geen uitmuntende actie en niet eens middelmatig acteerwerk van die sterrencast. Het was voor het eerst in een tijdje dat ik weer eens een film keek ipv een serie maar deze was het niet waard..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

The haunting of Hill house is me ook een spannende serie zeg!

Iemand die ook aan het kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
snmght schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:52:
[...]

Viel me enorm tegen. Buiten de goede acteurs zat er dus helemaal niets in, geen goed verhaal, geen uitmuntende actie en niet eens middelmatig acteerwerk van die sterrencast. Het was voor het eerst in een tijdje dat ik weer eens een film keek ipv een serie maar deze was het niet waard..
Ben affleck was ook aardig dik geworden , haha nee vond de film echt meh, had er meer van verwacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sverzijl
Aight! schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:55:
The haunting of Hill house is me ook een spannende serie zeg!

Iemand die ook aan het kijken?
Paar maanden geleden gezien. Absoluuut een topper in zijn genre!
En season 2 gaat er ook komen (als anthologie, The Haunting of Bly Manor), maar pas in 2020 (YouTube: The Haunting of Hill House Season 2 (Bly Manor) Official Teaser Trai...)

[ Voor 31% gewijzigd door sverzijl op 18-03-2019 07:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tigerblood schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:23:
Ik ben me kostelijk aan het vermaken met Turn Up Charlie. Hersenloze Britse comedy met Idris Elba. Tempo zit er iedere aflevering goed in, dus kijkt lekker weg.
Ja, erg leuk deze serie! Hebben we snel uitgekeken. Helaas eigenlijk. Hadden nog wel meer afleveringen mogen zijn. Aan de ene kant een aantal serieuze tintjes (kind van beroemde ouders wil aandacht), en dat gemixed met 'over the top' wendingen (zoals die perskaart).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

The Blacklist is echt geweldig, ik moet helaas wachten tot het huidig seizoen op netflix komt.
Heb twee weken terug seizoen 5 afgekeken en hoopte dat het huidig seizoen (6) de grote finale zou worden, helaas hebben ze aangekondigd dat er nog een seizoen 7 gaat komen.

Hoop niet dat het daardoor minder gaat worden :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zit Cam te kijken (best een vage film trouwens). Nu viel me net op dat er ergens op een website in de film het woord 'minutes' moest staan, maar dat er 'mintues' stond. Ligt het aan mij, of is dat slordig?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit vind ik leuk, een interactieve survivalserie met Bear Grylls; https://variety.com/2019/...s-you-vs-wild-1203165613/

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 18-03-2019 21:54 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
CLB schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:52:
Dit vind ik leuk, een interactieve survivalserie met Bear Grylls; https://variety.com/2019/...s-you-vs-wild-1203165613/
What must Bear do? Jump over cliff, press 1. Drink own piss, press 2. Player presses 2. Bear drinks own piss.

What must Bear do? Eat rotten meat of a sheep, press 1. Drink own piss, press 2. Player presses 2. Bear drinks own piss.

Netflix: Can you please stop pressing Option 2? :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Aegir81 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:49:
[...]

Ik vond hem wel leuk. Niets spectaculairs en de trailer verklapt al veel te veel van het verhaal maar het is wel entertainend en ik heb me niet verveeld bij het kijken. Ik had wel gedacht dat er (nog) meer actie in ging zitten. Ik vond het fijn om Charlie Hunnam nog eens aan het werk te zien na Sons of Anarchy.
De Bro-Hugs waren hoog in deze film :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:29

De aankondiging grootser dan de film in zijn geheel kon boeien

spoiler:
Ik bleef maar wachten op plot twists die het verhaal nog aantrekkelijk zouden maken, niets nada noppes. Ontzettend onlogisch om te zwaar beladen op pad te gaan met een chopper, zich niet te houden aan het time frame, met ezels in no time de andes gebergte overgaan met tientallen sporttassen. Vreselijk, enige goede de muziek

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 15:52
Weet iemand of het automatisch afspelen uit te zetten is ?
Als je via de webbrowser kijkt of de app opent dan heb je gelijk een serie die af begint te spelen als promo.
Als ik dan naar beneden ga en op een serie ga staan dan wordt er ook gelijk een promo afgespeeld.

Kan dat uitgezet worden ?

2250 WP Zuid PVoutput

Pagina: 1 ... 150 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.