Yep; het ie een Swappable battery extension.RonaldPr schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:13:
[...]
Volgens mij is dit een extra accu dus geen brandstof tanken.
http://eptender.com/en/battery-tender-2-2/
Yep; het ie een Swappable battery extension.RonaldPr schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:13:
[...]
Volgens mij is dit een extra accu dus geen brandstof tanken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Stel dat de voorwaarden eenzijdig worden veranderd. Door bijvoorbeeld een ander inleverpunt aan te bieden. Is dit voldoende om het contract eventueel te ontbinden?Señor Sjon schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:55:
Ik zou wel de inlevervoorwaarden en -locaties naast elkaar leggen. ALD doet bv alleen de eindcheck bij haar eigen centrale in Meerkerk (inleveren kan wel bij dealer), terwijl Alphabet een netwerk van inleverstations heeft en andere partijen weer de merkdealer als definitief inleverpunt hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door Pindakaasisbah op 12-12-2019 20:16 . Reden: Typo ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat voor auto krijg jij als voorloper als ik vragen mag? En betaal je dan per maand hetzelfde als wat je voor de E-Golf gaat betalen?mats schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:42:
Was vandaag bij de Volkswagen dealer voor een tijdelijke auto tot ik de E-Golf krijg en begreep dat ze vandaag en hooguit morgen nog bestellingen aannemen voor de E-Golf en het daarna stopt er is zoveel vraag naar de auto.
Ik wou ook een auto huren voor een maandje bij de VW dealer. Ze zeiden dat het te duur is voor mij.Jdome schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:30:
[...]
Wat voor auto krijg jij als voorloper als ik vragen mag? En betaal je dan per maand hetzelfde als wat je voor de E-Golf gaat betalen?
Het is een VW UP die ik huur bij ze, helaas wel wat duurder dan de E-Golf.Jdome schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:30:
[...]
Wat voor auto krijg jij als voorloper als ik vragen mag? En betaal je dan per maand hetzelfde als wat je voor de E-Golf gaat betalen?
Gelukkig betaal ik geen 500-600 euro voor de huur van de UP..ThaddeusX schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:27:
[...]
Ik wou ook een auto huren voor een maandje bij de VW dealer. Ze zeiden dat het te duur is voor mij.
Dan ga ik 500-600 voor een maandje betalen. Voor een VW-UP...nou laat maar zitten dacht ik![]()
Mijn huidige auto loopt eind januari af. Ik verleng het met een maandje wel.
(mijn e-Golf krijg ik ergens in februari).
yup, redelijk logisch gevolg van de overname toch?Tricto schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:09:
Iemand anders ook dit mailtje gehad van Privatelease.com?
[ Voor 10% gewijzigd door mvrhrln op 13-12-2019 12:22 ]
Ik heb een i20 comfort met satelliet navigatie bij Hyundai zelf geleased. Is het het waard? Ja zeker, want de lease loopt via Arval maar dan wel met aanpassingen vanuit Hyundai. Ik kan het aanraden.endless90 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:45:
Ben aan het rondkijken voor een i20-Comfort. Met een looptijd van 4 jaar bij 15K per jaar.
Bij Ikrij.nl krijg ik de volgende aanbieding:
- looptijd 48 maanden
- 15.000km
- Na 72uur vervangend vervoer als onderhoudswerkzaamheden langer duren
- Bij meer kilometers: 6ct/km
Maandbedrag: 304,- euro.
Ik zie bij Hyundai en ANWB vergelijkbare deals, iets duurder misschien... Ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met Ikrij.nl? Of eventueel tips waar ik een i20-comfort voor een betere prijs/voorwaarden kan leasen?
[ Voor 8% gewijzigd door turbojonny op 18-12-2019 15:32 ]
Welke week bedoel je?sjorremans schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:27:
Mijn e-Golf komt in week als het goed is, moet nog heel even geduld hebben
Die had ik ook al een paar keer gelezen, dus gevraagd aan de verkoper bij tekenen. Zoals ik het begreep van de verkoper, krijg je binnen 1-2 dagen na retour contract de voorlopige leverweek door op basis van de preplanning met een mogelijke marge van plus of min 'een paar weken' en zodra de productie echt definitief ingepland is pas toegang tot het portaal. En dan een telefoontje zodra de auto bij de dealer staat, om de aflevering te plannen.Whis! schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:21:
Vraag aan de e-golf aanvragers: ik las hier een paar keer dat mensen toegang hadden tot een portaal waar o.a. een leverdatum instond. Krijg je deze in de loop van de tijd automatisch doorgestuurd? Ik heb 30 November het contract retour gedaan.
Verwijderd
Die heb ik gisteren bekeken: maar ik kom dus uit op € 329 i.p.v. € 259 en dat komt mede, omdat Justlease naar je schadevrije jaren vraagt. Ik heb minder dan vijf schadevrije jaren, dus mag ik € 25 extra al aftikken.turbojonny schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:30:
Misschien interessant voor mensen die snel een private lease auto willen hebben en iets zoeken in het B-segment: https://justlease.nl/modellen/lease-prive-nissan-micra/#/ . 3 jaar. 18.000 p/j. voor 259 p/m. Bij verlenging vanuit justlease of privatelease.com kun je eerder overstappen en kregen wij nogmaals 5 euro korting p/m.Standaard met apple carplay/android auto, DAB+ en manuele airco.
Ik heb alleen een geschatte leverdatum gezien op het contract (week 6) maar verder niks daarover gehoord hehe.. We wachten het wel geduldig af. Ze zullen het ongetwijfeld ontzettend druk hebben.DeGroteMuis schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:31:
[...]
Die had ik ook al een paar keer gelezen, dus gevraagd aan de verkoper bij tekenen. Zoals ik het begreep van de verkoper, krijg je binnen 1-2 dagen na retour contract de voorlopige leverweek door op basis van de preplanning met een mogelijke marge van plus of min 'een paar weken' en zodra de productie echt definitief ingepland is pas toegang tot het portaal. En dan een telefoontje zodra de auto bij de dealer staat, om de aflevering te plannen.
Dat maakt het inderdaad aanzienlijk minder interessant. Ik rijd zelf een micra via consumenten bond van april/mei dit jaar. Betaal voor 15.000 km €322.- maar dat is wel de luxere uitvoering met oa achteruit rijcamera en climate control. Tevens is die maandelijks opzegbaar na 12 maanden.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:39:
[...]
Die heb ik gisteren bekeken: maar ik kom dus uit op € 329 i.p.v. € 259 en dat komt mede, omdat Justlease naar je schadevrije jaren vraagt. Ik heb minder dan vijf schadevrije jaren, dus mag ik € 25 extra al aftikken.
Zekerheidspakket B is nog eens € 25 totaal, maar daar koop je dan ook direct het eigen risico mee af. Dan komen er nog eens de Allseasonbanden bij, welke € 15 per maand zijnEn zo kom ik dus op € 329 uit en dan zou ik nog moeten tanken.
Dus zo interessant is die private lease aanbieding nou ook weer niet.
Grappig, een levertermijn durfden ze bij mij al niet meer op contract te zetten.Whis! schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:41:
[...]
Ik heb alleen een geschatte leverdatum gezien op het contract (week 6) maar verder niks daarover gehoord hehe.. We wachten het wel geduldig af. Ze zullen het ongetwijfeld ontzettend druk hebben.
Door de opties die je wil is deze auto inderdaad niet interessant voor jou.Tricto schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:21:
[...]
Dat maakt het inderdaad aanzienlijk minder interessant. Ik rijd zelf een micra via consumenten bond van april/mei dit jaar. Betaal voor 15.000 km €322.- maar dat is wel de luxere uitvoering met oa achteruit rijcamera en climate control. Tevens is die maandelijks opzegbaar na 12 maanden.
Is die bij Hyundai / anwb niet ongeveer hetzelfde ?kRazj schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:02:
Korte vraag, iemand ervaring met XLEasy? Kwam net deze tegen: https://www.xleasy.nl/hyundai-i10-private-lease/#car vind het een goede deal, goede ervaringen ook, maar komt wat minder "prof" dan andere aanbieders.
in de basis wel, maar dat is op basis van 60 maanden, 36 maanden loopt snel op bij ANWBwd200 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:38:
[...]
Is die bij Hyundai / anwb niet ongeveer hetzelfde ?
You only live once, so enjoy the ride.
En wat mag dat kosten in de lease?worldfastest schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 21:42:
Huidige Fabia loopt contract af binnenkort. Nu een Skala besteld. Voorraad auto waardoor goedkoper dan een nieuwe (door de nieuwe bpm verhoging in 2020 ging de lease prijs ook omhoog). Wordt 1 feb geleverd. Stapje omhoog qua ruimte. Vooral achterin voor de kids die ook steeds groter worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wit metallic Ambition 116pk met Bolero radio 15k km voor 4 jaar: 350 p/m
You only live once, so enjoy the ride.
Verwijderd
Niet handiger om dit te vragen in een Nissan Leaf topic? Niet iedereen hier weet misschien waar je het over hebt....Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:23:
Dag allemaal, ik heb een vraag over de app van Nissan Leaf. Ik weet niet zo goed waar ik hem anders moet stellen, als dit niet de juiste plek is, mijn excuses! Ik heb sinds gisteren via de consumentenbond een nissan leaf geleased. Allemaal helemaal top, maar ik ben al een dag aan het stoeien met de app(s). Ik kom gewoon in geen enkele app verder. Ik heb alles gedaan zoals staat beschreven, maar bij EVA Leaf kom ik er niet eens in, terwijl ik me wel netjes heb aangemeld bij Nissan zelf. Nissan EV hetzelfde liedje, die zegt dat mijn gebruikers-ID / wachtwoord ongeldig zijn. En tenslotte Nissan Connect leek te werken, maar die blijft hangen bij het activeren van de services. (Hij moet er 32 activeren en blijft hangen op 19, wat ik ook doe en hoe vaak ik het ook overnieuw doe. Het zou max. 4 uur moeten duren)
Al met al heel vervelend, want ik wil gewoon in een app kunnen zien wat mijn percentage is en hoe lang hij nog moet opladen etc.
Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft.
Verwijderd
Ja zeker handiger, alleen kon ik hier geen Nissan Leaf topic vinden.. Of kijk ik daar overheen?Phntm schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:34:
[...]
Niet handiger om dit te vragen in een Nissan Leaf topic? Niet iedereen hier weet misschien waar je het over hebt....
Na 2minuten zoeken op internet:Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:44:
[...]
Ja zeker handiger, alleen kon ik hier geen Nissan Leaf topic vinden.. Of kijk ik daar overheen?
Kopieer en plak cardriverdeals in de zoekfunctie van dit topic. Handig ook voor een volgende keer.fevo-1190 schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:42:
Iemand hier ervaring met dit?
Ziet er erg aantrekkelijk uit https://www.cardriverdeal...-driver-deal/ford-fiesta/
Niet goed genoeg gelezen dan zie ik; er is notabene gesproken erover en een consensus over bereikt. En de consensus was met die partij niet in zee gaan want en geen keurmerk private lease en geen duidelijke klantbeleving vanuit andere media. Niemand die natuurlijk zijn/haar zuurverdiende geld gaat geven aan een partij die fishy lijkt.fevo-1190 schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:53:
Uiteraard de zoekfunctie gebruikt(ben niet nieuw).
Maar kwam vrijwel niks uit en dus was mijn vraag of er momenteel meer ervaring is.
Ga momenteel nog niet voor private lease .
Wil me volgend jaar gaan oriënteren of het private lease word of aanschaf jonge occasion.
als ik het even vergelijk met een nieuwe auto of occasion waar je best wel wat van de prijs kan praten bij aankoop.Phntm schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:21:
[...]
Niet goed genoeg gelezen dan zie ik; er is notabene gesproken erover en een consensus over bereikt. En de consensus was met die partij niet in zee gaan want en geen keurmerk private lease en geen duidelijke klantbeleving vanuit andere media. Niemand die natuurlijk zijn/haar zuurverdiende geld gaat geven aan een partij die fishy lijkt.![]()
Jonge occasion VS private lease is een persoonlijke afweging. Je moet maar kijken wat je zoekt en of private lease voldoet aan je eigen verwachtingen. Je kan veel goedkoper uitkomen met private lease als je erover nadenkt. Je rijd dan namelijk met een nieuw voertuig. Maar goed, nogmaals eigen overweging. Ik heb zelf een voorkeur voor private lease omdat het mij mogelijk maakt om er naast te sparen en niet om te kijken naar de lasten, die zijn immers altijd vast (tenzij ik zelf schade rijd bv of boetes).
Bij dealers kun je nog weleens onderhandelen, maar dat is best marginaal.fevo-1190 schreef op zondag 22 december 2019 @ 15:55:
[...]
als ik het even vergelijk met een nieuwe auto of occasion waar je best wel wat van de prijs kan praten bij aankoop.
Hoe zit dat bij private lease dan?
Als ik een auto van 35k wil kopen en kan hem uiteindelijk voor 32k meenemen heb ik een leuke “korting” , maar kan zoiets ook met je private lease?
Word die korting ook meegerekend in de opsommingen die je vaak ziet met vergelijken van koopauto’s?Martinusz schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:06:
[...]
Bij dealers kun je nog weleens onderhandelen, maar dat is best marginaal.
Met voorraadmodellen kunnen ze vaak wel meer, sommige dealers hebben ook speciale dagen bijvoorbeeld met extra korting.
Ik denk dat @Señor Sjon wat korting had. Het stond toen netjes in het prijslijst overzicht wat ie mee kreeg. Dat zou je ergens terug moeten vinden in dit topic. Het kan wel. Soms geven ze van te voren ook aan wat zij standaard doen vanuit de dealership.fevo-1190 schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:10:
[...]
Word die korting ook meegerekend in de opsommingen die je vaak ziet met vergelijken van koopauto’s?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar de prijzen op voorraadmodellen staan vaak niet online bijvoorbeeld.fevo-1190 schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:10:
[...]
Word die korting ook meegerekend in de opsommingen die je vaak ziet met vergelijken van koopauto’s?
Bedoel eigenlijk te zeggen dat als je berekeningen ziet op bijv. Autoweek word er uitgegaan van koopprijs die gelijk is aan prijs de je betaald bij private lease.Martinusz schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:31:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar de prijzen op voorraadmodellen staan vaak niet online bijvoorbeeld.
Zoals ik zei, op voorraadmodellen kan dit dus wel degelijk ook voor private leasefevo-1190 schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:14:
[...]
Bedoel eigenlijk te zeggen dat als je berekeningen ziet op bijv. Autoweek word er uitgegaan van koopprijs die gelijk is aan prijs de je betaald bij private lease.
Maar of je auto nou 35k kost of 32k scheel behoorlijk bij aankoop.
Maar dat verschil zie ik niet terug in de berekeningen? Want bij private lease word dat niet gedaan zulke kortingen.
Top dat is dan wel lekkere pluspunt dat het mogelijk is.Martinusz schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:21:
[...]
Zoals ik zei, op voorraadmodellen kan dit dus wel degelijk ook voor private lease
[ Voor 28% gewijzigd door Workaholic op 23-12-2019 10:01 ]
Waarom zou je 1 jaar in een nieuwe bmw gaan rijden? Vrij zonde lijkt me..
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 22-12-2019 22:40 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Sinds wanneer mag je niet op de euro nauwkeurig berekenen als je een wagen van 50k kan aftikken?Sport_Life schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:39:
[...]
Waarom zou je 1 jaar in een nieuwe bmw gaan rijden? Vrij zonde lijkt me..
En mocht je t geld ervoor over hebben: waarom reken je dan op de euro nauwkeurig?
Er wordt onze mening gevraagd.. Nou dan krijgt ie m ookJackson6 schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:29:
[...]
Sinds wanneer mag je niet op de euro nauwkeurig berekenen als je een wagen van 50k kan aftikken?
[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 23-12-2019 09:19 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
[ Voor 45% gewijzigd door Workaholic op 23-12-2019 10:00 ]
Verwijderd
Maar als je van jezelf al weet dat je zo snel verveeld gaat raken, waarom dan niet iets zgan kopen van 2-3 jaar oud? Dan zal de rekensom voor aanschaf stuk gunstiger worden.Workaholic schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:47:
Dank voor jullie feedback! Ik raak snel verveeld met auto's dus dacht dat dit best een leuke constructie zou kunnen zijn om 40.000 km te rijden en een fixed fee te betalen ex benzine voor een korte looptijd. Maakt het bijvoorbeeld mogelijk om na 12-18 maanden weer een andere BMW te kiezen.
Was gewoon even benieuwd naar jullie eigen rekensom met koop vs lease + welke kosten ik eventueel vergeten was.
Edit krijg net door dat de prijzen niet juist waren (stonden op 10.000 km per jaar en zonder winterbanden).. handig.. kom nu uit op 1192 euro voor 18 maanden of 1360 voor 12 maanden.
21k voor ander half jaar rijden. Onderbuik gevoel zegt dat dit wel fors is. Bijna de helft van de aankoopwaarde. Bottomline vraag blijft dan of aankoop goedkoper is met verkoop na 18 maanden voor dit bedrag.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
[ Voor 47% gewijzigd door GeeMoney op 23-12-2019 09:46 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 23-12-2019 10:00 ]
Ik word niet blij als ik een Model 3 stap en dat minimalistische dashboard zieGeeMoney schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:42:
@Workaholic koop een Tesla Model 3, dan kan je verveeld raken maar er is weinig tot niets te koop in diezelfde prijs range waar je je dan niet bij een proefrit al nog meer in gaat vervelen waardoor je dus weer blij in die Model 3 stapt.
Maak even een proefrit en gebruik die rechtervoet. Dat dashboard is wennen.ricjuh schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:46:
[...]
Ik word niet blij als ik een Model 3 stap en dat minimalistische dashboard zie![]()
Dan wacht ik liever op de id.3 van VW.
[ Voor 13% gewijzigd door GeeMoney op 23-12-2019 10:50 ]
Tja, ik weet niet of ik dat argument wel zo sterk vind:Workaholic schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:00:
Ook wel prettig voor eventuele aankoop woning (geen verlaging van het maximum bedrag - goede tip van collega).
Allicht, voor 25% minderOver anderhalf jaar wil iemand vast wel een z.g.a.n. BMW overnemen met garantie.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Elect a clown, expect a circus.
Zijn wij toch blij met onze ruim aangeklede Style uitvoering voor €240 (zou nu €320 zijn).Slasher schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:19:
Wow, ik zie dat de elektrische Citigo wel heel hard in prijs gestegen is. Was eerst vanaf 199, toen 249, en nu vanaf 279.....
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Was donderdag kijken bij de dealer. Wachtlijst is tm augustus en loopt op. Zijn gestopt met productie benzine om volledig te focussen op de e-IV. Hij had zelf de laatste nieuwe benzine op voorraad in NL.Slasher schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:19:
Wow, ik zie dat de elektrische Citigo wel heel hard in prijs gestegen is. Was eerst vanaf 199, toen 249, en nu vanaf 279.....
Memento mori
Inderdaad.assje schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:43:
[...]
Zijn wij toch blij met onze ruim aangeklede Style uitvoering voor €240 (zou nu €320 zijn).
Heb ik het nu mis of had je niet een M4?Workaholic schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:00:
Knoop doorgehakt - dank voor het sparren/feedback. Ik ga de auto gewoon aankopen. Ook wel prettig voor eventuele aankoop woning (geen verlaging van het maximum bedrag - goede tip van collega).
Over anderhalf jaar wil iemand vast wel een z.g.a.n. BMW overnemen met garantie.
Je rekensom klopt niet echt? De hypotheker pakt 2% van de 10608 (212,16) als maandelijks financiele verplichting en haalt dit van je maximale maandbedrag af.assje schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:00:
[...]
Tja, ik weet niet of ik dat argument wel zo sterk vind:[...]
- Lease 12 maanden: €1.360*12*0,65= €10.608 minder lenen
- Koop €50k uit eigen middelen (die niet kunnen worden gebruikt voor aankoop woning)
Allicht, voor 25% minder
Je hebt helemaal gelijk, domme halve berekening van mij.ThaBilly schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:00:
[...]
Je rekensom klopt niet echt? De hypotheker pakt 2% van de 10608 (212,16) als maandelijks financiele verplichting en haalt dit van je maximale maandbedrag af.
toevallig heeft de hypotheker in een tabel berekend wat een financiele verplcihting van 212 euro zou doen, je mag dan 59K minder lenen. (bron https://www.hypotheker.nl...-een-hypotheek-afsluiten/
Memento mori
welke auto is het geworden ?Bob-B190 schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:33:
Zo, het papierwerk voor private lease is ingeleverd. We waren het onvoorspelbare onderhoud en afschrijving wel zat. Goede actie bij ALD gaf de doorslag. Gaan nu onze tweede auto private leasen. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Nissan Micra 100 N-Connecta voor 268 per maand.
Memento mori
Veel auto voor een goeie prijs. Hoe lang en hoeveel km? Veel veilige kilometers toe gewenst!Bob-B190 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 07:59:
[...]
Nissan Micra 100 N-Connecta voor 268 per maand.
Thx, gewoon 5 jaar en 10k kilometers per jaar. Bij consumentenbond was het zelfde bedrag maar dan met 5k km per jaar. Was net te weinig.Phntm schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:46:
[...]
Veel auto voor een goeie prijs. Hoe lang en hoeveel km? Veel veilige kilometers toe gewenst!
Memento mori
Klinkt goed voor een 2e auto. Echt niet verkeerd, als je kijkt naar de uitrusting van de NIssan vs dat van een aygo bv van 199Bob-B190 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 12:33:
[...]
Thx, gewoon 5 jaar en 10k kilometers per jaar. Bij consumentenbond was het zelfde bedrag maar dan met 5k km per jaar. Was net te weinig.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 17% gewijzigd door Akula op 03-01-2020 11:40 ]
De Plus uitvoering heeft ook al standaard stoelverwarming en getinte ramen wat bij de Citigo nog additionele opties op de luxe uitvoering zijn. In luxe uitvoering is de het verchil dus maar klein, zelfs ten opzichte van de eerste aanbieding.Akula schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:31:
Seat Mii Electric
v.a. 229 E op basis van 10.000 en 60 maanden. Dat is iets ongunstiger dan de Skoda van een aantal weken geleden maar nog steeds erg scherp m.i. Zie seat.nl
[ Voor 14% gewijzigd door assje op 03-01-2020 13:12 ]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Probleem met zoiets is, je weet niet tot wanneer de belastingdienst het gedoogdIndia Sierra schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:00:
Zijn er hier mensen die de fiscale truc gebruiken om goedkoper een elektrische auto via private lease te hebben?
Ik twijfel zelf om het te vragen aan mijn werkgever (alhoewel ik het eerst ga navragen bij de belastingdienst) omdat mijn lease begin 2021 eindigt en ik dan, indien mogelijk, elektrisch zou willen rijden (corsa bijvoorbeeld). Ik vraag me af of die truc problemen met zich meebrengt bij de belastingdienst of werkgever (kon niks vinden via forum search)
Vragen is inderdaad niet de moeite. Vroeg me meer af of iemand toevallig dit al gebruikt en bijv problemen heeft met de belastingdienst ofzo ermeeMartinusz schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:31:
[...]
Probleem met zoiets is, je weet niet tot wanneer de belastingdienst het gedoogd![]()
Maar het is op zich het vragen waard aan je werkgever toch
Naast de aangegeven verwachte afleverdatum op mijn contract (30-1-2020) heb ik nog niks gehoord.sjorremans schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:32:
Is er ondertussen hier al iemand die zijn e-Golf in ontvangst heeft mogen nemen?![]()
Ik moet nog 3- 4 weken geduld hebben helaas
Dit jaar is dat natuurlijk 8% en komend jaar is dat 12%. Al blijft het goedkoper dan normale lease of zelf de private lease betalen.India Sierra schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:00:
Zijn er hier mensen die de fiscale truc gebruiken om goedkoper een elektrische auto via private lease te hebben?
Hangt er vanaf wanneer je auto op naam is gezet natuurlijk. Snap ook niet zo goed wat hier het handigheidje is?TheBrut3 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:56:
[...]
Dit jaar is dat natuurlijk 8% en komend jaar is dat 12%. Al blijft het goedkoper dan normale lease of zelf de private lease betalen.
Bij mijn bedrijf is er geen sprake van lease auto's via de baas. Maar misschien staan ze wel open voor een truc als dit. Wie weet. Ik krijg binnenkort wat te horenBasvanS schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:15:
[...]
Hangt er vanaf wanneer je auto op naam is gezet natuurlijk. Snap ook niet zo goed wat hier het handigheidje is?
Als het bedrijf nou gewoon in de eerste plaats zelf de contracten afsluit en een eigen bijdrage vraagt ter hoogte van de het lease tarief zit je toch onder de streep op dezelfde voorwaarde? Oftwel een standaar Auto van de zaak constructie?
Wat is hier zo speciaal? Mag de werknemer de auto zelf weer betalen bij ontslag? Of is het voordeel van de werkgever de sociale premies? En het nadeel van de werknemer dus de verlaagde pensioen opbouw etc?
Ik krijg hier mails over van Honeymoonnet. De mijne staat op de planning voor week 11. In de week van 27 januari zal hij worden geproduceerd, volgens de planning.sjorremans schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:32:
Is er ondertussen hier al iemand die zijn e-Golf in ontvangst heeft mogen nemen?![]()
Ik had 17 januari op mijn contract staanWhis! schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:02:
[...]
Naast de aangegeven verwachte afleverdatum op mijn contract (30-1-2020) heb ik nog niks gehoord.
Verwacht eerlijk gezegd wel dat het later wordt maar hoop daar toch wel bericht over te krijgen..
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
Wat is 'honeymoonnet' precies? De plaatselijke dealer?maussie95 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:46:
[...]
Ik krijg hier mails over van Honeymoonnet. De mijne staat op de planning voor week 11. In de week van 27 januari zal hij worden geproduceerd, volgens de planning.
[...]
Ik had 17 januari op mijn contract staanHelaas klopte daar blijkbaar niks van. Ik krijg hem dus pas in maart.
Vaak is de auto van de zaak niet 1 op 1 een salariscomponent zoals jij beschrijft, maar alle punten die je verder noemt kloppen. Maar jij doet de aanname dat een auto van de zaak altijd een optie is, dat is natuurlijk niet het geval. Daarnaast is er uiteraard een effect op sociale premies en pensioenopbouw, wat weer in voordeel van de werkgever is.BasvanS schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:15:
[...]
Hangt er vanaf wanneer je auto op naam is gezet natuurlijk. Snap ook niet zo goed wat hier het handigheidje is?
Als het bedrijf nou gewoon in de eerste plaats zelf de contracten afsluit en een eigen bijdrage vraagt ter hoogte van de het lease tarief zit je toch onder de streep op dezelfde voorwaarde? Oftwel een standaar Auto van de zaak constructie?
Wat is hier zo speciaal? Mag de werknemer de auto zelf weer betalen bij ontslag? Of is het voordeel van de werkgever de sociale premies? En het nadeel van de werknemer dus de verlaagde pensioen opbouw etc?
[ Voor 98% gewijzigd door TrueGamer op 08-01-2020 07:56 . Reden: Hierboven al neergezet mybad.. ]
2 weken geleden de volkswagen dealer gemaild en die geeft eerste week van februari aan. Ben benieuwdmaussie95 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:46:
[...]
Ik krijg hier mails over van Honeymoonnet. De mijne staat op de planning voor week 11. In de week van 27 januari zal hij worden geproduceerd, volgens de planning.
[...]
Ik had 17 januari op mijn contract staanHelaas klopte daar blijkbaar niks van. Ik krijg hem dus pas in maart.
Zo'n systeem (webportal + mails) die een aantal dealers gebruiken om de klant op de hoogte te houden van de status van hun nieuwe auto.Whis! schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:00:
[...]
Wat is 'honeymoonnet' precies? De plaatselijke dealer?
[ Voor 3% gewijzigd door maussie95 op 08-01-2020 10:39 ]
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
De Mii heeft (zo te zien) geen cruise control, dat vind ik een groot nadeel.assje schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:09:
[...]
De Plus uitvoering heeft ook al standaard stoelverwarming en getinte ramen wat bij de Citigo nog additionele opties op de luxe uitvoering zijn. In luxe uitvoering is de het verchil dus maar klein, zelfs ten opzichte van de eerste aanbieding.
Ten opzichte van huidige prijs is de MII een veel betere keuze dan de Citigo.
Die van mij is nu op transport en komt begin van volgende week aan in NL. Kan hem eind van volgende week al ophalen bij de dealer.sjorremans schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:32:
Wow dat is snel! Wanneer heb jij het contract getekend als ik vragen mag?Jdome schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:32:
[...]
Die van mij is nu op transport en komt begin van volgende week aan in NL. Kan hem eind van volgende week al ophalen bij de dealer.
Als ik snel had geregeld had ik die van mij ook rond de 2/3e week van januari kunnen ophalenDionisio schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:46:
[...]
Wow dat is snel! Wanneer heb jij het contract getekend als ik vragen mag?
17 oktoberDionisio schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:46:
[...]
Wow dat is snel! Wanneer heb jij het contract getekend als ik vragen mag?
Hoe ziet jouw configuratie er uit?
Is het wellicht een idee om een topic te openen voor alle (private-lease) e-golfers. Ik voorspel namelijk een 'golf' (
[ Voor 8% gewijzigd door Whis! op 10-01-2020 16:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq