Nu wel weer genoeg rondjes zonder crash. Vond het leuker toen veekay voorin mee reed.
#kijktvoorheteerstindy
#kijktvoorheteerstindy
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het is nog even de stilte voor de stormTito129 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:18:
Nu wel weer genoeg rondjes zonder crash. Vond het leuker toen veekay voorin mee reed.
#kijktvoorheteerstindy
Nee hoor. Rijdt al jaren complete seizoenen.PjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:17:
[...]
Hij rijdt geloof ik alleen de Indy 500.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
In het Formule 1 topic reageren ze dan met: Gaaaap of Zzzzzzz...Tito129 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:18:
#kijktvoorheteerstindy
[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 23-08-2020 22:22 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik las om een of andere reden Alonso.Phydomir schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:19:
[...]
Nee hoor. Rijdt al jaren complete seizoenen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Klopt. Ik ben wel van fan de man maar hij maakt nooit echt veel indruk, met af en toe een uitschieter (indy 500 champion in 2017)Phydomir schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:19:
[...]
Nee hoor. Rijdt al jaren complete seizoenen.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Hoi Robertppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:23:
Ik kan ook niet even normaal plassen ofzo.....bam.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Is de pit niet gesloten?asing schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:24:
Rinus nu in de pit
nee om en om voorop rijden zorgt ervoor dat ze brandstof sparen. win-win. volgens mij zijn dixon en rossi ook teammates.Tito129 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:23:
Hebben ze nu voor jan lul stuivertje gewisseld aan de voorkant?
Bij de live timing stond al pit voor de caution. Beetje onduidelijk dus.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 23-08-2020 22:26 ]
Rossie rijdt bij Andretti, Dixon voor Ganessi.iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:24:
[...]
nee om en om voorop rijden zorgt ervoor dat ze brandstof sparen. win-win. volgens mij zijn dixon en rossi ook teammates.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wellicht dan net goed getimed? Dat ie binnen was op moment dat de caution plaatsvond? Dan zou ie relatief gezien wat tijd gewonnen hebben.Vos schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:25:
[...]
Bij de live timing stond al pit voor de caution. Beetje onduidelijk dus.
Timing zat er denk ik naast
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Robert zei, mooi moment om een pit stop te maken. Ik doe het niet in 1,8 sec maar ben zo terug... en hij rende wegppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:25:
[...]
Die snap ik nietVast ook het commentaar gemist.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
GeinigTinusTegengas schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:28:
[...]
Robert zei, mooi moment om een pit stop te maken. Ik doe het niet in 1,8 sec maar ben zo terug... en hij rende weg
Slecht of amper voorbereid weer vziw..sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:28:
Alonso gaat ook niet echt lekker dit jaar.
I served in a company of heroes.
Zeg, da's wel mijn copyright he!sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:19:
[...]
In het Formule 1 topic reageren ze dan met: Gaaaap of Zzzzzzz...
Of zelfs:
[Afbeelding]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Iedereen rijdt door de pit nu, tenzij je hem bij zijn team ziet stoppen dan ontwijkt hij gewoon het ongeluk.PjotrStroganov schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:31:
Veekay in pit.
Die had gewoon volledig seizoen Indycar moeten gaan doen om de Indy te winnen ipv zakken te vullen en alsnog gefrustreerd te raken bij Renault.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die ging ook toiletterenppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:25:
[...]
Die snap ik nietVast ook het commentaar gemist.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Alonso mag dan een snelle en goede coureur zijn maar als persoontje erg lastig heb ik begrepen.Player1S schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:34:
[...]
Die had gewoon volledig seizoen Indycar moeten gaan doen om de Indy te winnen ipv zakken te vullen en alsnog gefrustreerd te raken bij Renault.
Unsafe release leek het?sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:35:
Rossi wordt naar achteren gezet.
Yep, wheel bangen met Sato in de pitstraat.
Iets wat in de F1 ook wel mag.sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:35:
Rossi wordt naar achteren gezet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Niet heel erg vreemd, aangezien er mensen werken.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:37:
Streng hoor die pitlane rules.
-
Ja. Nu een nieuwe caution zou heel gunstig zijn.sjaool schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:39:
Veekay dus weer van de ronde achterstand af.
PSN: xMaurice93
Hunter-Reay ook.CyBeRSPiN schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:41:
Pagenaud komt ook goed weg..
Bij mij staat hij op 40 seconden achterstand en niet meer op -1.asing schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:41:
Veekay staat nog steeds op -1
[ Voor 7% gewijzigd door Steamwitz op 23-08-2020 22:43 ]
Ik zie Sato hem nog wel winnen. Die kamikaze piloot knalt hem er zo nog wel voorbij...iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:45:
Dixon verdient 'm we te winnen zo hoor... heel dominant
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mogelijk net te laag en dan is het snel gebeurd.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:50:
Wat apart dat ze zo uit het niets in overstuur terecht komen. Wat gaat er daar nou mis. Te hard ? Geen druk ? Concentratie verlies ?
Ze gaan te laag, te ver naar binnen in de kombochten. Daar ligt een knikje, als je daar in terecht komt dan verandert je balans en ga je glijden, vaak achter. Dit is een kopie van Daly (die samen met O'Ward eraf ging).ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:50:
Wat apart dat ze zo uit het niets in overstuur terecht komen. Wat gaat er daar nou mis. Te hard ? Geen druk ? Concentratie verlies ?
Hij ging erg laag. Daar is de hellingshoek anders en je stuurt scherper.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:50:
Te laag? (Indy noob hierchevsticks schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:51:
[...]
Mogelijk net te laag en dan is het snel gebeurd.
Te ver naar links (de lage kant van de kombocht).
Te scherpe binnenbocht met linkerwielen over de rand
Zoals andere al zeiden, iets te laag in de baan. Maar vergis je ook niet in hoe scherp deze auto's staan afgesteld. Alles voor de maximale snelheid en dus is ieder minimaal foutje al snel einde verhaal.ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:50:
Irritant dat Ziggo dat noch op 404, 14 of 13 uitzendt. Ook niet in herhaling (alleen 1 uurs samenvatting)iichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:55:
Nascar rijdt trouwens ook op Dover op dit moment (race 2), stage 1 is net afgelopen.
Killjoy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:59:
[...]
Irritant dat Ziggo dat noch op 404, 14 of 13 uitzendt. Ook niet in herhaling (alleen 1 uurs samenvatting)
Klopt, ik ben ook over op minder legale methodesKilljoy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:59:
[...]
Irritant dat Ziggo dat noch op 404, 14 of 13 uitzendt. Ook niet in herhaling (alleen 1 uurs samenvatting)
Het (restant) wordt toch zo ook live uitgezonden op het Ziggo Sport hoofdkanaal geloof ik? Na de Champions League?RoD schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:00:
[...]
offtopic:
Ik zie het gewoon op Ziggo Sport Extra.
Kijk eens op 406Killjoy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:59:
[...]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
406.Killjoy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:59:
[...]
Wat ik tot nu toe heb gezien denk ik niet dat iemand aan de snelheid van Dixon komt.TheBrut3 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:01:
Newgarden is stiekem ook een bak naar voor gekomen. Zou hij hem eens winnen?
Tnx. Die kende ik nog niet. Heb pas sinds vanavond Ziggo sport totaalRoD schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:00:
[...]
offtopic:
Ik zie het gewoon op Ziggo Sport Extra.

Betonplaten? Daar lijkt het meer op dan asfaltiichel schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:03:
[Afbeelding]
Meanwhile in Nascar... Haakse slijper in het asfalt, dat zul je niet snel in de F1 zien
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 23-08-2020 23:07 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq