— NASCAR (@NASCAR) 18 februari 2020
Niet in levensgevaar, gelukkig. Hoe hij er verder aan toe is, is afwachten.
[ Voor 23% gewijzigd door Edd op 18-02-2020 07:23 ]
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
— NASCAR (@NASCAR) 18 februari 2020
[ Voor 23% gewijzigd door Edd op 18-02-2020 07:23 ]
-
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Prachtig.
— GP Magazine (@GP_MagazineNL) 23 februari 2020
Joey Alders is de nieuwe Asian F3 kampioen. pic.twitter.com/JJy2SD1dE8
[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-02-2020 13:25 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja.Holkers schreef op zondag 23 februari 2020 @ 09:52:
(Hoort dat niet in het algemene race topic?)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 6% gewijzigd door iichel op 23-02-2020 17:54 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Met het nodige geluk, dat moet gezegd worden. Hij begon sterk aan de serie maar eigenlijk is Jack Doohan (RB Junior) duidelijk de betere geweest, heeft alleen wat meer pech gehad. Die reed dit laatste weekend ook nog 2x lek toen ie aan de leiding reed. De laatste race won ie nog (kwam echter als 2e over de streep). Chadwick reed de 2e helft van het kampioenschap ook erg sterk.basvn schreef op zondag 23 februari 2020 @ 09:41:
[mbr] Dit hoort dus in het algemene racetopic. [/]
in ander nieuws :
Joey Alders, is Asian F3 kampioen geworden vandaag
[knip]
Testing, one, two ...
zit dit achter een paywall? hij staat niet op de WEC paginaiichel schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:52:
Over een uur en 10 minuutjes de Lone Star Le Mans (WEC 6 uur van Circuit of the America's)
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
⛔ Trackers of betalen ⛔
Motorsport.tvAlfa90_Buttje schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:15:
[...]
zit dit achter een paywall? hij staat niet op de WEC pagina![]()
https://www.youtube.com/user/FIAWEC/videos
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
-
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-03-2020 22:51 ]
Klopt, dat gebeurde gisteren tijdens het WEK. We stonden toevallig net bij het eten te wachten dus we hebben het niet gezien, maar de Porsche moet bij het uitkomen van Hugenholz op de een of andere manier op een andere auto geklapt zijn en daardoor gelanceerd zijn. Het gekke is dat daar geen kerbstones zitten dus ik vraag me af hoe de auto überhaupt zo hoog kon komen? De vangrail had een minimaal vouwtje bovenaan, de auto kwam dus dusdanig hoog dat hij de vangrail nauwelijks geraakt heeft. Bizar ongeluk en gelukkig is de rijder ok.pilskes schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:26:
[mbr] Verplaatst want dit hoort niet in F1 algemeen. [/]
Eerste stevige crash op het vernieuwde Zandvoort is een feit:
[YouTube: Big Porsche 991 GT3 Cup Crash and Roll at Circuit Zandvoort - Winter Endurance 2020]
[ Voor 42% gewijzigd door Edd op 10-03-2020 20:55 ]
-
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Die is intussen ook uitgesteld tot novemberu_nix_we_all schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:32:
Voor zover ik kan zien gaat de IMSA race wel door.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
En ook de Indycar gaat door zonder pubiek. https://www.racefans.net/...-spectators-this-weekend/Fuelke schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:06:
NASCAR races in Atlanta en Homestead zullen plaatsvinden zonder toeschouwers.
https://twitter.com/NASCAR/status/1238156124727238657
[ Voor 14% gewijzigd door Luckeh op 12-03-2020 20:46 ]
[ Voor 38% gewijzigd door iichel op 12-03-2020 21:07 ]
BREAKING: Formula E and @FIA take decision to temporarily suspend season.
— Formula E (@FIAFormulaE) 13 maart 2020
Full statement: https://t.co/bbO1X6Ct9P pic.twitter.com/NBdXyzQ611
[ Voor 24% gewijzigd door Edd op 13-03-2020 11:09 ]
-
Zowel Indycar als NASCAR hebben nu aangekondigd dat de races die zonder toeschouwers zouden plaatsvinden ook geannuleerd zijn.Fuelke schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:06:
NASCAR races in Atlanta en Homestead zullen plaatsvinden zonder toeschouwers.
https://twitter.com/NASCAR/status/1238156124727238657
[ Voor 56% gewijzigd door deCube op 13-03-2020 17:13 . Reden: Bericht was al geplaatst dus aangepast naar wat meer informatie. ]
Work hard & be brave.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
En als aanvulling/voorafje: oa. Max, pa en zoon (?) Montoya, Neel Jani en simracers als Rudi van Buren en Jimmy Broadbent (die zich afvraagt wat hij tijdens die kanonnen doetpronkje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:14:
Kwart voor 7 Verstappen vs Norris op Youtube en Twitch.
https://www.gpfans.com/nl...natieve-gp-van-australie/
Jimmy Broadbent is anders een van de betere simracers.SuBBaSS schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:29:
[...]
En als aanvulling/voorafje: oa. Max, pa en zoon (?) Montoya, Neel Jani en simracers als Rudi van Buren en Jimmy Broadbent (die zich afvraagt wat hij tijdens die kanonnen doet) samen in 1 (virtuele) race:
[YouTube: The Race All-Star esports Battle - Australian F1 GP alternative event (rFactor 2 + surprise circuit)]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij doet Max daar niet aan mee.pronkje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:14:
Max rijdt zometeen de rFactor 2 race georganiseerd door The-Race.compronkje schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:14:
I know.Rivanov schreef op zondag 15 maart 2020 @ 13:47:
[...]
Jimmy Broadbent is anders een van de betere simracers.
Bij SuperGT reeds Chris mee, 1 van de betere van hun F4H team, maar die gaf tijdens de 12 uur ook aan dat de 'opstap' voor een youtuber naar echt racen aanzienlijk stuk makkelijker is vanwege 1 simpel aspect.. geld. Die Chris doet helemaal niets aan social media ofzo, moet dus zijn eigen manier zoeken van inkomsten voor (aardig prijzige) echt racen. Zeker met zijn toenemende fanbase, zal dat met de tijd enkel beter worden voor Jimmy. SuperGT gaf daar zelf nog aan mee dat het langzaam de 'norm' is voor racende youtubers, bekend worden, hoog komen in iracing en daarna de stap naar het echte racen.SuBBaSS schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:00:
[...]
Toffe gast en mooi verhaal. Die gaat de stap naar het 'echte' racen binnenkort maken.
En dat voor een 'youtuber'.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook respect voor SuperGT hoor. Ik ben hem gaan volgen nadat ik GT Sport begon te spelen en de man heeft het enorm goed gedaan. Karten kon hij al enorm goed en nu hij Jimmie erin mee trekt wordt het alleen maar beter. Nu lijkt het er wel op dat Jimmie hem weer verder voorbij streeft, maar ik heb echt het idee dat Steven (Supergt) qua racecraft nog iets beter is.SinergyX schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:32:
[...]
Bij SuperGT reeds Chris mee, 1 van de betere van hun F4H team, maar die gaf tijdens de 12 uur ook aan dat de 'opstap' voor een youtuber naar echt racen aanzienlijk stuk makkelijker is vanwege 1 simpel aspect.. geld. Die Chris doet helemaal niets aan social media ofzo, moet dus zijn eigen manier zoeken van inkomsten voor (aardig prijzige) echt racen. Zeker met zijn toenemende fanbase, zal dat met de tijd enkel beter worden voor Jimmy. SuperGT gaf daar zelf nog aan mee dat het langzaam de 'norm' is voor racende youtubers, bekend worden, hoog komen in iracing en daarna de stap naar het echte racen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
[ Voor 13% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-03-2020 11:18 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Nu alsnog afgelast dus.Nielless schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 10:48:
https://www.spa-francorch...until-3rd-april-inclusive
WEC in België gaat voor alsnog door. Hoop weer met zo'n pak sneeuw als vorig jaar
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Another Day, Another Race 👊
— Team Redline (@TeamRedlineSim) 16 maart 2020
Watch how @Max33Verstappen , @RvBuren & @KvDooren take on rFactor 2's best simracers!
Tune in 👇https://t.co/mCrpU9DrtK pic.twitter.com/nrfhFJrf7k
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Testing, one, two ...
[ Voor 66% gewijzigd door CoronelHimself op 17-05-2020 21:58 ]
Steam - PTR83
Het was toch wel een leuke race om naar te kijken en om die V8 5.2 motoren te horen brullen.CoronelHimself schreef op zondag 17 mei 2020 @ 21:48:
NASCAR at Darlington speedway gaat zo beginnen.
Eerste caution voordat hij over start lijn is...
Oké ze hebben niet mogen oefenen of kwalificeren. Dus misschien nog een beetje roestig.
Ik kijk graag NASCAR maar het geluid van die motoren doet me echt helemaal niets. Die V8 motoren klinken gewoon niet als een krachtige snelle motor, meer als een vrachtwagen zonder uitlaat.Willem30 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 08:35:
[...]
Het was toch wel een leuke race om naar te kijken en om die V8 5.2 motoren te horen brullen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Denk ook dat de TV het geluid wat "aanpast". Denk als je bij de baan staat dat het toch iets anders is.SnowDude schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:58:
[...]
Ik kijk graag NASCAR maar het geluid van die motoren doet me echt helemaal niets. Die V8 motoren klinken gewoon niet als een krachtige snelle motor, meer als een vrachtwagen zonder uitlaat.
Laatste wat ik gehoord heb is dat men nog wacht op antwoord uit de Belgische overheid wat er onder een massa evenement verstaan wordt. Die zijn in augustus nog niet toegestaan, dat ze de F1 met 100.000+ bezoekers daar toe rekenen is wel duidelijk. Maar een WEC race waar sowieso altijd al veel minder mensen zijn maar waarvan ook de kaartverkoop al in een vroeg stadium stop is gezet? Aan de hand van de reeds verkochte toegangskaarten weten ze exact hoeveel publiek er te verwachten is en wat er dus mogelijk is zodra de overheid een aantal noemt.CH4OS schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:31:
Is er trouwens iets bekend over de 6 uurs race van Spa (WEC) van 15 Augustus?
Door de beslissing van de overheid dat evenenementen tot 1 september niet toegestaan zijn, lijkt het mij dat het evenement niet doorgaat, maar de organisatie laat niets van zich horen en heeft op 1 mei wel hun profielfoto op Facebook aangepast met daarop de datum 15 augustus.
Ik begrijp het niet meer, had ergens ook iets gelezen dat Ticketmaster.be zou mailen, maar ik heb niets ontvangen. Op Ticketmaster zelf zie ik alleen de opmerking dat een nieuwe datum aangekondigd zal worden, maar dat lijkt me dan 15 augustus. Iemand die het verlossende antwoord weet?
Verwijderd
Hier ga ik zeker live naar kijken. Ben erg benieuwd hoe Rinus het gaat doen.Bloodclot schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:51:
aankomend weekend eerste Indycar race (Genesys 300, Texas Motor Speedway) met nederlandse debutant rinus 'vekay'.
Ik zie dat ik dit vanaf 23:00 kan volgen aankomende zaterdag op Ziggosport. Helaas is de race pas om 2:00.
Dat wordt denk ik volgende dag even samenvattinkje...
Racing is ook op HD hoor?Verwijderd schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:20:
[...]
Dat is dan ook het voordeel dat er bijna niets van sport is op dit moment, zodoende kunnen we eindelijk deze races zien op het Ziggo Sport Select kanaal in HD (en niet in SD op het racing kanaal).
[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 03-06-2020 13:23 ]
Verwijderd
Dat gaat het waarschijnlijk zijn. Ik zit bij Delta en heb het Ziggo sport pakket. Alleen het Select kanaal ontvangen wij in HD. De andere Ziggo sport kanalen zijn SD. Zal eens contact opnemen met Delta.Ryur schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Racing is ook op HD hoor?
Dan geeft je provider (geen Ziggo denk ik dus?) geen Racing op HD door.
Nu bij Ziggo is zelfs de vroegere Extra 1 (nu Docu) in HD. Die gaan wij mogelijk nodig hebben voor NASCAR als F1 in Amerika is.
--
Over NASCAR gesproken, vond Bristol Food City 500 wel echt een schitterende race! Was lekker veel actie, veel inhalen. De shorttrack aerokit is dit seizoen echt een pareltje!
Dat wordt dan wel een erg leeg veld met vooralsnog BMW en Chevrolet.Niellie41 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:23:
Groot verlies voor de GTLM klasse in IMSA. Porsche trekt na dit jaar de stekker uit het GTLM team:
https://sportscar365.com/...end-factory-gtlm-program/
⛔ Trackers of betalen ⛔
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
https://mobile.twitter.co...tatus/1269340163794223104I’m mad, sad, but physically ok. Went too deep, rookie mistake. Apologies to the team, that’s now working hard to come back.
[ Voor 120% gewijzigd door U123456 op 06-06-2020 20:53 ]
An overhead view of pit stop practice from the @COTA test in February which shows the removal of the tear offs on the new Aeroscreen . pic.twitter.com/y7g9lakU87
— Rahal Letterman Lanigan Racing (@RLLracing) 6 juni 2020
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 07-06-2020 02:32 ]
Hij komt op mij ook over als iets te zelfverzekerd of? In F1 café ook vooral de nadruk leggend op zijn prestaties “ja die heb ik gewonnen” “daar was ik het snelste”. Wijze les wellicht?sambalbaj schreef op zondag 7 juni 2020 @ 02:31:
Goed dat waren dus 38 rondjes als debuut voor VeeKay.
Zat zelf te hoog en nam nog iemand mee ook.
Mijn boefje is liev!
Met wat zelfverzekerdheid is helemaal niets mis, met overschatting echter wel. Al zeg ik niet dat dit ook aan de orde is.JB schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:21:
[...]
Hij komt op mij ook over als iets te zelfverzekerd of? In F1 café ook vooral de nadruk leggend op zijn prestaties “ja die heb ik gewonnen” “daar was ik het snelste”. Wijze les wellicht?
Testing, one, two ...
Dit zou toch wel een heel triest einde voor hem zijn...“The condition of Alex Zanardi is serious but stable,” AP reported Dr Olivieri as saying. “He arrived here with major facial cranial trauma, a smashed face, and a deeply fractured frontal bone [forehead]. The numbers are good, although it remains a very serious situation.
“We won’t see what his neurological state is until he wakes up — if he wakes up. Serious condition means it’s a situation when someone could die. Improvement takes time in these cases.
“Turns for the worse can be sudden. The operation went according to the plan. It’s the initial situation that was very serious.”
Regarding the next steps Dr Olivieri said: “The next step is to try and stabilise him over the next week or 10 days. Then if things go well, he could eventually be woken up and re-evaluated.
“As I told his wife, he’s a patient who is worth being treated. As far as a prognosis of how he’ll be tomorrow, in a week or in 15 days, I don’t know. But I’m convinced that he should be treated.”
Only in België zeggen we dan maarDoor de uitbraak van het coronavirus werd de endurance-race op het circuit van Spa-Francorchamps uitgesteld naar het weekend van 24 en 25 oktober, uitgerekend het weekend waarin de klok een uurtje wordt teruggedraaid en waarin we terugkeren naar het winteruur.
De organisatie beslist dat ondanks het verzetten van de klok, het begin- en einduur van de race onveranderd blijft. Dat zorgt voor de unieke situatie waarin de 24u van Spa voor het eerst in haar geschiedenis 25 uur zal duren.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2020 12:01 ]
Die finish was ook echt geweldig! Superspeedways blijven toch mijn favoriete ovals.Willem30 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 08:48:
Nascar samenvatting van gisteravond: YouTube: Geico 500 at Talladega Superspeedway | NASCAR ON FOX HIGHLIGHTS
Toch wel weer een leuke race.
Toch snap ik die gozer wel. Die zal behoorlijk geschrokken zijn geweest van het voorval en dat maakt accepteren lastig. Toch zal het helpen dat niet zomaar een stokoude recherche heeft gekeken maar de FBI zelf (onverwacht dat ze dat onderzoeken trouwens, kudo's voor lokale overheid om het zo serieus op te vatten). Ik zag het ook en had zo mijn bedenkingen, maar nu het is opgelost vind ik het wel prima. Maar ik snap dus wel dat iemand er niet zomaar mee akkoord gaat dat het zo loopt. Ik hoop dat ie ook nog wat psychische hulp krijgt. Niet omdat ie gek is, maar omdat zoiets toch wel indruk moet maken en je toch wel 1 of meerdere nachten slecht laat slapen.TheBrut3 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:26:
Dat de racisme discussie was doorgeslagen en de kaart gelijk wordt getrokken deze dagen was al bekend. Ook bij NASCAR bleek dit weer het geval. Wat een drama om niks zeg. Niks in dit geval een touw om de garagedeur open te trekken/houden. Helaas valt de coureur terug in calimerogedrag en accepteert het niet.
https://www.nu.nl/sport-o...e-kwestie-van-toeval.html
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-06-2020 09:02 ]
Verwijderd
Hier hetzelfde, kan al niet wachten tot komend weekend met 2x Pocono raceway op de agenda (zaterdag en zondag). Al zijn short ovals soms toch ook wel gaaf, met alle "duwtjes" die uitgedeeld worden en achterblijvers die een grotere rol kunnen spelen.TheBrut3 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:26:
Die finish was ook echt geweldig! Superspeedways blijven toch mijn favoriete ovals.
⛔ Trackers of betalen ⛔
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
⛔ Trackers of betalen ⛔
Goeie race inderdaad. Wel mazzel gehad met de caution, maar had een goede pace en inhaalacties. Kon nadat hij op P5 kwam ook goed het tempo volgen. Top!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Van de ene kant mazzel, van de andere kant weet je dat de kans op een cation in Amerika vrij groot is. Maar voor een aantal rijders, waaronder Veekay, kwam deze inderdaad precies op het juiste moment.RoD schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:50:
Goeie race inderdaad. Wel mazzel gehad met de caution, maar had een goede pace en inhaalacties. Kon nadat hij op P5 kwam ook goed het tempo volgen. Top!
The red flag is out in the #Brickyard400 after a serious incident on pit road.
— NASCAR (@NASCAR) 5 juli 2020
📺: NBC | @IMS pic.twitter.com/9ZmgGPSuw8
-
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq