@SnowDude : is toch wel beetje erg kunstmatig. Daar volg ik @LoeWn voor een groot gedeelte.
Probleem is dat er gewoonweg geen vrouwen zijn die goed genoeg zijn.
Het zal wel een deel komen omdat vrouwen in hun jeugd (meisjes dus) minder serieus genomen worden en minder aandacht krijgen.
Hier en daar is er een uitschieter zoals een Danica Patrick (die waarschijnlijk ook nooit in de F1 zou geraakt zijn) maar dat is het dan ook
Zeer politiek verkeerde uitspraak, ik weet het
Probleem is dat er gewoonweg geen vrouwen zijn die goed genoeg zijn.
Het zal wel een deel komen omdat vrouwen in hun jeugd (meisjes dus) minder serieus genomen worden en minder aandacht krijgen.
Hier en daar is er een uitschieter zoals een Danica Patrick (die waarschijnlijk ook nooit in de F1 zou geraakt zijn) maar dat is het dan ook
Dat er vrouwen zijn die evenveel talent hebben, kan ik inkomen. Maar vrouwen die talent hebben en die dan nog eens de fysieke inspanningen van anderhalf uur F1 aankunnen, betwijfel ik toch.Wom schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:47:
Denk wel dat sponsoren eerder een man dan een vrouw sponsoren op dit moment, puur omdat de kans dat een vrouw de F1 haalt vrij laag is. En juist dat geld is in het begin nodig om in de juiste klasses aan de slag te gaan. Je maakt mij niet wijs dat er geen vrouwen zijn die op talent net zo snel als een man zijn eerlijk gezegd. Het zit hem voor een groot deel toch ook in de mogelijkheden die ze krijgen. En daar is voor veel coureurs geld toch ook een groot aandeel.
Zeer politiek verkeerde uitspraak, ik weet het
[ Voor 48% gewijzigd door Kenhas op 10-10-2018 11:54 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215