Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 62 ... 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10:16
@SnowDude : is toch wel beetje erg kunstmatig. Daar volg ik @LoeWn voor een groot gedeelte.

Probleem is dat er gewoonweg geen vrouwen zijn die goed genoeg zijn.

Het zal wel een deel komen omdat vrouwen in hun jeugd (meisjes dus) minder serieus genomen worden en minder aandacht krijgen.
Hier en daar is er een uitschieter zoals een Danica Patrick (die waarschijnlijk ook nooit in de F1 zou geraakt zijn) maar dat is het dan ook
Wom schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:47:
Denk wel dat sponsoren eerder een man dan een vrouw sponsoren op dit moment, puur omdat de kans dat een vrouw de F1 haalt vrij laag is. En juist dat geld is in het begin nodig om in de juiste klasses aan de slag te gaan. Je maakt mij niet wijs dat er geen vrouwen zijn die op talent net zo snel als een man zijn eerlijk gezegd. Het zit hem voor een groot deel toch ook in de mogelijkheden die ze krijgen. En daar is voor veel coureurs geld toch ook een groot aandeel.
Dat er vrouwen zijn die evenveel talent hebben, kan ik inkomen. Maar vrouwen die talent hebben en die dan nog eens de fysieke inspanningen van anderhalf uur F1 aankunnen, betwijfel ik toch.
Zeer politiek verkeerde uitspraak, ik weet het

Kenhas wijzigde deze reactie 10-10-2018 11:54 (48%)

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13-09 12:16

Damian

Insane Obtrusion

Kenhas schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:51:
@SnowDude : is toch wel beetje erg kunstmatig. Daar volg ik @LoeWn voor een groot gedeelte.

Probleem is dat er gewoonweg geen vrouwen zijn die goed genoeg zijn.

Het zal wel een deel komen omdat vrouwen in hun jeugd (meisjes dus) minder serieus genomen worden en minder aandacht krijgen.
Hier en daar is er een uitschieter zoals een Danica Patrick (die waarschijnlijk ook nooit in de F1 zou geraakt zijn) maar dat is het dan ook

[...]

Dat er vrouwen zijn die evenveel talent hebben, kan ik inkomen. Maar vrouwen die talent hebben en die dan nog eens de fysieke inspanningen van anderhalf uur F1 aankunnen, betwijfel ik toch.
Zeer politiek verkeerde uitspraak, ik weet het

Die wil ik best heel serieus nemen hoor O-) Carmen Jorda ;)

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-09 19:39

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• neocon
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:13
Eerste vrouwelijke Formule 1 coureur zou toch het Japanse wonder Juju Noda worden.

http://www.thedrive.com/n...y-driving-a-formula-3-car

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13-09 21:04

Player1S

Formerly known as L1nt

neocon schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:16:
Eerste vrouwelijke Formule 1 coureur zou toch het Japanse wonder Juju Noda worden.

http://www.thedrive.com/n...y-driving-a-formula-3-car
Je loopt gruwelijk achter als je zegt dat het de eerste vrouwelijke F1 coureur zou worden.

Verder vind ik die serie totaal nutteloos en weg gegooid geld. Niemand neemt je serieus want uiteindelijk willen ze toch zien hoe je het tegen de jongens doet.

Investeer dat geld liever in projecten om jonge vrouwen al vroeg te begeleiden en projecten om het stigma op vrouwen in het racen weg te nemen.

Player1S: Mixer

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:16
Waarom moet er per se een vrouw in de F1? Ik wil gewoon de beste coureurs in de F1 zien en of dat nou een mannetje, vrouwtje of genderneutrale is boeit mij vrij weinig. Dat geldt voor mij overigens voor alle race klassen. Geef mij maar auto's en coureurs welke aan elkaar gewaagd zijn.

En als blijkt dat vrouwen niet mee kunnen in bepaalde klassen dan is dat maar zo. Mannen hebben fysiek nou eenmaal meer kracht, daarom zijn veel sporten ook niet gemengd.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 14:50
TheBrut3 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:51:
Waarom moet er per se een vrouw in de F1? Ik wil gewoon de beste coureurs in de F1 zien en of dat nou een mannetje, vrouwtje of genderneutrale is boeit mij vrij weinig. Dat geldt voor mij overigens voor alle race klassen. Geef mij maar auto's en coureurs welke aan elkaar gewaagd zijn.

En als blijkt dat vrouwen niet mee kunnen in bepaalde klassen dan is dat maar zo. Mannen hebben fysiek nou eenmaal meer kracht, daarom zijn veel sporten ook niet gemengd.
Er hoeft niet perse een vrouw in de F1, maar vrouwen worden nu ook niet echt gestimuleerd om door te groeien in het Formula race wereldtje. Een uitzondering daargelaten. Een klasse speciaal voor vrouwen kan er toe leiden dat vrouwen een grotere kans maken om ooit eens in de F1 terecht te komen. Maar als blijkt dat het gewoon veel leuker en uitdagender is om voor vrouwen een volledig aparte klasse te maken, dus zonder doorstroom naar de F1, zou ik daar ook geen problemen mee hebben. Het werk toch ook bij zoveel andere sporten: tennis, basketball, waterpolo, hockey, volleyball, voetbal etc. Dus waarom niet in de Formula. :)

We gaan het zien. Volgend jaar de eerste race.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13-09 21:04

Player1S

Formerly known as L1nt

Jasphur schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:40:
[...]

We gaan het zien. Volgend jaar de eerste race.
Eerst maar eens zien of het uberhaubt van de grond af komt. De meningen onder de vrouwen zijn al sterk verdeelt. Denk dat als het van de grond komt we alleen de Carmen Jorda's in de autos zullen zien omdat de dames die wel talent hebben liever in series rijden waar ze direct kunnen laten zien wat ze kunnen.

Player1S: Mixer

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:10

Fuelke

Forza Ferrari

Vanaf nu tot 21h25: de laatste race van het seizoen (en forever onder deze sponsor naam) voor de Continental Series vanop Road Atlanta.

https://imsatv.imsa.com/ of http://www.radiolemans.co/imsa-live-video-stream/

Fuelke wijzigde deze reactie 12-10-2018 19:44 (13%)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Topicstarter
Fuelke schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:37:
Vanaf nu tot 21h25: de laatste race van het seizoen (en forever onder deze sponsor naam) voor de Continental Series vanop Road Atlanta.

https://imsatv.imsa.com/
Ik kan alleen voor IMSA Radio kiezen. Geen beelden, deze keer. :/

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:10

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:39:
[...]

Ik kan alleen voor IMSA Radio kiezen. Geen beelden, deze keer. :/
En als je deze opent in een mediaplayer ?

https://imsadomestic.akam...a_domestic/master_07.m3u8

Ik gebruik MPC-HC (https://mpc-hc.org/)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Topicstarter
Hmm, nu zijn er wel beelden. Ik ging eerder naar imsa.tv en kon alleen voor IMSA Radio kiezen. :S

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spannende DTM race vandaag, zeker de moeite van het bekijken waard. Morgen de kampioenschapsrace.

A smile a day....

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:27
Petit Le Mans is gestart.. Denk niet dat ik hem volledig live kijk. :P

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
ge-flopt schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:16:
Petit Le Mans is gestart.. Denk niet dat ik hem volledig live kijk. :P
Om 3:00 even een uurtje slapen en dan om 4:00 door met de WEC :p
Niellie41 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:44:
Hmm, nu zijn er wel beelden. Ik ging eerder naar imsa.tv en kon alleen voor IMSA Radio kiezen. :S
Ik moest mijn adblocker uitzetten voordat de video beschikbaar was.

En Mick Schumacher kampioen geworden in de F3. *O*

JohanKupers wijzigde deze reactie 13-10-2018 17:29 (40%)

• Sleepie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14-09 18:28
Never mind fixed it.

Sleepie wijzigde deze reactie 13-10-2018 18:04 (84%)

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JohanKupers schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:27:
[knip]

En Mick Schumacher kampioen geworden in de F3. *O*
Dat zat er wel in voor dit weekeinde gezien zijn puntenvoorsprong op de nummer 2, race 1 was beslist niet één van zijn betere dit seizoen. In mijn bescheiden mening is de rijdersbezetting van dit jaar minder sterk dan voorgaande jaren wel eens is geweest, maar kampioen blijft kampioen.

Ik hoop dat ie de overstap naar Formule 2 gaat maken, dan kunnen we eens kijken of ie dan weer in de top mee kan draaien.

A smile a day....

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:58
Pff, kom op Joest, een wiel vergeten vast te zetten op de Mazda?

Edit: en een drive-through onder geel? :P

iichel wijzigde deze reactie 13-10-2018 19:00 (26%)

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 09:33
Volgend seizoen DTM op het TT circuit in Assen in het weekend van 19 tm 21 juli. Tevens race op Zolder. Toch maar eens kijken, lekker dichtbij. https://nl.motorsport.com...lder-nieuwkomers/3193621/

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:17
Patrick schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:10:
Volgend seizoen DTM op het TT circuit in Assen in het weekend van 19 tm 21 juli. Tevens race op Zolder. Toch maar eens kijken, lekker dichtbij. https://nl.motorsport.com...lder-nieuwkomers/3193621/
Dit is natuurlijk mooi nieuws, maar ik zit met smart te wachten op een Formula E race hier in de buurt. Heel veel Nederlandse steden zeggen groen te zijn en voor te willen lopen met dergelijke ontwikkelingen. Dan lijkt mij een elektrische race daarin natuurlijk prima passen.

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:07
Patrick schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:10:
Grootse blunder van de laatste jaren autosport op assen het circuit is gemaakt voor motorsport en niet geschikt voor autosport

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05:04
leekers schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 06:06:
[...]

Grootse blunder van de laatste jaren autosport op assen het circuit is gemaakt voor motorsport en niet geschikt voor autosport
In principe heb je gelijk, maar Zandvoort is net zo smal waar inhalen zeer moeilijk is als Assen voor auto's, dus wat maakt het uit? :+

Misschien zal het racen op Assen wel vermakelijk zijn, de DTM heeft een downforce downgrade gekregen wat volgen makkelijker moet maken. We weten het volgend jaar pas.

Overigens zie ik op verschillende social media dat motorfanaten zich bijna aangevallen voelen, 'oh jeej weer auto's op ons heilige Assen, dat mag van ons niet hoor!'. Beetje vreemde manier van denken als je het mij vraagt O+

Mijn YouTube

• TheBrut3
hardware-lover schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:40:
Spannende DTM race vandaag, zeker de moeite van het bekijken waard. Morgen de kampioenschapsrace.
Was inderdaad een spannende race! En nu begint de laatste race, zal Paffett het halen?
Di Resta had gisteren al alle kans om Rast "uit te schakelen", in bocht 1 had hij alleen maar zijn wagen moeten laten staan en het was klaar.

Edit: Race 2 was minder spannend dan gisteren. Paffett heeft het gat weten te managen.
Mooie donuts all over the place :o

TheBrut3 wijzigde deze reactie 14-10-2018 14:36 (12%)

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:32
Race 2 van de DTM was idd minder spannend dan die van gisteren, maar op het eind toch wel mooi om te zien dat Frijns nog aardig wat plekken naar voren heeft kunnen komen.

Nu is het wachten op Nascar op Talladega.. Dat staat altijd wel garant voor een goede klapper..
Afgelopen Truck-race had wel weer een goede... ;)

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• JohanKupers
  • Niet online
Helaas lopen alle race competities zo langzamerhand op het eind en begint de rust periode weer. -O-

• leekers
kevz schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

In principe heb je gelijk, maar Zandvoort is net zo smal waar inhalen zeer moeilijk is als Assen voor auto's, dus wat maakt het uit? :+

Misschien zal het racen op Assen wel vermakelijk zijn, de DTM heeft een downforce downgrade gekregen wat volgen makkelijker moet maken. We weten het volgend jaar pas.

Overigens zie ik op verschillende social media dat motorfanaten zich bijna aangevallen voelen, 'oh jeej weer auto's op ons heilige Assen, dat mag van ons niet hoor!'. Beetje vreemde manier van denken als je het mij vraagt O+
Gezien de problemen met de geluidsoverlast in de wijken aan het circuit en ook de problemen met de geluidsoverlast van de A28 moet je zeker niet beginnen met autosport in assen .

En dan praten we nog maar niet over het feit dat de baan zou moeten worden aangepast voor autosport en dan dus onbruikbaar wordt voor motorsport in de huidige vorm

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

leekers schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:49:
[...]

Gezien de problemen met de geluidsoverlast in de wijken aan het circuit en ook de problemen met de geluidsoverlast van de A28 moet je zeker niet beginnen met autosport in assen .
Geluidsoverlast is niet echt een dingetje waar ze zich druk over maken in Assen-West. M'n schoonouders wonen er en die hebben nauwelijks last, vorig jaar was er nog een enquête onder de bewoners gehouden waaruit ook blijkt dat ze er weinig tot geen problemen mee hebben ;)
En dan praten we nog maar niet over het feit dat de baan zou moeten worden aangepast voor autosport en dan dus onbruikbaar wordt voor motorsport in de huidige vorm
nostalgisch geneuzel: Elk circuit heeft aanpassingen nodig om mee te gaan met de tijd. Het circuit van Assen van nu is het ook niet het circuit van Assen waar ze beroemd om zijn geworden. Zonder autosport kan geen enkel circuit overleven, met alleen de TT redden ze het gewoon niet daar. En van die extra inkomsten van de autosport kan de motorsport ook weer profiteren. Je moet elkaar niet als concurrenten zien, je moet de kansen zien die ontstaan.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• leekers
AGee schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:58:
[...]

Geluidsoverlast is niet echt een dingetje waar ze zich druk over maken in Assen-West. M'n schoonouders wonen er en die hebben nauwelijks last, vorig jaar was er nog een enquête onder de bewoners gehouden waaruit ook blijkt dat ze er weinig tot geen problemen mee hebben ;)

[...]

nostalgisch geneuzel: Elk circuit heeft aanpassingen nodig om mee te gaan met de tijd. Het circuit van Assen van nu is het ook niet het circuit van Assen waar ze beroemd om zijn geworden. Zonder autosport kan geen enkel circuit overleven, met alleen de TT redden ze het gewoon niet daar. En van die extra inkomsten van de autosport kan de motorsport ook weer profiteren. Je moet elkaar niet als concurrenten zien, je moet de kansen zien die ontstaan.
Hoe durf je te zeggen dat er geen geluidoverlast of wijken zijn met problemen daarmee !
Ik ga die discussie nog niet eens aan met iemand die er duidelijk geen weet van heeft .
Misschien moet je eens kijken wat mensen in de gemeente assen daarover zeggen en je er eens echt in verdiepen voordat je er dingen uitklapt die gewoon onwaar zijn

Assen is een mororsport baan wil je autosport gaan bedrijven bouw dan zandvoort groter (ow nee ik vergat geluidsproblemen) of bouw een nieuwe baan ergens .

1 x google gebruikt :
https://www.dvhn.nl/drent...200-miljoen-23662969.html

Verder is dit mijn laatste post heb geen zin in spelletjes met mensen die er geen bal van willen begrijpen .

leekers wijzigde deze reactie 14-10-2018 17:07 (4%)

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

leekers schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Hoe durf je te zeggen dat er geen geluidoverlast of wijken zijn met problemen daarmee !
Ik ga die discussie nog niet eens aan met iemand die er duidelijk geen weet van heeft .
Och, ik link toch duidelijk een enquete die ingevuld is door Assenaren, en ben tevens nu al drie jaar achter elkaar (iets met verjaardagen enzo) op visite geweest bij schoonouders tijdens de TT. In de tuin gezeten, even een rondje gemaakt door de wijk met de hond, weinig klachten gehoord. Maar misschien heb jij andere bronnen. "Hoe durf je" en "duidelijk geen weet van heeft" kan ik alleen weinig mee.

Edit: En zelfs in je link die "1x googlen" brengt blijkt dat 2/3 van de mensen die Assenaren die de moeite namen om hun mening te laten horen er weinig moeite mee hebben. Maar je link gaat wel heel expliciet over F1, terwijl het nieuws nu juist is dat DTM naar Assen komt. DTM != F1, ter info ;)

AGee wijzigde deze reactie 14-10-2018 17:17 (17%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Den_S85
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03:10
leekers schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:49:
[...]

Niet beginnen met autosport? Er wordt al jaaaaren met auto’s en trucks op Assen geracet. Champcars in 2008 vergeten?

Met de huidige motoren maakt DTM meer geluid dan F1.

En aanpassingen aan de baan betaalt het bedrijf zelf, het circuit dus. Wat maakt jou dat uit?

• iichel
Vanavond NASCAR op Talladega. Spontaan zin om Talladega knights te kijken. Shake and bake!!

• TheBrut3
Edd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:24:
Nu is het wachten op Nascar op Talladega.. Dat staat altijd wel garant voor een goede klapper..
Afgelopen Truck-race had wel weer een goede... ;)
Een Big One is altijd goed, maakt niet uit op welk circuit :o

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
iichel schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:54:
Vanavond NASCAR op Talladega. Spontaan zin om Talladega knights te kijken. Shake and bake!!
Ik heb `m een paar weken geleden voor de eerste keer gekeken, hij was wel leuk maar lang niet zo geweldig als Days of Thunder.

Anyway, zit hier ook te wachten totdat het groen wordt, hopen dat Kyle Larson hem wint ookal is hij niet bekend voor z`n rijkunsten op RP-ovals.

How do you save a random generator ?

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Talladega tijd oOo

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Edd
_/-\o_

Maar eerst nog even wat plichtplegingen ;)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Edd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 19:49:
[...]

_/-\o_

Maar eerst nog even wat plichtplegingen ;)
Sorry he wat? Was afgeleid door de vrouw van Busch :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• enchion
  • Niet online

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

• TheBrut3
Green green green!
Laten we hopen op wat mooie klappers... Saai als er geen afschrijvingen zijn.
Zijn er nog coureurs die een onderonsje open hebben staan?

Wel lachen dat één van de reporters in de Big One zat bij de trucks.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

1e caution is een feit :)

• iichel
In het beetje NASCAR wat de NBC laat zien tussen de reclames door, niet gezien wat er met Kyle Busch gebeurd is. Van 5 naar 15. Iemand iets gezien?

• Edd
iichel schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:50:
In het beetje NASCAR wat de NBC laat zien tussen de reclames door, niet gezien wat er met Kyle Busch gebeurd is. Van 5 naar 15. Iemand iets gezien?
Een zacht kusje van Logano (uit mijn hoofd) en kon daardoor de luchtstroom bij Busch verstoren. Moest een hoge lijn pakken en raakte daardoor de aansluiting kwijt.

• TheBrut3
Volgens mij had JJ hem uit de muur kunnen houden door zijn voorwielen niet te blokkeren maar door te laten rollen.

• iichel
Yep, dacht hetzelfde

• enchion
  • Niet online
Ik hoop wel dat ze Dega in de toekomst met de grote spoiler gaan rijden.

Dit jaar is Dega niet echt spannend geweest.

• TheBrut3
Lucky Brad! Die zag Larson even van veel dichterbij dan gewenst.

• Edd
Op naar de laatste stage en nu maar hopen dat de actie een beetje los barst

• TheBrut3
We beginnen iig niet met een Stewart Haas trein die uit kan lopen.

• iichel
3 breed *O*

• Edd
Ik heb ze zelfs 4 breed gezien ;)

Maarehm.. Hoe lang gaat dit goed??

• iichel
Stewart Haas weer met 4 wagens in de top 6 :P

• TheBrut3
Dit moet toch fout gaan achter die kopgroep...

• Ryur
  • Nu online
Eindelijk een crash.
Ben benieuwd of nog steeds SHR gaat winnen!

• iichel
Voila :P

• enchion
  • Niet online
Hopen op 10 overtimes. O-)

May the last guy win.

• Ryur
  • Nu online
Oef Kurt Busch heeft nu al fuel problemen:

.@KurtBusch’s car just stumbled to get refired while saving fuel...
En de #4 ook:

4 and 41 says fuel pressure is VERY low

Via Twitter

Ryur wijzigde deze reactie 14-10-2018 23:30 (18%)

• TheBrut3
Shit, die mega crash kwam net te laat!

• iichel
41 leek wel een lekke band te hebben?

• Ryur
  • Nu online
iichel schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:35:
41 leek wel een lekke band te hebben?
Geen brandstof. Helemaal leeg.

• iichel
ja dat zeiden de commentatoren ook, maar hij zwabberde zo raar? of was dat om nog wat brandstof naar de pomp te krijgen?

• TheBrut3
iichel schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:37:
ja dat zeiden de commentatoren ook, maar hij zwabberde zo raar? of was dat om nog wat brandstof naar de pomp te krijgen?
Jup, in de hoop dat de motor nog even een zet krijgt zodat hij minder terugvalt.

Edit: Jammer dat Ziggo altijd gelijk stopt en niet nog even de stand in de play-offs laat zien.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 14-10-2018 23:40 (13%)

• Edd
Volgens mij heeft de uitslag van deze race wel de stand in de playoffs een beetje door elkaar geschud. Dus gaan we de volgende race toch misschien meer vuurwerk zien? Want dat is de laatste mogelijkheid om in de round of 8 te komen.

• enchion
  • Niet online

https://www.nascar.com/pl...energy-nascar-cup-series/

enchion wijzigde deze reactie 15-10-2018 01:04 (23%)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Vond het wel gaaf om te zien hoe team Haas constant een treintje vormde, ze gaan elkaar zo de playoffs in helpen. :)

• Ryur
  • Nu online
Loris Hezemans (ja, zoon van) is geselecteerd for the final 12 van het NASCAR Drive for diversiteit program. Dit programma is in het leven geroepen om getalenteerde rijders te gaan ondersteunen op diverse vlakken binnen NASCAR.

Hierdoor kan zijn carriere in de USA een enorme boost krijgen.
https://www.facebook.com/...age/posts/992133554306984

Aanstaand weekend kan hij op Zolder (Belgie) als Rookie kampioen NASCAR Whelen Euro Series worden!
En dan moet hij zondag direct na de race zsm richting Florida om mee te doen voor de selectie van DfD program.

In het finale weekend van NASCAR (16-17-18 november) zend Ziggo alle 3 de NASCAR klasses de finales LIVE uit, met commentaar van Rick. Bij de Xfinity (op 17 nov) schuift als co-commentator Loris ook aan.

(Tijdens de Cup kan hij niet aanschuiven omdat hij dan een event heeft op Raceway Venray)

Ryur wijzigde deze reactie 15-10-2018 21:08 (25%)

• iichel
Nascar Hollywood Casino 400 at Kansas Speedway is al ongeveer op de helft trouwens :P

• TheBrut3
Jup, en ziet er niet goed uit voor de oude Busch. Wel spannend, zit nu dicht bij elkaar om geen 9e te staan.

• Edd
iichel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:22:
Nascar Hollywood Casino 400 at Kansas Speedway is al ongeveer op de helft trouwens :P
Stond al tijdens de F1 aan op de laptop ;)
Af en toe met een schuin oog gekeken, het is nog niet echt spannend..

• iichel

niet dat ik het snap, maar voor de statistieken :P

• Edd
iichel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:27:
[Afbeelding]

niet dat ik het snap, maar voor de statistieken :P
Zolang je in de + zit, ben je door ;)
Zo simpel is het :P

• TheBrut3
Wickens post op Insta.
Bovenlichaam lijkt dus weer oké, maar onderlichaam verre van. Hopen dat het uiteindelijk toch nog gaat herstellen.
https://www.instagram.com...nl&taken-by=robertwickens

• JohanKupers
  • Niet online
European Lemans serie is momenteel bezig

• TheBrut3
Woohoo, BBQ in de pitstraat!

• Edd
F*ck... Wat een einde van een race....

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03:29
Spannend :P

• TheBrut3
Wat een opbouw en wat een finish uiteindelijk, genieten!
Hoop voor Logano dat hij Truex niet tegenkomt in Homstead, dan haalt hij de finish niet :+

• TheBrut3
Gaat m denk niet worden voor mij vanavond. Een 500 mijls race die nu pas begint is wel erg laat klaar.
Maar wel de F15's gezien, blijft mooi speelgoed.

• ge-flopt
De races in Macau, worden die hier in Nederland (of op internet) uitgezonden?

• lordfragger
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 08:45
ge-flopt schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:54:
De races in Macau, worden die hier in Nederland (of op internet) uitgezonden?
De afgelopen jaren waren er altijd livestreams ja, toch zeker voor de GT en F3 races.

• 0xygen500
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 08-09 18:22
Schijnt dat alonso gaat rijden met mclaren in de indy500

• leonwin7
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09:54

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• 0xygen500
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 08-09 18:22
Reprimande en 25k boete voor vettel

• ge-flopt
0xygen500 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:58:
Reprimande en 25k boete voor vettel
Daar is het F1 topic forum voor. Dit is eigenlijk alles, behalve F1, motogp en WSB.

In het geval van Alonso (iets hoger) ligt de hoofd moot van het verhaal van de Indy 500.

ge-flopt wijzigde deze reactie 11-11-2018 00:14 (16%)

• iichel
Super GT kampioenen in de GT500 klasse....

• TheBrut3
Spannend! Wie gaan er rijden voor de prijzen in Homestead...

• Hippocampus
Harvick gaat lekker. Maar we moeten nog een behoorlijke zwik rondjes dus d'r kan nog vanalles gebeuren. ;)

Edit: Oh, Harvick heeft een lekke band, jammerdebammer voor hem.

Hippocampus wijzigde deze reactie 11-11-2018 21:15 (24%)

• TheBrut3
Er is echt iets mis met de banden. Er ploffen er wel veel hoor.

• Hippocampus
Was die laatste ook een plof dan? (leek een beetje op een uitglijder eigenlijk)
Anyhow, stuk was ie wel na de kus met de muur. :P

• Edd
Die laatste was volgens mij wel een band die plofte en niet echt een uitglijder.

Wel een beetje dom van Busch om de Pace Car in te halen tijdens het inrijden van de pit. Ben benieuwd of die nog terug kan komen voor een win en de playoffs.

• Hippocampus
Ja dat was een dure grap van Busch. Maar goed, net over de helft van de race, kijken hoeveel banden het nog gaan begeven.

• Ryur
  • Nu online
Komen er hier nog NASCAR fans naar de DNFDay in Venray volgende week? :)
Waar Rick aan het begin van de race reclame over maakte

• Hippocampus
mwa, ik kijk t wel maar 'fan' zou ik mezelf niet noemen. Lijkt me overigens wel een leuk evenement voor de echte kenners / fans.

• Edd
Wordt nog een leuk einde van de race zo...
Playoff coureurs die te snel door de pit gaan en daardoor achteraan moeten starten.
En anderen die gewoon diegene die in de weg rijden aan de kant duwen..

• Hippocampus
Hahaha, ja tuuuttuut doorrijden ik heb haast #aandekant. Harvick had haast, zat net weer in de punten ;)

• Edd
Zo... die heeft de muur goed geraakt...
Met de vlam in de pijp ;)

• Hippocampus
Mooi he, staat er eentje op z'n gemak met kattenbakgrind wat olie tegen te houden terwijl een andere er voor de zekerheid toch nog maar een brandblusser leegspuit :)

Nou, kijken of deze caution gaat zorgen voor nog een caution... :P

• Edd
Hippocampus schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:13:
Nou, kijken of deze caution gaat zorgen voor nog een caution... :P
Nee, wel voor een code rood :P

• Hippocampus
Edd schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:14:
[...]

Nee, wel voor een code rood :P
Mooi moment om zelf ook maar even een pitstop in te lassen. ;)
Pagina: 1 ... 62 ... 81 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Disney

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True