Dat is een onderdeel van de "have at it" mentaliteit.Spoetnik385 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:31:
NASCAR is inderdaad wat mij betreft vaak ook te huiverig om sancties uit te delen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@kevlar01 - @himlims_ - @Jasphur
Dat circuit van St. Pete is dan ook een straten/vliegveld circuit. Het zat in de zaterdag broadcast, tegen dinsdag is er daar niks meer te zien van een circuit.
Indycar zet trouwens al zijn races op YouTube, net als NASCAR en IMSA dat doen.
Dat circuit van St. Pete is dan ook een straten/vliegveld circuit. Het zat in de zaterdag broadcast, tegen dinsdag is er daar niks meer te zien van een circuit.
Indycar zet trouwens al zijn races op YouTube, net als NASCAR en IMSA dat doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Fuelke op 13-03-2017 18:38 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik vond het al weer te lang geleden om een ruzie te zien op de baan.nachtnet schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:48:
[...]
Ik vind het ongepolijste van de rijders daar vaak wel prettig. In interviews hoor je tenminste hun hart spreken en niet een standaard marketing verhaal. Dit gaat natuurlijk wel echt te ver..(en mag er w.m.b. best ingegrepen worden.)
* nachtnet kijkt ook echt niet een hele race.. te veel rondjes rijden.. (maar laatste 2 keer dat ik keek waren de laatste ronden wel even puntje van de stoel..)
btw als je niet de hele race wil kijken kan je ook op de maandag erna naar Nascar-review kijken das maar een samenvatting van een uur, ik haal die van een (bekende) russische torrentsite weg, zoeken bij Автоспорт = Autosport.
How do you save a random generator ?
Als er niets anders te zien is zet ik op het 4e scherm NASCAR aan. Dan kijk en luister ik met een half oog de wedstrijd. (het trekt me te weinig om een samenvatting achteraf te gaan zoeken/kijken.) Races als #daytona24 & #Bathurst12 hebben dan iets meer aandacht van mij.enchion schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:46:
[...]
Ik vond het al weer te lang geleden om een ruzie te zien op de baan.(het werd me de laatste paar jaar eigenlijk allemaal iets te vriendelijk en dat ben ik niet van ze gewend.)
btw als je niet de hele race wil kijken kan je ook op de maandag erna naar Nascar-review kijken das maar een samenvatting van een uur, ik haal die van een (bekende) russische torrentsite weg, zoeken bij Автоспорт = Autosport.
Reactie vanuit NASCAR is ook echt half-zacht
[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 14-03-2017 00:41 ]
Heb het even via Twitter aan Ziggo gevraagd. Dit was hun reactie;ge-flopt schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:48:
Per 1 maart veranderd het format van Motors TV. Na de overname van Motors TV door Motorsport Network, zal het format veranderen van Motors TV. Iemand enig idee wat ze precies gaan aanpassen? Ik begreep dat de uitzendingen in HD gaan worden.
Goede vraag, Rick. Het klopt dat deze zender sinds maart ook in HD beschikbaar is. Of en wanneer deze via Ziggo beschikbaar wordt in HD is nog niet bekend.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De 12H van Mugello is net gestart. De race is opgedeeld in twee delen. Vandaag 4 uur en morgen de rest.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GiiY6B1GR5w]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GiiY6B1GR5w]
Nog een kleine 11/2 uur en de zon is onder in Sebring..

Edit:

Zo nog even de ontknoping terug kijken.. Die laatste 2 uur werd mij even net te gek qua tijd..
* nachtnet vindt de auto's met gekleurde contourverlichting in de schemer altijd een
gezicht.
Voor de zondagavond nog maar even NASCAR aanzetten..

Edit:

Zo nog even de ontknoping terug kijken.. Die laatste 2 uur werd mij even net te gek qua tijd..
* nachtnet vindt de auto's met gekleurde contourverlichting in de schemer altijd een
Voor de zondagavond nog maar even NASCAR aanzetten..
[ Voor 91% gewijzigd door nachtnet op 19-03-2017 21:42 ]

Nu 3 of 4 keer een NASCAR race gekeken.. Ik kan er nog steeds niet echt warm voor worden.. Gelukkig begint deze week de F1 weer..
@nachtnet Het is ook bij uitstek een evenement om doorheen te praten, eten en drinken, de kamer stofzuigen whatever
3 a 4 uur naar een tv staren kan inderdaad een opgave zijn als er weinig misgaat op de baan.
3 a 4 uur naar een tv staren kan inderdaad een opgave zijn als er weinig misgaat op de baan.
@Hippocampus Ik heb NASCAR dan ook op een 4e scherm aan staan en zit terwijl dat ze rondjes draaien op de andere schermen te browsen etc..
Jammer dat Larson weer net niet wint. Hij zit er vaak dicht bij, maar kan het dan niet afmaken. 
Het is wel mooi om te zien dat Larson ook op andere banen dan Fontana en Michigan beter begint te worden. Komend weekend is hij een kanshebber op de overwinning. Hij rijdt altijd heel sterk op Fontana en Michigan.
NASCAR, en oval racing in het algemeen, is gewoon heel anders. Er zijn andere dingen waar je op moet letten. Vaak zijn deze ook vrij subtiel. Als je het niet weet, mis je dat en lijkt het inderdaad op alleen rondjes rijden. Tactisch vind ik het veel interessanter, want het effect van een strategische gok heeft veel meer effect dan bij bijv. F1. Dat zag je gisteren bij Newman al heel goed.
De pitstops bij NASCAR vind ik zelf ook het gaafst van alle race series bij elkaar. Ze draaien 5 moeren los in 1,1 seconde. Dan weer vast. Het lijkt heel chaotisch, maar het is allemaal zo goed getimed. De pitcrew zijn ook allemaal football atleten vanuit college. Pitstops zijn meestal ook een race in een race, omdat ze vaak tegelijk binnen komen tijdens een caution.
Het is wel mooi om te zien dat Larson ook op andere banen dan Fontana en Michigan beter begint te worden. Komend weekend is hij een kanshebber op de overwinning. Hij rijdt altijd heel sterk op Fontana en Michigan.
NASCAR, en oval racing in het algemeen, is gewoon heel anders. Er zijn andere dingen waar je op moet letten. Vaak zijn deze ook vrij subtiel. Als je het niet weet, mis je dat en lijkt het inderdaad op alleen rondjes rijden. Tactisch vind ik het veel interessanter, want het effect van een strategische gok heeft veel meer effect dan bij bijv. F1. Dat zag je gisteren bij Newman al heel goed.
De pitstops bij NASCAR vind ik zelf ook het gaafst van alle race series bij elkaar. Ze draaien 5 moeren los in 1,1 seconde. Dan weer vast. Het lijkt heel chaotisch, maar het is allemaal zo goed getimed. De pitcrew zijn ook allemaal football atleten vanuit college. Pitstops zijn meestal ook een race in een race, omdat ze vaak tegelijk binnen komen tijdens een caution.
Het eerste wat ik besloot na de start was dat ik volgend jaar gewoon weer ter plaatse in bocht 1 naar die start kijk. * LangTall had een beetje last van heimwee.nachtnet schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:02:
Nog een kleine 11/2 uur en de zon is onder in Sebring..
* nachtnet vindt de auto's met gekleurde contourverlichting in de schemer altijd een![]()
gezicht.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
@Niellie41 Misschien dat ik het in een F1-loos weekeinde nog een kansje geef. 

Voor de liefhebbers (met Facebook)

Voor de liefhebbers (met Facebook)
Ze zijn er wel snel mee bij IMSA
Gaat de GP2 trouwens dit jaar met het zelfde formaat banden rijden als de F1?
De GP2 gaat helemaal niet meer rijden dit jaar.. Is sinds een kleine 2 weken Formula 2 geworden.ge-flopt schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:33:
Gaat de GP2 trouwens dit jaar met het zelfde formaat banden rijden als de F1?
De banden vraag kan ik je geen antwoord op geven.. Is vast wel op te zoeken op bv Fia.com ..
Deze afbeelding van de Formula 2 tests in Barcelona 2017 doet mij vermoeden dat ze de "oude" banden afmetingen blijven gebruiken.
[ Voor 23% gewijzigd door nachtnet op 21-03-2017 19:20 ]
Whoop whoop
Bij NASCAR heb je wel heel wisselende banen als de 'betere' banen.nachtnet schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:05:
@Niellie41 Misschien dat ik het in een F1-loos weekeinde nog een kansje geef.
Phoenix (afgelopen weekend, met de overwinning van Newman) is een van de betere.
Komend weekend Fontana (Auto Club) is ook een goede.
Of binnenkort Bristol is ook een van mijn favorieten.
En natuurlijk Telladega binnenkort, crashfest
(Note: ik ben een grote NASCAR fan, ben medebeheerder van Dutch NASCAR Fans op Facebook).
@Ryur Wat zijn dan sleutelmomenten waar ik tijdens een NASCAR race op moet gaan letten?
Indycar is door het archief aan het bladeren:
Ik zie dat ze bij Indycar ook naar een nieuwe wagen aan het toewerken zijn:
http://www.indycar.com/Ne...-29-New-car-design-update

het eerste wat me opvalt is dat de buffers achter de achterwielen verdwijnen. Volgens mij is dat geintroduceerd om er voor te zorgen dat wagens niet meer gelanceerd zouden worden als iemand erop zou rijden.
Wel mooi dat ze qua engine cover een beetje terug lijken te gaan naar de champcar era.
http://www.indycar.com/Ne...-29-New-car-design-update

het eerste wat me opvalt is dat de buffers achter de achterwielen verdwijnen. Volgens mij is dat geintroduceerd om er voor te zorgen dat wagens niet meer gelanceerd zouden worden als iemand erop zou rijden.
Wel mooi dat ze qua engine cover een beetje terug lijken te gaan naar de champcar era.
Plaatjes 2017 AZORES RALLYE

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Momenteel live: de opener van het Blancpain GT Sprint seizoen vanop Misano
Flinke klapper bij de start, resulteerde meteen in een rode vlag.
Flinke klapper bij de start, resulteerde meteen in een rode vlag.
Flinke schadepost.. en een terechte Rode Vlag.
Kwalificatie Formule 2 nu. Benieuwd hoe De Vries het gaat doen.
edit: gaat al lekker. Komt de pits niet uit.
edit: gaat al lekker. Komt de pits niet uit.
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 14-04-2017 19:02 ]
Dit weekend, naast F1 in Bahrein, ook WEC 6 uur van Silverstone en F2 Silverstone... :-) lekker!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
En deze namiddag is er ook de eerste ELMS race van het seizoen, vanop datzelfde Silverstone, met een YouTube livestream via het officiële kanaal.
YouTube: European Le Mans Series Official
YouTube: European Le Mans Series Official
Blijft briljant accent & commentaar van die Italiaan tijdens de F2...
A 2 seconds point 2!!!nachtnet schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:22:
Wel zure race voor DEV, harde degradatie. Wel leuk en spannend einde van de race.
Davide Valsecchi is een held.
Wat een super einde van Markelov.
Wat een super einde van Markelov.
Prachtig ja. Moet als hij op normaal tempo praat al goed luisteren wat ie zegt, maar als hij opgewonden raakt kan hij net zo goed gewoon Italiaans gaan praten, zo onverstaanbaar is het.nachtnet schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:22:
Wel jammer van De Vries, aantal ronden geleden nog 4e en dan als 10e finishen. Zal wel zitten balen daar.
Wat ik zo (tussendoor) heb gezien was het best een prima race.. F2 mag ook in de agenda..
Davide is bijna een karikatuur. Heerlijk om naar te luisteren. lekker enthousiast..
Davide is bijna een karikatuur. Heerlijk om naar te luisteren. lekker enthousiast..
Nergens WEC Silverstone live te zien? Of ben ik nu scheel en kijk ik er overheen.
Het is zojuist pas begonnen.Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:41:
Nergens WEC Silverstone live te zien? Of ben ik nu scheel en kijk ik er overheen.
http://www.fiawec.com/en/liveRivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:41:
Kost een paar euro voor heel het seizoen. Ik vind het zelf het geld meer dan waard en steun graag het kampioenschap. Allan McNish doet het heel goed als commentator.
Ik bedoelde een zender die het gaan uitzenden.
De F2 sprintrace was erg leuk! Leclerc wint met een bandenwissel, erg knap.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toevallig vandaag ook de Formule 2 kunnen zien. Knappe race van Leclerc om nog te winnen nadat hij door zijn bandenwissel zo ver terug viel! Had niet verwacht dat hij het zou gaan redden om eerlijk te zijn!
Motorsporttv (het vroegere motorstv)Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:55:
[...]
Ik bedoelde een zender die het gaan uitzenden.
Vincere Per Belli
Jup. Helaas zendt Ziggo dat kanaal nog steeds niet in HD uit, ondanks dat het nu wel in HD wordt aangeboden sinds de overname van Motorsport.com.
Lees zo her en der wat tweets over een crash in F4 DonningtonPark (Billy Monger) hij schijnt zeker 20 minuten vast in zijn wagen gezeten te hebben.. Iemand idee hoe en wat?
Ziet er verschrikkelijk uit onboardnachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:58:
Lees zo her en der wat tweets over een crash in F4 DonningtonPark (Billy Monger) hij schijnt zeker 20 minuten vast in zijn wagen gezeten te hebben.. Iemand idee hoe en wat?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z_6FlFW_no8]
Edit: Nergens gele vlaggen te zien, Monger had never nooit tijd om te reageren.
[ Voor 9% gewijzigd door Tethtoril op 16-04-2017 15:30 ]
Regen op Silverstone!
Regen op Silverstone 6 hours!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Geen vlag te zien inderdaadTethtoril schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:25:
[...]
Ziet er verschrikkelijk uit onboard![]()
[video]
Hij heeft meer dan een uur in de wagen vast gezeten
Gelukkig inmiddels ge-airlift volgens jhealey1995 op Twitter.
https://www.facebook.com/CarlinRacing/posts/1499157260122780Following an incident in race three of the Formula Four British Championship at Donington Park this afternoon, Carlin driver Patrik Pasma was taken to the on-site Medical Centre for assessment. Patrik, who is fully conscious and able to communicate with team personnel, will now be transferred by ambulance to the Queen’s Medical Centre in Nottingham for further checks and observation overnight. Our thoughts remain with Billy Monger who was also involved in the incident.
Staat een Porsche in de fik.
Flinke klapper van #7 Toyota.
De BBC heeft inmiddels een update.alex3305 schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:58:
Monger has been carefully extracted from the car after suffering leg injuries, and has since been airlifted to the Queen's Medical Centre in Nottingham for further examination.
Nothing stops a ToyotaSaturnus schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:40:
Hoe die Toyota #7 nu nog rijdt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel leuk voor Toyota, de eerste race pakken.
Nu Le Mans nog
People as things, that’s where it starts.
Laatste nieuws is dat Billy Monger beide onderbenen heeft verloren.
https://www.justgiving.com/crowdfunding/billymonger23
nachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:58:
Tethtoril schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:25:
[...]
Ziet er verschrikkelijk uit onboard![]()
[video]
alex3305 schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:58:
Hebben jullie het verdere nieuws nog vernomen? Niet levensbedreigend, maar alsnog verschrikkelijk om beide onderbenen te verliezen. Ook wel een raar idee dat hij het nog niet eens weet...
https://nl.motorsport.com...benen-zware-crash-895934/
Vreselijk nieuws.Tethtoril schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:49:
[...]
Laatste nieuws is dat Billy Monger beide onderbenen heeft verloren.
https://www.justgiving.com/crowdfunding/billymonger23
Ah, was al gemeld
Er wordt niet specifiek genoemd dat hij door wil gaan in de race wereld, maar daar ga ik wel even vanuit
Er wordt niet specifiek genoemd dat hij door wil gaan in de race wereld, maar daar ga ik wel even vanuit
Donations will be used to fund the care, treatments and therapies required by Billy in the immediate future and going forward, helping him to return to a full and active life.
[ Voor 17% gewijzigd door Viper® op 20-04-2017 11:29 ]
Volgens z'n teambaas weet hij het wel, die heeft een post op Facebook gezet dat hij bij Monger is geweest dat hij wakker was en zich bewust is van zijn verwondingen, en dat hij ook nog een thumbs up van Monger heeft gekregen.Streskip schreef op donderdag 20 april 2017 @ 05:12:
[...]
[...]
[...]
[...]
Hebben jullie het verdere nieuws nog vernomen? Niet levensbedreigend, maar alsnog verschrikkelijk om beide onderbenen te verliezen. Ook wel een raar idee dat hij het nog niet eens weet...
https://nl.motorsport.com...benen-zware-crash-895934/
Vertrouw daar toch iets meer op dan berichten in de media die soms ook maar half geinformeerd zijn.
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is natuurlijk. Wat een ongeluk
Edit: De post: https://www.facebook.com/...0/posts/10209466075551603
[ Voor 4% gewijzigd door XyritZz op 20-04-2017 11:41 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verstappen heeft zojuist 18k gedoneerd, Button 15k. Teller staat inmiddels op bijna een half miljoen (pond).
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 20-04-2017 12:19 ]
Volgens nu.nl doneerden ze allebei 15k pond, oftewel 18k euro.
Wat een horror crash. Hoop dat er nog wat van te maken is met protheses, 'gelukkig' alleen z'n onderbenen kwijt. Zanardi heeft met minder alsnog dingen gepresteerd waar de meeste alleen maar van kunnen dromen.
Wat een horror crash. Hoop dat er nog wat van te maken is met protheses, 'gelukkig' alleen z'n onderbenen kwijt. Zanardi heeft met minder alsnog dingen gepresteerd waar de meeste alleen maar van kunnen dromen.
Waar ik dan met de pet niet bij kunt is dat je je kind op zo'n niveau als dit laat racen en dan geen zorgverzekering hebt (die dit dekt), aldus de Facebook post van Steven Hunter.
Zorgverzekeringen zijn niet over heel de wereld zo standaard als in Nederland.FastFred schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:11:
Waar ik dan met de pet niet bij kunt is dat je je kind op zo'n niveau als dit laat racen en dan geen zorgverzekering hebt (die dit dekt), aldus de Facebook post van Steven Hunter.
Komt nog bij dat ik me heel goed voor kan stellen dat risicosporten niet gedekt worden, of de premie gigantisch wordt als je die wel gedekt wil zien.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Vrij logisch natuurlijk, risico hoger premie hoger.XyritZz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:10:
[...]
Zorgverzekeringen zijn niet over heel de wereld zo standaard als in Nederland.
Komt nog bij dat ik me heel goed voor kan stellen dat risicosporten niet gedekt worden, of de premie gigantisch wordt als je die wel gedekt wil zien.
Juist voor dit soort situaties heb je juist verzekeringen lijkt mij.
Net zoiets als een AOV verzekering. Als zelfstandige is die niet verplicht, maar als jij vervolgens door een ongeluk niet meer kan werken heb je natuurlijk ook geen inkomen, hard maar zo werkt het nou eenmaal.
[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 20-04-2017 14:21 ]
Een kleine google search verteld mij dat er (in NL) toch wel een aantal verzekeraars zijn die gespecialiseerd zijn in race-(schade- en/of zorg)verzekeringen. Zoals bijvoorbeeld dezeXyritZz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:10:
[...]
Zorgverzekeringen zijn niet over heel de wereld zo standaard als in Nederland.
Aangezien je een offerte moet aanvragen zal de premie niet laag zijn en erg afhankelijk zijn van welke autosport je uitvoert en in welke mate. Ik denk dat er bijvoorbeeld bij een Rally meer kans op een crash is dan een circuit race.
Nogmaals, dit is in Nederland waar alles toch wel behoorlijk goed geregeld is. Of reguliere zorgverzekeraars ook risicosporten dekken weet ik niet.
Wordt de race van verschoor nog ergens legaal uitgezonden? 1400 als ik me niet vergis.
Oeps... 30 april pas
Oeps... 30 april pas
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 22-04-2017 11:06 ]
Bedoel je deze race :MikeyMan schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:41:
Wordt de race van verschoor nog ergens legaal uitgezonden? 1400 als ik me niet vergis.
Oeps... 30 april pas
http://www.gpupdate.net/n...-monza-opmeer-achttiende/
Morgen dus de 2e race om 12:40u
Of het ergens te zien is, geen idee.
Zo, ik maak er wel een bende van zeg... Maar idd die. Morgen maar eens een stream zoeken.
Zo te zien live te zien via de blancpain site: http://www.blancpain-gt-s...etable%20Draft%2014-2.pdf
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Is nu live: YouTube: Formula Renault 2.0 NEC - Monza - Race 2
Oeps, sorry, is geen live stream
Wel live timing maar nergens beelden .....
Oeps, sorry, is geen live stream
Wel live timing maar nergens beelden .....
[ Voor 65% gewijzigd door u_nix_we_all op 23-04-2017 12:53 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
De Blancpain race gaat overigens van start om 14h45.
Nice. De deelnemerslijst hier: http://www.nuerburgring.d...efige-Starterliste_01.pdf
Gullwing, daar waar Renger van der Zande de oprichter/directeur van is.Jasphur schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:19:
[...]
Een kleine google search verteld mij dat er (in NL) toch wel een aantal verzekeraars zijn die gespecialiseerd zijn in race-(schade- en/of zorg)verzekeringen. Zoals bijvoorbeeld deze
Aangezien je een offerte moet aanvragen zal de premie niet laag zijn en erg afhankelijk zijn van welke autosport je uitvoert en in welke mate. Ik denk dat er bijvoorbeeld bij een Rally meer kans op een crash is dan een circuit race.
Nogmaals, dit is in Nederland waar alles toch wel behoorlijk goed geregeld is. Of reguliere zorgverzekeraars ook risicosporten dekken weet ik niet.
Lekker begin weer. Een stuk of 10 die lap 1, bocht 1 niet eens halen
Ik kijk de Blancpain via de stream op hun website. Maar die ligt er om de 2 minuten uit momenteel (kanaal offline).
Meer mensen die hier last van hebben?
Meer mensen die hier last van hebben?
Ja, ook problemen met de youtube en dailymotion streams.
Lijkt nu weer te werken BTW.
Ik heb het helaas niet gezien. Maar hierbij wel wat toffe foto's van de site van FIA
World RX Portugal - Day One Uitslag
Nu zijn ze bezig met de laatste dag! Live timing

[img]src="http://www.fia.com/sites/default/files/styles/colorbox_slider/public/dppi_01717002_015.jpg?itok=71rdiHt3"[/img]

World RX Portugal - Day One Uitslag
Nu zijn ze bezig met de laatste dag! Live timing

[img]src="http://www.fia.com/sites/default/files/styles/colorbox_slider/public/dppi_01717002_015.jpg?itok=71rdiHt3"[/img]

Jup, doet het hier ook weer nuu_nix_we_all schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:24:
Ja, ook problemen met de youtube en dailymotion streams.
Even een vraag aan de mensen die weleens bij de 24h van de Nurburgring zijn geweest. Het is me niet helemaal duidelijk hoe het zit met de tickets, zijn de tickets die je koopt enkel voor het GP circuit en is de Nordschleife "vrij" toegankelijk, of zijn daar ook aparte tickets voor?
Deze zijn inclusief toegang tot de Nordschleife.UTwizard schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:50:
Even een vraag aan de mensen die weleens bij de 24h van de Nurburgring zijn geweest. Het is me niet helemaal duidelijk hoe het zit met de tickets, zijn de tickets die je koopt enkel voor het GP circuit en is de Nordschleife "vrij" toegankelijk, of zijn daar ook aparte tickets voor?
Persco Indy500 met Alonso en Brown o.a.
Hij kwam gisteren ook al live in de wedstrijd langs bij de commentatoren. Je kunt aan alles merken dat hij er zin in heeft.
BTW, volgens mij begint om 19:00 de vanwege regen uitgestelde nascar Monster Energy race van Bristol.
Hier ALO live bij NBCSN.. @u_nix_we_all
Ik zou bijna denken dat een eigen indy 500 - -2017 topic op zijn plaats is..
En omdat dé vraag toch gaat komen: Hier een video met de verschillen tussen de huidige Indy & F1 wagens.
[YouTube: https://youtu.be/Cea4AO49d1s]
[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 24-04-2017 20:21 ]
Tof interview! Ze stellen de juiste vragen en geven hem een welkom gevoel, lijkt zelfs of ze hem willen overhalen om ooit mee te doen in de complete serie. Gaaf ook dat ie meteen een roadcoarse ziet, is wat meer vergelijkbaar met F1.
[ Voor 4% gewijzigd door kevlar01 op 24-04-2017 21:45 ]
Spot ik nou Honda onderdelen bij het 'verschil' filmpjenachtnet schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:01:
[video]
Hier ALO live bij NBCSN.. @u_nix_we_all
Ik zou bijna denken dat een eigen indy 500 - -2017 topic op zijn plaats is..
En omdat dé vraag toch gaat komen: Hier een video met de verschillen tussen de huidige Indy & F1 wagens.
[video]
Saturnus schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:10:
Niks persoonlijks vanzelfsprekend maar dat verschil-filmpje gaat nergens over.
Helemaaaaal niet meegekreen dit. Maar hier wat toffe plaatjes van de historic ralley
http://www.fia.com/multim...th-historic-vltava-rallye
http://www.fia.com/multim...th-historic-vltava-rallye
Indy500
Kijken naar de IMS Oval test van ALO kan morgen via diverse kanalen. http://www.indycar.com/Ne...-02-Alonso-test-live-show vanaf 9:30 ET (15:30
)
Kijken naar de IMS Oval test van ALO kan morgen via diverse kanalen. http://www.indycar.com/Ne...-02-Alonso-test-live-show vanaf 9:30 ET (15:30
Als ik Fernando was zou ik omdat ik er toch ben de Indy roadcourse wedstrijd ook meepakken al is het alleen maar om pitstops, teamcommunicatie, en de locatie wat te leren.
Die race valt samen met de GP van Spanje, ik denk niet hij zijn thuis GP laat schieten.enchion schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:22:
Als ik Fernando was zou ik omdat ik er toch ben de Indy roadcourse wedstrijd ook meepakken al is het alleen maar om pitstops, teamcommunicatie, en de locatie wat te leren.
1 van de meest vermogen zware circuits. (afgang voor eigen publiek)Richard117 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:18:
[...]
Die race valt samen met de GP van Spanje, ik denk niet hij zijn thuis GP laat schieten.
Ik denk dat hij er verstandig aan doet juist die te laten schieten.
McLaren & Alonso lijken toch redelijk de retro richting te kiezen voor de INDY500 - 2017.

leesvoer James Allen - Fernando Alonso begins journey from F1 to Indy 500 with first test today +2min

leesvoer James Allen - Fernando Alonso begins journey from F1 to Indy 500 with first test today +2min
[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 03-05-2017 13:48 ]
Nice, erg mooi. Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie na de race.nachtnet schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:46:
McLaren & Alonso lijken toch redelijk de retro richting te kiezen voor de INDY500 - 2017.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.