3 kan ie niet meer halen zonder Audi troubles, maar #7 rijdt nu op de 4e plek.
[ Voor 40% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 23-06-2013 14:25 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
member of Los Alcoholicos ban dhmo
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Voorsprong van 1 ronde.TheBleeder schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:38:
Wat me net opvalt is dat de #35 Morgan - Nissan van Oak Racing (met Baguette) nog steeds de leiding heeft in de LMP2. Dan heeft die een beste voorsprong gehad voor de crash.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Zow, daar breekt de boel inderdaad even flink open!
de ruit van de audi is getint geloof ik, lijkt donkerder dan het is.Moofnor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:41:
En toen werd het weer nacht
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Als Toyota fan had ik er meer van verwacht, ook al is het een redelijke prestatie zo.
Toyota heeft Audi het lastig gemaakt, maar kwam net te kort.
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 14:59 ]
(wakker sinds 9u gistermorgen)
En ligt het aan mij of hangen die vlaggen niet helemaal bovenin?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Buemi is niet echt happy ... damn die blik van die gast al de hele tijd.
[ Voor 54% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 23-06-2013 15:20 ]
LMP1
- #2 Audi
- #8 Toyota
- #3 Audi
- #35 OAK Racing
- #24 OAK Racing
- #26 G-Drive Racing
- #92 Porsche
- #91 Porsche
- #97 Aston Martin
- #76 IMSA Performance Matmut
- #55 AF Corse
- #61 AF Corse
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 19:29 ]
[ Voor 3% gewijzigd door ge-flopt op 23-06-2013 20:39 ]
Nu je het zegt, idd ander podium. Mooi dat ze 24 uur lang live tv uitzenden, maar 15 mins na de finish alweer verder gaan naar wat andersNiellie41 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:16:
Dat is het podium voor GTE Pro.
Bijvoorbeeld gedeelte van circuit verplichten om alle auto's op (pits?)limiter te laten rijden. (zeg max 100km/u) zodat je op 99,5% van circuit gewoon kan racen als er iets aan de hand is.
http://www.racefansonlytv.com/index.html
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 23-06-2013 21:11 ]
How do you save a random generator ?
Het probleem was niet zozeer de SC zelf, maar de periodes van de SC's. De rode vlaggen in de oefen en kwalificatie sessies kwamen doordat de vangrail gerepareerd moest worden.DDX schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:05:
Tja de SC moeten ze eigenlijk gewoon anders oplossen.
Bijvoorbeeld gedeelte van circuit verplichten om alle auto's op (pits?)limiter te laten rijden. (zeg max 100km/u) zodat je op 99,5% van circuit gewoon kan racen als er iets aan de hand is.
Als dat sneller kan, dan zijn de SC periodes ook niet zo lang. Misschien kunnen ze op bepaalde stukken zo'n SAFER barrier maken, die ze op ovals ook gebruiken. Dan wordt de klap meer geabsorbeerd en krijgt de vangrail zelf ook een kleindere klap. Of bandenstapels neerzetten, waar het kan.
Los van de kosten want flink stuk vangrail, wordt de ruimte naast het circuit daardoor ook kleiner.
En ik ga maar eens m'n bed opzoeken, immiddels 37u wakker
Audi
Toyota
Audi
Toyota
Audi
...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat hoeft alleen bij plekken waar het nodig is. Niet overalDDX schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:46:
Denk best lastig is voor lemans circuit.
Los van de kosten want flink stuk vangrail, wordt de ruimte naast het circuit daardoor ook kleiner.
En ik ga maar eens m'n bed opzoeken, immiddels 37u wakker
Ruimte is IMO sowieso geen probleem want er is al een aantal meter ruimte naast de baan. Ze kunnen sowieso bijna niet op de vluchtstrook rijden, dat is veel te gevaarlijk.
Als ze zoiets niet zouden doen om de kosten, dan moeten ze stoppen met racen daar imo. Je kan niet geen maatregelen nemen nadat iemand er is verongelukt.
Na deze week hebben ze wel gezien dat er iets moet veranderen, want het repareren van de vangrail duurde elke keer heel lang.
Je vergeet:Fiber schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:54:
Op zich wel terechte uitslag bij de LMP1's denk ik:
Audi
Toyota
Audi
Toyota
Audi
...
Strakka
Rebellion
Rebellion
Zij rijden ook in LMP1
[ Voor 28% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 22:28 ]
Sure...Niellie41 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:24:
[...]
Je vergeet:
Strakka
Rebellion
Rebellion
Zij rijden ook in LMP1
Maar hebben helaas nooit een echte kans gehad op de overwinning.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Eurosport op Engels. Goed commentaar hoor maar de beelden vond ik wat beter kunnen.Niellie41 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:20:
Welk commentaar had je dan? Ik moet zeggen, op RLM hebben ze wel veel gepraat over LMP2 en GTE Pro. Over AM praatten ze aan het einde wat minder omdat het daar al beslist was en daar waren weinig gevechten vandaag.
Strakka heeft gewonnenFiber schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:28:
[...]
Sure...
Maar hebben helaas nooit een echte kans gehad op de overwinning.

[ Voor 29% gewijzigd door Streskip op 24-06-2013 09:14 ]
https://twitter.com/neeljani/status/349082460170092544Honoured to announce that I'll be a Porsche factory driver in 2014! I'll be part of the new LMP1 programme of Porsche in @FIAWEC & #lm24
Maar dat er aardig wat rode vlaggen waren was gezien het weer niet vreemd. Het was echt zeer verraderlijk met die korte lichte buitjes vaak was er al zeer snel weer een droge lijn en even later weer wat regen erover te krijgen. Ook zat kleine incidentjes gezien.
Vond trouwens wel vreemd dat je in die laatste chicane zo enorm mag afsnijden. Zeker enkele Porsche maakte er een sport van hem zo ver mogelijk af te snijden. Wel lachen toen er een HPD rijder achter kwam en die dat ook probeerde maar redelijk los kwam van de grond.
Finish niet kunnen zien omdat we op tijd terug wouden rijden (moest Maandag ook weer werken) maar zeker voor herhaling vatbaar zo'n weekendje. Sfeer op de camping is ook super met al die Engelse.
Ja die snap ik, maar niet dat ze met die Audi R18 body gaan rijden... Maar dat zal wel gewoon zo blijvenNiellie41 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:34:
Qua livery? Zeker weten. De livery die ze nu gebruikte was zo zodat de je de precieze vormen van de auto niet kan zien.
Gek he, ik zei nog tegen m'n pa vorig jaar: daar zullen ze vast wel gezeik mee krijgen. Maar ze doen het eigenlijk altijd al... Sommige gingen er echt veel te veel overheen..DutchDevil79 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:06:
Vond trouwens wel vreemd dat je in die laatste chicane zo enorm mag afsnijden. Zeker enkele Porsche maakte er een sport van hem zo ver mogelijk af te snijden. Wel lachen toen er een HPD rijder achter kwam en die dat ook probeerde maar redelijk los kwam van de grond.
Finish niet kunnen zien omdat we op tijd terug wouden rijden (moest Maandag ook weer werken) maar zeker voor herhaling vatbaar zo'n weekendje. Sfeer op de camping is ook super met al die Engelse.
[ Voor 52% gewijzigd door Streskip op 24-06-2013 12:16 ]
Leuke reacties ook van z'n collega's, volgens mij best een hechte club, merkte je ook door de dood van Simonsen, iedereen kende hem wel ergens van.Niellie41 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:49:
Rebellion coureur Neel Jani gaat volgend jaar voor Porsche rijden.
[...]
https://twitter.com/neeljani/status/349082460170092544
Vraag me af wie ze nog meer in die Porsches gaan duwen, zo'n Jeroen Bleekemolen van daar van mij ook wel in, als ie zn Porsche LMP2 trucje kan herhalen.
Weet ook niet hoe groot intern de concurrentie/samenwerking tussen Audi en Porsche is, beide VAG...
[ Voor 3% gewijzigd door Martin90 op 24-06-2013 12:30 ]
Lijkt me wel leuk, Bleekemolen in de Porsche.Martin90 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:30:
Olivier Pla lijkt me een hele goede optie voor Porsche. Bleekemolen lijkt me erg onwaarschijnlijk, zit eigenlijk altijd beneden de middenmoot qua snelheid in LMP
Webber zal binnenkort ook wel wat naar buiten gooien denk ik.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja dat klopt is in gesprek met twee Nederlanders, maar omdat er nog geen handtekeningen staan wilde hij nog niet zeggen met wie.Martin90 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:18:
Wilde hij niet met alleen maar Nederlanders meedoen?
Hij begon een beetje te lachen toen er werd gevraagd of er een ex f1 coureur bij zat.
Ik weet alleen niet of Jan en Jos weer door 1 deur kunnen?
[ Voor 34% gewijzigd door SnowDude op 24-06-2013 14:23 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 18% gewijzigd door Martin90 op 24-06-2013 14:23 ]
PRO klasse was.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Denk AM. In De PRO klasse heeft Jan Lammers niets te zoeken met zo'n team. Zie je hem al staan met zijn Racing for Holland tussen fabrieks Corvette en Porsche, AF Corse en SRT?SnowDude schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:32:
Ben bang dat er een amateur met veel geld bij komt. Maar hij wilde ook niet zeggen of het de AM of
PRO klasse was.
[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 24-06-2013 17:13 ]
Is Doornbos nog actief met racen? Of Albers?
En dan Blekemolen of Verstappen er bij.
Die Porsche Spyder RS voldoet niet meer aan de technische specificaties van LMP2Streskip schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:25:
Haha lol Niel. Nee dan is inderdaad zo'n LMP2 beter. Zou zo'n oude Porsche Spyder nog een beetje te updaten zijn naar huidig niveau?
Is Doornbos nog actief met racen? Of Albers?
Doornbos liet dit weekend op twitter doorschemeren dat het doel voor volgend jaar Le Mans is, dus wie weet.SnowDude schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:15:
Jan Lammers zei trouwens dat hij ook op schema ligt om volgend jaar met een GT aan de start te staan. Ben benieuw wie hij daarvoor weet te strikken.
Bleekemolen denk ik niet, die is te goed om met dit initiatief mee te doen. Het zou te veel onder de limiet van Bleekemolen liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Den_S85 op 24-06-2013 18:54 ]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108282
Peter van Merksteijn (sr.) zal inderdaad een goede kandidaat zijn om volgend jaar de Le Mans auto van Lammers te sponsoren. Daarnaast is hij ook geen onverdienstelijk coureur. Ik rijd dagelijks langs de werkplaats van Van Merksteijn Motorsport, zodra ik daar bijzondere auto's zie meld ik het even
[ Voor 46% gewijzigd door Arfman op 25-06-2013 16:12 ]
Hij is ook snel op het circuitArfman schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:11:
Zal interessant zijn om te zien hoe Loeb de transitie naar asfaltracen maakt. Dat hij snel is op asfalt staat buiten kijf, de man was zowat onverslaanbaar in asfaltrally's.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 22% gewijzigd door peeth op 25-06-2013 18:06 ]
Vincere Per Belli
Volgens mij is het ook wel eens zo geweest dat ze hem van een rally naar Le Mans hebben overgevlogen dezelfde dag om mee te kunnen doen aan de testdag.u_nix_we_all schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:35:
Bovendien is hij in 2006 op Le Mans al eens 2e geworden met Pescarolo. Ik vond het destijds al heel indrukwekkend hoe hij in een LMP1 gewoon mee kon komen, wat dat is wel even wat anders dan een WRC. Dan denk ik dat hij zo'n WTCC-auto ook wel aankan.
Wow!Fuelke schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:41:
[...]
Volgens mij is het ook wel eens zo geweest dat ze hem van een rally naar Le Mans hebben overgevlogen dezelfde dag om mee te kunnen doen aan de testdag.
Porsche LMP1 in 2014, Nederlands team in 2014 (?), Nissan LMP1 in 2014 (?), electrische Delta Wing in 2014, Rebellion met een compleet nieuwe auto in 2014
Mazda zou toch ook iets gaan doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 25-06-2013 21:52 ]
Ondertussen,
In de VS kunnen ze altijd leuke samenvattingen maken
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 25-06-2013 23:18 ]
"The Grand AM GX class isn't the only place where Mazda will be running its 2.2-liter turbocharged Skyactiv-D four-cylinder diesel next year: it will power the LMP2 contender fielded by Dempsey Racing, a team co-owned by actor Patrick Dempsey."
http://www.autoblog.com/2...y-racing-lmp2-challenger/
Helaas niets meer van gezien.
Ik kwam net een bericht tegen over Pikes Peak.
Deze truck gaat ook mee doen

http://www.autoweek.com/article/20130624/CARNEWS01/130629932
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 26-06-2013 12:09 ]
Fuelke schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:35:
Ik wil niet weten hoe de auto eruit zou gekomen zijn zonder grindbak
[video]
Aardig gekNiellie41 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:09:
De grindbak heeft zijn heel goed gedaan daar!
Ik kwam net een bericht tegen over Pikes Peak.
Deze truck gaat ook mee doen
[afbeelding]
http://www.autoweek.com/article/20130624/CARNEWS01/130629932
Ik zou echt even een schone broek nodig hebbenFuelke schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:35:
Ik wil niet weten hoe de auto eruit zou gekomen zijn zonder grindbak
[video]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108293Sportscar racers Marc Lieb and Jeroen Bleekemolen will join Tekno Autosports for this year's V8 Supercars endurance events at Sandown, Bathurst and Surfers Paradise.
In recent years team have been required to sign up an international co-driver for Surfers only, with drivers with V8 experience or from its development series tending to come in for Bathurst and Sandown.
Volledig artikel hier: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/23074108Red Bull driver Mark Webber has decided to leave F1 at the end of this season.
The 36-year-old Australian is joining German company Porsche's new sportscar programme, which includes an assault on the classic Le Mans 24 Hours.
Webber had options to stay in F1, either with Red Bull or another top team, but feels it is time to move on in his career.
Lotus's Kimi Raikkonen is favourite to replace him, with Toro Rosso's Daniel Ricciardo or Jean-Eric Vergne options.
Webber described it as an "honour" to race for Porsche, adding: "Porsche has written racing history as a manufacturer and stands for outstanding performance and technology at the highest level.
"I'm very much looking forward to this new challenge after my time in Formula 1. I can hardly wait to pilot one of the fastest sports cars in the world."
In 12 years in F1, Webber has won nine grands prix, achieved 36 podium finishes, 11 pole positions and 15 fastest laps and twice finished third in the World Championship.
Dan zijn er nog 4 (van de 6) plekken over.
Tot nu toe zijn Dumas, Bernhard, Jani and Webber bevestigd. Oliver Pla en Nick Heidfeld zijn ook favoriet voor die laatste 2 plekken.
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 27-06-2013 10:25 ]
Jean-Karl Vernay wordt ook genoemd, die lijkt me waarschijnlijker dan Pla
[ Voor 86% gewijzigd door Martin90 op 27-06-2013 11:09 ]
Volledige artikelEXCLUSIVE: HPD preparing customer P1 chassis and hybrid Honda engine solution
It has taken a few years of slow and steady recovery, but one of the most active prototype constructors could be back to full strength in 2014 with an interesting program that could bridge the divide between full factory P1 cars and the second-tier cars and engines made available to privateers.
The global financial meltdown late in 2008 took a heavy toll on the world of motor racing, and within North America, and one of the programs that took the hardest hit was Acura's multi-team American Le Mans Series effort. The program, run under the auspices of Honda Performance Development's Southern California base, had seen HPD, along with chassis partners Wirth Research in the UK, helping to produce a golden age for the ALMS as the works Acura cars waged thrilling battles against the Penske-run factory Porsches of LMP2 (ABOVE). But the upturned economy rattled Honda to the core in September of '08, leading to the cancellation of its Formula 1 program on the international stage for 2009 and a progressive winding down of its ALMS activities.
LMP1 komt terug, en hoe!
Audi, Porsche, Toyota, Rebellion, Dome, HPD en Lotus.
Mooie video van Porsche
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UotNe4FbkcQ]
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 27-06-2013 18:40 ]
Dat wordt dus een super 14 daagse, want wellicht vindt Le Mans het weekend daarvoor plaats.Der Termin für das ADAC Zurich 24h-Rennen 2014 steht fest: Die 42. Auflage des Langstreckenklassikers auf der Nürburgring-Nordschleife findet vom 19. bis 22. Juni statt. Auch im kommenden Jahr wird damit wie schon traditionell ein Wochen¬ende mit Feiertag genutzt. Die Hatz zwei Mal rund um die Uhr geht also auch wieder von Samstag bis Sonntag. Aktuelle Infos rund um das Event gibt es im Internet unter www.24h-rennen.de sowie unter www.facebook.com/24hNurburgring bei Facebook.
Zeer mooi inderdaad, mooi gefilmd ook!
Dat betekent dat de #42 Greaves (GT Academy) 3e is geworden.The #26 G-Drive Delta-ADR car has been disqualified from Le Mans. The Conway-Martin-Rusinov car had finished third in LMP2.
edit artikel van autosport.com
The G-Drive/Delta-ADR team has been excluded from third place in LMP2 in last weekend's Le Mans 24 Hours.
The Silverstone-based team's ORECA-Nissan 03 shared by Mike Conway, John Martin and Roman Rusinov, which finished ninth overall, has been disqualified after its fuel tank was found to be over the class maximum of 75 litres.
The decision, announced on Friday, moves the Greaves Motorsport Zytek-Nissan Z11SN driven by Jann Mardenborough, Michael Krumm and Lucas Ordonez up to third in class behind the two OAK Racing Morgan-Nissan LMP2s.
G-Drive/Delta-ADR has already informed the Automobile Club de l'Ouest, the race organiser at Le Mans, of its intention to appeal.
Team boss Simon Dowson said: "There has been a technical infringement outside the control of the team, there was no advantage gained from that infringement and we will be appealing the decision."
[ Voor 64% gewijzigd door Niellie41 op 28-06-2013 11:02 ]
*Zet alu-hoedje op*
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 28-06-2013 11:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.