[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 10 ... 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31
Dat is wel balen zeg! Ik dacht dat ze nog een contract voor één jaar hadden, maar niet dus. Belkin zakelijk goed gedaan, voor dubbeltje eerste rang zitten.

Lopen aardig wat contracten van renners af, dus wie weet waar 'onze toppers' volgend jaar allemaal zitten.

[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 17-06-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Was de ploeg niet voor een groot deel nog ondersteund financieel door Rabobank? Dan is het wel zuur, beetje profiteren en naamsbekendheid opbouwen om dan snel af te haken.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Rabobank moet er gewoon opnieuw in stappen. Vind dat echt een gemis, Rabo stond voor mij gelijk aan Nederland, Belkin doet me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verrassend dat Belkin stopt, maar het past toch wel een beetje bij zo'n grillig technologiebedrijf.

De aflopende contracten zijn een beetje een double edged sword. Aan de ene kant kunnen ze hierdoor renners aan andere teams verliezen, aan de andere kant biedt het mogelijkheden renners aan te trekken die bij de nieuwe sponsor in het plan passen, en kan het ze dus helpen in het aantrekken van een nieuwe sponsor.

Als Rabobank nu opnieuw zou instappen zou dat vrij ongeloofwaardig zijn. Rabo is dan wel kenmerkend voor een groot Nederlands team, tegelijkertijd staan ze voor enorme hypocrisie; stoppen met sponsoring wanneer de dopingbom barst terwijl ze daar zelf ook debet aan waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:
Rabobank moet er gewoon opnieuw in stappen. Vind dat echt een gemis, Rabo stond voor mij gelijk aan Nederland, Belkin doet me niet zoveel.
Liever niet zeg, zo'n geweldige wielerploeg zich verbinden aan een besmette bank ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Zonde dat Belkin stopt zeg, het team ging zo lekker. De CEO van Belkin was altijd zo positief over het team, veel tweets en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:51

Peetman

Tjah....

Zou mooi zijn als een nederlands bedrijf zou durven in te stappen (ING, Aegon bijv sponsoren al formule 1 en tennistoernooien). Lijkt mij dat als je voor de tour je als nieuwe sponsor opwerpt behoorlijk wat publiciteit pakt.

Of Heineken, ze gebruiken nu toch al LtD in de reclame voor Amstel Radler. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Peetman op 17-06-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Haastige spoed uiteraard met die nieuwe sponsor ;)

Berkhout zet de druk in ieder geval al op de ketel, en is al op zoek naar andere teams voor zijn renners (Mollema, Vanmarcke en Hofland).

Bron: http://www.cyclingnews.co...s-after-sponsor-pulls-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 14:08

Midas

Thunderbirds are go!

Even zoeken en vervangen: rabo = belkin. Oranje wordt groen, blauw wordt zwart en de site http://www.wijkopendeploeg.nl/ is weer helemaal actueel.

Jammer van de keuze van Belkin. Zakelijk gezien wellicht slim gedaan, maar niet helemaal fair richting de renners en de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik hoorde gisteren iets over dat Boogerd en Breukink bezig zijn met een ploeg op te zetten? Kunnen ze meteen beginnen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
cbr600f4i schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:40:
Ik hoorde gisteren iets over dat Boogerd en Breukink bezig zijn met een ploeg op te zetten? Kunnen ze meteen beginnen.
Ik weet niet of dat nu de aangewezen personen zijn om sponsoren voor het "nieuwe wielrennen" aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Orange Cycling inderdaad, ik vind het ook een beetje dubieus met Breukink en Boogerd. Straks gaat de Rooij ook nog aansluiten, en brengt ie Gesink mee 8)7
Wij zullen in eerste instantie werken met jonge Nederlandse coureurs, die voldoen aan vooraf opgestelde criteria zoals sportieve kwaliteiten, imago en uitstraling. Vereiste eigenschappen zijn: boys next door, fris, sociaal(teamplayers) en toegankelijk voor fans en media. Deze jonge talentvolle coureurs en een drietal ervaren renners met een goede staat van dienst zullen de ploeg een herkenbaar gezicht geven
Opvallend is ook deze:
Verder moet de sponsor, naar onze mening, te allen tijde een stimulerende en initiërende factor op de achtergrond zijn. Het is niet meer van deze tijd een wielerploeg te runnen op de wijze die decennia lang gemeengoed was in deze sport. Ook een wielerbedrijf (want dat is het tegenwoordig) rendeert pas optimaal door transparantie en door te opereren op basis van gelijkwaardigheid.
Ze zijn iig bezig met Roompot Vakanties, zie http://www.ad.nl/ad/nl/10...t-Roompot-Vakanties.dhtml

[ Voor 23% gewijzigd door ravenger op 18-06-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Roamor schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:54:
[...]

Ik weet niet of dat nu de aangewezen personen zijn om sponsoren voor het "nieuwe wielrennen" aan te trekken.
Het nieuwe wielrennen heeft nooit bestaan, wellicht in de ogen van M. Ducrot. Daarnaast is het de Nederlandse media die structureel het Nederlandse wielrennen de nek om blijft draaien. Zolang ene Voeckler tijdens de Tour de bergen overvliegt neem ik het 'nieuwe wielrennen' met een korreltje zout. En hoelang moeten we Boogerd etc blijven confronteren met iets wat ze liever zelf ook niet wilden? De Jongh doet het verder ook goed bij Tinkoff-Saxo, zelfde generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3805602/wiggins-geeft-op-in-ronde-van-zwitserland-na-valpartij.html
Wiggins zal nu zeker niet meer mee doen met de tour verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, dat is nog ruim 2 weekjes, meestal zijn schaafwonden wel genezen in die tijd.

Maar Wiggins zou vermoedelijk sowieso al niet meegenomen worden naar de TdF, om gedoe met Froome te voorkomen etc (die kunnen elkaar niet echt luchten geloof ik, na die teamorders van 2 jaar terug)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:58

4POX

Everybody is wired

Ik las ergens dat Sky alleen Britten onder contract heeft staan. Klopt dit nog steeds?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
4POX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:33:
Ik las ergens dat Sky alleen Britten onder contract heeft staan. Klopt dit nog steeds?
Nee, heeft nooit geklopt. Zie wikipedia: Wikipedia: Sky ProCycling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

4POX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:33:
Niet bepaald... dit is hun selectie dit jaar:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o5PH0oj2i7gNp3X8CeCriUf6/full.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die Aussies zijn ook halve Britten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
wildhagen schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:18:
Mwah, dat is nog ruim 2 weekjes, meestal zijn schaafwonden wel genezen in die tijd.

Maar Wiggins zou vermoedelijk sowieso al niet meegenomen worden naar de TdF, om gedoe met Froome te voorkomen etc (die kunnen elkaar niet echt luchten geloof ik, na die teamorders van 2 jaar terug)
Ik vind het toch raar. Wiggens wilde zo graag een goede Parijs-Roubaix rijden. Natuurlijk met die etappe van de Tour in zijn achterhoofd. Bovendien heeft hij toen helemaal nog niet zo slecht gereden.

Vorig week las ik trouwens dat Wiggens met andere ploegen als Orica-Greenedge praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Tijd dat Wiggins ergens anders gaat rijden want die onzin bij Sky is niet om aan te zien. Ik wil wel eens de strijd zien tussen Froome en Wiggins als concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anton.net schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:34:
[...]

Ik vind het toch raar. Wiggens wilde zo graag een goede Parijs-Roubaix rijden. Natuurlijk met die etappe van de Tour in zijn achterhoofd. Bovendien heeft hij toen helemaal nog niet zo slecht gereden.

Vorig week las ik trouwens dat Wiggens met andere ploegen als Orica-Greenedge praat.
Ik geloof niet zo dat Wiggins Paris-Roubaix reed met de Tour in het achterhoofd. Als Wiggins al naar de Tour gaat, dan is dat sowieso in de eerste plaats om voor Froome te koersen. Waarom zou Wiggins om die reden alsnog Paris-Roubaix rijden?
Sky heeft ambities in de voorjaarsklassiekers en ziet voor Thomas en Wiggins daarin een hoofdrol weggelegd. Niet onterecht gezien Wiggins in het groepje favorieten achter Terpstra over de streep kwam in Paris-Roubaix, en Thomas 8e werd in de Ronde.

Ik ben wel benieuwd wat Wiggins gaat doen volgend jaar. Als hij nog Tourambities heeft rijdt hij volgend jaar bij een ander team, maar ik zie hem eerlijk gezegd niet meer meedingen voor de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
Kijktip, nu op sporza. Ronde van zwitserland met mollema in de kopgroep.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Martin is wel aan het terugkomen nu, hopelijk kan Mollema straks nog seconden pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Martin gaat in de klim wel weer tijd verliezen als ze weer aanzetten vooraan. Wel leuk team spel vandaag :).

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 22-06-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Mooi gevecht, kom op Bauke!
Edit, kwam helaas net te kort, wel weer podium gereden :)

[ Voor 52% gewijzigd door Zeddicius op 22-06-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Bauke toch mooi 2e achter Rui Costa. Not bad!

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Drie jaar op rij voor Rui Costa, wat een klasbak is dat. Wel mooi dat er twee Nederlanders in de top 5 rijden. Dumoulin heeft wel indruk gemaakt, vooral in de tijdritten, maar ook vandaag was het zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iemand de afgelopen Giro gezien, en daarin het vrij sterke optreden van Diego Ulissi?

Wel, nu weten we waarom hij zo sterk reed: omdat-ie de hulp had van wat chemische middeltjes:
Diego Ulissi heeft na de elfde etappe van de Ronde van Italië positief getest op doping. Dat meldt zijn ploeg Lampre-Merida. Ulissi had 1900 nanogram salbutamol in zijn bloed, terwijl 1000 nanogram de maximaal toegestane hoeveelheid is. De Italiaan heeft een B-staal aangevraagd en is voorlopig door zijn ploeg op non-actief gezet.

Ulissi was erg succesvol in de afgelopen Ronde van Italië. Hij wist tweemaal een etappe op zijn naam te schrijven.
Bron: http://wielerflits.nl/nie...t-positief-op-doping.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Nog afwachten wat er precies uitkomt, maar de schijn heeft/had hij redelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:09:
Nog afwachten wat er precies uitkomt, maar de schijn heeft/had hij redelijk tegen.
Gevalletje astma zonder dokters attest te overleggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
De 24-jarige renner heeft volgens Lampre-Merida tijdens de dopingtest laten weten twee pufjes Ventolin te hebben gebruikt. Dit zou gelijkstaan aan 200 nanogram salbutamol en is daarmee toegestaan.
Nulletje vergeten? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zamorano schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:10:
[...]

Gevalletje astma zonder dokters attest te overleggen. :+
Om 1900 nanogram (da's behoorlijk veel, en dat is weer een understatement...) van het spul binnen te krijgen moet je een wel zo enorm zware astma-aanval hebben dat je thuishoort op de intensive care van een ziekenhuis, niet op een fiets in een wielerwedstrijd.... ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb het even opgezocht en zo'n inhaler bevat 100.000 ng wat goed is voor 200 dosis' volgens de beschrijving althans.
Dat is dus 500ng per puf en 1000ng voor 2 pufjes.

Ventolin inhaler (CFC Free) 100mcg contains salbutamol 100 mcg.
Ventolin Inhaler 100mcg CFC Free 200 Doses/Inhaler.

Ik denk dat ze de getallen wat door elkaar halen in de bron van jouw quote.
1000 [maximaal]+1000[inhaler]=2000 en de gevonden waarde was 1900 dus dat klopt ongeveer wel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Da's nogal heftig die getallen... Ventolin, wat volgens mij één van de meest voorgeschreven astmamiddelen is, heeft een dosering (voor volwassenen) van 100-400 (die 400 is voor zware gevallen) per dosis, en je mag maximaal 1600 per dag binnenkrijgen.

Althans, volgens de Ventolin-bijsluiter die ik hier heb liggen dan, ik ga ervanuit dat die klopt (heb het al jaren niet meer nodig gehad gelukkig). Is wel een oude, 2004 zo te zien aan de 'laatst herzien op'-datum.

Als je dat soort hoeveelheden nodig hebt zit je echt niet meer op je fiets, en zeker niet met prestaties die Ulissi liet zien. Je ligt eerder happend naar adem op de grond oid...

Nog even los van het feit dat elke fatsoenlijke arts/ploegleider een renner met zo'n zware astma-aanval een startverbod zou opleggen.

En als het een astma-aanval van de avond ervoor was, geeft dat nog meer te denken, als 18+ uur later nog steeds zo'n enorme concentratie in de urine te vinden was moet die wel een HUGE dosis genomen hebben.

It smells fishy, en dan bedoel ik niet de urine an sich.... we zullen de contra-expertise af moeten wachten, maar hij moet toch wel een verdomd sterk verhaal hebben om dit nog recht te lullen....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Voor de mensen die zin hebben? ik heb een tour poeltje op gezet:
http://www.scorito.com/tour2014/look-pro-go-slow

Gewoon voor de leuk, wellicht dat ik nog wat prijzen ga vinden, maar beetje afhankelijk van de deelnemers. Leuk word het zowieso we zitten nu op man of 10.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Blerf schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:01:
Voor de mensen die zin hebben? ik heb een tour poeltje op gezet:
http://www.scorito.com/tour2014/look-pro-go-slow

Gewoon voor de leuk, wellicht dat ik nog wat prijzen ga vinden, maar beetje afhankelijk van de deelnemers. Leuk word het zowieso we zitten nu op man of 10.
De meesten die hier wel van een Tour poultje houden doen mee aan Tourcoach. Deze is een paar jaar geleden opgezet door een aantal tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Zamorano schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:34:
[...]

De meesten die hier wel van een Tour poultje houden doen mee aan Tourcoach. Deze is een paar jaar geleden opgezet door een aantal tweakers.
ja zit er net naar te kijken, zal daar ook eens naar kijken. Deze poul is vrij eenvoudig denk dat Tour Coach wat verder gaat inderdaad. misschien doe ik daar ook nog wel aan mee dan.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie eigenlijk van Cavendish? Hij heeft het brits kampioenschap afgezegd vanwege bronchitis, maar ik weet niet in hoeverre dit invloed zal zijn op zijn tour prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Ach het geeft hem een excuus als ie dalijk weer eens vernederd is door Kittel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Wordt nu wel tijd voor een TDF topic of niet? :)
Morgen is de ploegenpresentatie om 18:30, wordt dat nog ergens uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Heb die van vorig jaar gemaakt, ga op basis daarvan wel nieuwe in elkaar knutselen. Dacht er er gisteren nog aan :).

Overigens weer renner met een positieve dopingtest, Daryl Impey.
Daryl Impey heeft bij een dopingtest na het Zuid-Afrikaans tijdritkampioenschap op 6 februari positief getest op het verboden middel probenecide.
Zie http://www.wielerflits.nl...itieve-dopingtest-af.html

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 02-07-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Opmerkelijk, ik las het net ook al. Het is kennelijk een middel om zaken als testosteron te maskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah, ik vroeg me gisteren al af waarom Impey niet in de selectie van Orica zat, maar hij was dus te druk met spuiten/slikken enzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Moet nog paar dingen aanpassen, maar hij is er:

Tour de France 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Giro 2016 zal waarschijnlijk starten in Apeldoorn:
Apeldoorn is nu vrijwel zeker startplaats van de Giro in 2016. Dat zegt Martin de Kok, manager bij organisator Libéma. Met het besluit van de provinciale staten woensdag om 6 miljoen beschikbaar te stellen voor de wielerronde is volgens De Kok de belangrijkste hobbel genomen.

,,Het draagvlak voor de Giro in zowel Apeldoorn als de provincie is enorm. Nu de provincie ook financieel bijdraagt, gaan we Apeldoorn voordragen al startplaats bij RCS, de Italiaanse organisatie van de Giro,'' aldus De Kok.

Den Bosch, dat ook kandidaat was, heeft afgehaakt. Volgens De Kok is de kans dat RCS de voordracht naast zich neerlegt zeer klein. Het finale besluit is volgens De Kok binnen enkele weken te verwachten. De Giro gaat in 2016 in principe drie dagen door Nederland. De presentatie van de teams en de proloog zouden in Apeldoorn plaats moeten hebben, waarna een etappe door heel Gelderland verreden wordt met als finishplaats Nijmegen.
Bron: http://www.destentor.nl/a...en-finishplaats-1.4444143

Laatste jaren wel flink wat starts van grote rondes in NL. De Vuelta hebben we al gehad, Giro is ook al een paar keer hier gestart, Tour ook al meerdere keren :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
Erg nice, en 20 min rijden met de auto/trein van mijn huis af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vorig jaar stopte Denis Menchov stilletjes met wielrennen. Het werd aangenomen dat de Rus stopte zonder duidelijke reden, maar nu blijkt dat hij geschorst is door de UCI naar aanleiding van afwijkingen in zijn biologische paspoort.

De voormalig renner van Rabobank is geschorst tot 9 april 2015. Ook zijn uitslagen in de Tour de France-edities van 2009, 2010 en 2012 zijn uit de boeken gehaald.

Tevens geldt hetzelfde voor een andere oud-renner van de bankiersformatie. Carlos Barredo mag tot 17 oktober 2014 niet rijden vanwege dezelfde reden. Bij de Spanjaard zijn alle uitslagen tussen 26 oktober 2007 en 24 september 2011 geschrapt.
Bron: http://wielerflits.nl/nie...-biologisch-paspoort.html

Ah, ik vond het destijds al zo vaag dat Menchov zomaar opeens 'stopte', ondanks dat hij nog best een paar jaar vooruit had gekund...

Bekent dus dat in de Tour van 2010 het podium bestond uit A. Schleck, Samuel Sanchez en Jurgen van den Broeck, na het schrappen van Menchov (de andere dopingzondaar, Contador, was immers al eerder geschrapt). In de Tour van 2009 en 2012 verandert voor het podium dan niets hiermee.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Weten we ook precies hoe ie de Giro van 2009 won ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lotto wordt waarschijnlijk de nieuwe hoofdsponsor van Belkin, de wielerploeg van onder anderen Bauke Mollema, Laurens ten Dam, Lars Boom en Robert Gesink.

"Er wordt nu nog gewerkt aan de laatste details", laat algemeen manager Richard Plugge van Belkin weten aan De Telegraaf. "Met dit plan waren we al deels bezig voordat bekend werd dat Belkin stopte, maar het is pas half juni echt concreet geworden."

"Wanneer de handtekeningen definitief gezet zijn, en dat ziet er nu heel goed uit, dan is dat zeker heel goed nieuws voor onze wielerploeg maar ook voor het Nederlandse wielrennen."

Lotto wordt ook de belangrijkste geldschieter van de schaatsformatie BrandLoyalty, waar onder anderen Sven Kramer en Stefan Groothuis onder contract staan.

Het wieler- en schaatsteam zullen vanaf komende winter eenzelfde uitstraling en identiteit krijgen.

"Eigenlijk wordt het een gecombineerde ploeg die op logistiek en organisatorisch vlak, maar ook op sporttechnisch gebied de handen ineen slaat", legt Robert van der Wallen, de CEO van BrandLoyalty, uit.

"Je kunt het zien als twee ploegen, namelijk een schaatsploeg en een wielerploeg, met één en dezelfde uitstraling."

Voor de Nederlandse Lotto is het voor het eerst dat het een professioneel sportteam gaat sponsoren. Tot nu toe staat het bedrijf vooral bekend als partner van sportkoepel NOC*NSF. Met de verkoop van loten draagt Lotto bovendien geld af aan de Nederlandse sport.

Belkin kondigde medio juni aan na dit seizoen uit de wielersport te stappen. Het Amerikaanse bedrijf ging vlak voor de Tour de France van 2013 de samenwerking aan met Plugge.

De afgelopen weken werden verschillende renners in verband gebracht met een transfer. Zo zou Mollema in de belangstelling staan van Trek en wil Team Sky zich versterken met Boom.

Mogelijk wordt er maandag tijdens de rustdag in de Tour al meer bekend over de deal.
Bron: http://www.nu.nl/sport/38...r-wielerploeg-belkin.html

Straks twee Lotto's in het peloton, een Nederlandse en een Belgische :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Goed nieuws op de maandagmorgen! Rijden we weer een keer in het geel én bolletjestrui tegelijk? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Dit is wel humor. Sven Kwamer doet vaak in de zomer ook mee aan fietswedstrijden om zijn conditie op peil te houden.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Tja, ik heb zeer weinig met schaatsen, maar goed nieuws voor die ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Dat is nog eens mooi nieuws! Ik had het eerlijk gezegd niet echt verwacht. Veel teams die ophouden of fuseren met andere teams dus het is een moeilijke tijd om een sponsor te vinden.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog mooier is dat het meteen een contract voor langere tijd is: ze willen voor minimaal 4 jaar sponsoren. Geeft toch iets meer zekerheid dan wanneer ze maar voor één of twee seizoenen tekenen.
Lotto stuurt aan op een overeenkomst van vier jaar als geldschieter van de wielerploeg Belkin en de schaatsploeg BrandLoyalty.

"In principe willen ze voor vier jaar gaan", vertelt algemeen manager Richard Plugge van Belkin maandag op de tweede rustdag van de Tour de France. "Dat is voor het schaatsen heel belangrijk, want dan hebben we een olympische cyclus."

Na twee jaar gaan de partijen wel om tafel zitten om de mogelijke samenwerking te bespreken. Plugge: "Het gaat om 'twee plus twee jaar'. Na twee jaar willen ze uiteraard een evaluatiemoment, zoals vrijwel elke sponsor dat heeft."

Eerder op de dag werd bekend dat Lotto in gesprek is om geldschieter te worden van een samenwerking tussen Belkin en BrandLoyalty en dat er op een aantal details na een overeenkomst ligt.

Het gokbedrijf zou dan het Amerikaanse Belkin opvolgen als hoofdsponsor van het Nederlandse team waar nu onder meer Bauke Mollema, Laurens ten Dam en Robert Gesink onder contract staan.
Bron: http://www.nu.nl/sport/38...vier-jaar-met-belkin.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Giant-Shimano gaat volgend seizoen wellicht door het leven als "Team 3M"? Als ik althans dit bericht mag geloven wel :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/38...oom-twee-jaar-astana.html

Astana is goed bezig. Ze hebben naast Samuel Sanchez nu ook Lars Boom binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En Sagan verkast kennelijk naar Tinkoff-Saxo: http://www.nu.nl/sport/38...gen-bij-tinkoff-saxo.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:36:
http://www.nu.nl/sport/38...oom-twee-jaar-astana.html

Astana is goed bezig. Ze hebben naast Samuel Sanchez nu ook Lars Boom binnen.
Luis León bedoel je ;)
Goed dat Boom ergens gaat rijden waar hij onbetwist de kopman is voor de voorjaarsklassiekers, alleen jammer dat het dan bij Astana moet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zeddicius schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:46:
[...]

Luis León bedoel je ;)
Goed dat Boom ergens gaat rijden waar hij onbetwist de kopman is voor de voorjaarsklassiekers, alleen jammer dat het dan bij Astana moet....
Waarom vind je dat jammer dan?
Hij heeft in Nibali en Fuglsang alvast 2 prima knechten voor Roubaix. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
LoneRanger schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:08:
[...]

Nibali was aan het praten met Tinkoff. Tinkov zelf, de rijke rus wil Nibali in ieder geval graag hebben.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
PM_Petrol schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:15:
[...]

Nibali was aan het praten met Tinkoff. Tinkov zelf, de rijke rus wil Nibali in ieder geval graag hebben.
Bron? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Ja dat zeiden ze bij de NOS tijdens de tour ;)
Nibali had een rit gewonnen, ik weet niet mere welke, en Tinkov feliciteerde hem daarvoor. Toen werd er gezegd dat de twee met elkaar om de tafel zouden gaan zitten voor een contract.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
[...]

Astana heeft een schimmig imago. Mede doordat de ploegleider zelf een oud-dopingzondaar is en 'ritten kocht'. Remember OS2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

LuPo schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 08:39:
[...]
Astana heeft een schimmig imago. Mede doordat de ploegleider zelf een oud-dopingzondaar is en 'ritten kocht'. Remember OS2012?
Tja, noem een ploegleider die geen schimmig imago heeft. Riis kon er ook wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

[...]

Gevoelskwestie :)
En inderdaad prima knechten. Eerst zorgt het geweld van Westra dat het peleton uit elkaar wordt getrokken en in het wiel van superknechten Nibali en Fuglsang peddelt Boom naar een eenvoudige overwinning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mollema gaat tot 2016 naar Trek:
Bauke Mollema vervolgt zijn loopbaan bij Trek. De 27-jarige Nederlander, die momenteel rijdt voor Belkin, heeft een contract tot eind 2016 getekend bij de World Tour-formatie.

Mollema eindigde in 2013 als zesde in de Tour de France en werd dit jaar tiende in de belangrijkste wielerwedstrijd.

Afgelopen week vertrok er in de persoon van Lars Boom al een andere renner bij Belkin.

De Nederlandse equipe neemt eind dit jaar afscheid van de Amerikaanse sponsor. De wielerformatie zal, net als de schaatsploeg BrandLoyalty, een samenwerking aangaan met sponsor Lotto.
Bron: http://www.nu.nl/sport/38...t-eind-2016-bij-trek.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Tja, de geruchten waren er al naar :) Ik vind het een goede stap voor Mollema en voor het Nederlandse wielrennen. Het schept ruimte voor meer Nederlandse klassementsrenners. Daarbij lijkt me dat te lang bij een bepaalde ploeg blijven zitten niet echt bevorderlijk is. Dat is iets wat Boom ook al bevestigt, evenals Gesink ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Ben ik wel blij mee. Had het idee dat hij wel toe was aan wat nieuws.

Zo heb je bij een andere ploeg weer een Nederlander. En krijg je ruimte voor nieuwe aanwas, kan Kelderman plekje opschuiven. Hopelijk blijft hij 'gewoon', net als Gesink.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 05-08-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
LuPo schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 08:39:
[...]

Rabobank heeft een schimmig imago. Mede doordat de ploegleider Langeveld een contract aanbood cq het NK kocht. Remember NK2006 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Vos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:33:
Ben ik wel blij mee. Had het idee dat hij wel toe was aan wat nieuws.

Zo heb je bij een andere ploeg weer een Nederlander. En krijg je ruimte voor nieuwe aanwas, kan Kelderman plekje opschuiven. Hopelijk blijft hij 'gewoon', net als Gesink.
Wat bedoel je met 'gewoon' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
cbr600f4i schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:35:
[...]

Wat bedoel je met 'gewoon' ?
Omdat zijn contract afloopt, net als die van Gesink.

Ten Dam heeft contract tot 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Even een vraagje. Hoe lang doen jullie met ketting en tandwielen?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
SnowDude schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:20:
Even een vraagje. Hoe lang doen jullie met ketting en tandwielen?
Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Sorry, heb ze beide in mijn bookmarks staan had even de verkeerde :o

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Was een mooi avondje. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n5IeQ15.jpg

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Vos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:38:
[...]

Omdat zijn contract afloopt, net als die van Gesink.

Ten Dam heeft contract tot 2015.
Als Kelderman vertrekt hebben ze wel een groot probleem. Ik denk echter dat het vertrek van Mollema het voor Kelderman aantrekkelijker maakt om te blijven; nu zijn er in de tour iig geen DRIE kopmannen...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ze hebben nu ook meer tijd en ruimte om Kruiswijk wat meer tot ontwikkeling te laten komen. Na enkele jaren van pech is ie dit jaar weer goed in vorm en zit de groei er weer in; ik ben benieuwd naar hem ook volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
tweaker2010 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:09:
[...]

Tja, noem een ploegleider die geen schimmig imago heeft. Riis kon er ook wat van.
Dat was in de tijd dat iedereen aan de doping zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Theo Bos mogelijk van Belkin naar MTN-Qhukeba: http://www.nu.nl/wielrenn...se-ploeg-mtn-qhubeka.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gesink trouwens mogelijk net als Bos ook naar MTN: http://wielerflits.nl/nie...t-gesink-en-theo-bos.html

edit: eh crap, dit was als edit bedoeld, sorry.

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 07-08-2014 17:00 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Waarom spreken zoveel mensen over dat Kelderman een topman is in een tour. Hij heeft een goede Giro gereden. Maar dat zegt nog weinig over de toekomst.

Er kan een leegloop plaatsvinden bij Belkin. Maar of dat erg is weet ik niet. Belkin kan hetzelfde doen als voetbalteams in Nederland al jaren doen. Talent zoeken en trainen. Alleen jammer dat ze daar niet zoveel aan verdienen door het ontbreken van transfersommen in het fietsen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tsja, ik lees gisteren dat Theo Bos wel weer naar de baan wil, maar niet voordat hij aan de tour heeft meegedaan. Een vertrek naar MTN lijkt me het realiseren van die ambitie niet makkelijker maken (al lijkt het me stug dat LBL 'm meeneemt naar de tour, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Tja, hij heeft überhaupt nog maar 1 keer een grote ronde aangevangen, de Giro in 2012, maar toen viel ie al in de tweede etappe en heeft ie uiteindelijk opgegeven. Vorig jaar had ie ook issues, toen mocht hij niet starten in de Vuelta vanwege lage cortisol waarden.

Ik begrijp wel dat ie zich graag op dat podium wil meten, maar ik vrees dat hij bij LBL Moreno Hofland nu wel voor zich moet dulden wanneer het om een grote ronde gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door ravenger op 08-08-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
4POX schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:17:
Waarom spreken zoveel mensen over dat Kelderman een topman is in een tour. Hij heeft een goede Giro gereden. Maar dat zegt nog weinig over de toekomst.
Zoveel mensen? Het is meer de Nederlandse media die op zoek is naar het zoveelste 'slachtoffer'. Niveau Telegraaf, Tour du Jour/VI, borrelpraat. Ik hecht er 0,00000000005 (gram ;) ) waarde aan. We gaan de komende tijd zien wat hij allemaal aan kan en dan kunnen we wel eens conclusies trekken of prognoses maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
De gemiddelde NUjij reageerder doet dit ook, Kelderman compleet ophemelen en Gesink bashen. En dan over paar jaar Kelderman bashen?

Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Tja, Kelderman geldt nu eenmaal als een groot talent, hij is ook pas 23. Over twee weken begint de Vuelta, dan zullen we het wel zien denk ik :) Ik verwacht daarin zelfs meer van Kelderman dan van Gesink eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Klopt, maar voor Gesink gold hetzelfde en die werd gelijk als de nieuwe Nederlandse Tour winnaar bestempeld. Zijn wattage tests gaven daar ook wel reden voor, maar daar moet je ook maar mee om kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:53:
Klopt, maar voor Gesink gold hetzelfde en die werd gelijk als de nieuwe Nederlandse Tour winnaar bestempeld. Zijn wattage tests gaven daar ook wel reden voor, maar daar moet je ook maar mee om kunnen gaan.
Ik vind dat zo'n flauwekul dat Gesink niet met druk om zou kunnen gaan, als je nou zegt dat hij een houten klaas is op de fiets en niet zo goed kan sturen dan heb je een punt.
Kijk, zon Jurgen VDB legt zichzelf veel druk op en focust maar op 1 wedstrijd maar ook hij is niet de beste stuurman, vergelijkbaar in postuur ook met Gesink.
In 2010 werd hij nog 4e in de Tour, 2011 brak hij z'n been op 4 plaatsen, 2012 moest hij opgeven na een val waar hij gekneusde ribben aan overhield en 2013 reed hij in dienst van Mollema.
Waar is hij mentaal door het ijs gezakt dan, waar doelt "iedereen" op die Gesink mentaal zwak vindt?
Volgens mij komt het puur omdat hij ooit eens in Parijs-Nice werd aangevallen in een afdaling terwijl hij in het geel reed en toen bijna niet meer vooruit kwam, hij was toen een broekie van 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Ik zeg niet dat Gesink mentaal zwak is ;). Dat wordt inderdaad wel veel gezegd. Maar er lag (denk ik) wel heel veel druk op hem om te presteren. Wat dat precies voor invloed heeft is lastig te zeggen.
The Belkin Pro Cycling TEAM, which recently signed a declaration of intent with De Lotto, BrandLoyalty and speed skating Team BrandLoyalty, extended the contracts of three riders. Robert Gesink, Wilco Kelderman and Steven Kruijswijk will remain with the team for the next two years.
Goed nieuws!

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 13-08-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

LBL heeft al een lekker team bijeen voor volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Kelderman, Gesink en Kruiswijk hebben inderdaad bijgetekend. Ongetwijfeld gaat Kelderman ook in dienst rijden van Gesink in de TDF. Ik ben benieuwd.

Orange Cycling heeft Roompot als hoofdsponsor eindelijk binnen. Ik ben dan wel benieuwd welke renners ze gaan aantrekken.

[ Voor 29% gewijzigd door ravenger op 13-08-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Wel prachtig logo dat Roompot, not! Benieuwd naar de kleding.

Afbeeldingslocatie: http://www.kerstreizen.com/img/reisorganisaties/xroompot-vakanties.jpg.pagespeed.ic.-Y0_YMvxvV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, dat valt wel mee toch? Ik vind dat ze het logo best subtiel verwerkt hebben. Erg klein voor een hoofdsponsor. Dat orange vind ik wel overdreven groot.

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1mxsdxauho0_wd640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Zie nu bovenstaand shirt voor het eerst :). Ik neem aan dat dit niet het definitieve shirt wordt, zal alleen voor de presentatie o.i.d. zijn.

Roompot wordt de hoofdsponsor, die gaan wel een prominentere plaats innemen. Ga er dan beetje vanuit dat zij hun kleuren ook willen gebruiken, maar misschien valt dit mee.

Misschien zoiets ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.sportshirts.net/cycling7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Tommetje!

• LuPo
ravenger schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:20:
Kelderman, Gesink en Kruiswijk hebben inderdaad bijgetekend. Ongetwijfeld gaat Kelderman ook in dienst rijden van Gesink in de TDF. Ik ben benieuwd.

Orange Cycling heeft Roompot als hoofdsponsor eindelijk binnen. Ik ben dan wel benieuwd welke renners ze gaan aantrekken.
De Zeeuwse Leeuw: Hoogerland. :)

• cbr600f4i
ravenger schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:20:
Ik zou Gesink in dienst laten rijden van Kelderman. Gesink is gezien de huidige concurrentie geen top tien kandidaat, Kelderman zie ik wel top 10 rijden.

Leg de resultaten van de Tour of Utah en Ronde van Polen naast mekaar. Die Kelderman blijft maar gaan sinds de Giro.

[ Voor 12% gewijzigd door cbr600f4i op 14-08-2014 08:10 ]

• ravenger
cbr600f4i schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:03:
[...]

Ik zou Gesink in dienst laten rijden van Kelderman. Gesink is gezien de huidige concurrentie geen top tien kandidaat, Kelderman zie ik wel top 10 rijden.

Leg de resultaten van de Tour of Utah en Ronde van Polen naast mekaar. Die Kelderman blijft maar gaan sinds de Giro.
Tja ik ook, maar Gesink is natuurlijk een beetje het troetelkind van Belkin; fluwelen handschoenen en hopen dat ie wat presteert geldt nog steeds. Dat Mollema zijn kans heeft mogen gaan is alleen door afwezigheid van Gesink mogelijk geweest.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

LuPo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 06:44:
[...]

De Zeeuwse Leeuw: Hoogerland. :)
Denk het niet. Zoals ze gisteren zeiden is het om talent te vinden die niet op eigen kracht naar boven komt drijven. Ik vind het mooi dat er nu zo'n ploeg bestaat.

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1 ... 10 ... 155 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21