I think the phrase rhymes with 'Clucking Bell'
Hij weet het zelf ook niet:
http://www.sporza.be/cm/s...witter&utm_source=dlvr.it
I think the phrase rhymes with 'Clucking Bell'
Vind die kerel zo vervelend, hij denkt alles te weten en veranderd verder geen fluit..., iets met beste stuurlui staan aan wal.Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:46:
(Wederom) geniale column Thijs Zonneveld over de saaiheid van gisteren: http://www.nusport.nl/column/3762315/saaaaaaaaaaaai.html
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Nou precies dat! en Paris Roubaix was anders ook niet echt om te klagen vond ik zelf.Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:05:
Hij is de mooie (en superzware) Ronde van Vlaanderen van een paar weken geleden alweer vergeten, denk ik.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
www.frees-it.com
Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:05:
Hij is de mooie (en superzware) Ronde van Vlaanderen van een paar weken geleden alweer vergeten, denk ik.
Zijn beide geen klimklassiekers en hebben beide dus niets met de column te maken.Blerf schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:12:
[...]
Nou precies dat! en Paris Roubaix was anders ook niet echt om te klagen vond ik zelf.
Regels inderdaad.Bladeslayer schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:35:
Even een noob vraag tussen door,
Waarom rijden alle tijd tijders op dit moment niet met dit type frame;
[afbeelding]
lotus type 108
Lijkt me aerodynamisch gezien beter en door een slimme carbon lay up net zo stijf te maken als een "normaal" frame? Of zie ik het helemaal verkeerd en zijn ze obsolete aan de huidige standaard frame's? Of misschien reglementair verboden?
Ik vind het een beetje flauw van hem om zich daartoe te beperken. Ik zie niet waarom een zwaar parcours in de Ronde wel een leuke race kan geven, maar dat het in LBL het tegenovergestelde effect zou hebben.Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:37:
[...]
[...]
Zijn beide geen klimklassiekers en hebben beide dus niets met de column te maken.
Inderdaad, maar goed ik ben dan ook gewoon echt geen fan mede vanwegen altijd dit soort ongein.Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:56:
[...]
Ik vind het een beetje flauw van hem om zich daartoe te beperken. Ik zie niet waarom een zwaar parcours in de Ronde wel een leuke race kan geven, maar dat het in LBL het tegenovergestelde effect zou hebben.
Je kunt DRvV toch niet vergelijken met LBL, dat zijn compleet andere koersen. LBL en AGR lijken op elkaar, de Ronde en LBL/AGR totaal niet.Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:56:
[...]
Ik vind het een beetje flauw van hem om zich daartoe te beperken. Ik zie niet waarom een zwaar parcours in de Ronde wel een leuke race kan geven, maar dat het in LBL het tegenovergestelde effect zou hebben.
Vanwege diverse redenen, zowel technisch (ik zie bijvoorbeeld geen versnellingen), reglementair (regels UCI) en commercieel (niet ieder team wordt gesponsord door dit merk). Daarbij lijkt het jou aerodynamisch beter, maar is het dat ook? Voordat dat aangetoond is, is het helemaal geen issue natuurlijk, nog los van voornoemde redenen.Bladeslayer schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:35:
Even een noob vraag tussen door,
Waarom rijden alle tijd tijders op dit moment niet met dit type frame;
[afbeelding]
lotus type 108
Lijkt me aerodynamisch gezien beter en door een slimme carbon lay up net zo stijf te maken als een "normaal" frame? Of zie ik het helemaal verkeerd en zijn ze obsolete aan de huidige standaard frame's? Of misschien reglementair verboden?
[ Voor 9% gewijzigd door argro op 28-04-2014 13:36 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dit is ook een baan frame, heeft ook geen remmen zoals je ziet. En het is een pursuit fiets en geen tijdrit weg fietsargro schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:35:
[...]
Vanwege diverse redenen, zowel technisch (ik zie bijvoorbeeld geen versnellingen), reglementair (regels UCI) en commercieel (niet ieder team wordt gesponsord door dit merk). Daarbij lijkt het jou aerodynamisch beter, maar is het dat ook? Voordat dat aangetoond is, is het helemaal geen issue natuurlijk, nog los van voornoemde redenen.
Dat snap ik, ik geef echter slechts antwoord op de vraag (waarom wordt dit frame niet gebruikt voor tijdritten (op de weg)?).Blerf schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:46:
[...]
Dit is ook een baan frame, heeft ook geen remmen zoals je ziet. En het is een pursuit fiets en geen tijdrit weg fiets
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Niet helemaal zo natuurlijk, Zonneveld is ook koersdirecteur van de Dutch Foodvalley ClassicBlerf schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:59:
[...]
Vind die kerel zo vervelend, hij denkt alles te weten en veranderd verder geen fluit..., iets met beste stuurlui staan aan wal.
Ook al was het gisteren wel echt een boring koers..., deze rit staat toch wel op mijn lijstje van moet ik nog een keer rijden.
Geloof dat ik het even verkeerd geQuote heb. Sorryargro schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:08:
[...]
Dat snap ik, ik geef echter slechts antwoord op de vraag (waarom wordt dit frame niet gebruikt voor tijdritten (op de weg)?).
LOL helemaal vergetenravenger schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:58:
[...]
Niet helemaal zo natuurlijk, Zonneveld is ook koersdirecteur van de Dutch Foodvalley Classic
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Die kerel is toch ook niet te gelovenRiccardo Ricco lijkt hardleers als het gaat om doping. De geschorste Italiaan is in zijn thuisland op heterdaad betrapt bij het kopen van verboden middelen.
Het Italiaanse persbureau ANSA meldt dat de politie bij een onderzoek in de regio Livorno twee mannen heeft gearresteerd die doping verkochten aan wielrenners.
Eén van die renners was de 31-jarige Ricco, die in 2011 voor twaalf jaar werd geschorst vanwege het toedienen van een bloedtranfusie bij zichzelf.
Denk dat Evans altijd een gevaarlijke renner is, Als de rest hem goed gaat afzetten waar nodig tenminste.tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:26:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Evans in de giro? Hij heeft wel een sterke ploeg met oa Sanchez.
Ja wellicht ik denk dat Porte wel eens goed kan scoren deze giro.Niku schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:47:
Ik weet het niet zo goed met Evans, hij heeft in ieder geval een meesterknecht met Samuel Sanchez, maar ik heb het idee dat Evans intussen over zijn hoogtepunt heen is.
Geeft maar weer eens aan hoe goed mensen graag willen meepraten ipv op de hoogte te zijn van dingenDennism schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
Porte heeft toch al bijna een maand geleden aangegeven de Giro te laten schieten?
http://www.wielerflits.nl...o-d-italia-2014-over.html
[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 02-05-2014 13:30 ]
Waarom moet Quintana het waarmaken...hij was vorig jaar 2de in zijn 1ste tour!tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:58:
Ben benieuwd of Uran of Quintana het nu eindelijk kan waarmaken of er toch een van de oude toprenners mee aan de haal gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 02-05-2014 14:30 ]
Dan nog begrijp ik je opmerking niet dat hij het EINDELIJK kan waarmaken. Die jongen komt net kijken en als een palmares waar een ander op die leeftijd van kan dromen.tweaker2010 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:32:
De tour is geen giro, dit jaar doet hij niet mee helaas. Omdat ze Valverde nog een laatste kans willen geven. Vind het maar een beetje vaag van Movistar. Als Quintana echt zo goed is moeten ze hem gewoon sturen.
[ Voor 28% gewijzigd door argro op 05-05-2014 09:56 ]
Ik ben persoonlijk zeer benieuwd naar Kelderman, verwacht er misschien wel te veel van met mijn nationalistische gevoelensQuintana heeft inderdaad al laten zien dat hij bergop mee kan doen met de grote jongens en podium kan rijden in een grote ronde. Rodriguez gun ik het inderdaad ook eens een keer![]()
Wat betreft de Nederlanders ben ik ook vooral benieuwd naar Kelderman, maar meer nog naar Dylan van Baarle (die de plaats van Slagter in de selectie van Garmin in zal nemen).
[ Voor 23% gewijzigd door argro op 05-05-2014 09:56 ]
Goed nieuws. Hopenlijk kan hij nog wat moois laten zien dit jaar.Niku schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:48:
*schopje*
Gesink schijnt succesvol te zijn behandeld. Ben benieuwd of we verschil merken in prestaties wanneer hij terug keert.
Is er al iets bekend over zijn terugkeer? Vuelta een optie, of nog te vroeg?Vos schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:25:
[...]
Goed nieuws. Hopenlijk kan hij nog wat moois laten zien dit jaar.
This too shall pass
Virussen? Scan ze hier!
Niet (alleen) omdat ze valverder nog een kans willen geven...tweaker2010 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:32:
De tour is geen giro, dit jaar doet hij niet mee helaas. Omdat ze Valverde nog een laatste kans willen geven. Vind het maar een beetje vaag van Movistar. Als Quintana echt zo goed is moeten ze hem gewoon sturen.
[ Voor 8% gewijzigd door Dinictus208 op 07-05-2014 17:31 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Gaaf! Belkin had ook al zoiets. Mogen ze van mij meer doen!
Kwam in aanraking met andere renner ja. Hij was echt flink over de zeik. Zuur als je daardoor je klassement moet vergooien. Al twijfel ik wel over de vorm van LtD dit jaar. En vorig jaar was natuurlijk een super jaar, evenaar dat maar eens.Niku schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:54:
En Ten Dam die na afloop van de tijdrit gecrasht is in Californië. Waarschijnlijk daarmee zijn zijn kansen daarmee vervlogen (door de fysieke malheur).
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 13-05-2014 14:21 ]
LtD, hoor weer precies hoe Mart Smeets dat uitspreektVos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:20:
[...]
Gaaf! Belkin had ook al zoiets. Mogen ze van mij meer doen!
[...]
Kwam in aanraking met andere renner ja. Hij was echt flink over de zeik. Zuur als je daardoor je klassement moet vergooien. Al twijfel ik wel over de vorm van LtD dit jaar. En vorig jaar was natuurlijk een super jaar, evenaar dat maar eens.
Ik zie em alsnog niet de Tour rijden overigens, die komt toch wel wat te vroeg vermoed ik zo. Dan zou ie een beetje dezelfde rol krijgen als vorige tour, en eigenlijk alleen voor zichzelf rondrijden.Hoogtestage met Tour-ploeg
Zo langzamerhand begin ik een beetje vooruit te kijken. De laatste vier dagen zit ik weer op de fiets en heb inmiddels al een ritje van zo’n 3,5 uur gemaakt. Dat gaat vrij goed. Mijn eerste planning is dan ook gemaakt. Op het einde van de maand vertrek ik naar de Sierra Nevada om daar met een deel van de Tour-ploeg rond Bauke Mollema op hoogtestage te gaan. Dit betekent niet dat ik dit jaar ook in de Tour de France start. Het betekent echter ook niet dat ik deelname aan de Ronde van Frankrijk uitsluit.
Bron: http://www.nu.nl/sport/37...finisht-neeltje-jans.htmlDe tweede etappe van de Ronde van Frankrijk in 2015 finisht op zondag 5 juli op Neeltje Jans in Zeeland.
Dat meldt de Tour-organisator zaterdag op Twitter. Het kunstmatige eiland ligt tussen Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland.
De Provincie Zeeland laat in een reactie weten trots te zijn dat de Tour de France voor het eerst in haar 102-jarige bestaan finisht in Zeeland.
''Hier wacht de Tour de France geen Alpe d'Huez of Mont Ventoux, maar mogelijk wel 'the Dutch mountain': de beruchte Zeeuwse wind. De Tour de France zul je niet winnen in Zeeland, maar je kunt hem er wel verliezen."
In november 2013 werd al bekend dat de Tour in 2015 van start gaat met een tijdrit door de straten van Utrecht. De tweede etappe gaat ook in Utrecht van start.
De renners gaan vervolgens via Rotterdam richting Zeeland. In het verleden reed het peloton wel twee keer door Zeeland.
In 2010 deed de Tour Zeeland aan in een etappe tussen Rotterdam en Brussel. In 1958 kwam de Tour kort door Zeeuws-Vlaanderen.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 28% gewijzigd door Sallin op 24-05-2014 20:43 ]
This too shall pass
Bron: http://www.nu.nl/binnenla...in-2016-in-nederland.htmlDe wielerronde van Italië, de Giro d'Italia, start in 2016 in Nederland.
Dat is maandag bekendgemaakt.
Voormalig wielrenner en ploegleider Cees Priem heeft namens Libéma Profcycling een overeenkomst gesloten met de organisator van de Italiaanse wielerronde.
In welke stad de eerste rit van de Giro wordt gehouden, is nog niet bekend. Volgens Libéma zijn er diverse kandidaten.
De Giro ging dit jaar van start in het Noord-Ierse Belfast.
In 2002 startte de Giro in Groningen en in 2010 in Amsterdam. In 2015 begint de Tour de France met een tijdrit door de straten van Utrecht. De tweede rit vertrekt vanuit Utrecht en eindigt op Neeltje Jans, een kunstmatig eiland tussen Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland.
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2014 19:09 ]
Virussen? Scan ze hier!
Spicy!
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 09-06-2014 20:52 ]
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 09-06-2014 22:34 ]
Echt klasse, prachtige beeldenVos schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:51:
Net de laatste 5km terug gekeken, prachtige kilometers! En heerlijk rijden van Wilco!
[video]
Nee, verwacht ik niet. Twee rondes achterelkaar rijden voor zo'n jonge renner, dat gebeurt tegenwoordig niet meer vanwege de grote belasting. Hij kan zich dan namelijk helemaal de vernieling in rijden, en dat risico wil men niet lopen.Sjah schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:32:
Gaat (brood van) Kelderman meedoen aan de .... ja jullie weten wel op welke Ronde ik doel?
Ik snap je post niet helemaal...Sjah schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:32:
Gaat (brood van) Kelderman meedoen aan de .... ja jullie weten wel op welke Ronde ik doel?
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 10-06-2014 09:48 ]
Maar zal niet deelnemen aan de Tour: http://www.nu.nl/sport/37...niet-mee-tour-france.htmlBreadFan schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:36:
Gesink zit al weer op de fiets! https://twitter.com/RGUpdate/status/466215115382353920
Virussen? Scan ze hier!
Iedereen kent Voeckler en toch ziet die kans om meerdere ritten te winnen. Wat ik uit je post haal is dat Kelderman eigenlijk een zwakke of 2e rangs renner is die alleen bij verrassing kan winnen?tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:16:
Knappe prestatie inderdaad van Kelderman. Nadeel is wel dat straks iedereen hem kent in het peleton.
Nu kan hij af en toe nog wegrijden voorin, maar volgend jaar in de TdF is dat toch echt afgelopen denk ik.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Nee dat niet. Maar in Nederland hebben we er een handje van om elke jonge renner die een paar keer een goede klassering rijdt gelijk als toptalent te zien (de media doet zelf ook vrolijk aan dit gehype mee).cbr600f4i schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:44:
[...]
Iedereen kent Voeckler en toch ziet die kans om meerdere ritten te winnen. Wat ik uit je post haal is dat Kelderman eigenlijk een zwakke of 2e rangs renner is die alleen bij verrassing kan winnen?
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 10-06-2014 12:58 ]
Gesink is geen eendagsvlieg.... kom op he, de tour is echt niet de enige wedstrijd. Ook Mollema heeft buiten de tour al veel vaker wat laten zien en mag je ook geen eendagsvlieg noemen. Of Kelderman straks in de tour ook potten kan gaan breken is inderdaad wel de vraag. Top 10 in de giro is iets anders dan top 10 in de tour (alhoewel hij dit jaar niet gaat). Ik denk wel dat hij de potentie heeft. Kruiswijk is natuurlijk zwaar geblesseerd geweest, maar ook hij gaat volgens mij nog wel terugkomen.tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:
[...]
Nee dat niet. Maar in Nederland hebben we er een handje van om elke jonge renner die een paar keer een goede klassering rijdt gelijk als toptalent te zien (de media doet zelf ook vrolijk aan dit gehype mee).
De meesten kunnen die druk niet aan en kunnen dat niet waarmaken. Ik hoop dat ik ongelijk krijg wat Kelderman betreft, maar er zijn al zovelen eendagsvliegen gebleken: zie Kruijswijk en ook Gesink.
Mollema kan dit jaar in de Tour ook alleen maar tegenvallen denk ik.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Mooi voorbeeld daarvan is Wikipedia: Eddy Bouwmans.... reed een ijzersterke eerste Tour de France, werd 14e, en won het jongerenklassement. Werd meteen door heel NL gebombardeerd tot de nieuwe Jan Janssen of de nieuwe Joop Zoetemelk, en kon met die druk niet overweg. Rest van zijn carriere is daarna ook een beetje verpieterd.tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:
[...]
Nee dat niet. Maar in Nederland hebben we er een handje van om elke jonge renner die een paar keer een goede klassering rijdt gelijk als toptalent te zien (de media doet zelf ook vrolijk aan dit gehype mee).
De meesten kunnen die druk niet aan en kunnen dat niet waarmaken.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij hier al eens gepost; maar misschien dat dit stukje hem in een wat ander daglicht stelt? Of deze.wildhagen schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:15:
[...]
Mooi voorbeeld daarvan is Wikipedia: Eddy Bouwmans.... reed een ijzersterke eerste Tour de France, werd 14e, en won het jongerenklassement. Werd meteen door heel NL gebombardeerd tot de nieuwe Jan Janssen of de nieuwe Joop Zoetemelk, en kon met die druk niet overweg. Rest van zijn carriere is daarna ook een beetje verpieterd.
[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 10-06-2014 13:47 ]
[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 10-06-2014 13:48 ]
Een eendagsvlieg qua prestaties in de tour. Een keer 5e geworden in 2010 en daarna kon hij het mentaal niet meer echt aan om kopman te zijn. In de Vuelta doet hij het meestal wel goed, maar dat is toch een lager niveau vind ik. Na zijn operatie blijft het helemaal afwachten, 28 jaar vind ik ook al wat oud voor een talent.Niku schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:02:
Gesink een eendagsvlieg noemen. Dat is toch wel zo'n beetje de grens![]()
Ik had het idee dat Mollema weinig grote koersen rijdt als voorbereiding op de Tour, maar dat valt wel mee vergeleken met vorig jaar, Ronde van Zwitserland komt er nog aan. De Dauphiné vind ik toch wel een van de mooiste koersen van het jaar, gezien het rennersveld en het parcours. Heerlijk om naar te kijken.
Virussen? Scan ze hier!
Dit is zo makkelijk vanaf de zijlijn, roepen dat hij mentaal zo zwak is. Vind dat allemaal zwaar overdreven. Hij is mentaal niet heel sterk, maar zoals jij het brengt is het het andere uiterste. Misschien je eigen verwachtingen ook eens bijstellen?tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:22:
Oke, je kunt een keer vallen, dat kan iedereen gebeuren. Maar Gesink gaat al liggen als hij druk voelt.
De schade is meestal niet zozeer lichamelijk, maar mentaal lukt er dan niets meer bij hem. In Californie kan hij wel winnen (als er niemand kijkt) maar bij de grotere rondes gaat het keer op keer helemaal mis.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 10-06-2014 16:38 ]
Gesink houdt niet van een vrije rol. Hij wil kopman zijn en zich maanden voorbereiden op dat ultieme doel.wildhagen schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:26:
Zo enorm jong is 28 nu ook weer niet hoor, het is niet alsof-ie net komt kijken.
Gesink is imho een goede tot zeer goede renner, maar een echte absolute toprenner vind ik hem niet, daarvoor is hij toch te wisselvallig imho, en komt hij net kwaliteiten te kort tov de écht grote namen.
Denk dat hij beter in zijn rol is niet als absolute kopman in de grote(re) rondes, maar als renner met een vrije rol, dan is de druk om te presteren wat minder. Laat het kopmanschap in die grote rondes imho over aan mannen als Mollema of evt Kruiswijk, die beter tegen druk lijken te kunnen. In de toekomst evt ook Kelderman, even afwachten of zijn ontwikkeling zich doorzet uiteraard. In de kleinere wedstrijden kan hij dan wel als kopman optreden.
My € 0.02 uiteraard.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
This too shall pass
Maar als je een paar weken na een hartoperatie al weer op de fiets zit. Grote koersen ook van "echte" toppers als Sagan (montreal) in de sprint wint.Vos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:35:
[...]
En aan absolute toprenner noem ik hem ook niet, echter heeft (of had..time will well) hij wel heel veel potentie. Dit geven de cijfers die hij wegtrapt gewoon aan. Maar dit goed terug laten zien op de weg is natuurlijk heel anders. Dan komen er hele andere zaken bij kijken.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Niet normaal zoals die jongen momenteel rijdt. Dat belooft nog wat voor de toekomst. Moet eerlijk zeggen dat ik de etappe van vandaag gemist heb, heeft er iemand een linkje met beelden van de slotfase?Sallin schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:26:
Kelderman weer sterk bezig: http://www.nusport.nl/wie...n-froome-in-dauphine.html. Achterstand 12 tellen net als Contador.
Brood van Kelderman was een reclamedeuntje, dat ik nooit vergeten ben, vandaar. Nope, kon hem niet vinden op een zoekmachine.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 16-06-2014 15:48 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq