[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 9 ... 154 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
I think the phrase rhymes with 'Clucking Bell'
:D

Hij weet het zelf ook niet:
http://www.sporza.be/cm/s...witter&utm_source=dlvr.it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

(Wederom) geniale column Thijs Zonneveld over de saaiheid van gisteren: http://www.nusport.nl/column/3762315/saaaaaaaaaaaai.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
Gisteren mooi Langs de lijn ervoor met daarbij beeld van LBL.
Prima middagje gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:46:
(Wederom) geniale column Thijs Zonneveld over de saaiheid van gisteren: http://www.nusport.nl/column/3762315/saaaaaaaaaaaai.html
Vind die kerel zo vervelend, hij denkt alles te weten en veranderd verder geen fluit..., iets met beste stuurlui staan aan wal.

Ook al was het gisteren wel echt een boring koers..., deze rit staat toch wel op mijn lijstje van moet ik nog een keer rijden.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Hij is de mooie (en superzware) Ronde van Vlaanderen van een paar weken geleden alweer vergeten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:05:
Hij is de mooie (en superzware) Ronde van Vlaanderen van een paar weken geleden alweer vergeten, denk ik.
Nou precies dat! en Paris Roubaix was anders ook niet echt om te klagen vond ik zelf.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
Even een noob vraag tussen door,

Waarom rijden alle tijd tijders op dit moment niet met dit type frame;

Afbeeldingslocatie: http://www.conrantalkingshop.com/wp-content/uploads/2012/07/Lotus-type-108-Olympic-Pursuit-bike-1992-e1342534916202.jpg
lotus type 108

Lijkt me aerodynamisch gezien beter en door een slimme carbon lay up net zo stijf te maken als een "normaal" frame? Of zie ik het helemaal verkeerd en zijn ze obsolete aan de huidige standaard frame's? Of misschien reglementair verboden?

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:05:
Blerf schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:12:
[...]

Nou precies dat! en Paris Roubaix was anders ook niet echt om te klagen vond ik zelf.
Zijn beide geen klimklassiekers en hebben beide dus niets met de column te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 12:31
Bladeslayer schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:35:

[afbeelding]
lotus type 108

Lijkt me aerodynamisch gezien beter en door een slimme carbon lay up net zo stijf te maken als een "normaal" frame? Of zie ik het helemaal verkeerd en zijn ze obsolete aan de huidige standaard frame's? Of misschien reglementair verboden?
Regels inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:37:
[...]

[...]

Zijn beide geen klimklassiekers en hebben beide dus niets met de column te maken.
Ik vind het een beetje flauw van hem om zich daartoe te beperken. Ik zie niet waarom een zwaar parcours in de Ronde wel een leuke race kan geven, maar dat het in LBL het tegenovergestelde effect zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:56:
[...]

Ik vind het een beetje flauw van hem om zich daartoe te beperken. Ik zie niet waarom een zwaar parcours in de Ronde wel een leuke race kan geven, maar dat het in LBL het tegenovergestelde effect zou hebben.
Inderdaad, maar goed ik ben dan ook gewoon echt geen fan mede vanwegen altijd dit soort ongein.
Goed he hij moet ook zijn brood verdienen :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Andamanen schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:56:
[...]

Je kunt DRvV toch niet vergelijken met LBL, dat zijn compleet andere koersen. LBL en AGR lijken op elkaar, de Ronde en LBL/AGR totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Bladeslayer schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:35:

[afbeelding]
lotus type 108

Vanwege diverse redenen, zowel technisch (ik zie bijvoorbeeld geen versnellingen), reglementair (regels UCI) en commercieel (niet ieder team wordt gesponsord door dit merk). Daarbij lijkt het jou aerodynamisch beter, maar is het dat ook? Voordat dat aangetoond is, is het helemaal geen issue natuurlijk, nog los van voornoemde redenen.

[ Voor 9% gewijzigd door argro op 28-04-2014 13:36 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

argro schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:35:
[...]
Vanwege diverse redenen, zowel technisch (ik zie bijvoorbeeld geen versnellingen), reglementair (regels UCI) en commercieel (niet ieder team wordt gesponsord door dit merk). Daarbij lijkt het jou aerodynamisch beter, maar is het dat ook? Voordat dat aangetoond is, is het helemaal geen issue natuurlijk, nog los van voornoemde redenen.
Dit is ook een baan frame, heeft ook geen remmen zoals je ziet. En het is een pursuit fiets en geen tijdrit weg fiets :)

Volgens mij is ieder merk bezig met vernieuwing op de baan, en proberen op verschillende vlakken tijd te pakken / winnen. Proof is in the pudding zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Blerf schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:46:
[...]

Dit is ook een baan frame, heeft ook geen remmen zoals je ziet. En het is een pursuit fiets en geen tijdrit weg fiets :)
Dat snap ik, ik geef echter slechts antwoord op de vraag (waarom wordt dit frame niet gebruikt voor tijdritten (op de weg)?).

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Blerf schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:59:
[...]

Vind die kerel zo vervelend, hij denkt alles te weten en veranderd verder geen fluit..., iets met beste stuurlui staan aan wal.

Ook al was het gisteren wel echt een boring koers..., deze rit staat toch wel op mijn lijstje van moet ik nog een keer rijden.
Niet helemaal zo natuurlijk, Zonneveld is ook koersdirecteur van de Dutch Foodvalley Classic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

argro schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:08:
[...]
Dat snap ik, ik geef echter slechts antwoord op de vraag (waarom wordt dit frame niet gebruikt voor tijdritten (op de weg)?).
Geloof dat ik het even verkeerd geQuote heb. Sorry :) bedoelde we dus soort van het zelfde.
ravenger schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:58:
[...]

Niet helemaal zo natuurlijk, Zonneveld is ook koersdirecteur van de Dutch Foodvalley Classic ;)
LOL helemaal vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Over Thijs Zonneveld, ik vind dat de beste man juist hele nuttige dingen zegt. Hij is een columnist/journalist, die hoeft de wereld niet te veranderen, maar moet zinnige stukjes schrijven die liefst feitelijk juist zijn en een eigen mening bevatten. Ik geniet enorm van zijn columns en vind hem bij De Avondetappe de meest interessante tafelgast. Ik snap de opmerking 'beste stuurlui staan aan wal' niet, het is toch zijn werk om een mening te hebben en deze uit te dragen? Extreem geval, zelfde situatie: als een verslaggever bij het journaal bericht over misstanden waar dan ook ter wereld, beticht je die er toch ook niet van dat hij er niets aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik vind Thijs Zonneveld ook een verademing. Heeft een duidelijke mening die hij goed en helder kan onderbouwen. Ik vind het ook mooi dat hij verschillende perspectieven kan meenemen in zijn betoog en dat hij zowel de renner als de toeschouwer hoog heeft zitten.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:33

Sargan

Filmfreak...

+ het feit dat hij ook beroepsrenner is geweest en het wereldje goed kent.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Daarbij vind ik dat hij in een column mag overdrijven om een punt te maken of dingen aan de kaak te stellen.

En in de DFVC is hij ook zeer actief bezig met vernieuwingen. Nu alleen de naam nog uitspreekbaar maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Ach smaken verschillen, wellicht juist omdat die een oud beroepsrenner is verwacht ik er meer van dan alleen gezeur op de gevestigde, ( en ja er kan nog een hoop veranderen in de sport ) en ja hij zegt zo nu en dan zeker wel nuttige zaken.
Maar het zal een verschil in smaak zijn, en in mijn geval vind ik het zonde dat die met zijn kennis niet echt iets bijdraagd aan de sport zelf.

Dus heb niet persoonlijk iets tegen thijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Geschorste Ricco betrapt bij kopen doping
Riccardo Ricco lijkt hardleers als het gaat om doping. De geschorste Italiaan is in zijn thuisland op heterdaad betrapt bij het kopen van verboden middelen.

Het Italiaanse persbureau ANSA meldt dat de politie bij een onderzoek in de regio Livorno twee mannen heeft gearresteerd die doping verkochten aan wielrenners.

Eén van die renners was de 31-jarige Ricco, die in 2011 voor twaalf jaar werd geschorst vanwege het toedienen van een bloedtranfusie bij zichzelf.
Die kerel is toch ook niet te geloven :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
En dat terwijl hij er zijn brood niet eens meer mee verdient. Zielige kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

die is inderdaad wel bijzonder zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie eigenlijk van Evans in de giro? Hij heeft wel een sterke ploeg met oa Sanchez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:26:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Evans in de giro? Hij heeft wel een sterke ploeg met oa Sanchez.
Denk dat Evans altijd een gevaarlijke renner is, Als de rest hem goed gaat afzetten waar nodig tenminste.

Heb de rest van de ploegen en rijders nog niet goed bekeken eigenlijk.

Richie Porte heeft zijn zinne gezet op de Giro dus dat word wel interessant denk ik.
Dan Martin heeft denk ik ook wel een goede Giro in zijn benen....,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik weet het niet zo goed met Evans, hij heeft in ieder geval een meesterknecht met Samuel Sanchez, maar ik heb het idee dat Evans intussen over zijn hoogtepunt heen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Niku schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:47:
Ik weet het niet zo goed met Evans, hij heeft in ieder geval een meesterknecht met Samuel Sanchez, maar ik heb het idee dat Evans intussen over zijn hoogtepunt heen is.
Ja wellicht ik denk dat Porte wel eens goed kan scoren deze giro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Evans doet het goed dit seizoen en heeft vorige week nog de ronde van Trentino gewonnen; ik ben wel weer benieuwd wat ie gaat doen, hopelijk heeft ie niet te vroeg gepiekt :) Van Porte verwacht ik toch minder; hij is ziek geweest en de vraag is of hij op tijd weer in de vorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd of Uran of Quintana het nu eindelijk kan waarmaken of er toch een van de oude toprenners mee aan de haal gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Porte heeft toch al bijna een maand geleden aangegeven de Giro te laten schieten?
http://www.wielerflits.nl...o-d-italia-2014-over.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Dennism schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
Porte heeft toch al bijna een maand geleden aangegeven de Giro te laten schieten?
http://www.wielerflits.nl...o-d-italia-2014-over.html
Geeft maar weer eens aan hoe goed mensen graag willen meepraten ipv op de hoogte te zijn van dingen 8)7

De namen zullen wrs Rodriguez, Quintana, Evans, zijn en evt Uran inderdaad. Ik ben zeer benieuwd wat Wilco Kelderman hier gaat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 02-05-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:58:
Ben benieuwd of Uran of Quintana het nu eindelijk kan waarmaken of er toch een van de oude toprenners mee aan de haal gaat.
Waarom moet Quintana het waarmaken...hij was vorig jaar 2de in zijn 1ste tour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Ik zou het Rodriguez wel gunnen, de giro of vuelta dit jaar, een grote ronde zege is echt iets dat ie nog mist op zijn palmares. Hopelijk hersteld ie goed van de schade van de valpartij voor de start van de giro.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 02-05-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De tour is geen giro, dit jaar doet hij niet mee helaas. Omdat ze Valverde nog een laatste kans willen geven. Vind het maar een beetje vaag van Movistar. Als Quintana echt zo goed is moeten ze hem gewoon sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
tweaker2010 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:32:
De tour is geen giro, dit jaar doet hij niet mee helaas. Omdat ze Valverde nog een laatste kans willen geven. Vind het maar een beetje vaag van Movistar. Als Quintana echt zo goed is moeten ze hem gewoon sturen.
Dan nog begrijp ik je opmerking niet dat hij het EINDELIJK kan waarmaken. Die jongen komt net kijken en als een palmares waar een ander op die leeftijd van kan dromen.

En ik snap het misschien ook wel, Quintana heeft wrs dit jaar gezien het parcours van de Tour denk ik inderdaad niet veel te zoeken, de Giro is veel meer voor een klimmer dit jaar, vandaar ook dat Rodriguez hier rijd en niet in de Tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

*knip*

Quintana heeft inderdaad al laten zien dat hij bergop mee kan doen met de grote jongens en podium kan rijden in een grote ronde. Rodriguez gun ik het inderdaad ook eens een keer :)
Wat betreft de Nederlanders ben ik ook vooral benieuwd naar Kelderman, maar meer nog naar Dylan van Baarle (die de plaats van Slagter in de selectie van Garmin in zal nemen).

[ Voor 28% gewijzigd door argro op 05-05-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

*knip*
Quintana heeft inderdaad al laten zien dat hij bergop mee kan doen met de grote jongens en podium kan rijden in een grote ronde. Rodriguez gun ik het inderdaad ook eens een keer :)
Wat betreft de Nederlanders ben ik ook vooral benieuwd naar Kelderman, maar meer nog naar Dylan van Baarle (die de plaats van Slagter in de selectie van Garmin in zal nemen).
Ik ben persoonlijk zeer benieuwd naar Kelderman, verwacht er misschien wel te veel van met mijn nationalistische gevoelens :+ Quintana heb ik eigenlijk alleen zien fietsen in de Tour van vorig jaar, ben benieuwd of hij het deze Giro weer waar kan maken, of het een veredelde eendagsvlieg is (verwacht van niet, daar was hij in de Tour te sterk voor).

[ Voor 23% gewijzigd door argro op 05-05-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

*schopje*

Gesink schijnt succesvol te zijn behandeld. Ben benieuwd of we verschil merken in prestaties wanneer hij terug keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Topic voor de Giro overigens: [Wielrennen] Giro d'Italia 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Niku schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:48:
*schopje*

Gesink schijnt succesvol te zijn behandeld. Ben benieuwd of we verschil merken in prestaties wanneer hij terug keert.
Goed nieuws. Hopenlijk kan hij nog wat moois laten zien dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Goed nieuws. Hopenlijk kan hij nog wat moois laten zien dit jaar.
Is er al iets bekend over zijn terugkeer? Vuelta een optie, of nog te vroeg?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Drie/vier maanden na een zware hartoperatie weer een grote ronde rijden lijkt me wel heel erg optimistisch...

Denk dat-ie blij mag zijn dit jaar nog aan een wedstrijd deel te kunnen nemen op enig niveau. Zou me ook niet verbazen als we hem pas volgend jaar weer in een wedstrijd gaan zien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Giro 2015!

Iets serieuzer denk ik dat de Giro als wedstrijd wel goed bij Gesink past, beter dan de Tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Tja, dunno; zie https://www.hartstichting.nl/behandelingen/ablatie voor meer info over de ingreep die ze kennelijk bij Gesink hebben gedaan. Het zou me niet zo verbazen wanneer hij voor de Vuelta zou gaan eerlijk gezegd, ofwel de GP Quebec / GP Montreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

tweaker2010 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:32:
Niet (alleen) omdat ze valverder nog een kans willen geven...
Het lijkt mij logisch dat ze quintana naar de giro (en de vuelta?) laten gaan om zo Froome te ontlopen. Van Froome kan hij nog niet winnen, van de rest wel. 2de in de tour heeft hij al behaald. Dan is 1ste in de giro of de vuelta een stuk aantrekkelijker dan nog een keer 2de in de tour....

En waarmaken??? 90% van de profs dankt god op zijn blote knieen als hij 1 keer in zijn carriere 2de in de tour de france mag zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Dinictus208 op 07-05-2014 17:31 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
Hoe kan je als professionele ploeg, die Garmin toch vermeend is te zijn, een putdeksel missen? Of moest het zo zijn dat een Ier, een favoriet voor de eindzege, in Noord-Ierland strand; sportief gezien niet ieg, en daarom mijn eerste vraag, in zo'n tijdritkoppel, waar de eerste man op de weg let en de rest erachter op de tube van z'n voorganger, hoe kan je zoiets missen als professionele ploeg?

Verder, ondanks de rare indeling, en verloop, toch een prima, en typische, start van de Giro; drie weken wielrenkermis, laat maar komen :)

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Er is een Giro topic: [Wielrennen] Giro d'Italia 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
In other news: In de Tour of Cali :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En Ten Dam die na afloop van de tijdrit gecrasht is in Californië. Waarschijnlijk daarmee zijn zijn kansen daarmee vervlogen (door de fysieke malheur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
ravenger schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:52:
In other news: In de Tour of Cali :)
[video]
Gaaf! Belkin had ook al zoiets. Mogen ze van mij meer doen!
Niku schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:54:
En Ten Dam die na afloop van de tijdrit gecrasht is in Californië. Waarschijnlijk daarmee zijn zijn kansen daarmee vervlogen (door de fysieke malheur).
Kwam in aanraking met andere renner ja. Hij was echt flink over de zeik. Zuur als je daardoor je klassement moet vergooien. Al twijfel ik wel over de vorm van LtD dit jaar. En vorig jaar was natuurlijk een super jaar, evenaar dat maar eens.

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 13-05-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:20:
[...]

Gaaf! Belkin had ook al zoiets. Mogen ze van mij meer doen!

[...]

Kwam in aanraking met andere renner ja. Hij was echt flink over de zeik. Zuur als je daardoor je klassement moet vergooien. Al twijfel ik wel over de vorm van LtD dit jaar. En vorig jaar was natuurlijk een super jaar, evenaar dat maar eens.
LtD, hoor weer precies hoe Mart Smeets dat uitspreekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Sterker (gequote van zn blog in de telegraaf):
Hoogtestage met Tour-ploeg

Zo langzamerhand begin ik een beetje vooruit te kijken. De laatste vier dagen zit ik weer op de fiets en heb inmiddels al een ritje van zo’n 3,5 uur gemaakt. Dat gaat vrij goed. Mijn eerste planning is dan ook gemaakt. Op het einde van de maand vertrek ik naar de Sierra Nevada om daar met een deel van de Tour-ploeg rond Bauke Mollema op hoogtestage te gaan. Dit betekent niet dat ik dit jaar ook in de Tour de France start. Het betekent echter ook niet dat ik deelname aan de Ronde van Frankrijk uitsluit.
Ik zie em alsnog niet de Tour rijden overigens, die komt toch wel wat te vroeg vermoed ik zo. Dan zou ie een beetje dezelfde rol krijgen als vorige tour, en eigenlijk alleen voor zichzelf rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De tweede etappe van de Ronde van Frankrijk in 2015 finisht op zondag 5 juli op Neeltje Jans in Zeeland.

Dat meldt de Tour-organisator zaterdag op Twitter. Het kunstmatige eiland ligt tussen Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland.

De Provincie Zeeland laat in een reactie weten trots te zijn dat de Tour de France voor het eerst in haar 102-jarige bestaan finisht in Zeeland.

''Hier wacht de Tour de France geen Alpe d'Huez of Mont Ventoux, maar mogelijk wel 'the Dutch mountain': de beruchte Zeeuwse wind. De Tour de France zul je niet winnen in Zeeland, maar je kunt hem er wel verliezen."

In november 2013 werd al bekend dat de Tour in 2015 van start gaat met een tijdrit door de straten van Utrecht. De tweede etappe gaat ook in Utrecht van start.

De renners gaan vervolgens via Rotterdam richting Zeeland. In het verleden reed het peloton wel twee keer door Zeeland.

In 2010 deed de Tour Zeeland aan in een etappe tussen Rotterdam en Brussel. In 1958 kwam de Tour kort door Zeeuws-Vlaanderen.
Bron: http://www.nu.nl/sport/37...finisht-neeltje-jans.html

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zou een mooie waaier etappe kunnen worden. Sowieso leuk, de Tour weer in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Mollema wint een etappe in de ronde van Noorwegen: http://www.nu.nl/sport/37...-ronde-van-noorwegen.html Beetje zelfvertrouwen tanken voor de tour :). Sowieso is Belkin daar goed bezig met gisteren winst van Sep van Vanmarcke: http://www.sporza.be/cm/s...nen/140523_Noorwegen_rit3.

[ Voor 28% gewijzigd door Sallin op 24-05-2014 20:43 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De wielerronde van Italië, de Giro d'Italia, start in 2016 in Nederland.

Dat is maandag bekendgemaakt.

Voormalig wielrenner en ploegleider Cees Priem heeft namens Libéma Profcycling een overeenkomst gesloten met de organisator van de Italiaanse wielerronde.

In welke stad de eerste rit van de Giro wordt gehouden, is nog niet bekend. Volgens Libéma zijn er diverse kandidaten.

De Giro ging dit jaar van start in het Noord-Ierse Belfast.

In 2002 startte de Giro in Groningen en in 2010 in Amsterdam. In 2015 begint de Tour de France met een tijdrit door de straten van Utrecht. De tweede rit vertrekt vanuit Utrecht en eindigt op Neeltje Jans, een kunstmatig eiland tussen Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland.
Bron: http://www.nu.nl/binnenla...in-2016-in-nederland.html

Edit: Omroep Brabant meld dat het om Den Bosch zou gaan als startplaats :)

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2014 19:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Plaatje van het routeschema van de 2e etappe van de Tour volgend jaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.wereldregio.nl/wp-content/uploads/2014/05/wer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jekker
  • Laatst online: 23-08 14:39
Heb dit gisteren opgenomen met Michał Kwiatkowski in Training, sprak hem nog even op de top. Hij start binnenkort in de Dauphiné in voorbereiding op de Tour.

Hij dit groep je was Met Michal Golas en een renner van Etixx (Opleiding Omega Pharma - Quick-Step )

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4xztanEbWEY]

Spicy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Die Kelderman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Net de laatste 5km terug gekeken, prachtige kilometers! En heerlijk rijden van Wilco!

[YouTube: http://youtu.be/nRXcCOip7Dk]

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 09-06-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goed om te zien dat Kelderman goed uit de Giro is gekomen.
De andere mannen zijn natuurlijk nog in opbouw maar dat maakt de prestatie er niet minder om natuurlijk, zeker gezien zijn leeftijd.
Grappig dat van den Broeck 2x dezelfde fout maakt door bij Nibali in het wiel te gaan zitten.
De eerste keer is natuurlijk niet echt een fout maar zo diep in de finale moet je daar echt niet meer zitten.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:09
Gaat (brood van) Kelderman meedoen aan de .... ja jullie weten wel op welke Ronde ik doel?

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 09-06-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:51:
Net de laatste 5km terug gekeken, prachtige kilometers! En heerlijk rijden van Wilco!

[video]
Echt klasse, prachtige beelden :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Sjah schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:32:
Gaat (brood van) Kelderman meedoen aan de .... ja jullie weten wel op welke Ronde ik doel?
Nee, verwacht ik niet. Twee rondes achterelkaar rijden voor zo'n jonge renner, dat gebeurt tegenwoordig niet meer vanwege de grote belasting. Hij kan zich dan namelijk helemaal de vernieling in rijden, en dat risico wil men niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Sjah schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:32:
Ik snap je post niet helemaal...

Hij doet qua grote ronde nog mee aan de Vuelta dit jaar. TdF zou hij sowieso niet rijden, ook een goede zaak voor een jonge rijder.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 10-06-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Knappe prestatie inderdaad van Kelderman. Nadeel is wel dat straks iedereen hem kent in het peleton.
Nu kan hij af en toe nog wegrijden voorin, maar volgend jaar in de TdF is dat toch echt afgelopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:50
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:16:
Knappe prestatie inderdaad van Kelderman. Nadeel is wel dat straks iedereen hem kent in het peleton.
Nu kan hij af en toe nog wegrijden voorin, maar volgend jaar in de TdF is dat toch echt afgelopen denk ik.
Iedereen kent Voeckler en toch ziet die kans om meerdere ritten te winnen. Wat ik uit je post haal is dat Kelderman eigenlijk een zwakke of 2e rangs renner is die alleen bij verrassing kan winnen?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mwa, nee snap het wel. Als je al een grotere naam bent laten mannen als Froome je niet meer weg rijden, uit angst voor hun eigen positie. Dan wordt het dus moeilijker om een etappe te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

cbr600f4i schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:44:
[...]
Iedereen kent Voeckler en toch ziet die kans om meerdere ritten te winnen. Wat ik uit je post haal is dat Kelderman eigenlijk een zwakke of 2e rangs renner is die alleen bij verrassing kan winnen?
Nee dat niet. Maar in Nederland hebben we er een handje van om elke jonge renner die een paar keer een goede klassering rijdt gelijk als toptalent te zien (de media doet zelf ook vrolijk aan dit gehype mee).
De meesten kunnen die druk niet aan en kunnen dat niet waarmaken. Ik hoop dat ik ongelijk krijg wat Kelderman betreft, maar er zijn al zovelen eendagsvliegen gebleken: zie Kruijswijk en ook Gesink.
Mollema kan dit jaar in de Tour ook alleen maar tegenvallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Gesink een eendagsvlieg? :?

Kruijswijk kan je imo niet vergelijken met Gesink, vergelijk alleen hun palmares maar eens.

Verder wel met je eens dat we snel renners hypen.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 10-06-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:37
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:
[...]

Nee dat niet. Maar in Nederland hebben we er een handje van om elke jonge renner die een paar keer een goede klassering rijdt gelijk als toptalent te zien (de media doet zelf ook vrolijk aan dit gehype mee).
De meesten kunnen die druk niet aan en kunnen dat niet waarmaken. Ik hoop dat ik ongelijk krijg wat Kelderman betreft, maar er zijn al zovelen eendagsvliegen gebleken: zie Kruijswijk en ook Gesink.
Mollema kan dit jaar in de Tour ook alleen maar tegenvallen denk ik.
Gesink is geen eendagsvlieg.... kom op he, de tour is echt niet de enige wedstrijd. Ook Mollema heeft buiten de tour al veel vaker wat laten zien en mag je ook geen eendagsvlieg noemen. Of Kelderman straks in de tour ook potten kan gaan breken is inderdaad wel de vraag. Top 10 in de giro is iets anders dan top 10 in de tour (alhoewel hij dit jaar niet gaat). Ik denk wel dat hij de potentie heeft. Kruiswijk is natuurlijk zwaar geblesseerd geweest, maar ook hij gaat volgens mij nog wel terugkomen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:
[...]

De meesten kunnen die druk niet aan en kunnen dat niet waarmaken.
Mooi voorbeeld daarvan is Wikipedia: Eddy Bouwmans.... reed een ijzersterke eerste Tour de France, werd 14e, en won het jongerenklassement. Werd meteen door heel NL gebombardeerd tot de nieuwe Jan Janssen of de nieuwe Joop Zoetemelk, en kon met die druk niet overweg. Rest van zijn carriere is daarna ook een beetje verpieterd.

Maar denk niet dat dat op Gesink van toepassing is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
wildhagen schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:15:
[...]

Mooi voorbeeld daarvan is Wikipedia: Eddy Bouwmans.... reed een ijzersterke eerste Tour de France, werd 14e, en won het jongerenklassement. Werd meteen door heel NL gebombardeerd tot de nieuwe Jan Janssen of de nieuwe Joop Zoetemelk, en kon met die druk niet overweg. Rest van zijn carriere is daarna ook een beetje verpieterd.
Volgens mij hier al eens gepost; maar misschien dat dit stukje hem in een wat ander daglicht stelt? Of deze.

1993 was een raar jaar....

[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 10-06-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ach, niet alleen in Nederland hoor :) Popovych is wel het klassieke voorbeeld, hoewel hij een gewaardeerd renner is. In andere landen gebeurt het ook; in België zoekt men al jaren naar de nieuwe Merckx, in Frankrijk de nieuwe Hinault etc. Een renner als een Jurgen van der Broeck kan ook niets goeds doen ;), en dat terwijl hij voornamelijk veel pech heeft gehad.

[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 10-06-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gesink een eendagsvlieg noemen. Dat is toch wel zo'n beetje de grens :')

Ik had het idee dat Mollema weinig grote koersen rijdt als voorbereiding op de Tour, maar dat valt wel mee vergeleken met vorig jaar, Ronde van Zwitserland komt er nog aan. De Dauphiné vind ik toch wel een van de mooiste koersen van het jaar, gezien het rennersveld en het parcours. Heerlijk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:02:
Gesink een eendagsvlieg noemen. Dat is toch wel zo'n beetje de grens :')

Ik had het idee dat Mollema weinig grote koersen rijdt als voorbereiding op de Tour, maar dat valt wel mee vergeleken met vorig jaar, Ronde van Zwitserland komt er nog aan. De Dauphiné vind ik toch wel een van de mooiste koersen van het jaar, gezien het rennersveld en het parcours. Heerlijk om naar te kijken.
Een eendagsvlieg qua prestaties in de tour. Een keer 5e geworden in 2010 en daarna kon hij het mentaal niet meer echt aan om kopman te zijn. In de Vuelta doet hij het meestal wel goed, maar dat is toch een lager niveau vind ik. Na zijn operatie blijft het helemaal afwachten, 28 jaar vind ik ook al wat oud voor een talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
28 is ook oud voor een talent, maar niemand noemt hem ook een talent haha.

En verder is de combi Gesink en de Tour vrij ongelukkig:

2009 - Val, gebroken pols.
2010 - Scheurtje in de ellepijp. Dag erna gevallen, ging door. Eindigde na dopinggeval Comtador als 5e.
2011 - Val, een kwartier verloren hierdoor, eindigde als 32e.
2012 - Val, opgave ivm last ribben.
2013 - 26e als knecht.

Je ziet dat pech of onkunde (;)) een vrij grote invloed op zijn Tour prestaties hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oke, je kunt een keer vallen, dat kan iedereen gebeuren. Maar Gesink gaat al liggen als hij druk voelt.
De schade is meestal niet zozeer lichamelijk, maar mentaal lukt er dan niets meer bij hem. In Californie kan hij wel winnen (als er niemand kijkt) maar bij de grotere rondes gaat het keer op keer helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik ben het ergens met je eens, maar moet er wel ver voor zoeken. Zijn uitslagen in de Vuelta's door de jaren heen zijn top, net als de Tour in 2010. Hij is nog altijd pas 28, wat jong is voor een wielrenner, zijn beste jaren zouden nog moeten komen. Veel te vroeg (en onterecht), om hem als eendagsvlieg te bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo enorm jong is 28 nu ook weer niet hoor, het is niet alsof-ie net komt kijken.

Gesink is imho een goede tot zeer goede renner, maar een echte absolute toprenner vind ik hem niet, daarvoor is hij toch te wisselvallig imho, en komt hij net kwaliteiten te kort tov de écht grote namen.

Denk dat hij beter in zijn rol is niet als absolute kopman in de grote(re) rondes, maar als renner met een vrije rol, dan is de druk om te presteren wat minder. Laat het kopmanschap in die grote rondes imho over aan mannen als Mollema of evt Kruiswijk, die beter tegen druk lijken te kunnen. In de toekomst evt ook Kelderman, even afwachten of zijn ontwikkeling zich doorzet uiteraard. In de kleinere wedstrijden kan hij dan wel als kopman optreden.

My € 0.02 uiteraard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:22:
Oke, je kunt een keer vallen, dat kan iedereen gebeuren. Maar Gesink gaat al liggen als hij druk voelt.
De schade is meestal niet zozeer lichamelijk, maar mentaal lukt er dan niets meer bij hem. In Californie kan hij wel winnen (als er niemand kijkt) maar bij de grotere rondes gaat het keer op keer helemaal mis.
Dit is zo makkelijk vanaf de zijlijn, roepen dat hij mentaal zo zwak is. Vind dat allemaal zwaar overdreven. Hij is mentaal niet heel sterk, maar zoals jij het brengt is het het andere uiterste. Misschien je eigen verwachtingen ook eens bijstellen?

Ik denk niet dat hij tijdens een koers zelf zoveel denkt aan 'de druk' en daardoor niet stuurt en zodoende valt ;)

En aan absolute toprenner noem ik hem ook niet, echter heeft (of had..time will well) hij wel heel veel potentie. Dit geven de cijfers die hij wegtrapt gewoon aan. Maar dit goed terug laten zien op de weg is natuurlijk heel anders. Dan komen er hele andere zaken bij kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 10-06-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
wildhagen schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:26:
Zo enorm jong is 28 nu ook weer niet hoor, het is niet alsof-ie net komt kijken.

Gesink is imho een goede tot zeer goede renner, maar een echte absolute toprenner vind ik hem niet, daarvoor is hij toch te wisselvallig imho, en komt hij net kwaliteiten te kort tov de écht grote namen.

Denk dat hij beter in zijn rol is niet als absolute kopman in de grote(re) rondes, maar als renner met een vrije rol, dan is de druk om te presteren wat minder. Laat het kopmanschap in die grote rondes imho over aan mannen als Mollema of evt Kruiswijk, die beter tegen druk lijken te kunnen. In de toekomst evt ook Kelderman, even afwachten of zijn ontwikkeling zich doorzet uiteraard. In de kleinere wedstrijden kan hij dan wel als kopman optreden.

My € 0.02 uiteraard.
Gesink houdt niet van een vrije rol. Hij wil kopman zijn en zich maanden voorbereiden op dat ultieme doel.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Kelderman weer sterk bezig: http://www.nusport.nl/wie...n-froome-in-dauphine.html. Achterstand 12 tellen net als Contador.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Vos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:35:
[...]

En aan absolute toprenner noem ik hem ook niet, echter heeft (of had..time will well) hij wel heel veel potentie. Dit geven de cijfers die hij wegtrapt gewoon aan. Maar dit goed terug laten zien op de weg is natuurlijk heel anders. Dan komen er hele andere zaken bij kijken.
Maar als je een paar weken na een hartoperatie al weer op de fiets zit. Grote koersen ook van "echte" toppers als Sagan (montreal) in de sprint wint.

Gesink en Mollema hebben beide één manco, ze kunnen klimmen als de beste, maar zo'n demarage kunnen ze lastig aan.

Mollema moet vaak ook op gang komen als je ziet hoeveel hij nog wint in hoger op de berg is dat indrukwekkend.

Gesink heeft vorig jaar ook Mollema één keer volledig naar boven gereden.

Beide zijn erg goede renners en als het een keer wat mee zit en met wat geluk kunnen ze elke grote ronde winnen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sallin schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:26:
Kelderman weer sterk bezig: http://www.nusport.nl/wie...n-froome-in-dauphine.html. Achterstand 12 tellen net als Contador.
Niet normaal zoals die jongen momenteel rijdt. Dat belooft nog wat voor de toekomst. Moet eerlijk zeggen dat ik de etappe van vandaag gemist heb, heeft er iemand een linkje met beelden van de slotfase?

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb geen linkje. Wel de slotfase gezien op Eurosport. Erg mooi om te zien dat Kelderman de aanval niet schuwt! Dat liet hij al zien in de Giro en nu dus ook in de Dauphiné.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Hier wat beelden van laatste kilometers : http://youtu.be/RuxtsA4hktQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Westra! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Haha wat en prachtige ontknoping! Heerlijk in eigen tempo doorgereden en ze pakken op de laatste 100/200 meter.

Kelderman verliest wat tijd, staat 4e maar blijft in het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:09
Vos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:47:
[...]

Ik snap je post niet helemaal...
Brood van Kelderman was een reclamedeuntje, dat ik nooit vergeten ben, vandaar. Nope, kon hem niet vinden op een zoekmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:50
Hoe hebben ze die Talansky en VDB2 kunnen laten gaan????

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Geweldig die 'korte' etappes. Bijna altijd garantie voor spektakel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Dauphine niet zo gevolgd helaas.

In de Ronde van Zwitserland zijn Dumoulin, TJ Slagter en Mollema nu wel lekker bezig, voornamelijk dankzij de proloog. Dumoulin staat 2e achter Martin, Mollema 5e en Slagter 6e.

Men heeft het er zelfs over dat Dumoulin wel eens Martin van de troon kan gaan stoten als tijdrijder in de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel apart Froome moest lossen in het laatste stuk. Het lijkt erop dat Contador beter in vorm is voor de Tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Froome was een paar dagen eerder gevallen, dat zou het verklaren.

[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 16-06-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 12:07

Peetman

Tjah....

Belkin stopt aan het einde van het jaar als sponsor: http://nos.nl/artikel/662...ind-2014-als-sponsor.html

Erg jammer en ook wel verrassend, omdat ze het toch behoorlijk goed deden op het sportieve vlak. Hopelijk vinden ze een nieuwe sponsor net als Giant Shimano (waar het gezien de sloot aan overwinningen toch ook wel zou moeten lukken om een nieuwe sponsor te vinden).
Pagina: 1 ... 9 ... 154 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21