Met wie gaat het nog meer niet lekker?tweaker2010 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:20:
En Robert Gesink een gekneusde rib, gaat lekker met die Nederlanders in aanloop naar de Tour...
Met wie gaat het nog meer niet lekker?tweaker2010 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:20:
En Robert Gesink een gekneusde rib, gaat lekker met die Nederlanders in aanloop naar de Tour...
[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 24-06-2013 14:17 ]
Het Blanco Pro Cycling Team heeft vandaag aangekondigd dat Belkin, bedenker van door mensen geïnspireerde technologieproducten de nieuwe hoofdsponsor wordt. Vanaf vandaag gaat de formatie Belkin Pro Cycling Team heten. Het team zal onder deze naam en met het Belkin-logo de strijd aangaan vanaf de start van de 100ste Tour de France. Belkin heeft getekend als hoofdsponsor tot en met 2015.
De twee-en-een-halfjarige overeenkomst begint tijdens de 100ste Tour de France
[ Voor 66% gewijzigd door Vos op 24-06-2013 15:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 25-06-2013 10:46 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Lijkt het je wat? Een maat van me probeert me daar ook al jaren aan mee te laten doen, ik ben voorlopig alleen nog bij TourCoach gebleven.Sargan schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:23:
Ik zie net dat de Telegraaf hun tourspel ook hebben vernieuwd, toch maar weer eens een poging wagen. maar verder eens met Kamstra, de GoTour is idd leuker!
Vond juist het Blanco tenue heel erg stylevol!Sjah schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:45:
Complimenten, de naam Belkin, en dat groen ihet tenue met dat zwart, ja I like.
www.degroot-it.nl
Baalde er ook van. Ik vond 25km wel een heel kort rondje om de fiets in de auto te gooien, en te ver weg voor een retourtje op de fietsLuPo schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:46:
Er was gisteren een twitterride in Hilversum met Belkin. Iedereen kreeg een setje kleding bleek achteraf, balen dat ik niet ben gegaan!
[ Voor 16% gewijzigd door tweaker2010 op 26-06-2013 19:29 ]
[ Voor 40% gewijzigd door FMS op 28-06-2013 12:04 ]
Bron: http://wielerflits.nl/nie...voor-vacansoleil-dcm.htmlDe kans is groot dat Vacansoleil-DCM volgend jaar eens stap terug doet naar ProContinentaal niveau. Dat vertelde Daan Luijkx aan de Belgische krant Het Nieuwsblad. De teammanager van de Nederlandse formatie heeft nog altijd geen nieuwe sponsor gevonden.
“We zoeken nog 60 tot 70 procent van het budget voor een WorldTour-ploeg,” bekende Luijkx. “Dat is de waarde van een titelsponsor. Bianchi wil zijn inbreng verhogen, maar geen titelsponsor worden. Halen we maar 2 tot 3 miljoen euro op, dan zetten we een stap terug en worden ProContinentaal”, geeft hij aan.
Luijkx heeft zijn renners verzocht tot het einde van de Tour niet bij een andere ploeg te tekenen. Enkele van hen – waaronder Thomas De Gendt – hebben een clausule in hun contract waarbij zijn kunnen vertrekken bij een terugkeer naar ProContinentaal niveau.
Virussen? Scan ze hier!
Ze ontslaan hem niet, maar zijn contract was afgelopen en dat wordt niet verlengd.BreadFan schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:14:
Beetje oud nieuws, maar Frank Schleck is dus ontslagen bij RadioShack. Hij zit dus een schorsing van een (klein?) jaar uit die over 2 weken afloopt, en ze ontslaan hem nu?Wat is dat voor vaag beleid? Ik zou haast zeggen dat daar iets anders achter zit dan zijn dopingschorsing.
Nu het einde van de dopingschorsing van Fränck Schleck nadert, hebben Leopard en zijn partners een evaluatie gemaakt van een mogelijke nieuwe samenwerking. Het team heeft uiteindelijk besloten om het contract van de renner niet te hernieuwen.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Virussen? Scan ze hier!
Ik lees dat hij ook sprinttrainer zal wordenwildhagen schreef op zondag 14 juli 2013 @ 07:33:
Maar wat ze bij OPQS met Petacchi moeten is me dan toch een beetje een raadsel. Die gast is al 39. Hij zal wel in de trein van Cavendish komen (zelf wint hij al jaren nauwelijks meer, lijkt me ook logisch op die leeftijd), maar het lijkt me dat daar zat jongere mensen voor te vinden zijn....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 24-07-2013 08:07 ]
Virussen? Scan ze hier!
Voici les premiers noms de cyclistes dopés sur le Tour de France 1998 et 1999: Tafi, Zabel, Hamburger, Serrano, Heppner, Blijlevens, Minali, Cipollini, Sacchi, Mazzoleni, Durand, Olano, Desbiens, Pantani, Beltran, Ullrich (deux fois), Livingston...
Dat een renner is afgestapt in die Tour betekend niet dat hij niet kan voorkomen op die lijst van 44, sterker nog ik denk dat heel veel "afstappers" juist op die lijst staan.wildhagen schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:01:
Maarreh, er finishten toen maar 96 renners. Als er 44 geschrapt worden, blijven er 52 over. Wordt een leuk uitslagje dan
Only fools are enslaved by time and space.
Vooralsnog dus geen Bobby Julich, die 3e werd, en ook geen Boogerd.
Virussen? Scan ze hier!
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Toen was EPO simpelweg niet op te sporen, nu wel. Toen hadden we ook alleen maar een Tour Dopage omdat er mensen (zoals Voet), met de spullen op heterdaad werden betrapt.Sallin schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:06:
Blijlevens werd eerder toch ook weleens 'genoemd'? Wat is er trouwens zo bijzonder aan deze lijst, zijn alle stalen opnieuw geanalyseerd met gevoeligere methodes dan er toen waren?
[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 24-07-2013 16:14 ]
Ermanno Brignoli, Alain Turicchia, Pascal Chanteur, Frederic Moncassin, Bobby Julich, Roland Meier, Giuseppe Calcaterra, Stefano Zanini, Eddy Mazzoleni, Stephane Barthe, Stuart O'Grady, Axel Merckx
[ Voor 54% gewijzigd door wildhagen op 24-07-2013 16:18 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 66% gewijzigd door ravenger op 25-07-2013 15:48 ]
Inderdaad, en dat als ploegleider van Belkin nota bene. Dat dopingconvenant is dus ook waardeloos.ravenger schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:55:
En Blijlevens geeft ook toe en is per direct weg bij Belkin; niet erg verrassend. Ik vraag me af waarom hij dat een half jaar geleden heeft verzwegen; had hij bekend dan had hij 6 maanden schorsing gepakt en had niemand er daarna meer een vuil woord over gezegd.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik vind wel dat Armstrong buiten propotioneel gestraf is. Hij is als zijn tourzege's kwijt, terwijl de andere dopingzonderaars van Merckx tot Ullrich wel hun overwinningen mogen behouden. Tevens kan Armstrong door een lezenslange schorsing niet eens meer als recreant een triathlon lopen.Jazzper schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:55:
Krijg bijna medelijden met Armstrong. Nou ja, dat gaat wel heel ver.
Klopt, dat is ook wel zo. Maar aan de andere kant heeft Armstrong zich ook jaren tegen dopinggebruik afgezet in de media, als je later dan toch bekent dan moet je als 7-voudig winnaar en voorbeeld ook extra op de blaren zitten.YNhuis schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:36:
[...]
Ik vind wel dat Armstrong buiten propotioneel gestraf is. Hij is als zijn tourzege's kwijt, terwijl de andere dopingzonderaars van Merckx tot Ullrich wel hun overwinningen mogen behouden. Tevens kan Armstrong door een lezenslange schorsing niet eens meer als recreant een triathlon lopen.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
In het kort, de dopinganalysen die tijdens het WK voetbal in 98 zijn gedaan werden in opdracht van de FIFA vernietigd vandaar dat daar dus niks over naar buiten komt wbt positieve gevallen.Im Gegensatz zum Radsport bleiben dem Fußball derartige Negativschlagzeilen weiter erspart. Wie die französische Sporttageszeitung „L'Équipe“ berichtete, seien die bei der WM 1998 gemachten Dopinganalysen auf Anordnung der Fifa vernichtet worden. Auch über die Anhörung des französischen Teamchefs Didier Deschamps, der zur Zeit des EPO-Skandals bei Juventus Turin spielte und 1998 Kapitän der französischen Weltmeister-Mannschaft war, gab der Senat keine Auskunft.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 26-07-2013 17:11 ]
Virussen? Scan ze hier!
Precies mijn punt. Als je een schone sport wilt met schone medewerkers mag je hier en daar ook je gezonde verstand gebruiken.LoneRanger schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 02:26:
@hierboven: Als je geen "nee" accepteert [als werkgever] ben je dan wel in orde als je überhaupt die vraag stelt?
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat hij zijn totale geloofwaardigheid binnen zo'n ploeg kwijt is door een verklaring te tekenen die niet conform de waarheid wordt ingevuld. Iemand die zelf doping heeft gebruikt om te presteren, het een lange tijd ontkent en ook nog eens verklaart en dan nu jonge wielrenners gaat opleiden? Mijns inziens had hij een half jaar geleden schoon schip moeten maken tijdens de Armstrong-affaire.FicoF schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:49:
Zo'n Blijlevens snapt er echt geen pepernoot van of is gewoon zeer egoïstisch. Ik heb echt zo'n hekel aan die mensen die maar blijven liegen en nog steeds actief zijn in het wielrennen. zolang die mensen actief zijn geloof ik helemaal niks van dat zogenaamde nieuwe wielrennen.
Begrijpen die gasten nou echt niet wat voor schade ze de wielrenners van nu aanbrengen? Prima dat in hun tijd doping nodig was om te winnen, dat is nu wel bekend. Geef dat toe, zeg sorry en daarmee klaar. Maar dat liegen, echt, kap daarmee.
[ Voor 39% gewijzigd door Shabbaman op 31-07-2013 10:07 . Reden: link toegevoegd ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Aha, Bedankt! Ik zie dat het doel was om de sport in het algemeen te onderzoeken, niet om individuele namen naar buiten te brengen.
This too shall pass
This too shall pass
Virussen? Scan ze hier!
Doet me denken aan de TdF, verslaggever Ducrot. "De menselijke maat is terug"Robkazoe schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:08:
Tourwinnaar Chris Froome doet ook mee aan de etappekoers. De Brit moest maandag lossen uit het peloton op een colletje van de vierde categorie en finishte op ongeveer vijf minuten van Sagan.
Aldus: http://www.nu.nl/sport/35...ro-cycling-challenge.html
WTF. Hoe kan iemand die drie weken lang heel sterk reed in de Tour, nu lossen in de eerste etappe op een bergje van de 4e categorie?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Zie http://velonews.competito...roome-richie-porte_299431Both (Froome en Porte zijn dit) riders acknowledged that their fitness is nowhere what it was on the roads of France, and that they’ve come to the USA Pro Challenge to ride in support roles, and to bring their fitness up heading into WorldTour races in Canada next month, prior to the world road championships.
Froome told VeloNews that other than competing in post-Tour criteriums, he’d done very little focused training. Time off the bike, combined with the altitude in Aspen (7,900 feet), proved to be a “shock to the system” during his first ride in Colorado, on Thursday.
Virussen? Scan ze hier!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
[ Voor 25% gewijzigd door krvabo op 02-09-2013 13:45 ]
Alonso had al eens aangekondigd dat hij zich wel wilde inkopen bij een bestaande Spaanse wielerploeg, of zelfs een nieuwe ploeg op wilde zetten. Ook heeft hij voetbalclub Real Oviedo (uit zijn geboortestad dus) al eens financieel gesteund.krvabo schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:44:
Dat is inderdaad wel heel opvallend..
En ergens wel goed nieuws aangezien er anders te weinig protour teams zouden zijn
De begroting zou 6 miljoen zijn, wat was ook alweer het budget van het team nu?
[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 02-09-2013 14:05 ]
Euskadi = Baskenland (Lees: Baskische wielerfederatie). Die zullen weinig sponsoren als de ploeg verkast naar Oviedo.krvabo schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:13:
Nouja dat ligt er aan of Euskadi dan wel blijft. Volgens mij wilde Euskatel stoppen, maar ik meen me te herinneren dat Euskadi wel door wilde, maar niet het hele bedrag kon ophoesten? Dan zou er nog een paar miljoen bijkomen.
Gezien wat Movistar doet met 7 miljoen, en BMC met 18, denk ik dat het opzich genoeg geld is om goed te kunnen rijden
Het is m.i. wel een beetje beperkt om alleen naar dit jaar te kijken. Wanneer je iets verder terugkijkt, dan presteert BMC prima. Als ik alleen naar de TdF kijk, dan tel ik één gele trui en daarbij nog 2 top tien plaatsen in de afgelopen 3 jaren. Best netjes. Ook in de andere grote rondes zijn meerdere podiumplekken en etappewinsten te noteren. Zonder na te tellen een stuk beter dan bijvoorbeeld Rabobank / Belkin denk ik.Zamorano schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:47:
[...]
Ja, belachelijk wat een BMC of zelfs Radioshack met zo'n budget (niet) presteren.
[ Voor 6% gewijzigd door argro op 02-09-2013 15:29 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Virussen? Scan ze hier!
.
hier en daar staan de landen van de renners nog niet helemaal goedEijkb schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:10:
Met bloed, zweet en gelach de hetiskoers.nl/wk special afgerond. Anders gezegd, we hebben het NOS archief (samenvattingen van 1985 tot nu) opgeleukt met een HTML / CSS sausje en inleidingen, statistieken en nieuwe lange verhalen.
Met andere woorden: Zin in a.s. zondag!
las dat de conference in florence nogal een farce was, is de UCI niet onderhevig aan heur eigen wieler-cultuur die onder andere doping-gebruik propageerde?Shabbaman schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:09:
Nou, we zijn eindelijk van Pat McQuaid verlost. Hopelijk verandert er nu eens iets ten goede bij de UCI.
[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 29-09-2013 13:49 ]
Ik denk dat als zelfs jij het gezien hebt, dat de jury het dan ook gezien heeft. Dat lijkt mij althans een veilige aanname.Karloe schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:46:
Ik heb beelden gezien van stayeren achter een auto, zou de jury dat ook gezien hebben?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq