Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-02 22:22

Shabbaman

Got love?

Het was maar een stukje ironie hoor. Maar het boek van LtD lezen is voor iedereen wel een goede tip (en als je de tijd hebt om wielrennen te kijken heb je zeker de tijd om een boek te lezen).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Maks
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20-02 23:48
Afscheid van Bram; https://nos.nl/artikel/22...st-feesten-dan-racen.html

Met ook nog een super mooie boodschap @ 1:40, echt een held!

• BreadFan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

BreadFan

Semi-professioneel amateur

https://www.wielerflits.n...en-parijs-roubaix-rijden/

Ha, Tafi is toch wel een beetje een soort jeugdheld van me. Draaide altijd zo'n loeigroot verzet. Ben benieuwd of dit lukt.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:07
De Brexit hakt er hard in... SKY stopt na komend seizoen met hun wielerploeg. Dat zal een klap geven:

https://www.ad.nl/wielren...-het-wielrennen~a644eeb7/

na 10 jaar sponsering ?

Misschien iets te maken met 1) Brexit, 2) geloof dat het amerikaanse Comcast daar binnenkort de baas is

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nou, wellicht voorzien ze dat de jiffybags nog wel eens vervelend voor ze kan worden.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Prima ontwikkeling, hoop dat de budgetten nu een beetje beter verdeeld worden.

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-02 08:58
Dit is goed nieuws voor alle concurrentie.
Een nieuwe sponsor zal inderdaad nooit alle kopmannen bij elkaar kunnen houden.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

VDP gaat gewoon winnen vandaag, lekker hoor.

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:10

Pierre

Zucht

Inderdaad maar dat was ook wel een keer nodig. De laatste jaren was het niet leuk, iedere keer mislukte het. Laatste ronde loopt inmiddels.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21-02 13:19
Geweldig seizoen veldrijden gezien. Sommigen vinden het saai maar als je ziet hoe die VdP rijdt dan kan ik dat niet saai vinden. Wat rijdt die foutloos zeg, zelden iemand zo de fiets onder controle zien hebben als hij. Met wie kan ik dat vergelijken, Sagan misschien. VdP heeft enorm veel inhoud maar ik denk serieus dat wanneer de directe concurrentie hun techniek verbetert dat ze hem daadwerkelijk het vuur aan de schenen kunnen leggen. Ik kijk nu uit naar het MTB seizoen, gelukkig zendt Red Bull dat uit want daar wil je toch geen seconde van missen.

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:29
Enige directe concurrentie die hem zou kunnen volgen is Wout van Aert en die moet het juist hebben van z’n kracht. Techniek heeft die jongen een stuk minder (in vergelijk met Mathieu) en zal alleen maar kracht inleveren als hij technisch beter wil worden. Toon is technisch beter en heeft een heel goed seizoen gedraaid maar komt net te kort op inhoud

Benieuwd of hij op de weg wat kan laten zien, daarna lekker de bossen in en een seizoen op de MTB draaien met meer overwinningen en dichter op Nino. Na Tokio 2020 alles op de weg (en eens een keer trainingsschema’s draaien) en dan gaat Mathieu leuke dingen laten zien. Voorjaars klassiekers lijken me dat ze hem wel liggen

• BreadFan
  • Niet online

BreadFan

cbr600f4i schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:35:
Geweldig seizoen veldrijden gezien. Sommigen vinden het saai maar als je ziet hoe die VdP rijdt dan kan ik dat niet saai vinden. Wat rijdt die foutloos zeg, zelden iemand zo de fiets onder controle zien hebben als hij. Met wie kan ik dat vergelijken, Sagan misschien. VdP heeft enorm veel inhoud maar ik denk serieus dat wanneer de directe concurrentie hun techniek verbetert dat ze hem daadwerkelijk het vuur aan de schenen kunnen leggen. Ik kijk nu uit naar het MTB seizoen, gelukkig zendt Red Bull dat uit want daar wil je toch geen seconde van missen.
Nu je dat zo zegt, het zou wel waanzinnig tof zijn om Sagan eens in het veld te zien!

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:29
BreadFan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:01:
[...]

Nu je dat zo zegt, het zou wel waanzinnig tof zijn om Sagan eens in het veld te zien!
Eeeuh, Sagan heeft bij de junioren in het veld gereden hoor 😉

• BreadFan
  • Niet online

BreadFan

Oke, maar een battle met Van der Poel, Aerts en Van Aert lijkt me wel gaaf.

Eigenlijk zou de UCI zoiets als The Race of the Champions uit de racerij moeten organiseren. Met grote namen uit verschillende disciplines van het fietsen (veld, weg, MTB, baan). Moet wel een spektakel van te maken zijn :p
Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True