Eerste bocht (naar rechts en meteen naar links) zag ik al een verschil. Dumoulin moest bijna remmen om niet uit de bocht te vliegen; Quintana kon zelfs versnellen.Hackus schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:56:
Ook Quintana onderweg, nu stijgt mijn hartslag ook
Het is maar Giro en jezus die Bobby moet stoppen met geilen op Dumoulin. Het is maar middelmatige renner....hooguit. En knap is die ook niet
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Dat is een goed teken, nu al. Normaal gesproken is Quintana nog langzamer....
Godver (sorry voor het gevloek). Maar wat is dit spannend zeg!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Wut? middelmatig? Dumoulin heeft alles in zich om een wereldtopper te worden, vergeet niet dat ie voor een wielrenner jong vrij jong is, zijn beste jaren moeten normaliter nog komen.azz_kikr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:00:
Het is maar Giro en jezus die Bobby moet stoppen met geilen op Dumoulin. Het is maar middelmatige renner....hooguit. En knap is die ook niet
Haha, na 5 minuten heeft de Quintana al 20 seconden aan de broek :D!
Had zelf even de tijd bij verlaten circuit genoteerd
Had zelf even de tijd bij verlaten circuit genoteerd
[ Voor 30% gewijzigd door BasvanS op 28-05-2017 17:04 ]
Nibali ook al flink verloren 
Nu Quintana nog, gelukkig gaan we even naar de break
Nu Quintana nog, gelukkig gaan we even naar de break
Pff spannend, krijg je weer reclame
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Sjah schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:58:
Rustig aan mensen, ja tis mooi, maar tis niet de Tour.
Dat gelul altijd.azz_kikr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:00:
Giro is tenminste net zo zwaar als beide andere 3 weekse koersen. Dat sommige renners en teams zich daar te goed voor vinden is hun eigen domheid.
How do you save a random generator ?
Ja... ReclameRene schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:01:
Godver (sorry voor het gevloek). Maar wat is dit spannend zeg!
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Denk maar aan Gert Jacobs, Alles komt goed
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik gun van Emden trouwens de zege wel als Tom het roze kan pakken zonder sneller te hoeven zijn.
Heel irritant idd
Elect a clown, expect a circus.
Maar vergeet niet: to finish first, first you have to finish!
Ik ga pas juichen als Tom over de streep is en niet eerder.
Ik ga pas juichen als Tom over de streep is en niet eerder.
Lijkt goed, lijkt goed! Nu volhouden en 1e prijs is binnen.
Spannend niet normaal
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als het zo doorgaat, dan haalt hij het gewoon. Niet instorten, niet in de hekken belanden...
Wauw, heerlijk dit! Eerst Utreg, nu Dumoulin!
Virtueel Rosa
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 28-05-2017 17:15 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het gaat hem dadelijk nog lukken ook. Hij is er nu al virtueel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
JAAAAAAAA !!!! 1 seconde er over !!!
Virtueel roze, daar gaan we
Nog een klein stukje volhouden!
Jaaaaa, hartslag giert omhoog
[ Voor 65% gewijzigd door Harmen op 28-05-2017 17:15 ]
Whatever.
Kan haast niet anders dat Quintana alleen maar meer tijd verliest in laaste deel!
GO!!!!
GO!!!!
★ What does that mean? ★
Kom op Tom vreet dat asfalt op go for it
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geloof het pas als ze over de meet zijn. Heb die tijden wel vaker zien verspringen de laatste dagen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Goeie tijdrijder, dat wel. Maar heeft nog niks echt gewonnen. Geen grote overwinningen, geen klassiekers. Heeft ook niet de ploeg om veel grote overwinningen te halen.Dennism schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:01:
[...]
Wut? middelmatig? Dumoulin heeft alles in zich om een wereldtopper te worden, vergeet niet dat ie voor een wielrenner jong vrij jong is, zijn beste jaren moeten normaliter nog komen.
Als die wint, zal het bij 1 Girootje blijven vrees ik. Al gun ik jullie die van harte.

Quintana lijkt wel klaar te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat kwam door de GPS. Je ziet bij het tweede meetpunt dat Dumoulin een minuut voorligt op Quintanaalexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:16:
Geloof het pas als ze over de meet zijn. Heb die tijden wel vaker zien verspringen de laatste dagen.
Noob alert! Doen ze in de Giro gewoon aan oortjes? Zo ja, mag ik dan aannemen dat Tom ook alle tijden door krijgt?
Vind het wel geweldig. Werken tot in de laatste rit. Bij de grote ritten hebben de laatste dagen zelden belang. Dit is zoveel mooier om te kijken
Tom wil dat niet dacht ikPierre Sec schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:18:
Noob alert! Doen ze in de Giro gewoon aan oortjes? Zo ja, mag ik dan aannemen dat Tom ook alle tijden door krijgt?
Ja die heeft natuurlijk alles gegeven, en nu is hij leeg.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:17:
Quintana lijkt wel klaar te zijn.
Wordt nog veel meer.
Kweenie of dat werkt bij echte tijdrijders.Pierre Sec schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:18:
Die rijden hem gewoon zo snel als mogelijk zonder dood te gaan.
★ What does that mean? ★
Klopt, de ploeg moet wel meer om hem heen gebouwd worden, maar dan zou hij echt wel grote koersen kunnen pakken. En grote koersen vergelijken met klassiekers is appels en peren.azz_kikr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:16:
[...]
Goeie tijdrijder, dat wel. Maar heeft nog niks echt gewonnen. Geen grote overwinningen, geen klassiekers. Heeft ook niet de ploeg om veel grote overwinningen te halen.
Dubbel Nederlands podium !
Jezus nog dicht langs die rand op het eind pffff
Tijdrijden altijd toegestaaan. Maar de vraag is of hij ze draagt. Heeft weinig invloed op die platte ritten.Pierre Sec schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:18:
Dat is juist het mooie aan tijdritten. X kilometers alles eruit persen! Niet rekenen, niet wieltjeszuigen, gewoon stampen!
Oeps.... toch weer fucken met die tijden?
3 seconden maar op quintana? Klopt dat? Dan hoop ik niet dat hij vleugeltjes krijgt.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Voor een niet tijdrijder is die Quintana wel loeihard aan het rijden hoor. Damn. Extra spannend.
Kloppen die 3s wel?
Kloppen die 3s wel?
[ Voor 11% gewijzigd door SadisticPanda op 28-05-2017 17:24 ]
Dat kan bijna niet kloppen, maar we gaan het zien. Aaahhhh
Quintana rijdt ook zeker de tijdrit van zijn leven.
Nos heeft Tom al als winnaar uitgeroepen...
Bij het tweede meetpunt lag Quintana toch echt een minuut achter. Dan zou hij nu ineens weer inlopen? Kan bijna niet... maar toch.... nagelbijten dit...
Jinxjaapstobbe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:24:
Nos heeft Tom al als winnaar uitgeroepen...
Heeft ie een tijdje achter de derny gehangen?
★ What does that mean? ★
En niet voor het eerst, het blijven Italianenjaapstobbe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:24:
Tijdindicatie was fout! Geen zorgen!
* MrMonkE rent rond in paniek.
Ik vind dat ze een soort 'mario kart' knop moeten hebben waarbij een motorrijder zo'n gek met een vlag onderuit rijdt.
Ik vind dat ze een soort 'mario kart' knop moeten hebben waarbij een motorrijder zo'n gek met een vlag onderuit rijdt.
[ Voor 61% gewijzigd door MrMonkE op 28-05-2017 17:27 ]
★ What does that mean? ★
Ik fiets in het rondMrMonkE schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:25:
* MrMonkE rent rond in paniek.
Hou het niet meer hier met die tijden
Rustig @MrMonkE ! Komt goed. Mooi hoe zie die target time erbij zettten.
34:16 voor Quintana mensen, dan is de buit binnen.
wat een gekloot met die tijden zeg
Elect a clown, expect a circus.
Die Italianen kunnen niet rekenen.
Wat een klasbak Dumoulin. Meer dan verdiend, zelfs met pech.
Allemachtig. M'n hartslag was vanochtend tijdens het sporten nog lager
[ Voor 7% gewijzigd door Denman op 28-05-2017 17:30 ]
Hopeloos he... maar goed beter dan andersom.alexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:29:
Die Italianen kunnen niet rekenen.
YES.
Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21