Ik tag @Spotmatic ook even gezien de vraag, als aanvulling ik las op reddit dat Wellens blijkbaar ook nog aangegeven heeft in een interview dat ze Trek niet weer minuten wilden geven voor het ploegenklassement omdat die natuurlijk vooraan weer goed vertegenwoordigd waren.Kluus schreef op zondag 12 juli 2026 @ 18:08:
[...]
Heeft Yates inmiddels al gezegd in een interview, ze wilden proberen te winnen met Tadej of Isaac. Toen ze dat idee lieten varen nam gelijk Netcompany over.
Ze hebben het ook al de hele tijd over fietsen. Alsof dat er toe doetPatrickC schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:14:
Ik wordt wel wat moe van steeds maar praten over de hitte bij de NOS… het is heet… al bijna de hele Tour… maar de Tour gaat gewoon door.
Ja maar Wellens zei volgens mij ook dat ze dachten te kunnen winnen met Del Toro. Gianetti zei dan weer dat ze gewoon het tempo reden wat ze moesten rijden om verdere aanvallen te voorkomen en dat er geen doel was.Dennism schreef op zondag 12 juli 2026 @ 20:19:
[...]
Ik tag @Spotmatic ook even gezien de vraag, als aanvulling ik las op reddit dat Wellens blijkbaar ook nog aangegeven heeft in een interview dat ze Trek niet weer minuten wilden geven voor het ploegenklassement omdat die natuurlijk vooraan weer goed vertegenwoordigd waren.
Maar het mooiste blijft eigenlijk dat daarna netcompany gaat rijden voor de 10e plek van Bernal…
Ja, wat ik ervan opmaakte was dat Wellens iets zei van we wilden ze niet perse terug halen, maar wel tempo rijden. Als ze dan teruggehaald zouden worden zouden ze met Del Toro en Pogi ijzers in het vuur hebben en daarna kwam dan nog het punt van het ploegenklassement.Kluus schreef op zondag 12 juli 2026 @ 20:28:
[...]
Ja maar Wellens zei volgens mij ook dat ze dachten te kunnen winnen met Del Toro. Gianetti zei dan weer dat ze gewoon het tempo reden wat ze moesten rijden om verdere aanvallen te voorkomen en dat er geen doel was.![]()
Maar het mooiste blijft eigenlijk dat daarna netcompany gaat rijden voor de 10e plek van Bernal…
Ik denk trouwens niet dat Netcompany enkel reed voor Bernal (dat zou wel vrij onzinnig zijn op dit moment in de koers), ik vermoed dat het ook voor Ganna was die het peletonssprintje nog won. Ganna knapte namelijk volgens mij namelijk ook geen werk op in de achtervolging.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 12-07-2026 20:38 ]
Ze moeten uren vollullen he (en de dag erna weer), wel fijn als je dan een nieuw onderwerp erbij hebtPatrickC schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:14:
Ik wordt wel wat moe van steeds maar praten over de hitte bij de NOS… het is heet… al bijna de hele Tour… maar de Tour gaat gewoon door.
BlaBlaBla
Het ging mij met name over de Avondetappe van vanavond (had het er even bij moeten vermelden denk ikStrider schreef op zondag 12 juli 2026 @ 20:38:
[...]
Ze moeten uren vollullen he (en de dag erna weer), wel fijn als je dan een nieuw onderwerp erbij hebt
Wel ook een indrukwekkend verhaal van journalist Nick Klaessens, die een boek geschreven heeft over het zware trainingsongeval van de Giant-Alpecin wielerploeg in Spanje in 2016.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind het niet gek, want het is een bepalend element. Moet je eens kijken wie er allemaal op 10 minuten zijn binnengekomen. Zeker de helft had in normale omstandigheden gewoon mee kunnen komen in het peleton.PatrickC schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:14:
Dan maar weer gewoon terug hoe het "vroeger" was, alleen het laatste uur of zo.... Kan er weer ergens anders over geklaagd worden 😆Strider schreef op zondag 12 juli 2026 @ 20:38:
[...]
Ze moeten uren vollullen he (en de dag erna weer), wel fijn als je dan een nieuw onderwerp erbij hebt
Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21