In en in triest. Zal niets veranderen aan de situatie in Israël en de enige verliezer zijn de renners
Nou wauw zeg, de demonstranten hebben een wielerkoers platgelegd. Daar zullen de Palesteinen in Gaza blij mee zijn. Hopelijk heeft de wereld geluisterd en hebben ze zo echt hun statement naar Israel duidelijk gemaakt.
https://nos.nl/artikel/25...ratie-eindzege-vingegaard
https://nos.nl/artikel/25...ratie-eindzege-vingegaard
[ Voor 24% gewijzigd door Ypuh op 14-09-2025 19:11 ]
Dat lijkt me Québec van gisteren. Koers!Megupe schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:56:
Ik zie gewoon uae op kop boren.
Edit, oh wacht, is live (hoewel dat bij Eurosport ook niets zegt)
[ Voor 15% gewijzigd door Holk op 14-09-2025 19:14 ]
Met dank aan Netanyahu die doorgaat met de genocide. Dank aan Europa die wel een halfbakken boycot heeft naar Rusland maar slecht af en toe Foei roept naar Israël. Dank aan de eigenaar van de IPT ploeg die Netanyahu volledig steunt...
Ik begrijp de demonstranten wel. Maar ik vind het ook erg jammer dat er niet fatsoenlijk gekoerst kan worden.
Oh ja, volgend jaar start de Tour in Barcelona....
Ik begrijp de demonstranten wel. Maar ik vind het ook erg jammer dat er niet fatsoenlijk gekoerst kan worden.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Lijkt op Quebec, maar is Montreal, inderdaad live.Holk schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:14:
[...]
Dat lijkt me Québec van gisteren. Koers!
Edit, oh wacht, is live (hoewel dat bij Eurosport ook niets zegt)
Vaak wel leuke wedstrijden. Gesink heeft er ook wel eens gewonnen.
Kunnen we politieke meningen (over Israel) in een sporttopic achterwege laten zolang niemand het over 7 oktober heeft en er nog 50 gijzelaars vast worden gehouden door Hamas?Punkrocker schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:17:
Met dank aan Netanyahu die doorgaat met de genocide. Dank aan Europa die wel een halfbakken boycot heeft naar Rusland maar slecht af en toe Foei roept naar Israël. Dank aan de eigenaar van de IPT ploeg die Netanyahu volledig steunt...
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Je ventileert hier een stevige politieke mening. Je punt?cbr600f4i schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:22:
[...]
Kunnen we politieke meningen (over Israel) in een sporttopic achterwege laten zolang niemand het over 7 oktober heeft en er nog 50 gijzelaars vast worden gehouden door Hamas?
Beter gaan we terug ontopic en gaan we hier geen Gaza discussie aan. Daar zijn andere topics voor.
Er is er eentje klaar voor het WK, Pogacar solo in Montreal.
En nog een teamgenoot McNulty bij zich ook.Chelseamarre123 schreef op zondag 14 september 2025 @ 21:08:
Beter gaan we terug ontopic en gaan we hier geen Gaza discussie aan. Daar zijn andere topics voor.
En zowaar, pogacar deelt toch kados uit.
Wel sneu voor de podiumkandidaten in de Vuelta. Geen huldiging, daar doe je het toch ook voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 14-09-2025 21:32 ]
Prachtig gebaar van Pogacar die Mcnulty de zege gunt.
Als je ook F1 kijkt is de GP van Montreal wel verwarrend als je het op de radio hoort.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De alternatieve huldiging van de winnaars van de Vuelta, inclusief langslopende hond
YouTube: La Vuelta 2025 - Mini celebration... La Vuelta winners forced to cel...
YouTube: La Vuelta 2025 - Mini celebration... La Vuelta winners forced to cel...
Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21